• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Waarom kun je die dopjes nergens testen om het geluid te beleven? :P Ik vind 't een te grote gok om ze te kopen. Of kan 't ergens (bij Mediamarkt) ofzo?

x

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:14
Jaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:38:
Waarom kun je die dopjes nergens testen om het geluid te beleven? :P Ik vind 't een te grote gok om ze te kopen. Of kan 't ergens (bij Mediamarkt) ofzo?
Bij MM in Rotterdam hebben ze een speciaal Shure display voor de headsets, en hing er een bordje dat je speciaal hulp kon vragen van een verkoper, bij navraag kon dat niet maar de verkoper was wel zo aardig om toch een verpakking open te maken om me te laten luisteren met een paar extra oor schuimpjes

want ik leg niet zomaar € 250, - neer voor iets zonder te testen :)

zorg wel dat je zelf een MP3 speler bij je hebt !

.

[ Voor 3% gewijzigd door absrnd op 12-09-2009 19:55 ]

• repsaj
absrnd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:54:
[...]

Bij MM in Rotterdam hebben ze een speciaal Shure display voor de headsets, en hing er een bordje dat je speciaal hulp kon vragen van een verkoper, bij navraag kon dat niet maar de verkoper was wel zo aardig om toch een verpakking open te maken om me te laten luisteren met een paar extra oor schuimpjes

.
ik wil wel ue eb doppen testen :p shures vind ik niks

x

• absrnd
Jaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:58:
[...]

mijn excuses voor mijn slechte smaak :/

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Laatst online: 12-09 23:54
absrnd schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:54:
[...]

.
(250 euro, daar heb je op internet al de SE530 voor terwijl die daar 500 euro kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
andyy schreef op zondag 13 september 2009 @ 12:53:
[...]

(250 euro, daar heb je op internet al de SE530 voor terwijl die daar 500 euro kost)
wie zegt dat ik deze ook bij MM gekocht heb 8)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Jaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:38:
Kan 't ergens met de UE's?

x

Verwijderd

R3M1 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 02:16:
Ik heb de UE Super.fi 5 al een tijdje, maar heb ze eigenlijk maar kort in gebruik gehad. Ik krijg op een of andere manier geen goede fit, of de oortjes zitten dusdanig los dat ze uit mijn oor vallen, of zo strak dat ik mijn hart kan horen bonzen. Uit pure ellende gebruik ik de standaard oortelefoontjes die bij de Ipod Touch werden geleverd, de UE liggen al een paar maanden in een la ...
Heb zelf de 3´s, maar ik ken het gezeik met oordopjes die continu eruit vallen, of die muurvast in je oor zitten. Baalde er ook vreselijk van omdat m´n oude Sony´s Fontopia´s altijd heerlijk zaten. Bij mij was de oplossing om van die foam dopjes te gebruiken.

Vind trouwens de UE service wel uitstekend. Mijn kabeltje was kapot gegaan en ik kreeg zonder al teveel vragen gewoon een nieuwe (las dat UE nu van Logitech is, en daar is de service trouwens ook prima. Zonder pardon een nieuwe MX1000 lasermouse gekregen destijds terwijl ik hem zelf had verpest :+ ). Daar kunnen ze bij Sony hedendaags wel wat van leren. Wat die met hun service hebben gedaan weet ik ook niet, maar klantvriendelijk is het niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2009 21:30 ]

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb naast m'n UE 5 pro's een setje Metrofi 220's gekocht. Nu is 1 van de doorzichtige 'flubbertjes' kwijt en ik wil eigenlijk wel persé die doorzichtige hebben omdat die mooier staan. Is er ergens een winkel waar je die los kan bestellen? Ik heb gekeken maar ik kon niets vinden eigenlijk 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door SjorsVN op 23-09-2009 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Jaspur schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:58:
[...]

Je kan bij CoolBlue ze luisteren (mp3shop dus) Net in Groningen ook wat dopjes in mijn oor gehad en uiteindelijk de goedkoopste uit de serie besteld omdat die in mijn oortjes al ontzettend lekker warm klonk :9 Kreeg er direct de rubberstukjes waarmee ik luisterde mee. Wat dus betekend dat ik straks 2 small en 2 large extra heb liggen. Morgen haal ik ze op en post ik hier wel mijn bevindingen.

Deze dus :9

Afbeeldingslocatie: http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/23/0,,i=236859,00.jpg

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik heb in de zomer super.fi 3's gehaald. En raad eens waar hij nu al kapot is. De kabelstukje net na de 3.5 jack waar hij van dat dikke gedeelte overgaat naar het normale gedeelte.. Mag ik de hele kabel vervangen door 1 klein scheurtje. Ik heb trouwens gewoon de rechte aansluiting en niet de replacement kabel aansluiting met zo'n 90 graden hoek.

Iemand een idee waar ze in nederland te verkrijgen zijn? Ik haal ze gewoon via internet als ik het niet via garantie kan regelen.. Of gewoon om garantie vragen, hoewel ik geen echte bon heb, (heb hem gekregen door spaarpunten).

[ Voor 17% gewijzigd door FikkieHo op 09-10-2009 16:37 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

@ hierboven
Dan heb je toch een verzendbewijs of een afschrijving waar de naam van het product opstaat?
Dat geld dan als een aankoopbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou weer een hiep hiep hoera voor Ultimate Ears/Logitech van mijn kant. Bezit zelf een paar Super fi. 3's, en ik had er een kabelbreukje inzitten. In het verleden stuurden ze gewoon een nieuw kabeltje, maar nu hebben ze een stel Super fi. 5's twv 140,- euro opgestuurd _/-\o_.

Afbeeldingslocatie: http://www.techfresh.net/wp-content/uploads/2008/08/super-fi-5.jpg

+ de foampjes die ik nog had (echt een aanrader voor iedereen die hoge eisen aan comfort stelt.Afbeeldingslocatie: http://www.audiojunkie.com.au/resources/Comply-TipsBlack_small.jpg

Heerlijke oordopjes zijn dat zeg. de 3's waren al erg goed maar de 5's zijn nog net wat ruimtelijker en de bas is echt gigastrak en diep (heb zoiets nog niet eerder waargenomen via oordopjes). Enige grote nadeel vind ik dat de 5's op de 1 of andere manier geen verwisselbare kabel hebben en dat de kabel die eraan zit nog dunner is ook. Dit komt erop neer dat ik ze waarschijnlijk na een half jaar weer de deur uit kan doen vanwege een nieuwe kabelbreuk. Maar goed, dat zien we dan wel weer, ik geniet iig de komende tijd van deze oordopjes :).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:48
mijn metro fi 220 vi waren kapot. heb egt uren bij de mediamarkt gestaan om hem proberen ze in te ruilen maar ik had geen bon meer. maar ze wouden me maar niet helpen. dus maar ff zelf actie ondernomen bij logitech 1 telefoontje. had gezegt dat ik geen bon meer had en er was niks aan de hand moest gewoon referentie numer doorgeven en ik heb een nieuw setje metrofi 220 binnen 3 dagen thuis gekregen ik wou de metrofi 220vi niet meer. microfoon werkte niet op nokia. maarja gewoon super ! service !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hihi, mazzelaar, ik heb ter vervanging van mijn Superfi's 3, fi's 4 gekregen. Niet zo luxe als 5, maar toch super service.

Hier zit ook een dunne kabel bij, deze gaat volgens mij langer mee dan die stuggere. Want hij is namelijk stuk flexibeler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
Oneerlijk gewoon, in de VS waren ze op Amazon en de Logitech site in de aanbieding voor 100 USD, omgerekend 60(!!!) euro.
Ik zou er zo 1 of meerdere kopen als het kon :X

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik pakte net mijn 4's en zag dat het omhulsel uit het split gedeelte was en dus de 2 draadjes voor L en R zichtbaar waren. Straks even testen of er iets mis mee is, maar volgens mij hoort het niet.
Moet alleen even kijken of de bon anders nog in de doos zit.

Daarnaast denk ik dat ik contact op moet nemen met Logitech tegenwoordig?

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Yup, gewoon logitech mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik kreeg binnen een half uur van Logitech bericht terug. Ik moet naar de winkel om daar voor garantie te gaan. Binnen een jaar kunnen zij geen garantie verlenen en gaat dit via de winkel.
Terug naar de media markt dus. Bon heb ik nog. Ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.
Ik ben er heel erg voorzichtig mee omgegaan zeker omdat ik headsets van 10 euro normaal heb.
Overigens logitech vind dat het product gewoon stuk is. Zal die mail ook wel even afdrukken en meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
mijn oordopjes waren kapot in een maand gewoon nieuwe gekregen :) van logitech dus beetje raar dat ze je naar winkel sturen. maarja opzich zou de winkel jou moeten helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik druk de mail gewoon af en ga met de dopjes naar de MM anders dan vraag ik wel of ze een briefje willen schrijven en ga dan naar Logitech. Ze gaan me toch wel garantie geven hoe dan ook. Want dit is gewoon gedoemd. Normaal donder ik die hoofdtelefoontjes gewoon in mijn tas (de vorige waren 10 euro van Sennheiser), maar deze berg ik altijd netjes op.

Maak me er ook niet echt druk om eigenlijk.

Zo, eerst wilden ze ze opsturen naar de TD, maar toen ik aangaf dat ik contact had gehad met Logitech mocht ik meteen nieuwe pakken uit het rek.
Blijkbaar heeft Logitech een afspraak met de verkopende partijen dat ze ze gewoon zonder poeha omruilen. Scheelt weer een hoop gezeik in mijn ogen.

Heb nu dus weer een opberg doosje die heel is :P
Heb alleen nog niet de mogelijkheid gehad om de in-ears uit te proberen.

[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 15-12-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
een vraagje;

Ik heb een paar maanden geleden sennheiser cx-500 gaming oordoppen gekocht (3 tientjes)

Nu ben (was) ik ondertussen op zoek naar beter/echter/gebalanceerder geluid en ben ik uitgekomen bij de super.fi 5 (de vi om te gebruiken met de iPhone).
deze heb ik besteld via ebay (9 tientjes) maar nu vraag ik me af;

ben ik slim geweest??? is dit een verbetering??

Ikheb heel veel forums gelezen en daar kwam ik erachter dat de super.fi 5 een super geluid heeft.
Maar ik heb nooit op forums vergeleken tegen de cx500 (gewoon omat ik die voor zo weinig gekocht heb), maar nu ik dat wel doe kom ik er eigelijk achter dat men daar ook wel goed over spreekt.

Zijn er hier mensen met ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik denk dat je eigenlijk alleen van Shures concurentie kan verwachten tegenover de UE's.
Maar goed, dat is mijn mening.

Ikzelf heb goedkope senheisers gehad (zegt dus helemaal niets), maar zou toch niets anders willen dan de UE's. Hooguit duurdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32
net een upgrade gedaan naar de Triple.fi 10 Pro. Zalig!!! Het probleem is dat vanaf nu alleen maar steeds beter wilt hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Arunia schreef op maandag 08 februari 2010 @ 21:48:
Ik denk dat je eigenlijk alleen van Shures concurentie kan verwachten tegenover de UE's.
Maar goed, dat is mijn mening.

Ikzelf heb goedkope senheisers gehad (zegt dus helemaal niets), maar zou toch niets anders willen dan de UE's. Hooguit duurdere versies.
Dat is niet helemaal waar, de IE van sennheiser is ook zeer goed. En dan met name de IE7. Hierover zijn ze op head-fi.org helemaal lyrisch en ook reviewers zijn positief. Ik heb ze zelf ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ok, dat Sennheiser ook (zeer) goede in-ears heeft had ik al gevonden. De IE7 en IE8 blijken inderdaad super te zijn.

Maar tussen de CX-500 en de UE Super.Fi 5 zit dus wel écht een duidelijk merkbaar verschil?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Mijn vrouw had nieuwe doppen nodig, maar ze heeft SkullCandy's gekocht.
Ze had die van mij over mogen nemen voor 50 euro (kan ik 100 bij leggen voor de 5's).
Maar ze heeft ze ook op als ze ligt en dat vind ze dan zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
brilsmurfffje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:18:
[...]

Dat is niet helemaal waar, de IE van sennheiser is ook zeer goed. En dan met name de IE7. Hierover zijn ze op head-fi.org helemaal lyrisch en ook reviewers zijn positief. Ik heb ze zelf ook :+
Nouja, de IE-8 topic heeft net iets(nouja, iets?) meer posts dan de IE-7 topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
smoken schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:46:
Ok, dat Sennheiser ook (zeer) goede in-ears heeft had ik al gevonden. De IE7 en IE8 blijken inderdaad super te zijn.

Maar tussen de CX-500 en de UE Super.Fi 5 zit dus wel écht een duidelijk merkbaar verschil?!
Tussen de CX-400 en de Super.fi 5 PRO iig wel een hele grote verschil, hoge tonen zijn veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
bravo bravo voor logitech. mijn metrofi 220 waren weeer kapot XD. en ik heb dus geen aankoopbon meer.
maar gewoon voor de 2e keer neuwe oordopjes gekregen. gewoon mailtje sturen en foto van je kapotte oordopjes maken. en je krijgt zo nieuwe geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Nou, ik ben echt heel erg benieuwd!!

Ik hoop dat ik bij de UE super.fi 5 geen last van achtergrondruis (bij rustigere nummers of een laag volume) en hoop op een mooiere bas (dus geen hardere bas, maar mooier) dan bij mijn cx-500

ben benieuwd naar de levertijd, zaterdag uit Amerika besteld met express mail en of ik extra kosten moet betalen ook al staat er gift op het pakket ....

Garantie hoef ik me niet echt druk om te maken lees ik hier al, ook al heb ik geen bon en verpakking vanwege eBay ....

We zullen zien! (en horen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
syntesia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:04:
bravo bravo voor logitech. mijn metrofi 220 waren weeer kapot XD. en ik heb dus geen aankoopbon meer.
maar gewoon voor de 2e keer neuwe oordopjes gekregen. gewoon mailtje sturen en foto van je kapotte oordopjes maken. en je krijgt zo nieuwe geweldig :D
Hoe gingen ze kapot?
Weer hetzelfde als het eerste setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
uuhm mjaa. gewoon bij de plug is iets geknap ofzo.. het is bij mij altijd bij de plug waar het kapot gaat.
ik snap niet waarom ze het gebied daar bij de plug niet verbeteren ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
syntesia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 23:31:
uuhm mjaa. gewoon bij de plug is iets geknap ofzo.. het is bij mij altijd bij de plug waar het kapot gaat.
ik snap niet waarom ze het gebied daar bij de plug niet verbeteren ofzo.
Dat is juist het probleem sinds de overname, ze sturen je gewoon een nieuw setje toe ipv snel het probleem te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
hmm heb het ook vaak bij andere oordopjes hoor. ik heb al weet niet hoeveel creative ep-630 gehad en sennheisers cx-300. maar zolang logitech me nieuwe setjes geeft vind ik het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluisman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 13:45
triplefi 10vi besteld op ebay.nl. Een duitser met 3 exemplaren voor 211 euro. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Nou, ik heb de de UE afgelopen zaterdag binnen gekregen!
(absurd snel dus, zaterdag 6-2 besteld in de USA en 13-2 binnen!!)

In eerste instantie zat ik te twijffelen of de kwaliteit nu wel/niet beter is dan de CX-500, maar gisterenavond heb ik eens in alle rust écht goed vergeleken.

Dus steeds wisselen tussen de UE en de Sennheisers en wauw ..... wat een verschil!
Het geluid van de UE is vele malen échter! De bas is mooier (die van de Sennheiser is harder maar zonder diepte, of zo) en je hoort details in de muziek die je via de Sennheiser gewoon niet hoort.

De Comply foams die erbij zijn geleverd zijn qua comfort super!
Maar ik denk dat ik qua geluid toch de normale tips prefereer. Heb het gevoel dat de Comply foams tevens een deel van de geluidsuitgang van de headset blokkeerd wanneer ik ze in mijn oren heb. En dat is bij de normale tips niet. Over the ear werkt ook super!

Over de kwaliteit van de mic kan ik nog niets zeggen, heb nog geen gesprekken gevoerd met de headset.
Wel werkt de stembedieining van mijn iPhone super via deze headset!! Lekker op de fiets tegen de iPhone zeggen wat/wie ik wil horen werkt gewoon goed, dus dat scheelt weer gekloot met de tel uit mijn jaszak pakken en zo :-)

Uiteindelijk heb ik hem (insclusief verzendkosten) voor 89 euro gekocht via eBay.
Mijn mazzel is geweest dat ik geen inklaringskosten/BTW heb hoeven te betalen, ook al heeft de doune hem een dag vast gehouden.

[ Voor 92% gewijzigd door smoken op 19-02-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
smoken schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:28:

De Comply foams die erbij zijn geleverd zijn qua comfort super!
Maar ik denk dat ik qua geluid toch de normale tips prefereer. Heb het gevoel dat de Comply foams tevens een deel van de geluidsuitgang van de headset blokkeerd wanneer ik ze in mijn oren heb. En dat is bij de normale tips niet. Over the ear werkt ook super!
die comply foams zorgen ervoor dat de hoge tonen gedempt worden ja waardoor het muf klinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

Hey, ik wist niet dat dit topic bestond. :)

Voor de liefhebber, ik heb nog een nieuw setje UE SuperFi 4's te koop, ongebruikt in de doos. Aankoopdatum Jan 2010. Zie V&A.

Update 7 maart 2010: de set heb ik ondertussen niet meer (weg gegeven).

[ Voor 22% gewijzigd door lordsnow op 07-03-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik gebruik de foams omdat ik anders een plop krijg bij het uitdoen van de in-ears. Dat vind ik eigenlijk iritanter dan het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andyy schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:33:
[...]

die comply foams zorgen ervoor dat de hoge tonen gedempt worden ja waardoor het muf klinkt
Ik heb vorige maand comply foams van het type TX100 met wax-guard gekocht en ik kan je verzekeren dat de hoge tonen niet gedempt worden en dat het geluid niet muf klinkt. De gewone foams die bij mijn UM3X zaten - zonder wax-guard en gemaakt van iets minder duurzaam materiaal - klonken inderdaad wel zoals jij het beschrijft. Maar niet alle compy foams dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
lordsnow schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:41:
Hey, ik wist niet dat dit topic bestond. Voor de liefhebber, ik heb nog een nieuw setje UE SuperFi 4's te koop, ongebruikt in de doos. Aankoopdatum Jan 2010. Zie V&A. :)
pm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paternostertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik moet zeggen dat Logitech echt wel een super support afdeling heeft. Bijzonder snel antwoord gekregen op elke mail. Het kabeltje van mijn EB's is defect en er is een licht gekraak in het linker oortje. Een aankoopbonnetje kon ik niet meer vinden.

Dan maar een fotootje genomen met het casenummer erbij en ze hebben voorgesteld me de Triple fi 10's op te sturen. Daar was ik meteen mee akkoord. Ondertussen zijn ze onderweg via UPS...

Een pluim voor L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:40

Theo

moederbord

Heb je een triple.fi 10 gekregen als vervanger van de defecte kabel van een Super.fi5EB terwijl de kabel van de EB los te vervangen is??

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paternostertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Er was ook een licht gekraak. Ik wist niet of dit door de defecte kabel kwam of niet. Ik heb zelfs expleciet gevraagd naar een vervangkabel, maar toch de triple fi gekregen.

Ik heb de kabel van de triple-fi nu eens op m'n EB's geprobeerd en ik hoor geen gekraak meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Super fi 5, voor 65euro via amazon.co.uk te krijgen.
Dat is inclusief verzendkosten.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Arunia schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 09:47:
Mijn vrouw had nieuwe doppen nodig, maar ze heeft SkullCandy's gekocht.
Ze had die van mij over mogen nemen voor 50 euro (kan ik 100 bij leggen voor de 5's).
Maar ze heeft ze ook op als ze ligt en dat vind ze dan zonde.
skullcandy :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Tja, ze gebruikt ook een iPod.
Maar goed, zij vind ze voor haar super.
Ikzelf ga meer voor de kwaliteit. Tuurlijk, de iPod menu's zijn soepel e.d., maar de Cowon verslaat de iPod met kwaliteit van geluid.
Daarbij de UE's en dat merk je echt wel. Ook zij merkt het overigens, maar wil niet zoveel geld uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Vandaag weer helaas vernomen dat hij (SFi 4) een beginnende kabelbreuk heeft.. Wel jammer dat de oortjes voor spelers die de 3.5 aan de zijkant hebben eigenlijk niet geschikt zijn. Of ben ik nou zo bruut met mijn oortjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik snap niet hoe jullie het voor elkaar krijgen. Ik gebruik de dopjes voor mijn Cowon (aansluiting onderkant), PSP en DSi XL. Na gebruik berg ik ze op in het bijgeleverde doosje. Nooit problemen mee.
Stiekem met jullie verhalen hoop ik dat ik ook kabelbreuk krijg, maar mij kennende zal dat wel gebeuren nadat de garantie afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik heb de Cowon X5, dus de aansluiting zit aan de zijkant. Nadeel is dus, als ik hem in mijn jaszak stop, dat hij gebogen naar boven gaat.. En als je dat elke dag zo'n 3 uur volhoudt... tja, dan begeeft hij het.. Tis al mijn 2de :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
bij mij gaan de oordopjes ook kapot na 2 maanden -_- ongeveer.
hou mijn ipod/iphone voornamelijk in mijn zak oordopjes in en lopen maar of zitten.
maar merk ook altijd dat ze kapot gaan bij de plug. omdat ik dus ga zitten enzo dan beweegt het heel erg daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Bij mij zit de speler in mijn binnenzak van mijn jas met mijn paspoort en rijbewijs. Het gebeurd heel af en toe dat mijn speler dwars in die zak zit, maar dat is echt spooradisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:08
Je kunt altijd nog een los 3.5mm plugje kopen en aan de kabel solderen.
Even een priegelwerkje en misschien ziet het er wat lomp uit maar je bent wel voor een paar euro klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Arunia schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 11:27:
Bij mij zit de speler in mijn binnenzak van mijn jas met mijn paspoort en rijbewijs. Het gebeurd heel af en toe dat mijn speler dwars in die zak zit, maar dat is echt spooradisch.
mja bij mij altijd mijn broekzak dus want ik heb dan ook echt altijd mijn mp3 speler aan.
en solderen ben ik geen held in en kan ik dus ook niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heeft er iemand ervaring met zowel de tips van de triplefi 10 of de superfi 5 eb/ pro
Zijn deze heel anders dan de tips van de superfi 5 en de metrofi.
En dan bedoel ik voornamelijk het kleinste paar.
Mijn superfi 5 knellen enorm in mijn oren met het kleinste paar siliconen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

niemand ervaring, ik ben van plan om deze te kopen, maar de superfi 5 zit niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
ik gebruik comply foam voor mijn super-fi 5 pro's.
(TX 500 met wax protection)
Dat knelt echt niet... maar dat zijn mijn oren.
Met siliconen tips kan ik niet de juiste maat vinden.

[ Voor 57% gewijzigd door tikimotel op 27-04-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
rofl mijn metrofi 220vi setje nummer 7 kapot ! binnen 3/4 weken.
gelijk weer logitech gemailed en toen kwamen ze met een aanbod om inplaats weer de metrofi 220vi een superfi 5vi te geven MAAR dan had ik geen garantie meer. Wat ik maar heel raar vond maar niet mee akkoord ben gegaan omdat ik geowon bang ben dat die ook misschien na een maand of 2 kapot zijn en dan zit ik helemaal zonder oordopjes. dus ben gewoon weer voor de 220vi gegaan en krijg ze binnenkort. denk eind deze week ben benieuwd hoelang die het volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
de plug van mijn Metro FI 170vi set is ook kapot.. heb ze ook maar eens gemailed om te kijken wat ze er aan kunnen doen. Zeker fijne dopjes voor relatief weinig geld! Eerder de CX500 gebruikt, maar deze ben ik kwijt geraakt helaas.. toen de 170 gekocht en werkte direct een stuk beter! Het fijnste van alles vind ik dat het geluid echt alleen in je oor komt, ik zit namelijk elke dag in de trein, en niets is irritanter dan mensen met oordoppen in waar je het geluid 10 meter verder op nog van hoort! Bij deze doppen geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Ik heb zelf voor de zekerheid een 90 graden hoekstuk bij gekocht om te voorkomen dat ze weer kapotgaan.. Ik zou het zeker aanraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
ik had deze eerst http://www.replug.com/
Maar die was ook kapot na 2 maanden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

zoiets.. Maar het moet zich nog bewijzen ;) Hij knelt iig niet meer zo snel, ik moet alleen oppassen dat hij niet naar beneden draait zodat de kabel 180 graden draait. Dan is het helemaal afgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Serieus, ik snap het echt nog steeds niet hoe jullie dat doen.
Mij lukt het niet om ze te slopen (na de eerste keer dan).
Hoop er stiekem wel op, maar ga het absoluut niet forceren. Enige nadeel van dit setje is dat de kabels stugger zijn dan mijn vorige. Wel hetzelfde model.
Doe ze echt altijd in het doosje. Maar dan moet je opletten dat het split gedeelte niet op het verkeerde punt vouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
ik begrijp het ook niet hoor.
Ik doe ze nooit in het doosje omdat ik ze altijd gebruik XD.
Heb mijn oordopjes altijd in mijn ipod/iphone en die in mijn zak.
Als ik geen muziek luister hangen ze gewoon over mijn schouder.
En als ik thuis ben dan liggen ze los op mijn bureau wat ook geen probleem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

syntesia schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:45:
Heb mijn oordopjes altijd in mijn ipod/iphone en die in mijn zak.
Dit dus, bij jullie zit de aansluiting dus aan de bovenkant. Bij ons (tenminste, dat neem ik aan) zit de aansluiting aan de zijkant. Dus het draait moet geforceerd naar boven draaien voor gebruikt. Ik heb mijn iaudio ook niet op oorhoogte ;)

En als je het niet gelooft, stop je ipod overdwars in je zak en kom over 4 weken terug.. (dont do it :P)

oja, ik stop ze ook gewoon in het doosje na gebruik hur en thuis liggen ze ook op mijn bureau, maar elke dag een uur afspelen in mijn jaszak voor 3 maanden, was voor mijn vorige set genoeg...

[ Voor 15% gewijzigd door FikkieHo op 12-05-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
mja idd mijn uitgang steekt naar boven.
maar toch houden mijn setjes er na 2/3 maanden mee op.
en het aller snelst was binnen 2 weken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
ja zelfde hier ook, als ik mijn telefoon in de broek heb zitten, en de plug naar boven uitsteekt, is het vaak het geval dat als ik buk of een andere beweging maak dat de plug beweegt en uiteindelijk brak wordt.

Mijn nieuwe setje is onderweg, heb logitech eens gemailed en gisteren bericht gekregen dat hij verstuurd wordt, net een mailtje van UPS gehad en hij moet vandaag al aankomen O+

[ Voor 30% gewijzigd door Badie op 19-05-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
mja ik zit nu dus ook met mijn ipod in mijn broek zak en met de plug omhoog. maar het draad bji de plug voel je gewoon dat hij word krom gebogen door je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb ook iets bizars gehad met mijn oortjes, superfi.5. Als ik ze in deed dan klonken ze precies even hard. Maar al zeer snel begon de linker zachter te klinken, ik dacht hij stuk was. Na een eindeloos gepiel met de verschillende tips. Iets dat helemaal niet hielp. Heb ik de oortjes omgewisseld (links/rechts) nu had ik nog steeds hetzelfde probleem aan de linkerkant. Toen heb ik mijn oren goed schoongemaakt. Maar ook dit haalde niets uit. Toen heb ik ze er zo goed mogelijk in gedaan en mijn oren geklaard. Dit bleek de oplossing te zijn. Ik heb nu weer mooie stereo, en een ruimtelijk geluid.
Waarschijnlijk zorgen ze voor een hogere druk als je ze in je oren drukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidewindergo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-02-2022
Heb vroeger de UE Super.Fi 5 Pro gehad, en later nog de Triple.Fi 10 Pro (die ik heb laten inwerken in een gepaste oorvorm via Unique Melody). Steeds in stijgende lijn qua geluidskwaliteit :)

Het meest opmerkelijke aan customs is dat je betere bass response hebt, vanwege het harde acryl and betere aansluiting met je gehoorgang. Het klinkt ook allemaal iets helderder en directer, er is geen blokkage of vernauwing van de dualbores (de geluidsuitgangen) mogelijk zoals vroeger bij die universele pasvormen.

Kostprijs: 130 euro (inclusief zeer snelle FedEx verzending).

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/3074/img0639up.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door sidewindergo op 01-06-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
nou en setje nr 8 volgens mij ook kapot XD
Setje nr 9 is al verzonden en verwacht hem morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

man man, dat ze jou nog steeds setjes toesturen :P jij hebt al bijna voor 500 euro aan oortjes gekregen van logitech :+
Kan je niet om Triple.fi's vragen?
Daar kan je de kabel van vervangen

[ Voor 10% gewijzigd door Brilsmurfffje op 01-06-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Nou ja, ook al vraag je 1tje waar je een kabel kan vervangen. Dan sturen ze nog een setje op (bij mij dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
jaa ik vind het ook absurd dat ik al zoveel setjes heb gehad XD maar ik heb gewoon recht op een nieuw setje en zij houden zich ook gelukkig netjes aan de regels :D.
Maar ze hadden me al de superfi 5 aangeboden maar dan had ik geen garantie meer ofzo.
Maar dat heb ik mooi afgeslagen, want voor je het weet gaan die ook in 1 maand kapot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
syntesia schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:51:
jaa ik vind het ook absurd dat ik al zoveel setjes heb gehad XD maar ik heb gewoon recht op een nieuw setje en zij houden zich ook gelukkig netjes aan de regels :D.
Maar ze hadden me al de superfi 5 aangeboden maar dan had ik geen garantie meer ofzo.
Maar dat heb ik mooi afgeslagen, want voor je het weet gaan die ook in 1 maand kapot :X
Ik heb zelf ook al een aantal keer gehad dat de draad van binnen gebroken was van mijn oordoppen. Het kabeltje was bij de plug gebroken. Dit kwam vooral door het fietsen. Sinds ik mijn mp3 speler niet meer in maar broekzak heb maar in een jaszak, heb ik geen problemen meer gehad.

Je moet zorgen dat het kabeltje zo min mogelijk buigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

om het plugje wat isolatie tape kan denk ik ook helpen, zo creëer je een wat natuurlijkere buiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2frankie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-02-2024
rabor schreef op zondag 30 maart 2008 @ 18:50:
Daarnaast heb je voor € 164,- (incl verzenden) ook een nieuw setje Westone UM2's.
Geld dit na 2 jaar nog steeds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:22

13art

Moderator Mobile
Ik betwijfel het, ik kan ze er niet voor vinden in ieder geval.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:08

SkyStreaker

Move on up!

Ultimate Ears MetroFi 220, ik heb ze net gekocht. Eerste luistersessie met wat lekkere house, nu-jazz en hardtrance gedaan. Moet ze ook nog even inslijten met de generator van burninwave.

Evenzogoed, na in zeker 10 jaar tijd heb ik behoorlijk wat in-ears versleten, moet ik zeggen dat direct na de betere Sennheiser in een budget van 30 tot 50 Euro (40 euro gekocht bij Scheer & Foppen) deze verschrikkelijk goed klinken. Op het moment had ik voor even tussendoor deze: SHE6000 van Philips. Voor 20 Euro is dit overigens een hele nette, goed volume en prima bass, midtones vallen een beetje weg.

Maar goed, we hebben het over de 220. Wat meteen opvalt is wat men in reviews schrijft klopt. Kraakhelder, de bass overheerst niet, zelfs niet als ik de 1e drie bereiken(10, 25 en 50hz) op +6DB zet.

Buitengeluid is minimaal aanwezig, afhankelijk van de drukte en/of hardheid van het geluid. De siliconenoordopjes vullen goed op en blijven net in de oren zitten.

Een minpunt is wellicht het volume, maar zo ernstig is dat niet, het sluit geluid goed uit en beschermt zo meteen tegen de neiging op te hoog volume te luisteren.

Evenzo, ik ben heel tevreden en in totaal heb ik met gemak 12-15 in-ears versleten van verschillende typen en deze staat echt bovenaan qua kwalitatief overkomen en luistergenot.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
12-15 oordopjes versleten pff dat is niks ! XD

ik heb er 8 versleten in 8 maanden -___- zit nu op setje 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

syntesia schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 15:57:
12-15 oordopjes versleten pff dat is niks ! XD

ik heb er 8 versleten in 8 maanden -___- zit nu op setje 9
Ik had al lang voor de super fi 5 gegaan natuurlijk Oo, ik bedoel 9 keer een nieuw setje... tering.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
super fi5 en dan geen garantie meer ? naah doe dan nog maar gewoon die 220.

stel je voor die fi5 gaan binnen een half jaar kapot zit ik weer zonder oordopjes en kan ik weer minimaal 60 euro neerleggen voor oordopjes :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010

InFamous

excommunicado

nvm niet goed gelezen

[ Voor 93% gewijzigd door InFamous op 20-06-2010 23:33 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik denk dat je in het verkeerde topic zit :P
dit is Ultimate Ears ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 5 setjes sennheiser cx300's versleten en ik dacht dat het toch eens tijd was voor wat beters..
Vandaag mijn UE super.fi 5 EB besteld, en als het goed is komen ze morgen binnen :)

Maar nou is mijn vraag of iemand een deskundig oordeel heeft over dat inspelen echt zin heeft of dat het een fabeltje is? en dan bedoel ik ook met welk volume, white noise, pink noise etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Moet trouwens zeggen dat ze perfect comfortabel zitten onder mijn motorhelm en ze ook blijven zitten bij zweterige oren, met dit weer... jakkiebah =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:22

13art

Moderator Mobile
Je leest wel overal dat men ze laat inspelen met 'pink noise' dus zal wel goed zijn...

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb vorige week vrijdag een setje Triplefi 10 Pro's besteld, vandaag binnengekomen en meteen op de terugweg van werk naar huis wat getest met muziek en natuurlijk de wedstrijd Nederland - Slowakije. 26dB Isolatie is toch meer dan ik had verwacht: je hoort vrijwel niks meer van het verkeer :o Ik heb de comply-foam dopjes gemonteerd en daarmee zitten de in-ears lekker vast in m'n oren (ik draag ze na wat tips in dit topic "flip mode"). Ik vind de hoge tonen nog een heel klein beetje achterblijven, maar dat kan natuurlijk na inspelen beter worden. De hoge tonen zijn helemaal in orde :Y) Het zijn met afstand de beste oordopjes die ik ooit heb gehad, maar duurder dan ~70 euro heb ik dan ook nog nooit gehad ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 29-06-2010 08:46 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 11:26
Na een set creative EP-630's te hebben gebruikt zit ik nu ook te overwegen voor dergelijk (dure) doppen te gaan. Echter, ik luister muziek puur en alleen vanaf mijn Iphone 3Gs. Heeft dit dan wel zin? Of kan ik dan net zo goed naar dealextreme (j/k maar you get the point)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Dan zou ik persoonlijk niet echt doppen van rond de 70-80 (.fi 4-5) euro halen.. Ik denk dat je met een setje van 30-40 euro al voldoende voor de iphone kan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

jup gewoon eentje uit de metrofi series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
metrofi serie heeft prima geluid ! :D heb al 8 setjes gehad allemaal top geluid
en setje 9 is vandaag ook gesneuveld XD dus maar rma vragen voor nieuw setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

kennen ze bij logitech je adres al uit hun hoofd ?
En kunnen ze niet beter iedere 2 maanden standaard een setje sturen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Haha, idd..

Man man, zelfs ik doe langer dan 2 maanden met mijn setje.. Wat doe je? Slingerwerpen met je oortjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
nou het ging de laatste paar keer wel heel snel allemaal XD
hoef weinig uit te leggen enzo.

Maar serieus ik gebruik ze gewoon heel normaal ! eenigste is dat ik hem wel de hele dag mijn iphone in mijn zak heb zitten en mijn oordopjes om mijn nek of in mijn oren.

en door al dat bewegen tijdens stage enzo het bukken en tillen van spullen of het gaan zitten. en in je auto stappen enzo. en het probleem zit weer bij de plug ! als ik daar weer iets beweeg merk je al verschil dan gaat het kraken enzo of valt het geluid weg.
ze mogen dus wel eens goed naar die plug kijken. en anders blijf ik maar om de 1-2 maanden om een nieuw setje vragen want langer dan dat overleven ze niet bij mij blijkbaar ! en er staat nergens dat ik mijn oordopjes langer dan 12 uur per dag mag gebruiken toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je hebt mazzel dat het logitech is en geen sennheiser, die zeggen na twee jaar garantie voorbij jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Laatst online: 11:26
Zo dus voor gebruik met een iPhone worden me dopjes aangeraden die om de twee maanden sneuvelen. Klinkt goed jongens!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
brilsmurfffje schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 23:42:
Je hebt mazzel dat het logitech is en geen sennheiser, die zeggen na twee jaar garantie voorbij jammer
mwah ik heb trouwens ook geen bon meer al heel lang niet.
ik had mijn setje gekocht en ik ben toen mijn bon kwijtgeraakt terug naar de mediamarkt heeft me 3 uur gekost ongeveer en ngo was het niet gelukt om nieuwe te krijgen -_-.

toen logitech gebelt en toen kreeg ik het zelfde te horen geen bon is geen bewijs dat hij jonger is dan 2 jaar.
Maar die metrofi 220 zijn nog niet eens 2 jaar op de markt. dus ze zijn sowieso jonger dan 2 jaar en dat had ik ook gezegd en toen kreeg ik gelijk nieuwe ^^
Pagina: 1 2 3 4 Laatste