Chario2 (818126)
site wordt geblocked hiero
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
25-05-2008 20:00 (League) Vuile Honden - Losers United 2 - 3Terrestra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:35:
kan iemand misschien even kijken wat mijn team ( losers united heeft gedaan )
-- == Alta Alatis Patent == --
2-3 gewonnen en je staat dus nog eerste, op twee punten van de nummer 2, maar met volgende week een botje kunnen we je eigenlijk al feliciterenTerrestra schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:35:
kan iemand misschien even kijken wat mijn team ( losers united heeft gedaan )
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Zit eral jaren in , volgende week tegen de nr laatst die het team al heeft
opgegeven.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Ik had ergens gelezen dat je teamspirit nog maar voor de helft wordt gereset (ook al veranderdchario2 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:01:
voor de mensen die het niet weten: Mots je laatste wedstrijd (mits je natuurlijk geen p/d duel speelt)!! de teamgeest wordt toch gereset
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Maakt vrij weinig uit, pic je de eerste bekerwedtrijd, staat hij weer goed.Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:53:
[...]
Ik had ergens gelezen dat je teamspirit nog maar voor de helft wordt gereset (ook al veranderd)
Geaccepteerdchario2 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:56:
[...]
zal je vanavond uitdagen.
Mijn team is Chario2, jeugd team jongpmaas.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Dat ging om de Fan-stemming en niet zozeer de Teamgeest (althans de 'halve reset' van de fanstemming behoorde bij de laatste wijziging van de nieuwe 'fans'-optie )..Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:53:
[...]
Ik had ergens gelezen dat je teamspirit nog maar voor de helft wordt gereset (ook al veranderd)
van een verandering bij de teamgeest kan ik me niks herinneren...
verder: net voor 150K drie jonge spelers verkocht, waarvan twee eigen jeugdpulls...
bovendien heeft n scout vorige week een hele leuke 15-jarige prospect aangeleverd: de scout gaf zelf al direkt melding 'Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Positiespel wordt! ' ... het jong haal nu al 5,5 ster
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
btw .. sta ook nog op het punt te promoveren .. sta 2e , moet tegen nr 4 ,, en nr 1 staat 1 punt voor op mij en speelt slechter als zijn tegenstander (nr.3) misschien zit er nog wel een kampioenschap in
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
iemand dat toevallig ?
Verwijderd
Verwijderd
heb nog een hosting ergens staan namelijk
[ Voor 31% gewijzigd door Swanfield op 27-05-2008 17:28 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Enige probleem is dat de database van 22 april isDamien2004 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:27:
Hoe zit het nu met gottrick? Is dat over en uit?
heb nog een hosting ergens staan namelijk
Edit
Toevallig nu iemand gesproken. Hij gaat er achteraan. Dus even afwachten nog... Hoop zsm nieuws te hebben!
[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 27-05-2008 20:05 ]
Na een week offline te zijn geweest is de site eindelijk weer te bereiken!
De halve finale van de GoT Cup is bijgewerkt op de site zodat we weer up-to-date zijn
Staat er leuk voor, nog 15 minuten te gaan en 2-1 voor Amsreiw. Er gebeurt alleen helemaal niets in de 2e helftVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:25:
Beide finalisten succes vanavond en dat de beste de GoT-cup mag winnen

Amsreiw heeft gewonnen
Gefeliciteerd met het winnen van DE cup
[ Voor 19% gewijzigd door Pewwy op 28-05-2008 19:29 ]
Woei! toch nog een prijs dit seizoen.Pewwy schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:41:
[...]
Staat er leuk voor, nog 15 minuten te gaan en 2-1 voor Amsreiw. Er gebeurt alleen helemaal niets in de 2e helft
Amsreiw heeft gewonnen
Gefeliciteerd met het winnen van DE cup
In 2003 deden we voor het eerst mee met de GoT cup in het 21e Hattrickseizoen. Toen speelden we nog in de laagste divisiereeks, de VII. De eerste groepswedstrijd speelden we tegen Whitestripes -de winnnaar van het seizoen daarvoor- Dat seizoen werden we echter al vroeg uitgeschakeld. Kansloos in de groepsfase. Nadien hebben we nog een keer meegedaan met de cup en daarna sporadisch en even kansloos tot vorig seizoen. Vorig seizoen werden we in de 2e ronde nog kansloos uitgeschakeld tegen HVP met 7-2. In dit 35e hattrickseizoen mochten we in de finale aantreden tegen Pewwy United -de winnaar van afgelopen seizoen- Het bleef lang spannend, maar uiteindelijk zijn we zeer content met de 2-1 winst.
Dank voor de felicitaties
Unknown
Ik heb overigens nu even een hattrick haat momentje..
Hele seizoen redelijk ongeschonden door gekomen en nu binnen 3 dagen 3 spelers met +3..
Naja, wel met overmacht kampioen
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Trotse vader!
Mooie overwinning.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ga je mond spoelen, ik verlies nooit terechtRM-rf schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:17:
Gefeliciteerd Quintus, heel nette en imho terechte winst
Alleen daarvoor al had er zelfs wel een goaltje extra mogen vallen
24-05-2008 Arjan203 heeft de federatie verlaten (heeft geen Supporter meer).
23-05-2008 Frizza heeft de federatie verlaten (heeft geen Supporter meer).
18-05-2008 Sir_Veen heeft de federatie verlaten (heeft geen Supporter meer).
16-05-2008 jwillie heeft de federatie verlaten (heeft geen Supporter meer)
Verwijderd
Nou was meer dat er dus veel de fed verlieten omdat ze geen supporter meer warenVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:27:
Tegen de 4 staan nog 6 nieuwe leden in iets meer als een maand tijd. Dus het valt op zich nog wel mee. anders word het zo druk in de GoT-cup
Ik wist niet dat ik in de italiaanse jeugd competitie speelde.
"Al vanaf het begin van de wedstrijd speelde GLN alsof de scheidsrechter omgekocht was en er zodoende niets meer mis kon gaan."
Je zou het bijna denken.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Misschien is het wel een bug met suïcidale neigingenGrumpyGamerDad schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:25:
Dit is lekker in de jeugd, gaat het nu ook al tot omkoping van de scheidsrechter komen.
Ik wist niet dat ik in de italiaanse jeugd competitie speelde.
"Al vanaf het begin van de wedstrijd speelde GLN alsof de scheidsrechter omgekocht was en er zodoende niets meer mis kon gaan."
Je zou het bijna denken.
Unknown
1 van die 6 ben ik. doe nu een aantal seizoenen weer mee met Hattrick (na een aantal jaar gestopt te zijn ben ik er door een collega toch weer mee begonnen) en heb me nu ook voorgenomen de GOT cup maar eens te gaan winnenVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:27:
Tegen de 4 staan nog 6 nieuwe leden in iets meer als een maand tijd. Dus het valt op zich nog wel mee. anders word het zo druk in de GoT-cup
Mijn team is Lzzrd FC (1225901); ben nu eigenlijk al kampioen in mijn VIII (tenzij ik zondag verlies/gelijkspeel tegen een botje) na mijn eerste seizoen daar.
Verwijderd
Ik heb 5 miljoen te besteden voor volgend seizoen. 800k geef ik uit aan een nieuwe trainer.
Ik train middenvelders. Heeft iemand tips voor mij waar ik het beste mijn geld aan kan besteden?
Ik zat iig te denken aan een nieuwe keeper.
Verwijderd
@Derekz: ik zou als ik jou was inderdaad investeren in een keeper, want deze echt magertjes. Verder lijkt het me ook verstandig om er een goede aanvaller bij te kopen. Voor de rest ziet het er wel redelijk uit, je zou het wel kunnen redden in de VI met deze aankopen.
Verwijderd
In verdediging gaat alleen mijn coach uit de basis en daar ga ik zo snel mogelijk een vervanger voor aantrekken. Verder heb ik eigenlijk op de kampioen na de minste doelpunten tegen dus dat zit nog wel goed.
Mijn middenveld laat ik nog een seizoen door trainen. De enige twijfel daar is of ik mijn oudste middenvelder (22 jaar en 27 dagen) al zal verkopen. Mijn trainees zijn namelijk nog niet sterk genoeg om het op te vangen. Ga in de V mijn 19 jarige formidabel niet in de basis zetten.
Wat mijn aanval betreft zit ik ook wel goed. Misschien als de financiën het toelaten vervang ik mijn wonderbaarlijk scoren nog door een reusachtig scoren of bovennatuurlijk scoren.
Verder nog een redelijke speler met ervaring en goed leiderschap die ik over een aantal seizoenen als coach aan kan gaan stellen.
dat is inderdaad wel een lekkere verkoop.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:
Grafenbacher Volksfront heeft 3 570 000 € geboden voor Raúl Díaz de Reguero en nam de leiding bij het bieden. Zooo weer een middenvelder verkocht. Goeie handel tegenwoordig, nu nog even een trainee met een beetje kwaliteit terugkopen. Deze had verdedigende bijstat daar verdien je helemaal niets aan.
@Derekz: ik zou als ik jou was inderdaad investeren in een keeper, want deze echt magertjes. Verder lijkt het me ook verstandig om er een goede aanvaller bij te kopen. Voor de rest ziet het er wel redelijk uit, je zou het wel kunnen redden in de VI met deze aankopen.
ik zou als ik jou was je verdediging versterken, voor de rest ben je inderdaad een van de sterkere in je divisie
Chario2 (818126)
Verwijderd
Ik ben nr. 2 van de 6.Imperial_Master schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:47:
[...]
1 van die 6 ben ik. doe nu een aantal seizoenen weer mee met Hattrick (na een aantal jaar gestopt te zijn ben ik er door een collega toch weer mee begonnen) en heb me nu ook voorgenomen de GOT cup maar eens te gaan winnen
Mijn team is Lzzrd FC (1225901); ben nu eigenlijk al kampioen in mijn VIII (tenzij ik zondag verlies/gelijkspeel tegen een botje) na mijn eerste seizoen daar.
Verwacht je er maar aan dat de GOT cup internationaal gaat
Mijn laatste wedstrijd is net afgelopen en in minuut 84, ben ik netaan de promotie naar de VII misgelopen ...
toen maakte mn tegenstander gelijk, ondanks dat ik 30 hatstatpunten meer had; een beter middenveld, mn verdedigers way beter dan zn aanval en mijn aanval centraal en links sterker dan zn verdediging ....
ach ja, it comes and goes (in mn eerste wedstrijd dit seizoen tegen de gelijke tegenstander was het andersom en won ik terwijl hij sterker was, ik heb de rest van het seizoen continu bovenin meegespeeld terwijl hij daarna tegen degradatie moest vechten ... dus al teveel klagen over zo'n uitlag hoef ik ook niet te doen: maar cru is het wel)
Verwijderd
Ben benieuwd wat die knakker mij nog op gaat leveren. Moet toch nog wel wat zijn met zijn 17 jaar en 4 dagen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 12:44 ]
Ten eerste Quintus gefeliciteerd met je overwinning!
Ten tweede, ik heb mijn moederbord na zo'n 7 weken weer terug ontvangen (nadat ik al 4 weken had gewacht op een nieuwe voeding) en mijn computer werkt dus weer, wat betekent dat ik thuis weer kan internetten op een fatsoenlijke manier. Dus nu ook weer fanatiek bezig met hattrick. Afgelopen seizoen is een beetje een verloren seizoen omdat ik zo moeilijk kon internetten. Nu weer helemaal los gaan. Nieuwe coach aanschaffen (intern) komende weken, twee spelers met goddelijk spelhervatten verkopen, weer 3-5-2 gaan spelen i.p.v. 3-4-3, de rest van mijn 9 miljoen cash aan spelers en dergelijke investeren en volgend seizoen promoveren uit de VI. Daar hoor ik toch echt niet thuis
@Damien, goed dat je weer met een plan(c) bezig bent
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
[ Voor 35% gewijzigd door lameeuw op 01-06-2008 21:51 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik heb gewonnen zoals verwacht.
En de #1 verliest onverwacht.
Zo maar het kampioenschap in de schoot geworpen gekregen.
Ik zat echt met verbazing te kijken!
Maar eens even zien wat ik met dat p/d-wedstrijdje ga doen.
Is in ieder geval goed voor de training!
[ Voor 7% gewijzigd door TH0R op 01-06-2008 22:37 ]
Trotse vader!
Voor mijzelf ging de wedstrijd voor automatisch promoveren of niet, en het is het eerste geworden gelukkig.
Zelf heb ik het niet meer kunnen halen, voornamelijk door een dramatisch vormverlies in de 2e helft van het seizoen. Toch nog 2e geworden, dat is in ieder geval iets.
Verwijderd
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Nou, lijkt mij niet echt te kloppen..TH0R schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:30:
[...]
Volgens mij (was ook bij mij zo):
hoe sterker je bent, des te slechter is de competitie waar je in komt.
Naja, iets genuanceerder: het heeft te maken met hoeveel punten de degradant heeft, waarmee je verwisseld wordt. Met de aanname dat des te meer punten hij heeft, des te slechter de competitie is qua sterkte.
Maar als iemand het beter weet, graag verbeteren
Ik ben met overmacht kampioen geworden, alles gewonnen..
En dan zijn dit de 2 VII's waar ik in terecht kan komen: competitie plaats: 154 / 1024 & 48 / 1024
Wordt dus counteren en vechten tegen degradatie vrees ik
Naja, we zien wel...
Zelfde hierStinger_ schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:15:
[...]
Nou, lijkt mij niet echt te kloppen..
En dan zijn dit de 2 VII's waar ik in terecht kan komen: competitie plaats: 154 / 1024 & 48 / 1024
Wordt dus counteren en vechten tegen degradatie vrees ik![]()
Naja, we zien wel...

Op dit moment is de balans: € 22.293.787,- dit word nog een heel klein beetje meer maar we kunnen er vanuit gaan dat de balans 22 mil blijft.
Volgend seizoen streven we naar een balans van 30 miljoen. Dit is mogelijk indien de prijzen niet weer gaan kelderen. Het is dus even afwachten op wat er allemaal gaat veranderen maar voorlopig leggen we de lat even op 30 mil
Ook willen we weer degraderen. Dit moet mogelijk zijn gezien de divisie waar we in komen. Leuk zou het zijn om de eerste ronde beker door te komen.
De (netto)winst van de eerste 3 verkopen dit seizoen was in het totaal € 1.318.073,-
Nou dit is wel even genoeg informatie denk ik
Anyho dat was even mijn financiele plaatje
toch wel mooi aangezien de supporters van te voren het niet hadden gedacht.
De competitieplaats in Alltid zegt lang niet alles, omdat het een gemiddelde is op basis van _alle_ teams...Stinger_ schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:15:
[...]
Nou, lijkt mij niet echt te kloppen..
Wordt dus counteren en vechten tegen degradatie vrees ik![]()
Naja, we zien wel...
Zitten er een of twee botteams in, staat die liga gelijk een stuk lager, ook als de rest erg hoge Hatstat-ratings halen.
Als je met goede prestaties kampioen geworden bent, wordt je geplaatst voor een team dat nog flink heeft kunnen vechten tegen zn degradadtie, dus daar nog aardig wat punten gehaald heeft; meestal zijn dat liga's zonder bots, maar ook met tegenstanders die nog wel wat puntjes tegen de vorige degradant hebben laten liggen...
Wil je een goed vergelijk van de sterkte van de rest van je Liga, moet je gewoon werkelijk kijken naar de overblijvende teams en welke ratings die halen (dus minus de gepromoveerde en gedradeerde)
Alltid heeft daarvoor nu een handige nieuwe functie (ik meen dat die nieuw is ten minste, had hem vorheen niet gezien)
ik ben wel benieuwd hoe de andere mensen hier denken dat de economie gaat ontwikkelen:Damien2004 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:44:
Volgend seizoen streven we naar een balans van 30 miljoen. Dit is mogelijk indien de prijzen niet weer gaan kelderen. Het is dus even afwachten op wat er allemaal gaat veranderen maar voorlopig leggen we de lat even op 30 mil
zelf vermoed ik dat in het begin zeker weinig te merken zal zijn van de aanpassingen in de economie wat betreft transferprijzen:
ik verwacht eigenlijk in de eerste vier weken weer een redelijke stijging van de prijzen, zoals ook in de voorgaande twee seizoenen (iets dat altijd ook gestoeld is op een stevige krapte in het aanbod, de marktomzet daalt dan enorm, en aanbod staat meestal te koop voor net te hoge vraagprijzen terwijl de spelers met een 'normale' vraagprijs dan meestal in bidwars eindigen)...
wel verwacht ik daarna een duidelijkere daling, vanaf week 4 zouden de prijzen dan volgens mij wel een 15% tot 25% kunnen vallen, deels ook doordat een dreigende prijsdrop ook mensen aanzet eerder te willen verkopen (en ze dan lagere vraagprijzen gaan hanteren)
[ Voor 31% gewijzigd door RM-rf op 02-06-2008 11:21 ]
Ik heb ff gekeken naar de tegenstanders van volgend jaar..RM-rf schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:09:
competitieplaats in Alltid zegt lang niet alles, omdat het een gemiddelde is op basis van _alle_ teams...
Zitten er een of twee botteams in, staat die liga gelijk een stuk lager, ook als de rest erg hoge Hatstat-ratings halen.
Als je met goede prestaties kampioen geworden bent, wordt je geplaatst voor een team dat nog flink heeft kunnen vechten tegen zn degradadtie, dus daar nog aardig wat punten gehaald heeft; meestal zijn dat liga's zonder bots, maar ook met tegenstanders die nog wel wat puntjes tegen de vorige degradant hebben laten liggen...
Wil je een goed vergelijk van de sterkte van de rest van je Liga, moet je gewoon werkelijk kijken naar de overblijvende teams en welke ratings die halen (dus minus de gepromoveerde en gedradeerde)
Alltid heeft daarvoor nu een handige nieuwe functie (ik meen dat die nieuw is ten minste, had hem vorheen niet gezien)
Ik ga nog steeds uit van counteren en vechten tegen degradatie, helaas
Naja, even een tussenseizoen om enkele trainees op te trainen. Deze eind volgend seizoen verkopen, investeren en vervolgens meteen weer door denderen naar de VII voor poging 2!
enkel in die tweede 'prognose-liga' zitten er drie veel sterkere, maar zijn de andere teams dan weer stukken zwakker... dus blijf je een goede kans hebben...
Ik vind het een beetje fatalistisch om gelijk, nog voordat je liga bekend is al uit te gaan van degradatie... zeker als je allerminst zo zwak bent...
kom op, een beetje vechtgeest heeft nog niemand geschaad en als je niet gelijk meedoet om het kampioenschap, kun je nog altijd een goed seizoen draaien en je team sterker maken.
bovenal, 5-3-2 en counter spelen geeft je een extra trainingsplaats, en meestal kun je er best nog wel wat verrassingen mee boeken, als je tenminste een beetje counter-optimaliseerd team hebt (dus goede spelhervatter, SE's uitnutten en hogere passingsskills)..
Op dit moment heb ik het idee dat die spelers die je trained ook ietwat duur zijn en niet meer zo snel trainen (bv die Jan Stålner, zonde van de trainingsplek als je hem toch verder ook niet echt nodig hebt, je defense is al zeer sterk)
Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe de markt zich ontwikkeld.RM-rf schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:09:
[...]
ik ben wel benieuwd hoe de andere mensen hier denken dat de economie gaat ontwikkelen:
zelf vermoed ik dat in het begin zeker weinig te merken zal zijn van de aanpassingen in de economie wat betreft transferprijzen:
ik verwacht eigenlijk in de eerste vier weken weer een redelijke stijging van de prijzen, zoals ook in de voorgaande twee seizoenen (iets dat altijd ook gestoeld is op een stevige krapte in het aanbod, de marktomzet daalt dan enorm, en aanbod staat meestal te koop voor net te hoge vraagprijzen terwijl de spelers met een 'normale' vraagprijs dan meestal in bidwars eindigen)...
wel verwacht ik daarna een duidelijkere daling, vanaf week 4 zouden de prijzen dan volgens mij wel een 15% tot 25% kunnen vallen, deels ook doordat een dreigende prijsdrop ook mensen aanzet eerder te willen verkopen (en ze dan lagere vraagprijzen gaan hanteren)
Denk echter niet dat de aanpassingen het gewenste effect zullen hebben.
De aanpassingen zijn te marginaal om effect te hebben.
Echter het herschrijven van de economie, waar ze het over gehad hebben, baart mij wel zorgen
Ik ga niet meteen uit van degradatie, maar ik zal behoorlijk moeten vechten.. in ieder geval met counter voetbal.. de slag op 't middenveld verlies ik 4 van de 5 keer geloof ik.RM-rf schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:37:
als ik naar die vergelijking op Alltid kijk zit je gewoon in de middenmoot met vrijwel gelijkwaarige tegenstanders...
enkel in die tweede 'prognose-liga' zitten er drie veel sterkere, maar zijn de andere teams dan weer stukken zwakker... dus blijf je een goede kans hebben...
Ik vind het een beetje fatalistisch om gelijk, nog voordat je liga bekend is al uit te gaan van degradatie... zeker als je allerminst zo zwak bent...
kom op, een beetje vechtgeest heeft nog niemand geschaad en als je niet gelijk meedoet om het kampioenschap, kun je nog altijd een goed seizoen draaien en je team sterker maken.
bovenal, 5-3-2 en counter spelen geeft je een extra trainingsplaats, en meestal kun je er best nog wel wat verrassingen mee boeken, als je tenminste een beetje counter-optimaliseerd team hebt (dus goede spelhervatter, SE's uitnutten en hogere passingsskills)..
Op dit moment heb ik het idee dat die spelers die je trained ook ietwat duur zijn en niet meer zo snel trainen (bv die Jan Stålner, zonde van de trainingsplek als je hem toch verder ook niet echt nodig hebt, je defense is al zeer sterk)
Verder, ik maak er alleen een mooi verhaaltje bij zo van stel dat ik degradeer.. dan is dat opzich niet eens zo heel erg..
"Van 't ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen" principe
Jantje Stalner heb ik (net als Amadeo Ritsch) nog wel ff nodig, een goede verdediging is toch wel belangrijk als je gaat counteren.
Hij gaat er eind van volgend seizoen uit, dan heb ik 2 trainees met dezelfde stats klaar staan, maar dan minstens 1 jaar jonger.
ook marginale aanpassingen kunnen in een zeer kunstmatige plan-economie als die van hattrick een groot effect hebben, vanuit een soort van 'domino-effect'... zeker bv het rommelen met loonkosten, wat voor bijna ieder hoger team de achilleshiel is, kan leiden tot opeens een gedwongen 'dumpen' van spelers op de marktDamien2004 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:25:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd naar hoe de markt zich ontwikkeld.
Denk echter niet dat de aanpassingen het gewenste effect zullen hebben.
De aanpassingen zijn te marginaal om effect te hebben.
er staat overigens en aardige analyse, op basis van de HTPE prijs-ontwikkelings-statistieken op de Hattrick World Blog:
http://thehattrickworld.w...05/29/the-transfer-market
Tja, dat kan inderdaad een ramp zijn, zolang ze blijven bij het idee van een van bovenaf 'gecontroleerde' economie heeft ook het herschrijven geen enkele zin...Echter het herschrijven van de economie, waar ze het over gehad hebben, baart mij wel zorgen
wat wel zin zou kunnen hebben , is het inbouwen van natuurlijke marktmechanismes... waardoor bv zodra er markt-dumping optreed (het aanbod van speler veel hoger dan de vraag waardoor deze weggaan voor 'wat-de-gek-ervoor-geeft) de loonkosten langzaam dalen (wat dan weer het effect heeft dat de marktprijs van zulke speler aantrekt)..
Dat is echter een enorme aanpassing in het hele spelconcept, die ook het hardste ingrijpt in de hoogste teams.
Bovenal heb ik niet elemaal de indruk dat qua software-ontwikkeling ze al te professioneel werken, ik heb regelmatig de indruk dat ze een beetje 'houwtje-touwtje-programmeren' (wat vaker voorkomt bij zulke online-community sites die gedurende langere tijd steeds groter gegroeid zijn)
een 'kleine' ingreep is echter volgens mij nutteloos, omdat het altijd 'heen-en-weer'-maatregelen zijn
ik wil een nieuwe trainnee kopen voor scoren. aangezien jullie ook vaak genoeg trainnee aankopen doen zou ik willen weten wat jullie over het algemeen kopen. Hoofdstad redelijk en dan 17 jr met of zonder passen?
Deze vraag komt vooruit het volgende:
Gister kon ik voor 400 ton een redelijke spits van 17 (26 dagen) kopen met goed passen
of een uitstekende van 18 jr (ook net 18 geworden) zonder passen.
qua prijs vergelijkbaar, waar zouden jullie voor gaan?
Chario2 (818126)
Verwijderd
Keeper gekocht. Nu nog 1 aanvaller.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:
Filipe Neto
TSI = 16 490 , 23 years and 12 days, passable form
Has poor experience and weak leadership abilities
Stamina: solid Keeper: brilliant
Playmaking: disastrous Passing: poor
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set pieces: poor
Bij skills helpen altijd wel. En hij is nog maar 1 skill verwijderd van uitstekend passen. Dus altijd doen lijkt mij.chario2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:27:
even een vraagje:
ik wil een nieuwe trainnee kopen voor scoren. aangezien jullie ook vaak genoeg trainnee aankopen doen zou ik willen weten wat jullie over het algemeen kopen. Hoofdstad redelijk en dan 17 jr met of zonder passen?
Gister kon ik voor 400 ton een redelijke spits van 17 (26 dagen) kopen met goed passen
chario2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:27:
even een vraagje:
Voor dat geld zou ik hem toch laten liggenDamien2004 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 12:47:
Bij skills helpen altijd wel. En hij is nog maar 1 skill verwijderd van uitstekend passen. Dus altijd doen lijkt mij.
Verwijderd
Variatie maakt je elftal onvoorspelbaar, je kunt beter inspelen op zwaktes bij je tegenstander en je economie is minder kwetsbaar bij wijzigingen in regels of aanbod/vraag.
Passen is een belangrijke bij skill denk ik. En 17 jaar 26 dagen goed passen en redelijk mid of scoren voor 4 ton is volgens mij niet zo gek veel. Echter kan het ook zijn dat ik dat nu zeg omdat ik natuurlijk miloenen heb op de bankrekening
Even dit stukje gelezen. Wat hij zegt ben ik het wel mee eens. Echter vind ik niet dat er veel geld binnenkomt bij clubs. Enige manier om geld te verdienen is door spelers te verkopen. Aan sponsors en wedstrijd inkomen krijg je niet genoeg binnen.RM-rf schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:46:
[...]
ook marginale aanpassingen kunnen in een zeer kunstmatige plan-economie als die van hattrick een groot effect hebben, vanuit een soort van 'domino-effect'... zeker bv het rommelen met loonkosten, wat voor bijna ieder hoger team de achilleshiel is, kan leiden tot opeens een gedwongen 'dumpen' van spelers op de markt
er staat overigens en aardige analyse, op basis van de HTPE prijs-ontwikkelings-statistieken op de Hattrick World Blog:
http://thehattrickworld.w...05/29/the-transfer-market
[...]
klopt, echter om die spelers te kopen is dus geld nodig. Uiteindelijk is de enige inkomsten bron binnen hattrick de toeschouwers/sponsors. Als ze die verhogen komt er meer geld in het spel en word er dus meer betaald voor spelers (met meer geld geef je immers makkelijker meer uit), verlaag je het is er dus minder geld beschikbaar en word er minder betaald.Damien2004 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:55:
[...]
Even dit stukje gelezen. Wat hij zegt ben ik het wel mee eens. Echter vind ik niet dat er veel geld binnenkomt bij clubs. Enige manier om geld te verdienen is door spelers te verkopen. Aan sponsors en wedstrijd inkomen krijg je niet genoeg binnen.
Daarom had ik ook de quote van chario2 erbij gezet, hij had het namelijk over 400 tonDamien2004 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:40:
En 17 jaar 26 dagen goed passen en redelijk mid of scoren voor 4 ton is volgens mij niet zo gek veel. Echter kan het ook zijn dat ik dat nu zeg omdat ik natuurlijk miloenen heb op de bankrekening
En uiteraard ben ik zeer jaloers op al je geld. Ik moet het met een stuk minder doen, maar hoop toch volgend seizoen te promoveren naar de V, jij?
Chario2 (818126)
whehe, natuurlijk komt er bij jou niet veel binnen, als je het vergelijkt met die miljoenen die je al op je bankkonto hebtDamien2004 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 14:55:
Echter vind ik niet dat er veel geld binnenkomt bij clubs.
Abramovich
maar serieus, 'veel' is natuurlijk subjectief, het gaat er vooral om dat relatief de inkomsten wel een stukje gestegen zijn door de aanpassingen van hattrick en een aantal kosten gedaald..
hierdoor kregen een heleboel spelers opeens financieel meer ruimte, en dat leidde tot prijsstijgingen die schijnaar ook een stuk groter zijn geweest dan de economie-aanpassingen zelf aan extra inkomsten inhielden
[ Voor 67% gewijzigd door RM-rf op 03-06-2008 15:39 ]
Tja de vraag is wat ze nu precies willen met de economie. Het is raar eigenlijk dat een club draait op het verkopen van spelers. Terwijl bijvoorbeeld een top club zoals Man utd draait op andere zaken. Zoals merchandise ect. Misschien moeten ze dat eens helemaal over een andere boeg gooien.
Daarnaast vind ik het nog steeds vreemd dat men dit een probleem vindt. Kijk maar naar de €. Het is even slikken maar dan komt het wel weer goed. Ook moeten ze stoppen met nieuwe landen toe laten voor de komende 4 jaar.
Trouwens ik wil voor BC verkiezingen mee doen
Ik ga morgen even een logo maken heb echt een leuk idee en ook al een werk titel
Morgen kom ik dus met meer info

[ Voor 17% gewijzigd door Sandyman538 op 03-06-2008 16:30 ]
Daar zijn 2 redenen voor:
- De salariskosten zijn afgelopen seizoenen weer verder gestegen, omdat teams weer durfden te investeren. Dit omdat de prijzen gestegen waren, waardoor trainen rendabeler werd en dus gebruikt kan worden om de loonkosten te financieren. Omdat de inkomsten nu dalen zal er wat minder besteed kunnen worden aan salarissen, dus de duurste spelers gaan eruit om financiele problemen te voorkomen. De vraag naar zulke spelers daalt, dus per saldo zal de vraag-aanbod balans redelijk verschuiven.
- Het psychologische effect: De HT's zeggen dat de prijzen te hard stijgen, dus er worden maatregelen genomen om de inflatie te beteugelen. De gebruiker denkt: de prijzen dalen, dus laat ik daar rekening mee houden. Wordt dit nog 2 of 3x aangekondigd, dan gaan er een hoop geloven dat de prijzen gaan dalen waardoor de vraag voor duur geliste spelers zal dalen en dan zal er deflatie op gaan treden. Treedt die eenmaal op, dan zal het effect zichzelf versterken.
Daarnaast hebben de HT's er een handje van de wijzigingen te onderschatten, dus de aanpassing zal vast te extreem zijn
Hahaha nee geen Plan. Het is een grap en ik probeer eigenlijk er ver mee te komen
Tipje van de sluier, het gaat echt puur om het logo en om de tekst die er bij hoort. Heb nog geen speech daar ga ik nog aan werken
Trotse vader!
Verwijderd
Plan © goes International
Mijn stem heb je en help ook wel een handje mocht je per ongeluk gekozen worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2008 17:18 ]
Uiteraard verwacht ik jullie hulp mocht het echt gek gaan worden hahahaVerwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:17:
[...]
Plan © goes International
Mijn stem heb je en help ook wel een handje mocht je per ongeluk gekozen worden.
Zal eens kijken of ik ook morgen een mooi verhaal kan maken enzo
mijn steun en hulp krijg je. Wat is je plan, hoe kunnen wij als GOT helpen ?
Chario2 (818126)
Op dit moment heb ik 537 supporters. In de VIII zal ik waarschijnlijk niet zoveel wedstrijden winnen als in de IX dus misschien is het verstandig nog een seizoen te wachten?
Toch lekker, zo'n financiele meevaller
Verwachten wij terug dat je wel onze spelers op gaat stellenDamien2004 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:31:
[...]
Uiteraard verwacht ik jullie hulp mocht het echt gek gaan worden hahaha
Zal eens kijken of ik ook morgen een mooi verhaal kan maken enzo
Ontwerp 1

The Unusual BC omdat ik eigenlijk niet erg hoog zit in de competitie, gedegradeerd ben en eigenlijk geen prestatie op mijn naam hem om ook maar in de verste vette mee te kunnen pimpen
Ontwerp 2

Tja wat moet ik zeggen
Aan jullie een beetje de keuze
Verwijderd
Je krijgt er 10% supporters bij en als je serieus speelt zul je ook in VIII bovenin kunnen meedraaien.YoeY schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:54:
Ik ben relatief nieuw met Hattrick, dit was mijn tweede seizoen en ik ga nu promoveren naar de VIII. De laatste competitiewedstrijd was mijn stadion volledig gevuld en ik vraag me daarom ook af wanneer en met hoeveel plaatsen ik deze moet uitbreiden?
Op dit moment heb ik 537 supporters. In de VIII zal ik waarschijnlijk niet zoveel wedstrijden winnen als in de IX dus misschien is het verstandig nog een seizoen te wachten?
De oude ideale verdeling was 62% staan 25% overdekt 10% zit en 3% VIP. Met de nieuwe verdeling zul je iets meer overdekt moeten nemen. Neem geen grote stappen, de vaste lasten zijn erg laag dus het is verstandiger je stadion in 2 kleine stapjes uit te breiden. je hebt waarschijnlijk een standaard begin stadion, dus probeer eerst eens in de buurt van de ideale stadionverdeling te komen.
persoonlijk zou ik snel kiezen voor een nederlandse tekst, zeker als je een wél boodschap te melden hebt (wat ik wel van je verwacht, inhoudelijk heb je een erg goed zicht in het spel imho, een duidelijke mening en kan dat goed uitdrukken)..Damien2004 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:52:
Zoals belooftmijn ontwerp(en) om een gooi te doen naar het BCschap.
Ontwerp 1
[afbeelding]
The Unusual BC omdat ik eigenlijk niet erg hoog zit in de competitie, gedegradeerd ben en eigenlijk geen prestatie op mijn naam hem om ook maar in de verste vette mee te kunnen pimpen
Ontwerp 2
[afbeelding]
Tja wat moet ik zeggenEen Plan heb ik nog niet maar is zeker wel op te stellen voor dit projectje
Aan jullie een beetje de keuzeWat word het uiterlijk van de campagne?
dus gewoon 'stem voor Damien79' en 'Een Man met een Plan©'.
Dat zou ik zelf veel aansprekender vinden dan toch wat 'plattere' engelse motto's..
Overigens, ik zou je graag steunen, maar dat mag ik niet, aangezien ik niet in nederland speel... ik hoop wel dat je iig wat opmerkzaamheid op je weet te vestigen en het je lukt echt serieus mee te dingen (ik vermoed dat op meer te hopen niet erg realistisch is, maar op de lange termijn kan je misschien wel iets ermee bereiken)
Welk team heb je (naam en/of id) ? en wat is je huidige stadiongrootte (12000)?YoeY schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:54:
Ik ben relatief nieuw met Hattrick, dit was mijn tweede seizoen en ik ga nu promoveren naar de VIII. De laatste competitiewedstrijd was mijn stadion volledig gevuld en ik vraag me daarom ook af wanneer en met hoeveel plaatsen ik deze moet uitbreiden?
enkel de laatste wedstrijd een uitverkocht huis gehad te hebben zegt nog niet alles, zeker als je dan een hoge teamgeest en supporterstemming hebt én tegen een ouder en beter team speelt (met ook meer fans en hoge supporterstemming) kan dat vertekenend werken....
Je kunt misschien al vergelijken wat de toeschouwersaantallen zijn die de andere teams in je nieuwe liga halen, eventueel ook wat de teams die daar dit seizoen gedegradeerd zijn gehaald hebben.
Sowieso is het wel dat in vergelijking tot de IX de stijging in toeschouwersaantallen behoorlijk kan zijn, als je eerste tegen botteams en/of spelers speelt die net begonnen zijn... en je in de VIII kan gaan spelen tegen teams die al drie of vier seizoenen spelen...
Goed mogelijk dat een uitbreiding naar 15000 al snel winstgevend kan zijn
[ Voor 32% gewijzigd door RM-rf op 04-06-2008 10:47 ]
Zo bijvoorbeeld:

[ Voor 49% gewijzigd door Swanfield op 04-06-2008 12:36 ]
Een regel welke ik altijd hanteer bij de uitbreiding van mijn stadion is om te wachten tot deze meerdere malen is uitverkocht. Wanneer deze enkel 1 keer is uitverkocht kan het betekenen dat je (bij een grote stadion) wellicht iets meer kaarten zult verkopen. Dus bijvoorbeeld 12500 als 12000 je stadiongrootte is.YoeY schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 20:54:
Wacht gewoon rustig af en beslis komend seizoen pas of het het waard is om je stadion te vergroten. Aantal supporters, je prestatie en de weersomstandigheden hebben hier allemaal invloed op! Vergeet bij het vergroten niet om de nieuwe percentages te gebruiken voor de verdeling! Daarbij niet je stadion uitbreiden met 2000 stuks, maar meteen een redelijke vergroting doen! Anders is het zonde wanneer deze ook weer uitverkocht zou zijn.
Een uitverkocht stadion betekend inkomstenverlies (niet winstverlies overigens!!).
ps.
Net middenvelder + winger verkocht en heb nu 14,7 miljoen op de bank. Daarvoor komt 1 nieuwe winger, 2 nieuwe middenvelders en 1 nieuwe spits. (worden nog 2 wereldklasse spitsen verkocht). En kan ik volgend seizoen weer lekker 3-5-2 spelen (met mijn nieuwe aanvallende coach).
ps2.
Net nog even de altid statistieken langs het afgelopen seizoen gelegd, aangezien ik het praktisch niet gevolgd had. Mijn gevoelens klopten wel aardig dat ik redelijk pech heb gehad...
AH-punten
Ik 229, opponent 190 Resultaat 1-3 verlies
Ik 187, opponent 161 Resultaat 4-3 verlies
Ik 227, opponent 208 Resultaat 1-0 verlies
Ik 231, opponent 189 Resultaat 2-1 verlies
Ik 238, opponent 208 Resultaat 2-3 verlies

Er is 1 wedstrijd dat het omgekeerd was, dubbeltje op zijn kant (mag je geen verschil noemen natuurlijk
Ik 236, opponent 240 Resultaat 1-3 winst
Mijn gevoel dat ik toch wel een aardig team had is hiermee bevestigd. Ik hoop dat het volgend seizoen iets beter zal verlopen

[ Voor 86% gewijzigd door Sandyman538 op 04-06-2008 15:28 ]
Nouja ok, heb dus mijn logo op mijn team pagina gezet! Hoop dat er mensen zijn die ook op mij gaan stemmen en misschien ook mijn logo op hun club site zetten om dus hun steun te betuigen
Hoeft niet alles mag
Renzo Ederveen
TSI = 1 680, 17 jaar en 38 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Gekocht voor 306 k (pas gepopt naar uitstekend). jammer dat hij geen passen maar heeft, wat denken jullie zou hij serieus een kans hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door chario2 op 04-06-2008 16:58 ]
Chario2 (818126)
Verwijderd
Die punten kun je ook nog onderverdelen in verdediging middenveld aanval, dan zegt het iets meer. En het maakt natuurlijk uit of je veel spelers hebt met bijskills of bijzondere vaardigheden. Ik haal met minder hatstat ook vaak het maximale uit de wedstrijd door special events en penalties die nooit mis gaan.Sandyman538 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:27:
AH-punten
Ik 229, opponent 190 Resultaat 1-3 verlies
Ik 187, opponent 161 Resultaat 4-3 verlies
Ik 227, opponent 208 Resultaat 1-0 verlies
Ik 231, opponent 189 Resultaat 2-1 verlies
Ik 238, opponent 208 Resultaat 2-3 verlies
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 04-06-2008 18:10 ]
/▌
Die getallen zeggen ook lang niet alles maar het zegt wel iets als je gemiddeld 30 punten meer haalt en dan alle 5 wedstrijden verliest...

Verwijderd
Ik neem aan dat als Damien BC wordt dat de dug-out wordt uitgebreid zodat de complete GoT fed tijdens wedstrijden op de bank plaats kan nemenVerwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 19:52:
@ damien: doe The Man with the plandie vink eg goed haha. Maak er een mooie speech bij en het komt helemaal goed. Kan ik niet je John van 't Schip worden
Ik heb sinds gister ook eens een team aangemaakt op Hattrick nadat ik het vroeger ooit is verwaarloosd had omdat ik er toch de ballen niet van snapte en het niet eens zo intressant vond. Nu na het vele malen lezen van deze topic en vrienden die het spelletje spelen ben ik ook maar eens begonnen en heb ik een team aangemaakt.
Het team wat ik gekregen heb is teamid 1315760 .. Als ik bij de spelertjes kijk staan er wel een 2 a 3 tal leuke spelertjes op om op de transfer lijst neer te zetten. Nu is mijn vraag hoe moet ik als beginner de draad weer oppakken? Ik heb de TS doorgenomen en kwam toen bij de visies van WubMaster en dreamtheater nu was daar wat discussie over en vroeg ik me af wat de betere manier van starten zou zijn, het trainen van de keepers ( WubMaster ) of het aanpoten van je verdediging ( dreamtheater )
Gezien je nu ook een ander start kapitaal hebt dan voorheen ( € 50.000 ) maar met je diploma wel richting de 150 a 200k kan zitten, hoe kan ik me dan het beste versterken en voorbereiden op het nieuwe seizoen in IX.
Tevens zie ik ook dat er steeds meer software vrijkomt om het je allemaal een stukje makkelijker te maken, maar wat gebruiken jullie dezer dagen? Ik heb zelf HAM en Hattrick Manager geinstalleerd staan maar vroeg me of welke ik het beste kan gebruiken het meest overheen komt met Hattrick zelf.
Mochten jullie ook nog wat verdere tips hebben verneem ik deze graag. Ik heb vele FAQ en start posten al doorgenomen, maar je komt om van de informatie om ff een duidelijk en overzichtelijk beeld te hebben vandaar de post, natuurlijk zal ik ook meer gaan berichten over de progressie en andere leuke dingen icm Hattrick
Gegroet!
[ Voor 7% gewijzigd door Salv op 05-06-2008 02:37 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ipv dat je 10 spelers moet kopen kan je er 2 kopen en ben je even klaar.
Het is een lastig begin voor een ieder denk ik dus keepers voor ongeveer 2 seizoenen zou ik wel doe
Software: HO Hattrick Organizer
@BC verhaal
Tuurlijk heb ik de uitbreidings plannen voor de dugout al klaar liggen
[ Voor 3% gewijzigd door Swanfield op 05-06-2008 08:03 ]
Ik zou die leuke spelers die je hebt verkopen en wat oude bokken (30 jr) met redelijk skill ofzo kopen. Dan heb je een team wat makkelijk mee kan in je divisie voor weinig geld. Voor het trainen zou ik kijken wat past bij de manier waarop je wilt spelen. Het gaat niet alleen om het maximale rendement, maar ook om het plezier dat je in het spelletje hebt en je wedstrijden heel verdedigend spelen lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.Salv schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 02:34:
Het team wat ik gekregen heb is teamid 1315760 .. Als ik bij de spelertjes kijk staan er wel een 2 a 3 tal leuke spelertjes op om op de transfer lijst neer te zetten. Nu is mijn vraag hoe moet ik als beginner de draad weer oppakken? Ik heb de TS doorgenomen en kwam toen bij de visies van WubMaster en dreamtheater nu was daar wat discussie over en vroeg ik me af wat de betere manier van starten zou zijn, het trainen van de keepers ( WubMaster ) of het aanpoten van je verdediging ( dreamtheater )
Gezien je nu ook een ander start kapitaal hebt dan voorheen ( € 50.000 ) maar met je diploma wel richting de 150 a 200k kan zitten, hoe kan ik me dan het beste versterken en voorbereiden op het nieuwe seizoen in IX.
Als je met wat mindere spelers begint valt dat wel mee. (dus geen 17 jr, maar 19 of 20) en op de lage niveaus gaat het trainen nu een stuk sneller dus misschien dat hij zelfs wel kan beginnen met trainen vanaf matig. Dat kost geen reet en levert na 2 seizoenen meer op dan 2 keepers.Damien2004 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:02:
Keepers levert het meeste op op korte termijn. Dus 2 seizoenen keepers trainen geeft je een goed start kapitaal om je verdedigers te trainen.
Ipv dat je 10 spelers moet kopen kan je er 2 kopen en ben je even klaar.
Het is een lastig begin voor een ieder denk ik dus keepers voor ongeveer 2 seizoenen zou ik wel doe
Software: HO Hattrick Organizer
Mijn stem heb je@BC verhaal
Tuurlijk heb ik de uitbreidings plannen voor de dugout al klaar liggenHuidige constructie is 4 verdiepingen en kan 150 man in
[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 05-06-2008 08:08 ]
/▌
Als je dus spelers van rond de 30 gaat aanschaffen is het dus helemaal aan te raden keepers te trainen! Ik zou een keeper trainee kopen en een keeper die al iets beter is, bv 2.5-3 sterren haalt zodat je daar ook redelijk in mee kunt komen. Beide optrainen en voor een leuk bedrag je beste verkopen. Dan is je trainee ook behoorlijk beter geworden en kan die weer als je A-team keeper fungeren.Marzman schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:05:
[...]
Ik zou die leuke spelers die je hebt verkopen en wat oude bokken (30 jr) met redelijk skill ofzo kopen. Dan heb je een team wat makkelijk mee kan in je divisie voor weinig geld. Voor het trainen zou ik kijken wat past bij de manier waarop je wilt spelen. Het gaat niet alleen om het maximale rendement, maar ook om het plezier dat je in het spelletje hebt en je wedstrijden heel verdedigend spelen lijkt mij persoonlijk niet zo leuk.
Dit topic is gesloten.