yup mooie samenvatting van dat topic waar ik het over had. blizzard is hard aan het werk om de combatlog te maken zodat (blizz zegt niets over wings terwijl 50% deze gebruiken...) DBM weer zal werken.
bah! en ewwwww! dacht dat ze eindelijk een beetje een uitdaging neergezet hadden
Zoals je zelf al zegt, dan nog is het east as pie, beetje raar om dan de zogenaamde loot pinata niet mee te nemen alleen omdat mensen weigeren om 'l2p' zeg maar. Geen flame jouw kant op hoor maar als je VR al een tijdje doet zonder echte problemen moet je hem ook wel makkelijk zonder mods aan kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:16:
[...]
Hellaas zit ik nu op mijn stage en kan ik de link van het wow forum dus niet opzoeken. Een blizz poster heeft aangeven dat het daadwerkelijk om een bug gaat in de combat log en zal in een komende patch opgelost worden. Dat hij mensen niet meer target van te voren is waar, dit is te voorkoming van diverse buggs waar blizzard aan gewerkt heeft. Dit is niet voor de moeilijkheids graad te verhogen. Dit staat duidelijk op het forum en is een hot topic, not hard too find.
En nee ik heb een paar blinde guildies. ik had ook op het forum aangegeven dat het volgens mij makkelijk te doen is als je er maar op wilt letten. dit werd afgewezen door een officer op te lompe redenen en heeft dat topic gesloten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Moet je eerst eens lezen en niet met de rest mee roepen ^^Croga schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:22:
[...]
bah! en ewwwww! dacht dat ze eindelijk een beetje een uitdaging neergezet hadden
Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen
Ben ik het hellemaal met je eens en laatste tijd hebben ze steeds van zulke acties en begin me er aan te ergeren.Bokkie schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:22:
[...]
Zoals je zelf al zegt, dan nog is het east as pie, beetje raar om dan de zogenaamde loot pinata niet mee te nemen alleen omdat mensen weigeren om 'l2p' zeg maar. Geen flame jouw kant op hoor maar als je VR al een tijdje doet zonder echte problemen moet je hem ook wel makkelijk zonder mods aan kunnen.
Zoals mensen die prince niet kunnen doen omdat de safespots niet meer werken
Zoals als ik al had gemeld ben ik langzaam al bezig met het zoeken naar een andere guild wat ik zit er zeker niet lekker in mijn vel. Zoals mensen uilachen omdat je een mage vraagt te dispellen, uitgescholden worden dat je nu dreamstate bent ipv resto terwijl ze niet eens weten wat het is/kan. *zucht*
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 11:28 ]
Dat is net mijn punt een beetje. Waar een andere klasse omwille van spec keuze niet altijd mee mag/kan blijft een druid gespaard van deze problematiek. En dat terwijl ze nog een extra dps tree hebben (weliswaar niet optimaal). In principe zou Blizz de balance tree kunnen buffen en cat dps iet of wat omlaag halen zodanig dat ook druids moeten kiezen.mdmeijer schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:42:
[...]
Je zou het ook om kunnen draaien: gelukkig is de feral druid spec zo geschikt voor dps en tanking, dat geeft raidtechnisch de mogelijkheid om een extra offtank mee te nemen die ook in de melee groep kan meedoen.
Nogmaals, niks tegen druids of zo, maar ik vind sommige design keuzes van Blizz niet echt logisch
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Tja is lastig, als je een beetje wil gaan raiden moet je dus actieve mensen hebben, kan je niet wat mensen recruiten (ja ik weet het, dat is heel lastig atm als beginnende kara guild)?Security schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:08:
Ik heb wat advies nodig mbt de guild.
Even een korte samenvatting:
Onze guild is een PvE guild en bestaat op dit moment uit zo'n kleine 50 man.
Van die 50 man loggen er maximaal 10 per dag in en dan ook nog op wisselende tijden.
Progessie is op dit moment Nihil en in Kara gaan we keihard neer...
Nu dacht ik van dit zal wel wat mensen wakkerschudden, helaas is de werkelijkheid anders.
Ik heb al een aantal mensen uit de guild geschopt maar nog steeds wil het me niet echt lukken.
Tevens zijn we stilletjes aan aan het overschakelen naar DKP maar wat zijn nou daadwerkelijk goede DKP mods ? We hebben nu een online DKP systeem gevonden, maar iemand moet dit ook weer gaan beheren. Kortom nogal wat probleempjes, undergeared people, weinig knowledge...
Persoonlijk baal ik er als een stekker van en daarom hoop ik dat jullie mij een beetje op weg helpen.
Neem een raid planner om je kara raids te plannen bijv: PHP Raider. Prik 2 a 3 dagen een kara raid en kijk welke het best bezocht worden.
Daar naast als je Karazhan wil doen moet je toch wel eerst gear farmen in normal instances in de beginsellen van TBC hadden we 2 instance nights gewoon 3-4 5 man groepen die wat instances gingen runnen die avond, daar mee haal je betere gear binnen en kan je makkelijker verder komen in kara.
Maar zorg dat je 2 avonden een kara raid planned zodat mensen daar rekening mee houden, het zal niet meteen de eerste week werken maar uiteindelijk word het wel makkelijker en als je 1 maal wat bosses neer heb in kara zal er cker meer animo komen.
Suc6!
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Kom op inviten dan die hap ik wacht al bijna 1,5 week, hahaha.Croga schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:59:
[...]
damn! Die weet waar hij het over heeft! Die moeten we recruteren!
Druid die een crushing krijgt is gelukkig aanzienlijk minder hard dan op een warrior ivm de dikke armor idd. Wij deden vaak op tidewalker een druid ivm snelle attack speed, als je dan het verschil ziet in crushingsExitium schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:09:
Druid kan inderdaad crit immune worden. 415 defense + survival of the fittest is hetzelfde als 490 defense voor warriors en pala's. Nadeel van druids is dat ze crushings kunnen krijgen, dat is de reden van de hoge hp-pool en armor voor ferals.
[...]
Ehm, mag ik je binnenkort als guildhopper aan gaan spreken?
Ene je mag mij best guildhopper aanspreken hoor in die 3 jaar heb ik in
DI >
TCW >
AGPG (omdat we meer met AGPG gingen raiden ivm volle groep bij TCW)
DI >
Cingeto >
TCW >
NiD hopelijk
Valt me toch aardig mee eigenlijk (oke heb wel de fun guilds eruit gelaten).
[ Voor 64% gewijzigd door MantaMania op 09-04-2008 11:35 ]
over patchnotes gesproken, wist je dat Feign Death ooit een rogue ability was?
http://www.wowwiki.com/Patch_0.6
Onder "rogues"
Het blijft wel leuk leesvoer om te zien hoe WoW de afgelopen jaren is veranderd..
http://www.wowwiki.com/Patch_0.6
Onder "rogues"
Het blijft wel leuk leesvoer om te zien hoe WoW de afgelopen jaren is veranderd..
Beetje jammer maakte het gevecht wel iets intresanter maar jah NERF NERF![aim.Lilacrazor] schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:19:
Dungeons
Void Reaver encounter will be fixed and there will now be info in the combat log about incoming arcane orbs to players (to make Boss Mods work again).
Verwijderd
ik kan het geen nerf noemen omdat het nooit bedoelt was om moeilijker te worden. het is meer een Fix... en niet zeiken alsof je niet van gratis epix houd ^^ErwienO schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:31:
Beetje jammer maakte het gevecht wel iets intresanter maar jah NERF NERF!
jammer dat je dat dan weer meteen op de persoon moet gaan spelen, beetje onnodig en ongewenst.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:23:
Moet je eerst eens lezen en niet met de rest mee roepen ^^
cat DPS omlaag halen is helemaal niet nodig... Als er geen feral druid offtank nodig is in een raid zal de druid nooit boven een rogue/dps warrior gekozen worden. Zo goed is die cat dps nou ook weer niet.Kapoen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:25:
Dat is net mijn punt een beetje. Waar een andere klasse omwille van spec keuze niet altijd mee mag/kan blijft een druid gespaard van deze problematiek. En dat terwijl ze nog een extra dps tree hebben (weliswaar niet optimaal). In principe zou Blizz de balance tree kunnen buffen en cat dps iet of wat omlaag halen zodanig dat ook druids moeten kiezen.
bij het Archimonde gevecht van gisteren lag mijn average DPS hoger dan die van onze feral druid. En dat terwijl ik hele bakken downtime heb om te rennen voor het vuur.
Haha gratis epics is nooit verkeerd, maar het is jammer dat gevechten als void reaver wel erg makkelijk zijn, het is wel grappig dat je nu in 2.4 ff een paar weken een retard check hebtVerwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:35:
[...]
ik kan het geen nerf noemen omdat het nooit bedoelt was om moeilijker te worden. het is meer een Fix... en niet zeiken alsof je niet van gratis epix houd ^^
Gister ook weer ff snel The Eye doen wel gister 3/4 en als laatste Void nou nou nou 2e try ging ie wel neer maar de mensen die binnen de eerste min in try 1 neer gingen deden precies het zelfde in try 2
Verwijderd
yup sorry, als er hier zo'n standpunt word neergezet ga je er vanuit dat deze gebaseerd is op feiten en niet op geruchten dus ga je er eigenlijk meteen vanuit dat het ook zo is. lukt mij ook, dus ja het was een goedkopen uitspraak van me sorry en was niet op de persoon bedoelt maar meer tegen wie het gister aan kwamen dragen.Croga schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:36:
jammer dat je dat dan weer meteen op de persoon moet gaan spelen, beetje onnodig en ongewenst.
Daarom lees ook nooit de telegraaf ^^
Inderdaad de stats van een druid klinken leuk meer ap als een rogue of meer crit maar uit eindelijk komt het er toch niet uit door wapens en specials. Tis dat ze zo een leuke buff geven maar voor de dmg kan je het wel laten.Croga schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:36:
cat DPS omlaag halen is helemaal niet nodig... Als er geen feral druid offtank nodig is in een raid zal de druid nooit boven een rogue/dps warrior gekozen worden. Zo goed is die cat dps nou ook weer niet.
bij het Archimonde gevecht van gisteren lag mijn average DPS hoger dan die van onze feral druid. En dat terwijl ik hele bakken downtime heb om te rennen voor het vuur.
Apology accepted en point takenVerwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:42:
yup sorry, als er hier zo'n standpunt word neergezet ga je er vanuit dat deze gebaseerd is op feiten en niet op geruchten dus ga je er eigenlijk meteen vanuit dat het ook zo is. lukt mij ook, dus ja het was een goedkopen uitspraak van me sorry en was niet op de persoon bedoelt maar meer tegen wie het gister aan kwamen dragen.
Verwijderd
ben ik het helemaal mee eens. ook vind ik druids leuke tanks maar voor verschilende encounter heb ik toch liever een war of zelfs een pala. zoals bij maugler krijgt een war toch een stuk minder damage dan een druid en bosses met spelldmg zoals 2e boss in hc MgT neem ik echt geen druid meer mee. ik heb het uiteraard over ongeveer dezelfde gear.MantaMania schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:42:
Inderdaad de stats van een druid klinken leuk meer ap als een rogue of meer crit maar uit eindelijk komt het er toch niet uit door wapens en specials. Tis dat ze zo een leuke buff geven maar voor de dmg kan je het wel laten.
ze zeggen niet Deadly Boss Mods, ze zeggen Boss Mods. Daar valt Big Wigs dus ook onder lijkt meVerwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:22:
[...]
yup mooie samenvatting van dat topic waar ik het over had. blizzard is hard aan het werk om de combatlog te maken zodat (blizz zegt niets over wings terwijl 50% deze gebruiken...) DBM weer zal werken.
Verwijderd
Schrepaddictive schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:48:
[...]
ze zeggen niet Deadly Boss Mods, ze zeggen Boss Mods. Daar valt Big Wigs dus ook onder lijkt me
Hehe, heb in totaal in zes guilds gezeten. (Flame of Kalimdor, The League of Crusaders, Krazy Fools, Knights of Luthien, Dutch Inc en Resisted) Doelde meer op het feit dat je pas in TCW zit en Cingeto ook pas na TBC ontstaan is.MantaMania schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:30:
Ene je mag mij best guildhopper aanspreken hoor in die 3 jaar heb ik in
DI >
TCW >
AGPG (omdat we meer met AGPG gingen raiden ivm volle groep bij TCW)
DI >
Cingeto >
TCW >
NiD hopelijk
Valt me toch aardig mee eigenlijk (oke heb wel de fun guilds eruit gelaten).
Wij hebben Maulgar eigenlijk altijd met een druid MT gedaan. Warriors op lock/priest, mage op mage en mage/hunter op shaman. Ging perfect. Verder worden druids bij ons vaak gebruikt als offtanks inderdaad. Op speedruns is het leuk om er één te hebben, pak eerst de mob(s) die de druid tankt, zodat 'ie daarna in cat kan op de overige mobs.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:45:
bij maugler krijgt een war toch een stuk minder damage dan een druid
Mja, dreamstate is dan ook vrij waardeloos voor alles behalve 5-mans en kara.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:23:
[...]
Moet je eerst eens lezen en niet met de rest mee roepen ^^
Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen![]()
[...]
Ben ik het hellemaal met je eens en laatste tijd hebben ze steeds van zulke acties en begin me er aan te ergeren.
Zoals mensen die prince niet kunnen doen omdat de safespots niet meer werken![]()
Zoals als ik al had gemeld ben ik langzaam al bezig met het zoeken naar een andere guild wat ik zit er zeker niet lekker in mijn vel. Zoals mensen uilachen omdat je een mage vraagt te dispellen, uitgescholden worden dat je nu dreamstate bent ipv resto terwijl ze niet eens weten wat het is/kan. *zucht*
Je veranderd jezelf van een HoT monster in een slecht aftreksel van een paladin.
mehhehExitium schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:59:
Hehe, heb in totaal in zes guilds gezeten. (Flame of Kalimdor, The League of Crusaders, Krazy Fools, Knights of Luthien, Dutch Inc en Resisted) Doelde meer op het feit dat je pas in TCW zit en Cingeto ook pas na TBC ontstaan is.
Gelukkig voor Crulon is z'n guildhopping nog redelijk uit te leggen
Cingeto kwam helaas niet zo van de grond als men gehoopt had.
TCW is gewoon een foutje geweest, iedereen heeft recht op een foutje
Wij gebruiken onze dr00d altijd op Morogrim. En verder op zo'n beetje alles wat los en vast zit. Meestal als offtank inderdaad. Vooral op de trash in MH is het ideaal. De dr00d kan gewoon tussen de aboms blijven staan zonder al te veel te merken van al die AOE.Wij hebben Maulgar eigenlijk altijd met een druid MT gedaan. Warriors op lock/priest, mage op mage en mage/hunter op shaman. Ging perfect. Verder worden druids bij ons vaak gebruikt als offtanks inderdaad. Op speedruns is het leuk om er één te hebben, pak eerst de mob(s) die de druid tankt, zodat 'ie daarna in cat kan op de overige mobs.
We zijn nog steeds een beetje onder de indruk van Felmyst met mn guild....
Voor het eerst in TBC zoiets van "dit gaat een tijdje duren
".
Wat mooi is want de rest is veels te makkelijk.
Iemand een goede tip hoe je encapsulate + Gas Nova's het beste kan tackelen?
Rennen jullie richting je priest als er een nova komt en dan op tijd er weer uit voor encapsulate?
Voor het eerst in TBC zoiets van "dit gaat een tijdje duren
Wat mooi is want de rest is veels te makkelijk.
Iemand een goede tip hoe je encapsulate + Gas Nova's het beste kan tackelen?
Rennen jullie richting je priest als er een nova komt en dan op tijd er weer uit voor encapsulate?
Verwijderd
hehe zie je wel heb je er weer 1. met mijn gear atm maakt het weinig verschil. in raids hou ik gewoon mijn LB rotatie en hots op Mt bij boss fights. de 25% van int = heal bonus compenseerd de ToL aura en dreamstate reg weer de reduced mana cost. tevens kan ik nu normaal een heroic healen en kan ik enigzins daily's doen. ook ben ik nu veel meer inzetbaar in raids want in boomkip kan ik 800/900 dps doen. zoals ik al zei, eerst zien dan pas oordelenFireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:03:
Mja, dreamstate is dan ook vrij waardeloos voor alles behalve 5-mans en kara.
Je veranderd jezelf van een HoT monster in een slecht aftreksel van een paladin.
Over guildhopping gesproken... 
Lowlanders (=Denial nu)
IFA (reroll class + server)
Denial (server transfer)
IFA (server transfer terug, tijdelijke guild totdat ik een nieuwe guild gevonden had)
Dies Irae
IFA (tijdelijk)
Security
IFA (tijdelijk dus, totdat ik weer een andere guild zou hebben)
Denial (server transfer, waar ik nu nogsteeds zit)
Dus! En ik hoop er ook te blijven. Mocht het nu weer op 1 of ander moment ophouden(om welke reden dan ook), dan join ik gewoon een andere highend pve guild op trollbane.
Nogsteeds bergen contacten aan overgehouden, op de oude server, krijg je als je 2x heen en weer switched.
Ach, ik denk toch wel dat het naar je zin hebben in wow het best is, en als je daarvoor moet guildhoppen, waarom niet? Ik zeg niet dat je heel die guild eerst leeg moet roven zodat je epic hebt, het kan ook anders. Als ik het niet naar mijn zin heb in een guild, dan leave ik meteen, en ga ik niet eerst 3 maanden epics leechen.
Lowlanders (=Denial nu)
IFA (reroll class + server)
Denial (server transfer)
IFA (server transfer terug, tijdelijke guild totdat ik een nieuwe guild gevonden had)
Dies Irae
IFA (tijdelijk)
Security
IFA (tijdelijk dus, totdat ik weer een andere guild zou hebben)
Denial (server transfer, waar ik nu nogsteeds zit)
Dus! En ik hoop er ook te blijven. Mocht het nu weer op 1 of ander moment ophouden(om welke reden dan ook), dan join ik gewoon een andere highend pve guild op trollbane.
Nogsteeds bergen contacten aan overgehouden, op de oude server, krijg je als je 2x heen en weer switched.
Ach, ik denk toch wel dat het naar je zin hebben in wow het best is, en als je daarvoor moet guildhoppen, waarom niet? Ik zeg niet dat je heel die guild eerst leeg moet roven zodat je epic hebt, het kan ook anders. Als ik het niet naar mijn zin heb in een guild, dan leave ik meteen, en ga ik niet eerst 3 maanden epics leechen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
6 guilds das net als bij mij dus alleen ik heb 2 dubbeleExitium schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:59:
[...]
Hehe, heb in totaal in zes guilds gezeten. (Flame of Kalimdor, The League of Crusaders, Krazy Fools, Knights of Luthien, Dutch Inc en Resisted) Doelde meer op het feit dat je pas in TCW zit en Cingeto ook pas na TBC ontstaan is.
Tijdens of na TBC zijn veel guilds veranderd kon ook bijna niet anders, en een grote guild als DI splitst denk ik altijd eens in de zoveel tijd op.
Cingeto was echt wel een guild waar ik mn best voor heb gedaan en was ook leuk helaas konden we op een gegeven moment niet anders meer dan disbanden door dat we gewoon altijd teweinig man hadden voor 25 mans runs.
TCW heb ik me een beetje vergist in de tijden 4 dagen raiden (voor een werkdag) tot 12 uur begon me flink op te breken zeker omdat het wel eens wat uitloopt en je vaak niet meteen in bed ligt, zeker als ik serieus heb lopen tanken lig ik eerst nog een uur naar het plafond te staren. Waren nog wel wat dingetjes.
En ja wat is guildhoppen als je echt een bepaalde lijn hebt om omhoog te klimmen zou ik er misschien ook voor waken maar als ik dat had gewild dan was ik wel serieuzer door gegaan.
Daarbij zoals nu zit ik ook in een guild gewoon om met wat ouwe maatjes nog samen te spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door MantaMania op 09-04-2008 12:22 ]
Na 3 jaar wow misschien eindelijk mijn favoriete class gevonden: Elemental Shaman!
Ben nu 61 en na wat blue TBC upgrades is mijn mana efficientie en dps exponentieel gestegen. Lightning overload rocks your socks!
Enige probleem is dat ik die shaman op Bloodscalp gemaakt heb en het lijkt wel of daar voornamelijk Hongaren spelen. In een party in BF zat ik volgens mij met 4 hongaren waarvan er 1 redelijk engels kon en die daarom meteen als tolk moest functioneren heh. I R speek english no good.
Ben nu 61 en na wat blue TBC upgrades is mijn mana efficientie en dps exponentieel gestegen. Lightning overload rocks your socks!
Enige probleem is dat ik die shaman op Bloodscalp gemaakt heb en het lijkt wel of daar voornamelijk Hongaren spelen. In een party in BF zat ik volgens mij met 4 hongaren waarvan er 1 redelijk engels kon en die daarom meteen als tolk moest functioneren heh. I R speek english no good.
Ik ben ook van plan ooit een Elemental Shaman te maken, een maat van mij zegt dat het helemaal super is een vaak Mages gewoon simpel out-DPS-ed. Bovendien vind ik de Tauren er gewoon super vet uit zien.ebborazor schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:27:
Na 3 jaar wow misschien eindelijk mijn favoriete class gevonden: Elemental Shaman!
Maar eerst verder met me Warlock, speelt ook erg lekker
[ Voor 19% gewijzigd door daroy op 09-04-2008 12:30 ]
Verwijderd
ik zal ook maar mijn enorme lijst neergooien van alle guilds waar ik gezetten heb;
Swords of justice - 3 jaar
Might - 6 maanden
ow dat was hem al
Swords of justice - 3 jaar
Might - 6 maanden
ow dat was hem al
Ja want wrath spammen is een stuk leukerSMulTiE schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:31:
Wacht maar tot je in een raid alleen maar op Lightning Bolt hoeft te drukken ^^
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 12:34 ]
Hehe, drie ervan waren voor lvl 60 in mijn geval. Flame of Kalimdor ging dood, League of Crusaders ook. KF toen gejoined nadat ik Zyke tegenkwam op z'n alt, in KF een aantal goeie vrienden gemaakt die na m'n vakantie hun eigen guild hadden, dus die (KoL) gejoined. Die guild verloor langzaam maar zeker haar identiteit, teveel nieuwe recruits die niks met de guild hadden en puur kwamen voor epix. Samen met een andere officer uiteindelijk opgestapt, wat een golf van leaves tot gevolg had.MantaMania schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:20:
[...]
6 guilds das net als bij mij dus alleen ik heb 2 dubbele
Tijdens of na TBC zijn veel guilds veranderd kon ook bijna niet anders, en een grote guild als DI splitst denk ik altijd eens in de zoveel tijd op.
Cingeto was echt wel een guild waar ik mn best voor heb gedaan en was ook leuk helaas konden we op een gegeven moment niet anders meer dan disbanden door dat we gewoon altijd teweinig man hadden voor 25 mans runs.
TCW heb ik me een beetje vergist in de tijden 4 dagen raiden (voor een werkdag) tot 12 uur begon me flink op te breken zeker omdat het wel eens wat uitloopt en je vaak niet meteen in bed ligt, zeker als ik serieus heb lopen tanken lig ik eerst nog een uur naar het plafond te staren. Waren nog wel wat dingetjes.
En ja wat is guildhoppen als je echt een bepaalde lijn hebt om omhoog te klimmen zou ik er misschien ook voor waken maar als ik dat had gewild dan was ik wel serieuzer door gegaan.
Daarbij zoals nu zit ik ook in een guild gewoon om met wat ouwe maatjes nog samen te spelen.
Toen via jou, X enzo in DI gekomen en na wat gedoe rond oa ZG invites en looting gedoe in DIDoD na een paar weken PvP Resisted gejoined. En daar zit ik nu alweer bijna twee jaar.
Veel mensen verlaten hun guilds ook op zoek naar progress, maar dat is voor mij nooit een issue geweest verder. DIDoD stond op het punt om aan BWL te beginnen toen ik stopte met raiden, en Resisted was net aan het recruiten voor PvE. (was eerst de PvP afsplitsing van The Shattered Heart) Met DIDoD hadden we in een paar weken de eerste acht bosses in MC op farm, met Resisted kregen we in de eerste week BWL Nef al down. Helft had ervaring op 'm, rest had over het algemeen BWL nog niet gezien.
En waar raid jij op het moment? Neem het nu maar van mij aan, als je straks eind T5 en hogere content wil doen, dan is dreamstate gewoon niks. Ik heb het geprobeerd, en ik heb nog nooit zo bedroevend weinig gehealed. Tevens weegt die +25% int lang niet op tegen je aura, omdat jouw aura zorgt dat andere healers makkelijker jouw groep kunnen healen.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:15:
[...]
hehe zie je wel heb je er weer 1. met mijn gear atm maakt het weinig verschil. in raids hou ik gewoon mijn LB rotatie en hots op Mt bij boss fights. de 25% van int = heal bonus compenseerd de ToL aura en dreamstate reg weer de reduced mana cost. tevens kan ik nu normaal een heroic healen en kan ik enigzins daily's doen. ook ben ik nu veel meer inzetbaar in raids want in boomkip kan ik 800/900 dps doen. zoals ik al zei, eerst zien dan pas oordelen
Zoals ik al zei, tis fun voor kara en 5 mans, maar in hogere content doe je gewoon je raid tekort.
Wat ben ik netjes qua guilds zeg...
lvl'ing guilds een paar:
wat noob raiding guilds die disbanden
The end verlaten nadat we van razorgore tries naar geddon wipes gingen
Illusion disbanded, OA omdat ik niet meer voldoende kon raiden.
The magnificent (transfer) raiden minder. Maar waren wel iets verder dan ik toen was
lvl'ing guilds een paar:
The magnificent (transfer) raiden minder. Maar waren wel iets verder dan ik toen was
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik ben lekker blij want ik heb nu een leuke Trinket(Darkmoon Card: Crusade) op mijn lock en straks de Belf of Blasting
, en heb net even een lekker uurtje op warcrafter.net zitten spelen met items die ik ga halen als wij eindelijk de Anvil hebben op onze realm. Klinkt wel lekker in de oren, 8.3K HP, 8.5K Mana, 12.5%Crit en 1080+Dmg unbuffed zonder de buff van Crusade en Fel Armor erbij
.
Mijn guilds:
Kaelthas Guardians, ben eruit gegaan volgens mij omdat het noobs waren, toen was ik Lvl 43
Toen op Lvl 47 Silvermoon Elites en lvl 50 Thalassian Knights geprobeerd, maar dit waren ook 2 erg op zichzelf gerichte guilds met de gebruikelijke idioten en geen hulp, dus op lvl 53 naar Neerlands Glorie gegaan, omdat dit een Nederlands guilds was die op dat moment wel lekker liep, en ik er goede dingen over had gehoord, maar met lvl 67 samen met een paar andere guildies uit NG gegaan, omdat men maar mensen bleef inviten, zonder retards etc te kicken omdat de GM en Officers steeds offline waren. Was in het begin een erg leuke en goede guild, maar hoe meer er kwammen hoe slechter het werdt. Wij hebben toen Nederlandse Elite gemaakt, maar na 1 week kon ik al zien dat dit NG2 werdt, omdat men toch iedereen invite, terwijl de regel +lvl 55 was. Toen ben ik naar Ashen Dawn gegaan, omdat een RL friend hier zat en erg positief erover was, en sindsdien zit ik er ook bij.
Mijn guilds:
Kaelthas Guardians, ben eruit gegaan volgens mij omdat het noobs waren, toen was ik Lvl 43
Toen op Lvl 47 Silvermoon Elites en lvl 50 Thalassian Knights geprobeerd, maar dit waren ook 2 erg op zichzelf gerichte guilds met de gebruikelijke idioten en geen hulp, dus op lvl 53 naar Neerlands Glorie gegaan, omdat dit een Nederlands guilds was die op dat moment wel lekker liep, en ik er goede dingen over had gehoord, maar met lvl 67 samen met een paar andere guildies uit NG gegaan, omdat men maar mensen bleef inviten, zonder retards etc te kicken omdat de GM en Officers steeds offline waren. Was in het begin een erg leuke en goede guild, maar hoe meer er kwammen hoe slechter het werdt. Wij hebben toen Nederlandse Elite gemaakt, maar na 1 week kon ik al zien dat dit NG2 werdt, omdat men toch iedereen invite, terwijl de regel +lvl 55 was. Toen ben ik naar Ashen Dawn gegaan, omdat een RL friend hier zat en erg positief erover was, en sindsdien zit ik er ook bij.
[ Voor 55% gewijzigd door Darkasantion op 09-04-2008 12:56 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Lvling guild Gathering of Dudes (als gm) (tot iedereen lvl 60 was ongeveer)Kevinp schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:45:
lvl'ing guilds een paar:
Daarna met alle members naar Steel Alliance (bijna een jaar)
en nu weer Gathering of Dudes (als gm) (half jaar voor TBC weer mee verder gegaan)
1.5 jaar terug: Lv20, Schwarzy wordt lid van Guardians Clan.Kevinp schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:45:
lvl'ing guilds een paar:
Nu: Nog steeds in dezelfde guild
EDIT:
Hoever zijn ze op jullie realms met de progress SSO?
Bij ons net 70% van p3 compleet en de portal naar het eiland is beschikbaar.
[ Voor 11% gewijzigd door FireAge op 09-04-2008 12:52 ]
Portal is al paar dagen beschikbaar en denk dat wij op ~75% van P3 zitten, gaat de laatste dagen steeds langzamer. Ghostlands server.FireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:51:
[...]
1.5 jaar terug: Lv20, Schwarzy wordt lid van Guardians Clan.
EDIT:
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
70% van P2 denk ik eerderFireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:51:
[...]
1.5 jaar terug: Lv20, Schwarzy wordt lid van Guardians Clan.
EDIT:
WUT? kan ik opeens dispellen leren bij de trainer sinds 2.4?Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:23:
[...]
Zoals mensen uilachen omdat je een mage vraagt te dispellen, uitgescholden worden dat je nu dreamstate bent ipv resto terwijl ze niet eens weten wat het is/kan. *zucht*
THANKS BLIZZ \O/
Verwijderd
61. (141.) english Anachronos (Normal) pixel P2: 99%
pixel 100
Bijna Phase 3 dus.. Kan iemand me uitleggen wat die phases precies inhouden? Nooit echt in verdiept namelijk
pixel 100
Bijna Phase 3 dus.. Kan iemand me uitleggen wat die phases precies inhouden? Nooit echt in verdiept namelijk

Volgens mij zijn we op Tura bezig met de anvil. Maar aangezien ik een rothekel heb aan overpopulated gebieden laat ik het lekker aan anderen over (Aan de slag Crulon/Eleamar! En anders de zweep van m'n succy er over!)FireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:51:
Verwijderd
umh was dit om mij uit te lachen om de mage waar ik over had? ^^ImdaMned schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:08:
[...]
WUT? kan ik opeens dispellen leren bij de trainer sinds 2.4?
THANKS BLIZZ \O/
wij zitten op 23% van anvil nu.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 13:15 ]
Bezig, bezig!Croga schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:12:
[...]
Volgens mij zijn we op Tura bezig met de anvil. Maar aangezien ik een rothekel heb aan overpopulated gebieden laat ik het lekker aan anderen over (Aan de slag Crulon/Eleamar! En anders de zweep van m'n succy er over!)
Ik zie ook niet in waarom Cat druid DPS generfed zou moeten worden: bij gelijke gear & skill zal een cat echt niet boven een rogue uitkomen.
De viability van een feral druid zit er in dat je een feral mee kan nemen om b.v. adds te tanken, zonder dat je een DPS slot volledig "verspilt". (idd -sommige- prot wars kunnen ook redelijke DPS doen, maar halen het toch niet bij een feral).
Overigens: ik heb 2 volledig verschillende sets voor tanking / DPS, enige item wat ik in zowel in cat als in bear gebruik, is Belt of Natural Power en dat alleen omdat ik mijn andere tank-spul al zodanig volgepompt had met sta / def / res gems dat ik in die belt rustig een +8 agi & een +4agi +6sta gem kon mikken (anders had ik er natuurlijk gewoon 2 gemaakt
).
De viability van een feral druid zit er in dat je een feral mee kan nemen om b.v. adds te tanken, zonder dat je een DPS slot volledig "verspilt". (idd -sommige- prot wars kunnen ook redelijke DPS doen, maar halen het toch niet bij een feral).
Overigens: ik heb 2 volledig verschillende sets voor tanking / DPS, enige item wat ik in zowel in cat als in bear gebruik, is Belt of Natural Power en dat alleen omdat ik mijn andere tank-spul al zodanig volgepompt had met sta / def / res gems dat ik in die belt rustig een +8 agi & een +4agi +6sta gem kon mikken (anders had ik er natuurlijk gewoon 2 gemaakt
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Volgens mij ging de vraag over talents, niet gearSeraphin schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:18:
Ik zie ook niet in waarom Cat druid DPS generfed zou moeten worden: bij gelijke gear & skill zal een cat echt niet boven een rogue uitkomen.
Overigens: ik heb 2 volledig verschillende sets voor tanking / DPS, enige item wat ik in zowel in cat als in bear gebruik, is Belt of Natural Power en dat alleen omdat ik mijn andere tank-spul al zodanig volgepompt had met sta / def / res gems dat ik in die belt rustig een +8 agi & een +4agi +6sta gem kon mikken (anders had ik er natuurlijk gewoon 2 gemaakt).
En het is bullshit dat er talents zijn die ALLEEN voor cat OF bear zijn, vrijwel alle talents hebben betrekking op beide forms. Stop je feral dus vol kun je goed tanken EN dpssen, dat was de issue.
Overigens heb ik er vrede mee hoor, prima tanks en ze kunnen zo'n 80-90% van de dmg van een rogue doen in gelijkwaardige dpsgear. Vind het prima zo.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Dr00d FTW! DUH! enigste spec waar je geen dps mee kan doe is diep resto. en het is niet zo dat feral druids vaak als dps worden mee genomen.porn* schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens mij ging de vraag over talents, niet gear
En het is bullshit dat er talents zijn die ALLEEN voor cat OF bear zijn, vrijwel alle talents hebben betrekking op beide forms. Stop je feral dus vol kun je goed tanken EN dpssen, dat was de issue.
Overigens heb ik er vrede mee hoor, prima tanks en ze kunnen zo'n 80-90% van de dmg van een rogue doen in gelijkwaardige dpsgear. Vind het prima zo.
Verwijderd
zoals ik al zei maakt het momenteel niet veel uit met mijn gear. ja je hots doen iets minder maar zoveel is dat ook weer niet. Als je deze spec idd in eind t5+ gebruikt zal je dit doen voor spike healing en niet voor hots in een raid. en dat is alleen handig in bepaalde encounters. en als je al een ToL hebt rond lopen daar is deze spec denk een betere aanvullig voor je raid omdat je er veel meer kanten mee op kan (in theorie).FireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:44:
[...]
En waar raid jij op het moment? Neem het nu maar van mij aan, als je straks eind T5 en hogere content wil doen, dan is dreamstate gewoon niks. Ik heb het geprobeerd, en ik heb nog nooit zo bedroevend weinig gehealed. Tevens weegt die +25% int lang niet op tegen je aura, omdat jouw aura zorgt dat andere healers makkelijker jouw groep kunnen healen.
Zoals ik al zei, tis fun voor kara en 5 mans, maar in hogere content doe je gewoon je raid tekort.
hmm weer een dubbele post, tis me al een tijdje niet gelukt

jouw opmerking over ele shammy's was net zo kort door de bocht.SMulTiE schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:47:
[...]
gelukkig snap jij veel van de rol van Moonkins in een raid
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 13:38 ]
Voor spike dmg healing heb je de andere classes tbh. ToL is te krachtig om niet te gebruiken in raids, wij hebben er meestal 2 rondlopen, met hun HoTs op de tanks, en met slim gebruik van hun aura's, zijn ze veel waardevoller voor een raid dan met dreamstate spec.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:35:
[...]
zoals ik al zei maakt het momenteel niet veel uit met mijn gear. ja je hots doen iets minder maar zoveel is dat ook weer niet. Als je deze spec idd in eind t5+ gebruikt zal je dit doen voor spike healing en niet voor hots in een raid. en dat is alleen handig in bepaalde encounters. en als je al een ToL hebt rond lopen daar is deze spec denk een betere aanvullig voor je raid omdat je er veel meer kanten mee op kan (in theorie).
[...]
spel/guildverleden:
een vriend van de demo van WoW kado gedaan omdat hij een hekele had aan én RPG én online én online communities
hij WoW geinstalleerd en ik was meteen hooked...
toevallig komen we op een server terecht waarin een oudklasgenoot van mij ook speelt.
vanaf level 1 bij een guild terecht gekomen, hele aardig mensen... elkaar veel helpen maar we breidde nooit uit altijd een heel erg select groepje. toen iedereen 70 gedingt had, gingen er mondjesmaat mensen naar kara en altijd dezelfde groep. toen van oa mij een kreet kwam om een tweede team te maken voor kara. werd er een recruitment post gemaakt waarop hordes en hordes mensen reageerde maar uiteindelijk maar één persoon gerecruit werd.
nadat voorval ben ik met een vrij grote groep naar een andere guild gegaan.
deze waren hardcore 7 dagen in de week raids naar vanalles en nog wat en minimaal 5 dagen online zijn ... na een week weggegaan.
uiteindelijk was ik wat aan het solo-en om 4 uur 's nachts werd ik uitgenodigd door een groepje lui die een instance wilde doen. bij dat groepje een heftige discussie gekregen over zijn trap / pet (hunter) gedrag... dat bleek een GM te zijn en omdat hij mijn eerlijkheid wel waardeerde mocht ik applyen voor hun guild en tada daar zit ik nog steeds...
ik ben er erg blij mee. we raiden 4 dagen per week waarvan je minimaal 2 dagen moet verschijnen of iig voor moet aanmelden. maar we hebben een selekte groep die wil raiden en een grote groep socials die niet mee raiden (of niet willen raiden). dus je speelt met een vaste groep die heel erg op progress focust en een paar sociale spelers waarmee je kan instancen of naar kara mee kan gaan.
heel leuk.
minpunten zijn de class leaders (of iig voor de locks) kerel is een griek en kan echt GEEN engels spreken. 'shadwnfwfnenf' 'ehm what?' 'shadwnfwfnenf!!!' 'ah ok shadowbolt'
en we hebben een aantal betweters in de guild, hebben eerst bij de nr 1 guild van de server gespeeld (zaten toen op BT/MH niveau) maar na de servertransfer is die guild uit elkaar gevallen.
en die mensen hebben altijd een mening over hoe je moet spelen... gelukkig spelen ze goed en luistert de GM/RL niet naar ze...
een vriend van de demo van WoW kado gedaan omdat hij een hekele had aan én RPG én online én online communities
hij WoW geinstalleerd en ik was meteen hooked...
toevallig komen we op een server terecht waarin een oudklasgenoot van mij ook speelt.
vanaf level 1 bij een guild terecht gekomen, hele aardig mensen... elkaar veel helpen maar we breidde nooit uit altijd een heel erg select groepje. toen iedereen 70 gedingt had, gingen er mondjesmaat mensen naar kara en altijd dezelfde groep. toen van oa mij een kreet kwam om een tweede team te maken voor kara. werd er een recruitment post gemaakt waarop hordes en hordes mensen reageerde maar uiteindelijk maar één persoon gerecruit werd.
nadat voorval ben ik met een vrij grote groep naar een andere guild gegaan.
deze waren hardcore 7 dagen in de week raids naar vanalles en nog wat en minimaal 5 dagen online zijn ... na een week weggegaan.
uiteindelijk was ik wat aan het solo-en om 4 uur 's nachts werd ik uitgenodigd door een groepje lui die een instance wilde doen. bij dat groepje een heftige discussie gekregen over zijn trap / pet (hunter) gedrag... dat bleek een GM te zijn en omdat hij mijn eerlijkheid wel waardeerde mocht ik applyen voor hun guild en tada daar zit ik nog steeds...
ik ben er erg blij mee. we raiden 4 dagen per week waarvan je minimaal 2 dagen moet verschijnen of iig voor moet aanmelden. maar we hebben een selekte groep die wil raiden en een grote groep socials die niet mee raiden (of niet willen raiden). dus je speelt met een vaste groep die heel erg op progress focust en een paar sociale spelers waarmee je kan instancen of naar kara mee kan gaan.
heel leuk.
minpunten zijn de class leaders (of iig voor de locks) kerel is een griek en kan echt GEEN engels spreken. 'shadwnfwfnenf' 'ehm what?' 'shadwnfwfnenf!!!' 'ah ok shadowbolt'
en we hebben een aantal betweters in de guild, hebben eerst bij de nr 1 guild van de server gespeeld (zaten toen op BT/MH niveau) maar na de servertransfer is die guild uit elkaar gevallen.
en die mensen hebben altijd een mening over hoe je moet spelen... gelukkig spelen ze goed en luistert de GM/RL niet naar ze...
This is the Way.
Ik ben blij dat mijn rogue 70 zal zijn tegen dat dat eiland volledig unlocked is op Tura, dan hoef ik mezelf niet scheel te farmen tussen een massa volkExitium schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:15:
[...]
Bezig, bezig!Voor zover dat kan, die naga's zijn flink overfarmed. Ga er vrijdag weer verder, komende twee dagen raids.
Ach valt best nog mee op daggerspine sure soms word je gegeanked maar goed dat hoord er gewoon bij maar over het algemeen laten we elkaar gewoon met rust. Het is wel een super manier om easy gold erbij te krijgen imho.Kapoen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:59:
[...]
Ik ben blij dat mijn rogue 70 zal zijn tegen dat dat eiland volledig unlocked is op Tura, dan hoef ik mezelf niet scheel te farmen tussen een massa volk
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Naja, de ele shammy's met wie ik in de raid zit, zie ik alleen LB spammen, naast het up houden van totems ofcourse.Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:35:
jouw opmerking over ele shammy's was net zo kort door de bocht.
Op zich weinig mis mee, maar toch anders dan een Moonkin die naast z'n main nuke, Starfire (en niet wrath Oo), ook nog 2 dot's, battlerezzes, innervate, boompjes tot z'n beschikking heeft.
Ook een tranquility heeft bij sommige fights (RoS bv) best nut.
Nou doet een ele shammy sicke dmg. Maar ik ken wel wat shammys die afgestapt zijn van raiden als elemental omdat ze het gewoon te saai vonden, vandaar mijn kort-door-de-bocht-opmerking
Ja die quests zijn niet normaal.
Die op outland zijn ngo wel ok, dat kost je zo'n 40-50 minuten voor 5 quests (50g + 25 g aan greens), maar die op het eiland is gewoon 5 quests in 25 minuten als het niet korter is.
Die op outland zijn ngo wel ok, dat kost je zo'n 40-50 minuten voor 5 quests (50g + 25 g aan greens), maar die op het eiland is gewoon 5 quests in 25 minuten als het niet korter is.
Turalyon is een PvE realm, dus buiten die 'ik ga op een npc staan met pvp enabled grap' is er geen risico op ganken, maar ik ga niet graag in 'competitie' met andere mensen om mobsWilliam/Ax3 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:05:
[...]
Ach valt best nog mee op daggerspine sure soms word je gegeanked maar goed dat hoord er gewoon bij maar over het algemeen laten we elkaar gewoon met rust. Het is wel een super manier om easy gold erbij te krijgen imho.
Pff, Trollbane op plekkie 64. Gellukig gaan we wel binnekort naar fase 3. Ik doe elke dag braaf mijn questjes, maar doordat er gewoon meer alliance rondwandelt zijn er teveel gabbernootjes die het leuk vinden om even snel een honor kill te maken. Gelukkig gebeurt het steeds meer dat mensen even samenwerken om hun vlammetje te laten groeien of bij het killen van demons.
Elemental shaman is trouwens erg leuk in het onderste gear segment. Je doet al heel snel veel dps met blauwe en s1 gear, maar locks en mages groeien daar als het goed is al snel dik overheen. Tis wel net iets meer dan alleen LB:
10 Totems, Flameshock,
20 CL, LB LB
30 IF appropiate SELECT Bloodlust, Trinket, Racial, GOTO 20 ELSE GOTO 20
Chain Lightning schijnt (correct me if im wrong) een net iets hogere base damage te hebben waardoor het de moeite is om die op CD te houden tussen de LB spam door. Maar ja, dan gaan weer allerlei mensen lopen bleren over hun schaapjes en schildpadjes die geraakt worden. En het zijn enorme aggro magneetjes, elemental en enhancement shammies.
Elemental shaman is trouwens erg leuk in het onderste gear segment. Je doet al heel snel veel dps met blauwe en s1 gear, maar locks en mages groeien daar als het goed is al snel dik overheen. Tis wel net iets meer dan alleen LB:
10 Totems, Flameshock,
20 CL, LB LB
30 IF appropiate SELECT Bloodlust, Trinket, Racial, GOTO 20 ELSE GOTO 20
Chain Lightning schijnt (correct me if im wrong) een net iets hogere base damage te hebben waardoor het de moeite is om die op CD te houden tussen de LB spam door. Maar ja, dan gaan weer allerlei mensen lopen bleren over hun schaapjes en schildpadjes die geraakt worden. En het zijn enorme aggro magneetjes, elemental en enhancement shammies.
Slacker. Zonder grieving doe ik 45 minuten over 10 dailies. Met wat grieving op STV isle en in BEM een krap uurtjeFireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:07:
Ja die quests zijn niet normaal.
[ Voor 31% gewijzigd door mdmeijer op 09-04-2008 14:20 ]
Paling Terran & Shaman
tekst even aangepast :mdmeijer schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:17:
Pff, Trollbane op plekkie 144
Bron : http://www.gorgonnash.info/
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Zalk dan ook maar posten^^ Niks te doen namelijk hehe.
In het begin keek ik echt nooit om naar WoW of spellen in die soort. .Trok me niet.
Op school was er alleen een vriend die elke dag zat te kijken en te lezen en raid's aan het organiseren was en ik kreeg wel belangstelling
Naja even snel WoW aangeschafd en een gamecardje en voila deze jongen was verslaafd
Meteen TBC maar aangeschafd en binnen 4 maandjes was ik level70( in het begin snapte ik er echt geen RUK van
). Toen ook 2 maanden gestopt, zin was even weg.
In totaal denk ik in toch wel 10 guilds gezeten...
1ste was een serieuze waar ik lang in heb gezeten.. Die viel uit elkaar en ging ik naar de guild van een vriend ( tevens degene die me verslaafd kreeg
). Ook die viel uit elkaar en daarna was het telkens guildswitch want kon maar geen steady guild vinden.. Zelfs 2 maanden guildloos geweest,veel dungeons gedaan ( voornamelijk PUG ) / PVPEN en sinds een weekje zit ik weer in een guild:) DIe Kara/Gruul op farm heeft
( moet zelf kara nog in
) en opnieuw de guild van die vriend van me^^
In het begin keek ik echt nooit om naar WoW of spellen in die soort. .Trok me niet.
Op school was er alleen een vriend die elke dag zat te kijken en te lezen en raid's aan het organiseren was en ik kreeg wel belangstelling

1ste was een serieuze waar ik lang in heb gezeten.. Die viel uit elkaar en ging ik naar de guild van een vriend ( tevens degene die me verslaafd kreeg

Over mensen die ik aan Wow heb gekregen te praten hahahVerwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:35:
Zalk dan ook maar posten^^ Niks te doen namelijk hehe.
Op school was er alleen een vriend die elke dag zat te kijken en te lezen en raid's aan het organiseren was en ik kreeg wel belangstellingNaja even snel WoW aangeschafd en een gamecardje en voila deze jongen was verslaafd
Meteen TBC maar aangeschafd en binnen 4 maandjes was ik level70( in het begin snapte ik er echt geen RUK van
). Toen ook 2 maanden gestopt, zin was even weg.
1ste was een serieuze waar ik lang in heb gezeten.. Die viel uit elkaar en ging ik naar de guild van een vriend ( tevens degene die me verslaafd kreeg). Ook die viel uit elkaar en daarna was het telkens guildswitch want kon maar geen steady guild vinden.. Zelfs 2 maanden guildloos geweest,veel dungeons gedaan ( voornamelijk PUG ) / PVPEN en sinds een weekje zit ik weer in een guild:) DIe Kara/Gruul op farm heeft
( moet zelf kara nog in
) en opnieuw de guild van die vriend van me^^
Ik ben het zelf gaan spelen door 2 collega's ( ja ebayzo dankje )
Vervolgens heb ik verschillende maatjes er aan gekregen denk zo'n stuk of 12
Verwijderd
Haha hier gaat de cirkel ook door:Mektheb schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:44:
[...]
Over mensen die ik aan Wow heb gekregen te praten hahah
Ik ben het zelf gaan spelen door 2 collega's ( ja ebayzo dankje )
Vervolgens heb ik verschillende maatjes er aan gekregen denk zo'n stuk of 12
Speel al sinds beta, dwarf mage, echter op live kon dat niet
dus maar een hunter gemaakt
1. Nightstriders (pre 60 guild, leveling wel gezellig), nadat ik en zo ongeveer 10 andere level 60's weggingen heeft de GM hem opgeheven.
2. Aman Shan're, 1e raidguild, gejoined op 55 en op 59 MC in guild firsts op alle MC/ZG bosses meegemaakt, endless wipes op razorgore en een veel te grote raidgroep.
3. Orion, 1 van de topguilds op Stormrage, hadden net BWL op farm toen ik joinde, server first op Ouro en tweede op C'Thun, liepen vast in Naxx omdat TBC al in zicht was, guild ging in "hibernation" voor 4+ maanden
4. Carpe Cerevisi, deze gingen door in Naxx toen de rest er al mee aan het stoppen was, na tbc storte het helemaal in elkaar.
5. Genesis, 1st server kills van SSC/TK/Hyjal/BT en Kalecgos (alleen de Kael'Thas kill hadden we niet midden in de zomerstop heeft de top horde guild die kill gehaald), Brutallus server first zijn we kwijt omdat er reorganisatie gaande is en we de afgelopen 2 weken geen normale raid gehad.
Hopelijk nu snel Brutallus en Felmyst neer, dit alles is op Stormrage btw.
1. Nightstriders (pre 60 guild, leveling wel gezellig), nadat ik en zo ongeveer 10 andere level 60's weggingen heeft de GM hem opgeheven.
2. Aman Shan're, 1e raidguild, gejoined op 55 en op 59 MC in guild firsts op alle MC/ZG bosses meegemaakt, endless wipes op razorgore en een veel te grote raidgroep.
3. Orion, 1 van de topguilds op Stormrage, hadden net BWL op farm toen ik joinde, server first op Ouro en tweede op C'Thun, liepen vast in Naxx omdat TBC al in zicht was, guild ging in "hibernation" voor 4+ maanden
4. Carpe Cerevisi, deze gingen door in Naxx toen de rest er al mee aan het stoppen was, na tbc storte het helemaal in elkaar.
5. Genesis, 1st server kills van SSC/TK/Hyjal/BT en Kalecgos (alleen de Kael'Thas kill hadden we niet midden in de zomerstop heeft de top horde guild die kill gehaald), Brutallus server first zijn we kwijt omdat er reorganisatie gaande is en we de afgelopen 2 weken geen normale raid gehad.
Hopelijk nu snel Brutallus en Felmyst neer, dit alles is op Stormrage btw.
Ik moet zeggen door het hele nieuwe drukke gebeuren is het outdoor pvp wel weer nieuw level in geblazen bij ons (tura pve) lopen toch best veel mensen met pvp enabled en voor de afwisseling is het wel leuk. Vooral als mn vrouwtje bij me in de buurt loopt wil ik wel eens pvp aanzetten ze haat het maar ze kan het niet laten om me te helpen om me vervolgens 5 minuten voor rotte vis uit te maken om nu haar pvp weer aanstaatKapoen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:11:
[...]
Turalyon is een PvE realm, dus buiten die 'ik ga op een npc staan met pvp enabled grap' is er geen risico op ganken, maar ik ga niet graag in 'competitie' met andere mensen om mobs
En ik doe mn best om dat anvil open te krijgen hoor tot nu toe zo goed als iedere dag alle quests gedaan dus de rep gaat ook lekker. Kan niet wachten om nieuwe chest te halen (tenminste als mn nieuwe guild niet van me verwacht dat ik fire gear heb anders moet ik mn badges sparen)
Sub-phase voor Badgevendor (vergelijkbaar met portal in p2) duurt een weekje ofzo denk ik... gaat best hard, @ Outland zitten we alweer op 46%SMulTiE schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:47:
Meh, hoe lang duurt Fase 3 ongeveer? I need badge vendor!
31. english Stormrage (Normal) P3: 25% Badge Vendor 51%
http://www.gorgonnash.info/
[ Voor 23% gewijzigd door Ashrah op 09-04-2008 15:16 ]
Verwijderd
Kan iemand nogmaals de Outland link doorsturen met die fases? Kan hem niet meer vinden... En kan iemand uitleggen wat die fases preciesinhouden? Niet in verdiept nog

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 15:23 ]
mja, nerf Normal realms...Maranno schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:15:
31. english Stormrage (Normal) P3: 25% Badge Vendor 51%
Als je kijkt naar de top-10 @ EU en US zijn 't ook allemaal non-pvp servers...
en allemaal duitse realms.... Deutsche Gründlichkeit ftwViggen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:23:
[...]
mja, nerf Normal realms...![]()
geen ganken ftw ^^
Als je kijkt naar de top-10 @ EU en US zijn 't ook allemaal non-pvp servers...
Ik heb een WOS-post!
Hmm, kun jij dat ook ff met mijn resto druid doen dan ^^mdmeijer schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:17:
Slacker. Zonder grieving doe ik 45 minuten over 10 dailies. Met wat grieving op STV isle en in BEM een krap uurtje
Schijnbaar vallen de Duitsers anderen tegenwoordig niet meer aan ofzoHmzaniac schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:24:
[...]
en allemaal duitse realms.... Deutsche Gründlichkeit ftw
Eindelijk het is zo ver Blade-fist word weer gered

hoop er eindelijk wat mensen komen hahah
BEM? STV isle = Stranglethornmdmeijer schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:17:
[...]
Slacker. Zonder grieving doe ik 45 minuten over 10 dailies. Met wat grieving op STV isle en in BEM een krap uurtje
Speel net weer een weekje na 6 maanden vrij te zijn geweest van deze ebil game dus ik moet er vast nog even inkomen.
Ik ben nu wellfare epics aan het farmen in de BGS, wat idd heel makkelijk is. Als Horde is de wachttijd ook nog eens heel erg kort. Na een paar weken wat grinden heb ik zo S1, een wapen, wat ringen, etc.
Vraagje voor de healers onder ons. Ik ben zelf een resto Shaman en ik wil wat dailies doen, voornamelijk voor het geld. Maar zijn de SSO dailies te doen voor een resto Shaman? Ben bang dat ik erg weinig DPS doe en erg veel downtime heb.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Zeker wel ik doe ze ook met mn holy priest, het beetje killen wat je daar moet doen gaat ontzettend makkelijk.Crowmeister schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:31:
[...]
BEM? STV isle = Stranglethorn![]()
Speel net weer een weekje na 6 maanden vrij te zijn geweest van deze ebil game dus ik moet er vast nog even inkomen.
Ik ben nu wellfare epics aan het farmen in de BGS, wat idd heel makkelijk is. Als Horde is de wachttijd ook nog eens heel erg kort. Na een paar weken wat grinden heb ik zo S1, een wapen, wat ringen, etc.
Vraagje voor de healers onder ons. Ik ben zelf een resto Shaman en ik wil wat dailies doen, voornamelijk voor het geld. Maar zijn de SSO dailies te doen voor een resto Shaman? Ben bang dat ik erg weinig DPS doe en erg veel downtime heb.
Is voor elke class te doen.Crowmeister schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:31:
[...]
Zolang je maar niet de bombingquest lopend probeert te doen.
en bovenstaande was echt waar, een holy priest vroeg in general chat waar hij de sorcerers kon vinden, hij had de pitlords etc al neer maar kon de sorcerers niet vinden. ik vertel dus dat het de mobs op de blaconies waren. 2min later een whisper waarom hij ze niet kon raken, ze waren "out of range". Toen ik zij dat het een bombing quest was zei hij ook nog dat hij hier zijn outland mount niet kon gebruiken. Heb hem toen maar verteld dat de flying mount aan het eind van de haven was
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Aangezien we onze eerste tries op Kael'thas erop hebben zitten vraag ik me af of iemand een goede en werkende macro weet voor de Bow equip, use Bow, open item en equip de arrows.
Ben verschillende macro's tegen gekomen op diverse fora, echter overal staat een andere. Kan een Hunter hier bevestigen dat onderstaande macro werkt indien je autoloot enabled hebt?
Of zijn er betere macro's te vinden?
Heb de eerste try alles manual gedaan, maar gaat toch best veel tijd in zitten. En elke seconde die je kunt besparen is er één in die phase
Ben verschillende macro's tegen gekomen op diverse fora, echter overal staat een andere. Kan een Hunter hier bevestigen dat onderstaande macro werkt indien je autoloot enabled hebt?
code:
1
2
3
4
| /equip [combat] Netherstrand Longbow /use Netherstrand Longbow /use Bundle of Nether Spikes /equip [combat] Nether Spike |
Heb de eerste try alles manual gedaan, maar gaat toch best veel tijd in zitten. En elke seconde die je kunt besparen is er één in die phase
Kijk eens op[aim.Lilacrazor] schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:48:
Aangezien we onze eerste tries op Kael'thas erop hebben zitten vraag ik me af of iemand een goede en werkende macro weet voor de Bow equip, use Bow, open item en equip de arrows.
code:
1 2 3 4 /equip [combat] Netherstrand Longbow /use Netherstrand Longbow /use Bundle of Nether Spikes /equip [combat] Nether Spike
http://forums.tkasomethin...ight=Netherstrand+Longbow
Je macro zou gewoon moeten werken. Let dan wel even op je quiver mocht je een geweer gebruiken. Sinds 2.4 is het niet meer mogelijk (althans, zo begreep ik het) om zowel je ammopouch als je arrowquiver tegelijkertijd te equippen. Wat voor geweergebruikers behoorlijk k*t is aangezien je je 15% haste verliest. Ik ben nog geen macro tegengekomen die je ammopouch verwisseld met een quiver en dan ook nog eens je losse shells/arrows in een bag gooit..

Aggramar: Phase 3: 18% Badge vendor: 36%
gief badge vendor mistor
Over guilds ect: Heb tot nu toe pas 2 guilds gehad.
1: Leveling guild: Toothless donkey's heel gezellig guild en toen ik 70 dingde met 9 andere een kara run gedaan, ging niet goed
2: The Inevitable; Casual raiding guild met kara/maggy/gruul op farm en SSC 4/6 en TK alles neer op Kael'Thalas na.
gief badge vendor mistor
1: Leveling guild: Toothless donkey's heel gezellig guild en toen ik 70 dingde met 9 andere een kara run gedaan, ging niet goed
2: The Inevitable; Casual raiding guild met kara/maggy/gruul op farm en SSC 4/6 en TK alles neer op Kael'Thalas na.
"Don't let your dreams be memes"
Frostmane en Grim Batol behoren samen met Kazzak en Outland tot de drukste servers, allen goede communities. Denk je echt dat hele guilds van die server migreren naar relatief low pop servers?Mektheb schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:30:
Eindelijk het is zo ver Blade-fist word weer gered![]()
[afbeelding]
hoop er eindelijk wat mensen komen hahah
Meeste mensen van Outland zijn Bladefist juist ontvlucht toen BF beter bekend was als Lagfist, continu lag en servercrashes heeft toen bijna de gehele Bladefist-community (waaronder ikKaap schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:07:
[...]
Frostmane en Grim Batol behoren samen met Kazzak en Outland tot de drukste servers, allen goede communities. Denk je echt dat hele guilds van die server migreren naar relatief low pop servers?
Of van bladefist naar Genjuros, zoals ik ooit heb gedaan 
Aangezien je alliance bent, je hebt toch niet in guilds zoals zerged en the fuzz gezeten he ?
Aangezien je alliance bent, je hebt toch niet in guilds zoals zerged en the fuzz gezeten he ?
[ Voor 45% gewijzigd door TroX op 09-04-2008 16:15 ]
Thanks voor je reactie!deadsy33 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:03:
[...]
Kijk eens op
http://forums.tkasomethin...ight=Netherstrand+Longbow
Je macro zou gewoon moeten werken. Let dan wel even op je quiver mocht je een geweer gebruiken. Sinds 2.4 is het niet meer mogelijk (althans, zo begreep ik het) om zowel je ammopouch als je arrowquiver tegelijkertijd te equippen. Wat voor geweergebruikers behoorlijk k*t is aangezien je je 15% haste verliest. Ik ben nog geen macro tegengekomen die je ammopouch verwisseld met een quiver en dan ook nog eens je losse shells/arrows in een bag gooit..
Ik gebruik de gun van Al'ar en dus een ammo pouch. Echter de 15% haste is passive dus als ik de arrows in mijn normale bags houdt blijf ik gewoon die haste houden. Maar goed ook, anders zou ik mijn Sunfury Bow of the Phoenix weer mee moeten nemen etc.
Bron:
WoW Forum
Vanavond gaan we Kael'thas weer proberen, ik laat wel ff weten of die macro goed werkt
Verwijderd
Heb ook maar 2 guilds gehad. In het begin zat ik in the Horde Squad. Ben op level 30 overgestapt naar Old 'N Wise en zit daar nu ook nog. Een geweldig leuke en gezellig guild. Heel sociaal, casual en veel hulp onderling.Wootlock schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:07:
gief badge vendor mistor
Geen idee wat ik doe als ik level 70 wordt, ligt er een beetje aan of ik dan wel of niet wil gaan raiden en of ik veel tijd over heb. Maar zoals het er nu uitziet zal ik niet veel tijd hebben voor het raiden en blijf ik trouw aan mijn guild. Te veel lol en gezelligheid daar

Zo, de nieuwe topicstart is klaar om gelanceerd te worden in het volgende deel. 
Dit keer wordt de topicstart gesplitst in 2 delen (2 posts): een basis- en een gevorderde informatieblok.
Het splitsen van de de topicstart zorgt er tevens voor dat we nu nog meer informatie kwijt kunnen (met de huidige topicstart zaten bijna aan de limiet van maximale toegestane letters en leestekens
).
Anyone dat probleem is dus opgelost
.
Dit keer wordt de topicstart gesplitst in 2 delen (2 posts): een basis- en een gevorderde informatieblok.
Het splitsen van de de topicstart zorgt er tevens voor dat we nu nog meer informatie kwijt kunnen (met de huidige topicstart zaten bijna aan de limiet van maximale toegestane letters en leestekens

Anyone dat probleem is dus opgelost
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat is tegenwoordig wel anders kwa lag enalles , enig nadeel zijn de Q's
Maar over dat mensen er niet naar toe komen voor low Pop server mja kan ik me in denken
Maar ik ken ook Zat die dat juist willen waarom ?
1: Kunnen ze de beste guild zijn op de server
2: Minder Drukte op Farm Spots
3: Je kan opnieuw beginnen met een schone lei
4: Mensen die Bt allang op Farm hebben kiezen ervoor om hun skills aan de mindere servers te geven om daar een guilld te leiden zoals dat al bij vele guilds het geval is bij ons dat de Gm's van andere server afkomen waar ze allang BT op farm hebben
En ja er zijn natuurlijk slechte dingen maar ik kan jullie wel vertellen dat Vroegah bladefist bekend stond als een goeie server voor PVE en PVP progress maar toen die migrate van Bladefist naar Outland en zo erwas de hele server leeg liep
Maar alsnog heb ik hoop want ik heb in de laatste paar maanden en hoop Oude Bladefisters zien terug komen omdat hun oude vrienden zijn gebleven...
En mocht er niemand kom ja jammer dan
, maar het werd tijd er een actie ondernomen werd om Bladefist een beetje leven in te blazen
nadat er 100000x gespammed werd bladefist dood was
Maar over dat mensen er niet naar toe komen voor low Pop server mja kan ik me in denken
Maar ik ken ook Zat die dat juist willen waarom ?
1: Kunnen ze de beste guild zijn op de server
2: Minder Drukte op Farm Spots
3: Je kan opnieuw beginnen met een schone lei
4: Mensen die Bt allang op Farm hebben kiezen ervoor om hun skills aan de mindere servers te geven om daar een guilld te leiden zoals dat al bij vele guilds het geval is bij ons dat de Gm's van andere server afkomen waar ze allang BT op farm hebben
En ja er zijn natuurlijk slechte dingen maar ik kan jullie wel vertellen dat Vroegah bladefist bekend stond als een goeie server voor PVE en PVP progress maar toen die migrate van Bladefist naar Outland en zo erwas de hele server leeg liep
Maar alsnog heb ik hoop want ik heb in de laatste paar maanden en hoop Oude Bladefisters zien terug komen omdat hun oude vrienden zijn gebleven...
En mocht er niemand kom ja jammer dan
Nee alleen in Grace of Elune en Freak CircusTroX schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:14:
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 09-04-2008 16:18 ]
Ik zat in Werd / Denied / Malediction(samengegaan met affliction) als je het iets zegt 
Dit was pre TBC aangezien ik na BWL clear gestopt ben en sinds TBC de draad weer heb opgepakt.
Wij hadden dan ook de server firsts op Ragnaros enzo, met natuurlijk ook Terra (70 mage die op onze server als eerste 70 dingde en Essences of air ging farmen)
Dit was pre TBC aangezien ik na BWL clear gestopt ben en sinds TBC de draad weer heb opgepakt.
Wij hadden dan ook de server firsts op Ragnaros enzo, met natuurlijk ook Terra (70 mage die op onze server als eerste 70 dingde en Essences of air ging farmen)
[ Voor 59% gewijzigd door TroX op 09-04-2008 16:27 ]
Nee, wel in Ascension en Innervate (dat was pre-tbc, na tbc niet meer echt hardcore geraid)TroX schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:14:
Ha, zit al vanaf het begin van mijn wow carriere (2,5 jaar geleden) in 1 en de zelfde guild..Invictus(Ragnaros realm) Van Moltencore, tot Naxxramas..
Ondertussen paar keer gequit, gkicked en elke keer inviten ze me weer als casual
Maar toch jammer dat er een boel oldskool-guildies zijn gestopt
Toch handig om met T6 lui door kara te rennen
Kara is zooo saai
Hoop binnekort keertje ZA in te duiken, nog nooit gezien!
Ondertussen paar keer gequit, gkicked en elke keer inviten ze me weer als casual
Toch handig om met T6 lui door kara te rennen
Hoop binnekort keertje ZA in te duiken, nog nooit gezien!
ik ga dat toch eens (weer) uitproberen. Ik twijfel nu aan mezelf..[aim.Lilacrazor] schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:15:
[...]
Thanks voor je reactie!
Ik gebruik de gun van Al'ar en dus een ammo pouch. Echter de 15% haste is passive dus als ik de arrows in mijn normale bags houdt blijf ik gewoon die haste houden. Maar goed ook, anders zou ik mijn Sunfury Bow of the Phoenix weer mee moeten nemen etc.
Bron:
WoW Forum
Vanavond gaan we Kael'thas weer proberen, ik laat wel ff weten of die macro goed werkt
Altijd fijn om te zien dat de guilds waarvan sommigen een bepaalde mening hebben door anderen heel anders ervaren worden. Voorheen zat ik in The Dutch Council en daarna in Invictus Exercitus. Eerlijk gezegd keken wij altijd een beetje neerbuigend naar TTD leden. Zelf heb ik hele verschillende ervaringen met TTD leden uiteenlopen van heel slecht naar behoorlijk goed, al werd TTD op den duur vermeden vanwege negatieve pug ervaringen.Wootlock schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:07:
gief badge vendor mistor
Een tijdje terug zei je dat ik bij jouw guild zou kunnen applyen maar laat ik dat maar niet doen! Over een aantal leden niets dan goeds, over anderen ben ik minder positief. Ik heb de doorstart vanuit IE naar TI meegemaakt. Na een aantal dagen ben ik alweer uit TI gestapt en na een korte uitstap naar The Bunny Clan in Tempest Dawn beland.
Gisterenavond heb ik een apply bij Koma gedaan. Hopelijk kan ik bij hun terecht om het raiden weer op een serieus niveau op te pakken.
May you live in interesting times!
Heb eigenlijk ook maar in twee guilds gezeten, tijdens het levellen een tijd in de NL only guild Ridders van Oranje. Dat was ik na een tijdje beu door de (imho) overwegend kinderachtige sfeer, en ben toen via dit topic bij Pirates of Azeroth terecht gekomen, waar ik nu nog in zit.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Crowmeister schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:31:
[...]
BEM? STV isle = Stranglethorn![]()
Nee natuurlijk niet. Toen Sunwell island (wat is de lange naam ook alweer) open ging werd er zoveel gegankt dat het op STV leek (Nessingwary achtige taferelen). Hence de naam STV-isle.Viggen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:46:
[...]
ik gok dat ie SMV (shadowmoon valley) bedoelt, waar je netherwing dailies doet
BEM is Blade Edge Mountain, waar je de mana cell daily doet. Hartstikke leuk mensen daar doodmaken, moeten ze de Bash'Ir device weer opnieuw zoeken.
Dailies gaan prima als resto shaman. De gemiddelde resto shaman zou meer spelldamage moeten hebben dan met de elemental talent spec, alleen significant veel minder spelcrit. Maar dan nog is het een eitje.
[ Voor 46% gewijzigd door mdmeijer op 09-04-2008 16:37 ]
Paling Terran & Shaman
Verwijderd
Dat is het leuke aan mijn huidige guild, daar zitten eigenlijk alleen mensen in van 25+ en hierdoor is het allemaal wat serieuzer en wordt er minder gewhined in chatOkkE schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:35:
Heb eigenlijk ook maar in twee guilds gezeten, tijdens het levellen een tijd in de NL only guild Ridders van Oranje. Dat was ik na een tijdje beu door de (imho) overwegend kinderachtige sfeer, en ben toen via dit topic bij Pirates of Azeroth terecht gekomen, waar ik nu nog in zit.
Hehe de negatieve ervaringen met TTD pugs kan ik begrijpen, vaak zat een guildrun gedaan en sommige mensen wisten gewoon niet wat ze deden, met vele wipes tot gevolg.Tular schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:28:
[...]
Altijd fijn om te zien dat de guilds waarvan sommigen een bepaalde mening hebben door anderen heel anders ervaren worden. Voorheen zat ik in The Dutch Council en daarna in Invictus Exercitus. Eerlijk gezegd keken wij altijd een beetje neerbuigend naar TTD leden. Zelf heb ik hele verschillende ervaringen met TTD leden uiteenlopen van heel slecht naar behoorlijk goed, al werd TTD op den duur vermeden vanwege negatieve pug ervaringen.
Een tijdje terug zei je dat ik bij jouw guild zou kunnen applyen maar laat ik dat maar niet doen! Over een aantal leden niets dan goeds, over anderen ben ik minder positief. Ik heb de doorstart vanuit IE naar TI meegemaakt. Na een aantal dagen ben ik alweer uit TI gestapt en na een korte uitstap naar The Bunny Clan in Tempest Dawn beland.
Gisterenavond heb ik een apply bij Koma gedaan. Hopelijk kan ik bij hun terecht om het raiden weer op een serieus niveau op te pakken.
bij TI heb ik het goed naar me zin, goede gasten helpen je zowaar nodig.
mag ik vragen wat jou negatieve ervaring met TI was ?
Koma, die gasten heb ik wel eens mee gepugged, zeer degelijke guild.
Geloof dat ze al in MH bezig waren maar ik kan me vergissen.
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Goh, ik heb altijd in dezelfde guild gezeten.
Eenmaal een uitstapje van een week gehad, om aan een hoger niveau te snuffelen, maar de attitude daar stond me compleet tegen.
Het is een thuis voor me
Eenmaal een uitstapje van een week gehad, om aan een hoger niveau te snuffelen, maar de attitude daar stond me compleet tegen.
Het is een thuis voor me
Tjsa, ik heb op zich een leuk spell damage setje, maar rondvliegen alleen kost al bakken vol tijd.mdmeijer schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:35:
[...]
[...]
Nee natuurlijk niet. Toen Sunwell island (wat is de lange naam ook alweer) open ging werd er zoveel gegankt dat het op STV leek (Nessingwary achtige taferelen). Hence de naam STV-isle.
BEM is Blade Edge Mountain, waar je de mana cell daily doet. Hartstikke leuk mensen daar doodmaken, moeten ze de Bash'Ir device weer opnieuw zoeken.
Dailies gaan prima als resto shaman. De gemiddelde resto shaman zou meer spelldamage moeten hebben dan met de elemental talent spec, alleen significant veel minder spelcrit. Maar dan nog is het een eitje.
Shattrah-> Nagrand -> BEM -> Netherstorm -> Hellfire -> Shattrah
Daarnaast kan het soms wel 40 mobs duren voor die attack plans vallen etc.
Ik doe meestal->Shat>Hellfire>Netherstorm->Bem->hs naar shat->nagrand je hebt niets voor niets een hs toch?FireAge schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:44:
[...]
Tjsa, ik heb op zich een leuk spell damage setje, maar rondvliegen alleen kost al bakken vol tijd.
Shattrah-> Nagrand -> BEM -> Netherstorm -> Hellfire -> Shattrah
Daarnaast kan het soms wel 40 mobs duren voor die attack plans vallen etc.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
FixedRakkerzero schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:17:
Zo, de nieuwe topicstart is klaar om gelanceerd te worden in het volgende deel.
Het splitsen van de de topicstart zorgt er tevens voor dat we nu nog meer informatie kwijt kunnen (met de huidige topicstart zaten bijna aan de limiet van maximale toegestane letters en leestekens).
Anyone Anyway dat probleem is dus opgelost.
Nog een OutlanderViggen schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:20:
[...]
Nee, wel in Ascension en Innervate (dat was pre-tbc, na tbc niet meer echt hardcore geraid)
Nog nooit gezien alleen

[ Voor 18% gewijzigd door Capa op 09-04-2008 16:51 ]
Dit topic is gesloten.