Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.617 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

klaverjas-training blijft toch bestaan?
alleen enkel nog voor spelers die daadwerkelijk een wedstrijd gespeeld hebben..
bankzitters of daarbuiten ontvangen niks.

overigens ook volgens de regels:
Korte passes Passen Centrale middenvelders, vleugelspelers en aanvallers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Hoofdstuk 17. Training

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
RM-rf schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:32:
klaverjas-training blijft toch bestaan?
alleen enkel nog voor spelers die daadwerkelijk een wedstrijd gespeeld hebben..
bankzitters of daarbuiten ontvangen niks.

overigens ook volgens de regels:

[...]

Hoofdstuk 17. Training
Hmm ok dat had ik er dus niet uitgehaald. Het is stond wel in de opstelling. En inderdaad je heb gelijk het was alleen van toepassing op spelers die niet speelde.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Niet slecht de TU van vandaag 2 van mijn middenvelders naar wonderbaarlijk en nog een vleugelspeler die een stap omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Haha, eigenlijk wel een beetje briljant die wissels. Ik heb dus tegen Imperial_Master's jeugd elftal gespeeld en ik heb 3 veranderingen toegepast rond de 60e minuut, mocht ik achter staan.

Ik stond op de 60e minuut 3-2 achter. Ik wissel m'n team om van 4-4-2 naar 3-4-3 en win met 3-6 (matchID = 17373323 (jeugd)). Ik vind dit wel een mooie toevoeging!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zat net een beetje door de topics op het Nationale Forum te bladeren is er eentje aan het klagen dat hij genaaid is door de ME. Eerst wat je denkt is "ja, ja het zal wel weer."

Blijkt die gozer in de eerste ronde van de beker door een BOT te zijn uitgeschakeld nadat hij binnen 20 minuten met 0-2 voor stond. Daarbij komt nog een blessure (maar 1 week) en twee pleisters voor dezelfde speler.

matchid = 174920748

Is eigenlijk de eerste wedstrijd dat ik een 'echt' team van een bot team zie verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Met recht: K. Noeiers

hahahahaha

Maar inderdaad zwaar klote :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
CoRrRan schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:16:
Haha, eigenlijk wel een beetje briljant die wissels. Ik heb dus tegen Imperial_Master's jeugd elftal gespeeld en ik heb 3 veranderingen toegepast rond de 60e minuut, mocht ik achter staan.

Ik stond op de 60e minuut 3-2 achter. Ik wissel m'n team om van 4-4-2 naar 3-4-3 en win met 3-6 (matchID = 17373323 (jeugd)). Ik vind dit wel een mooie toevoeging!
Ja lekker beetje spelen met die wissels ;) (had ingesteld dat 3 spelers gewisseld mochten worden bij rust)

Ben trouwens vanmiddag beetje genaaid vind ik zelf doordat ik problemen had te connecten met Hattrick; was bezig een spits binnen te halen (in de beker woensdag zijn mijn beide A spitsen eraf geschopt voor 3 en 4 weken :() maar kon niet meer overbieden omdat ik dus de pagina's niet kon bereiken (terwijl de rest van het internet het nog goed deed zeg maar... :/

[ Voor 24% gewijzigd door Imperial_Master op 20-06-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Imperial_Master schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:21:
[...]

Ja lekker beetje spelen met die wissels ;) (had ingesteld dat 3 spelers gewisseld mochten worden bij rust)

Ben trouwens vanmiddag beetje genaaid vind ik zelf doordat ik problemen had te connecten met Hattrick; was bezig een spits binnen te halen (in de beker woensdag zijn mijn beide A spitsen eraf geschopt voor 3 en 4 weken :() maar kon niet meer overbieden omdat ik dus de pagina's niet kon bereiken (terwijl de rest van het internet het nog goed deed zeg maar... :/
Dat probleem had dan iedereen dus de enige die genaaid is dat is degene die de speler te koop had staan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Dacht dat de nieuwe servers sneller waren :S
Het is vandaag echt bagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Brainpower schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:58:
Ik ben op zoek naar een nieuwe host voor onze federatiesite GoTtrick.

Moet ASP ondersteunen, 24/7 beschikbaar zijn en FTP toegang hebben. Denk je iets te kunnen bijdragen, neem dan even contact met mij op. Via Hattrick of mail (zie profiel).

Bedankt alvast!
Iemand?? :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Volgens mij kost het geen drol, als we met zijn allen eens een euro ofzo lappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 01:37

chario2

Chario2 (818126)

Pewwy schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:29:
[...]

Volgens mij kost het geen drol, als we met zijn allen eens een euro ofzo lappen?
ja goed idee. dus doe mee.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

http://www.1asphost.com/ misschien dat het free hosting pakket wat is ? Domeinreg weet ik niet wat dat zou kosten daar, ik kan iig een .nl fixen voor zeg 8,50 per jaar (exclusief hosting dus :P).

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
lameeuw schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:16:
http://www.1asphost.com/ misschien dat het free hosting pakket wat is ? Domeinreg weet ik niet wat dat zou kosten daar, ik kan iig een .nl fixen voor zeg 8,50 per jaar (exclusief hosting dus :P).
We hebben al een lekker korte met www.gottrick.nl.nu , dus .nl is m.i. dan niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach iedereen heeft hem toch bij zijn bookmarks staan. Dus de lengte van de url zou niet uit moeten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-01 18:56
Weet iemand hoe je er kan voor zorgen dat je scout betere spelers aantrekt? Of is dit gewoon puur random, ik krijg altijd zwakke spelers aangeboden als ik bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
osorkon! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:43:
Weet iemand hoe je er kan voor zorgen dat je scout betere spelers aantrekt? Of is dit gewoon puur random, ik krijg altijd zwakke spelers aangeboden als ik bel?
Zwak is zo slecht nog niet, want ze trainen (of tenminste, dat zeggen ze) sneller dan normale spelers, dus die KUNNEN zo op redelijk zitten.

Ik heb nog geen één "goed" speler uit mijn jeugdopleiding gekregen, zelfs de "redelijks" zijn erg sporadisch (3 tot nu toe). Vind het resultaat dus érg tegen vallen, maar we gaan gewoon door. Ooit zal die goede speler bij mijn jeugdopleiding rondlopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 18:53
drie weken geleden heb ik een leuke speler gepromoveerd.

Daymon Brugman (205024918) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 30 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Opzich leuke stats voor een 17 jarige speler. :) Kan iedere kant op, behalve aanvaller en keeper. ;) Ik train mijn team op verdedigen, dus deze vaardigheid gaat de komende seizoenen nog wel omhoog om hem daarna met flinke winst te kunnen verkopen.

Helaas merk ik ook, dat de rest van mijn jeugdteam echt bagger is. Een speler met 6,5 en soms 7 sterren was maar "redelijk" op scoren, terwijl ik hem hoger in had geschat. :) Helaas is deze speler net 18 en train ik geen scoren, dus op de transfer lijst gezet.

Heb sinds het bestaan van dit nieuwe jeugdopleiding gelijk drie scouts aangeschaft vanaf het moment dat het mogelijk was, maar ik heb slechts een paar leuke spelers gehad.

[ Voor 23% gewijzigd door SparTi op 22-06-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Joss schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:47:
[...]

Zwak is zo slecht nog niet, want ze trainen (of tenminste, dat zeggen ze) sneller dan normale spelers, dus die KUNNEN zo op redelijk zitten.

Ik heb nog geen één "goed" speler uit mijn jeugdopleiding gekregen, zelfs de "redelijks" zijn erg sporadisch (3 tot nu toe). Vind het resultaat dus érg tegen vallen, maar we gaan gewoon door. Ooit zal die goede speler bij mijn jeugdopleiding rondlopen :P
klopt maar vaak zijn ze dan al 18 of 19 :X

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb sinds gisteren een spits in de jeugd die volgens mijn jeugdcoach op "goed" scoren staat, en tevens is hij pas 16j81d. Helaas kan ik 'em niet op z'n 17e verjaardag pullen, aangezien ik hem nog niet zo lang bij mijn team heb. Dit zei mijn scout over hem toen ik hem pullde:
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Sümer İnce.

I would say as an allrounder, he's inadequate. If he develops well, I would say this chap can emerge with weak Passing before joining the senior squad. Right now I would say his Scoring capabilities are around the passable level.

Do we sign him, boss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
CoRrRan schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:47:
Ik heb sinds gisteren een spits in de jeugd die volgens mijn jeugdcoach op "goed" scoren staat, en tevens is hij pas 16j81d. Helaas kan ik 'em niet op z'n 17e verjaardag pullen, aangezien ik hem nog niet zo lang bij mijn team heb. Dit zei mijn scout over hem toen ik hem pullde:
[...]
Sinds wanneer is passable gelijk aan "goed". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben blij dat ik weer van de nieuwe jeugdopleiding af ben. Vond dat eigenlijk te veel gedoe om twee teams bij te houden. Heb nu de oude jeugdopleiding weer op goed (moet ik opnieuw opbouwen) en een goed keeper gepulled :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik behoud voorlopig nog mn jeugdopleiding ion de uitgebreide versie aan....
maar dab moet er wél wat gaan veranderen aan de pulls.... ik heb nl. een beetje het idee dat de kwaliteit daarvan relatief aand e sterren flink aan het dalen is ....

heb nu tot twee keer toe een speler gepulled die met 5,5/6 sterren in jeugdwedstrijden prima voor de dag leek te komen, maar die na het pullen niet boven de matig en rond de 170/200 TSI zit ...
dat is bagger.....
Vrijwel mn hele huidige generatie lijkt dusdanige scores te halen (rond de 5, 5,5 sterren), maar ik verwacht wel dat ik daar dan ook geld mee moet kunnen verdienen, anders stap ikzelf ook liever terug

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Joss schreef op zondag 22 juni 2008 @ 14:18:
[...]

Sinds wanneer is passable gelijk aan "goed". ;)
Ik had er denk ik even bij moeten vermelden dat ik deze speler 69 dagen geleden gepulled heb. (Momenteel is ie dus wel 'goed', aangezien m'n coach dat medegedeeld heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Morgen is het zo ver! :)

ben benieuwd! succes iedereen met de eerste match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:26:
Morgen is het zo ver! :)

ben benieuwd! succes iedereen met de eerste match.
wat denk je zelf over je kansen.
als ik eerlijk ben denk ik niet dat je in de top 3 staat.
hoop het wel natuurlijk :)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwacht eigenlijk dat hij het niet gaat worden, maar we geven het niet zo gauw op. Kunnen we mooi twee seizoenen aan het Plan gaan werken en dan staan we over 2 seizoenen er weer. Misschien dat we eind volgend seizoen een gooi naar het U20 moeten doen. Dan hebben we in ieder geval al vast een voet tussen de deur.

Trouwens Damien waarom zit je nog niet in de nieuw opgerichte federatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 26445 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:03:
Verwacht eigenlijk dat hij het niet gaat worden, maar we geven het niet zo gauw op. Kunnen we mooi twee seizoenen aan het Plan gaan werken en dan staan we over 2 seizoenen er weer. Misschien dat we eind volgend seizoen een gooi naar het U20 moeten doen. Dan hebben we in ieder geval al vast een voet tussen de deur.

Trouwens Damien waarom zit je nog niet in de nieuw opgerichte federatie?
nou dat u20 is ook niet veel. selecteren een gozer van 18, 750 tsi, ene luberti. ik vraag waarom ze hem selecteren, voor de spelhervatting. heeft wel wat goals gemaakt maar je komt zo niet echt verder. je aanval stelt niks voor, ja ze spelen dan beton voetbal 4-5-1 noemen ze dat. om maar een punt te halen. er zijn zat talenten beschikbaar voor de aanval die ook wel een aardige vrije trap kunnen nemen lijkt me. heb me in ieder geval aangemeld als spitsen trainer voor u20 kijken wat we er van gaan horen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Loïc van Tarel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!

Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Eindelijk iets wat veelbelovend is! Is 16 jaar en 44 dagen, maar moet sowieso een seizoen wachten totdat ik hem kan promoveren..

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

chario2 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:14:
[...]

nou dat u20 is ook niet veel. selecteren een gozer van 18, 750 tsi, ene luberti. ik vraag waarom ze hem selecteren, voor de spelhervatting. heeft wel wat goals gemaakt maar je komt zo niet echt verder. je aanval stelt niks voor, ja ze spelen dan beton voetbal 4-5-1 noemen ze dat. om maar een punt te halen. er zijn zat talenten beschikbaar voor de aanval die ook wel een aardige vrije trap kunnen nemen lijkt me. heb me in ieder geval aangemeld als spitsen trainer voor u20 kijken wat we er van gaan horen.
Heb ik ook gehad met de Belgische U20, daar stond een verdediger (20 jaar oud!) op de flank met 1 ster. Ik contacteerde hem om te melden dat ik er een heb met o.a. formidabel verdedigen, redelijk vleugelspel, zwak passen, ... die 18 jaar jong is en rond de 4000 TSI heeft. Hij haalt 3-4 sterren in mjin eerste elftal.

Reactie: die verdediger staat er voor spelhervatten, en mijn speler was al 'te ver'. 8)7

Ik wou er verder op ingaan, dat hij bvb. maar een middenvelder / aanvaller moet nemen met spelhervatting (die hebben meestal ook beter scoren, ook niet onbelangrijk voor o.a. vrije trappen denk ik). En dat die verdediger met zijn 1 schamel sterretje een serieuze verzwakking is.

Nu ja, het was een KAKA Gent supporter en die zijn ozo jaloers op Club Brugge. Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
"Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 77e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Andrzej Ziental bij zich en gaf de stammetje-speler een rode kaart.
Leuk commentaar, had ik nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Anoniem: 255271 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:22:
[...]

Heb ik ook gehad met de Belgische U20, daar stond een verdediger (20 jaar oud!) op de flank met 1 ster. Ik contacteerde hem om te melden dat ik er een heb met o.a. formidabel verdedigen, redelijk vleugelspel, zwak passen, ... die 18 jaar jong is en rond de 4000 TSI heeft. Hij haalt 3-4 sterren in mjin eerste elftal.

Reactie: die verdediger staat er voor spelhervatten, en mijn speler was al 'te ver'. 8)7

Ik wou er verder op ingaan, dat hij bvb. maar een middenvelder / aanvaller moet nemen met spelhervatting (die hebben meestal ook beter scoren, ook niet onbelangrijk voor o.a. vrije trappen denk ik). En dat die verdediger met zijn 1 schamel sterretje een serieuze verzwakking is.

Nu ja, het was een KAKA Gent supporter en die zijn ozo jaloers op Club Brugge. Case closed.
dat soort dingen begrijp ik niet. maar goed je doet er niks aan.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De eerste winst van het seizoen is binnen :) 7-0 van het gedegradeerde BOT-team. Volledig B-team opgesteld dus, zodat ik in de beker weer een ronde verder kan :P Met 5 verdedigers in de beker werkt namelijk meestal niet echt :D

Anyway, de tactisch sterkste tegenstander (werd geholpen door onze U20 bondscoach trouwens ;) ) logt al een tijdje niet meer in en speelt ook met een veredeld BOT-elftal. Dan blijft er eigenlijk nog maar één (counter)concurrent over voor de titel.

Als alles goed gaat en een overwicht op verdediging-middenveld-aanval dus gewoon winst betekend, dan zou het wel eens een makkelijk seizoen kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik stond 3-0 achter tijdens de rust, dan valt een eindstand van 3-2 nog mee al heb ik verloren. Het komt volgens mij voornamelijk door de lage conditie van mijn tegenstanders (puntje voor volgende keer: pressie proberen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Gaat weer lekker maar niet heus :| Woensdag al uit de beker en nu met 1-0 achter. Naja, hopen dat er in de resterende tijd nog een ommekeer plaats vindt. Heb in ieder geval zijn keeper al gesloopt O-)

Edit: 1-1 en nog een speler van hem stuk >:)

[ Voor 10% gewijzigd door hilgo op 22-06-2008 22:38 ]

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Zo, 2 botjes in 1 week, teamgeest rent omhoog nu :) 11-0 tegen het botje vanavond, is denk ik voor mijn teampje wel een record (B-team opgesteld zover ik dat heb dus viel helemaal niet tegen). Woensdag de hoofdmacht met PIC in de beker en maar eens gokken op uitschakeling en de TS naar ongekende hoogte tillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
Juist men eerste wedstrijd gespeeld in 8ste, ben gepromoveerd van 9de vorig seizoen. Maar wat een opdoffer gekregen. 6-0 verloren!! Nogtans vond ik men opstelling niet zo verkeerd, en vond ik de ploegen kwa spelers nog gelijk opgaand. Heb ik een fout in men tactiek gemaakt of wat ging er precies mis? Iemand raad voor me?
Ploeg: rc zulzeke (742855)
MatchID: 183084360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

osorkon! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:51:
Juist men eerste wedstrijd gespeeld in 8ste, ben gepromoveerd van 9de vorig seizoen. Maar wat een opdoffer gekregen. 6-0 verloren!! Nogtans vond ik men opstelling niet zo verkeerd, en vond ik de ploegen kwa spelers nog gelijk opgaand. Heb ik een fout in men tactiek gemaakt of wat ging er precies mis? Iemand raad voor me?
Ploeg: rc zulzeke (742855)
MatchID: 183084360
Je tegenstander had een veel beter middenveld, je had maar 32/34 % balbezit.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
Hmm, wat kan ik hier best aan doen, investeren in andere spelers of is het men opstelling die niet goed is? Men ploeg stond nogtans (op een verdediger na) op zijn sterkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:19
osorkon! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:18:
Hmm, wat kan ik hier best aan doen, investeren in andere spelers of is het men opstelling die niet goed is? Men ploeg stond nogtans (op een verdediger na) op zijn sterkst.
Je hebt heel weinig balbezit en dat heb je nou juist nodig om kansen te creeren. De manier om dat beter te krijgen is door je middenveldratings omhoog te halen. In jou geval zou je vrij gemakkelijk over kunnen stappen van 4-4-2 naar 3-5-2, zodat je 1 man extra centraal op het middenveld krijgt waardoor je middenveld sterker wordt en je hopelijk ook wat meer balbezit krijgt. Ook zou je nog je 2 wingers naar het centrum kunnen laten spelen om je middenveld nog een extra boost te geven (dit zou ook kunnen in je huidige 4-4-2 systeem). En als je 4-4-2 wilt blijven spelen i.v.m. training ofzo, dan zou je in plaats van 2 centrale middenvelders en 2 wingers, 3 centrale middenvelders en 1 winger kunnen opstellen, daarvan gaat je middenveld ook omhoog.

[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 22-06-2008 23:36 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Ik heb mijn eerste wedstrijd gewonnen met 0-4 en mijn concurenten hadden botjes als tegenstanders. Ik heb zelf wel een blessure opgelopen voor 3 weken voor mijn middenvelder :(

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
5de in de verkiezingen! Geen slecht resultaat met 86 stemmen. Butkus heeft er 551. Dat betekend dat heel HOG op hem gestemt heeft zowat :S

Maarja, voor een eerste keer niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Jammer Damien! Volgende keer hopelijk beter. :)

Gisteren mijn eerste wedstrijd verloren met 3-1. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt de volgende wedstrijd ook één grote drama. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 07:04:
5de in de verkiezingen! Geen slecht resultaat met 86 stemmen. Butkus heeft er 551. Dat betekend dat heel HOG op hem gestemt heeft zowat :S

Maarja, voor een eerste keer niet slecht :)
heel erg jammer. maar wel een goed begin voor de volgende keer.
ga maar voor u20 dan

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:51:
[...]

heel erg jammer. maar wel een goed begin voor de volgende keer.
ga maar voor u20 dan
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-06 21:48

Meneer iCy

swarma

Zo eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen die enige kans van schade op het promoveren kan maken. Nu mag ik de komende 4 wedstrijden uit me neus eten aangezien ik tegen botjes moet, maar hierna zijn me jonge spelers goed ingetrained op het team en win ik hopelijk van de andere collega manager die het promoveren kan beschadigen voor mij.

Lang leve de 9e divisie, hopelijk ben ik er dit seizoen eruit. :'(

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

heb ik nog een leuke spits voor je ;)

[ Voor 10% gewijzigd door chario2 op 23-06-2008 09:39 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gelijk gespeeld met 2-2 met PIC. Komende twee wedstrijden moet ik ook nog met een PIC afkunnen. Dus we zullen wel zien waar het schip uiteindelijk strand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws

Nabeschouwing

Zoals van te voren was te verwachten was de eerste ronde voornamelijk fatal voor onze teams uit de VIIIe. Een aantal van hen was echter al zeker van de 2e ronde vanwege het loten van een bot. Echter waren er een ook een aantal die een knappe prestatie neer door zich als laag geplaatst team toch te kwalificeren voor de volgende ronde. Van de hoogste twee divisies plaatste zich iedereen voor de 2e ronde. Uit de divisie VI en VII werden in totaal 10 teams uitgeschakeld. In totaal hebben 87 teams zich geplaatst voor de volgende ronde.

In de Belgische beker verloren we 1 team, maar zagen er wel 4 de volgende ronde halen.
In de Duitse beker zoals eerder vermeld is onze enige deelnemer nog steeds actief.

Voorbeschouwing

Woensdag mogen de 91 teams in Nederland en Belgie weer aantreden in de beker. Een dag eerder treed onze Duitse deelnemer al aan. We zullen moet afwachten of de lager spelende teams voor een stunt kunnen zorgen en nog een ronde aan vast kunnen plakken. De-SparTies kunnen zich opmaken voor een drukke wedstrijd. Niet vanwege de supporters maar de spelers van AC ADHD zullen wel over het veld stuiteren. v.v. Scherpenzeel zal waarschijnlijk het tegenovergestelde mee gaan maken tegen Waxon Waxoff.

In ieder geval iedereen succes en laten er zo veel mogelijk de volgende ronde halen.

Beker overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osorkon!
Sandyman538 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:34:
[...]

Je hebt heel weinig balbezit en dat heb je nou juist nodig om kansen te creeren. De manier om dat beter te krijgen is door je middenveldratings omhoog te halen. In jou geval zou je vrij gemakkelijk over kunnen stappen van 4-4-2 naar 3-5-2, zodat je 1 man extra centraal op het middenveld krijgt waardoor je middenveld sterker wordt en je hopelijk ook wat meer balbezit krijgt. Ook zou je nog je 2 wingers naar het centrum kunnen laten spelen om je middenveld nog een extra boost te geven (dit zou ook kunnen in je huidige 4-4-2 systeem). En als je 4-4-2 wilt blijven spelen i.v.m. training ofzo, dan zou je in plaats van 2 centrale middenvelders en 2 wingers, 3 centrale middenvelders en 1 winger kunnen opstellen, daarvan gaat je middenveld ook omhoog.
Ga volgende oefenwedstrijd eens proberen met een 3-5-2 en misschien als dit goed uitkomt een nieuwe centrale middenvelder aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

ga het niet redden en ga mijn trainnees opstellen in de beker.
tegenstander haalt een uitmuntend mid.
voor counter heb ik een te zwakke verdediging dus we gaan vrolijk op de aanval

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@DSanka

Mooi verhaal weer! :) Misschien overleef ik de komende ronde. Word erg lastig maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Inderdaad mooi verhaal :D

Ik ging er al vanuit dat ik afgelopen ronde eruit zou liggen, maar nu is het 99% zeker. Ik denk dan ook dat ik (zeker gezien het feit dat ik mij eigenlijk moet toeleggen op lijfsbehoud in de VII) mijn B elftal opstel; ook om verdere schade aan mijn A spelers (vorige wedstrijd was een veldslag) te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
@DSanka:

Mooi verhaal, grappig dat mijn team genoemd werd in je verhaal. Helaas vrees ik, dat deze ADHD spelertjes mijn team helemaal weg gaan spelen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Zo, eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen, mag ook wel na een dramatisch vorig seizoen. :-)

Zijn er trouwens nog meer mensen die het bord spel hebben gekocht? Ik heb hem al binnen, nog niet kunnen spelen. Maar wel alles beetje bekeken en doorgelezen, erg uitgebreid en leuk spel volgens mij!

Bij een volgende meeting maar eens spelen met z'n allen! :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is volgens mij wel al weer een tijd geleden dat er überhaupt een meeting was of ik heb er totaal over heen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

lijkt mij wel erg leuk trouwens een meeting. eens een keer de gezichten zien.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadeel is natuurlijk wel weer dat we over het hele land zitten verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Volgens mij was de laatste meeting toen Yared nog voorzitter was, dus dat is inderdaad een behoorlijke tijd geleden... ha ha.

@Dsanka, wederom een leuk verhaal over de beker! Tijd voor een nieuw baantje binnen de fed? 'Bekerverslaggever' of iets dergelijks? Laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:15:
Volgens mij was de laatste meeting toen Yared nog voorzitter was, dus dat is inderdaad een behoorlijke tijd geleden... ha ha.

@Dsanka, wederom een leuk verhaal over de beker! Tijd voor een nieuw baantje binnen de fed? 'Bekerverslaggever' of iets dergelijks? Laat het maar weten.
Klopt, geloof dat ze toen zijn gaan bowlen (8 man dacht ik) en Yared had dat toen helemaal geregeld. Utrecht is het meest centrale dus daar was het toen ook dacht ik.

Lijkt me ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:54:
Het is volgens mij wel al weer een tijd geleden dat er überhaupt een meeting was of ik heb er totaal over heen gelezen.
Paar maanden geleden meeting van de HAG (Het Antwoord Genootschap) gehad en waarschijnlijk in juli weer 1 :D

Altijd erg gezellig, helemaal met het bord spel _/-\o_

Edit: Ook maar direct lid geworden van de GoT federatie.. pas net lid van GoT dus moet dan ook meteen de federatie in O-)

[ Voor 13% gewijzigd door JamesB009 op 23-06-2008 16:10 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:44

Shabbaman

Got love?

Tsjonge jonge... een of andere pauper vond het nodig om twee van mijn middenvelders het ziekenhuis in te schoppen. De titelaspiraties kunnen weer in de kast. Snik.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:15:
Zie een nieuw baantje wel zitten eigenlijk.

@ JamesB009

Zal je gelijk even opnemen in het bekeroverzicht.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-06-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Shabbaman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:10:
Tsjonge jonge... een of andere pauper vond het nodig om twee van mijn middenvelders het ziekenhuis in te schoppen. De titelaspiraties kunnen weer in de kast. Snik.
Na 1 wedstrijd? beetje voorbarig

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Anoniem: 26445 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:16:
[...]

@ JamesB009

Zal je gelijk even opnemen in het bekeroverzicht.
Thnx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Oh btw even 2 puntjes:

- De link naar de federatie site werkt niet meer, waarschijnlijk al bekend? Maar de link staat nog wel op HT + in topicstart.
- Als link kan misschien de website van de HAG worden bijgevoegd. Deze site staat erg veel nuttige informatie over tactiek en verschillende onderzoeken. (http://hagonline.org)

@DSanka
Waar kan ik het bekeroverzicht eigenlijk vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

chario2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:26:
[...]

Na 1 wedstrijd? beetje voorbarig
Ik zal het de komende twee weken ook met een half middenveld moeten stellen. Mijn divisie is nou niet zo zwak dat dat niets uit zou maken. Ik heb nog wel wat geld op de bank, en daar zou ik net een vervanger voor kunnen kopen. Het extra salaris kan ik niet opbrengen, dus dan zou ik met veel verlies een van de geblesseerde spelers moeten verkopen. Niet een goed plan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Dank je, leuk overzichtje.

Misschien een idee om die link ook in topic start te plaatsen?

[ Voor 6% gewijzigd door JamesB009 op 23-06-2008 16:56 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Shabbaman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:55:
[...]

Ik zal het de komende twee weken ook met een half middenveld moeten stellen. Mijn divisie is nou niet zo zwak dat dat niets uit zou maken. Ik heb nog wel wat geld op de bank, en daar zou ik net een vervanger voor kunnen kopen. Het extra salaris kan ik niet opbrengen, dus dan zou ik met veel verlies een van de geblesseerde spelers moeten verkopen. Niet een goed plan dus.
Als je wint gaan ook je inkomsten (sponsor en kaartverkoop) omhoog. Maar misschien kun je dan beter een andere speler ontslaan en twee spelers aanschaffen die een klein beetje beter zijn in plaats van een die een stuk beter is (dat scheelt veel in salariskosten)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij speelt in de V. Dus schat zo in dat je de geblesseerde speler niet zomaar even gaat ontslaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-06-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Shabbaman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:55:
[...]

met 10 dokters zijn je spelers binnen 7 updates weer speelklaar (wel licht geblesseerd dus ze missen hooguit één match)

verder heb je volgens mij best nog wel de kwaliteit om je tegenstander volgende week te kunnen pakken, dat is een degradatiekandidaat, die behoorlijk lagere hatstats haalt.
de schade moet volgens mij dus best te beperken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 26445 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:16:
Nieuwe functie 'beker analyticus' is aangemaakt binnen de fed en daar kun je voor solliciteren. Aan de naam kan nog gesleuteld worden als je dat wil.
JamesB009 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:56:
Dank je, leuk overzichtje.

Misschien een idee om die link ook in topic start te plaatsen?
Inderdaad een goed plan, en bij deze meteen gedaan.

@Iedereen, wie is op dit moment de cupgeit in de fed? Maak u zelf bekend en solliciteer dan ook meteen even op de functie van cupgeit ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 23-06-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:57:
[...]
Inderdaad een goed plan, en bij deze meteen gedaan.
Thnx!

Kan je ook nog kijken naar deze 2 puntjes? :o
- De link naar de federatie site werkt niet meer, waarschijnlijk al bekend? Maar de link staat nog wel op HT + in topicstart.
- Als link kan misschien de website van de HAG worden bijgevoegd. Deze site staat erg veel nuttige informatie over tactiek en verschillende onderzoeken. (http://hagonline.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:57:

@Iedereen, wie is op dit moment de cupgeit in de fed? Maak u zelf bekend en solliciteer dan ook meteen even op de functie van cupgeit ;)
Ben cupgeit, maar vind VIP een leukere functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo ben begonnen :)

Zoek redacteurs hehe :p

www.htzone.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat een wanzinnige beker-wedstrijd ...

ik speel tegen een team uit de V, dat op volle kracht speelt, echter counter speelt....
en nu sta ik op 3-3...
helaas speel ik nog maar met 10 man, maar de extra tijd is begonnen...

godzijdank heb ik, overmoedig als ikw as zelfs voor het eerst mn penalty-nemers volledig ingesteld op een hopelijk kloppende sterkte...

het zou een gigantische verrassing zijn en een ongeloofijke prestatie voor mn team imho ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Succes ermee, hopelijk win je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

helaas, het kwam wel op penalties aan, maar op een 6-6 score misten twee van mn jongere spelers.

toch een wedstrijd om trots op te zijn, alhoewel aan de andere kant de Match-engine wel vervoekt zal zijn als je ziet dat hij 247 hatstats haalde en ik 140 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dan word de winnende penalty (6-7) ook nog binnen geschoten door een Nederlander ;)

Maar sowieso een goed resultaat voor een eerste beker seizoen. Doordat hij zo´n laag middenveld had gecreëerd had je jammer genoeg alleen niet aan de counter tactiek die je had ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

RM-rf schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:38:
[...]

met 10 dokters zijn je spelers binnen 7 updates weer speelklaar (wel licht geblesseerd dus ze missen hooguit één match)
De volledige staf van dr. Fuentes is ondertussen uit Madrid ingevlogen :+

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een trainee voor op de vleugel te kopen (ik train wingerts) voor het A-elftal, en een van de vleugelspelers zo lang op het middenveld te laten spelen. Het was toch ook wel weer tijd voor een nieuwe trainee, en volgens mij kan ik veel geld vangen voor de vleugelspeler(s) uit mijn A-elftal.

Tsja. Ik ben niet meer heel fanatiek aan het hattricken (echt werk tegenwoordig, weinig hattricktijd dus), maar dit had ik ook wel eerder kunnen bedenken. Misschien was de verstandigste keuze om die twee vleugelspelers afgelopen zondag gelijk te koop te zetten. Maar goed, die ene vleugelspeler heeft wereldklasse PM, zo'n drama is het blijkbaar ook allemaal weer niet. Gelukkig. Shabba FC kampioeneh ole ole!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Zo, iedereen opstelling gemaakt voor de bekerwedstrijd vanavond? Vergeet je penaltynemers niet! :)

Succes allemaa!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop ze niet nodig te hebben, maar heb ze inderdaad toch nog maar even ingesteld. Je weet maar nooit natuurlijk.

Trouwens wat vind iedereen van de nieuwe transfergeschiedenis.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 25-06-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ziet er wel strak uit, alleen wel veel meer transfers per pagina (zal wel met een max zijn, maar ben niet zo'n actieve trader, dus normaal had ik er maar 3-5 per pagina ofzo :P )
Edit: Competitie-pagina is ook aangepast met stijging/daling en goaldifference. Zat normaal al in Foxtrick, maar nu standaard.

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 25-06-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Vind die transfergeschiedenis inderdaad mooi geworden! Wat duidelijker en strakker vind ik!

teampagina was met foxtrick al goed, maar verbeteringen zijn altijd welkom natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien2004 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:04:
[...]
Klopt, geloof dat ze toen zijn gaan bowlen (8 man dacht ik) en Yared had dat toen helemaal geregeld. Utrecht is het meest centrale dus daar was het toen ook dacht ik.

Lijkt me ook wel leuk :)
Het was niet in Utrecht, maar in Amsterdam vlakbij de RAI. We hadden daar afgesproken bij de plaatselijke bowling, vanuit daar zijn we doorgegaan naar de Toetanchamon voor een goede hap shoarma, of iets wat er voor door ging. Was erg gezellig.

Wie daar bij waren? Uit mijn hoofd gezegd, Thije, Yared, MetalMeijer, HvP, Maestrotim? En dan vergeet ik er nog wel een paar...Was gezellig!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen succes straks in de beker en ik hoop dat ik een hoop aanpaswerk heb vanaf vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:14:
Trouwens wat vind iedereen van de nieuwe transfergeschiedenis.
Hmmm, is wel een stuk makkelijker nu om al die pagina's te doorlopen nu met 345 transfers totaal :P Ziet er beter uit dan het was.

Nog een paar minuten en dan eens kijken of voor het eerst ronde 3 gehaald kan worden, ben heel benieuwd.

Ben ook benieuwd of de verbeterde effectiviteit van de vleugelaanval te merken is, speel dat al vanaf het begin, maar hoop dat er nu wat meer kansen over de vleugels gaan komen.

[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 25-06-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

1-0 achter.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

32 minuut gespeeld en een actie en dat is een tegendoelpunt :(

1-0 achter dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier 0-4 voor met een veredeld a-team.

Lees net een persbericht van een competitiegenoot:"Doelstelling dit seizoen: bij de eerste 8 eindigen. Gezien ons spelersmateriaal moet dit lukken", kon er toch om lachen :D

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 25-06-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik sta met de rust met 3-1 voor... hoe kan dat nou weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Woei op naar ronde 3 :) Gewonnen met 2-1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255271

Yay, ik heb voor de eerste keer de 3e ronde gehaald na 3-1 winst tegen een 6e klasser. (ik speel in 7e). Ik kan de wedstrijdgegevens niet nakijken hier op het werk, maar een vriend van me zei dat de andere spelers van 7,5 en 8 sterren had dus het was tamelijk onverwacht dat ik doorging.
Het gerenoveerde stadion werd ingewijd met een record aantal toeschouwers! (26000 en een klets).

Volgende week aan de bak tegen een 4e klasser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Yay! 1-2 gewonnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Yeah gewonnen met 1-0! Hij: 6e klasser, ik 7e. Zijn team is normaal gesproken ver uit de betere. Vandaag gespeeld met 5-4-1 opstelling dat gelukkig al op "goed" stond en counteren. Na 20 minuten had mijn beste speler (qua TSI) rood. :(

Voor het eerst overleef ik 2 wedstrijden in de beker. :) Ben trots op mijn team! Hopelijk zijn er veel van GoT door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Ben eruit, zoals ik al verwacht had (en dus uiteindelijk er een self-fulfulling prophesy van gemaakt door mijn B-spelers op te stellen).

Vond het sowieso al mooi de 2e ronde bereikt te hebbenm dat was al boven verwachting.

Wanneer begint de GOT-cup? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:20

odan

The dark side is within all!

een evenaring van het clubrecord 3e ronde bereikt, en de volgende wedstrijd is thuis tegen een 5e klasser. kan het erg moeilijk gaan krijgen maar goed alles kan gebeuren in hattrick.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
0-4 gewonnen en volgende week tegen een (mede) 6e-klasser. Probleem: wederom kom ik in de 3e ronde iemand tegen die met zijn A-team speelt. Nog ff kijken wat ik daartegen ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Krap gewonnen, 1-2. Zomdag pic in een uitwedstrijd met counter, kijken of ik mijn tegenstander kan verrassen met een counter. Wat staan er trouwens irritant weinig verdedigers te koop op het moment :( Moet er eentje terugkopen voor mijn vleugelverdediger die er zometeen uitgaat, maar die mag vooral niet te slecht zijn.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.