-+<Radeon topic chapter 12>+-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 953 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
Ik ben terug .. eindelijk :) . Zojuist m'n vervangende Radeon kaart binnen gekregen van SWW :) . Ik loop al weer helemaal achter, zo meteen ff lezen op Rage3D om weer up to date te komen. Raden jullie de 7089 driver voor Win9x/ME aan of is dat niet veel? Ik gebruik nu 7072 ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:27
Ik gebruik de 7089 drivers in Win98SE, en heb er eigenlijk weinig over te klagen. Paar handige bug fixes (font corruptie in NOLF bijv.), enige probleem is dat gamma correctie niet echt werkt in veel spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
dat was ff schrikken, kreeg Win ME er niet meer op, lag dus wel ff aan mijn radeon
kreeg kernel386 errors en illegal stack dumps

na veel gevloek en alles geprobeerd er eens een s3 kaartje in gedrukt en na de eerste reboot tijdens de install die radeon er ingedrukt.... alles doet het weer 8-)

is dit een bekend probleem?
heb btw bios defaults gebruikt

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo mensen, ben van plan een nieuwe pc te bouwen en er een Radeon in te doen..

Is die 32mb sdr met tv out iets ?? Of kan ik beter een beetje doorsparen (200 gulden) en een 64 mb ddr ViVo kopen ??

En zit er ook een goed verschil tussen de OEM en Retail versie.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Er zijn nieuwe officiele Radeon Windows2000 drivers :)
ver: 5.13.01.3102

Er is een nieuwe versie van de multimedia Center Multimedia Centre 7.1

Voor beide is DX8 nodig !!
Tja en of je een SD of een DDR Radeon nodig hebt is sterk afhankelijk van wat je ermee doet, en de Retail 64mb VIVO heeft als enigste sneller geheugen en loopt daarom iets hoger dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke topic en erg veel replies, maaruh, waar koop ik dat kreng, tis nergens te te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op woensdag 07 maart 2001 17:47 schreef Bomberman het volgende:
Ik ben terug .. eindelijk :) . Zojuist m'n vervangende Radeon kaart binnen gekregen van SWW :) . Ik loop al weer helemaal achter, zo meteen ff lezen op Rage3D om weer up to date te komen. Raden jullie de 7089 driver voor Win9x/ME aan of is dat niet veel? Ik gebruik nu 7072 ...
Wel terug Tommy, nu Edward nog en we zijn weer compleet :)
De laatste drivers zijn wat mij betreft prima en erg veel nieuws is er niet geweest de laatste tijd, was wat intressante info in 1 of ander forum van gasten die veel met beamers e.d. werken en iets dat door zou worden gegeven aan Powerstrip link persoonlijk vond ik dat niet zo intressant.

Zie net op Rage3d dat er naast de officiele 5.13.01.3102 w2k drivers ook niet officiele 3114 zijn, of waren die er al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 13:27 schreef Loek het volgende:
Leuke topic en erg veel replies, maaruh, waar koop ik dat kreng, tis nergens te te krijgen :(
idd, heb ik dus gekeken EN gebeld, maar niet op voorraad, zoek dus een winkel die er niet tussen staat maar WEL op voorraad heb, en het mag wel iets duurder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 13:18 schreef hjs het volgende:
Tja en of je een SD of een DDR Radeon nodig hebt is sterk afhankelijk van wat je ermee doet, en de Retail 64mb VIVO heeft als enigste sneller geheugen en loopt daarom iets hoger dan de rest.
Eigenlijk voor gamen... maar een keer een filmpje kijken op pc/tv zal ook wel gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Voor gamen, en zeker als je ook de wat hogere resoluties en 32bits wil spelen zou ik ff door sparen voor een DDR model, het geheugen is toch vaak de bottleneck en DDR geheugen is natuurlijk sneller. En je wilt met tv-out dus dan wordt het de 64mb VIVO.

En probeer eens www.eynstein.nl voor de Radeon, mail ff met die gasten en ze geven altijd vrij snel antwoord (geen idee of de kaart op voorraad is, http://www.eynstein.nl/a/615.html staat verder niks en meestal vermelden ze het wel als de kaart niet op voorraad is (dacht ik))

dus mailto:info@eynstein.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik blijf waarschijnlijk tot aan de RadeonII een nVidiot;) Ik zit nu op de GF3 te wachten, maar daar gaat iets niet helemaal goed mee volgens mij en het gaat volgens mij om meer dan alleen de mogelijke incompatibilyteit met de P4.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

En al die nVidiots maar zeiken over de Radeon en drivers enzo, maar het is gvd iedere keer wel wat met die nieuwe kaarten van nVidia, de Geforce had veel powerproblemen en was in het begin zeer klote leverbaar (over drivers ff niet gesproken), de GF2 had wat minder problemen maar de Detonators versie 3 die gelijk uitkwamen waren in het begin erg brak, en nu dit weer.

Nou ja, beetje leedvermaak dan maar voor ons Radeonatics :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 13:18 schreef hjs het volgende:
Er zijn nieuwe officiele Radeon Windows2000 drivers :)
ver: 5.13.01.3102

Er is een nieuwe versie van de multimedia Center Multimedia Centre 7.1

Voor beide is DX8 nodig !!
Hoe zijn die drivers? Sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door die brakke detonators en de mindere beeldkwaliteit ben ik overgeslagen op radeon...

en dat terwijl ik eerst zeer anti-ati was... we hebben nu een compaq (volgens vader perfect, nou ja, veel plezier ermee dan pa...) en daar zit een 8mb Rage LT Pro in, das niks...

En die brakke Compaq kaart, kwam ik laatst nog tegen bij Dixons, in een 1ghz Athlon !! en een 1,3(??) Ghz P4 op een VIA plank(??)
En die mensen denken dat ze een super pc hebben !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Tsja die combinaties zie ik ook vaak staan, 1gighz+ PC en dan zo'n flut kaartje erin, zo'n systeem is totaal niet in balans, gewoon door commercie doordrenkte belazering is dat, want het gros van de mensen kijkt niet verder dan die 1gighz.

Veder moet ik zeggen dat ik altijd het nieuwste van het nieuwste aanschaf, maar ik heb nog nooit problemen gehad, op welke manier dan ook.

Ik heb echt bijna alle mogelijke vidkaarten gehad en altijd werkte alles gelijk naar behoren, op een enkele UT bug na in het begin van de GeForce drivers.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Nog een poging :( (kut server)

Hoevaak zie je niet een pc te koop staan in de krant met zo'n M64 geval erin :(
te koop perfect 3d gaming pc, 1gb proc en :r :r :r perfecte 3d kaart, tnt2-m64 :r :r :r

Blijkbaar heb jij altijd een goed moederbord gehad edward, daar waren in combinatie met de Geforce erg veel problemen mee, die Asus van jouw stond volgens mij ook op de lijst toen, hebben we het ooit wel eens over gehad in deel 2 ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik heb idd altijd zoveel mogelijk doorontwikkelde moederborden gehad, bij mobo's staat compatibiliteit voorop, die asus p3bf die ik had was inmiddels ook wel een aantal revisies verder.
En ook m'n huidige Kt7a loopt super, alle instellingen in het bios maximaal en toch geen enkel probleem, Agp4x, fastwrites, side banding, 4 way interleaving met 3 membanken, noem maar op, het werkt allemaal;)
Ik heb inmiddels de beeldkwaliteit van de GeForce kunnen tweaken in openGL tot dicht bij de Radeon, door in het register allerlei foefjes (s3TC quality, LOD)) uit te halen.
Je levert wel iets aan snelheid in, maar das logisch.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Okee laat ik ook eens mee doen met deze interessante discussies over "onze" Ati kaart.:9

Ik draai de Ati-radeon 64 mb DDR ViVo (oem) versie met de volgende configuratie:
- AMD Thunderdird 1000@MHz (nog niet overgeclocked)
- 256 MB
- 45 GB (IBM)
- Abit KT7 Raid
- Soundblaster 5.1
- Desktop Theatre 5.1 DDT 2200
- Pioneer DVD 105 S
- Yamaha brander 4416E
- Iiyama Vision Master pro 451 19"
- HP 930C

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de Ati-kaart.
Ik heb hem met powerstrip overgeclocked naar 200 mhz, en met de Radeon Tweaker het een en ander veranderd.(laatste versie 0.11.0)
Ik draai met de 7062 drivers en haal dan met 3DMark2000 (versie 1.1) een score van 5585.
Volgens mij is dat wel okee, maar wat is nou eigenlijk de norm of wat zou je kunnen halen met de Ati-radeon 64 mb DDR ViVo ?

Oh ja nog even over die drivers, er zijn zoveel versies, wat zijn nou eigenlijk de beste en de snelste ??
(is dat niet wat iedereen zich eigenlijk afvraagt)
Waar draaien jullie eigenlijk allemaal op :?

Nogmaals ik ben erg tevreden over de kaart :)

Grtz.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12

SG

SG surft naar info hardewaren

Ik speel met die ati vloeiend UT + mods in 1600x1200x32 kan je de spelers goed van ver zien haal tussen de 30 tot 60 FPS

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
ik speel ook het meeste soepel op 1600 bij 1200 in 32 bit, ook UT, terwijl mn proc nou niet direct de beste is :)

verder draai ik de 7072 drivers, en dat werkt goed, beetej getweakt met radeon tweaker en met powerstrip overgeclocked naar 205/205 duz ik ben ook aardig blij, alleen enviromental bumpmapping werkt volgens mij niet, ik las pasgeleden bij een test dat het daar ook niet werkte maar die dachten dat het un driverprobleem was, wie heeft er nog meer last van? (ik in giants)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 18:15
Die environmental bump mapping daar klopte niks van (althans bij mij). Bijv. bij Colin 2 reed ruit kapot en gat bleef reflecteren :?

En bij wie runt Q3A vloeiend op 1600*1200 en alles op max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren....terug van weggeweest....

FF een vraagje,

ik heb de regtweaks van RadeonMaxx in mijn register gezet middels Raid On.
Nu is het zo dat je die settings ook via notepad in een regfile kunt proppen, alleen weet ik de header niet meer...
Is het niet iets van Regedit4 ofzo?!

Ps : ik had een "boost" van 200pt in 3DMark 2000 1.1 nadat ik deze settings heb toegepast. Ook mijn games gaan smoother..:)

Jur

Pms : Nice user-icon HJS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\0000\atidxhal]
"EnableWaitUntilIdxTriList2"="1"
"Vsync"="0"
"AntiAlias"="0"

etc.
Let trouwens op die 0000, dat kan een ander getal zijn

thnx, gewoon een wallpaper ergens ooit een keer gevonden en het is de doos van de 32mb DDR Radeon, ff de wallpaper geresized naar 60*60 en met Animation Shop een simpel effectje erop gezet :)

Btw. ik gebruik liever de Radeon Tweaker, vind ik overzichtelijker dan die RadTweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik denk namekijk anders over de Radeon. Ff nadenken.Als Ati een nieuwe kaartje uitbrengt, is het ook gedaan met de driver updates van de radeon. Integendeel van nvidia, moeten ze nog driver update leveren.
Ik wil nu niet zeggen dar de radeon een slechte kaart is, het is zelf een hele goeie.
Maar je moet gewoon daar mee rekening mee houden, tenzij je elke jaar een nieuwe vdkaartje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op vrijdag 09 maart 2001 11:23 schreef O.D.Smolik het volgende:
Ik denk namekijk anders over de Radeon. Ff nadenken.Als Ati een nieuwe kaartje uitbrengt, is het ook gedaan met de driver updates van de radeon. Integendeel van nvidia, moeten ze nog driver update leveren.
Ik wil nu niet zeggen dar de radeon een slechte kaart is, het is zelf een hele goeie.
Maar je moet gewoon daar mee rekening mee houden, tenzij je elke jaar een nieuwe vdkaartje kopen.
Onzin, er zijn gister nog drivers uitgekomen voor de Rage 128, en ATI heeft het al tijden over Unified drivers (waar blijven ze nou) dus de Radeon2 drivers zullen zeer waarschijnlijk ook werken op de Radeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@HJS : Kan ik met een regfile meerdere sleutels editen?! Kheb nl ook die regedits voor de OpenGL en de OpenGLPrivate meegenomen...

Jur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\0000\atidxhal]

"EnableWaitUntilIdxTriList2"="1"
"Vsync"="0"
etc.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\0000\OpenGL]

"OGLConvertTextures32To16"=dword:00000001
"OGLEnableHWPageFlip"=dword:00000001
etc.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\ATI Technologies\Driver\0000\OpenGL\private]

"disableHyperZ"=dword:00000000
"enableHierarchicalZ"=dword:00000001
etc.
zo ?
denk het wel, waarom niet?
gewoon proberen en als het niet gaat is alleen maar je reg verkloot, kun je gelijk een verse install doen van windows :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Le_Freak! : een OEM @ 200mhz zónder extra casekoeling o.i.d.?! Geen artifacts?!

@HJS : Gonna try......Ik ben zowiezo al weer aan een clean install toe...Doe ik praktisch iedere mnd. Voordeel van 4 partities...Houdt je systeem lekker snel en ik ben in een uurtje klaar...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via RadeonTweaker iets wijzig dan zie ik dit niet terug in "Eigenschappen voor Radeon DDR".
KLopt dat?

Ik vind sowieso het programma wat onduidelijk.
Vooral het hele enable, disable, on en off verhaal is zeer verwarrend.
Zijn er goede alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

hehe, na 10 keer proberen kan ik replyen.

er zijn 3 Radeon Tweakers.
de eerste van Homer, is de laatste tijd weinig meer aan gedaan. Dan heb je de Radeon Tweaker waar jij dus niet zo tevreden mee bent, maar dat is de tweaker welke ik het meeste gebruik, of iets aan of uit staat is inderdaad ff vreemd, maar op het eerst tabblad staat wanneer iets uit is en wanneer niet. en dan de Raid-on Tweaker die vind ik persoonlijk niet zo duidelijk.

en de meeste opties welke in de tweakers zijn in te stellen zie je niet ergens anders terug. (ja in de reg want daar veranderd ie wat als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Die hele mooie demo gl-excess kun je nu ook als Benchmark gebruiken, haal deze zip op.
(k heb mijn resultaten in die andere draad gedropt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op vrijdag 09 maart 2001 11:40 schreef hjs het volgende:

[..]

Onzin, er zijn gister nog drivers uitgekomen voor de Rage 128, en ATI heeft het al tijden over Unified drivers (waar blijven ze nou) dus de Radeon2 drivers zullen zeer waarschijnlijk ook werken op de Radeo.
Dat is mijn mening;) IIk zegt niet dat ati slecht is of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Ik heb mijn nieuwe compu nu een paar daagjes en alles draait eigenlijk wel redelijk, behalve mijn DVD-speler. De ati DVD-player loopt steevast binnen twee minuten vast :'( .

Waar het aan ligt, ik heb geen idee, ik heb al verschillende drivers geprobeert, dat dvd-ding vele malen volledig verwijderd en geherinstalleerd, maar het mocht niet baten. Binnen twee minuten loopt 'ie vast (freeze frame, alleen resetknop helpt), alleen de muispointer doet het dan nog..
De cpuload komt nooit boven de 6% (fijn hardware-encoding) en toch slaat hij vast, help!

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 12:28 schreef 456GT het volgende:
Ik heb mijn nieuwe compu nu een paar daagjes en alles draait eigenlijk wel redelijk, behalve mijn DVD-speler. De ati DVD-player loopt steevast binnen twee minuten vast :'( .

Waar het aan ligt, ik heb geen idee, ik heb al verschillende drivers geprobeert, dat dvd-ding vele malen volledig verwijderd en geherinstalleerd, maar het mocht niet baten. Binnen twee minuten loopt 'ie vast (freeze frame, alleen resetknop helpt), alleen de muispointer doet het dan nog..
De cpuload komt nooit boven de 6% (fijn hardware-encoding) en toch slaat hij vast, help!
Ik zou zeggen probeer eens een ander DVD-programma :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Op zaterdag 10 maart 2001 13:13 schreef DavidS het volgende:

[..]

Ik zou zeggen probeer eens een ander DVD-programma :?
Welk ander DVD-programma ondersteunt de hardware playback van mijn kaartje en waar haal ik dat dan vandaan (wat gebruik jij bijvoorbeeld?).

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn..

in sommige games en demos,krijg ik witte vierkante vlakken te zien ,of iets wat niet helemaal klopt,ik denk dat dit texture moet
zijn ofzo weet iemand hoe ik dit moet maken?want ik baal ervan,
ben nu bezig om de driver 7089 te downloaden
mischien helpt dit wel maar dat zal wel niet..

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zo ik ben ff op vakantie geweest dus ik heb het een en ander gemist, zijn er nog belangrijke feite waarvan ik echt op de hoogte gebr8 moet worden of is alles heel rustig zijn gangetje gegaan?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

456GT: probeer PowerDVD eens, die ondersteunt ook hardware-shit enzo.
Kijk maar even op DVD Digest, daar staat ie vast wel ergens, inclusief review e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op zondag 11 maart 2001 22:49 schreef The_PyroPath het volgende:
Zo ik ben ff op vakantie geweest dus ik heb het een en ander gemist, zijn er nog belangrijke feite waarvan ik echt op de hoogte gebr8 moet worden of is alles heel rustig zijn gangetje gegaan?
[topic=141258] :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
powerdvd ondersteund wel hardware decoding maar niet de radeon!!
gebruik winDVD, fantastisch programma
te downloaden op www.intervideo.com
de rest kan je denk ikzelf wel vinden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dat is inderdaad wel wat nieuws en ik zie ook het een en ander over de Radeon II, ookbehoorlijk leuk, alleen die release die verw8 word in q3 :'(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 13:52 schreef edward2 het volgende:
Binnenkort komen Tribes2 en Serious Sam, deze zullen eindelijk gebruik maken van de 3e textureunit van de Radeon, ben benieuwd hoe deze lopen itt de GeForces2 en 3.
Jammer dat het er niet meer zijn, de Kyro heeft er 8 :) kijken wat die doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je zien als je een dvd draait of
ie de hardware van de radeon gebruikt?
want met powerdvd speelt ie gewoon af?

johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
De Kyro heeft er geen 8 maar slechts net zoveel als een Viper2 of GeForce2 MX (twee pipelines met ieder een extra texture unit). Hoe dat precies zit met die 8-layer multitexturing die de kaart ondersteunt mot ik nog ff opzoeken (misschien ondersteunt de kaart wel 8-layer maar niet in een single pass .. Edward help me out here man ;) ).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal aan het vloeiend lopen van het beeld... ik zit achter een k6-2 400 en een andere ati kaart, en die gebruikt ie niet... als ik em op stereo zet, en ondertitels uit, dan is het een beetje aan te zien, anders niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde een dvd opnemen op mijn video
zijn die dvds ook beveiligd (had ik kunnen weten.)
licht en dan weer donker ,heb je hier geen goed programma voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 20:58 schreef johan het volgende:
ik wilde een dvd opnemen op mijn video
zijn die dvds ook beveiligd (had ik kunnen weten.)
licht en dan weer donker ,heb je hier geen goed programma voor?
Probeer je een slotje op dit topic te krijgen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Hebben jullie die nieuwe tweaker al geprobeerd, ziet er goed uit. klik

ook in een nieuw jasje RaidOn Tweaker 4.1
Added overclocking in Win2k
Made asynchronious overclocking possibleAdded the Clocks=xxx:yyy commandline option for asynchronious overclocking.
The status bar now shows core/mem clocks.
You can now let the tweaker set the clock when Windows starts.
Added a redraw screen button for removing miscolored pixel when clocked too high.
The system info box now detects multicpu systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Laatst online: 29-07 21:57
En eindelijk mogen wij Radeon bezitters ook meetellen met de 3DMark scores! Met de 2001 versie van 3DMark behaalde ik 3180 (ATI Radeon 64 Mb DDR ViVO 166@183 Mhz) punten in de standaard test en wat ik tot nog toe heb gezien bij de scores mag ik dan best wel tevreden zijn.

Ik vind het allen wel heel erg :( dat ik de Nature test niet kan draaien vanwege NO HARDWARE SUPPORT.... |:(

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
OMFG man, die demo is zo mooi :9~ .. vooral dat nature stukje (wat niet erg soepel loopt). Volgens mij moet met een beetje tweaken (advanced DirectX8 features heb ik nog niet geenabled met een tweaker bv) het allemaal iets soepeler kunnen maar ik ben zeker niet ontevreden :) . Die scene met die auto bv doet m'n compu in high detail nog redelijk soepel (>20fps). Ik krijg als ik 3DMark2001 opstart alleen een mssg dat mijn videokaart 1 van de 3D-functies niet ondersteunt bij de default benchmark :? .. zal wel DXTC mode 1 of 3 zijn ofzo.

Ik haal trouwens een score van 3110 (ff snel gedraaid voor het werken ;) ) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Damn zeg ik zit steeds op maar 1200 marks :(
En dat met mijn systeem, dadelijk maar tie tweaker eens proberen en andere drivers.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Zo, das niet verkeerd met de Radeon, ik zit zelf ook ergens in de 3xxx, ik weet niet meer precies hoeveel, ik zat al half te slapen;)
Damn, die nature en MaxPayne zijn schitterend, ff op 1280x1024x32 gedraaid, weet je niet wat je ziet en die Max Payne loopt dan nog met een behoorlijke framerate, dit is next generation gaming:9~

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
Die nature scene kan je toch niet draaien met de radeon? kben trouwens benieuwt wat mijn systeempje ervan bakt.
En ook wel wat een kyroII hier gaat doen. Als je ziet dat hij in serious sam sneller is dan de geforce II ultra, dan beloofd dat heel wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ligt het aan mij of is die single texture test veel trager dan de multi op de Radeon in 3Dmark 2001, en zover ik nu kan zien wint de Radeon het van de GF2, dus toch betere functionaliteit door de (iet wat brakke door de release voor de DX 8 release) DX8 features of ligt dat aan mij, ik hoop dat dit wat verteld over de games die gaan komen binnenkort....

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromes
  • Laatst online: 08-09 16:06
Hooe kan het dat hij bij jullie die nature demo het wel doet? Bij skipt hij hem omdat de hardware hem zogenaamd niet ondersteund. Ik heb ook gewoon de Radeon 64mb. Iemand daar een oplossing voor :?:?:?

Jeroen
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.