[iPhone] Importeren deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.493 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 18:10
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:56:
[...]

En omdat de 3G Iphone geen €209,- kost als hij uitkomt?
Voorlopig zijn er ook nog geen Blox bij vodafone die onbeperkt internet hebben. Ik kreeg ook al gezeik vorig jaar omdat ik iedere dag 1,5 uur streaming aan had staan met tunin.fm.

"Wij hanteren een limiet van 10x het gemiddelde gebruik. Uw gebruik zit daar ver boven. Wij vragen u uw gebruik te minderen, anders is het mogelijk dat er extra kosten in rekening gebracht worden"

Mooi, opzeggen dan die blox, dan maar geen streaming meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Heb net een sms gekregen dat mn iphone door een vriend is gekocht in Londen bij een o2 store, dus met een nederlandse CC. Weet niet precies of het makkelijk of moeilijk was, ik spreek hem morgen.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:09
Ron!n schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:51:
Heb net een sms gekregen dat mn iphone door een vriend is gekocht in Londen bij een o2 store, dus met een nederlandse CC. Weet niet precies of het makkelijk of moeilijk was, ik spreek hem morgen.
Kun je dan ook eens ff vragen hoe hij die iPhone heeft meegekregen zonder abonement. Zus van een vriend van me woont in Fleet en die krijgt ze niet mee zonder abonement. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:51:
Ik heb een catastrofale fout gemaakt, domme oetlul dat ik ben;

0500, richting de belgische grens. Op Hazeldonk gestopt om de tank nog even vol te gooien met de tankpas van de baas.... Kom ik er achter dat ik mijn mapje met pasjes gewoon thuis heb laten liggen, waar dus mijn tankpas in zat, maar ook... veel belangrijker; 2 bankpassen en 2 creditcards. Beide INGcards overigens.

Goed, wij uit eindelijk aangekomen in Crawley, onze eigen zaken gedaan... Daarna naar 't winkelcentrum. Opzoek naar de o2 winkel... Na een paar minuten lopen kwamen we uit in een groot winkelcentrum, waar dus o2, T-Mobile en The Carphone Warehouse zitten.

Eerst proberen bij o2, geen probleem, konden max 2 Iphones pér persoon meekrijgen. Hoefde niet te vertellen dat we uit NL kwamen, of wat dan ook... Helaas, de bankpasjes van mijn kameraad deden 't daar niet om een of andere reden, achteraf wellicht omdat 't geen UK pasjes waren, denk ik.

Zelfde geld bij Carphone Warehouse, nadeel daar is dat je wél UK inwoner moet zijn, daar moet je namelijk je adres en weet ik 't wat invullen. Daar kwamen we dus met een beetje moeilijkheid doorheen (adres van zakenrelatie gebruikt). Echter moest dan 't pasje komen... Die dus in de o2 winkel 't al liet afweten.... Ook hier geen succes.

Helaas voor mij, me vriendin en twee collega's geen IPhones... Volgende keer als ik ga, probeer ik 't weer, maar dan met CC's.

Ik ga waarschijnlijk in mei die kant weer uit, hopelijk zijn ze dan nog niet compleet uitverkocht en doet mijn CC 't daar goed. Ik heb namelijk geen VISA... Alhoewel de INGcard gewoon een verkapte Mastercard is.

Als er vragen zijn hoor ik ze wel...

Wie gaat er binnekort weer? :) Neem er dan ff 2 voor me mee :P

let niet op de taalfouten, ben geruime tijd wakker en heb dikke 1000km achter de boeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

@t0n was het geen mogelijkheid om via iemand anders geld te lenen of cash te betalen?
en terug rijden toen je bij hazeldonk was was ook geen optie zeker?

okay weet iemand hoe het met de beschikbaarheid van iPhones in NY??? en tips voor het meenemen?
doos en assocaires in de ene koffer en de iphone in een andere?
en mocht het bij de istore niet leverbaar zijn wat zijn dan goeie adressen voor andere locaties?
dank!!! als het goed de antwoorden allemaal vruchtbaar zijn heb ik dinsdag ook een iphone :D :)

[edit]ohja!!!
kan er cash betaald worden of kan er ook gepinned worden? of liever CC?

[ Voor 8% gewijzigd door Geckoo op 20-04-2008 06:59 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 22:59:
[...]

Ik heb een catastrofale fout gemaakt, domme oetlul dat ik ben;

0500, richting de belgische grens. Op Hazeldonk gestopt om de tank nog even vol te gooien met de tankpas van de baas.... Kom ik er achter dat ik mijn mapje met pasjes gewoon thuis heb laten liggen, waar dus mijn tankpas in zat, maar ook... veel belangrijker; 2 bankpassen en 2 creditcards. Beide INGcards overigens.

Goed, wij uit eindelijk aangekomen in Crawley, onze eigen zaken gedaan... Daarna naar 't winkelcentrum. Opzoek naar de o2 winkel... Na een paar minuten lopen kwamen we uit in een groot winkelcentrum, waar dus o2, T-Mobile en The Carphone Warehouse zitten.

Eerst proberen bij o2, geen probleem, konden max 2 Iphones pér persoon meekrijgen. Hoefde niet te vertellen dat we uit NL kwamen, of wat dan ook... Helaas, de bankpasjes van mijn kameraad deden 't daar niet om een of andere reden, achteraf wellicht omdat 't geen UK pasjes waren, denk ik.

Zelfde geld bij Carphone Warehouse, nadeel daar is dat je wél UK inwoner moet zijn, daar moet je namelijk je adres en weet ik 't wat invullen. Daar kwamen we dus met een beetje moeilijkheid doorheen (adres van zakenrelatie gebruikt). Echter moest dan 't pasje komen... Die dus in de o2 winkel 't al liet afweten.... Ook hier geen succes.

Helaas voor mij, me vriendin en twee collega's geen IPhones... Volgende keer als ik ga, probeer ik 't weer, maar dan met CC's.

Ik ga waarschijnlijk in mei die kant weer uit, hopelijk zijn ze dan nog niet compleet uitverkocht en doet mijn CC 't daar goed. Ik heb namelijk geen VISA... Alhoewel de INGcard gewoon een verkapte Mastercard is.

Als er vragen zijn hoor ik ze wel...

Wie gaat er binnekort weer? :) Neem er dan ff 2 voor me mee :P

let niet op de taalfouten, ben geruime tijd wakker en heb dikke 1000km achter de boeg!
Probeer het in het gevolg bij een Apple winkel heb je meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
wd200 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:44:
bij 2call.nl leveren ze iphones met garanatie wat zijn nog meer webshops die deze prachtige toestellen met garantie leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Ik denk dat niemand dat hier echt weet, of men moet er toevallig tegen aan 'gelopen' zijn.
Dit omdat je gewoon veels te veel betaald voor een iPhone, en het gaat dan ook hier om het importeren zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Onno_Devine schreef op zondag 20 april 2008 @ 12:27:
[...]

Ik denk dat niemand dat hier echt weet, of men moet er toevallig tegen aan 'gelopen' zijn.
Dit omdat je gewoon veels te veel betaald voor een iPhone, en het gaat dan ook hier om het importeren zelf ;)
ja dat weet ik maar ik denk, kan het natuurlijk altijd vragen misschien dat iemand het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Queenfanmichel schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:31:
[...]

Probeer het in het gevolg bij een Apple winkel heb je meer succes.
Daar betaal je 100 pond meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Armo schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:14:
[...]

Daar betaal je 100 pond meer...
Maar dan ga je niet voor niks naar Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xKeito
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01-2023
Binnenkort gaat er een familielied van mij op visite in de VS en diegene is bereid een iPhone voor mij aan te schaffen - ik ben nu echter aan 't uitzoeken wat de beste mogelijkheid is om deze naar Nederland te krijgen;

Zoals ik in dit topic heb gelezen is verzenden via een koerier als UPS/FedEx een (betere) mogelijkheid (dan met de USPS) of gewoon mee laten nemen in de baggage.

Nu heb ik duidelijk kunnen vinden dat je als je in Nederland aankomt je de iPhone moet aangeven, 19% BTW betaald en verder dan gewoon mag doorlopen, zonder boete, zonder import e.d.

Ik heb echter niks kunnen vinden over Belgie, mijn tante komt namelijk aan in Brussel... Nu wil ik op zich geen problemen en gewoon de BTW gaan betalen, maar ik weet niet of in Belgie ook alleen BTW van toepassing is, of dat er hier ook importkosten bijkomen...

Ik hoop dat iemand hier iets meer over weet - ik denk namelijk dat aangeven in Belgie met 22% BTW afaik goedkoper is dan shipping betalen via de koerier en dan evt. nog 19% BTW - ik weet alleen niet hoe het nu zit met importkosten e.d.

edit; Moet je trouwens BTW betalen over de $399 of over het totaalplaatje, dus $399+8% US tax?

[ Voor 4% gewijzigd door xKeito op 20-04-2008 19:11 . Reden: vraag vergeten ]

PSN: H1SOLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Geckoo schreef op zondag 20 april 2008 @ 06:59:
@t0n was het geen mogelijkheid om via iemand anders geld te lenen of cash te betalen?

okay weet iemand hoe het met de beschikbaarheid van iPhones in NY??? en tips voor het meenemen?
doos en assocaires in de ene koffer en de iphone in een andere?
en mocht het bij de istore niet leverbaar zijn wat zijn dan goeie adressen voor andere locaties?
dank!!! als het goed de antwoorden allemaal vruchtbaar zijn heb ik dinsdag ook een iphone :D :)

[edit]ohja!!!
kan er cash betaald worden of kan er ook gepinned worden? of liever CC?
LoL.. Ze vroegen op 5th alleen hoeveel Iphones je wil aan de hand hiervan werd gevraagd hoeveel CC's je had. en toen werden ze opgehaald. somige gingen met 10 stuks weg (2x cc)

dus voeldoende voorraad daar :) heb er paar honder voor me neus voorbij zien gaan daar in de winkel

Ik heb zelf een MacBook Pro mee genomen. Heb alle boekjes cd's verpakt en verstuurt per post naar kantoor m'n MBP in een laptop tas gedaan bij me zakelijke Laptop en laders e.d in m'n koffer.

Geen controle gehad, op schiphol geen doane waarschijnlijk omdat we op een vlucht zaten met mensen die via schiphol door vlogen naar Israel..

[ Voor 14% gewijzigd door To_Tall op 20-04-2008 19:17 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mogelijkheid om een geimporteerde iphone te kopen. Over het toestel heb ik geen twijfels, waar ik wel mijn twijfels bij heb is de garantie. Wat is jullie ervaring met betrekking tot de garantie service van apple voor de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Zover ik weet is het een kwestie van bewijzen dat je hem gekocht hebt daar (land van herkomst) en dat je daar ook woont. Verder kunnen ze ook gaan zeuren over je abbo bij de telco van dat land. Garantie moet je dus eigenlijk zelf voor zorgen heb ik het idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn89 schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:46:
Zover ik weet is het een kwestie van bewijzen dat je hem gekocht hebt daar (land van herkomst) en dat je daar ook woont. Verder kunnen ze ook gaan zeuren over je abbo bij de telco van dat land. Garantie moet je dus eigenlijk zelf voor zorgen heb ik het idee :p
Een factuur alleen is dus waarschijnlijk niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
ik heb er ooit een artikel over gelezen, maar dat ging over een amerikaans model. Ik weet niet wat jij van plan bent. Maar Apple vraagt je adresgegevens op omdat ze de iPhone door UPS oid laten ophalen. Ik geloof dat er in dat artikel ook stond dat ze een nieuwe regeling hadden ingevoerd en dat ze nu dus ook gingen controleren of de iPhone dus ook echt geregistreerd was voor een abbo bij AT&T. Bij dit artikel deden ze dit overigens vanuit duitsland en duurde het al met al 3 maanden ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
To_Tall schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:13:
[...]

LoL.. Ze vroegen op 5th alleen hoeveel Iphones je wil aan de hand hiervan werd gevraagd hoeveel CC's je had. en toen werden ze opgehaald. somige gingen met 10 stuks weg (2x cc)

dus voeldoende voorraad daar :) heb er paar honder voor me neus voorbij zien gaan daar in de winkel

Ik heb zelf een MacBook Pro mee genomen. Heb alle boekjes cd's verpakt en verstuurt per post naar kantoor m'n MBP in een laptop tas gedaan bij me zakelijke Laptop en laders e.d in m'n koffer.

Geen controle gehad, op schiphol geen doane waarschijnlijk omdat we op een vlucht zaten met mensen die via schiphol door vlogen naar Israel..
Goed nieuws :) , je bent hier recent geweest?
Dus het voorraad probleem lijkt weer opgelost? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 iPhones gehaald bij de O2 winkel in Londen dit weekend. Hij vroeg om een adres, e-mail adres en telefoonnummer. Aangezien ik toen bij mezelf al dacht dat ik dan wel gewoon naar de Apple store ging, heb ik open kaart gespeeld en gezegd dat ik ze mee wilde nemen naar het buitenland, om te unlocken. Tot mijn verbazing vond hij dat niet eens een probleem. Het adres was een verplichte opgave maar hij vond het goed als ik het adres van mijn hostel opgaf. Ook verzekerde hij dat je pas een contract aanging wanneer je de iPhone activeert via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
Onno_Devine schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:05:
[...]

Goed nieuws :) , je bent hier recent geweest?
Dus het voorraad probleem lijkt weer opgelost? :D
Zeker goed nieuws, ik vertrek morgen naar NY! Kijken of ik er nog een aantal mee terug kan nemen.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Den_John schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:48:
[...]

Kun je dan ook eens ff vragen hoe hij die iPhone heeft meegekregen zonder abonement. Zus van een vriend van me woont in Fleet en die krijgt ze niet mee zonder abonement. :'(
kontiki is degene die ze heeft meegenomen, hierboven zie je zijn reactie. Ik ben nu aan het unlocken met iliberty+, ziet er goed uit!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Ron!n schreef op zondag 20 april 2008 @ 23:58:
[...]

kontiki is degene die ze heeft meegenomen, hierboven zie je zijn reactie. Ik ben nu aan het unlocken met iliberty+, ziet er goed uit!
is het niet beter om het nieuwe Winpwn te gebruiken?
http://winpwn.com/index.php/Main_Page

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens zie ik op mijn bonnetje dat O2 er (ongevraagd) een verzekering bij heeft gedaan. Op zich geen probleem want die verzekering gaat pas in als je je iPhone binnen 72 uur activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Flipm0de schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:38:
[...]

is het niet beter om het nieuwe Winpwn te gebruiken?
http://winpwn.com/index.php/Main_Page
Ik zou iLiberty+ gewoon gebruiken eerlijk gezegd. Ik wacht wel op 2.0 voordat ik ga pwnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

op dit moment is er in de apple stores in NYC geen iphone beschikbaar, enige idee waar ik em wel kan laten halen???

[ Voor 3% gewijzigd door Geckoo op 21-04-2008 04:17 ]

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op zondag 20 april 2008 @ 06:59:
Cash is geen optie, accepteren ze niet.
Nee, dan was ik ruim 2.5uur kwijt geweest. Moesten ook opzich op tijd in UK zijn bij een andere afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wat ik niet direct terug kan vinden.
hoeveel betaal je nu als je bij een O2 store zo'n iphone koopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Geckoo schreef op maandag 21 april 2008 @ 04:16:
op dit moment is er in de apple stores in NYC geen iphone beschikbaar, enige idee waar ik em wel kan laten halen???
Eerder in dit topic had iemand gepost dat er verschillende electronicazaken zijn die de iphone ook verkopen, ik quote:
IceBlue schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:54:
[...]

Idd een gigantische straat. Ik heb even de factuur voor je opgezocht. Het was in de winkel datavision 445 5th ave. www.datavis.com. Vanaf dit punt van de straat begint het ook pas interessant te worden. Hier liggen ook wel een stuk of 5 mooie electro winkel redelijk kort bij elkaar.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:33
http://www.computeridee.n...p?id=2291157&WT.mc_id=rss

De iPhone verkoopt niet zo goed in Europa. O2 en T-Mobile hebben de vraag naar iPhones in respectievelijk Groot Brittannië en Duitsland overschat en verlagen de prijs.

Een iPhone met 8GB opslagcapaciteit kost in Duitsland in combinatie met een abonnement momenteel nog maar 99 euro. In Engeland is deze week de prijs gezakt naar 169 pond. Kan ook zijn omdat er een 3G versie staat aan te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:55:
wat ik niet direct terug kan vinden.
hoeveel betaal je nu als je bij een O2 store zo'n iphone koopt ?
GBP 169.--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

murky123 schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:23:
http://www.computeridee.n...p?id=2291157&WT.mc_id=rss

De iPhone verkoopt niet zo goed in Europa. O2 en T-Mobile hebben de vraag naar iPhones in respectievelijk Groot Brittannië en Duitsland overschat en verlagen de prijs.

Een iPhone met 8GB opslagcapaciteit kost in Duitsland in combinatie met een abonnement momenteel nog maar 99 euro. In Engeland is deze week de prijs gezakt naar 169 pond. Kan ook zijn omdat er een 3G versie staat aan te komen
Waarom verlagen ze de prijs dan niet van de 16gb als er een 3G versie aan zit te komen? Het is niet zo dat daar al een 3g chip in zit.

Ik denk eerder dat er in juni een 32gb iPhone aan komt (zonder 3G) en dat er pas volgend jaar (mac world?) een 3G iPhone wordt aangekondigd / released wordt.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Dag retour 80 euro en toestel 211. Laat zeggen dat je om hem op te halen een 300 a 350 euro kwijt bent.. Is wel te doen maar ben benieuwd of het goedkoper is dan bestellen bij een abbo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:52
Kan iemand mij nog even een keer duidelijk alle restricties vertellen die aan dit verhaal kleven.
Als ik het namelijk goed begrijp komt het neer op het volgende:

O2 / carphonehouse
- je loopt naar binnen met je CC
- vraagt om 1, max 2 iphones en zegt dat je uit Nederland komt
- je krijgt die, slaat het verzekeringsvoorstel af
- betaald 169pond/st.
- Ga naar huis, stop je sim-kaart erin, unlockt de iphone en bellen maar..

Right, of zitten er toch meer haken en ogen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga je wel vertellen dat je bij het naar huis gaan en de simkaart erin optie, je hem eerst nog wel moet unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Woei, m'n tante in Engeland heeft er 1 kunnen kopen bij een lokale O2 winkel.
1ste keer vroeg ze om een iPhone zonder abbo wat natuurlijk werd geweigerd.
2de keer vroeg ze om een iPhone terwijl ze het abbo thuis zou activeren via de computer. Toen kreeg ze hem wel mee. :)
Nu nog even wachten tot hij aankomt hier per post. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Ron!n schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:56:
[...]

Eerder in dit topic had iemand gepost dat er verschillende electronicazaken zijn die de iphone ook verkopen, ik quote:

[...]
Ben naar die Data Vision geweest. Kerel zei dat ze geen Iphones verkopen.
Ik zei dan dat er iemand al langsgeweest was voor een Iphone en kerel geloofde het niet.
"we hebben nog nooit Iphones verkocht","we verkopen geen Iphones" ik dan maar naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gebeld naar de o2 Winkel.

uigelecht dat ik uit nl kwam en dat ik geen cc had, en vroeg of ik met me bankpas kon betalen.
Ze vroegen me of ik Meastro had... en dat logo staat op me Rabo pas
En vertelde me dat ik daar mee gewoon kan betalen voor een iphone.

dus moet ik nu gewoon aan nemen dat ik hier mee een iphone kan halen ?
Of begrijp ik het verhaal verkeerd over maestro ? en bedoelen ze daar iets anders mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:43:
dus moet ik nu gewoon aan nemen dat ik hier mee een iphone kan halen ?
Nee, want:
In the United Kingdom, the former Switch debit card system has been rebranded as Maestro and now uses chip and PIN technology. An advertising campaign labels the system as "The new cash". Underneath the branding, however, the system is still the old Switch one and the cards are still fundamentally Switch. For this reason, some visitors from outside the UK may find their Maestro cards declined in shops.
(bron)

[ Voor 5% gewijzigd door mindcrash op 21-04-2008 18:16 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 21:56

TMC

Ik heb wel gewoon met een doodnormale Postbank Giropas (ook Maestro) in de Apple Store betaald. Het verschilt per winkel. Zou het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

TMC schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:19:
Ik heb wel gewoon met een doodnormale Postbank Giropas (ook Maestro) in de Apple Store betaald. Het verschilt per winkel. Zou het gewoon proberen.
In de Apple Store zijn ze wat minder strict wat dat betreft, volgens mij gaan die betalingen ook via het internet. Bij de o2 store worden buitenlandse meastro kaarten geblokkeerd (behalve creditcards)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Mijn iPhone door een (via via) bevriende piloot mee laten nemen, scheelt aardig... Hij is over 2 weekjes bij me als het goed is :)

Nu nog van m'n iPod Touch afkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
R4NCOR schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:13:
Mijn iPhone door een (via via) bevriende piloot mee laten nemen, scheelt aardig... Hij is over 2 weekjes bij me als het goed is :)

Nu nog van m'n iPod Touch afkomen...
Van je touch afkomen, geen probleem hoor, ik heb binnekort ook een iphone, heb al zat mensen die er in geintresseerd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

ik krijg net een bericht uit new york, dat de iPhone heel erg schaars zijn op het moment. weet iemand een store die ze eventueel wel nog zouden hebben???

Dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Geckoo schreef op maandag 21 april 2008 @ 20:53:
ik krijg net een bericht uit new york, dat de iPhone heel erg schaars zijn op het moment. weet iemand een store die ze eventueel wel nog zouden hebben???

Dank!!
Ga naar een AT&T winkel. Veel Applestores zijn uitverkocht.
Houd er wel rekening bij dat er nog local tax bijkomt. In New York is die boven de 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

twaeker schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:49:
[...]

Ga naar een AT&T winkel. Veel Applestores zijn uitverkocht.
Houd er wel rekening bij dat er nog local tax bijkomt. In New York is die boven de 8%.
maar dan kan je em wel nog steeds thuis activeren???
[edit]
heb even gebeld naar at&t op broadway, daar hebben ze em nog dus ik heb er iemand langs gestuurd hopen dat het lukt!!!

[ Voor 16% gewijzigd door Geckoo op 21-04-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma is aan te raden om een Iphone te unlocken en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
iLiberty+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
M3 SMGII schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:42:
[...]

Ben naar die Data Vision geweest. Kerel zei dat ze geen Iphones verkopen.
Ik zei dan dat er iemand al langsgeweest was voor een Iphone en kerel geloofde het niet.
"we hebben nog nooit Iphones verkocht","we verkopen geen Iphones" ik dan maar naar buiten
hmm vervelend, had toch echt van meerdere mensen gelezen dat andere zaken deze verkochten.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de UK Apple Store zijn ze weer 269 GBP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
in de UK apple store zijn ze nooit goedkoper geweest. Alleen bij O2 an Carphone warehouse

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
Tot 1 juni geldt de actie officieel, maar ik zie ook staan; While Stock Lasts.

Oftewel, op=op. Wat is de kans dat de verkopen nu lekker gaan en ze prijs weer omhoog doen, en gewoon zeggen dat de voorraad die ze voor deze prijs weg doen, op is?
Zaterdag de 17e mei ga ik waarschijnlijk naar Canterburry. Zouden ze er dan nog zijn in Dover, of moet ik het eigenlijk eerder fixen?

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Opperhoof: Raadpleeg een helderziende :+

kortom: nee dus

[ Voor 21% gewijzigd door cypher21 op 22-04-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:19:
in de UK apple store zijn ze nooit goedkoper geweest. Alleen bij O2 an Carphone warehouse
Klopt, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb sinds december 2007 een HTC P3600. Je kan er echt alles mee, alleen 'it just doesn't work' :) . Daar bedoel ik mee dat het gewoon traag hakkelig en windows is.... De Iphone heeft me altijd iets geleken alleen waren de prijzen verschikkelijk hoog waardoor ik deze gedachte in een hoekje heb gezet. Deze week is deze gedachte weer uit het hoekje gekomen.
Mijn idee is dus om in de week van 12 Mei naar Londen te gaan, de Iphone bij de O2 store te kopen voor 169GPB en mijn P3600 voor ca €200,- verkopen.
Over een aantal dingen heb ik al nagedacht:
- Een eigen 1e creditcard heb ik al besteld (pas 19 jaar oud) om dus te kunnen betalen.
- 's middags per vliegtuig en dezelfde dag 's nachts/ochtend terug met het vliegtuig.

Alleen heb ik ook nog wat vraagjes:
- Bij de O2 store gaan ze er denk ik vanuit dat je gelijk een abbonement neemt/ activeerd. Maar zoals ik de voorgaande berichten lees is het dus als NLer het beste om de telefoon zelf de activeren via internet. Ik heb me laptop dan bij me. Dus kan ik dan gewoon zeggen 'OWW sorry, I have to hurry, I'll activate it later with my notebook this afternoon, so thankyou, goodbye.' Of kan dat niet zomaar en moet dat standaard in de winkel zelf?

- De grote vraag blijft natuurlijk of de telefoon op dat tijdstip in Londen niet toevallig 'out of stock' is. Maar ik zag op de O2 website dat er iets van acht 02 stores zaten. Maar hebben die ook allemaal de Iphone?

- Omdat je normaal niet met een NL ip adress op de O2 store kan kijken, heb ik dit alsnog gedaan via een online proxy. Het lijkt erop dat je daar ook de 'availability' checken van de Iphone per winkel. Maar de online proxy weigert dat soort postscripts/type website te laten zien.

- Wie heeft er ervaring met reistijden vanaf Stansted naar het centrum van Londen (O2 store, in dit geval).

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
@Mickezz

- Zorg eerst dat je kunt betalen ;) kijk daarna verder. Normaal gesproken zou je gewoon thuis via iTunes moeten/kunnen activeren

- Voorraad is iets waar niemand een antwoord op kan geven (kijk 2 posts boven je)

- Om van stansted - victoria station te gaan heb je meerdere mogelijkheden. Goedkoopst is de bus (+/- €20,- retour te krijgen op het vliegveld) die duurt er een uur over. Je kunt ook zelf met de trein dan ben je er wat sneller alleen ik heb geen idee wat dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 17:37

911GT2

en blazen maar!

Iphone wordt ook in europa goedkoper.
Maar ik wacht nog steeds even op de 2gen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
Geckoo schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:56:
[...]
maar dan kan je em wel nog steeds thuis activeren???
[edit]
heb even gebeld naar at&t op broadway, daar hebben ze em nog dus ik heb er iemand langs gestuurd hopen dat het lukt!!!
Ja, dat maakt kwa activeren niets uit. Gisteren nog gedaan. Gewoon met de AT&T kaart erin.
Als je klaar bent zegt ie 'No Network', logisch. Dan je NL simkaartje erin en bellen maar.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had al een lijstje gemaakt wat het zou kosten als ik op 13 mei met mn vriendin van Weeze naar Stansted zou gaan:
Reis naar Londen Dinsdag 13 Mei

Vlucht: €20 (€40 totaal)
Parkeren: €4,50 (€9 totaal)
Diesel: €4,50 (110KM - €9 totaal)
Tube: €10 (Oyster Card Zone 1-3 - €20 totaal)
Stansted Express: €29 (€58 totaal)

Reiskosten totaal: €68 p.p.
Heb zelf al een iPhone, maar als ik er dan twee zou kopen en weer doorverkoop heb ik dit reisje er aardig uit!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Speedfight schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:01:
Ik had al een lijstje gemaakt wat het zou kosten als ik op 13 mei met mn vriendin van Weeze naar Stansted zou gaan:

[...]

Heb zelf al een iPhone, maar als ik er dan twee zou kopen en weer doorverkoop heb ik dit reisje er aardig uit!
Vlucht 20 euro? Ik weet niet hoe je dit wil doen maar dit lijkt me vrijwel onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Royal schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:38:
[...]

Vlucht 20 euro? Ik weet niet hoe je dit wil doen maar dit lijkt me vrijwel onmogelijk
Vul het zelf maar in op www.ryanair.com is inclusief toeslagen en belastingen!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:42
wrm nie met de boot ... nog goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Speedfight schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:05:
[...]

Vul het zelf maar in op www.ryanair.com is inclusief toeslagen en belastingen!
Wat doe ik verkeerd dan?

Afbeeldingslocatie: http://upload.roysterken.nl/files/thumbs/8174Picture%203.png
Klik voor groter

[ Voor 8% gewijzigd door Royal op 22-04-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Andere dag kiezen. Heen kan je wel voor 10 euro, terug niet. Er zijn genoeg dagen waarbij beiden 10 euro zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Speedfight schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 16:01:

[...]

Een zone 1-2 metrokaartje voor een dag is iets van 6 pond, dat is goedkoper dan 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar waren ze vandaag uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Royal schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:
[...]

Wat doe ik verkeerd dan?

[afbeelding]
Klik voor groter
Je moet een dagje of 2 later zijn.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Royal schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 17:36:
[...]

Wat doe ik verkeerd dan?

[afbeelding]
Klik voor groter
Je pakt Eindhoven.. Ik vlieg via Dusseldorf Weeze (is 40min rijden voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Zijn (via Ryanair) inderdaad genoeg dagen voor 20e incl. taxes ('s ochtends heen, 's avonds terug). In mei zijn er nog 7 dagen beschikbaar waarop dit mogelijk is, waarvan 15 mei de eerstvolgende.

Houd er echter wel rekening mee dat je op Stansted aankomt, om daarvandaan in het centrum te komen kost je weer een paar tientjes (uit m'n hoofd gezegd 30e?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 12:17

swtimmer

Ontrafelt het leven!

equinoxe schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:35:
[...]

TNT gebruikt zogenaamde "door douane goedgekeurde lijsten met verzendkosten".
Dat wil zeggen dat zij je een rekening presenteren die vele malen hoger is dan de daadwerkelijk verschuldigde bedragen.
(verzendkosten zijn bij btw telling inbegrepen)
Ik heb dit meerdere keren gezien.
Het "mooiste" was toen ik voor 40 USD aan producten liet komen uit China, de verzendkosten waren 25 USD. TNT rekende doodleuk 55 EURO aan invoerkosten...
Navraag leerde dat de door hun gehanteerde verzendkosten wel opvallend hoog waren.
Ik heb dit nu dus zelf ook (niet met een iPhone, maar wel een product uit amerika). Het totaal pakket incl verzending is 100 euro en TNT doet er een leuke "EPG uit btnl,kosten" bij van 50 euro :S. Heb jij hier toen zelf achteraan gebeld en valt hier wat aan te doen? Ze laten me dus zo te zien BTW betalen over iets wat er helemaal niet is. Waarom moet er trouwens BTW over de verzendkosten? Dat voer ik toch niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickezzz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:54:
- Bij de O2 store gaan ze er denk ik vanuit dat je gelijk een abbonement neemt/ activeerd. Maar zoals ik de voorgaande berichten lees is het dus als NLer het beste om de telefoon zelf de activeren via internet. Ik heb me laptop dan bij me. Dus kan ik dan gewoon zeggen 'OWW sorry, I have to hurry, I'll activate it later with my notebook this afternoon, so thankyou, goodbye.' Of kan dat niet zomaar en moet dat standaard in de winkel zelf?
Ze gaan er net als in de Apple store vanuit dat je je iPhone gewoon thuis via iTunes activeert. Dus die hele smoes heb je niet nodig.

Bij het betalen vragen ze wel om een adres, telefoonnummer en e-mail adres. Dit is niet voor een contract, maar is gewoon een vereiste als je bij de O2-winkel iets koopt (ik vermoed voor de verzekering). Als adres kan je je ho(s)tel opgeven, als telefoonnummer kan je bijv. een Xoip-nr geven en voor e-mail, maak een Gmail aan zou ik zeggen.

N.a.v. bovenstaande heb ik letterlijk in de winkel gezegd dat ik hem naar het buitenland wilde nemen, en wilde unlocken. Ik had toevallig een aardige verkoper want het kon hem weinig schelen.

Check anders www.o2.co.uk (je hebt wel een Britse proxy nodig voor sommige artikelen). Daar staat letterlijk dat de persoon die de iPhone koopt, niet degene hoeft te zijn die hem activeert. Je kan dus ook zeggen dat je hem cadeau wilt doen en daarom niet je eigen adresgegevens op wilt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:30:
[...]

Ze gaan er net als in de Apple store vanuit dat je je iPhone gewoon thuis via iTunes activeert. Dus die hele smoes heb je niet nodig.

Bij het betalen vragen ze wel om een adres, telefoonnummer en e-mail adres. Dit is niet voor een contract, maar is gewoon een vereiste als je bij de O2-winkel iets koopt (ik vermoed voor de verzekering). Als adres kan je je ho(s)tel opgeven, als telefoonnummer kan je bijv. een Xoip-nr geven en voor e-mail, maak een Gmail aan zou ik zeggen.

N.a.v. bovenstaande heb ik letterlijk in de winkel gezegd dat ik hem naar het buitenland wilde nemen, en wilde unlocken. Ik had toevallig een aardige verkoper want het kon hem weinig schelen.

Check anders www.o2.co.uk (je hebt wel een Britse proxy nodig voor sommige artikelen). Daar staat letterlijk dat de persoon die de iPhone koopt, niet degene hoeft te zijn die hem activeert. Je kan dus ook zeggen dat je hem cadeau wilt doen en daarom niet je eigen adresgegevens op wilt geven.
Gewoon zegen dat je geen verzekering nodig hebt en dat je al via de bank verzekerd bent, dan vragen ze om geen gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
je kan idd als voor 20 euro een dag retour vliegen.. :S vet vaag voor zo'n bedrag.

wie heeft er vaker gevlogen met raynair ?

Als je op het vliegveld ben , is het dan simpel om bij zo'n store te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
wd200 schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:52:
je kan idd als voor 20 euro een dag retour vliegen.. :S vet vaag voor zo'n bedrag.

wie heeft er vaker gevlogen met raynair ?

Als je op het vliegveld ben , is het dan simpel om bij zo'n store te komen ?
Heb ik gedaan. Het is in werkelijkheid 28 euro omdat er nog administratiekosten later bijkomen ofzo. Maar goed, je vliegt naar Stansted. Vanaf daar moet je naar Londen, dit kan met de Standsted express, een trein die elk kwartier rijdt. Een retourtje voor deze trein is eveneens 28 euro (bizar genoeg). Vervolgens een metrokaartje, dat kost iets van 6 pond en dan kan je de hele dag in zone 1 en zone 2 vertoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
MarcoC schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:56:
[...]
Heb ik gedaan. Het is in werkelijkheid 28 euro omdat er nog administratiekosten later bijkomen ofzo. Maar goed, je vliegt naar Stansted. Vanaf daar moet je naar Londen, dit kan met de Standsted express, een trein die elk kwartier rijdt. Een retourtje voor deze trein is eveneens 28 euro (bizar genoeg). Vervolgens een metrokaartje, dat kost iets van 6 pond en dan kan je de hele dag in zone 1 en zone 2 vertoeven.
is ook een goede 50 euro. dan komt het al op 270 euro, nog steeds veel goedkoper natuurlijk als hier kopen maar ik dacht dat ik er voor die 20 euro kon zijn :P

Je moet er natuurlijk gelijk 2 halen en er 1 doorverkopen doen de meeste zeker ?
Met welke CC hebben jullie betaald ?

garantie heb je sowieso niet toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Net m'n ticket naar London Stansted via RyanAir geboekt voor maandag 12 mei. :)
Ik heb alles een beetje nagechecked zoals MarcoC zei. Dan kom je op 58 euro retourtje uit (Alleen vervoer).
Naar welke winkel van de 9 O2 shops in london kan ik het beste gaan? Ik kan wel gewoon in een routeplanner uitzoeken welke het dichtst bij is vanav Liverpool station, maar dan weet ik nog niet of dat een (grote) O2 winkel is met bijv. grote Iphone voorraad.
Naar welke store ben jij geweest MarcoC? Of anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Niet online
Ik heb net geboekt voor donderdag 15 mei. Niet al mijn iPhones wegkopen mickezzz ;) . Maar ik ga gewoon ook puur voor de ervaring, mijn vriendin heeft nog nooit gevlogen en zijn beide nog nooit in Londen geweest!
PAYMENT DETAILS

*********0.00 EUR Total Fare

********39.96 EUR Taxes, Fees & Charges

********16.00 EUR Passenger Fee: CC

********55.96 EUR Total Paid

[ Voor 6% gewijzigd door Speedfight op 22-04-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrek vrijdag naar Frankrijk, en daar verkopen ze deze dingen ook. Is er een kans dat ik hem in een toeristengebied als Val Thorens tegen kom? En wat zijn de prijzen in Frankrijk? In Engeland schijnen ze nog maar 99e te kosten, dus ik ben heel benieuwd wat ie in Frankrijk kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:08:
Ik vertrek vrijdag naar Frankrijk, en daar verkopen ze deze dingen ook. Is er een kans dat ik hem in een toeristengebied als Val Thorens tegen kom? En wat zijn de prijzen in Frankrijk? In Engeland schijnen ze nog maar 99e te kosten, dus ik ben heel benieuwd wat ie in Frankrijk kost.
In Engeland kost een iPhone 169 Pond oftewel 210 euro. je krijgt nog eens een extra korting van 100 pond als je je abbo activeert. (dan kost hij je 99 euro idd) Maar dat doe je dus als Nederlander niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, duidelijk :)
Nog steeds geen geld, importeren vanuit Amerika is nog duurder...
Maar iemand nog antwoord op de vraag mbt Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Ik ben wel in Val Thorens op wintersport geweest. Ik denk dat je hier niet eens een TV kan kopen, laat staan een Iphone. ValThorens draait volgens mij voornamelijk op wintersport inkomsten. Pistes/Liften/Hotel/Pensions/Restaurants/Uitgaansgelegenheid/etc.. Buiten ValThorens ben ik destijds niet geweest, dus misschien ligt er wel een grotere plaats in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Satch schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:16:
[...]

In Engeland kost een iPhone 169 Pond oftewel 210 euro. je krijgt nog eens een extra korting van 100 pond als je je abbo activeert. (dan kost hij je 99 euro idd) Maar dat doe je dus als Nederlander niet.
100 euro korting bovenop de 169 pond??? Ik dacht dat de 100 euro korting alleen van 269 naar 169 inhield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, denk dat ik dan toch maar naar Engeland moet vliegen als ik terug ben uit Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

mickezzz schreef op woensdag 23 april 2008 @ 00:20:
[...]

100 euro korting bovenop de 169 pond??? Ik dacht dat de 100 euro korting alleen van 269 naar 169 inhield?
Lees z'n post nog eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
Telefoons (uberhaupt elektronica) kan je wel schudden in Val Thorens :D
Ski's kan je er wel kopen trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
Zit er op Engelse airports geen O2 of carephonewarehouse waar je gewoon zo'n Iphone kan scoren trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mickezzz schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 22:46:
Ik heb alles een beetje nagechecked zoals MarcoC zei. Dan kom je op 58 euro retourtje uit (Alleen vervoer).
Naar welke winkel van de 9 O2 shops in london kan ik het beste gaan? Ik kan wel gewoon in een routeplanner uitzoeken welke het dichtst bij is vanav Liverpool station, maar dan weet ik nog niet of dat een (grote) O2 winkel is met bijv. grote Iphone voorraad.
gister was een maat van mij daar en die is langs 4 carphonewarehouses gegaan en daar waren ze allenmaal uitverkocht, ze zijden dat ze ook bij de rest van carphonewarehouses waren uitverkocht en ook bij o2. en dat ze vandaag rond 14:00 weer nieuwe binne kregen. maarja als je daar dan weer niet op tijd bij bent kun je weer een dag wachten.. maar denk dat je op 12mei de rush wel voor bij is en overal wel genoeg op voorraad blijft.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2008 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:26
Mijn reisje is geboekt voor 7mei. Hopelyk zyn ze dan goed op voorraad want ik ben pas om 13.00 in londen. Ik hou jullie zeker op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik was naar de Apple store geweest :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Op Liverpool Street zit een carphone warehouse maar die hebben bijna nooit iPhones op voorraad, er zitten 2 o2 stores op 5 - 10 minuten lopen, maar ik zou de avond van te voren gewoon even rond bellen en een paar iPhone weg laten leggen.

Ik werk zelf in de buurt van Liverpool street, ik ken de omgeving vrij goed :) Stuur gerust een DM als je vragen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10
in de buurt van de apple store @ regent street zitten echt ongelooflijk veel carphone warehouses dus... die zijn makkelijk te vinden :p

oh en een edit:

quote van fok.nl
'De prijs van een iPhone is in het Verenigd Koninkrijk verlaagd met 125 euro. Hierdoor kost een iPhone nog maar 99 euro'
Neem aan dat dit niet klopt? Heb begin deze maand mijn iphone voor 341 euro gekocht, kort hierna werd de prijs van een iphone verlaagd met 100pond in sommige winkels. En schrijven zij dat dit nog een keer gebeurd?

[ Voor 59% gewijzigd door Ashy op 23-04-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperhoof
Ik heb net gebeld met O2 en carphonehouse in Dover. Carphonehouse wil er maar 1 per klant verkopen, de O2 zei er niets van, dus ik hoop op 2.
Maar ze zeiden allebei dat ik een engelse bankpas/rekening nodig heb... Toen ik zei dat ik met creditcard wilde betalen vroegen ze of die in engeland geregistreerd staat....

Kan ik nu betalen met mijn creditcard of niet, anders ben ik best screwed als ik helemaal naar Dover ga zaterdag en dan met lege handen weer terug moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat je die 100pond pas terug krijgt bij het activeren? En dus gewoon 269 moet betalen bij de O2 winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:55:
Is het niet zo dat je die 100pond pas terug krijgt bij het activeren? En dus gewoon 269 moet betalen bij de O2 winkels?
Dat gaat toch om de extra 100,- pond korting? (wat dus 69,- betekent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Je betaald £169 in de winkel, en je krijgt helemaal geen extra £100 korting na activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:43:
Je betaald £169 in de winkel, en je krijgt helemaal geen extra £100 korting na activeren.
Ok... en je zit dus niet zoals hier te klungelen met papieren voor het abonnement? Het is aan jezelf of je het doet via iTunes. Dus betaal je eigenlijk gewoon maar £169 voor een simlock vrije iphone (zodra je m zelf hebt geünlockt natuurlijk..)

Das best een goede deal en een excuus om een weekendje Londen er aan te plakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 14:29
In een nieuwsbericht deze week stond dat de iPhone in Duitsland nog maar 99euro kost. Is de iPhone in Duitsland ook na aanschaf pas te activeren? Is Duitsland dan niet ook makkelijker dan Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
cmegens schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:42:
In een nieuwsbericht deze week stond dat de iPhone in Duitsland nog maar 99euro kost. Is de iPhone in Duitsland ook na aanschaf pas te activeren? Is Duitsland dan niet ook makkelijker dan Engeland?
nee, de VS en UK zijn de enige landen waar je de iPhone mee kan krijgen zonder direct een abonnement af te sluiten, vandaar dat de andere landen links worden gelaten ;)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
Opperhoof schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:30:
Maar ze zeiden allebei dat ik een engelse bankpas/rekening nodig heb... Toen ik zei dat ik met creditcard wilde betalen vroegen ze of die in engeland geregistreerd staat....

Kan ik nu betalen met mijn creditcard of niet, anders ben ik best screwed als ik helemaal naar Dover ga zaterdag en dan met lege handen weer terug moet...
Hoe hebben andere mensen dat hier gedaan? gewoon met een Nederlandse creditcard? Ik heb namelijk van de week een Postbank (studenten) Creditcard (Mastercard) aangevraagd, dus ik hoop dat ik hiermee gewoon kan betalen. Twee zou helemaal mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:26
Daar ben ik eigenlijk ook wel eens benieuwd naar. Ik ga proberen twee dagen voordat ik vertrek er twee aan de kant te laten leggen door te bellen naar een o2 store. In dat telefoongesprek was ik niet vanzin om te vertellen dat ik met een visa ga betalen die geregistreerd staat in Belgie. Eens in de winkel laat ik alles inpakken en betaal ik met mijn visa, hopelyk zien ze niet dat die in Belgie geregistreerd staat en kan ik gewoon naar buiten lopen met mijn iphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

ik vertrek van het weekend naar Glasgow, heb door dit topic gelezen en ben eigenlijk best benieuwd wat hier de mogelijkheden zijn.

Als ik het goed zie valt de prijs dus mee, en kan je in 02 shop of carphoneshop er eentje halen (mits op voorraad) waarbij je aangeeft dat je online de abo zult kiezen.

Vervolgens kan je iliberty+ gebruiken om hem in NL te unlocken en viola, je hebt een iphone waar je je nederlandse sim in kan stoppen?

Is dit correct?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.