-+<Radeon topic chapter 12>+-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Nee, Leroy ik heb hem niet teruggeroepen, ik vind het rot voor je dat het zo lang duurt, moet je je adres maar goed schrijven he;)
Maar hij moet toch in de buurt zijn?
Ik snap niet dat dat zo lang moet duren..
Zo en nou ga ik stappen>:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 02:37
»» Alles over de Radeon ««

Lees voor je vraagt ;) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Houdt het dan nooit op die chat met af en toe een vraagje over de Radeon :?

Ik had eigenlijk verwacht dat na die prijsdaling van begin van de maand, deze topic een zachte dood zou sterven omdat er gewoon teveel mensen dan een Radeon zouden hebben en er steeds weer de zelfde vragen zouden worden gesteld.

But still going strong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn shit edward
kom net me bed uit en zie geen topic #12 dus start er een, ga terug naar de topic list en zie em staan :Z:Z:Z:Z
waar is die hlpdsk wanneer je em nodig hebt :D:D
jah echt lomp dak me adres verkeerd had geschreven
weet iemand wanneer de radeon II ongeveer uitkomt? ben namelijk van plan om op de HCC een nieuwe pc te kopuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Radeon II geruchten, STERKE geruchten:
intro: Juni
massa: juli
nl: begin october
hcc: november, dus zou te doen moeten zijn

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Whaa das nog veel te ver weg! Tegen die tijd komt nVidia al met hun volgende chip uit :o .. als ATI mee wil blijven doen zullen ze toch hetzelfde 'ritme' moeten volgen als nVidia (half jaar). Zij brengen de Radeon 2 uit een jaar na de Radeon ipv een half jaar ...

Btw leroy-b rustig aan met schelden eh (8> ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Die review op fullon3d is erg goed voor mensen die twijfelen tussen de 2 videokaarten.
Over ruim een week zullen we heel wat wijzer zijn wat betreft het het nieuwe toy of joytje van nVidia;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
ProphetIII kopen?

Hercules 3D Prophet III/128 Coming:?
Fabrication Process: 0.15-micron Transistors in the Core: 30~50 million Rendering Pipelines: 4 Texture Units per Pipeline: 3 Core Speed: 300MHz Memory Speed: 250MHz (DDR) Memory Bandwidth: 8G/sec Pixel Fill Rate: 1200 million-pixels/sec Texel Fill Rate: 3600 million-texels/sec Triangles Processing Speed: 150 million-triangles/sec ?

Der zal wel geen reet van kloppen, maar als dit waar is..

http://www.pcss.ch/shop/shop.asp?mode=suchen&such_wort=Hercules

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Vergeet niet dat die half jaar cyclus van nVidia geen nieuwe chip is, maar een nieuwe kaart, ze kwamen met de Pro en daarna Ultra, Ati heeft gewoon een heel nieuwe chip, maar ik kan er ook nix aan doen dat Ati er zo lang over doet, had ook liever een nieuwe kaart van ATi tegelijk met GF3, maar misschien is het niet eens zo'n domme actie:
las ze om en om met een nieuwe kaart komen gaan klnaten toch twijfelen
dus stel GF3 is erg snel, maar de R2 weer sneller, GF3 Pro is weer sneller, R2 maxx is loads sneller (hij schijnt er echt te komen, hij heeft code naam Sidewinder geloof ik)en daarna weer een nVIdia, vind het wel grappig als het zo zou gaan, bijkomend voordeel van ATi ZE ZIJN STUKKEN GOEDKOPER! ze willen, volgens eigen zeggen niet boven de huidige prijs komen, hiermee bedoelen ze de Intro prijs van de radeon, zo,n 1000 gulden. ik denk niet dat nvidia in 3 maanden tijd de prijs 600 gulden doet dalen. Ik spaar lekker door tot november, ga naar de HCC en wat tegen die tijd nog het beste is schaf ik aan, makkelijk he? :)

Ik verw8 erg veel van de Radeon II, hmz trouwens die DATA die ik eerder riep waren voordat de nieuwe CEO allemaal mensen op de Radeon projecten schopte, dus misschien moeten we de data een maandje vervroegen, dus massa verkrijgbaarheid in Juni en de GF3 April (de kaarten zijn nog lang niet beschikbaar in maart) dus dan scheelt het maar 2 mndn, ik zou als ik een nieuwe kaart zou kopen, nu even w8en op de R2, tegen die tijd heb je nog zat aan je GF3 als deze toch sneller is en hij is hopelijk al in prijs gezakt, als iemand het niet eens is met dit betoogje dan hoor ik het wel.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
De Ultra was er eerder dan de pro, maar dat ter zijde.
Ik verwacht ook veel van de R200 en hoop zeker dat de Maxx versie een feit wordt, alleen hoop ik niet dat ze daar te lang mee wachten, anders valt het snelheids voordeel (deels?)weg als nVidia weer met iets nieuws komt.
Juni zou mooi zijn, maar dit keer pak ik het anders aan, ik ga importeren in de USA, want om weer zo lang te wachten, no thanx.
Zwaar jammer dat TwisteR niet meer in de Radeon scene zit:'(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

HMz het probleem met de eerst MAXX was een fout waardoor de CPU belasting omhoog schoot, en de chips ipv elkaar helpen ruzie gingen maken om welke de pixel mocht renderen.

Dit schijnen ze verholpen te hebben, maar te laat om een Radeon 1 max te maken, er waren problemen met de AGP 4X en Radeon MAXX, ze hebben toen besloten om hun tijd in de R200 en een R200 Maxx te stoppen, dus zou nu niet fout meer mogen gaan, als ze er nu eens een klein proccie op zouden zetten die de pixels verdeelt...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Wat voor soort FSAA gaat de Radeon 2 gebruiken, Super-sampling of Multi-sampling :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 17:29
Sinds afgelopen weekend heb ik ook m'n Radeon 64Mb VIVO binnen :) En eerlijk gezegd zit ik er totaal niet mee dat over 2 maanden de Geforce3 uitkomt en een paar maanden later de Radeon2. Kijk naar de software: Hoeveel games zijn er uitgekomen met T&L-ondersteuning? En met EMBM? De games-industrie loopt zeker een jaar achter op de hardware-fabrikanten, just my two cents....
By the way, de Radeon doet 't prima, ik krijg alleen de ATI DVD-player niet aan de praat. Onder Windows98 loopt ie vast als ik een DVD afspeel, en onder Windows2000 wil ie niet eens installeren (Error: String OBJ_STATUS_SUCCES_DESC was not found in string table) :(
Wat kan ik hier aan doen?
En welke andere DVD-player vormt een goede combinatie met de Radeon?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Dat heb ik ook met de ATI-player, loopt hij vast bij jou?
Zeggen dat WinDVD wel radeon ondersteunt maar heb geen zin om 18Mb te downloaden met een 56k6-je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Als iemand nog een Radeon zoekt moet die persoon eens contact opnemen met deze

gasten: http://www.europc.nl/c299.html

Retail 64mb VIVO Voor 589,- (levertijd staat niet vermeld ;) )
ATi Radeon VE 32MB DDR voor 249,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF gwappig om te weten....

Keek net op vraag en aanbod.....Geen aanbod van Radeons, vraag des te meer. En NVidiaatjes?! Aanbod in overvloed.....

Hihihihaaahahahaa

Jur

Pms : think i'm losin' it.....:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:07
Ik las laatst dat die Radeon geen 1280*960 doet. Klopt dat? Da's namelijk de resolutie waar nu mijn Matrox G200 op draait op mijn 19' monitor en ik wil dat mijn nieuwe viedeokaart ook die resolutie gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Daar zijn 'truucjes' voor .. in Win9x/2000 kan het met een tweaker. In WinME moet je nog iets anders doen (zie het forum van Rage3D, was daar laatst een topic over).

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 11:09 schreef tallstoi het volgende:
Kijk naar de software: Hoeveel games zijn er uitgekomen met T&L-ondersteuning? En met EMBM? De games-industrie loopt zeker een jaar achter op de hardware-fabrikanten, just my two cents....
als ik mij niet vergis ondersteund evolva allebei ;)
expendable wel embm maar geen t&l

hey bomberman ik heb een suggestie:
jij kunt mijn 3D prophet se @120/180 overnemen voor 150 piek
helft van je mx

btw ik heb die kyro nog niet binnen :( tot hoelaat bezorgen ze? dan ga ik ze ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
Hoi hij doet het weer op normaal, oude snelheid weer terug.

Weet iemand hier of ik de software die bij de retail zat (video editing) ook ergens goedkoop kan krijgen, of dat er nog ergens anders een goed video editing programma.

En bij mij doet anti aliasing ut niet, kmerk nix geen performance drop. Wat te doen?
en in de demo van hitman kan ik het ook niet inschakelen.

Ps. in de CT staat nu een vette test met 21 video kaarten, de radeon komt er redelijk vanaf, helaas niet in de snelheid. En ze wisten blijkbaar in die test nog niet dat de prijs van de radeons zo enorm is gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ze zijn weer leverbaar! (Bomberman, lever snel je MX-je in)

Heb net mijn 64 MB Retail meegekregen! :9~

Ironisch genoeg was ik bij de leverancier om mijn week oude Iiyama VMP 510 in te leveren vanwege klein defect. :'(

Oh ja, voor iedereen begint te vragen: www.hcs.nl ;)

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Welke drivers kan ik het best van Rage3D halen? Ze variëren van 5 tot 10 MB.
Wat is het verschil? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Thnx voor de tip :) .. MX inleveren is geen probleem. Ik heb alleen al een OEM besteld bij SWW |:( . Gelukkig hadden ze die nog niet binnen dus die order kan ik nog wel annuleren .. weet je of ze er een redelijk aantal op voorraad hadden toevallig? Waarschijnlijk niet, ik bel morgen wel ff ;) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Welke OS gebruik je? Voor Win2K zou ik 3100 gebruiken, voor Win9x/ME 7020 .. ik ben er al weer een paar dagen uit dus misschien zijn er al nieuwere drivers uit :? .. denk het niet echter.

[edit]-> Bij die zaak is de prijs wel excl. btw .. das minder. Met rembours kom je dan op een totaalprijs van 740,- tov 625,- voor een OEM. Weet niet of die paar MHz meer 115,- waard is ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Voor Win2K zou ik 3100 gebruiken, voor Win9x/ME 7020 ..
7020 is 14.5 MB, en ik heb maar een 56k6 modempje. Wat ontbreekt er bij de drivers van 5 MB (Version: 4.13.7075)

edit:

Peewee betaalde maar 645,- (8% korting) en dan ook nog met zijn bruto salaris *D*D*D*D*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 14:52
Zodan! We zijn alweer bij chapter 12 belandt. Nog ff en deze topic is langer dan de bijbel (Eigenlijk is het de Radeon Bijbel ;) )

Ik heb de draad niet helemaal kunnen volgen, ben nu even thuis mijn vakantie dagen aan het opmaken om per 1 maart ergens anders te beginnen met werken (zoals sommigen wel weten). Maar wat zijn nu de beste drivers voor mijn (nog steeds probleemloos lopende) Radeon? Ik zit thuis op een langzame 56k6 dus kan beter eerst informeren wat neer te halen, anders ben ik uren bezig met al die freaking drivers >:)

Wanneer ik een beetje gesettled ben bij mijn nieuwe werkgever, dan laat ik uiteraard meer van mij horen. Voorlopig moet ik mijn slaap een beetje goed pakken :z:z:z:z:z (TwisteR wordt binnen nu en 6 weken vader namelijk :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Zo das lang geleden, ik gebruik zelf 7072, op de site van ATI, maar wel met de openGL van 7041, die loopt bij mij het snelst.
Verder zijn 7075 en 7078 het proberen waard, maar niet iedereen heeft dezelfde ervaringen...
Heb je nog steeds banden met ATI;)?
Suc6 met je nieuwe job.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Voor de mensen met een 56k zou ik toch de WHQL drivers van M$ doen, die zijn het kleinst en redelijk recent. FF zoeken op www/microsoft.com/hcl naar Radeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Iz er nog iemand met de editing software van de radeon retail, moet ik hebben en bij de oem zit ut niet.

Wie weet er nog goede software, kan ik het van iemand kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Laatst online: 13-09 11:24
ff ter info, volgens mij is er een nieuwe versie van radeon tweaker uit (0.10.1).
Weet alleen niet zeker of jullie dat al wisten.
In iedergeval had ik eerst 0.10.0

mochten jullie hem nog niet hebben kunnen jullie hem bij 3dfiles vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ati-kers ->
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rdj/img/final-big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Lui,jullie hebben er weer een nieuwe Radeon-fan bij !!!:P

Net m'n 64Mb ViVo bulk ontvangen van Beat-it ,1 dagje vertraging:'(,maar dat mag de pret niet drukken.
Net overgeklokt naar 200/200 en helemaal toppie hoor,net zo stabiel en geen artifacts *D
3DMark2000 default score:5308 (valt mee toch???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Sinds gisteren een 64 MB ViVo retail. Op welke snelheid wil dit ding ongeveer lopen en met welke software? Heb net powerstrip opgehaald maar er stond bij dat het hiermee tot 200 MHz gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:27
Sterker nog, versie 0.10.2 van RadeonTweaker is al uit! Nu met nog meer docs over die (nieuwe) OpenGL private settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Pee_wee schreef in een andere topic

Heb zelf een retail. 5 cd's (2x demo, 2x bewerking en 1x drivers) en een aantal kabels met een breakbox
2x demo :?
De ark demo staat op de ene cd, wat is de andere demo dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Iemand enig idee waar ik een redelijke review kan vinden van de Radeon VE, ik wil dat ding best kopen aangezien ik 2D kwaliteit hoog in het vaandel heb staan.

heb er al 1 gevonden, presteerd 3D weer onder de maat, dan maar een MX.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Op dinsdag 20 februari 2001 14:39 schreef hjs het volgende:

[..]

2x demo :?
De ark demo staat op de ene cd, wat is de andere demo dan :?
Ik heb nog niet gekeken, maar er is 1 demo cd-rom in het Duits en 1 in het Engels/ Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd nou heb ik me kyro nog niet :(
gisteren niet kunnen bellen wegens omstandigheden maar vandaag ga ik bellen
hy als de ptt iets rembours komt zenden en je bent er niet laten ze toch een briefje achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de meest ideale(performance) settings voor D3D en OpenGL vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Goede vraag, maar wat het antwoord is ben ik na bijna een half jaar Radeon nog niet achter (zolang al :? ) Ik gebruik die Radeon Tweaker en zet bijna alles wat hij adviseerd aan, behalve de ExportWBuffer en nog een paar dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Edward, is dat jou Radeon in Vraag&Aanbod >:) of woont er nog iemand in Zwijndrecht ;) ... ?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ja, ik wil eens kijken wat er maximaal voor te vangen is, maar nu krijg ik allemaal van die mailtjes waarom dat ie duurder is dan die enige zaak die onlangs de prijzen verlaagd heeft, maar amper Retails kan leveren, ik had em 2 weken geleden moeten aanbieden..
Ze adverteren al maanden met Retails, maar de meeste ze hebben (nog) ze niet.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Hee peewee herman, wil je die extra software cd's branden of verkopen. kheb die editing software nodig, maar ik heb een oem versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Op dinsdag 20 februari 2001 16:11 schreef DarkShadow het volgende:
Hee peewee herman, wil je die extra software cd's branden of verkopen. kheb die editing software nodig, maar ik heb een oem versie.
Zoals je beneden in mijn specs kunt zien heb ik een hongerig brandertje dat na 5 minuten weer een nieuwe cdr lust >:)
Check je mail maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

offtopic: Bomberman, wie is dat errug knappe grietje in jouw icon :? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net alle "recommended" features aangevinkt met de radeon tweaker,maar ging van 5300 naar 4600 punten in 3DMark2000:(

lijkt me niet echt de bedoeling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 16:25 schreef kazuka het volgende:
Huh, je weet toch wel dat dat Bomberman zelf is?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheheheh hij had eerst ergens dat hele plaatje gepost weet niet meer waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
bij mij wil die 3d mark ook niet goed, de hoogste tot nu toe is 4100 :(
Opengl gaat stukken beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Laatst online: 26-06 12:38
Damn.. jullie kopen/hebben allemaal een ATi Radeon 64Mb DDR ViVo !!!??? :?
Ik dacht dat de Geforce2 Ultra veel beter was dan bovenstaande... of niet?
Ik ga namelijk ook een videokaart kopen maar weet maar niet welke :)
Dus guys... vertel, welke is het beste voor een AMD 1015mhz, 256mb PC133 SDRAM, ASUS K7V moederbord, etc... Hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik het beste kan doen...

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op dinsdag 20 februari 2001 16:25 schreef kazuka het volgende:
Dat ben ik idd *D ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abwouters
  • Laatst online: 13-09 11:24
Dan wil ik wel eens een keer een beschuitje met je eten. :)

(waar kan ik die radeon tweaker 0.10.2 vandaan trekken???)

[Edit]
Heb em al gevonden.
[edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:27
radeontweaker kun je vinden op http://radeontweaker.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
No thnx ;) ... het is Jennifer Lien, Kes uit Star Trek Voyager.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Nou dat andere plaatje van die griet (wie hem ook had verstuurt) was niet zo lekker meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie verteld mij hoe ik DX8 verwijder zodat ik DX7 er weer op kan zetten....die laatste draait veel beter met een Radeon:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op dinsdag 20 februari 2001 19:29 schreef Albinoraptor het volgende:
Nou dat andere plaatje van die griet (wie hem ook had verstuurt) was niet zo lekker meer. ;)
Wil je ons daar niet meer aan herrineren, ik heb het plaatje ook heel snel weer weg moeten halen toen van Tommy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Jaja kunnen we het over de Radeon hebben hier aub ;) .. ze ziet er nu zo uit btw .. beter toch :) .

Vraagje nog aan Edward, wil je de kaart nu verkopen? Voor iets minder dan de prijs die je vraagt (lijkt me iets aan de hoge kant) ben ik wel geintereseerd namelijk (ben bereid meer te betalen dan 600,- iig). Laat maar weten ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Bomberman, hij is waarschijnlijk al verkocht voor (ruim) meer dan 700,-.
Ik wist wel dat jij interesse had, maar voor die prijs had jij em nooit gekocht.
Dat was op Tnet zo ie zo al niet gelukt, daar de pricewatch een slechte invloed had op de bieders;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Jammer, ik was idd niet hoger dan 700,- gegaan ;) .
Dat was op Tnet zo ie zo al niet gelukt, daar de pricewatch een slechte invloed had op de bieders
De laatste tijd zet ik vaak spullen op IBazar, mensen daar bieden een stuk meer dan de tweakers hier :).

Mochten ze m'n OEM kaart nog niet op de post gedaan hebben bij SWW vandaag verander ik de order maar in een Retail model. Die zouden de 27e binnen komen. Het is morgen al de 21e dus die paar dagen extra wachten kunnen er ook nog wel bij.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb me kaart dus gewoon nog niet binnen
heb wel gebeld maar kwam er niet doorheen toen maar opgehangen :(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
--> Reaper®
ff directx uninstaller downen, die vindt je bij download.com wel als je gewoon directx in typt.

Bij mij ging ut niet hele maal goed, ik kreeg een performance drop van meer dan 10 frames. Maar ik deed ut niet in de veilige modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Leroy dit is niet leuk meer, ik zal morgen ook wel ff klagen bij de PTT, maar ik denk niet dat je er wat mee opschiet, kan je hem nergens afhalen, of is dat te ver weg waar ligt hij eigenlijk?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkshadow Thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 11:22

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op maandag 19 februari 2001 20:15 schreef TwisteR het volgende:
Wanneer ik een beetje gesettled ben bij mijn nieuwe werkgever, dan laat ik uiteraard meer van mij horen. Voorlopig moet ik mijn slaap een beetje goed pakken :z:z:z:z:z (TwisteR wordt binnen nu en 6 weken vader namelijk :D )
Wow..gefeliciteerd!!
Mijn All-in-Wonder werkt nog perfect, alleen een beetje troubles met upgraden van Win98SE naar WinME. UT wil ineens niet meer draaien op 1024x768, bij 1152x864 32 bit last van wat artefacts in de textures. Bij 16 bit geen enkel probleem.

Nu alleen nog even met powerstrip overklokken zodat ik ook 1280x1024 goed kan draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dit is echt niet leuk meer
ik ga vandaag bellen totdat ik er doorkom en zeg dan tegen ze dat ze em op een postkantoor bij mijn school en dan ga ik langs met dat nummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Laatst online: 04-08 00:35
Iemand enig idee waar ik de shimmeringpatch kan downloaden???? Op sourceforge.net kan ik hem niet vinden, ook niet bij rage3d.
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

http://download.sourceforge.net/radeontweaker/RadeonTweaker-full-0.10.2.zip

in de tweaker zit en optie om de patch aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Thnx, maar die heb ik al, alleen kan ik geen optie vinden die daarmee verband legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Sloweredge aanzetten;)
Btw ik ben weer op de nVidia toer, Leadtek GF2U ( 300/515!!)
Giants is idd in de verte iets mooier en scherper met de GeForce, maar Q3 is veel vetter met de Radeon.
Ik vind in d3d de GeForce minstens een even goed beeld geven, met 8-tab anisotropische filtering aan.
Dat ding is wel snel zeg, sjeez...

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
thnx edward2 :), toch weer stom overheen gelezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm,volgens mij ben ik de enigste met een Diamondtron monitor die GEEN last van "shimmering" heeft.Ik hoef die optie(sloweregde)nml.niet te gebruiken.:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD edward wat is er met die ptt??? ik kom vandaag thuis en mijn moeder heeft hem aangenomen :P:P:P:P:P
nog niet getest na het eten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Heeeeehhhhhheeeee:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjit hey hij doet ut niet :(

hahhahahahah grappie ;)
damn embm ziet er echt fantastisch uit, nog nooit op mijn monitor gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Op woensdag 21 februari 2001 18:09 schreef leroy-b het volgende:
sjit hey hij doet ut niet :(

hahhahahahah grappie ;)
damn embm ziet er echt fantastisch uit, nog nooit op mijn monitor gezien :(
Hehe

Welk spel gebruik je daarvoor, Evolva?

Moet je verder eens bij matrox EMBM games kijken voor meer EMBM.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik in evolva tussen bump modes switch krijg ik embm niet eens :(:(
ik heb het gezien bij die 3dmark 2000 test(alleen die gedraaid ;))
ik zal wel ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Heb je wel de patch voor nodig, als het in Evolva tenminste niet gedaan wordt dmv pixels shaders..want die onderstent de Kyro niet geloof ik..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Ik las laatst ergens dat de Kyro de bump mappping (dot-product3) in Evolva idd niet ondersteunt ..

[edit]-> Ik zeg het verkeerd, Evolva ondersteunt de Kyro niet, de Kyro ondersteunt natuurlijk wel Dot3 ;) ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik krijg rare dingen in evolva :( het schijnt dat ze bezig zijn met een patch dus hopelijk komt die soon
btw edward zonde dat ze allemaal van die stickers op de doos hebben geplakt :(
ik heb nu een powercolor evil kyro ptt post :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
[b]Op woensdag 21 februari 2001 21:08 btw edward zonde dat ze allemaal van die stickers op de doos hebben geplakt :(
ik heb nu een powercolor evil kyro ptt post :(:(
Heb je hem met doos en al in je slot gestopt?

Wat kan jij lekker zeiken zeg, als dat maar goed gaat als je gaat trouwen;)

Ik heb nog wel een stoomapparaat voor je, interresse?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
LoL Leroy-b, maak je niet druk om die butt-ugly doos man ;) .. bevalt de Kyro verder een beetje? Als je wat benchmarks zou kunnen posten graag ...

PC Specs

• hjs
  • Niet online

hjs

Nieuwe windows 2000 drivers.

A kewl dude has sent me a new unofficial beta Windows 2000 driver. Now all those people who have been patiently waiting can have their fun too! Brings it to version 5.13.3102. Discuss about the drivers in the Forum.

http://www.rage3d.com/files/drivers/radeonbeta.shtml#3102

• hjs
  • Niet online

hjs

2 nieuwe screenshots van 3dmark 2001
http://gamershq.madonion.com/3dmark2001/

Afbeeldingslocatie: http://gamershq.madonion.com/news/data/200102/2001022106/3dmark2001_shot4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamershq.madonion.com/news/data/200102/2001022106/3dmark2001_shot5.jpg

Verwijderd

quake 3 1024*768*32 alles maxed haal ik 51.1 fps en met FSAA aan op die settings 25.7, op 800*600 35.3 ik zal strax wel ff wat shots ervan nemen
de 2d kwaliteit vind ik echt een stuk beter
alleen evolva draait minder omdat ik met die klote PII350 zit :(:(:(

• Albinoraptor
Zeg leroy wil niet zeuren maar jij gebruikt :( ook veel. Heb zo het gevoel dat jij 1 dezer dagen van het dak springt.

Verwijderd

Op donderdag 22 februari 2001 21:48 schreef Albinoraptor het volgende:
Zeg leroy wil niet zeuren maar jij gebruikt :( ook veel. Heb zo het gevoel dat jij 1 dezer dagen van het dak springt.
komt omdat ik nogal snel boos ben :) enneh ik spring idere dag van het dak hoor...alleen viruteel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Laatst online: 10-09 15:21
he Radeon luitjes
ik ben van plan om up te graden van een v3 3k tv-out naar een Radeon sdr tvout

is die tv-out een beetje goed? want ik gebruik hem nogal veel om DivXjes te kijken

ik las in een review iets over een zwarte rand met tv-out, kijk dat moet ik niet hebben natuurlijk

om te vragen in dit topic of het een leuke upgrade is, is een beetje voorspelbaar denk ik :) :)

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

De radeon ondersteund overscan.
Even een regeltje toevoegen in de reg en weg rand:)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Me Radeonnetje (OEM) is binnen :) .. ff installen en ik kan weer meedoen :7 ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het valt me trouwens op dat de radeon topic steeds minder snel vol raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Hmm das wel vaker gebeurt .. zodra er weer iets te beleven is (drivers bv) laait het weer op :P ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier 5 FSAA shots met mijn nieuwe kyro, 1024*768*32 alles maxed, geresized naar 800*600
Afbeeldingslocatie: http://bolle.thebackburner.com/dbz/kyro1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bolle.thebackburner.com/dbz/kyro2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bolle.thebackburner.com/dbz/kyro3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bolle.thebackburner.com/dbz/kyro4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://bolle.thebackburner.com/dbz/kyro5.jpg

edit:typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Oh man ik kan wel janken :'( . M'n nieuwe Radeon geeft vreemde rode, groene, roze, etc etc puntjes neer in 2D. Waarschijnlijk is 1 van de geheugenchips defect :( . Maar terug zenden weer naar SWW .. wat een ***zooi ;( .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 23 februari 2001 19:18 schreef Bomberman het volgende:
Oh man ik kan wel janken :'( . M'n nieuwe Radeon geeft vreemde rode, groene, roze, etc etc puntjes neer in 2D. Waarschijnlijk is 1 van de geheugenchips defect :( . Maar terug zenden weer naar SWW .. wat een ***zooi ;( .
hahahahaha
nee dit is wel erg lullig voor je...
ik heb net een succesvolle mod actie achter de rug met mn kyro. heatsinks op ram, een grotere heatsink op de chip, mer een vhrome orb fan erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
hahahahaha
Lach je mij nou uit!? .. kijk maar uit, ik ben pissig en ik weet waar je woont (U-trekt oid toch?) >:) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahahah very funny
ga jij nou maar lekker tot dinsdag/woensdag wachten tot je un nieuwe heb :P:P:P

trouwens er staat nog:
"nee dit is wel erg lullig voor je..."
of lig je normaal zo "laat" al in bed? :D:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

M'n nieuwe Radeon geeft vreemde rode, groene, roze, etc etc puntjes neer in 2D.
Mijn retail heeft hetzelfde vanaf 215 MHz. 8-)

Misschien heb je soms 7 ns geheugen dat 166 niet kan halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Zoiets misschien. Er zijn toch nieuwe versies in omloop met een speed van 148/148 ofzo? Zou wel heftig balen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die Radeon64OEM kaarten van beat-it zijn gegarandeerd goed.200/200 zonder probs.
bij 205 krijg ik artifacts...

3DMark score default:5507

http://www.madonion.com/compare.shtml?1417996

*D
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.