Ik gebruik hem ook voor 720p content en DVD ISO's en heb eigenlijk geen enkel probleem.
Het is pas als je 1080p echt ten volle gaat benutten dat je tegen allerlei zaken kan aanlopen omdat je op het scherp van de snee werkt. (vb transferrates etc zijn toch wel hoog, de minste glitch geeft dan stuttering etc, complexiteit van encoding, X264 profiles, ref-frames,etc,etc,etc)
Laat ons zeggen dat er zijn die maar liggen te roepen en te schreeuwen dat hun illegaal gedownloaded filmpjes "niet spelen" en als je de files dan gaat analyseren is het toch wel te begrijpen omdat ze vb buiten spec (video en/of audio) vallen...tja...
Ik gebruik een "gewone" SMB share en speel vlekkeloos 720p/DTS en ISO's af.
Ik heb wel een 160G 2.5" in bestelling staan omdat ik met de applicaties wel gaan experimenteren.
Ik heb gisteren een oude 120G erin gestopt en mezelf toch enkele uurtjes kunnen vermaken ; geen enkel issue (vb van die remote ofzo) tegengekomen.
Ja er zijn bugs, enkele lastige (vb AC3 volume), maar de community is zéér actief (vb tal van applicaties die verschijnen) en het ding kost verdorie niet véél...
[
Voor 16% gewijzigd door
jvanhambelgium op 09-07-2008 07:32
]