haha bedankt voor de analyse had van boosheid nog niet gekekken. Maar inderdaad nogal vreemd dat de keeper de hoekschoppen neemt. In de realiteit zou dit betekenen dat elke counter een goal wordt, maar dat gebeurd dan weer nietRM-rf schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:35:
Ik heb van het weekend de 'alles-of-niets'-wedstrijd verloren en mn eerste plek moeten afstaan.... waarschijnlijk betekent dat dat iedere 'hoop' op een waarachtige stunt in de zin van een kampioenschap gelijk in mn eerste seizoen VIII nu onwaarschijnlijk zal zijn...
Zeker aangezien mn beste middenvelder er voor 5 weken afgetrapt is
Niet dat dat al te erg is, mn seizoen is sowieso een 'succes-boven-de-verwachting' geworden, met een beetje geluk en soms wat ongeluk (ik heb ook driemaal punten verloren waar ik meer verdiend had, alhoewel ik volgens mij in andere wedstrijden weer meer kreeg dan ik echt verdiend had).
Ondanks dat mn Liga een relatief sterke is (Alltid-score: plaats 78 van de 2048 liga's) draai ik toch redelijk gemakkelijk bovenin mee.
En nu ga ik me lekker rustig voorbereiden op volgend seizoen, heb 5 miljoen op de bank waarvan ik zo tegen de drie miljoen wil uitgeven aan versterkingen om volgend seizoen een steviger middenveld neer te kunen leggen en dan daadwerkelijk serieus mee te doen voor de titel...
Hooguit ben je daarbij altijd een klein beetje afhankelijk van ok de nodige portie 'geluk' (zeker als verdediger-trainer)... ik vrees al een beetje dat ik dat portie geluk ook dit seizoen uitgeput zou kunnen hebben... zou wel rot zijn als ik straks volgend seizoen het ondanks een sterker team toch moeilijk zou kunnen krijgen (wat natuurlijk wel mogelijk is)
[...]
vermoedelijk heeft die tegenstander daar een keeper met erg hoge spelhervatter-skills, beide zijn doelpunten ontstonden dankzij die Stefano Desogus..
Eén als assist omdat die keeper daar ook een hoekschop nam (wat nogal een onrealistische situatie is) en de ander door een directe vrije schop.
Die keeper van hem scoort sowieso bijna 1-op-1 gemiddeld: http://alltid.org/player/47801959
Hooguit kun je je tevreden stellen dat binnenkort dat dus niet meer mogelijk is, dan kan de keeper niet meer tevens als spelhervatter functioneren
Een speler met een hoge spelhervatting-rating zorgt er niet voor dat iedere corner of vrije trap een goal wordt, maar verhoogt wel enorm de kans dat er een doelpunt uit voortkomt...
en zoiets tref je niet aan in de ratings, terwijl de SE's wel een duidelijk verschil uit kunnen maken in wedstrijden.
en zoiets tref je niet aan in de ratings, terwijl de SE's wel een duidelijk verschil uit kunnen maken in wedstrijden.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
^^
spelhervatting is imho meest underrated skill.. ik heb flink gelapt voor een wereldklasse winger met goddelijk spelhervatting, maar hij maakt iedere match 1-2 goals.. winnende goals vaak.
spelhervatting is imho meest underrated skill.. ik heb flink gelapt voor een wereldklasse winger met goddelijk spelhervatting, maar hij maakt iedere match 1-2 goals.. winnende goals vaak.
Verwijderd
hmz...als ik het zo hoor dan moet mijn volgende speler ook maar eens een goede spelhervatter worden
dan win ik misschien weer een xtje
Of koop wat spitsen met [SNEL] als special ability.
Zondag nog twee goals gratis gekregen daardoor.
Trotse vader!
behalve als het regent of heel heet is (als ik me niet vergis)TH0R schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:53:
Of koop wat spitsen met [SNEL] als special ability.
Chario2 (818126)
Als het heet is, verdedigd hij minder mee (maakt niet uit voor spits)
Als het stortregent, verdedigd hij ook minder mee, maar gaat helaas ook zijn scoren omlaag.
Maar het stortregent bijna nooit. En je krijgt er zoveel extra goals mee.
Bron: Hattrick Wiki
Als het stortregent, verdedigd hij ook minder mee, maar gaat helaas ook zijn scoren omlaag.
Maar het stortregent bijna nooit. En je krijgt er zoveel extra goals mee.
Bron: Hattrick Wiki
Trotse vader!
Weer een rondje verder inde GoT cup, met +4 voor mijn a-def, maar dat is het risico wat je neemt als je je A-spelers opstelt. Zondag wederom een eitje met kans op het kampioenschap. Kijken of ik wel of geen p/d nodig heb dit seizoen.
Mijn cupmach tegen de lolly's is nog niet afgelopen. Ben al wel een defje kwijt met onbekende blessure, mijn coach hobbelt met een pleister over het veld en ik speel tegen 10 man. Met nog 7 minuten op de klok in de verlenging lijkt mijn eerste penaltyserie in de GoT-Cup eraan te komen.
Edit: 5-4 winst !
Edit: 5-4 winst !
[ Voor 18% gewijzigd door Quintus op 14-05-2008 19:50 ]
Unknown
****GOT****
De halve finales zijn bekend! Succes allemaal!
ps. wat is het grootste stadion van alle tweakers? Misschien wel leuk om daar de finale te spelen?
[ Voor 37% gewijzigd door Swanfield op 15-05-2008 11:24 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Ik wil in het tussen seizoen een nieuwe externe trainer aannemen.
Mijn huidige trainer is zwak in leiderschap en matig in training.
Is het een goed idee om een zwakke leider maar goede trainer neer te zetten?
Of is het slimmer dit in evenwicht te houden?
Of is het slimmer om mijn huidige coach te behouden tot ik een betere kan betalen?
Zelf vind ik de training intressanter dan de teamgeest.
Of is het slimmer om mijn huidige coach te behouden tot ik een betere kan betalen?
Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je met je trainer wilt doen. Als vooral de trainingsresultaten belangrijk zijn, dan zou ik voor redelijke of goede coach gaan en de leiderschap maar laten voor wat het is. Wil je toch uiteindelijk iets met leiderschap gaan doen binnen een seizoen, dan kun je daar uiteraard ook over nadenken. Evenwicht tussen de twee variabelen is verder niet van belang. En of je het geld waard vindt, is natuurlijk subjectief. Hoeveel ben je bereidt eraan uit te geven?Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:04:
Ik wil in het tussen seizoen een nieuwe externe trainer aannemen.
Verwijderd
Omstreeks 500.000 en dan wil ik em net voor het begin van volgend seizoen hebben.Fresh T. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:53:
[...]
Het ligt er natuurlijk helemaal aan wat je met je trainer wilt doen. Als vooral de trainingsresultaten belangrijk zijn, dan zou ik voor redelijke of goede coach gaan en de leiderschap maar laten voor wat het is. Wil je toch uiteindelijk iets met leiderschap gaan doen binnen een seizoen, dan kun je daar uiteraard ook over nadenken. Evenwicht tussen de twee variabelen is verder niet van belang. En of je het geld waard vindt, is natuurlijk subjectief. Hoeveel ben je bereidt eraan uit te geven?
Het gaat mij dan voornamelijk om de trainingskwaliteiten. Ik verwacht komend seizoen niet echt iets te doen met de leiderschap.
Ik zat te twijfelen tussen een van de volgende
een goede trainer zwakke leider voor 617100
een goede trainer slechte leider voor 268700
een redelijke trainer redelijke leider voor 521000
Verwijderd
Dacht dat we het vorig seizoen het er over hadden om de finale te spelen in het stadion van de vorige winnaar. Indien die niet zelf de finale heeft gehaald. Grootste kan natuurlijk ook, maar zie hem maar eens uitverkocht te krijgen. Zelfs voor de finale van de GoT-cup is dat niet te doenDamien2004 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:23:
****GOT****
De halve finales zijn bekend! Succes allemaal!
ps. wat is het grootste stadion van alle tweakers? Misschien wel leuk om daar de finale te spelen?
^^^
Als je niets met leiderschap gaat doen dan moet je gewoon voor die 2e optie gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 13:47 ]
Verwijderd
Daar zat ik dus aan te twijfelen. Maar nu ga ik dat gewoon doen.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:44:
[...]
Dacht dat we het vorig seizoen het er over hadden om de finale te spelen in het stadion van de vorige winnaar. Indien die niet zelf de finale heeft gehaald. Grootste kan natuurlijk ook, maar zie hem maar eens uitverkocht te krijgen. Zelfs voor de finale van de GoT-cup is dat niet te doen
^^^
Als je niets met leiderschap gaat doen dan moet je gewoon voor die 2e optie gaan.
Yep, optie 2 heeft dan duidelijk de voorkeur. Scheelt behoorlijk in de kosten voor iets waarmee je nooit wat doet.Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:49:
[...]
Daar zat ik dus aan te twijfelen. Maar nu ga ik dat gewoon doen.
Verwijderd
Bijkomend voordeel is dat ik em nu kan aanschaffen.Fresh T. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:10:
[...]
Yep, optie 2 heeft dan duidelijk de voorkeur. Scheelt behoorlijk in de kosten voor iets waarmee je nooit wat doet.
Dank dank.
Ohja dat is waarVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:44:
[...]
Dacht dat we het vorig seizoen het er over hadden om de finale te spelen in het stadion van de vorige winnaar.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Wel als ik de finale haalDamien2004 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:29:
[...]
Ohja dat is waarHmm tja wie weet. Maakt ook eigenlijk geen ruk uit
Als ik zo op Alltid de top 5 van het 'meeste toeschouwers' lijstje doorneem van de GoT fed dan is de top 3 qua grootste stadions
1. OO0nMe's Dreamteam: Stadion: Hell in a Cell (144796 ) 99996 plaatsen
2. SC Amsreiw: Stadion: De Trochreed (210893) 70007 plaatsen
3. Meerdere teams met stadion van 60-65k
Maar goed ik zal er wel uitliggen volgende week. Deze ronde was al nipt.
Waarom spelen we de cupfinal niet in het stadion van de rode lantaarndrager in de federatie?
F.C. Amersfoort IX.735 Stadiongrootte: 12k
1. OO0nMe's Dreamteam: Stadion: Hell in a Cell (144796 ) 99996 plaatsen
2. SC Amsreiw: Stadion: De Trochreed (210893) 70007 plaatsen
3. Meerdere teams met stadion van 60-65k
Maar goed ik zal er wel uitliggen volgende week. Deze ronde was al nipt.
Waarom spelen we de cupfinal niet in het stadion van de rode lantaarndrager in de federatie?
F.C. Amersfoort IX.735 Stadiongrootte: 12k
[ Voor 28% gewijzigd door Quintus op 15-05-2008 19:46 ]
Unknown
Spam eigenlijk, maar meer dan 1 jaar trainen doet het mij zoveel deugd dat ik het toch graag deel
. Was de laatste van de 3 aanvallers die ik had doorgetrained..
wat betreft ^^^ helemaal pro! Daarna lekker afwerken naar andere grote stadions komende seizoenen!
Thuis spelen in de finale is imo niet leuk
Nog 4min te gaan en er staat 4,1 milj op de teller.
/edit
of speel in het in het kleinste stadion.. alsof er meer dan max. 4000 toeschouwers gaan komen
wat betreft ^^^ helemaal pro! Daarna lekker afwerken naar andere grote stadions komende seizoenen!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Redbad van Hessen (146988855) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 21 jaar en 34 dagen, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Volgende verjaardag: 01-08-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 54 280 Loon: 25 319 €/week Eigenaar: F.C. Flower Power Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: reusachtig Spelhervatting: redelijk |
/edit
of speel in het in het kleinste stadion.. alsof er meer dan max. 4000 toeschouwers gaan komen
[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 15-05-2008 21:23 ]
3 blessures en een rode kaart in m'n jeugdteam, valt weinig te rouleren zo
^^^ meer fysios inhuren.. ohnee .. mamma's
+1 scherp
-- == Alta Alatis Patent == --
1 jaar!Loona35 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:21:
Spam eigenlijk, maar meer dan 1 jaar trainen doet het mij zoveel deugd dat ik het toch graag deel. Was de laatste van de 3 aanvallers die ik had doorgetrained..
Verwijderd
Niet 1 seizoen, maar werkelijk 1 jaar. Inkoop prijs was ongeveer 500k als ik zo even op hattrick kijk. Dus er lijkt me nog genoeg over te blijven voor hem.Damien2004 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:48:
[...]
1 jaar!dat is kapitaal vernietiging, tenzij je hem nodig had om te promoveren ofzo of om in de top te blijven. En dan voor 4,1 mil verpatsen. Moet je naar je winst kijken aankoop+salaris-verkoop blijft vrij weinig over. Vindt het weinig....eigenlijk
Ok even grof dus 100k salaris misschien ofzo. Noy hou je dus een 3,5 netto over. Een jaar is 52 weken dus dat zijn 7x7 trainings weken. Je kan mij niet vertellen dan 3,5 mil dan een goed bedrag is om over te houden. Stel je koop een speler en laat hem twee keer poppen in 7 weken en verpats deze dan lijkt mij dat je dan 3 x een speler kan verkopen dat de opbrengst dus meer moet zijn dan 3,5 mil.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:56:
[...]
Niet 1 seizoen, maar werkelijk 1 jaar. Inkoop prijs was ongeveer 500k als ik zo even op hattrick kijk. Dus er lijkt me nog genoeg over te blijven voor hem.
Mijn prognose ligt gewoon op 10 mil per seizoen dadelijk. Dat is dus 14 weken. Stel dat ik een beetje minder heb dan zit ik er nog ruim boven. Al haal ik maar de helft op
Dat is imho onzin.... totaal aan salaris heeft die speler nog minder dan zn aankoopbedrag gekost, iets van rond de € 430.000:Damien2004 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 08:48:
[...]
1 jaar!dat is kapitaal vernietiging, tenzij je hem nodig had om te promoveren ofzo of om in de top te blijven. En dan voor 4,1 mil verpatsen. Moet je naar je winst kijken aankoop+salaris-verkoop blijft vrij weinig over. Vindt het weinig....eigenlijk
als je kijkt naar de echte wwinst, is het 0.93 x 4.1 milj. - 521K aankoop en - 430K loonkosten :
blijft nog altijd een leuke winst van € 2.765 K over....
dat over 70 weken is een rendement van 40K per week: én het is een speler die 55x in het A-team speelde (bijna een 100% presentiescore).
Wat wil je daar anders aan doen?
wat betreft je eigen situatie moet je der dan natuurlijk wel ook eerlijk bij vermelden dat jij bewust voor die hoge financiele winst verkiest om een flinke degradatieval door te maken en bereid bent pure prestatie in te boeten om je winst te optimaliseren
[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 16-05-2008 09:32 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Redbad, geweldige naam! De laatste reusachtig scoren ging bij mij voor 2 miljoen ofzo de deur uit, twee jaar geleden. De HT's weten de markt wel lekker stabiel te houden... mijn duurste aankoop is een wonderbaarlijk PM voor 3.8 miljoen, in 2005. Lekkere jojomarkt.Loona35 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:21:
Spam eigenlijk, maar meer dan 1 jaar trainen doet het mij zoveel deugd dat ik het toch graag deel. Was de laatste van de 3 aanvallers die ik had doorgetrained..
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Redbad van Hessen (146988855) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.] 21 jaar en 34 dagen, goed in vorm, gezond Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Volgende verjaardag: 01-08-2008 Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 54 280 Loon: 25 319 €/week Eigenaar: F.C. Flower Power Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: reusachtig Spelhervatting: redelijk
/edit
Zondag tegen de koploper, ik ben er nog niet uit of ik ga motsen of niet. Afgelopen seizoen was dat team degradatiekandidaat nummer 1, hoe hij bovenaan staat snapt niemand (en hijzelf ook niet). Helemaal niet erg, maar zodra iemand persberichten gaat posten in de trant van "onterecht verloren, snik" dan moet er iets gecorrigeerd worden.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De situatie waar je het nu mee vergelijkt is wel heel anders natuurlijk. De post van RM-rf ^^^ vertaald eigenlijk mijn idee bij mijn trainees. De speler heeft bijna geen wedstrijden gemist, veel goals gescored, ik win er de competitie mee en levert nu een aardige smak geld op. Twee keer poppen in 7 weken en dan weer verkopen kan leuk zijn met wat jij trained, passen... maar wil je goede aanvallers behouden in je team dan moet je dus steeds opzoek naar 20 jarige spelers met wereldklasse scoren, goed passen. Tenslotte is het "meespelen" door de trainee ook veel waard in mijn geval (ook al is dat niet in geld uit te drukken). ...en die 20 jarige spelers met die genoemde skills zijn peperduur, waardoor je winst een stuk minder wordt. (het moeten namelijk dan ook nog eens 20 jarige en <20 dagen zijn).Damien2004 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:21:
[...]
Ok even grof dus 100k salaris misschien ofzo. Noy hou je dus een 3,5 netto over. Een jaar is 52 weken dus dat zijn 7x7 trainings weken. Je kan mij niet vertellen dan 3,5 mil dan een goed bedrag is om over te houden. Stel je koop een speler en laat hem twee keer poppen in 7 weken en verpats deze dan lijkt mij dat je dan 3 x een speler kan verkopen dat de opbrengst dus meer moet zijn dan 3,5 mil.
Mijn prognose ligt gewoon op 10 mil per seizoen dadelijk. Dat is dus 14 weken. Stel dat ik een beetje minder heb dan zit ik er nog ruim boven. Al haal ik maar de helft op
Sterker nog als je gaat zoeken naar 20 jarige speler met wereldklasse scoren en goed passen dan vind je er 0. Terwijl dat wel nodig is om het level van de club op voldoende peil te houden. (dus laat staat dat je er een vind met koppen of onverspelbaar erbij).
Dus als je dit met een gelijksoortige situatie vergelijkt dan is het naar mijn beleving erg goed voor de club geweest. Ik had natuurlijk met dat geld ook kunnen gaan daytraden en nog meer kunnen verdienen...
[ Voor 5% gewijzigd door Loona35 op 16-05-2008 09:56 ]
Maar je moet ze niet met goed passen kopen maar juist verkopen.
Passen trainen werkt wel op hogere skills maar door het lage aanbod moet je zelf je prijs maken en misschien wat meer geduld hebben om te verkopen.
Op mijn weg naar boven zal alleen mijn tweede team dus trainees bevatten en mijn eerste team spelers waarmee ik kan stijgen. Wel zullen hun training ontvangen dus ook voor veel verkocht kunnen worden uiteindelijk maar dan zal ik ze een stuk of 3 keer misschien moeten plaatsen op de TL eer ik ze kan verkopen.
Maar wat koop je nu voor die speler die 100% gespeeld heb terug? En hoeveel aan kwaliteit lever je dan in?
Passen trainen werkt wel op hogere skills maar door het lage aanbod moet je zelf je prijs maken en misschien wat meer geduld hebben om te verkopen.
Op mijn weg naar boven zal alleen mijn tweede team dus trainees bevatten en mijn eerste team spelers waarmee ik kan stijgen. Wel zullen hun training ontvangen dus ook voor veel verkocht kunnen worden uiteindelijk maar dan zal ik ze een stuk of 3 keer misschien moeten plaatsen op de TL eer ik ze kan verkopen.
Maar wat koop je nu voor die speler die 100% gespeeld heb terug? En hoeveel aan kwaliteit lever je dan in?
Tuurlijk maak ik bewust die val. Kijk in hattrick kom je in de eerste 3 divisies als je over één van de volgende 2 dingen beschikt:RM-rf schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:29:
[...]
Wat wil je daar anders aan doen?
wat betreft je eigen situatie moet je der dan natuurlijk wel ook eerlijk bij vermelden dat jij bewust voor die hoge financiele winst verkiest om een flinke degradatieval door te maken en bereid bent pure prestatie in te boeten om je winst te optimaliseren
- heel veel geduld
- heel veel geld
Nou heel veel geduld heb ik niet zo hoewel mijn plan nu toch lang gaat duren maar heb in princiepe iedere week een leuke training dus ook gelijk resultaat.
Heel veel geld heb ik op dit moment ook niet (22mil) want om dus een team te kopen vanaf 0 die de ere kan bereiken heb je zo'n 40 mil nodig en dan nog wat extra centen om het salaris te bekostigen.
Als jij ideën heb hoe je de eerste drie divisies op een andere manier kan bereiken hoor ik het ook graag
Verwijderd
Heb net weer een nieuwe trainee gekocht. 2,3 mil briljan pm redelijk passen, vind het eigenlijk wat teveel, maar het is moeilijk zoeken naar goede vervangers en ik had hem toch echt rap nodig. En mijn Reusachtige mid gaat er voor min 3,5 mil uit dus hoe nog wel een mil over en misschien kan ik dan nog een goed aanvaller of verdediger kopen. In mijn divisie is eigenlijk niets meer te halen dus doe het rustig aan, alleen ff uitkijken dat ik niet degradeer.
Een trainee met briljant pm en redelijk passen?? Dat noem ik geen trainee meer
Wat train je dan? pm en passen ofzo?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Dat doe ik nu ook een tijdje, outstanding winger of playmaking kopen met redelijk/goed verdedigen en dan trainen op verdedigen. Ben nog aan het evalueren of dit een succes is
Voordeel:
Ze leveren een leuke bijdrage aan mijn slechte winger/playmaking stats (speel 532)
Multiskill dus iets goedkoper qua loon
Minder voorspelbaar, kan niet alleen te counteren kan het ook eens op het middenveld gooien
Tegenstander kan hierdoor niet tegen mij PICcen
Nadeel
Ze trainen niet snel vanwege de hogere leeftijd
Aanschafprijs is meestal ook al hoog
Defense Ratings zijn lager
Duur want vanwege counter wil ik dat ze ook Passen hebben
Ik merk dat je op zoek moet naar een ideale mix van dit soort oudere spelers en jonkies die je SingleSkill traint op Defense, zodat je de voor- en nadelen tegen elkaar kunt wegstrepen.
Voordeel:
Ze leveren een leuke bijdrage aan mijn slechte winger/playmaking stats (speel 532)
Multiskill dus iets goedkoper qua loon
Minder voorspelbaar, kan niet alleen te counteren kan het ook eens op het middenveld gooien
Tegenstander kan hierdoor niet tegen mij PICcen
Nadeel
Ze trainen niet snel vanwege de hogere leeftijd
Aanschafprijs is meestal ook al hoog
Defense Ratings zijn lager
Duur want vanwege counter wil ik dat ze ook Passen hebben
Ik merk dat je op zoek moet naar een ideale mix van dit soort oudere spelers en jonkies die je SingleSkill traint op Defense, zodat je de voor- en nadelen tegen elkaar kunt wegstrepen.
Klein probleempje, ik kom niet op gottrick, en weet dus niet waar ik speel en tegen wie volgende week in de beker. Iemand die er wel op kan, of ligt de boel plat?
Volgens mij is ie ook down. Kan er zelf ook niet op namelijk.Pewwy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:06:
Klein probleempje, ik kom niet op gottrick, en weet dus niet waar ik speel en tegen wie volgende week in de beker. Iemand die er wel op kan, of ligt de boel plat?
Weet damien het nog uit zn hoofd???
Damien2004 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:21:
[...]
Ok even grof dus 100k salaris misschien ofzo. Noy hou je dus een 3,5 netto over. Een jaar is 52 weken dus dat zijn 7x7 trainings weken. Je kan mij niet vertellen dan 3,5 mil dan een goed bedrag is om over te houden. Stel je koop een speler en laat hem twee keer poppen in 7 weken en verpats deze dan lijkt mij dat je dan 3 x een speler kan verkopen dat de opbrengst dus meer moet zijn dan 3,5 mil.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| goddelijk utopisch magisch mythisch buitenaards reusachtig bovennatuurlijk wereldklasse wonderbaarlijk briljant uitmuntend formidabel uitstekend goed redelijk matig zwak slecht waardeloos rampzalig niet-bestaand |
Weken voordat een speler popped:
Ik (forwards) = 6 weken
jij (passen) = 6 weken
Aantal keren dat ik pop met één speler: 8x
Dat maakt 8x6 weken is 48 weken in theorie.
Jij wil 2x poppen en dan verkopen met steeds een winst van 500k (meer dan dat lijkt mij erg onrealistisch gesteld..). 2x poppen kost 2x6 = 12 weken.
Je hebt er 48 in vergelijk met mij. (48/12) Dus ruimte om 4 spelers 2x te laten poppen in de tijd dat ik mijn 1 speler 8x laat poppen. Via een omweg aangetoond, maar ach.
4x 500k winst is 2 milj.
Ik had met een speler ruim 3,5 milj. winst.
DEEL 2
Ik kan max. 6 spelers trainen. Dus in 48 weken max. 3,5 milj. x 6 winst. Totaal 21 milj.
Jij kan max 14 spelers trainen. Maar wel 4x zoveel in 48 weken met winst 500k maakt 28 milj.
Verschil is 7 miljoen meer voor jou.
Verschil is ook een hele berg meer sterren in mijn team tijdens de competitie.
Conclusie:
Je verdient meer... maar hoe dat in vergelijk zou zijn met een positiespel trainen enz.? Ik denk dat ik dan uitstekend heb gepresteerd met Redbad.
7 miljoen is een leuk bedrag, maar ik heb niet de tijd om regelmatig op koopjesjacht te gaan denk ik.
[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 16-05-2008 20:58 ]
Volgens mij was hetPewwy schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 20:06:
SC Amsreiw - BT Entertainment
Pewwy United - A2 United
De bovenste match is al geregeld en A2 heeft vorige week gewonnen, dus kan niet missen.
[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 17-05-2008 19:02 ]
Unknown
Oke dan!Quintus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:59:
[...]
Volgens mij was het
Pewwy United - A2 United
De bovenste match is al geregeld en A2 heeft vorige week gewonnen, dus kan niet missen.
GoTtrick nog steeds down helaas. Ligt aan de hoster. Heel Bitxs.com ligt eruit namelijk..
Krijn Hogerwerf [playerid=202894599]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 07-09-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 495 €/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
toch weer een aardig verkoopbare speler uit de jeugd gehaald dus
Zou volgens PsicoTSI op 7.6 zitten met verdedigen. Eens kijken wat dat gaat opbrengen
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 07-09-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 840
Loon: 495 €/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
toch weer een aardig verkoopbare speler uit de jeugd gehaald dus
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
valt me op dat ik de laatste 2 maanden niet veel soeps aangeboden krijg in de nieuwe jeugdopleiding
Chario2 (818126)
Dat wat ik aangeboden krijg is rotzooi, allemaal 17 jaar met de vermelding dat ze bij de juiste training misschien wel op matig kunnen komen. Wat er nog in zit (heb nu nog 12 spelers waarvan 6 uitgetraind) is wel aardig te doen. Hoop dat er snel wat beters aangeboden wordt want zo gaat het rendement over 1 a 2 seizoenen compleet naar 0.chario2 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:02:
valt me op dat ik de laatste 2 maanden niet veel soeps aangeboden krijg in de nieuwe jeugdopleiding
Had ik vorige week mn (zeer kleine al) verwachtingen op een stunt en totaal onverwacht kampioenschap ten grave gedrag, sinds gisteren staat deze als een zombie weer op mn deur te kloppen...It aint over till the fat lady sings...
Ik sta dus weer eerste

Dit is een kans die ik niet verloren mag laten gaan ook al heb ik nog twee ietwat zwaardere matches dan mn twee concurenten (die beide nog een WO krijgen in de komende twee wedstrijden), maar wel een veel beter doelsaldo, en resp. 1 en 2 punten vooor op mn concuenten ...
En mn top-keeper keert volgende week weer terug van 5 weken in de lapppenmand, en ik had sowieso gepland om deze week een nieuwe, veel betere A-middenvelder aan te schaffen voor een hopelijk gunstige prijs (volgens mn prognoses zijn de laatste twee weken de prijzen op de Transfermarkt het allerlaagst, omdat er veel aangeboden wordt en kopers relatief wat terughoudender; HTPE's statistieken lijken dat sterk te bevestigen)
[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 18-05-2008 12:14 ]
Verwijderd
Zo, ik ben na een 0-3 winst tegen de laatste ook mathematisch zeker van behoud.
Volgend seizoen ga ik voor een top 3 notering.
Wel pech met het uitvallen van mijn Servische en Portugese centrale verdedigers. Gelukkig slechts voor een week maar toch, volgende week dan maar een 3-5-2.
Even een vraagje: toen ik nog groen was achter mijn oren had ik eens een 'superkoop' gedaan. (lees:blunder) Deze rekel heette Timen Vendrig en had 180.000 TSI, onder andere wereldklasse vleugelspel. Transfersom was 30.000 euro. Dat hij qua loon (180.000 euro / week) meer kostte dan een uitverkocht stadion (18.000 plaatsen toen) snapte ik pas achteraf lol
Maar goed, hij haalde dus 7 sterren.
Vorige week had mijn beste speler 6 sterren (centraal middenveld) maar hij heeft slechts 4500 TSI.
Normaal gezien 5 sterren, als technische speler met zonnig weer haalt hij 1 extra ster.
Dus: hoe kan iemand met 175.000 TSI minder dan toch maar 1 ster minder halen?
Wel pech met het uitvallen van mijn Servische en Portugese centrale verdedigers. Gelukkig slechts voor een week maar toch, volgende week dan maar een 3-5-2.
Even een vraagje: toen ik nog groen was achter mijn oren had ik eens een 'superkoop' gedaan. (lees:blunder) Deze rekel heette Timen Vendrig en had 180.000 TSI, onder andere wereldklasse vleugelspel. Transfersom was 30.000 euro. Dat hij qua loon (180.000 euro / week) meer kostte dan een uitverkocht stadion (18.000 plaatsen toen) snapte ik pas achteraf lol
Vorige week had mijn beste speler 6 sterren (centraal middenveld) maar hij heeft slechts 4500 TSI.
Normaal gezien 5 sterren, als technische speler met zonnig weer haalt hij 1 extra ster.
Dikke 4-0 voorsprong, en het kampioenschap is zo goed als binnen. De grote hamvraag is of ik het red zonder p/d. Zal heel krap worden denk ik, en ik blijf de komende 2 weken maar gewoon piccen 
Kijken of we er wat moois van kunnen maken
Edit: Kampioen !!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Pewwy op 18-05-2008 21:47 ]
conditie, vorm, bijstatsVerwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:38:
Zo, ik ben na een 0-3 winst tegen de laatste ook mathematisch zeker van behoud.
Even een vraagje: toen ik nog groen was achter mijn oren had ik eens een 'superkoop' gedaan. (lees:blunder) Deze rekel heette Timen Vendrig en had 180.000 TSI, onder andere wereldklasse vleugelspel. Transfersom was 30.000 euro. Dat hij qua loon (180.000 euro / week) meer kostte dan een uitverkocht stadion (18.000 plaatsen toen) snapte ik pas achteraf lol![]()

Chario2 (818126)
Gefeliciteerd!Pewwy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:43:
Dikke 4-0 voorsprong, en het kampioenschap is zo goed als binnen. De grote hamvraag is of ik het red zonder p/d. Zal heel krap worden denk ik, en ik blijf de komende 2 weken maar gewoon piccen
Op naar de V!
In mijn competitie ben ik een van de drie, die nog kampioen kan worden.
Wordt nog lekker spannend. Volgende week tegen de #1, daarna tegen de nummer laatst.
Zou wel mooi zijn, eerste seizoen V en meteen kampioen
Jammer dat het ongeveer de zwakste V van Nederland is
Trotse vader!
na een 2-0 winst is lijfsbehoud nog mogelijk.
volgende week spelen de nummers 6 en 7(ik) tegen de titelkandidaten dus dat wordt niks. maar die week daarop spelen we tegen elkaar en met 1 puntje verschil en een thuisduel is winst een goede mogelijkheid. hopen dat het wat wordt anders gaan we weer meteen een stapje lager.
volgende week spelen de nummers 6 en 7(ik) tegen de titelkandidaten dus dat wordt niks. maar die week daarop spelen we tegen elkaar en met 1 puntje verschil en een thuisduel is winst een goede mogelijkheid. hopen dat het wat wordt anders gaan we weer meteen een stapje lager.
5-1 gewonnen, maar de #1 heeft ook gewoon gewonnen. Nog steeds 1 punt achter dus
Ohja; Geplande downtime in de komende twee weken:
21-05-2008 om 06:00 voor 360 minuten.
Ohja; Geplande downtime in de komende twee weken:
21-05-2008 om 06:00 voor 360 minuten.
9 uit 3 de laatste wedstrijden. Het lijkt er steeds meer op dat we het doel om in de top 4 in IV te eindigen gaan halen. Toch ligt het kwalificatiespook nog steeds op de loer. Zelfs rechtstreekse degradatie is nog mogelijk.
Unknown
Dat plus dat sterren ook niet alles zeggen. 2 spelers met 6* kunnen in de ratings een groter verschil uitmaken dan de sterren laten zien.
Gefeliciteerd!!!Pewwy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:43:
Helaas, 1ste wedstrijd dit seizoen verloren. De drie blessures in m'n a-team is toch net te veel.
Aankomend weekend tegen de nummer 2, heb nu 2 punten voorsprong, maar slechter doelsaldo. Kampioenschap is voor mij nog lang niet zeker..
Aankomend weekend tegen de nummer 2, heb nu 2 punten voorsprong, maar slechter doelsaldo. Kampioenschap is voor mij nog lang niet zeker..
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Gisteren met een WO naar plaats 3 gestegen. Hopelijk kan ik de laatste twee wedstrijden winnen, want dan is dat geen slecht resultaat voor 1e seizoen V. Zeker als alltid aangeeft 33/256.
Trouwens de aftakeling van mijn coach is begonnen. Zie vandaag zijn leiderschap van redelijk naar matig gaan. Daarbij gaat hij qua passen ook nog eens van slecht naar waardeloos. Dus die gaat nog maximaal 1 a 2 seizoenen mee en dan moet ik een nieuwe gaan halen.
Trouwens de aftakeling van mijn coach is begonnen. Zie vandaag zijn leiderschap van redelijk naar matig gaan. Daarbij gaat hij qua passen ook nog eens van slecht naar waardeloos. Dus die gaat nog maximaal 1 a 2 seizoenen mee en dan moet ik een nieuwe gaan halen.
To PIC or not to PIC? Dat is mijn vraag. Ik ben zojuist kampioen geworden in de 8e divisie, en vraag me af of er een voor deel is om nu te PIC'en of juist MOTS te spelen om nog wat hogere stats te krijgen? Is er een voordeel t.o.v. de competitie waar ik volgend seizoen in kom?
Gisteren 7-0 gewonnen. Ik sta in mijn eerste jaar VII nu 1 punt voor op de nummer 2 die nog 2 botjes krijgt. Moet zelf nog tegen de nummers 3 en 4.
Maar goed, ik heb nog 1 punt nodig om te promoveren en moet 2 keer winnen om kampioen te worden. Onmogelijk is het niet.
Maar goed, ik heb nog 1 punt nodig om te promoveren en moet 2 keer winnen om kampioen te worden. Onmogelijk is het niet.
Volgens mij (was ook bij mij zo):pascoa341 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 09:17:
To PIC or not to PIC? Dat is mijn vraag. Ik ben zojuist kampioen geworden in de 8e divisie, en vraag me af of er een voor deel is om nu te PIC'en of juist MOTS te spelen om nog wat hogere stats te krijgen? Is er een voordeel t.o.v. de competitie waar ik volgend seizoen in kom?
hoe sterker je bent, des te slechter is de competitie waar je in komt.
Naja, iets genuanceerder: het heeft te maken met hoeveel punten de degradant heeft, waarmee je verwisseld wordt. Met de aanname dat des te meer punten hij heeft, des te slechter de competitie is qua sterkte.
Maar als iemand het beter weet, graag verbeteren
Trotse vader!
Hier ook nog spannend, 7e divisie 195/1024 (ondanks 1 botje):
Aangezien nr 1 en 2 promoveren, is er een flink gevecht bezig voor de 2e plek.
1 de Muskiet 28
2 Forza Xemla 23
3 FC Pedro's 23
4 Chario2 22
5 Cromtown SC 22
6 VVV Roelofarendsveen 12
7 Hollandbvbasten 9
8 DBoys 0
Het leuke is dat ik nog tegen de nr 2 en nr 3 speel, dus het zou nog kunnen.
Aangezien nr 1 en 2 promoveren, is er een flink gevecht bezig voor de 2e plek.
1 de Muskiet 28
2 Forza Xemla 23
3 FC Pedro's 23
4 Chario2 22
5 Cromtown SC 22
6 VVV Roelofarendsveen 12
7 Hollandbvbasten 9
8 DBoys 0
Het leuke is dat ik nog tegen de nr 2 en nr 3 speel, dus het zou nog kunnen.
Chario2 (818126)
Verwijderd
Dan heb je het nog volledig in eigen hand. Win die laatste twee wedstrijden en je promoveert zo simpel is het. Ik speel in de laatste twee wedstrijden ook tegen concurrenten alleen dan voor het ontlopen van de kwalificatie wedstrijden.
Verwijderd
hmmm....sta nu op de 7e plaats in de compo, gister met 3-0 verloren van de nr. 2 echt te ziek middenveld heeft die gozer. Ik ga het waarschijnlijk wel halen, want speel nog tegen twee redelijke zwakke teams en het lijkt er zowaar op dat mijn team in vorm komt (onder het mom van beter laat dan nooit). Verder is het een beetje een waardeloos seizoen, waarin mijn supporters ongeveer wegrennen met zo'n 6 a 10 per week, inkomsten zijn diep triest 200k voor thuiswedstrijd waaardoor ik wel 120k verlies maak per twee weken, maar heb dat probleem nu redelijk onder controle. Wat spelers aan het verkopen enzo.
Maar genoeg gezeurd vanaf nu kijken we naar volgend seizoen en dat zal ons waarschijnlijk meer gaan brengen dan dit seizoen haha. Ik had ook nog een vraagje over die donkere sterren (waarschijnlijk ooit ergens al behandeld) ik dacht dat dit de prestaties in de eerste helft waren (door conditie enzo) klopt dat?
Maar genoeg gezeurd vanaf nu kijken we naar volgend seizoen en dat zal ons waarschijnlijk meer gaan brengen dan dit seizoen haha. Ik had ook nog een vraagje over die donkere sterren (waarschijnlijk ooit ergens al behandeld) ik dacht dat dit de prestaties in de eerste helft waren (door conditie enzo) klopt dat?
Verwijderd
Speel Normaal, des te meer goals, des te blijer je supporters, des te meer inkomsten van sponsors en supporters
dat is inderdaad wel lekker. zit net in de 7e. kijk of ik wat te zoeken heb ik de 6e, zie ik dan wel weer. Maar als ik kijk zijn die 2 beter als mij. Maar ach, ik heb een spits met reusachtige spelhervatting en onvoorspelbaar, kan wel eens een zetje in de goede richting geven.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:12:
Dan heb je het nog volledig in eigen hand. Win die laatste twee wedstrijden en je promoveert zo simpel is het. Ik speel in de laatste twee wedstrijden ook tegen concurrenten alleen dan voor het ontlopen van de kwalificatie wedstrijden.
Chario2 (818126)
Gisteren weer een trainee verkocht. De derde op rij. Deze keer tegen de verwachting in de hoofdprijs gekregen dus een beetje geluk. Ben nu 9 weken bezig en de netto winst na verkoop van 3 spelers is:
€ 1.318.073,- de volgende berg spelers kan ik pas over 4 tot 5 weken weer verkopen. Maar met de ervaring die ik nu op heb gedaan weet ik dat in de toekomst wel te vermijden
Niet dat ik over 4 tot 5 weken minder winst maak op een speler. Sterker nog verdien er nog meer aan
Als de prijzen dan niet kelderen uiteraard
€ 1.318.073,- de volgende berg spelers kan ik pas over 4 tot 5 weken weer verkopen. Maar met de ervaring die ik nu op heb gedaan weet ik dat in de toekomst wel te vermijden
De gottrick site ligt eruit ....
Ik weet het 
Kan er niks aan doen. De hele Bitxs.com hoster ligt er ook uit. Dus daar ligt het probleem.
Kan er niks aan doen. De hele Bitxs.com hoster ligt er ook uit. Dus daar ligt het probleem.
Erhm......ok
Mocht het morgen allemaal nog niet werken. Weet iemand wie er allemaal in de got cup speelt tegen elkaar? hehe
Mocht het morgen allemaal nog niet werken. Weet iemand wie er allemaal in de got cup speelt tegen elkaar? hehe
Verwijderd
Dit is een post van dit weekend. Dus laten we die maar even aanhouden.Quintus schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 18:59:
[...]
Pewwy United - A2 United
Als er nood is, kan ik de website wel hosten...Brainpower schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:50:
Ik weet het
Alleen speel ik uitVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:21:
[...]
Dit is een post van dit weekend. Dus laten we die maar even aanhouden.
De database staat op de server. Die kan ik niet benaderen
Maar zal het onthouden!
Verwijderd
He je tegenstander mag dan wel vernoemd naar een snelweg, maar dan hoeven je spelers nog niet zo snel uit te lopen
6 minuten en dan al 0-2 voor
0-5 geworden. We moesten nog wat goedmaken uit de eerste rondeVerwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:
[...]
He je tegenstander mag dan wel vernoemd naar een snelweg, maar dan hoeven je spelers nog niet zo snel uit te lopen
6 minuten en dan al 0-2 voor
Ok de winnaar van wedstrijd 1 tegen de winnaar van wedstrijd 2 
Weet niet wie wie is
Weet niet wie wie is
Moedeloos word ik er van... 3e opeenvolgende training vorm verlies. En dat juist voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen. 
2 wkn geleden: +4/-6 (met +4 op B-team spelers, -6 op A-team spelers)
1 wk geleden: +4/-6 (met +4 op vnl. B-team spelers, -6 op A-team spelers)
Vandaag: +4/-7 (met +2 voor m'n coach... dus in feite +2/-7)
Gelukkig heb ik 1 klein niveautje team spirit kunnen overhouden voor de wedstrijd van komende zondag, dus we gaan hopen op een stunt tegen de nr. 1. Maar ja, dat zal me iig niet helpen om kampioen te worden. Doelsaldo is daar te slecht voor vrees ik.

2 wkn geleden: +4/-6 (met +4 op B-team spelers, -6 op A-team spelers)
1 wk geleden: +4/-6 (met +4 op vnl. B-team spelers, -6 op A-team spelers)
Vandaag: +4/-7 (met +2 voor m'n coach... dus in feite +2/-7)
Gelukkig heb ik 1 klein niveautje team spirit kunnen overhouden voor de wedstrijd van komende zondag, dus we gaan hopen op een stunt tegen de nr. 1. Maar ja, dat zal me iig niet helpen om kampioen te worden. Doelsaldo is daar te slecht voor vrees ik.
+6 passen
2 die ik pas 2 weken in dienst heb
Verwijderd
Vorige week:
Vorm +5/-5, Conditie +2, Verdedigen +1
Deze week:
Vorm +3/-2, Conditie +2, Verdedigen +2
Deze week:
daar kunnen we wat mee in dit topic!!!Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:25:
Vorige week:
Deze week:

Chario2 (818126)
Alle trainingsupdates van mensen zijn overbodig! Tenzij ze een speciaal karakter hebben...
Ach ja, anders is het zo stil hier
Ik ben het spelletje ook weer iets fanatieker gaan spelen na twee degradaties (van V naar VI en van VI naar VII). Drie seizoenen geleden was ik het beu en heb ik allemaal dure spelers gekocht (duur in loon) met het plan mijn team kapot te laten gaan. Toen ik de de waarschuwingen voor faillissement kreeg had ik hier toch weer spijt van en heb ik al die spelers verkocht. Ik heb er toen 11 spelers voor teruggekocht (geen geld voor reserves en heel goed waren die 11 spelers ook niet) en blessures heb ik opgevangen met waardeloze jeugdpulls.
Nu heb ik er weer plezier in en het team lijkt weer een beetje vorm te krijgen. Ik heb trainees (nog niet ideaal), reservespelers voor de meeste posities en ik sta gedeeld 2e in VII en hoop weer naar VI te kunnen promoveren. Dat is misschien ook wel het probleem wat ik heb met Hattrick, ik vind het leuk om een team op te bouwen, maar als eenmaal alles op rails is dan gaat het vervelen.
Nu heb ik er weer plezier in en het team lijkt weer een beetje vorm te krijgen. Ik heb trainees (nog niet ideaal), reservespelers voor de meeste posities en ik sta gedeeld 2e in VII en hoop weer naar VI te kunnen promoveren. Dat is misschien ook wel het probleem wat ik heb met Hattrick, ik vind het leuk om een team op te bouwen, maar als eenmaal alles op rails is dan gaat het vervelen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ben weer terug van een weekje werkweek begeleiden en zie dat we voor het eerste de finale van de GoT Cup behaald hebben. Tegen Pewwy zo te zien.
Uitdaging staat
Uitdaging staat
Unknown
Henk-Jan Cozijnsen (25349456)
18 jaar en 39 dagen
Hij is een keeper en hij heeft laatst 7.5 ster gehaald. Komt hij met goed als vaardigheid voor keepen mij selectie in straks? En wanneer is het juiste moment om hem dan te gaan verkopen?
18 jaar en 39 dagen
Hij is een keeper en hij heeft laatst 7.5 ster gehaald. Komt hij met goed als vaardigheid voor keepen mij selectie in straks? En wanneer is het juiste moment om hem dan te gaan verkopen?
[ Voor 14% gewijzigd door Deruxian op 24-05-2008 18:30 ]
De kans is groot dat hij hoog redelijk of laag goed keepen is zodra je hem promoveert naar je hoofdteam. Wanneer het beste moment is om hem te verkopen.... ik zet de meeste spelers rond 22:00 op de lijst en meestal krijg ik dan ook wel het beoogde bedrag ervoor.Deruxian schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:24:
18 jaar en 39 dagen
Vanochtend zelf een 17 jaar 59 dagen mid gepromoveerd die 6 tot 6,5 ster pakte en was uitgetraind. Resultaat: redelijk PM, redelijk passen en matig def. Mag toch weer iets meer dan een ton gaan opleveren denk ik zo
Verwijderd
Mijn hoofdkeeper is eraf geschopt. 
En een verdediger.
BTW. Sorry, ik wist niet dat trainingsverslagen uit den boze waren.
En een verdediger.
BTW. Sorry, ik wist niet dat trainingsverslagen uit den boze waren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 21:52 ]
Woeps, foutje! Heb m'n friendly-elftal opgesteld in de competitie
Slechts met 1-2 verloren, maar toch erg dom. "Goede" nieuws is wel dat ik toch geen kampioen had kunnen worden met een eventuele winst, de #1 (die 1 punt voor stond, nu 4) heeft namelijk gewonnen en moet volgende wedstrijd tegen een botje.
Denk dat het is gebeurd toen ik vanmiddag een friendly aan het zoeken was en de opstelling daarvoor (blijkbaar dus in de competitie) invoerde.

Denk dat het is gebeurd toen ik vanmiddag een friendly aan het zoeken was en de opstelling daarvoor (blijkbaar dus in de competitie) invoerde.
Ik moest nu tegen een botje. Volgende week tegen de nr1. De nr3 heeft evenveel punten als mij maar heeft nu met 5-0 verloren. Ik denk dat dat er dus niet heel veel meer kan gebeuren met mijn tweede plek (eerste kan ik niet worden en de nr3 zou 17 doelpunten moeten inlopen om gelijk te komen op doelsaldo).
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 25-05-2008 22:19 ]
/▌
Ik heb iig m'n doelstelling gehaald, behoud in de VIII (2e plek vooralsnog). Helaas niet kunnen winnen van de nr. 1 waardoor ik gelijk zou komen in punten, maar wel weer op een gelijkspel gezet met minder hatstats.
Volgend seizoen dan maar proberen het kampioenschap te halen.
Volgend seizoen dan maar proberen het kampioenschap te halen.
Als je de tweede plek hebt dan promoveer je toch? Lijkt me een beetje lastige doelstelling, kampioen worden, aangezien je niet weet waar je terecht komt.
/▌
Goed keepen is niet zeker met 7,5 ster. Maar is mogelijk. 18 jaar en 39 dagen word denk ik te oud maar zou hem direct verkopen (na 19:00).Deruxian schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:24:
18 jaar en 39 dagen
Niet in iedere divisieMarzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:13:
Als je de tweede plek hebt dan promoveer je toch? Lijkt me een beetje lastige doelstelling, kampioen worden, aangezien je niet weet waar je terecht komt.
Ok, dat is appart. In mijn VII promoveren de eerste twee dus ik dacht dat in VII en lager dan wel de eerste twee zouden promoveren, in de VIII met hetzelfde cijfer promoveert alleen de nr1. Dat is ooit veranderd danDamien2004 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 07:56:
[...]
Niet in iedere divisieMaar in die van jou wel denk ik.
/▌
Inderdaad, in de VIII promoveert alleen nr. 1. Jammer voor mij dus, maar ja, op deze manier kunnen ze de huidige piramide structuur in stand houden natuurlijk.Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:13:
[...]
Ok, dat is appart. In mijn VII promoveren de eerste twee dus ik dacht dat in VII en lager dan wel de eerste twee zouden promoveren, in de VIII met hetzelfde cijfer promoveert alleen de nr1. Dat is ooit veranderd dan
[ Voor 18% gewijzigd door CoRrRan op 26-05-2008 09:18 ]
Iemand een jeugdfriendly?
Daag maar uit!
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Daag maar uit!
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
zal je vanavond uitdagen.Brainpower schreef op maandag 26 mei 2008 @ 09:46:
Iemand een jeugdfriendly?
Daag maar uit!
AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Mijn team is Chario2, jeugd team jongpmaas.
Chario2 (818126)
helaas verloren, tegenstander was beter.Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:12:
volgend seizoen maar proberen te promoveren.

Chario2 (818126)
Verwijderd
Dat hebben ze een tijdje geleden aangepast. Tot aan de VI is het om en om 1 of 2 promoveren.Marzman schreef op maandag 26 mei 2008 @ 08:13:
[...]
Ok, dat is appart. In mijn VII promoveren de eerste twee dus ik dacht dat in VII en lager dan wel de eerste twee zouden promoveren, in de VIII met hetzelfde cijfer promoveert alleen de nr1. Dat is ooit veranderd dan
VII : 2 promoveren
VIII: 1 promoveert
IX: 2 promoveren
X: 1 promoveert
Gisteren met 3-0 gewonnen waardoor ik zeker ben van nog een seizoen V. Mocht ik volgende wedstrijd verliezen dan kan ik maximaal 4e worden. Sta nu nog 3e en moet volgende week tegen de nummer 5. Uiteindelijk een zeer geslaagd seizoen.
Gisteren gewonnen, en nu zeker van het kampioenschap. Volgende week nog proberen 1e te worden in de topscorers lijst of minimaal gelijk te eindigen (3 doelpunten verschil), iemand nog tips hiervoor 
Overigens, de huidige topscorer speelt niet meer in mijn liga, tellen de goals die hij scoort in de andere liga ook nog mee? of dat niet meer?
Overigens, de huidige topscorer speelt niet meer in mijn liga, tellen de goals die hij scoort in de andere liga ook nog mee? of dat niet meer?
[ Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 26-05-2008 10:53 ]
Verwijderd
Volgens mij tellen alleen de goals die hij maakte in competitie wedstrijden van jou liga dit seizoen.M1lamb3r schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:50:
Gisteren gewonnen, en nu zeker van het kampioenschap. Volgende week nog proberen 1e te worden in de topscorers lijst of minimaal gelijk te eindigen (3 doelpunten verschil), iemand nog tips hiervoor
Maar als mocht ik het mis hebben horen we dat vanzelf.
Ik kan volgende week 2de van mijn liga worden.
De huidige nummer 2 moet uit tegen de nummer 4 (die elkaar niet veel ontlopen) en ik treed aan tegen een botje. Het doelsaldo is wel 8 goals in zijn voordeel. Ik ben benieuwd.
Verwijderd
De vlag gaat hier halfstok, na 1 jaar V mag ik alweer terug
Vind zelf dat ik Vrouwe Fortuna niet echt aan mijn zijde had dit seizoen, een promotie/degradatie plek was in mijn ogen terecht geweest. Hopelijk ga ik vlug weer naar V, mijn elftal is er sterk genoeg voor.
Vind zelf dat ik Vrouwe Fortuna niet echt aan mijn zijde had dit seizoen, een promotie/degradatie plek was in mijn ogen terecht geweest. Hopelijk ga ik vlug weer naar V, mijn elftal is er sterk genoeg voor.
Dit topic is gesloten.