Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Stoffa schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 02:34:
Zo dus voor gebruik met een iPhone worden me dopjes aangeraden die om de twee maanden sneuvelen. Klinkt goed jongens!;)
:+ je kent de service verhalen.

Zonder dollen: Mijn Super.Fi 5 houden het al een jaar uit zonder ook maar 1 probleem, het gaat er natuurlijk ook om hoe je er mee omgaat. Ik ben altijd zeer voorzichtig met de plug, heb er ook een stukje isolatieband opgedaan om ervoor te zorgen dat de overgang van kabel naar plugje minder abrupt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07 08:06
Heeft iemand hier ook een custom mold UE? Ik ben naar de UE 4 Pro aan het kijken, nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 22:30
Mijn Super fi 5 pro doppen zijn helaas stuk gegaan, het blijkt dat ze nog in de garantie periode zitten. Ik had een custom cable aan mijn doppen gehangen, toen ik voorzichtig de kabel weer los wou maken, knapte meteen allemaal draden in 1 van de earplugs. niet goed. maar dit ging veelste gemakkelijk , want het systeem is toch juist gemaakt dat draden te vervangen zijn? ( het was de eerste keer dat ik het custom draad er weer wou afhalen.

Weet iemand die ook al problemen met defecte doppen heeft gehad , waar je terecht kan ? bij Logitech Nederland? Ik heb mijn doppen via een Engelse webwinkel gekocht, die geeft alleen niet thuis op deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 20:24
logitech bellen en dan helpen ze je verder :) top service hebben ze hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 17:39
jorgen83 schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:14:
Heeft iemand hier ook een custom mold UE? Ik ben naar de UE 4 Pro aan het kijken, nu...
Ik heb sinds eind januarie de ue4's, op zich prima doppen, maar ik mis een heel stuk laag, en klankmatig vind ik ze heel erg in de buurt komen van de Shure e2 oortjes....

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
Dankje, syntesia ga ik zeker doen. zijn wel zulke goeie doppen ;) ik gebruik nu tijdelijk ipod dopjes, dan hoor je het verschil al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
graag gedaan hoor. vertel ons ook even hoe het is gegaan via logitech ben benieuwd hoe ze andere helpen met wat duurdere oordopjes :) want ik heb zelf de metrofi 220vi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
shure-fan schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 23:29:
[...]

Ik heb sinds eind januarie de ue4's, op zich prima doppen, maar ik mis een heel stuk laag, en klankmatig vind ik ze heel erg in de buurt komen van de Shure e2 oortjes....
En waarvandaan kom je? Dus wat ben je gewend qua bass? Ik ben niet zo'n bas-freak dus misschien valt het voor mij wel goed te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366075

Spam.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 30-01-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
jorgen83 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 13:21:
[...]

En waarvandaan kom je? Dus wat ben je gewend qua bass? Ik ben niet zo'n bas-freak dus misschien valt het voor mij wel goed te doen...
Ik snap even niet wat je mijn woonplaats wil, en zowel beroepsmatig als prive, mag ik graag wat laag hebben voor de body van het geluid......het maakt het gewoon een stuk voller

katey melua kun je prima met die dingen luisteren, maar zodra je wat laag nodig hebt, mag je al snel een subje ofzo bijplaatsen

[ Voor 5% gewijzigd door shure-fan op 13-07-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
shure-fan schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 00:02:
[...]

Ik snap even niet wat je mijn woonplaats wil, en zowel beroepsmatig als prive, mag ik graag wat laag hebben voor de body van het geluid......het maakt het gewoon een stuk voller
LOL, hij bedoelt wat je vorige oordopjes waren, niet waar je woont :D

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
Grrrrrene schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 08:30:
[...]

LOL, hij bedoelt wat je vorige oordopjes waren, niet waar je woont :D
aaaah....

in dat geval,

Ik heb sennheiser ie4's gebruikt en shure e2, vond (bij juist inbrengen) de sennheiser beter klinken op precies het detail wat ik al aanhaalde .... het laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
:') Dank, dat bedoelde ik inderdaad! Ik gok dat ik de bass nog wel kan handelen in dat geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:50
Hey,

Mijn oortjes zijn gisteren weer stukgegaan. ( Al het 8ste paar sinds ik gebruik maak van m'n ipod ofzo)
Dus nu twijfel ik welke ik nu weer zou kopen.
Ik dacht aan UE metrofi 220 of 170. Zit er veel verschil op?
Ik luister voornamelijk naar house en dergelijke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stimp!
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 07:45
Ik ga ook maar eens voor de Metrofi 220. Ik lees goede verhalen, en ik gebruik ze voornamelijk voor m'n iPhone. Ik heb nu een Creative EP830, waar ik trouwens zeer tevreden over ben qua geluid. Helaas begint de plug een beetje brak te worden. Doet 't nog wel, maar weet niet voor hoe lang. De EP-830 zijn uitgaand en zijn nauwelijks meer te krijgen. Daarom maar voor de UE gaan. Ik wil namelijk een rechte plug en een symmetrische kabel, als ik het goed gelezen heb heeft de 220 dit. Ondanks de verhalen van Syntesia heb ik toch wel alle vertrouwen in de plug van de UE. Ik denk dat zelfs de plug van een setje van 500,- het nog niet volhoudt aan 12 uur per dag continu op en neer buigen aangesloten op een iPod in een broekzak. (no offence, Syntesia) ;)

En mocht de plug toch kapot gaan kan ik me verheugen op de geweldige service van Logitech! :*)

Ik zal een vergelijking met de EP-830 plaatsen als ik ze heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58

SkyStreaker

Move on up!

Zeg, weten jullie waar ik nieuwe siliconen dopjes kan bestellen? Ik ben dus 1 verloren van de medium sized ones. De large past niet en de mini is gewoon te klein.

http://www.logitech.com/nl-nl/349/6423?pcid=4872 (credit card nodig)

Dus andere opties?

[ Voor 24% gewijzigd door SkyStreaker op 08-08-2010 09:06 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
SkyStreaker schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 08:58:
Zeg, weten jullie waar ik nieuwe siliconen dopjes kan bestellen? Ik ben dus 1 verloren van de medium sized ones. De large past niet en de mini is gewoon te klein.

http://www.logitech.com/nl-nl/349/6423?pcid=4872 (credit card nodig)

Dus andere opties?
Je kan allerlei tips voor UE IEMs halen bij In-Earshop.nl

Hier een pagina met alle UE accesoires

http://www.in-earshop.nl/...74a1c01e88072089fb67c4151

Kan gewoon met iDeal betaald worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:36
Gisteren bij het gebruiken van de Super.Fi 4 zag ik dat de omhulsing alweer uit het split stuk was (net als vorige keer). Vanmiddag maar weer naar de MediaMarkt om te ruilen. Zit er over te denken om iets meer neer te leggen en de Super.Fi 5 te halen.

Ik vind het nog steeds heel erg raar aangezien ik deze keer echt altijd heb opgelet dat ik dat stuk bij het plaatsen in het bijgeleverde doosje nooit boog. Blijkbaar maakt het dus niet uit wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

super.Fi 5 is een zeer goede headset, ik heb hem ook :)
Alleen vind ik de kabel zeer irritant. Het is een hele stijve kabel die bij mij alleen maar rondjes wil draaien. Als ik het vergelijk met de kabel van mijn Sennheiser IE7 dan heeft die laatste een veeel betere kabel. Deze wil nooit rondjes draaien en is uitermate soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik moet zeggen dat mijn eerste setje Super.Fi 4 (die nu geruild wordt is de 2e) ook een vrij soepele kable had. De huidige doet ook wat jij zegt. Heb dus het idee dat er op de kabel een revisie is geweest naar stugger. Geef ook mij maar de minder stugge kabels.

En de MM verkoopt ze niet meer...
Heb besloten om niet daar te gaan vragen voor de garantie, maar om direct contact op te nemen met Logitech.

En alweer antwoord terug van Logitech.
Denk dat de mail voorzichtig is opgesteld, maar wellicht dat ze hem kunnen vervangen.
Moet wat informatie meesturen en zal denk ik ook wel een foto erbij doen van het euvel.

Netjes en snel, maar was ook niet anders verwacht van Logitech.

[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 13-08-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Logitech stuurt vervangde doppen op. \^_^/
Het hele setje vervangen en ze hebben geen woord gerept over de oude.
Ben echt heel erg benieuwd en super blij met de support van Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-07 20:19
Al een tijdje zeer tevreden met m'n Ultimate Ears MetroFi 170's, alleen de dopjes die je in je oor stopt werden nogal slap en bleven niet echt goed meer zitten. Ben d'r nu ook nog een kwijt. Saturn verkocht ze altijd wel maar wanneer ik dus vervanging nodig heb weer niet.. jammer. :P

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zo, de nieuwe zijn al binnen. Net bezorgd. Echt super snel. Geen melding over oude terugsturen of wat dan ook. Als ik ze zou kunnen fixen, dan heb ik dus eigenlijk 2 setjes. Zeer netjes van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 11:41

FikkieHo

Wokmaster

Yup, das het fijne van logitech.. Ik zou in principe ook mijn fi 4 kunnen fixen, ik heb zelfs een 3.5mm jack los gekocht om de draadjes te solderen.. Maar ja, dan moet ik het wel doen :)

De fi.3's heb ik gewoon gefixed door een vervangkabel te kopen :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb even naar de kabel zitten kijken.
Er zit blijkbaar een stuk van 1 CM isolatie in dat split gedeelte. Die is er dus helemaal uitgekomen. 2 keer al, want ik had ze al eens geruild. Dat is toch een eind en geen idee waarom dit gebeurd.
Nu heb ik ze een halve cm terug kunnen duwen.

De Super.Fi 4 kan toch niet de kabel van vervangen worden? Of zie ik dat verkeerd? Heb er wel eens zachtjes aan getrokken, maar lijkt niet dat dit kan.

Het is trouwens wel heel apart dat ik gewoon met deze set naar de winkel zou kunnen nog voor garantie. Alhoewel ze dat in hun systeem wel kunnen zien vanwege de bon die ze gescant hebben gekregen (Logitech). Overigens vind ik dat dan weer een naaistreek. Vind het al ontzettend fantastisch dat ik nieuwe heb gekregen.

Mijn vrouw wil deze overigens gaan gebruiken, van mij mag ze.

• syntesia
mag logitech weer een dikke duim geven gisteren weer mail gestuurd.
en vandaag mail gekregen dat het nieuwe setje is verstuurd :D dus morgen binnen lijkt me.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

De Fi.4 kan je idd niet van kabel vervangen. Maar bij mij was hij kapot gegaan bij de jack. Dus die heb ik opengesneden, gekeken hoe hij daar in elkaar zat. Het blijkt dus dat er enkel 1 koper draadje door plastic isolatie naar de 3.5mm aansluiting gaat, dus bij ons gaat het altijd mis bij de plastic isolatie. Die was namelijk voor het opensnijden gebroken en die neemt dan gelijk het koper draadje mee.

Dus gewoon 3.5mm weghalen, 2 koper draadjes solderen en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303442

Ik heb nu een Ipod Touch, maar die oordopjes die je erbij krijgt zijn niet best.
Ik zat nu te denken aan de Creative Labs EP-830 voor €27,99 bij bol.com. Ik wil (ver) niet boven deze prijsklasse gaan en deze lijken me me zeer nuttig. Ik gebruik het vooral in de trein en wil daarom dat het omgevingsgeluid afsluit. Goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Wat heeft dit met Ultimate Ears te maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303442

FikkieHo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:28:
Wat heeft dit met Ultimate Ears te maken? :P
Nevermind.

Zag waarschjnlijk 'oordopjes' en 'topic' staan en in alle haast maar een reactie neer gekrabbeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-07 20:08
Ik zag toevallig dat Logitech enkele nieuwe producten aan haar line-up heeft toegevoegd en dat de Super Fi 5 voortaan door het leven gaat als UE600. Daarbij komt dat ie een stuk goedkoper is geworden (nog maar 100 dollar). :) (zie www.ultimateears.com) Dus let op dat je niet te veel betaald voor de super fi 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-07 19:25
Denk dat de MetroFi 170 en 220 eruit gaan. Ze zijn nog 19,95 respectievelijk 29,95 bij de BCC.

Heb de 170 gehaald, 2 tientjes is geen geld voor deze oordopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
als ze eruit gaan wat krijg ik dan strax als mijn oordopjes weer kapot zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik heb al lange tijd de UE700. Moet eerlijk toegeven dat ik nu best verwend ben en eigenlijk niets minder dan deze zou willen.
De kwaliteit die deze oortjes hebben is zo bizar, elk klein detail hoor je. Ik ben verkocht.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
[message=,noline]Osxy schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:11[/message]:
Ik heb al lange tijd de UE700. Moet eerlijk toegeven dat ik nu best verwend ben en eigenlijk niets minder dan deze zou willen.
De kwaliteit die deze oortjes hebben is zo bizar, elk klein detail hoor je. Ik ben verkocht.
Dat mag ook wel gezien de prijs, elke prestatie naar prijs/kwaliteit verhouding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:21

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik had de mazzel 50% korting te hebben geregeld. Dus de prijs kwaliteit verhouding is helemaal onovertreffelijk.

Dit setje is genieten vooral met de wat stevigere dance, drum and base en rock. Maar ook klassiek klinkt brilliant.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-07 19:25
syntesia schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:03:
als ze eruit gaan wat krijg ik dan strax als mijn oordopjes weer kapot zijn :'(
Naja er zal wel weer een opvolger komen. Op de site van Logitech staan ze nog wel bij de courante modellen, misschien valt het ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

BlackLabel01 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:51:
[...]

Naja er zal wel weer een opvolger komen. Op de site van Logitech staan ze nog wel bij de courante modellen, misschien valt het ook wel mee.
Ik ging van een S.Fi 3 naar een S.Fi 4 :P Dus tja, een stapje hoger krijg je wss dan :D

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Nadat mijn Creative EP630 gesneuveld zijn, 1 dopje ligt helemaal uit elkaar nu, heb ik aan een goede vriend gevraagd wat nou beetje goede doppen zijn. Hij werkt voor audio/video blad en had nog een paar UE superfi 4 dopjes liggen. Die heb ik gisteren gekregen en vandaag ben ik ze aan het testen voor gebruik op voornamelijk mijn Macbook Pro, model voor unibody. Anyweg. Ik merk dat als ik de muziek op pauze zet ik echt best wel veel ruis hoor.

Veel meer ruis dan ik hoorde op mijn EP630 dopjes. Ik kan het volume van mijn MBP ook niet hoger zetten dan 1 blokje omdat het dan gewoon al veel te hard staat! Met de EP630 zat ik op 3/4 blokjes, wat ook al niet veel was. Nu vind ik dat niet zo'n probleem. Het lijkt er alleen op dat de ruis bij laag volume veel nadrukkelijker aanwezig is dan bij hoog volume... Want als ik het volume hoger zet blijft de ruis gelijk als ik hem op pauze zet bijvoorbeeld. Als ik het volume zonder muziek al bijvoorbeeld verhoog hoor ik dat ploppen van het volume omhoog gaan en harder klinken, maar de ruis is constant en erg aanwezig.

Andere mensen hier ook last van?

Edit: Diezelfde vriend heeft een kabeltje vergeten mee te geven die wel erbij zat. Deze zou het probleem op moeten lossen. Ben benieuwd. Is een stekkertje speciaal voor vliegtuigen bedoeld.

Edit2: Dit heeft tevens het probleem opgelost :)

[ Voor 10% gewijzigd door orange.x op 06-09-2010 09:22 ]

• Jelte12345
  • Laatst online: 07-05-2024
ik zit te denken over de metrofi 220vi, ik had ze hier gevonden voor maar 35 euro ex verzendkosten: http://www.databyte.nl/985-000009
wat ik me afvroeg want dat is namelijk een dealbreaker. werkt dat knopje ook op een htc desire voor play/pause/opnemen. of is dat echt iphone specifiek? ook zou ik willen weten voor het geval iemand ze gebruikt bij een android telefoon, of de app droidshuffle er mee werkt.

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bij mij werkte dat knopje niet op mijn nokia :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte12345
  • Laatst online: 07-05-2024
brilsmurfffje schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:31:
bij mij werkte dat knopje niet op mijn nokia :S
ik heb ze toch besteld, wat voor nokia heb je? eentje met android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

nee, een 6303 clasic. Deze had een standaard headset, met een stekkertje met 3 contactjes, net als die van ultimate ears. bij het inpluggen zei hij deze accessoire in niet compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hebben jullie de nieuwe collectie van Ultimate Ears al gezien?
http://ultimateears.com/en-us/products/universal

Ik zie als grootste wijziging een nieuw ontwerp plugje, hopelijk zijn deze minder gevoelig voor beschadigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hehe, ook al is de 700 en 600 nog steeds met hetzelfde plugje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
er staat wel altijd dat ze compatible zijn bij devices met 3,5 jacket maar mijn 220vi werken niet op een nokia en samsung wel erg verwarrend

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-07 23:13
Ben opzoek naar nieuwe doppen, wil het gelijk maar goed doen Nu is mijn oog gevallen op de UE TripleFi 10, iemand ervaring met de geluidsdichtheid van die dingen. Ik sta er dagelijks mee in de tram en nu wil ik graag ook daar mijn muziek luisteren zonder mensen tot last te zijn en dat geldt uiteraard ook andersom.

Verder gebruik ik ze op het werk, daar heb ik een klein headphone-ampje staan, dus dat zal wel goedkomen allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door ConZito op 15-09-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Vandaag de TripleFi 10vi's opgehad bij de Machouse in Rotterdam. Damn, wat een serieus goede doppen, ik vraag me af in welk opzicht bijvoorbeeld de Shure 535's nog beter zijn. Ik ben er in ieder geval over te spreken, ze dempen erg goed, passen perfect in m'n oren. Enige minpuntje is de kabel, die heeft wel wat last van contactgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:43

Sick Nick

Drop the top!

Denk dat alleen daar al de shure een enorme verbetering is, ik heb zelf de SE420's (de 530/535 vond ik net ff wat te duur) en daar heb ik 0,0 contactgeluid van de kabel. In combinatie met de schuimpjes heb ik een geweldige isolatie, kan in alle rust genieten van m'n muziek. Zelfs in een volle metro die door tunnels raast hoor je daar niks van, echt geweldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
Bij mij moeten ze dan in de tram stil zijn, dat lijkt wel te lukken. Die kabel kan ik zelf nog wel vervangen, ik kan namelijk extreem korting krijgen op de Ultimate Ears zeg maar.

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-07 11:30
Ik zit er aan te denken om de MetroFi 220vi te gaan bestellen.
Ik heb een HTC Desire.

Ik neem aan dat de microfoon gewoon werkt in mijn HTC (ik gebruik nu de oordopjes die je bij een iPod krijgt, ook met een microfoon, en daarvan werkt de microfoon perfect, maar de volume knopjes doen het niet (is ook met één 3,5mm aansluiting met 3 ringen/contactjes, net als de 220vi)).
Ik las hierboven al iets over de knopjes die mogelijk niet altijd werken, maar dat doet me verder niets. Het gaat mij om de microfoon.

iRacing Profiel

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07 17:31

Roytoch

Nietes

gtrNL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:01:
Ik zit er aan te denken om de MetroFi 220vi te gaan bestellen.
Ik heb een HTC Desire.

Ik neem aan dat de microfoon gewoon werkt in mijn HTC (ik gebruik nu de oordopjes die je bij een iPod krijgt, ook met een microfoon, en daarvan werkt de microfoon perfect, maar de volume knopjes doen het niet (is ook met één 3,5mm aansluiting met 3 ringen/contactjes, net als de 220vi)).
Ik las hierboven al iets over de knopjes die mogelijk niet altijd werken, maar dat doet me verder niets. Het gaat mij om de microfoon.
Mocht dit een vraag zijn :P dan werkt het goed maar het 'knopje' is een beetje gaar: die zet bijvoorbeeld je mediaspeler op stil of hangt het gesprek op. Die zit alleen precies op de plek waar het hengsel (?) van mijn messengerbag zit (die zit immers diagonaal over je buik heen), dus wordt net iets te vaak ingedrukt.

Welles

• syntesia
htc werkt wel met metrofi als ik het goed heb in iedergeval bij mijn neef die heeft een legend.

bij nokia en samsung werken ze niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381963

*SPAM*

[ Voor 99% gewijzigd door FeaR op 04-11-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dit soort dingen mag voortaan een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif.

[ Voor 83% gewijzigd door FeaR op 04-11-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:04
Ik heb de ue700 ontvangen als vervanger voor mijn super.fi 5 VI waarvan het rechteroortje stuk was gegeaan na een stukje hardlopen (had aangegeven dat ik de tel functie niet zou missen).

Wat een super geluid!!! En super service van logitech, want ik had geen bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:00
Mijn MetroFi 220 heeft ergens een (halve) breuk in de kabel denk ik.. Soms mist de helft van het geluid, vooral lage tonen, soms mist al het geluid en als ik de kabel wat heen en weer beweeg doet ie het regelmatig wel goed.
Bijna 6 maanden in mijn bezit nu en ik ben er gewoon mee omgegaan, niet in rare vormen opgerold oid.. Beetje jammer, maar terug naar de winkel als ik terug ben in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Tankiej schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:45:
Mijn MetroFi 220 heeft ergens een (halve) breuk in de kabel denk ik.. Soms mist de helft van het geluid, vooral lage tonen, soms mist al het geluid en als ik de kabel wat heen en weer beweeg doet ie het regelmatig wel goed.
Bijna 6 maanden in mijn bezit nu en ik ben er gewoon mee omgegaan, niet in rare vormen opgerold oid.. Beetje jammer, maar terug naar de winkel als ik terug ben in NL.
vind 6 maanden best wel lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

syntesia schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:17:
[...]

vind 6 maanden best wel lang
Ik niet, heb er HEEL VEEL versleten en een half jaar bij gewoon gebruik is gewoon slecht. Funest is wel als je een knik in de kabel krijgt of een knoop per ongeluk heb strak getrokken.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
SkyStreaker schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:40:
[...]

Ik niet, heb er HEEL VEEL versleten en een half jaar bij gewoon gebruik is gewoon slecht. Funest is wel als je een knik in de kabel krijgt of een knoop per ongeluk heb strak getrokken.
Inderdaad, dat is precies wat ik dacht. Ze horen toch wel langer mee te gaan dan 6 maanden.
Dat heb ik beide nooit gehad, merkte het vanochtend opeens op vlak voordat ik op de fiets stapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
lijkt mij ook dat ze langer dan 6 maanden mee horen te gaan maar ik hou het er geen 2 maanden mee vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

syntesia krijgt iedere 2 maanden standaart nieuwe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
ik hoorde vandaag ook al weer kraken :( ben bang dat ze het nog 2 weken volhouden

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Oh, die van mij kraken al 2 maanden, wat tape derom heen en gaan met die banaan... Nu kijken hoe lang hij uithoudt. Ik wacht wel tot de SuperFi 4 uit productie waardoor ik tenminste fatsoenlijke vervanging krijg..

• Tankiej
Ik wil graag nieuwe, maar zit op het moment nog in Finland tot eind december. Dus eerder naar de winkel gaan om een reparatie/nieuwe te krijgen wordt hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vraagje:
Ik heb dit soort dopjes nu:
Afbeeldingslocatie: http://born2run.web-log.nl/mijn_weblog/images/2009/11/17/dopjes_3.jpg
niet zelfde merk maar wel van dat type.

Als ik die een poosje in heb, dan krijg ik pijn aan mn oor.
Als ik ze in mijn rechteroor doe, dan begint zeg maar als je recht op mijn oor kijkt ook de rechterkant pijn te doen. als ik de dopjes uit doe heb ik nergens last van.

zouden de inear dopjes van dit topic dit wellicht verhelpen omdat ze wat smaller zijn?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

syntesia schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:44:
ik hoorde vandaag ook al weer kraken :( ben bang dat ze het nog 2 weken volhouden
Ik vindt dit behoorlijk raar. Hoe haal jij de in-ears uit je oren? Staat de kabel ook strak langs je lichaam wanneer je muziek luistert? Heb je het idee dat wanneer jij bezig bent er veel stress komt kijken op de kabel bij de trekontlasting?

Het is namelijk zo dat ik mij af begin te vragen of jij namelijk wel een soort gebruik of manier van bewegen over het hoofd ziet. Eventueel iets als wat jij ziet als normaal en ik zie als afwijkend. Waarom ik dat vraag is het volgende: soms als ik muziek luister, lig ik lekker languit op de bank, dikke kussen d'r bij en relaxen, helaas heb ik door ADD en PDD-NOS de ongelofelijke drang om met mijn hoofd heen en weer te schudden, alleen dan, anders kan ik geen muziek luisteren. Je kan je de stress voorstellen die dat heeft op de bedrading. Dan kan ik je bij deze vertellen, op zijn slechtst 10-12 maanden bij ong. 7000-9000 (ja, ik ben dat bij gaan houden) minuten muziek luisteren. Kan ik je grappig genoeg vertellen dat Philips dit het langst volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Misschien rijkelijk laat maar bij deze ontzettend bedankt voor de links want hier zocht ik naar. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor dat geld zou ik kijken naar de Sennheiser IE7.
Ik heb deze en zowel de Super.Fi 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
vandaag EINDELIJK nieuw oordopjes heb 2 maanden zonder gezeten ofzo. was wat mis gegaan met communicatie waardoor ik 2x rma heb moeten aanvragen. en als verrassing kreeg ik inplaats van de Metrofi 220vi de UE 300vi binnen ! :D de nieuwe oordopjes dus. en als 1e ervaring, wat een verbetering als ik naar de plug kijk, en erg relax dat je het draad bij de oordopjes kan buigen zodat het niet tegen je hoofd aantikt en er ook geen last van hebt. ben alleen niet zo'n fan van dat oranje.

Dus hopen dat deze oordopjes een stuk langer mee gaan dan +- 2 maanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

der gaat vanzelf wel wat mis als je 20x (of wat minder? :P) rma aanvraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
In een ander UE topic had ik aangeven dat mijn superfi 5 stuk waren gegaan, ik zou laten weten hoe het met de cs van logitech zou verlopen. door lui en drukheid van mijn kant was ik het eerst vergeten. Doordat ik het vergeten was is mijn garantie afgelopen, toch heb ik logitech nog gemailt ze vonden het erg vervelend maar repareren deden ze niet aan. omdat mijn garantie afgelopen was kreeg ik geen nieuwe wat logisch is, wel kreeg ik 35% korting bij aanschaf van nieuwe doppen. Ik heb nu de Triple fi 10 voor 160 euro kunnen bestellen, wat ik een hele schappelijke prijs vind voor die doppen in Nederland.

Nu alleen wel de 2 jaar garantie in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
160 euro is ook ongeveer de netto inkoopprijs van die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My Tec Master
A ok bedankt, dan heb ik niet te veel betaald vind ik, als ze de garantie nu ook maar goed naleven. ik hoop dat de kabels inmiddels verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Heeft er hier iemand ervaringen met de Amazon resellers? Veel, heel veel SuperFi modellen zijn daar voor flink lagere bedragen te koop dan de originele Amazon prijzen. Neem bijvoorbeeld de SuperFi 700, die al vanaf $124 te krijgen is (excl. verzendkosten).

Wat betreft authenticiteit vertrouw ik Amazon meer dan eBay, maar is het de gok waard? Ik woon in Noorwegen en nou kan ik natuurlijk via Logitech.no bestellen, maar deze Amazon-prijzen zien er wel erg interessant uit. Bovendien hebben ze op Logitech.no bijvoorbeeld de SuperFi 4 en 5 niet.

edit:
Ik zou geen Tweaker zijn geweest als ik niet wat verder had gezocht... Nou vond ik op Amazon alleen maar resellers die niet internationaal verzonden. Bovendien hou ik niet zo van resellers, voor mijn gevoel heb ik dan meer kans op problemen.

Dus ik liep via wat leeswerk tegen de 'promotional offers' website aan van Logitech. Daar heb ik een paar UE 700 kunnen bestellen voor 80 GPB, geen verzendkosten! Als het goed is komen ze mijn kant op (Noorwegen). Dat is dus €83... Niet slecht, toch?

[ Voor 45% gewijzigd door Josh op 03-02-2011 20:50 ]

• syntesia
Hahhaha, kapot ! XD

afstandsbediening werkt niet meer, en mijn geluid gaat soms van heel zacht opeens naar heel hard.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Logitech gaat door jouw kapot :P

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

syntesia schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 02:30:
Hahhaha, kapot ! XD

afstandsbediening werkt niet meer, en mijn geluid gaat soms van heel zacht opeens naar heel hard.
Ik weet echt niet hoe jij dit gedaan krijgt. Zou haast willen vragen om te filmen hoe jij dat ding gebruikt. Abnormaal.

• syntesia
ik snap het serieus ook niet, ik draag ze echt normaal gewon in mijn oor met het draadje onder mijn kleding zodat hij nergens blijft vasthaken. maar het probleem zit hem altijd bij de plug, omdat mijn iphone altijd in mijn broekzak zit dus beweegt dat gedeelte wel erg de heletijd. waardoor die kabelbreuk komt ofzo.

Ik had het ook liever gehad dat ik een jaar deed met mijn oordopjes :(

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Je zou haast eens moeten gaan denken aan een klein verlengstuk dan o.i.d. om de boel wat te ontlasten.

http://www.allekabels.nl/jack_verloopstekker.html

Wellicht wat lelijk, maar een stereo splittertje bijv. zal wellicht wat helpen.

of

http://www.allekabels.nl/jack_kabel.html

Kijk eens of daar een 3.5 female stereo naar 3.5 male stereo verlengkabel tussen zit. Let wel even op: 3.5m naar 3.5m

[ Voor 64% gewijzigd door SkyStreaker op 10-02-2011 11:45 ]

• syntesia
mja daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan ben ik dus ook bang dat die verlengers na de zoveel weken weer kapot gaan en dan zou ik elke keer die verlengers moeten kopen. Terwijl ik nu toch wel die oordopjes steeds vergoed krijg gelukkig ! :)

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Of niet. Zo duur is het niet om het eens te proberen.

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik denk niet dat die verlengers zo snel kapot gaan, want meestal zijn die wel steviger gebouwd dan het fragile jackje van UE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Ik heb een probleem,

mijn Ultimate Ears 700 oortjes zijn kapot gegaan, ik heb last van een soort (erg hoorbare) ruis.
Ik ben dus naar de website gegaan en heb even rondgekeken naar support, maar ik snap iets niet.

Logitech wil de volgende dingen van mij weten:

* uw e-mailadres; deze lukt wel.
* het M/N (modelnummer) van uw product; Ultimate Ears 700?
* het P/N (productnummer) van uw product; 985-000204?
* de PID of het S/N (serienummer) van uw product; 5099206025912?

Zit ik zo goed of heb ik nog iets anders nodig? Het bovenstaande heb ik van Tweakers gehaald omdat ik dit nergens op mijn doosje of headset terug kan vinden. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Je kan ook gewoon nvt of gewoon 0000000 invullen, ze vragen meestal gewoon om de bon en dan is het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartelijk dank, dit heeft het inderdaad opgelost.

Ik heb een mail gestuurd met uitleg en de bon ingescand, kan ze altijd eventueel nog bellen.
Weet iemand of bellen sneller gaat dan per mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

geduld is een schone zaak ;)
ze reageren binnen 48 uur op mailtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ze waren zeker snel, kreeg net al een mailtje terug, nieuw setje opgestuurd, wat een service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344302

Helaas zijn mijn Metrofi 170 oordopjes kapot gegaan :( ze waren iets meer dan een jaar oud maar ik kreeg het complete bedrag terug bij de winkel. Nu zoek ik dus nieuwe oordopjes, het liefst weer van Logitech. De 170 en 220 zijn niet meer te koop, maar er zijn staan wel nieuwe versies op de site van Logitech. Wat denken jullie, hebben de 200's een beetje hetzelfde geluid als de 170's? De 170's waren toen 40 euro op de site van Logitech, en de 200's nu 30, dus ik vrees dat ze minder goed zijn. Ik wil liever niet naar de 300's, die zijn al weer 50 euro en het oranje vind ik nogal lelijk :P Wat denken jullie, zal ik maar gewoon de 200's doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nou nou, tis nu voor de eerste keer dat ze niet aanbieden om een gelijk een vervanging opsturen. Stuur ik een mailtje dat de kabel begeeft. Zegt die gozer van: "Jah, de kabel kan niet worden gerepareerd en het product wordt niet meer geproduceerd. Doei"

Wat is er met de klantenservice gebeurd? Of kunnen we nu synthesia blamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
haha, nou vandaag zijn mijn oordopjes weer opgehaald, duurde nu wat langer omdat ik een verkeerde UPS link heb gekregen. maarja vandaag netjes een nieuwe link ontvangen en vandaag nog opgehaald. verwacht vrijdag nieuwe te hebben. eerst deden ze nog makkelijk en hoefde ik niet eens die oordopjes terug te sturen.
maar de laatste 3 keer moest het dus wel opzich geen probleem mee zolang ik maar vervanging krijg.

En die metrofi 220vi worden ook niet meer geproduceerd en heb inplaats van die de UE metrifi 300vi gekregen.

Dus gewoon even terug mailen denk ik zo.

Anoniem: 344302 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 14:46:
Helaas zijn mijn Metrofi 170 oordopjes kapot gegaan :( ze waren iets meer dan een jaar oud maar ik kreeg het complete bedrag terug bij de winkel. Nu zoek ik dus nieuwe oordopjes, het liefst weer van Logitech. De 170 en 220 zijn niet meer te koop, maar er zijn staan wel nieuwe versies op de site van Logitech. Wat denken jullie, hebben de 200's een beetje hetzelfde geluid als de 170's? De 170's waren toen 40 euro op de site van Logitech, en de 200's nu 30, dus ik vrees dat ze minder goed zijn. Ik wil liever niet naar de 300's, die zijn al weer 50 euro en het oranje vind ik nogal lelijk :P Wat denken jullie, zal ik maar gewoon de 200's doen?
Niemand? :X

• syntesia
als je tevreden was met je 170 waarom dan overstappen

Omdat de 170's dus kapot zijn, en nergens meer te koop :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Eergisteren RMA aangevraagd bij Logitech. Mijn SuperFi 4 heeft nu een breuk bij de stekker en weer halverwege eruit.
Logitech gaf aan (was het even vergeten) dat ik eerst garantie moet claimen bij de winkel. Aangegeven dat de MM geen UE's meer heeft en ik dan een ander merk krijg wat ik uiteraard niet wil.

Toen het aanbod gekregen om te ruilen voor de 400vi. Nadeel daarvan is dat er een volume schuif op zit wat ik absoluut niet wil, maar goed. Moet er maar mee leven dan.
Het andere model de 700 is dan weer het dubbele van de prijs waardoor dat geen realistische ruil is. De Superfi4 was immers ook maar 120 euro. Dus akkoord gegaan met de 400.

Ben benieuwd naar hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ikzelf heb ook de 400vi als vervanging gekregen voor de SF4. Bevalt prima, dat volume schuifje is niet zo'n hinder. Tis klein zat en je drukt het niet per ongeluk in. Het is wel even wennen met het geluid(veel lage tonen direct uit de box, nu stuk minder), maar dat is bij elk oortje zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, goed om te horen!
Zag er al beter uit. Tuurlijk had de 700 nog beter mogen zijn, maar qua prijs was dat niet "haalbaar".
Wel 2 drivers zeg maar. Dus wellicht als deze buiten de garantie is, dat ik dan een keer die 700 haal. Of als mijn vrouw interesse heeft in deze een keer.

Ze gebruikt nu mijn eerste Superfi 4's. Waar ze best blij mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben van plan om de UE700 te kopen maar zie net dat deze in 2 verschillende verpakkingen worden geleverd.

Zijn dit exact dezelfde oordoppen eigenlijk ?

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/vrees154/ue700-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kpn.nl/vrees154/ue700-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Die bovenste lijkt mij de nieuwe verpakking. Ultimate Ears is een tijdje geleden overgenomen door Logitech, dus toen zullen ze hun logo wel op de verpakking willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
Thanks ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste