Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Ik heb nu iets van een klein jaar de 902 en onlangs weer een softwareupdate gedaan. Voorheen uploadde foto's naar weblog in een redelijk formaat. Sinds de update upload ie ze heeeeel veel kleiner. Ik kan niet vinden waar je dat kun instellen... beetje vreemd. Iemand enig idee waar je dat soort dingen in kunt stellen?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 06:38:
[...]

Dat is echt klote, zou het door zweethanden kunnen komen? of misschien regen?
Blijft dat zoiets niet moet kunnen gebeuren. Bij waterschade is het haast altijd meteen je eigen schuld bij fabrikanten, dan moeten ze wel zorgen dat ze dat alleen als excuus gebruiken als er echt veel water in is gekomen. Ze zien dat doordat de contacten en printplaat dan wat witte uitslag vertoont. Ze kunnen dus goed zien of er veel water in is gekomen.
Sorry als dit bijdehand klinkt maar er zit gewoon een sticker op je accu die roze word als er H2O bijkomt hoor. Dus ja ik weet niet wat er met die accu gebeurd is maar zal ongetwijfeld zijn eigen schuld zijn, zeker ook als zen kleppie los hangt. Dat was die uitslag betreft slaat nergens op. Kan je niet ff een accutje van iemand anders lenen of ergens een nieuwe bestellen en dan nog eens naar die winkel toe gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Zijn er manieren om de kleur van de klok te veranderen? Oranje is soms zo slecht leesbaar.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Strider schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 12:58:
Zijn er manieren om de kleur van de klok te veranderen? Oranje is soms zo slecht leesbaar.
Dat ligt toch gewoon aan het thema die je 'draait'..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:06
Mijn Vodafone branded toestel loopt nu wel 4-5 keer per dag vast.... heb hem nu 14-15 maanden.... nog tips? (behalve updaten)

• Strider
psychoclown schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 14:42:
[...]

Dat ligt toch gewoon aan het thema die je 'draait'..
Nou ik zou dat oranje graag wit ofzo willen maken en dat lukt mij tot op heden nog niet met een thema.

Welke thema's draaien jullie dan?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Hoe zit het als ik nu mijn software wil updaten. Ik heb het ding nu een jaar, een keer in het begin heb ik de software geupdate.
Als ik het nu doe, ben ik dan al mijn smsjes kwijt?

Ik gebruik my phone explorer op de pc en daar staan al mijn smsjes wel in. Maar ik vind het fijn als ze allemaal juist gedateerd in mijn telefoon staan. Is dit allemaal weg na een update?

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Strider schreef op woensdag 16 september 2009 @ 09:39:
[...]

Nou ik zou dat oranje graag wit ofzo willen maken en dat lukt mij tot op heden nog niet met een thema.

Welke thema's draaien jullie dan?
Dan zou je het thema moeten aanpassen maar hoe dat precies in zijn werk gaat weet ik niet maar zijn wel guides voor te vinden. Zelf draai ik 'Futurism' die had ik niet op mijn 'oude' c902 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beezze schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:50:
Hoe zit het als ik nu mijn software wil updaten. Ik heb het ding nu een jaar, een keer in het begin heb ik de software geupdate.

Ik gebruik my phone explorer op de pc en daar staan al mijn smsjes wel in. Maar ik vind het fijn als ze allemaal juist gedateerd in mijn telefoon staan. Is dit allemaal weg na een update?
Helaas zijn alle smsjes weg na de update en alle instellingen worden weer op standaard gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

beezze schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:50:

Smsjes ben je kwijt ja, had ik ook, dus even backuppen van te voren ofzo. :)
Of het ok vinden en het als een goeie smoes vinden om je telefoon leeg te maken.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:53
Hmm, opvallend hoeveel problemen mensen hier met hun c902 telefoon hebben. Ik heb de mijne nu een jaar en heb nog nooit 1 probleem er mee gehad. Er is zelfs wel ´ns een glas bier overheen gegaan.
De accu houdt het lang uit, de camera werkt leuk (zelfs bij het uitgaan), er zitten geen overbodige fratsen op en de software werkt snel, hij is bij mij nog geen 1 keer vastgelopen.
Verder doe ik em samen met m'n sleutels in m'n zak en is ie vaker op de grond gevallen dan ik kan tellen, maar behalve dat de (rode) verf er af bladdert doet alles het nog.
Ik ben er zo tevreden mee dat ik geen nieuwe telefoon kan uizoeken.. Geen enkele telefoon kan mijn c902 bijbenen!!

[ Voor 15% gewijzigd door Sebastiaannn op 22-09-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

... behalve dan met google maps, dat loopt heeeeeel vaak heel traag. Wordt wel iets minder als je locatie-fetch uitzet, maar toch. (ik neem verder aan dat het aan maps ligt, ook de laatste versie 4.2)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 13:42
Sebastiaannn schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:52:
Hmm, opvallend hoeveel problemen mensen hier met hun c902 telefoon hebben. Ik heb de mijne nu een jaar en heb nog nooit 1 probleem er mee gehad. Er is zelfs wel ´ns een glas bier overheen gegaan.
De accu houdt het lang uit, de camera werkt leuk (zelfs bij het uitgaan), er zitten geen overbodige fratsen op en de software werkt snel, hij is bij mij nog geen 1 keer vastgelopen.
Verder doe ik em samen met m'n sleutels in m'n zak en is ie vaker op de grond gevallen dan ik kan tellen, maar behalve dat de (rode) verf er af bladdert doet alles het nog.
Ik ben er zo tevreden mee dat ik geen nieuwe telefoon kan uizoeken.. Geen enkele telefoon kan mijn c902 bijbenen!!
I Agree!

To Beezze or not to Beezze

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Sebastiaannn schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:52:
Kan ik me helemaal in vinden. Super telefoon en ook nooit problemen mee, behalve dan die keer dat de camera het na een jaar begaf wat overigens ook super werd afgehandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Ik krijg net bij het synchroniseren van mijn telefoon de melding dat er een nieuwe firmware is....

Eens ff uitzoeken wat er is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

St00mwals schreef op maandag 23 november 2009 @ 18:08:
Ik krijg net bij het synchroniseren van mijn telefoon de melding dat er een nieuwe firmware is....

Eens ff uitzoeken wat er is aangepast.
Mijn W902 die gebruik maakt van dezelfde software loopt in elk geval een stuk sneller vind ik. :)

Goedkoop bellen via VoIP

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
MensionXL schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:21:
[...]

Mijn W902 die gebruik maakt van dezelfde software loopt in elk geval een stuk sneller vind ik. :)
Ik heb hem net geupdate en hij lijkt idd iets sneller.
Ik heb nu versie R3EG004

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
mmm sinds gistermorgen kreeg mijn telefoon in eens kuren, vast lopen van de telefoon etc, paar keer opnieuw opgestart en toen deed ie het weer normaal. Echter kwam ik er achter dat al mijn toepassingen zijn verdwenen. Ging via het menu naar Toepassingen en kreeg de melding 'Map is leeg' als ik op hoofd/beginscherm rechts onder de snelknop van internet indruk gebeurd er ook niks. Iemand mee gemaakt?
Hoe opgelost?
Ik denk dat ik straks dezelfde firmware of nieuwe als die beschikbaar is eens probeer te installeren maar vind het maar vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ik merk wel dat met de update mijn batterij een stuk sneller leeggaat. Voorheen kon ik makkelijk 3 tot 4 dagen met mijn telefoon doen terwijl dit nu 2 dagen is geworden met hetzelfde gebruik. :S Dat valt me toch wel even heel erg tegen zeg...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er voor deze telefoon software is om je profielen in te stellen op tijd? Bijvoorbeeld dat om 17:00 het profiel Normaal automatisch wordt geactiveerd. En 's morgens om 8:00 automatisch op stil komt te staan. Dat zou erg handig zijn maar heb zoiets nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Bij mijn eigen C905 heb ik die instelling niet kunnen vinden, dus ik ga er voor 99% vanuit dat het op de C902 ook niet kan. Wat dat betreft denk ik niet dat je bij Sony moet zijn, het OS is niet zo uitgebreid als Windows Mobile oid.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Sinds 31-12 ook in het bezit van een C902 als opvolger van mijn K770. Simlockvrij en sinds gisteren ook Vodafone vrij (lokale unlockboer gaf aan dat dit niet mogelijk is maar dat is dus WEL geluk!).

Fijn toestel alleen staan de toetsen iets te dicht bij elkaar. Uiteraard is het vergelijken met een vorig toestel het snelst gedaan en op de K770 zater de toetsen iets uit elkaar wat smsen erg fijn maakte!

Ook ben ik minder tevreden over de kwalitiet van de foto's. Tegenover de 3.2 MP van de K770 heeft dit toestel dus een 5.0 MP maar ik weet ook dat pixels niet alles zeggen... kan het zijn dat deze telefoon een mindere camera aan boord heeft?
Verder nog niet veel ervaring met het toestel omdat ik dus even tijd ben kwijtgeweest met het debranden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
MensionXL schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 23:54:
Ik merk wel dat met de update mijn batterij een stuk sneller leeggaat. Voorheen kon ik makkelijk 3 tot 4 dagen met mijn telefoon doen terwijl dit nu 2 dagen is geworden met hetzelfde gebruik. :S Dat valt me toch wel even heel erg tegen zeg...
Die batterij is bij mij hetzelfde gebleven, maar ik heb het gevoel dat het geluid minder hard gaat :P

BlaBlaBla

• superoscar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-05 12:08
Even een poging of er nog voldoende leven en kennis is op dit forum...

Onlangs ben ik van Vodafone naar Ben overgestapt en nu valt het op dat wanneer ik gebeld wordt dan zie ik voortaan 06xxx in plaats van +316xxx. Echter, mijn carkit kan alleen met het laatste omgaan, want zo is hij ingesteld nu.

Deze vraag heb ik bij Ben neergelegd:
Hoe een bellend nummer word weergegeven ligt aan jouw toestel. Dit moet je waarschijnlijk weer opnieuw instellen. Wat ik je als tweede optie wil geven is om alle nummers van je contactpersonen in te voeren als +31xxx of 0031xxx. Hiermee zal dit voor jou zijn opgelost.

Heeft iemand heeft een idee hoe je dit in zou moeten kunnen stellen???

Alvast bedankt!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Inmiddels weer noodgedwongen mijn CE902 gaan gebruiken, de Nokia 6300 die ik eerst gebruikte daarmee kun je niet internetten op een 3G netwerk, alleen wat ik nu dus nog steeds hebt is dat het glaasje gesprongen is.
Alleen bij de gewone kpn winkel begonnen ze over 50-100 euro + verzendkosten, op ebay staat alleen het lcd screen, etc. Beetje hopeloos dus...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Is dat gewoon de cover? En weet iemand hoe je die kunt vervangen?

Dan valt het nog wel mee. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik heb nu zo iets raars met mijn telefoon, de led flitser werkt niet meer. Bij foto's of bij video weigert de flitser dienst.
Ik heb de telefoon uitgezet en aangezet, meerdere malen, om te kijken of het helpt. Maar dat mocht niet baten. Ik heb ook de batterij er uitgehaald. Dat deed niks. Maar wel iets frappant, zodra de batterij contact maakt met de connectors licht de flits eventjes op.

Edit: het wordt nog vreemder nadat ik een klein beetje gefilmd had, druk ik op de rode knop om de applicatie af te sluiten en de led sprong heel eventjes aan bij afsluiten. Heel vreemd

Camera zelf doet het nog wel alleen de flitser niet.

Wat is hier toch aan de hand? Kapot en opsturen voor reparatie? Softwarematig kapot? Ik snap het niet meer.

[ Voor 19% gewijzigd door mhindrik op 19-03-2010 14:39 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:46
Probeer eens bij het filmen te kiezen voor licht aan, dan zou de flitser moeten gaan branden namelijk.

Heb je al een software update geprobeerd?
Zoals ik het allemaal hoor, zou ik namelijk niet zo snel aan een hardware probleem denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
pineapple schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:40:
Probeer eens bij het filmen te kiezen voor licht aan, dan zou de flitser moeten gaan branden namelijk.

Heb je al een software update geprobeerd?
Zoals ik het allemaal hoor, zou ik namelijk niet zo snel aan een hardware probleem denken.
Filmen met licht aan heb ik geprobeerd, LED doet het niet.
Software update, zover ik het weet heb ik de laatste firmware, namelijk de R3DA028 080908.

Het word trouwens nog vreemder, zodra ik de klep, waar de camera achter zit, open doe, springt de LED aan. Nog minder dan een halve seconde.

edit:
Nu heb ik dus een update gedaan van de software. Geen effect grote verrassing. Maar nu dat mijn schrik zit er onder een van de sneltoetsen een applicatie die ik nooit gebruik! Hyves! Eerst zat daar altijd bestandsbeheer. Fijne update. :(

edit 2: Dat hyves probleempje ook weer opgelost. Ik heb zelfs een andere camera driver op de telefoon gezet, maar dat mocht niet baten. Hardware kaduuk.

[ Voor 23% gewijzigd door mhindrik op 19-03-2010 20:24 ]

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik ben nu al enige tijd lekker aan de thetering in de trein (40 min) en elders onderweg via bluetooth met mijn C902, maar laatste tijd wordt het boardje elke keer gloeiend heet! Ik ben niet keihard aan het downloaden, dus daarvan kan het ook niet komen. Ik denk dat ik van die 40 minuten misschien 25 echt aan het internetten ben, maar dan meer beetje surfen en geen zwaardere dingen dan dat. Laatst werd ie zo warm dat ik dacht dat m'n hardware kapot zou gaan, snel uitgezet en batterij eruit, die ook erg warm was.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Niemand?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste