Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 62 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 29.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:16:
[...]

Super man!! :)

Nog een nieuw logo nodig? Of ben je geen supporter meer?
Hoi, ik heb me ook aangesloten bij jullie Federatie, thumbs up voor de makers van de Gottrick site!

Maak je logo's? Indien je tijd/zin hebt mag je er eentje voor mij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
Yep, divisie IX :D jee, ik mag weer vanaf onderaan beginnen... Ach, in ieder geval de mogelijkheid vele overwinnings schalen voor boven de kachel te scoren ;)

/me ontkent momenteel stijf 8e te staan
/me ontkent gefrustreerd te zijn weer (laag) waardeloze stats te mogen halen

;)

Logo is niet nodig, het oude Timberteam logo staat uiteraard weer voorop. Ik ben weer trots op m´n cluppie (ik ben dus supporter ;))

1 ding waar ik me verschrikkelijk aan geïrriteerd heb: het managers diploma!! wat een n00b papiertje is dat. 2 weken braaf ja knikken voordat je pas volledig kan hattricken.... zucht... Je veterdiploma is nog lastiger :P Maargoed, ondertussen ligt hij mooi in een prop onderin de vuilnisbak ;)

p.s. over ouwe rotten in het vak gesproken, doet yared nog ergens mee? :+
Yared is al een tijdje geleden gestopt, maar komt nog steeds in de OP voor :) Sja ouwe rotten vergaan niet he!

@ Vanholm
Thanks ;)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:48:
1 ding waar ik me verschrikkelijk aan geïrriteerd heb: het managers diploma!! wat een n00b papiertje is dat. 2 weken braaf ja knikken voordat je pas volledig kan hattricken.... zucht... Je veterdiploma is nog lastiger :P Maargoed, ondertussen ligt hij mooi in een prop onderin de vuilnisbak ;)

p.s. over ouwe rotten in het vak gesproken, doet yared nog ergens mee? :+
Welkom terug *O*

Over ouwe rotten gesproken was Thije nou ook niet opnieuw begonnen? Kan hem namelijk niet meer terug vinden binnen hattrick.

Mijn supporters zijn echt helemaal van het padje af. In de komende drie wedstrijden speel ik uitwedstrijden tegen de nummer 1 en 3. Nu denken ze dat ik in beide wedstrijden favoriete ben :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Welkom terug Tim !!! ;)

Thije is volgens mij al weer afgehaakt...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 14:47:
Nee maar!! Jullie kletsen al 62 topics vol!

En nog steeds oude bekenden als Damien, Brainpower, hoedjevan :D (die ik even in een vluchtige blik zag). Nou de Maestro is ook weer terug hoor ;) Sinds enkele weken is het beruchte Timberteam weer aanwezig op de grasvelden van hattrick. Joehoe :)
Welkom terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds ongeslagen in GoT Eredivisie en inmiddels al 7 punten voorsprong. Maar mijn team zal wel inzakken waarschijnlijk als ik binnenkort mijn keeper promoveer naar het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 15:56:
[...]

Hoi, ik heb me ook aangesloten bij jullie Federatie, thumbs up voor de makers van de Gottrick site!

Maak je logo's? Indien je tijd/zin hebt mag je er eentje voor mij maken :)
Even wat info geven, kleuren, clubnaam en wensen enzo :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 16:19:
[...]
Over ouwe rotten gesproken was Thije nou ook niet opnieuw begonnen? Kan hem namelijk niet meer terug vinden binnen hattrick.
Thije was inderdaad weer opnieuw begonnen, maar ging toen opeens voor 4,5 maand naar Ghana :P daar beschikken ze geloof ik over 1 gloeilamp per huis, dus internetten wordt lastig ;)

TU was weer waardeloos vanmorgen, gemiddelde vorm staat nu op 4,1, oftewel zwak :S wel een trainee omhoog in positiespel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

+0/-9 met 2 PM pops... Waarom heb ik nu mid-season last van zo'n vorm drop? (Gelukkig is het voornamelijk m'n woensdag team...)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

training ging goed...eindelijke een supernatural mid met goed vorm. Eens kijken hoe de koploper dit gaat bevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CoRrRan schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:30:
+0/-9 met 2 PM pops... Waarom heb ik nu mid-season last van zo'n vorm drop? (Gelukkig is het voornamelijk m'n woensdag team...)
Ik heb precies datzelfde gehad, een ontzettende vorm-drop: -10/+2, (en slechts één pop)
Nog verschrikkelijker zelfs is dat vrijwel al mn A-team speler daalden, waarvan twee A-team spelers een -2 hadden...
een van de +1 vorm-stijgingen betreft een 'opvullertje' dat geeneens gespeeld heeft in mn B-team afgelopen friendly.

Heb nu geluk dat ik eigenlijk mij seizoendoelen bereikt heb (nl. behoud in mn Liga), en aan het voorbrereiden ben voor volgend seizoen (en dus ook net 6 spelers te koop gezet heb, om later nieuwe aanvullingen hoger in te kunnen kopen) en komende zaterdag een WO..... hoop wel dat daarna mn vorm zich een klein beetje hersteld.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:32:
training ging goed...eindelijke een supernatural mid met goed vorm. Eens kijken hoe de koploper dit gaat bevallen :P
Hij zal er vast heel blij mee wezen :P

17 jarige mid naar uitstekend PM gepopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mijn aanvallende verdediger met wonderbaarlijk mid is gepopt naar uitmuntend verdedigen. Grootste probleem is dat ik geen idee heb wat ik voor zo'n gast kan vragen. Hij is nog net geen 23. Iemand tips? Het is echt de eerste die ik met meer skills dan verdedigen en passen verkoop, dus ik sta er een beetje blanco in op het moment.

Ik heb geen echte nood aan geld, dus ik kan hem altijd nog doortrainen, maar dat gaat nu wel redelijk langzaam.

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 25-04-2008 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje bladeren op de TL kom ik er maar eentje tegen die een vergelijking terug geeft. Die speler ging er uit voor 3M, maar die was dan weer 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 11:54:
Mijn aanvallende verdediger met wonderbaarlijk mid is gepopt naar uitmuntend verdedigen. Grootste probleem is dat ik geen idee heb wat ik voor zo'n gast kan vragen. Hij is nog net geen 23. Iemand tips? Het is echt de eerste die ik met meer skills dan verdedigen en passen verkoop, dus ik sta er een beetje blanco in op het moment.

Ik heb geen echte nood aan geld, dus ik kan hem altijd nog doortrainen, maar dat gaat nu wel redelijk langzaam.
Je kunt een keertje proberen de hoofdprijs te vragen, maar ik denk dat je m ook wel voor 2M op de TL kunt zetten. Dit soort spelers zijn nogal dun gezaaid dus over het algemeen komt de uiteindelijk prijs redelijk in de buurt van een reele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 06:56:
[...]

Even wat info geven, kleuren, clubnaam en wensen enzo :)
Qua kleuren graag blauw en zwart (wit mag er ook bij).
Club naam is Rapid Brugge.
Indien mogelijk had ik graag een panter verwerkt in het logo. Die is ook zwart, moest het een probleem geven dat het teveel zwart is zeg je het maar en kijk ik voor iets anders, bvb een luipaard.

Bruikbare Links: http://imagecache2.allpos...Black-Panther-Posters.jpg
http://www.wallpaperbase....ls/panthers/panther_4.jpg
http://static.flickr.com/80/211385734_fed4104ef7.jpg :P

Voor de rest misschien een voetbal logotje erbij, je ziet wel wat je er van kan maken. Hoedanook zal ik tevreden zijn! Alvast bedankt, je zal er een te goed hebben van me.

Geen TU hier, ik had op vorm getraind om de volgende matchen er een lap op te geven maarja....
Toch vreemd, met een 'goede trainer' verwacht ik toch een effectievere training!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:10:
[...]
Geen TU hier, ik had op vorm getraind om de volgende matchen er een lap op te geven maarja....
Toch vreemd, met een 'goede trainer' verwacht ik toch een effectievere training!
Onthou dat algemeen trainen echt niet handig is! Net of je door algemeen te trainen ineens echt hogere ratings krijgt. Oftewel, gewoon een skill trainen en de vorm zn werk laten doen. Als ze elke week spelen zullen ze over het algemeen niet lager dan redelijk vorm hebben (soms wel lager, maar dat hou je toch niet tegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:10:
[...]

Qua kleuren graag blauw en zwart (wit mag er ook bij).
Club naam is Rapid Brugge.
Indien mogelijk had ik graag een panter verwerkt in het logo. Die is ook zwart, moest het een probleem geven dat het teveel zwart is zeg je het maar en kijk ik voor iets anders, bvb een luipaard.

Bruikbare Links: http://imagecache2.allpos...Black-Panther-Posters.jpg
http://www.wallpaperbase....ls/panthers/panther_4.jpg
http://static.flickr.com/80/211385734_fed4104ef7.jpg :P

Voor de rest misschien een voetbal logotje erbij, je ziet wel wat je er van kan maken. Hoedanook zal ik tevreden zijn! Alvast bedankt, je zal er een te goed hebben van me.

Ok, volgende week ga ik een partij logo's maken :) Komt goed :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb niet al te veel verstand van het logo maken, maar onderstaande plaatje lijkt me wel bruikbaar in plaats van een foto.

http://www.walljungle.com...black_panther%20thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:24:
[...]

Onthou dat algemeen trainen echt niet handig is! Net of je door algemeen te trainen ineens echt hogere ratings krijgt. Oftewel, gewoon een skill trainen en de vorm zn werk laten doen. Als ze elke week spelen zullen ze over het algemeen niet lager dan redelijk vorm hebben (soms wel lager, maar dat hou je toch niet tegen).
Mja, mijn team heeft op dit ogenblik een gemiddelde van 'redelijk'. Sommige van mijn basisverdedigers zwak zelfs. Ik ga dan maar verder met PM te trainen.

Met mijn vorige trainer (zwak) jumpten 5-8 spelers in één keer met een weekje vormtrainen, ik begrijp niet goed hoe er nu geenenkele speler zijn vorm heeft verbetert :?
Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:02:
Heb niet al te veel verstand van het logo maken, maar onderstaande plaatje lijkt me wel bruikbaar in plaats van een foto.

http://www.walljungle.com...black_panther%20thumb.jpg
Ja die ziet er inderdaad goed uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Waarschijnlijk omdat, zoals bij velen, een vorm drop is opgetreden. Doordat je algemeen trainde werd dat daarmee opgevangen wat dus uiteindelijk resulteerde in geen vorm stijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:31:
Van BZF word alleen lastig terug zoeken, want die heeft nog maar 1 speler over :P

Wall of Fame

Club:
Hoogste eindklassering: Pielewiepers (1e Eredivisie)
Langste bekerrun: Pielewiepers en Graxies United (Winaar)

Oudste (dienst jaren) active lid: Brainpower (19-01-2003)
Nederlands elftal speler: Kobus Waardenburg (Boer Harmsen 10 wedstrijden)
Nederlands u20 speler: Caspar van de Riet (HVP 28 wedstrijden)

Hoogste gemiddelde stats: Fresh Kickers (34: 275.3)
Hoho, Nivard is een ouwe lul, maar ik ook hè:

02-12-2002 The club changed owner as Ronald_Koeman took control and renamed it Fiets 'em d'r in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ronald Koeman schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:06:
[...]

02-12-2002 The club changed owner as Ronald_Koeman took control and renamed it Fiets 'em d'r in :P
Dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen! :P Schande voor het trainersgilde!

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 27-04-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 12:40
Joss schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:12:
[...]

Dat jij je gezicht hier nog durft te vertonen! :P Schande voor het trainersgilde!
LOL
Hey, op Hattrick ben ik nog nooit ontslagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

[...]

Pff idd man!
Je bent zelfs 18 dagen eerder begonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-2 gelijk gespeeld tegen de 3e in de reeks (vorige keer 0-2 gewonnen dus kan beter).

Beide doelpunten werden gemaakt door mijn twee Nederlandse spelers, ware het niet dat ze zo'n dure vogels voor me waren (20% bonus) ik haalde er meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jaja jij ook, maar laat jij nou net een maand later bij de GoT-federatie zijn aangesloten en dus was je de eerste maanden nog geen lid ;)

Ronald_Koeman Tweaker 23-02-2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 10:03:
[...]

Hij zal er vast heel blij mee wezen :P
Helaas kon 1 mid het niet bolwerken. 5-0 verloren, deze jongen hoort zelfs in deze 6e divisie niet thuis. Zitten twee teams in mijn compo die gewoon tussen de 250 en 290 hatstats halen. Dat is dus geen doen, volgend seizoen is er nog maar 1 van over en dan ben ik weer sterker haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Gisteren verloren tegen de nummer 2 van de competitie, voorsprong is nu nog 5 punten =( volgende week tegen de nummer 3.. Wellicht dat ik die MOTS, want erna heb ik toch een aantal wedstrijden die ik makkelijk moet kunnen winnen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 1-1 gelijk gespeeld tegen de nummer 3. Waardoor ik na 9 wedstrijden nog steeds 4e sta in mijn eerste seizoen V. Als ik volgende week van de nummer 7 weet te winnen is directe degradatie zo goed als zeker afgewend. Dan gaan we vechten om geen promotie/degradatie-wedstrijden te hoeven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
5-3 gewonnen van de #1 *O* Kwam 2-0 voor, toen werd het 2-2. Daarna kreeg mn gedeeld beste middenvelder een blessure (gelukkig slechts +2, want er komen nu als het goed is twee makkelijke wedstrijden), waardoor ik even peentjes ging zweten gezien er een minkukel het veld in kwam :P

Gelukkig kwam alles dus nog goed en heb ik het gat gedicht naar 1 punt. Of ik het ga halen zal met name afhangen wat de concurrentie tegen de #1 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:54:
Gelukkig kwam alles dus nog goed en heb ik het gat gedicht naar 1 punt. Of ik het ga halen zal met name afhangen wat de concurrentie tegen de #1 doet.
Dat word dan maar winstpremies uitloven voor diegene die hem punten afhandig maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Het begint wel erg zuur te worden allemaal.
Had ik gister eindelijk kans om te winnen, verlies ik met 4-5 :S

Echt geen idee hoe de negatieve spiraal waar ik in zit te doorbreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, Tim meldt zich sinds jaren weer op het forum en iedereen valt dood hier ;) Of staan we al te hossen met een oranje hoed op en een paar pintjes in de hand :P

Timberteam staat er ondertussen weer solide voor. Het koste een paar weken om een fatsoenlijk team op de been te krijgen, maar we beginnen eindelijk punten te pakken. 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden, niet slecht voor iemand die stijf onderaan stond :P

Komende weken verwacht ik mijzelf toch redelijk safe te moeten kunnen spelen, zodat we volgend seizoen serieus omhoog kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het forum is zoiezo niet meer zoals het vroeger was, in de vorm van aantallen berichten.
Maar, ik vind het ook weer niet zo erg, omdat ik nu precies weet in welk topic ik moet kijken ;)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:48:
Lol, Tim meldt zich sinds jaren weer op het forum en iedereen valt dood hier ;) Of staan we al te hossen met een oranje hoed op en een paar pintjes in de hand :P

Timberteam staat er ondertussen weer solide voor. Het koste een paar weken om een fatsoenlijk team op de been te krijgen, maar we beginnen eindelijk punten te pakken. 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden, niet slecht voor iemand die stijf onderaan stond :P

Komende weken verwacht ik mijzelf toch redelijk safe te moeten kunnen spelen, zodat we volgend seizoen serieus omhoog kunnen kijken :)
Ben op dit moment druk bezig met FML (football manager live)
Ook ben ik druk bezig met vakantie vieren hehehe :)

Volgende week, als ik weer op mijn werk zit dan zal ik wel weer wat meer gaan posten :)
Trouwens op korte termijn komt mijn onderzoek voor mijn plan tot een einde. De eerste resultaten zullen dan bekend worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Grutjes, iemand moet mn jeugdspelers eens klok leren kijken:
Datum : 30.04.2008 09:00
MatchID: 15464648 HT Live
Stadion : das Gewächshaus

De wedstrijd is bezig, er zijn 121 minuten van de tweede helft gespeeld.
of zouden ze weigeren nu bekend is dat er in de kleedkamer enkel nog aangelengde ranje geserveerd wordt en bier of andere alcohol voorbehouden is aan de senioren?

[ Voor 24% gewijzigd door RM-rf op 30-04-2008 12:03 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Zo, een mooi bekerseizoen is ten einde.

Gepicced, een paar slechte trainees laten opdraven en toch maar met 6-0 verloren.

Wel jammer dat mijn top-middenvelder geblesseerd is geraakt. Hij is er zondag niet bij :(

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
TH0R schreef op woensdag 30 april 2008 @ 18:59:
Zo, een mooi bekerseizoen is ten einde.

Gepicced, een paar slechte trainees laten opdraven en toch maar met 6-0 verloren.

Wel jammer dat mijn top-middenvelder geblesseerd is geraakt. Hij is er zondag niet bij :(
Zonde, maar je kan met opgeheven schouders je seizoen afmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
idd :)
leukste en beste seizoen ooit van mij.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je schept wel hoge verwachting op deze manier voor volgend seizoen ;)

Zelf lijk ik dit seizoen niet eens de poulefase van de GoT-cup te gaan overleven. De hele poule is gewaagd aan elkaar dus als ik het nog voor elkaar zou weten te krijgen om tweede te eindigen dan nog kwalificeer ik me niet. Heb nu pas 6 punten, net als 4 anderen. Eentje heeft 9 punten weten te behalen en dan is er nog eentje met 3 . Dus niet echt een veel zwakkere tegenstander in mijn poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
T.a.v. Rapid Brugge.

Afbeeldingslocatie: http://www.swanfield.nl/logos/rapidbrugge.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders verlies je gewoon in de GoT cup met 3-0 :S wel spannend, winst volgende week betekent wss plaatsing voor de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-06 19:52

chario2

Chario2 (818126)

kan merken dat de transfermarkt weer aan het dalen is, hier mijn nieuwste aankoop:

Timo Schoonderwoerd (89923660)
25 jaar en 5 dagen, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.

Volgende verjaardag: 16-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 123 760
Loon: 87 522 €/week
Eigenaar: Chario2
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

weliswaar geschorst matige vorm en 25 maar het is een nederlander en hij koste maar 1 497 000 €

lijkt mij een koopje, toch?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

omdat niemand het loon wilt betalen... Dit is maar 25k minder dan mijn totale loon in de VI

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad per seizoen kost zo´n speler 1.4M aan salaris. Dus dan moeten je inkomsten wel erg goed zijn wil je zo´n speler lang bij je elftal willen houden.

Trouwens in de jeugd Eredivisie weer 3 punten uitgelopen en inmiddels 10 punten los van de nummer 2. Als ik dit nog even vol weet te houden moet hij toch te winnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TU +1
Verders niet veel vorm schommeling :)

Eerste spelertje gaat vanavond op de TL, ben benieuwd of hij verkocht gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Vandaag een Def +1 bij een aanvallende vleugelspeler
Heeft lekker zitten klaverjassen.
Ik hoop volgende week een def + 3 te krijgen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Flipm0de schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:57:
omdat niemand het loon wilt betalen... Dit is maar 25k minder dan mijn totale loon in de VI
ach mijn doel is om gewoon zo hoog mogelijk te eindigen en niet om een vette bankrekening te hebben :P

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
def+3 hier, 2x uitstekend 17j, 1x formidabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:34
Geen pops, maar wel vorm+3
6de week op rij met een gemiddelde vormstijging sinds mijn nieuwe trainer, had ik veel eerder moeten doen.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Nou mijn experiment (gekocht met slecht keep en matig def) is nu naar matig keepen gegaan. 3 weken van slecht naar zwak en 3 van zwak naar matig. Ik hoop dat hij een beetje opschiet maar voor zijn 18e verjaardag moet hij zeker op goed keepen zitten :)

voor de rest... .+ 3 in vorm (-3 / + 6) dus zondag hoop ik revanche te kunnen nemen op degene die mij zonder aanwijsbare reden met 5-0 onderuit geschoffeld heeft een paar weken terug....

Heb inmiddels een mededeling gehad van mijn coach in de jeugd dat mijn 16 jaar en 96 dagen defje die 8 * haalt op goed def zit en uitgetraind is dus zodra die 17 wordt gaat die gepromoveerd worden hoop dat er wat bijstats bij zitten maar wordt wel de 2e "grote" promovendus :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Weet iemand precies na hoeveel dagen de verkoop percentage veranderd? Ik weet dat het minimaal 95% zou moeten zijn wat van jou word maar als je hem korter in dienst heb dan is dat hoger.
Ik heb al gezocht maar ken het niet vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 19:15

_Z3

Damien2004 schreef op zondag 04 mei 2008 @ 11:24:
Weet iemand precies na hoeveel dagen de verkoop percentage veranderd? Ik weet dat het minimaal 95% zou moeten zijn wat van jou word maar als je hem korter in dienst heb dan is dat hoger.
Ik heb al gezocht maar ken het niet vinden :'(
Beter zoeken ;)
http://www.databased.at/h..._en.asp?file=prices#rates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

iemand vriendschappelijke jeugdwedstrijd???team chario2 of jeugd jong pmaas

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Jeuj, 3-0 gewonnen en op weg naar het kampioenschap. Enige lullige is dat mijn vorm hard begint af te nemen. Nu twee weken op rij een eitje en daarna waarschijnlijk weer aan de bak, afhankelijk van de uitslagen van mijn concurrenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb precies hetzelfde Pewwy: vorm dropt dramatisch (+3/-7 voornamelijk "A" spelers die droppen), gelukkig wel gewonnen. Ik vrees echter dat m'n kampioenschap vorige week om zeep is geholpen... ik moet nog een keer tegen de nummer 1, maar als ik dat win, dan moet ik de rest van het seizoen ook een ontzettende inhaalslag doen qua goals.

En natuurlijk krijg ik op mijn belangrijkste verdediger een blessure van 7 weken... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik maak een zeer vreemd seizoen door....
mn supporters denken dat 'elke dag in deze divisie is een bonus'.. maar ondertussen doe ik bovenaan volop mee.

tot voor 2,5 week had ik serieus het idee te gaan voor promotie, stond eerste, met een uitmuntend doelsaldo en zou vrijwel ieder team moeten kunnen hebben... toen raakte echter mn ervaren 5*-keeper geblesseerd en juist zonder hem werd dat erg lastig (train verdedigers en met 4 trainees in je A-team wordt ervaring wel behoorlijk laag)... bovendien is dat ook mn beste speler.

vervolgens ook een belangrijke wedstrijd tegen nr.3 verloren en de eerste plaats was weg...
Toen heb ik maar twee vrijwel uitgetrainede trainee's verkocht, en nog m'n A-team middenvelder (die sowieso al op 'vervangen' stond) met het idee dat ik later in het seizoen tegen de laagste prijzen weer nieuwe inkopen kan gaan doen.

Van het weekend heb ik echter met mn zeer zwakke team (bijna alle verdedigers zijn nu jonger dan 19 en waardeloos ervaring als hoogste) opeens zeer verassend gewonnen, ondanks de 35 hatstats die ik ingeboet heb (zo'n 20%) .
de nr.1 verloor ook van de nr. 3 en nu sta ik dus weer eerste... met volgende week een alles-of-niets wedstrijd tegen mn grootste concurrent, toch maar eens kijken of ik voorheen al een super-middenvelder kan vinden voor een goede prijs, dan zou ik zelfs een kans(je) maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak ook een vreemd seizoen door, mijn spelers willen maar niet in vorm komen en ik zag dat mijn conditie echt bagger is dus ben maar wat harder op conditie gaan trainen. Verder maak ik door de slechte resultaten ook veel verlies (nog 1x dan dankzij de nieuwe supportsengine). Maar goed, we hopen maar dat mijn reusachtige middenvelder voor mil of 4 eruit gaat en dan kunnen we weer gaan shoppen in de aanvallersmarkt.

@chario2: heb je jeugdteam uitgedaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een 3-2 overwinning op de nummer 7. Daardoor ben ik gestegen naar de 3e plaats. Het gat met de nummer 7 is nu 8 punten en ik moet nog tegen een team dat al het hele seizoen WO veroorzaakt. Dus directe degradatie lijkt al bijna onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Iemand jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Brainpower schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:44:
Iemand jeugdfriendly?

AFC Juniors (56755)
Jeugdteam van F.C. GoT
Done.

Van het weekend gewonnen met 2-4 van de nummer 3. Sta nu 5 punten voor op de nummer 2 en mijn concurrenten moeten nog tegen elkaar spelen, dus de kans is redelijk groot dat ik kampioen word. Tevens een uitgetrainde trainee op de transferlijst gezet, vorig jaar gekocht voor 27.000 en verwachte opbrengst nu rond de 1.000.000.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

M1lamb3r schreef op maandag 05 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Done.

Van het weekend gewonnen met 2-4 van de nummer 3. Sta nu 5 punten voor op de nummer 2 en mijn concurrenten moeten nog tegen elkaar spelen, dus de kans is redelijk groot dat ik kampioen word. Tevens een uitgetrainde trainee op de transferlijst gezet, vorig jaar gekocht voor 27.000 en verwachte opbrengst nu rond de 1.000.000.
Geaccepteerd :) Ook maar meteen de opstelling ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 09:17:
Ik maak ook een vreemd seizoen door, mijn spelers willen maar niet in vorm komen en ik zag dat mijn conditie echt bagger is dus ben maar wat harder op conditie gaan trainen. Verder maak ik door de slechte resultaten ook veel verlies (nog 1x dan dankzij de nieuwe supportsengine). Maar goed, we hopen maar dat mijn reusachtige middenvelder voor mil of 4 eruit gaat en dan kunnen we weer gaan shoppen in de aanvallersmarkt.

@chario2: heb je jeugdteam uitgedaagd.
bedankt zal hem vanavond accepteren! _/-\o_

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, 4e seizoen jeugd zit er bijna op, en maar eens de totale balans opgemaakt tot nu toe (zit nog een 17 jaar 0 dagen goed defje aan te komen, maar die kan ik dus nog niet meetellen). Ik heb 15.000 aan onkosten per week, dit maal 16 weken en weer maal 4 seizoenen komt op een investering van 960.000. Alle verkopen (dit is wat er betaald is, het percentage zaakwaarnemers gedoe is er niet afgehaald) leverden tot nu toe 1.287.119 op. Al met al een bescheiden winst van 327.119 voor belasting zeg maar. Rekening houdende met nog een goeie 3 a 4 ton voor de goed def die nog komt vlak voor het einde van het huidige seizoen valt het me niet tegen... maar ook niet mee. Toch heb ik wel het idee dat dit systeem me meer oplevert dan het oude, daarmee heb ik 1 keer een speler gehad die meer dan 1 ton opleverde, voor de rest was het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:08

odan

The dark side is within all!

ik merk wel dat er op dit moment vaker betere spelers uit het oude systeem komen. dit seizoen al een aantal keer verkoopbare spelers gehad die voor meer als 100k de deur uitgingen, deze week had ik wel wel weer een slechte maar goed dat kan ook uit de andere opleiding komen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

odan schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:40:
ik merk wel dat er op dit moment vaker betere spelers uit het oude systeem komen. dit seizoen al een aantal keer verkoopbare spelers gehad die voor meer als 100k de deur uitgingen, deze week had ik wel wel weer een slechte maar goed dat kan ook uit de andere opleiding komen.
oh zeker komt dat uit nieuwe opleiding ook, ik had gisteren een 6 * keeper uit de jeugd gepromoveerd (niet getraind overigens, ik train defs omdat ik daar een hele lading van heb aangeboden gekregen) en die is maar matig keepen, en inmiddels wel al 18 jaar. Door de extra info die je krijgt in het jeugdsysteem heb je echter wel weer een voordeel als je goede spelers krijgt aangeboden, als ik in het hoofdteam defs had getraind had ik dus al 2 a 3 keer een plaatsje kunnen openhouden voor een jeugdspeler, de aanschafkosten kunnen "afschrijven" en de volledige winst kunnen pakken. Maar jah, ik train keepers......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Mijn bevindingen van het nieuwe jeugdsysteem ten opzichte van het oude systeem:

Het oude systeem (als je even het oneerlijke deel weg haalt is immers gefixt) werkt simpel. Je pulled en kan direct de speler daarna verkopen. Je heb direct een speler met een leeftijd en zijn bij behorende skills. Nadeel is het duurt super lang eer je op uitstekend staat wat ten opzichte van het nieuwe jeugdsysteem niet echt fair is.

Het nieuwe systeem is een lange lijdingsweg. Je krijgt een 15 of 16 jarige voor geschotelt en moet daar dan 112 of 224 dagen naar zitten kijken hoe deze super speler in niets zeggende wedstrijden 7 tot 8 sterren scoort. Tuurlijk heb je mazzel als je zo'n spelertje treft maar je mag dan ook 3 keer kiezen.
Dit geeft je in ieder geval de kans om alle 17 jarige lekker links te laten liggen en het komt dan ook vaak voor dat ik 3 spelers gewoon weg klik. De competitie is niks. Het intresseert me niks, het leeft niet het is puur handig dat je dus wedstrijden geregelt heb en dus geen zorgen daar meer voor heb.

Kortom ik wil weer terug naar het oude systeem. Het nieuwe is te veel onderhoud en duurt te lang. Eerst wacht ik nog op mijn uitstekende verdediger met redelijke overal skills die 17 jaar en 28 dagen word als ik hem op de TL kan zetten. Daarna is het over en uit en ga ik lekker 2 seizoenen lang kijken naar hoe mijn jeugdopleiding weer terug komt naar het oude niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Wat een top seizoen tot nu toe! Sinds zondag pas mijn 1e speler uit de basis die dit seizoen eruit ligt.. en voor maar 1 wedstrijd met 3x geel :D

Wat betreft het jeugdsysteem... ik stap ZSM terug op het oude. Het nieuwe is zo'n crap. De competitie stelt niets voor.
- de helft doet niet mee en heeft dus geen opstelling
- kost veel tijd
- als competitie eindigt is het maar hopen dat er een nieuwe aansluitend start of dat de beheerder actief is.. anders mis je weken training.

Ik ga lekker terug.. nog 5 wedstrijden te gaan en dan kan ik kappen.. of misschien al eerder met die optie van HT.

Wel klote dat ik weer van onder heb moeten beginnen met oude opbouwen want ik had niet meer geïnvesteerd. Kan ik weer een seizoen wachten :D ..maargoed ik heb het ervoor over.

Tenslotte nog; mijn tacktiek dit seizoen om een hoop B spelers aan te nemen en die friendlies te laten spelen en enkele zelfs niet lijkt goed te werken. Weining vorm drops in het A team.. maar dat kan ook geluk zijn. Dunno :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Wat betreft dat jeugdsysteem ben ik het geheel eens met degenen die zstellen dat het 'competitie-aspect eigenlijk een lachertje is ..... het hangt teveel op gekopieerde ideeen uit de rest van hattrick (als ware het een soort van friendly's, minus de pluspunten ervan (nl. de vrijheid om zélf te bepalen hoe je die invult, met internationale wedstrijden, een onderling georganiseerde cup of whatever) en plus wat nadelige punten)

een belangrijk nadeel is bv dat het goed presteren tijdens de jeugdwedstrijden soms zelfs tegengesteld kan zijn aan je prestatie als opleider, met twee trainingsroutines is er bijna geen 'normale' opstelling die je optimaal van je trainingsplaatsen laat profiteren:
Ikzelf kies dan maar voor weinig werkzame opstellingen, die wél optimaal trainingsresultaat bieden, maar dat gaat direkt ten kostte van de #spanning' wat betreft de jeugd-competitie.

Verder hangt het hele systeem teveel op het idee van 'kanskaarten trekken' zonder zicht op de daadwerkelijke kwaliteiten...
dat was leuk in het 'oude' systeem, dat daaruit zn grootste charme haalde, maar nu je duis idd 111 dagen minimaal moet wachten om een speler te promoveren is dat domweg veels te lang om nog enige 'spanning' over te houden, dat is eerder ergerlijk.

Er zijn al gedeeltelijk wat dingen aangepast aan het nieuwe jeugdopleidingssysteem, onder meer wat betere informatie, maar imho moeten ze daarin gewoon veel verder gaan, wél duidelijke skills of minimaal een soort van 'potentie-TSI aangeven en in hoeverre dat vervuld is..
Iig afstappen van het idee dat het 'in spanning houden over de daadwerkelijke skills tot de 'spannende Pull' ... dat werkt in het oude systeem (en daaromheen zijn dan weer extra toepasingen geschreven die dat des te spannder maakten) in het nieuwe systeem werkt het gewoonweg niet zo.

Zélf blijf ik voorlopig wel bij de nieuwe trainingsmethode, omdat ik van mening ben dat het een potentiele verrijking aan het spel is, en ik vermoed dat er meer moeite gedaan zal gaan worden om het interssant te maken, en te verbeteren...
Bij het oude systeem betwijfel ik dat , blijft dat sowieso hoe het is en alhoewel het eenvoudiger is, vermoed ik niet dat het meer inkomsten oplevert, eigenlijk een beetje integendeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een positief geluid over de jeugd ;-)

Ik laat de competitie voor wat ie is, ik hoef geen kampioen te worden, ik wil spelers opleiden. Het is inderdaad jammer als je een WO krijgt, maar de rapportage van een dag later komt wel en die is er inderdaad op vooruit gegaan.

Ik train DEFs met mijn A-team en probeer via de jeugd potentiele trainees te verkrijgen die een voor mij handige bijstat hebben. Na promotie kan ik ze dan zelf doortrainen of trainen tot ze 1 nivo stijgen en dan aan een andere trainer verkopen.

Een echte kanjer zat daar nog niet bij, maar die kan ik me ook niet herinneren in het oude systeem. Moet wel bekennen dat ik nog veel plezier haal uit het ontdekken hoe eea werkt in de keugdopleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik zit in een jeugdcompetitie waar nog geen enkele WO moedwillig is toegekend. Dus misschien zouden mensen moeten proberen in een competitie terecht te komen met daarin ook spelers die het leuk vinden om er toch iets van proberen te maken.

Persoonlijk vind ik het wel leuk om te proberen dmv de juiste trainingen ervoor te zorgen dat de spelers op meerdere punten zichzelf verbeteren. Tot op heden is het nog niet gelukt om een "goed/solid" pull te hebben, maar ik heb al wel lekker verdient aan spelers met "redelijk/passable". Daarnaast moet het grote geld toch in feite komen van de normale competitie en training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Heerlijk altijd om trainees te mogen verkopen!

Ving er iets meer dan 3,8 miljoen voor. Gekocht voor 327k

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Peter Davidsen (147059643)   [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]  
21 jaar en 49 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.

Specialiteit: Koppen

Volgende verjaardag:    09-07-2008
Nationaliteit:  Danmark
Total Skill Index (TSI):    35 980
Loon:   17 067 €/week  inclusief een 20% bonus
Eigenaar:   F.C. Flower Power
Waarschuwingen:     0
Fysiek:     fit

Conditie:       matig   Keepen:     rampzalig 
Positiespel:    slecht      Passen:     goed 
Vleugelspel:    zwak    Verdedigen:     zwak 
Scoren:     bovennatuurlijk     Spelhervatting:     zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Krap door in de GoT cup, valt me niet tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Loona35 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:15:
Heerlijk altijd om trainees te mogen verkopen!
Inderdaad:

05-05-2008 Swanfield United fc farmsum 1 062 000 € 2 470
24-03-2008 FSV Frankenholz Swanfield United 549 000 € 1 740

En nog 13 verkopen op deze zelfde manier de komende 4 tot 5 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
Dat is wel een lekkere winst :D
Verloopt het plan een beetje goed, met deze winsten?

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
TH0R schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 08:02:
Dat is wel een lekkere winst :D
Verloopt het plan een beetje goed, met deze winsten?
Tot nu toe nog geen last van de economie veranderingen.
Wil dit seizoen een winst maken van 2 miljoen. Mijn saldo moet dan 22 miljoen worden en ik sta nu op 20,8 mil. Volgend seizoen wil ik een winst maken van 10 miljoen en op 30 miljoen komen. De lat ligt dan hoog maar is zeker haalbaar.
Enige wat ik in de gaten moet houden zijn de transfermarkt prijzen. In princiepe als alles zakt in prijs blijft de winst in percentage het zelfde alleen het word het dan in geld wat minder.
Over 5 weken zal ik een volledig financieel verslag geven nadat ik mijn laatste trainee heb verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:23:
[...]

Tot nu toe nog geen last van de economie veranderingen.
Wil dit seizoen een winst maken van 2 miljoen. Mijn saldo moet dan 22 miljoen worden en ik sta nu op 20,8 mil. Volgend seizoen wil ik een winst maken van 10 miljoen en op 30 miljoen komen. De lat ligt dan hoog maar is zeker haalbaar.
Enige wat ik in de gaten moet houden zijn de transfermarkt prijzen. In princiepe als alles zakt in prijs blijft de winst in percentage het zelfde alleen het word het dan in geld wat minder.
Over 5 weken zal ik een volledig financieel verslag geven nadat ik mijn laatste trainee heb verkocht.
oke, dan heb je dertig miljoen. dan speel je tegen die tijd in de 7e. en dan?

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
chario2 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 09:48:
[...]

oke, dan heb je dertig miljoen. dan speel je tegen die tijd in de 7e. en dan?
Ik verwacht mij te kunnen handhaven in de VII inderdaad. Ik wil een saldo hebben van +50 miljoen. Ik hoop dat ik nog meer geld krijg voor voormalige spelers na 3 seizoenen omdat ze op hun hoofdskill door getraint gaan worden en ik daar dan een percentage voor krijg.

Met +50 mil kan ik mijn weg naar boven inslaan. Er is één probleem de afstand is te groot om dus gelijk de top aan te schaffen en daar mee de IIde of ere te behalen. Dus het zal in 2 fases moeten gaan.
Ik heb 2 opties eigenlijk:

1. trainees kopen op hoge skill en dan verpatsen als ik in de V of IV zit
2. goed inkopen en verkopen als ik in de V of IV zit en dan uber kopen

De laatste optie is erg trickie. Zowiezo is alles op dit moment erg trickie omdat ze de economie willen aanpakken. Het trainen van passen is dan het minst risico vol omdat je ze binnen 1 seizoen weer verpatst.
Mijn weg naar boven is dus nog niet vast en moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Volgend jaar rond deze tijd moet ik een idee hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chario2

chario2

Chario2 (818126)

Damien2004 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Ik verwacht mij te kunnen handhaven in de VII inderdaad. Ik wil een saldo hebben van +50 miljoen. Ik hoop dat ik nog meer geld krijg voor voormalige spelers na 3 seizoenen omdat ze op hun hoofdskill door getraint gaan worden en ik daar dan een percentage voor krijg.

Met +50 mil kan ik mijn weg naar boven inslaan. Er is één probleem de afstand is te groot om dus gelijk de top aan te schaffen en daar mee de IIde of ere te behalen. Dus het zal in 2 fases moeten gaan.
Ik heb 2 opties eigenlijk:

1. trainees kopen op hoge skill en dan verpatsen als ik in de V of IV zit
2. goed inkopen en verkopen als ik in de V of IV zit en dan uber kopen

De laatste optie is erg trickie. Zowiezo is alles op dit moment erg trickie omdat ze de economie willen aanpakken. Het trainen van passen is dan het minst risico vol omdat je ze binnen 1 seizoen weer verpatst.
Mijn weg naar boven is dus nog niet vast en moet ik nog over nadenken. Maar daar heb ik nog wel even de tijd voor. Volgend jaar rond deze tijd moet ik een idee hebben :)
oke, je heb we geduld nodig denk ik voor deze tactiek. maar als het werkt ben je natuurlijk het ventje.succes

Chario2 (818126)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Rustig hier. Zeker allemaal de jeugdwedstrijden aan het volgen gezien het aantal reply's daarover.... :)

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermaak me prima in de jeugdcompetitie, maar dat kan ook komen omdat ik ruim eerste sta :9

Mijn beste vleugelspeler begint ook in de goede richting te gaan met z'n 7,5* en mijn keeper pakt gewoon nog elke wedstrijd 8* . Dus het word spannend om te kijken wat ze aan stats hebben op het moment dat ik ze promoveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Hoe kan ik mijn jeugdopleiding helemaal stilzetten? op dit moment betaal ik nog 10.000 per week bovenop die van de 20.000 die ik betaal voor de "oude" jeugpulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet voor 1 juli sowieso een keuze gaan maken welke van twee je kan gebruiken. Je kan geloof ik een week van te voren de jeugdopleiding stop zetten en het kan altijd natuurlijk als een competitie is afgelopen. In dat laatste geval zie je als het goed is een linkje op de pagina van je jeugdteam waarmee je hem uit kan schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:35:
Je moet voor 1 juli sowieso een keuze gaan maken welke van twee je kan gebruiken. Je kan geloof ik een week van te voren de jeugdopleiding stop zetten en het kan altijd natuurlijk als een competitie is afgelopen. In dat laatste geval zie je als het goed is een linkje op de pagina van je jeugdteam waarmee je hem uit kan schakelen.
Als je alleen maar friendlies speelt met je jeugdelftal kan je dan altijd stoppen wanneer je wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen flauw idee, maar dat lijkt me wel logisch. Kan het trouwens nergens zo gauw iets over vinden, maar kan ook niet uitgebreid gaan zitten zoeken op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Geen flauw idee, maar dat lijkt me wel logisch. Kan het trouwens nergens zo gauw iets over vinden, maar kan ook niet uitgebreid gaan zitten zoeken op mijn werk.
Ik wel :) Hehe nee hoor ik dacht dat misschien iemand het wist hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:23:
Kun je niet alleen friendlies spelen als je in een competitie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Lijkt er dus op dat ik gewoon de huidige competitie moet afwachten.
Naja doen we dat.

Ben trouwens de bezem door mijn team aan het halen. staan een groot aantal leuke spelers te koop.
Wie intresse heeft kan team 150303 opzoeken :)

Stats lopen uiteen van brilliant tot bovennatuurlijk.

Verkoop mijn hele team en begin weer overnieuw met een meer seizoenig trainingsplan. lijkt me wel weer leuk om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

En we hebben weer een bug gevonden in de ME van Hattrick :)

Check matchid: 168430008

Hele eerste helft gebeurd er niks, alleen van de 41e tot de 45e minuut scoor ik er 6! :D
Blijft een vaag iets, die ME...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Grote stap richting promotie is onderweg, direct vanuit de VII naar de VI (niet dat ik daar wat te zoeken heb, maar goed, als de kans er is zal ik het niet nalaten). Ik speel tegen de nummer 4 en sta 0-2 voor, de nummer 1 staat tegen de nummer 3 voor en volgende week moet ik tegen de huidige nummer 3.... de week erna een botje dus dat wordt MOTS om de promotie plaats volgende week denk ik, als ik die win ben ik zeker van promotie :) Volgens de fans (loopt hard richting de 1600 inmiddels) moet ik vechten om me te handhaven.... dat gaan we zeker redden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damn, dacht vandaag een serieuze stap richting kampioenschap te kunnen zetten. M'n concurrent stond 1-0 achter tegen een pressie-spelend team en ik stond 6-0 voor. Toen viel mn beste mid uit en maakte m'n concurrent er in de laatste 5 minuten nog 1-2 van.

Gezien het programma is de kans dat ik nog kampioen wordt (met nu 1 punt achterstand) miniem, lijkt me sterk dat mn concurrent nog punt(en) gaat verspelen namelijk. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-3 tegen de nog onverslagen nummer 1. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vandaag WO, sta 8 punten los, moet dus allemaal makkelijk kunnen dit seizoen. Hopen dat ik komend seizoen weer in de V sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net niet kunnen stunten tegen de nummer 1. Heb met 4-3 verloren, maar ik sta nog steeds 4e. Wel eens waar nog maar 2 punten voor op de nummer 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bij mij rust er een vloek op m'n verdedigers dit seizoen... De een na de ander raakt geblesseerd en natuurlijk kan die rode kaart er ook nog wel bij... -O-

Maar wel gewonnen met 3-0, volgende week tegen een botje en dan de match of the season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Uiteindelijk met 2-3 gewonnen en op doelsaldo op P1. Volgende week alles of niks, mis wel 2 spelers (1 rode kaart en een blessure) dus ik hoop dat de stand-ins goed genoeg zijn voor de klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Joepie ik ben kampioen zie ik net.. 10 punten verschil op de rest, 1 forfait match te gaan en nog 2 normale. Dus kampioen voor het 3e maal van een VI. Dunno of ik naar de V wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer gelijkgespeeld pff......2-2 220 hatstats vs. 156. Kan iemand me uitleggen waarom? Ik wordt hier zo intens verdrietig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ik heb van het weekend de 'alles-of-niets'-wedstrijd verloren en mn eerste plek moeten afstaan.... waarschijnlijk betekent dat dat iedere 'hoop' op een waarachtige stunt in de zin van een kampioenschap gelijk in mn eerste seizoen VIII nu onwaarschijnlijk zal zijn...
Zeker aangezien mn beste middenvelder er voor 5 weken afgetrapt is

Niet dat dat al te erg is, mn seizoen is sowieso een 'succes-boven-de-verwachting' geworden, met een beetje geluk en soms wat ongeluk (ik heb ook driemaal punten verloren waar ik meer verdiend had, alhoewel ik volgens mij in andere wedstrijden weer meer kreeg dan ik echt verdiend had).
Ondanks dat mn Liga een relatief sterke is (Alltid-score: plaats 78 van de 2048 liga's) draai ik toch redelijk gemakkelijk bovenin mee.

En nu ga ik me lekker rustig voorbereiden op volgend seizoen, heb 5 miljoen op de bank waarvan ik zo tegen de drie miljoen wil uitgeven aan versterkingen om volgend seizoen een steviger middenveld neer te kunen leggen en dan daadwerkelijk serieus mee te doen voor de titel...

Hooguit ben je daarbij altijd een klein beetje afhankelijk van ok de nodige portie 'geluk' (zeker als verdediger-trainer)... ik vrees al een beetje dat ik dat portie geluk ook dit seizoen uitgeput zou kunnen hebben... zou wel rot zijn als ik straks volgend seizoen het ondanks een sterker team toch moeilijk zou kunnen krijgen (wat natuurlijk wel mogelijk is)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:05:
En weer gelijkgespeeld pff......2-2 220 hatstats vs. 156. Kan iemand me uitleggen waarom? Ik wordt hier zo intens verdrietig van.
vermoedelijk heeft die tegenstander daar een keeper met erg hoge spelhervatter-skills, beide zijn doelpunten ontstonden dankzij die Stefano Desogus..
Eén als assist omdat die keeper daar ook een hoekschop nam (wat nogal een onrealistische situatie is) en de ander door een directe vrije schop.
Die keeper van hem scoort sowieso bijna 1-op-1 gemiddeld: http://alltid.org/player/47801959

Hooguit kun je je tevreden stellen dat binnenkort dat dus niet meer mogelijk is, dan kan de keeper niet meer tevens als spelhervatter functioneren

[ Voor 21% gewijzigd door RM-rf op 13-05-2008 10:42 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.