Tot voor kort werkte alles(telnet en mldonkey). Somehow "werkt" het wachtwoord meer. Dit zijn de symptomen:
-Telnet draat nog wel maar ik krijg een error dat het login wachtwoord niet klopt(ik gebruik het zelfde als voor de webinterface)
-Het admin wachtwoord aanpassen in de webinterface werkt niet meer(pagina timed out)
-Inloggen op MLdonkey lukt niet meer(wachtwoord fout)
-Inloggen op de webinterface met admin en het wachtwoord werkt wel nog gewoon
Hoe zou ik het hoofd wachtwoord weer kunnen herstellen? Als ik een harde reset geef wordt alles dan hersteld naar de fabriekinstellingen?
edit: Na een harde reset en een nieuwe config werkt het eindelijk weer...
edit2: Nu, een halve dag later is alles weer naar de klote. Volgens mij is mldonkey het probleem....
btw: Doen torrents met mldonkey het bij jullie wel goed? Als de torrents al werkte haalde ik nog maar 50 kb/s(porten zijn goed geforward). Op mijn eigen pc, waar de porten niet geforward zijn, haal ik altijd tussen de 1-3 mb/s op de zelfde trackers...
Als ik um straks ga reconfiggen blijft mldonkey er denk ik maar af...
-Telnet draat nog wel maar ik krijg een error dat het login wachtwoord niet klopt(ik gebruik het zelfde als voor de webinterface)
-Het admin wachtwoord aanpassen in de webinterface werkt niet meer(pagina timed out)
-Inloggen op MLdonkey lukt niet meer(wachtwoord fout)
-Inloggen op de webinterface met admin en het wachtwoord werkt wel nog gewoon
Hoe zou ik het hoofd wachtwoord weer kunnen herstellen? Als ik een harde reset geef wordt alles dan hersteld naar de fabriekinstellingen?
edit: Na een harde reset en een nieuwe config werkt het eindelijk weer...
edit2: Nu, een halve dag later is alles weer naar de klote. Volgens mij is mldonkey het probleem....
btw: Doen torrents met mldonkey het bij jullie wel goed? Als de torrents al werkte haalde ik nog maar 50 kb/s(porten zijn goed geforward). Op mijn eigen pc, waar de porten niet geforward zijn, haal ik altijd tussen de 1-3 mb/s op de zelfde trackers...
Als ik um straks ga reconfiggen blijft mldonkey er denk ik maar af...
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 255075 op 02-05-2008 22:59 ]