Ik heb van het weekend de 'alles-of-niets'-wedstrijd verloren en mn eerste plek moeten afstaan.... waarschijnlijk betekent dat dat iedere 'hoop' op een waarachtige stunt in de zin van een kampioenschap gelijk in mn eerste seizoen VIII nu onwaarschijnlijk zal zijn...
Zeker aangezien mn beste middenvelder er voor 5 weken afgetrapt is
Niet dat dat al te erg is, mn seizoen is sowieso een 'succes-boven-de-verwachting' geworden, met een beetje geluk en soms wat ongeluk (ik heb ook driemaal punten verloren waar ik meer verdiend had, alhoewel ik volgens mij in andere wedstrijden weer meer kreeg dan ik echt verdiend had).
Ondanks dat mn Liga een relatief sterke is (Alltid-score: plaats 78 van de 2048 liga's) draai ik toch redelijk gemakkelijk bovenin mee.
En nu ga ik me lekker rustig voorbereiden op volgend seizoen, heb 5 miljoen op de bank waarvan ik zo tegen de drie miljoen wil uitgeven aan versterkingen om volgend seizoen een steviger middenveld neer te kunen leggen en dan daadwerkelijk serieus mee te doen voor de titel...
Hooguit ben je daarbij altijd een klein beetje afhankelijk van ok de nodige portie 'geluk' (zeker als verdediger-trainer)... ik vrees al een beetje dat ik dat portie geluk ook dit seizoen uitgeput zou kunnen hebben... zou wel rot zijn als ik straks volgend seizoen het ondanks een sterker team toch moeilijk zou kunnen krijgen (wat natuurlijk wel mogelijk is)
vermoedelijk heeft die tegenstander daar een keeper met erg hoge spelhervatter-skills, beide zijn doelpunten ontstonden dankzij die Stefano Desogus..
Eén als assist omdat die keeper daar ook een hoekschop nam (wat nogal een onrealistische situatie is) en de ander door een directe vrije schop.
Die keeper van hem scoort sowieso bijna 1-op-1 gemiddeld:
http://alltid.org/player/47801959
Hooguit kun je je tevreden stellen dat binnenkort dat dus niet meer mogelijk is, dan kan de keeper niet meer tevens als spelhervatter functioneren
[
Voor 21% gewijzigd door
RM-rf op 13-05-2008 10:42
]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen