Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze
In het originele stuk geeft Rockstar direct ook aan dat daar waarschijnlijk ook oplossingen voor komen dit jaar op technologie vlak. Te denken valt dan aan verbeterde compressie technieken voor de 360 e.d.Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:51:
[...]
als ik het stukje op FOK moet geloven dan gaat het feit dat de XBox alleen maar DVD (DL) heeft ook een probleem worden op den duur.
Never gonna happenJAHRASTAFARI schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:04:
[...]
Misschien is dat wel niet erg, ik denk namelijk dat aan het eind van dit jaar al de eerste bekendmaking plaatsvinden voor een xbox 3 of hoe dat ding ook gaat heten. Kunnen ze 'm mooi daarin bouwen.
Reken maar rustig op 2011/2012
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 13:08 ]
Verwijderd
No way, de vorige cyclus van MS was ook veel korter dan de playstation. Bovendien creert MS daardoor een voorsprong op Sony die dat niet kunnen bijbenen.PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:07:
[...]
Never gonna happen
Reken maar rustig op 2011/2012
Ik heb altijd gezegd: eind 2009 is de volgende ms console er.
Ik hoop dan wel dat de support op de vorige generatie niet zo snel in de steek wordt gelaten als bij de xbox 1....
[ Voor 6% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 24-04-2008 13:18 ]
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:11:
[...]
Vette sh*t.
Check hier intro + gameplay>
http://www.wegame.com/wat...LAY_9_min_Intro_included/
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Net als in het echt dus: als je misselijk wordt van zuipen, moet je niet zuipenWalkman schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:47:
Zag net een filmpje van Niko die dronken was. Hoop dat het mogelijk is om de beweging van de camera uit te zetten, kan me voorstellen dat je heel snel misselijk bent als je dit op een groot scherm speelt...
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
verwacht je dan constant in de spits te staan? ik denk dat veel missies klote gaan worden als er constant en overal veel verkeer is waar je doorheen moet.Splinter Cell schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:19:
In al die filmpjes, valt het mij wel op, dat er zo weining verkeer is?
Daar heb ik ook geen probleem mee, zolang er geen missie is waar je "verplicht" dronken moet zijn....Duuvel schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:20:
[...]
Net als in het echt dus: als je misselijk wordt van zuipen, moet je niet zuipen
Ik heb op een ander forum een gifje gezien waarin Niko uit de auto springt, daarbij was er toch heel veel verkeer...deze:Splinter Cell schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:19:
http://i29.tinypic.com/2nss31j.gif
Je ziet daarin wel popup van het bord, maar dat boeit mij persoonlijk niet zo...
[ Voor 41% gewijzigd door Walkman op 24-04-2008 13:25 ]
Veel filmpjes zijn van de eerste area, niet alles is direct open als je gaat spelen.Splinter Cell schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:19:
Manhattan gaat pas open nadat je een zooi missies hebt gedaan bv.
Dus downtown zal het ongetwijfeld drukker zijn.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zo maar weer proberen.
Ik heb al met een vriendin zitten bowlen en gewonnen ook nog.
Natuurlijk ook gelijk: 911 gebeld.
Tv kijken is ook leuk gedaan, over die rijke lui.
De auto's rijden wel weer lomp, hellen zo overdreven over.
Die Ferrari F50 GT uit Forza 2 rijd een stuk beter.
DuhDie Ferrari F50 GT uit Forza 2 rijd een stuk beter.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
laatst dus maar een xbox gehaald, geen zin om weeeeer minstens een jaar te wachten op een pc versie.. sindsdien ook de special edition preordered
morgen komt me full hd 42" scherm ^^
hopelijk komt gta4 voor 1mei binnen ..lekker lang weekend direct gamen ..
*verder gaat met niet kunnen wachten
Krijg je zo'n trage gast aan de lijn, press 1 voor Politie. 2: Ziekenwagen 3: Brandweer.
Ik hoop dat die snel in de winkel ligt, kan ik weer verder op de andere console.
Gebouwen zijn soms gewoon een grijs vlak als je ervoor staat, dan komen er ramen in beeld en pas daarna de 3e laag met textures.
Dit komt vooral voor als je keihard door de stad raced.
Wat mij ook opvalt is dat de game constant staat te lezen, zelfs als de game op pauze staat.
Saints row en bijv. Burnout paradise lopen probleemloos en zien er strakker en minder blurry uit.
Ik wacht met het kopen van de volledige versie totdat er duidelijkheid is over de textures pop ups.
Ik hoop echt dat het aan de brandkwaliteit van mijn brander ligt of aan mijn Verbatim DL.
Zoniet dan vrees ik dat ik op de pc versie ga wachten.
De gameplay zelf is natuurlijk vanouds GTA, alleen met meer detail en beter physics
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
ff een rondje gemaakt langs de speelgoed winkels, MM, FRS, Dixons e.d. en helemaal noppes.
Dus nog ffies geduld...
Heb je nu nog niet door dat niemand op jouw info zit te wachten. Totaal geen toegevoegde waarde...

[ Voor 38% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 13:42 ]
Ook als je uit een auto stapt, dan hoor je de radio ook zachter en vanuit de richting van waar de auto staat t.o.v. jezelf.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:35:
Zag/hoorde net in een filmpje iets leuks. Auto viel in het water (mooie golven trouwens), en de radio speelde door, en afhankelijk van of het onder water zat, klonk het vervormd
It's all in the details...
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Umh klinkt wel cool, maar hoord de radio niet afteslaan/kapottegaan onderwater.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:35:
Zag/hoorde net in een filmpje iets leuks. Auto viel in het water (mooie golven trouwens), en de radio speelde door, en afhankelijk van of het onder water zat, klonk het vervormd
Iets met kortsluiting en geleiding van water ofzo?
JAHRASTAFARI schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:17:
[...]
No way, de vorige cyclus van MS was ook veel korter dan de playstation. Bovendien creert MS daardoor een voorsprong op Sony die dat niet kunnen bijbenen.
Ik heb altijd gezegd: eind 2009 is de volgende ms console er.
Ik hoop dan wel dat de support op de vorige generatie niet zo snel in de steek wordt gelaten als bij de xbox 1....
Ik wil daar nog wel een kleine weddenschap op afsluiten
De reden dat de 360 er snel was, om gezamenlijk met de PS3 uit te kunnen komen. Iedereen lijkt maar vergeten te zijn dat die 2 gewoon gelijktijdig op de markt zouden komen, maar dat Sony op het laatste moment uitstelde.
Er is direct ook gezegd dat het een korte cyclus was, maar dat vanaf de 360 een "normale" cyclus van 5-7 jaar gevolgt zou worden. Eind 2010 op zijn vroegst dus.
EDIT:
Klein gemaakt, en meteen de laatste reply, anders veel te veel OT
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 13:42 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Verwijderd
eerst maar eens afwachten wat ie doet op de combinatie Blu-Ray / HDD van de PS3Henkus schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:35:
Ik hoop alleen maar dat straks de orginele een stuk beter laad.
Gebouwen zijn soms gewoon een grijs vlak als je ervoor staat, dan komen er ramen in beeld en pas daarna de 3e laag met textures.
Dit komt vooral voor als je keihard door de stad raced.
Wat mij ook opvalt is dat de game constant staat te lezen, zelfs als de game op pauze staat.
Saints row en bijv. Burnout paradise lopen probleemloos en zien er strakker en minder blurry uit.
Ik wacht met het kopen van de volledige versie totdat er duidelijkheid is over de textures pop ups.
Ik hoop echt dat het aan de brandkwaliteit van mijn brander ligt of aan mijn Verbatim DL.
Zoniet dan vrees ik dat ik op de pc versie ga wachten.
De gameplay zelf is natuurlijk vanouds GTA, alleen met meer detail en beter physics
Leest niemand nou wat er word gezegd hieroverVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:42:
[...]
eerst maar eens afwachten wat ie doet op de combinatie Blu-Ray / HDD van de PS3De Xbox kan het moeilijker bijbenen omdat alles van het dvd-tje wordt gelezen, dat heeft Rockstar ook verteld.

Het is in ieder geval wel weer duidelijk dat discussies/verwachtingen/gesprekken verpest worden door niet representatieve ervaringen (DVD-R/andere formware/andere drive speed), waardoor mensen die gewoon afwachten nu aan het twijfelen slaan
Koop gewoon de versie die je wilt, allebei zijn gewoon even goed (of slecht
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 13:47 ]

Wees toch blij dat ie naar allebei komt... Iedereen wint.....

Heb hetzelfde rondje gemaakt en ben inderdaad ook niks tegengekomenJobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:37:
Voor de duidelijkheid: In Rotterdam wordt ie nu nog niet verkocht!
ff een rondje gemaakt langs de speelgoed winkels, MM, FRS, Dixons e.d. en helemaal noppes.
Dus nog ffies geduld...
39
Verwijderd
het feit dat een PS3 een HDD heeft staat als een paal boven water, gedeeltelijke installatie zorgt voor snellere laadtijden. daarover hoef je géén discussie te voeren...PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:43:
[...]
Leest niemand nou wat er word gezegd hierover
Het is in ieder geval wel weer duidelijk dat discussies/verwachtingen/gesprekken verpest worden door niet representatieve ervaringen (DVD-R/andere formware/andere drive speed), waardoor mensen die gewoon afwachten nu aan het twijfelen slaan
Koop gewoon de versie die je wilt, allebei zijn gewoon even goed (of slecht).
Verwijderd
en de hdd van de 360 word ook gebruikt om te cachen, mits die aanwezig is. Dus, wat is de toegevoegde waarde van jouw post?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:49:
[...]
het feit dat een PS3 een HDD heeft staat als een paal boven water, gedeeltelijke installatie zorgt voor snellere laadtijden. daarover hoef je géén discussie te voeren...
Inderdaad, dat is net het argument dat ik wilde aanvoeren. Misschien was het wel helemaal niet mogelijk om het vanaf blu-ray te spelen.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:46:
Jullie weten dat een dvd sneller gelezen kan worden dan Blu Ray toch?
Maar nu weer over de game zelf!
Verwijderd
Hoe weet jij dat, heb jij beide originele versie's vergeleken dan?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:49:
het feit dat een PS3 een HDD heeft staat als een paal boven water, gedeeltelijke installatie zorgt voor snellere laadtijden. daarover hoef je géén discussie te voeren...
Dat een PS3 met de ingebouwde HD moet inderdaad installeren dat is een feit.
Maar wie zegt dat die daardoor sneller wordt, misschien wordt het wel langzamer.
Ook zijn de laadtijden op de xbox360 die hier worden gemeld gebaseerd op aangepaste firmware en gebrande DL DVD's. Mogelijk zijn deze mits orgineel afgespeeld op orginele firmware wel een stuk sneller dan wat nu wordt gemeld.
Het kan best zijn dat de laadtijden korter blijken voor de PS3, maar tot dit getest en bevestigd is hoef je niet zo te flamen...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 13:53 ]
En laadtijden van warezhoerdvd <--> geperste retaildvd?Crackh34d schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:51:
[...]
Inderdaad, dat is net het argument dat ik wilde aanvoeren. Misschien was het wel helemaal niet mogelijk om het vanaf blu-ray te spelen.
Maar nu weer over de game zelf!
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Kwestie van beste beeld kwaliteit...
It's dark but I don't want to find the light
Ik neem aan dat de reviews allemaal dit weekend online komen.anyonas schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:58:
Ik weet nog altijd niet of ik de ps3 versie of de xbox 360 versie zou kopen... En heb ook geen zin om te wachten tot er een review van de 2 consoles uit komt... Wss toch maar de xbox 360 versie nemen.
Kwestie van beste beeld kwaliteit...
Verwijderd
langzamerVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:52:
[...]
Dat een PS3 met de ingebouwde HD moet inderdaad installeren dat is een feit.
Maar wie zegt dat die daardoor sneller wordt, misschien wordt het wel langzamer.

bovendien heeft Houser dit bevestigd in een interview.
enne dat flamen waar je me van beschuldigd, dat is nogal overdreven. Ik reageerde op de comment van Henkus, die klaagt over de laadtijden van zijn brakke kopie. Hieraan koppelt hij gelijk de vrees dat hij voor de PC versie gaat, als de retail dezelfde problemen vertoont. Daarop herhaalde ik een feit dat de ontwikkelaars zelf hebben gemeld: na installatie op hd laadt de boel sneller.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 14:08 ]
DMC4 is zowel op de 360 als PS3, waarbij de PS3 versie word geinstalleerd, en de 360 versie soepeler loopt.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:00:
[...]
langzamer
De wereld is niet zo zwart wit
Verwijderd
Dynabyte had reclame van GTAIV hangen. o.a. Unieke downloadbare .... in najaar 2008.
Stond ook echt letterlijk op de x360 afdeling, er stond ook nog is op van "NU VERKRIJGBAAR"
Snel na gevraagd, "Hij is nog niet binnen, we krijgen de pakketje's alleen op Donderdag en Dinsdag na de middag" nou uhh gister was ik er ook en toen was er geen reclame. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze het vandaag binnen hebben gehad, want er werd mij wijs gemaakt tijdens de pre-order (2 weken terug) dat ik hem de 29ste kon ophalen en dat die toen klaar zou liggen.
Verwijderd
jammergenoeg klopt dat laatste deel niet van je: er is enkel een 'preview' versie uit die op de xbox 360 draait. En op de 360 kun je hem niet installeren op de HDD. Daar zit je dus foutVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:00:
[...]
langzamer
enne dat flamen waar je me van beschuldigd, dat is nogal overdreven. Ik reageerde op de comment van Henkus, die klaagt over de laadtijden van zijn brakke kopie. Hieraan koppelt hij gelijk de vrees dat hij voor de PC versie gaat, als de retail dezelfde problemen vertoont. Daarop herhaalde ik een feit dat de ontwikkelaars zelf hebben gemeld: na installatie op hd laadt de boel sneller.
Ik was totaal niet gecharmeerd over de sfeer en de grfx van de vier officiele trailers. Toen de website online kwam met de kleine filmpjes e.d. uit de game werd ik al een stuk enthousiaster. De sfeer was veel frisser en grappiger dan in de trailers.
Nu de eerste echte gameplay beelden online komen ben ik nu echt benieuwd naar de uitendelijke game. De sfeer de kleine details alles goed uitgewerkt lijkt het, echt super
Wat me wel opviel is dat auto's niet erg snel in de fik vliegen, dit tot frustratie zo af en toe bij GTA VIce City die ik nu aan het spelen ben op de PS3. Jammer genoeg dat het vuist vechten nog stroef overkomt en dat het een beetje lastig lijkt om te locken als je aan het vechten bent.
Volgende week wordt een leuke week! Jammer voor koninginnedag maar GTA gaat voor!
En hadden ze vandaag hun levering al gehad dan?Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:09:
Jongens
Dynabyte had reclame van GTAIV hangen. o.a. Unieke downloadbare .... in najaar 2008.
Stond ook echt letterlijk op de x360 afdeling, er stond ook nog is op van "NU VERKRIJGBAAR"
Snel na gevraagd, "Hij is nog niet binnen, we krijgen de pakketje's alleen op Donderdag en Dinsdag na de middag" nou uhh gister was ik er ook en toen was er geen reclame. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze het vandaag binnen hebben gehad, want er werd mij wijs gemaakt tijdens de pre-order (2 weken terug) dat ik hem de 29ste kon ophalen en dat die toen klaar zou liggen.

Gemaakt door iemand op fok. Wie gaat hem versturen naar de retailers?
Verwijderd
Dat moet wel, ze wou er niet verder op ingaan. Die poster's e.d. reclame borden waren ze nog mee bezig op te hangen. En er stond nog een grote pakket bij de kassa. Ik denk zelf gewoon dat het binnen is maar dan ligt het ergens achter slot en grendelMaxow schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:15:
[...]
En hadden ze vandaag hun levering al gehad dan?
Verwijderd
preview versie? de full retail vliegt over het internet..Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:12:
[...]
jammergenoeg klopt dat laatste deel niet van je: er is enkel een 'preview' versie uit die op de xbox 360 draait. En op de 360 kun je hem niet installeren op de HDD. Daar zit je dus fout
je hebt btw mijn eerdere comment niet gelezen. t ging over de ps3 hdd install.....
forget about it!!!
Als er geen taalfout in zou zitten zou je hem zo kunnen versturenVince22 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:18:
[afbeelding]
Elect a clown, expect a circus.
Mijn hart sloeg echt even over!Vince22 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:18:
[afbeelding]
"Zou het dan toch....."
Wat een teleurstelling...
[ Voor 4% gewijzigd door EQJim op 24-04-2008 14:25 ]
En genoeg andere reviewers zeggen dan weer dat de laadtijden ingame op de 360 3x zo lang zijn.PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:06:
[...]
DMC4 is zowel op de 360 als PS3, waarbij de PS3 versie word geinstalleerd, en de 360 versie soepeler loopt.
De wereld is niet zo zwart wit
Dus van alles heb je 2 kanten elke console zal zijn voor en nadelen hebben.
@MMaRsu
ja en? de Xbox kan DVDs sneller lezen dan dat de PS3 Blu-rays kan lezen so what.
De PS3 instaleerd de data op de HD en een 2.5 inch HD kan sneller gelezen worden dan welke DVD of Blu-ray dan ook.
Het grote nadeel wat ik zelf zie bij de PS3 is dat de game eerst geinstaleerd+geencrypted moet worden welke wel weer tussen de 15 en 25 minuten zal duren.
Mij boeit dit niet echt aangezien het slechts eenmalig is.
Beide hebben hun nadelen, bij de PS3 duurt het 1x opstarten langer vanwege het instaleren en op de XBox360 zul je waarschijnlijk langere laadtijden hebben.
Dit vind ik niet echt de belangrijke dingen. De gameplay die is belangrijk.
Waar?Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:29:
[...]
En genoeg andere reviewers zeggen dan weer dat de laadtijden ingame op de 360 3x zo lang zijn.
Laadtijden vind ik niet erg, het gaat mij om het mooiste... maar het verschil zal waarschijnlijk niet zichtbaar zijn ? Op de 360 komen die extra packs uit dus misschien kan ik het beste daarvoor kiezenBeide hebben hun nadelen, bij de PS3 duurt het 1x opstarten langer vanwege het instaleren en op de XBox360 zul je waarschijnlijk langere laadtijden hebben.
Dit vind ik niet echt de belangrijke dingen. De gameplay die is belangrijk.
It's dark but I don't want to find the light
google is je vriend.
ingame filmpjes hebben bij de xbox vaak laadtijden. Iets wat volledig normaal is vanwege de kwaliteit ervan en omdat de game gemaakt is voor een xbox zonder HD en dus zoals je zelf zegt niet installed.
@Zertox
Een paar paginas geleden zei iemand dat de XBox360 schooner (grijzer) is en de PS3 meer bloom en kleuren heeft. Maar een week of 2 geleden zei een reviewer juist het omgedraaide. Dat de PS3 duidelijker en grijz was end at de XBox meer bloom heeft.
Het is maar net wat je zelf mooier vind en ik denk ook hoe je je TV hebt ingesteld (kan best wat uitmaken). Ik kan op mijn HDTV ook binnen 5 minuten een erg kleurige film veranderen in een grijze film en andersom.
[ Voor 40% gewijzigd door Deadsy op 24-04-2008 14:36 ]
Alleen.. hoe wil je zo iets mailen/faxen zonder dat er als afzender de plaatselijke supermarkt staat.. of je eigen werkgever.. or je eigen fax nr.. enz.
Verwijderd
Dat vraag ik mij ook af, waar heb jij dat gelezen dan. Wij houden van bronnen
Zoals al eerder gezegt, zijn deze niet vergeleken met die van de PS3.Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:33:
[...]
google is je vriend.
ingame filmpjes hebben bij de xbox vaak laadtijden. Iets wat volledig normaal is vanwege de kwaliteit ervan en omdat de game gemaakt is voor een xbox zonder HD en dus zoals je zelf zegt niet installed.
Plus er komt nog eens bij dat deze ingame beelden zijn gemaakt op omgebouwde xboxen met aangepaste firmware en gebrande DL dvd's. Het orgineel zou dus zomaar sneller kunnen zijn dan op de filmpjes.
Maar ik zou wel eens wat vergelijkings materiaal willen zien
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 14:36 ]
De Xbox streamed data naar de HDD, wat praktisch hetzelfde effect oplevert (namelijk kortere laadtijden), maar dan zonder het spel te hoeven installeren.Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:29:
ja en? de Xbox kan DVDs sneller lezen dan dat de PS3 Blu-rays kan lezen so what.
De PS3 instaleerd de data op de HD en een 2.5 inch HD kan sneller gelezen worden dan welke DVD of Blu-ray dan ook.
Maar who cares, GTA IV zal kont schoppen op beide platformen en de miniscule verschillen zijn de moeite niet waard om over te discussieren...
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 13:43:
[...]
Leest niemand nou wat er word gezegd hierover
Koop gewoon de versie die je wilt, allebei zijn gewoon even goed (of slecht).
Ps. srry voor het ot zijn, maar ben dat gezeik over welke console/game beter is al meer dan zat
Verwijderd
Ik zou 'm gewoon in het Nederlands schrijven en doen alsof het vanuit Take Two Benelux is verzonden
Zijn er al filmpjes die de rest van de 'wereld' laten zien? (Dus missies gehaald enzo). Want over het algemeen heb ik alleen nog maar filmpjes gezien die in het donker waren. In SA was altijd een lekker zonnetje.
Verwijderd
Ja de lijst was een aantal pagina's terug bekend gemaakt (al voor de game uitkwam)Slasher schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:37:
Zijn er trouwens al achievements bekend?
hier nog een linkje klik Is overigens nog niet officeel bevestigd.
ik hoop niet dat luiheid besmettelijk is.Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:34:
[...]
Dat vraag ik mij ook af, waar heb jij dat gelezen dan. Wij houden van bronnen
[...]
Zoals al eerder gezegt, zijn deze niet vergeleken met die van de PS3.
Plus er komt nog eens bij dat deze ingame beelden zijn gemaakt op omgebouwde xboxen met aangepaste firmware en gebrande DL dvd's. Het orgineel zou dus zomaar sneller kunnen zijn dan op de filmpjes.
Maar ik zou wel eens wat vergelijkings materiaal willen zien
hully in "[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - de..."
in deze zelfde thread om mee te beginnen.
Verder zeiden diverse reviews dit toen ik ging beslissen of ik de PS3 of xbox360 ging kopen welke je met behulp vna google simpel kunt vinden.
Ik zou uiteraard een uur of 2 van mijn vrije tijd kunnen opofferen om dit allemaal voo jullie op te zoeken maar google is je vriend en ik besteed mijn tijd liever aan overwerken dit zodat ik die 2 dagen die ik volgende week moet werken gewoon betaald vrij heb (werken voor de overheid is soms leuk)
En verder is het gewoon pure logica, vanaf een HD lezen is altijd sneller dan lezen vanaf een DVD.
Ik ben de hele week vrijVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:29:
polletje wie zich dinsdag gaat ziek melden of vrij nemen doen?
Vince22 word lux eerste slachtoffer online
Was al helemaal in de wolken
Verwijderd
UK, April 23, 2008 - Leading UK supermarket Asda has disclosed surprising figures pertaining to the forthcoming Grand Theft Auto IV, revealing that the PlayStation 3 version is outselling the Xbox 360 version to the tune of three to one.
Speaking to trade paper MCV, Asda's head of games Duncan Cross said, "Both titles have generated great interest on the Asda website, with strong pre-orders, and the PS3 version is selling three times that of 360, which is surprising and not in line with what we'd expect."
While it's no news that the game is going to sell – with recent reports suggesting it could make $400 million in its first week alone – it'll come as a surprise that the PlayStation 3 is trumping the Xbox 360 to such an extent. Debbie O'Neill of UK electronic retailer Comet stated that "We have great expectations and believe it is going to be a massive hardware driver – especially on PS3."
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:40:
[...]
Ja de lijst was een aantal pagina's terug bekend gemaakt (al voor de game uitkwam)
hier nog een linkje klik Is overigens nog niet officeel bevestigd.
Assassin's Greed 20G
Complete all 9 assassin missions
Als je nou eens goed je bronnen zou bekijken zou je én lezen dat de 360 delen van de disk gewoon cashed op de HD (dus óók van de HD leest) én dat alle reviews zeggen dat er geen merkbaar verschil is tussen de versies.Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:40:
[...]
ik hoop niet dat luiheid besmettelijk is.
Verder zeiden diverse reviews dit toen ik ging beslissen of ik de PS3 of xbox360 ging kopen welke je met behulp vna google simpel kunt vinden.
Ik zou uiteraard een uur of 2 van mijn vrije tijd kunnen opofferen om dit allemaal voo jullie op te zoeken maar google is je vriend en ik besteed mijn tijd liever aan overwerken dit zodat ik die 2 dagen die ik volgende week moet werken gewoon betaald vrij heb (werken voor de overheid is soms leuk)
En verder is het gewoon pure logica, vanaf een HD lezen is altijd sneller dan lezen vanaf een DVD.
En je hebt wel heel recent besloten welke je ging kiezen, want de eerste reviews zijn pas een dag of twee online
[ Voor 72% gewijzigd door pagani op 24-04-2008 14:44 ]
Verwijderd
Bedankt voor de bron, was het enigste waar ik naar zocht. Is verder ook wel handig voor andere gebruikers die dat hebben gemistDeadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:40:
[...]
ik hoop niet dat luiheid besmettelijk is.
Bring it on Biaaaaatchluxzenburcht schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:41:
[...]
Vince22 word lux eerste slachtoffer online![]()
Was al helemaal in de wolken
Even ontopic (zelfs óver het topic
en als je zelf duidelijk zou lezen dan zou je zien dat dit de grafix betreft.johnnyv.nl schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:42:
[...]
Als je nou eens goed je bronnen zou bekijken zou je én lezen dat de 360 delen van de disk gewoon cashed op de HD (dus óók van de HD leest) én dat alle reviews zeggen dat er geen merkbaar verschil is tussen de versies.
Grafisch gezien is er GEEN verschil tussen beide. En ik weet dat de XBox versie dingen cashed op de HD maar heeft elke XBox een HD? nee, dus dit is niet iets waar je standaard vanuit mag gaan.
verder de reviews van DMC zijn al langer dan een paar dagen online. (want deze discussie had je hem daadwerkelijk gelezen ging over DMC en niet over GTA).
btw zodat niemand gaat schreeuwen dat ik een fanboy ben, ik had eerst een xbox360 welke 2x binnen iets meer dan een maand kapot was wat voor mij de maat vol maakte.
maar ik geloof dat we flink offtopic zitten te gaan..
Dus om toch een beetje ontopic te zijn.
Ik weet op het moment niet meer wie ik moet geloven.
Dit engelse bericht zegt dat de PS3 versie sneller gaat, Play.com zegt dit geloof ik ook maar MS zelf zegt dat de Xbox versie sneller gaat.
Ik neem dus zelf aand at in europa de PS3 sneller gaat (tenminste in de UK) en in de VS deXbox versie?
Wil je het aller beste hebben? Haal dan gewoon 2 consoles. Klaar.
Verder is het totaal niet interesant, want het "mijn vader is sterker dan jouw vader" verhaal is nogal kinderachtig. Daarnaast zijn er nog geen officiele bronnen waarvan je gebruik kan maken voor het vergelijken. Daarnaast stikt het hier van de fanboys, en word ik moe van pagina's vol met gemekker van wat beter is.
We zullen het vanzelf wel zien, deze game is gewoon fantastisch, daar zijn we het allemaal mee eens. En wees gewoon blij dat we binnenkort kunnen spelen, danwelniet op Xbox, of PS...
Kusje
En uiteindelijk zijn we allemaal fanboys...
Ik ben iig. blij dat ik een X360 heb en daarvoor het spel ga halen, want inclusief de DLC gaat GTA IV me de hele zomer en nazomer wel zoet houden....
Ik kan trouwens niet echt geloven dat de DLC hele steden zal omvatten.... maar het zou wel erg tof zijn!
ik geloof dat de DLC regios zal omvatten of eilanden.Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:00:
offtopic:
En uiteindelijk zijn we allemaal fanboys...Wij hebben onze keuzes allang gemaakt, dus heeft het niet echt veel zin om met elkaar te vechten over wie het grootste piemeltje heeft... valt toch allemaal in het niet bij die van mij!
Ik ben iig. blij dat ik een X360 heb en daarvoor het spel ga halen, want inclusief de DLC gaat GTA IV me de hele zomer en nazomer wel zoet houden....
Ik kan trouwens niet echt geloven dat de DLC hele steden zal omvatten.... maar het zou wel erg tof zijn!
Ik neem zelf aan dat het iets in de richting van New Jersey zal zijn (mafia, en plek waar veel politie woont).
Als je beide consoles hebt wil je toch juist weten voor welke versie je moet gaan? Heb/wil je één console, dan kun je misschien wel het beste kijken naar het online deel: kijken waar je vrienden/bekenden hem op spelen.Kecin schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:49:
Mensen, houd toch eens op met de discussie welke beter/sneller is.
Wil je het aller beste hebben? Haal dan gewoon 2 consoles. Klaar.
Verder zijn volgens mij de verschillen zo klein dat je de games naast elkaar moet spelen om verschillen te zien.
PSN: Shiver23
Microsoft heeft der we 50 milioen voor neergelegd dus het zou wel iets groots worden denk ik.In ieder geval niet een paar cars,wapens,personage`s extra.Maar wel een stukje meer denk ik .Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:00:
kan zelf van bijde versie`s genieten omdat ik een ps3 heb en me broertje een 360
[ Voor 7% gewijzigd door tooter op 24-04-2008 15:07 ]
hehe gek onnie
GrapjasFerdiV schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
Die DLC zal niet zo veel gaan voorstellen en de PS3 zal ook DLC krijgen. Na 4/5 maanden zal ook alles voor de PS3 beschikbaar zijn. Kijk maar eens naar de berichten van een half jaar geleden toen MS de exclusiviteit van oktober tot het einde van het jaar zou hebben.

Overigens krijgt de PS3 wel DLC, net zoals de 360 DLC krijgt behoudens de 2 episodes. Zaken als auto's en kleren e.d. zullen voor beide versies uitkomen.
De 2 extra episodes zijn exclusief.
De verwarring ontstond door het bericht dat de PS3 ook DLC zou krijgen, waarna mensen meteen dachten dat dat dan ook wel zou gelden voor de episodes
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 15:09 ]
?
MS zou het tot einde 2007 hebben.
Trouwens, ik denk niet dat de DLC voor de 360 zo goot zal zijn. De meeste hebben niet zo'n grootte HDD en zijn niet blij als hij al zo vol zit.
Wat denken jullie er trouwens van dat Rockstar zal denken over het feit dat Sony hun console nog goed beveiligd heeft en alleen de 360 is gehackt waardoor er nu allemaal filmpjes lekken?

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 24-04-2008 21:25 ]
neh, MS heeft veel geld betaald niet voor de content maar voor de exclusiviteit van deze.FerdiV schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:04:
Die DLC zal niet zo veel gaan voorstellen en de PS3 zal ook DLC krijgen. Na 4/5 maanden zal ook alles voor de PS3 beschikbaar zijn. Kijk maar eens naar de berichten van een half jaar geleden toen MS de exclusiviteit van oktober tot het einde van het jaar zou hebben.
dus de DLC van de Xbox zul je nnooit op de ps3 krijgen (of er moet natuurlijk een afloop datum in het contract zijn welke ik betwijfel).
Bij de PS3 is de content van kleinere aard, wapens en autos etc. ik vraag me alleen af wat beide (Dus MS en Sony) vragen voor hun content dus of het realistische bedragen zijn.
Tevens zien ik het best wel aankomen dat beide MS en Sony in de toekomst extra content kopen/bestellen bij R* voor GTA4. In de richting van episodes ofzo.

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 24-04-2008 21:25 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ach, als je het volledige spel in 6,5 gb kan duwen, dan kan er nog wel 3gb bij op de HDFerdiV schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:09:
[...]
?
Trouwens, ik denk niet dat de DLC voor de 360 zo goot zal zijn. De meeste hebben niet zo'n grootte HDD en zijn niet blij als hij al zo vol zit.
Dat is inderdaad een punt. Ik denk dat het afhangt van de verkoopcijfers over een paar maanden. Het is natuurlijk rete irritant, en ik kan me voorstellen dat er mensen bij Rockstar nu erg verdrietig zijn, om het zacht uit te drukken.Wat denken jullie er trouwens van dat Rockstar zal denken over het feit dat Sony hun console nog goed beveiligd heeft en alleen de 360 is gehackt waardoor er nu allemaal filmpjes lekken?
Dat laatste is wel een hele goeie! Of het daadwerkelijk gevolgen heeft voor de volgende release weet ik niet, meer dat de DVD te weinig capaciteit heeft is iets wat genoemd is, maar ze zullen het er binnenskamer zeker over hebben gehadFerdiV schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:09:
[...]
?
Wat denken jullie er trouwens van dat Rockstar zal denken over het feit dat Sony hun console nog goed beveiligd heeft en alleen de 360 is gehackt waardoor er nu allemaal filmpjes lekken?
Verwijderd
misschien is het niet zo handig om zo veel te gaan speculeren, hou het gewoon bij de feiten.FerdiV schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:09:
[...]
?
wikipedia zegt dit over dlc op de ps3:
Downloadable content for the PlayStation 3 was reportedly said to be "likely" by Jeronimo Barrera, in the May edition of PlayStation World Magazine.[53] The form that the content will take was not stated.
[ Voor 47% gewijzigd door TheZeroorez op 24-04-2008 21:26 ]
PSN: Shiver23
lol... handig hè, wikipedia...Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:13:
[...]
misschien is het niet zo handig om zo veel te gaan speculeren, hou het gewoon bij de feiten.
wikipedia zegt dit over dlc op de ps3:
Downloadable content for the PlayStation 3 was reportedly said to be "likely" by Jeronimo Barrera, in the May edition of PlayStation World Magazine.[53] The form that the content will take was not stated.
Maaruh, het feit dat alleen de X360 versie gekraakt is, was te verwachten, omdat de PS3 lang niet zo'n grote scene heeft.
Verder zal R* alleen zoiets hebben van *shrug* en verder gaan met geld tellen... Dit spel gaat echt miljoenen verkopen.
"Fastest selling game ever" anyone?
Ik denk dat CoD4 een duidelijk beeld geeft van wat van DLC verwacht kan worden...Shiver23 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:15:
[...]
Hoeveel mensen gaan voor de 360 vanwege de extra DLC? Een hele grote groep mensen die GTAIV spelen, spelen de gewone campaign niet eens uit. Waarom zou je dan nog extra missies downloaden, het gewone spel is al zo compleet. Sowieso moet je voor de DLC een HD hebben (neem ik aan, als het echt zo groot wordt), dus valt al een redelijke groep 360-bezitters af.
9 mln verkocht en al ruim 1 mln DLC downloads in de eerste week... en die DLC cijfers zijn alleen van de X360...
Is alweer 10 mln extra pegels in een weekje...
Begrijpelijk dat R* graag DLC uitbrengt voor de X360...
[ Voor 33% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 15:25 ]
* equationunequal iigShiver23 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:15:
[...]
Fanboys? Jij bent hier degene die dollartekentjes gebruikt en flamerig reageert.
Hoeveel mensen gaan voor de 360 vanwege de extra DLC? Een hele grote groep mensen die GTAIV spelen, spelen de gewone campaign niet eens uit. Waarom zou je dan nog extra missies downloaden, het gewone spel is al zo compleet. Sowieso moet je voor de DLC een HD hebben (neem ik aan, als het echt zo groot wordt), dus valt al een redelijke groep 360-bezitters af.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Dat zal niet zijn omdat de PS3 nog niet gehackt is? Wat een stompzinnige reactie zeg.Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:17:
[...]
Maaruh, het feit dat alleen de X360 versie gekraakt is, was te verwachten, omdat de PS3 lang niet zo'n grote scene heeft.
@hieronder:
Je hebt gelijk
Ik speel de verhaallijn helemaal af
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 15:21 ]
Dan speel je hem toch niet echt uitPWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:20:
Ik denk dat de meeste mensen de GTA games wel uitspelenAlleen al die Side dingen enzo maak ik nooit af.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor
Verwijderd
Umm ik onder andere. Genoeg andere mensen kopen een 360 + GTAIV door de 2 DLC episodes.Shiver23 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:15:
[...]
Fanboys? Jij bent hier degene die dollartekentjes gebruikt en flamerig reageert.
2x 10 uur nieuwe gameplay is niet mis hoor. Tuurlijk is het gewone spel al hardstikke compleet, dit zullen gewoon missies zijn zoals de Stories games voor de PSP. Gewoon een nieuw stukje verhaal, een uitbreiding eigenlijk. Als dat je niet trekt ben je ook niet echt een GTA fan imo
Tuurlijk moet je voor de DLC een HD hebben, maar als die shit straks reviews krijgt van 9+, mensen zien filmpjes van de nieuwe gameplay of whatever, gaan er toch een hoop mensen over de streep om zo'n HD te halen.
Niemand weet het andwoord.En er zijn enkele fijten bekend (terug te lezen hierboven.)
Als het spel uit is en de 360 heeft z`n exclusieve content dan kunnen we pas echt conclusie`s trekken.
voor de rest ben ik het met shiver 23 eens ( er is te veel vijanigheid tussen de 360 en ps3 gebruikers.
Rockstar heeft toch al gezegt dat de game`s practisch het zelfde zijn op de kleuren en bloom na(ivm andere rendering.)
Wacht nog gewoon 5 dagen en dan komt er een hoop duidelijkheid.
Zaterdag of zondag komen er wel reviews online op de bekende site`s met de ps3 xbox vergelijkingen. wacht daar dan ma ff op.
ff @ hieronder kun je vergeten. op de fok site hebben de fanboy`s alle winkels al gehad en er zijn wel mensen die zeggen dat ze em hebben maar zonder concreet bewijs ( foto`s ).
whish you luck.
[ Voor 13% gewijzigd door tooter op 24-04-2008 15:25 ]
hehe gek onnie
EDIT: Don't get your hopes to high. De vorige keer was bij AC, toen kwam ik bij de winkel aan, waar net iemand een belletje had gekregen, en ik het spel niet meer kreeg

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 15:26 ]
En hoever is dat rijden vanaf jouw locatie?PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeftIk stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted
Ik maak 25 euro naar je over als je een Pm stuurt met de naam van de winkelPWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeftIk stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Kijk eindelijk goed nieuws! Hopenlijk weer niet te vroeg gejuigd...PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Uurtje. Ik rijd nu richting het 't Gooi (althans, over 2 minutenVince22 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:26:
[...]
En hoever is dat rijden vanaf jouw locatie?
Share via PM please...PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:24:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er een winkel is in NL die hem in de schappen heeftIk stap zo in de auto om dat eens te gaan controleren. Keep you posted.
EDIT: Don't get your hopes to high. De vorige keer was bij AC, toen kwam ik bij de winkel aan, waar net iemand een belletje had gekregen, en ik het spel niet meer kreegDat terwijl ze hem wel hadden verkocht die middag
Het gooi! nevermind dan maar... dat ligt echt 200km van Den Haag ofzo...
[ Voor 6% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 15:29 ]
Dit topic is gesloten.
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.