Als ik die eerste minuut hoor heb ik als lichtnicht ook de neiging om de dimmers open te trekken en al mijn kistjes dicht te maken, maar dat is misschien meer omdat die plaat bij onze lokale drive-in als steevaste oprotter gedraaid wordtMiki schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:41:
Ik zit nu 2 jaar bij een band als roadie en geluidsman en tussen de pauzes in speel ik gezellige muziek (disco, rock, dance en wat nederlandstallig)af via mijn computer. Dit spelen is puur bedoeld om het feest lekker aan de gang te houden zodat de mensen op de dansvloer blijven en niet naar buiten lopen om te gaan roken bijvoorbeeld.
Ik speel op dit moment via iTunes in djmode nummers af en dat gaat prima echter wil je soms het intro van een feestnummer overslaan en dat gaat moeilijk zonder een mixer.
Een goed voorbeeld is een nummer van France Joli - Come to me. Lekker gezellig en vrolijk echter de eerste minuut...![]()
[video][
Ik weet alleen niet of het veel helpt om een DJ-controller mee te gaan slepen als je alleen maar achtergrondmuziek in de pauze wil draaien. Ik denk dat je dan beter af bent om alle sfeermoordenaars uit je playlist te filteren, dan even een paar honderd euro aan een DJ-controller uit te geven. Of je moet de drive-in markt in willen
* Stoney3K ziet Miki al draaien met een laptop, DJ-controller en GL2400... "waar is die DJ nu heen, er zit wel een enorme mengtafel in de weg!"
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud