Ik heb toch in aardig wat guilds gezeten. Tijdens het levelen zijn UTwizard en ik wat guild bijlangs gegaan die disbanden. Uiteindelijk kwamen we in Underhill terecht (waarschijnlijk de grootste guild van de server, maar meer een community guild dan een raiding guild, daar beginnen ze nu pas echt aan). Uiteindelijk wouden we raiden en zijn we in een aantal guilds terecht gekomen die ook disbanden. Toen kwamen we in Eonian, aardige mensen en het raiden ging ook prima. Na een tijdje waren er wat problemen tussen de leaders en members. Ze zijn uiteindelijk gedisband (en hebben de 'brave' mensen meegenomen naar een nieuwe guild, daar zaten wij niet bij). Toen.. ben ik in Ethereals gekomen, daar hing een verschrikkelijke sfeer, dus ik ben er weer uitgestapt. (UTwizard hield het hier ergens voor gezien, omdat ik iets fanatieker wat met het raiden)
Toen kwam Release and Run Back, prima guild, aardige mensen en het raiden was leuk. Uiteindelijk moest alleen Kael nog neer, maar de guildleader wou wat anders. Hij verhuisde zelf naar The Logical Cube (een van de beste guilds van de server) en stopte uiteindelijk helemaal. De goede raiders verhuisden allemaal ook (een groot deel ging naar WRATH, de guild die met TLC vecht om de 1e plek) en uiteindelijk was er in geen enkele goede raiding guild meer plek voor nog een extra Spriest (poor me
). Toen ben ik een tijdje wezen guildhoppen, Nevermore kickte me omdat ik met PoA in Kara zat op een raiding night (oeps) en Iron Wardens ben ik zelf uiteindelijk uitgestapt. Het waren aardige mensen, maar het was niet het raid niveau dat ik zocht. Ik had ondertussen mijn WRATH class leader al constant lopen smeken om het me te melden als er een plekje vrij kwam voor een Spriest en dit gebeurde uiteindelijk ook
Ik zit nu nog steeds in WRATH, maar ben ook nog trial, omdat ik op een rotlaptop aan het spelen was en het raiden dus niet zo lekker liep. Vandaag zijn de onderdelen voor een nieuwe computer aangekomen, dus nu wachten tot UTwizard thuis komt om het allemaal in elkaar te zetten en hopen dat alles het doet. Daarna kan ik eindelijk raiden zoals het hoort en kom ik eindelijk van m'n trial status af
Verder zit ik met mijn 70 druid alt nu al een tijdje samen met OkkE en UTwizard in Pirates of Azeroth en het bevalt me daar prima ^^
Toen kwam Release and Run Back, prima guild, aardige mensen en het raiden was leuk. Uiteindelijk moest alleen Kael nog neer, maar de guildleader wou wat anders. Hij verhuisde zelf naar The Logical Cube (een van de beste guilds van de server) en stopte uiteindelijk helemaal. De goede raiders verhuisden allemaal ook (een groot deel ging naar WRATH, de guild die met TLC vecht om de 1e plek) en uiteindelijk was er in geen enkele goede raiding guild meer plek voor nog een extra Spriest (poor me

Ik zit nu nog steeds in WRATH, maar ben ook nog trial, omdat ik op een rotlaptop aan het spelen was en het raiden dus niet zo lekker liep. Vandaag zijn de onderdelen voor een nieuwe computer aangekomen, dus nu wachten tot UTwizard thuis komt om het allemaal in elkaar te zetten en hopen dat alles het doet. Daarna kan ik eindelijk raiden zoals het hoort en kom ik eindelijk van m'n trial status af
Verder zit ik met mijn 70 druid alt nu al een tijdje samen met OkkE en UTwizard in Pirates of Azeroth en het bevalt me daar prima ^^