[Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.681 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het is gelijk kijken voordat ze weg zijn, maar denk dat Rockstar het niet meer kan bijhouden. Die shootout is inderdaad heel gek en laat goed zien hoe de graphics vooruit zijn gegaan....ook dat over de schouder meekijken bij schieten is heel goed gedaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

En weg is die vid, heeft weinig zin nu youtube vids te posten want die worden toch gelijk weer verwijderd omdat je de game helemaal nog niet zou moeten hebben.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
spoiler:
Het besturen van de auto's ziet er wel heeeel lastig uit...ze slingeren als een gek. Die banden lijken wel springkussens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:40
Dan vraag ik me af, kan Microsoft niet alle live accounts van mensen die nu al GTA spelen niet gewoon bannen? Of zou dit ook mensen beïnvloeden die preview versies hebben gekregen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

sbmuc schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:33:
Dan vraag ik me af, kan Microsoft niet alle live accounts van mensen die nu al GTA spelen niet gewoon bannen? Of zou dit ook mensen beïnvloeden die preview versies hebben gekregen etc?
Hoe groot acht jij de kans dat mensen die het nu spelen een live account hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Het zou kunnen, las vanochtend op gamekings dat degenen die een preview versie krijgen speciale settings moeten gebruiken zodat anderen niet hun gamertag kunnen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
H3llsing schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:29:
En weg is die vid, heeft weinig zin nu youtube vids te posten want die worden toch gelijk weer verwijderd omdat je de game helemaal nog niet zou moeten hebben.
inderdaad. Wou het wel even zien maar ben blijkbaar 10 minuten te laat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Je kan als volgt proberen te zoeken:
http://www.youtube.com/re...aHWyjMBXoVi5Du1tjqjXFug==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Kecin schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:14:
[...]

spoiler:
Vind het vooral mooi in het gameplay stukje dat achteruitrijd lichten, remlampen, gewone lampen, allemaal apart aan gaan. (Aparte blokjes) ipv de normale img die erover zit!
Echt een game vol met detail. Hoor ook wanneer ze buiten de auto staan de muziek van de radio :o

Wow, must-have.
11/10
The Devil is in the Details! Als je echt moet aanwijzen waarom GTA altijd zo goed is, details! Er zijn veel games uit die aardig zijn en zeker waard om te spelen. Maar wat GTA anders doet dan vele gamestudios is ..toch echt een product maken dat ook kijkt naar de details. Details die misschien iet veel zullen doen voor de gameplay zelf of een van de belangrijke pijlers maar voor fans zijn details belangrijk!

Zit al een tijd na te denken waarom GTA nou eenmaal altijd weer terug zijn weg in mijn PS3(vroeger PS2 vindt). Er zijn mooiere games, er zijn games met beter uitgewerkte onderdelen maar maar er is iets met GTA dat het trekt je!

Je kan altijd wel iets doen, je hoeft je geen moment echt te vervelen met GTA. Al je je auto's naar de shredder brengen doe je toch weer iets! Je kan 5 uur bezig zijn met Wheelies en Stoppies! En die dingen zijn "maar" details!

The Godfather is bijvoorbeeld best wel aardig maar op een bepaald moment (als je alles bezit) valt er gewoon niet echt meer iets te doen! Je kan gaan rondrijden maar ja je bezit alles dus de anderen zijn er niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 23-04-2008 15:45 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Voor elk weggehaald filmpje komen er 10 terug. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
Hoe wil je aantonen dat die mensen illegaal spelen? Als ik nu een versie ergens legaal koop is het niet mijn probleem dat de winkel de game voor de release date verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

trouwens leuk, dit was toen de tijd een screenshot wat GTA4 zou moeten voorstellen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360emu.com/img/xbox360_screen010.jpg

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Adlermann schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:45:
[...]

Hoe wil je aantonen dat die mensen illegaal spelen? Als ik nu een versie ergens legaal koop is het niet mijn probleem dat de winkel de game voor de release date verkoopt.
En zo is't maar net! Wat kun jij er aan doen dat een winkel zich niet aan het embargo houdt? Helemaal niks dus.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:45:
[...]

Take Two heeft gezegd, 29 april. Gewoon iedereen en alles bannen die het dan ook maar een seconden eerder speelt.

Zo is iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
http://www.mygamercard.ne...?gt=&g=475&z=&c=&x=99&y=8

OP live zijn er toch al een aantal aan het spelen. 3 australiers en een italiaan

Hmmz hopen dat ik snel wat hollanders er bij zie.

Ik ga toch maar even een rondje langs de winkels maken

[ Voor 35% gewijzigd door Hoodlum77 op 23-04-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het hele nut van street dates is toch compleet weg nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Misschien dat ik wel eens een PS3 ga halen speciaal voor deze game. Wacht dan wel ff op de Bundle...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Moest ik GTA4 hebben ( voor de 29e ) zou ik toch wel enkele dagen spelen zonder de netwerkkabel ingeplugd :) je weet maar nooit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJNelis
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2022
Ik denk niet dat ze dat verwijderen erg lang gaan volhouden eerlijk gezegd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
Hoodlum77 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:51:
http://www.mygamercard.ne...?gt=&g=475&z=&c=&x=99&y=8

OP live zijn er toch al een aantal aan het spelen. 3 australiers en een italiaan

Hmmz hopen dat ik snel wat hollanders er bij zie.

Ik ga toch maar even een rondje langs de winkels maken
Moest nog eff een kado halen, gelijk ff de ronde gedaan maar nog nergens iets te vinden |:(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:08
Mogen gameplayfilmpjes nu wel nog gepost worden dan?

(staat overigens een tof filmpje op dailymotion)

http://www.dailymotion.co...eo-de-gameplay_videogames
bij deze dus.. of is dit dat shootout filmpje?

[ Voor 38% gewijzigd door arjen9551 op 23-04-2008 16:01 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Zou niet weten waarom niet. Er zijn ongetwijfeld ook winkels die het spel gewoon verkopen, dus daar kan de koper niks aan doen he. Waarom ze zo spastisch al die filmpjes van Youtube halen is dan ook de vraag, want het kan ook gewoon legaal aangeschaft zijn. De doorsnee gamer kan niet weten dat het pas 29-04 "mag".

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:50:
[...]

Take Two heeft gezegd, 29 april. Gewoon iedereen en alles bannen die het dan ook maar een seconden eerder speelt.

Zo is iedereen blij.
Dat embargo is met een winkel afgesloten, niet met een consument. Een ban is dan juridisch dan ook niet te verantwoorden. Maar we gaan nu welweer een beetje offtopic :).

Maar zodra GTA IV uit is moeten we op GOT een GTA IV multiplayer match organiseren. Dat kan alleen maar slaaptekort en ziek melden op het werk betekenen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:31
Ik vind het rennen ook erg cool gedaan. Laat me denken aan een tokkie die ik ooit 50km/h heb zien rennen op slippers, omdat hij dacht dat hij zijn gepikte brommer zag rijden.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Take2 heeft z'n zaakjes wel goed op orde. Op YouTube staan gameplay filmpjes niet langer dan het kwartier, daarbinnen worden ze verwijderd.

This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
JAHRASTAFARI schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:04:
Ik vind het rennen ook erg cool gedaan. Laat me denken aan een tokkie die ik ooit 50km/h heb zien rennen op slippers, omdat hij dacht dat hij zijn gepikte brommer zag rijden.... :D
Ja, ook dat bij het omgaan van een bocht je echt ziet dat hij met zn gewicht er in gaat hangen...prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

monnick schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:08:
Take2 heeft z'n zaakjes wel goed op orde. Op YouTube staan gameplay filmpjes niet langer dan het kwartier, daarbinnen worden ze verwijderd.

This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games
Alleen zijn er nog zat andere sites waar ze gewoon blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 23:29
En dan vraag ik me weer af hoe YouTube kan controleren of Take2 inderdaad alleen de goede filmpjes verwijderd, of claimt in dit geval.

Nu houden ze het misschien nog bij, maar 's nachts zitten onze vrienden niet op kantoor en morgen ochtend kan je lekker op je gemak alle filmpjes bekijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
arjen9551 schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:59:
Mogen gameplayfilmpjes nu wel nog gepost worden dan?
Ja.

Plaats niet teveel YouTube linkjes though, voordat iemand ze gezien heeft zijn de filmpjes foetsie, en da's niet echt handig.

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vandaag contact gehad met mijn plaatstelijke FRS over de levering van GTA IV, als ze hem zaterdag al binnenkrijgen dan kan ik hem ophalen, ben benieuwd :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:56
Vraag me af hoe lang het gaat duren voor die mensen geband zijn die gta 4 online aan het spelen waren/zijn.
Ik wacht gewoon met filmpjes kijken voor de rest, is het op de release dag des te leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
Slasher schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:17:
Vandaag contact gehad met mijn plaatstelijke FRS over de levering van GTA IV, als ze hem zaterdag al binnenkrijgen dan kan ik hem ophalen, ben benieuwd :)
Als deze info klopt en ze de game zaterdag al gaan verkopen dan zullen meer winkels volgen lijkt me. _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Stollie schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:19:
Vraag me af hoe lang het gaat duren voor die mensen geband zijn die gta 4 online aan het spelen waren/zijn.
Ik wacht gewoon met filmpjes kijken voor de rest, is het op de release dag des te leuk om te spelen.
Zoals eerder gezegd in dit topic; je wordt niet gebanned, wie zegt dat jij niet toevallig de lokale gameshop binnenliep en leuk spel zag liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:22:
[...]

Zoals eerder gezegd in dit topic; je wordt niet gebanned, wie zegt dat jij niet toevallig de lokale gameshop binnenliep en leuk spel zag liggen?
Ja precies,De koper kan je daarvoor niet verantwoordelijkhouden, de verkoper zei wel dat ze (de uitgever) moeilijk deden over eventuele eerdere verkoop maar dat was volgens mij geen reden om het niet te doen geloof ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 23-04-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
Dit staat vast : vanaf nu kijk ik geen enkel filmpje meer ( teveel info is ook niet leuk :+ )
zaterdag loop ik elke game-mania, free record shop, Mediamarkt, ... etc af die ik ken :) vast wel eentje die het vroeger verkoopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:22:
[...]

En ondertussen doen ze een hardwarecheck bij iedereen die nu al GTA IV aan het spelen is, toch een stuk gerichter zoeken :P

(ik neem trouwens aan dat ze ook gewoon kunnen zien dat iedereen met dezelfde game (en waarschijnlijk ingebakken key) speelt)

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 23-04-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
johnnyv.nl schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:33:
[...]

En ondertussen doen ze een hardwarecheck bij iedereen die nu al GTA IV aan het spelen is, toch een stuk gerichter zoeken :P

(ik neem trouwens aan dat ze ook gewoon kunnen zien dat iedereen met dezelfde game (en waarschijnlijk ingebakken key) speelt)
precies, na de 29e bannen ze dan die ene account >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
spl3ndr schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:36:
[...]

precies, na de 29e bannen ze dan die ene account >:)
Nee, alle xbox live accounts die gebruik maken van die key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb nog een filmpje gevonden, maar let op, het bevat natuurlijk spoilers.

http://tinypic.com/player.php?v=2z83ryw&s=3

Verder heb ik zojuist gelezen dat in Australie de originele versies zijn verstuurd door al zeker 6 retailers.
Het lijkt erop dat er dus schot in de zaak zit. En ik neem dan ook aan dat Nederland niet lang meer kan achter blijven :).

spoiler:
Ook errug vet dat gewoon zwaailampen afbreken, check het filmpje maar..
Van GTA ben je na 6 maanden nog niet zat, zoveel details, die zoveel tijd nodig hebben om allemaal te ontdekken. Vooral de woordgrapjes enzo. Ik kan me NU nog steeds vermaken met GTASA. Damn. Deze mensen maken het waard om een game origineel te kopen. (Heb gewoon een XBOX en LCD tv aangeschaft alleen voor GTA 8)7 )

[ Voor 32% gewijzigd door Kecin op 23-04-2008 16:51 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Heb net even naar Replay Eindhoven gebeld, die gaan de nacht van maandag op dinsdag open om GTAIV te verkopen =)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Hmm de eerste pallets zijn opweg naar de winkels.
Ik heb nog een foto gemaakt van de PS3 GTAIV pack, ga hem alleen niet plaatsen ivm staigaire zijn enzo ;)

oh ze zijn hier al ruim 3 weken bezig om die speciale bundels te maken :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Het is hier geen IRC, warez-paradijs of Tweakers Huiskamer. Lees de topicwarning nog eens door als je een bericht mist.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Zal ik de 1e zijn die negatief is over de game.

Ik heb nog geen week een xbox 360 en heb vooral PGR4 gespeeld, mooie en gave game.

Ik heb net GTA 4 opgestart en mijn 1e en 2e maar ook 3e gedachte is : Het lijkt wel een pc game die je op 640x480 speelt.

Misschien deelt niet iedereen die mening, maar grafisch vindt ik de game tegenvallen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:21:

Ik heb nog geen week een xbox 360 en heb vooral PGR4 gespeeld, mooie en gave game.

Ik heb net GTA 4 opgestart en mijn 1e en 2e maar ook 3e gedachte is : Het lijkt wel een pc game die je op 640x480 speelt.

Misschien deelt niet iedereen die mening, maar grafisch vindt ik de game tegenvallen.
:O

GTA:SA was grafisch ook niet interessant, maar toch een enorme hit. Graphics zijn niet alles, kijk maar naar Crysis, ziet er goed uit, maar het spel stelt geen reet voor eigenlijk..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

En hoe kom je dan aan het spel als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een filmpje, deze zou wat langer kunnen blijven staan omdat er geen identificeerbare GTA teksten in de titel en tags worden gebruikt.

http://www.youtube.com/watch?v=x2Fpunltwh8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ok ik ga NIKS meer kijken.
Ik heb net 2 sec Niko zien lopen in de stad, en dat had ik niet moeten doen. :D

Vanaf nu geen forums meer afspeuren voor beelden/info, het einde is er, ik wacht die 6 dagen nog wel. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Slasher schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:24:
[...]

Daar ga ik niet op in.

Ik ga de game nu spelen en kijk of ik me over de mindere grafics heen kan zetten.

Zo niet dan gaat het GTA IV dvd'tje de kast in en wacht ik op de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Slasher schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:24:
[...]

Staat al eventjes op de welbekende torrent site's :P

Maar uiteraard, voor de graphics moet je niet met GTA IV beginnen. De gameplay gaat 't om!

[ Voor 17% gewijzigd door TommyGun op 23-04-2008 17:31 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:28:
[...]

Daar ga ik niet op in.

Ik ga de game nu spelen en kijk of ik me over de mindere grafics heen kan zetten.

Dat zegt wel genoeg, en denk je dat de pc versie dan beter zal zijn? (als die uberhaubt komt?)

maar goed als je graphics boven gameplay verheft be my guest :)

Ik lees hier dat je gebanned kunt worden als je voor de 29e gaat spelen, dat is toch niet de schuld van de gamers dat de winkeliers het eerder verkopen? Echt heel raar en het lijken me vooral dreigementen.

[ Voor 31% gewijzigd door Slasher op 23-04-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
mensen verwachten gewoon idioot veel.
Je kunt geen Crysis achtige grafix verwachten in een game welke afspeelt in een giga stad zonder laad tijden daar zal een PC versie niets aan veranderen.

En zoals gezegd GTA spellen draaien om alles behalve de grafix.

Zoals de auto in dit laatste clipje reageerde vond ik normaal.
SUVs reageren altijd zo in GTA games, nogal lompe vering waardoor bij sturen en jumps de auto wat heen en weer gaat.
Verder was de gene die speelde gewoon met de camera aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:28:
[...]

Daar ga ik niet op in.

zo'n reactie zegt meer over jou, dan over de game. Graphics zijn voor zover ik zie behoorlijk goed, voor een free-roaming game. Maar graphics zijn an sich niet zo belangrijk, veel belangrijker is hoe het spel speelt

Dit is overigens 1 van de redenen waarom ik overweeg om een Xbox 360 te kopen (de andere is mass effect ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Bah, dit zuigt.

Toch zie je maar dat die lui die logistieke kant van de games regelen gigantische sukkels zijn.
Je kunt in deze digitale tijd er toch niet op vertrouwen dat van de miljoenen exemplaren die je een week of wat van te voren bij de retailers levert er niet één (dat is alles dat nodig is!) uitlekt/'zoekraakt'.
De enige oplossing is gewoon: palet binnen? Hop de winkel in en verkopen die zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:20
Eigen mirror van een aantal video's van YouTube: http://dotbas.net/gta-iv-gameplay/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Misschien komt het omdat ik de game op een dell 24" speel en er minder dan 1 meter van zit.

Het zou kunnen dat als je de game op een hd tv speelt en er meer als 2 meter vandaan zit, hij een stuk mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Henkus schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:50:
Misschien komt het omdat ik de game op een dell 24" speel en er minder dan 1 meter van zit.

Het zou kunnen dat als je de game op een hd tv speelt en er meer als 2 meter vandaan zit, hij een stuk mooier is.
Zeg dit dan eerder, je liet ons schrikken om niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop voor je dat je genoeg bandbreedte hebt. Je site is nu al traag, en dan moeten de meeste nog komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021

Ik ben het er helemaal mee eens, ook vind ik de framerate erg laag liggen als ik het vergelijk met call of duty4. Maar dit spel is gewoon voor gameplay gemaakt daarom vind ik het ook jammer dat de controls zo stroef aanvoelen. In mijn ogen is het spel gewoon te realistisch gemaakt en heeft het niet meer de onderdelen waardoor GTA zo goed is geworden, namelijk complete chaos en snelle actie. Je bent nu al gewoon dik 5 seconden bezig om een auto over te nemen en dat vind ik jammer. Hopelijk is het een kwestie van wennen want ik heb ook niet langer dan 45 minuten gespeeld. Maar zoals bijna alle gamesites een 10 geven hiervoor snap ik echt niet. Dan zou GTA1 en vice city een 11 moeten hebben gehad.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:54:
[...]

ik hoop voor je dat je genoeg bandbreedte hebt. Je site is nu al traag, en dan moeten de meeste nog komen ;)
Thuislijntje met 512 kbit up, moet er toch een cap opzetten als het uit de hand loopt :) Verder zal @Home dit niet fijn vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Waarom doet me dit denken aan het Halo 3 topic een week voordat die game officieel uit was.
Allemaal van die zielige mensen (dat vind ik als je games download ja) die stoer lopen te doen omdat ze de game al hebben. En dan ook maar meteen gaan klagen over dat de graphics bout zijn en de gameplay kut en weet ik wat al niet meer...

Maar Halo 3 bleek toch ook een goede game te zijn (ik heb me er mee vermaakt in ieder geval) en ik ga er voor de volle 100% van uit dat hetzelfde geldt voor GTA 4.

Ik kom net van de Music Store, want wilde wel eens weten wanneer er geleverd zou worden.
Hoopte op maandag ofzo, want dan kon ik dinsdag meteen om 9:00 GTA 4 halen.
Maar er wordt helaas pas vanaf 13:00 geleverd....
En ik moet helaas van 13:00 tot 21:00 werken... dus wordt een nachtje doorhalen, maar dat zal niet snel vervelen met GTA 4 8)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Gedraag je eens niet zo kinderachtig zeg. Als een ander ervoor kiest het illegale pad op te gaan en jij dat niet doet wil dat niet meteen zeggen dat de ander niet over het spel mag praten...

[ Voor 71% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Omdat zo'n beetje alle gamesites het speel een 10 geven dus totale perfectie, na 10 minuten had ik de eerste bug al gevonden. Ik heb alle GTA games gespeeld en vond tot nu toe GTA 1 en vice city de beste. Mensen kunnen hun eerste indruk toch wel geven van een game die ze al jaren volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wat bugs/graphics betreft denk ik dat met een oordeel vellen beter even gewacht kan worden tot je een origineel gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

NTAuthority schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:01:
[...]

Thuislijntje met 512 kbit up, moet er toch een cap opzetten als het uit de hand loopt :) Verder zal @Home dit niet fijn vinden :P

Denk je nou echt dat ze die ~450kbit/s zullen opmerken bij @home en als overlast zullen beschouwen? :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders lees je even wel de topicwarning voordat je een kansloze en nutteloze post maakt :Z

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
vind het eerlijk gezegd wel een beetje een dubbele moraal.
Hier mag niet gesproken worden over warez etc (wat ik begrijp) maar het is wel ok om op de FP een artikel te zetten over de warez versie van GTA4 met heel groot een foto erbij waardoor iedereen direct ziet op welke torrent site ze moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tja, dat moet de FP crew weten. Ik zie de nieuwswaarde van het artikel niet zo (het is echt niet het enige hoor, dat lekt.. ;) ), maar Spielerij zou echt een Warez-palijs worden als we het toe zouden staan.

Verdere discussie kun je in Lieve Adjes oid voeren mocht je daar behoefte aan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Laatst online: 13:13
Wat dat betreft kan Rockstar beter Ps3 exclusief worden ivm met de copy protection.

Jammer dat het downloaden beloont word doordat die mensen het 1 week eerder kunnen spelen |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Kimo op 23-04-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:45:
Wat dat betreft kan Rockstar beter Ps3 exclusief worden ivm met de copy protection.

Jammer dat het downloaden beloont word doordat die mensen het 1 week eerder kunnen spelen |:(
Haha, ga nou geen loze discussie starten ;).
Moet je kijken, dan lopen ze zo'n groot deel van de winst mis! (Als je ziet hoeveel Xbox gebruikers er zijn).
Deze game word toch wel gekocht, gelekt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

_VooDooMen_ schreef op woensdag 23 april 2008 @ 16:21:
[...]Als deze info klopt en ze de game zaterdag al gaan verkopen dan zullen meer winkels volgen lijkt me. _/-\o_
Net als met Assassin's Creed toen.
Die game mocht ook opeens maandag de 15e verkocht worden in plaats van op dinsdag de 16e :)

Maar volgens mij is Ubisoft nooit echt moeilijk geweest met het eerder verkopen van een game en al helemaal niet als het maar één dagje is. Rockstar doet daar toch wel eens wat moeilijker over... dus GTA 4 gaan vergelijken met Assassin's Creed is niet echt op zijn plaats (helaas).

Maar we zullen wel zien aanstaande dinsdag.
Helaas leef ik hier in een gat waar de winkels echt niet eerder open zullen gaan.

Music Store hier had 21 pre-orders voor GTA 4 (XBox 360 en PS3 samen) en de Intertoys zat op de 75... Ter vergelijking: de pre-order van GTA SA stond bij de Intertoys toen op 106 en dat was alleen voor de PS2.

En van al die 106 geleverde discs had ik er eentje waar een fout op stond |:(
TheZeroorez schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:36:
het is echt niet het enige hoor, dat lekt.. ;)
Nee inderdaad... het was hier ook lekker zonnig en 20 graden, maar nu regent het hier opeens -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Of ze maken hem niet, zo kan hij ook niet gestolen worden. ;)

Piracy zal er altijd zijn, dat sommige mensen daarvoor kiezen moet men maar leven. En die ontwikkelaars die zeuren dat ze failliet gaan door piracy, dat is gedeeltelijk onzin. Een groot gedeelte van de mensen die zo'n game downloaden had vantevoren waarschijnlijk nog geen eens de plannen om het te kopen. Ach, en wat is één week nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ja want de Playstation 3 wordt niet gehackt in de toekomst!

Geloof me, alle sony consoles zijn gehackt (psx, ps2 en psp) en de ps3 zal er ook vroeg of laat aan moeten geloven >:)

[ Voor 16% gewijzigd door ijskonijn op 23-04-2008 18:57 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Wees niet zo kansloos...

[ Voor 100% gewijzigd door TheZeroorez op 23-04-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Geloof in copy protection 8)7 , en je gelooft in sprookjes O-) .

[ Voor 10% gewijzigd door NeoMe op 23-04-2008 18:59 . Reden: Smiley ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Duuvel schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:54:
[...]

Ja want de Playstation 3 wordt niet gehackt in de toekomst!

Geloof me, alle sony consoles zijn gehackt (psx, ps2 en psp) en de ps3 zal er ook vroeg of laat aan moeten geloven >:)
Beetje offtopic, maar het gaat tijd worden voor trusted computing. Geen gezeur met illegale versies dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Toch hoop ik dat ze met de volgende xbox piracy beter onder controle krijgen. Want het is dus wel degelijk mogelijk.

on topic:
Afbeeldingslocatie: http://www.gta-series.com/it/newssite/data/upimages/gta4_billboard_la.jpg
Whoa cant wait _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Er zijn genoeg Xbox360 bezitters die de game netjes gepre-ordered hadden.
De verwachting is dat GTA4 dè kraker van 2008 wordt en daar zal de PS3 in z'n eentje heus niet voor kunnen zorgen ;)
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:17:
Omdat zo'n beetje alle gamesites het speel een 10 geven dus totale perfectie, na 10 minuten had ik de eerste bug al gevonden.
Wat heeft een bug met een review te maken?
Een reviewcijfer is het totaalplaatje, niet hoeveel bugs erin zitten.
In alle spellen zitten bugs, dan zou er nooit een 10 gegeven kunnen worden.

En wie weet is de legale versie wel net een andere build dan deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Tuurlijk is het mogelijk, gewoon weer terug gaan naar cartridges zoals N64, SNES en NES. het is dan nog steeds wel mogelijk om via copyboxes en alles om te bouwen maar het aantal zal niet in verhouding staan tot hoeveel er nu wordt gekopieerd en alles. Ik speel hem nu ook al maar kan er amper van profiteren, sowieso heb ik hem al besteld en haal ik maandag ook het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
SH4D3H schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:01:
[...]

Er zijn genoeg Xbox360 bezitters die de game netjes gepre-ordered hadden.
De verwachting is dat GTA4 dè kraker van 2008 wordt en daar zal de PS3 in z'n eentje heus niet voor kunnen zorgen ;)

[...]

Wat heeft een bug met een review te maken?
Een reviewcijfer is het totaalplaatje, niet hoeveel bugs erin zitten.
In alle spellen zitten bugs, dan zou er nooit een 10 gegeven kunnen worden.

En wie weet is de legale versie wel net een andere build dan deze.
Het totaal beeld is dus perfectie, als ik hem vergelijk met de oudere GTA's is hij zeker niet beter dan vice city (voor zover ik kan oordelen na 45 minuten gespeeld te hebben). En de controls en graphics zijn gewoon niet perfect, prima dan kan het nog een zeer goede game zijn maar toch geen 10.
Want 10 is totale perfectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Ik zeg alleen dat het verdomd veel lijkt op wat er in het Halo 3 topic gebeurde.
En dat jij vind dat de graphics tegen vallen is gewoon jammer ansich, daar reken ik jou niet op af. Want een resolutie van 720p of 1080p en 30 fps moet gewoon smooth lopen. Dus kan alleen hopen dat jij niet de officiele versie hebt :P

Jij weet dondersgoed dat je zulke reacties los maakt als je een week van te voren zulke dingen gaat roepen in dit soort topics. Dus denk dat mijn reactie meer te verwachten valt dan de jouwe

Maar het blijft dat ik downloaden van games triest vind :)
Dus ik ben niet jaloers dat jij die game al hebt....
Ik wacht nog wel 5 dagen en vermaak me tot die tijd wel met Crysis en The Orange Box, want Portal blijft toch wel verslavend :)

En wat ik in dit topic doe... nieuwe screenshots, filmpjes en OFFICIELE reviews checken.

Maar laten we de discussie maar verder niet voeren, want daar komen we toch niet uit.

Kan alleen hopen dat jij je nog vermaakt met je versie en niet al te veel spoiled ;)
En aan de andere kant dat de graphics niet zo slecht zijn als jij zegt, want dat zou ronduit jammer zijn. Want GTA SA op de PS2 zag er al niet lekker uit en dat is het laatste wat ik wil als ik GTA 4 in de console stop....

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 23-04-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik heb nog helemaal geen gameplayfilmpjes oid gezien dus ik twijfel een beetje over die "gehackte versie" van GTA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:05:
Ik heb nog helemaal geen gameplayfilmpjes oid gezien dus ik twijfel een beetje over die "gehackte versie" van GTA..
omg lees het topic door en gij zult vinden ! blijf ff ontoppic aub.

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op woensdag 23 april 2008 17:43
Acties:

--------------------------------------------------------------------------------
Door: NTAuthority
Eigen mirror van een aantal video's van YouTube: http://dotbas.net/gta-iv-gameplay/

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

NeoMe schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:58:
Geloof in copy protection 8)7 , en je gelooft in sprookjes O-) .
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes. 8)7

Maarja, ik wacht lekker tot GTA IV op de pc uit komt, als deze erop komt. Orginele op de dag van de release in huis halen, spellen als GTA downloaden is een schande.

[ Voor 14% gewijzigd door Fox op 23-04-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:01:
Tuurlijk is het mogelijk, gewoon weer terug gaan naar cartridges zoals N64, SNES en NES. het is dan nog steeds wel mogelijk om via copyboxes en alles om te bouwen maar het aantal zal niet in verhouding staan tot hoeveel er nu wordt gekopieerd en alles.
De DS heeft ook cartridges en dat gaat anders ook prima met <insert één van de vele backupcards>.
SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]
Best grappig altijd wat ze weer proberen, ze schaden alleen de eerlijke koper met zulk soort beveiligingen. Ze kunnen het geld net zo goed investeren in fysieke extra's zoals verzamel objecten. Zo haal je meer mensen over de streep om het echte product te kopen. Maarja, zij geloven nou eenmaal in sprookjes. 8)7
Das ook een goede.
Aangezien je voor de 360 geen CD-key hebt en online play eigenlijk ook geen reden is om het origineel te halen.

* SH4D3H hoopt dat de douane iig van zijn zending afblijft, hij moet al lang genoeg wachten :+

[ Voor 41% gewijzigd door SH4D3H op 23-04-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Iemand al kwalitatieve reviews gevonden van een respectabele site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik hoop echt dat ik hem zaterdag in Haarlem omgeving kan vinden. Heb ma/dins vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
SniperFox schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:14:
[...]

Copy protections stellen toch echt wel de grootste barricade voor de 'thuisgebruiker' die 'even' voor de buurman een kopietje wil draaien hoor ;) Ook zorgt het ervoor dat de illegale versie toch weer een uurtje of twee later te downloaden is, en iedereen die zoiets wil spelen een omgebouwde console nodig heeft. Misschien scheelt het zelfs wel een week of twee, omdat de grens om het spel even van zijn werk mee te jatten voor John Doe toch wel HEEL laag is als een gedraaide ISO van een gewone DVD meteen in elke console zou werken ;)

Bij de PS3 is ook duidelijk dat copy protections wél kunnen werken, en de enige plek waar ik weet dat het soms heel erg hinderlijk kan zijn is op de PC...

Maar dit is eigenlijk een klein beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Je kunt verschil maken in twee hoofdfactoren lijkt mij;
- Tijd
- Geld

Als iemand genoeg geld heeft, waarom zou hij dan tijd besteden aan het goedkoper verkrijgen van zijn games. Zoiemand neemt de moeite niet eens om al zijn tijd in het hacken, downloaden, rarren uitpluizen, branden, omslachtige methode's etc etc. Bovendien is je garantie soms weg.

Als iemand weinig geld heeft, en toch een leuke gamecollectie wil dan zal deze sneller geneigd zijn om voor het illegale circuit te kiezen en dus eenmalige hackkosten te willen betalen en daarna alles downloaden en toch kunnen spelen.

Het beveiligen van console's is nuttig tot op zekere hoogte, je zorgt ervoor dat het hacken niet mainstream wordt, en dat er dus een klein groepje overblijft die het wel doet. Kijk maar naar de verkoopcijfers, die zijn nog altijd gigantisch, ze kunnen uiteraard hoger als het niet te hacken is maar ik vraag me af of de groep met weinig geld dan wel een console koopt, laat staan een hoop games.

Afgezien van het feit dat je de gameindustrie er niet mee helpt als je de boel gaat downloaden/ombouwen.

[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 23-04-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Excuses voor mijn achterlijke reactie eerder, op mijn werk laat tweakers zich zien met fouten op de pagina en is de hele layout praktisch onleesbaar.

Na wat reacties gelezen te hebben zie ik al redelijk wat negatieve reacties verschijnen van mensen die hem al gespeeld hebben. Niet heel raar gezien wanneer je spellen download praktisch geen waarde hecht aan het hele spel.

Ik heb al meerrdere reviews gelezen met allen een 10 op het eind en heb gelukkig meer vertrouwen op de mening van kritische game recessenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
Hier een livefeed van iemand die hem speelt op dit moment speelt link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Kimo schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:44:
Jammer genoeg geen geluid :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59

BioHazard

*\o/*

Oh mijn god, een livefeed van hoe iemand speelt. Het is eigenlijk absurd. :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:
Excuses voor mijn achterlijke reactie eerder, op mijn werk laat tweakers zich zien met fouten op de pagina en is de hele layout praktisch onleesbaar.

Na wat reacties gelezen te hebben zie ik al redelijk wat negatieve reacties verschijnen van mensen die hem al gespeeld hebben. Niet heel raar gezien wanneer je spellen download praktisch geen waarde hecht aan het hele spel.

Ik heb al meerrdere reviews gelezen met allen een 10 op het eind en heb gelukkig meer vertrouwen op de mening van kritische game recessenten.
Die reviews die een 10 geven hebben juist torenhoge verwachtingen in het leven geroepen. Ik ga dus spelen en kijk wat ik van die 10 waard vind. Op basis van de graphics die ik een beetje blurry vind en de controls die wat stroever zijn dan vorige GTA games vind ik het al geen 10 waard. Dat betekend niet dat ik de game slecht vind.

En over geen waarde hechten aan een game is onzin, ik heb hem sinds vandaag gedownload en zal hem maandag ook gewoon kopen als een van de weinige games. Want over het algemeen vind ik spellen gewoon veelste duur. Maar voor games als GTA maak ik een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

SCIxX schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:

Al die mensen moet je inderdaad gewoon negeren. Pak het Halo 3 topic er maar is bij, daar had je een week voor de release al mensen die het speelde. En maar afzeiken, Halo 3 was kut en weet ik het, vooral niet kopen, uiteindelijk toen de 'echte gamers' het spel hadden was het topic opeens veel positiever gestemd.

En die livefeed lol, wat overdreven allemaal :P Ik vertrouw Rockstar wel, die zetten echt wel een goed spel neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Muthas schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:50:
[...]

Al die mensen moet je inderdaad gewoon negeren. Pak het Halo 3 topic er maar is bij, daar had je een week voor de release al mensen die het speelde. En maar afzeiken, Halo 3 was kut en weet ik het, vooral niet kopen, uiteindelijk toen de 'echte gamers' het spel hadden was het topic opeens veel positiever gestemd.

En die livefeed lol, wat overdreven allemaal :P Ik vertrouw Rockstar wel, die zetten echt wel een goed spel neer :)
Dus jij vond San Andreas goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Is ook de (gelekte) XBox 360 versie...

Telkens als de speler op de map kijkt zie je dat er keuze is tussen de A (confirm) en de B (back/cancel) knop.

Maar verder ziet het er wel mooi uit qua graphics.
Mooie glimmende auto's en straatbeeld is ook niet verkeerd.

Beeld hapert wel vaak, maar hoop dat het meer aan de webcam ligt dan aan de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Brons schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:46:
[...]

Jammer genoeg geen geluid :(.
Hier wel gewoon geluid.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:48:
[...]

Oh mijn god, een livefeed van hoe iemand speelt. Het is eigenlijk absurd. :+ :D
Misschien krijgen we ook live een RROD te zien :+

Ik vind het jammer dat zoiets kan gebeuren, maar het is niet tegen te houden. Helaas nog een paar dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wooldoor schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:48:
[...]

Die reviews die een 10 geven hebben juist torenhoge verwachtingen in het leven geroepen. Ik ga dus spelen en kijk wat ik van die 10 waard vind. Op basis van de graphics die ik een beetje blurry vind en de controls die wat stroever zijn dan vorige GTA games vind ik het al geen 10 waard. Dat betekend niet dat ik de game slecht vind.
Welke reviews? Er zijn er 2 officieel, die van het Official Playstation Magazine, en die van het Official Xbox magazine. Ik had je van te voren wel kunnen vertellen dat die allebei een 10 zouden geven.

Voor de rest is het nog wachten. Een gelukkig is een 10 geen perfectie, dan zou nooit een 10 kunnen worden uitgedeeld, en had een 9.9 die lading gekregen, waarna dezelfde dicussie ontstond.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig. Dit topic is bedoelt voor discussie over GTA IV, chatten kan prima in IRC.

Heb je GTA4 niet netjes gekocht? Dan hoef je dat niet te melden. Hetzelfde geldt voor de aanwezigheid ervan.