bram1984 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:48:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom heb je gekozen voor de T1? Mijn zwager keek er ook naar, maar als je alle voor- en nadelen tegen elkaar afstreept, wint de S4 het. Niet om een welles/nietes discussie te starten overigens hoor. Je zal er ongetwijfeld je redenen voor hebben gehad.

Ik heb altijd al wat met Pioneer gehad, veel gedraait met 1000's en 2000's en wilde dus het Pioneer gevoel niet kwijt, de S4 heb ik ook bekeken maar die viel voor mij af omdat onder andere:
- Ik de pitch zoals bij een CDJ naast m'n jogwheel wilde hebben
- De knoppen die ik allemaal moet gebruiken boven of naast m'n jogwheel wilde hebben
- Als ik een verjaardag/feestje heb wil ik flexibel zijn en hem zo mee kunnen nemen, heb dus ook een bijpassende tas/rugzak. Als ik op een groter feest moet draaien huur ik wel 2000s
Verder is de software die je gebruikt het zelfde, dus dat maakte me verder niet uit. Ik moet alleen m'n traktor nog
krakkopen
en zodat ik wat meer effecten kan gebruiken, maar dat komt tzt wel.
Om nog even terug te komen op jouw antwoord aan Whyte "ik ga er vanuit dat je de sync knop gebruikt". Ik heb die dingen (bijna) nooit aanstaan, behalve als ik een vocal/sample heb draaien, dan willen er nog wel eens twee gesynct in een loop staan.
Ik heb namelijk leren draaien op apparatuur zonder BPM counter en ik vind er dus geen zak aan als ik niets meer te doen heb