Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 154 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 51.967 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Croga schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:49:
[...]

Heb je het al eens uit gerekend? Okay dan, zal ik even voor je doen:
Met 11## +dmg zit je Corr op ongeveer 2k damage totaal (laten we even voor het gemak afronden). In 2 seconden cast time is dat dus 1000 DPSC. Op 1.6 seconden is dat 1250 DPSC. Winst = 250 DPSC.

4% extra +dmg op je SB is ongeveer 45 punten extra damage. Gedeelt door 2.5 seconden is +18 DPSC. In je rotation heb je 6 SB per Corr dus +108 DPSC.

Welke can de twee is nu interessanter? Om de increase in DPSC gelijk te krijgen moet je 131% crit chance hebben. Lijkt mij persoonlijk lastig te bereiken.

Als je uit gaat van veel meer +dmg (laten we zeggen 2000) dan kom je op:
Corr = 2770
Geen talents = 1385 DPSC
1 talent = 1731.25 DPSC
Winst = 346.25

SB = +80 = +32 DPSC
Winst = 192
Crit benodigd = 80%

Ofwel: Hoe hoger je +dmg, hoe minder crit je nodig hebt om de winst op die ene talent door te laten slaan.

Maar even terug komend op de originele discussie: Zelfs als je geen talents in Imp Corr hebt heb je op +1100 damage zo'n 42% spellcrit nodig wil de DPSC van je SB boven die van Corr uit komen. Dat geconbineerd met het feit dat ieder gevecht wel een beetje downtime heeft en je dan vervolgens ook nog kijkt naar:
T4 bonus: Increases the duration of your Corruption and Immolate abilities by 3 sec.
T5 bonus: Your Shadowbolt spell hits increase the damage of Corruption by 10% and your Incinerate spell hits increase the damage of Immolate by 10%.
T6 bonus: Each time one of your Corruption or Immolate spells deals periodic damage, you heal 70 health.

dan zie ik heel veel redenen om die Corruption er toch maar op te laten. En die Immolation ook wel...
toon volledige bericht
Je moet niet puur naar dpsc kijken, dat is ontzettend scheef, (o.a. iets met dot-gap..) maar naar de cycle die je maakt tijdens combat. Ik ga het je niet voor rekenen, maar kijk maar op http://www.leulier.com, download de spreadsheet, vul alles in en bekijk dan maar de dps die je doet. ( en kijk ook naar het verschil tussen 4/5 en 5/5 S&F...)
Overigens vindt ik het altijd interessant om dit soort cijfers voor te leggen aan mensen die zelf helemaal niet aan theorycrafting doen. Die antwoorden altijd alleen maar uit hun eigen beperkte visie zonder daarbij hun mening ook te staven met cijfers. Erg leuk altijd :P
Nu ben ik echt klaar met je. Beetje denigrerend gaan doen en klakkeloos aannemen dat ik 1 of andere domme aap ben die zomaar iets van internet overneemt? Rot lekker op :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:51

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Allereerst bedankt voor de replies!

Ik zie veel posts (niet alleen hier, maar ook elders) die zeggen dat Demo de way to go is om te levelen vanaf level 50-55. Affliction vind ik op zich erg leuk, dus ik denk dat ik voor de combinatie ga: full Demo, aangevuld met Affliction.
Deze build lijkt me wel erg aardig. Rest nog de vraag wat het handigste is. Momenteel ben ik lvl 54, dus ik heb nu 45 punten te besteden voor de respec. Dit betekent dat ik ff moet kijken hoe ik m'n build nu opzet. Een optie is om Demo meteen tot 41 te speccen en de overige 4 punten eerst maar eens in Improved Corruption of Suppression te steken (het zal Improved Corruption worden denk ik). Dit lijkt mij op zich een betere optie dan meer punten in Affli te steken, omdat ik dan niet meteen m'n Felguard heb.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Ik ben ook bezig mijn eerste lock te lvlen. Heb hem gespecced tot improved voidwalker en ben nu bezig met de rest in affliction te gooien. Zodra ik de Felguard kan krijgen respec ik hierheen. Op lvl 70 ben ik weer van plan terug te gaan naar affliction om zo me spulletjes bij elkaar te krijgen.

Dat is zo'n beetje mijn globale planning en doelstelling op dit moment.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:56:
[...]

Nu ben ik echt klaar met je. Beetje denigrerend gaan doen en klakkeloos aannemen dat ik 1 of andere domme aap ben die zomaar iets van internet overneemt? Rot lekker op :N
Ik was al klaar met hem toen ie begon over 1 punt in imp corr in een destruction build _O-
Laat hem lekker zijn rotatie aanhouden. Kennelijk staart ie zich blind op dpsc.

Enige moment om mogelijk te beginnen met corr en immo is om voor een threat buffer te zorgen om niet meteen te openen met 6-8k crits. voor de rest is het gewoon zonde van je gcd en je mana

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:19:
[...]

Ik was al klaar met hem toen ie begon over 1 punt in imp corr in een destruction build _O-
Laat hem lekker zijn rotatie aanhouden. Kennelijk staart ie zich blind op dpsc.

Enige moment om mogelijk te beginnen met corr en immo is om voor een threat buffer te zorgen om niet meteen te openen met 6-8k crits. voor de rest is het gewoon zonde van je gcd en je mana
Idd, ik begin ook bijna altijd met immo (na curse dan ofc), gebeurt me niet nog een keer dat ik meteen aggro trek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Kunnen we deze thread niet hernoemen naar het Grote World of Warlock Topic?

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 10-04-2008 19:49 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.