[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.686 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:51:
[...]

Dus jij vond San Andreas goed?
Zeker geen slecht spel nee, voldeed eigenlijk gewoon aan me verwachtingen na Vice City. Iets anders allemaal, en nu hebben we denk ik een mix tussen deze 2 games :)

Die webcam beelden zien er leuk uit, lekker drukke politie achtervolging, auto deukt ook echt in waar je botst. En die lag ligt natuurlijk aan de webcam, anders was het echt niet te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik vond San Andreas een regelrechte teleurstelling na Vice city. De schokken die je op de cam ziet zijn er ingame niet, het voelt alleen op sommige momenten aan alsof het framerate wat inzakt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:51:
[...]
Dus jij vond San Andreas goed?
Ik heb me prima vermaakt met SA.
Alleen dat 'Homie'-thema is niet helemaal aan mij besteed, toch was de gameplay etc. erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik vond tot nu toe, onderstaande video wel goed om een indruk van de gameplay te krijgen (en de kwaliteit is redelijk). Er zit inderdaad wel een kleine spoiler (klein stukje intro) bij. :)

http://www.dailymotion.co...a-iv-6eme-video-ingame_vi

Maar ehhm
spoiler:
een helm op een motor? :)
Stoer of verplicht ? lol :*)

[ Voor 28% gewijzigd door StarWolfer op 23-04-2008 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:56:
Ik vond San Andreas een regelrechte teleurstelling na Vice city. De schokken die je op de cam ziet zijn er ingame niet, het voelt alleen op sommige momenten aan alsof het framerate wat inzakt.
Je zoveelste post over wat jij van een spel vind wat je nog nooit gespeeld hebt.
Laten we gewoon even wachten totdat we de legale versie in handen hebben, en posts over andere games, horen ook in andere topics thuis.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:59

BioHazard

*\o/*

Omg, kwam in die stream net een politieauto aan geslide, zijwaarts, en die slammed Niko dus zo weg. Echt VET, GTA met physics! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Kecin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:06:
[...]

Je zoveelste post over wat jij van een spel vind wat je nog nooit gespeeld hebt.
Laten we gewoon even wachten totdat we de legale versie in handen hebben, en posts over andere games, horen ook in andere topics thuis.
Wat ik nooit gespeeld heb Oo
Ik heb tot nu toe alle GTA games gespeeld alleen GTA 3 niet uitgespeeld vanwege de problemen die er mee waren op de pc in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien is het al genoemd, maar is het in GTA4 ook mogelijk om auto's te pimpen? dat vond ik altijd een leuke bezigheid in SA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:09:
misschien is het al genoemd, maar is het in GTA4 ook mogelijk om auto's te pimpen? dat vond ik altijd een leuke bezigheid in SA. :)
Nee dit zal deze keer niet mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
StarWolf schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:03:
Ik vond tot nu toe, onderstaande video wel goed om een indruk van de gameplay te krijgen (en de kwaliteit is redelijk). Er zit inderdaad wel een kleine spoiler (klein stukje intro) bij. :)

WTF? In dat filmpje spawned echt plotseling - wanneer hij er net voor rijdt - een hele afval berg. Ze rond 1:40. Zie ik dat nou verkeerd of is dit echt iets niet zo moois? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:22:
[...]

WTF? In dat filmpje spawned echt plotseling - wanneer hij er net voor rijdt - een hele afval berg. Ze rond 1:40. Zie ik dat nou verkeerd of is dit echt iets niet zo moois? :|
ik heb hetzelfde idee, wou alleen meer zeggen, rond 1:30, dus laten we ervan maken, tussen 1:30 en 1:40. Echt een lelijke pop-up :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:22:
[...]

Ze moeten toch ergens consessies doen om alles soepel te laten draaien. Ok, ik geef toe, dit is wel een lelijke pop-in, maar het spel ziet er wel extreem goed uit en er is enorm veel detail.
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:08:
[...]

Wat ik nooit gespeeld heb Oo
Ik heb tot nu toe alle GTA games gespeeld alleen GTA 3 niet uitgespeeld vanwege de problemen die er mee waren op de pc in het begin.
Welke problemen? Ik heb hem destijds zonder problemen kunnen spelen?

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 23-04-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
*link weggehaald*
Had niet gezien dat ie al gepost was. Alle foto's en filmpjes die ik nu gezien heb overtuigen me wel dat het helemaal goed zit met die game. Only a few more days! :)

[ Voor 86% gewijzigd door Walkman op 23-04-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:25:
[...]

ik heb hetzelfde idee, wou alleen meer zeggen, rond 1:30, dus laten we ervan maken, tussen 1:30 en 1:40. Echt een lelijke pop-up :(
ik weet het niet zeker (mijn frans zuigt) maar ik denkd at de maker van dat filmpje de 360 versie had. Misschien is dit het gevolg van niet instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Deadsy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:30:
[...]

ik weet het niet zeker (mijn frans zuigt) maar ik denkd at de maker van dat filmpje de 360 versie had. Misschien is dit het gevolg van niet instaleren?
Denk eerder dat 't aan de brakheid van consoles ligt :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hou fanboy opmerkingen ff bij je, ik vind het brak dat je op de ps3 moet installeren

GTA 4 heeft geen install optie bij de xbox 360. die pop up is ook de enige die ik heb kunnen ontdekken. het zal allemaal wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

TommyGun schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:34:
[...]

Denk eerder dat 't aan de brakheid van consoles ligt :P
Een PC versie is er nu eenmaal niet :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:22

lasharor

7 december 2004

Waarom doet die hele broadcast het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 20:49:
hou fanboy opmerkingen ff bij je, ik vind het brak dat je op de ps3 moet installeren

GTA 4 heeft geen install optie bij de xbox 360. die pop up is ook de enige die ik heb kunnen ontdekken. het zal allemaal wel meevallen
waarom vind je het brak dat je moet instaleren op de ps3?
ik vind het de normaalste zaak van de wereld bij een spel als deze.

Ik kan me niet in denken dat het spel even goed/snel loopt als je het niet op een HD instaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 08:42
hier wat humor, leuk gedaan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Deadsy schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:13:
[...]
waarom vind je het brak dat je moet installeren op de ps3?
Het idee van een console was/is/zou moeten zijn dat je er een disc in propt en je binnen een paar minuten minuten aan het gamen bent, niet dat je eerst 20 minuten moet installeren ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:41
ik vind het brak dat je op de ps3 moet installeren
Kon dit nog nergens vinden maar neemt dit dan weer een 5-x GB op? Ik hoop dat dit niet de trend gaat worden gt5:p nam ook al 6 GB in beslag. Kan natuurlijk een hd kopen ma t schijnt dat de schroeven nogal moeilijk gaan. (lux is een beetje lomp :) )

Gta 4 word gewoon een geweldige game, die spawnede afval bergen zijn voor de climax :). Speel gta sinds deel 3 en heb zeer genoten tot en met san andreas op de ps 2. SA werd zelfs uber door de multiplayer , graphics zagen er nog beter uit ook op de pc. Pc versie zal er zeker komen, 6-9 maanden op z'n hoogst (T2 wil geld na een investering van 4 - zoveel jaar).

Wat ik me wel afvraag of rockstar/t2 goed voorbereid is voor het online gebeuren, als op 29 april 3 miljoen xboxers en 3 miljoen Ps online gaan heb je toch wel een goeie server(s) nodig.

Waarom is het nog geen 29 april, ga weer in de vriezer om dan om 7.59 te ontdooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Laten we aub die gekke discussies over wel of niet installeren plaatsen de desbetreffende topics. Zeker als we het gaan hebben over het gevoel/ik denk dat/is het niet zo/bla

Diverse previews hebben al 1287123x aangegeven dat:

Ja, er is verschil tussen beide versies
Dit gaat om het gebruik van kleuren en filters
En het spel draait op beide platformen soepel

Het gevoel dat het spel per definitie geinstalleerd moet worden zegt dus niet veel :)
luxzenburcht schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:19:Wat ik me wel afvraag of rockstar/t2 goed voorbereid is voor het online gebeuren, als op 29 april 3 miljoen xboxers en 3 miljoen Ps online gaan heb je toch wel een goeie server(s) nodig.
Dat zal toch geleidelijk gaan denk ik. Ondergetekende, en vele met mij, gaan eerst eens flink Single-player spelen.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 23-04-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
En een hoop/de meeste 'importgamers' zullen er de 29e ook nog niet bij zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Die reclame was leuk ja :)

(een jaar geleden toen ie op tv was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11-09 20:28
Ik heb de eer gehad om hem te kunnen spelen (uur of 4 non stop).

Graphics zijn blurry, maar lijkt mij logisch voor zo een mega wereld. Framerate is idd niet constant vooral als er een zooi auto's op 1 spot zijn en de besturing van niko is idd een beetje stroef.

Echter maakt dit geen reet uit, want het is een geweldige game. Er zijn een heleboel minigames, scharrels om te naaien, auto's om te jatten en het leukste van alles keuzes die je kan maken om bepaalde characters te killen of te laten leven (goed voor replay value).

De achievements zijn ook vermakelijk, heb er maar drie tot nu toe (dus verlengd ook replay value).

Dialogen zijn echt super vet, het is alsof je in een film zit. Wees blij dat je hem nog niet gespeeld hebt. De eerste keer is het leukst ;)

Na de voetbal ga ik verder spelen bij een maat van me (hij is reviewer van een bekende gamesite).

Als iemand vragen heeft aarzel niet ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-04-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
NeoMe schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:54:
Misschien dat ik wel eens een PS3 ga halen speciaal voor deze game. Wacht dan wel ff op de Bundle...
Zou het niet doen...
Durf er bijna wel vergif op in te nemen dat ie ook voor PC verschijnt.
Maarja.. misschien dat een nvidia 7-series 'm inderdaad niet maxed out trekt..

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Even een praktische vraag: Kun je de pre-order kit ergens anders verzilveren dan daar waar je hem gekocht hebt?

Dus: Ik heb mijn pre-order kit bij de Intertoys gekocht. Stel dat die niet genoeg voorraad hebben en bij de MM ligt een dikke stapel. Kan ik dan met m'n pre-order kit ook bij de MM terecht?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

PacinoAllstars schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:49:
Ik heb de eer gehad om hem te kunnen spelen (uur of 4 non stop).

Graphics zijn blurry, maar lijkt mij logisch voor zo een mega wereld. Framerate is idd niet constant vooral als er een zooi auto's op 1 spot zijn en de besturing van niko is idd een beetje stroef.

Echter maakt dit geen reet uit, want het is een geweldige game. Er zijn een heleboel minigames, scharrels om te naaien, auto's om te jatten en het leukste van alles keuzes die je kan maken om bepaalde characters te killen of te laten leven (goed voor replay value).

De achievements zijn ook vermakelijk, heb er maar drie tot nu toe (dus verlengd ook replay value).

Dialogen zijn echt super vet, het is alsof je in een film zit. Wees blij dat je hem nog niet gespeeld hebt. De eerste keer is het leukst ;)

Na de voetbal ga ik verder spelen bij een maat van me (hij is reviewer van een bekende gamesite).

Als iemand vragen heeft aarzel niet ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.
Vet om te lezen!
Misschien wel netjes om er even [spoiler] tags omheen te zetten voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verkoopt de Makro eigenlijk ook Xbox 360 en PS3 games?
Heb hier nog een Makropasje liggen van de lokale voetbalclub, lijkt me dat het daar niet zo rap gaat met GTA IV aangezien niet iedereen zo makkelijk aan zo'n pasje komt, en de Makro ligt 5 minuten van m'n werk af

[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 23-04-2008 21:56 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zolang het er minstens zo goed uitziet als Saints Row ben ik wel tevreden hoor :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:56:
Heb hier nog een Makropasje liggen van de lokale voetbalclub, lijkt me dat het daar niet zo rap gaat met GTA IV aangezien niet iedereen zo makkelijk aan zo'n pasje komt, en de Makro ligt 5 minuten van m'n werk af
Dat hebben ze wel. Maar vergis je niet. Guitar Hero was in Hengelo echt heel erg snel verdwenen(wii).
Dus wees er vroeg bij ;).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
cooolkast schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:51:
[...]

Vet om te lezen!
Misschien wel netjes om er even [spoiler] tags omheen te zetten voor anderen?
Oh ik ben me ervan bewust dat er veel mogelijke spoilers zijn, maar ik dacht dat enkele features noemen niet zo heel erg was, dingen in het verhaal is weliswaar anders :)

Ik zal toch maar even wat dingen (details) hieronder neergooien die ik ben tegengekomen. Er staat hieronder niks over het verhaal...

spoiler:
Je kan hotdogs enzo kopen, maar als je bijvoorbeeld hard tegen die kraam oploopt, dan vind die vent je een lul en verkoopt die je niks

Auto's reageren allemaal anders, het is alof je voor het eerst driver speelt op de ps1/psx

Relaties opbouwen met mensen, zodat je later special abilities van hun krijgt, bijvoorbeeld de mogelijkheid taxi te bellen any time any place.

Camera views heel vet, bijvoorbeeld van bovenaf is het net alsof je cops aan het kijken bent!!!!

Je ontvangt de gekste smsjes, je kan internetten via ingame pc,s je kan tv kijken en zappen, darten, poolen, bowlen.

Ik ben nog niks tegengekomen over het kopen van onroerend goed , maar ik denk dat dit later wel mogelijk is.

Mensen zijn gevarieerd, je hebt junken, zwervers, oma's ghetto negro's . En iedereen reageert anders! Een brede vent bijv wilt je pakken als je hem berooft, maar een klein ventje rent gelijk weg!

Ohja en het leukste van allemaal. Je hebt een optie met RB, dat je een soort van cover tegen objecten zoekt. Bijvoorbeeld tegen muren aan staan en om hoeken kijken, zoals in gow, splintercell en rainbow six.

Ook is het mogelijk om spullen om te pakken, bijvoorbeeld bakstenen en deze vervolgens te gooien.

Vechten is ook beter nu, je kan bijvoorbeeld ontwijken en dan counter attacken!

Later meer.

[ Voor 18% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-04-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Kecin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:58:
[...]

Dat hebben ze wel. Maar vergis je niet. Guitar Hero was in Hengelo echt heel erg snel verdwenen(wii).
Dus wees er vroeg bij ;).
achja ik kan altijd proberen, denk dat de kans dat ik er daar een vind groter is dan in een gameshop in een stad. Ik ga gewoon voor m'n werk daar eens langs dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Verwachtte iemand hier trouwens uberhaupt constante vloeiende FPS? beetje onrealistisch omdat te verwachten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Voor zover ik weet hebben alle 3D GTA's wel last van FPS drops zo nu en dan, en ach boeiend, als het spel vet is boeien mij wat FPS drops echt niet!

[ Voor 32% gewijzigd door ijskonijn op 23-04-2008 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:56:
ja ze verkopen PS3 en Xbox360 games maar ze zijn net zo duur als andere winkels (FRS met ANWB card is goedkoper) tevens hebben ze slechts beperkte hoeveelheden, dit omdat het geen echte games winkel is.
En bij de Makro bij ons in de buurt is het dood eenvoudig om aan een pasje te komen.
ga er zelf regelmatig naartoe met een pasje van een bedrijf welke al meerdere jaren dicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:01:
Verwachtte iemand hier trouwens uberhaupt constante vloeiende FPS? beetje onrealistisch omdat te verwachten namelijk.
Het is alleen iets meer opvallend i.t.t. de vorige delen, maar goed ik heb ook een monster pc waar ik de laatste tijd veel op speel, dus ik ben verwend. Echter is het prima te spelen, maar verwacht geen constante 60 fps. In crackdown bijvoorbeeld speelde het echt zeer vloeiend (maar goed gta 4 is veel omvangrijker).

Het is logisch dat het niet constant is. 7,5 gig vol met deze zooi is een bijzonder knappe prestatie.

[ Voor 19% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-04-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topicwarning nog eens.

[ Voor 155% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik zo'n vette GTA IV hoodie kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40

dat einde is wel super vet zeg. moet je is kijken vanaf 7:00. die vechtpartij ziet er echt gaaf uit. dat ie weg loopt en daarna nog op de grond blijft liggen enzo, echt vet. ziet er wel realistisch uit. het lijkt ook wel alsof je met vechten minder snel iemand dood hebt, in gta 3 was het 3 klappen ofzo.

wat ook gaaf is is die hele gang die achter hem aan komt uit die auto haha. en ze lijken ook harder te kunnen rennen...! erg cool :)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Bij dat stukje kon je me inderdaad bij elkaar vegen! En dan toeternd weg rijden als hij dan uiteindelijk toch in die auto klimt. Epic :D

Ze lopen hem inderdaad ook wel met een goed tempo achterna en geven niet zo snel op als in de andere gta's

[ Voor 28% gewijzigd door H3llSiNG op 23-04-2008 22:55 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Mijn huisgenoot heeft hem op zn xbox (ga hem zelf orgineel kopen) en even een paar impressies

spoiler:
Graphics zijn erg goed, blur effect is erg mooi gedaan in de verte, en het detail is erg hoog, de autos zelf zien er ook erg goed uit.

Physics zijn supertof, na even crossen op een scootertje metersver van de weg afgegooid worden of dwars door de achteruit van je voorliggen is erg leuk.

En ja als er wat meer op het scherm gebeurt speel je met wat minder frames, maar zeker niet zo erg dat het ten koste gaat van te gameplay en niks meer dan logisch.

Hij zag trouwens ook een agent langs de weg auto's laseren. :D

Al met al dikke super, en na 10minuten kijken heb ik er weer genoeg van, want ik wil niet teveel zien voordat ik hem zelf koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Waar iedereen ook even rekening moet houden is dat de 'slechtere performance' ook kan liggen aan de gebrande dvd, een geperste dvd zal toch net wat minder last hebben van problemen.

* pagani kan niet wachten om z'n CE in ontvangst te nemen

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 23-04-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ik kan maar 1 reactie toevoegen, de mensen die hem op pre-order hebben staan het zijn al je eurotjes dik waard. wat een superspel, de kleine details doen het hem :D

het lijkt erop dat ik de hele nacht hiermee aan de slag ga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 12:20

mace

Sapere Aude

Hehehe, de TV zenders zijn echt tof! Typische GTA-humor.

REPUBLICAN SPACE RANGERS!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik wil em op zich wel op de ps3 kopen, waar daar heb je split screen multiplayer hoorde ik, dat vind ik altijd wel lachen. Op een beamer is het goed te doen en het gezicht van je tegenstander is toch een mooie toevoeging als je wint

Maar alle spellen die tot nu op de ps3 en de xbox260 uitkwamen vond ik beter op de xbox. Ik heb er zelfs spellen voor moeten ruilen. Dus ik hoop dat binnekort een goede vergelijking komt...
weet iemand al wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 01:04:
ik wil em op zich wel op de ps3 kopen, waar daar heb je split screen multiplayer hoorde ik, dat vind ik altijd wel lachen. Op een beamer is het goed te doen en het gezicht van je tegenstander is toch een mooie toevoeging als je wint

Maar alle spellen die tot nu op de ps3 en de xbox260 uitkwamen vond ik beter op de xbox. Ik heb er zelfs spellen voor moeten ruilen. Dus ik hoop dat binnekort een goede vergelijking komt...
weet iemand al wat?
Splitscreen op de PS3 zit er niet in. In een vroege build wel, alleen dat is er allang uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
baal er wel van dat de splitscreen er uit is, dat had me super leuk geleken... ;(
met zn 2en op de bank gamen is toch wat anders dan allebei vanaf thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Dronken zijn ingame is echt de shit, dat hebben ze perfect nagemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Het is ook vrij logisch dat het spel op sommige punten niet helemaal perfect is he. :) Saints Row liep voor de eerste update namelijk ook zwaar verrot (heb ik gelezen, heb zelf eerst geupdate voor ik hem speelde). En daarbij is het natuurlijk een zeer zwaar en groot spel..

Ben in ieder geval zeer benieuwd, hopelijk heb ik hem snel. Neem wel een paar dagen vrij denk ik :p

[ Voor 8% gewijzigd door Dennahz op 24-04-2008 07:00 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 06:26

darkphoenix

Chikara

mace schreef op donderdag 24 april 2008 @ 00:30:
Hehehe, de TV zenders zijn echt tof! Typische GTA-humor.

REPUBLICAN SPACE RANGERS!! _O-
Wat dacht je van Bas Rutten! haha :)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Voor de mensen die m al draaien, een maatje meldde me het geruchtje, dat je 30 seconden tegen een zwart scherm zit aan te kijken wanneer je dood bent gegaan. Gaat trouwens om de 360 versie. Leek mij onzin, aangezien reviewers daar vast wel over klagen.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Schalkie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:45:
Voor de mensen die m al draaien, een maatje meldde me het geruchtje, dat je 30 seconden tegen een zwart scherm zit aan te kijken wanneer je dood bent gegaan. Gaat trouwens om de 360 versie. Leek mij onzin, aangezien reviewers daar vast wel over klagen.

Iemand?
De game heeft (bij mij) soms erg lange laadtijden, daardoor kan het inderdaad voorkomen dat je lang naar een zwart "loading" scherm zit te kijken.

Bij fimpjes heb ik het al gehad dat de laadtijden tussen de filmpjes door langer zijn dan de filmpjes zelf.

Ook heb ik al mee gemaakt dat de textures niet bij kunnen houden als je snel door de stad rijdt.

Als je dan stil staat heb je in de 1e instantie geen weg, geen voetgangers en geen detail en dat komt er allemaal iets later bij.

Het zou natuurlijk kunnen dat de xbox360 de orginele game sneller leest

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Hmm, dit komt me bekend voor van Saints Row.

Hopelijk wordt dit wel beter bij originele versies van de game, want dit zou toch wel een kleine domper op de game kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:00:
Het is ook vrij logisch dat het spel op sommige punten niet helemaal perfect is he. :) Saints Row liep voor de eerste update namelijk ook zwaar verrot (heb ik gelezen, heb zelf eerst geupdate voor ik hem speelde). En daarbij is het natuurlijk een zeer zwaar en groot spel..

Ben in ieder geval zeer benieuwd, hopelijk heb ik hem snel. Neem wel een paar dagen vrij denk ik :p
wat is dat nou voor een redenatie? Als je iets koopt verwacht je toch dat het gewoon goed werkt. Je gaat toch ook geen auto kopen waarvan je weet dat je begint met 3 banden maar dat de volgende keer dat je bij de garage komt je de 4e band erbij krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laadtijden zouden idd langer kunnen zijn als met het orgineel. Heeft ws met de indeling van de disk te maken. Bij een gebrand spel staan de bestanden op een ander deel van de disc als bij het origineel. Pop-up wordt daardoor ook een stuk erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht maar ff de reviews voor ps3 en 360 af voor ik besluit welke ik haal denk ik :) Tot die tijd lees ik dit topic denk ik maar ff niet, geen behoefte aan allerhande spoilers e.d.

Dat van die framerate en texture popup vraag ik me wel af of dat uiteindelijk bij de originele beter zal zijn overigens; ik heb bij verschillende originele spellen dit ook al in meer- of mindere mate gezien. Maargoed de vorige GTA's liepen ook verre van een constante 60FPS etc etc, en daar heb ik me ook nooit aan gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

EQJim schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:18:
Hmm, dit komt me bekend voor van Saints Row.

Hopelijk wordt dit wel beter bij originele versies van de game, want dit zou toch wel een kleine domper op de game kunnen zijn.
Tja, een gebrande DVD is natuurlijk minder van kwaliteit dan het origineel. Het kan dan ook zo zijn dat het laden langer duurt omdat de kwaliteit minder is en de Xbox langer moet zoeken.

In (p)reviews heb ik namelijk niemand gehoord over dit fenomeen. Dit kan liggen aan het feit dat ze het niet mochten zeggen of omdat het zich gewoon niet voordeed. :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:24:
[...]

wat is dat nou voor een redenatie? Als je iets koopt verwacht je toch dat het gewoon goed werkt. Je gaat toch ook geen auto kopen waarvan je weet dat je begint met 3 banden maar dat de volgende keer dat je bij de garage komt je de 4e band erbij krijgt 8)7
Ik weet het. Het is eigenlijk niet "vrij logisch" inderdaad, maar toch krijgen ze nu veel, zeer veel feedback op de game en kunnen dit _eventueel_ in een latere update verbeteren. Dit is met Saints Row ook gebeurd dacht ik en de performance schijnt een _stuk_ beter geworden te zijn door die patch alleen. Het kan dus wel. :)

Sowieso denk ik dat mensen die illegaal kopiëren veel sneller klagen omdat zij games sowieso niet waardevol vinden en hem snel weer in een hoekje leggen. Mensen die hem kopen kijken er wel overheen en hebben gewoon plezier van de game.

Dit is slechts mijn mening. Kopieerde vroeger ook op de PC en ik verwijderde games om de lulligste dingen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 24-04-2008 08:37 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 12:20

mace

Sapere Aude

Henkus schreef op donderdag 24 april 2008 @ 07:55:
-verhaal over laadtijden-

Het zou natuurlijk kunnen dat de xbox360 de orginele game sneller leest
Ik heb ook wel het idee dat de laadtijden lang zijn, maar zo extreem als jij heb ik het ook niet! Ik heb geen last van missende textures en ik heb nog wel de langzaamste iXtreme! Ik denk dat je dus een brakke kopie hebt. Het enige wat ik wel heb is dat het soms ineens dag wordt.

Ik moet voor de gein de 12x firmware er weer een in flashen en kijken of het uitmaakt, het lijkt me van wel. Laadtijden van een kopie zijn nooit representatief voor een game.

De PS3 versie moet dan weer geïnstalleerd worden, en ja, dan zijn de laadtijden korter, dat kan haast niet anders. Microsoft had gewoon nooit een core edition moeten maken, maar de HD verplicht moeten maken zoals in de 1e xbox. Dan konden devvers er beter gebruik van maken.

[ Voor 7% gewijzigd door mace op 24-04-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 08:34:
Ik wacht maar ff de reviews voor ps3 en 360 af voor ik besluit welke ik haal denk ik :) Tot die tijd lees ik dit topic denk ik maar ff niet, geen behoefte aan allerhande spoilers e.d.

Dat van die framerate en texture popup vraag ik me wel af of dat uiteindelijk bij de originele beter zal zijn overigens; ik heb bij verschillende originele spellen dit ook al in meer- of mindere mate gezien. Maargoed de vorige GTA's liepen ook verre van een constante 60FPS etc etc, en daar heb ik me ook nooit aan gestoord.
Ik loop tegen hetzelfde luxeprobleem aan. Anderzijds; IGN.com heeft vaak voor de release (ik verwacht vrijdag of zaterdag a.s.) wel een ps3 en een 360 review en zij gaan altijd in op de vraag welke van de twee grafisch beter is. Daar laat ik mijn keuzes meestal van afhangen.

Zoals bijvoorbeeld bij DMC4 (wel heel kleine verschillen overigens):

"Like most multi-console games, any review would inevitably have to come down to which system is better, and for this instance, the PS3 winds up winning out just slightly. It's not in the gameplay department, because DMC4 plays the same regardless of which system that you play on. Nor is it in the visual department, because visual issues are virtually negligible. For example, the 360 has some harder edges to some characters during cutscenes, and a little more screen tearing than the PS3 at times. The PS3 can be a wee bit darker during some scenes, though. Both systems show off a certain amount of render passing that pops into focus on sweeping vista shots, but they occur at the same time on each system and are quickly dismissed. However, observing these differences will only come via frame-by-frame analysis of each game side-by-side. Even then, you're still receiving an incredible visual experience.

No, the edge comes in the fact that the PS3 installs a large amount of game files to the hard drive, dramatically reducing load times between stages and cinematics. I've timed the game on both systems numerous times, and each time has been consistently in the PS3's favor. Transitions to gameplay from starting menus are relatively close, frequently within half a second or so of each other, but when you're loading up a cutscene or having another pause in the action, the 360's times are easily three times that of the PS3."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Niet echt relevant, maar zijn er mensen die winkels hebben meegemaakt waar ze betreft de verkoop heel makkelijk zijn?

Ben al bij de MM en FRS in Bussum geweest, maar helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 24-04-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wooldoor schreef op donderdag 24 april 2008 @ 01:45:
Dronken zijn ingame is echt de shit, dat hebben ze perfect nagemaakt.
behalve dan dat de auto ook zwabert, het beeld alleen hoort te zwabberen.
Kwam meteen ff in alerte modus terecht toen het gebeurde dacht ook ff dat het echt was :P

Idd goed nagemaakt

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Het feit dat je moet installeren lijkt mij eerder te zorgen voor kortere laadtijden; Dus een voordeel ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
hier nog wat videos

http://toru.ee/view/e1677f918a6c

als je hier zoekt vind je er veel die net gepost zijn en er dus nog staan
http://blogsearch.google....=UTF-8&as_drrb=q&as_qdr=h

[ Voor 59% gewijzigd door FireFoz op 24-04-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Als ik het dus goed begrijp, is er bij de X360-versie geen install optie?

Zou jammer zijn.

En qua laadtijden had ik zelf bij GTA:SA dat de kopie net zo goed was als het orgineel. Allebei de versies hadden last van pop-ups en verdwijnende textures bij lightspeed snelheden.

Ik kom eigenlijk wel een beetje in de verleiding om m'n X360 te laten "tunen" nu ik weet dat ie op usenet rondzwerft :$ , maar heb besloten het niet te doen. O-)

Ik verwacht niet dat het spel voor maandag in de winkels ligt en die paar dagen kan ik ook nog wel wachten...

En t wordt dit weekend nog super mooi weer ook, dus is het maar goed ook... 8)

NTSC versie is nu ook beschikbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:44:
Als ik het dus goed begrijp, is er bij de X360-versie geen install optie?

Zou jammer zijn.
Mijn idee ook, ik bezit zelf een x360 elite en mijn inziens had microsoft ontwikkelaars gewoon de mogelijkheid moeten geven om het spel zowel van DVD te kunnen spelen als van de hardeschijf.

Zou leuk zijn als het alsnog mogelijk werd voor de xbox, als je hierboven leest dat laadtijden sneller worden. Sneller is altijd leuk natuurlijk.

Maar goed Dinsdag gaan we hem halen :) wordt een lekker rustig weekje gamen hier.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

whyz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:08:
[...]

Mijn idee ook, ik bezit zelf een x360 elite en mijn inziens had microsoft ontwikkelaars gewoon de mogelijkheid moeten geven om het spel zowel van DVD te kunnen spelen als van de hardeschijf.

Zou leuk zijn als het alsnog mogelijk werd voor de xbox, als je hierboven leest dat laadtijden sneller worden. Sneller is altijd leuk natuurlijk.

Maar goed Dinsdag gaan we hem halen :) wordt een lekker rustig weekje gamen hier.
Hij gebruikt inderdaad geen installatie, maar die HD wordt heus wel gebruikt hoor. Voor streaming van sommige bestanden. Zo heb je wel die HD nodig maar deze is niet verplicht. Het laden duurt dan een stuk korter en het werkt prima. Daarom heb je bij een 20GB schijf ook maar 13GB vrij. Echter het wordt niet gebruikt zoals bij de PS3

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2008 10:28 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:27:
[...]

Hij gebruikt inderdaad geen installatie, maar die HD wordt heus wel gebruikt hoor. Voor streaming van sommige bestanden. Zo heb je wel die HD nodig maar deze is niet verplicht. Het laden duurt dan een stuk korter en het werkt prima. Daarom heb je bij een 20GB schijf ook maar 13GB vrij. Echter het wordt niet gebruikt zoals bij de PS3
Volgens mij is het ongeveer hetzelfde principe als Burnout Paradise, dus inderdaad streamen.
Ben benieuwd of je kunt Multiplayeren zonder HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Kon je nou wel andere kleren kopen bij deze GTA? Of blijf je de hele game door in zo'n chabby trainingsbroek :)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MsG schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:39:
Kon je nou wel andere kleren kopen bij deze GTA? Of blijf je de hele game door in zo'n chabby trainingsbroek :)
Kopen weet ik niet, maar ik denk dat je net als bij alle andere GTA's wel andere "Pakjes" aan kunt trekken (die natuurlijk eerst geunlockt moeten worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joriske18
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 11:20
Voor sommige missie heb je andere kledij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Je hebt gewoon kledingswinkels waar je langs kan om spullen te kopen :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
MsG schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:39:
Ja je kunt je outfits veranderen

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Hoe zou dat online gaan? Spelen we dan met allemaal Niko's?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Royz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:49:
Hoe zou dat online gaan? Spelen we dan met allemaal Niko's?
BIj de online varianten van de PSP-versies kun je naast de hoofdpersonages (met alle outfits) een hoop in-game characters kiezen, en nog wat andere personen met hilarische namen, een paar voorbeelden:
Gabe Hiker (ziet eruit als een Biker, spreek de naam eens uit en... :D )
Private Parts (een politieagent)
Anita Bath (Een zwerfster, I nee a bath :') )

Denk dat het bij GTA IV ook wel zo geregeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Online kun je een soort eigen personage creeeren heb ik ergens gelezen.
Met een aantal instellingen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wel leuk om, vaak dezelfde, mensen weer te zien die het spel al spelen, en met dezelfde problemen.

Vaak is er, gelijk met de nieuwe firmware, meteen gesleuteld aan DVD snelheden e.d. Dat was bij Halo 3 ook het geval toen mensen kwamen klagen. Die hadden dan hun DVD drive van 12x naar 4x gezet, en klaagden over pop-ups en vertragingen die ik in de originele titel niet tegenkwam.

Laat je niet gek maken door dat soort verhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Martinspire schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:27:
[...]

Bij de xbox 360 kon je de cache toch ook legen door A + B plus..erm nog wat in te drukken en dan af te sluiten!

Op die manier verwijder je de cache van de andere games en geef je die aan GTA IV :)

@Turofilmpjes

Eerste Missie gefaald? Waarom rijdt iedereen alsof hij dronken is?

[ Voor 6% gewijzigd door swampy op 24-04-2008 12:11 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Op FOK staat een artikel over GTA4.
Sam Houser van R* heeft gezegd dat beide consoles hun nadelen hebben en dat de verschoven launch niet alleen was vanwege de PS3 maar vanwege problemen bij beide consoles en dat beide consoles hun eigen nadelen hebben.

verder zegt hij dat de nadelen van de 360 zijn dat lang niet alle XBox360s een HD hebben waardoor ze problemen hebben met de data (lange laad tijden).
tevens is het medium van de xbox te klein (DVD) en zal dit in de toekomst een merkbaar probleem gaan worden voor de developers.

link:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=24776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Zag net een filmpje van Niko die dronken was. Hoop dat het mogelijk is om de beweging van de camera uit te zetten, kan me voorstellen dat je heel snel misselijk bent als je dit op een groot scherm speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ja, of je kan er ook voor zorgen dat je niet dronken bent! Het dronken worden aspect is toch al veelbeproefd en vaak naar mijn mening maar leuk voor 1 keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Ik werk namelijk ook bij de dixons en wij hadden de game gisteren binnen gekregen...

En ik wil ff wat dingen duidelijk maken want ik lees nu al zo veel verschillende dingen hier...
Het embargo is 25.000 euro en niks minder...

Maar dat is niet wat de winkel ketens vrezen. Want ten eerste is het haast toch onmogelijk controleerbaar. En rockstar controleerd ook helemaal niks (alleen in de digitale wereld). Het is namelijk zo: Heel de gta distributie is opgedeeld in 2 delen. En het is heel simpel. Mocht R* er achter komen krijg je de 2e zending niet...

Ik heb vandaag met mijn bedrijfsleider gesproken en die zei ook... Als ie ergens verkocht wordt en je weet waar dat gebeurd (ik meende iets te lezen over een mm in rotterdam?) Dan gooide dixons 100% zeker hem ook in de verkoop...
Onbekende bron verder maar waarschijnlijk weer genoeg voor wat hoop voor de fanboys hier (inclusief ondergetekende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:14:
Dat was bij Halo 3 ook het geval toen mensen kwamen klagen. Die hadden dan hun DVD drive van 12x naar 4x gezet, en klaagden over pop-ups en vertragingen die ik in de originele titel niet tegenkwam.

Laat je niet gek maken door dat soort verhalen :)
Ik zie daar toch echt af en toe texture popup, op 2 verschillende originele consoles waarvan 1 een nieuwer type is met HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik werk namelijk ook bij de dixons en wij hadden de game gisteren binnen gekregen...

En ik wil ff wat dingen duidelijk maken want ik lees nu al zo veel verschillende dingen hier...
Het embargo is 25.000 euro en niks minder...

Maar dat is niet wat de winkel ketens vrezen. Want ten eerste is het haast toch onmogelijk controleerbaar. En rockstar controleerd ook helemaal niks (alleen in de digitale wereld). Het is namelijk zo: Heel de gta distributie is opgedeeld in 2 delen. En het is heel simpel. Mocht R* er achter komen krijg je de 2e zending niet...

Ik heb vandaag met mijn bedrijfsleider gesproken en die zei ook... Als ie ergens verkocht wordt en je weet waar dat gebeurd (ik meende iets te lezen over een mm in rotterdam?) Dan gooide dixons 100% zeker hem ook in de verkoop...
Ben benieuwd waar ie dat gelezen zou kunnen hebben, maar ik zal zo ff checken...
Op dit moment geloof ik er totaal niets van! :O

als ie nu al verkocht zou worden, zou dat hier allang gepost zijn....

Van welk forum komt die quote?

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 24-04-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
In de game video's zie ik toch weer de door mij zo gehate popup van personen en auto's. Dit doet zoveel afbreuk aan het realisme, is toch jammer.

Uiteraard is het al stukken beter dan in het verleden (op de PS2 was dit ronduit lachwekkend), maar toch.

Ben benieuwd naar de eerste reviews tussen de xbox 360 en PS3 - aangezien ik beide consoles heb, laat ik de keuze afhangen van mogelijke grafische verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:18:
[...]

Ben benieuwd waar ie dat gelezen zou kunnen hebben, maar ik zal zo ff checken...

nee, het is niet automatisch zo dat als ergens het verkocht word het meteen hier staat. Immers, degene die het kopen, rennen meteen naar hun console om het te spelen. Degene die het zien, hoeven niet op tweakers.net te komen, of hebben nog andere dingen te doen, waardoor ze niet reageren

Maar, ik ga vandaag waarschijnlijk een 360 kopen, vanwege GTA (en mass effect). Nu hoor ik al de eerste klanken van 'wacht op de bundel!', maar ik wil graag de 360 met falcon moederbord, en ik denk dat ze als GTA 4 uitkomt, als warme broodjes over de toonbank vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Jobbie schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:18:
[...]

Fake had hem van een forum waar ik hem gepost had en ik heb hem zelf weer van het Fok! forum waar hij zonder bron is gepost.

http://forum.fok.nl/topic/1148526/2/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:17:
[...]

Ik zie daar toch echt af en toe texture popup, op 2 verschillende originele consoles waarvan 1 een nieuwer type is met HDMI.
Wat heeft HDMI te maken met texture popup :+

Zoals gezegd kan dit prima liggen aan de combi van een andere opbouw van de illegale dvd dan de geperste originele dvd, de kwaliteit van de gebruikte dvd, mods aan de 360 (bijv. het omlaag schroeven van de drive speed) etc., maar niet aan HDMI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:17:
[...]

Ik had het beter moeten verwoorden :)

In het Halo 3 topic waren er illegale spelers die halve velden als pop-up hadden bij wijze van spreken. Dit bleek achteraf te komen door de drive-speed.

Ik zal zeker niet ontkennen dat er pop-ups bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:27:
[...]

Wat heeft HDMI te maken met texture popup :+

Zoals gezegd kan dit prima liggen aan de combi van een andere opbouw van de illegale dvd dan de geperste originele dvd, de kwaliteit van de gebruikte dvd, mods aan de 360 (bijv. het omlaag schroeven van de drive speed) etc., maar niet aan HDMI :P
\

volgens mij had hij het nu over het orgineel van Halo3 wat ik uit zijn tekst begrijp.
Ik heb overigens nog geen rare dingen ondervonden bij Halo3 (andere spellen eigelijk ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

JAHRASTAFARI schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:21:

Ben benieuwd naar de eerste reviews tussen de xbox 360 en PS3 - aangezien ik beide consoles heb, laat ik de keuze afhangen van mogelijke grafische verschillen.
Interview met Rockstar zelf deze week:
Getting things running on the PS3 initially was challenging. I think it was challenging for a lot of companies, but it's also a machine where, now that we've got comfortable with it -- I don't want to say we've cracked it, but we've got comfortable with it -- we know we can make our games.

We're at a point now where the games pretty much look identical side by side. There's a slight difference in the way they look. I think that's to do with really low-level technical stuff that I'm not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way renders. [PS3] There's a certain kind of softness without being blurry -- some warmth to it -- and then there's a certain more clinical element to how the 360 looks.

Both have plusses and minuses. As far as I'm concerned, they're neck and neck now. That's very much our goal; we do not want to get in the middle of that rather heated, fervent debate.... These guys who wanna defend their systems, you know what? Good on 'em, and let them do it. We just didn't want to give them something that would in any way fuel it....
Dat is het verhaal een beetje.

Hou je van strakke gfx en een realistische look: 360
Wil je juist warme kleuren, en wat meer een "game" wereld: PS3

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 24-04-2008 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:24:
[...]

nee, het is niet automatisch zo dat als ergens het verkocht word het meteen hier staat. Immers, degene die het kopen, rennen meteen naar hun console om het te spelen. Degene die het zien, hoeven niet op tweakers.net te komen, of hebben nog andere dingen te doen, waardoor ze niet reageren

Maar, ik ga vandaag waarschijnlijk een 360 kopen, vanwege GTA (en mass effect). Nu hoor ik al de eerste klanken van 'wacht op de bundel!', maar ik wil graag de 360 met falcon moederbord, en ik denk dat ze als GTA 4 uitkomt, als warme broodjes over de toonbank vliegen
Ik weet het niet zeker maar een bart smit medewerker (wlke verstand bleek te hebben) vertelde me dat hun GTA pack zal bestaan uit een Arcade met GTA4. En geloof me als de verhalen kloppen dan wil je echt wel een HD hebben bij GTA4.
Dus koop of een PS3 of een Elite/premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

De xbox gebruikt (indien aanwezig) de harde schijf gewoon om te cachen/swappen. Er zou dus snelheidsverschil moeten zijn tussen de 360 met en zonder harddisk tijdens het spelen.

Vind trouwens wel dat het tijd wordt dat Microsoft de mogelijkheid moet toestaan dat games een hardeschijf verplicht stelt voor een bepaalde game. Of op z'n minst dit als optie aangeven (zoals vroeger bij games: play from disc/minimal/maxumum installation). Het is dan aan jezelf om te kiezen voor een harddisk of langere wachttijden. Win-win situatie.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Tja, dan begint het met de harde schijf, maar straks krijg je net als op de N64 bepaalde games die perse een 'add-on' moeten hebben om ze te kunnen draaien (Donkey Kong64 als ik me niet vergis). Dan krijg je dus alweer meer het PC idee waarbij je telkens moet upgraden om games te kunnen blijven spelen en dat is nu juist niet de bedoeling van een console. :)

De fout van MS is mijn inziens geweest dat ze überhaupt een versie uitgebracht hebben zonder HD. Als elke versie gewoon een HD zou hebben zouden de ontwikkelaars hier gewoon rekening mee kunnen houden met caching, extracten van filmpjes / geluid op de HD zodat er meer ruimte is op de DVD etc etc.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dennahz schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:50:
Tja, dan begint het met de harde schijf, maar straks krijg je net als op de N64 bepaalde games die perse een 'add-on' moeten hebben om ze te kunnen draaien (Donkey Kong64 als ik me niet vergis). Dan krijg je dus alweer meer het PC idee waarbij je telkens moet upgraden om games te kunnen blijven spelen en dat is nu juist niet de bedoeling van een console. :)

De fout van MS is mijn inziens geweest dat ze überhaupt een versie uitgebracht hebben zonder HD. Als elke versie gewoon een HD zou hebben zouden de ontwikkelaars hier gewoon rekening mee kunnen houden met caching, extracten van filmpjes / geluid op de HD zodat er meer ruimte is op de DVD etc etc.
als ik het stukje op FOK moet geloven dan gaat het feit dat de XBox alleen maar DVD (DL) heeft ook een probleem worden op den duur.
En MS heeft zelf aangegeven nooit een externe drive als eis te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Als spellen als GTAIV op een schijfje passen dan past er veel hoor ;)

Het is overigens wel een hele andere discussie dan GTAIV.
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.
:)

Welke versie je ook kiest, je hebt sowieso een geweldige game gekocht.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
Deadsy schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:51:
[...]als ik het stukje op FOK moet geloven dan gaat het feit dat de XBox alleen maar DVD (DL) heeft ook een probleem worden op den duur.
En MS heeft zelf aangegeven nooit een externe drive als eis te stellen.
Misschien is dat wel niet erg, ik denk namelijk dat aan het eind van dit jaar al de eerste bekendmaking plaatsvinden voor een xbox 3 of hoe dat ding ook gaat heten. Kunnen ze 'm mooi daarin bouwen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.