Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:30:
[...]

Ja, hij is moeilijk of nee, hij is makkelijk ;)
Nee, hij is niet de enige of ja, hij is wel de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Had ik hele avond flink geld verdiend met london 700 races, zat nu op bijna 1,2miljoen, stond nog in het 'reward' scherm, PS knopje -> game beeindigen :X Naja, nu weer terug op 120k :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Hebben jullie op de Eiger Nord baan ook bij de hairpins dat je PS3 in druk verkeer de 60fps niet haalt? Of nouja, ik zie niet echt een framedrop ofzo, maar ik zie horizontale strepen, dat je duidelijk ziet dat sommige stukjes van het scherm het lastig te verduren krijgen bij het updaten. Verder stoor ik me er niet aan ofzo, viel me gewoon op.

Ik moet nu trouwens ernstig op zoek naar een cashcow in Class A, want ik moet nu een 300hp japanse bak kopen, en een 300 hp amerikaanse bak.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:27:
Had ik hele avond flink geld verdiend met london 700 races, zat nu op bijna 1,2miljoen, stond nog in het 'reward' scherm, PS knopje -> game beeindigen :X Naja, nu weer terug op 120k :(
wow, das flippen :o
Ik moet nu trouwens ernstig op zoek naar een cashcow in Class A, want ik moet nu een 300hp japanse bak kopen, en een 300 hp amerikaanse bak.
Ik heb een Corvette gekocht en aardig wat races mee gehaald, voor wat cash heb ik steeds die Daytona Oval race gedaan in de A klasse, haal je met 2 vingers in je neus met die corvette, om de 5 minuten 20.000 credits rijker ! :9

Ik ben nu een week bezig met GTP en moet nu nog 4 races in de S-klasse.
Ik zag er mede door de berichten hier erg tegen op maar het valt me eigenlijk zeer mee, ik rijd met viertkantje en kruisje en het is prima te doen. TC op 1 , ABS op 3 , de rest uit .

Ik heb eerst S-1 t/m 3 met de F430 gehaald, daarna de Mines GTR (of hoe heet dat ding) die je nodig hebt voor S-4 gekocht en daarmee ook nog 2 S-races gehaald , ( Alles op goud :9 )
Moet nu nog S-7 en 10 en die F40 + die Ford .
Daarna beetje online knallen om te sparen voor de F1 . d:)b
Moet zeggen dat de game nu eigenlijk pas leuk is , begin was echt saai 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil iedereen er nog maals aan herrineren over om b.v. S-6 te gebruiken om de events aan te duiden. Want anders kan je echt niet makkelijk zoeken met de zoek functie.

Je kan niet zoeken op S6, (hij vind niks).

Ik moet nog S-6 S-7 en S-10
Ga vandaag S-6 proberen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:29:

Ik heb een Corvette gekocht en aardig wat races mee gehaald, voor wat cash heb ik steeds die Daytona Oval race gedaan in de A klasse, haal je met 2 vingers in je neus met die corvette, om de 5 minuten 20.000 credits rijker ! :9
Gewoon de F430 daytona race rijden. 20K in 2min met 3 vingers in je neus ;) (mijn snelste tijd was in 1.56,204 :> )

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 19-04-2008 14:31 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

Gran Turismo Racing to PC ?
Game's head honcho wants to target Chinese market with PC.

http://pc.ign.com/articles/866/866345p1.html

http://derstandard.at/?url=/?id=3293567

[ Voor 31% gewijzigd door nFo op 19-04-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-08 11:00
Iemand zin om te time-trialen?

Ik heb net de 12e plek gehaald bij de time trial op London, met de GSR X '05, sim op professional.

Tijd: 1'00.665

Valt niet mee om er nog wat vanaf te krijgen maar het gaat toch steeds sneller.. top-10 zou toch moeten kunnen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door ISaFeeliN op 19-04-2008 15:32 . Reden: scherpere tijd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:35
ISaFeeliN schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:53:
Iemand zin om te time-trialen?

Ik heb net de 12e plek gehaald bij de time trial op London, met de GSR X '05, sim op professional.

Tijd: 1'00.665

Valt niet mee om er nog wat vanaf te krijgen maar het gaat toch steeds sneller.. top-10 zou toch moeten kunnen ;)
Even wat duidelijker graag :) bedoel je de mitsubishi evo ix of x in arcade dan time trial met/zonder tuning?

EDIT:
Gevonden. Evo 9 londen normale kant op.
Alleen sta je inmiddels p13, ik heb je ingehaald 1.00.569 (P9) en het kan nog wel een paar tienden harder. ff verder proberen :P
online naam: AMrapide

EDIT 2:
Inmiddels P2 59.619 en er kan nog steeds wat af, maar het is wel lastig nu.

[ Voor 30% gewijzigd door silencedead op 19-04-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
silencedead schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 15:39:
[...]

EDIT 2:
Inmiddels P2 59.619 en er kan nog steeds wat af, maar het is wel lastig nu.
Dat krijg ik nog niet echt voor elkaar. Goeie tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
SinergyX schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:27:
ik had precies hetzelfde, de hele avond online geraced, gelukkig tussendoor nog even van auto gewisseld, dus toen wel opgeslagen. Maar uiteindelijk heeft het me toch zo'n 400.000 credits gekost... Heb nu toch de Ferrari F1 bemachtigd. gelukkig. Alleen jammer dat je daar online niet zoveel mee kunt. Misschien had ik eerst wat meer gewone auto's moeten kopen, maar goed.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hehe, eindelijk S-7 en S-10 gehaald, wat een pokke race zeg die S-10, pffffff :r .
Eerst S-7 geprobeerd met de elise tuned maar daar kan ik niet mee overweg, dat ding breekt constant weg en is veel te traag op rechte stuk. Toen maar ff credits gespaard met S-9 en de Ford GT Testcar tuned gekocht en daarmee ging het een stuk beter. Gelijk goud op S-7 met dik 5 sec voorsprong. :Y)
S-10 was echt een nachtmerrie, na 30x proberen en 20x afstellen met veel pijn en moeite 3e maar daarmee ben ik al blij. :+
Die Ford Gt testcar is niet echt een fijne bak voor Suzuka maar door zijn vele paardekrachtjes toch gered, nu alleen de F40 nog en dan door voor de Formula 1 wagen.

(en weer 6 uur '' verdwenen '' van de zaterdagmiddag/avond ) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ik hoopte dat er met de update iets gedaan was aan het lompe penalty systeem. Maar wat een #^&$^#*$^#&$*(@#&$(*&*() spel is het toch zeg. grrrrrrrraaaaargh.
na 50 pogingen op S7 geef ik het echt op, achterlijke *peep* penalties.
Het spel gaat nu definitief de kast in en er NOOOIT meer uit. Dat ik hiervoor een ps3 heb gekocht. Zucht.

De computer remt te vroeg, penalty, de computer duwt je van de baan, penalty, de computer blokkeert de hele *peeping* weg, ik kan er nergens om heen behalve buitenlangs over de curbs(beetje gras), penalty
De computer ramt je van achteren, penalty....

Leukste combinatie: de computer ramt van achter, penalty 1, de computer komt langszij ramt weer, penalty 2, en door dat rammen beland ik met penalty in het gras, penalty 3.

TUUUUUUURLIJK. Lekker realistisch.
Gran Turismo: the real driving game? waarom noemen ze het niet Gran Penalty; the real avoiding game.

Vroeger had je van die spellen op de megadrive/snes waar je onzichtbare muren had langs de baan enzo. Is dat geen idee voor de makers van GT? Kunnen ze je tenminste helemaal dwingen om op hun manier te spelen.

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 20-04-2008 13:01 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:49:
Ik hoopte dat er met de update iets gedaan was aan het lompe penalty systeem. Maar wat een #^&$^#*$^#&$*(@#&$(*&*() spel is het toch zeg. grrrrrrrraaaaargh.
Het spel gaat nu definitief de kast in en er NOOOIT meer uit. Dat ik hiervoor een ps3 heb gekocht. Zucht.

De computer remt te vroeg, penalty, de computer duwt je van de baan, penalty, de computer blokkeert de hele *peeping* weg, ik kan er nergens om heen behalve buitenlangs over de curbs(beetje gras), penalty
De computer ramt je van achteren, penalty....

Leukste combinatie: de computer ramt van achter, penalty 1, de computer komt langszij ramt weer, penalty 2, en door dat rammen beland ik met penalty in het gras, penalty 3.

TUUUUUUURLIJK. Lekker realistisch.
Gran Turismo: the real driving game? waarom noemen ze het niet Gran Penalty; the real avoiding game.

Vroeger had je van die spellen op de megadrive/snes waar je onzichtbare muren had langs de baan enzo. Is dat geen idee voor de makers van GT? Kunnen ze je tenminste helemaal dwingen om op hun manier te spelen.
Hahaha, ik begrijp je frustraties wel, ik had gisteren hetzelfde met S-10, :Y maar ik neem aan dat je toch wel gemerkt hebt dat altijd dezelfde auto,s op dezelfde punten eraf vliegen of remmen 8)7 (als je steeds een restart doet teminste) waardoor je na een paar keer toch wel in staat bent om ze te ontwijken. :Y
Het is irritant dat ben ik met je eens maar geef niet op of probeer een andere auto. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:56:
[...]

Hahaha, ik begrijp je frustraties wel, ik had gisteren hetzelfde met S-10, :Y maar ik neem aan dat je toch wel gemerkt hebt dat altijd dezelfde auto,s op dezelfde punten eraf vliegen of remmen 8)7 (als je steeds een restart doet teminste) waardoor je na een paar keer toch wel in staat bent om ze te ontwijken. :Y
Het is irritant dat ben ik met je eens maar geef niet op of probeer een andere auto. :w
ehm nee? bij mij is het echt niet elke keer hetzelfde...
de ene keer haal ik plaats 8 in een ronde (omdat er 2 van de baan schieten) en de andere keer haal ik net de 12e plek ofzo.

heb al 3 auto's geprobeerd en nu echt geen zin meer om weer diezelfde saaie races opnieuw te doen om een andere auto te kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heeft iemand tips voor de Daytona race met de F430 (A-Klasse race)? Ik heb em nu al meer dan 20 keer gedaan, zonder succes (niet verder dan 11e). Het is nog de enige race die ik moet halen, en ik ben ten einde raad. In het vorige topic was er ook niks te vinden. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

nFo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:31:

M'n droom zou uitkomen. Ik vind dat dit al véél eerder had moeten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

nFo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:31:

Het zou leuk zijn, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Copyrights kennen ze niet in China en alles wordt gekopieerd en nagemaakt. Lijkt me toch een onoverkomelijk probleem als je software verkoopt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Jejking schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:46:
[...]

M'n droom zou uitkomen. Ik vind dat dit al véél eerder had moeten gebeuren.
Zou geweldig zijn! Voor 1 game koop ik geen console, maar ik zou hem heel graag op de pc (mits goed geport) zien

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op zondag 20 april 2008 @ 14:37:
Heeft iemand tips voor de Daytona race met de F430 (A-Klasse race)? Ik heb em nu al meer dan 20 keer gedaan, zonder succes (niet verder dan 11e). Het is nog de enige race die ik moet halen, en ik ben ten einde raad. In het vorige topic was er ook niks te vinden. Iemand?
Als je zorgt dat je bij de laatste bocht van het infield gedeelte (dus vlak voor je de oval opdraait) ongeveer op plaats 8 of 9 ligt moet het geen probleem zijn . Op dat stuk oval naar de chicane kun je lekker slipstreamen zodat je bij de chicane 3e ligt, vervolgens kun je die chicane zeer hard nemen,beetje over het gras is geen probleem (ik weet het, het is een beetje afsnijden maar ik help iemand toch :9 ) en dan zit je vlak achter de 2 leaders en die kun je dan makkkelijk voorbij slipstreamen op het laatste stuk oval naar start/finish. :*)

succ6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 17:11:
[...]

Als je zorgt dat je bij de laatste bocht van het infield gedeelte (dus vlak voor je de oval opdraait) ongeveer op plaats 8 of 9 ligt moet het geen probleem zijn . Op dat stuk oval naar de chicane kun je lekker slipstreamen zodat je bij de chicane 3e ligt, vervolgens kun je die chicane zeer hard nemen,beetje over het gras is geen probleem (ik weet het, het is een beetje afsnijden maar ik help iemand toch :9 ) en dan zit je vlak achter de 2 leaders en die kun je dan makkkelijk voorbij slipstreamen op het laatste stuk oval naar start/finish. :*)

succ6 :)
Vergeet de pitlane niet bij het ingaan van de allereerste bocht, scheelt je meteen wat tijd mocht je die ingang een beetje lekker voor elkaar hebben

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Hmm dat zou ik eens moeten proberen ja, de pitlane aan het begin gebruiken. Meestal pak ik de eerste 2 auto's in de eerste 2 bochten, en zet m'n 430 dan naast die kleiine auto (tvr?) en die F40, de ene keer lukt het wel, de andere keer niet. Daarna gewoon volgas linksaf en aan het einde weer wat auto's pakken en daarna nog een keer hetzelfde truukje uithalen bij de laatste bocht naar links. Daarna ben ik idd 9e ongeveer, maar als ik eenmaal dat middenveld te pakken heb zijn de nummers 1 en 2 al kilometers verder waardoor ik ze nooit meer in kan halen. En ja, dan ga ik al asociaal over het gras met 200+ door die chicane...

Nouja, volgende keer dus maar eens de pitlane erbij gebruiken ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja, dan ga ik al asociaal over het gras met 200+ door die chicane...
dan snap ik niet waarom je het niet haalt, je kan die chicane keihard nemen als je hem maar goed aansnijd , je kan vanaf de oval er schuin inrijden (stuk gras meenemen) en dan zorgen dat je ongeveer recht uitkomt op het stuk asfalt van de chicane, Kijk wel uit met de chicane verlaten want daar staat de bandenstapel links wat scherper naar de oval toe . Als je dan zo,n 100 mtr van de leiders rijd haal je het nog makkelijk door te slipstreamen.
Ik rijd daar nu 1.57.301 en ik gebruik die pitstraat niet eens.

Net zelf de S-klasse afgerond met de F40 challenge op suzuka, die viel wel mee gelukkig . :9
Ben nu een beetje online aan het sparen voor die F1 , aardig wat races gewonnen in Pro op Daytona speedway met de Ford GT Testcar, toch lekker 45.000 credits . d:)b Het valt me wel op dat veel spelers hun points op 700 zetten ipv bijv. 695 , scheelt toch heel wat startplaatsjes en je bent net zo snel. >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vind het raar dat die challenges zo scherp getimed zijn als je moet afsnijden om ze enigszins normaal te kunnen halen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:41
Dat vind ik ook tegenvallen ja...

Vandaag overigens de F40 missie 2e plaats gehaald, 1 seconde achter de GT-R.
Beetje met de instellingen gespeeld, wat aardig scheelde!!
Daar MOET een eerste plaats in zitten!

De S-7 op Fuji blijft lastig. Wel 3e geworden met de Viper/Tuned. Daarmee moet een eerste plaats ook wel te doen zijn.

Daarna nog maar 2 races goud en we zijn er.

Maar zoals al meer gezegd: ik hoop echt dat ze de penalty's uit het echte spel laten!!!
Anders weet ik niet of ik 'm ga kopen.
Heel irri als je van de baan gebeukt wordt (dus penalty) en in het gras geduwd wordt (dus opnieuw penalty)... Zelfs als je vanachter gebeukt wordt krijg je penalty.
Vreemd dat de AI daar geen last van heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2008 21:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
S-7 goud is inderdaad te doen als je gewoon geconcentreerd rijdt, en, het klinkt misschien gek, conservatief. Ik nam continu veel te veel risico en dan tik je gewoon andere wagens aan of je verremt je en krijgt de penalties te verduren die daarmee samenhangen. Toen ben ik anders gaan rijden: In de eerste ronde voluit, je kan dan met wat geluk 9de of 8ste liggen. Vervolgens op safe gaan rijden: In de tweede ronde lig je dan 5de, en in de derde ronde vind je aansluiting met de nummers 1-2-3 waarna je krap twee rondes de tijd hebt om het podium te beklimmen. Ik eindigde uiteindelijk tweede na voor de laatste bocht eerste te liggen; ik verrende me in de laatste bocht. In die race pikte ik ook nog een penalty ergens op omdat ik door het gras ging. Mijn recept voor als ik gek genoeg was om goud te willen dus: Eén snelle ronde neerzetten, vier rondes behoudend rijden, geen fouten maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Dr. Strangelove op 21-04-2008 09:31 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend met een vriend nonstop op Suzuka met de F2007 gereden. Hij joystick en ik racestuur, eerste nadeel al meteen dat je draai-uitslag niet kan regelen waardoor ik aantal bochten ruime 180graden aan stuur moest draaien.

We hebben getest of er veel merkbaar verschil is met traction control aan (5) of helemaal uit, zoals nu de F1 in 2007 en dit jaar. Een wereld van verschil, groot pluspunt voor de F2007 :) Hij was enorm onder de indruk over rij-eigenschappen (hij is zo'n beetje F1-fan bovenste plank), maar ook zeker grafisch is het echt genieten.

Ben nu ook begonnen met nieuwe timetrial van de 700p op London, verder dan 112ste plaats zit er nog niet in, groot minpuntje dat die ghost niet uit te zetten is (ik ga hem automatisch ontwijken).

Wat betreft die challenges, ik heb er groot aantal op silver/bronse en vind het best zo. De licenses in vorige versies waren niet veel makkelijker dan dit, ik kan nu alles dus ik focus nu op online racen en duels. Heb je namelijk ook geen last van AI ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
SinergyX schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:38:

Ben nu ook begonnen met nieuwe timetrial van de 700p op London, verder dan 112ste plaats zit er nog niet in, groot minpuntje dat die ghost niet uit te zetten is (ik ga hem automatisch ontwijken).
Dat heb ik niet maar ik duik er elke keer achter voor een slipstream. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Trouwens wel leuk als je naar de online klassement gaat dat je de ghost van de spelers kan downloaden en kan inladen in je race. Bepaalde bochten neem die nummer 1 (49 nogwat) echt bizar snel. Ik zit nu nog in een lage 52, maar er moet nog wel wat afkunnen. De eerste links/rechts na die eerste scherpe bocht vanaf start kom ik nog steeds niet snel genoeg doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
Phusebox schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:49:
Maar wat een #^&$^#*$^#&$*(@#&$(*&*() spel is het toch zeg. grrrrrrrraaaaargh.
Het spel gaat nu definitief de kast in en er NOOOIT meer uit.
Wedden? :-)

Ik zou wel eens willen zien wat je fout doet.. je doet ongetwijfeld steeds hetzelfde fout. Ik heb die license toch ook gehaald, en velen anderen. Je moet gewoon rekening houden met het feit dat het is zo is. Jij moet je aanpassen, de computer zal steeds hetzelfde doen.

Nog een tip trouwens.. als je een license steeds herstart (try again), zal de grid er hetzelfde uit zien. Als je die grid echter lastig vindt (bijvoorbeeld omdat er 3 vrij snelle auto's vooraan staan die gelijk wegrijden en het behalen van de 1e-3e plek extra lastig maken), ga er compleet uit en opnieuw erin weer. Pas dan wordt er opnieuw 'geloot' en heb je pas echt weer 'nieuwe ronden en nieuwe kansen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

SinergyX schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:38:
Van het weekend met een vriend nonstop op Suzuka met de F2007 gereden. Hij joystick en ik racestuur, eerste nadeel al meteen dat je draai-uitslag niet kan regelen waardoor ik aantal bochten ruime 180graden aan stuur moest draaien.
Bij de Tuning opties kan je de draai-uitslag instellen. (zet hem zo hoog mogelijk om minder te sturen)
Met pijltje omhoog (D-pad) kan je de Ghost uitzetten.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Laatst online: 10-09 20:34
Ja ik snap het gezeur over de penalties ook niet helemaal. Je weet toch....dat er penalties zijn dus daar houd je gewoon rekening mee. Als je scherp rijdt en dus soms over de schreef gaat en n stukje gras meepakt, wat vervolgens in een penalty resulteert is het enigszins frustrerend ja.

Maar penalties omdat je beukt en/of gebeukt wordt kun je echt zelf voorkomen door of wat meer geduld te hebben of met een grote boog om tegenstanders heen te rijden.

De tip over conservatief rijden kan ik idd ook wel beamen, gewoon in de eerste ronde knallen en vervolgens rustig de rest binnenhalen. Net S-8 (meen ik) gewonnen met 0.01 voorsprong haha. Feit is als je continu op de limiet rijdt je meer fouten maakt en die worden nu juist bestraft. Het is erg frustrerend als je bv in de laatste bocht net iets te scherp rijdt en je de auto kwijt bent.

Verder hoop ik dat de Ford GT Testcar wat handelbaarder is dan de normale GT 06 want ik krijg het niet voor mekaar om met dat ding goud te halen op de High Speed ring in de S-klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chrasher schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:39:
[...]

Bij de Tuning opties kan je de draai-uitslag instellen. (zet hem zo hoog mogelijk om minder te sturen)

[...]

Met pijltje omhoog (D-pad) kan je de Ghost uitzetten.
In duel kan je niet bij de tuning opties komen ;) En kan niet echt vinden welke instellingen hij pakt (banden bv worden elke keer gereset naar S2).

Die pijltje omhoog gaan we dus gebruiken :D dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
bramberk15 schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:50:
Ja ik snap het gezeur over de penalties ook niet helemaal. Je weet toch....dat er penalties zijn dus daar houd je gewoon rekening mee. Als je scherp rijdt en dus soms over de schreef gaat en n stukje gras meepakt, wat vervolgens in een penalty resulteert is het enigszins frustrerend ja.
Ga maar eens online rijden op Pro. Als jij tien keer door een achteropkomende racer uit de bocht wordt gebeukt en jíj vervolgens ook nog een penalty wordt toebedeeld terwijl hij vrolijk doorrijdt dan klaag je ook. Zeker als jij wél netjes rijdt. En je gaat echt niet uit je lijn voor iemand die achterop komt zeilen en niet (genoeg) remt.

Daarnaast krijg je op sommige punten een penalty voor afsnijden als je de bocht uitvliegt, lijkt me ook niet echt de bedoeling. ;)

Maar ik ben het gedeeltelijk wel met je eens, die penalties werken over het algemeen vrij aardig, ik vind zelfs dat ze op sommige punten flink omhoog moeten (10 seconden o.i.d.). Op Suzuka heb je een paar scherpe bochten waar het de moeite waard is om de penalty van 5 seconden te pakken door iemand uit de bocht te drukken. Je moet daar toch al afremmen, dus die penalty maakt dan niet zoveel uit, en die ander staat dan in de grindbak, dus die haalt je nooit meer in. Voor dat soort acties mag je voor mijn part een directe diskwalificatie krijgen!

Het penalty-systeem mag van mij blijven, maar het heeft zeker wat finetuning nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Ah hier wringt de schoen!! Ik heb idd nog vrijwel niet online gereden, omdat ik eerst het spel wil uitspelen. Tevens vond ik de keren dat ik online ging niet echt succesvol door het gebeuk idd. Nu begrijp ik de frustraties wat meer.

Ik denk dat de enige oplossing hiervoor toch echt een schademodel is. Als je met +250 km/h je voorligger als rem-hulpstuk gebruikt gebeurt er nu niks behalve dan een eventuele penalty. Als er schade in zit zullen dit soort praktijken veel minder voorkomen, aangezien dit soort trukjes dan niet meer werken.

Op Insidegamer staat een kort interview met Yamauchi, en daar zei hij een ding wat me opviel. De vraag naar schade was/is voornamelijk een Europese kwestie. Blijkbaar zijn hier dus meer serieuze racefanaten, want anders begrijp ik dat niet helemaal. Oja en maybe komt er ook nog ooit Zandvoort in een GT-game..check t interview hier:

http://www.insidegamer.nl...ismo5prologue/videos/6951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor mij werken die penalties erg goed online. Mensen gaan veel gecontrolleerder rijden, gebruiken niet zomaar de bumper-rem om een bocht in te gaan, het heeft positief effect zegmaar :)

maar inderdaad, er mag nog wel wat een gesleuteld worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ISaFeeliN schreef op maandag 21 april 2008 @ 12:03:
[...]

Wedden? :-)

Ik zou wel eens willen zien wat je fout doet.. je doet ongetwijfeld steeds hetzelfde fout. Ik heb die license toch ook gehaald, en velen anderen. Je moet gewoon rekening houden met het feit dat het is zo is. Jij moet je aanpassen, de computer zal steeds hetzelfde doen.

Nog een tip trouwens.. als je een license steeds herstart (try again), zal de grid er hetzelfde uit zien. Als je die grid echter lastig vindt (bijvoorbeeld omdat er 3 vrij snelle auto's vooraan staan die gelijk wegrijden en het behalen van de 1e-3e plek extra lastig maken), ga er compleet uit en opnieuw erin weer. Pas dan wordt er opnieuw 'geloot' en heb je pas echt weer 'nieuwe ronden en nieuwe kansen'.
ja wedden? ik ga me hier niet nog langer op ergeren, en als MGS4 ook al tegenvalt gaat de ps3 hier helemaal weg. De F1 licentie is niet langer van toepassing (waar ik in eerste instantie een ps3 voor kocht).

Waar ik de fout in ga? Dat als ik naast een computer rij op de ideale lijn, en ik de langzamere auto heb zij gewoon opzij erin beuken, mij in het gras duwen en ik 2 penalties te pakken heb.

En op de punten waar ik ze dan voorbij kan, in de bochten, rijden ze zo traag en met zijn allen op een kluitje dat ik er nergens langs KAN, want zodra het gas er weer opgaat delf ik het onderspit.

echt mijn 5 dagen DS3 heeft al de nodige vlieguren meegemaakt door deze race. Tot nu toe reed ik elke race met met 2 vingers in mijn neus uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zal ik nog maar eens de S7 gaan doen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
bramberk15 schreef op maandag 21 april 2008 @ 13:29:Ik denk dat de enige oplossing hiervoor toch echt een schademodel is. Als je met +250 km/h je voorligger als rem-hulpstuk gebruikt gebeurt er nu niks behalve dan een eventuele penalty. Als er schade in zit zullen dit soort praktijken veel minder voorkomen, aangezien dit soort trukjes dan niet meer werken.
Eens, ik kijk echt uit naar het schademodel. Je ziet nu heel goed dat mensen de grenzen van het penaltysysteem opzoeken en ze exploiteren. Is ook enigszins te verwachten natuurlijk. Private rooms zal ook behoorlijk helpen, dan race je alleen met mensen die je kent of waarvan je weet dat ze niet rammen/beuken/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een schade model in komt zijn er ook nog genoeg manieren te verzinnen waardoor jij de muur in klant en ik alleen een paar krasjes aan mijn oude heb hoor.

Die ergenis zal dan ook nog wel blijven. Denk dat je het meeste hebt aan private races o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vast wel, maar niet meer door botweg beuken. Wil je er zelf met een paar krasjes vanaf komen dan vereist dat in ieder geval behoorlijke drivingskills. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:46:
[...]

dan snap ik niet waarom je het niet haalt, je kan die chicane keihard nemen als je hem maar goed aansnijd , je kan vanaf de oval er schuin inrijden (stuk gras meenemen) en dan zorgen dat je ongeveer recht uitkomt op het stuk asfalt van de chicane, Kijk wel uit met de chicane verlaten want daar staat de bandenstapel links wat scherper naar de oval toe . Als je dan zo,n 100 mtr van de leiders rijd haal je het nog makkelijk door te slipstreamen.
Ik rijd daar nu 1.57.301 en ik gebruik die pitstraat niet eens.

Net zelf de S-klasse afgerond met de F40 challenge op suzuka, die viel wel mee gelukkig . :9
Ben nu een beetje online aan het sparen voor die F1 , aardig wat races gewonnen in Pro op Daytona speedway met de Ford GT Testcar, toch lekker 45.000 credits . d:)b Het valt me wel op dat veel spelers hun points op 700 zetten ipv bijv. 695 , scheelt toch heel wat startplaatsjes en je bent net zo snel. >:)
Waarom niet op 700? Als ik hem op 695 zet dan begin ik niet meer vooraan hoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt aan het veld en auto's lijken ook in classes te zitten. Als ik 695 hebt, maar een berg andere X /tuned zal ik vooraan de groep van de X /tuned rijden mits er niemand anders onder die 695 zit. Echter als er ook Elise's en R8's rijden kom je daar bijna altijd achter. Een WRX (WRS?) Subaru begint bijna altijd voorraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet op 700? Als ik hem op 695 zet dan begin ik niet meer vooraan hoor
rij jij dan nog zonder de update misschien ??

Als ik in een room zit (Pro) met max 700 punten wagens en er zitten bijv. 6 Ford Gt Test cars bij waarvan 5 met 700 punten en ik met 699 sta ik er wel mooi voor. Zijn er andere wagens ook met 699 dan weet ik niet hoe het berekent word maar het viel me gewoon op, eerst had ik ook alles op 700 staan en startte ik steeds achteraan, toen op 695 gezet en start ik steeds in de top 4.
En die 5 punten maken geen reet uit op Daytona omdat je toch lekker kan slipstreamen.
Ik heb gister heerlijk gelachen om een Italiaan, die gast wilde steeds maar in de laatste ronde voorop rijden, ik liet hem maar om hem 5 potjes achter elkaar na de laatste bocht vrolijk slipstreamend voorbij te blazen hahaha...... 8) 8) jammer dat ie het daarna in de gaten had. |:(
Maar toch weer 250.000 dichter naar de F1 wagen :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:36:
[...]
En die 5 punten maken geen reet uit op Daytona omdat je toch lekker kan slipstreamen.
Ik heb gister heerlijk gelachen om een Italiaan, die gast wilde steeds maar in de laatste ronde voorop rijden, ik liet hem maar om hem 5 potjes achter elkaar na de laatste bocht vrolijk slipstreamend voorbij te blazen hahaha...... 8) 8) jammer dat ie het daarna in de gaten had. |:(
Maar toch weer 250.000 dichter naar de F1 wagen :9
Is erg leuk die baan ja, als je opgegeven moment met 3 of 2 bent.. wie oh wie gaat er voor zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:46
Het moet toch ook mogelijk zijn om de controller settings van controller 2 te veranderen? Weet iemand waar dit zit? Kan alleen van controller 1 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb net de F430 Daytona race gedaan met de tips van jullie, blijf steken op de 3e plek nu. Anyway, ik heb m'n beker en m'n Skyline Concept! Thanx voor de tips!

S-Klasse is inderdaad best pittig. Ik dacht eerst: Ah, ik ga wel met de R8, beetje tunen, en ik rijd ze plat. Nou nee dus.. Ik heb een veel betere auto nodig, maar welke. Suggesties?

Heb ook ff de 680PP (?) race op Daytona gedaan, weer zo'n 1 ronde-iedereen inhalen-race. GT-R, meest idiote afstellingen, en vrolijk 330km/h op het rechte stuk, niet normaal meer..! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:03:
Heb net de F430 Daytona race gedaan met de tips van jullie, blijf steken op de 3e plek nu. Anyway, ik heb m'n beker en m'n Skyline Concept! Thanx voor de tips!

S-Klasse is inderdaad best pittig. Ik dacht eerst: Ah, ik ga wel met de R8, beetje tunen, en ik rijd ze plat. Nou nee dus.. Ik heb een veel betere auto nodig, maar welke. Suggesties?

Heb ook ff de 680PP (?) race op Daytona gedaan, weer zo'n 1 ronde-iedereen inhalen-race. GT-R, meest idiote afstellingen, en vrolijk 330km/h op het rechte stuk, niet normaal meer..! :D
Ik heb de eerste 3 races in de S-klasse met de F430 gehaalt, vrij simpel op goud. :9
Daarna heb ik de rest met de Ford GT tuned testcar gehaald, alleen S-10 had ik veel moeite mee, kwam niet verder dan plaats 3 . :$
Ik lees ook dat de Lotus Elise Tuned erg goed bruikbaar is, alleen kon ik er niet mee overweg. :N

Net nog ff paar potjes online gedaan, wat een idioten vanavond zeg, word alleen maar van de baan geramd, weinig lol aan zo . :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:02
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:24:
[...]

Ik heb de eerste 3 races in de S-klasse met de F430 gehaalt, vrij simpel op goud. :9
Daarna heb ik de rest met de Ford GT tuned testcar gehaald, alleen S-10 had ik veel moeite mee, kwam niet verder dan plaats 3 . :$
Ik lees ook dat de Lotus Elise Tuned erg goed bruikbaar is, alleen kon ik er niet mee overweg. :N

Net nog ff paar potjes online gedaan, wat een idioten vanavond zeg, word alleen maar van de baan geramd, weinig lol aan zo . :(
S-10 is erg goed te doen met de ' Blitz ' Ik reed er tijdens de 3e ronde al op de 1ste plaats mee !!

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Verander je ook nog wat aan je instellingen dan (zo ja, wat?) of rij je ermee hoe dat je hem koopt?

Gister de F40 missie 2e geworden, halve seconde achter de GT-R. Met een klein stuurfoutje. 1e plaats zit er dus zeker in!! Wel flink met de instellingen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
nou jongens...dat ik S-7 en S-10 niet haal oke :P (de F-40 race even buiten beschouwing gelaten) maar S-1....ik schaam me diep haha met welke auto hebben jullie S-1 gerhaald? Ik heb het geloof ik wel is eerder gevraagd, maar het lukt me gewoon echt niet!

Maybe is het goed om wat afstelllingsgegevens te plaatsen door de mensen die de races al hebben gehaald? (TS is al een tijdje niet bijgewerkt voor de S-races)

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
S-1 (en die andere 630PP) werkt goed met de Clio V6/Tuned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoon3x schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:28:
Het moet toch ook mogelijk zijn om de controller settings van controller 2 te veranderen? Weet iemand waar dit zit? Kan alleen van controller 1 vinden.
Daar heb ik me ook wezenloos naar gezocht. Wat blijkt, die optie is er gewoon niet. Grapje van het GT designteam denk ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
S-1 met de Elise Tuned goud, de tweede 630PP race met de Mine's R34 zilver. Had daar eerst de Elise, maar dat wilde niet echt lukken. Toen de Mine's geprobeerd, en in 1 keer zilver. De Mine's is wat handelbaarder tov de Elise. Goud zit er dus zeker in met de Mine's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
tnx @ NLxAROSA, bramberk15!
ik heb het wel is geprobeerd met de Elise Tuned, maar die houd ik echt niet op de weg, de Clio V6/Tuned maar is proberen vanavond...

edit: @ NLxAROSA: hoe stonden jou instellingen :) nog wat veranderd bij het afstellingsmenu?

[ Voor 23% gewijzigd door Gusev op 22-04-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Evo X/tuned heeft mij door de 630/680 races heen geholpen, de eerste 700 heb ik al 3 auto's op versleten zonder resultaat ;) Viper /tuned, elise /tuned en dus ook de evo. Maar ff sparen voor de GT, heb zo het gevoel steeds de inhaalacties te verliezen op het rechte stuk als ik ff pech heb zonder auto voor me te moeten rijden.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
@Gusev: had volgens mij alleen het vermogen en gewicht aangepast naar 630PP, geen overbrengingen of andere zaken.
@KeeZ: Bij de 700PP races ontkom je er niet aan om ook de overbrengingen aan te passen aan de baan waar je op rijdt. M.a.w. als het goed is heb je dan voor Fuji een andere setup dan voor Suzuka. Met de GT LM Spec II Test Car moet het in ieder geval lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
NLxAROSA schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:10:
@Gusev: had volgens mij alleen het vermogen en gewicht aangepast naar 630PP, geen overbrengingen of andere zaken.
@KeeZ: Bij de 700PP races ontkom je er niet aan om ook de overbrengingen aan te passen aan de baan waar je op rijdt. M.a.w. als het goed is heb je dan voor Fuji een andere setup dan voor Suzuka. Met de GT LM Spec II Test Car moet het in ieder geval lukken.
ooww nu wil ik het zo graag gaan proberen met de clio :D tnx! Maar kan je niet jou afstellingsgegevens even posten voor S-7 en S-10 van de Ford GT LM Spec II Test Car :+ ...zag wat staan op gtplanet, maar daar heb ik het nog niet mee kunnen proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
S-1 en de 2e tuned car battle heb ik ook gedaan met de Elise.
Allebei vrij simpel eerste.
Je drift als een gek tussen/langs de andere wagens.

Ik had de TC en AS wel zo staan dat ik ´m net onder controle kon houden.
Verder alleen power en weight aangepast aan de 630 ptn.
Vanavond even de GT test car en de Blitz kopen. Kijken of ik daarmee S-7 en S-10 beter dan zilver kan halen...

(Er stond hier ergens een link naar GT planet voor de instellingen voor de Elise. Deze gebruik ik ook voor andere wagens, maar dan lichtelijk aangepast. Werkt perfect!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
dvdkiwi, gebruik jij een stuurtje of een controller? Vind de Elise erg lastig met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
NLxAROSA schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 12:30:
dvdkiwi, gebruik jij een stuurtje of een controller? Vind de Elise erg lastig met controller.
Rij zelf met controller en vindt de Elise lekker rijden. Veel gebruikt bij de start in de S klasse.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik gebruik de controller.
En ik stuur met de pijltjes en geef gas/rem met het kruisje/vierkantje.
zo heb ik GT4 ook altijd gespeeld, en F1 ook. Ben niet anders gewend.
Heb het een paar keer geprobeerd met de knuppeltjes, maar daar kan ik niet mee overweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de sixaxis/ds3 zijn L2 en R2 (flippers onderaan) analoog. Hierdoor kan je gedoseerd gasgeven en remmen. Uiteindelijk vind ik dat zelf veel fijner als kruisje/rondje, daarnaast is het wat makkelijker om te gassen en remmen tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

3,5 uur sessie GT5 met mn G25 (heb ff werk dat ding neer te zetten enzo) maar man, suzuka met mn evo X is gewoon heerlijk rijden op pro, online geld verdienen is gemakkelijk, ondanks het finetunen van mn setup voor suzuka en londen daarna, toch wel een flink verschil tussen die twee.

Nog 1M tot de F1; rest allemaal minimaal brons behaald :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:44:
Bij de sixaxis/ds3 zijn L2 en R2 (flippers onderaan) analoog. Hierdoor kan je gedoseerd gasgeven en remmen. Uiteindelijk vind ik dat zelf veel fijner als kruisje/rondje, daarnaast is het wat makkelijker om te gassen en remmen tegelijk.
De kruisje/rondje zijn sinds PS2 ook 'drukgevoelig', daarmee kan je ook aardig gedoseerd gas geven. (zegmaar laag/half/vol gas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10-2022
dvdkiwi schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 11:59:
S-1 en de 2e tuned car battle heb ik ook gedaan met de Elise.
Allebei vrij simpel eerste.
Je drift als een gek tussen/langs de andere wagens.

Ik had de TC en AS wel zo staan dat ik ´m net onder controle kon houden.
Verder alleen power en weight aangepast aan de 630 ptn.
Vanavond even de GT test car en de Blitz kopen. Kijken of ik daarmee S-7 en S-10 beter dan zilver kan halen...

(Er stond hier ergens een link naar GT planet voor de instellingen voor de Elise. Deze gebruik ik ook voor andere wagens, maar dan lichtelijk aangepast. Werkt perfect!!)
Ik krijg hier de presentatiepunten van de elise tuned niet onder de 630.
Zou dat misschien komen door de grote update van laatst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
ja

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
Wat is op dit moment dan een fijne auto om de 630 races mee te rijden?
Ferrari F430, GT-R o.i.d. is bij mij tot nu toe geen succes.

Vreemde is dat er wel Lotus Elise Tuned's meerijden in de S1 race, maar je hier zelf niet in deel kunt nemen.

[ Voor 18% gewijzigd door Millshot2 op 22-04-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
KeeZ schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:48:
Evo X/tuned heeft mij door de 630/680 races heen geholpen, de eerste 700 heb ik al 3 auto's op versleten zonder resultaat ;) Viper /tuned, elise /tuned en dus ook de evo. Maar ff sparen voor de GT, heb zo het gevoel steeds de inhaalacties te verliezen op het rechte stuk als ik ff pech heb zonder auto voor me te moeten rijden.
hmm Keez, ik heb net met de Evo X/Tuned 2 rondjes gereden op S-1 (630pp) en ik werd 12e en 11 :? zonder penalties of wat dan ook. De andere zijn gewoon veeeel sneller...voor de rest alles uit staan en alleen ASM aan...heb jij nog wat veranderd in het afstelmenu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
Gusev schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:46:
[...]

hmm Keez, ik heb net met de Evo X/Tuned 2 rondjes gereden op S-1 (630pp) en ik werd 12e en 11 :? zonder penalties of wat dan ook. De andere zijn gewoon veeeel sneller...voor de rest alles uit staan en alleen ASM aan...heb jij nog wat veranderd in het afstelmenu?
Zojuist goud gehaald op S-1 met een Ferrari F430. Kwestie van bij de eerste bocht de auto voor je inhalen. Gewoon ernaast proppen. Als je vervolgens de aansluiting kunt houden naar de auto's voor je is het een kwestie van ernaast zetten in de bochten en slipstreamen op het rechte stuk. Verlies je de aansluiting dan kun je de nr 1 en 2 in het laatste rondje nooit meer inhalen.

Ik werd ook de hele tijd iets van 8e tot 10e totdat het me lukte om de aansluiting te houden. Dan win je ineens met een 10 seconde voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Lijkt me ook dat die Evo te traag is op de Highspeed ring, dat is meer een bak voor London of Eiger nordwand, op de Highspeed ring moet je denk ik toch een bak met meer power hebben zoals een Corvette , Viper of Ford GT Tuned. ;) Daarmee moet je het zeker halen, was hier geen probleem met deze wagens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Mine is the best :) Die haalt alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:34:
[...]

Daar heb ik me ook wezenloos naar gezocht. Wat blijkt, die optie is er gewoon niet. Grapje van het GT designteam denk ik :|
Niet te moeilijk doen. Met de tweede controller in het menu de controls aanpassen, dan gaat dat automatisch voor player twee. Heel duidelijk is het net, maar eigenljk best logisch.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Ik had ook al zitten zoeken, Japanse logica denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

[...]

Ik rij ze allemaal voorbij in de bochtenserie, slipstreamen op t lange end met een lange 5e en 6e versnelling, maar ik sta daar dus ook 'maar' op silver, had de mine gister gehaald voor mn laatste challenge, ga daarmee eens goud proberen te halen.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
@KeeZ: mij lukt het echt serieus niet! respect man haha
@Millshot2: heb jij nog wat veranderd aan de instellingen van de F430?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Millshot2 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:54:
[...]

Wat is op dit moment dan een fijne auto om de 630 races mee te rijden?
Ferrari F430, GT-R o.i.d. is bij mij tot nu toe geen succes.

Vreemde is dat er wel Lotus Elise Tuned's meerijden in de S1 race, maar je hier zelf niet in deel kunt nemen.
Met de Mine R34 win ik vrij makkelijk beide 630PP races. Is wat controleerbaarder dan bv een F430...

Vraag over S-7:gisteren paar rondjes geprobeerd met de Ford LM maar kwam niet verder dan plaats 8 ofzo. Ik weet dat de eerste ronde cruciaal is, maar daar gaat mijn vraag niet echt over. Ik denk dat S-7 op zich wel gaat lukken, maar het rare was: ik rijd in een GT LM het rechte stuk op, en voor mij rijdt volgens mij een getunede Viper en dat ding trekt vol bij mij weg:?

Is de normale GT 06 dan sneller dan een GT LM? Ik heb wel de PP's wat moeten aanpassen aangezien de LM native 725 PP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En eindelijk op online 700p London 51.9 gereden :D Moet ik nog steeds 2 volle seconde voor de eerste plaats, maar we maken progressie :P Nu maar eens de gear-ratio gaan aanpassen, ik rij enkel op rechte stuk bij start/finish mischien 3 seconde in 6th gear. 51rond moet te doen zijn, ik wil die in de top50 komen :P

edit: met Evo X /tuned btw :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Gusev schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:34:
Heb goud met de 430. Auto op zn laagste gezet, harde dempers, en gaer ratio stuk omhoog (balkjes allemaal ver naar rechts, zo ingesteld dat ik eind rechte stuk in de begrenzer van de 6e versnelling kom...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
Gusev schreef op woensdag 23 april 2008 @ 09:34:
Vermogen 488
Gewicht 1638
Tractie 3
ABS 1

1e 3290
2e 2160
3e 1830
4e 1406
5e 1126
6e 0904
4440

Daarmee heb ik goud gehaald op S-1 met de F430. Het is denk ik meer een kwestie van een goede eerste set bochten en de aansluiting houden zodat je kunt slipstreamen op de rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
tnx majoh, Millshot2!!
Hier ga ik zeker wat aan hebben! Laat vanavond wel weer weten hoever ik ben gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gisteren S-7 goud gehaald met de Ford LM Test car, anderhalve seconde voor de nr1.
Zonder veel problemen eigenlijk, dat ding rijdt heerlijk!!!

Ook maar gelijk de Blitz Skyline gekocht, rijdt ook erg lekker!!
Morgen even S-10 proberen om beter dan brons te halen.

Iemand nog tips voor de tijdrit met de M3 op Eiger Nordwand? Ik kom niet verder dan 1´14.256 (zilver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
Zojuist de S-10 gehaald met een Amuse S2000.
Laatste rondje lag ik nog 4.1 seconde achter op de nummer 1.
Op het einde kwam ik 0.8 seconde eerder over de streep.

Lang gekloot met de elise op de S-10, maar met de Amuse gaat het naar mijn mening wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb het hier ook mee geprobeerd, maar het lukt nog niet echt...
Volgens mij weten een hoop mensen hier wel waar ze mee bezig zijn voor wat betreft het afstellen...
Hoe heb jij dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millshot2
dvdkiwi schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:43:
Ik heb het hier ook mee geprobeerd, maar het lukt nog niet echt...
Volgens mij weten een hoop mensen hier wel waar ze mee bezig zijn voor wat betreft het afstellen...
Hoe heb jij dat gedaan dan?
De Amuse heb ik op ABS 1, Tractie op 3.
Voor de rest alle versnellingen helemaal naar links voor volle acceleratie.
Je kunt de Amuse een beetje rijden als de Elise. Af en toe lekker laten slippen.
De truc zit hem volgens mij gewoon in het op tijd remmen. De eerste bocht op S-10 kun je lekker helemaal doorslippen maar voor de rest heb ik op tijd geremd en mezelf in de binnenkant van de bocht gezet. Dat lukt met de elise ook wel, maar de elise mist het slipstreamen op de rechte stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Als het goed is stel je de versnellingsbak af op de baan waar je op dat moment rijdt. M.a.w. voor bijvoorbeeld Suzuka zul je andere overbrengingen hebben dan bijvoorbeeld Fuji of Daytona. De gewenste topsnelheid bijvoorbeeld hangt af van de lengte van het rechte stuk. Verder wil je zo weinig mogelijk schakelen ín een bocht.

[ Voor 9% gewijzigd door NLxAROSA op 23-04-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Net met de GT LM zilver behaald in de 700PP races op Fuji en Suzuka. Suzuka moet goud ook wel lukken denk ik zo. Heb met dezelfde afstemming gereden, maar maybe dat deze voor Fuji dus moet worden aangepast.

Op Fuji rijd ik met de GT LM 1:42 laag, maar de nummer 1 (ook een GT LM) had een eindtijd van 8:36 (gemiddeld 1:43 per ronde). Echter in de eerste ronde krijg ik maar een 1:50 voor mekaar, wat dus inhoudt dat ik in de overige ronden 1,5 sec. sneller moet zijn dan de nummer 1. Wat dus meer richting de 1:41 laag gaat. Mmm moeilijk, maar niet onoverkomelijk denk ik zo. Zijn er al mensen die op Fuji in de 1:40 ofzo rijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb op Fuji ronden van 1.41 nog wat gereden, behlave de eerste natuurlijk.
Na 1 rondje lag ik 9 seconden achter op de nr 1, daarna werd dat alleen maar minder.
Uiteindelijk pakte ik hem in de laatste paar slingerbochten.

@Millshot2:
Thanx! Ik ga het eens proberen met de Amuse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Zo, S6 ook gehaald :) Moeilijkste was de motivatie opbrengen om 350.000 credits bij elkaar te sparen voor de F40, maar aangezien mijn DS3 vandaag binnen kwam moest het maar eens gebeuren ;) Daarna in drie keer S-6 gehaald op brons.

No way dat ik nog eens ga sparen voor die takke F1. Zijn er al downloadbare savegames die werken met de nieuwe patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Dr. Strangelove schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:39:
Zo, S6 ook gehaald :) Moeilijkste was de motivatie opbrengen om 350.000 credits bij elkaar te sparen voor de F40, maar aangezien mijn DS3 vandaag binnen kwam moest het maar eens gebeuren ;) Daarna in drie keer S-6 gehaald op brons.

No way dat ik nog eens ga sparen voor die takke F1. Zijn er al downloadbare savegames die werken met de nieuwe patch?
Ga lekker online crossen, #3 is al 30.000 credits op de pro stand ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ik heb nog nooit Pro gereden, dus ik denk dat dat wel een forse dip in mijn prestaties zal betekenen...

Ik zal het spel zo nu en dan er nog wel eens ingooien om wat dealerraces te doen, maar voorlopig ga ik wat andere games doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Dr. Strangelove op 24-04-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:19

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Zo vanacht met de F430 alle 630 + 680 races met goud voltooid... En ook die Mine's race op goud. Vanacht de rest eens proberen.

Vind tot nu toe de S klasse stukken makkelijker dan sommige dingen in de B en A, gewoon omdat ik dat ding naar mijn eigen rijstijl kan afstellen.

[EDIT]

Maar ondertussen erger ik me wel behoorlijk aan die penalties:
- Soms mis ik kompleet mn rempunt met als gevolg dat ik vol achterin een andere auto klap -> geen penalty.
- Bij 1 cm te veel door t gras, of als iemand tegen mij aanrijd -> wel penalty

Onbegrijpelijk.

[ Voor 33% gewijzigd door majoh op 24-04-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

dvdkiwi schreef op woensdag 23 april 2008 @ 11:23:

Iemand nog tips voor de tijdrit met de M3 op Eiger Nordwand? Ik kom niet verder dan 1´14.256 (zilver)
Mij lukt het niet om lager dan 1:14:0xx te komen. Word er beetje gek van.
Voor de rest heb ik alles op goud. Nouja van de C B en A dan. De S moet ik nog mee beginnen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Lijkt erop alsof je banden "dirty" kunnen worden als je de grindbak in gaat!

Merkte het zelf ook, dat als je dan terug de baan opgaat dat je dan bij de eerst volgende bocht je auto niet kan houden en er meestal weer uitgaat.

Zijn er een stuk meer die dit merkte:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=105772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
Net de laatste 700PP race op Suzuka weer eens gereden maar goud wil niet lukken. De kop rijdt gemiddeld 2:06 en ikzelf kan met mijn GT LM een 2:04 laag rijden maar ik loop elke keer tegen teveel penalties aan. Dit komt mede omdat je in de bochtenserie (de S-bochten) niet goed kunt inhalen maar als je dan met teveel snelheid iemand inhaalt en ze botsen tegen je aan krijg je weer een penalty. Ik neem aan dat als je rondjes van 2:04 doet, je wel wel eerste moet kunnen worden of moet het nog harder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
KeeZ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:59:
[...]

Ga lekker online crossen, #3 is al 30.000 credits op de pro stand ;)
In de pro 700PP online races is #3 wel iets meer dan dat, kreeg gisteren op Suzuka voor #4 al 44.000. :D Voor 7e krijg je al 26.000, dus je hoeft niet eens goed te zijn. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door NLxAROSA op 24-04-2008 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik scheur (schuur) vooral door londen atm, beetje mijn tijden pushen met online races om toch ook lekker in die timed events mee te kunnen doen en mijn setups te testen zonder frustraties dat ik er geen beloning voor krijg ;)

Overigens ben ik ff te lui om te zoeken en pas ik vaak camber en in- / uitstroom (?) vaak wat aan op gevoel, wat is nou de echte definitie van die termen en de gevolgen van het rijgedrag ?

[ Voor 29% gewijzigd door KeeZ op 25-04-2008 00:35 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
KeeZ schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:34:
Ik scheur (schuur) vooral door londen atm, beetje mijn tijden pushen met online races om toch ook lekker in die timed events mee te kunnen doen en mijn setups te testen zonder frustraties dat ik er geen beloning voor krijg ;)

Overigens ben ik ff te lui om te zoeken en pas ik vaak camber en in- / uitstroom (?) vaak wat aan op gevoel, wat is nou de echte definitie van die termen en de gevolgen van het rijgedrag ?
Camber zet de wielen scheef op de as, van voren bekeken, overdreven: /O\ of \O/ (eigenlijk altijd de eerste)

Het doel is meer grip in bochten. Als je een bocht instuurt, zal de auto overhellen. Door de camber settings zal het wiel waarop dan de meeste druk staat, recht staan, ala: /O| (van achteren gezien, bocht naar links draaiend), en de meeste grip hebben.

De prijs is: instabiliteit en minder grip op rechte stukken (bijv bij het remmen!)

Zie ook: Wikipedia: Camber angle

[ Voor 3% gewijzigd door ISaFeeliN op 25-04-2008 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 20:45
ISaFeeliN schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 07:55:
[...]
Camber zet de wielen scheef op de as, van voren bekeken, overdreven: /O\ of \O/ (eigenlijk altijd de eerste)
[Mega off-topic] Dit zie je ook goed als je achter een Sjonnie-3-serie BMW rijdt. Dan staan de wielen ook vaak letterlijk even scheef als /O\. Gelukkig zit er dan nog wel een 100pk 1.6 liter motor in zodat dat ook echt onwijs nodig is [/off-topic]

Hoe doen jullie dat allemaal met die vet krachtige auto's, zoals een M3 bijvoorbeeld, dan? Als ik naar het gaspedaal KIJK breekt 'ie al uit. Allemaal een gouden voetje/rechterhandje ja? Of gewoon heeeeeeel beheerst met bijna geen gas door de bocht? Respect hoor, ik wil altijd tráppen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:31

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Brad Pitt schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:13:
[...]

Hoe doen jullie dat allemaal met die vet krachtige auto's, zoals een M3 bijvoorbeeld, dan? Als ik naar het gaspedaal KIJK breekt 'ie al uit. Allemaal een gouden voetje/rechterhandje ja? Of gewoon heeeeeeel beheerst met bijna geen gas door de bocht? Respect hoor, ik wil altijd tráppen.
Ik speel iig met de Sixaxis en heb om te beginnen de knoppen wat aangepast. Met de L2 en R2 kan ik veel beter gedoseerd gas geven. Met stuurtje zal dit natuurlijk nog weer makkelijker gaan.

Mijn iRacing Profiel

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste