[iPhone] Importeren deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.581 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-10 20:55
NiTiN schreef op woensdag 23 april 2008 @ 22:27:
ik vertrek van het weekend naar Glasgow, heb door dit topic gelezen en ben eigenlijk best benieuwd wat hier de mogelijkheden zijn.

Als ik het goed zie valt de prijs dus mee, en kan je in 02 shop of carphoneshop er eentje halen (mits op voorraad) waarbij je aangeeft dat je online de abo zult kiezen.

Vervolgens kan je iliberty+ gebruiken om hem in NL te unlocken en viola, je hebt een iphone waar je je nederlandse sim in kan stoppen?

Is dit correct?
Dit is correct, echter is het blijkbaar niet zo simpel om er 'zomaar' eentje op te pikken in een o2 store / carphone warehouse winkel. Eigenlijk moet je daar betalen met een kaart die geregistreerd staat in de UK. Zoals ik het kan verstaan is het gewoon een kwestie van geluk hebben. Als je een toffe verkoper hebt kan je er eentje meekrijgen, als de verkoper zegt: "je kaart is hier niet geregistreerd, je krijgt er geen mee". dan heb je dikke pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Iphone 8GB via USPS Global Express Guaranteed laten verzenden uit de VS. 22-4 verzonden en zou als het goed is vandaag binnen moeten komen.

Nieuw via Ebay:
Subtotal: US $450.00
Shipping & handling: US $95.00
Shipping insurance: US $8.00

Total: US $553.00

Omgerekend ongeveer 320 euro huidige koers, zonder moeite. Ik vind het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:12:
Ik heb de Iphone 8GB via USPS Global Express Guaranteed laten verzenden uit de VS. 22-4 verzonden en zou als het goed is vandaag binnen moeten komen.

Nieuw via Ebay:

en dan komt er nog 19% btw plus handlingskosten overheen... (totaal ca. 70-80 euro schat ik)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:43:
[...]

en dan komt er nog 19% btw plus handlingskosten overheen... (totaal ca. 70-80 euro schat ik)
Is dat zeker? Hoe weet met wat erin zit en wat de prijs is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ze kijken op de bon van de verzender, en als ze het niet vertrouwen maken ze de doos open...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Laatste dag om voor 28 euro retour london te doen via ryanair, maar zo raar dat bij sommigen het zonder problemen lukt om eentje te kopen en bij anderen kunnen ze alle o2 rond gaan zonder iets mee te krijgen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 09:12:

Nieuw via Ebay:

Heb je een tracking nummer?
Als dat niet het geval is,dan zou ik er vandaag maar niet op rekenen dat ie komt. USPS gaat over in TNT en dan wil ie nog wel eens een paar weken bij de inklaring liggen.

Het is 90% zeker dat je 19% btw + €15 mag gaan betalen aan invoer.

TNT controleerd ZEER streng, en als er iets anders op het pakket vermeld staat met een andere waarde, dan kan het nog wel eens langer duren. Dan moet jij eerst aan gaan tonen wat je er in totaal voor betaald hebt!

Ik kreeg trouwens vandaag de rekening van FedEx voor de kosten van mijn invoeractie. Rekende er eigenlijk al een beetje op dat ie niet meer zou komen. Het is namelijk 5 weken geleden dat ik de iPhones kreeg :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb een trackingnr.

Your shipment has departed from our shipping partner facility in PARIS, FRANCE on April 23, 2008 at 9:16 PM. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

De voorwaarde van USPS Global Express Guaranteed vertellen dat ze FedEx gebruiken.

(en wat nu als ze deze Iphone als repair hebben aangeboden :*) )
cypher21 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:02:
[...]

Heb je een tracking nummer?
Als dat niet het geval is,dan zou ik er vandaag maar niet op rekenen dat ie komt. USPS gaat over in TNT en dan wil ie nog wel eens een paar weken bij de inklaring liggen.

Het is 90% zeker dat je 19% btw + €15 mag gaan betalen aan invoer.

TNT controleerd ZEER streng, en als er iets anders op het pakket vermeld staat met een andere waarde, dan kan het nog wel eens langer duren. Dan moet jij eerst aan gaan tonen wat je er in totaal voor betaald hebt!

Ik kreeg trouwens vandaag de rekening van FedEx voor de kosten van mijn invoeractie. Rekende er eigenlijk al een beetje op dat ie niet meer zou komen. Het is namelijk 5 weken geleden dat ik de iPhones kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 27-10 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 11:37:

(en wat nu als ze deze Iphone als repair hebben aangeboden :*) )

[...]
dan nog is er de bewijsplicht dat je deze al hebt ingevoerd ooit en daarover invoerrecht betaald hebt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@richzzz

Ah ok, Als ze FedEx gebruiken, dan krijg je em zeker wel vandaag ja ;)

Ik laat zelf altijd alles via FedEx versturen. Binnen 2 dagen (3 als er een weekend tussen zit) staan ze bij mij voor de deur!
Helaas kan het dan 5 weken duren voordat je de rekening krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 14:53
Mijn zus woont in Oxford, ze gaat vanmiddag proberen die iPhone te kopen voor mij.

Maar hoe zit het nou met die extra 100 pond korting, dan zou die dus 69 pond zijn ipv 169?? Die krijg je alleen als je via iTunes een of ander contract afsluit, en dus niet als je iPhone unlockt hier en er Nederlandse sim-kaart in doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
LennyLL schreef op donderdag 24 april 2008 @ 12:22:
Mijn zus woont in Oxford, ze gaat vanmiddag proberen die iPhone te kopen voor mij.

Maar hoe zit het nou met die extra 100 pond korting, dan zou die dus 69 pond zijn ipv 169?? Die krijg je alleen als je via iTunes een of ander contract afsluit, en dus niet als je iPhone unlockt hier en er Nederlandse sim-kaart in doet?
inderdaad, als je die korting wil, moet je een contract afsluiten bij de Engelse provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
klopt niet, die extra 100 pond korting bestaat helemaal niet. Dat is overgenomen van het TOTAAL niet kloppende nieuwsartikel op nu.nl en fok

Die 100 pond korting krijg je al want de 8gb is al gezakt van 269 naar 169 pond!

Ze hebben dat gemixt met de 8gb die in Duitsland voor € 99,- te krijgen is, en ook daar zijn ze "eventjes" vergeten te vermelden dat dit alleen kan in combinatie met een GETEKEND abonnement van € 89 per maand voor de komende 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
Dat zou idd wel logischer zijn wat jij zegt. Dat is dan dus ook de reden dat je moet zeggen dat je thuis via iTunes een abbo gaat kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
exact, en dat is in Engeland wel mogelijk, maar in Duitsland en Frankrijk bijvoorbeeld weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Je kan in Engeland alleen een extra £100 krijgen als je de iPhone de afgelopen tijd gekocht heb voor £269, je moet dan contact opnemen met o2 en je krijgt een £100 aan coupon bonnen maar dat kan alleen als je geregistreerd staat, maar je betaald dus alsnog £169 en geen £69 zoals hier al vaker in dit topic is aangegeven

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Oh ja, dat was ik vergeten te vermelden ;) goede aanvulling Royal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:58
Sta nu in de apple store on 5th Avenue in New York mar waat een drukte. Op het moment dat er Iphones zijn, zijn ze ook dadwerkelijk binnen minuten uitverkocht!Ongelooflijk dat niemand ook kan vertelen wanneer er ook maar iets binnenkomt.

Vanavond ga ik de stores in Soho en west 14str ng ff proberen maar ik denk dat het aanschaffen wordt in zo guur electronica tokoktje. Deze hebben gewoon fuckin vaak tientallen Iphones op voorraad! elk vaak al geunlocked maar ik wil een unlockte meenemen. Dus nog even doorzoeken.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
kRiZzZiZ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:21:
Sta nu in de apple store on 5th Avenue in New York mar waat een drukte. Op het moment dat er Iphones zijn, zijn ze ook dadwerkelijk binnen minuten uitverkocht!Ongelooflijk dat niemand ook kan vertelen wanneer er ook maar iets binnenkomt.

Vanavond ga ik de stores in Soho en west 14str ng ff proberen maar ik denk dat het aanschaffen wordt in zo guur electronica tokoktje. Deze hebben gewoon fuckin vaak tientallen Iphones op voorraad! elk vaak al geunlocked maar ik wil een unlockte meenemen. Dus nog even doorzoeken.
wow ik heb echt medelijden met jou, ik ga binnen twee weken naar londen en hoop dat ik het niet aan de hand heb. Voor mijn vertrek ga ik eens bellen en hopelyk leggen ze er twee voor me aant de kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRiZzZiZ schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:21:

Kennis van me is gisteren bij de drie winkels in NY langsgegaan. Helaas zonder resultaat: met abo was er stock, zonder abo niet ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat Engeland betreft:

* Ben je verplicht met Visa te betalen of is cash of een gewone mastercard ook voldoende?

* Ik kan niet meer zo goed volgen: zijn de iphones gelocked of niet? Sommige melden gewoon sim-kaart insteken en het werkt

* Is dit nou met of zonder abo?

Mvg, Tamara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kameraad werkt in Engeland, heeft dus ook een Engelse VISA kaart en heeft 5 stuks meegekregen zonder enige vorm van vragen. Deze avond zou ik dus mijn eigen iPhone krijgen voor 169 pond (ongeveer 210 euro).

Zoals ik het hoor vrees ik dat je inderdaad best wel iemand ter plaatse hebt die je kan helpen. Als toerist even binnenspringen kan je zuur opbreken lijkt het mij.

Ach Apple, gooi toch die phone gewoon op de markt zonder lock, zonder abbo. Maak het de mensen toch wat gemakkelijker! :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er niet iemand die naar Engeland gaat en voor mij kan proberen 1 mee te nemen, met extra kosten aan mijn kant natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EDN: misschien kun je vragen welke winkel? Dat helpt mensen hier waarschijnlijk wel :).
(btw, hij heeft er vast geen over? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de O2 winkel heeft hij dinsdag 5 stuks gekregen. Ik had "James" doorgegeven als contactpersoon, dit stond hier op het forum. Ik weet niet of hij het via hem gekregen heeft. Ik dacht dat de winkel in de Regentstraat is in London? Ik had alleszins gezegd: net naast de Apple Store.

Ik zal het na het weekend hier posten, vanavond zie ik die vriend.
Ik vrees dat ik niet kan helpen om anderen aan een iPhone te helpen. I wish I could. Maar die vriend had een paar andere mensen gebeld dat hij blijkbaar zonder contract iPhones kon aankopen. En wat raad je? Iedereen wil er wel ééntje, dus die 5 zijn al weg. Ik denk zelfs dat 'm een soort van back-order kan maken van minstens 25 stuks! Iedereen wil écht dat toestel.
Sorry dat ik niet kan helpen hiervoor. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-10 10:23
Voor de mensen die een uitstapje plannen naar de UK:
http://www.reghardware.co.uk/2008/04/25/uk_iphone_clear_out/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Gisteren zat ik nog te dobben of ik wel voor eind mei zou boeken, maar het is dus een tijdelijke op=op acitie... Jammer :)
CW said it was now reviewing its iPhone plans. It wouldn't say whether it will be restocking the 8GB handset and, if it does, whether the new stock will also be sold for £169 a pop.
Ik hoop het echt.

[ Voor 23% gewijzigd door Liquid op 25-04-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Jammer dat ze op zijn, het was op zich wel te verwachten natuurlijk. Het ding is met deze prijs gewoon spotgoedkoop.
Gelukkig had ik nog niet geboekt voor de 15e.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Vriend van me gaat dinsdag naar Amerika, ik hoop op een iPhone, hij ook :).
Maar ik begrijp dus uit een aantal posts dat ze in Engeland goedkoper zijn ?(!) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Crap, ik heb net van de week een ticket geboekt naar Londen, speciaal voor de 169GBP Iphone :|

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Shrien schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:18:
Vriend van me gaat dinsdag naar Amerika, ik hoop op een iPhone, hij ook :).
Maar ik begrijp dus uit een aantal posts dat ze in Engeland goedkoper zijn ?(!) :|
Voor deze tijdelijke actie waren ze de goedkoopste ter wereld ja, maar wees gerust. Het is alweer zo goed als voorbij.
mickezzz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:24:
[...]

Crap, ik heb net van de week een ticket geboekt naar Londen, speciaal voor de 169GBP Iphone :|
Als je er toch bent, dan moet je maar wat meer uitgeven en direct de 16gig kopen. Anders is het helemaal voor niets :+

[ Voor 30% gewijzigd door Liquid op 25-04-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Overal uitverkocht, ben vanmiddag bij iets van 5 / 6 verschillende o2 stores geweest, maar nergens hebben ze nog voorraad. Ze verwachten allemaal minimaal volgende week weer nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Royal schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:23:
Overal uitverkocht, ben vanmiddag bij iets van 5 / 6 verschillende o2 stores geweest, maar nergens hebben ze nog voorraad. Ze verwachten allemaal minimaal volgende week weer nieuwe.
Toch wel WEER nieuwe? Dat klinkt iets positiever dan het nieuwsbericht waarin staat dat bijvoorbeeld de CarPhoneWearhouse helemaal geen nieuwe voorraad zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

mickezzz schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 16:27:
[...]

Toch wel WEER nieuwe? Dat klinkt iets positiever dan het nieuwsbericht waarin staat dat bijvoorbeeld de CarPhoneWearhouse helemaal geen nieuwe voorraad zou krijgen.
Mensen die voor 1 dag naar Londen willen heb ik weinig hoop, zodra er een levering is is het meestal de zelfde dag uitverkocht. De leveringen die ze krijgen zijn niet groot, voor de 16gb versie is er wel genoeg voorraad maar die is nog altijd £329.00

En anders kunnen jullie altijd nog naar de Apple Store in Regent Street alleen verkopen ze hem daar voor £269.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:37
Damn dats mooi balen!

carphone warehouse online store geeft aan nogw el 8GB iphones te hebben!
Als ik ze hier bestel, moet ik dan via iTunes activeren?, of knallen ze meteen een abbo erbij?
Als dit zo is, dan laat ik er een aantal bij kennissen bezorgen!

Btw er staat wel:
# n-stock Yes
# Free next day delivery
# 18 month contract on iTunes activation
# iPhone activation and tariff available from O2,

Ik neem aan dat dit dus kan?

[ Voor 2% gewijzigd door Onno_Devine op 25-04-2008 17:39 . Reden: geen o2 maar Carphone warehouse! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Afbeeldingslocatie: http://upload.roysterken.nl/files/thumbs/1995Picture%201.png

Waar bestel je ze dan online?

Edit: Sorry je zei carphone warehouse.

[ Voor 10% gewijzigd door Royal op 25-04-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Sorry carphone warehouse :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Haha had ik het toch goed, ik zie inderdaad dat je er daar 2 kan bestellen. Ik zou zeggen doen! Voor ze weg zijn, ik bestel er iig 2. Het verzend adres moet je creditcard adres matchen, dus heb je een uk kaart nodig, voor mij geen probleem maar voor Nederlanders die hem online willen bestellen wel

[ Voor 38% gewijzigd door Royal op 25-04-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Damn dat heb ik dus niet, kan het alsnog proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Op Ebay zie ik af en toe redelijk uitziende aanbiedingen van Iphones van particuliere verkopers en powersellers. Er staan ook een hoop nep/ oplichterij aanbiedingen bij, maar af en toe biedingen die netjes uitzien en eigen plaatjes en verkopers met een goeie (Iphone) verkoop reputatie. Nu zit ik hier op het verkeerde topic voor Ebay vragen maar ik vroeg me af hoe ze die Iphones zo goedkoop kunnen verkopen? Ik veel Iphone aanbiedingen lopen binnen een paar uur af en gaan weg voor 150/160/170 GBP. De verkopers zijn vaak zelf UKers en verkopen de Iphones alleen binnen de UK. Nu wil ik hierop misschien bieden en het laten bezorgen op een UK adres van een bekende. Nu de vraag: Is het mogelijk dat die UKers die Iphones inkopen voor een lagere prijs dan 169 GBP. Anders zou je denken dat de aanbiedingen zoizo FAKE zijn.
Toch zie je bij de Feedback van de verkopers toch meerdere mensen positief reageren op de Iphone aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik ben nu sterk aan het twijfelen. Ik heb 2 weken geleden een iPhone 8GB aangeschaft in de UK voor pakweg 350 euro. Nu kan ik er op dit moment zeker 350 euro voor terug krijgen. Ik had gehoopt over 2 weken naar de UK te kunnen gaan en daar dan eentje mee te nemen en die te verkopen, zodat ik mijn iPhone voor de 169pond zou hebben, maar die optie zit er nu dus niet meer in. Nu ben ik sterk aan het twijfelen of ik mijn iPhone nu niet zou verkopen en wachten op de 3G versie (niet dat ik veel aan 3G heb, helemaal niets eigelijk), maar misschien komt er in Juni een prijsverlaging? Hoe groot is die kans denken jullie? Dan kan ik bvb voor 269pond een 16gb iPhone kopen ipv de 8gb die ik nu heb. Dilemma dus! Iemand een goede raad voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
Me zus heeft vandaag 1tje voor mij gehaald in Oxford :*)
Was de laatste in die winkel. I`m a lucky bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er een uit de US meegenomen maar weet iemand waar je voor de adapter een NL verloopje kan halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij even zeggen of het in Engeland alleen mogelijk is als je met VISA betaalt of dat een gewone belgische creditcard ook ok is?

Je hoeft niet de groeten te doen op GoT :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 26-04-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Gewoon in de apple store gok ik, ik had hetzelfde probleem, maar had nog een NL verloop stukje op de oplader van mijn antieke overleden Ipod mini zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 00:42:
Ik heb er een uit de US meegenomen maar weet iemand waar je voor de adapter een NL verloopje kan halen ?
op 't iphone-forum zit iemand die ze verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga a.s. vrijdag gewoon weer naar de UK, zou leuk zijn als ik twee iphones mee kan nemen, anders... heb ik een lekker dagje UK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
De stock aan 8GB'ers is wel degelijk aan het opgeraken... Ik heb familie wonen in de UK en die hebben na 10 verschillende winkels eindelijk een gevonden die er nog een had. Ook online is hij uitverkocht, zowel bij O2 als bij Carphonewarehouse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V&A mag op de frontpage en niet op het forum :)

[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 26-04-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lxs
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

lxs

Hey, ik volg het topic al een tijdje. Ik vertrek dinsdag naar Californië, ik kom nog langs Los Angeles en heb 1 bestelling voor een vriendin. Heb zelf al een tijdje de US 8GB. Weet iemand hoe het zit met de voorraden aan de westkust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Laatst online: 14:22
Ik ben gister naar Dover geweest met de boot vanaf Calais. 4 euro p.p. enkele reis.

Was met een vriend, eerst naar O2, daar begonnen ze te lachen en stuurde ons weg omdat we uit NL kwamen en geen CC hadden. Vervolgens naar CWH, zelfde liedje.
Wij dachten dat we screwed waren, toch maar op de trein naar Folkestone gestapt, van hoop op zegen.

Zelfde liedje bij zowel O2 als CWH. :/ ;( :'(

Wij huilen in het parkje daar, tot we een chickie zagen zitten. He chick,wil je voor ons arme zielige nederlandse studenten ff zo'n iphone kopen... O+
op die manier 2 gescoord in Folkestone. Toen terug naar Dover, daar opnieuw de stoute schoenen aangetrokken en er op die manier nog 4 gescoord.

Wij terug naar NL met 6 van die dingen, 3 p.p. en heel veel pond lichter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperhoof schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:22:
Ik ben gister naar Dover geweest met de boot vanaf Calais. 4 euro p.p. enkele reis.

Was met een vriend, eerst naar O2, daar begonnen ze te lachen en stuurde ons weg omdat we uit NL kwamen en geen CC hadden. Vervolgens naar CWH, zelfde liedje.
Wij dachten dat we screwed waren, toch maar op de trein naar Folkestone gestapt, van hoop op zegen.

Wij huilen in het parkje daar, tot we een chickie zagen zitten. He chick,wil je voor ons arme zielige nederlandse studenten ff zo'n iphone kopen... O+
op die manier 2 gescoord in Folkestone. Toen terug naar Dover, daar opnieuw de stoute schoenen aangetrokken en er op die manier nog 4 gescoord.

Die van 8GB, voor 169? Want dan heb je echt veel geluk gehad! Veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone uit de US Apple store is nu onderweg. Ik heb de iPhone besteld in de Apple store met mijn Nederlandse creditcard, als adres heb ik mijn adres bij www.myus.nl opgegeven. Een forwarding bedrijf dat je spullen doorstuurt naar Nederland.
Als het goed is komt mn iPhone maandag bij Myus aan en heb ik hem dan binnen drie dagen in huis. Best snel gegaan nog allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag m'n nieuwe iPhone gekregen... wooow, wat een leuk gadget!!! I love the SMS part... echt super geinig om het gebruiken. Jailbreaken zo ging vlot met Liberty+. Amper een halfuurtje en alles was in orde. Werkt dus super. Voorlopig enkel maar lof van mij over dit toestel (in tegenstelling tot de iPod).
Heeft me dus ongeveer 215 EURO gekost, en dat vind ik dat deze telefoon ook waard is.
Ik heb er wel een Invisible Shield bijgekocht, want ik wil er natuurlijk niet direct krassen op... je ziet wel dat zo'n shield een laagje legt op je phone, maar och ja, beter dat dan direct krassen.

Ik hoop dat iedereen die op een iPhone jaagt, er ook ééntje vindt, want dit is voor mij toch wel één van de leukste gadgets die ik in jaren gevonden heb! Veel succes aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ja, efkes meegeven... die vriend die werkt in Engeland heeft maar één iPhone per keer meegekregen. Hij had er dus vijf nodig en is dus vijf dagen na elkaar moeten gaan. Ik dacht dat het in O2 was in de Regentstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opperhoof schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:22:

En die chick heeft met haar cc betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
I dont know, I dont care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Maak een foto van je buit, anders geloof ik je niet :P
Dus jij wil zeggen dat je meerdere iphone ( 6 ) heb kunnen score via onbekenden tijdens een iphone-droogte?

Hmm dat geef mij hoop dat ik over een tijdje ook eentje kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Jij was er toch bij? lijkt me vrij sterk dat je 6 iPhones hebt weten te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Idd, en hoe heb je die meid dan weer betaald? contant? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Natura wellicht.

Maar goed lijkt me sterk dat je zoveel iPhones te pakken kunt krijgen als sommige 10 winkels afgaan en er wellicht net eentje vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
Grappig dat niemand mij schijnt te geloven :)

We spraken iemand aan, zeiden dat we speciaal voor de iphone naar Engeland zijn gekomen met de boot, en dat we niet met cash / nederlandse cc konden betalen en nu met lege handen terug naar Nederland zouden moeten :'(
Dus de vraag aan die chicks was steeds; wil jij voor ons een iphone kopen, halen we 180p uit de muur waar je bij staat, krijg jij dat, haal je een iphone voor ons, op wat voor manier dan ook, en iedereen is blij.

Dat werkte prima. Beetje lief en zielig overkomen enzo :)
(waren we natuurlijk ook)

Vrijdag avond om 18.15 heb je naar O2 in folkestone en in Dover gebeld of ze nog van die dingen hadden. In Dover plenty, en in FS 4.
Cwh had er in beide plaatsen ook nog genoeg dus.
En idd, we hebben geluk gehad, maarja :)

[ Voor 16% gewijzigd door Opperhoof op 27-04-2008 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag,

Mijn broer was de afgelopen dagen in Amerika en hij had heel vroeg in de ochtend in de menigte de laatste Iphone bij de kassa. Wat bleek, Hij moest met Amerikaanse creditcard betalen. En dus kon hij het niet meer kopen. Ik wou er heel graag één namelijk en ik heb verder geen kennissen in Amerika of Engeland. Is het mogelijk dat hier iemand voor mij misschien één meeneemt als hij naar Engeland gaat (of amerika). Ik vertrouw die mensen op Marktplaats en Ebay namelijk niet. Ik heb slechte ervaringen daar!

Ik keek er hele weekend naar uit, ik had alles al klaar staan voor de iphone. Ik had mijn vorige telefoon al geleegd. Alleen is het een *** weekend geworden. Als iemand mij kan en wil helpen MERCI! :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
Betaal de vliegticket voor opperhoofd en hij regelt het voor ons. Serieus ik betaal die dagticket via ryanair wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:47:
Betaal de vliegticket voor opperhoofd en hij regelt het voor ons. Serieus ik betaal die dagticket via ryanair wel :P
haha opperhoofd wie is 'onze' opperhoofd? Zit ik dan bij een stam :P

Maar ik wil graag zo'n ding en als iemand toch gaat. Dan kan hij er toch ook één meenemen ik zou er graag één willen. En als je er weken naar uit kijkt en je krijgt te horen dat hij in handen is geweest en dat je alleen met Amerikaanse CC kon betalen. dan is dat rechtuit *****

Ooh ik begrijp het al hahahahaha Opperhoof dus zonder die D :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2008 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je al op marktplaats ziet en 10 keer zelfde foto dan lijkt het verdacht veel op oplichters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
zolang je afdwingt dat je hem wil ophalen ipv op laten sturen, hoeft er niets aan de hand te zijn

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Foxconn gaat vanaf eind mei 3G iPhone produceren

Apple Store ging zojuist offline, maar dat bleek alleen om nieuwe iMacs aan te kondigen. Nieuws over de iPhone moeten we dan ook uit een andere bron halen, namelijk van DigiTimes. Die beweert dat Foxconn Electronics (onderdeel van Hon Hai Precision Industry) opdracht van Apple heeft gekregen om vanaf eind mei de productie van nieuwe iPhones te starten. Het bericht is te lezen in de Chineestalige krant Commercial Times.

Volgens dezelfde krant hebben componentleveranciers opdracht gekregen van Apple om ook materiaal vanaf eind mei aan te leveren. De eerste producten zullen binnen een maand in een oplage van 3 miljoen exemplaren worden uitgeleverd aan Apple. In totaal zal Foxconn 24 tot 25 miljoen toestellen van dit model produceren. Eerder waren er al geruchten dat Foxconn de volgende generatie iPhone zou gaan maken, maar nog geen concrete cijfers.

Meer info: DigiTimes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 20:11

DesertShooter

Afgekickt

Als ze eind-mei beginnen met produceren, kunnen ze dan rond eind-juni al in de winkels liggen? Lijkt me niet dat dat zo snel gaat eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
Deze gaat ook naar het Shopping Forum.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Net terug uit de VS; Geen iphone kunnen bemachtigen via de apple store 5th. Sold out! :(

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Ik heb net een Iphone 8GB via Ebay gekocht, via een Powerseller voor 261GPB. Dat is dus onder de normale 8GB prijs. Daarbij kwan nog 19GPB transport en 3GPB verzekeringskosten (transport) bij. De verkoper had een super goeie reputatie en hij heeft volgens mij nog een aantal Iphones.
Omdat je normaal als Nederlanse koper de sjaak bent, wanneer hij kapot is, is dat hier niet bij. Ze bieden gratis 12 maanden RMA service aan. Zij hebben ook gewoon een UK adres, dus zij kunnen waarschijnlijk gewoon normaal garantie aanvragen. Dit is gewoon als tip voor de mensen hier en niet als promoot spam. ;) Zijn/hun nickname is Digigood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Nu online
mickezzz schreef op maandag 28 april 2008 @ 17:07:
Ik heb net een Iphone 8GB via Ebay gekocht, via een Powerseller voor 261GPB. Dat is dus onder de normale 8GB prijs. Daarbij kwan nog 19GPB transport en 3GPB verzekeringskosten (transport) bij. De verkoper had een super goeie reputatie en hij heeft volgens mij nog een aantal Iphones.
Omdat je normaal als Nederlanse koper de sjaak bent, wanneer hij kapot is, is dat hier niet bij. Ze bieden gratis 12 maanden RMA service aan. Zij hebben ook gewoon een UK adres, dus zij kunnen waarschijnlijk gewoon normaal garantie aanvragen. Dit is gewoon als tip voor de mensen hier en niet als promoot spam. ;) Zijn/hun nickname is Digigood.
Geen activatie , geen garantie. Je krijgt dus geen garantie van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
sunstream schreef op maandag 28 april 2008 @ 16:39:
Net terug uit de VS; Geen iphone kunnen bemachtigen via de apple store 5th. Sold out! :(
En de andere 2 Apple Stores dan die er zijn?
Zelf vertrek ik Woensdag naar NY voor 4 dagen.

En je kan daar in de Apple Store toch gewoon met CC betalen voor een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Dutch3men schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:55:
[...]

Bij de andere stores ben ik niet langs geweest,(geen tijd gehad)
Je zou gewoon met NL creditcard kunnen betalen. Succes!

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
sunstream schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:59:
[...]

Bij de andere stores ben ik niet langs geweest,(geen tijd gehad)
Je zou gewoon met NL creditcard kunnen betalen. Succes!
Oh ok, en bedankt hopelijk heb ik wel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Dutch3men schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:55:
[...]

In SoHO heb je de beste kans om te slagen, 5th Avenue geef ik je weinig kans.

Je MOET zelfs betalen met een CC voor een Iphone bij de Apple store.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
carfreak02 schreef op maandag 28 april 2008 @ 20:19:
[...]
Geen activatie , geen garantie. Je krijgt dus geen garantie van Apple.
Klopt maar wel, via de verkoper op Ebay. Deze Digigood bied 12 maanden RMA aan en je kan het ook naar hun versturen ipv Apple zelf. Dit staat zwart op wit. In hoeverre hij dat nakomt weet ik niet. Digigood is in iedergeval een behoorlijke Powerseller met een goede reputatie. Ik ben alleen van plan om hem een aantal dagen te testen voor eigen gebruik en daarna weer voor de gemaakte kosten doorverkopen (ca €360,). In die tijd hoop ik hem heel te houden en te krijgen, anders is er altijd nog de PayPal berschemming en geschillencommisie. Al weet ik niet hoeveel je daaraan hebt, maar het is altijd nog meer dan zelf een Iphone uit de UK halen of van een nederlander kopen die 0,0 garantie bied! Omdat je telefoon toch alleen ge-accepteerd wordt als hij geactiveerd is.

[ Voor 3% gewijzigd door mickezzz op 29-04-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 25-10 14:18
kRiZzZiZ schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 00:09:
[...]

In SoHO heb je de beste kans om te slagen, 5th Avenue geef ik je weinig kans.

Je MOET zelfs betalen met een CC voor een Iphone bij de Apple store.
op 5th hadden ze tot nog geen 2 weken geleden bakken met Iphones.. Genoeg voorraad daar.

Daarnaast willlen ze volgens de laatste berichten de G1 en G2 naast elkaar gaan verkopen. al zijn het nu nog fabeltjes. Ik denk dat dit niet verkeerd is.. Dus voorraad G1 zullen nog volop zijn.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
To_Tall schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:05:
[...]

op 5th hadden ze tot nog geen 2 weken geleden bakken met Iphones.. Genoeg voorraad daar.

Daarnaast willlen ze volgens de laatste berichten de G1 en G2 naast elkaar gaan verkopen. al zijn het nu nog fabeltjes. Ik denk dat dit niet verkeerd is.. Dus voorraad G1 zullen nog volop zijn.
Afgelopen week ELKE dag geweest op 5th Avenue op geen enkel moment was de Iphone op voorraad. Maja goed het blijft een moment opname.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10 18:09
To_Tall schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 08:05:
[...]

Hoorde van een appleverkoper in New Hampshire dat ze in het begin tot 800 iphones per dag verkochten... Nu krijgen ze dat aantal niet meer binnen (zou moeten betekenen dat apple 140000 iphones per DAG moet produceren en verkopen in apple stores in de gehele USA)... Ze waren dus snel door de voorraad heen. Verder denk ik dat at&t ook een stokje ervoor heeft gestoken, daar zij niet eenzelfde hoeveelheid contractanten erbij hebben gekregen, terwijl ze wel een contract met 2en hebben!
Dat was een kleine store ver weg van de grote steden in een niet toeristische plek, Laat 5th Ave nu de meest drukke winkelstraat zijn in NY en de apple store ook de meest populaire... Bakken vol zegt daar ook niets, als je er nu in een paar uur 100-en verkoopt zijn ze zo op... Zelf ervaren, je moet iedere dag rond 10-11u bellen en dan weet je of ze in stock zijn... reserveren kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04-2024
Is er nog iemand die naar de UK gaat en een iPhone meer wil meebrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 25-10 14:18
jpvk007 schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:45:
[...]

Hoorde van een appleverkoper in New Hampshire dat ze in het begin tot 800 iphones per dag verkochten... Nu krijgen ze dat aantal niet meer binnen (zou moeten betekenen dat apple 140000 iphones per DAG moet produceren en verkopen in apple stores in de gehele USA)... Ze waren dus snel door de voorraad heen. Verder denk ik dat at&t ook een stokje ervoor heeft gestoken, daar zij niet eenzelfde hoeveelheid contractanten erbij hebben gekregen, terwijl ze wel een contract met 2en hebben!
Dat was een kleine store ver weg van de grote steden in een niet toeristische plek, Laat 5th Ave nu de meest drukke winkelstraat zijn in NY en de apple store ook de meest populaire... Bakken vol zegt daar ook niets, als je er nu in een paar uur 100-en verkoopt zijn ze zo op... Zelf ervaren, je moet iedere dag rond 10-11u bellen en dan weet je of ze in stock zijn... reserveren kan niet.
Toen ik daar was ging het idd met bakken uit de winkel. Somige gingen met 10 stuks per persoon (2x cc) bizar voor woorden.
Heb zelf dik 45 minuten in de rij gestaan om een MBP te bestellen. en wat andere spullen. stond alleen in de verkeerde rij :S in die tijd werden wel 5 nieuwe bakken met in elk 50 Iphones?? binnen gereden.

Mischien met de updaes nu dat Apple toch de voorraden kunstmatig laag houd.

offtopic. Zie net reclame voor Iron Man. Die reclame wordt al sind begin april gevoerd in USS

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Woei, vandaag een £100.00 credit voucher gekregen van de carphone warehouse. Mag voor £100.00 pond aan goodies uitzoeken omdat ik vorige maand een iPhone daar heb gekocht voor £269.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 16:06
Mijn oom heeft vandaag een iPhone voor me gekocht 8)
Hij moest betalen met een engelse bankpas en een kopie van z'n engelse ID achterlaten. Dus ze controleren nog redelijk streng zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Misschien een domme opmerking, maar waarom bestelt niemand gewoon een Iphone bij een Ebay powerseller die je kan vertrouwen. Zijn niet heel duur en zijn helemaal unlocked. Ik ben er niet zo bekend mee als sommige hier, maar stel dat douana controleert, nou dan wat? 20% erover betalen en klaar toch. Bespaard heel veel geld. Zie ook dat genoeg mensen uit europa er bestellen.
maarja lees ook hier dat een paar mensen dit gedaan hebben en dat het dan nog best duur is, terwijl er veel 8 gig worden aangeboden voor een goede prijs. Dus dan ben je toch alsnog goedkoper uit.

Nu zal dit ongetwijfeld wel niet zo makkelijk gaan als ik nu zeg, dus dan is mijn vrg: wat is dan het probleem? Ik vind de prijzen best goed op ebay, en die 20% erover valt dan ook wel mee.

[ Voor 21% gewijzigd door ThePupD op 30-04-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 14:34
Royal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:41:
Woei, vandaag een £100.00 credit voucher gekregen van de carphone warehouse. Mag voor £100.00 pond aan goodies uitzoeken omdat ik vorige maand een iPhone daar heb gekocht voor £269.00
Hoe heb je dit geregeld? Kreeg je die automatisch toegestuurd? Ik heb namelijk ook 1 week voor de prijsdrop voor 269 pond een iphone gekocht. Of dien je deze aan te vragen? Ik heb m namelijk door iemand anders laten bestellen, kreeg je deze via e-mail of per post op het opgegeven adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

The Source schreef op woensdag 30 april 2008 @ 22:59:
[...]

Hoe heb je dit geregeld? Kreeg je die automatisch toegestuurd? Ik heb namelijk ook 1 week voor de prijsdrop voor 269 pond een iphone gekocht. Of dien je deze aan te vragen? Ik heb m namelijk door iemand anders laten bestellen, kreeg je deze via e-mail of per post op het opgegeven adres?
Per post gewoon vrij te gebruiken bij de carphone warehouse, helaas kan je er geen beltegoed van kopen anders had ik deze allang weer op ebay door kunnen verkopen.

Nu maar iets anders uitzoeken, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:01:
[...]

Per post gewoon vrij te gebruiken bij de carphone warehouse, helaas kan je er geen beltegoed van kopen anders had ik deze allang weer op ebay door kunnen verkopen.

Ik heb een maand geleden een iPhone in de UK gekocht. Hoe kan ik zo'n voucher krijgen? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Nu online
Waarschijnlijk als je abonnement geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik zit nu in NY en we hebben 2 iPhones gekocht.
Één ervan heb ik gejailbreakt alleen hier zat een AT&T simkaart in hier kwam ik achter toen we klaar waren met jailbreaken. Daarna de simkaart die erin moet erin gedaan kreeg ik een melding van Lock of Unlock de simkaart, en heb hier Unlock gekozen. Is die nu dan gelukt of moet ik het opnieuw doen?
Of heb ik een hele andere simkaart nodig?
Het is een abbonementskaart van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
Dutch3men schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 04:01:
Één ervan heb ik gejailbreakt alleen hier zat een AT&T simkaart in hier kwam ik achter toen we klaar waren met jailbreaken. Daarna de simkaart die erin moet erin gedaan kreeg ik een melding van Lock of Unlock de simkaart, en heb hier Unlock gekozen. Is die nu dan gelukt of moet ik het opnieuw doen?
licht eraan welk programma je gebruikt hebt... met jailbraken alleen kan je geen vodafone gebruiken. daar moet je nog meer voor doen (paar vinkjes extra, maar dat moet je googlen ofzo). als er unlock in je scherm komt betekent dat waarschijnlijk dat je een pincode op je simkaart hebt staan. als je die ingeeft en je kan bellen, dan ben je natuurlijk klaar en heb je dus meer gedaan dan gejailbraked (das alleen maar software toegankelijk maken om er andere software op te installeren, je kan dan nog niet bellen, want je hebt ook een simlock...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

carfreak02 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 00:19:
Waarschijnlijk als je abonnement geactiveerd is.
Nee want dat soort informatie krijgen ze bij carphone warehouse niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 04:01:
Heb je enkel gejailbreakt of ook geunlocked via het softwarepakketje? Die melding dat je op je iPhone krijgt ivm Lock of Unlock heeft natuurlijk niets te maken met wat ik eerst zei. Als je Unlock klikt moet je enkel je Pin-code ingeven. Dat is dus de beveiliging van je SIM-kaart.

Kijk dus eerst of je enkel jailbreak gedaan hebt, of ook unlock. Trouwens, dat is toch makkelijk te checken als je bereik hebt met je Vodafone simkaart in je iPhone? Je zal wel via roaming op een amerikaanse provider zitten maar tot daar aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:18:
[...]

Heb je enkel gejailbreakt of ook geunlocked via het softwarepakketje? Die melding dat je op je iPhone krijgt ivm Lock of Unlock heeft natuurlijk niets te maken met wat ik eerst zei. Als je Unlock klikt moet je enkel je Pin-code ingeven. Dat is dus de beveiliging van je SIM-kaart.

Kijk dus eerst of je enkel jailbreak gedaan hebt, of ook unlock. Trouwens, dat is toch makkelijk te checken als je bereik hebt met je Vodafone simkaart in je iPhone? Je zal wel via roaming op een amerikaanse provider zitten maar tot daar aan toe.
En er zit een Vodafone simkaart in. Dus dat is het probleem denk ik. Want ik heb hem volgens een handleiding geunlockt en gejailbreakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 14:34
Royal schreef op woensdag 30 april 2008 @ 23:01:
[...]

Ook per post maar heb je deze aan gevraagd, of heb je deze gewoon ontvangen vanuit CarPhone Warehouse. Trouwens ik heb de iPhone gekocht bij Apple store, weet iemand of ik daar ook een tegoedbon van kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Als het goed is niet, want daar is hij geen 169pond, maar gewoon 269 ;)
Oftewel dan krijg je niet die bon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
Potverdorie, ben waarschijnlijk de enige die niet zo blij is met de "aankondiging" van de nieuwe iPhone. Ik ga zaterdag voor een weekje naar NY en dat is dus ongeveer een maand voor de aankondiging van de opvolger (volgens de geruchten).

Ben nu wel heel erg aan het twijfelen. Wilde namelijk eerst de 16GB versie aanschaffen, maar om daar nu de volle prijs voor te betalen terwijl het een verouderd modelletje is na een aantal weken, dat vind ik toch wel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
Sluuz schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:51:
Potverdorie, ben waarschijnlijk de enige die niet zo blij is met de "aankondiging" van de nieuwe iPhone. Ik ga zaterdag voor een weekje naar NY en dat is dus ongeveer een maand voor de aankondiging van de opvolger (volgens de geruchten).

Ben nu wel heel erg aan het twijfelen. Wilde namelijk eerst de 16GB versie aanschaffen, maar om daar nu de volle prijs voor te betalen terwijl het een verouderd modelletje is na een aantal weken, dat vind ik toch wel moeilijk.
Heb ergens ook weer gelezen dat er nog geen FCC keuring is aangevraagd. Die keuring duurt 6 weken. Als ze hem dus op het juni event aankondigen en ook de FCC keuring aanvragen, kan je er pas in juli of augustus een kopen.
Verder... wat denk je te missen? Ga je veel umts gebruiken? Zo nee, dan kan je toch net zo goed de oude gebruiken... De andere opties gebruik je in praktijk toch niet (mss sommigen GPS als dat er al in komt, maar velen hebben al tomtom e.d., en zullen hem toch niet direct inbouwen in de auto, maar met een BT carkit verbinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Nu online
jpvk007 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:30:
[...]

Heb ergens ook weer gelezen dat er nog geen FCC keuring is aangevraagd. Die keuring duurt 6 weken. Als ze hem dus op het juni event aankondigen en ook de FCC keuring aanvragen, kan je er pas in juli of augustus een kopen.
Verder... wat denk je te missen? Ga je veel umts gebruiken? Zo nee, dan kan je toch net zo goed de oude gebruiken... De andere opties gebruik je in praktijk toch niet (mss sommigen GPS als dat er al in komt, maar velen hebben al tomtom e.d., en zullen hem toch niet direct inbouwen in de auto, maar met een BT carkit verbinden)
Die UMTS is ook niet echt waar ik me zo mee bezig houd. Ben niet de grootste mobiele internetter ter wereld. Die GPS is echter wel handig. Vooral ook omdat het met de huidige iPhone helemaal NIET mogelijk is iets dergelijks te draaien. Ik heb een GPS muis, dus als er iets geschreven zou worden voor de Bluetooth profiles, zou dat perfect zijn. Maar ja, wie zegt dat dat er komt nu die nieuwe iPhone waarschijnlijk wel GPS aan boord heeft...

Het is ook meer het idee natuurlijk, dat je een verouderd apparaat hebt. Zeker omdat hij nog 500 dollar kost.

Sowieso, zal er nog wel nieuwe firmware uitkomen voor het eerste model zodra die tweede er is?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.