Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-08 14:17
ik heb even een vraagje over de google maps die er in zit, wordt daarvoor ook data van het internet gestreamd?
(met hi eindeloos online mag je eindeloos websites bekijken, maar moet je voor het streamen betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bisselke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:09
Tim_ko schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:35:
ik heb even een vraagje over de google maps die er in zit, wordt daarvoor ook data van het internet gestreamd?
(met hi eindeloos online mag je eindeloos websites bekijken, maar moet je voor het streamen betalen).
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat met streamen alleen het streamen van geluid en video's word bedoeld. zoals bijv youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nee, Google Maps is gewoon vrij te gebruiken als je eindeloos online hebt, geen streaming dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Ik zit ook te denken om de C902 te nemen als opvolger van m'n Nokia E51. Ik heb alleen een vraag die ik maar niet beantwoord krijg: kan je ook certificaten installeren op de telefoon? Deze zijn nml nodig voor de beveiligde verbinding met Exchange ActiveSync. Ik kan er op de SE site niks over vinden, ook niet in de handleiding en in dit topic is er ook nog niet over gesproken (net ff 21 pagina's doorgenomen). Heeft hier iemand ervaring mee? Of kan iemand ff kijken of er een optie in het menu is met Certificaat Management of iets dergelijks?

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Laatst online: 13-09 21:51
Klopt het dat je bij de C902 niets kwa geluidsinstellingen kunt verstellen wat bijv. wel bij de k750i kan. Daar zat namelijk een kleine maar wel erg relaxe equalizer in :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bisselke
Strider schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:24:
Klopt het dat je bij de C902 niets kwa geluidsinstellingen kunt verstellen wat bijv. wel bij de k750i kan. Daar zat namelijk een kleine maar wel erg relaxe equalizer in :)
Je hebt volgens mij precies dezelfde equalizer instellingen. Heb ook een K750i gehad. Ik zal ff opnoemen welke er op de C902 zitten : Normaal, Bass, Mega Bass, Spraak, Treble verhogen.

Nog meer dan in de k750i dus volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-08 22:49
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:25:
Ik heb net een c902 modpakket geinstalleerd op mijn mobiel :D
Erg mooi pakket!

Bestaat onder andere uit een paar hele vette flash thema's, camdriver en loud acoustics.

Hier de link voor het pakket en het benodigde programma:

http://chomikuj.pl/okti/c902/c902_modpack_v2_by_0kti.rar
http://rapidshare.com/files/159361072/a2uploader.rar

Kleine howto:
1 Unzip het pakket, open het programma, bij misc files open je script.txt uit het modpakket
2 Zet je telefoon uit, druk op write script in het programma
3 Houd de 'C' toets ingedrukt op je telefoon totdat het programma je mobiel herkent
4 Laat het programma zijn ding doen totdat het READY is :D
5 Klaar is kees
Ej man,

bedankt voor deze waanzinnige tip! Telefoon is weer helemaal hip met deze flashthemes haha echt grappig... In het begin baalde ik dat ik deze telefoon had gekocht, want slechts 1 flash theme zat erop en er konden nog geen nieuwe flashthemes bijgezet worden.. nu dus wel:D thanx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem1509
  • Laatst online: 18-08 22:49
(jarig!)
nose schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:39:
Ik zit ook te denken om de C902 te nemen als opvolger van m'n Nokia E51. Ik heb alleen een vraag die ik maar niet beantwoord krijg: kan je ook certificaten installeren op de telefoon? Deze zijn nml nodig voor de beveiligde verbinding met Exchange ActiveSync. Ik kan er op de SE site niks over vinden, ook niet in de handleiding en in dit topic is er ook nog niet over gesproken (net ff 21 pagina's doorgenomen). Heeft hier iemand ervaring mee? Of kan iemand ff kijken of er een optie in het menu is met Certificaat Management of iets dergelijks?
Volgens mij kan het wel...

Heb pas mijn telefoonboek via de HI site geupdate en dat moest ook via de exchange activesync.. deze certificaat werd automatisch door een smsje van hi geprogrammeerd in mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

willem1509 schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:21:
[...]

Volgens mij kan het wel...

Heb pas mijn telefoonboek via de HI site geupdate en dat moest ook via de exchange activesync.. deze certificaat werd automatisch door een smsje van hi geprogrammeerd in mijn telefoon...
Ja okee, dan krijg je een certificaat van hi ge-sms-t. Maar ik ben benieuwd hoe ik een eigen root-certificaat in de telefoon ga krijgen. Nouja, erin krijgen zal geen probleem zijn, maar meer het feit hoe 'ie dat certificaat gaat gebruiken :)

[ Voor 9% gewijzigd door nose op 02-12-2008 00:12 ]

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Zijn er mensen die toevallig echte foto's van de c902 james bond uitvoering hebben?

Krijg ze via google niet gevonden, of alleen de perfecte belichtingsfoto's ;)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze mobiel 2 weekjes geleden ook gehad. Helaas na één dag al weer overleden, omdat een vriend hem perongeluk op de straat liet vallen. Iemand ervaring hiermee? Vind het wel raar namelijk, aangezien ik mijn Samsung D900 wel honderden keer heb laten vallen, terwijl deze nog steeds perfect werkt.

Heb mijn mobiel opgestuurd naar de verzekering, krijg gelukkig alles vergoed ;)

@up:
Zal zo snel mogelijk foto's posten van de James Bond versie, zodra ik mijn geld weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Strider schreef op woensdag 03 december 2008 @ 15:10:
Zijn er mensen die toevallig echte foto's van de c902 james bond uitvoering hebben?

Krijg ze via google niet gevonden, of alleen de perfecte belichtingsfoto's ;)
Ik heb snel even wat foto's gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/325682/c902_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl.getdropbox.com/u/325682/c902_2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntonV schreef op woensdag 03 december 2008 @ 20:21:
[...]

Ik heb snel even wat foto's gemaakt:

[foto's]
Kwijl :9~ Nu word ik weer jaloers. Iemand trouwens enige ervaring mbt verzekeringen? En iemand die weet hoelang het ongeveer duurt voordat je je geld op je rekening krijgt gestort?

Waar heb jij trouwens de James Bond versie gehaald? Kreeg je er ook een 2GB geheugenkaartje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 december 2008 @ 08:42:
[...]

Waar heb jij trouwens de James Bond versie gehaald? Kreeg je er ook een 2GB geheugenkaartje bij?
Ik heb deze telefoon bij een (telefonische) contractverlenging van KPN gekozen, er zat ook een 2GB geheugenkaartje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2008 @ 19:52:
Heb deze mobiel 2 weekjes geleden ook gehad. Helaas na één dag al weer overleden, omdat een vriend hem perongeluk op de straat liet vallen. Iemand ervaring hiermee? Vind het wel raar namelijk, aangezien ik mijn Samsung D900 wel honderden keer heb laten vallen, terwijl deze nog steeds perfect werkt.
Dat je D900 het nog deed wil natuurlijk niet zeggen dat je het als vanzelfsprekend moet beschouwen dat zo'n apparaat nog werkt na een val ;) Die dingen zijn er uiteraard niet voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Thanks voor de foto's! Ik denk dat ik toch voor zwart ga :)

Andere vraag, zit er nu eigenlijk nog snelheidsverschil in de Memory Stick Micro™ (M2™) kaartjes?

En, wordt de c902 trager van een 2 of een 4gb kaartje?

[ Voor 14% gewijzigd door Strider op 04-12-2008 12:48 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bisselke
Zijn er al mensen die de nieuwe camdriver hebben geprobeerd? De Camdriver 1.1 van Strong, die in het Okti mod pakket zit?

Wat zijn jullie bevindingen over deze camdriver?
Is het de moeite waard om deze te installeren?

en verlies je dan je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Weet iemand toevallig hoe je vanaf de telefoon een ringtone kan verzenden naar een anderre telefoon of pc?

Als ik het volgende doe:

Instellingen -> Geluid & signalen -> Ringtone
En doe 'alsof' ik een ringtone wil kiezen, dan kun je daar de ringtone niet verzenden.

Bij me oude SE K800i kon ik via de tab Media ook bij de ringtones komen en dan kon ik ze wel versturen.
Hoe werkt dit met de C902?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doe je via bestands beheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVaRiOuS
  • Laatst online: 27-07-2022
Heb het gevonden..

Agenda -> Bestandsbeheer...

bedankt man! zo daar heb ik gewoon een 3 maanden over gedaan hahahaha

[ Voor 27% gewijzigd door DaVaRiOuS op 05-12-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
Hoi, ik heb sinds enkele dagen ook een c902.
Ik heb enkele vragen m.b.t. het maken van portet foto's in de avonduren.
Bij de toepassing Photo Mate, wordt aangeraden om de functie twilight portait voor portretten en twilight landscape voor landschappen te gebruiken bij scene selectie. Ik kan heb deze functies niet bij scene selection. Hoe zit dat bij jullie?

Verder kun je andere content voor photo mate downloaden en checken voor updates. Maakt je telefoon dan kosten voor het maken van een internetverbing?

Wat voor instellingen van de camera gebuiken jullie voor portetten bij low light omgevingen? Gebruiken jullie de flitser, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bisselke schreef op donderdag 04 december 2008 @ 23:43:
Zijn er al mensen die de nieuwe camdriver hebben geprobeerd? De Camdriver 1.1 van Strong, die in het Okti mod pakket zit?

Wat zijn jullie bevindingen over deze camdriver?
Is het de moeite waard om deze te installeren?

en verlies je dan je garantie?
De garantie vervalt niet, de software kan je zo naar origineel herstellen. Ik vond de 1.1 camdriver niet zo speciaal, heb gewoon weer de oude erop gezet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QkleQ schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:10:
Hoi, ik heb sinds enkele dagen ook een c902.
Ik heb enkele vragen m.b.t. het maken van portet foto's in de avonduren.
Bij de toepassing Photo Mate, wordt aangeraden om de functie twilight portait voor portretten en twilight landscape voor landschappen te gebruiken bij scene selectie. Ik kan heb deze functies niet bij scene selection. Hoe zit dat bij jullie?

Verder kun je andere content voor photo mate downloaden en checken voor updates. Maakt je telefoon dan kosten voor het maken van een internetverbing?

Wat voor instellingen van de camera gebuiken jullie voor portetten bij low light omgevingen? Gebruiken jullie de flitser, of juist niet?
Bij scene selection heb ik die modes ook niet. Dat ligt er denk ik aan dat die handleiding verouderd is en door de firmware updates zijn deze modes er al uitgehaald ofzo?

Daarnaast moet je geen flits gebruiken bij low light, dit omdat de flits veel te zwak is en daardoor komen je fotos juist donkerder uit dan zonder flits.
Flits alleen gebruiken wanneer er nog redelijke verlichting is en bij objecten van dichtbij.
Maar verwacht sowieso geen wonderen van low light shots, mijn ervaring is dat deze telefoon zeer belabberd is bij low light.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:53
Hoi, ik heb mijn c902 net geupdate.
Ik heb nu de versie R3DA026 en heb een vodafone branded toestel.
Is dit de laatste versie?
Ik heb cam versie 2.1, ik neem aan dat dat de recentste is?

Verder heb ik een probleem. Ik heb enkele swf files gedownload van http://www.trekker-reactor.isq-networks-server.com/se-stuff/ .
Ik wil deze als wallpaper gebruiken, dit lukt. Maar na +/- 15 seconden wordt mijn scherm zwart, terwijl ik bij bij screensaver "geen" heb ingesteld. Wie weet wat te doen, zonder dat het scherm zwart wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 11:18
QkleQ schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 20:37:
Hoi, ik heb mijn c902 net geupdate.
Ik heb nu de versie R3DA026 en heb een vodafone branded toestel.
Is dit de laatste versie?
Ik heb cam versie 2.1, ik neem aan dat dat de recentste is?

Verder heb ik een probleem. Ik heb enkele swf files gedownload van http://www.trekker-reactor.isq-networks-server.com/se-stuff/ .
Ik wil deze als wallpaper gebruiken, dit lukt. Maar na +/- 15 seconden wordt mijn scherm zwart, terwijl ik bij bij screensaver "geen" heb ingesteld. Wie weet wat te doen, zonder dat het scherm zwart wordt?
Ik heb mijn een paar weken geleden geupdate en ik heb versie R3DA028. Dat jij 026 hebt, komt daardat je een Vodafone branded hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jortjuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-07-2023
die van mij is kapot gegaan :( mijn sim reader was een pinnetje van afgebroken nadat ik het sim kaartje voor de 2de keer eruithaalde voor de verwisseling naar het t-mobile sim kaartje, dus toen ben ik naar de winkel gegaan voor reparatie en nu moet ik dus 150 euro betalen als reparatie. Heeft iemand nog goedkopere alternatieven om de mobiel te maken?

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

O shit o shit o shit, ik heb me telefoon geupdate, alleen ik ben nu: Al me tel nummers kwijt (die staan op een andere sim die waarschijnlijk niet meer werkt)
Me scherm wordt niet optimaal gebruikt, de kleurinstelling is gewoon zwaar verrot.
Opstarten etc is geen ruk sneller.
Ik ben ook al me berichten kwijt, dit is echt om te huilen zeg. !!!
Wie kan me helpen dit recht te trekken want dit is wel een hele erge domper.

[ Voor 8% gewijzigd door Stekeltje op 18-12-2008 00:56 ]

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

jortjuh schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:37:
die van mij is kapot gegaan :( mijn sim reader was een pinnetje van afgebroken nadat ik het sim kaartje voor de 2de keer eruithaalde voor de verwisseling naar het t-mobile sim kaartje, dus toen ben ik naar de winkel gegaan voor reparatie en nu moet ik dus 150 euro betalen als reparatie. Heeft iemand nog goedkopere alternatieven om de mobiel te maken?
Ik heb heel vroeger wel eens een simslot gerepareerd met veercontactjes uit een oud PCI slot van een defect moederbord.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• St00mwals
...Ruud... schreef op donderdag 18 december 2008 @ 00:53:
O shit o shit o shit, ik heb me telefoon geupdate, alleen ik ben nu: Al me tel nummers kwijt (die staan op een andere sim die waarschijnlijk niet meer werkt)
Me scherm wordt niet optimaal gebruikt, de kleurinstelling is gewoon zwaar verrot.
Opstarten etc is geen ruk sneller.
Ik ben ook al me berichten kwijt, dit is echt om te huilen zeg. !!!
Wie kan me helpen dit recht te trekken want dit is wel een hele erge domper.
Heb je voor het updaten een backup gemaakt met de SE software?
Deze moet je (volgens mij) dan gewoon terug kunnen zetten en dan moet je alles weer hebben....

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:15

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

jortjuh schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 13:37:
Daar zou ik gewoon garantie op claimen: het hoort niet dat het stukgaat als je een sim wisselt; dat is het hele idee achter die gsm's, dat je die simmetjes kan wisselen.

Als je de garantie niet krijgt zijn daar topics genoeg over..

ping 127.212.23.124

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:19

Side-Kick

Timmy!

St00mwals schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:34:
[...]

Heb je voor het updaten een backup gemaakt met de SE software?
Deze moet je (volgens mij) dan gewoon terug kunnen zetten en dan moet je alles weer hebben....
Met de SE PC suite is het volgens mij alleen mogelijk een backup te maken van de contacten, kalender, taken, notities en bladwijzers. De overige zaken kun je volgens mij alleen opslaan op een SD kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Ik heb google gewoon afgezocht maar.. het komt er gewoon op neer dat ik screwed ben. Ik probeer de nummers gewoon terug te fixen. Smsjes zijn gewoon verloren :(. Maarja ik heb wel geleerd voor een volgende keer xD.

Update dacht ik dat er door de updater zelf gedaan werd maar dat is niet zo. Ik heb gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Vreemd probleempje.....

Een collega heeft voor een Italiaans familielid een C902 gekocht omdat die van mij (Vodafone branded) ook de Itakliaanse taal had. Zijn aangeschafte GSM is simlock vrij en bevat geen Italiaans???
Nu heeft hij even snel de SIM over kunnen zetten om te zien wat er gebeurde maar de telefoon herkent de SIM niet, het gaat om een simkaart van de provider TIM. Andere simkaarten werken wel en die sim in de originele telefoon ook.

Iemand enig idee hoe de telefoon Italiaans te maken is en waarom de sim niet gezien wordt?

Ik kwam wel een torrent tegen met 16.5Gb aan SE flashes waarin vele files staan oa. ook voor de C902, wel gedowned maar onduidelijk welke file wat precies bevat.....

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Strider schreef op donderdag 04 december 2008 @ 12:40:
Thanks voor de foto's! Ik denk dat ik toch voor zwart ga :)

Andere vraag, zit er nu eigenlijk nog snelheidsverschil in de Memory Stick Micro™ (M2™) kaartjes?

En, wordt de c902 trager van een 2 of een 4gb kaartje?
Hmmz weet niemand dit?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De c902 wordt zeker slomer van meer geheugen.... Veel verschil zit er denk ik niet tussen M2 kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook z'n last van het uitvallen/vastlopen van dit toestel?
Wat is hier tegen te doen, want laten opsturen heeft geen zin, omdat ie het gewoon opnieuw blijft doen.
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:59
De beste oplossing is om firmware update te doen.
Hoewel bij een groot aantal de telefoon nog steeds spontaan uitgaat en weer aangaat. (zonder dat je de pincode opnieuw moet intype, soms trilt de telefoon kort en ook wel keer gehad dat de toetsblokkering er daarna niet meer opzat.)
Ik heb na aardig veel gezeur met een defecte telefoon een Vodafone firmware versie: R3DA026 (zie voor meer info over de verschillende firmware versies: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=172298 )
Deze versie draait bij mij opzich stabiel, heeft wel een paar bugs. (bijv. als je e-mail aan het ophalen bent en je annuleert dit, dan kan je er donder op zeggen dat hij vast loopt, maar dan moet ik maar gewoon goed nadenken voor ik wat doen. Dan hoef ik het ook niet te annuleren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie, maar dit ook al geprobeerd. Heeft geen zin. Het wordt alleen maar erger. Nu ook als hij gewoon in m'n broekzak zit en ik haal hem eruit is hij gewoon uitgevallen. Het komt inderdaad ook wel eens voor dat hij restart. Dan maar voor de zoveelste keer terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:59
Ik heb mijn telefoon ook 3 keer laten repareren voordat hij het eenmaal goed ging doen. Uiteindelijk is hij het wel gaan doen en ben ik er best tevreden mee. (ik had erg tevreden geweest als hij niet 3 keer gerepareerd zou zijn)
Heb je een provider branded toestel of een gewoon simlock vrij toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goof2000 schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 16:36:
Ik heb mijn telefoon ook 3 keer laten repareren voordat hij het eenmaal goed ging doen. Uiteindelijk is hij het wel gaan doen en ben ik er best tevreden mee. (ik had erg tevreden geweest als hij niet 3 keer gerepareerd zou zijn)
Heb je een provider branded toestel of een gewoon simlock vrij toestel?
Het is een simlock vrij toestel. Het toestel is al vervangen voor een nieuwe, maar ook deze heeft het probleem.
En deze ook al laten opsturen voor een software update. Maar het heeft niks geholpen. Wel vreemd dat je hem 3x op moest sturen, voordat hij het weer goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vraagjes over de C902 :)

Ik heb er een van T-mobile met software versie 038, kan ik dit zonder problemen updaten?
Ik vind de interface van de telefoon langzaam en daardoor vrij irritant, wanneer ik op een knop druk zie het menu schokkerig laden.. mijn K800i had dit niet, druk op een knop en alles kwam snel en vloeiend in beeld. Heb dit probleem trouwens met alle thema's.

Dan nog de vraag hoe zet ik de Standbyklok aan? In het menu kan ik dit nergens vinden maar de functie zit er wel op want heel af en toe kan ik wel een standbyklok zien, anders is het scherm helemaal zwart..

En hoe zit het met de ontvangst bij jullie? Gister in de kroeg 0 bereik, doe mijn simkaart in een Nokia N82 en 3 blokjes.. hebben meer mensen hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik heb tegenwoordig ook een C902 met internet erop. Browser helaas kan geen javascript aan dat is wel een tegenvaller.

Verder heb ik ook een paar kaar gehad dat ie bleef hangen met JAVA spelletjes. Niet dat dit zo erg was een keer duwen op de rode knop en weg spel :)

Gelijk geflashed via de PC suite, duurt even maar dan heb je ook wat. Jammer wel dat ze geen changelog meesturen.

Verder zeer tevreden over dit mobieltje.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik ga mijn toestel ook terug sturen. Ben het eerste halfjaar gewoonweg geen enkele bug tegen gekomen maar op het moment is het gewoon erg.

- Als ik ga bellen dan is het geluid altijd heel zacht. Moet ik eerst altijd dus het volume opschroeven voordat ik iemand kan verstaan.
- Valt per dag inmiddels 3 à 4 keer uit.
- Artifacts bij verschillende (officiële) themes.
- Bellijsten worden niet opgeslagen... zodat ik niet weet wie mij het laatste heeft gebeld e.d.
- Bel volume (de persoon die ik moet horen) gaat automatisch heel erg zacht...

Dus even bellen morgen met de phonehouse.

update
Phonehouse gaat hem opsturen... nu eens kijken of dit gaat werken.

Iemand nog tips hoe ik het beste de telefoon kan geven aan de phonehouse en of het vaak voorkomt dat er beschadigingen etc op komen...

[ Voor 23% gewijzigd door joostingh op 12-01-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostingh schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:03:
Ik ga mijn toestel ook terug sturen. Ben het eerste halfjaar gewoonweg geen enkele bug tegen gekomen maar op het moment is het gewoon erg.

- Als ik ga bellen dan is het geluid altijd heel zacht. Moet ik eerst altijd dus het volume opschroeven voordat ik iemand kan verstaan.
- Valt per dag inmiddels 3 à 4 keer uit.
- Artifacts bij verschillende (officiële) themes.
- Bellijsten worden niet opgeslagen... zodat ik niet weet wie mij het laatste heeft gebeld e.d.
- Bel volume (de persoon die ik moet horen) gaat automatisch heel erg zacht...

Dus even bellen morgen met de phonehouse.

update

Iemand nog tips hoe ik het beste de telefoon kan geven aan de phonehouse en of het vaak voorkomt dat er beschadigingen etc op komen...
Ja, inderdaad. Bij mij is het ook al voorgekomen dat ik een keer mijn telefoon terug kreeg van reparatie en bleek het dat er een hele dikke kras van boven naar onderen op het scherm zat. Je kunt het eigenlijk niet beschermen. Ze doen het in een zakje, maar ze zijn er volgens mij niet echt heel handig mee omgegaan bij het reparatiecentre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Twee vraagjes. :

1. Ik hoor jullie allemaal over Any DVD Converter, heb het zelf nu ook uitgeprobeert maar soms is het beeld nog een beetje blokkerig, m'n bitrate van video staat op 128kbps, dit maar is opschroeven? Hoeveel adviseren jullie? En het geluid is een beetje belabbert maar dat is nog te doen, hij staat nu op AAC, kan ik ook wat anders selecteren? En dan misschien opschroeven naar 192kbps?

2. Ik zou wel willen dat m'n telefoon wat langer mee ging, 3G staat al uit, maar nu kwam ik deze twee batterijen tegen op eBay:
http://cgi.ebay.com/1000m....c0.m14&_trkparms=72:1234|66:2|65:12|39:1|240:1318|301:0|293:1|294:50
http://cgi.ebay.com/1800m....c0.m14&_trkparms=72:1205|66:2|65:12|39:1|240:1318|301:1|293:1|294:50
Die tweede lijkt me nogal vaag, die is voor m'n gevoel een stuk langer als de normale, daarom gedeeltelijk ook deze vraag. Zouden deze gewoon in mijn telefoon kunnen? Of wordt boven de standaard 930 mAh afgeraden?

Ruben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van radio via internet: Tunin FM discussie topic

Handige applicatie is tunin.fm Nokia heeft trouwens sinds vorig jaar een eigen internetradio applicatie. Voor de SE bezitters is dit een goede oplossing (mits interntabo op je mobiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dimiz schreef op maandag 19 januari 2009 @ 11:17:
Twee vraagjes. :

1. Ik hoor jullie allemaal over Any DVD Converter, heb het zelf nu ook uitgeprobeert maar soms is het beeld nog een beetje blokkerig, m'n bitrate van video staat op 128kbps, dit maar is opschroeven? Hoeveel adviseren jullie? En het geluid is een beetje belabbert maar dat is nog te doen, hij staat nu op AAC, kan ik ook wat anders selecteren? En dan misschien opschroeven naar 192kbps?
128kbit is veel te weinig. Zelfs audio heeft doorgaans een hogere bitrate. Ik zou verder gewoon de bitrate gelijkhouden aan het bronbestand. Bij de meeste filmpjes zal het wel vooral de resolutie zijn die je wilt hercoderen.

Ik weet verder niet wat er qua audio ondersteund wordt op de C902, maar je kunt eens mp3 proberen. In ieder geval zou aac ook goed genoeg moeten zijn. Misschien heb je daar de bitrate ook te laag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Laatst online: 03-01-2022
Ben van plan dit toestel te nemen bij verlenging van mijn abo. Een van de mogelijke nadelen betreft de toetsen. In reviews en in de winkel zie ik dat de toetsen 'verkeerdom' hellen. Dit lijkt mij niet fijn. In dit topic kom ik het echter niet tegen.

Hoe is jullie ervaring hiermee? Went het snel?

[ Voor 7% gewijzigd door reynard80 op 21-01-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:53:
Ben van plan dit toestel te nemen bij verlenging van mijn abo. Een van de mogelijke nadelen betreft de toetsen. In reviews en in de winkel zie ik dat de toetsen 'verkeerdom' hellen. Dit lijkt mij niet fijn. In dit topic kom ik het echter niet tegen.

Hoe is jullie ervaring hiermee? Went het snel?
De toetsen zijn erg vervelend vind ik zelf. Veel 'kracht' leveren om ze in te drukken. Groot nadeel ja.
Mijn huidige W902i, die dezelfde camera heeft als de c902, alleen nog veel betere muziek, heeft fijnere toetsen. Misschien iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
@RoD:
Heb nu gekozen voor het hoogste wat in de lijst stond, 512 voor video en 192 voor de ACC, ik kon overigens ook geen ander codec kiezen voor de audio. Stukken beter nu! Ik zou het nog hoger kunnen zetten omdat ik het zelf ook kan invullen, maar audio en zowel video is nu zo goed als perfect voor het kleine schermpje.
Ik had zelf de bitrate niet kunnen zien van de bron, het ging direct vanaf DVD namelijk, maar het is zeker geslaagd nu, ik zit alleen zo nu en dan nog een beetje te kutten met de resoluties, heb nu wel uitgedoktert dat 720X576 in verhouding staat met 320X180.

Ik heb overigens ook geprobeert een WMVtje erop te zetten, maar dat wilde die niet afspelen ondanks dat ik op sites gelezen heb dat de C902 deze zou ondersteunen. Er is zeker geen AVI of andere player voor de C902 zoals die er zijn voor de N serie's voor de Nokia?

@reynard80:
Ik vind het wel meevallen, heb hem nu sinds midden augustus en na 2/3 maandjes begonnen ze al wat losser te zitten, het is gewon even wennen tegen over je vorige toestel maar het loopt wel los, maar de W902i is wel een alternatief inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
joostingh schreef op maandag 12 januari 2009 @ 00:03:
update

Ik zou er niet van uit gaan dat er iets mis gaat.
Ze gaan in een goed beschermde box weg naar een (extern) reparatie centrum.
Iig is het belangrijk even een backup te maken van je contacten, foto's en andere dingen die je wilt behouden.
Grote kans (99%) dat je een software update krijgt, en alles kwijt bent.
Daarnaast krijg je, wanneer je het toestel inlevert, je achterklepje, simkaart, accu en geheugenkaart weer mee terug, daar ligt het probleem namelijk niet aan, en deze zouden alleen zoek kunnen raken bij het reparatie centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reynard80
  • Laatst online: 03-01-2022
Dimiz schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:23:
@reynard80:
Ik vind het wel meevallen, heb hem nu sinds midden augustus en na 2/3 maandjes begonnen ze al wat losser te zitten, het is gewon even wennen tegen over je vorige toestel maar het loopt wel los, maar de W902i is wel een alternatief inderdaad.
Ja, de W902 moet het nu gaan worden, vind ik ook mooier en heeft niet de nadelen (voor mij) van de C902:
-Toetsen
-Uitschuifcamera
-Kleine scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reynard80 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 17:24:
[...]

Ja, de W902 moet het nu gaan worden, vind ik ook mooier en heeft niet de nadelen (voor mij) van de C902:
-Toetsen
-Uitschuifcamera
-Kleine scherm.
Ja, dat klopt, maar er zijn wel veel klachten over dit toestel. Ik heb er ook veel problemen mee , helaas, ook na omruilen voor een nieuwe w902.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik lees wel erg wisselende verhalen hier over de c902, zijn er mensen die wel erg tevreden zijn over het toestel?? (of is het echt drama met dit ding?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
RonnieB82 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 12:06:
Ik lees wel erg wisselende verhalen hier over de c902, zijn er mensen die wel erg tevreden zijn over het toestel?? (of is het echt drama met dit ding?)
Ja hoor!!
Ik heb dit toestel sinds ongeveer augustus en hij bevalt me echt perfect.
Hij is lekker plat en door zijn gewicht ligt hij goed in de hand.
De toetsen zijn in het begin idd een beetje wennen, maar daarna gaat het goed.
Foto's zijn goed, zelfs vakantiefoto's mee gemaakt en laten afdrukken.
Media player die erin zit bevalt erg goed

Soms (ong. 1x per 2-3 weken) loopt het toestel vast, maar dan reboot die automatisch. Het enige wat je ervan merkt is dat hij een keertje trilt.
Het geheugenkaartje (M2) zit achter de batterijklep, als je dus veel data wil kopieren en dit niet via de telefoon wilt doen, moet je dus het klepje eraf halen.

Al met al ben ik er erg blij mee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
St00mwals schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 13:51:
[...]

Ja hoor!!
Ik heb dit toestel sinds ongeveer augustus en hij bevalt me echt perfect.
Hij is lekker plat en door zijn gewicht ligt hij goed in de hand.
De toetsen zijn in het begin idd een beetje wennen, maar daarna gaat het goed.
Foto's zijn goed, zelfs vakantiefoto's mee gemaakt en laten afdrukken.
Media player die erin zit bevalt erg goed

Soms (ong. 1x per 2-3 weken) loopt het toestel vast, maar dan reboot die automatisch. Het enige wat je ervan merkt is dat hij een keertje trilt.
Het geheugenkaartje (M2) zit achter de batterijklep, als je dus veel data wil kopieren en dit niet via de telefoon wilt doen, moet je dus het klepje eraf halen.

Al met al ben ik er erg blij mee. _/-\o_
Ik twijfel tussen een 2gb of een 4gb geheugenkaartje, prijsverschil is minimaal maar wordt het toestel hier merkbaar trager van? Of heb je hier ook geen ervaring mee?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Strider schreef op zondag 01 februari 2009 @ 00:08:
[...]

Ik twijfel tussen een 2gb of een 4gb geheugenkaartje, prijsverschil is minimaal maar wordt het toestel hier merkbaar trager van? Of heb je hier ook geen ervaring mee?
Heb er zelf een 4GB in zitten en dat gaat goed, heb niet het idee dat hij sneller is als ik er geen kaartje in heb zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel valt elke dag wel een keer of 2 uit. Soms reboot hij, maar soms ook gewoon uit. Vrij vervelend als je een telefoontje verwacht en blijkt dat je telefoon de hele tijd uit stond.
Iemand hier ook problemen mee. Volgens mij is dit een bekend probleem van deze telefoon, ik vind dit toch echt een defect! Heeft iemand Sony hier al over geïnformeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:25:
Ik heb net een c902 modpakket geinstalleerd op mijn mobiel :D
Erg mooi pakket!

Bestaat onder andere uit een paar hele vette flash thema's, camdriver en loud acoustics.

Hier de link voor het pakket en het benodigde programma:

http://chomikuj.pl/okti/c902/c902_modpack_v2_by_0kti.rar
http://rapidshare.com/files/159361072/a2uploader.rar

Kleine howto:
1 Unzip het pakket, open het programma, bij misc files open je script.txt uit het modpakket
2 Zet je telefoon uit, druk op write script in het programma
3 Houd de 'C' toets ingedrukt op je telefoon totdat het programma je mobiel herkent
4 Laat het programma zijn ding doen totdat het READY is :D
5 Klaar is kees
Ik heb ook interesse naar dit mod pakket, alleen de eerste link gaat naar een site in het tsjechisch en heb ik dus niet veel aan. Tweede link geeft aan dat het er niet meer op staat. Heeft iemand deze files nog en kan hij deze uploaden naar een host die ze wat langer vast houdt dan 15 downloads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook regelmatig last van een reboot. Inderdaad vervelend. Maar daarnaast heb ik ook het probleem dat de toets "mijn snelkoppelingen" het niet doet. Rebooten helpt dan weer even, maar daarna doet de toets weer niets (het is de knop die onder de toets waar het telefoontje op staat). Heeft iemand hier ook last van?

Misschien een idee om de link van dit forum door te sturen naar SE en te melden dat het tijd wordt voor een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 16:15:
Ik heb ook regelmatig last van een reboot. Inderdaad vervelend. Maar daarnaast heb ik ook het probleem dat de toets "mijn snelkoppelingen" het niet doet. Rebooten helpt dan weer even, maar daarna doet de toets weer niets (het is de knop die onder de toets waar het telefoontje op staat). Heeft iemand hier ook last van?

Misschien een idee om de link van dit forum door te sturen naar SE en te melden dat het tijd wordt voor een update?
Ja klopt. Dat rebooten is vervelend. Die snelkoppelingsknop doet het bij mij ook niet regelmatig. ook vreemd.. Dan moet ik hem eerst weer uitzetten.
Misschien wel een goed idee inderdaad. Want Sony Ericsson doet er niet veel aan lijkt het.. Want het komt bij vele toestellen voor, dan alleen de c902i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug van reperatie. Was aardig snel gerepareerd, 9 dagen. Er zit een nieuwe LED in en er is een softwareupdate gedaan, die niet veel heeft geholpen. Mijn beeldscherm valt vaak weg, waardoor ik dus niks meer kan zien en de batterij eruit moet halen. Komt regelmatig voor. Ook gaat de toetsenbordverlichting vaak niet meer uit bij toetsenblokkering. Uitvallen is 1x voorgekomen.
Maar weer terugsturen denk ik... Iemand meer last van dat beelscherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben maar zo vrij geweest om de link van dit forum naar de klantenservice van SE te sturen met de vraag dat ze het forum maar eens door moeten lezen.. samen met het verzoek om een update..

Afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds augustus de C902, de eerst maanden werkte hij perfect! Tot ong. 2 maanden terug.

De verlichting werkt niet goed, van erg fel licht naar heel er donker of soms alleen maar donker licht.
De telefoon viel soms uit en startte zelf opnieuw op.
Tijdens telefoongesprekken viel de telefoon uit of ik hoorde iemand niet door de ruis of tijdens het gesprek vielen delen va het gesprek weg.

Zo had ik nog wel een aantal meer problemen.

Ik had contact opgenomen met Hi en die zeiden ik een update moest doen, dit uitgevoerd maar geen verbeteringen. Toen werd mij geadviseerd naar een KPN Business Center te gaan waar ze naar mijn telefoon zouden kijken. Daar hebben ze mijn telefoon helemaal gereset en geupdate, ook dit mocht niet baten!

Toen weer terug gegaan naar het business center en toen hebben ze mijn toestel opgestuurd naar Sony. Twee weken later kreeg ik het toestel weer retour en bij thuiskomst kwam ik erachter dat ook de problemen nog steeds niet waren verholpen!!

Opnieuw contact opgenomen met Hi dat ik het nu toch eigenlijk wel een beetje zat begon te vinden en dat ze maar moesten helpen. Ze adviseerden mij toch weer opnieuw het toestel op te sturen en daarnaast te bellen met Sony Ericsson met de problemen waar ik mee zat.

De helpdesk van Sony Ericsson was erg vriendelijk maar wilden mij geen nieuw toestel toesturen, ze willen eerst weer kijken naar mijn toestel om te bekijken of ze toch opnieuw nog reparaties konden uitvoeren. Dus vandaag heb ik opnieuw mijn toestel ingeleverd met een klachtenblaadje, het reparatieformulier van de vorige keer. Nu weer afwachten!!

Wie herkent dit ook? En hoe is het bij jullie afgelopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 16:01:
Ik heb sinds augustus de C902, de eerst maanden werkte hij perfect! Tot ong. 2 maanden terug.

De verlichting werkt niet goed, van erg fel licht naar heel er donker of soms alleen maar donker licht.
De telefoon viel soms uit en startte zelf opnieuw op.
Tijdens telefoongesprekken viel de telefoon uit of ik hoorde iemand niet door de ruis of tijdens het gesprek vielen delen va het gesprek weg.

Zo had ik nog wel een aantal meer problemen.

Ik had contact opgenomen met Hi en die zeiden ik een update moest doen, dit uitgevoerd maar geen verbeteringen. Toen werd mij geadviseerd naar een KPN Business Center te gaan waar ze naar mijn telefoon zouden kijken. Daar hebben ze mijn telefoon helemaal gereset en geupdate, ook dit mocht niet baten!

Toen weer terug gegaan naar het business center en toen hebben ze mijn toestel opgestuurd naar Sony. Twee weken later kreeg ik het toestel weer retour en bij thuiskomst kwam ik erachter dat ook de problemen nog steeds niet waren verholpen!!

Opnieuw contact opgenomen met Hi dat ik het nu toch eigenlijk wel een beetje zat begon te vinden en dat ze maar moesten helpen. Ze adviseerden mij toch weer opnieuw het toestel op te sturen en daarnaast te bellen met Sony Ericsson met de problemen waar ik mee zat.

De helpdesk van Sony Ericsson was erg vriendelijk maar wilden mij geen nieuw toestel toesturen, ze willen eerst weer kijken naar mijn toestel om te bekijken of ze toch opnieuw nog reparaties konden uitvoeren. Dus vandaag heb ik opnieuw mijn toestel ingeleverd met een klachtenblaadje, het reparatieformulier van de vorige keer. Nu weer afwachten!!

Wie herkent dit ook? En hoe is het bij jullie afgelopen??
Updates hebben vaak helemaal geen zin. Ik heb ook heel vaak mijn sony ericssons moeten laten opsturen. Ze lieten het toestel bijvoorbeeld 3x achterelkaar opsturen, waarbij ze telkens weer dezelfde software versie erop zetten. Heeft geen zin.
Na 3x opsturen krijg je een nieuw exemplaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook last van het volgende probleem.
Wanneer ik tijdens een gesprek de telefoon op speaker zet dan hoort mijn gesprekspartner mij heel slecht. Ik hoor diegene wel door de speaker, maar andersom dus niet.
Is dit ook een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
Ik val ook even met de deur in huis voor mijn vraag. Ik heb bij een GSM Shop een tweedehands c902 gekocht. Ziet er prima uit, werkt ook goed... maar hij is in het engels. Nederlandse taal staat nergens in de instellingen als optie!
Kan ik dit op de een of andere manier veranderen dmv het downloaden van een taalpakket ofzo?? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis013 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:29:
Ik val ook even met de deur in huis voor mijn vraag. Ik heb bij een GSM Shop een tweedehands c902 gekocht. Ziet er prima uit, werkt ook goed... maar hij is in het engels. Nederlandse taal staat nergens in de instellingen als optie!
Kan ik dit op de een of andere manier veranderen dmv het downloaden van een taalpakket ofzo?? _/-\o_
Kun je anders niet even proberen om de nieuwe software op je telefoon te zetten. Het programma download je van de sony ericsson site onder support. Installeer het progamma en volg de instructies. Dan wordt de Nederlandse taal ook waarschijnlijk geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:04:
[...]

Kun je anders niet even proberen om de nieuwe software op je telefoon te zetten. Het programma download je van de sony ericsson site onder support. Installeer het progamma en volg de instructies. Dan wordt de Nederlandse taal ook waarschijnlijk geïnstalleerd.
Bedankt voor je reactie! :)
Ik heb van de c902 website twee programma's gedownload. Dat waren de enige twee die er te downloaden waren.
- Update_service_setup-2.9.1.10.exe
- Sony Ericsson PC suite_4.006.00_NL.exe

Beiden helemaal gedraaid en deze programma's zijn wel in het Nederlands, maar daarna blijft het aantal talen op de telefoon hetzelfde. Nou heb ik opzich niet zo'n moeite met engelse menus, maar wel met een engels T9 woordenboek. Talen die ik op mijn telefoon heb zij, zo uit mijn hoofd: Engels, duits, zweeds, deens, italiaans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Met SEUS kan je niet zomaar andere talen op je telefoon zetten. Het programma update alleen maar je firmware, waarbij alle basis-onderdelen exact hetzelfde blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
tiguan schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:17:
Met SEUS kan je niet zomaar andere talen op je telefoon zetten. Het programma update alleen maar je firmware, waarbij alle basis-onderdelen exact hetzelfde blijven.
Klopt, ik ben net bij de GSM winkel geweest en ze hebben er daar even de nederlandse taal voor me erop gezet. Ben ik wel blij mee, want ik had sony ericsson gebeld en die beweerden dat het niet veranderd kon worden.!

Update: ik heb het idee dat de engelse versie meer mogelijkheden had in het menu. Zo zat er een launcher oid met allerlei websites ingesteld waar je meteen naar toe kon. Bijv. facebook.

[ Voor 16% gewijzigd door Dennis013 op 09-02-2009 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg me af of je de kopjes in het beginscherm kunt aanpassen. bij mij staat er nu:
media menu internet
maar ik vind het vervelend dat internet een kopje heeft omdat k daar best vaak per ongeluk op duw
iemand tips?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:09:
ik vroeg me af of je de kopjes in het beginscherm kunt aanpassen. bij mij staat er nu:
media menu internet
maar ik vind het vervelend dat internet een kopje heeft omdat k daar best vaak per ongeluk op duw
iemand tips?

groetjes
Nee, helaas kan dat niet. Heb je rechts internet zitten? Bij mij is dat contacten. Heb je een branded toestel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Per ongeluk op het internetknopje drukken komt vaker voor bij SE-telefoons. Echt gruwelijk irritant dat je dit niet weg kunt halen.. en nog irritanter dat men het ook gewoon zo laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Je kan je telefoon 'Debranden', heb ik zelf ook gedaan, en dan verdwijnt die internetknop.
Heb nu dus Media, Menu, Contacten.
Aanpassen in het menu blijft echter onmogelijk, maar geen internet is al handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
mhindrik schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:56:
[...]

Ik heb ook interesse naar dit mod pakket, alleen de eerste link gaat naar een site in het tsjechisch en heb ik dus niet veel aan. Tweede link geeft aan dat het er niet meer op staat. Heeft iemand deze files nog en kan hij deze uploaden naar een host die ze wat langer vast houdt dan 15 downloads?
Ik heb zonet een mail naar de support eruit gedaan en gevraagd of ze ooit die bug van het plotseling rebooten/uitvallen gaan oplossen. Dus zodra ik een reactie heb zal ik het hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 00:18:
Je kan je telefoon 'Debranden', heb ik zelf ook gedaan, en dan verdwijnt die internetknop.
Heb nu dus Media, Menu, Contacten.
Aanpassen in het menu blijft echter onmogelijk, maar geen internet is al handig.
Okay dankjewel voor de reacties. Hoe kan ik mijn telefoon debranden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Het kom in principe neer op een firmware update. Maar door voor het updaten iets te veranderen in een bestand op de telefoon zet hij een geheel neutrale firmware erop. Dus niet bijvoorbeeld eentje van Hi of Vodafone ofzo, die meestal die internetknop rechts hebben zitten.
Heb het bij m'n eigen C902 ook gedaan, had eerst Hi firmware erop incl internetknop, en nu mooi geen Hi shit meer, en ook die knop is veranderd in Contacten.
Ik heb het gedaan via de guide op deze site: http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=42778
Succes, en het is natuurlijk wel op eigen risico ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Pieler schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 00:43:
[...]

Ik heb zonet een mail naar de support eruit gedaan en gevraagd of ze ooit die bug van het plotseling rebooten/uitvallen gaan oplossen. Dus zodra ik een reactie heb zal ik het hier neerzetten.
Om maar even mezelf te quoten.

De reactie van sony ericsson is dat ik moet proberen om me firmware te upgraden (wat al gedaan was) en ook te proberen om je geheugenkaartje uit je telefoon te halen.
Doet hij het dan nog steeds, kan die opgestuurd worden.

Ik zit nu zo'n 4 uur zonder geheugenkaartje, en er is nog niets gebeurd zover, maar 4 uur is natuurlijk ook nog niet zo lang.
Dus voor de mensen die ook spontane uitvallers hebben misschien ook het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieterke schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:03:
Het kom in principe neer op een firmware update. Maar door voor het updaten iets te veranderen in een bestand op de telefoon zet hij een geheel neutrale firmware erop. Dus niet bijvoorbeeld eentje van Hi of Vodafone ofzo, die meestal die internetknop rechts hebben zitten.
Heb het bij m'n eigen C902 ook gedaan, had eerst Hi firmware erop incl internetknop, en nu mooi geen Hi shit meer, en ook die knop is veranderd in Contacten.
Ik heb het gedaan via de guide op deze site: http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=42778
Succes, en het is natuurlijk wel op eigen risico ;)
op de een of andere manier opent a2 uploader zich niet op mijn pc.... hij zegt dat ik geen toegang heb tot het item.....iemand een idee waaraan dit kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en is het ook geen optie om mijn hele telefoon te resetten?
ik krijg dan wel een waarschuwing dat ik het content kan verwijderen die ik had toen ik mijn mobiel aanschaften. is het dan handig om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 20:04:
[...]
op de een of andere manier opent a2 uploader zich niet op mijn pc.... hij zegt dat ik geen toegang heb tot het item.....iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Jazeker, elke versie van a2 uploader die ik vond zat rammetje vol met trojans. Als windows het niet wil openen dan blokkeert waarschijnlijk de antivirus programma of windowsdefender het programma.

Ik zou even een antivrius programma er over heen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 weken afwachten heb ik vandaag mijn telefoon weer opgehaald.. Afwachten of het dit keer wel gelukt is. Dit keer heeft E-repair een formulier meegestuurd met wat er gebeurd is met mijn telefoon.
Gerepareerd op level 1, software update uitgevoerd, software correctie/reset uitgevoerd.

Ik heb geen idee of het deze keer wel goed gaat, afwachten en anders gaat ie gewoon weer terug!

Heb op internet gelezen dat je bij de 3e keer opsturen een nieuwe krijgt.

Verwijderd

Nou het is toch niet goed! Elke keer weer ontdek ik dat het beeld weer op fel licht is en dan op heel dof licht!

Zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost??

Ik ga morgen terug naar de winkel en dit keer ga ik een nieuwe/andere telefoon eisen want ik ben het zat!

Het toestel is nu 3x bij het Business Center geweest en daarvan 2x opgestuurd naar Sony en het veranderd gewoon niet!! :(

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 19:34:
Nou het is toch niet goed! Elke keer weer ontdek ik dat het beeld weer op fel licht is en dan op heel dof licht!

Zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben gehad en hoe hebben jullie dit opgelost??

Ik ga morgen terug naar de winkel en dit keer ga ik een nieuwe/andere telefoon eisen want ik ben het zat!

Het toestel is nu 3x bij het Business Center geweest en daarvan 2x opgestuurd naar Sony en het veranderd gewoon niet!! :(
gaat dit niet gewoon automatisch?? er zit een lichtsensor in het ding...

alleen met het scherm is het me nog niet opgevallen, het toetsenbord wel... (als het donker is gaat de toetsverlichting aan, als het licht is blijft ie uit)

Verwijderd

RonnieB82 schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 20:45:
[...]

gaat dit niet gewoon automatisch?? er zit een lichtsensor in het ding...

alleen met het scherm is het me nog niet opgevallen, het toetsenbord wel... (als het donker is gaat de toetsverlichting aan, als het licht is blijft ie uit)
Neej, terwijl ik een sms intoets wordt de verlichting heel fel en daarna weer heel dof en andersom.. En soms haal ik hem uit de toetsenbord vergrendeling omdat ik een sms heb. En als ik dan het smsje lees is de verlichting zo dof als ie is op het moment dat de telefoon in de vergrendeling gaat. Dit veranderd dan ook niet meer in meer licht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 21:43:
[...]

Neej, terwijl ik een sms intoets wordt de verlichting heel fel en daarna weer heel dof en andersom.. En soms haal ik hem uit de toetsenbord vergrendeling omdat ik een sms heb. En als ik dan het smsje lees is de verlichting zo dof als ie is op het moment dat de telefoon in de vergrendeling gaat. Dit veranderd dan ook niet meer in meer licht ofzo.
Links van de luidsprekergleuf zit de licht sensor, als je hier je vinger op houdt, dan wordt het beeld bij mij netjes donkerder.
Haal ik hem er weer af dan wordt het beeld juist weer feller.

Het wil wel eens iritant zijn als je in een redelijk donkere omgeving zit en er is een lamp aan, als je dan het toestel kantelt gaat het beeld 'raar' doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pieler schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 17:31:
[...]

Om maar even mezelf te quoten.

De reactie van sony ericsson is dat ik moet proberen om me firmware te upgraden (wat al gedaan was) en ook te proberen om je geheugenkaartje uit je telefoon te halen.
Doet hij het dan nog steeds, kan die opgestuurd worden.

Ik zit nu zo'n 4 uur zonder geheugenkaartje, en er is nog niets gebeurd zover, maar 4 uur is natuurlijk ook nog niet zo lang.
Dus voor de mensen die ook spontane uitvallers hebben misschien ook het proberen waard.
En? Geen uitvallers meer zonder geheugenkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben vrijdag terug geweest en het eerste wat ik van de verkoper te horen kreeg was dat ze m'n toestel weer ging opsturen. Ik aangegeven dat ik hiervan behoorlijk baalde omdat het nu al de 4e keer was dat ik terug moest komen en mijn problemen niet verholpen waren.

Na wat overleg werd mij toch een nieuw toestel aangeboden, ik dacht laat ik maar een ander toestel uitkiezen. Het werd de Nokia N73, achteraf een verkeerde keuze omdat dit toestel veel minder kan, erg onhandig is in gebruik (vind ik) en bij lange na niet de luxe heeft van de Sony.

Dus met hangende pootjes weer teruggegaan naar de winkel en uitgelegd dat ik toch liever een Sony C902 terug wou hebben. Er werd niet moeilijk gedaan en kreeg een nieuwe Sony! Ik heb de mensen enorm bedankt en ik vind echt dat je bij het Kpn Business Center goed geholpen wordt! :*)

Nu maar hopen dat dit toestel het wel goed blijft doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:06:
[...]

En? Geen uitvallers meer zonder geheugenkaartje?
Werkt nog steeds als een zonnetje. Daarentegen wil ik alsnog wel het kaartje weer gaan gebruiken. Dus maar eens bellen van de week om te horen of er nog een fix aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj33rd
  • Laatst online: 11-09 10:57
Als ik met mijn C902 een Youtube filmpje bekijk, is het beeld één grote blokkendoos en klinkt het geluid alsof iemand een hand M20 bouten in een draaiende straalmotor gooit. Iemand een goede tip voor bv een andere media player, of moet ik 'm eerst helemaal laten inladen?

Verwijderd

Pieler schreef op maandag 23 februari 2009 @ 15:53:
[...]

Werkt nog steeds als een zonnetje. Daarentegen wil ik alsnog wel het kaartje weer gaan gebruiken. Dus maar eens bellen van de week om te horen of er nog een fix aankomt.
Vrijdag jl. de C902 van mijn zoon weer terug gekregen met een software update (ik dacht: ze zullen wel een firmware-update bedoelen..) en een nieuwe connector.

Miracles do happen: tot nu toe geen uitvallers meer gehad! En het geheugenkaartje zit er in en wordt gebruikt. Zou het dan toch een echte software-update geweest zijn? Toestel is van augustus 2008, latere toestellen zouden minder tot geen problemen hebben. Zou daar de oplossing in zitten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:23:
[...]

Vrijdag jl. de C902 van mijn zoon weer terug gekregen met een software update (ik dacht: ze zullen wel een firmware-update bedoelen..) en een nieuwe connector.

Miracles do happen: tot nu toe geen uitvallers meer gehad! En het geheugenkaartje zit er in en wordt gebruikt. Zou het dan toch een echte software-update geweest zijn? Toestel is van augustus 2008, latere toestellen zouden minder tot geen problemen hebben. Zou daar de oplossing in zitten?
Apart dat jou toestel het wel doet. mijn sony ericsson toestellen zijn al zo vaak opgestuurd voor het uitvallen. Maar software/firmware updates hebben echt helemaal geen zin bij mijn toestellen. De c902 is ook al vaker opgestuurd en vervangen maar het had geen enkel nut. Je hebt gewoon de softwareversie R3DA026 erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:45:
[...]

Apart dat jou toestel het wel doet. mijn sony ericsson toestellen zijn al zo vaak opgestuurd voor het uitvallen. Maar software/firmware updates hebben echt helemaal geen zin bij mijn toestellen. De c902 is ook al vaker opgestuurd en vervangen maar het had geen enkel nut. Je hebt gewoon de softwareversie R3DA026 erop staan?
Stomme vraag: waar vind ik bij dit toestel in vredesnaam de firmware versie? Het is mijn zoon's toestel, heb zelf een g900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 22:23:
[...]

Stomme vraag: waar vind ik bij dit toestel in vredesnaam de firmware versie? Het is mijn zoon's toestel, heb zelf een g900.
menu--> instellingen--> je ziet dan tablad algemeen--> vervolgens 3 naar onderen, updateservice--> 2 naar onderen softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee, en hebben jullie de helderheid van het beeld op 100% staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 18:45:
[...]

Gevonden! Softwareversie is R3DA028. Een nieuwere versie dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 17:54:
Hallo,

Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee, en hebben jullie de helderheid van het beeld op 100% staan ?
Met de helderheid op 50%, 3G uit, weinig tot niks doen met de camera kan ik er ongeveer een week mee. Moet er wel bij zeggen dat hij 's nachts net als ik ook slaapt en dus uit staat :z
Als ik mp3 of radio ga luisteren dan gaat het wel veel sneller en flink Solitare ga spelen dan kun je hem met een paar dagen leeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 21:50:
[...]

Gevonden! Softwareversie is R3DA028. Een nieuwere versie dus...
Ik heb ook de 028 versie (sinds aankoop), en eigenlijk nooit echt bijzondere problemen gehad met de telefoon. (alleen dan dat de toets voor het snelmenu soms niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St00mwals schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:48:
[...]

Met de helderheid op 50%, 3G uit, weinig tot niks doen met de camera kan ik er ongeveer een week mee. Moet er wel bij zeggen dat hij 's nachts net als ik ook slaapt en dus uit staat :z
Als ik mp3 of radio ga luisteren dan gaat het wel veel sneller en flink Solitare ga spelen dan kun je hem met een paar dagen leeg hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 14:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste