[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 155.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik moet nog steeds een LCD-TV aanschaffen :P
Ik twijfel nu echt heel erg of ik nu wel of niet voor 100Hz moet gaan...sommigen zeggen dat 100Hz niet merkbaar is op een LCD, maar waarom zou het er anders opzitten? Maar als het echt niet merkbaar is dan is het zonde om voor een TV met 100Hz te gaan, ze zijn wel duur namelijk. Een 100Hz die 40-42'' (wel 1080P) groot is, is voor 1250 moeilijk te vinden :'(

Een 42'' (1080P) zonder 100Hz is wel voor 1250 te vinden, maar die heeft dan weer geen 100Hz :P
Ik zal me TV vooral gebruiken voor digitale TV en consoles (de Xbox 360 vooral)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:21

Kettrick

Rantmeister!

Dat 100hz moet je zelf gaan beoordelen, ik vind 100hz erg belangrijk op een TV. Dat was voor mij duidelijk nadat ik een 50 en 100hz naast elkaar heb zien hangen. Er zijn echter ook zat mensen die het daar niet mee eens zijn, zal dus persoonlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camera
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10-2012
Citaat uit vorige deel:

Vorige week een Samsung LE37M86 gekocht. Prima scherm! Echter een probleempje met de ingebouwde DVB-T tuner. Als ik kies voor "auto store" dan stop het zoeken bij kanaal 57 en reset het scherm. Als ik voor "manual store" kies kan ik alle kanalen (behalve kanaal 57) scannen en inlezen. Als ik kanaal 57 probeer te scannen blijft het aantal gevonden zenders op 0 of (soms 1) staan en reset het scherm. Ik heb contact met Samsung opgenomen en het probleem aan de medewerker uitgelegt. Naar zijn mening geeft Samsung in nederland geen enkele ondersteuning v.w.b. de DVB-T tuner. Hij was niet bereid om dit als een storing te beschouwen.

Nog even, ook in reactie op voorgaande berichten over de DVB-T tuner. Ik heb de voor de Sony Bravia beschikbare Digitenne starterskit aangeschaft (89 euro) en een buitenantenne (Funke) aangesloten. In de starterskit zit o.a. een Common Access Module (CAM) die Conax kan decoderen en een externe voeding die nodig is om een actieve antenne aan te sluiten op de Samsung (de Samsung heeft geen ingebouwde voering voor een externe antenne) alsmede een binnenantenne. Het aankoopbedrag van de starterskit wordt door Digitenne terugbetaald nadat de kaart een maand is geactiveert waarna de terugbetaling nog ca. 6 weken duurt. Ik had al een, abonnement op Digitenne wat langer dan een jaar loopt en heb dus eerst het abonnement opgezegt en daarna een nieuw abonnement aangevraagt waardoor ik recht heb op terugbetaling van de starterskit. Het tweede kaartje heb ik daarna gratis laten activeren waardoor ik dat in de Samsung stand alone tuner kan blijven gebruiken (slaapkamer). Laat nu uitgerekend voetbal in Asd op kanaal 57 te worden uitgezonden.

Het Digitenne beeld van de LE37 is veel beter dan het beeld van de 'losse' Samsung ontvanger. De kwaliteit benaderd het beeld van mijn sataliet (dreambox 7000) ontvanger.

Vraag: wie weet waarom de ingebouwde tuner kanaal 57 (Amsterdam) weigert te scannen en reset?
Is dit een garantiekwestie?

Update:

Inmiddels heeft KPN onderhoud uitgevoert op het netwerk (25 en 28 april) en tot mijn verbazing werkt bij mij nu ook kanaal 57 prima! Kortom het probleem is hier opgelost (geen idee hoe ik in dit topic een quote uit een vorig topic op kan nemen zodoende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:34:
[...]

Vroeg ik me eigenlijk ook af , is het verschil niet Full hd ? hd ready ?
Of heel misschien en ander randje vind het ook niet vrij duidelijk wat de verschillen nou zijn
Dat zijn puur cosmetisch (ofwel uiterlijke) verschillen; qua specs zijn alle series aan elkaar gelijk, op welk nummer het ook eindigt.

Het verschil tussen de 450 en 456 is mij na nader onderzoek ook niet duidelijk trouwens. Volgens deze specsheet zijn ze beiden van het Square Deco type design. Tevens wordt de A456 geen eens op de Samsung website genoemd. Is er wel een verschil? :p

Overigens nog een vraagje over die TNT actie; een bekende van mij werkt bij TNT, maar heeft de flyer of wat het ook was van die actie weggegooid. Had je die nodig voor de bestelling, of gaat het er alleen om dat je je adresgegevens met naam overeenkomstig zijn aan je TNT-gegevens? Op internet kun je gewoon die TV via die actie bestellen namelijk, zonder dat er iets vermeld wordt over hoe je je als TNT-medewerker moet legitimeren.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Ik heb me niet als medewerker hoeven te legitimeren. Mijn bestelling is gewoon geluk. Heb een bevestiging via de mail en de post gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100Hz is duidelijk merkbaar een beetje het gevoel als je een fps game speelt met 35fps of met 200fps, het is beide vloeiend maar als je echt heel snel gaat merk je dat je met die 200fps net wat strakkere bewegingen en respons krijgt. Bij een Blu ray filmpje zet ik het meestal wel op medium of high (effe wennen lijkt net of iedereen ineens een beetje van elastiek is. Op analoog of een slechte dvd zet ik het meestal op low of gewoon uit aangezien hij ruis volgens mij ook als bewegingen ziet en er dus rare ruis bij komt als tussenbeeldje haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:18:
[...]

Voor een goede 32" raad ik je of Samsungs oude R-serie of de opvolger, de 4-serie aan:

LE32R8x of LE32R45x

Eerstgenoemde is zo'n 100 euro goedkoper, terwijl de tweede op beeldkwaliteit toch wel een zichtbare stap vooruit is gegaan. Het hangt ervan af wat je ervoor over hebt; zelf zou ik toch voor de nieuwe (4) serie gaan.
Bedankt voor de informatie, word de keuze al wat makkelijker, aangezien er heel wat keus is.

Maar nogmaals de vraag of er Samsung TV's tussen de 32 en 40 inch zijn die beter niet aan te schaffen zijn omdat er problemen mee zijn of is dat op dit moment niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:41:
Ik heb me niet als medewerker hoeven te legitimeren. Mijn bestelling is gewoon geluk. Heb een bevestiging via de mail en de post gehad.
Maar ben je dan geen medewerker, aangezien je `geluk` hebt gehad? Zoja, zou je kunnen PMen of het uiteindelijk gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:43:
[...]

Maar ben je dan geen medewerker, aangezien je `geluk` hebt gehad? Zoja, zou je kunnen PMen of het uiteindelijk gelukt is?
Nou ik bedoelde eigenlijk GELUKT. Ik heb wel bij TNT gewerkt en heb de folder ook gewoon ontvangen, maar dat was het laatste wat ik van TNT heb ontvangen want ik ben al 2 maanden gestopt.
Ik heb het gewoon besteld en ze vragen nergens na. Gewoon gegevens in voeren en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 19:57:
[...]

Het verschil tussen de 450 en 456 is mij na nader onderzoek ook niet duidelijk trouwens. Volgens deze specsheet zijn ze beiden van het Square Deco type design. Tevens wordt de A456 geen eens op de Samsung website genoemd. Is er wel een verschil? :p
De 456 heeft een digitale tuner ingebouwd zitten, de 450 heeft dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 13:52

Tjark

DON'T PANIC

Nou, toch maar de knoop doorgehakt, 't is geen Panasonic PZ80 geworden maar een LE40A552. Scheelde ruim 300 euro (wilde eigenlijk niet meer dan 1000 euro uitgeven)

-edit- hij is in bestelling dus

[ Voor 9% gewijzigd door Tjark op 08-05-2008 11:29 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 23:58:
[...]

De 456 heeft een digitale tuner ingebouwd zitten, de 450 heeft dit niet.
Werkt zo'n DVB-T tuner in NL dan? Ik hoorde dat dit voor UK bestemd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 27-06 21:47
DVB-T is een internationale standaard. Enige verschil per locatie kan de encryptie zijn. In NL heeft digitenne/KPN een hele hoop zenders ge-encrypt. De zogenaamde free-to-air kanelen (zonder encryptie) zouden in principe overal te ontvangen moeten zijn met dezelfde DVB-T aparatuur.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Tjark Verhoeven schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:08:
Nou, toch maar de knoop doorgehakt, 't is geen Panasonic PZ80 geworden maar een LE40A552. Scheelde ruim 300 euro (wilde eigenlijk niet meer dan 1000 euro uitgeven)
En je ervaring met het nieuwe toestel?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
loewie-643- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:35:
[...]En je ervaring met het nieuwe toestel?
En real-life fotos :D.

[ Voor 35% gewijzigd door W.Wezz op 07-05-2008 15:49 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nico111 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 22:34:
[...]

Nou ik bedoelde eigenlijk GELUKT. Ik heb wel bij TNT gewerkt en heb de folder ook gewoon ontvangen, maar dat was het laatste wat ik van TNT heb ontvangen want ik ben al 2 maanden gestopt.
Ik heb het gewoon besteld en ze vragen nergens na. Gewoon gegevens in voeren en klaar is kees.
Haha, leuke typfout weer :p Bedankt voor de info ieg, denk dat ik een 40A552 ga innen ^^

Heeft iemand overigens ervaring met de beeldkwaliteit van een Wii op een Samsung 4 of 5 serie? Ook in combinatie met de Game Mode bijvoorbeeld, lees daar niet al te veel positiefs over op reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 22:42:
[...]
Heeft iemand overigens ervaring met de beeldkwaliteit van een Wii op een Samsung 4 of 5 serie? Ook in combinatie met de Game Mode bijvoorbeeld, lees daar niet al te veel positiefs over op reviews...
Afgezien van de soort TV heeft de Wii een matig signaal vergeleken met de PS3 en 360. Ik heb op de wii geen spellen waar ik de game mode voor nodig heb ( speel eigenlijk alleen crash bandicoot op de wii >:) ). Het negatieve wat je leest zal dan ook vooral over de Wii gaan en niet zozeer over het merk en/of type TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Laatst online: 27-06 21:47
Gisteren is bij ons de LE40R81B geleverd. We zijn nu van een 55 cm beeldbuis naar 102 cm breedbeeld gegaan; wat een verschil :9. TV doet het goed. Ik heb hem aangesloten op een Philips DVB-C doosje via scart. Binnenkort komt er ook een HTPCtje zodat ik alles digitaal aan kan sluiten (via HDMI).

Ik heb wel twee algemene minpuntjes:
- Door de grootte en scherpte van de TV zie je de compressie van het DVB-C signaal veel beter :+.
- 4:3 uitzendingen worden uitgerekt in de breedte. Dit is standaard bij breedbeeld TV's en daar erger ik me wel vaker aan. Nu moet ik elke keer een paar keer op het wissel knopje drukken om tussen 16:9 en 4:3 te wisselen.

Ik ben in ieder geval erg blij met de aankoop :P. Nu nog een HTPC en een leuke geluidsinstallatie en mijn "thuisbioscoop" is compleet.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoeLz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:14:
[...]

Afgezien van de soort TV heeft de Wii een matig signaal vergeleken met de PS3 en 360. Ik heb op de wii geen spellen waar ik de game mode voor nodig heb ( speel eigenlijk alleen crash bandicoot op de wii >:) ). Het negatieve wat je leest zal dan ook vooral over de Wii gaan en niet zozeer over het merk en/of type TV.
Dat snap ik; uiteraard zal het beeld van de Wii er (stukken) minder gelikt uitzien doordat het qua definitie niet verder gaat dan Enhanced Definition (480p). Ik doelde dan ook meer op het feit hoe goed de TV's het upscalen van 480p (via component) naar respectievelijk 768p als 1080p voor hun rekening nemen, en dan met name bij de mooiere spellen als Metroid Prime en Mario Galaxy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

loewie-643- schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:35:
[...]

En je ervaring met het nieuwe toestel?
Hij is in bestelling, duurt nog ff voor die binnen is. Als ie binnen is zal ik wel foto's fixen :)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Tjark Verhoeven schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:52:
[...]

Hij is in bestelling, duurt nog ff voor die binnen is. Als ie binnen is zal ik wel foto's fixen :)
Aaaaaah, dat was uit je post niet op te maken. Mooi we zijn benieuwd.

Ben meer en meer aant twijfelen tussen een 40inch A5 serie of een 37inch A6 serie.... dilemma dilemma....

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
loewie-643- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Ben meer en meer aant twijfelen tussen een 40inch A5 serie of een 37inch A6 serie.... dilemma dilemma....
De 37" A6 heeft toch geen 100Hz en een lager contrast t.o.v. de 40" A6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
/\/\|) schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:25:
[...]

De 37" A6 heeft toch geen 100Hz en een lager contrast t.o.v. de 40" A6?
Geloof het wel ja, maar ik heb zo'n 37" a6 gezien en vergeleken met bv een phillips, sony
ik wou dat alle tv's al clear panel hadden want dat is echt een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Samsung niet met een EK actie komt waarin je een dvdspeler of geldterugactie krijgt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Er zijn eigenlijk ueberhaupt vrij weinig acties met het EK in 't vooruitzicht moet ik zeggen. In 2006 werd je er al 2 maanden van te voren mee 'doodgegooid', maar nu?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
loewie-643- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:10:
[...]

Ik zou de LE40A552 nemen hier heb ik even de verschillen opgesomt.
De LE40A552 is iets goedkoper
De LE40A552 heeft een contrast van 30000:1 tegen 15000:1 van 37a656
Ze hebben allebei geen 100 Hz
Allebei een responstijd van 5 ms
Allebei Full HD
De 37" heeft 1 HDMI meer en een Component(Y/Pb/Pr)
En de a5 is 3" groter :)

Mij lijkt het dan wel duidelijk welke je moet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtjeB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-09-2024
Nico111 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:41:
Tot wanneer loopt deze actie van TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn allereerste post hier. Heb al wat aardig rondgekeken, maar ik kan nog geen antwoord vinden op de vraag die ik heb.

Ik ben van plan om een LE52F96B te gaan kopen. Heeft iemand al ervaringen met deze tv? Zo ja, ik zou ze heel graag horen. Andere opmerkingen natuurlijk ook welkom :)

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Nico111 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 11:56:
[...]

Ik zou de LE40A552 nemen hier heb ik even de verschillen opgesomt.
De LE40A552 is iets goedkoper
De LE40A552 heeft een contrast van 30000:1 tegen 15000:1 van 37a656
Ze hebben allebei geen 100 Hz
Allebei een responstijd van 5 ms
Allebei Full HD
De 37" heeft 1 HDMI meer en een Component(Y/Pb/Pr)
En de a5 is 3" groter :)

Mij lijkt het dan wel duidelijk welke je moet nemen
De LE40A552 heeft dnle de LE37a656 dlne pro wat een betere beeldprocessor is. (volgens review mediatotaal).
De LE40A552 heeft geen 100hz de LE37a656 heeft wel 100hz.
De Le37a656 heeft een luxer uiterlijk dan de le40a552.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:44
ABD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 15:22:
[...]

Het was onscherp, bal liet zeg maar een trail achter. Het gaat gewoon te snel voor de huidige LCD techniek, ook van de nieuwe Samsung serie. Bron was niets mis mee, was HD en die TV was de enige die op die bron was aangesloten.
Als je alle image processing zut uitzet dan is een lcd wel snel zat. Als ik bij mijn samsung image processing aanzet dan krijg ik ook een trail. Zet ik het uit dan is het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deltananie schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:04:
[...]

De LE40A552 heeft dnle de LE37a656 dlne pro wat een betere beeldprocessor is. (volgens review mediatotaal).
De LE40A552 heeft geen 100hz de LE37a656 heeft wel 100hz.
De Le37a656 heeft een luxer uiterlijk dan de le40a552.
Wel goed lezen hè; het betreft de 37" versie van de 6-serie, die geen 100hz heeft. Dan blijft enkel nog de iets betere beeldprocessor over; het uiterlijk is gewoon een kwestie van smaak. Daarbij is de contrastratio van de (37") 6-serie minder, dus dat compenseert de beeldprocessor wel ongeveer. Voor minder geld krijg je dus een gelijkwaardig, doch groter scherm. Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Jongens hebben we het gelezen de LE40A656 op Redcoon voor € 1249 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamsterDance2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-03 22:36
Let je wel op dat bij de door jou genoemde winkel het een europees model kan zijn en geen Nederlandse.. Weet niet hoe het tegenwoordig zit met garantie maar toen was het verstandig om het niet te doen..
loewie-643- schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:42:
Jongens hebben we het gelezen de LE40A656 op Redcoon voor € 1249 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
offtopic:
Ik ben weer ff een weekendje weg (nee niet weer een huwelijksfeest, maar gewoon ff weg) v.a. morgen middag, dus toevoegingen etc graag op de PM of mail. En ik kan jullie melden dat het nieuwe topic erg mooie subtiele kleuren bevat én weer nieuwe toevoegingen / foto`s etc. Have fun!

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Redcoon betaal je €50,- verzendkosten en dan nog €2,- transportverzekering, alsof de €50 nog niet hoog genoeg is ofzo. En je betaald nog eens €13 bij als je bij aflevering wilt betalen.

Bij Redcoon: 1249 + 50 (verzendkosten) + 2 (transportverzekering) + 13 (betalen bij levering) + 8 (verwijderingsbeijdrage) + 150 (5jr garantie) = €1472

Bij Mokio: 1309 + 10 of 30 (verzendkosten of afhalen bij een afhaalpunt) + 5 (betalen bij levering)+ 8 + 130 (5jr garantie)= €1462 of €1482

Dit is een rekensommetje met de L40A656, het verschil is niet altijd zo groot, afhankelijk van je pakket.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
HamsterDance2 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:06:
Let je wel op dat bij de door jou genoemde winkel het een europees model kan zijn en geen Nederlandse.. Weet niet hoe het tegenwoordig zit met garantie maar toen was het verstandig om het niet te doen..
[...]
Ik twijfel er ten zeerste aan dat Samsung voor ieder land een apart "tv-model" (revisie, uitvoering hoe je het noemen wilt) uitbrengt. Zou toch te gek voor woorden zijn, volgens mij zijn er maar type tv's europese en amerikaanse modellen. Correct me if I'm wrong

En wat betreft de garantie @ Dinamitci: het redcoon garantie plan kost 89,99 dus ben ik benieuwd waar jou 150 euro op gebaseerd zijn?

En Ok die tv kost dus eigenlijk geen 1249 maar 1301 inc. verzend en transportverzekering, dan nog moet je maar eens kijken in de pricewatch, de eerstvolgende is centralpoint (ook geen geweldige winkel) met 1354 ex verzend, dus het dunkt me toch een zeer nette prijs.

Echter moet ik wel weer constateren dat Redcoon niet de meest geweldige winkel is imo, kleine spullen heb ik de weet van dat die probleemloos en snel geleverd worden, maar je ziet al meteen 4 weken levertijd op die tv. En bij Redcoon heerst bij mij toch zo'n Pixmania gevoel groot assortiment maar leveren ho maar.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamsterDance2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-03 22:36
Heb het nog eens nagelezen op de samsung site. Ik lees nu dat ze europa versies wel ondersteunen maar dan moet er op de kaart wel een "EU Bloc warrenty" zitten.

Dat is dus de vraag die je moet stellen voordat je de aanschaf doet ;)
loewie-643- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:20:
[...]

Ik twijfel er ten zeerste aan dat Samsung voor ieder land een apart "tv-model" (revisie, uitvoering hoe je het noemen wilt) uitbrengt. Zou toch te gek voor woorden zijn, volgens mij zijn er maar type tv's europese en amerikaanse modellen. Correct me if I'm wrong

En wat betreft de garantie @ Dinamitci: het redcoon garantie plan kost 89,99 dus ben ik benieuwd waar jou 150 euro op gebaseerd zijn?

En Ok die tv kost dus eigenlijk geen 1249 maar 1301 inc. verzend en transportverzekering, dan nog moet je maar eens kijken in de pricewatch, de eerstvolgende is centralpoint (ook geen geweldige winkel) met 1354 ex verzend, dus het dunkt me toch een zeer nette prijs.

Echter moet ik wel weer constateren dat Redcoon niet de meest geweldige winkel is imo, kleine spullen heb ik de weet van dat die probleemloos en snel geleverd worden, maar je ziet al meteen 4 weken levertijd op die tv. En bij Redcoon heerst bij mij toch zo'n Pixmania gevoel groot assortiment maar leveren ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 23:52
Samsung tv's van de nieuwe serie die zichzelf spontaan uitzetten?
Zit je net de clue van n film te bekijken......

For those not paying much attention to Samsung's 650 series of LCD HDTVs, this very well may be the first you've heard of any "auto shut off" issue. For owners, we can almost guarantee it's not. After what seemed like an eternity, Samsung has finally issued a firmware update meant to cure the nagging issue on some sets which turned themselves off sporadically. The LN40A650A1F, LN46A650A1F and LN52A650A1F are called out specifically, and Sammy recommends that you only install the update if your set is one that has a mind of its own. Give a shout in comments to let us know if this does indeed solve the problem

Gelukkig is er weer s een firmware

http://www.engadgethd.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Ik heb nog niets gemerkt van de auto-off "bug" terwijl ik de TV de eerste twee weken toch redelijk intensief gebruikt heb >:). Dit weekend maar eens naar de udpate kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

En Grmbl.. leuk hoor "mooie prijzen", ik heb liever beschikbaarheid...

Eerst zeiden ze week 19, nu week 20... Alleen Komplett denkt 2 46" A656 binnen te kirjgen op 14 mei, van de rest hoor je niks. Kan er niet iemand met de Samsung bellen wanneer dat stomme schip nou eens aan komt?

[ Voor 17% gewijzigd door Tijgert op 09-05-2008 10:52 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
loewie-643- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:20:
[...]

Omdat dit soort dingen haal ik hem liever bij de lokale winkel is die wel 100 euro duurder maar lul je er 50 euro van af en dan ben ik ook blij, dan liever wat duurder en gelijk mee nemen
dan ik het bij Redcoon of iets moet halen,

mijn Oog is nog steeds gevalllen op de Le37" 456 Hd-Ready maar wel met Clear panel etc
ben benieuwd of ik hem bij de lokale boer kan halen al, MM zei het 4 weken duurde voor ze hem hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Mektheb schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:56:
[...]
Omdat dit soort dingen haal ik hem liever bij de lokale winkel is die wel 100 euro duurder maar lul je er 50 euro van af en dan ben ik ook blij, dan liever wat duurder en gelijk mee nemen
dan ik het bij Redcoon of iets moet halen,
Ik heb mijn 46A656 besteld bij voordeelhalen.eu, een dikke week na het bestellen kon ik hem ophalen. Verschil t.o.v. de adviesprijs is iets meer dan 100 euro en wat mij betreft zeer de moeite waard. de MM in groningen kom hem bestellen maar dat zou ook twee weken duren :). Daarnaast kon de auto daar naast de deur parkeren en werd ik geholpen tijdens het inladen, dat zou ik de MM nog niet doen .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RoeLz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:18:
[...]

Ik heb mijn 46A656 besteld bij voordeelhalen.eu, een dikke week na het bestellen kon ik hem ophalen. Verschil t.o.v. de adviesprijs is iets meer dan 100 euro en wat mij betreft zeer de moeite waard. de MM in groningen kom hem bestellen maar dat zou ook twee weken duren :). Daarnaast kon de auto daar naast de deur parkeren en werd ik geholpen tijdens het inladen, dat zou ik de MM nog niet doen .. :)
Kijk is aan :) , mij hebben ze bij me andere tv wel geholpen inladen bij de MM en kreeg een HDMI kabel erbij :P

Maar de dichtbijzijnste is voor mij toch MM of PlasmaDiscounter die had hem staan voor 800 dus ik denk ik maar binnenkort daar ff langsga scheeld nog 100 euro met MM en kan ik hem ook eerzien testen en dan pas mee nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb mijn 46A656 besteld bij voordeelhalen.eu,
Hoe lang geleden en hoe lang was de levertijd?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte tweakers,

Ik was opzoek bij plasma-discounter.nl naar de Samsung LE32S81B, ik nog een oude CRT tv heb en wil graag een goede en goedkope platte (ook om m'n xbox 360 aan te sluiten). Daar staat een banner-reclame voor een "gratis" Samsung le26a330j1.

http://www.nlenergie.nl/gratislcdtv

Opzich maar een 26 inch scherm... maar gratis klinkt niet verkeerd. Je moet zo te zien 3 jaar een contract afslutien met de nederlandse energie maatschappij B.V.

Klinkt leuk maar ik heb op internet gezocht naar de le26a330j1 en kan vrijwel niks vinden. Weten jullie hier of dit een goede LCD tv is?

gr
Ahara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Tijgert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:52:
En Grmbl.. leuk hoor "mooie prijzen", ik heb liever beschikbaarheid...

Eerst zeiden ze week 19, nu week 20... Alleen Komplett denkt 2 46" A656 binnen te kirjgen op 14 mei, van de rest hoor je niks. Kan er niet iemand met de Samsung bellen wanneer dat stomme schip nou eens aan komt?
Komplett heeft er nu 1 minder ;)

In de mail staat dat de TV een dag eerder bij hun verwacht wordt, de 13e dus... en via DHL Express zou ik hem de dag erna binnen moeten hebben.

Heb er gelijk maar een Logitech Harmony One bij besteld om een boel afstandsbedieningen weg te kunnen leggen...

Weekend duurt me nu alweer te lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Laatst online: 01-08-2023
Beste Tweakers,

Ik kan met een leuke werkgeverskorting een Samsung LE46A552 LCD Televisie televisie kopen. Normaal staat hij in de folder voor € 1799,- echter kan ik hem kopen met 42% korting. Iemand ervaring met deze (serie) LCD's?

Ze hebben ook een 40" variant met 30.000:1 en een een 40" variant met 50.000:1.

Wat zal de beste kezue zijn?

Ciao

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarewitch
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-08 10:39
zo vandaag mijn le40a656 ook in de bestelling gezet,
verwachte levertijd is 26 mei en kosten zijn 1315 euro inclusief
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren :) owjah besteld bij techdata leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
scarewitch schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:47:
zo vandaag mijn le40a656 ook in de bestelling gezet,
verwachte levertijd is 26 mei en kosten zijn 1315 euro inclusief
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren :) owjah besteld bij techdata leverancier
1315 euro, das cheapo was net ff de BCC binnengelopen daar stond ie voor 1699, kwam de verkoper naar me toe. Zei die: "mooie tv he", Ik: "zeker weten", begon ie een verkoop praatje op te hangen bla bla bla....wat helemaal niet klopte, "Ja deze heeft veel meer contrast dan al die andere tv's, kleuren worden veel levendigger weergegeven hierdoor" en weet ik niet wat voor een onzin allemaal, toen onderbrak ik hem en vroeg ik hem of ie Tweakers of Gathering of Tweakers kon, zijn antwoord was: "Nee", toen zei ik: "Das jammer, zou u toch eens moeten kijken", ben ik weggelopen... pwnd 8)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is een monteur langsgekomen voor mijn le37m86bd vanwege het banding probleem (golven via scart en televisie).

Hij had een nieuw moederbord bij en die in mijn tv gemonteerd. Vervolgens had ik mijn dvd speler via een dure rgb kabel weer aangesloten op de RGB aansluiting van de tv en het beeld was verschrikkelijk. Het was nog slechter dan eerst en de golven waren nog steeds aanwezig. Ook tv kijken via de antenne is er flink op achteruit gegaan. Vervolgens de RGB in de 2de scart aansluiting gestopt en de golven waren weg...

Ik heb hem uitgelegd dat ik dit niet acceptabel vind (wil graag beide scarts gebruiken vanwege meerdere apparaten) en fatsoenlijk analoge televisie kunnen kijken. De monteur deed erg moeilijk en kwam met het verhaal dat RGB op een lcd televisie altijd heel slecht is en je altijd alles via de andere scartaansluiting moest aansluiten. Ik geloof hier helemaal niets van!

Heb vervolgens nog een andere dvd speler en andere scartkabels aangesloten maar hij bleef volhouden en wou de tv niet meenemen.

Uiteindelijk was hij nijdig dat ik zo moeilijk deed en was en ik nijdig dat hij met zo'n achterlijk verhaal aan komt zetten en de tv niet mee wou nemen. Ik heb de monteur uiteindelijk maar verteld dat ik het zelf wel met Samsung zou regelen (geld terug) omdat hij fout zit en vanwege de slechte service die is geleverd. Deze discussie kon ik toch nooit van hem winnen omdat hij bleef volhouden dat de tv in order is.

Naar mijn mening ben ik niet onredelijk en mag ik een normaal RGB beeld en analoge televisie beeld verwachten. Ik ben er sinds het nieuwe moederbord alleen maar op achteruit gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
loewie-643- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:22:
[...]

1315 euro, das cheapo was net ff de BCC binnengelopen daar stond ie voor 1699, kwam de verkoper naar me toe. Zei die: "mooie tv he", Ik: "zeker weten", begon ie een verkoop praatje op te hangen bla bla bla....wat helemaal niet klopte, "Ja deze heeft veel meer contrast dan al die andere tv's, kleuren worden veel levendigger weergegeven hierdoor" en weet ik niet wat voor een onzin allemaal, toen onderbrak ik hem en vroeg ik hem of ie Tweakers of Gathering of Tweakers kon, zijn antwoord was: "Nee", toen zei ik: "Das jammer, zou u toch eens moeten kijken", ben ik weggelopen... pwnd 8)
Prachtig
ik heb ook altijd de neiging als verkopers mensen verkeerd voorlichten later even later naar de mensen te gaan en wel even de juiste informatie te geven ;) Wordt door de mensen in ieder geval erg op prijs gesteld :)
Ik vind prima dat ze iets proberen te verkopen, maar vertel wel waarheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Komplett heeft er nu 1 minder
Sterker nog, de 22e komt er pas weer een verse lading... segge su :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Ik zag het het is inene hard gegaan... mijn order zegt nog steeds dat verwachte shipping date 13-05-2008 is \o/ ik wacht af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick

Kettrick

Rantmeister!

Tijgert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:05:
[...]
Hoe lang geleden en hoe lang was de levertijd?
15 april besteld, 25 april opgehaald. als er overigens leveringsproblemen zijn bij andere winkels zal dat bij voordeelhalen ook zo zijn, ze hebben voor zo ver ik weet geen voorraad ( kan ook niet voor die prijs :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Het zal waarschijnlijk een nogal simpele vraag zijn, maar toch kan ik het nergens vinden.
Wat is nou het échte contrast van de LE46A656? Het dynamische contrast is vanzelfsprekend erg hoog(50.000:1) maar wat is nou het échte contrast?
Ik heb trouwens nog een vraag, is de LE46A656 echt een veel betere keuze t.o.v. een LE46F86B? In de mediamarkt leek dat toestel véél beter beeld te geven, vooral omdat de LE46A656 een zwarter, maar minder mooi beeld gaf. Zou dit aan de invoer liggen? De invoer was volgens mij voor beide toestellen het zelfde.
Is 6 ms trouwens voldoende om behoorlijk te gamen zonder vorm van ghosting?
Hartelijk bedankt als iemand deze vragen kan beantwoorden, Google is namelijk ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens het is tijd! 8)

Samsung is net op tijd begonnen met hun EK campagne :D

Zie hier de actie:
http://www.samsung.com/nl/experience/promotion/index.html

Tot 500 euro retour bij aanschaf van minimaal 40" 6- 5- of een F-reeks! :D
Dus dat wordt een F86 of een 5-reeks voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hmm, opzich wel een aardige actie, met de volgende opzet:

40" => 100 euro retour
46" => 300 euro retour
52" => 500 euro retour

In de voorwaarden staat echter:
Internetaankopen zijn uitgesloten van deelname.
:'(

Wordt flink afdingen dan. :P

[ Voor 32% gewijzigd door --MeAngry-- op 10-05-2008 00:22 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:14:
Jongens het is tijd! 8)

Samsung is net op tijd begonnen met hun EK campagne :D

Zie hier de actie:
http://www.samsung.com/nl/experience/promotion/index.html

Tot 500 euro retour bij aanschaf van minimaal 40" 6- 5- of een F-reeks! :D
Dus dat wordt een F86 of een 5-reeks voor mij ;)
Shit en ik heb een 37 inch tv nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:21:
Hmm, opzich wel een aardige actie, met de volgende opzet:

40" => 100 euro retour
46" => 300 euro retour
52" => 500 euro retour

In de voorwaarden staat echter:

Waar zie jij de voorwaarden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je op "Meer >" klikt onder die actie krijg je een popup. Alleen de brakke webdevelopers daar hebben de popup te klein gemaakt, dus als je die even groter maakt zie je bovenin een aantal linkjes. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:25:
Als je op "Meer >" klikt onder die actie krijg je een popup. Alleen de brakke webdevelopers daar hebben de popup te klein gemaakt, dus als je die even groter maakt zie je bovenin een aantal linkjes. :)
Thanks! :)

100 euro maar :( Maar goed, een gegeven paard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat houdt dat Samsung vakantiegeld in bij die TNT actie; ook daar 300 op 46" en 100 op 40", maar daarbij gelukkig ook nog korting van TNT zelf =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Kan iemand mij vertellen hoelang die TNT actie geldig is? Kan ik hem ook gewoon bestellen zonder dat ik een TNT er ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
--MeAngry-- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:21:

En neem nou zo'n winkel als: Plasma-discounter.nl of Voordeelhalen.eu dat zijn fysieke winkels, geldt het daar ook bij?

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
loewie-643- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:37:
[...]

En neem nou zo'n winkel als: Plasma-discounter.nl of Voordeelhalen.eu dat zijn fysieke winkels, geldt het daar ook bij?
Geldt niet daarbij. Want het zijn geen fysieke winkels maar afhaalpunten. Je besteld de TV op internet en haalt hem af op een fysieke plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
brambest schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:36:
Kan iemand mij vertellen hoelang die TNT actie geldig is? Kan ik hem ook gewoon bestellen zonder dat ik een TNT er ben?
Bestellen kan wel, maar niemand kan je vertellen of je in een latere fase moet bewijzen dat je TNT-werknemer bent of dat er gecontroleerd zal worden. Ik zou in ieder geval de kleine lettertjes goed lezen en kijken of er iets staat over wat de gevolgen zijn als je geen TNT-werknemer bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb het geluk dat ik er wel heb gewerkt en dat ik de maand dat deze aktie uitkwam ook nog een loonstrookje heb gehad met vakantie geld. Dus als ik gecontroleerd wordt dan zit het wel goed, maar ik denk niet dat ze die moeite gaan nemen.
De enkeling die geen medewerker is gaan ze zich echt niet druk over maken. Samsung verdient eraan door de afname van de schermen en TNT ook door de verzendkosten van 25 euro dus ik zie niet in waarom ze zouden gaan zeuren. Ik heb betaald met iDeal dus dan moeten ze mijn geld ook weer terug boeken. Als ze zouden controleren dan hadden ze dat voor de betaling gedaandoor middel van persoonsgegevens.
Ik heb ook al een bevestiging via de mail gehad na mijn overboeking en ook 5 dagen later via de post.

Maar ik krijg mijn LE40A552 binnen 2 weken als alles goed gaat binnen en dan laat ik het wel weten of je ook gecontroleerd wordt.

EDIT
Trouwens er zijn ook geen kleine letttertje te vinden op de site.
En de aktie geld tot en met 24 mei.

[ Voor 5% gewijzigd door Nico111 op 10-05-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Hoe weet je zeker dat hij geld tot en met 24 mei?

Dan ga ik het net redden denk ik wat geld betreft :D

Dankjewel trouwens voor het antwoord, Nico111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik citeer uit de folder:
- deze actie geldt voor bestellingen t/m 24 mei 2008
Daarom weet ik het zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:33:
Vandaag is een monteur langsgekomen voor mijn le37m86bd vanwege het banding probleem (golven via scart en televisie).

Hij had een nieuw moederbord bij en die in mijn tv gemonteerd. Vervolgens had ik mijn dvd speler via een dure rgb kabel weer aangesloten op de RGB aansluiting van de tv en het beeld was verschrikkelijk. Het was nog slechter dan eerst en de golven waren nog steeds aanwezig. Ook tv kijken via de antenne is er flink op achteruit gegaan. Vervolgens de RGB in de 2de scart aansluiting gestopt en de golven waren weg...

Ik heb hem uitgelegd dat ik dit niet acceptabel vind (wil graag beide scarts gebruiken vanwege meerdere apparaten) en fatsoenlijk analoge televisie kunnen kijken. De monteur deed erg moeilijk en kwam met het verhaal dat RGB op een lcd televisie altijd heel slecht is en je altijd alles via de andere scartaansluiting moest aansluiten. Ik geloof hier helemaal niets van!

Heb vervolgens nog een andere dvd speler en andere scartkabels aangesloten maar hij bleef volhouden en wou de tv niet meenemen.

Uiteindelijk was hij nijdig dat ik zo moeilijk deed en was en ik nijdig dat hij met zo'n achterlijk verhaal aan komt zetten en de tv niet mee wou nemen. Ik heb de monteur uiteindelijk maar verteld dat ik het zelf wel met Samsung zou regelen (geld terug) omdat hij fout zit en vanwege de slechte service die is geleverd. Deze discussie kon ik toch nooit van hem winnen omdat hij bleef volhouden dat de tv in order is.

Naar mijn mening ben ik niet onredelijk en mag ik een normaal RGB beeld en analoge televisie beeld verwachten. Ik ben er sinds het nieuwe moederbord alleen maar op achteruit gegaan.
hmmm, het is vervelend dat je niet tevreden bent over het beeld.

Het is echter wel vaker zo dat de ene scartaansluiting meer aansluitingen heeft dan de andere (s video, rgb enz) en dat verschillende apparaten slechts op eentje goed beeld geeft.

Ik wil niet vervelend overkomen, maar waarom heb je een full hd tv gekocht terwijl je zeker 2 apparaten hebt die met scart werken (en dus hele lage resolutie) en je analoog tv gaat kijken?

Digitale tv is nou eenmaal een must bij hdtv's en je moet apparatuur hebben die met hdmi of componenten aangesloten worden.

En waarom heb je dit in de winkel niet getest? Ik blijf maar roepen tegen mensen, dat ze hun spullen (dvd, ps3, xbox360) mee moeten nemen naar de winkel, aansluiten en testen maar. Het kijken naar de bekende demo "langzame vlinder op lotusbloem" heeft geen enkele zin.
Ook kijken naar analoge tv hoort hier bij. En als je signaalsterkte van de tvzenders niet geweldig is, dan zie je dat meteen op zo'n groot scherm.

Het klopt alleen inderdaad niet dat je met het nieuwe moederbord met beeldkwaliteit op bent achteruitgegaan en daar moet je zeker maar over bellen.
Jammer dat je geen ps3 hebt, dan kan je èn hd gamen, Blu-ray bekijken, dvd's worden geupscaled en de aansluiting gaat per hdmi. Dan kan je de tv gebruiken waar die voor gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
De PS3 is gewoon de BOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:07:
[...]

hmmm, het is vervelend dat je niet tevreden bent over het beeld.

Het is echter wel vaker zo dat de ene scartaansluiting meer aansluitingen heeft dan de andere (s video, rgb enz) en dat verschillende apparaten slechts op eentje goed beeld geeft.

Ik wil niet vervelend overkomen, maar waarom heb je een full hd tv gekocht terwijl je zeker 2 apparaten hebt die met scart werken (en dus hele lage resolutie) en je analoog tv gaat kijken?

Digitale tv is nou eenmaal een must bij hdtv's en je moet apparatuur hebben die met hdmi of componenten aangesloten worden.

En waarom heb je dit in de winkel niet getest? Ik blijf maar roepen tegen mensen, dat ze hun spullen (dvd, ps3, xbox360) mee moeten nemen naar de winkel, aansluiten en testen maar. Het kijken naar de bekende demo "langzame vlinder op lotusbloem" heeft geen enkele zin.
Ook kijken naar analoge tv hoort hier bij. En als je signaalsterkte van de tvzenders niet geweldig is, dan zie je dat meteen op zo'n groot scherm.

Het klopt alleen inderdaad niet dat je met het nieuwe moederbord met beeldkwaliteit op bent achteruitgegaan en daar moet je zeker maar over bellen.
Jammer dat je geen ps3 hebt, dan kan je èn hd gamen, Blu-ray bekijken, dvd's worden geupscaled en de aansluiting gaat per hdmi. Dan kan je de tv gebruiken waar die voor gemaakt is.
Ik heb geen ps3, wel een xbox 360. Dat is ook de voornaamste reden dat ik de tv kocht en dvd's kijken en gamen is geweldig op de tv daar ben ik zeker over te spreken.

Daarnaast wil ik mijn ps2 ook aansluiten op de tv.

Het probleem is dat analoge tv en de rgb scartaansluiting er super op achteruit zijn gegaan en daarvoor laat ik een monteur niet komen. Het waren eerst alleen golven en nu is het gewoon 1 grote ruis.

Ik ga Samsung nog een kans geven om de tv te repareren (1ste ging uit zichzelf kapot, en nu de 2de die ook na vervanging van moederbord niet goed is) en mocht dit niet lukken dan is het voor mij heel simpel, dan is het geld terug en naar een ander merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:26:
[...]

Ik heb geen ps3, wel een xbox 360. Dat is ook de voornaamste reden dat ik de tv kocht en dvd's kijken en gamen is geweldig op de tv daar ben ik zeker over te spreken.

Daarnaast wil ik mijn ps2 ook aansluiten op de tv.

Het probleem is dat analoge tv en de rgb scartaansluiting er super op achteruit zijn gegaan en daarvoor laat ik een monteur niet komen. Het waren eerst alleen golven en nu is het gewoon 1 grote ruis.

Ik ga Samsung nog een kans geven om de tv te repareren (1ste ging uit zichzelf kapot, en nu de 2de die ook na vervanging van moederbord niet goed is) en mocht dit niet lukken dan is het voor mij heel simpel, dan is het geld terug en naar een ander merk.
Dit is je 2de al? Dat is vervelend zeg!
Misschien kan je iets regelen met bijbetalen voor een nieuwe serie, mocht t niet lukken met repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Net even bij de MM geweest in Heerlen, daar is de LE40A656 voor 1649, wat dus al 50 euri scheelt met de Everyday Low Prices, High Service BCC. Ook was de verkoper van de MM al op de hoogte van de refund actie van samsung wat ik een goede zaak vindt.

Echter is 1649 nog steeds erduur tegenover de prijzen van redcoon 1249, voordeelhalen.eu 1299 en central point. Dus zelfs al koop je hem bij de MM of BCC en ontvangt 100 euro retour ben je nog dief van je eigen beurs.

Ook had ik de verkoper gevraagd met het verschil te laten zien op de A656 met 100hz aan en uit, Zit een mooi demo-menu in de tv waarbij hij het scherm verticaal in 2-en verdeeld met links 10hz aan en rechts 100hz uit. Eerlijk gezegd zag ik geen tot weinig verschil, en het was een voetbalwedstrijd met digitaal signaal. Desalniettemin gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de A656.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
loewie-643- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:21:
Net even bij de MM geweest in Heerlen, daar is de LE40A656 voor 1649, wat dus al 50 euri scheelt met de Everyday Low Prices, High Service BCC. Ook was de verkoper van de MM al op de hoogte van de refund actie van samsung wat ik een goede zaak vindt.

Echter is 1649 nog steeds erduur tegenover de prijzen van redcoon 1249, voordeelhalen.eu 1299 en central point. Dus zelfs al koop je hem bij de MM of BCC en ontvangt 100 euro retour ben je nog dief van je eigen beurs.

Ook had ik de verkoper gevraagd met het verschil te laten zien op de A656 met 100hz aan en uit, Zit een mooi demo-menu in de tv waarbij hij het scherm verticaal in 2-en verdeeld met links 10hz aan en rechts 100hz uit. Eerlijk gezegd zag ik geen tot weinig verschil, en het was een voetbalwedstrijd met digitaal signaal. Desalniettemin gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar de A656.
Dat is inderdaad aanzienlijk duurrder dat had ik dus ook met mijn LCD tv die ik op het oog had die komt bij MM voor 899 ? en op internet is die te krijgen voor rond de 750 en 799 scheeld ook al behoorlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie-643- schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:21:

Moet je eventjes contact met mij opnemen :-) ik heb hem staan voor 1329.- en bij een normale winkel dus je krijgt ook nog een keer die 100.- extra terug.

Dus als je een interessante prijs zoekt voor Samsung of andere merken kan je altijd eventjes een mailtje sturen.

Heb inmiddels zelf de eerste 656 al eens aan een test mogen onderwerpen tegenover de PZ85 en de Pioneer Kuro. Moet zeggen dat die op blu ray echt een mooi plaatje neerzet voor een LCD. Op normaal tv signaal was het wel een stukje minder maar ook weer niet uitermate slecht. Hij had gewoon het typische 'harde' lcd beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Vince, je mail ;)

EDIT: Ok, dan ik ook maar hier. Doe mij maar een LE46A656, maar dan niet volgende maand :)

[ Voor 73% gewijzigd door Tijgert op 10-05-2008 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 15:38:
[...]

Moet je eventjes contact met mij opnemen :-) ik heb hem staan voor 1329.- en bij een normale winkel dus je krijgt ook nog een keer die 100.- extra terug.

Dus als je een interessante prijs zoekt voor Samsung of andere merken kan je altijd eventjes een mailtje sturen.

Heb inmiddels zelf de eerste 656 al eens aan een test mogen onderwerpen tegenover de PZ85 en de Pioneer Kuro. Moet zeggen dat die op blu ray echt een mooi plaatje neerzet voor een LCD. Op normaal tv signaal was het wel een stukje minder maar ook weer niet uitermate slecht. Hij had gewoon het typische 'harde' lcd beeld.
Nu ben ik heel erg nieuwschierig wat de Le37-456 bij jouw kost ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik de LE52F96B :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Heb je niet even een site die je kunt posten waar de prijzen op staan?
Ik heb er al 1 besteld maar is misschien wel handig voor de rest.

Eindelijk een winkel die een beetje concurreert met internet winkels.
Ik zeg grote klasse. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nico111 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:33:
Heb je niet even een site die je kunt posten waar de prijzen op staan?
Ik heb er al 1 besteld maar is misschien wel handig voor de rest.

Eindelijk een winkel die een beetje concurreert met internet winkels.
Ik zeg grote klasse. _/-\o_
Maak me nou niet te nieuwschierig want ik zoek al een paar weken voor dat model voor redelijke prijs bij een betrouwbare shop ;) , en als een tweaker er werkt wil ik het wel vertrouwen " beetje naief ofcourse "

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Naast het feit dat ik dus zelf de url http://www.samsung.com/nl...romotion/vespa/vespa.html moet openen om de links te kunnen zien, bedankt voor de tip daarvoor, zit er nog een slordigheidje in die aanbieding site.
Op de pagina met de modellen krijg je steeds wisselend de 3 verschillende grootte's te zien met daarbij de maat en dat gaat van 52inch/132cm naar 42inch/117cm 8)7 en 40inch/102cm.
Maar daaronder staat het dan wel weer goed, namelijk dat de om de 52", 46" en 40" inch modellen gaat.

En weet iemand hoe groot de doos van de 46A656 is of waar ik dat kan vinden, want ik rij in een kleine auto en ik heb mijn twijfels erover of hij er wil in past.
Want Vincent ik heb ook wel interesse in die prijzen van jou, maar in welke regio zit je ongeveer of doe je aan verzenden?

In de MM in Alkmaar is afgelopen week ook eindelijk een 6 serie model komen te staan, maar wel een 40", en ik vind dat kleurtje erin best wel mooi staan.
Alleen houden zij gewoon de adviesprijs aan dus 2199 voor de 46A656 en dat vind ik toch een beetje teveel van het goede.

EDIT: Heeft iemand trouwens al enig idee wat die MediaMarkt actie van 12 en 13 mei inhoudt, "De allerlaagste prijzen op ALLE LCD en PLASMA-TV's!", of er dan een bepaald percentage vanaf gaat of zoiets.
Want op hun website staat er verder niets concreets over behalve dan een Panasonic model TH37PV7F voor 499 en volgens de pricewatch is die 900, dus dat is wel een flink verschil.

[ Voor 15% gewijzigd door Lister op 11-05-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Volgens mij heeft de MM dan zijn BTW-actie zegmaar... dat de MM de BTW voor hun rekening neemt (tenminste heb ik van iemand die zelf bij de MM werkt... Hij wist er alleen niet het fijne van omdat ze het redelijk geheim hielden deze keer)

Afmetingen stonden trouwens op de Samsung site zelf:

Afmetingen doos (BXHXD) (mm) 1.235 x 894 x 362

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Heb je ook de afmetingen van de 40" doos? Ik weet dat de 40" past en ik weet hoeveel ruimte ik ongeveer over had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:41:
Volgens mij heeft de MM dan zijn BTW-actie zegmaar... dat de MM de BTW voor hun rekening neemt (tenminste heb ik van iemand die zelf bij de MM werkt... Hij wist er alleen niet het fijne van omdat ze het redelijk geheim hielden deze keer)

Afmetingen stonden trouwens op de Samsung site zelf:

Afmetingen doos (BXHXD) (mm) 1.235 x 894 x 362
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Mocht iemand het weten wat het precies gaat worden - HELP US WITH INFO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
De MM aanbieding van de Philips 42pfl7862 is niet slecht.
De pricewatch zegt dat hij minimaal €1439 kost en bij MM €999!
http://www.hetbesteproduc...L7862_test_en_review.html

De korting lijkt wel veel meer dan alleen de BTW vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
cornfed99111 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:23:
De MM aanbieding van de Philips 42pfl7862 is niet slecht.
De pricewatch zegt dat hij minimaal €1439 kost en bij MM €999!
http://www.hetbesteproduc...L7862_test_en_review.html

De korting lijkt wel veel meer dan alleen de BTW vanaf.
idd maar als je die naast die nieuwe samsung 6 series zet dan kies je echt niet voor die phillips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Lister schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:21:

EDIT: Heeft iemand trouwens al enig idee wat die MediaMarkt actie van 12 en 13 mei inhoudt, "De allerlaagste prijzen op ALLE LCD en PLASMA-TV's!", of er dan een bepaald percentage vanaf gaat of zoiets.
Want op hun website staat er verder niets concreets over behalve dan een Panasonic model TH37PV7F voor 499 en volgens de pricewatch is die 900, dus dat is wel een flink verschil.
Ik denk dat je in de war bent met de TH37PV70. De PV7 is de budgeruitvoering van deze. De nieuwe TH37PX80 koop je al in de winkel voor €950, de PV7 kost ong €650. (gisteren las ik dat iemand 2 TH42PX70 bestelde bij bcc voor €938 per stuk).
Maar 499 is natuurlijk helemaal geen geld voor zo'n tv!

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 12-05-2008 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-11-2023
Tijgert schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:53:
Heb je ook de afmetingen van de 40" doos? Ik weet dat de 40" past en ik weet hoeveel ruimte ik ongeveer over had...
Staat toch allemaal op hun website :?

Afmetingen Setformaat (BXHXD) met stand (mm) 998 x 699 x 300
Setformaat (BXHXD) zonder stand (mm) 998 x 638 x 83,4
Afmetingen doos (BXHXD) (mm) 1.100 x 818 x 380
Gewicht Gewicht set met stand (kg) 20,2
Gewicht set zonder stand (kg) 17
Gewicht doos (kg) 25,7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand morgen naar MM gaat kan iemand dan de prijzen posten van de 5 en de 6 serie.
Ben namelijk benieuwd wat de prijzen dan doen.
Ik weet niet of dit nou alleen voor Philips is,maar dat horen we dan wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de samsung le32s62 gekregen. (niet het beste model, maar ben er blij mee!) Nu heb ik de volgende vraag: Ik kijk op dit moment gewoon via de kabel en vroeg mij af of upc digitaal een groot verschil is?

Heeft iemand instellingen of idee;s voor de instelling? Moet bijvoorbeeld contrast op 100 blijven en de digitale ruisonderdrukker aan of juist uit. (voor ps3 erg mooi trouwens)
(sorry voor de naam trouwens heeft iemand voor mij aangemaakt)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er iemand morgen naar MM gaat kan iemand dan de prijzen posten van de 5 en de 6 serie. Ben namelijk benieuwd wat de prijzen dan doen. Ik weet niet of dit nou alleen voor Philips is,maar dat horen we dan wel
Ik heb morgen niet zoveel te doen dus ik ga wel even kijken bij MM Alkmaar. Ik weet alleen niet heel veel van LCD tv's af dus eigenlijk weet ik niet wat onder serie 5 en 6 valt. Zelf ben ik opzoek naar een goedkoop 32' scherm... maar als ik terug ben zal ik hier posten wat ik allemaal zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 21:48:
[...]

Ik heb morgen niet zoveel te doen dus ik ga wel even kijken bij MM Alkmaar. Ik weet alleen niet heel veel van LCD tv's af dus eigenlijk weet ik niet wat onder serie 5 en 6 valt. Zelf ben ik opzoek naar een goedkoop 32' scherm... maar als ik terug ben zal ik hier posten wat ik allemaal zag.
Jij ook al? Ik ga daar morgen dus ook heen, en weet toevallig wel alles van de nieuwe series :p Zal de prijzen hierzo posten. Nog voorkeur voor bepaalde formaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:26:
[...]

Jij ook al? Ik ga daar morgen dus ook heen, en weet toevallig wel alles van de nieuwe series :p Zal de prijzen hierzo posten. Nog voorkeur voor bepaalde formaten?
Ik wil graag de prijzen van de 40" formaten weten :)

Trouwens, mocht je kiezen tussen de 40A552 of de 40F86. Welke zou het dan worden?|
De 5-serie heeft meer contrast en een nieuwer paneel maar de F86 heeft 100hz. Wat is wijsheid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseLine
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:25
Ik heb nu iets heel raars met mijn TV. Vanochtend wilde ik m'n LE32R32B aanzetten met de afstandbediening, maar er gebeurde verder niets. Ik zag wel het rode lampje knipperen dat er een opdracht binnenkwam van de afstandsbediening maar daar bleef het bij. Toen maar naar de TV gelopen en op de power knop gedrukt waarna de TV wel aanging. Gelijk werd ik gegroet door het volume balkje waarbij het volume in een paar stappen op 0 stond en bleef. Als ik op de TV het volume omhoog deed, dan ging ie net zo hard weer omlaag. Toen maar de stroom eraf gehaald en daarnet weer opnieuw geprobeerd.

Het goede nieuws: het volume gaat niet meer omlaag *O*
Het slechte nieuws: het volume gaat alleen nog maar omhoog. -O-

Conclusie: TV kijken en gamen niet meer mogelijk met die herrie :( Toch dinsdag maar Samsung bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:46:
[...]

Ik wil graag de prijzen van de 40" formaten weten :)

Trouwens, mocht je kiezen tussen de 40A552 of de 40F86. Welke zou het dan worden?|
De 5-serie heeft meer contrast en een nieuwer paneel maar de F86 heeft 100hz. Wat is wijsheid? :)
Komt voor elkaar vanmiddag =) Zelf zou ik ongetwijfeld voor de 5-serie gaan; de 100hz serie op de oude Samsungs was niet veel soeps, en zorgde vaak voor meer artifacts dan dat het het beeld vloeiender maakte. Qua beeldkwaliteit is de 5-serie qua specs beter, dus die krijgt mijn voorkeur. Indien je toch fatsoenlijk 100hz wil, kun je beter naar de 6-serie kijken; je zult wel een stuk meer in je buidel moeten tasten, maar volgens de recensies die ik tot nu heb gelezen is de 100hz feature daar een stuk sterker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
BaseLine schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:16:
Ik heb nu iets heel raars met mijn TV. Vanochtend wilde ik m'n LE32R32B aanzetten met de afstandbediening, maar er gebeurde verder niets. Ik zag wel het rode lampje knipperen dat er een opdracht binnenkwam van de afstandsbediening maar daar bleef het bij. Toen maar naar de TV gelopen en op de power knop gedrukt waarna de TV wel aanging. Gelijk werd ik gegroet door het volume balkje waarbij het volume in een paar stappen op 0 stond en bleef. Als ik op de TV het volume omhoog deed, dan ging ie net zo hard weer omlaag. Toen maar de stroom eraf gehaald en daarnet weer opnieuw geprobeerd.

Het goede nieuws: het volume gaat niet meer omlaag *O*
Het slechte nieuws: het volume gaat alleen nog maar omhoog. -O-

Conclusie: TV kijken en gamen niet meer mogelijk met die herrie :( Toch dinsdag maar Samsung bellen...
Het volume gaat alleen nog maar omhoog? Is dat met de afstandsbediening?
Is het probleem er ook als je het volume met de knoppen van de tv regelt? (als dat mogelijk is?).

Hm, aankondiging van 40 inch OLED productie in 2009. Ik had t idee dat ze nog lang niet zo ver waren? Kleine schermpjes met een levensverwachting van 4 jaar. Zou me verbazen als ze t toch zo snel voor elkaar krijgen.

http://www.japancorp.net/Article.Asp?Art_ID=18088

[ Voor 11% gewijzigd door Ferry34 op 12-05-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag alle prijzen weten van de 5 en 6 serie bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaseLine
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:25
Ferry34 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 10:48:
[...]

Het volume gaat alleen nog maar omhoog? Is dat met de afstandsbediening?
Is het probleem er ook als je het volume met de knoppen van de tv regelt? (als dat mogelijk is?).
Dat is zonder de afstandsbediening. Ik heb daar zelfs de batterijen van uitgehaald om te bevestigen dat die de boosdoener niet was. :)

Op de knoppen van de TV reageert ie wel, maar zodra ik de knop loslaat gaat de TV weer vrolijk verder met z'n eigen ding. Het lijkt net alsof ie intern continue de instructie naar rechts / volume omhoog uitvoert. Dit viel me op toen ik op de TV het knopje menu indrukte. De TV gaat dan automatisch in het menu graven (rechts, rechts, rechts...) en selecteert dan de eerste de beste item die hij tegenkomt. Daarna zie ik weer continue het volumebalkje.

Op internet nog wat verder gezocht en er zijn mensen die hetzelfde probleem hebben met samsung tv's. Deze heeft zelfs ook het probleem gehad dat ie eerst min volume had en nu max volume (link). Ook nog iets gevonden in een repair tips database (link) mbt Samsung. Het gaat dan om "VOLUME STUCK ( MAX ) OSD DOES CHANGE" wat wel van toepassing is op mijn probleem. Het gaat dan om het component C13312Z waarvan ik geen idee heb of die in m'n LE32R32B zit. Niet dat ik echt ga sleutelen ofzo. Dat laat ik wel over aan Samsung. :)

[ Voor 8% gewijzigd door BaseLine op 12-05-2008 11:17 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.