Vergeet niet dat die half jaar cyclus van nVidia geen nieuwe chip is, maar een nieuwe kaart, ze kwamen met de Pro en daarna Ultra, Ati heeft gewoon een heel nieuwe chip, maar ik kan er ook nix aan doen dat Ati er zo lang over doet, had ook liever een nieuwe kaart van ATi tegelijk met GF3, maar misschien is het niet eens zo'n domme actie:
las ze om en om met een nieuwe kaart komen gaan klnaten toch twijfelen
dus stel GF3 is erg snel, maar de R2 weer sneller, GF3 Pro is weer sneller, R2 maxx is loads sneller (hij schijnt er echt te komen, hij heeft code naam Sidewinder geloof ik)en daarna weer een nVIdia, vind het wel grappig als het zo zou gaan, bijkomend voordeel van ATi ZE ZIJN STUKKEN GOEDKOPER! ze willen, volgens eigen zeggen niet boven de huidige prijs komen, hiermee bedoelen ze de Intro prijs van de radeon, zo,n 1000 gulden. ik denk niet dat nvidia in 3 maanden tijd de prijs 600 gulden doet dalen. Ik spaar lekker door tot november, ga naar de HCC en wat tegen die tijd nog het beste is schaf ik aan, makkelijk he?
Ik verw8 erg veel van de Radeon II, hmz trouwens die DATA die ik eerder riep waren voordat de nieuwe CEO allemaal mensen op de Radeon projecten schopte, dus misschien moeten we de data een maandje vervroegen, dus massa verkrijgbaarheid in Juni en de GF3 April (de kaarten zijn nog lang niet beschikbaar in maart) dus dan scheelt het maar 2 mndn, ik zou als ik een nieuwe kaart zou kopen, nu even w8en op de R2, tegen die tijd heb je nog zat aan je GF3 als deze toch sneller is en hij is hopelijk al in prijs gezakt, als iemand het niet eens is met dit betoogje dan hoor ik het wel.