[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 10

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 155.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcl
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-11-2023
Tijgert schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:12:
Het komt door de digitale ruisonderdrukking, die ziet per abuis de scherpte van de pixels mogelijk als ruis en corrigeert dat.
Altijd hetzelfde, als computers moeten "denken" loopt het meestal mis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-07 19:41
Zo juist de LE37A656 mogen ontvangen. Prachtig toestel! Deze is wel degelijk 100 Hz, dus dit staat niet correct op de samsung site.

Zit voorlopig nog even te stoeien hoe dit nu aan te sluiten op mn dvd recorder en versterker met allen HDMI. Als iemand tips heeft... Krijg het geluid van de TV niet over de versterker, of is dat niet mogelijk met dit toestel via HDMI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:06
DarkShadow schreef op maandag 19 mei 2008 @ 23:33:
[...]

hartelijk bedankt! Ik zie overigens dat de tv een optical out heeft. Betekent dit dat als ik via hdmi bv een xbox aansluit ik de optical out kan gebruiken om hem aan te sluiten op een receiver?
Hoewel iemand anders hier zegt dat dit kan, zou het mij zeer verbazen dat dit 5.1 geluid zal geven. Ik heb meerdere malen zo'n soort vraag voorbij zien komen bij andere hdtv's en er was er werkelijk niet 1 die het in 5.1 doorgaf. Alleen in stereo.

Ik zeg niet dat ik zeker weet dat de Samsung het niet zou kunnen, laat t s weten als iemand t heeft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Teho schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:39:
Zo juist de LE37A656 mogen ontvangen. Prachtig toestel! Deze is wel degelijk 100 Hz, dus dit staat niet correct op de samsung site.

Zit voorlopig nog even te stoeien hoe dit nu aan te sluiten op mn dvd recorder en versterker met allen HDMI. Als iemand tips heeft... Krijg het geluid van de TV niet over de versterker, of is dat niet mogelijk met dit toestel via HDMI?
Het toestel heeft HDMI 3.1, dus de TV ondersteund het wel. De vraag is nu of dat jou reciever wel HDMI 1.3 heeft, of een lagere (waar dat niet wordt ondersteund) heeft. Anders via optical/digitaal aansluiten...

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:02
Tijgert schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:29:
Weet iemand hoever die scene zit in Ratatouille?
??

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252438

Onlangs is onze oude tv kapot gegaan.
Omdat we voor kwaliteit willen gaan kiezen we voor een samsung lcd tv.
Alleen twijvel ik nu tussen de: Samsung LE40S81 en de Samsung LE40R82B.
Mij is aangeraden voor de LE40R82B te gaan die maar 50 euro duurder.
Maar heeft er verder iemand ervaringen met de LE40R82B?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 252438 op 21-05-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-07 18:59

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Het gaat dus over die scene in Ratatouille die gebruikt werd om aan te tonen hoe de digitale ruisonderdrukking per abuis het beeld aantast. Een plaatje van die scene staat in de exel file, maar geen tijdsindex.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:42
Anoniem: 252438 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 09:56:
Onlangs is onze oude tv kapot gegaan.
Omdat we voor kwaliteit willen gaan kiezen we voor een samsung lcd tv.
Alleen twijvel ik nu tussen de: Samsung LE40S81 en de Samsung LE40R82B.
Mij is aangeraden voor de LE40R82B te gaan die maar 50 euro duurder.
Maar heeft er verder iemand ervaringen met de LE40R82B?
als het verschil slechts 50 euro is zou ik zeker voor de R serie gaan. De S serie was het oude instapmodel van samsung, de R serie ziet er iets beter uit en heeft ook wat betere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickjuh1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-07-2024

Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Eindelijk, mijn 46" 656 is binnen. Zelf naar 3 hoog gesleept met mijn kippekracht :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
Vandaag is TNT langs geweest met mijn tv, maar ik was niet thuis :X . Ze komen morgen weer langs en dan hoef ik niet zo lang te werken dus hopen dat ik ze dan tref.
Ik wou net gaan bellen vanmiddag of als wel goed was gegaan want de actie is nog verder aangescherpt en ik zit al bijna 20 werkdagen te wachten.

Let op: alleen medewerkers of gepensioneerden van TNT kunnen gebruikmaken van deze actie. Bovendien kan er per personeelslid maximaal één tv besteld worden, en er geldt op=op.De Samsung Vakantiegeld-actie geldt voor bestellingen t/m 24 mei 2008.

Nog even en dan kan ik eindelijk genieten van mijn mooie tv. Ik zal straks de plek waar hij komt te staan vast op poetsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

Nico111 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:26:
Vandaag is TNT langs geweest met mijn tv, maar ik was niet thuis :X . Ze komen morgen weer langs en dan hoef ik niet zo lang te werken dus hopen dat ik ze dan tref.
Ik wou net gaan bellen vanmiddag of als wel goed was gegaan want de actie is nog verder aangescherpt en ik zit al bijna 20 werkdagen te wachten.

Let op: alleen medewerkers of gepensioneerden van TNT kunnen gebruikmaken van deze actie. Bovendien kan er per personeelslid maximaal één tv besteld worden, en er geldt op=op.De Samsung Vakantiegeld-actie geldt voor bestellingen t/m 24 mei 2008.

Nog even en dan kan ik eindelijk genieten van mijn mooie tv. Ik zal straks de plek waar hij komt te staan vast op poetsen. :P
Haha, zuur is dat hè; je weet gewoon dat je je TV nu had kunnen hebben :p Ik heb gisteren overigens ook mijn bestelling via TNT gedaan (40A552); hoop dat ze hem wat sneller afleveren dan bij jou ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-07 14:01
Hoi Nico! op welke datum had je je TV bij TNT besteld? Ik heb hem ook ongeveer 3 weken geleden besteld, maar heb nog niks vernomen.

Ben enorm benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
ReinTheMan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:42:
Hoi Nico! op welke datum had je je TV bij TNT besteld? Ik heb hem ook ongeveer 3 weken geleden besteld, maar heb nog niks vernomen.

Ben enorm benieuwd :*)
Ik heb hem vrijdag 25 april besteld. Ik vond 's avonds de folder in de bus en meteen besteld. Ik heb toen meteen een bevestigende mail gahad. En ik kreeg 5 dagen later (30-04) een bevestiging via de post.

De afgelopen 3 en een halve week duurde voor mijn gevoel heel erg lang, ik werd er gek van 8)7 en mijn vriendin van mij ;)

Maar gelukkig is de verlossing nabij :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Ik had begrepen dat TNT een telefonische afspraak zou maken voor de aflevering van de TV. Is dit bij jou niet gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Rival24 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:16:
Ik had begrepen dat TNT een telefonische afspraak zou maken voor de aflevering van de TV. Is dit bij jou niet gebeurd?
Nee een telefonische afspraak is alleen als je de LE46a552 besteld, maar die werd iets te groot voor mijn kamer dus ik heb de LE40a552 genomen. Hier was mijn vriendin al niet blij mee, maar heb hem gewoon besteld. Wie betaalt hem nou 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Goedendag allen :)

Ik val maar met de deur in huis: IK WIL EEN NIEUWE TV :P

Wat ik ermee doe:

- Erg veel films bekijken, voornamelijk op DVD maar de overstap op HD zal snel komen.
- Ik kijk GEEN tv, dus dat interesseert me ook niet
- Ik gebruik GEEN geluid van de tv, ik sluit m'n spelers aan op een versterker. Dus geluid maakt niet uit.
- Ik game redelijk wat. Heb hier een X360 staan en waarschijnlijk komt er een PS3 bij voor onder andere blu-ray.

Beeldkwaliteit is voor mij alles, en dan met name voor het bekijken van films. Ik heb hier nu een Sony CRT 100hz staan van 72cm. Heeft jaren zijn werk gedaan en ben nog steeds tevreden over de kwaliteit van het beeld, maar de overstap naar een HD-tv is onvermijdelijk voor een groot filmliefhebber als ik. De grote van het scherm ... mtja... minimaal 101 cm, en een maximaal van 120 denk ik. Alles daartussen is prima, maar ik neem ook al genoegen met 101 cm.

Nu zit ik te twijfelen tussen verschillende toestellen. Zojuist zijn de nieuwe toestellen van Samsung en Sony op de markt verschenen, en dat zijn ook de modellen waar ik naar kijken. Mijn budget zit op een maximaal van 1500,- euro maar ik mik toch meer op 1200,-.

Ik wil sowieso een Full-HD (duh...) en ook graag 24p, want ik hoor en lees overal dat ik dat MOET hebben. Zelf geen ervaringen ermee, maar genoeg bronnen wijzen erop dat het voor de PS3 en het kijken van films met 24 frames p/s een must is.

Ik twijfel zelf nog over 100hz. Tuurlijk heb ik het liever wel dan niet, maar heeft het echt toegevoegde waarde?? Zo heb ik recensies gelezen over de nieuwe Sony KDL40W4000 waarin hetvolgende staat:
Motion resolution not as good as those on HDTVs equipped with MCFI/ 100Hz technology . Ik neem aan dat hierdoor een grotere kans is op ghosting? En dat wil ik dus koste wat het kost voorkomen.

Een anders toestel waar ik naar kijk is de Samsung LE40A656. Deze heeft dus wel 100hz techniek, en is daarnaast ook Full HD/24p.

Als laatste note wil ik wel even toevoegen dat ik redelijk fan ben van Sony, en dat ik eigenlijk altijd wel Sony-toestellen gehad hebt en daar ook altijd zeer tevreden mee was.

Wat kunnen jullie mij aanraden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Laatst online: 19-03 12:36
Anoniem: 24674 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:
Goedendag allen :)

Ik val maar met de deur in huis: IK WIL EEN NIEUWE TV :P

Wat ik ermee doe:

- Erg veel films bekijken, voornamelijk op DVD maar de overstap op HD zal snel komen.
- Ik kijk GEEN tv, dus dat interesseert me ook niet
- Ik gebruik GEEN geluid van de tv, ik sluit m'n spelers aan op een versterker. Dus geluid maakt niet uit.
- Ik game redelijk wat. Heb hier een X360 staan en waarschijnlijk komt er een PS3 bij voor onder andere blu-ray.

Beeldkwaliteit is voor mij alles, en dan met name voor het bekijken van films. Ik heb hier nu een Sony CRT 100hz staan van 72cm. Heeft jaren zijn werk gedaan en ben nog steeds tevreden over de kwaliteit van het beeld, maar de overstap naar een HD-tv is onvermijdelijk voor een groot filmliefhebber als ik. De grote van het scherm ... mtja... minimaal 101 cm, en een maximaal van 120 denk ik. Alles daartussen is prima, maar ik neem ook al genoegen met 101 cm.

Nu zit ik te twijfelen tussen verschillende toestellen. Zojuist zijn de nieuwe toestellen van Samsung en Sony op de markt verschenen, en dat zijn ook de modellen waar ik naar kijken. Mijn budget zit op een maximaal van 1500,- euro maar ik mik toch meer op 1200,-.

Ik wil sowieso een Full-HD (duh...) en ook graag 24p, want ik hoor en lees overal dat ik dat MOET hebben. Zelf geen ervaringen ermee, maar genoeg bronnen wijzen erop dat het voor de PS3 en het kijken van films met 24 frames p/s een must is.

Ik twijfel zelf nog over 100hz. Tuurlijk heb ik het liever wel dan niet, maar heeft het echt toegevoegde waarde?? Zo heb ik recensies gelezen over de nieuwe Sony KDL40W4000 waarin hetvolgende staat:
Motion resolution not as good as those on HDTVs equipped with MCFI/ 100Hz technology . Ik neem aan dat hierdoor een grotere kans is op ghosting? En dat wil ik dus koste wat het kost voorkomen.

Een anders toestel waar ik naar kijk is de Samsung LE40A656. Deze heeft dus wel 100hz techniek, en is daarnaast ook Full HD/24p.

Als laatste note wil ik wel even toevoegen dat ik redelijk fan ben van Sony, en dat ik eigenlijk altijd wel Sony-toestellen gehad hebt en daar ook altijd zeer tevreden mee was.

Wat kunnen jullie mij aanraden??
Waarom niet ook een plasma overwegen? Bijvoorbeeld één van de Panasonic Full-HDs.

* /\/\|) is er zelf ook nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Plasma's heb ik ook even naar gekeken, maar uiteindelijk toch besloten om voor LCD te gaan ... waarom weet niemand, maar onder andere door slechtere ervaringen uit de omgeving denk ik. Plus het schijn zo te zijn dat het veel meer stroom vreet toch?? Gezien ik best veel kijk, wil ik daar niet maandelijks veel meer voor moeten betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:07
Argh ik wordt ondertussen een beetje gek van het feit dat Komplett nog steeds niets heeft laten weten over de levering van mijn LCD :P

Heb al allemaal films klaar liggen die ik in Full-HD wil kijken en dat is tamelijk irritant dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Heb al allemaal films klaar liggen die ik in Full-HD wil kijken en dat is tamelijk irritant dan....
Ik weet hoe je je voelt, ik heb al weken lang HD films geleeched en zit nu tegen de 2,5TB aan... maar het moment is daar! Hij is er! +7 afleveringen Lost en 7 BSG in HD :D

Over de TV keuze van Dem-man. De 46" 656 kost 1749 en met 300 ballen eraf van de korting is dat onder je max budget. Maximale TV voor minimaal geld lijkt me, krijg je nooit spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
Op mn werk was er een samsung actie via de locale pc-boer (NoRRod, groningen) . 995 euro voor betaald. Vorige week besteld. Dat zijn de betere acties, dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
W.Wezz schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 08:37:
[...]

Het toestel heeft HDMI 3.1, dus de TV ondersteund het wel. De vraag is nu of dat jou reciever wel HDMI 1.3 heeft, of een lagere (waar dat niet wordt ondersteund) heeft. Anders via optical/digitaal aansluiten...
Dat zou raar zijn. HDMI is voor beeld én geluid, ongeacht welke versie. 1.3 ondersteunt CEC als extra tov 1.2. Ik pruts nog wel even verder. Ondertussen ook de DCB H360RA gekocht met tijdelijk HD abbo. Die zal ik straks ook eens proberen aan te sluiten via HDMI. Het beeld van de analoge kabel zit vol ruis en het "gewone" digitale signaal via onze Humax vind ik ook nog niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 16:57

Tjark

DON'T PANIC

hmmm, morgen maar ff thuiswerken ipv naar werk gaan....

Vond vandaag een briefje van de TNT in m'n brievenbus dat ze m'n LE-40A552 niet konden afleveren...

Lijkt er idd dus op dat ze bij de TNT personeelsvereniging nog niet checkten of je medewerker bent/was als je bestelde :)

cashback er nog overheen en ik heb voor 891,- een tv met wandbeugel _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Tjark op 21-05-2008 20:06 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262549

Tijgert schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:39:
[...]

Over de TV keuze van Dem-man. De 46" 656 kost 1749 en met 300 ballen eraf van de korting is dat onder je max budget. Maximale TV voor minimaal geld lijkt me, krijg je nooit spijt van.
Bij welke zaak is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 09:59
Smits in Arnhem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:17

Inmiddels goed weten af te stellen neem ik aan? Hoe bevalt de TV? Heb je al geprobeerd hem aan een computer te koppelen d.m.v. dvi -> hdmi of vga aansluiting? Hoe was dat beeld? volledig aan te sturen 1920x1080 of blijft het hangen op 1366x768? Hoe bevalt die 100 hz functie? Is dat verschil echt zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Anoniem: 24674 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 16:36:
Ik twijfel zelf nog over 100hz. Tuurlijk heb ik het liever wel dan niet, maar heeft het echt toegevoegde waarde??
Ja! absoluut! zelfs voor dingen waar t niet echt voor bedoeld is; GTA4 schokt een klein beetje (framerate) maar met 100Hz aan is alles smooth as silk..
je zegt dat je voor kwaliteit gaat, dan is 100Hz gewoon een vereiste.
Let ook op pixelmapping! m.a.w. als je een computer aansluit past de resolutie dan precies in beeld zoals het hoort of krijg je overscan (heb ik met mn 2 jaar oude samsung 40" i.c.m. mac mini en is niets aan te doen, samsung is zelfs langs geweest.. :( )

trouwens moderne plasmas vreten lang niet zo veel stroom meer als 'vroeger'.. maar plasma gaat er wel uit op korte termijn.. o.a. philips stopt er komend jaar al mee.

[ Voor 32% gewijzigd door dadj op 21-05-2008 22:13 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienuien
Jorn1986 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:02:
[...]

Inmiddels goed weten af te stellen neem ik aan? Hoe bevalt de TV? Heb je al geprobeerd hem aan een computer te koppelen d.m.v. dvi -> hdmi of vga aansluiting? Hoe was dat beeld? volledig aan te sturen 1920x1080 of blijft het hangen op 1366x768? Hoe bevalt die 100 hz functie? Is dat verschil echt zo groot?
Inmiddels ben ik er achter dat het HDMI signaal alleen domweg wordt door gestuurd vanuit de versterker naar de tv/monitor. De versterker zelf, doet er niets mee. Dus nog even een ander kabeltje halen om het signaal van de tv naar de versterker sturen.

Nog geen tijd gehad om de pc er op aan te sluiten. Is ook niet mijn hoofd doel. Kan dus nog niets zeggen die resoluties waar je het over hebt.

Verschil met 50Hz/100Hz is bij mij bijna niet te zien. Zal af hangen van waar je naar kijkt. Vind het maar minimaal en zie niet echt de voordelen. Zal af en toe eens het demo scherm gebruiken, waarbij één helf 50 Hz is en de andere 100 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Teho schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:22:
[...]

Dat zou raar zijn. HDMI is voor beeld én geluid, ongeacht welke versie. 1.3 ondersteunt CEC als extra tov 1.2. Ik pruts nog wel even verder. Ondertussen ook de DCB H360RA gekocht met tijdelijk HD abbo. Die zal ik straks ook eens proberen aan te sluiten via HDMI. Het beeld van de analoge kabel zit vol ruis en het "gewone" digitale signaal via onze Humax vind ik ook nog niet optimaal.
De eerdere versies van HDMI hebben geen ondersteuning van beeld+geluid, ik heb hier bijvoorbeeld een Harman/Kardon met 2xHDMI 1.1 uitgangen, en 1xHDMI 1.1 ingang, ik kan je verzekeren dat er geen geluid meegestuurd wordt met de HDMI kabel :). Zo ook bijvoorbeeld de eerste VGA kaarten met HDMI, daar zit ook geen ondersteuning voor om geluid mee te sturen (HDMI 1.1).

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
dadj schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:08:
[...]

Let ook op pixelmapping! m.a.w. als je een computer aansluit past de resolutie dan precies in beeld zoals het hoort of krijg je overscan (heb ik met mn 2 jaar oude samsung 40" i.c.m. mac mini en is niets aan te doen, samsung is zelfs langs geweest.. :( )

trouwens moderne plasmas vreten lang niet zo veel stroom meer als 'vroeger'.. maar plasma gaat er wel uit op korte termijn.. o.a. philips stopt er komend jaar al mee.
Je weet dat je de overscan kunt compenseren in de instellingen van de videokaart van nvidia en ati? Ook bij onboard trouwens.

Het bericht van Philips was een aanname van de industrie, geen bericht van Philips.
Het zou n slechte ontwikkeling zijn, minder concurrentie enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

My lord! Wat is 46" groot zeg.. slik! Dat valt effe eh.. tegen :D
40" was ook zat geweest, nu is het ECHT een bioscoop thuis!

COD4 here I come!

p.s. wat een mooie remote zeg...

[ Voor 10% gewijzigd door Tijgert op 22-05-2008 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Tijgert schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 02:19:
My lord! Wat is 46" groot zeg.. slik! Dat valt effe eh.. tegen :D
40" was ook zat geweest, nu is het ECHT een bioscoop thuis!

COD4 here I come!

p.s. wat een mooie remote zeg...
Veel plezier ermee!
(Volgende week zegt hij: hm, een 50 inch had ook gekund!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-07 12:33
Ik weet niet meer wat te doen.
Ik wou de 40(of 46)" A656, maar had mijn bedenkingen door het 'out of the focus' probleem.
Hier schijnt nu een fix voor te zijn, maar heb de review van tweakers gelezen en de zwartwaarden blijken dan toch niet zo goed te zijn. Voor de rest is de review wel positief.
Ik ga de beslissing nog even uitstellen, misschien is er in België ook nog wel een actie bij de olympische spelen, want de 46" heeft een adviesprijs van 2200€, alhoewel ik heb te koop heb zien staan voor 1780€.

Misschien moet ik toch maar eens kijken naar een full HD plasma ipv een LCD.
Er is gewoon teveel keus en het gaat toch over 1400 a 1800€ (kan zo al moeilijk van mijn geld af ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 21:10
dadj schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 22:08:
[...]

Ja! absoluut! zelfs voor dingen waar t niet echt voor bedoeld is; GTA4 schokt een klein beetje (framerate) maar met 100Hz aan is alles smooth as silk..
je zegt dat je voor kwaliteit gaat, dan is 100Hz gewoon een vereiste.

Welke 40" heb je? Ik wil namelijk dezelfde setup (Samsung 40" met een mini). Nog tips aanbevelingen?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

(Volgende week zegt hij: hm, een 50 inch had ook gekund!)
I wish... daar is geen plaats voor qua afmetingen. Die 46" steekt al iets verder naar links dan optimaal voor mijn 5.1 setup.

Ik loop nu steeds de kamer binnen met een vorm van ontzag voor de grootte :D (foto's volgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 00:06
Ik zit hard te twijfelen wat ik ga doen. Ik kan ook deelnemen aan de actie van TNT (via een ander bedrijf, maar zelfde actie) en las dat de bestelling t/m 24 mei in behandeling worden genomen. Oftewel ik moet nu snel een beslissing gaan maken.

Ik woon nog thuis maar de planning is om op korte termijn op mezelf te gaan wonen. Het is alleen de vraag binnen hoeveel tijd ik iets heb. Ik zit daarom te twijfelen om direct voor de 40inch te gaan of die 32" van 570eu (incl. korting en wandbeugel) en dan nog af te wachten totdat ik een huis heb. Wellicht is het huisje wat ik krijg groot genoeg voor een 32" en te klein voor een 40". Dan kan ik altijd nog besluiten om die 32" door te verkopen en groter te gaan. Daarnaast twijfel ik sowieso of ik niet een plasma zou willen. Ik lees erg goede berichten over de plasma's van Panasonic en in mindere mate LG. Zaterdag ga ik kijken in wat winkels hier in de buurt om een vergelijking te maken.
In ieder geval is die samsung actie die nu loopt wel erg interessant. Daarentegen lees ik steeds meer acties (Sony) en zie ik bij BCC ook wat acties lopen.... Erg lastig om een keuze te maken, maar wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Engineer Stewie schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:38:
Ik weet niet meer wat te doen.
Ik wou de 40(of 46)" A656, maar had mijn bedenkingen door het 'out of the focus' probleem.
Hier schijnt nu een fix voor te zijn, maar heb de review van tweakers gelezen en de zwartwaarden blijken dan toch niet zo goed te zijn. Voor de rest is de review wel positief.
Ik ga de beslissing nog even uitstellen, misschien is er in België ook nog wel een actie bij de olympische spelen, want de 46" heeft een adviesprijs van 2200€, alhoewel ik heb te koop heb zien staan voor 1780€.

Misschien moet ik toch maar eens kijken naar een full HD plasma ipv een LCD.
Er is gewoon teveel keus en het gaat toch over 1400 a 1800€ (kan zo al moeilijk van mijn geld af ;) )
Een hdtv kopen door alleen op reviews af te gaan is sowieso n heel slecht plan.
Ga zelf enkele tv's testen (ook de full hd plasma's), neem je eigen spullen mee (dvd speler/ps3 bijv) en koop de tv die jij t mooiste beeld vindt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:58
Misschien een rare vraag, maar volgens de specs van samsung: http://www.samsung.com/nl...LE40A553P4RXXC&fullspec=F

Zit er op mijn tv 2 component ingangen, ik zie er zelf maar één. Is die andere ergens verstopt dan?

En weet iemand hoe "Anynet+ (HDMI-CEC)" precies werkt. Heb namelijk ook een HD-ontvanger van Samsung (DVB-C) kan ik dan instellen dat ik maar één afstandbediening nodig heb?

[ Voor 22% gewijzigd door jongetje op 22-05-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262648

Hoi,

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat betrefd de 100hz ondersteuning. Is dit nou echt een MUST have tegenwoordig. Ik weet dat voor CRT schermen dit wel het geval was door de refresh rate. Maar nu is het gewoon het interpoleren van beeldjes.

Het is of de A552 (zonder 100hz) voor €870 euro of de A656 (met 100hz) voor €1135. Dat is toch wel een behoorlijk prijs verschil. Of zijn er nog meer belangrijke verschillen tussen de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-07 12:33
Ferry34 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Ga zelf enkele tv's testen (ook de full hd plasma's), neem je eigen spullen mee (dvd speler/ps3 bijv) en koop de tv die jij t mooiste beeld vindt geven.
Mijn materiaal: XBOX360, WII en satelliet decoder van TV vlaanderen digitaal(scart), de satteliet is natuurlijk niet mee te nemen maar wordt wel het meest gebruikt.
Er zal binnenkort nog een blue ray/PS3 bijkomen.

Dus ik moet een beetje op reviews afgaan, maar ben natuurlijk ook al gaan kijken bij de plaatselijke winkels. Ik ben er nog lang niet uit, maar heb ook zolang getwijfeld toen ik mijn CRT kocht. Zo lang zelfs dat ik mij moest haasten of hij was niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb de mijne gewoon blind gekocht, balls to the wall 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roncom schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:00:
Ik zit hard te twijfelen wat ik ga doen. Ik kan ook deelnemen aan de actie van TNT (via een ander bedrijf, maar zelfde actie) en las dat de bestelling t/m 24 mei in behandeling worden genomen. Oftewel ik moet nu snel een beslissing gaan maken.

Ik woon nog thuis maar de planning is om op korte termijn op mezelf te gaan wonen. Het is alleen de vraag binnen hoeveel tijd ik iets heb. Ik zit daarom te twijfelen om direct voor de 40inch te gaan of die 32" van 570eu (incl. korting en wandbeugel) en dan nog af te wachten totdat ik een huis heb. Wellicht is het huisje wat ik krijg groot genoeg voor een 32" en te klein voor een 40". Dan kan ik altijd nog besluiten om die 32" door te verkopen en groter te gaan. Daarnaast twijfel ik sowieso of ik niet een plasma zou willen. Ik lees erg goede berichten over de plasma's van Panasonic en in mindere mate LG. Zaterdag ga ik kijken in wat winkels hier in de buurt om een vergelijking te maken.
In ieder geval is die samsung actie die nu loopt wel erg interessant. Daarentegen lees ik steeds meer acties (Sony) en zie ik bij BCC ook wat acties lopen.... Erg lastig om een keuze te maken, maar wel interessant!
Als je voor een LCD-TV wilt gaan, raad ik je sterk aan om van die actie gebruik te maken. Je krijgt een kwalitatief erg goede TV voor een prijs waar zelfs een internetwinkel niet aan kan tippen (en een wandbeugel), op de 32" na dan aangezien daar geen cashback actie bijzit. Enkel als je plasma echt een mooier plaatje vindt geven (wat je zoals iemand al gezegd had het best kunt doen door je eigen apparatuur mee te nemen en óók met de instellingen speelt), dan is de actie minder aantrekkelijk. Zoniet, zo snel mogelijk bestellen :)

Heb overigens vandaag al de bevestiging via de post van TNT gehad, dus twee dagen nadat ik hem besteld heb. Hoop dat ze hem dus ook wat eerder leveren dan bij Nico :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236146 op 22-05-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Anoniem: 236146 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:08:
[...]

Als je voor een LCD-TV wilt gaan, raad ik je sterk aan om van die actie gebruik te maken. Je krijgt een kwalitatief erg goede TV voor een prijs waar zelfs een internetwinkel niet aan kan tippen (en een wandbeugel), op de 32" na dan aangezien daar geen cashback actie bijzit. Enkel als je plasma echt een mooier plaatje vindt geven (wat je zoals iemand al gezegd had het best kunt doen door je eigen apparatuur mee te nemen en óók met de instellingen speelt), dan is de actie minder aantrekkelijk. Zoniet, zo snel mogelijk bestellen :)

Heb overigens vandaag al de bevestiging via de post van TNT gehad, dus twee dagen nadat ik hem besteld heb. Hoop dat ze hem dus ook wat eerder leveren dan bij Nico :P
Welke toestel heb jij besteld? Wat houdt eigenlijk die digitale tuner in, want ik zat naar de verschillen te kijken tussen die types, maar kon alleen een verschil in die tuner vinden (en dan was die ene 32" Full HD en die andere van 570eu HD ready). Voor mijn doeleinden zal HD ready wel voldoende zijn (films kijken via de PC). Een echte FULL HD koop ik pas als ik een eigen huisje heb voor in de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:28
Roncom schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Een echte FULL HD koop ik pas als ik een eigen huisje heb voor in de woonkamer.
Ga jij een huisje in de woonkamer plaatsen? 8)7 Daar past dan nooit meer een full hd bij!

[ Voor 7% gewijzigd door mcsluis op 22-05-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

nou...

Afbeeldingslocatie: http://www.goodtimegifts.nl/easyshopmaker/tn_e18_34.jpg

moet passen...

okay, das very offtopic... inmiddels ben ik aan het wachten tot m'n UPC HDTV digital 't op m'n 40a552 gaat doen...

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarewitch
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 15:09
nou mijn le40a656 is gisteren dus binnen gekomen, zeer leuk!
neer gezet in plaats van mijn 32" grundig crt breedbeeld ding.
Verschil mag er wel wezen. Echter het volgende probleem is alweer op getreden.
Vga aansluiting via mijn laptop krijg ik niet aan de gang. Andere laptop geprobeerd werkt ook niet.
Laptop herkent mijn samsung scherm wel maar mijn samsung scherm zegt doodleuk dat hij geen
pc connectie werkend heeft, en blijft gewoon grijs untuchable. Ergens heb ik gelezen in deze topic reeks
dat het mischien aan de vga kabel kan liggen. Dit zal ik vanavond uitsluiten. Zijn er trouwens nog mensen
die snakken naar foto's van bepaalde settings of dingen? Of andere dingen? Dan ben ik wel bereid om hier
wat foto's van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roncom schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:52:
[...]

Welke toestel heb jij besteld? Wat houdt eigenlijk die digitale tuner in, want ik zat naar de verschillen te kijken tussen die types, maar kon alleen een verschil in die tuner vinden (en dan was die ene 32" Full HD en die andere van 570eu HD ready). Voor mijn doeleinden zal HD ready wel voldoende zijn (films kijken via de PC). Een echte FULL HD koop ik pas als ik een eigen huisje heb voor in de woonkamer.
Ikzelf ben voor de 40A552 gegaan; zat zelf eerst ook aan de 32A456 te denken, maar doordat de 40A552 een nog grotere korting had en ik eigenlijk ook wel iets groter + FullHD voor de toekomst wilde, ben ik daarvoor toch gegaan :p Ik dacht dat ze beiden geen DVB hadden trouwens, maar zeker weten doe ik het niet. Daar heb je echter toch weinig/niks aan in Nederland, aangezien enkel Ned1, 2 en 3 niet geëncodeerd worden gebroadcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
mcsluis schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:00:
[...]

Ga jij een huisje in de woonkamer plaatsen? 8)7 Daar past dan nooit meer een full hd bij!
Haha......lol, ik zit op me werk en was even snel aan het typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
Anoniem: 236146 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:18:
[...]

Ikzelf ben voor de 40A552 gegaan; zat zelf eerst ook aan de 32A456 te denken, maar doordat de 40A552 een nog grotere korting had en ik eigenlijk ook wel iets groter + FullHD voor de toekomst wilde, ben ik daarvoor toch gegaan :p Ik dacht dat ze beiden geen DVB hadden trouwens, maar zeker weten doe ik het niet. Daar heb je echter toch weinig/niks aan in Nederland, aangezien enkel Ned1, 2 en 3 niet geëncodeerd worden gebroadcast.
Okey, bedankt voor je info. Deze komende dagen ga ik nog even research doen, zaterdag kijken in de winkels en dan een keuze maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjark Verhoeven schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:09:
nou...

[afbeelding]

moet passen...

okay, das very offtopic... inmiddels ben ik aan het wachten tot m'n UPC HDTV digital 't op m'n 40a552 gaat doen...
Ik ben erg benieuwd hoe de kwaliteit op jouw scherm verbeterd van een normale MediaBox naar een HDTV mediabox, en dan niet alleen de HD-kanalen, maar ook de andere kanalen, aangezien ze nu echt digitaal via HDMI ipv analoog via scart worden doorgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147417

Jaguar645 schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:12:
Argh ik wordt ondertussen een beetje gek van het feit dat Komplett nog steeds niets heeft laten weten over de levering van mijn LCD :P

Ik heb 'm ook nog steeds niet binnen gehad. Ik heb inmiddels al twee keer gebeld, waaronder gisteren. Vorige week vrijdag vertelden ze me nog dat ie begin deze week geleverd zou worden, gisteren zou het gewoon 'deze week' zijn. Zal me niks verbazen als ie volgende week pas binnen komt.

Heel erg slecht sowieso, estimated delivery date van de LE32A456 die ik besteld heb staat vooralsnog op 14 mei. Dat Samsung moeite heeft met de levering aan Komplett is irritant, maar ik vind het gewoon uitermate slecht dat ze de delivery date niet even aanpassen op de website en de klant per mail op de hoogte houden van de vertraging. Heb 't gisteren al on a sidenote vermeld, maar als ik nou volgende week nog een keer zelf moet bellen, zal ik 't wat duidelijker melden.

Sorry voor de offtopicheid verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Anoniem: 236146 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:14:
[...]

Ik ben erg benieuwd hoe de kwaliteit op jouw scherm verbeterd van een normale MediaBox naar een HDTV mediabox, en dan niet alleen de HD-kanalen, maar ook de andere kanalen, aangezien ze nu echt digitaal via HDMI ipv analoog via scart worden doorgegeven :)
Daar kan ik niet echt oordeel over geven. Ik ben van een 55cm Saba TV met analoge kabel nu overgestapt naar de 40a552 met UPC HDTV digital.

Ja, het beeld is zeker beter dan het analoge signaal (heb ik ook op de tv nog gezet), maar het valt wel op dat sommige kanalen duidelijk niet echt mooie kwaliteit zijn.
De HD discovery en Nat.Geo zijn wel echt (duidelijk) beter dan de andere digitale kanalen.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjark Verhoeven schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Daar kan ik niet echt oordeel over geven. Ik ben van een 55cm Saba TV met analoge kabel nu overgestapt naar de 40a552 met UPC HDTV digital.

Ja, het beeld is zeker beter dan het analoge signaal (heb ik ook op de tv nog gezet), maar het valt wel op dat sommige kanalen duidelijk niet echt mooie kwaliteit zijn.
De HD discovery en Nat.Geo zijn wel echt (duidelijk) beter dan de andere digitale kanalen.
Ah, oké =) Jah, sommige zenders hebben inderdaad een schofterige kwaliteit, maar over het algemeen is het vrij aardig. :) Ik denk dat ik vooral voor het EK en de OS een HDTV decodertje bestel, en daarna zie ik wel of ik 'm ook daadwerkelijk wil houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik zag vandaag een F86 in de winkel met full hd beelden, wel prachtig. Wat me opviel was dat er een behoorlijke glanslaag op zat, en dat maakte het beeld persoonlijk een stukje mooier dan de a6 serie. Maarja, in de winkel is het niet altijd even betrouwbaar.

Hoe zit het trouwens met de m70 serie? Ik zag daar een vrij goede aanbieding van, maar ik heb er ook veel klachten over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 21:10
Anoniem: 236146 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:18:
[...]

waar gekocht en voor hoeveel? Erg benieuwd naar!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
ik sta op het punt om de le-40r82 te kopen voor 716,- euro. Budget is maximaal 800 euro. Goed idee of kan ik toch beter een wat betere 37 inch kopen? Ben bij bcc en mm wezen kijken maar ben er nog niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:32
Zoveel posts, maar heb nog geen foto's van de nieuwe aanwinsten gezien (LExxA5, LExxA6,)!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:40

Kettrick

Rantmeister!

loewie-643- schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:38:
Zoveel posts, maar heb nog geen foto's van de nieuwe aanwinsten gezien (LExxA5, LExxA6,)!
http://www.10741.nl/gallery2/main.php?g2_itemId=10

:>

nieuwe kastje is er nog steeds niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cougar schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:31:
ik sta op het punt om de le-40r82 te kopen voor 716,- euro. Budget is maximaal 800 euro. Goed idee of kan ik toch beter een wat betere 37 inch kopen? Ben bij bcc en mm wezen kijken maar ben er nog niet uit...
Via personeelskorting bij een bekende van me die bij TNT werkt. Er zijn echter meer bedrijven die dezelfde actie aanbieden (ING bijvoorbeeld). In totaal betaal ik 891 voor de LE40A552 met wandbeugel en inc. verzendkosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wienen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-07 11:49
Welk type is dit nou? Als ik het goed zie lijkt het de a6 maar kan niet duidelijk zien of er een rode gloed omheen zit ivm niet zeer goede kwaliteit foto's.

Wat voor signaal input gebruik je voor tv kijken? Ziet er namelijk best aardig uit die foto's van NET5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:17
Hoeveel inch is deze A656? Is het een 37 of een 40 inch (afgaande op verhoudingen van de omgeving waar hij staat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-06 10:34
Gisteren dus men LE37A557 gaan afhalen ter vervanging van men LE27S71B.
Ik kan ze helaas niet tegelijk naast elkaar zetten om echt eens kritisch over het verschil in beeldkwaliteit te gaan :) Ik deed het trouwens vooral owv het formaat.
Wat ik wel merk is dat men kamer veel meer verlicht is, zelfs op "Verlichting: 7/10". En dat het testpatroon op de Casino Royal BR veel beter is. Het scherpte patroon heeft uiteraard geen last meer van scaling effecten (1280*720 => 1366*768 van de HDready).
Ook op het contrast patroon gaat het beeld veel geleidelijker over van zwart naar wit.
Ik ben wel geen kenner, dus ik weet niet zo zeker waar ik exact moet op letten voor een goede calibratie met die test patronen.

Toch een paar vragen.
1) Wat is in hemelsnaam het verschil tussen al die instellingen voor zwart niveau en contrast?
Je hebt HDMI-zwartniveau: Normaal, laag. Waarbij laag een donkerder beeld geeft.
Je hebt Zwartaanpassing: uit, laag, middel, hoog. Hoe hoger, hoe donkerder het beeld.
Je hebt Dynamisch contrast: uit, laag, middel, hoog. Hoe hoger hoe meer contrast uiteraard, maar dus ook hoe donkerder het beeld en verlies van detail in dat donker beeld (wat ook geld voor de 2 bovenstaande instellingen). Uit geeft een flets beeld. Laag lijkt ideaal. Waarom altijd maar opties om beeld donkerder te maken als je zo immens veel detail in de donkere regionen verliest?
En dan heb je nog de gewone contrast & helderheid settings, en daarnaast nog eens "verlichting" wat de sterkte van de backlight lijkt te besturen.
En tenslotte heb je dan nog de Energiebesparing, uit, laag, middel, hoog, auto. Bestuurt ook de backlight sterkte en auto heeft geen verschil met uit.

Ohja, DNIe+ aan, zorgt opnieuw voor meer contrast en donkerder beeld = verlies van detail in het zwart. DNIe+ is trouwens enkel selecteerbaar in Dynamische modus, en blokkeert een aantal andere settings.

xvyCC is ook enkel selecteerbaar in Film modus.
En zo zijn er nog een paar opties die enkel instelbaar zijn naargelang dynamische/standaard of film modus, en naargelang de input (TV, hdmi, component).

Daarnaast beschikt men PS3 via hdmi over de optie "Full range RGB" en "witverbetering". Die witverbetering doet niets, maar full range RGB aanzetten zorgt wederom voor meer contrast en donkerder beeld.

Jezus Christus, calibreer dat maar eens allemaal ... :s:s
Ik zat echt met men handen in men haar gisterenavond.
Suggesties zijn echt welkom, lol :)

2) Ik heb er nog niet op kunnen letten bij bluray of dvd materiaal, maar ik merk iets raars bij analoog TV beeld.
De ondertiteling (eigenlijk het volledige beeld, maar enkel bij ondertiteling valt het op, eventueel ook bij cartoons) is bij elke beeldovergang een fractie van een seconde geblurred, waarna hij zichzelf scherp stelt.
Als het beeld beweegt, blijft de ondertiteling scherp, maar als de camera in een gesprek bijvoorbeeld, constant tussen persoon 1 en persoon 2 knipt, dan heeft de ondertiteling bij elke overgang last van wat onscherpte. misschien 0.25 seconden.

Is dat het "Out of focus" probleem waar hier over gesproken werd?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:24

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dat "Full range RGB" van de PS3 doet meestal meer kwaad dan goed. Precies wat je zegt, het beeld wordt zwarter en het contrast lijkt hoger. Dus op het eerste gezicht lijkt het mooier, totdat je dus inderdaad merkt dat er een hoop detail verloren gaat.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262648

Full range RGB laat de totale range van 0-255 zien. Dus je hebt meer zwart diepte alleen moet je TV dit ook ondersteunen. Dus als je het aanzet op de PS3 moet je het ook aanzetten op de TV..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Zo ik heb sinds gister mijn tv ook in huis. Hij werd voor de tweede keer bezorgt. Ik kwam net uit mijn werk lopen toen ik de vrachtwagen zag staan. Ze waren al weer aan het inladen. Ik heb toen even een flinke sprint getrokken en was nog net op tijd om mijn schoonheid in ontvangst te nemen. :9~

Hij staat echt prachtig in mijn woonkamer. De maat is echt perfect en mijn vriendin kan er ook nog mee leven ;) Ik ben er super blij mee. Alleen heb nog niet zoveel tijd gehad om hem uit te testen, maar tot nu toe ben ik erg te vreden.

Ik zal snel wat pica's plaatsen.

Ik ging vandaag even naar de cashback actielijn bellen om te vragen of ik de streepjescode uit de doos moest snijden en om te vragen of ik de factuur die op de doos zat moest gebruiken of die ik van TNT heb gehad.

Na een paar minuten had ik iemand aan de lijn. Ik zeg "goedenmiddag" hangt hij me meteen op :X

Nog een keer gebeld. ik mijn vragen voorgelegd.

- welke streepjes code u moet hebben weet ik niet :? Deze vraag heb ik al heel vaak gehad, maar weet het nog steeds niet 8)7
- heeft u hem niet bij een winkel gekocht dan geld de actie niet. Van de actie tussen Samsung en TNT heb ik nog nooit gehoord.

Voor deze hulp betaal je ook nog eens 20 eurocent per minuut |:(

Toen maar naar TNT gebeld en die kon mij als prima uitleggen.

EDIT
Ik moest gewoon het witte etiket uitsnijden uit de doos en die opsturen. En de factuur nemen die op de doos was geplakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Nico111 op 23-05-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Misschien is het leuk als je het ons dan ook even vertelt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262559

Hi,
ook ik ben van plan een a656 aan te schaffen (waarschijnlijk 46 inch). Daarom was ik laatst bij de BCC om hem live te aanschouwen. Het demonstratiefilmpje van philips (ik geloof dat het 1080p 60 hertz was) werd op alle lcd tv's afgespeeld. Ik was tevreden met hetgeen de a656 vertoonde (de instellingen zouden qua kleur en brighteness misschien beter kunnen), totdat mijn vriendin mij er op wees dat bij een verticale, snelle verplaatsing van een maisveld over het scherm, de a656 dit redelijk schokkerig liet zien. Er boven stond een nieuw model van phillips (die dure) en deze vertoonde de beelden soepeltjes. Nou hoor ik sommige tweaker-posters over de 100hz technologie en dat die deze problemen geeft. Maar is het nou zo dat als de 100hz functie op hoog staat, dat deze problemen opdoemen? Zo ja, dan betekent dit toch dat de processor niet krachtig genoeg is voor deze functie? Of is het te wijten aan de conversie van 60 naar 100 hz en is daarom de 120 hz (X2) mode in het leven geroepen (ik dacht dat deze was omdat 5 X 24 hz ook 120 was)?
Als iemand mij zou kunnen uitleggen wat het probleem is achter deze schokkerige beelden, ben ik diegene zeer dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262787

Hi ik zit te twijfelen over de aankoop van de Samsung LE40A656 of de LE46A552.
Bij het bekijken in de winkel dat het beeld van de A656 met name bij grote vlakken en donkere kleuren helderder is, de LE46A552 geeft toch een wat fletser beeld. Overigens heb ik het idee dat de fletsheid bij voetbal beelden weer een voordeel kan geven.

Heeft een van jullie vergelijkbare ervaringen ? Wat stellen jullie voor ? Gaan voor de grootte of kwaliteit ?? Verder vraag ik mij af of het Chrystal scherm van de 656 niet voor een grotere lichtreflexie zorgt (vaak mijn grootste ergenis)

Verder heb ik ergens gelezen dat wanneer je via Blue Ray films wil kijken, het verstandig is om een TV te kopen waarvan de beeldfrequentie van 50 naar 48 of van 100 naar 72 kan instellen. Indien je op 50 op 100 hz blue ray kijkt kan dit voor een schokkerig beeld zorgen.
Voor beide TV's kan ik hier in de handleiding niets over vinden. Is het zo dat dit voor deze tv's niet kan? Is dit werkelijk een probleem voor Blue Ray ?

Alvast bedankt voor jullie tips of ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ik heb nu wel een
Vogel Original VFW 040 wandbeugel over.
Mag ik nu ook op dit forum mijn mail adres achter laten voor geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zelf ga ik denk ik voor de LE32A552, het enige waar ik niet uitkom is wat nou het voordeel is van de LE32A656 t.o.v. van de LE32A552.

Wat specificaties betreft zijn ze bijna hetzelfde, op een extra HDMI poort voor de 656 na dan. Alleen de LE32A656 is wel een heel stuk duurder (logisch want hij komt uit de 6 serie). Kan iemand vertellen of er nog meer verschillen tussen beide televisies zijn?

De LE32A656 heb ik trouwens nog nergens kunnen zien, de LE32A552 wel en ik vond die prima beeld hebben maar ik kan dus niet vergelijken met de 656.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
100Hz al zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Nou, hier dan mijn setupje:
Rechts naast mijn 46" Sammie zie je een piepklein 24" monitortje staan... schattig :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eikelman/temp/sammie.jpg

De rode rand is hier erg duidelijk aanwezig, maar dat komt door de flits o.i.d. want in real life is hij heel subtiel. Laat je hierdoor niet beinvloeden.

[ Voor 15% gewijzigd door Tijgert op 23-05-2008 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Tijgert schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:30:
Nou, hier dan mijn setupje:
Rechts naast mijn 46" Sammie zie je een piepklein 24" monitortje staan... schattig :)

[afbeelding]

De rode rand is hier erg duidelijk aanwezig, maar dat komt door de flits o.i.d. want in real life is hij heel subtiel. Laat je hierdoor niet beinvloeden.
Ray toch, ik had echt wat anders verwacht van jou kamer en opstelling :o ! En ik wil kunnen klikken op de foto voor een vergroting, of zal ik gewoon een keertje bij je langs komen 8).

Mijn woonkamer is nu ook 46" ready, hele dag bezig geweest om alles te verplaatsen en de juiste opstelling te vinden (en de kabel mess netjes weg te werken), en gevonden! Nu nog alleen het scherm bestellen/halen bij Vincent :D.

We want more more more picca`s!

PS: Topic 11 zit eraan te komen (gaat goed!) 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Dit was een snelle shot met mijn N73, de glamour shots komen zodra alles gestoft en opgeruimd is, including action shots met CCoD4 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Ik kan bevestigen dat de firmware upgrade die hier gepost werd ook werkt op de A557 en dat die wel degelijk het out of focus probleem oplost. Enige nadeel is dat ik al men zenders en calibratie instellingen terug kwijt ben :(

Er is zelfs een eenvoudiger manier voor de update:
Use the hotplug method, with TV off put the USB stick (with FW file saved to folder named MT8226) then press the source button at bottom right side of the set, then at same time hold the power on button on the remote. Message should come on saying upgrading.

Too many people are going into the service menu and messing with wrong things, this will invalidate your warranty.

[ Voor 49% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 23-05-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Anoniem: 259478 schreef op zondag 20 april 2008 @ 07:56:
Ik heb dus sinds gisteren de LE46A552 staan, en dit is echt een machtig toestel.
Kan hem niet vergelijken met een 6 reeks aangezien die hier nog niet te krijgen zijn,
had eerst een "nieuwe" LE46N87 , maar toen ik bij thuiskomst in het Service Menu
ging piepen om zeker te zijn bleek dat hij 1780 uren achter de rug had.
Na dit te melden kon ik direct wisselen, de 5 was net binnen, en heb daar dan maar voor gekozen
maar wat een verschil met de n87!
Is dat verschil zo groot? Ik zit enorm te twijfelen tussen de m70 serie, de nieuwe a serie (maar dan wel hdready a4) of bv een R80. Allemaal op 37 inch. Waarbij krijg ik de beste beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17
Ik heb ook maar eens een TV besteld en verwacht hem aanstaande donderdag in huis.

Mijn keus was gevallen op de Samsung LE40N87.

Ik had bij de winkel een keuze uit de 32" of de 40" variant maar het prijsverschil was maar 76 euro en ja dan is de keus snel gemaakt.

Maar kan iemand mij vertellen hoe de beeldkwaliteit is met normale UPC kabel tv? Alle andere bronnen ben ik niet heel huiverig voor gezien mijn X360 en Dvd speler beiden via Component lopen. En de DVD input via scart heb ik in de winkel gezien op een korte afstand en dat zag er werkelijk al subliem uit.

Ik hoor allerlei verhalen over het upscalen en dergelijke dat dat zeer zichtbaar zou zijn met normale tv. En zijn er toevallig nog issues met deze tv zoals clouding of banding?

Ik ga ongeveer 3 tot 3,5 meter er vanaf zitten en ik ga hem aan de muur hangen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-06 12:00
Ik ben na iets van 3 weken bezig aan het kijken voor een nieuwe TV. Ik heb echt zo veel recviews etc gelezen. Ik kan maar geen keuzen maken tussen deze 3:

a) Sony KDL-40W4000

b) Sony KDL-40V4000

c) Samsung LE40F86BD

Ik kom er gewoon echt niet uit! Kan iemand me een beeeetje helpen een richting in te duwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik heb de LE40F86BD toevallig gisteren werkend gezien en wat is dat een prachtige tv. Ik vond hem er gigantisch uitspringen, in een winkel vol lcd's had deze imho de beste beeldkwaliteit. Maarja, in een winkel is het lastig vergelijken (de ironie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
SpoekGTi schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:57:
Ik heb ook maar eens een TV besteld en verwacht hem aanstaande donderdag in huis.

Mijn keus was gevallen op de Samsung LE40N87.

Ik had bij de winkel een keuze uit de 32" of de 40" variant maar het prijsverschil was maar 76 euro en ja dan is de keus snel gemaakt.

Maar kan iemand mij vertellen hoe de beeldkwaliteit is met normale UPC kabel tv? Alle andere bronnen ben ik niet heel huiverig voor gezien mijn X360 en Dvd speler beiden via Component lopen. En de DVD input via scart heb ik in de winkel gezien op een korte afstand en dat zag er werkelijk al subliem uit.

Ik hoor allerlei verhalen over het upscalen en dergelijke dat dat zeer zichtbaar zou zijn met normale tv. En zijn er toevallig nog issues met deze tv zoals clouding of banding?

Ik ga ongeveer 3 tot 3,5 meter er vanaf zitten en ik ga hem aan de muur hangen.
Ik heb nog nooit een mooi tv beeld gezien op een lcd tv, wel enigsinds acceptabel in het geval van digitenne. Dus verwacht er maar niet teveel van. Maar waar heb je tv voor nodig, ik hoorde dat de gouden kooi 2 kwam :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Kan het kwaad als je in het service menu de instellingnen voor de zaptijd gaat aanpassen?

Vervalt de garantie omdat je in het service menu bent geweest?

Of kan het schadelijk zijn voor de tv als je het verandert. Het lijkt me niet, maar waarom zet Samsung deze snelheid dan zo tergend langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Laatst online: 20:39
Bij mijn tv heb ik last van een soort gekraak als ik zap bij zapsnelheid 0. (Me speakers geven een enorm kraak geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
2 vraagjes over men LE-A557
- Is het mogelijk tijdens het zappen tussen externe bronnen de ongebruikte bronnen over te slaan?
Zéér storend als je tussen TV, DVD/HDD recorder op component en PS3 op HDMI wil zappen.
Het is geen kwestie van even rap 3x na elkaar op SOURCE duwen om naar Component te gaan; nee: *klik*wachten op Ext1, *klik*wachten op Ext2, enzovoort.
Ik ben zelfs nog van plan men dvd/hdd op HDMI te steken.
Dat wil zeggen: voorbij Ext1, Ext2, Component, PC en HDMI1 zappen. :s

- Wat doet de 24p eigenschap nu eigenlijk?
Als ik men PS3 voor Blurays op 1080/24p instel, dan toont met tv ook effectief "1920x1080@24Hz", echter als een wagen voorbij rijdt op een statisch beeld bijvoorbeeld, dan zie ik die elke seconde ofzo even "freezen".
Dat is die 3:2 pulldown of iets in die aard waarschijnlijk. Doet er niet toe.
De vraag is: als dat met die 24p niet is opgelost, wat is er dan wél opgelost met 24p ondersteuning? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:58:
- Is het mogelijk tijdens het zappen tussen externe bronnen de ongebruikte bronnen over te slaan?
Zéér storend als je tussen TV, DVD/HDD recorder op component en PS3 op HDMI wil zappen.
Het is geen kwestie van even rap 3x na elkaar op SOURCE duwen om naar Component te gaan; nee: *klik*wachten op Ext1, *klik*wachten op Ext2, enzovoort.

- Wat doet de 24p eigenschap nu eigenlijk?
Als ik men PS3 voor Blurays op 1080/24p instel, dan toont met tv ook effectief "1920x1080@24Hz", echter als een wagen voorbij rijdt op een statisch beeld bijvoorbeeld, dan zie ik die elke seconde ofzo even "freezen".
Dat is die 3:2 pulldown of iets in die aard waarschijnlijk. Doet er niet toe.
De vraag is: als dat met die 24p niet is opgelost, wat is er dan wél opgelost met 24p ondersteuning? :)
Over dat zappen denk ik dat het op deze manier kan:

Menu dan Source kiezen en gewoon kiezen welke Source je wilt, althans zo gaat het bij mij het snelst op de 225MW. Over dat zappen heb ik me ook een tijdje gestoord tot ik achter deze manier kwam, meer menuutjes maar duurt korter om te switchen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daryll84
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:57
Ik zag net een site, Goedkoopste.nu, met hele scherpe prijzen en ze hebben een echte winkel in Zaandam. Waarschijnlijk kan je daardoor gebruik maken van de Samsung cashback aktie, maar dat weet ik niet zeker. Zo ja, dan krijg je wel hele mooie prijzen.

40A656 na cashback 1177
46A656 na cashback 1339

Ken ze alleen niet, dus heeft iemand (goede of slechte) ervaringen met deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:58:
Het antwoord op jou vraag (en je bent bekend hier) is al meerdere malen voorbij gekomen in dit mooie (bijna al weer VOLLE) topic. Het is niet mogelijk de verschillende sourches over te slaan. Koop een harmony van bijvoorbeeld Logitech, of Harman/Kardon. Daar kan je dit wel doen, en maak hier dagelijks veel gebruik van -ook al heb ik NOG geen Samsung TV-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Laatst online: 19-03 12:36
Nico111 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:19:
Kan het kwaad als je in het service menu de instellingnen voor de zaptijd gaat aanpassen?

Vervalt de garantie omdat je in het service menu bent geweest?

Of kan het schadelijk zijn voor de tv als je het verandert. Het lijkt me niet, maar waarom zet Samsung deze snelheid dan zo tergend langzaam?
Ik denk dat Samsung dat niet voor niets gedaan heeft. Ze zullen het zeker niet gedaan hebben om consumenten te pesten, dus ik denk dat het een technische reden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Weet iemand al hoeveel input lag erop de 40a656 zit?
De 40W4000 heeft namelijk geen input lag en is daarmee als enige LCD (of watvoor TV dan ook) vergelijkbaar met CRT.

Trouwens wat een leipe review van tweakers op de 40a656. Volgens hun zijn de zwartwaardes niet goed en zelfs slechter dan de 37LZD85 terwijl HDTVTest zegt dat de zwartwaardes helemaal niet goed zijn op de Panansonic. De Samsung is vergelijkbaar of beter dan de 40W4000 die overigens net zo goed is als de 42PZ85 (ja Plasma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 22:42
Daryll84 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:37:
Ik zag net een site, Goedkoopste.nu, met hele scherpe prijzen en ze hebben een echte winkel in Zaandam. Waarschijnlijk kan je daardoor gebruik maken van de Samsung cashback aktie, maar dat weet ik niet zeker. Zo ja, dan krijg je wel hele mooie prijzen.

40A656 na cashback 1177
46A656 na cashback 1339

Ken ze alleen niet, dus heeft iemand (goede of slechte) ervaringen met deze shop?
Misschien even bellen of ze deelnemen aan de cash-back actie van samsung?

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightning89
  • Laatst online: 20:39
Daryll84 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:37:

40A656 na cashback 1177
46A656 na cashback 1339

Heb daar ook mijn Samsung 37M87 gehaald. Wat gerommel over prijs in eerste instantie (Ze hadden namelijk op hun site een verschil van meer dan 150 euro vergeleken met de goedkoopste aanbieder op kieskeurig maar dit bleek een fout te zijn). Je kan inderdaad zeggen dat ze een winkel hebben maar eigenlijk is het een kleine kamer met een afhaalbalie. Denk niet dat het onder samsung cashback valt, het beste kan je samsung en goedkoopste.nu bellen/mailen dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
In verband met mijn afwezigheid vanavond en morgen ochtend (lees: vriendin) heb ik topic 11 alvast geopend!

[LCD TV] Samsung LCD TV`s (alle series) Deel 11

[ Voor 25% gewijzigd door W.Wezz op 24-05-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 13:01

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zit op dit moment te kijken voor een goedkoop LCD TV dat niet al te groot is. Geluid maakt mij niet uit omdat hij op mijn versterker aangesloten wordt. Het enige wat ik als eis heb is dat de kleuren een beetje redelijk natuurgetrouw maar toch levendig zijn, het beeld nauwelijks of geen ghosting vertoond met snelle films e.d.

Qua prijs leek mij de Samsung LE 32 R81 wel wat, maar weet niet of deze voldoet aan mijn paar kleine eisen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
W.Wezz schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:28:
[...] (en je bent bekend hier)
Wat bedoel je hiermee? :)

En enig antwoord hier op? :)
[...]dan zie ik die elke seconde ofzo even "freezen". Dat is die 3:2 pulldown of iets in die aard waarschijnlijk. Doet er niet toe.
De vraag is: als dat met die 24p niet is opgelost, wat is er dan wél opgelost met 24p ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Ik heb een vraag over die DVB tuners in de schermen..
Kan ik hiermee gewoon een abbo afsluiten bij UPC of iets dergelijks en dan het kaartje in de tv stoppen en zo digitale tv kijken?

Of kan dit niet door de encryptie die op de niet publieke zenders zitten? Want hier had ik al wel wat over gelezen, maar kwam beetje onduidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Laatst online: 20:50

Barca

In Search Of Sunrise

Nico111 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:39:- welke streepjes code u moet hebben weet ik niet :? Deze vraag heb ik al heel vaak gehad, maar weet het nog steeds niet 8)7
- heeft u hem niet bij een winkel gekocht dan geld de actie niet. Van de actie tussen Samsung en TNT heb ik nog nooit gehoord.
EDIT
Ik moest gewoon het witte etiket uitsnijden uit de doos en die opsturen. En de factuur nemen die op de doos was geplakt.
Ik heb ook gebruik gemaakt van de TNT - Samsung actie en er prijkt hier nu een gloednieuwe LE40A656 voor een prikkie! _/-\o_

Je moet dus een kopie van de factuur opsturen, maar ook de Samsung sticker die op de doos zit. Die sticker zit muur, echt MUURvast... en dus heeft m'n ma hem er met een strijkbout af moeten futselen. 8)7 Maar het is gelukt. :)

Edit: Ik zie nu dat er reeds een deel 11 is, excuus hoor :)

[ Voor 3% gewijzigd door Barca op 25-05-2008 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262968

Ik heb de samsung LE-40A552 besteld. Hij was helaas niet op voorraad, moet helaas wachten tot woensdag (wat gaat de tijd langzaam). Heeft iemand deze tv ook? en wat zijn de ervaringen van dit toestel. Ik hoor of zie bijna niks op dit forum over dit type....

Dit is mijn nieuwe aanwist van de 5 serie..... _/-\o_

http://www.samsung.com/nl...v&model_cd=LE40A552P3RXXC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Anoniem: 262968 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:23:
Ik heb de samsung LE-40A552 besteld. Hij was helaas niet op voorraad, moet helaas wachten tot woensdag (wat gaat de tijd langzaam). Heeft iemand deze tv ook? en wat zijn de ervaringen van dit toestel. Ik hoor of zie bijna niks op dit forum over dit type....

Dit is mijn nieuwe aanwist van de 5 serie..... _/-\o_

http://www.samsung.com/nl...v&model_cd=LE40A552P3RXXC
Ik heb het nu een tijdje en vind het super :) review een paar pagina's terug na te lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262968

Anoniem: 181923 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 20:59:
[...]

Ik heb het nu een tijdje en vind het super :) review een paar pagina's terug na te lezen..
\

Op welke pagina dagi? ik kan het zo snel niet vinden! vol verwachting klopt ons hart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic niet bedoeld voor het organiseren van inkoopacties e.d. en ook niet voor vragen en discussies waar de TV het goedkoopst kan worden gekocht.