Niet op voorraad.
Ik had eigenlijk verwacht dat na die prijsdaling van begin van de maand, deze topic een zachte dood zou sterven omdat er gewoon teveel mensen dan een Radeon zouden hebben en er steeds weer de zelfde vragen zouden worden gesteld.
But still going strong
Verwijderd
kom net me bed uit en zie geen topic #12 dus start er een, ga terug naar de topic list en zie em staan :Z:Z:Z:Z
waar is die hlpdsk wanneer je em nodig hebt :D:D
jah echt lomp dak me adres verkeerd had geschreven
weet iemand wanneer de radeon II ongeveer uitkomt? ben namelijk van plan om op de HCC een nieuwe pc te kopuh
intro: Juni
massa: juli
nl: begin october
hcc: november, dus zou te doen moeten zijn
Breek je nek voorzichtig
Btw leroy-b rustig aan met schelden eh
Over ruim een week zullen we heel wat wijzer zijn wat betreft het het nieuwe toy of joytje van nVidia;)
Niet op voorraad.
Hercules 3D Prophet III/128 Coming:?
Fabrication Process: 0.15-micron Transistors in the Core: 30~50 million Rendering Pipelines: 4 Texture Units per Pipeline: 3 Core Speed: 300MHz Memory Speed: 250MHz (DDR) Memory Bandwidth: 8G/sec Pixel Fill Rate: 1200 million-pixels/sec Texel Fill Rate: 3600 million-texels/sec Triangles Processing Speed: 150 million-triangles/sec ?
Der zal wel geen reet van kloppen, maar als dit waar is..
http://www.pcss.ch/shop/shop.asp?mode=suchen&such_wort=Hercules
Niet op voorraad.
las ze om en om met een nieuwe kaart komen gaan klnaten toch twijfelen
dus stel GF3 is erg snel, maar de R2 weer sneller, GF3 Pro is weer sneller, R2 maxx is loads sneller (hij schijnt er echt te komen, hij heeft code naam Sidewinder geloof ik)en daarna weer een nVIdia, vind het wel grappig als het zo zou gaan, bijkomend voordeel van ATi ZE ZIJN STUKKEN GOEDKOPER! ze willen, volgens eigen zeggen niet boven de huidige prijs komen, hiermee bedoelen ze de Intro prijs van de radeon, zo,n 1000 gulden. ik denk niet dat nvidia in 3 maanden tijd de prijs 600 gulden doet dalen. Ik spaar lekker door tot november, ga naar de HCC en wat tegen die tijd nog het beste is schaf ik aan, makkelijk he?
Ik verw8 erg veel van de Radeon II, hmz trouwens die DATA die ik eerder riep waren voordat de nieuwe CEO allemaal mensen op de Radeon projecten schopte, dus misschien moeten we de data een maandje vervroegen, dus massa verkrijgbaarheid in Juni en de GF3 April (de kaarten zijn nog lang niet beschikbaar in maart) dus dan scheelt het maar 2 mndn, ik zou als ik een nieuwe kaart zou kopen, nu even w8en op de R2, tegen die tijd heb je nog zat aan je GF3 als deze toch sneller is en hij is hopelijk al in prijs gezakt, als iemand het niet eens is met dit betoogje dan hoor ik het wel.
Breek je nek voorzichtig
Ik verwacht ook veel van de R200 en hoop zeker dat de Maxx versie een feit wordt, alleen hoop ik niet dat ze daar te lang mee wachten, anders valt het snelheids voordeel (deels?)weg als nVidia weer met iets nieuws komt.
Juni zou mooi zijn, maar dit keer pak ik het anders aan, ik ga importeren in de USA, want om weer zo lang te wachten, no thanx.
Zwaar jammer dat TwisteR niet meer in de Radeon scene zit:'(
Niet op voorraad.
Dit schijnen ze verholpen te hebben, maar te laat om een Radeon 1 max te maken, er waren problemen met de AGP 4X en Radeon MAXX, ze hebben toen besloten om hun tijd in de R200 en een R200 Maxx te stoppen, dus zou nu niet fout meer mogen gaan, als ze er nu eens een klein proccie op zouden zetten die de pixels verdeelt...
Breek je nek voorzichtig
By the way, de Radeon doet 't prima, ik krijg alleen de ATI DVD-player niet aan de praat. Onder Windows98 loopt ie vast als ik een DVD afspeel, en onder Windows2000 wil ie niet eens installeren (Error: String OBJ_STATUS_SUCCES_DESC was not found in string table)
Wat kan ik hier aan doen?
En welke andere DVD-player vormt een goede combinatie met de Radeon?
Zeggen dat WinDVD wel radeon ondersteunt maar heb geen zin om 18Mb te downloaden met een 56k6-je.
gasten: http://www.europc.nl/c299.html
Retail 64mb VIVO Voor 589,- (levertijd staat niet vermeld
ATi Radeon VE 32MB DDR voor 249,-
Verwijderd
Keek net op vraag en aanbod.....Geen aanbod van Radeons, vraag des te meer. En NVidiaatjes?! Aanbod in overvloed.....
Hihihihaaahahahaa
Jur
Pms : think i'm losin' it.....:P
Verwijderd
als ik mij niet vergis ondersteund evolva allebeiOp maandag 19 februari 2001 11:09 schreef tallstoi het volgende:
Kijk naar de software: Hoeveel games zijn er uitgekomen met T&L-ondersteuning? En met EMBM? De games-industrie loopt zeker een jaar achter op de hardware-fabrikanten, just my two cents....
expendable wel embm maar geen t&l
hey bomberman ik heb een suggestie:
jij kunt mijn 3D prophet se @120/180 overnemen voor 150 piek
helft van je mx
btw ik heb die kyro nog niet binnen
Weet iemand hier of ik de software die bij de retail zat (video editing) ook ergens goedkoop kan krijgen, of dat er nog ergens anders een goed video editing programma.
En bij mij doet anti aliasing ut niet, kmerk nix geen performance drop. Wat te doen?
en in de demo van hitman kan ik het ook niet inschakelen.
Ps. in de CT staat nu een vette test met 21 video kaarten, de radeon komt er redelijk vanaf, helaas niet in de snelheid. En ze wisten blijkbaar in die test nog niet dat de prijs van de radeons zo enorm is gedaald.
Heb net mijn 64 MB Retail meegekregen!
Ironisch genoeg was ik bij de leverancier om mijn week oude Iiyama VMP 510 in te leveren vanwege klein defect.
Oh ja, voor iedereen begint te vragen: www.hcs.nl
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
[edit]-> Bij die zaak is de prijs wel excl. btw .. das minder. Met rembours kom je dan op een totaalprijs van 740,- tov 625,- voor een OEM. Weet niet of die paar MHz meer 115,- waard is ...
7020 is 14.5 MB, en ik heb maar een 56k6 modempje. Wat ontbreekt er bij de drivers van 5 MB (Version: 4.13.7075)Voor Win2K zou ik 3100 gebruiken, voor Win9x/ME 7020 ..
Peewee betaalde maar 645,- (8% korting) en dan ook nog met zijn bruto salaris *D*D*D*D*D
Ik heb de draad niet helemaal kunnen volgen, ben nu even thuis mijn vakantie dagen aan het opmaken om per 1 maart ergens anders te beginnen met werken (zoals sommigen wel weten). Maar wat zijn nu de beste drivers voor mijn (nog steeds probleemloos lopende) Radeon? Ik zit thuis op een langzame 56k6 dus kan beter eerst informeren wat neer te halen, anders ben ik uren bezig met al die freaking drivers
Wanneer ik een beetje gesettled ben bij mijn nieuwe werkgever, dan laat ik uiteraard meer van mij horen. Voorlopig moet ik mijn slaap een beetje goed pakken :z:z:z:z:z (TwisteR wordt binnen nu en 6 weken vader namelijk
Verder zijn 7075 en 7078 het proberen waard, maar niet iedereen heeft dezelfde ervaringen...
Heb je nog steeds banden met ATI;)?
Suc6 met je nieuwe job.
Niet op voorraad.
Wie weet er nog goede software, kan ik het van iemand kopen.
Weet alleen niet zeker of jullie dat al wisten.
In iedergeval had ik eerst 0.10.0
mochten jullie hem nog niet hebben kunnen jullie hem bij 3dfiles vinden.
Verwijderd
Net m'n 64Mb ViVo bulk ontvangen van Beat-it ,1 dagje vertraging:'(,maar dat mag de pret niet drukken.
Net overgeklokt naar 200/200 en helemaal toppie hoor,net zo stabiel en geen artifacts
3DMark2000 default score:5308 (valt mee toch???)
2x demoPee_wee schreef in een andere topic
Heb zelf een retail. 5 cd's (2x demo, 2x bewerking en 1x drivers) en een aantal kabels met een breakbox
De ark demo staat op de ene cd, wat is de andere demo dan
heb er al 1 gevonden, presteerd 3D weer onder de maat, dan maar een MX.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Ik heb nog niet gekeken, maar er is 1 demo cd-rom in het Duits en 1 in het Engels/ FransOp dinsdag 20 februari 2001 14:39 schreef hjs het volgende:
[..]
2x demo
De ark demo staat op de ene cd, wat is de andere demo dan
Verwijderd
gisteren niet kunnen bellen wegens omstandigheden maar vandaag ga ik bellen
hy als de ptt iets rembours komt zenden en je bent er niet laten ze toch een briefje achter?
Ze adverteren al maanden met Retails, maar de meeste ze hebben (nog) ze niet.
Niet op voorraad.
Zoals je beneden in mijn specs kunt zien heb ik een hongerig brandertje dat na 5 minuten weer een nieuwe cdr lustOp dinsdag 20 februari 2001 16:11 schreef DarkShadow het volgende:
Hee peewee herman, wil je die extra software cd's branden of verkopen. kheb die editing software nodig, maar ik heb een oem versie.
Check je mail maar ff.
Verwijderd
lijkt me niet echt de bedoeling....
Huh, je weet toch wel dat dat Bomberman zelf is?Op dinsdag 20 februari 2001 16:25 schreef kazuka het volgende:
offtopic: Bomberman, wie is dat errug knappe grietje in jouw icon![]()
Niet op voorraad.
Opengl gaat stukken beter
Ik dacht dat de Geforce2 Ultra veel beter was dan bovenstaande... of niet?
Ik ga namelijk ook een videokaart kopen maar weet maar niet welke
Dus guys... vertel, welke is het beste voor een AMD 1015mhz, 256mb PC133 SDRAM, ASUS K7V moederbord, etc... Hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik het beste kan doen...
Out of order...
Dat ben ik iddOp dinsdag 20 februari 2001 16:25 schreef kazuka het volgende:
offtopic: Bomberman, wie is dat errug knappe grietje in jouw icon![]()
(waar kan ik die radeon tweaker 0.10.2 vandaan trekken???)
[Edit]
Heb em al gevonden.
[edit]
Verwijderd
Wil je ons daar niet meer aan herrineren, ik heb het plaatje ook heel snel weer weg moeten halen toen van TommyOp dinsdag 20 februari 2001 19:29 schreef Albinoraptor het volgende:
Nou dat andere plaatje van die griet (wie hem ook had verstuurt) was niet zo lekker meer.
Vraagje nog aan Edward, wil je de kaart nu verkopen? Voor iets minder dan de prijs die je vraagt (lijkt me iets aan de hoge kant) ben ik wel geintereseerd namelijk (ben bereid meer te betalen dan 600,- iig). Laat maar weten ...
Ik wist wel dat jij interesse had, maar voor die prijs had jij em nooit gekocht.
Dat was op Tnet zo ie zo al niet gelukt, daar de pricewatch een slechte invloed had op de bieders;)
Niet op voorraad.
De laatste tijd zet ik vaak spullen op IBazar, mensen daar bieden een stuk meer dan de tweakers hierDat was op Tnet zo ie zo al niet gelukt, daar de pricewatch een slechte invloed had op de bieders
Mochten ze m'n OEM kaart nog niet op de post gedaan hebben bij SWW vandaag verander ik de order maar in een Retail model. Die zouden de 27e binnen komen. Het is morgen al de 21e dus die paar dagen extra wachten kunnen er ook nog wel bij.
Verwijderd
heb wel gebeld maar kwam er niet doorheen toen maar opgehangen :(:(
ff directx uninstaller downen, die vindt je bij download.com wel als je gewoon directx in typt.
Bij mij ging ut niet hele maal goed, ik kreeg een performance drop van meer dan 10 frames. Maar ik deed ut niet in de veilige modus.
Niet op voorraad.
Wow..gefeliciteerd!!Op maandag 19 februari 2001 20:15 schreef TwisteR het volgende:
Wanneer ik een beetje gesettled ben bij mijn nieuwe werkgever, dan laat ik uiteraard meer van mij horen. Voorlopig moet ik mijn slaap een beetje goed pakken :z:z:z:z:z (TwisteR wordt binnen nu en 6 weken vader namelijk)
Mijn All-in-Wonder werkt nog perfect, alleen een beetje troubles met upgraden van Win98SE naar WinME. UT wil ineens niet meer draaien op 1024x768, bij 1152x864 32 bit last van wat artefacts in de textures. Bij 16 bit geen enkel probleem.
Nu alleen nog even met powerstrip overklokken zodat ik ook 1280x1024 goed kan draaien
Verwijderd
ik ga vandaag bellen totdat ik er doorkom en zeg dan tegen ze dat ze em op een postkantoor bij mijn school en dan ga ik langs met dat nummer
in de tweaker zit en optie om de patch aan te zetten.
Btw ik ben weer op de nVidia toer, Leadtek GF2U ( 300/515!!)
Giants is idd in de verte iets mooier en scherper met de GeForce, maar Q3 is veel vetter met de Radeon.
Ik vind in d3d de GeForce minstens een even goed beeld geven, met 8-tab anisotropische filtering aan.
Dat ding is wel snel zeg, sjeez...
Niet op voorraad.
Verwijderd
Verwijderd
nog niet getest na het eten
Verwijderd
hahhahahahah grappie
damn embm ziet er echt fantastisch uit, nog nooit op mijn monitor gezien
HeheOp woensdag 21 februari 2001 18:09 schreef leroy-b het volgende:
sjit hey hij doet ut niet
hahhahahahah grappie
damn embm ziet er echt fantastisch uit, nog nooit op mijn monitor gezien
Welk spel gebruik je daarvoor, Evolva?
Moet je verder eens bij matrox EMBM games kijken voor meer EMBM.
Niet op voorraad.
Verwijderd
ik heb het gezien bij die 3dmark 2000 test(alleen die gedraaid
ik zal wel ff kijken
Niet op voorraad.
[edit]-> Ik zeg het verkeerd, Evolva ondersteunt de Kyro niet, de Kyro ondersteunt natuurlijk wel Dot3
Verwijderd
btw edward zonde dat ze allemaal van die stickers op de doos hebben geplakt
ik heb nu een powercolor evil kyro ptt post :(
Heb je hem met doos en al in je slot gestopt?[b]Op woensdag 21 februari 2001 21:08 btw edward zonde dat ze allemaal van die stickers op de doos hebben geplakt
ik heb nu een powercolor evil kyro ptt post :(
Wat kan jij lekker zeiken zeg, als dat maar goed gaat als je gaat trouwen;)
Ik heb nog wel een stoomapparaat voor je, interresse?
Niet op voorraad.
A kewl dude has sent me a new unofficial beta Windows 2000 driver. Now all those people who have been patiently waiting can have their fun too! Brings it to version 5.13.3102. Discuss about the drivers in the Forum.
http://www.rage3d.com/files/drivers/radeonbeta.shtml#3102
Verwijderd
de 2d kwaliteit vind ik echt een stuk beter
alleen evolva draait minder omdat ik met die klote PII350 zit :(:(
Verwijderd
komt omdat ik nogal snel boos benOp donderdag 22 februari 2001 21:48 schreef Albinoraptor het volgende:
Zeg leroy wil niet zeuren maar jij gebruiktook veel. Heb zo het gevoel dat jij 1 dezer dagen van het dak springt.
ik ben van plan om up te graden van een v3 3k tv-out naar een Radeon sdr tvout
is die tv-out een beetje goed? want ik gebruik hem nogal veel om DivXjes te kijken
ik las in een review iets over een zwarte rand met tv-out, kijk dat moet ik niet hebben natuurlijk
om te vragen in dit topic of het een leuke upgrade is, is een beetje voorspelbaar denk ik
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Even een regeltje toevoegen in de reg en weg rand:)
Verwijderd

edit:typos
Verwijderd
hahahahahaOp vrijdag 23 februari 2001 19:18 schreef Bomberman het volgende:
Oh man ik kan wel janken. M'n nieuwe Radeon geeft vreemde rode, groene, roze, etc etc puntjes neer in 2D. Waarschijnlijk is 1 van de geheugenchips defect
. Maar terug zenden weer naar SWW .. wat een ***zooi
.
nee dit is wel erg lullig voor je...
ik heb net een succesvolle mod actie achter de rug met mn kyro. heatsinks op ram, een grotere heatsink op de chip, mer een vhrome orb fan erop
Lach je mij nou uit!? .. kijk maar uit, ik ben pissig en ik weet waar je woont (U-trekt oid toch?)hahahahaha
Verwijderd
ga jij nou maar lekker tot dinsdag/woensdag wachten tot je un nieuwe heb :P:P:P
trouwens er staat nog:
"nee dit is wel erg lullig voor je..."
of lig je normaal zo "laat" al in bed? :D:D:D:D:D
Mijn retail heeft hetzelfde vanaf 215 MHz.M'n nieuwe Radeon geeft vreemde rode, groene, roze, etc etc puntjes neer in 2D.
Misschien heb je soms 7 ns geheugen dat 166 niet kan halen?
Verwijderd
bij 205 krijg ik artifacts...
3DMark score default:5507
http://www.madonion.com/compare.shtml?1417996
Dit topic is gesloten.
![]()