Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Hmm ok dat had ik er dus niet uitgehaald. Het is stond wel in de opstelling. En inderdaad je heb gelijk het was alleen van toepassing op spelers die niet speelde.RM-rf schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:32:
klaverjas-training blijft toch bestaan?
alleen enkel nog voor spelers die daadwerkelijk een wedstrijd gespeeld hebben..
bankzitters of daarbuiten ontvangen niks.
overigens ook volgens de regels:
[...]
Hoofdstuk 17. Training
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 26445
Ik stond op de 60e minuut 3-2 achter. Ik wissel m'n team om van 4-4-2 naar 3-4-3 en win met 3-6 (matchID = 17373323 (jeugd)). Ik vind dit wel een mooie toevoeging!
-- == Alta Alatis Patent == --
Blijkt die gozer in de eerste ronde van de beker door een BOT te zijn uitgeschakeld nadat hij binnen 20 minuten met 0-2 voor stond. Daarbij komt nog een blessure (maar 1 week) en twee pleisters voor dezelfde speler.
matchid = 174920748
Is eigenlijk de eerste wedstrijd dat ik een 'echt' team van een bot team zie verliezen.
hahahahaha
Maar inderdaad zwaar klote
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ja lekker beetje spelen met die wisselsCoRrRan schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:16:
Haha, eigenlijk wel een beetje briljant die wissels. Ik heb dus tegen Imperial_Master's jeugd elftal gespeeld en ik heb 3 veranderingen toegepast rond de 60e minuut, mocht ik achter staan.
Ik stond op de 60e minuut 3-2 achter. Ik wissel m'n team om van 4-4-2 naar 3-4-3 en win met 3-6 (matchID = 17373323 (jeugd)). Ik vind dit wel een mooie toevoeging!
Ben trouwens vanmiddag beetje genaaid vind ik zelf doordat ik problemen had te connecten met Hattrick; was bezig een spits binnen te halen (in de beker woensdag zijn mijn beide A spitsen eraf geschopt voor 3 en 4 weken

[ Voor 24% gewijzigd door Imperial_Master op 20-06-2008 18:24 ]
Dat probleem had dan iedereen dus de enige die genaaid is dat is degene die de speler te koop had staan.Imperial_Master schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 18:21:
[...]
Ja lekker beetje spelen met die wissels(had ingesteld dat 3 spelers gewisseld mochten worden bij rust)
Ben trouwens vanmiddag beetje genaaid vind ik zelf doordat ik problemen had te connecten met Hattrick; was bezig een spits binnen te halen (in de beker woensdag zijn mijn beide A spitsen eraf geschopt voor 3 en 4 weken) maar kon niet meer overbieden omdat ik dus de pagina's niet kon bereiken (terwijl de rest van het internet het nog goed deed zeg maar...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Het is vandaag echt bagger!
Iemand??Brainpower schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:58:
Ik ben op zoek naar een nieuwe host voor onze federatiesite GoTtrick.
Moet ASP ondersteunen, 24/7 beschikbaar zijn en FTP toegang hebben. Denk je iets te kunnen bijdragen, neem dan even contact met mij op. Via Hattrick of mail (zie profiel).
Bedankt alvast!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Volgens mij kost het geen drol, als we met zijn allen eens een euro ofzo lappen?
ja goed idee. dus doe mee.Pewwy schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 22:29:
[...]
Volgens mij kost het geen drol, als we met zijn allen eens een euro ofzo lappen?
Chario2 (818126)
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
We hebben al een lekker korte met www.gottrick.nl.nu , dus .nl is m.i. dan niet nodiglameeuw schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 19:16:
http://www.1asphost.com/ misschien dat het free hosting pakket wat is ? Domeinreg weet ik niet wat dat zou kosten daar, ik kan iig een .nl fixen voor zeg 8,50 per jaar (exclusief hosting dus).
Zwak is zo slecht nog niet, want ze trainen (of tenminste, dat zeggen ze) sneller dan normale spelers, dus die KUNNEN zo op redelijk zitten.osorkon! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:43:
Weet iemand hoe je er kan voor zorgen dat je scout betere spelers aantrekt? Of is dit gewoon puur random, ik krijg altijd zwakke spelers aangeboden als ik bel?
Ik heb nog geen één "goed" speler uit mijn jeugdopleiding gekregen, zelfs de "redelijks" zijn erg sporadisch (3 tot nu toe). Vind het resultaat dus érg tegen vallen, maar we gaan gewoon door. Ooit zal die goede speler bij mijn jeugdopleiding rondlopen
Daymon Brugman (205024918) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 30 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Opzich leuke stats voor een 17 jarige speler.
Helaas merk ik ook, dat de rest van mijn jeugdteam echt bagger is. Een speler met 6,5 en soms 7 sterren was maar "redelijk" op scoren, terwijl ik hem hoger in had geschat.
Heb sinds het bestaan van dit nieuwe jeugdopleiding gelijk drie scouts aangeschaft vanaf het moment dat het mogelijk was, maar ik heb slechts een paar leuke spelers gehad.
[ Voor 23% gewijzigd door SparTi op 22-06-2008 11:03 ]
klopt maar vaak zijn ze dan al 18 of 19Joss schreef op zondag 22 juni 2008 @ 10:47:
[...]
Zwak is zo slecht nog niet, want ze trainen (of tenminste, dat zeggen ze) sneller dan normale spelers, dus die KUNNEN zo op redelijk zitten.
Ik heb nog geen één "goed" speler uit mijn jeugdopleiding gekregen, zelfs de "redelijks" zijn erg sporadisch (3 tot nu toe). Vind het resultaat dus érg tegen vallen, maar we gaan gewoon door. Ooit zal die goede speler bij mijn jeugdopleiding rondlopen

Chario2 (818126)
I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years old and is called Sümer İnce.
I would say as an allrounder, he's inadequate. If he develops well, I would say this chap can emerge with weak Passing before joining the senior squad. Right now I would say his Scoring capabilities are around the passable level.
Do we sign him, boss?
Sinds wanneer is passable gelijk aan "goed".CoRrRan schreef op zondag 22 juni 2008 @ 13:47:
Ik heb sinds gisteren een spits in de jeugd die volgens mijn jeugdcoach op "goed" scoren staat, en tevens is hij pas 16j81d. Helaas kan ik 'em niet op z'n 17e verjaardag pullen, aangezien ik hem nog niet zo lang bij mijn team heb. Dit zei mijn scout over hem toen ik hem pullde:
[...]
/▌
maar dab moet er wél wat gaan veranderen aan de pulls.... ik heb nl. een beetje het idee dat de kwaliteit daarvan relatief aand e sterren flink aan het dalen is ....
heb nu tot twee keer toe een speler gepulled die met 5,5/6 sterren in jeugdwedstrijden prima voor de dag leek te komen, maar die na het pullen niet boven de matig en rond de 170/200 TSI zit ...
dat is bagger.....
Vrijwel mn hele huidige generatie lijkt dusdanige scores te halen (rond de 5, 5,5 sterren), maar ik verwacht wel dat ik daar dan ook geld mee moet kunnen verdienen, anders stap ikzelf ook liever terug
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Ik had er denk ik even bij moeten vermelden dat ik deze speler 69 dagen geleden gepulled heb. (Momenteel is ie dus wel 'goed', aangezien m'n coach dat medegedeeld heeft.)
ben benieuwd! succes iedereen met de eerste match.
wat denk je zelf over je kansen.Damien2004 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:26:
Morgen is het zo ver!
ben benieuwd! succes iedereen met de eerste match.
als ik eerlijk ben denk ik niet dat je in de top 3 staat.
hoop het wel natuurlijk
Chario2 (818126)
Trouwens Damien waarom zit je nog niet in de nieuw opgerichte federatie?
nou dat u20 is ook niet veel. selecteren een gozer van 18, 750 tsi, ene luberti. ik vraag waarom ze hem selecteren, voor de spelhervatting. heeft wel wat goals gemaakt maar je komt zo niet echt verder. je aanval stelt niks voor, ja ze spelen dan beton voetbal 4-5-1 noemen ze dat. om maar een punt te halen. er zijn zat talenten beschikbaar voor de aanval die ook wel een aardige vrije trap kunnen nemen lijkt me. heb me in ieder geval aangemeld als spitsen trainer voor u20 kijken wat we er van gaan horen.Anoniem: 26445 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:03:
Verwacht eigenlijk dat hij het niet gaat worden, maar we geven het niet zo gauw op. Kunnen we mooi twee seizoenen aan het Plan gaan werken en dan staan we over 2 seizoenen er weer. Misschien dat we eind volgend seizoen een gooi naar het U20 moeten doen. Dan hebben we in ieder geval al vast een voet tussen de deur.
Trouwens Damien waarom zit je nog niet in de nieuw opgerichte federatie?
Chario2 (818126)
Eindelijk iets wat veelbelovend is! Is 16 jaar en 44 dagen, maar moet sowieso een seizoen wachten totdat ik hem kan promoveren..Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Loïc van Tarel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is matig in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' uitstekend op het gebied van Scoren wordt!
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 255271
Heb ik ook gehad met de Belgische U20, daar stond een verdediger (20 jaar oud!) op de flank met 1 ster. Ik contacteerde hem om te melden dat ik er een heb met o.a. formidabel verdedigen, redelijk vleugelspel, zwak passen, ... die 18 jaar jong is en rond de 4000 TSI heeft. Hij haalt 3-4 sterren in mjin eerste elftal.chario2 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:14:
[...]
nou dat u20 is ook niet veel. selecteren een gozer van 18, 750 tsi, ene luberti. ik vraag waarom ze hem selecteren, voor de spelhervatting. heeft wel wat goals gemaakt maar je komt zo niet echt verder. je aanval stelt niks voor, ja ze spelen dan beton voetbal 4-5-1 noemen ze dat. om maar een punt te halen. er zijn zat talenten beschikbaar voor de aanval die ook wel een aardige vrije trap kunnen nemen lijkt me. heb me in ieder geval aangemeld als spitsen trainer voor u20 kijken wat we er van gaan horen.
Reactie: die verdediger staat er voor spelhervatten, en mijn speler was al 'te ver'.

Ik wou er verder op ingaan, dat hij bvb. maar een middenvelder / aanvaller moet nemen met spelhervatting (die hebben meestal ook beter scoren, ook niet onbelangrijk voor o.a. vrije trappen denk ik). En dat die verdediger met zijn 1 schamel sterretje een serieuze verzwakking is.
Nu ja, het was een KAKA Gent supporter en die zijn ozo jaloers op Club Brugge. Case closed.
Leuk commentaar, had ik nog niet eerder gezien."Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 77e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Andrzej Ziental bij zich en gaf de stammetje-speler een rode kaart.
dat soort dingen begrijp ik niet. maar goed je doet er niks aan.Anoniem: 255271 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 21:22:
[...]
Heb ik ook gehad met de Belgische U20, daar stond een verdediger (20 jaar oud!) op de flank met 1 ster. Ik contacteerde hem om te melden dat ik er een heb met o.a. formidabel verdedigen, redelijk vleugelspel, zwak passen, ... die 18 jaar jong is en rond de 4000 TSI heeft. Hij haalt 3-4 sterren in mjin eerste elftal.
Reactie: die verdediger staat er voor spelhervatten, en mijn speler was al 'te ver'.![]()
Ik wou er verder op ingaan, dat hij bvb. maar een middenvelder / aanvaller moet nemen met spelhervatting (die hebben meestal ook beter scoren, ook niet onbelangrijk voor o.a. vrije trappen denk ik). En dat die verdediger met zijn 1 schamel sterretje een serieuze verzwakking is.
Nu ja, het was een KAKA Gent supporter en die zijn ozo jaloers op Club Brugge. Case closed.
Chario2 (818126)
Anyway, de tactisch sterkste tegenstander (werd geholpen door onze U20 bondscoach trouwens
Als alles goed gaat en een overwicht op verdediging-middenveld-aanval dus gewoon winst betekend, dan zou het wel eens een makkelijk seizoen kunnen worden
/▌
Ploeg: rc zulzeke (742855)
MatchID: 183084360
Je tegenstander had een veel beter middenveld, je had maar 32/34 % balbezit.osorkon! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:51:
Juist men eerste wedstrijd gespeeld in 8ste, ben gepromoveerd van 9de vorig seizoen. Maar wat een opdoffer gekregen. 6-0 verloren!! Nogtans vond ik men opstelling niet zo verkeerd, en vond ik de ploegen kwa spelers nog gelijk opgaand. Heb ik een fout in men tactiek gemaakt of wat ging er precies mis? Iemand raad voor me?
Ploeg: rc zulzeke (742855)
MatchID: 183084360
/▌
Je hebt heel weinig balbezit en dat heb je nou juist nodig om kansen te creeren. De manier om dat beter te krijgen is door je middenveldratings omhoog te halen. In jou geval zou je vrij gemakkelijk over kunnen stappen van 4-4-2 naar 3-5-2, zodat je 1 man extra centraal op het middenveld krijgt waardoor je middenveld sterker wordt en je hopelijk ook wat meer balbezit krijgt. Ook zou je nog je 2 wingers naar het centrum kunnen laten spelen om je middenveld nog een extra boost te geven (dit zou ook kunnen in je huidige 4-4-2 systeem). En als je 4-4-2 wilt blijven spelen i.v.m. training ofzo, dan zou je in plaats van 2 centrale middenvelders en 2 wingers, 3 centrale middenvelders en 1 winger kunnen opstellen, daarvan gaat je middenveld ook omhoog.osorkon! schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:18:
Hmm, wat kan ik hier best aan doen, investeren in andere spelers of is het men opstelling die niet goed is? Men ploeg stond nogtans (op een verdediger na) op zijn sterkst.
[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 22-06-2008 23:36 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Maarja, voor een eerste keer niet slecht
Gisteren mijn eerste wedstrijd verloren met 3-1. Zoals het er nu naar uit ziet, wordt de volgende wedstrijd ook één grote drama.
heel erg jammer. maar wel een goed begin voor de volgende keer.Damien2004 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 07:04:
5de in de verkiezingen! Geen slecht resultaat met 86 stemmen. Butkus heeft er 551. Dat betekend dat heel HOG op hem gestemt heeft zowat![]()
Maarja, voor een eerste keer niet slecht
ga maar voor u20 dan
Chario2 (818126)
Inderdaadchario2 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 08:51:
[...]
heel erg jammer. maar wel een goed begin voor de volgende keer.
ga maar voor u20 dan
Lang leve de 9e divisie, hopelijk ben ik er dit seizoen eruit.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Chario2 (818126)
Nabeschouwing
Zoals van te voren was te verwachten was de eerste ronde voornamelijk fatal voor onze teams uit de VIIIe. Een aantal van hen was echter al zeker van de 2e ronde vanwege het loten van een bot. Echter waren er een ook een aantal die een knappe prestatie neer door zich als laag geplaatst team toch te kwalificeren voor de volgende ronde. Van de hoogste twee divisies plaatste zich iedereen voor de 2e ronde. Uit de divisie VI en VII werden in totaal 10 teams uitgeschakeld. In totaal hebben 87 teams zich geplaatst voor de volgende ronde.
In de Belgische beker verloren we 1 team, maar zagen er wel 4 de volgende ronde halen.
In de Duitse beker zoals eerder vermeld is onze enige deelnemer nog steeds actief.
Voorbeschouwing
Woensdag mogen de 91 teams in Nederland en Belgie weer aantreden in de beker. Een dag eerder treed onze Duitse deelnemer al aan. We zullen moet afwachten of de lager spelende teams voor een stunt kunnen zorgen en nog een ronde aan vast kunnen plakken. De-SparTies kunnen zich opmaken voor een drukke wedstrijd. Niet vanwege de supporters maar de spelers van AC ADHD zullen wel over het veld stuiteren. v.v. Scherpenzeel zal waarschijnlijk het tegenovergestelde mee gaan maken tegen Waxon Waxoff.
In ieder geval iedereen succes en laten er zo veel mogelijk de volgende ronde halen.
Beker overzicht
Ga volgende oefenwedstrijd eens proberen met een 3-5-2 en misschien als dit goed uitkomt een nieuwe centrale middenvelder aanschaffen.Sandyman538 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:34:
[...]
Je hebt heel weinig balbezit en dat heb je nou juist nodig om kansen te creeren. De manier om dat beter te krijgen is door je middenveldratings omhoog te halen. In jou geval zou je vrij gemakkelijk over kunnen stappen van 4-4-2 naar 3-5-2, zodat je 1 man extra centraal op het middenveld krijgt waardoor je middenveld sterker wordt en je hopelijk ook wat meer balbezit krijgt. Ook zou je nog je 2 wingers naar het centrum kunnen laten spelen om je middenveld nog een extra boost te geven (dit zou ook kunnen in je huidige 4-4-2 systeem). En als je 4-4-2 wilt blijven spelen i.v.m. training ofzo, dan zou je in plaats van 2 centrale middenvelders en 2 wingers, 3 centrale middenvelders en 1 winger kunnen opstellen, daarvan gaat je middenveld ook omhoog.
tegenstander haalt een uitmuntend mid.
voor counter heb ik een te zwakke verdediging dus we gaan vrolijk op de aanval
Chario2 (818126)
Mooi verhaal weer!
Ik ging er al vanuit dat ik afgelopen ronde eruit zou liggen, maar nu is het 99% zeker. Ik denk dan ook dat ik (zeker gezien het feit dat ik mij eigenlijk moet toeleggen op lijfsbehoud in de VII) mijn B elftal opstel; ook om verdere schade aan mijn A spelers (vorige wedstrijd was een veldslag) te voorkomen
Mooi verhaal, grappig dat mijn team genoemd werd in je verhaal. Helaas vrees ik, dat deze ADHD spelertjes mijn team helemaal weg gaan spelen.
Zijn er trouwens nog meer mensen die het bord spel hebben gekocht? Ik heb hem al binnen, nog niet kunnen spelen. Maar wel alles beetje bekeken en doorgelezen, erg uitgebreid en leuk spel volgens mij!
Bij een volgende meeting maar eens spelen met z'n allen!
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Chario2 (818126)
@Dsanka, wederom een leuk verhaal over de beker! Tijd voor een nieuw baantje binnen de fed? 'Bekerverslaggever' of iets dergelijks? Laat het maar weten.
Klopt, geloof dat ze toen zijn gaan bowlen (8 man dacht ik) en Yared had dat toen helemaal geregeld. Utrecht is het meest centrale dus daar was het toen ook dacht ik.Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:15:
Volgens mij was de laatste meeting toen Yared nog voorzitter was, dus dat is inderdaad een behoorlijke tijd geleden... ha ha.
@Dsanka, wederom een leuk verhaal over de beker! Tijd voor een nieuw baantje binnen de fed? 'Bekerverslaggever' of iets dergelijks? Laat het maar weten.
Lijkt me ook wel leuk
Paar maanden geleden meeting van de HAG (Het Antwoord Genootschap) gehad en waarschijnlijk in juli weer 1Anoniem: 26445 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:54:
Het is volgens mij wel al weer een tijd geleden dat er überhaupt een meeting was of ik heb er totaal over heen gelezen.
Altijd erg gezellig, helemaal met het bord spel
Edit: Ook maar direct lid geworden van de GoT federatie.. pas net lid van GoT dus moet dan ook meteen de federatie in

[ Voor 13% gewijzigd door JamesB009 op 23-06-2008 16:10 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zie een nieuw baantje wel zitten eigenlijk.Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:15:
@ JamesB009
Zal je gelijk even opnemen in het bekeroverzicht.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-06-2008 16:19 ]
Na 1 wedstrijd? beetje voorbarigShabbaman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:10:
Tsjonge jonge... een of andere pauper vond het nodig om twee van mijn middenvelders het ziekenhuis in te schoppen. De titelaspiraties kunnen weer in de kast. Snik.
Chario2 (818126)
ThnxAnoniem: 26445 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:16:
[...]
Zie een nieuw baantje wel zitten eigenlijk.
@ JamesB009
Zal je gelijk even opnemen in het bekeroverzicht.
- De link naar de federatie site werkt niet meer, waarschijnlijk al bekend? Maar de link staat nog wel op HT + in topicstart.
- Als link kan misschien de website van de HAG worden bijgevoegd. Deze site staat erg veel nuttige informatie over tactiek en verschillende onderzoeken. (http://hagonline.org)
@DSanka
Waar kan ik het bekeroverzicht eigenlijk vinden?
Ik zal het de komende twee weken ook met een half middenveld moeten stellen. Mijn divisie is nou niet zo zwak dat dat niets uit zou maken. Ik heb nog wel wat geld op de bank, en daar zou ik net een vervanger voor kunnen kopen. Het extra salaris kan ik niet opbrengen, dus dan zou ik met veel verlies een van de geblesseerde spelers moeten verkopen. Niet een goed plan dus.
Als je wint gaan ook je inkomsten (sponsor en kaartverkoop) omhoog. Maar misschien kun je dan beter een andere speler ontslaan en twee spelers aanschaffen die een klein beetje beter zijn in plaats van een die een stuk beter is (dat scheelt veel in salariskosten)Shabbaman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:55:
[...]
Ik zal het de komende twee weken ook met een half middenveld moeten stellen. Mijn divisie is nou niet zo zwak dat dat niets uit zou maken. Ik heb nog wel wat geld op de bank, en daar zou ik net een vervanger voor kunnen kopen. Het extra salaris kan ik niet opbrengen, dus dan zou ik met veel verlies een van de geblesseerde spelers moeten verkopen. Niet een goed plan dus.
/▌
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-06-2008 17:28 ]
met 10 dokters zijn je spelers binnen 7 updates weer speelklaar (wel licht geblesseerd dus ze missen hooguit één match)Shabbaman schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:55:
[...]
verder heb je volgens mij best nog wel de kwaliteit om je tegenstander volgende week te kunnen pakken, dat is een degradatiekandidaat, die behoorlijk lagere hatstats haalt.
de schade moet volgens mij dus best te beperken zijn.
Nieuwe functie 'beker analyticus' is aangemaakt binnen de fed en daar kun je voor solliciteren. Aan de naam kan nog gesleuteld worden als je dat wil.Anoniem: 26445 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:16:
Zie een nieuw baantje wel zitten eigenlijk.
Inderdaad een goed plan, en bij deze meteen gedaan.JamesB009 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:56:
Dank je, leuk overzichtje.
Misschien een idee om die link ook in topic start te plaatsen?
@Iedereen, wie is op dit moment de cupgeit in de fed? Maak u zelf bekend en solliciteer dan ook meteen even op de functie van cupgeit
[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 23-06-2008 17:58 ]
Thnx!Sandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:57:
[...]
Inderdaad een goed plan, en bij deze meteen gedaan.
Kan je ook nog kijken naar deze 2 puntjes?
- De link naar de federatie site werkt niet meer, waarschijnlijk al bekend? Maar de link staat nog wel op HT + in topicstart.
- Als link kan misschien de website van de HAG worden bijgevoegd. Deze site staat erg veel nuttige informatie over tactiek en verschillende onderzoeken. (http://hagonline.org)
Ben cupgeit, maar vind VIP een leukere functieSandyman538 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:57:
@Iedereen, wie is op dit moment de cupgeit in de fed? Maak u zelf bekend en solliciteer dan ook meteen even op de functie van cupgeit
ik speel tegen een team uit de V, dat op volle kracht speelt, echter counter speelt....
en nu sta ik op 3-3...
helaas speel ik nog maar met 10 man, maar de extra tijd is begonnen...
godzijdank heb ik, overmoedig als ikw as zelfs voor het eerst mn penalty-nemers volledig ingesteld op een hopelijk kloppende sterkte...
het zou een gigantische verrassing zijn en een ongeloofijke prestatie voor mn team imho ...
toch een wedstrijd om trots op te zijn, alhoewel aan de andere kant de Match-engine wel vervoekt zal zijn als je ziet dat hij 247 hatstats haalde en ik 140
Maar sowieso een goed resultaat voor een eerste beker seizoen. Doordat hij zo´n laag middenveld had gecreëerd had je jammer genoeg alleen niet aan de counter tactiek die je had ingesteld.
De volledige staf van dr. Fuentes is ondertussen uit Madrid ingevlogenRM-rf schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:38:
[...]
met 10 dokters zijn je spelers binnen 7 updates weer speelklaar (wel licht geblesseerd dus ze missen hooguit één match)
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een trainee voor op de vleugel te kopen (ik train wingerts) voor het A-elftal, en een van de vleugelspelers zo lang op het middenveld te laten spelen. Het was toch ook wel weer tijd voor een nieuwe trainee, en volgens mij kan ik veel geld vangen voor de vleugelspeler(s) uit mijn A-elftal.
Tsja. Ik ben niet meer heel fanatiek aan het hattricken (echt werk tegenwoordig, weinig hattricktijd dus), maar dit had ik ook wel eerder kunnen bedenken. Misschien was de verstandigste keuze om die twee vleugelspelers afgelopen zondag gelijk te koop te zetten. Maar goed, die ene vleugelspeler heeft wereldklasse PM, zo'n drama is het blijkbaar ook allemaal weer niet. Gelukkig. Shabba FC kampioeneh ole ole!
Succes allemaa!!
Trouwens wat vind iedereen van de nieuwe transfergeschiedenis.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 25-06-2008 11:28 ]
Edit: Competitie-pagina is ook aangepast met stijging/daling en goaldifference. Zat normaal al in Foxtrick, maar nu standaard.
[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 25-06-2008 11:58 ]
teampagina was met foxtrick al goed, maar verbeteringen zijn altijd welkom natuurlijk.
Het was niet in Utrecht, maar in Amsterdam vlakbij de RAI. We hadden daar afgesproken bij de plaatselijke bowling, vanuit daar zijn we doorgegaan naar de Toetanchamon voor een goede hap shoarma, of iets wat er voor door ging. Was erg gezellig.Damien2004 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:04:
[...]
Klopt, geloof dat ze toen zijn gaan bowlen (8 man dacht ik) en Yared had dat toen helemaal geregeld. Utrecht is het meest centrale dus daar was het toen ook dacht ik.
Lijkt me ook wel leuk
Wie daar bij waren? Uit mijn hoofd gezegd, Thije, Yared, MetalMeijer, HvP, Maestrotim? En dan vergeet ik er nog wel een paar...Was gezellig!
Hmmm, is wel een stuk makkelijker nu om al die pagina's te doorlopen nu met 345 transfers totaalAnoniem: 26445 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:14:
Trouwens wat vind iedereen van de nieuwe transfergeschiedenis.
Nog een paar minuten en dan eens kijken of voor het eerst ronde 3 gehaald kan worden, ben heel benieuwd.
Ben ook benieuwd of de verbeterde effectiviteit van de vleugelaanval te merken is, speel dat al vanaf het begin, maar hoop dat er nu wat meer kansen over de vleugels gaan komen.
[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 25-06-2008 16:59 ]
Lees net een persbericht van een competitiegenoot:"Doelstelling dit seizoen: bij de eerste 8 eindigen. Gezien ons spelersmateriaal moet dit lukken", kon er toch om lachen
[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 25-06-2008 17:52 ]
Anoniem: 255271
Het gerenoveerde stadion werd ingewijd met een record aantal toeschouwers! (26000 en een klets).
Volgende week aan de bak tegen een 4e klasser

Voor het eerst overleef ik 2 wedstrijden in de beker.
Vond het sowieso al mooi de 2e ronde bereikt te hebbenm dat was al boven verwachting.
Wanneer begint de GOT-cup?
Dit topic is gesloten.