Waarom kun je die dopjes nergens testen om het geluid te beleven?
Ik vind 't een te grote gok om ze te kopen. Of kan 't ergens (bij Mediamarkt) ofzo?
x
x
Bij MM in Rotterdam hebben ze een speciaal Shure display voor de headsets, en hing er een bordje dat je speciaal hulp kon vragen van een verkoper, bij navraag kon dat niet maar de verkoper was wel zo aardig om toch een verpakking open te maken om me te laten luisteren met een paar extra oor schuimpjesJaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:38:
Waarom kun je die dopjes nergens testen om het geluid te beleven?Ik vind 't een te grote gok om ze te kopen. Of kan 't ergens (bij Mediamarkt) ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door absrnd op 12-09-2009 19:55 ]
ik wil wel ue eb doppen testenabsrnd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:54:
[...]
Bij MM in Rotterdam hebben ze een speciaal Shure display voor de headsets, en hing er een bordje dat je speciaal hulp kon vragen van een verkoper, bij navraag kon dat niet maar de verkoper was wel zo aardig om toch een verpakking open te maken om me te laten luisteren met een paar extra oor schuimpjes
want ik leg niet zomaar € 250, - neer voor iets zonder te testen
zorg wel dat je zelf een MP3 speler bij je hebt !
.
x
mijn excuses voor mijn slechte smaakJaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:58:
[...]
ik wil wel ue eb doppen testenshures vind ik niks
(250 euro, daar heb je op internet al de SE530 voor terwijl die daar 500 euro kost)absrnd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:54:
[...]
Bij MM in Rotterdam hebben ze een speciaal Shure display voor de headsets, en hing er een bordje dat je speciaal hulp kon vragen van een verkoper, bij navraag kon dat niet maar de verkoper was wel zo aardig om toch een verpakking open te maken om me te laten luisteren met een paar extra oor schuimpjes
want ik leg niet zomaar € 250, - neer voor iets zonder te testen
zorg wel dat je zelf een MP3 speler bij je hebt !
.
wie zegt dat ik deze ook bij MM gekocht hebandyy schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:53:
[...]
(250 euro, daar heb je op internet al de SE530 voor terwijl die daar 500 euro kost)
Kan 't ergens met de UE's?Jaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:38:
Waarom kun je die dopjes nergens testen om het geluid te beleven?Ik vind 't een te grote gok om ze te kopen. Of kan 't ergens (bij Mediamarkt) ofzo?
x
Verwijderd
Heb zelf de 3´s, maar ik ken het gezeik met oordopjes die continu eruit vallen, of die muurvast in je oor zitten. Baalde er ook vreselijk van omdat m´n oude Sony´s Fontopia´s altijd heerlijk zaten. Bij mij was de oplossing om van die foam dopjes te gebruiken.R3M1 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 02:16:
Ik heb de UE Super.fi 5 al een tijdje, maar heb ze eigenlijk maar kort in gebruik gehad. Ik krijg op een of andere manier geen goede fit, of de oortjes zitten dusdanig los dat ze uit mijn oor vallen, of zo strak dat ik mijn hart kan horen bonzen. Uit pure ellende gebruik ik de standaard oortelefoontjes die bij de Ipod Touch werden geleverd, de UE liggen al een paar maanden in een la ...
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 21:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door SjorsVN op 23-09-2009 21:36 ]
Je kan bij CoolBlue ze luisteren (mp3shop dus) Net in Groningen ook wat dopjes in mijn oor gehad en uiteindelijk de goedkoopste uit de serie besteld omdat die in mijn oortjes al ontzettend lekker warm klonkJaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:58:
[...]
ik wil wel ue eb doppen testenshures vind ik niks
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 17% gewijzigd door FikkieHo op 09-10-2009 16:37 ]
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 20:35 ]
[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 15-12-2009 08:50 ]
Dat is niet helemaal waar, de IE van sennheiser is ook zeer goed. En dan met name de IE7. Hierover zijn ze op head-fi.org helemaal lyrisch en ook reviewers zijn positief. Ik heb ze zelf ookArunia schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:48:
Ik denk dat je eigenlijk alleen van Shures concurentie kan verwachten tegenover de UE's.
Maar goed, dat is mijn mening.
Ikzelf heb goedkope senheisers gehad (zegt dus helemaal niets), maar zou toch niets anders willen dan de UE's. Hooguit duurdere versies.
Nouja, de IE-8 topic heeft net iets(nouja, iets?) meer posts dan de IE-7 topicbrilsmurfffje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:18:
[...]
Dat is niet helemaal waar, de IE van sennheiser is ook zeer goed. En dan met name de IE7. Hierover zijn ze op head-fi.org helemaal lyrisch en ook reviewers zijn positief. Ik heb ze zelf ook
Tussen de CX-400 en de Super.fi 5 PRO iig wel een hele grote verschil, hoge tonen zijn veel beter.smoken schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:46:
Ok, dat Sennheiser ook (zeer) goede in-ears heeft had ik al gevonden. De IE7 en IE8 blijken inderdaad super te zijn.
Maar tussen de CX-500 en de UE Super.Fi 5 zit dus wel écht een duidelijk merkbaar verschil?!
Hoe gingen ze kapot?syntesia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:04:
bravo bravo voor logitech. mijn metrofi 220 waren weeer kapot XD. en ik heb dus geen aankoopbon meer.
maar gewoon voor de 2e keer neuwe oordopjes gekregen. gewoon mailtje sturen en foto van je kapotte oordopjes maken. en je krijgt zo nieuwe geweldig
Dat is juist het probleem sinds de overname, ze sturen je gewoon een nieuw setje toe ipv snel het probleem te fixen.syntesia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:31:
uuhm mjaa. gewoon bij de plug is iets geknap ofzo.. het is bij mij altijd bij de plug waar het kapot gaat.
ik snap niet waarom ze het gebied daar bij de plug niet verbeteren ofzo.
[ Voor 92% gewijzigd door smoken op 19-02-2010 10:35 ]
die comply foams zorgen ervoor dat de hoge tonen gedempt worden ja waardoor het muf klinktsmoken schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:28:
De Comply foams die erbij zijn geleverd zijn qua comfort super!
Maar ik denk dat ik qua geluid toch de normale tips prefereer. Heb het gevoel dat de Comply foams tevens een deel van de geluidsuitgang van de headset blokkeerd wanneer ik ze in mijn oren heb. En dat is bij de normale tips niet. Over the ear werkt ook super!
[ Voor 22% gewijzigd door lordsnow op 07-03-2010 14:46 ]
Verwijderd
Ik heb vorige maand comply foams van het type TX100 met wax-guard gekocht en ik kan je verzekeren dat de hoge tonen niet gedempt worden en dat het geluid niet muf klinkt. De gewone foams die bij mijn UM3X zaten - zonder wax-guard en gemaakt van iets minder duurzaam materiaal - klonken inderdaad wel zoals jij het beschrijft. Maar niet alle compy foams dus!andyy schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:33:
[...]
die comply foams zorgen ervoor dat de hoge tonen gedempt worden ja waardoor het muf klinkt
pmlordsnow schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:41:
Hey, ik wist niet dat dit topic bestond. Voor de liefhebber, ik heb nog een nieuw setje UE SuperFi 4's te koop, ongebruikt in de doos. Aankoopdatum Jan 2010. Zie V&A.
7400 Wp op het dak
skullcandyArunia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:47:
Mijn vrouw had nieuwe doppen nodig, maar ze heeft SkullCandy's gekocht.
Ze had die van mij over mogen nemen voor 50 euro (kan ik 100 bij leggen voor de 5's).
Maar ze heeft ze ook op als ze ligt en dat vind ze dan zonde.
Tja, ze gebruikt ook een iPod.
mja bij mij altijd mijn broekzak dus want ik heb dan ook echt altijd mijn mp3 speler aan.Arunia schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:27:
Bij mij zit de speler in mijn binnenzak van mijn jas met mijn paspoort en rijbewijs. Het gebeurd heel af en toe dat mijn speler dwars in die zak zit, maar dat is echt spooradisch.
[ Voor 57% gewijzigd door tikimotel op 27-04-2010 21:11 ]
Dit dus, bij jullie zit de aansluiting dus aan de bovenkant. Bij ons (tenminste, dat neem ik aan) zit de aansluiting aan de zijkant. Dus het draait moet geforceerd naar boven draaien voor gebruikt. Ik heb mijn iaudio ook niet op oorhoogtesyntesia schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:45:
Heb mijn oordopjes altijd in mijn ipod/iphone en die in mijn zak.
[ Voor 15% gewijzigd door FikkieHo op 12-05-2010 12:40 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Badie op 19-05-2010 12:09 ]
[ Voor 42% gewijzigd door sidewindergo op 01-06-2010 17:10 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Brilsmurfffje op 01-06-2010 17:25 ]
Ik heb zelf ook al een aantal keer gehad dat de draad van binnen gebroken was van mijn oordoppen. Het kabeltje was bij de plug gebroken. Dit kwam vooral door het fietsen. Sinds ik mijn mp3 speler niet meer in maar broekzak heb maar in een jaszak, heb ik geen problemen meer gehad.syntesia schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:51:
jaa ik vind het ook absurd dat ik al zoveel setjes heb gehad XD maar ik heb gewoon recht op een nieuw setje en zij houden zich ook gelukkig netjes aan de regels.
Maar ze hadden me al de superfi 5 aangeboden maar dan had ik geen garantie meer ofzo.
Maar dat heb ik mooi afgeslagen, want voor je het weet gaan die ook in 1 maand kapot
Geld dit na 2 jaar nog steeds ?rabor schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:50:
Daarnaast heb je voor € 164,- (incl verzenden) ook een nieuw setje Westone UM2's.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ik had al lang voor de super fi 5 gegaan natuurlijk Oo, ik bedoel 9 keer een nieuw setje... tering.syntesia schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:57:
12-15 oordopjes versleten pff dat is niks ! XD
ik heb er 8 versleten in 8 maanden -___- zit nu op setje 9
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
[ Voor 93% gewijzigd door InFamous op 20-06-2010 23:33 ]
Formerly known as Ragdoll
Verwijderd
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 29-06-2010 08:46 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
mwah ik heb trouwens ook geen bon meer al heel lang niet.brilsmurfffje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:42:
Je hebt mazzel dat het logitech is en geen sennheiser, die zeggen na twee jaar garantie voorbij jammer
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq