[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.689 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeft :) Ik stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted.

EDIT: Don't get your hopes to high. De vorige keer was bij AC, toen kwam ik bij de winkel aan, waar net iemand een belletje had gekregen, en ik het spel niet meer kreeg :/ Dat terwijl ze hem wel hadden verkocht die middag
zou aardig zijn als je zou zeggen welke :P omdat sommigen misschien nie meer aan de PC zitten als je terug bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeft :) Ik stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted
ben benieuwd of het echt zo is... ik wil hem nu wel kopen (impuls), want eigenlijk heb ik nooit veel gegeven om gta games.

Als straks de reviews er zijn en de game officieel te koop is zal dat wel bezinken en bedenk ik me nog 3x voor ik hem koop.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeft :) Ik stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted.

EDIT: Don't get your hopes to high. De vorige keer was bij AC, toen kwam ik bij de winkel aan, waar net iemand een belletje had gekregen, en ik het spel niet meer kreeg :/ Dat terwijl ze hem wel hadden verkocht die middag
Mocht uiteindelijk blijken dat die inderdaad te koop is daar en het is niet te ver, dan laat ik nu nog mijn preorder vallen, race ik daarheen en wordt het kopen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Strax effe doorheerlen lopen en ff wat aardig doen tegen de verkopers.

:> kijk hebben jullie GTA4? Ja? cool nu kijk ik vond net deze euro en ik geloof dat ie van jouw is. Nu we vrienden zijn mag ik effe 1x GTA4 :+

Maar betwijfel dat in Zuid Limburg al winkels het spel hebben, we zijn een eiland als het om zoiets gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:31:

:> kijk hebben jullie GTA4? Ja? cool nu kijk ik vond net deze euro en ik geloof dat ie van jouw is. Nu we vrienden zijn mag ik effe 1x GTA4 :+

Maar betwijfel dat in Zuid Limburg al winkels het spel hebben, we zijn een eiland als het om zoiets gaat.
Ja dat klopt inderdaad, ik woon in Maastricht en daar is het soms ook wat laat.
Ik ben benieuwd of de Media Markt hem hier al binnen heeft.

Maarja dat maakt niet zoveel uit want 29April sta ik gewoon voor de E-plaza. _/-\o_

Wat me trouwens opvalt zijn al die spoilers overal, mensen die doodleuk praten alsof iedereen het al heeft, kijk ieder zijn ding natuurlijk, maar het word lastig om helemaal niet meer op fora's te posten. :9

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er winkels zijn die hem verkopen meldt het hier dan, dan kunnen wij in de rest van het land ff het vingertje daarheen wijzen, dan gaan andere winkels hem ook verkopen namelijk :)

zou leuk zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als het je lukt, ben je mijn Held van de Dag d:)b

Jeetje man, ik kan niet meer wachten... Er is nog nooit een spel geweest waar ik zo naar uit heb gekeken...

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:33:
[...]

Wat me trouwens opvalt zijn al die spoilers overal, mensen die doodleuk praten alsof iedereen het al heeft, kijk ieder zijn ding natuurlijk, maar het word lastig om helemaal niet meer op fora's te posten. :9
Er worden hier niet echt grote spoilers gepost en meestal alleen met een spoiler tag... Fatsoenlijke mensen hiero.... O-)

[ Voor 27% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:35:
[...]

Als het je lukt, ben je mijn Held van de Dag d:)b

Jeetje man, ik kan niet meer wachten... Er is nog nooit een spel geweest waar ik zo naar uit heb gekeken...
dat of ik ben 6 keer 1 euro armer ;).
Mochten de verkopers vrouwelijk zijn dan is dit natuurlijk weer een voordeel. Want ik weiger het om met een vent te flirten want stel je nu eens voor dat ik er goed in zou zijn :o .

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 24-04-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:36:
[...]

Mochten de verkopers vrouwelijk zijn dan is dit natuurlijk weer een voordeel. Want ik weiger het om met een vent te flirten want stel je nu eens voor dat ik er goed in zou zijn :o .
Woon je toevallig in de buurt van Maastricht, dan ga ik mee. :*)

@Jobbie: Inderdaad daarom blijf ik nog maar ff hier hangen. 8)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:36:
[...]

maarja, ik heb nog nooit een enigzins aantrekkelijk vrouw in een Dixons zien staan... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:40:
[...]

maarja, ik heb nog nooit een enigzins aantrekkelijk vrouw in een Dixons zien staan... :9
Ik dacht dus serieus: IK laat mn vriendin even langs gaan.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

offtopic:
Kecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:45:
[...]

Ik dacht dus serieus: IK laat mn vriendin even langs gaan.
offtopic:
Dat gaat wel erg ver voor een spelletje, hè... :P

Ontopic:

Ik heb (helaas) 1 filmpje bekeken over hoe in de nacht een beetje wordt rondgereden... Wat me vooral opviel: de verlichting/belichting van de omgeving... goed te zien in het donker met lantaarnpalen... Ook had ik het idee dat de omgevingen er vol uitzien...

Maar, geen filmpjes meer voor mij... als ik het volhou...

[ Voor 37% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
PWM zet je MSN even aan, ik zit in het Gooi.

x Nino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

AM-PM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
PWM zet je MSN even aan, ik zit in het Gooi.

x Nino
Hij zit nu waarschijnlijk in de auto onderweg naar het gooi ;)

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:33:
[...]

Ja dat klopt inderdaad, ik woon in Maastricht en daar is het soms ook wat laat.
Ik ben benieuwd of de Media Markt hem hier al binnen heeft.

Maarja dat maakt niet zoveel uit want 29April sta ik gewoon voor de E-plaza. _/-\o_

Kijk eens aan, een Heerlenaar en Maastrichtenaar. Ik werk bij Heerlen en Woon vlakbij Maastricht, keep me updated! :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 23:16
ja PWM het zou handig zijn als je zo snel mogelijk kan posten welke winkel het is in het gooi. ik woon er namelijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Duuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:51:
[...]

[...]

[...]

Kijk eens aan, een Heerlenaar en Maastrichtenaar. Ik werk bij Heerlen en Woon vlakbij Maastricht, keep me updated! :)
en ik ga Sittard/Geleen checken :)

is wel grappig; PWM zei: ik rij richting het Gooi...
als ik vanuit Maastricht naar Eindhoven rij ga ik ook richting het Gooi, wil niet zeggen dat dat mijn eindbestemming is.
Kan ook van Maastricht naar Amsterdam rijden en dan zeggen ik rij richting Eindhoven :+

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 24-04-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
[...]

offtopic:
Dat gaat wel erg ver voor een spelletje, hè... :P

Ontopic:

Ik heb (helaas) 1 filmpje bekeken over hoe in de nacht een beetje wordt rondgereden... Wat me vooral opviel: de verlichting/belichting van de omgeving... goed te zien in het donker met lantaarnpalen... Ook had ik het idee dat de omgevingen er vol uitzien...

Maar, geen filmpjes meer voor mij... als ik het volhou...
Ik laat alles gaan voor IV. :9 :+

Moet nou echt weg blijven van Gtaforums.com er komen me daar toch mega spoilers!

Maandag eens even checken of hij al bij de Media Markt ligt.

De gameplay wat ik dan heb gezien van die 2 sec zag er machtig uit, ik klikte meteen weg voor me eigen best wil. O+

Nog even!! _/-\o_

@PWN: Oeh ik ga dan zo maar eens kijken. :P

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Duuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:51:
[...]

Volgens mij heeft ie Windows Mobile O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Ok mensen ik ben weg naar de Media Markt.

By the way: Sommige mensen zeggen dat het spel veel pop-ups heeft, ik kan me dit niet voorstellen, heeft dit wat met installatie te maken of niet? :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
mega spoilers aangezien deze meneer missies aan het doen is trouwens

Again een LIVE feed

http://www.justin.tv/sculay

[ Voor 41% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-04-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:04
Denk dat het niet zoveel zin heeft om naar een gameshop te gaan, die weten meestal wel van embargo's en zo.
Je kunt beter de lokale Dixons, Intertoys, ToysRUs, BartSmit, [vul maar in] proberen denk ik zo. Met het oog op stagaires en dat soort onwetende josti's

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
haha wel vet heb alleen het filmpje gezien als niko dronken is.
Heel mooi gemaakt.
Voor de rest nog geen enkel filmpje gezien. ( alleen eergisteren ff de laatste trailer op me ps3 gedownload. en als het spel er zoals die trailer uitziet op me hdtv dan ben ik wel in me nopjes hoor.

Vanaaf ga ik uit eten met en het is koopavond dus zal de minstwetende winkels wel ff een bezoekje brengen. ( in hengelo bij de intertoys lope tog alleen maar jonge grietjes/ventjes) zelfde geld voor de bartsmit. die zullen er wel niet zo veel vanaf weten. :P nu m a hopen dat ik em mee krijg ( wat waarschijnlijk tog niet gaat gebeuren.

[ Voor 38% gewijzigd door tooter op 24-04-2008 16:02 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:56:
Ok mensen ik ben weg naar de Media Markt.

By the way: Sommige mensen zeggen dat het spel veel pop-ups heeft, ik kan me dit niet voorstellen, heeft dit wat met installatie te maken of niet? :)
Nee dit heeft te maken met het feit dat een gebrande kopie van een spel is en niet het originele schijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:49

Maxow

Hidden Sound System

Hier in Apeldoorn nog nergens gespot helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Voor iedereen die em al heeft, hierr (spoilers!!!) een lijstje van telefoonnr's die je allemaal kan bellen. Wel erg vet!
spoiler:
Als ik het goed begrijp kan je gewoon bellen naar GTA SA :p!!! Mên, deze mensen verdienen echt mijn moneys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik denk niet dat 'ie nu al ergens te vinden is hoor, ik ga uit van maandagavond op z'n vroegst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

tooter schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:58:
haha wel vet heb alleen het filmpje gezien als niko dronken is.
Heel mooi gemaakt.
Voor de rest nog geen enkel filmpje gezien. ( alleen eergisteren ff de laatste trailer op me ps3 gedownload. en als het spel er zoals die trailer uitziet op me hdtv dan ben ik wel in me nopjes hoor.

Vanaaf ga ik uit eten met en het is koopavond dus zal de minstwetende winkels wel ff een bezoekje brengen. ( in hengelo bij de intertoys lope tog alleen maar jonge grietjes/ventjes) zelfde geld voor de bartsmit.
Als je hem in Hengelo vind, laat het dan even weten. Loop er stage dicht bij de Makero, en dan kan ik em miss ff oppikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Duuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:58:
[...]

Nee dit heeft te maken met het feit dat een gebrande kopie van een spel is en niet het originele schijfje.
Bedankt, zoiets dacht ik dus al, ik ga iig toch niet proberen, ik zie het volgende week wel, de laatste paar dagen houd ik nog wel vol. >:) ;)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Net ff gebeld naar de lokale Gamemania hier in Brugge.
Ze houden een middernachtverkoop, klokslag 24u ( maandagnacht op dinsdag dus ) mogen ze beginnen verkopen deelde de verkoper mij mee. Was enkel voor mensen die gereserveerd hebben. ( waar ik bij ben :9 )

Ik vrees er wel voor dat moest ik hem zaterdag of zondag zien liggen ergens in een winkel dat ik er toch niet kan aan weerstaan om hem te kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Zaterdag begint play.com met het verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:04:
Nou dan heb je hem rond 5 mei wel ergens binnen :). Ik had GT5:p ook bij play besteld. uiteindelijk kon ik het wachten toch niet aan, en ben ik naar de plaatselijke speelgoedwinkel gesprint die hem al enkele dagen eerder in de verkoop had.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Wel dom dat ze niet nu al beginnen met verzenden. Het spel is reeds betaald en is toch niet voor 29-04 binnen. Ik heb hem besteld via eBay en heb gevraagd wanneer hij begint met verzenden... het zou nergens op slaan dat ze echt gaan wachten tot 29-04. Het spel is er toch nooit voor die datum.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-07-2024
Play is koning van de langzame verzendingen :P

ik heb daar Age of Conan besteld maar houd toch echt rekening met minimaal 1 1/2 week van release tot ik `m in m`n handen heb.

Bol.com daarintegen die is super snel. (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
m0j0NL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:10:
[...]
Nou zeg dat wel. GT5:P besteld, 26-03 zou ie verzonden zijn, nou ik moet hem nu nóg krijgen. Kut play.com.

Maar dat is totaal offtopic, nu weer over GTA aub! Zijn er nog nieuwe hi-def ingame beelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Mediamarkt Utrecht had hem vanmiddag rond 14.00 nog niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daar Age of Conan besteld maar houd toch echt rekening met minimaal 1 1/2 week van release tot ik `m in m`n handen heb.

Natuurlijk is er een verschil en verzendtijd tussen een leverancier die in het land zit en een leverancier die vanuit het buiteland vanalles extra moet regelen en verzenden.
Maar dit merk je dan weer wel in het prijsverschil :)

Overigens heb ik hem bij gamehubs besteld, ik hoop heel stiekum dat hij voor 4mei binnen is want dan ga ik op vakantie. Ga er natuurlijk niet van uit maar het zal wel heel relaxt zijn :*)
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Dennahz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:08:
[...]

Wel dom dat ze niet nu al beginnen met verzenden. Het spel is reeds betaald en is toch niet voor 29-04 binnen. Ik heb hem besteld via eBay en heb gevraagd wanneer hij begint met verzenden... het zou nergens op slaan dat ze echt gaan wachten tot 29-04. Het spel is er toch nooit voor die datum.
Jij bestelt toch via die Play-Asia-eBay-gast? Heb je een linkje naar die eBay winkel?

Verder hoop ik dat mensen die een preorder hebben geplaatst op Internet m optijd binnen hebben... Ik heb bijna nooit gehoord dat pre-orders op internet op tijd of eerder binnen zijn gekomen.

Nu maar hopen dat MM dinsdagochtend voldoende discs heeft liggen...

edit:
medelijden is wel een heel groot woord.

[ Voor 28% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Play kan er niks aan doen dat het zo lang duurt, het is de Britse postdienst die altijd zo traag is.

Verder denk ik niet dat we willen lezen welke winkels de GTA IV niet hebben, maar dat we juist alleen willen weten welke winkel 'm al wel hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:14:
Jij bestelt toch via die Play-Asia-eBay-gast? Heb je een linkje naar die eBay winkel?

Verder heb ik wel een beetje medelijden met de mensen die een preorder hebben geplaatst op Internet... Ik heb bijna nooit gehoord dat pre-orders op internet op tijd of eerder binnen zijn gekomen.

Ik denk dat de mensen (zoals ik) die hem gepreorderd hebben (op import) wel de afweging hebben gemaakt tussen de game spelen op de eerste dag. Of de game voor de helft van de prijs.

Ik ga GTAIV pas 2weken later dan de rest spelen waarschijnlijk, vind ik niet erg ik heb er maar 32euro voor betaalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:14:
[...]

Verder hoop ik dat mensen die een preorder hebben geplaatst op Internet m optijd binnen hebben... Ik heb bijna nooit gehoord dat pre-orders op internet op tijd of eerder binnen zijn gekomen.

edit:
medelijden is wel een heel groot woord.
De Preorder van Assassin's Creed lag bij mij op de dag van release op de mat, Besteld bij Xboxhome. Top winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
Normaal importeer ik ook alles, maar ik heb als voordeel dat ik vanaf morgen meivakantie heb. Dus voor GTA maak ik graag een uitzondering. Die paar extra euro's maken me nu niet zoveel uit, voor dat halfjaar gameplezier heb ik het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
Weet iemand of er een gameshop of mediamarkt achtige shop is die een middennacht verkoop houd in nederland?.

Heb altijd al `s zo iets mee willen maken }:O maar in Nederland zie je zo iets eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja heb um maar gepreorderd bij bol.com, hoop dat ie dinsdag oppe deurmat valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Vince22 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:20:
Normaal importeer ik ook alles, maar ik heb als voordeel dat ik vanaf morgen meivakantie heb. Dus voor GTA maak ik graag een uitzondering. Die paar extra euro's maken me nu niet zoveel uit, voor dat halfjaar gameplezier heb ik het over ;)
Doe ik ook meestal... Play-Asia vind ik een topwinkel...

Maar 1 keertje een spel hiero kopen moet ook kunnen... Hopelijk bij de MM voor € 55 ofzo. Vind ik een mooie prijs...

Ik heb trouwens ook de Brady Guide besteld bij Amazon.com... $ 25 inclusief... zal wel een weekje of drie duren voor ie hier is, maar dáár kan ik nou wel op wachten... ;)

m0j0NL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:22:
Weet iemand of er een gameshop of mediamarkt achtige shop is die een middennacht verkoop houd in nederland?.

Heb altijd al `s zo iets mee willen maken }:O maar in Nederland zie je zo iets eigenlijk nooit.
Op de vorige pagina stond ergens een winkel en voor zover ik weet doet die gameshop op Hoog Cathereine (sp?) ook een midnight release.....

[ Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:49

Grannd

da Granndest

De Game Mania's die in Nederland zitten doen het iig ook, moet je wel eerst ff langsgaan om te reserveren en dan kan je hem vanaf 00:01 uur ophalen de 29ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Mediamarkt Eindhoven had een poster hangen, leverbaar vanaf 28-04-2008 * 23:59 *

Weet nu niet of ze dan 's-nachts ook open zijn of dat het meer een stunt is dan je hem daar dinsdag de eerste minuut kan halen dus rond 09:00.

Misschien ook niet geheel onaardig: Xbox 360 Premium + GTA4 ! ( Nieuwe link, andere was verlopen )

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 24-04-2008 16:51 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Laatst online: 27-06-2023
hier in de buurt van hengelo ( overijssel ) heb ik nog geen winkel gevonden die een midnight release gaat houden. maar waarschijnlijk heb ik hem dan al wel :). tis me altijd 1 a 2 dagen van te voren gelukt om gta games in huis te hebben en dat gaat nu ook weer gebeuren ( denk ik :P ).
moet zeggen dat de meeste winkels nu erg goed zijn geinformeerd over de release date`s en boette`s die er op staan voor het te vroeg verkopen van gta4.
Dus het zal er om spannen.

hier nog een livefeed met beter beeld.

http://www.justin.tv/swiftor

niet op klicken als je niks wil weten dit zijn beelden van 2 ventjes die de game momenteel aan het spelen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door tooter op 24-04-2008 16:44 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:35:
Mediamarkt Eindhoven had een poster hangen, leverbaar vanaf 28-04-2008 * 23:59 *

Weet nu niet of ze dan 's-nachts ook open zijn of dat het meer een stunt is dan je hem daar dinsdag de eerste minuut kan halen dus rond 09:00.
Media Markt Eindhoven is vanaf 00:00 open ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

Hopelijk die in Utrecht ook dan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:36
NeoMe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:35:

Misschien ook niet geheel onaardig: Xbox 360 + halo 3 + GTA4 !
Die aanbieding is helaas al verlopen :(
Anders was het best een leuke aktie geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Die actie liep inderdaad maar tot 13 april helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:37:
[...]

van de mediamarkt website, filiaal eindhoven.

04/26/2008, Optreden van Lange Frans en Baas B // Zoetermeer

Lange Frans en Baas B komen optreden om 14:45 uur
04/26/2008, Wasmachine schieten // Zoetermeer

Schiet een voetbal in de wasmachine en win een gloednieuwe wasmachine vanaf 12:00 uur
04/30/2008, Coca Cola Sampling actie // Cruquius

Coca Cola deelt gratis blikjes drinken uit tussen 12:00 - 17:00

niets op de 29e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ze zien het blijkbaar niet als "Event".
Maar dat zegt niks, kunnen ze alsnog om 0:00 open zijn, er komt alleen geen artieset of coca-cola uitdelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
dus cola uitdelers of een of andere 2e rangs artiest is een event, maar de belangrijkste game release van het jaar, niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:37:
[...]

De Replay in Eindhoven is ook vanaf 00:00 open, dat is tenminste een echte games winkel :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komop mensen ;( het is een game geen event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA heeft me toch net dat extra zetje gegeven om een ps3 aan te schaffen:P

Pre-order loopt al tijdje bij GameMania (B) en a.s. maandag 00.00 af te halen!

Zit nu die live-feed te kijken en het ziet er echt brilliant uit.

Prijs voor ps3 gta pack voor diegene die het willen weten: 429 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

tooter schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:36:
hier in de buurt van hengelo ( overijssel ) heb ik nog geen winkel gevonden die een midnight release gaat houden. maar waarschijnlijk heb ik hem dan al wel :). tis me altijd 1 a 2 dagen van te voren gelukt om gta games in huis te hebben en dat gaat nu ook weer gebeuren ( denk ik :P ).
moet zeggen dat de meeste winkels nu erg goed zijn geinformeerd over de release date`s en boette`s die er op staan voor het te vroeg verkopen van gta4.
Dus het zal er om spannen.

hier nog een livefeed met beter beeld.

http://www.justin.tv/swiftor

niet op klicken als je niks wil weten dit zijn beelden van 2 ventjes die de game momenteel aan het spelen zijn.
Wat ik er van heb begrepen gaat de Gameshop in Almelo om 00:00 open op 29 april. Heb hem zelf daar gepreorderd maar haal hem gewoon overdag op. Eerder dan dinsdagavond kan ik toch niet spelen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
http://www.youtube.com/watch?v=U_lqfobhvVI&fmt=18

vuur effects :)

Spijtig, het is al terug weg.

[ Voor 19% gewijzigd door joriske18 op 24-04-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:53:
Prijs voor ps3 gta pack voor diegene die het willen weten: 329 euro.
Misschiene een link/winkel/locatie naar die prijs, is het niet 429 ?
Of ga je X-Box 360 halen...

Want als dat klopt, spring ik nu nog in de auto.

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 24-04-2008 17:01 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er net eachter idd. Sorry voor fout.

De prijs is 429,-- euro en ik haal een ps3, geen xbox360 voor de duidelijkheid

www.gamemania.be

De prijs staat volgens mij niet op de website vermeld. Ik dacht nog in eerste instantie dat het zelfs teveel was (had in mijn hoofd 400 incl spel 8)7 ).

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat denken jullie dat de snelste manier is om aan een game te komen. Alsnog een pre-order plaatsen (play.com) of dinsdag de stad in en hopen dat ie ergens nog ligt. Zal bij de pre-orders vast niet bij de eerste zending zitten maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat er hier in de stad ook niet veel te halen valt (zijn welgeteld 2 gameshops hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:22:
ach ja heb um maar gepreorderd bij bol.com, hoop dat ie dinsdag oppe deurmat valt :)
Als je voor 11 April hebt gepreorderd bij Bol.com dan krijg je hem als het goed is op de 29ste.
Anders wat later. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Live Stream van 2 kiddo's die GTAIV spelen...

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 23:16
zorg ervoor dat je om 9:00 bij de gameshop bent of zorg dat iemand anders het dan doet....
als je echt niks anders weet, denk ik dat je op marktplaats voor 5 extra euro's hem meteen kan ophalen bij sommige plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:06:
[...]

Als je voor 11 April hebt gepreorderd bij Bol.com dan krijg je hem als het goed is op de 29ste.
Bestelnummer Besteldatum Bestelstatus
# 27.03.2008 Wordt verwerkt

Kans is dus groot dat ik 'm de 29ste wél heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:10:
[...]

Bestelnummer Besteldatum Bestelstatus
# 27.03.2008 Wordt verwerkt

Kans is dus groot dat ik 'm de 29ste wél heb?
Dat klopt. :)

Dat is een grote kans, ik denk wel dat je hem dan hebt. ;)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:06:
[...]

wat is dat voor onzin :/ er staat toch duidelijk de dag van de realse binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:11:
[...]

Denk er even bij na dat dit niet zomaar een spel is :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nou en? ze zetten het er toch niet voor jan lul bij neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:11:
[...]

Dat klopt. :)

Dat is een grote kans, ik denk wel dat je hem dan hebt. ;)
Ik hoop 't echt wel O-), COD4 kreeg ik zelfs een dag voor de release.. kans dat GTA IV ook maandag al binnen komt? of weet jij gewoon al dat dit 100% niet zo is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:13:
ja nou en? ze zetten het er toch niet voor jan lul bij neem ik aan
Standaard tekst he ;) + dan bestellen mensen 'm eerder dan als ze erbij zetten dat hij evt dag later kan aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar je kan niet iets verkopen wat helemaal niet hebt toch?

vind ik een rare zaak van zaken doen

wat wel positief is dat ik toen der tijd gta san andreas voor de ps2 ook de dag van de realase binnen had

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik zou hem waarschijnlijk zaterdag kunnen halen heb ik begrepen, dus misschien meer winkels dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:11:
[...]

Ik heb het van Bol.com zelf dus het zal wel kloppen. ;)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn!

lekker weer van bol.com :X

zetten ze net na ik besteld heb erbij

ik ga uwe bol effe mailen waneer ze dan wel kunnen leveren, sjeise had ik maar eerder gepreorderd :X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:21:
Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn!

lekker weer van bol.com :X

zetten ze net na ik besteld heb erbij

ik ga uwe bol effe mailen waneer ze dan wel kunnen leveren, sjeise had ik maar eerder gepreorderd :X
Is het niet mogelijk dat je je geld terug krijgt oid? Dat je de bestelling gewoon annuleert, koop je 'm ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Volgende week bij collega met Xbox 360 en PS3 beide versies eens beoordelen :Y)
offtopic:
Ik denk nog even Vice City spelen (PC) blijft ie hangen bij new game na het gesprek in Marco's Bistro... Je ziet nog net die auto in dat steegje komen bij Ken en daarna doet GTA-VC niks meer :( Iemand een idee? :p

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar heb net besteld, en aangezien ik hier echt in de middle of nowhere woon , de eerste echt gameshop is hier gewoon 40 kilomter vandaan, en in de kleine winkels is hij al op, aangezien de misschien er net 4 binnenkrijgen :X

ben al blij dat ik bereik heb met mijn mobile :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je deze GTA ook met de metro reizen?
en dan bedoel ik of dat je vrij rond kan lopen in de metro terwijl deze rijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Weet iemand elke resolutie GTA 4 heeft? Ik heb het idee dat deze game net zoalsl Halo op 640P draait en vervolgens er een hoop blur bovenop gooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Carel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:44:
Weet iemand elke resolutie GTA 4 heeft? Ik heb het idee dat deze game net zoalsl Halo op 640P draait en vervolgens er een hoop blur bovenop gooit?
Ik heb ergens gelezen dat hij op 720P draait. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of elke MM in Nederland hier nou aan meedoet? Of is het alleen lokaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:31:
kan je deze GTA ook met de metro reizen?
en dan bedoel ik of dat je vrij rond kan lopen in de metro terwijl deze rijd
dat zou ik ook wel willen weten ja. ik vind dat stukje in het metrostation er echt vet uit zien in de trailer :)

http://toru.ee/view/ba06bc5c2ebb

ansich erg vet allemaal, let ook op de rook die uit de uitlaten komt...echt mooi gedaan. ook erg vet hoe die dikke door de ruit heen slaat. wat echter wel echt super dom is en ook in andere gta's zat, is dat die dikke vent nadat niko in de auto stapt als een bange hond weg rent... dat is nogal raar aangezien ie eerst als een stoere bink uit stapt. beetje jammer dat ze dat niet gefixt hebben, veel te grote overgangen..

[ Voor 40% gewijzigd door FireFoz op 24-04-2008 18:01 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

FireFoz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:59:
[...]

dat zou ik ook wel willen weten ja. ik vind dat stukje in het metrostation er echt vet uit zien in de trailer :)
Het is zeker dat je kan reizen met de metro, maar inderdaad, zou wel heel cool zijn als je dan ook kon rondlopen IN de metro. :) _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:51

-d-

[...]

Ja, gek he dat een pakje uit Jersey er langer over doet dan een pakje uit nieuwegein :z

Play stuurt zendingen altijd supernel op, maarja ze moeten nog wel even het water overkomen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door -d- op 24-04-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0j0NL
-d- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:04:
[...]

Ja, gek he dat een pakje uit Jersey er langer over doet dan een pakje uit nieuwegein :z

Play stuurt zendingen altijd supernel op, maarja ze moeten nog wel even het water overkomen ;)
laatst een jersey besteld bij een amerikaanse shop (footballfanatics), kreeg `m in 4 dagen.. enige wat play als voordeel heeft is dat ie geen verzendkosten vraagt.

en voor AoC, 10tje goedkopern bij Play dan bij Dyna/Nedgame/Dixon enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Dus , na bijna een ganse namiddag gepraat erover komt het erop neer dat nog geen enkele winkel ( waar wij van weten ) hem vroeger verkoopt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen ook livestream: http://www.clownstream.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:47
wat echter wel echt super dom is en ook in andere gta's zat, is dat die dikke vent nadat niko in de auto stapt als een bange hond weg rent... dat is nogal raar aangezien ie eerst als een stoere bink uit stapt. beetje jammer dat ze dat niet gefixt hebben, veel te grote overgangen..
Een stoere bink kan nog wel een klein fragiel bang hartje hebben. ;)

Het maakt niet uit wie er uitstopt, soms gaan ze je voor je bek slaan, soms rennen ze bang weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 16:45

TMC

W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:00:
[...]

Het is zeker dat je kan reizen met de metro, maar inderdaad, zou wel heel cool zijn als je dan ook kon rondlopen IN de metro. :) _/-\o_
Volgens mij heeft GTA IV een volledig functionerend metrostelsel. :)

http://www.gtagaming.com/gtaiv/subway

[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 24-04-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

OUD!!!!11111oneoneoneone

:P

[ Voor 92% gewijzigd door Ace op 24-04-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ace schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:42:
[afbeelding]

Van NeoGAF, staat verder geen source bij dus of het echt is zou ik niet durven zeggen.

Logisch is het wel imho.
Twee verschillende soorten brieven? :?

Vince22 in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ace schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:42:
[afbeelding]

Van NeoGAF, staat verder geen source bij dus of het echt is zou ik niet durven zeggen.

Logisch is het wel imho.
Fake, zoiets stond ook aantal pagina's eerder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels livestream van een maatje @ http://www.clownstream.tk/

Heb je requests? wil je iets zien? zeg het hier zodat ik het hem kan zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 16:45

TMC

Is gemaakt door een user op Fok. Fake idd. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com kan uiterlijk 5 mei leveren, achja even geduld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:46:
bol.com kan uiterlijk 5 mei leveren, achja even geduld dus
5 mei, damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vanmiddag bij musicstore langsgeweest

deze wist mij te melden dat hij zaterdag de levering binnen krijgt. alle retailers moesten zoals misschien bekend zo'n contract ondertekenen en de kans is klein dat ze toestemming geven om eerder te verkopen (eigenaar hier verkoopt alleen eerder als er geen waarschuwing is of hij toestemming krijgt van het hoofdkantoor)

AAARHHHGGG!!! the knowledge

denk dat er van za op zo een inbraak is bij de musicstore O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
gcshop.nl krijgt hem op maandag binnen. (collega van me is 1 van de oprichters). Dus sowieso tijdens m'n vakantie gta spelen. woohoo :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.