[iPhone] Importeren deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:30:
[...]

Heb ergens ook weer gelezen dat er nog geen FCC keuring is aangevraagd. Die keuring duurt 6 weken. Als ze hem dus op het juni event aankondigen en ook de FCC keuring aanvragen, kan je er pas in juli of augustus een kopen.
Het is Apple de laatste paar WWDC's steeds weer gelukt om die FCC keuring geheim te houden tot de daadwerkelijke release, de originele iPhone verscheen ook pas een paar dagen voor de introductie op de FCC site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-07 20:57

NYG

waarom is de iphone niet verkrijgbaar in canada!!! :?
eindelijk een oom die daar is en die hem voor me wilt kopen is die daar niet verkrijgbaar
leipe canadezen :P

ps iemand nog enig idee of het mogelijk is via de apple us store een iphone te bestellen en die naar canada te laten verschepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

De iPhone is nog niet verkrijgbaar in Canada, zoals we eerder al berichtten. Rogers Wireless zou de iPhone nog vóór de kerstdagen op de markt brengen, maar een “onenigheid tussen Rogers en Apple” heeft roet in het eten gegooid. Dat zou te maken kunnen hebben met de prijs van dataverkeer in Canada. Terwijl Amerikanen voor $59 per maand een abonnement bij AT&T kunnen afsluiten, zijn de Canadezen voor een soortgelijk abonnement $295 per maand kwijt.
daarom dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14
NYG schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:43:
waarom is de iphone niet verkrijgbaar in canada!!! :?
eindelijk een oom die daar is en die hem voor me wilt kopen is die daar niet verkrijgbaar
leipe canadezen :P

ps iemand nog enig idee of het mogelijk is via de apple us store een iphone te bestellen en die naar canada te laten verschepen?
neen, geen canadees adres... dan moet je t via myus ofzo doen of je oom moet even de grens over (afhankelijk waar hij woont... meeste grote steden in het oosten liggen op een uurtje of 2 van usa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb nog wel wat contacten in Londen die denk ik wel een iPhone voor me kunnen bestellen daar - wat ik me alleen afvraag, hebben jullie zo'n telefoon met prepaid oid gekocht voor GBP180? 4Gb zal dat wel zijn?
Heb namelijk net een MacBook gekocht, en een iPhone ipv mijn K850 zou wel errug mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYG

NYG

neen, geen canadees adres... dan moet je t via myus ofzo doen of je oom moet even de grens over (afhankelijk waar hij woont... meeste grote steden in het oosten liggen op een uurtje of 2 van usa)
hij is nu in vancouver op vakantie en als je zo kijkt lijkt het er op dat vancouver niet zo heel ver weg van de us border ligt maar dat dacht ik ook met san fransisco - la XD
het was wel 7 uur!! met de auto en ik dacht dat het max 3 a 4 zou duren
en btw ik denk niet dat hij een klein tripje naar us gaat maken om een iphone voor mij te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
dog4life schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:30:
Ik heb nog wel wat contacten in Londen die denk ik wel een iPhone voor me kunnen bestellen daar - wat ik me alleen afvraag, hebben jullie zo'n telefoon met prepaid oid gekocht voor GBP180? 4Gb zal dat wel zijn?
Heb namelijk net een MacBook gekocht, en een iPhone ipv mijn K850 zou wel errug mooi zijn!
Iphone 8gb is daar uitverkocht, en de 4gb is al lang vervangen door de 8 en 16gb.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
En iPhone kan je echt niet met pre-paid kopen. En hij is niet 180 pond maar 169, maar die zijn uitverkocht idd. Erg goed erin verdiept hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
LennyLL schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:00:
En iPhone kan je echt niet met pre-paid kopen. En hij is niet 180 pond maar 169, maar die zijn uitverkocht idd. Erg goed erin verdiept hoor |:(
Beetje gefrustreerd jochie?

OT: Thx voor de wèl nuttige antwoorden, want ik hou niet bij of Flip hem nou in Canada heeft gekocht en Sjaak in de US of UK. Samengevat: ik ga niet 2 delen nalezen maar heb wel de laatste 2/3 pagina's doorgenomen. Iig ga ik toch ff mijn Engelse collega aanspreken of die ervoor te porren is! Enig idee of en wanneer de 8GB weer beschikbaar is? Of staat dat hierboven, zoja mag je mij een schop geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dog4life schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:21:
[...]

OT: Thx voor de wèl nuttige antwoorden, want ik hou niet bij of Flip hem nou in Canada heeft gekocht en Sjaak in de US of UK. Samengevat: ik ga niet 2 delen nalezen maar heb wel de laatste 2/3 pagina's doorgenomen. Iig ga ik toch ff mijn Engelse collega aanspreken of die ervoor te porren is! Enig idee of en wanneer de 8GB weer beschikbaar is? Of staat dat hierboven, zoja mag je mij een schop geven :+
Ik denk dat het tijd is om even stalen punt neusschoenen te kopen... :O

Of ze het restocken is niet duidelijk. De ene bron zegt van wel, de andere bronnen van niet. Who knows. Er staat zelfs ergens een artikel gepost in dit topic en maak maar gebruik van de quick search rechts boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 12:56
weet er iemand of ze nog voldoende te krijgen zijn in de apple store in londen ?
met name die op regent street ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Waarom bel je ze niet gewoon?
Binnen 1 minuut weet je het, en hoe beroerd je ook engels spreekt, je ziet ze toch nooit meer.
Snap het probleem van bellen nooit zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
silentkiller schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:28:
weet er iemand of ze nog voldoende te krijgen zijn in de apple store in londen ?
met name die op regent street ?
Je weet dat ze daar geen 169 pond kosten maar 269?? Kan je net zo goed die van Opperhoof kopen :P

[ Voor 7% gewijzigd door LennyLL op 03-05-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 12:56
LennyLL schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:43:
[...]

Je weet dat ze daar geen 169 pond kosten maar 269??
jup, maar mijn reisje ligt toch vast en ik ga niet naar daar om met lege handen terug te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:17
dog4life schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 20:21:
[...]

Voortaan dergelijke flamebaits achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
iemand nog nieuws uit betrouwbare bron over aanstaande acties bij de engelse filialen?

ik hoor overal dat er binnen niet afzienbare tijd een 3g-model wordt geintroduceerd. dan zal het oude model wel massaal 'gedumpt' gaan worden lijkt mij.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Volgens mij was die 169pond-actie net om die overtollige exemplaren te dumpen...
Van een ding mag je zeker zijn: er zijn er tijdens die periode een hele hoop weggegaan! Vele winkels in de UK waren al uitverkocht een uur nadat de nieuwe voorraad binnen was, en krijgen er nu nog slechts mondjesmaat binnen, aan de normale prijs van 269 pond.

Dat er een 3G-model geïntroduceerd zal worden is onvermijdelijk, maar het "wanneer" blijft vooralsnog pure speculatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zit eraan te denken om een iPhone te importeren uit Amerika, maar in de topicstart dat je dan het beste je pakket kan laten versturen door een koerier. Maar welke zijn er allemaal en welke kan je het beste kiezen?

[ Voor 36% gewijzigd door FabiandJ op 07-05-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij gebruiken altijd fedex en nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Geen iPhones meer te koop bij de o2 store in de UK:

Check: http://shop.o2.co.uk/iPhone

Edit: Ook niet meer bij de CarphoneWarehouse

[ Voor 52% gewijzigd door Royal op 08-05-2008 09:30 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51
Hmmm, aangezien het toch wel erg waarschijnlijk wordt dat de 3G versie binnenkort aankomt is het dan nu wel verstandig om nu nog een 1e generatie iphone aan te schaffen? Ik doel er dan eigenlijk op of de 1e generatie dan niet gigantisch in prijs gaat dalen, Het zou namelijk echt balen wezen als ik er nu eentje koop voor € 400,- terwijl hij misschien over één of twee maanden misschien te krijgen is voor € 250,-. Ik begrijp dat dit blijvend speculeren is maar wat zouden jullie doen en wat is de ervaring met Apple m.b.t. prijsdalingen?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

als het december was geweest had ik er 1 gekocht. nu zou ik wachten.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Inderdaad alleen kopen als je er weinig moeite voor hoeft te doen en voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Vergeet niet het blijft een goede telefoon die het geld meer dan waard is. Bekijk voor jezelf de meerwaarde voor 3G of eventueel gps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:29
Nu is het wel verstandig om even te wachten met de aanschaf van een iPhone. Niet alleen omdat er een andere aan zit te komen , maar als deze dan uitgebracht wordt verschijnen er veel op de 2e hands markt. Wat natuurlijk de prijs drukt en je dus flink geld kunt besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

carfreak02 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 13:22:
Nu is het wel verstandig om even te wachten met de aanschaf van een iPhone. Niet alleen omdat er een andere aan zit te komen , maar als deze dan uitgebracht wordt verschijnen er veel op de 2e hands markt. Wat natuurlijk de prijs drukt en je dus flink geld kunt besparen.
OA De mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 18:51
Ja dan kies ik er toch maar voor om nog even te wachten. Ik hoef niet perse 3g of gps maar het gaat me meer om de prijs. Nog even afwachten voor mij dus :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaddict
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 16:50
hoihoi,
een vriend van mij gaat binnenkort naar Amerika,
en nu wil hij voor mij wel een iphone meenemen.
Nu vroeg ik me alleen af of hij ook bij de douane
moet betalen als hij de iphone gewoon uitpakt
en los in zijn broekzak stopt? doosje en dergelijke
hoef ik eigenlijk toch niet dus dan kan hij hem toch
gewoon los meenemen en zeggen dat hij hem al
had? Of werkt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Dat werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Dat zou kunnen werken.
De douane is bevoegd om bij een sterke verdenking het apparaat toch
in beslag te nemen en dan moet de eigenaar alsnog met het Nederlandse aankoopbewijs
aankomen. Een verweer als "ik heb het bonnetje niet meer" werkt niet.
Heel vreemd, een omgekeerde bewijslast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

twaeker schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:04:
Dat zou kunnen werken.
De douane is bevoegd om bij een sterke verdenking het apparaat toch
in beslag te nemen en dan moet de eigenaar alsnog met het Nederlandse aankoopbewijs
aankomen. Een verweer als "ik heb het bonnetje niet meer" werkt niet.
Heel vreemd, een omgekeerde bewijslast...
Hoe had je dat anders willen doen dan? Het is voor de douane onmogelijk om aan te tonen dat jij géén NL aankoopbewijs hebt namelijk ;)
Dus draaien ze het om en mag jij zelf laten zien dat je hem wel hebt. Niet zo heel vreemd imho.

Verder weet ik niet precies hoe de douane te werk gaat, maar ik denk dat je met een product wat nogal veel geïmporteerd wordt, zoals de iphone, op deze manier toch best wel een risico loopt?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
Skaddict schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:12:
hoihoi,
een vriend van mij gaat binnenkort naar Amerika,
en nu wil hij voor mij wel een iphone meenemen.
Nu vroeg ik me alleen af of hij ook bij de douane
moet betalen als hij de iphone gewoon uitpakt
en los in zijn broekzak stopt? doosje en dergelijke
hoef ik eigenlijk toch niet dus dan kan hij hem toch
gewoon los meenemen en zeggen dat hij hem al
had? Of werkt dat niet?
vliegt hij rechtstreeks vanaf usa naar nederland of via bijv londen?
als je rechtstreeks vliegt heb je kans dat ze je eruit pikken (hoewel ik meerdere malen niemand heb zien staan bij de controle)... bij een transfer op londen is de kans kleiner... je bagage wordt nl in londen de eu binnen gebracht, maar jij hoeft niets aan te geven, omdat je bagage automatisch de eu binnenkomt. je handbagage kan de douane wel doorzoeken. in nederland kom je op een vlucht uit een schengenland aan en is er een vrije invoer van goederen (je bagagetag is wel herkenbaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Kom net terug uit de States en heb er ook 1 meegenomen. (was nog best lastig om er 1 te vinden, maar is toch gelukt). Ik heb 'm gewoon in m'n koffer gestopt in de originele doos met het cellofaan er nog omheen. Op Schiphol geen douanier gezien. Maar ik heb misschien geluk gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
twaeker schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:57:
Kom net terug uit de States en heb er ook 1 meegenomen. (was nog best lastig om er 1 te vinden, maar is toch gelukt). Ik heb 'm gewoon in m'n koffer gestopt in de originele doos met het cellofaan er nog omheen. Op Schiphol geen douanier gezien. Maar ik heb misschien geluk gehad :)
Nou gefeliciteerd, je hebt één van de laatste te pakken weten te krijgen..
Zie http://www.macrumors.com/...-store-is-out-of-iphones/. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
hup! Gister teruggekomen uit NY en een iPhone kunnen scoren. Heel veel geluk gehad.

Eerste dag naar 5th avenue...alles uitverkocht (had ik verwacht, dus geen ramp). Dagje andere dingen gedaan (iPhone is niet het belangrijkste daar he ;)) en de volgende dag naar winkel in Soho gegaan (prince street) en daar was er net een hele lading binnengekomen! Gigarij in de winkel, vol met chinezen die er allemaal 5 kochten maar amper engels spraken. Duidelijk van die gasten uit die dubieuze winkeltjes die ze doorverkopen voor 700 dollar.

Maargoed, ze hadden er genoeg, dus er eentje kunnen bemachtigen. Winkelmeisje was helemaal verbaasd dat ik er maar 1 wilde.

Perfect ding.

Las 2 dagen later dat het onmogelijk was er eentje in NY te bemachtigen hehehe. Vreemd: eerste dag in de winkel op 5th vertelden ze mij dat ze in heel NY uitverkocht waren en dat het mij niet ging lukken in de week dat ik er was...guess again!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Laatst online: 13-09 19:56

JBX

jpvk007 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:01:
[...]

vliegt hij rechtstreeks vanaf usa naar nederland of via bijv londen?
als je rechtstreeks vliegt heb je kans dat ze je eruit pikken (hoewel ik meerdere malen niemand heb zien staan bij de controle)... bij een transfer op londen is de kans kleiner... je bagage wordt nl in londen de eu binnen gebracht, maar jij hoeft niets aan te geven, omdat je bagage automatisch de eu binnenkomt. je handbagage kan de douane wel doorzoeken. in nederland kom je op een vlucht uit een schengenland aan en is er een vrije invoer van goederen (je bagagetag is wel herkenbaar...)
Klopt NIET. Groot Brittanië is geen lid van Schengen en wilt dit ook niet worden.
Duitsland, Italie, Griekenland etc. zijn dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week een 16 gb in orlando, florida gehaald.
bij at&t shop. wel moeite gehad om een winkel te vinden die nog uberhaupt een iphone op voorraad had voor de normale prijs.
ben afgelopen vrijdag terug gevlogen met de phone sim unlocked met orange kaart erin door de douane gelopen zonder problemen.
wel doosje in amerika al weg gegooid.
was totaal met 6% tax 533 dollar kwijt.
345.69 euro vind ik niet duur voor foon zonder abbo af te moeten sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjCoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 12:31
JBX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:24:
[...]

Klopt NIET. Groot Brittanië is geen lid van Schengen en wilt dit ook niet worden.
Duitsland, Italie, Griekenland etc. zijn dit wel
Schengenakkoord ziet alleen op de identiteitscontrole en visums. Vrije goederen verkeer geldt tussen alle EU-landen (mits geen beperkingen zijn aangegaan, maar die zijn tijdelijk).
Vanaf Engeland is gewoon vrij verkeer van goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrek binnenkort naar Hong Kong. Ik zal reizen via Engeland.
Een iPhone heb ik kunnen bemachtingen in de 02 shop enkele weken terug. Zou ik toch mijn iPhone best thuis laten? Het toestel is ondertussen reeds gebruikt (alhoewel je er weinig sporen van gebruik op ziet dankzij de fantastische Invisible Shield/Best Skin Ever).

Als je de douane passeert moet je normaal gezien je GSM en ander materiaal in een bakje leggen dat gescand wordt. Is er kans dat ze mij tegen houden en zeggen "dit is een illegale iPhone!"? Of niet?
Heb toch wat schrik om problemen te hebben. Ik had al gedacht om tijdelijk een oude gsm te gebruiken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Illegale iPhones bestaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:42:
Illegale iPhones bestaan niet.
ja halloow.. je weet wat ik bedoel hé. Ik wil gewoon het risico niet lopen dat ze 'm in beslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Dat zullen ze echt niet doen, ze controleren daar alleen maar op verboden middelen, wat de iPhone niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:
Een iPhone heb ik kunnen bemachtingen in de 02 shop enkele weken terug. Zou ik toch mijn iPhone best thuis laten? Het toestel is ondertussen reeds gebruikt (alhoewel je er weinig sporen van gebruik op ziet dankzij de fantastische Invisible Shield/Best Skin Ever).

Als je de douane passeert moet je normaal gezien je GSM en ander materiaal in een bakje leggen dat gescand wordt. Is er kans dat ze mij tegen houden en zeggen "dit is een illegale iPhone!"? Of niet?
Heb toch wat schrik om problemen te hebben. Ik had al gedacht om tijdelijk een oude gsm te gebruiken ;(
Ik zou zeggen, bewijs dat je hem in gebruik hebt gehad in Nederland. Hoe?

- Agenda volzetten
- SMS/Gespreks geschiedenis tonen
- Muziek, foto's en video's op de iPhone zetten.
- En ik zou een paar foto's van Nederlandse dingen maken. Een rijtjeshuis, auto's met NL nummerborden, een foto van polderlandschap.

Ik denk dat je ze zo wel kan bewijzen dat je de iPhone al had voordat je aan je reis begon... :)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

-zo totaal verkeerde thread-

[ Voor 87% gewijzigd door Shaidar op 13-05-2008 19:26 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:35:

Dan stop je die iPhone toch lekker in een tas die je vervolgens door de scanner gooit?
Echt niet dat ze je iPhone herkennen onder de x-ray, zeker niet als ie in een tas met andere troep zit...

Bovendien zijn de mensen bij de scanners geen douaniers, die staan pas na de bagagebanden, en die pakken random mensen...
Als jij geen enorme dozen met Apple logo's bij je hebt is de kans dat ze jou eruit trekken vrij klein...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 10:56
Ook ik heb inmiddels een iPhone 16 gig. Heb hem voor 415 inclusief verzending van ebay getrokken, fully unlocked/geactiveerd/weetiket. Sim erin en gaan. Prima in orde :).

Verkoper was craghead, verzending via FedEx. Vrijdagmorgen verstuurd, vandaag rond 1 uur in huis, met pinksteren ertussen. Tot nu toe geen last van douane gehad, weet niet of dat misschien nog kan komen...

Ik ben er in ieder geval blij mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
Gisteren teruggekomen van een vakantie in Florida. In de Appleshops waren de iphone's uitverkocht, maar ik ben in diverse AT&T shops geweest waar er meer dan genoeg op vooraad waren. Ik heb er zelf maar 1 van 8gb. (bij)gekocht. Dus, mocht je nog een iphone willen scoren (voordat de 3g uitkomt), go AT&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor wel veel rumors over die 3G, maar ik zie nog steeds nergens een definitieve releasedatum. Is daar al wat meer info over of is dat nog steeds onbekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
endness schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:20:
Ook ik heb inmiddels een iPhone 16 gig. Heb hem voor 415 inclusief verzending van ebay getrokken, fully unlocked/geactiveerd/weetiket. Sim erin en gaan. Prima in orde :).

Verkoper was craghead, verzending via FedEx. Vrijdagmorgen verstuurd, vandaag rond 1 uur in huis, met pinksteren ertussen. Tot nu toe geen last van douane gehad, weet niet of dat misschien nog kan komen...

Ik ben er in ieder geval blij mee :9
Gefeli, maar reken d'r maar op over ongeveer 4 weken een rekening van FedEx toegestuurd te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
osc4r schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:16:
[...]

Gefeli, maar reken d'r maar op over ongeveer 4 weken een rekening van FedEx toegestuurd te krijgen ;)
Waarom moet ie daar op rekenen?
Ik heb de mijne ook via FedEx binnen gekregen en nooit een rekening gezien.
Het merendeel wordt volgens mij niet gezien door de douane.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

FedEx verdient daar zelf ook wat op, 90% van dingen met waarde krijgt een rekening. Die komt achteraf, en kan wel tot 6 weken op zich laten wachten.

Edit: je postgeschiedenis induikende kom ik er achter dat jouwe voor verzonden is met als waarde $100. Dan is dat inderdaad minder interessant voor ze, en de kans groter dat je geen BTW enzo hoeft te betalen, maar in het geval dat je pakketje kwijt raakt, kan je ook maximaal $100 terug krijgen. Vandaar dat ik dat niet zou doen :X

[ Voor 53% gewijzigd door Muthas op 14-05-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Muthas schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:05:
FedEx verdient daar zelf ook wat op, 90% van dingen met waarde krijgt een rekening. Die komt achteraf, en kan wel tot 6 weken op zich laten wachten.

Edit: je postgeschiedenis induikende kom ik er achter dat jouwe voor verzonden is met als waarde $100. Dan is dat inderdaad minder interessant voor ze, en de kans groter dat je geen BTW enzo hoeft te betalen, maar in het geval dat je pakketje kwijt raakt, kan je ook maximaal $100 terug krijgen. Vandaar dat ik dat niet zou doen :X
Ahh ok.. op die fiets.
Ja, als je de werkelijke waarde op het pakketje laat zetten dan ga je misschien eerder nat, daar heb je gelijk in. Mijn gedachten zijn waarschijnlijk al zo corrupt dat ik er niet eens bij stil stond dat mensen dat deden ;) . Voor de verzekering, niet eens bij stilgestaan. Maar FedEx een pakketje kwijtraken? De laatste keer dat ik dat zag was in een film met Tom Hanks en Mr. Wilson.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Apache4u schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:08:
[...]

Ahh ok.. op die fiets.
Ja, als je de werkelijke waarde op het pakketje laat zetten dan ga je misschien eerder nat, daar heb je gelijk in. Mijn gedachten zijn waarschijnlijk al zo corrupt dat ik er niet eens bij stil stond dat mensen dat deden ;) . Voor de verzekering, niet eens bij stilgestaan. Maar FedEx een pakketje kwijtraken? De laatste keer dat ik dat zag was in een film met Tom Hanks en Mr. Wilson.
Gebeurd vaker dan je denkt, veeeel vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
carfreak02 schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:19:
[...]

Geen activatie , geen garantie. Je krijgt dus geen garantie van Apple.
Heeft iemand hier nog andere ervaringen mee? De Apple site zelf zegt namelijk dat je garantie niet afhankelijk is van je activatiestatus, maar dat je echter wel eventueel een kassabon nodig hebt..

K zit namelijk met een iPhone met een deadstrip die 5 weken oud is, volgens de Apple site heb ik garantie in Duitsland, maar als je em moet activeren dan kom ik toch een nieuw scherm aan het bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij AT&T kan je toch alleen kopen als je direct abonnement activeerd? Ik wil namelijk deze Iphone, die andere nieuwe etc hoef ik niet heb ik nix aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:11:
Ik hoor wel veel rumors over die 3G, maar ik zie nog steeds nergens een definitieve releasedatum. Is daar al wat meer info over of is dat nog steeds onbekend?
Aankondiging is op de WWDC, die is 9-13 juni...
Je kan hem dus in de weken daarna verwachten, in de US althans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

ik lees hier zoveel over mensen die hun iPhone willen importeren en hoe ze dat zouden doen dat ik er zelf niet meer wijs uit geraak.

Er is nu ook iemand die ik ken in Amerika en die wil er wel 1 meenemen voor mij. Maar als zij hem aangeeft moet ze dan btw en invoerkosten betalen of alleen de BTW? Of zou ze hem best niet aangeven, verpakking weggooien en in haar broekzak steken?

Dan nog een laatste vraag. Mag je een iPod Touch meenemen uit amerika of moet je dat ook aangeven?
Zij zou er zelf namelijk één willen.

Sorry voor het stellen van een vraag die misschien al eens gesteld is maar in de topicstart staat niets over douane-aangiften en kosten ...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tattoo,

Niet om bijdehands te doen, maar er staan best wel (enorm) veel berichten hierover in het 1e deel van "iPhone importeren".

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, weet ik maar ik heb nu niet echt zin om 66 paginas reacties te lezen...

Wat ik nu doe is vrij lui, maar ik heb al zoveel gelezen op internet, maar alle prijzen zijn nu anders met de koers en al. ik geraak er anders echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:13:
Ja, weet ik maar ik heb nu niet echt zin om 66 paginas reacties te lezen...

Wat ik nu doe is vrij lui, maar ik heb al zoveel gelezen op internet, maar alle prijzen zijn nu anders met de koers en al. ik geraak er anders echt niet uit.
En je komt niet op het lumineuze idee om eens naar www.douane.nl te gaan?
Dan zit je namelijk binnen drie klikken op deze pagina:
http://www.douane.nl/part...sbagage-06.html#P115_6958

Waar je heel duidelijk kan lezen:
Alle andere goederen, waar geen maximumhoeveelheden voor gelden, mag u tot een maximum van € 175 per persoon belastingvrij invoeren. Dit betekent dat als u een artikel koopt met een waarde van meer dan € 175, u bij terugkomst in Nederland over het gehele aankoopbedrag belasting moet betalen. Het maakt niet uit of u de artikelen hebt gekocht in een belastingvrije winkel. Reist u met meer personen, dan mag u het aankoopbedrag niet verdelen met uw reisgenoten.

Voorbeeld

Een echtpaar koopt een camera van € 300. Zij moeten dus over het volledige bedrag belasting betalen.
Een iPhone gaat momenteel in de US voor 399 dollar over de toonbank, dat is, 256.22 euro met de koers van vandaag. Daarmee val je onder de speciale reizigerstarieven van de douane, dus, zoals te lezen op deze pagina:
http://www.douane.nl/part...bagage-18.html#P276_24235

gaat er over die 256.22 euro nog 22.5% belasting, 57,65 euro dus, waarmee je op een totaal van 313,87 euro komt. (afgerond op 2 decimalen)

Trek zelf je conclusies maar...

Overigens, als je hem niet aangeeft en ze pakken jouw koerier ertussenuit, krijg je ook nog eens een extra boete voor het niet aangeven, zoals te lezen is op deze pagina:
http://www.douane.nl/part...bagage-20.html#P342_27476

In dat geval val je onder deze regeling:
Als u opzettelijk belastbare goederen niet hebt aangegeven, dan wordt in het algemeen een schikking aangeboden van 50% van de ontdoken belastingen.
en zal er dus nog iets van 25 euro bovenop het te betalen bedrag komen...

Misschien moet iemand dit verhaal in de startpost knallen, want de dingen die daar staan kloppen ook niet echt...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

En ben weer terug uit New York amerika.. Wat een prachtige Applestore hebben ze daar toch!

voor mensen die er een meenemen.. gewoon in je zak stoppen en je hebt hem zo door de douane.. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Blanco88 op 19-05-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jups hier ook gedaan anderhalve week terug. gewoon unlocked op me laptop in orlando en in me zak door de douane heen. niets aan de hand. heb wel doosje in de us al weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:42:
[...]

En je komt niet op het lumineuze idee om eens naar www.douane.nl te gaan?
Dan zit je namelijk binnen drie klikken op deze pagina:
http://www.douane.nl/part...sbagage-06.html#P115_6958

Waar je heel duidelijk kan lezen:

[...]

Een iPhone gaat momenteel in de US voor 399 dollar over de toonbank, dat is, 256.22 euro met de koers van vandaag. Daarmee val je onder de speciale reizigerstarieven van de douane, dus, zoals te lezen op deze pagina:
http://www.douane.nl/part...bagage-18.html#P276_24235

gaat er over die 256.22 euro nog 22.5% belasting, 57,65 euro dus, waarmee je op een totaal van 313,87 euro komt. (afgerond op 2 decimalen)

Trek zelf je conclusies maar...

Overigens, als je hem niet aangeeft en ze pakken jouw koerier ertussenuit, krijg je ook nog eens een extra boete voor het niet aangeven, zoals te lezen is op deze pagina:
http://www.douane.nl/part...bagage-20.html#P342_27476

In dat geval val je onder deze regeling:

[...]

en zal er dus nog iets van 25 euro bovenop het te betalen bedrag komen...

Misschien moet iemand dit verhaal in de startpost knallen, want de dingen die daar staan kloppen ook niet echt...
Dit is een superduidelijk antwoord, dit moet echt in de startpost. Bedankt!

Mijn contactpersoon komt naar belgië dus de belasting zal 21% bedragen, maar wanneer moet deze kost dan betaald worden? Als je nog in de Verenigde Staten bent of in België pas? En kan je je Iphone dan in één keer meenemen of moet hij daar nog lang blijven liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:12:
[...]

Dit is een superduidelijk antwoord, dit moet echt in de startpost. Bedankt!

Mijn contactpersoon komt naar belgië dus de belasting zal 21% bedragen, maar wanneer moet deze kost dan betaald worden? Als je nog in de Verenigde Staten bent of in België pas? En kan je je Iphone dan in één keer meenemen of moet hij daar nog lang blijven liggen?
Hier op Schiphol wordt je geacht om je dingen aan te geven bij het douane hokje naast de kofferbanden.

Als je niet netjes aangeeft dat je iets meegenomen hebt, kan je gewoon doorlopen, maar ze pakken steeksproefgewijs mensen die door het "Niets aan te geven" poortje lopen.

Ze vragen dan waar je vandaan komt en of je iets aan te geven hebt.
Op het moment dat je nee zegt en je hebt wel iets, ben je strafbaar en volgt het schikkingsverhaal van hieronder.

Ik neem aan dat het in Belgie vergelijkbaar is.

De Amerikaanse beveiliging op het vliegveld heeft overigens niks met de douane te maken, die mensen bij de detectiepoortjes zijn van de TSA, (Transportation Security Administration), en die vertrekken echt geen spier, zolang er maar geen bom in je koffer zit. :)

Je hoeft dus niet moeilijk te gaan doen om je iPhone niet door zo'n scanner te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Voor degene die een iPhone aanschaffen (of een ander gadget van over de plas) moeten zich wel realiseren dat je niet veilig bent als je de iPhone al binnen gesmokkeld hebt. Op het moment dat je weer naar het buitenland gaat en weer terug kom (met die 'oude iPhone), dan kan je nog steeds gepakt worden. Het apparaat komt immers niet uit NL en je hebt geen officieel invoerbewijs of NL aankoopbewijs (ook al is het apparaat gebruikt).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
BlaTieBla schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:30:
Voor degene die een iPhone aanschaffen (of een ander gadget van over de plas) moeten zich wel realiseren dat je niet veilig bent als je de iPhone al binnen gesmokkeld hebt. Op het moment dat je weer naar het buitenland gaat en weer terug kom (met die 'oude iPhone), dan kan je nog steeds gepakt worden. Het apparaat komt immers niet uit NL en je hebt geen officieel invoerbewijs of NL aankoopbewijs (ook al is het apparaat gebruikt).
Die kans lijkt mij verwaarloosbaar; na een jaar gebruik van je digicam of laptop neem je waarschijnlijk ook de bon niet mee wanneer je op reis gaat, bovendien zit je iPhone dan al dusdanig vol met krassen/data dat 't me sterk lijkt dat de douane twijfels zal hebben over 't land van aankoop (laat staan dat ze niet kunnen zien of je netjes belasting hebt betaald of niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Leftblank schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:36:
[...]

Die kans lijkt mij verwaarloosbaar; na een jaar gebruik van je digicam of laptop neem je waarschijnlijk ook de bon niet mee wanneer je op reis gaat, bovendien zit je iPhone dan al dusdanig vol met krassen/data dat 't me sterk lijkt dat de douane twijfels zal hebben over 't land van aankoop (laat staan dat ze niet kunnen zien of je netjes belasting hebt betaald of niet).
Dat dacht een vriend van me ook, totdat hij alsnog zijn macbook 'mocht' aangeven. Dit was geen jaar, maar een half jaar na aanschaf in het buitenland.

Let wel dat het 'financieel interessant' moet zijn voor de douane.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:42:
[...]

Voordat ik het doe , welke dingen kloppen er dan niet volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
De info klopt wel, maar dat gaat alleen over verzenden. Dit gaat over het meenemen van de iPhone uit de Verenigde Staten en is daarom wel een interessante aanvulling op het belastingverhaal :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Hoedje schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:53:
De info klopt wel, maar dat gaat alleen over verzenden. Dit gaat over het meenemen van de iPhone uit de Verenigde Staten en is daarom wel een interessante aanvulling op het belastingverhaal :).
Ja precies , het zou best opmerkelijk zijn als iemand pas op de 35e pagina verkondigt dat de startpost niet goed is ; maar goed ik voeg het toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 21:04
Ik zit nu dus in amerika, ben bij meerdere Apple stores geweest en die zijn uitverkocht (new york en downers grove). At&t stores in beide plaatsen hadden ze nog wel maar daar kon ik alleen cash betalen als ik een amerikaanse credit card kon overhandigen waar ze een 300 dollar deposit vanaf zouden halen. Dat kreeg je wel weer terug volgens de medewerker. Die kaart is het punt nier want ik heb familie hier wonen. Vroeg je alleen af of meerdere mensen dit hebben meegemaakt?

Vanaf woensdag ben ik terug bij mijn familie dus dan ga ik even proberen om met credit card te betalen en kijken of ze dan nog een deposit willen.

Genoeg winkels overigens hier in NY die unlockte iphones verkopen tegen woekerprijzen, reken op minimaal op 550 dollar voor de 8gb, before fax welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik ga 1 juni naar amerika ( vegas, la en san fransisco ) en was ook van plan een iphone te kopen, maar ik lees dat ze hier allemaal uitverkocht zijn,, hoeveel kans heb ik als ik redelijk goed zoek in wat electronica winkels, en wat zeg ik als ze zeggen dat ik er meteen een abbonement bij moet kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Als ik een iphone op ebay wil kopen, (de 8 gb versie). Wat is hier dan een redelijke prijs voor? Want ik zie ze beginnen bij 125 euro ongeveer in Engeland. Maar dit lijkt me een beetje erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:51:
ik ga 1 juni naar amerika ( vegas, la en san fransisco ) en was ook van plan een iphone te kopen, maar ik lees dat ze hier allemaal uitverkocht zijn,, hoeveel kans heb ik als ik redelijk goed zoek in wat electronica winkels, en wat zeg ik als ze zeggen dat ik er meteen een abbonement bij moet kopen ?
Je kan een iPhone nooit zonder abo kopen.
In electronica winkels ga je gewoon keihard opgelicht worden, daar laten ze je 500/600 dollar betalen omdat ze weten dat het ding schaars is. De iPhone wordt officieel ook alleen maar in AT&T/Cingular en Apple stores verkocht.

Je beste kans is bij de verschillende AT&T stores, en eventuele Apple stores, in de kleinere steden waar relatief weinig toeristen komen.

In steden als NY, SF, LV, etc, kan je er zeker van zijn dat de schaarse voorraad al weg is.

Moraal van dit verhaal, wacht een maandje met naar de US gaan en haal dan het nieuwe model iPhone, waarvan ze er in China momenteel waarschijnlijk een paar miljoen per week uitspugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VulcanRaven schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:14:
Als ik een iphone op ebay wil kopen, (de 8 gb versie). Wat is hier dan een redelijke prijs voor? Want ik zie ze beginnen bij 125 euro ongeveer in Engeland. Maar dit lijkt me een beetje erg weinig.
Waarschijnlijk zijn dit veilingen, en waarschijnlijk heb jij weinig ervaring met eBay, iets wat met 125 euro begint en nog een week te gaan heeft gaat voor 500 euro weg.

Je moet zoeken op "Nu kopen", en dan zal je zien dat een nieuwe ongebruikte iPhone 8 GB begint bij iets van 300/350 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
helaas is er geen mogelijkheid om even een maandje later naar de vs te gaan, en zo vaak kom ik er niet, dus zal ik het met de oude iphone moeten doen, ik hoop gewoon dat ik er 1 kan bemachtigen.. wat moet je dan doen met het 'verplichte' abbonement, een vals adres opgeven en zeggen dat je het via itunes activeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Een goede vriend van me zit momenteel in NY en kan/wil een iPhone voor me meenemen. Hij is bij de Apple Store op 5th geweest, maar daar hadden ze totaal geen voorraad meer. Heeft iemand nog tips waar 'ie nog meer kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 04:29
AT&T shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Daar moet je een abo afsluiten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:40:
helaas is er geen mogelijkheid om even een maandje later naar de vs te gaan, en zo vaak kom ik er niet, dus zal ik het met de oude iphone moeten doen, ik hoop gewoon dat ik er 1 kan bemachtigen.. wat moet je dan doen met het 'verplichte' abbonement, een vals adres opgeven en zeggen dat je het via itunes activeerd ?
Met iPhone's werkt het iets anders dan wij hier in NL gewend zijn.

Ik weet niet of je de tijd van de Telfort melkpakken nog meegemaakt hebt?
Toen kon je voor 250 gulden ofzo een Telfort toestel met abo kopen bij de Kijkshop, je kreeg dat ding in de doos gewoon mee, en thuis moest je hem activeren. Zo gaat het ook met de iPhone, je activeert hem op je eigen computer via iTunes.

Let wel, het schijnt dat je niet meer cash kan betalen, je hebt dus een creditcard nodig.
Al hebben de meeste mensen die tegenwoordig wel.
Ja, AT&T shops?
De exclusieve partner van Apple in de US?
Er zijn veeeeeeeeeel meer AT&T shops dan Apple stores...
Dus als je nog een oude iPhone zoekt, is dat je beste kans.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Timmert schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:25:
Een goede vriend van me zit momenteel in NY en kan/wil een iPhone voor me meenemen. Hij is bij de Apple Store op 5th geweest, maar daar hadden ze totaal geen voorraad meer. Heeft iemand nog tips waar 'ie nog meer kan kijken?

Naast 5th ave zit er verderop downtown dacht ik nog een apple store ;)
Iets kleiner maar die mensen kunnen je vast wel helpen(ben bij beide geweest namelijk).

En misschien komt ie in washington in de buurt? Daar hadden ze laatst een overvloed in de winkel en het waren haast geen klanten dus daar loopt hij niet zo hard..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Andere Apple shops zitten op 14th street en op Prince Street (Soho/Greenwich Village). Heb m zelf 2 weken terug bij de winkel op Prince Street gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door Sluuz op 24-05-2008 13:23 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Sluuz schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:22:
Andere Apple shops zitten op 14th street en op Prince Street (Soho/Greenwich Village). Heb m zelf 2 weken terug bij de winkel op Prince Street gekocht.
Die adressen heb ik hem idd doorgegeven, hij ging daar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
Timmert schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Die adressen heb ik hem idd doorgegeven, hij ging daar even kijken :)
pak de telefoon en bel of ze hem hebben... scheelt een heel eind lopen danwel met de metro reizen...
ik neem aan dat hij wel een andere rede heeft om naar ny te gaan dan apple stores bezoeken...

als je daar voor niets heen reist, is dat ook zo zonde (en als hij ergens uitverkocht is, dikke kans dat dat in de hele stad is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmert schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:25:

http://www.wireless.att.c...ults.jsp?_requestid=26510

Er zitten iets van 10 AT&T stores op Manhattan die de iPhone verkopen, ik zou daar eens gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Het probleem is dat je niet zo 1,2,3 een iPhone meekrijgt bij AT&T. Vaak is het zo dat je eerst je abonnement moet activeren. Maar goed wellicht ligt dat ook aan de verkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
moet je ook een adres opgeven oid,
dus ik kom die winkel binnen, zeg ik wil een iphone, dan pakt die gast hem ik zeg ik activeer 'm thuis wel ( ? ) en dan loop ik naar buiten oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:15:
moet je ook een adres opgeven oid,
dus ik kom die winkel binnen, zeg ik wil een iphone, dan pakt die gast hem ik zeg ik activeer 'm thuis wel ( ? ) en dan loop ik naar buiten oid ?
Ja?
Dat is je goed recht.
Zeker in de US, waar de klant in tegenstelling tot andere landen nog gewoon koning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij at&t moet je abo afsluiten er zijn ook nog van die kleine winkeltjes in ny maar die verkopen iphones zonder contract voor 649 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:42:
bij at&t moet je abo afsluiten er zijn ook nog van die kleine winkeltjes in ny maar die verkopen iphones zonder contract voor 649 dollar.
Klopt , maar daar kun je zo 100 dollar vanaf lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 14:42:
MOET dit, anders ga ik nergenst een iphone vinden, tenzij een apple winkel in een klein plaatje waar we langs komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:29:
[...]

MOET dit, anders ga ik nergenst een iphone vinden, tenzij een apple winkel in een klein plaatje waar we langs komen
Ja de at&t medewerkers zeiden van wel dus lijkt mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 00:29:
[...]

Ja de at&t medewerkers zeiden van wel dus lijkt mij wel.
Onzin, genoeg trucjes om dat te omzeilen, cash betalen is er 1 van.
Of het niet hebben van voldoende credit, beweer bijvoorbeeld dat je PIN pas een creditcard is...

Zie:
http://www.google.nl/sear...out+contract+at%26t+store

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Vriend van me zit momenteel in Vegas, en daar zijn alle iPhones uitverkocht in de Apple stores. Alleen nog te vinden in de AT&T stores, maar daar zitten alleen verkopers die niet willen verkopen zonder eerst daar ter plaatse een abbo af te sluiten ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
okey meeste kans dus bij een AT&T store, en dan gewoon zeggen dat het een cadeautje is en ik niet zeker weet welk abbonement hij wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Als je zo'n abonnement afsluit in Amerika kunnen ze dan überhaupt iets beginnen als je dit achteraf gewoon terugdraait vanuit Nederland?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999

Nitai

Live the life you love.

Als je een dergelijke abo afsluit, moet je natuurlijk wel een Amerikaans adres hebben ;) en misschien ook een vorm van legitimatie.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

En een social security number, het Amerikaanse sofinummer. Sowieso, hoe wou je een contract terugdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
wat als ik iemand ken in amerika die naar een AT&T store gaat en die iphone koopt met z'n creditcard, zegt dat hij hem thuis activeerd en dan dit natuurlijk niet doet, hij verkoopt hem dan door aan mij en ik neem hem mee naar nederland

krijgt hij dan problemen omdat ze wel zijn gegevens hebben oid, of heb ik de methode gevonden voor mijn iphone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
warchaser schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:26:
wat als ik iemand ken in amerika die naar een AT&T store gaat en die iphone koopt met z'n creditcard, zegt dat hij hem thuis activeerd en dan dit natuurlijk niet doet, hij verkoopt hem dan door aan mij en ik neem hem mee naar nederland

krijgt hij dan problemen omdat ze wel zijn gegevens hebben oid, of heb ik de methode gevonden voor mijn iphone ?
Als je het probeert weet je het pas.

Misschien is het gewoon makkelijker om naar die in overvloed aanwezige electronica zaken te gaan. Na beetje onderhandelen zakken ze wel in prijs(ze durfden 700 te vragen overal voor 16GB maar waren al snel gezakt naar 600). Zeker nu de nieuwe er heeel snel aankomt kan je daar mee onderhandelen..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.