Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.715 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

Salv schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 02:34:
Hallo mensjes,

Ik heb sinds gister ook eens een team aangemaakt op Hattrick nadat ik het vroeger ooit is verwaarloosd had omdat ik er toch de ballen niet van snapte en het niet eens zo intressant vond. Nu na het vele malen lezen van deze topic en vrienden die het spelletje spelen ben ik ook maar eens begonnen en heb ik een team aangemaakt.

Het team wat ik gekregen heb is teamid 1315760 .. Als ik bij de spelertjes kijk staan er wel een 2 a 3 tal leuke spelertjes op om op de transfer lijst neer te zetten. Nu is mijn vraag hoe moet ik als beginner de draad weer oppakken? Ik heb de TS doorgenomen en kwam toen bij de visies van WubMaster en dreamtheater nu was daar wat discussie over en vroeg ik me af wat de betere manier van starten zou zijn, het trainen van de keepers ( WubMaster ) of het aanpoten van je verdediging ( dreamtheater )

Gezien je nu ook een ander start kapitaal hebt dan voorheen ( € 50.000 ) maar met je diploma wel richting de 150 a 200k kan zitten, hoe kan ik me dan het beste versterken en voorbereiden op het nieuwe seizoen in IX.

Tevens zie ik ook dat er steeds meer software vrijkomt om het je allemaal een stukje makkelijker te maken, maar wat gebruiken jullie dezer dagen? Ik heb zelf HAM en Hattrick Manager geinstalleerd staan maar vroeg me of welke ik het beste kan gebruiken het meest overheen komt met Hattrick zelf.

Mochten jullie ook nog wat verdere tips hebben verneem ik deze graag. Ik heb vele FAQ en start posten al doorgenomen, maar je komt om van de informatie om ff een duidelijk en overzichtelijk beeld te hebben vandaar de post, natuurlijk zal ik ook meer gaan berichten over de progressie en andere leuke dingen icm Hattrick :)

Gegroet!
welkom op de GOT ! Wat je ook kan doen is om iets uit te zoeken wat leuk lijkt te trainen, bv positie spel en 17 jarige spelers kopen met matig. dat kost je niet veel, en zijn ook na 2 seizoenen aardig wat waard.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Heb even wat "globaal" onderzoek gedaan maar volgens mij zijn onze spelers niet echt top :p
Hoop spelers missen de noodzakelijke ervaring.

Heb ook even wat fora gelezen en een hoop mensen zijn de huidige garde zat. De roze shirts deden het voornamelijk bij veel mensen. Voor mij ook een doorn in het oog.

Ik denk dan ook dat het beste is om al met een lijst met namen van managers die bepaalde taken op zich wil nemen. En dan voornamelijk nieuwe frisse namen en niet de bekende namen :)
En aangezien iedereen hier wel graag wil mee helpen enzo lijkt het mij wel leuk wat functies te creëren en daar wat namen aan te hangen :) Gaan we het toch een beetje serieus aanpakken :)

Denk dat ik ook al wat aardige dingen heb om in mijn speech te verwerken alleen moet ik ook nog even kijken naar hoe ik dan het Nationale team zou runnen. Dus wat ga ik selecteren? Mix van jong en oud? ect. Wil in ieder geval 3-5-2 spelen

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Dus als ik het zo lees is 3-5-2 de opstelling voor in de divisie waar ik voorlopig in zit, en dan is het trainen op keepen en die na een seizoen of 2 verpatsen voor een leuk bedrag om daarna een goed team te kunnen opbouwen en deze verder trainen.

Hoe kan je trouwens zien als je een speler koopt wat voor sterren hij haalt want deze zie ik namelijk niet staan bij de transferlijst, moet je deze opzoeken bij de laatste opstelling van dat team dan?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
@Damien, ik zou wel ten alle tijde twee speelstijlen blijven houden, zodat je ook kunt varieren, anders wordt het allemaal wel heel voorspelbaar.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:03:
Dus als ik het zo lees is 3-5-2 de opstelling voor in de divisie waar ik voorlopig in zit, en dan is het trainen op keepen en die na een seizoen of 2 verpatsen voor een leuk bedrag om daarna een goed team te kunnen opbouwen en deze verder trainen.

Hoe kan je trouwens zien als je een speler koopt wat voor sterren hij haalt want deze zie ik namelijk niet staan bij de transferlijst, moet je deze opzoeken bij de laatste opstelling van dat team dan?
er zijn twee mogelijkheden, je kijkt even bij de laatste wedstrijd, maar dan moet je wel even de vorm in de gaten houden. Of je kijkt naar de beste wedstrijd dan weet je wat zijn beste prestatie was. Als je (een tijdje, niet zo lang) bezig bent kun je wel redelijk schatten wat ze aan sterren kunnen halen.

@ damien: ik zou 3-5-2 spelen met veel varianten en wellicht een 3-4-3 opstelling, voor als je makkelijk winst, of als je wedstrijden moet winnen. Mijn stem heb je ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:11:
@Damien, ik zou wel ten alle tijde twee speelstijlen blijven houden, zodat je ook kunt varieren, anders wordt het allemaal wel heel voorspelbaar.
Een 3-4-3 erbij is wel aardig maar binnen 3-5-2 hou je volgens mij voldoende mogelijkheden om te kunnen verrassen. Zeker als je selecteerd op spelers waarmee je heel je speelstijl kan omgooien. Dus bijvoorbeeld over de vleugels spelen of met je mids verdedigend.

Denk dat het gevaarlijkste de counter teams en de teams met de hoge aanval raitings zijn voor het 3-5-2 systeem. Ben nooit zo'n voorstander geweest van 3-4-3. Maar als je 3-5-2 er naast wil spelen zal je wel een 2de tacktiek moeten kiezen waar je veel middenvelders in verwerk.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben maar even supporter geworden van je, dan kan ik je ook daar ook goed volgen. Mijn steun heb je.

Oh ja, ik ben wel voorstander om als NL-BC ook NL-slogans te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:01:
Ben maar even supporter geworden van je, dan kan ik je ook daar ook goed volgen. Mijn steun heb je.

Oh ja, ik ben wel voorstander om als NL-BC ook NL-slogans te voeren.
Ja zit te denken om buttons te maken ofzo die mensen dan op hun logo kunnen plakken. Denk niet dat iedereen graag mijn pagina vullende logo willen dragen ipv hun teamlogo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Sandyman538 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 14:11:
inderdaad 4-4-2 is erg in opmars
en aangezien holland altijd voor aanvallend voetbal staat, lijkt mij 3-4-3 ook een leuk alternatief.
Maar dat ligt ook aan de spelers die je ter beschikking heb, namelijk geen idee hoeveel goddelijke aanvallers er zijn met nationaliteit nl.
In ieder geval GOT steunt Damien, wanneer beginnen de verkiezen voor BC ?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mijn steun heb je Damien :)

Iemand die het leuk vind om volgende week woensdag een oefenwedstrijd te spelen?
Zoja graag iemand in een niet te hoge divisie zit zelf namelijk in 10 (aankomend seizoen 9) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tnx! :)

Weet niet precies wanneer de verkiezingen zijn maar volgens mij binnenkort. In ieder geval is het wel handig ver van te voren aan promotie te beginnen. Dus weet niet of er mensen zijn die ook nog lid zijn in kleinere fed's waar ze mij ook kunnen aanbevelen :) Alle kleine beetjes helpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
-Mike- schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:22:
Mijn steun heb je Damien :)

Iemand die het leuk vind om volgende week woensdag een oefenwedstrijd te spelen?
Zoja graag iemand in een niet te hoge divisie zit zelf namelijk in 10 (aankomend seizoen 9) ;)
Daag me maar uit, teamid staat in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Dus als ik zeg maar de start neem om 2 leuke keepers te gaan trainen moet ik hattrick 2 seizoenen ( 28wken dus ) alleen maar laten trainen op keepen? Ik zou ook die 2 posten kunnen combineren waardoor ik de komende 2 of 3 seizoenen mijn keepers train daar smak geld voor pak en daarna mijn team uitbreid en een stukje overneem van dream zijn post.

Ik heb een aantal leuke spelertjes op de lijst gezet met vergelijkbare transfersommen, nu hopen dat er leuk geboden word, je moet wel lang wachten zeg tot 8 juni.. Nouja mocht het geld dan binnen zijn gaat ik 2 keepertjes kopen en deze maar trainingen, denk dat dit opzich wel een goede start zou zijn.

Moet eerst maar wachten tot de verkoop van mijn spelers, want een goede coach kost toch aardig wat duiten voor een beginnende club :P

[ Voor 9% gewijzigd door Salv op 05-06-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Handige link voor keepers trainers:
http://www.htdaytrading.com/indexg.php

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Sandyman538 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:24:
[...]

Daag me maar uit, teamid staat in mijn sig.
Heb je uitgedaagd dit word een mega nederlaag voor mij maar dat is ook wel eens leuk :+

-AFCA- is mijn teamnaam trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[b][message=30192580,noline]Moet eerst maar wachten tot de verkoop van mijn spelers, want een goede coach kost toch aardig wat duiten voor een beginnende club :P
De meeste beginnen daarom met een redellijke coach, maar met een goed coach kun je wel meteen langer vooruit :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Gewoon voor een redelijk coach gaan, dat is prima voor in het begin (X, IX & VIII).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

zou matige spelers kopen van 17, bv:

Hannu Nikumaa (200910241)
17 jaar en 53 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Technisch

Volgende verjaardag: 03-08-2008
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 630
Loon: 293 €/week
Eigenaar: Pellon Toverit
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

ga je verdedigen trainen, deze gozer kost je nu op dit moment hooguit 5000.
haal je 10 van die gasten. Kost je 50 k.
ga je lekker 2 seizoenen verdedigen trainen, heb je over 2 seizoen 10 verdedigers met formidabel verdedigen. ga je een heel eind mee komen kan ik je verzekeren.

zomaar een idee,voor het zelfde geld heb je ook een middenvelder of spits als je dat wilt trainen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ja dit is ook wel een leuk idee'tje, maar je kunt toch maar 4 verdedigers trainen? Die andere worden vleugel verdedigers en die groeien toch niet zo hard als de normale verdedigers? Nu maken jullie het wel moeilijk voor me, zoveel keuze maar met welke haal je het meeste rendament?

De keepers kun je der maar 2 trainen maar deze groeien hard en zijn dan veel waard, maar als je dan de verdedigers, middenvelders of spitsen pakt kun je der meer trainen maar behaalt dit dan een hoger rendament?

Ik ga nu even kijken voor een redelijke coach of ik wacht even op mijn financiele update en dan een goede coach kopen, ook hier moet ik nog ff dimdamme. Helaas kan ik mijn diploma niet afmaken omdat ik moet wachten tot woensdag voor mijn eerste vriendschappelijke wedstrijd:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 01:41:
Ja dit is ook wel een leuk idee'tje, maar je kunt toch maar 4 verdedigers trainen? Die andere worden vleugel verdedigers en die groeien toch niet zo hard als de normale verdedigers? Nu maken jullie het wel moeilijk voor me, zoveel keuze maar met welke haal je het meeste rendament?
verdedigers trainen allemaal gelijk, dus je kunt er per week 10 trainen, als je beide malen 5-3-2 speelt...
zie ook http://wiki.hattrick.org/Training

Imho (maar dat is eerder op 'gevoel', je kunt het echter narekenen door bv wat transferprijzen te vergelijken) is qua 'stabiele' traingsmethode verdedigen trainen winstgevender...:
Mààr, het vereist ook veel meer geduld (het is een etterig trage trainingsmethode, met 8 weken voor een pop, als maximale snelheid bij goede trainer, 17-jarige en 10 assistenten) en beperkt je tactische vrijheid enorm, je kunt ervan uitgaan dat zeker in het begin je enorme moeite zult hebben zelfs van zwakkere tegenstanders te winnen met 5-3-2 (totdat je mogelijk aanleert te optimaliseren voor counter, SE's en die paar non-trainingsplaatsen bezet met echte toppers... dat duurt echter zeker een tijdje)...

Voordeel van keeperstraining is dat je iig snel aan de gang kunt, tactisch veel vrijheid hebt en je veel progressie gelijk al zult zien...
zeker voor de wat ongeduldigeren misschien eerder aan te raden...

Overigens heb ik het idee dat de grootste winsten bij keepers vooral te behalen zijn door korte-termijn te kopen en verkopen;
ik had twee jeugdkeepers (17jr) die beide wel verkocht zijn (een voor 100K, de ander voor 300K) maar beide werden opgekocht door een team die hen enkel tot de eerste skill optrainde en dan binnen twee of drie weken voor meer dan een miljoen verkocht... dat is dan een winst van enkele tonnen per week (zelfs streef ik bij mn verdeiging trainee's naar een winst van tussen de 10K en 20K per week gemiddeld... met 10 trainee's is dat ook nog altijd een extra jaarinkomen van 1,5 tot 2,5 miljoen je haalt het maximum nooit , effectief zit je meestal op slechts ongeveer 8 of 8,5 trainingsplekken)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
vraag over de Fans:

dit is het nu
Seizoensverwachting : we gaan voor de titel

dit was tot de laatste wedstrijd in de competitie
Seizoensverwachting : - we horen in de top-4 thuis

Ik werd kampioen in de VI, mag nu weer een P/D spelen. Maar hoe zit dat nu met die fanverwachting, is die nu al weer gereset voor volgend seizoen, of kan die ook tijdens een seizoen veranderen? Want we gaan voor de titel is wel zeer optimistich mocht ik de P/D winnen.
Of heeft Hattrick al besloten dat ik de P/D ga verlizen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
RM-rf schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:36:
[...]

verdedigers trainen allemaal gelijk, dus je kunt er per week 10 trainen, als je beide malen 5-3-2 speelt...
zie ook http://wiki.hattrick.org/Training

Imho (maar dat is eerder op 'gevoel', je kunt het echter narekenen door bv wat transferprijzen te vergelijken) is qua 'stabiele' traingsmethode verdedigen trainen winstgevender...:
Mààr, het vereist ook veel meer geduld (het is een etterig trage trainingsmethode, met 8 weken voor een pop, als maximale snelheid bij goede trainer, 17-jarige en 10 assistenten) en beperkt je tactische vrijheid enorm, je kunt ervan uitgaan dat zeker in het begin je enorme moeite zult hebben zelfs van zwakkere tegenstanders te winnen met 5-3-2 (totdat je mogelijk aanleert te optimaliseren voor counter, SE's en die paar non-trainingsplaatsen bezet met echte toppers... dat duurt echter zeker een tijdje)...

Voordeel van keeperstraining is dat je iig snel aan de gang kunt, tactisch veel vrijheid hebt en je veel progressie gelijk al zult zien...
zeker voor de wat ongeduldigeren misschien eerder aan te raden...

Overigens heb ik het idee dat de grootste winsten bij keepers vooral te behalen zijn door korte-termijn te kopen en verkopen;
ik had twee jeugdkeepers (17jr) die beide wel verkocht zijn (een voor 100K, de ander voor 300K) maar beide werden opgekocht door een team die hen enkel tot de eerste skill optrainde en dan binnen twee of drie weken voor meer dan een miljoen verkocht... dat is dan een winst van enkele tonnen per week (zelfs streef ik bij mn verdeiging trainee's naar een winst van tussen de 10K en 20K per week gemiddeld... met 10 trainee's is dat ook nog altijd een extra jaarinkomen van 1,5 tot 2,5 miljoen je haalt het maximum nooit , effectief zit je meestal op slechts ongeveer 8 of 8,5 trainingsplekken)
Dus als ik het goed begrijp en je wilt op korte termijn snel wat resultaat boeken kun je beter gaan voor de keepers en ze verkopen als ze bijvoorbeeld 18 jaar zijn. Maar trainee keepertjes kopen op een 17jarige leeftijd kost me minimaal 60k en dat kan wel oplopen tot een kleine 100k dus dat word wachten na mijn financiele update om 2 leuke keepertjes kunnen te gaan kopen, maar dan ben ik er wel uit en na die wiki te hebben gelezen dat ik toch wel 2 keepertjes ga trainen en deze dan te verkopen.

Gebruik nu ook hattrick organizer en moet zeggen dat het dan wel een stukje makkelijker word en daarmee in het begin ook makkelijker je opstelling kunt bepalen of laten bepalen. Ik vraag me eigenlijk wel even af als ik bv naar training status kijk of naar spelersvergelijking dat ik daar nog geen updates van krijg is dat omdat de training pas deze dag ververst word of moet ik nog ergens iets aanklikken / vinken?

iig bedankt mannen voor de hulp zover heb er weer zin in om lekker te gaan beginnen met hattrick, wel jammer dat ik tot woensdag moet wachten voor me eerste wedstrijd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
sarinsarin schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 10:15:
vraag over de Fans:

dit is het nu
Seizoensverwachting : we gaan voor de titel

dit was tot de laatste wedstrijd in de competitie
Seizoensverwachting : - we horen in de top-4 thuis

Ik werd kampioen in de VI, mag nu weer een P/D spelen. Maar hoe zit dat nu met die fanverwachting, is die nu al weer gereset voor volgend seizoen, of kan die ook tijdens een seizoen veranderen? Want we gaan voor de titel is wel zeer optimistich mocht ik de P/D winnen.
Of heeft Hattrick al besloten dat ik de P/D ga verlizen? :)
VErwachting word aangepast als je verliest of wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:52:

... dat ik daar nog geen updates van krijg is dat omdat de training pas deze dag ververst word of moet ik nog ergens iets aanklikken / vinken?
je moet idd handmatig de HRF opnieuw downloaden, onder Bestand > Download of met de sneltoets F11.
dat gaat niet automatisch
Damien2004 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 11:52:
[...]

VErwachting word aangepast als je verliest of wint :)
Is dat nieuw?
Mij viel het ook op dat opeens de Fanverwachting is aangepast... tot nu toe stond hij het hele seizoen op "elke dag in deze divisie is een bonus"...
zelfs terwijl ik lange tijd eerste stond, bijna kampioen werd en de meeste wedstrijden won... toch heb ik geen tussentijdse verandering meegemaakt, mar nu na de laatste speeldag opeens wel... nu verwachten ze me iig in de middenmoot (ik sta tweede en ga volgend seizoen toch maar serieus voor het kampioenschap)

[ Voor 46% gewijzigd door RM-rf op 06-06-2008 12:21 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
toch heb ik geen tussentijdse verandering meegemaakt, mar nu na de laatste speeldag opeens wel...
Precies. En dat sinds ik kampioen geworden ben, de fanverwachting is veranderd naar: we gaan voor de titel, vind ik ook nogal typisch.

[ Voor 31% gewijzigd door sarinsarin op 06-06-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sarinsarin schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:00:
[...]

Precies. En dat sinds ik kampioen geworden ben, de fanverwachting is veranderd naar: we gaan voor de titel, vind ik ook nogal typisch.
Het zou raarder zijn als ze achteraf de voorspelling naar beneden bij schroefden :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heb voor de mensen die mij graag naast hun stem ook op hun team pagina willen steunen buttons gemaakt.
De bron is te downloaden, dit is een psd (photoshop) bestand dus je kan hem zelf op je site zetten en op je eigen logo plakken :)

http://www.htzone.nl/bc/Damien79.rar

Zo zien ze eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.htzone.nl/bc/BC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat er op. Laat die verkiezing maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RM-rf schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 12:17:
[...]

Is dat nieuw?
Mij viel het ook op dat opeens de Fanverwachting is aangepast... tot nu toe stond hij het hele seizoen op "elke dag in deze divisie is een bonus"...
zelfs terwijl ik lange tijd eerste stond, bijna kampioen werd en de meeste wedstrijden won... toch heb ik geen tussentijdse verandering meegemaakt, mar nu na de laatste speeldag opeens wel... nu verwachten ze me iig in de middenmoot (ik sta tweede en ga volgend seizoen toch maar serieus voor het kampioenschap)
Hetzelfde hier, ik had een heel seizoen ' we horen thuis in de middenmoot'.
Op de laatste speeldag win ik met 0-3 tegen de laatste, waardoor ik eindig op de 4e plaats. De weken ervoor stond ik er ook al. Na de wedstrijd was het : 'wij horen thuis in de top 4'
Waar ik me wel kan in vinden, met wat geluk zelfs een 2e plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 20:22:
Hij staat er op. Laat die verkiezing maar komen.
Super! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

zal vrienden (5 man) die hattrick spelen ook aansporen om op jou te stemmen.

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:02:
[...]

zal vrienden (5 man) die hattrick spelen ook aansporen om op jou te stemmen.
Toppie!

Kan alle stemmen zeer goed gebruiken! :) Zou wat zijn als het lukte haha maarja moet nog wel even aan mijn speech werken :)

Zal eens kijken of ik deze week een stukje af krijg zodat ik hem hier kan posten voor commentaar en toevoegingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

wil zelf niet aan firefox beginnen dus gene picotsi tool.
heb een speler die niet ver van poppen vandaan zit volgens mij:

Richárd Vörösmarty (113364684)
23 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.

Volgende verjaardag: 10-08-2008
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 7 960
Loon: 4 333 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Chario2

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

wie weet hoever hij van poppen vandaan zit......??
Alvast bedankt!

iemand een idee hoe ver deze van poppen afzit???
O+

[ Voor 3% gewijzigd door chario2 op 11-06-2008 11:35 ]

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
@Damien, heb mijn logo ook veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Logo 2 keer zo hoog nu :P Zal ook binnen mijn eigen fed een stemadvies geven ;) Als iedereen toehapt zijn dat toch weer 10 stemmen ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Iedereen met een p/d veel succes vandaag !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:50:
Iedereen met een p/d veel succes vandaag !!
Pff ben benieuwd zeg! Gaat dit het einde betekenen van mijn team in de V? :S

Hoop dat het geluk eindelijk eens aan mijn zijde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zondag 08 juni 2008 @ 19:59:
[...]

Pff ben benieuwd zeg! Gaat dit het einde betekenen van mijn team in de V? :S

Hoop dat het geluk eindelijk eens aan mijn zijde is...
Je staat in ieder geval voor. Ik ben zo goed als zeker gepromoveerd. 0-4 voor, er lijkt niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Pewwy schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:39:
[...]

Je staat in ieder geval voor. Ik ben zo goed als zeker gepromoveerd. 0-4 voor, er lijkt niets aan de hand.
Inderdaad! Dit moet toch lukken met 77% balbezit!

Gefeliciteerd alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Brainpower schreef op zondag 08 juni 2008 @ 20:50:
[...]

Inderdaad! Dit moet toch lukken met 77% balbezit!

Gefeliciteerd alvast ;)
Thanks, jij ook. Nu Amsreiw en HvP nog, die gaan niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Het is en blijft een seizoen van extremen zeg!

Wordt ik per ongeluk kampioen op de laatste speeldag, moet ik een P/D-duel spelen.
Dan maar verliezen, want ik ben nog niet klaar voor de IV.

Moet ik &%*#&$ tegen een botje. En zit ik dus nu in de IV.32 volgend seizoen. :(

Naja, bied wel weer perspectieven voor de beker. Always look on the bright side of life!

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik krijg geloof ik een flink zware V. Wordt lachen. Eerste 4 wedstrijden kijk ik het rustig aan, mocht dat niet lopen dan kan ik rustig de boel verkopen en aan het einde van het seizoen aan een nieuw team en nieuwe training gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik krijg een redelijk lichte VI. Dat is ook mooi, want mijn team is nog niet wat het geweest was en in een sterke VI zou ik het niet redden :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Zelf redelijk zware VII, top is bijna allemaal beter dan mij, maar gelukkig wel 1 botje en 1 die vergelijkbaar is met mij.

Zit zelf te denken aan versterkingen aan te schaffen, zit alleen te twijfelen wat...

Een aanvaller wil ik sowieso kopen, maar ik zit te twijfelen of ik daarnaast nog een middenvelder of verdediger moet kopen.. Ik heb een budget van 1.5 (1.7 als ik de 2 ton schuld meepak) miljoen.

Iemand toevallig die er een lichtje op kan schijnen ;) (507237)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet inderdaad eens naar je verdediging en aanval kijken, maar vergeet ook je keeper niet. Bekijk zelf welke spelers aan vervanging toe zijn (leeftijd/skill) en vervang deze door jongere speler(s) met een iets hogere skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, mijn VII wordt er wel interessanter op. 1 degradant uit de VI hoef ik eigenlijk geen rekening mee te houden (bagger team met als hoogte punt een behoorlijk goede keeper), de overige 3 nieuwkomers zijn allemaal ongeveer gelijkwaardig aan wat er is blijven hangen. Kan alle kanten op komend seizoen.

Hmmm, als alltid klopt krijg ik een botje in de beker, als dat nou zo blijft haal ik een keer de 2e ronde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

M1lamb3r schreef op maandag 09 juni 2008 @ 00:09:
Zelf redelijk zware VII, top is bijna allemaal beter dan mij, maar gelukkig wel 1 botje en 1 die vergelijkbaar is met mij.

Zit zelf te denken aan versterkingen aan te schaffen, zit alleen te twijfelen wat...

Een aanvaller wil ik sowieso kopen, maar ik zit te twijfelen of ik daarnaast nog een middenvelder of verdediger moet kopen.. Ik heb een budget van 1.5 (1.7 als ik de 2 ton schuld meepak) miljoen.

Iemand toevallig die er een lichtje op kan schijnen ;) (507237)
Om eerlijk te zijn vind ik je hele team overall te zwak, dus over alledrie de linies, waarbij middenveld dan nog het meeste meevalt, ik neem ook aan dat je dat traineert..

Bij zowel je aanval alswel verdediging zijn het ook alle spelers die relatief zwak zijn... ik zou niet enkel kijken naar één speler om te vervangen maar toch ook liever voor misschien minder geld meer spelers kopen die ook in de breedte die linies versterken en je niet zo kwetsbaar maken voor blessures of vorm-dips... wat het geval zou zijn als je al je kaarten zet op één speler.

Echter, volgens mij hoef je in je huidige liga niet direkt te kijken naar het volledig meekomen; je hebt heel terecht gezien dat met één bot, de resterende degradatieplek zal gaan tussen jou en dat andere zwakke team: sc Bleekenberg.
Je kunt je versterking op de korte termijn ook zo plannen dat je juist punten waar je sc Bleekenberg kunt verslaan versterkt; sc Bleekenberg is een vrijwel gelijk team als de jouwe, met ook problemen in de aanval en verdediging, en relatief een redelijk middenveld... zijn verdediging is net ietsjes sterker dan de jouwe, maar minimaal...
Om sc Bleekenberg goed te verslaan zou je juist meer nadruk moeten leggen op een sterker middenveld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zoek me rot maar misschien dat iemand nog een linkje ofzo heeft van de vorige speeches van de BC's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
De nieuwe competitie ziet er leuk uit en heb aardig wat leuke tegenstanders. Heb eigenlijk nog geen keuze kunnen maken wat ik zou willen gaan trainen, maar denk toch dat ik de knoop door hak door positiespel dus het middenveld zal gaan trainen, iemand hier nog tips voor of eigenlijk een bezwaar als ik dit zal doen in IX.900 ?

Tevens nog even een vraag over uitgaven, hierbij staat tijdelijk uitgaven en dan een x bedrag. Is dit het bedrag waarmee je spelers en coaches gehaalt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Salv schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:26:

Tevens nog even een vraag over uitgaven, hierbij staat tijdelijk uitgaven en dan een x bedrag. Is dit het bedrag waarmee je spelers en coaches gehaalt hebt?
tijdelijke uitgaven zijn alle uitgaven buiten de 'vaste' kostenposten, die iedere week voorkomen (en je dus op de langere termijn economisch moet 'inplannen')
idd zijn het vooral de betaalde transfergelden (plus de eerste week salaris), extra personeeluitgaven bij ontslag personeel... kosten voor een stadionuitbouw en kosten als je een coach hebt aangeschaft.
Het zijn eenmalige kosten dus je hoeft ze niet voor volgende week weer in te plannen (behalve dan het salaris als je een speler gekocht hebt, en bij ontslag personeel dalen de kosten daaran weer volgende week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:13:
Zoek me rot maar misschien dat iemand nog een linkje ofzo heeft van de vorige speeches van de BC's?
Met deze twee links moet je toch een eindje kunnen komen. Zijn twee groepen van elk 7 kandidaten en in eerste post staan links naar specifiek topic voor de kandidaat.

http://www75.hattrick.org...hreadid=10103304&number=1
http://www75.hattrick.org...hreadid=10090538&number=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:26:
[...]

Met deze twee links moet je toch een eindje kunnen komen. Zijn twee groepen van elk 7 kandidaten en in eerste post staan links naar specifiek topic voor de kandidaat.

http://www75.hattrick.org...hreadid=10103304&number=1
http://www75.hattrick.org...hreadid=10090538&number=1
TNX! Daar heb ik wat aan!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wat je van je speech gaat brouwen. Heb al vast een topic geopend in de enige kleine fed waar ik lid van ben. Zal je speech daar ook posten zodra hij af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

* nXXt ook stemmen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk trouwens net bij de federatie in hattrick en zie dat het logo niet meer up-to-date is. De laatste twee winnaars van de GoT-cup staan er nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 16:49:
Kijk trouwens net bij de federatie in hattrick en zie dat het logo niet meer up-to-date is. De laatste twee winnaars van de GoT-cup staan er nog niet op.
Zoiets had ik ook al laast gezien ja :)

Weet niet wie dat normaal aanpaste, maar Brain weet dat vast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 17:22:
[...]

Zoiets had ik ook al laast gezien ja :)

Weet niet wie dat normaal aanpaste, maar Brain weet dat vast :D
Vast niet :P

Als iemand dat even aan kan passen graag!!

Deze dus:
http://hosting.hattrick.o...ogos/AllianceLogo2731.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik zal het wel even doen, heb het al een aantal keer gedaan :P

Afbeeldingslocatie: http://img165.imageshack.us/img165/5707/gotcupxu6.jpg
Klopt 'ie? :$

[ Voor 40% gewijzigd door Joss op 09-06-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 10:15
Ligt de website ( http://gottrick.bitxs.com/ ) ook down bij jullie ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jup, wilde daar de winnaars checken, maar was al down.

Enneuh: tweeee nuuuuuuuuuuuuul! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 09-06-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

34 Pewwy United
35 SC Amsreiw

We misten er dus zelfs drie

Trouwens: driieeeeee nullllllllllllllllllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Excuses aan Pewwy

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/1307/gotcupbp7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien kunnen we het Nederlands elftal binnen Hattrick ook niet zo laten spelen als het echte Oranje vanavond deed? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2008 @ 23:41:
Damien kunnen we het Nederlands elftal binnen Hattrick ook niet zo laten spelen als het echte Oranje vanavond deed? :9
Ja hehehe :) Dat is 4-5-1 :) Wat een wedstrijd zeg!! :) Ik heb een kater |:( niet normaal meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 07:57:
[...]

Ja hehehe :) Dat is 4-5-1 :) Wat een wedstrijd zeg!! :) Ik heb een kater |:( niet normaal meer!
zit hier ook op kantoor aardig brak te zijn >:)
maar we hebben genoten.
weet je trouwens wanneer de verkiezingen beginnen?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De periode van de huidige bondscoach loopt tot 16-06-2008. Dus de 17e zal de verkiezing wel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:07:
[...]

zit hier ook op kantoor aardig brak te zijn >:)
maar we hebben genoten.
weet je trouwens wanneer de verkiezingen beginnen?
Zie boven :) ben er op tijd bij dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Swanfield op 10-06-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Is kijken of de PSV Federatie ook wilt stemmen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparTi schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:48:
Is kijken of de PSV Federatie ook wilt stemmen. ;)
Als je die hele federatie achter Damien kan krijgen dan zijn we een aardig eind op weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:50:
Als je die hele federatie achter Damien kan krijgen dan zijn we een aardig eind op weg.
Niet geschoten is altijd mis! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ja moet ook nog even een nieuwsbriefje de deur uit naar de federatie van tweakers :)
Er zijn natuurlijk meer leden die in kleine feds zitten en alle stemmen helpen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

*O* Wissels & 'tactische' veranderingen *O*
Bron: editorials
Ever wanted to substitute your defender for an extra forward if you’re down late in a game? Or wanted to turn your normally offensive team into a defensive wall if you’re in the lead? With our new substitution feature, now you can!
Testfase voor de jeugdteams.

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 10-06-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
EERSTE OPZET! WORK IN PROGRESS

Damien79 voor BC!

Wie ben ik?
Ik ben manager van Swanfield United (213570). Deze coach ik al vanaf
14-10-2004 en loop dus al weer een tijdje mee.
Ik ben een lange tijd hoofd van de federatie Gathering of Tweakers
geweest maar deze functie heb ik bewust een tijdje terug op gegeven. Dit
vooral om een frisse wind door de federatie heen te laten gaan.

Swanfield United
Swanfield United is mijn kindje :) Zoals een ieder over zijn club zal
praten. Echter ben ik niet zo'n goede vader :p Ik heb namelijk vorig
seizoen de volledige selectie op straat gezet. Dit kwam omdat ik een
nieuwe weg in wilde slaan. Financieel was ik niet super sterk en dat is
naar mijn idee nodig om in de eerste drie divies terecht te komen.
Over een paar seizoenen zal ik mijn weg weer naar boven inslaan.

Plan?
De leden van de federatie Gathering of Tweakers zijn bekend met mijn
plannen. Ik begon ooit met een Plan© en dat heeft zich eigenlijk continu
ontwikkeld. Op dit moment zit ik op Plan© versie 2. De rede dat versie 1
niet geslaagd is (kleinere winst dan verwacht/ingecalculeerd) kwam mede
door de aanpassingen die HT heeft gemaakt. Hierdoor werd het voor mij
niet meer mogelijk goed mijn Plan© uit te kunnen werken.
Plan©v2 is een stuk beter en als er geen drastische wijzigingen in de
transfermarkt komen dan kan ik dit nog een tijd volhouden. Mijn plannen
draaien meestal om financieel gewin.

Plan voor NT?
Heb ik ook een plan voor het NT? Ja, meerdere. Alleen is het moeilijk
dit goed te kunnen bewoorden.
Ik begin met het schrijven van een Plan. Een Plan om mee te kunnen doen
in de top. En bij top bedoel ik dan kans maken op een plak.
Dit plan word door gegeven aan de volgende BC. Moet hij dan mijn plan
blind volgen? Nee! Hij moet het verbeteren, indien mogelijk natuurlijk.
HT is een spel wat continu veranderd. Wat nu goed werkt wil nog niet
zeggen dat het over 4 jaar nog steeds goed werkt.

Formaties?
Zoals ook in het echte leven wil het publiek natuurlijk graag weten
welke formatie je gaat spelen. BC's die nu al een opstelling roepen
weten precies welke spelers er zijn en maken daar een keuze op of lullen
uit hun nek en roepen gewoon wat iedereen wil horen.
Ik ben van mening dat je eerst goed moet kijken naar welke spelers er
zijn en dan naar de beste opstelling. Ik ben zelf voorstander van 3-5-2
maar heb ook ervaring met 3-4-3 bijvoorbeeld. Dus het ligt er een beetje
aan welke spelers je selecteert en tot je beschikking heb.

Spelers?
Welke spelers zal je selecteren? De beste natuurlijk :) Ik wil in ieder
geval keuze hebben bij het selecteren van mijn team. Dus er zal een
selectie komen waar ik een hoop opties mee heb. Daarbij zijn de
specialiteiten natuurlijk zeer belangrijk.
Een goddelijk spelhervatter puur voor de vrije trappen zal ik niet mee
nemen. Ik heb liever meer keuze.

Coach?
Word ik BC dan neem ik 2 coaches mee. Eén aanvallen en één verdedigende
coach. Ik ga dan uit van twee situaties. Eén dat je de aanval moet
versterken en twee dat de verdediging versterkt moet worden. Het
middenveld versterken kan nog op diverse manieren maar ik denk dat in
een 3-5-2 of 3-4-3 wat het ongetwijfeld gaat worden, je juist de 2
zwakkere posities moet versterken.

Succes?
Succes is zo afhankelijk van zoveel factoren. Zelfs de beste en slimste
hattrick speler kan nog op zijn bek gaan tijdens een BC schap. Er is ook
een deel geluks factor. Natuurlijk ga ik en mijn assistenten voor goud.
Als je die instelling niet heb hoef je net zo goed niet een gooi te doen
naar het BC schap. Ik geloof er in ieder geval in dat ik het ver kan
schoppen met Nederland. Ik heb goede mensen om mij heen die heel veel
van dit spelletje af weten en ook een goede kijk er op hebben.

Staf?
HVP (143980) en DSanka Kickers (68353). Maar naast deze twee toppers
zijn er natuurlijk nog diverse personen waar ik mee ga communiceren. En
natuurlijk sta ik voor iedereen open voor commentaar of ideeën. Het idee
dat ik alle wijsheid in pacht heb is natuurlijk een illusie. Echter is
het wel zo dat ik zal beslissen. Ik maak een beslissing en zal daar dan
ook 100% verantwoordelijk voor zijn. Dit wil ook zeggen dat het voor kan
komen dat ik een keuze maak die niet populair is bij veel mensen. Dat is
inherent aan het vak dus aan het eind van de rit mag ik daar dan ook op
afgerekend worden.

Shirts?
Eén van de redenen dat ik mee doe met deze verkiezing. De roze shirts.
Ik weet niet of het een vlaag van verstandsverbijstering is geweest maar
ik wil wel graag dat Nederland serieus genomen word in de rest van de
hattrick gemeenschap. Om terug te grijpen naar goude tijden heb ik
getracht het EK'88 shirt na te maken. Deze staat op mijn team pagina als
uitshirt. Mocht dit binnen de gemeenschap niet gewaardeerd worden dan
zal ik de pure oranje shirts weer in ere herstellen.

Communicatie?
Ik heb gemerkt dat er veel gecommuniceerd word door de huidige BC's.
Over de tegenstander en welke formaties die speelt en wat informatie uit
land van herkomst e.d.
Voor iedere kwalificatie wedstrijd zal ik een voorbeschouwing maken en
een nabeschouwing. In deze nabeschouwing mag een ieder het vuur aan mijn
schenen leggen of juist een veer in mijn reet steken wanneer we winnen
:)
Natuurlijk zal ik proberen dan op zoveel mogelijk vragen een antwoord
te geven.

Waarom stemmen op Damien79?
Je moet na het lezen van deze veel te lange tekst het idee hebben dat
ik de man ben die het Nederlands elftal naar de top kan brengen.
In ieder geval geef ik jullie een andere keuze naast de wat bekende
namen. Ik ga voor goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al weer begonnen met het in elkaar zetten van een overzicht van alle Tweakers die in de beker spelen. Echter in tegenstelling tot vorige seizoen kun je het gehele overzicht van alle teams nu ook online zien via de onderstaande link. De tegenstanders worden op het moment gevuld met de voorspelling van alltid.

Mocht je geen supporter hebben (en dus geen lid zijn van de federatie binnen Hattrick) en wel in het overzicht willen stuur mij dan even een berichtje binnen Hattrick.

Beker overzicht

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Goede speech, alleen het verhaal over dat je je spelers op straat heb gezet, zal dat wel in dank worden afgenomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het roze shirt is inmiddels al weer weg bij het Nederlands elftal. Je kan er best naar verwijzen ergens, maar zou er geen apart stukje van maken. Daarnaast geloof ik dat het niet mogelijk is om je eigen shirt voor een land te ontwerpen. Dus we zullen in oranje moeten spelen zonder motief. Mocht je het wel kunnen ontwerpen dan draag ik mijn uitshirt aan als een alternatief shirt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
SparTi schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:32:
Goede speech, alleen het verhaal over dat je je spelers op straat heb gezet, zal dat wel in dank worden afgenomen? :)
Nou wilde een goede verklaring geven waarom ik nu een slecht team heb. Misschien moet het anders verwoord worden. Ik kijk er even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:41:
Het roze shirt is inmiddels al weer weg bij het Nederlands elftal. Je kan er best naar verwijzen ergens, maar zou er geen apart stukje van maken. Daarnaast geloof ik dat het niet mogelijk is om je eigen shirt voor een land te ontwerpen. Dus we zullen in oranje moeten spelen zonder motief. Mocht je het wel kunnen ontwerpen dan draag ik mijn uitshirt aan als een alternatief shirt ;)
Ik heb mij dood geergerd aan die shirts! Ik vind het echt belagelijk. Ik hoop wel dat je shirts kan ontwerpen want ik vind mijn kopie van EK'88 best wel aardig gelukt. Ik verwijs naar de shirts omdat ik wil aangeven dat ik gewoon oranje gaat spelen en niet zal gaan spelen of lollig gaan doen met het oranje shirt. Vind ik persoonlijk een erg belangrijk punt. Ik zou er zelf mijn keuze wel op bepalen. Niemand meer kiezen met de naam Pink in zijn naam :)

Shirts kunnen volgens mij wel, kijk maar naar Nationale Team Al Urdun (3180) die verticale strepen zijn niet een standaard design toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 10-06-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

goede speech!

verder een tip:
ik heb gemerkt dat het in het begin heel belangrijk is om veel stemmen te hebben zodat je in de top 10 komt te staan, dit zodat veel mensen je "zien"

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:47:
[..]

Shirts kunnen volgens mij wel, kijk maar naar Nationale Team Al Urdun (3180) die verticale strepen zijn niet een standaard design toch?
Oke dan kan het toch. Dacht dat ik het ergens had gelezen dat het niet mogelijk zou zijn voor nationale teams, maar dan zullen we inderdaad er eens een mooi shirt van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:02:
goede speech!

verder een tip:
ik heb gemerkt dat het in het begin heel belangrijk is om veel stemmen te hebben zodat je in de top 10 komt te staan, dit zodat veel mensen je "zien"
Dat is zo inderdaad. Daarom heb ik ook iedereen nodig en ook de kennissen van iedereen :P
Dus ik hoop dat een hoop mensen hier weer andere mensen en kleine federaties kennen zodat zij mij stemmen kunnen geven.
Ik zal deze week nog een bericht via de fed versturen rond mijn verkiezing om iedereen aan te sporen op mij te stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de eerste wissels en tactische wijzigingen ingevoerd voor de komende jeugdwedstrijd. Hopelijk heb ik ze niet nodig, want ze zijn voornamelijk voor het geval dat ik achter kom te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:31:
Zo de eerste wissels en tactische wijzigingen ingevoerd voor de komende jeugdwedstrijd. Hopelijk heb ik ze niet nodig, want ze zijn voornamelijk voor het geval dat ik achter kom te staan.
En toch is het nog niet duidelijk wat er precies gaat gebeuren met de training van de speler die je wisselt. En helemaal in de jeugd heb je geen overzicht daarop.

Ook vraag ik mij het effect van het hele gebeuren af. MS spelers worden dan nog belangrijker. Een mid moet dan verdedigen en passen erbij hebben om van aanvallend te kunnen switchen naar verdedigend bij bijvoorbeeld een voorsprong.
Van opstelling switchen doe je niet ivm de ervaring die je moet hebben met diverse opstellingen dus lijkt mij ook overbodig.
En dan nog als er dus training verloren gaat bij een wissel dan moet je dus andere spelers gaan wisselen. Bijvoorbeeld in een 3-5-2 en je traint op positiespel dan wissel je de verdedigers en aanvallers. Voor:? Beter? Als je beter heb dan staan ze in de basis. Dus niet nuttig. Ervaring? Zal ook wel afhankelijk worden van het aantal speel minuten.
Ik zie één voordeel, koop 4 tot 8 op poppen staande keepers en laat ze een percentage van de wedstrijd spelen. Net dat kleine beetje wat ze nodig hebben zullen ze halen en je heb een pop. Of dat wat met de prijs van keepers gaat doen is de vraag. Tevens vraag ik mij dan af of het inderdaad zo werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht eigenlijk dat ze het in eerste instantie hetzelfde zullen oppakken als wanneer er een speler met +1 geblesseerd word geschopt. Die word ook (en nog steeds) automatisch gewisseld en krijgt op vrijdag toch ook nog training. Maar goed het zijn pas beta-testen in de jeugd en zie het komend seizoen nog niet in het geheel ingevoerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:56:
Ik verwacht eigenlijk dat ze het in eerste instantie hetzelfde zullen oppakken als wanneer er een speler met +1 geblesseerd word geschopt. Die word ook (en nog steeds) automatisch gewisseld en krijgt op vrijdag toch ook nog training. Maar goed het zijn pas beta-testen in de jeugd en zie het komend seizoen nog niet in het geheel ingevoerd gaat worden.
Klopt maar toch je heb niet echt een goed overzicht van de trainingen e.d. Dus je kan niet goed beoordelen hoe het verloopt. Je kan dan pas tot de conclusie komen als het bij de senioren word ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een korte voorstelling. Mijn team is F.C. Doncaster Rovers en speel in VIII.295.
Nu ben ik ook regelmatig bezig met mijn jeugd alleen de laatste weken wordt er helemaal geen enkele goede speler meer gescout door mijn scouts. Telkens speler met rampzalig tot slecht.

Nu heb ik gehoord dat er een bepaalde tijd op de dag is waarop je de grootste kan hebt om een goede speler te scouten. is dat zo? en wanneer scouten jullie vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:56:
Ja training voor de minuten die ze hebben gespeeld. Dat maakt het wel ingewikkeld met die nieuwe geplande wissels op de trainingsposities.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Schaam je diep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:14:
Nu heb ik gehoord dat er een bepaalde tijd op de dag is waarop je de grootste kan hebt om een goede speler te scouten. is dat zo? en wanneer scouten jullie vaak?
Zou niet weten of het werkelijk iets uit gaat maken qua tijd. Die verhalen deden ook al de ronde toen er nog geen jeugdopleiding was. Ik scout niet op een vaste tijd. De ene keer is het 's nachts vlak na de week update. De andere keer is het gewoon zondag overdag en merk niet echt verschil in de kwaliteit aan spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik scout bij voorkeur aan het eind van de week, liefst net voor de jeugdliga-wedstrijd die op donderdag gespeeld wordt.
een klein beetje met het idee dat ik dan mogelijk net een paar dagen zou kunnen winnen..

Ik geloof niet dat er daadwerkelijk een voordeel ligt aan de kwaliteit op specifieke momenten of dagen, dat is volgens mij eerder bijgeloof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

chario2 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:13:
wil zelf niet aan firefox beginnen dus gene picotsi tool.
heb een speler die niet ver van poppen vandaan zit volgens mij:

Richárd Vörösmarty (113364684)
23 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.

Volgende verjaardag: 10-08-2008
Nationaliteit: Magyarország
Total Skill Index (TSI): 7 960
Loon: 4 333 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Chario2

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

wie weet hoever hij van poppen vandaan zit......??
Alvast bedankt!
iemand een idee hoe ver deze van poppen afzit???
O+
PLEASE? ;)

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Is het niet simpeler, om firefox te installeren?
Je HOEFT het niet te gebruiken daarna. Alleen even voor psicotsi.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Damien79 voor BC!

Wie is Damien79?
Manager van Swanfield United (213570). Een team dat al enige jaren in de marge van HT mee hobbelt. Verder ben ik ambtenaar van beroep, dus tijd genoeg om de nieuwe successen van het Nederlands team te leiden. In het verleden ben ik een lange tijd hoofd van de federatie Gathering of Tweakers geweest maar deze functie heb ik bewust een tijdje terug op gegeven. Het werd tijd voor een frisse wind, net zoals dat nu bij het Nederlands team nodig is.

Plan voor NT?
“Ik wil mooi, attractief en aanvallend voetbal zien” was de uitspraak die Marco van Basten jarenlang heeft achtervolgt. Het spel was niet om aan te zien, de resultaten maar matig (tot nu toe). Er zat echter wel een plan achter, een plan dat ik ook met het HT Nederlands team heb. Doelstelling van dit Plan is het bereiken van een medailleplaats op een WK binnen 4 seizoenen. Het plan dat dus nu uitgevoerd moet worden onder mijn leiding, wordt eigenlijk geoogst door de BC die na deze periode komt te staan. Is dat erg? Nee, ik oogst voor de toekomst van het Nederlands HT elftal. Moet hij dan mijn plan blind volgen? Nee! Hij moet het verbeteren, indien mogelijk natuurlijk. HT is een spel wat continu veranderd. Wat nu goed werkt wil nog niet zeggen dat het over 4 seizoenen nog steeds goed werkt.

Formaties?
Zoals ook in het echte leven wil het publiek natuurlijk graag weten welke formatie je gaat spelen. BC's die nu al een opstelling roepen weten precies welke spelers er zijn en maken daar een keuze op of lullen uit hun nek en roepen gewoon wat iedereen wil horen. Ik ben van mening dat je eerst goed moet kijken naar welke spelers er zijn en dan naar de beste opstelling. Spelformaties zijn zo divers, dat het vaak ook kijken is wat een tegenstander doet. Echter het is naar mijn mening verstandig om jezelf op drie opstellingen helemaal te focussen, zodat je daar de spelersmateriaal het beste aan kan sluiten. Nu de aankondiging van de wissels bij het jeugdteam er aan komt, is het natuurlijk aan te voelen dat dit ook op NT team zal komen. Daar zitten dus mooie kansen, die ik graag zou willen benutten.

Spelers?
Welke spelers zal je selecteren? De beste en meest veelzijdige natuurlijk :) Ik wil in ieder geval keuze hebben bij het selecteren van mijn team. Dus er zal een selectie komen waar ik een hoop opties mee heb. Daarbij zijn de specialiteiten natuurlijk zeer belangrijk. Een speler die op meerdere posities kan staan is natuurlijk helemaal mooi, de focus zal hier dus ook op moeten liggen vanuit de jeugd.

Coach? (dit is een keuze, aanvallend en verdedigend. Sluit neutraal echter niet uit)
Zodra ik BC dan neem ik direct 2 coaches mee. Eén aanvallende en één verdedigende coach. Ik ga dan uit van twee situaties. Eén dat je de aanval moet versterken en twee dat de verdediging versterkt moet worden. Het middenveld versterken kan nog op diverse manieren maar ik denk dat in een 3-5-2 of 3-4-3 wat het ongetwijfeld gaat worden, je juist de 2 zwakkere posities moet versterken.

Succes?
Succes is zo afhankelijk van zoveel factoren. Zelfs de beste en slimste hattrick speler kan nog op zijn bek gaan tijdens een BC schap. Er is ook een deel geluk nodig, maar natuurlijk ga ik en mijn assistenten voor goud. Als je die instelling niet heb hoef je net zo goed niet een gooi te doen naar het BC schap. Met de steun van het HT volk in Nederland moet er echter veel mogelijk zijn, meer dan dat er op dit moment gedaan wordt.

Staf?
HVP (143980) en DSanka Kickers (68353) zijn twee jongens die mij reeds gaan helpen. Maar naast deze, in mijn ogen toppers zijn er natuurlijk nog diverse personen waar ik mee ga communiceren. En natuurlijk sta ik voor iedereen open voor commentaar of ideeën. Het idee dat ik alle wijsheid in pacht heb is natuurlijk een illusie. Echter is het wel zo dat ik zal beslissen. Ik maak een beslissing en zal daar dan ook 100% verantwoordelijk voor zijn. Dit wil ook zeggen dat het voor kan komen dat ik een keuze maak die niet populair is bij veel mensen. Dat is inherent aan het vak dus aan het eind van de rit mag ik daar dan ook op afgerekend worden. Verder werkt het scoutingsapparaat perfect op de huidige manier, hier zal niet veel aan veranderd gaan worden.

Shirts?
Om terug te grijpen naar gouden tijden heb ik getracht het EK'88 shirt na te maken. Deze staat op mijn team pagina als uitshirt. Met de herinnering aan deze shirts moet alles mogelijk zijn, de bal blijft tenslotte rond.

Communicatie?
Communicatie is een belangrijke voorwaarde om een goede BC te kunnen zijn. Als ambtenaar heb ik tijd genoeg om aanwezig te zijn op de diverse fora. Het Oranje Gevoel zal wederom gebruikt worden voor de diverse analyses en mogelijkheden. Denk verder weer aan een toto met mooie prijzen. Wie zou er een LCD willen winnen na de winst in de toto? Bij BC Damien gaat dit gebeuren. Het zijn dus grote prijzen!!! Voor iedere kwalificatie wedstrijd zal ik een voorbeschouwing maken en een nabeschouwing. In deze nabeschouwing mag een ieder het vuur aan mijn schenen leggen of juist een veer in mijn reet steken wanneer we winnen :) Natuurlijk ga ik dan op zoveel mogelijk vragen een antwoord geven.

Waarom stemmen op Damien79?
Kort en krachtig, er gaat goed gezaaid worden om de successen te oogsten. Dit kan niet één persoon, die moet de HT community in Nederland ook willen. Ik Damien zie mijzelf als de ultieme mediator om dit doel te verwezenlijken. Misschien niet tactisch altijd even sterk, maar daarvoor zijn er genoeg assistenten waar ik op kan vertrouwen. Wil jij een LCD tv winnen in de TOTO? Stem dan Damien79!!

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Hierboven mijn versie van het verhaal van Damien.
Ik heb het iets commercieler proberen te maken, met als knijter natuurlijk de LCD tv ;)
Graag jullie meningen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Ik word momenteel ingemaakt door Sandstorm in een oefenduel sta nu in de rust al met 0-5 achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:11:
Ik heb het iets commercieler proberen te maken, met als knijter natuurlijk de LCD tv ;)
Graag jullie meningen.
Heb jij een LCD weg te geven dan? hahaha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, een botje in de beker, op naar ronde 2 :)

@BC verhaal: 10 stemmen heb je iig al, de fed die ik zelf heb heeft ingestemd met de voorkeursstem ;)

Edit: ja hoor, heb ik dat.... het team waar ik de laatste wedstrijd van het seizoen van heb verloren is sinds een week een bot team.... grmbl

[ Voor 32% gewijzigd door lameeuw op 11-06-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
lameeuw schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:47:

@BC verhaal: 10 stemmen heb je iig al, de fed die ik zelf heb heeft ingestemd met de voorkeursstem ;)
SUPER! :) Helemaal top man! tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

lameeuw schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:47:
[...]
Same here, round 2, here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:11:
Graag jullie meningen.
Bij het plan voor NT staat er op een gegeven moment

ik oogst voor de toekomst van het Nederlands HT elftal

Ik zou in die zin oogst vervangen door zaai. Indien je er later ook weer op terug valt dat we gaan zaaien zodat de volgende BC er van kan gaan oogsten.

Verder ziet het er goed uit. Afgezien dat een LCD tv een beetje over de top is en niemand dat ooit gaat geloven natuurlijk.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.