Ron!n schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:51:
Heb net een sms gekregen dat mn iphone door een vriend is gekocht in Londen bij een o2 store, dus met een nederlandse CC. Weet niet precies of het makkelijk of moeilijk was, ik spreek hem morgen.
Ik heb een catastrofale fout gemaakt, domme oetlul dat ik ben;
0500, richting de belgische grens. Op Hazeldonk gestopt om de tank nog even vol te gooien met de tankpas van de baas.... Kom ik er achter dat ik mijn mapje met pasjes gewoon thuis heb laten liggen, waar dus mijn tankpas in zat, maar ook... veel belangrijker; 2 bankpassen en 2 creditcards. Beide INGcards overigens.
Goed, wij uit eindelijk aangekomen in Crawley, onze eigen zaken gedaan... Daarna naar 't winkelcentrum. Opzoek naar de o2 winkel... Na een paar minuten lopen kwamen we uit in een groot winkelcentrum, waar dus o2, T-Mobile en The Carphone Warehouse zitten.
Eerst proberen bij o2, geen probleem, konden max 2 Iphones pér persoon meekrijgen. Hoefde niet te vertellen dat we uit NL kwamen, of wat dan ook... Helaas, de bankpasjes van mijn kameraad deden 't daar niet om een of andere reden, achteraf wellicht omdat 't geen UK pasjes waren, denk ik.
Zelfde geld bij Carphone Warehouse, nadeel daar is dat je wél UK inwoner moet zijn, daar moet je namelijk je adres en weet ik 't wat invullen. Daar kwamen we dus met een beetje moeilijkheid doorheen (adres van zakenrelatie gebruikt). Echter moest dan 't pasje komen... Die dus in de o2 winkel 't al liet afweten.... Ook hier geen succes.
Helaas voor mij, me vriendin en twee collega's geen IPhones... Volgende keer als ik ga, probeer ik 't weer, maar dan met CC's.
Ik ga waarschijnlijk in mei die kant weer uit, hopelijk zijn ze dan nog niet compleet uitverkocht en doet mijn CC 't daar goed. Ik heb namelijk geen VISA... Alhoewel de INGcard gewoon een verkapte Mastercard is.
Als er vragen zijn hoor ik ze wel...
Wie gaat er binnekort weer?

Neem er dan ff 2 voor me mee
let niet op de taalfouten, ben geruime tijd wakker en heb dikke 1000km achter de boeg!