UitgedaagdCoRrRan schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:00:
Iemand nog een jeugdwedstrijdje spelen? Daag me uit!
Hekje mag niet (726762)
PS, mijn jeugdteam heet Lzzrdz Toddlerz (868516)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
UitgedaagdCoRrRan schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:00:
Iemand nog een jeugdwedstrijdje spelen? Daag me uit!
Hekje mag niet (726762)
Unknown
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dat is waar
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Chario2 (818126)
Verwijderd
more cool features for you - especially features (such as more statistics for example) that we haven't been able to implement before!
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 10:04 ]
Chario2 (818126)
Het duurt even voordat ik kan accepteren, ik hoop dat je dat begrijpt!Imperial_Master schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:44:
[...]
Uitgedaagd
-- == Alta Alatis Patent == --
Hehe inderdaad goed idee!Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:03:
Nieuwe (nuttige) functionaliteit zijn altijd welkom dus laat maar komen. Echter als ik hun was had ik de server geplaatst voor het weekend en niet tijdens de verkiezingen.
Ondertussen ben ik het fok-forum gaan bestoken met berichten over de verkiezing. Eens kijken of we daar nog stemmen los kunnen krijgen.
statistieken zouden erg aardig zijn... maar om eerlijk te zijn vind ik die statistieken zoals Hattrick die zelf aanbiedt de grootste bagger en weinig toepasbaar.... (meestal juist ook vanuit het concept dat ze de data heel beperkt en deels 'vervormd' aanbieden, als zou het onmisbaar onderdeel van het spel zijn vooral altijd beperkt te wordn in de gegevens die je kunt vinden over je speler en team)Damien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:58:
Trouwens even voor in de tussentijd
Wat vinden we van de veranderingen?
En deze zin:
[...]
Ik kan me wel voorstellen dat dat erg veel werk _kan_ zijn... omdat je dan dus echt verdomd goed moet weten welke spelers je zou kunnen selecteren .....Damien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:49:
Wat ik tevens nog raar vind is dat men het raar vindt dat ik eerst de spelers selecteer en dan de formaties kiest. Ik vind het juist logisch dat je eerst kijk wat het beste materiaal is en dan daar je keuzes op aanpast.
[ Voor 47% gewijzigd door RM-rf op 17-06-2008 11:39 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Ben ook geen lid van de federatie zelf, maar wel van het forum (al kom ik er zelden). Ze hadden in ieder geval zelf nog geen kandidaat dus misschien dat er een paar denken dan stem ik daar maar op.Damien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:19:
[...]
Hehe inderdaad goed idee!
Ben niet lid van Fok maar wel een super idee
Je zit nu in de top 10, de eerste horde is genomen.Damien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 07:40:
Word spannendTot 3 uur wachten om te kijken of ik al bij de eerste tien zit
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2008 15:19 ]
Yes zit er bij!!Joss schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:17:
Gefeliciteerd met de top 10 Damien, nou je speech daar nog neer planten en wij zullen allemaal weer voor je stemmen![]()
Go Damien![]()
Vergeet je me niet uit te dagen?chario2 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:45:
[...]
ja ik!!team Jongpmaas, hoofdteam chario2.
zal vanavond uitdagen
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
En geaccepteerd, vergeet niet een opstelling te maken!Imperial_Master schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:44:
[...]
Uitgedaagd
jaBrainpower schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:49:
[...]
Vergeet je me niet uit te dagen?
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Chario2 (818126)
Primator schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:16:
[...]
Je zit nu in de top 10, de eerste horde is genomen.
Chario2 (818126)
Tja misschien is mijn verhaal zo duidelijkVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:04:
[...]
Gefeliciteerd er mee
Er zijn alleen nog geen vragen in gepost
No worries, dat ben ik tot nu toe nog nooit vergetenCoRrRan schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:55:
[...]
En geaccepteerd, vergeet niet een opstelling te maken!
Wellicht wel aan te raden om je topic een beetje leven in te blazen (zodat men net weer wat meer info van je/over je kan lezen en jij zo je kansen kan vergroten).. ik zou niet weten wat ik je moet vragen, maar ben best bereid een ingefluisterde vraag te postenDamien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:27:
[...]
Tja misschien is mijn verhaal zo duidelijkVind het wel een beetje jammer dat er continu word aangegeven dat er geen serieuze kandidaten zijn. Ik vind mij zelf wel serieus
Ja weet je het zijn allemaal van die standaard vragenImperial_Master schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:33:
[...]
Wellicht wel aan te raden om je topic een beetje leven in te blazen (zodat men net weer wat meer info van je/over je kan lezen en jij zo je kansen kan vergroten).. ik zou niet weten wat ik je moet vragen, maar ben best bereid een ingefluisterde vraag te posten
[ Voor 66% gewijzigd door RM-rf op 17-06-2008 16:42 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Inderdaad. Misschien wat vragen over mijn manier van selecteren? Ik denk dat het wel een goed standpunt is hoewel het al een aantal malen onder vuur is geweest.RM-rf schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:37:
misschien is het wel goed de thread van Damien een klein beetje 'hoog' te houden:
zichtbaar zijn is natuurlijk altijd belangrijk, en anderen hebben nu al 15 tot 20 posts... dat wekt meestal direkt meer indruk
Verwijderd
Verwijderd
Nadeel daarvan is dat je sowieso niet gaat presteren en dat is nu juist wat de vorige BC fataal is geworden. Er moet gepresteerd worden om de gemeenschap blij te houden.CoRrRan schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:46:
Op zich zie ik wel wat in de tactiek van Kontwol: gewoon NT aspiraties laten varen en U20 spelers laten spelen en XP op laten doen. (Al weet ik niet of je spelers tegelijk voor het NT als het U20 kunt selecteren.)
hier moet het woord "een" weg.Ik heb mij verkiesbaar gesteld om een het NT te leiden naar successen!
"wat" moet "dat" zijn.Een plan wat de rode draad moet gaan worden....
Ik heb hier ook aan gedacht maar er zijn voldoende goede spelers om uit te kiezen. Ook ik vind dat het tijd word om eens goed te presteren met het NT. Het kan toch niet zo zijn dat dit dan de enige mogelijkheid is om goud te pakken?CoRrRan schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:59:
Mja, maar weet je, als NT spelers zo onbetaalbaar zijn dat ze niet in normale teams kunnen meedoen, dan is het hele NT structuur toe aan verandering. Laten we dan als Nederland maar een statement maken. Een nadeel hierbij is, is dat je geheid gaat verliezen, aangezien alle landen zich hier schuldig aan maken. En als je verliest, speel je uiteindelijk minder NT wedstrijden, wat dan weer nadelig is voor de XP.
Tsja, om in de woorden van Cruijff te vervallen: "elk voordeel heb z'n nadeel".
Verwijderd
het Plan gaat wel stemmen opleverenVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:13:
Ze hebben wel een punt dat Het Plan geen stemmen oplevert zonder dat ze weten wat het inhoud. Kan je niet alvast de hoofdlijnen uitleggen. Exacte invulling kan altijd nog veranderen, maar de kiezers hebben wel recht op een blik in de keuken om stemmen te krijgen.
[ Voor 32% gewijzigd door CoRrRan op 17-06-2008 20:05 ]
uitgedaagdBrainpower schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:49:
[...]
Vergeet je me niet uit te dagen?
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Chario2 (818126)
heb je een vraag gesteld in het forum. wat je zou doen tegen een counter team.Damien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:11:
Je moet toegeven het is wel pakkend: The man with the Plan
Chario2 (818126)
Verwijderd
Inderdaad klinkt pakkend. Mocht je niet gekozen worden kan je mooi aan het plan werken en uitgebreid onderzoek doen voor de volgende verkiezingDamien2004 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 19:11:
Je moet toegeven het is wel pakkend: The man with the Plan
Is inderdaad wat ik ook besproken heb met HvP al. Komt goedVerwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:00:
[...]
Inderdaad klinkt pakkend. Mocht je niet gekozen worden kan je mooi aan het plan werken en uitgebreid onderzoek doen voor de volgende verkiezing
Verwijderd
Verwijderd
Kan er bij hoorVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:01:
Kan iemand anders zijn bookmarks openen. Ik krijg namelijk de volgende melding.
Supporter only
Access to this page is currently restriced to supporters only.
Volgens mij heb ik al een tijd supporter en dat blijft voorlopig ook nog wel zo. Dus heb maar even een mailtje richting Hattrick gestuurd dat er een bug is
Verwijderd
18-06-2008 17:15 (Cup) | Spatie mag wel - Noobs with Skills | We will lose |
Verwijderd
Maat van mij is lid van de HFR. Kijken of hij nog wat voor mij kan betekenensarinsarin schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 12:45:
Iedereen heeft de kandidatuur van Damien79 ook al aangekaart in zijn (of haar, maar dat zijn er toch veel minder) competitieforum? Voor mijn compo in ieder geval een extra stem erbij
Mij kwam hij ook vaag bekend voor, maar ik wist echt niet meer waarvan. Het zou goed kunnen dat ie op de Gottrick-site staat.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:12:
Competitieforum is morsdood, maar zal er nog eens wat berichten tegen aangooien.
Was Noobs with Skills trouwens ook niet ooit een lid van onze fed, want kwam de naam wel tegen op Gottrick (wanneer het in de lucht is)
Hmmm, op Alltid en op jou lijstje sta ik als thuis team maar ik speel uit..... niet dat me dat zo verrekte veel uitmaakt tegen dat botje maar scheelt wel weer inkomsten. Najah, zondag ook een botje (wederom uit
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Swanfield op 18-06-2008 15:50 ]
Verwijderd
Super! haha lachen joh! Ben echt benieuwdVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:29:
Krijg net een berichtje binnen dat je er weer een stem bij hebt
bedankt, leuk dat ik er ook insta, had gedact dat ik daarvoor dr waarschijnlijk te snel uit zou zijn, volgende ronde is bij mij ook het eindstation waarschijnlijk, alhoewel ik ga proberen mn sterkste elf te laten starten zonder verlies van trainingsplaatsen (heb sowieso een botje zaterdag).Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:14:
Bekernieuws
Met een aantal van 118 tweakers beginnen we aan 3 verschillende bekers. FC Keldertrapje is in Duitsland het seizoen goed begonnen door de eerste bekerwedstrijd uit de clubgeschiedenis te winnen.
[ Voor 34% gewijzigd door RM-rf op 18-06-2008 18:32 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Volgende week Roemeense goulash? Of een bordje spaghetti?Marzman schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:33:
Bij mij is het bijna aftgelopen. 4-1 nu, zo even een stokbroodje met brie halen
Verwijderd
Goulash is HongaarsJoss schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:01:
[...]
Volgende week Roemeense goulash? Of een bordje spaghetti?![]()
Sta zelf 0-6 voor, maar wel een rode kaart voor één van mn verdedigers. Beetje jammer...
Welkom bij de club!SparTi schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:37:
Net even lid geworden van de federatie hier.Vandaag bekerwedstrijd gespeeld en met 0-8 gewonnen.
Volgende week tegen iemand uit de 6e divisie (terwijl ik in de 7e zit). Helaas moet ik wel concluderen dat zijn team op alle fronten beter is. Dat wordt dus weer vol op de verdediging leunen en hopen op een 0-0.
Roemeense Goulash is niet Hongaars
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
Dan neem je toch een bord Pastrami
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 10:29 ]
Volgende ronde ga ik niet door denk ik. Misschien als ik niet PICVerwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 10:27:
[...]
Dan neem je toch een bord Pastrami
Gisteren een botje even met 7-0 afgedroogd en op naar de volgende ronde, maar eerst mijn overzicht weer even bij gaan werken.
Mocht je trainer matig of hoger aan leiderschap hebben moet je elke zondag piccen. Dan speel je net iets beter dan dat je normaal speelt met bedaard TS.Damien2004 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:04:
[...]
Volgende ronde ga ik niet door denk ik. Misschien als ik niet PICEffe kijken. Ga zowiezo zondag lekker pic'en. Wel jammer dat ik dus weer uit speel
Verwijderd
ik had vorige week een oefenedstrijd en heb het gebruikt om net gepulde reserve-spelers te 'testen',Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:39:
Vanavond weer een wedstrijd in de GoT eredivisie. Zijn er nog meer mensen die al gaan experimenteren met het nieuwe wissel systeem? Wissels laat ik nog even achter wegen denk ik. Het enige wat ik ga instellen is een aantal tactische wijzigingen voor bij een voorsprong of een achterstand.
Verwijderd
Verwijderd
Geniaal! bedankt! (i love Firefox!)SparTi schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:59:
Er is een trucje om je oude addons onder FF3 aan de praat te krijgen (werkt bijvoorbeeld ook voor Livefox):
1. Typ ‘about:config’ in de address bar
2. Rechtsklik in het venster, en kies New->Boolean
3. Typ ‘extensions.checkUpdateSecurity‘ als naam
4. Geef als waarde 'false'
5. doe stap 2-4 ook voor 'extensions.checkCompatibility'
6. Al je oude addons doen het weer!
Dit vond ik op Hattrick. Daarnaast nog meer info:
"The campatible version for Firefox 3, must be stored in the firefox addons' servers, and nowadays, it's being reviewed. I hope it will be available soon, by searching "PsicoTSI" on https://addons.mozilla.org/.
Best regards and thanks for your interest.
Re4VeR - Miguel Figueres Moreno"
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Blackminister op 20-06-2008 08:36 ]
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Oh wat niet kan..... ik heb al eens een speler gekocht met goed vorm, knalde in 3 weken naar waardeloos en is daar de rest van zijn carriere niet meer vanaf gekomen bij mijn team. Uiteindelijk maar verkocht en binnen 4 weken stond die *** weer op goed vormBlackminister schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 08:31:
Ik zit met een vormprobleem en weet verdomd niet hoe ik het kan oplossen .Dat is nu al vier keer in afgelopen 2 maand dat ik algemeen vorm train en mijn middenvelder Philipp Philippsen (76215956) blijft constant op matig vorm steken!!! Hoe is da nu mogelijk? Op donderdag mijn conditietraining op 5% gezet... Dat KAN toch niet dat hij op matig blijft steken?
[ Voor 8% gewijzigd door lameeuw op 20-06-2008 08:41 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq