Ok definitieve speech!
Damien79 voor BC!
Wie is Damien79?
Manager van Swanfield United (213570). Een team dat al enige jaren in de marge van HT mee hobbelt. Verder ben ik ambtenaar van beroep, dus tijd genoeg om de nieuwe successen van het Nederlands team te leiden. In het verleden ben ik een lange tijd hoofd van de federatie Gathering of Tweakers geweest maar deze functie heb ik bewust een tijdje terug op gegeven. Het werd tijd voor een frisse wind, net zoals dat nu bij het Nederlands team nodig is.
Plan voor NT?
"Ik wil mooi, attractief en aanvallend voetbal zien" was de uitspraak die Marco van Basten jarenlang heeft achtervolgd. Het spel was niet om aan te zien, de resultaten maar matig (tot nu toe). Er zat echter wel een plan achter, een plan dat ik ook met het HT Nederlands team heb. Doelstelling van dit Plan is het bereiken van een medailleplaats op een WK. Niet alleen aankomend WK maar ook het WK erna. De volgende BC kan dus voort borduren op mijn Plan. Moet hij dan mijn Plan blind volgen? Nee! Hij moet het verbeteren, indien mogelijk natuurlijk. HT is een spel wat continu veranderd. Wat nu goed werkt wil nog niet zeggen dat het over 4 seizoenen nog steeds goed werkt.
Formaties?
Zoals ook in het echte leven wil het publiek natuurlijk graag weten welke formatie je gaat spelen. BC's die nu al een opstelling roepen weten precies welke spelers er zijn en maken daar een keuze op of lullen uit hun nek en roepen gewoon wat iedereen wil horen. Ik ben van mening dat je eerst goed moet kijken naar welke spelers er zijn en dan naar de beste opstelling en tactiek. Spelformaties zijn zo divers, dat het vaak ook kijken is wat een tegenstander doet. Echter het is naar mijn mening verstandig om jezelf op drie opstellingen helemaal te focussen, zodat je daar het spelersmateriaal het beste aan kan sluiten. Nu de aankondiging van de wissels bij het jeugdteam er aan komt, is het natuurlijk aan te voelen dat dit ook op NT team zal komen. Daar zitten dus mooie kansen, die ik graag zou willen benutten.
Spelers?
Welke spelers zal je selecteren? De beste en meest veelzijdige natuurlijk Ik wil in ieder geval keuze hebben bij het selecteren van mijn team. Dus er zal een selectie komen waar ik een hoop opties mee heb. Daarbij zijn de specialiteiten natuurlijk zeer belangrijk. Een speler die op meerdere posities kan staan is natuurlijk helemaal mooi, de focus zal hier dus ook op moeten liggen vanuit de jeugd.
Coach?
Zodra ik BC word dan neem ik direct 2 coaches mee. Eén aanvallende en één verdedigende coach. Ik ga dan uit van twee situaties. Eén dat je de aanval moet versterken en twee dat de verdediging versterkt moet worden. Het middenveld versterken kan nog op diverse manieren maar ik denk dat in een 3-5-2 of 3-4-3 wat het ongetwijfeld gaat worden, je juist de 2 zwakkere posities moet versterken.
Succes?
Succes is afhankelijk van zoveel factoren. Zelfs de beste en slimste hattrick speler kan nog op zijn bek gaan tijdens een BC schap. Er is ook een deel geluk nodig, maar natuurlijk ga ik samen met mijn assistenten voor goud. Als je die instelling niet heb hoef je net zo goed niet een gooi te doen naar het BC schap. Met de steun van het HT volk in Nederland moet er echter veel mogelijk zijn, meer dan dat er op dit moment gedaan wordt.
Staf?
HVP (143980) en DSanka Kickers (68353) zijn twee jongens die mij reeds gaan helpen. Maar naast deze, in mijn ogen toppers zijn er natuurlijk nog diverse personen waar ik mee ga communiceren. En natuurlijk sta ik voor iedereen open voor commentaar of ideeën. Het idee dat ik alle wijsheid in pacht heb is natuurlijk een illusie. Echter is het wel zo dat ik zal beslissen. Ik maak een beslissing en zal daar dan ook 100% verantwoordelijk voor zijn. Dit wil ook zeggen dat het voor kan komen dat ik een keuze maak die niet populair is bij veel mensen. Dat is inherent aan het vak dus aan het eind van de rit mag ik daar dan ook op afgerekend worden. Verder werkt het scoutingsapparaat perfect op de huidige manier, hier zal niet veel aan veranderd gaan worden.
Shirts?
Om terug te grijpen naar gouden tijden heb ik getracht het EK'88 shirt na te maken. Deze staat op mijn team pagina als uitshirt. Met de herinnering aan deze shirts moet alles mogelijk zijn, de bal blijft tenslotte rond.
Communicatie?
Communicatie is een belangrijke voorwaarde om een goede BC te kunnen zijn. Als ambtenaar heb ik tijd genoeg om aanwezig te zijn op de diverse fora. Het Oranje Gevoel zal wederom gebruikt worden voor de diverse analyses en mogelijkheden. Voor iedere kwalificatie wedstrijd zal ik een voorbeschouwing maken en een nabeschouwing. In deze nabeschouwing mag een ieder het vuur aan mijn schenen leggen of juist een veer in mijn reet steken wanneer we winnen Natuurlijk ga ik dan op zoveel mogelijk vragen een antwoord geven.
Waarom stemmen op Damien79?
Kort en krachtig, er gaat goed gezaaid worden om de successen te oogsten. Dit kan niet één persoon, die moet de HT community in Nederland ook willen. Ik Damien79 zie mijzelf als de ultieme mediator om dit doel te verwezenlijken. Met mijn Plan wil ik niet alleen nu het WK een succes maken maar ook de komende WK's. Wil jij dat Damien79 Nederland weer op de voetbal kaart zet? Stem dan Damien79!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt