Ik zit te kijken naar de Egreat EG-M31A.
Op het gebied van mediaspelers ben ik vrij nieuw (eerst druk bezig met nieuwe tv, pfff, wat een leeswerk allemaal)
De mediaspeler moet al mijn huidige dvd's die ik telkens brand gaan vervangen. Ook prettig dat mijn zoontje ze dus ook niet meer kan gebruiken als frisbee door het huis.
Nu alleen mijn vraag:
- hoe is de algemene ervaring voor de Egreat EG-M31A?
- speelt deze ook HD bestanden (films) af?
Welk ander advies geven jullie uitgaande van wensenpakketje: (of volstaat de EGreat)
- via netwerk te benaderen
- min. 500Gb
- HD kunnen afspelen evenals DVD formaat
- bij voorkeur ook foto's
- via HDMI aan te sluiten op de televisie
Ik weet dat ik het topic door kan spitten, maar vragen is toch makkelijker (zeker aangezien ik nu druk aan het inlezen ben omtrent LCD/Plasma, Laptop etc.)
Op het gebied van mediaspelers ben ik vrij nieuw (eerst druk bezig met nieuwe tv, pfff, wat een leeswerk allemaal)
De mediaspeler moet al mijn huidige dvd's die ik telkens brand gaan vervangen. Ook prettig dat mijn zoontje ze dus ook niet meer kan gebruiken als frisbee door het huis.
Nu alleen mijn vraag:
- hoe is de algemene ervaring voor de Egreat EG-M31A?
- speelt deze ook HD bestanden (films) af?
Welk ander advies geven jullie uitgaande van wensenpakketje: (of volstaat de EGreat)
- via netwerk te benaderen
- min. 500Gb
- HD kunnen afspelen evenals DVD formaat
- bij voorkeur ook foto's
- via HDMI aan te sluiten op de televisie
Ik weet dat ik het topic door kan spitten, maar vragen is toch makkelijker (zeker aangezien ik nu druk aan het inlezen ben omtrent LCD/Plasma, Laptop etc.)
wijze woorden