zou aardig zijn als je zou zeggen welkePWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeftIk stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted.
EDIT: Don't get your hopes to high. De vorige keer was bij AC, toen kwam ik bij de winkel aan, waar net iemand een belletje had gekregen, en ik het spel niet meer kreegDat terwijl ze hem wel hadden verkocht die middag
ben benieuwd of het echt zo is... ik wil hem nu wel kopen (impuls), want eigenlijk heb ik nooit veel gegeven om gta games.PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeftIk stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted
Als straks de reviews er zijn en de game officieel te koop is zal dat wel bezinken en bedenk ik me nog 3x voor ik hem koop.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Mocht uiteindelijk blijken dat die inderdaad te koop is daar en het is niet te ver, dan laat ik nu nog mijn preorder vallen, race ik daarheen en wordt het kopen!!!PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeftIk stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted.
EDIT: Don't get your hopes to high. De vorige keer was bij AC, toen kwam ik bij de winkel aan, waar net iemand een belletje had gekregen, en ik het spel niet meer kreegDat terwijl ze hem wel hadden verkocht die middag
Strax effe doorheerlen lopen en ff wat aardig doen tegen de verkopers.
kijk hebben jullie GTA4? Ja? cool nu kijk ik vond net deze euro en ik geloof dat ie van jouw is. Nu we vrienden zijn mag ik effe 1x GTA4
Maar betwijfel dat in Zuid Limburg al winkels het spel hebben, we zijn een eiland als het om zoiets gaat.
Maar betwijfel dat in Zuid Limburg al winkels het spel hebben, we zijn een eiland als het om zoiets gaat.
Ja dat klopt inderdaad, ik woon in Maastricht en daar is het soms ook wat laat.Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:31:
kijk hebben jullie GTA4? Ja? cool nu kijk ik vond net deze euro en ik geloof dat ie van jouw is. Nu we vrienden zijn mag ik effe 1x GTA4
![]()
Ik ben benieuwd of de Media Markt hem hier al binnen heeft.
Maarja dat maakt niet zoveel uit want 29April sta ik gewoon voor de E-plaza.
Wat me trouwens opvalt zijn al die spoilers overal, mensen die doodleuk praten alsof iedereen het al heeft, kijk ieder zijn ding natuurlijk, maar het word lastig om helemaal niet meer op fora's te posten.
Life is complicated
Verwijderd
Als er winkels zijn die hem verkopen meldt het hier dan, dan kunnen wij in de rest van het land ff het vingertje daarheen wijzen, dan gaan andere winkels hem ook verkopen namelijk 
zou leuk zijn!
zou leuk zijn!
Als het je lukt, ben je mijn Held van de DagDeadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:31:
![]()
Jeetje man, ik kan niet meer wachten... Er is nog nooit een spel geweest waar ik zo naar uit heb gekeken...
Er worden hier niet echt grote spoilers gepost en meestal alleen met een spoiler tag... Fatsoenlijke mensen hiero....W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:33:
[...]
Wat me trouwens opvalt zijn al die spoilers overal, mensen die doodleuk praten alsof iedereen het al heeft, kijk ieder zijn ding natuurlijk, maar het word lastig om helemaal niet meer op fora's te posten.

[ Voor 27% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 15:37 ]
dat of ik ben 6 keer 1 euro armerJobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:35:
[...]
Als het je lukt, ben je mijn Held van de Dag![]()
Jeetje man, ik kan niet meer wachten... Er is nog nooit een spel geweest waar ik zo naar uit heb gekeken...
Mochten de verkopers vrouwelijk zijn dan is dit natuurlijk weer een voordeel. Want ik weiger het om met een vent te flirten want stel je nu eens voor dat ik er goed in zou zijn
[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 24-04-2008 15:37 ]
Woon je toevallig in de buurt van Maastricht, dan ga ik mee.Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:36:
[...]
dat of ik ben 6 keer 1 euro armer.
Mochten de verkopers vrouwelijk zijn dan is dit natuurlijk weer een voordeel. Want ik weiger het om met een vent te flirten want stel je nu eens voor dat ik er goed in zou zijn.
@Jobbie: Inderdaad daarom blijf ik nog maar ff hier hangen.
Life is complicated
maarja, ik heb nog nooit een enigzins aantrekkelijk vrouw in een Dixons zien staan...Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:36:
[...]
dat of ik ben 6 keer 1 euro armer.
Mochten de verkopers vrouwelijk zijn dan is dit natuurlijk weer een voordeel. Want ik weiger het om met een vent te flirten want stel je nu eens voor dat ik er goed in zou zijn.
Ik dacht dus serieus: IK laat mn vriendin even langs gaan.Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:40:
[...]
maarja, ik heb nog nooit een enigzins aantrekkelijk vrouw in een Dixons zien staan...
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
offtopic:
Kecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:45:
[...]
Ik dacht dus serieus: IK laat mn vriendin even langs gaan.
offtopic:
Dat gaat wel erg ver voor een spelletje, hè...
Ontopic:
Ik heb (helaas) 1 filmpje bekeken over hoe in de nacht een beetje wordt rondgereden... Wat me vooral opviel: de verlichting/belichting van de omgeving... goed te zien in het donker met lantaarnpalen... Ook had ik het idee dat de omgevingen er vol uitzien...
Maar, geen filmpjes meer voor mij... als ik het volhou...
[ Voor 37% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 15:52 ]
PWM zet je MSN even aan, ik zit in het Gooi.
x Nino
x Nino
Hij zit nu waarschijnlijk in de auto onderweg naar het gooiAM-PM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
PWM zet je MSN even aan, ik zit in het Gooi.
x Nino
Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:31:
![]()
Kijk eens aan, een Heerlenaar en Maastrichtenaar. Ik werk bij Heerlen en Woon vlakbij Maastricht, keep me updated!W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:33:
[...]
Ja dat klopt inderdaad, ik woon in Maastricht en daar is het soms ook wat laat.
Ik ben benieuwd of de Media Markt hem hier al binnen heeft.
Maarja dat maakt niet zoveel uit want 29April sta ik gewoon voor de E-plaza.![]()
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
ja PWM het zou handig zijn als je zo snel mogelijk kan posten welke winkel het is in het gooi. ik woon er namelijk ook
en ik ga Sittard/Geleen checkenDuuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:51:
[...]
Hij zit nu waarschijnlijk in de auto onderweg naar het gooi
[...]
[...]
Kijk eens aan, een Heerlenaar en Maastrichtenaar. Ik werk bij Heerlen en Woon vlakbij Maastricht, keep me updated!
is wel grappig; PWM zei: ik rij richting het Gooi...
als ik vanuit Maastricht naar Eindhoven rij ga ik ook richting het Gooi, wil niet zeggen dat dat mijn eindbestemming is.
Kan ook van Maastricht naar Amsterdam rijden en dan zeggen ik rij richting Eindhoven
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 24-04-2008 15:53 ]
Ik laat alles gaan voor IV.Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
[...]
offtopic:
Ontopic:
Ik heb (helaas) 1 filmpje bekeken over hoe in de nacht een beetje wordt rondgereden... Wat me vooral opviel: de verlichting/belichting van de omgeving... goed te zien in het donker met lantaarnpalen... Ook had ik het idee dat de omgevingen er vol uitzien...
Maar, geen filmpjes meer voor mij... als ik het volhou...
Moet nou echt weg blijven van Gtaforums.com er komen me daar toch mega spoilers!
Maandag eens even checken of hij al bij de Media Markt ligt.
De gameplay wat ik dan heb gezien van die 2 sec zag er machtig uit, ik klikte meteen weg voor me eigen best wil.
Nog even!!
@PWN: Oeh ik ga dan zo maar eens kijken.
Life is complicated
Volgens mij heeft ie Windows MobileDuuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:51:
[...]
Hij zit nu waarschijnlijk in de auto onderweg naar het gooi

Ok mensen ik ben weg naar de Media Markt.
By the way: Sommige mensen zeggen dat het spel veel pop-ups heeft, ik kan me dit niet voorstellen, heeft dit wat met installatie te maken of niet?
By the way: Sommige mensen zeggen dat het spel veel pop-ups heeft, ik kan me dit niet voorstellen, heeft dit wat met installatie te maken of niet?
Life is complicated
mega spoilers aangezien deze meneer missies aan het doen is trouwens
Again een LIVE feed
http://www.justin.tv/sculay
Again een LIVE feed
http://www.justin.tv/sculay
[ Voor 41% gewijzigd door Falcon Heavy op 24-04-2008 15:58 ]
Denk dat het niet zoveel zin heeft om naar een gameshop te gaan, die weten meestal wel van embargo's en zo.
Je kunt beter de lokale Dixons, Intertoys, ToysRUs, BartSmit, [vul maar in] proberen denk ik zo. Met het oog op stagaires en dat soort onwetende josti's
Je kunt beter de lokale Dixons, Intertoys, ToysRUs, BartSmit, [vul maar in] proberen denk ik zo. Met het oog op stagaires en dat soort onwetende josti's
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
haha wel vet heb alleen het filmpje gezien als niko dronken is.
Heel mooi gemaakt.
Voor de rest nog geen enkel filmpje gezien. ( alleen eergisteren ff de laatste trailer op me ps3 gedownload. en als het spel er zoals die trailer uitziet op me hdtv dan ben ik wel in me nopjes hoor.
Vanaaf ga ik uit eten met en het is koopavond dus zal de minstwetende winkels wel ff een bezoekje brengen. ( in hengelo bij de intertoys lope tog alleen maar jonge grietjes/ventjes) zelfde geld voor de bartsmit. die zullen er wel niet zo veel vanaf weten.
nu m a hopen dat ik em mee krijg ( wat waarschijnlijk tog niet gaat gebeuren.
Heel mooi gemaakt.
Voor de rest nog geen enkel filmpje gezien. ( alleen eergisteren ff de laatste trailer op me ps3 gedownload. en als het spel er zoals die trailer uitziet op me hdtv dan ben ik wel in me nopjes hoor.
Vanaaf ga ik uit eten met en het is koopavond dus zal de minstwetende winkels wel ff een bezoekje brengen. ( in hengelo bij de intertoys lope tog alleen maar jonge grietjes/ventjes) zelfde geld voor de bartsmit. die zullen er wel niet zo veel vanaf weten.
[ Voor 38% gewijzigd door tooter op 24-04-2008 16:02 ]
hehe gek onnie
Nee dit heeft te maken met het feit dat een gebrande kopie van een spel is en niet het originele schijfje.W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:56:
Ok mensen ik ben weg naar de Media Markt.
Hier in Apeldoorn nog nergens gespot helaas

Voor iedereen die em al heeft, hierr (spoilers!!!) een lijstje van telefoonnr's die je allemaal kan bellen. Wel erg vet!
spoiler:
Als ik het goed begrijp kan je gewoon bellen naar GTA SA :p!!! Mên, deze mensen verdienen echt mijn moneys.
Ik denk niet dat 'ie nu al ergens te vinden is hoor, ik ga uit van maandagavond op z'n vroegst
Als je hem in Hengelo vind, laat het dan even weten. Loop er stage dicht bij de Makero, en dan kan ik em miss ff oppikken!tooter schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:58:
haha wel vet heb alleen het filmpje gezien als niko dronken is.
Heel mooi gemaakt.
Vanaaf ga ik uit eten met en het is koopavond dus zal de minstwetende winkels wel ff een bezoekje brengen. ( in hengelo bij de intertoys lope tog alleen maar jonge grietjes/ventjes) zelfde geld voor de bartsmit.
Bedankt, zoiets dacht ik dus al, ik ga iig toch niet proberen, ik zie het volgende week wel, de laatste paar dagen houd ik nog wel vol.Duuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:58:
[...]
Nee dit heeft te maken met het feit dat een gebrande kopie van een spel is en niet het originele schijfje.
Life is complicated
Net ff gebeld naar de lokale Gamemania hier in Brugge.
Ze houden een middernachtverkoop, klokslag 24u ( maandagnacht op dinsdag dus ) mogen ze beginnen verkopen deelde de verkoper mij mee. Was enkel voor mensen die gereserveerd hebben. ( waar ik bij ben
)
Ik vrees er wel voor dat moest ik hem zaterdag of zondag zien liggen ergens in een winkel dat ik er toch niet kan aan weerstaan om hem te kopen
Ze houden een middernachtverkoop, klokslag 24u ( maandagnacht op dinsdag dus ) mogen ze beginnen verkopen deelde de verkoper mij mee. Was enkel voor mensen die gereserveerd hebben. ( waar ik bij ben
Ik vrees er wel voor dat moest ik hem zaterdag of zondag zien liggen ergens in een winkel dat ik er toch niet kan aan weerstaan om hem te kopen
Zaterdag begint play.com met het verzenden!
Verwijderd
Nou dan heb je hem rond 5 mei wel ergens binnenKecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:04:
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 16:07 ]
Wel dom dat ze niet nu al beginnen met verzenden. Het spel is reeds betaald en is toch niet voor 29-04 binnen. Ik heb hem besteld via eBay en heb gevraagd wanneer hij begint met verzenden... het zou nergens op slaan dat ze echt gaan wachten tot 29-04. Het spel is er toch nooit voor die datum.Kecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:04:
Play is koning van de langzame verzendingenKecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:04:
ik heb daar Age of Conan besteld maar houd toch echt rekening met minimaal 1 1/2 week van release tot ik `m in m`n handen heb.
Bol.com daarintegen die is super snel. (vind ik)
Nou zeg dat wel. GT5:P besteld, 26-03 zou ie verzonden zijn, nou ik moet hem nu nóg krijgen. Kut play.com.m0j0NL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:10:
[...]
Play is koning van de langzame verzendingen
Maar dat is totaal offtopic, nu weer over GTA aub! Zijn er nog nieuwe hi-def ingame beelden?
Mediamarkt Utrecht had hem vanmiddag rond 14.00 nog niet in ieder geval.
Verwijderd
Natuurlijk is er een verschil en verzendtijd tussen een leverancier die in het land zit en een leverancier die vanuit het buiteland vanalles extra moet regelen en verzenden.m0j0NL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:10:
ik heb daar Age of Conan besteld maar houd toch echt rekening met minimaal 1 1/2 week van release tot ik `m in m`n handen heb.
Maar dit merk je dan weer wel in het prijsverschil
Overigens heb ik hem bij gamehubs besteld, ik hoop heel stiekum dat hij voor 4mei binnen is want dan ga ik op vakantie. Ga er natuurlijk niet van uit maar het zal wel heel relaxt zijn
Jij bestelt toch via die Play-Asia-eBay-gast? Heb je een linkje naar die eBay winkel?Dennahz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:08:
[...]
Wel dom dat ze niet nu al beginnen met verzenden. Het spel is reeds betaald en is toch niet voor 29-04 binnen. Ik heb hem besteld via eBay en heb gevraagd wanneer hij begint met verzenden... het zou nergens op slaan dat ze echt gaan wachten tot 29-04. Het spel is er toch nooit voor die datum.
Verder hoop ik dat mensen die een preorder hebben geplaatst op Internet m optijd binnen hebben... Ik heb bijna nooit gehoord dat pre-orders op internet op tijd of eerder binnen zijn gekomen.
Nu maar hopen dat MM dinsdagochtend voldoende discs heeft liggen...
edit:
medelijden is wel een heel groot woord.
[ Voor 28% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 16:17 ]
Verwijderd
Play kan er niks aan doen dat het zo lang duurt, het is de Britse postdienst die altijd zo traag is.
Verder denk ik niet dat we willen lezen welke winkels de GTA IV niet hebben, maar dat we juist alleen willen weten welke winkel 'm al wel hebben
Verder denk ik niet dat we willen lezen welke winkels de GTA IV niet hebben, maar dat we juist alleen willen weten welke winkel 'm al wel hebben
Verwijderd
Ik denk dat de mensen (zoals ik) die hem gepreorderd hebben (op import) wel de afweging hebben gemaakt tussen de game spelen op de eerste dag. Of de game voor de helft van de prijs.Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:14:
Jij bestelt toch via die Play-Asia-eBay-gast? Heb je een linkje naar die eBay winkel?
Verder heb ik wel een beetje medelijden met de mensen die een preorder hebben geplaatst op Internet... Ik heb bijna nooit gehoord dat pre-orders op internet op tijd of eerder binnen zijn gekomen.
Ik ga GTAIV pas 2weken later dan de rest spelen waarschijnlijk, vind ik niet erg ik heb er maar 32euro voor betaalt
De Preorder van Assassin's Creed lag bij mij op de dag van release op de mat, Besteld bij Xboxhome. Top winkel!Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:14:
[...]
Jij bestelt toch via die Play-Asia-eBay-gast? Heb je een linkje naar die eBay winkel?
Verder hoop ik dat mensen die een preorder hebben geplaatst op Internet m optijd binnen hebben... Ik heb bijna nooit gehoord dat pre-orders op internet op tijd of eerder binnen zijn gekomen.
edit:
Normaal importeer ik ook alles, maar ik heb als voordeel dat ik vanaf morgen meivakantie heb. Dus voor GTA maak ik graag een uitzondering. Die paar extra euro's maken me nu niet zoveel uit, voor dat halfjaar gameplezier heb ik het over
Weet iemand of er een gameshop of mediamarkt achtige shop is die een middennacht verkoop houd in nederland?.
Heb altijd al `s zo iets mee willen maken
maar in Nederland zie je zo iets eigenlijk nooit.
Heb altijd al `s zo iets mee willen maken
Doe ik ook meestal... Play-Asia vind ik een topwinkel...Vince22 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:20:
Normaal importeer ik ook alles, maar ik heb als voordeel dat ik vanaf morgen meivakantie heb. Dus voor GTA maak ik graag een uitzondering. Die paar extra euro's maken me nu niet zoveel uit, voor dat halfjaar gameplezier heb ik het over
Maar 1 keertje een spel hiero kopen moet ook kunnen... Hopelijk bij de MM voor € 55 ofzo. Vind ik een mooie prijs...
Ik heb trouwens ook de Brady Guide besteld bij Amazon.com... $ 25 inclusief... zal wel een weekje of drie duren voor ie hier is, maar dáár kan ik nou wel op wachten...
Op de vorige pagina stond ergens een winkel en voor zover ik weet doet die gameshop op Hoog Cathereine (sp?) ook een midnight release.....m0j0NL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:22:
Weet iemand of er een gameshop of mediamarkt achtige shop is die een middennacht verkoop houd in nederland?.
Heb altijd al `s zo iets mee willen makenmaar in Nederland zie je zo iets eigenlijk nooit.
[ Voor 25% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 16:25 ]
De Game Mania's die in Nederland zitten doen het iig ook, moet je wel eerst ff langsgaan om te reserveren en dan kan je hem vanaf 00:01 uur ophalen de 29ste.
Mediamarkt Eindhoven had een poster hangen, leverbaar vanaf 28-04-2008 * 23:59 *
Weet nu niet of ze dan 's-nachts ook open zijn of dat het meer een stunt is dan je hem daar dinsdag de eerste minuut kan halen dus rond 09:00.
Misschien ook niet geheel onaardig: Xbox 360 Premium + GTA4 ! ( Nieuwe link, andere was verlopen )
Weet nu niet of ze dan 's-nachts ook open zijn of dat het meer een stunt is dan je hem daar dinsdag de eerste minuut kan halen dus rond 09:00.
Misschien ook niet geheel onaardig: Xbox 360 Premium + GTA4 ! ( Nieuwe link, andere was verlopen )
[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 24-04-2008 16:51 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
hier in de buurt van hengelo ( overijssel ) heb ik nog geen winkel gevonden die een midnight release gaat houden. maar waarschijnlijk heb ik hem dan al wel
. tis me altijd 1 a 2 dagen van te voren gelukt om gta games in huis te hebben en dat gaat nu ook weer gebeuren ( denk ik
).
moet zeggen dat de meeste winkels nu erg goed zijn geinformeerd over de release date`s en boette`s die er op staan voor het te vroeg verkopen van gta4.
Dus het zal er om spannen.
hier nog een livefeed met beter beeld.
http://www.justin.tv/swiftor
niet op klicken als je niks wil weten dit zijn beelden van 2 ventjes die de game momenteel aan het spelen zijn.
moet zeggen dat de meeste winkels nu erg goed zijn geinformeerd over de release date`s en boette`s die er op staan voor het te vroeg verkopen van gta4.
niet op klicken als je niks wil weten dit zijn beelden van 2 ventjes die de game momenteel aan het spelen zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door tooter op 24-04-2008 16:44 ]
hehe gek onnie
Verwijderd
Media Markt Eindhoven is vanaf 00:00 open ja.NeoMe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:35:
Mediamarkt Eindhoven had een poster hangen, leverbaar vanaf 28-04-2008 * 23:59 *
Hopelijk die in Utrecht ook dan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Die aanbieding is helaas al verlopenNeoMe schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:35:
Misschien ook niet geheel onaardig: Xbox 360 + halo 3 + GTA4 !
Anders was het best een leuke aktie geweest!
Die actie liep inderdaad maar tot 13 april helaas...
van de mediamarkt website, filiaal eindhoven.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:37:
[...]
Media Markt Eindhoven is vanaf 00:00 open ja.
04/26/2008, Optreden van Lange Frans en Baas B // Zoetermeer
Lange Frans en Baas B komen optreden om 14:45 uur
04/26/2008, Wasmachine schieten // Zoetermeer
Schiet een voetbal in de wasmachine en win een gloednieuwe wasmachine vanaf 12:00 uur
04/30/2008, Coca Cola Sampling actie // Cruquius
Coca Cola deelt gratis blikjes drinken uit tussen 12:00 - 17:00
niets op de 29e
Ze zien het blijkbaar niet als "Event".
Maar dat zegt niks, kunnen ze alsnog om 0:00 open zijn, er komt alleen geen artieset of coca-cola uitdelers
Maar dat zegt niks, kunnen ze alsnog om 0:00 open zijn, er komt alleen geen artieset of coca-cola uitdelers
dus cola uitdelers of een of andere 2e rangs artiest is een event, maar de belangrijkste game release van het jaar, niet.
De Replay in Eindhoven is ook vanaf 00:00 open, dat is tenminste een echte games winkelVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:37:
[...]
Media Markt Eindhoven is vanaf 00:00 open ja.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
GTA heeft me toch net dat extra zetje gegeven om een ps3 aan te schaffen:P
Pre-order loopt al tijdje bij GameMania (
en a.s. maandag 00.00 af te halen!
Zit nu die live-feed te kijken en het ziet er echt brilliant uit.
Prijs voor ps3 gta pack voor diegene die het willen weten: 429 euro.
Pre-order loopt al tijdje bij GameMania (
Zit nu die live-feed te kijken en het ziet er echt brilliant uit.
Prijs voor ps3 gta pack voor diegene die het willen weten: 429 euro.
Wat ik er van heb begrepen gaat de Gameshop in Almelo om 00:00 open op 29 april. Heb hem zelf daar gepreorderd maar haal hem gewoon overdag op. Eerder dan dinsdagavond kan ik toch niet spelentooter schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:36:
hier in de buurt van hengelo ( overijssel ) heb ik nog geen winkel gevonden die een midnight release gaat houden. maar waarschijnlijk heb ik hem dan al wel. tis me altijd 1 a 2 dagen van te voren gelukt om gta games in huis te hebben en dat gaat nu ook weer gebeuren ( denk ik
).
uhm...
http://www.youtube.com/watch?v=U_lqfobhvVI&fmt=18
vuur effects
Spijtig, het is al terug weg.
vuur effects
Spijtig, het is al terug weg.
[ Voor 19% gewijzigd door joriske18 op 24-04-2008 17:05 ]
Misschiene een link/winkel/locatie naar die prijs, is het niet 429 ?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:53:
Prijs voor ps3 gta pack voor diegene die het willen weten: 329 euro.
Of ga je X-Box 360 halen...
Want als dat klopt, spring ik nu nog in de auto.
[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 24-04-2008 17:01 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Kwam er net eachter idd. Sorry voor fout.
De prijs is 429,-- euro en ik haal een ps3, geen xbox360 voor de duidelijkheid
www.gamemania.be
De prijs staat volgens mij niet op de website vermeld. Ik dacht nog in eerste instantie dat het zelfs teveel was (had in mijn hoofd 400 incl spel
).
De prijs is 429,-- euro en ik haal een ps3, geen xbox360 voor de duidelijkheid
www.gamemania.be
De prijs staat volgens mij niet op de website vermeld. Ik dacht nog in eerste instantie dat het zelfs teveel was (had in mijn hoofd 400 incl spel

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:02 ]
Verwijderd
wat denken jullie dat de snelste manier is om aan een game te komen. Alsnog een pre-order plaatsen (play.com) of dinsdag de stad in en hopen dat ie ergens nog ligt. Zal bij de pre-orders vast niet bij de eerste zending zitten maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat er hier in de stad ook niet veel te halen valt (zijn welgeteld 2 gameshops hier).
Als je voor 11 April hebt gepreorderd bij Bol.com dan krijg je hem als het goed is op de 29ste.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:22:
ach ja heb um maar gepreorderd bij bol.com, hoop dat ie dinsdag oppe deurmat valt
Anders wat later.
Life is complicated
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
zorg ervoor dat je om 9:00 bij de gameshop bent of zorg dat iemand anders het dan doet....
als je echt niks anders weet, denk ik dat je op marktplaats voor 5 extra euro's hem meteen kan ophalen bij sommige plekken.
als je echt niks anders weet, denk ik dat je op marktplaats voor 5 extra euro's hem meteen kan ophalen bij sommige plekken.
Verwijderd
Bestelnummer Besteldatum BestelstatusW1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:06:
[...]
Als je voor 11 April hebt gepreorderd bij Bol.com dan krijg je hem als het goed is op de 29ste.
Anders wat later.
# 27.03.2008 Wordt verwerkt
Kans is dus groot dat ik 'm de 29ste wél heb?
Dat klopt.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:10:
[...]
Bestelnummer Besteldatum Bestelstatus
# 27.03.2008 Wordt verwerkt
Kans is dus groot dat ik 'm de 29ste wél heb?
Dat is een grote kans, ik denk wel dat je hem dan hebt.
Life is complicated
Verwijderd
wat is dat voor onzinW1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:06:
[...]
Als je voor 11 April hebt gepreorderd bij Bol.com dan krijg je hem als het goed is op de 29ste.
Anders wat later.

Verwijderd
Denk er even bij na dat dit niet zomaar een spel isVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:11:
[...]
wat is dat voor onziner staat toch duidelijk de dag van de realse binnen
Verwijderd
Ik hoop 't echt welW1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:11:
[...]
Dat klopt.
Dat is een grote kans, ik denk wel dat je hem dan hebt.

Verwijderd
Standaard tekst heVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:13:
ja nou en? ze zetten het er toch niet voor jan lul bij neem ik aan
Verwijderd
ja maar je kan niet iets verkopen wat helemaal niet hebt toch?
vind ik een rare zaak van zaken doen
wat wel positief is dat ik toen der tijd gta san andreas voor de ps2 ook de dag van de realase binnen had
vind ik een rare zaak van zaken doen
wat wel positief is dat ik toen der tijd gta san andreas voor de ps2 ook de dag van de realase binnen had
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:18 ]
hmm ik zou hem waarschijnlijk zaterdag kunnen halen heb ik begrepen, dus misschien meer winkels dan
Ik heb het van Bol.com zelf dus het zal wel kloppen.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:11:
[...]
wat is dat voor onziner staat toch duidelijk de dag van de realse binnen
Life is complicated
Verwijderd
Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn!
lekker weer van bol.com
zetten ze net na ik besteld heb erbij
ik ga uwe bol effe mailen waneer ze dan wel kunnen leveren, sjeise had ik maar eerder gepreorderd
lekker weer van bol.com

ik ga uwe bol effe mailen waneer ze dan wel kunnen leveren, sjeise had ik maar eerder gepreorderd

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:22 ]
Verwijderd
Is het niet mogelijk dat je je geld terug krijgt oid? Dat je de bestelling gewoon annuleert, koop je 'm ergens andersVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:21:
Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij niet garanderen dat alle bestellingen na 11-04-2008 op dag van release in huis zijn!
lekker weer van bol.com![]()
Volgende week bij collega met Xbox 360 en PS3 beide versies eens beoordelen 
offtopic:
Ik denk nog even Vice City spelen (PC) blijft ie hangen bij new game na het gesprek in Marco's Bistro... Je ziet nog net die auto in dat steegje komen bij Ken en daarna doet GTA-VC niks meer
Iemand een idee? 
Ik denk nog even Vice City spelen (PC) blijft ie hangen bij new game na het gesprek in Marco's Bistro... Je ziet nog net die auto in dat steegje komen bij Ken en daarna doet GTA-VC niks meer
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
ja maar heb net besteld, en aangezien ik hier echt in de middle of nowhere woon , de eerste echt gameshop is hier gewoon 40 kilomter vandaan, en in de kleine winkels is hij al op, aangezien de misschien er net 4 binnenkrijgen 
ben al blij dat ik bereik heb met mijn mobile

ben al blij dat ik bereik heb met mijn mobile
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:28 ]
Verwijderd
kan je deze GTA ook met de metro reizen?
en dan bedoel ik of dat je vrij rond kan lopen in de metro terwijl deze rijd
Weet iemand elke resolutie GTA 4 heeft? Ik heb het idee dat deze game net zoalsl Halo op 640P draait en vervolgens er een hoop blur bovenop gooit?
Ik heb ergens gelezen dat hij op 720P draait.Carel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:44:
Weet iemand elke resolutie GTA 4 heeft? Ik heb het idee dat deze game net zoalsl Halo op 640P draait en vervolgens er een hoop blur bovenop gooit?
Life is complicated
dat zou ik ook wel willen weten ja. ik vind dat stukje in het metrostation er echt vet uit zien in de trailerVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:31:
kan je deze GTA ook met de metro reizen?
http://toru.ee/view/ba06bc5c2ebb
ansich erg vet allemaal, let ook op de rook die uit de uitlaten komt...echt mooi gedaan. ook erg vet hoe die dikke door de ruit heen slaat. wat echter wel echt super dom is en ook in andere gta's zat, is dat die dikke vent nadat niko in de auto stapt als een bange hond weg rent... dat is nogal raar aangezien ie eerst als een stoere bink uit stapt. beetje jammer dat ze dat niet gefixt hebben, veel te grote overgangen..
[ Voor 40% gewijzigd door FireFoz op 24-04-2008 18:01 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Het is zeker dat je kan reizen met de metro, maar inderdaad, zou wel heel cool zijn als je dan ook kon rondlopen IN de metro.FireFoz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:59:
[...]
dat zou ik ook wel willen weten ja. ik vind dat stukje in het metrostation er echt vet uit zien in de trailer
Life is complicated
Ja, gek he dat een pakje uit Jersey er langer over doet dan een pakje uit nieuwegeinm0j0NL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:10:
[...]

Play stuurt zendingen altijd supernel op, maarja ze moeten nog wel even het water overkomen
[ Voor 9% gewijzigd door -d- op 24-04-2008 18:05 ]
laatst een jersey besteld bij een amerikaanse shop (footballfanatics), kreeg `m in 4 dagen.. enige wat play als voordeel heeft is dat ie geen verzendkosten vraagt.-d- schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:04:
[...]
Ja, gek he dat een pakje uit Jersey er langer over doet dan een pakje uit nieuwegein
Play stuurt zendingen altijd supernel op, maarja ze moeten nog wel even het water overkomen
en voor AoC, 10tje goedkopern bij Play dan bij Dyna/Nedgame/Dixon enz.
Dus , na bijna een ganse namiddag gepraat erover komt het erop neer dat nog geen enkele winkel ( waar wij van weten ) hem vroeger verkoopt

Een stoere bink kan nog wel een klein fragiel bang hartje hebben.wat echter wel echt super dom is en ook in andere gta's zat, is dat die dikke vent nadat niko in de auto stapt als een bange hond weg rent... dat is nogal raar aangezien ie eerst als een stoere bink uit stapt. beetje jammer dat ze dat niet gefixt hebben, veel te grote overgangen..
Het maakt niet uit wie er uitstopt, soms gaan ze je voor je bek slaan, soms rennen ze bang weg.
Volgens mij heeft GTA IV een volledig functionerend metrostelsel.W1ckeD schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:00:
[...]
Het is zeker dat je kan reizen met de metro, maar inderdaad, zou wel heel cool zijn als je dan ook kon rondlopen IN de metro.![]()
http://www.gtagaming.com/gtaiv/subway
[ Voor 5% gewijzigd door TMC op 24-04-2008 18:41 ]
Twee verschillende soorten brieven?Ace schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:42:
[afbeelding]
Van NeoGAF, staat verder geen source bij dus of het echt is zou ik niet durven zeggen.
Logisch is het wel imho.
Vince22 in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Fake, zoiets stond ook aantal pagina's eerderAce schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:42:
[afbeelding]
Van NeoGAF, staat verder geen source bij dus of het echt is zou ik niet durven zeggen.
Logisch is het wel imho.
Verwijderd
Inmiddels livestream van een maatje @ http://www.clownstream.tk/
Heb je requests? wil je iets zien? zeg het hier zodat ik het hem kan zeggen..
Heb je requests? wil je iets zien? zeg het hier zodat ik het hem kan zeggen..
Verwijderd
5 mei, damn..Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 18:46:
bol.com kan uiterlijk 5 mei leveren, achja even geduld dus
Verwijderd
ben vanmiddag bij musicstore langsgeweest
deze wist mij te melden dat hij zaterdag de levering binnen krijgt. alle retailers moesten zoals misschien bekend zo'n contract ondertekenen en de kans is klein dat ze toestemming geven om eerder te verkopen (eigenaar hier verkoopt alleen eerder als er geen waarschuwing is of hij toestemming krijgt van het hoofdkantoor)
AAARHHHGGG!!! the knowledge
denk dat er van za op zo een inbraak is bij de musicstore
deze wist mij te melden dat hij zaterdag de levering binnen krijgt. alle retailers moesten zoals misschien bekend zo'n contract ondertekenen en de kans is klein dat ze toestemming geven om eerder te verkopen (eigenaar hier verkoopt alleen eerder als er geen waarschuwing is of hij toestemming krijgt van het hoofdkantoor)
AAARHHHGGG!!! the knowledge
denk dat er van za op zo een inbraak is bij de musicstore

gcshop.nl krijgt hem op maandag binnen. (collega van me is 1 van de oprichters). Dus sowieso tijdens m'n vakantie gta spelen. woohoo
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.