Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:41
Pewwy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:03:
Krap gewonnen, 1-2. Zomdag pic in een uitwedstrijd met counter, kijken of ik mijn tegenstander kan verrassen met een counter. Wat staan er trouwens irritant weinig verdedigers te koop op het moment :( Moet er eentje terugkopen voor mijn vleugelverdediger die er zometeen uitgaat, maar die mag vooral niet te slecht zijn.
Ik vind sowieso dat er vrij weinig te koop staat in de hogere regionen. Aangezien ik nog wat geld op de bank had zat ik er even losjes aan te denken om mijn bovennatuurlijk keeper in te ruilen voor een buitenaardse. Enige eis eigenlijk dat hij Nederlander moet zijn, aangezien mijn complete a-elftal Nederlands is. He-le-maal niks. En als ik de eis van het Nederlanderschap achterwege laat, kun je het aanbod ook op 1 a 2 handen tellen :/

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 10:51

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ongelooflijk: gewoon met 4-3 gewonnen met een fantasy opstelling! Een 8e (ik) vs een 5e (hij).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Een stunt! 3de ronde bereikt! Tegen de verwachting in :p Volgende ronde word onhaalbaar of er moet vrijdag heel wat gaan poppen :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Sandyman538 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:13:
[...]

Ik vind sowieso dat er vrij weinig te koop staat in de hogere regionen. Aangezien ik nog wat geld op de bank had zat ik er even losjes aan te denken om mijn bovennatuurlijk keeper in te ruilen voor een buitenaardse. Enige eis eigenlijk dat hij Nederlander moet zijn, aangezien mijn complete a-elftal Nederlands is. He-le-maal niks. En als ik de eis van het Nederlanderschap achterwege laat, kun je het aanbod ook op 1 a 2 handen tellen :/
Kopen ;) Getraind of def

Luud Hirdes
TSI = 73 990, 24 jaar en 12 dagen, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een redelijk leider

Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Daar kan je aardig wat geld voor vangen voor die keeper. Zat vanmiddag een beetje te zoeken naar keepers met verdedigen en daar betaald je op het moment gewoon meer als 4 miljoen voor als ze op een beetje hoog niveau zijn.

Zelf uiteindelijk vandaag met 2-4 gewonnen en op naar de 3e ronde. Hopelijk kan ik er nog een ronde meepakken om mijn record te evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:
Daar kan je aardig wat geld voor vangen voor die keeper. Zat vanmiddag een beetje te zoeken naar keepers met verdedigen en daar betaald je op het moment gewoon meer als 4 miljoen voor als ze op een beetje hoog niveau zijn.
Buitenaards keepers zijn de afgelopen week voor rond de 6 miljoen 8)7 verkocht. Dat heb ik er nou net weer niet voor over. Met dat geld kun je veel meer leuke dingen doen.

/edit

Ah, zie dat jij er 2 maand geleden ook al 5,6 miljoen voor betaald hebt hvp. Maar voor 1,5 ster meer heb ik eigenlijk geen 2 miljoen over (zou het me kosten als ik mijn bovennatuurlijke keeper verkoop).

[ Voor 17% gewijzigd door Sandyman538 op 26-06-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Prijzen zullen wel weer dalen voor die keepers denk ik.
Ben benieuwd wat de meerwaarde echt gaat worden.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:49

Shabbaman

Got love?

Ondanks de twee gebleseerde middenvelders piccend met 0-2 gewonnen. Wel ben ik mijn beste middenvelder voor vier weken kwijtgeraakt... De match engine mag me niet deze week.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Deze keeper is ook al duur betaald ja, maar ik had het er wel voor over. Mijn eerste keeper was 34, en deze was jong, Nederlander en had zwak verdedigen. Dus probeer hem zo veel mogelijk op def te trainen, en moet zeggen in de sterren zie je het al wel terug. De ratings moet ik nog iets verder er op na gaan. Maar hij heeft de leeftijd. Na 2-3 seizoenen def training kan hij wel eens zeer interessant zijn om te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDeBatser
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
Bestaat er een maximale hoogte van je teamspirit als je slechts een redelijk trainer hebt en wel elke wedstrijd PIC speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
HenkDeBatser schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:09:
Bestaat er een maximale hoogte van je teamspirit als je slechts een redelijk trainer hebt en wel elke wedstrijd PIC speelt?
Zowiezo is er een maximum maar die weet je natuurlijk. Het probleem is dat een redelijk trainer het niet lang vast kan houden. Dus je zal er veel langer en vaker voor moeten picen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
HTZone
Misschien al door sommige bekeken maar ik ben dus bezig met het opzetten van een magazine voor HT. Wil allerlei nieuws gaan publiceren maar zoek ook mensen die willen mee helpen.
Een rubriek verzinnen en zelf de kar trekken bijvoorbeeld.

Wat ik onder andere wil volgen: Ere disvisie, 2de, beker, NT, U20, WK's en ander leuk nieuws.
Ook komen er speler awards. Dus zoals jullie van hier gewent zijn.

Wil kijken of er animo voor is en of het leuk is voor de community om een soort krant te hebben. Het moet een nieuwe YGM worden maar dan voor geheel Nederland. Maar een beetje "lokaal nieuws" als bijvoorbeeld federatie nieuws moet ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Misschien heb je hier wat aan?
http://www.hagonline.org/?c=teamgeest

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:16

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

bedoel je enkel 'redelijk' trainer of een trainer met 'redelijk' leiderschap..?

de teamgeest en het verval ervan wordt enkel (deels) beinvloed door het leiderschap van je trainer.
redelijk leiderschap zal dit nog best wel hoog houden, maar zeker bij de betere teamgeest ('dolgelukkig', 'in de wolken' e.d.) is de kans zeer groot dat je gedurende week een terugval ziet..
hierbij speelt ook mee dat de teamgeest een 'na-de-komma-waarde' heeft terwijl je enkel het 'volle' getal ziet:
zo kan je teamgeest bv 7,1 zijn of juist 7,9 en bij beide is dan 'tevreden' getoond.... in het eerste geval is de kans zeer groot op een terugval bij de eerstvolgende update.

Ikzelf heb een coach met redelijk leiderschap, maar ik heb ook nog wel eens een terugval meegemaakt van meer dan een volle waarde, in enkele updates...
ik vermoed zelf dan ook dat er een soort van 'randomizer' inzit, soms het verval hoger kan zijn dan anders

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:12

nXXt

Carpe omnia

Hoe vaak wilde je dat magazine uitbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Brainpower schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:58:
Ik ben op zoek naar een nieuwe host voor onze federatiesite GoTtrick.

Moet ASP ondersteunen, 24/7 beschikbaar zijn en FTP toegang hebben. Denk je iets te kunnen bijdragen, neem dan even contact met mij op. Via Hattrick of mail (zie profiel).

Bedankt alvast!
Nog steeds niemand? Want de GoT Cup moet wel over een week of 3 beginnen en ga donderdag op vakantie. Dus voor de tijd moet deze weer up-and-running zijn...

Edit.
Volgens mij heeft mijn provider ASP ondersteuning. Zal dat eens kijken zo...

[ Voor 7% gewijzigd door NiMu83 op 26-06-2008 14:45 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Meneer iCy

swarma

Brainpower schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:41:
[...]

Nog steeds niemand? Want de GoT Cup moet wel over een week of 3 beginnen en ga donderdag op vakantie. Dus voor de tijd moet deze weer up-and-running zijn...
Sorry mijn host heeft volgens geen ASP.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
nXXt schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:12:
[...]

Hoe vaak wilde je dat magazine uitbrengen?
Het gaat om artikelen. Dus bijvoorbeeld als je iets over de beker wil zeggen dan zal dat dus iedere week zijn. Wil je iets over oranje dan alleen wanneer ze spelen. Wil je een column schrijven dan kan dat 1x in de 2 weken of in de maand ofzo. Dus afhankelijk van wat je gaat doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:41:
[...]

Edit.
Volgens mij heeft mijn provider ASP ondersteuning. Zal dat eens kijken zo...
Kan wel ASP op mijn server draaien misschien. Maar dan weet ik niet hoe dat gaat verder qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:48:
[...]

Kan wel ASP op mijn server draaien misschien. Maar dan weet ik niet hoe dat gaat verder qua snelheid.
Misschien een idee om tijdelijk even alleen het got cup gebeuren daar op te hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:41:
[...]

Misschien een idee om tijdelijk even alleen het got cup gebeuren daar op te hebben dan?
Moet alleen een andere port gebruiken dan 80....weet niet of dat een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 21:43

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Grmbl, vormdaling zet nog even door.... -17 in 2 weken :'( Gelukkig staat de teamgeest op dolgelukkig, dat maakt weer wat goed vooralsnog....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Bij mij ook -7/+1 qua vorm... enkel heb ik wel het voordeel dat het vooral mn B-team spelers/trainee's zijn; bij mn A-team is het +1/-1 qua vorm.

Is dat niet gewoon een na-effect van de seizoenswisseling? (grote kans op daling van de achtergrondvorm omdat een hoop spelers twee weken niet gespeeld hebben)

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 27-06-2008 09:33 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damien2004 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:57:
[...]

Moet alleen een andere port gebruiken dan 80....weet niet of dat een probleem is?
Of alleen het ASP gedeelte bij jou en de hosting elders mits mogelijk. Weet zelf niks van ASP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

+1 passen erbij vandaag. Beter iets dan niets. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
+2 verdedigen :) maar wel met vormverlies :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
+ 1 passen. Weer ff verpatsen voor een mil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ik heb een host kunnen regelen en de GoTtrick site werkt weer.

Zodra Joss http://www.gottrick.nl.nu linkt naar het juiste adres werkt deze weer!

Sandyman, wijzig even de link van GoTtrick naar:
http://www.gottrick.nl.nu

Ik stuur nog een bericht de deur uit zodra deze link werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
Brainpower schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:49:
Ik heb een host kunnen regelen en de GoTtrick site werkt weer.

Zodra Joss http://www.gottrick.nl.nu linkt naar het juiste adres werkt deze weer!

Ik stuur nog een bericht de deur uit zodra deze link werkt!
Bij deze :) http://www.gottrick.nl.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Brainpower schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:49:
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mooi!

Kunnen jullie ook niet inloggen op GoTtrick? Krijg geen melding ofzo maar hij logt me niet in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Brainpower schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 19:46:
Mooi!

Kunnen jullie ook niet inloggen op GoTtrick? Krijg geen melding ofzo maar hij logt me niet in!
Jup, zelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

odan

The dark side is within all!

kan wel inloggen ook dingen aanpassen. maar ik kan niet zien wie er online zijn.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

odan schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 20:06:
kan wel inloggen ook dingen aanpassen. maar ik kan niet zien wie er online zijn.
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heb het ff op 3 systemen gecheckt: overal werkt het inloggen wel met Firefox, maar niet met IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

even iets heeel anders tussendoor....
Kazimír Balčík [playerid=197147915]
17 jaar en 91 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 18-07-2008
Nationaliteit: Slovensko
Total Skill Index (TSI): 7 610
Loon: 2 528 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: redelijk Keepen: formidabel
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht

Iemand die het aandurft en overheeft om daar even een ton op te bieden ?? Wil graag alvast kijken naar een vervanger voor deze trainee :P

Excuses voor deze spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
100 000? No problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

leek me al een laag bedrag maar daarmee kan ik ff verder kijken, moet / mag wel ongeveer 1,5 tot 2 mil gaan opbrengen uiteindelijk, en dat in 9 weken is leuke winst bij 2 ton aankoop :9 thanks iig, kan ik ff kijken naar een laatste keeper trainee en dan over op.... geen idee nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Dus de 1 kan wel inloggen op http://www.gottrick.nl.nu/ en de ander niet?

Ik snap er echt niks van waarom hij mijzelf niet inlogd op de site! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Brainpower schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:12:
Dus de 1 kan wel inloggen op http://www.gottrick.nl.nu/ en de ander niet?

Ik snap er echt niks van waarom hij mijzelf niet inlogd op de site! :S
Inloggen lukt mij gewoon zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

GoTtrick

Eindelijk werkt GoTtrick weer naar behoren!

Een nieuw adres met een nieuwe host erachter:
http://www.gottrick.nl.nu/

Deze link zal hoop ik niet meer wijzigen, en mocht de site niet meer gehost worden op de site waar deze nu zit, dan blijft bovenstaande link gewoon geldig!

Het inlog probleem ligt aan je browser. De cookies van http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick moeten altijd worden geaccepteerd. Dubbelklik hiervoor op het oogje onderin het scherm wanneer je problemen met inloggen hebt en accepteer cookies van deze site door met de rechtermuis hierop te klikken en te kiezen voor "Always accept cookies from this site".

Mocht je nog problemen hebben, schroom niet en neem contact met mij op!

Succes!

Brainpower.

[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 29-06-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Sta momenteel in de 2de helft voor met 7-0 tegen een botje, heb hem maar gepict maar speel hem wel lekker en kan ik de leiding nemen in de competitie :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 12:37
net 6-0 gewonnen van iemand die het halve seizoen walk-overs heeft veroorzaakt en nu ineens besloot een paar spelers te kopen en toch weer te spelen. Meteen mijn beste verdediger geblesseerd voor 3 weken :-(. Waarom moet die nou precies nu een team opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

BartKers schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:46:
net 6-0 gewonnen van iemand die het halve seizoen walk-overs heeft veroorzaakt en nu ineens besloot een paar spelers te kopen en toch weer te spelen. Meteen mijn beste verdediger geblesseerd voor 3 weken :-(. Waarom moet die nou precies nu een team opstellen.
Het halve seizoen is een wedstrijd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
3-0 gewonnen! :) Volgende week tegen een veredeld BOT-elftal, dus de competitie zit wel snor.

Nu nog hopen dat ik woensdag in de beker kan winnen, want dan zou ik de week erop met het A-elftal in de beker kunnen spelen en zodoende een clubrecord KUNNEN breken (nooit verder gekomen dan de vierde ronde :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-05 12:37
Marzman schreef op zondag 29 juni 2008 @ 21:52:
[...]

Het halve seizoen is een wedstrijd.
ik bedoel ook inclusief vorig seizoen...
Hij heeft 7 wedstrijden achter elkaar niemand opgesteld. Laatste keer, vóór vandaag, was 11-05-2008 en toen had hij een team van 8 man opgesteld.

[ Voor 29% gewijzigd door BartKers op 29-06-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

odan

The dark side is within all!

2-1 gewonnen waar ik persoonlijk hoopte op een gelijkspel. de blessures bij mijn tegenstander hebben hem de das omgedaan.

ik sta nu na 2 wedstrijden met 4 punten op de 4e plaats en behoud lijkt ook dit jaar weer te behalen waar het vorig jaar wat moeilijker ging.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Ik heb de wedstrijd ook gewonnen, en sta eerste op doelsaldo in mijn competitie:) Echter ben ik nu wel benieuwd wat mijn A elftal zou kunnen zijn, ik heb met alle programma beetje opstellingen laten maken maar overal komen verschillende mensen en verschillende posities uit..

Op naar de volgende wedstrijd waar ik weer een echte tegenstander tegenkom :)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
Lekker hoor, speel ik tegen een van de grootste concurrenten in deze poule gelijk (1-1)
maar hij schop wel ff twee van mijn verdedigers eruit voor 8 weken
Bedankt Robbiedebest! :( :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0-0 gelijk gespeeld in een verder saaie wedstrijd. Iedere helft waren twee berichten en dat was het dan wel weer. Maar goed we zijn nog steeds ongeslagen met 2 punten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
3-0 verloren en vergeten te PICen :'( Dag beker stunt hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06 01:37

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 08:10:
3-0 verloren en vergeten te PICen :'( Dag beker stunt hehe.
blij dat je geen bondscoach bent ;) ;) :)

[ Voor 8% gewijzigd door chario2 op 30-06-2008 09:03 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bekernieuws Ronde 2

Nabeschouwing
Helaas zagen we deze ronde onze enige Duitse deelnemer uitgeschakeld worden. Hij heeft zich echter tot de laatste seconde verzet en er moest een Nederlander aan te pas komen om de beslissende penalty binnen te schieten. Voor de Fans van FC Proxi zal het een lange reis terug naar huis zijn geweest. Ze zagen hun team roemloos ten onder gaan zonder ook maar een kans te creëren. De fans waren het over eens dat als het team zo speelt dat de uitschakeling terecht was. De spelers van Boer Harmsen moest het ontgelden deze ronde. Het team zag drie spelers met blessures van het veld gaan. Daarnaast moest het thuispubliek ook nog toezien hoe de keeper zes keer de bal uit het net kon halen. Daar tegenover wisten ze zelf maar 1 keer te scoren. De tegenstanders van SVGHENT, anonieme alcoholisten, was voor de verandering eens een keer nuchter en lieten deze tweaker met 3-1 nederlaag achter. Giga eagles kende dat zelfde probleem met hun 3-5 uitschakeling tegen fc lazerus. FC ASN toonde zich een ware toreador door United bulls uit te schakelen. FC Sa-weee-tah kwam met te weinig spelers opdagen en kreeg een regelmentaire verliespartij aan de broek.

In totaal zagen we deze ronde 34 teams sneuvelen. Waaronder de eerste teams uit V. Als laatste nog een vermelding voor Spatie mag wel en Den Koperen Duif die als enige uit VIII nog actief zijn in de beker.

Voorbeschouwing

De tegenstander van de Gooise Vogels heeft dit weekend gespeeld tegen een andere fed genoot in de competitie. Ze gelijkgespeeld tegen F.C. De Vuurvliegen in de competie. Hopelijk halen ze tegen Gooise Vogels geen beter resultaat. The "J" Club zal in de volgende ronde aantreden tegen het team dat Joane's Boys in ronde 2 heeft uitgeschakeld. Hopelijk kan The "J" Club een beter resultaat neerzetten en er nog een ronde aan vast plakken. Magister SF zal het tegen ongekende krachten op moeten nemen als zijn spelers woensdag tegen de jongens van yoda boys aan moeten treden. Om er maar eens een quote tegen aan te gooien. Let the force be with him. De Merkenburgse Boys moeten komende ronde uitkijken want de tegenstander zal proberen ze onder de zoden te stoppen. Het zal er dus hard aan toe gaan tegen FC Onder de Zoden.

Bekeroverzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Gisteren de eerste echte wedstrijd gehad en die ging beter dan vooraf verwacht. De teamgeest was nog even een niveau extra naar beneden gegaan, maar de wedstrijd werd in de 2e helft beslist, 4-0 winst :) Het net uitgebreide stadion (28000 plaatsen) was ook meteen uitverkocht, op naar de volgende uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb het rustig aan gedaan, moest toch een botje spelen. 7-0 gewonnen, maar het botje heeft wel 1 van me spelers geblesseerd geschopt :-(. Waarom is niet het oude bot systeem er niet en dat je automatisch met 5-0 wint zonder enigsinds kans op blessures :-P.

Aankomende 3 weken zal het net zo gemakkelijk gaan. Zit in de 9e divisie met daarin 4 bot teams en ik krijg ze weliswaar allemaal achterelkaar :'). Daarna een belangrijke match, de potentiele nummer 1/2. Dit seizoen ga ik vrijwel zeker promoveren aangezien een andere kandidaat nu al 2x heeft verloren.

Oja de fanclub heeft echt heel veel trouwen in het team toen ik tegen het bot team moet :') (we zijn aan elkaar gewaagd)

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 30-06-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Afgelopen weekend helaas verdiend verloren. Op een of andere manier willen mijn spelers de vorm die nodig is voor de winst in de 8e divisie niet halen... Continue verlies ik op sleutelspelers vorm en afgelopen vrijdag ging dat zelfs met 2 punten naar beneden voor een van mijn verdedigers.

Mijn tegenstander heeft daar goed van geprofiteerd met een veel betere aanval dan mijn verdediging en dus heb ik met 2 doelpunten verschil verloren. Ja, dit zal een moeilijker seizoen worden dan vorig seizoen, meerdere spelers lijken een gezonder team te hebben dan ik.

Komende woensdag inderdaad de 3e (en nu toch zeker de laatste) ronde in de beker. M'n fans zullen er waarschijnlijk niet eens bijzijn, aangezien die op "Better not show up" staan. Dus ik ga weer lekker een fantasie opstelling gebruiken en PIC'en. Ik was echt verbaasd dat ik vorige week woensdag door de bekerronde kwam. Maar mijn tegenstander had er niet zo'n zin in blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 13:58
Heb het gevoel dat ik een beetje door de ME genaaid ben.. veel betere ratings (141 vs 117 HatStats/8.76 vs 6.05 loddar), meer sterren, speelde thuis en alsnog verlies ik met 4-5..

Weet niet of ik mijn eerste seizoen in de VII ga overleven op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik die wedstrijd bekijk dan zie ik alle kansen over de vleugel komen vanwege je tactiek vleugelaanval. Terwijl er volgens mij kansen lagen in het centrum met je sterkere middenveld en gelijkwaardige centrale aanval.

Daarbij komt nog eens dat je centrale verdediging iets verzwakt door die tactiek en zijn aanval dus op die positie veel sterker was dan jouw verdediging.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 30-06-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Gisteren met geluk van bot gewonnen, had een beetje een TE slecht team neergezet. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hmm, gaat een moeilijk seizoen worden, wederom twijfel ik om alles te koop te zetten, een paar weken te wachten, en daarna betere spelers terug te kopen voor minder. Maar die prijs daalt nog niet echt. Zal wel tot week 8 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Dat zou ik inderdaad niet gokken. Dan kan je beter een goed trainingsschema opzetten en daar spelers op kopen, daar heb je dan waarschijnlijk meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GOT CUP

De inschrijving is geopend! Een nieuw seizoen en dus ook nieuwe kansen in de got cup!

Inschrijving geopend: 01-7-2008
Inschrijving gesloten: 16-7-2008 22:30
Schema bekend:16-7-2008 23:00
Begin GoT Cup: 23-7-2008 17:00

Zorg dat je optijd je zelf inschrijft, ik spam nog even op de 16de dat je niemand moet uitdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Laatst online: 05-06 12:03
Ik denk dat je even 6 in 7 moet veranderen, qua maand ;-)

Voor de rest goede post :)

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 09:54:
Ik denk dat je even 6 in 7 moet veranderen, qua maand ;-)

Voor de rest goede post :)
Wat bedoel je? ;)

Aangepast 8)

Ik kan geen federatie nieuwsbrief versturen. Kan iemand anders dat eens proberen? Wil het volgende versturen:

De inschrijving is geopend op http://www.gottrick.nl.nu/! Een nieuw seizoen en dus ook nieuwe kansen in de got cup!

Inschrijving geopend: 01-7-2008
Inschrijving gesloten: 16-7-2008 22:30
Schema bekend:16-7-2008 23:00
Begin GoT Cup: 23-7-2008 17:00

Zorg dat je op tijd je zelf inschrijft, ik spam nog even op de 16de dat je niemand moet uitdagen :)

[ Voor 50% gewijzigd door Swanfield op 01-07-2008 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Stuur ook even een nieuwsbrief de deur uit :)
(als dat kan tenminste, ik krijg elke keer een foutmelding!)

Geef ook even de juiste link naar de fed site in je nieuwsbrief :)

Krijg dus ook foutmelding!

EDIT:
Heb jij het seizoen geupdate??? Dat was al gebeurd en volgens mij ben je dan weer naar een nieuw seizoen gegaan! Zo ja, dan fix ik het later op de dag wel :)

[ Voor 53% gewijzigd door NiMu83 op 01-07-2008 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
kan wel inloggen, maar niet inschrijven voor de cup. Online gebruikers: 31 lijkt me ook wat veel voor GOTtrick. Ik probeer het later nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sarinsarin, dat probleem heb ik ook met IE 7. Met firefox geen enkel probleem. Het lijkt erop alsof je gewoon niet wordt ingelogd.

Ben ingeschreven en ik zal wel snel uit de cup liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zie dit bericht mensen over het niet kunnen inloggen:
Brainpower schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 16:05:
GoTtrick

Eindelijk werkt GoTtrick weer naar behoren!

Een nieuw adres met een nieuwe host erachter:
http://www.gottrick.nl.nu/

Deze link zal hoop ik niet meer wijzigen, en mocht de site niet meer gehost worden op de site waar deze nu zit, dan blijft bovenstaande link gewoon geldig!

Het inlog probleem ligt aan je browser. De cookies van http://www.osv-amsterdam.nl/gottrick moeten altijd worden geaccepteerd. Dubbelklik hiervoor op het oogje onderin het scherm wanneer je problemen met inloggen hebt en accepteer cookies van deze site door met de rechtermuis hierop te klikken en te kiezen voor "Always accept cookies from this site".

Mocht je nog problemen hebben, schroom niet en neem contact met mij op!

Succes!

Brainpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
ja had dat gelezen, maar dat werkte niet, dacht ik.
Het blijkt nu dat ik hier niet de rechten heb om die site toe te voegen om cookies te accepteren, dus ik probeer het dit weekend thuis wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 16:11

hilgo

Clear your mind of can't.

Ga het dit seizoen weer proberen, ik hoop de poule fase door te komen :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

sarinsarin schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:06:
ja had dat gelezen, maar dat werkte niet, dacht ik.
Het blijkt nu dat ik hier niet de rechten heb om die site toe te voegen om cookies te accepteren, dus ik probeer het dit weekend thuis wel.
Ja dat kan ook een probleem zijn idd. Mocht het thuis ook niet werken laat dit mij dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@Brain heb inderdaad een nieuw seizoen gestart :) De link werkt trouwens bij mij wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

De link werkt bij mij ook gewoon.

Heb me direct aangemeld voor de Cup! Hopelijk zit ik dan nog in de beker, maar verwacht het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153006

Ik speel donderdag mijn laatste jeugdwedstrijd en mag me dan opgeven voor een nieuwe competitie.
Iemand een suggestie? zat al in de startpost te kijken of er een GoT-competitie was, maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 153006 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:52:
Ik speel donderdag mijn laatste jeugdwedstrijd en mag me dan opgeven voor een nieuwe competitie.
Iemand een suggestie? zat al in de startpost te kijken of er een GoT-competitie was, maar kon niets vinden.
Er is een GoT jeugdcompetitie (meerdere zelfs), maar die lopen nog zo'n 6 weken door. Als je daarbij wilt zul je dus even moeten wachten óf een competitie van 4 teams doen (2x3 speelweken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 11:38:
@Brain heb inderdaad een nieuw seizoen gestart :) De link werkt trouwens bij mij wel hoor...
Het is weer gewijzigd!

Kijk voortaan VOOR dat je het seizoen update of dit al niet is gedaan ;) Je kunt dit zien wanneer de poules en finales leeg zijn, zoals nu.

:)

Mocht iets niet werken, ik ben hier tot donderdagochtend 11 uur! Daarna kan ik tot de 18e niks meer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:33:
[...]

Het is weer gewijzigd!

Kijk voortaan VOOR dat je het seizoen update of dit al niet is gedaan ;) Je kunt dit zien wanneer de poules en finales leeg zijn, zoals nu.

:)

Mocht iets niet werken, ik ben hier tot donderdagochtend 11 uur! Daarna kan ik tot de 18e niks meer doen!
Laten we hopen dat alles goed gaat.... :) anders verzin ik wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
JamesB009 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:05:
Dat zou ik inderdaad niet gokken. Dan kan je beter een goed trainingsschema opzetten en daar spelers op kopen, daar heb je dan waarschijnlijk meer aan.
Trainingsschema is in princiepe wel ok, maar de rest wordt iets te oud nu. En aangezien ik van training wil switchen is de stap die Damien vorig jaar maakte een mooie stap. Meestal dalen de prijzen hard na week 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pewwy schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:06:

Meestal dalen de prijzen hard na week 3/4
Op HTPE is de prijsontwikkeling goed in de gaten te houden... idd is week 3/4 het hoogtepunt, daarna dalen de prijzen tot een niveau dat ze op week 8 bereiken en daarnaa is de daling redelijk gering of treden soms tijdelijke stijgingen op ...

Iig zijn een aantal prijzen nu op een absolut topniveau, dus is niks te merken van het afkoelen van de economie, maar idd denk ik ook dat we dat vooral gaan merken aan de snelheid waarmee de prijzen vanaf week 4 gaan dalen.

tevens is er imho een duidelijke relatie met de hoogte qua 'omzet' het aantal verhandelde spelers; is dat hoog hebben de prijzen de neiging te dalen (omdat er kennelijk veel aanbod is en weinig mensen 'doorbieden'), is het laag stijgen de prijzen snel; omdat er door manegers ook wat gejaagder geboden wordt en men het idee heeft die ene speler 'te moeten hebben'..
iig was het aanbod in het tussenseizoen redelijk hoog, maar stegen daarbij de prijzen zelfs in week 16, zeker in de hogere skill-regionen.. mogelijk was dat echter al een 'zelf-voorspellende' werking, omdat veel managers die prijswerking gaan 'voorspellen'.

Overigens, ben ik zelf een verkoopplan voor mn hidige spelers aan het opstellen, kwam er net achter dat ik mn beste middenvelder eind dit seizoen of begin volgend seizoen absoluut moet verkopen, want daarna daalt zn marktwaarde rapide... het prijsverval dit seizoen is hooguit een ton, maar een jaar verder gaat daar per seizoen al een 400/450K vanaf...
Dat zou betekenen dat zn marktwaarde-verval qua kosten dubbel zo hoog zou zijn als zn salaris..

nu wil ik van al mn spelers zo'n overzichtje maken, wanneer ik ze het meest optimaal weer kan doorverkopen voordat hun marktwaarde te rapide gaat dalen.
zeker _als_ de marktprijzen gan dalen kan dat wel eens doorslaggevend worden voor verder succes, het beperken van verlies door marktwaarde-daling.

[ Voor 23% gewijzigd door RM-rf op 01-07-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RM-rf schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:15:
[...]
iig was het aanbod in het tussenseizoen redelijk hoog, maar stegen daarbij de prijzen zelfs in week 16, zeker in de hogere skill-regionen.. mogelijk was dat echter al een 'zelf-voorspellende' werking, omdat veel managers die prijswerking gaan 'voorspellen'.
Week 15 is wat mij betreft de beste week om mythische spelers te kopen. Eventueel doorverkopen in week 2 kan, zelfs met de salarissen meegenomen, een flinke klauw geld opleveren. Als de markt niet inzakt natuurlijk, anders ben je de sjaak.

Voor het eerst ooit morgen mijn TS op dolgelukkig tijdens een wedstrijd. Piccen en kijken wat dat wordt dus :) Krijg een flinke kluif aan mijn bekertegenstander, maar het moet kunnen met een beetje geluk.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 01-07-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:06:
[...]

Trainingsschema is in princiepe wel ok, maar de rest wordt iets te oud nu. En aangezien ik van training wil switchen is de stap die Damien vorig jaar maakte een mooie stap. Meestal dalen de prijzen hard na week 3/4
Ah toch nog iemand die ik over de streep kan trekken :+
Moet wel geduld hebben hoor... maar komt goed! Heb er nog steeds veel vertrouwen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Goed nieuws voor de jeugdopleiding:
Minder walkovers in de jeugdacademie
Vanaf nu zullen er minder WO's zijn bij de jeugdacademies. Als de manager van je tegenstander geen orders gegeven heeft, zullen de jongens van het team zelf die orders bepalen. Ze zullen een willekeurige positie op het veld innemen en de wedstrijd sowieso spelen (als er ten minste negen spelers in het team zitten).

Dat zal een heleboel van de huidige WO's voorkomen, en het betekent ook dat je spelers dan dus gewoon ook hun sterrenrating krijgen. Het is echter wel een tijdelijke oplossing. In de toekomst zal de HFA ervoor zorgen dat je team bij een WO van de tegenstander tegen een elftal speelt dat bestaat uit jochies van de lokale school. Dat houdt in dat je jonkies dus altijd zullen spelen en een sterrenrating krijgen.

De reden voor deze wijziging is dat deze rating een heel belangrijk stuk informatie geeft over je jeugdspelers. Maar omdat we het vreemd en onlogisch vonden om je spelers sterren te geven voor een wedstrijd die niet gespeeld is, hebben we deze oplossing bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad goed nieuws, maar eigenlijk moesten ze wel met wat komen omdat ze mensen gaan dwingen te kiezen tussen de oude en de nieuwe jeugdopleiding. Daardoor zullen er een flink aantal waarschijnlijk met de nieuwe stoppen en daardoor dus WOs gaan veroorzaken.

Uiteindelijk komt het neer op hetzelfde principe wat je nu met je team hebt als je tegen een bot speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

Ik zie veel mensen het hebben over het zakken van de prijzen? Waarom zou dit nog zo het geval zijn? De leeftijd in dagen heeft inmiddels een deel van de zakkende prijzen weggehaald (ook spelers verderop in het seizoen kunnen nog interessant zijn, behalve voor de U-20 dan). Verder is er wel wat meer geld beschikbaar door de beker, maar aangezien de meeste wedstrijden nog gespeeld worden in kleine stadions, zal dit ook niet een mega-effect hebben. Het geld wordt daarij flink verdeeld over veel teams en voornamelijk de lager geklasseerden gaan er mee vandoor, die zoeken hopelijk geen mythische spelers. Ik verwacht dus niet dat mensen na een week of 3 ineens veel minder geld hebben, waardoor de prijs zakt. Wel is het zo dat veel mensen in het begin van het seizoen hun team op orde willen brengen, maar het aanbod is ook groter, want de meeste teams doen aan vervangingsinvesteringen en niet aan uitbreidingsinvesteringen.

Verder ben ik mijn eerste seizoen in de V (fans: elke dag in deze divisie is bonus) goed begonnen met een gelijkspel (thuis) en een overwinning (uit) en ben ik voor het eerst sinds een jaar ofzo weer eens voorbij de 2e ronde in de beker gekomen. Nu maar hopen dat het eens een ronde 5 à 6 kan worden. Ik ga altijd voor 2 thuiswedstrijden, want in HT zou het 'normaal' zijn als je je eerste thuiswedstrijd verliest. Alles wat je verder komt is dus eigenlijk bonus. Wel weer vaag dat ik vandaag uit speel omdat ik dus hoger geplaatst ben, maar de fans wel vinden dat de tegenstander licht favoriet is. Mijn beste mid is geblesseerd, maar dat maakt niet zo heel veel uit met mijn spelletje :P Als er maar niet meer blessures bij komen. Kaarten verwacht ik niet al te veel... ik koop lieve spelers O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Door het verhogen van de lasten en verlagen van de inkomsten moeten de prijzen sowieso weer gaan dalen. Toch zit er ook altijd nog een dip in de kosten, doordat in het begin van het seizoen nou eenmaal meer mensen op zoek zijn naar spelers.

Een uitgebreide analyse laat ik aan anderen over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

er is in hattrick geen echte sprake van een economie in de zin van het 'rondpompen' van geld....
maar in zeker zin een kunstmatige creatie van geld (dmv. het genereren van de bezoekers- en sponsor-inkomsten) en daartegenover weer het 'verdwijnen' in een zwart van geld door de salariskosten... en wat kleinere kostenposten (jeugdopleiding, personeel e.d.).

de wedstrijden waarbij het meeste geld gegenereert wordt is redelijk 'vast', overall gezien, wordt jij uitgeschakeld in de beker, gaat een ander door en krijgt daardoor meer inkomsten die jij niet hebt...
voor de HT-economie is het vrijwel gelijk

Overigens is juist ook het snelle doorverkopen van spelers veelal een manier geld te 'vernietigen' doordat snel doorverkochte spelers een relatiever groot deel van de transfersom doen verdwijnen aan de onkostenpost 'speler-makelaars' .. pas zodra spelers daadwerkelijk een heel seizoen gespeeld hebben, bij hun vorige club minimaal 40 wedstrijden hebben en de originele club nog bestaat, leidt een transfer niet tot geld-verlies.
In die zin heeft de grote daling van 'spelers-omzet' op de Transfermarkt ook een bij-effect dat het de geld-hoeveelheid minder snel laat afnemen.

de hoeveelheid geld die in de huidige markt zit, zal voor een groot deel de transferprijzen bepalen, samen met het aanbod...
Neemt men bij hattrick bv maatregelen die het aanbod verhogen, door bv de onkosten te verlagen (dat je bv tot 95% van de transferprijs ontvang bij verkoop van een speler na een heel seizoen, ipv de 93% nu) of bv die de geldhoeveelheid verlagen, zoals het doen stijgen van salariskosten, personeelkosten...

de genomen maatregel nu zijn het dalen van de sponsorinkosten met een 3% en het stijgen van de personeelkosten met 20%, de spelers-salarissen zijn gestegen met ogeveer 2% (dmv de wijziging in het meetellen van conditie voor middenvelders; een maatregel die bv middenveld-trainers zwaarder treft en die ook hogere teams zwaarder treft).
De huidige economische maatregelen leiden zeker tot een inkomsten-daling van rond de 3 tot 5% en dus een daling van de geldhoeveelheid, wat ook zijn weerslag zal moeten hebben op de transferprijzen, vroeger of later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 09:40:
[...]

Ziet er weer goed uit de OP, maar kan het bovenstaande niet veranderen. Yared is inmiddels toch al weer een tijdje geleden gestopt. We kunnen het natuurlijk ook laten staan als een soort eerbetoon ;)
8) 6 jaar geleden alweer dat we de ene OP na de andere hadden voor dit spel, damn 8)7
Vriend van mij, Damien (for bondscoach!!) speelt nog steeds dus af en toe krijg ik weer een update :)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

lol, ben je verdwaald Yared?

Ooit nog wel eens de neiging gehad om de Harlem Hattricks een tweede kans te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-1 bij rust na een 1-0 achterstand. Nu eens kijken of we in de tweede helft de overwinning binnen kunnen slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vergeten een opstelling neer te zetten voor mijn friendly. Speel ik met het A-team, nu maar duimen dat er niemand gewond raakt ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Plannetje mislukt ;( Geen 4e ronde en dus ook geen (dan bijna zekere) 5e ronde. Tegenstander speelde voor het eerst sinds *lang* op een andere tactiek :(

Had het zelf ook al fout aangepakt door afgelope zondag enkele verkeerde trainees op te stellen, anders had ik vandaag een stuk sterker voor de dag gekomen en beide wedstrijden toch kunnen winnen. Maargoed, 5-3 verloren (0-1 voor gestaan, daarna 2-2 en 3-3 nog kunnen maken, maar toen was het gedaan). GoTcup, here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Damien2004 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:42:
[...]

Ah toch nog iemand die ik over de streep kan trekken :+
Moet wel geduld hebben hoor... maar komt goed! Heb er nog steeds veel vertrouwen in!
Het is meer dat ik geen moer te zoeken heb in deze V, mijn gemiddelde spelers zijn te oud om een tijd serieus mee te kunnen ballen. Zondag winnen en dan de 3 wedstrijden erna chillen, aangezien ik dan 3 moeilijke wedstrijden krijg, waarvan 2 uit tegen de nummers 1 en 2. De thuiswedstrijd moet ik kunnen winnen, maar die lever ik met plezier in om wat geld extra te pakken met de verkopen van mijn te oude spelers.

Zit te twijfelen om 18 trainbare spelers aan te trekken. 6 defs met passen, 4 spitsen, 4 mids en 4 vleugelspelers. Kijken of ik daar genoeg geld voor op tafel krijg. Opstelling kan ik dan aanpassen aan mijn tegenstander, trainingsmethode kan switchen tussen passen en openingen maken. Uiteraard betekent dat dat meespelen in de beker en GoT cup dan totaal geen prio meer heeft, maar dat is niet anders. Uiteraard blijf ik me wel inschrijven voor de GoT cup.

[ Voor 25% gewijzigd door Pewwy op 02-07-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Redelijk onterecht uitgeschakeld met 1-2, had hem moeten winnen gezien de kansen en de stats... maar jah, je kan niet alles hebben, concentreren op de competitie maar weer. Ronde 3 halen was al een mooi iets, volgend seizoen iets betere ME en dan is ronde 4 of 5 vast wel haalbaar (wishfull thinking) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met 4-1 verloren en dus dit seizoen weer geen thuiswedstrijd in de beker. Volgend jaar er maar weer eens een poging wagen. Nou moeten we maar eens gaan kijken of we beter kunnen presteren in de GOT-cup als vorig seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
3-0 gewonnen en ik speelde voor het eerst in jaren weer thuis. Volgende week dus weer en die kan ik ook wel winnen denk ik! TS is poe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

woei! 7-2 gewonnen! Totaal niet verwacht.

Uiteindelijk dus goede tactiek gekozen! En sinds echt heel lang een thuis wedstrijd in de beker! Volgende ronde hopelijk nog overleven, is leuk voor de bankrekening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hier 0-7 gewonnen met een PIC, niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Nu volgende week een VII.e klasser, moet dus te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

hoedjevanpapier schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:49:
Hier 0-7 gewonnen met een PIC, niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan.
Nu volgende week een VII.e klasser, moet dus te doen zijn.
Die VIIe klasser is er best lang ingebleven dan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
1-1(4-3) met penalties verloren hahahaha. Had niet eens verwacht de 90 minuten door te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2023

TheKeeper

In 2 words: NO!

2-1 gewonnen, ook voor het eerst sinds seizoenen weer eens een thuiswedstrijd. Wel m'n potentiële U20 speler na 77 minuten van het veld, maar die staat er volgende week wel weer (+1 en ik had al 9 doctoren voor een andere speler). Eens kijken of ik voor de beker ga, om een paar rondjes verder te komen, me ga richten op de competitie (de start was al goed, dus ik kan een verliesje incasseren) of wat training ga inleveren en voor beide ga.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.