[iPhone] Importeren deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:28:
Ok het is officieel; Hier in Engeland is een er iPhone 8gb pricecut, de 8gb versie kost nu £169,- bij o2 en carphonewarehouse.

Op de Apple website (ook apple store) is hij nog steeds £269,- Ik ben alleen bang dat als je de iPhone bij O2 of Carphonewarehouse koopt je in de winkel moet aanmelden voor een contract, hoe zouden ze anders zon pricecut kunnen financieren? Maar dat gaan we vanmiddag maar eens proberen bij de lokale O2 winkel.

Geinig nieuws, de 8gb iPhone is nu £30,- cheaper dan de 8gb iPod Touch
Het is op het moment volgens mij exact hetzelfde als in Duitsland, spotgoedkoop, maar wel met sponsoring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb es een interessant vraagje waar ik geen antwoord op kreeg.

Ik zou graag via USA2NED een iPhone bestellen. Tot dusver geen probleem.
Maar ik ga binnenkort op reis naar Hong Kong. Daar hebben ze geen "officiële" iPhone, anders zou ik 'm daar kopen.

Maar... wat als ik mijn geimporteerde iPhone meeneem op reis? Ga ik aan de douane geen problemen verwachten? Trouwens, of het nu Hong Kong is of een ander land... er is toch altijd risico dat je aan de douane een alerte persoon tegen komt die zegt van "tiens, die iPhone, die wil ik wel es bestuderen".

Hoe los je zoiets op? Factuur meenemen? (als ik via USA2NED bestel, krijg ik dan een factuur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:10:
Geen antwoord van de douane bedoelde ik dus! (ik had even gebeld, maar ze wilden mij niet antwoorden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:40:
[...]

Het is op het moment volgens mij exact hetzelfde als in Duitsland, spotgoedkoop, maar wel met sponsoring. :)
En je zit vast aan een abonnement. De Duitse iPhone zou ik niet echt spotgoedkoop noemen omdat je aan een abonnement van 89 euro per maand vast zit voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Royal schreef op woensdag 16 april 2008 @ 10:28:
Ok het is officieel; Hier in Engeland is een er iPhone 8gb pricecut, de 8gb versie kost nu £169,- bij o2 en carphonewarehouse.

Op de Apple website (ook apple store) is hij nog steeds £269,- Ik ben alleen bang dat als je de iPhone bij O2 of Carphonewarehouse koopt je in de winkel moet aanmelden voor een contract, hoe zouden ze anders zon pricecut kunnen financieren? Maar dat gaan we vanmiddag maar eens proberen bij de lokale O2 winkel.

Geinig nieuws, de 8gb iPhone is nu £30,- cheaper dan de 8gb iPod Touch
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen. Hou ons op de hoogte!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:32:
[...]
En je zit vast aan een abonnement. De Duitse iPhone zou ik niet echt spotgoedkoop noemen omdat je aan een abonnement van 89 euro per maand vast zit voor 2 jaar.
Ik bedoel natuurlijk dat de iPhone zelf spotgoedkoop is. En inderdaad, wel met een vast abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Abo prijzen voor de iPhone zijn hier niet veranderd.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
abo prijzen zijn HIER niet veranderd???

Waar is HIER?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Bij O2 hoef je net als in de Applestore pas thuis je abbo te kiezen.
Source:
http://forum2.mobile-revi...p?p=689806&postcount=3044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ja, maar aangezien ze deze "stunt" doen, kan het ook zijn dat je er meteen een duur abonnement in de bij af moet sluiten.
We wachten iig op de eerste meldingen uit de UK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

cypher21 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:15:
abo prijzen zijn HIER niet veranderd???

Waar is HIER?
Anders lees je mijn eerdere post even en de discussie er onder, daarnaast staat in mijn signature en profiel waar ik woon.
cypher21 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:32:
Ja, maar aangezien ze deze "stunt" doen, kan het ook zijn dat je er meteen een duur abonnement in de bij af moet sluiten.
We wachten iig op de eerste meldingen uit de UK :)
Nogmaals, check mijn eerdere post, de Abo prijzen zijn niet gewijzigd

[ Voor 38% gewijzigd door Royal op 16-04-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bedankt voor de uitleg ;)

Ik zie geen handtekeningen want dat vind ik irritant, en de andere berichten stonden op de vorige pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wacht ongeduldig op enige uitleg. Ik heb mijn iPhone zaterdag aangeschaft in Londen. Zou zonde zijn moest ik er nu 100pond minder voor kunnen betalen. Nu, het zou me wel raar lijken dat je ze daar zonder contract af te sluiten voor deze prijs meekrijgt.

Ook zag ik dat als je je iPhone binnen de maand hebt aangeschaft, je van Apple een voucher krijgt van 100pond. Enige mogelijkheid om die voucher ook hier te innen? In principe moeten ze dat toch doen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accepteren ze bij een Carphonehouse of O2 winkel ook Maestro kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:59:

Ook zag ik dat als je je iPhone binnen de maand hebt aangeschaft, je van Apple een voucher krijgt van 100pond. Enige mogelijkheid om die voucher ook hier te innen? In principe moeten ze dat toch doen, niet?
Je moet het abonnement hebben afgesloten voordat je zo'n voucher krijgt. En ze moeten niks, het is hun keuze om dat te bieden aan klanten. Je kan wel terug gaan naar London, geld terug vragen, en een nieuwe meenemen (mits iPhone onbeschadigd ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Als ik het dus goed begrijp (blond O-) ) dan kan je nu dus in Engeland voor 209 euro een Iphone aanschaffen zonder abbo en dan thuis 'activeren'?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:10:

Ik zou graag via USA2NED een iPhone bestellen. Tot dusver geen probleem.
Maar ik ga binnenkort op reis naar Hong Kong. Daar hebben ze geen "officiële" iPhone, anders zou ik 'm daar kopen.

Maar... wat als ik mijn geimporteerde iPhone meeneem op reis? Ga ik aan de douane geen problemen verwachten? Trouwens, of het nu Hong Kong is of een ander land... er is toch altijd risico dat je aan de douane een alerte persoon tegen komt die zegt van "tiens, die iPhone, die wil ik wel es bestuderen".

Hoe los je zoiets op? Factuur meenemen? (als ik via USA2NED bestel, krijg ik dan een factuur?)
Simpel, als je de iPhone netjes volgens de regeltjes hebt geimporteerd (dus al invoerbelasting betaald etc), dan is er niks aan de hand, kan je zelfs al bellend langs de douane lopen.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier vandaag al een iPhone gehaald voor 169£?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag middag (lokale tijd LA) heeft me tante de iPhone verstuurd, en vandaag al binnengehad, dat is echt supersnel!! (FedEx)

Ook is hij verstuurd in een driedubbele envelop zodat hij niet beschadigd raakt (dus geen iPhone doos). Volgens mij is hij op deze manier ook niet ontdekt bij de douane, maar dat weet ik pas over een aantal weken. In ieder geval ga ik nu lekker kloten!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:11:
Iemand hier vandaag al een iPhone gehaald voor 169£?
Hier ben ik erg benieuwd naar. Ik zit er aan te denken naar London te gaan, al is het wel jammer dat je er maar één per persoon mag kopen. Al kan ik natuurlijk wel een paar Carphone Warehouses afstruinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:45
Ik zit er idd ook overna te denken om er voor naar londen te gaan en een paar van die dingen mee te nemen.
Maarja moet eerst zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Maar je kan niet "een paar van die dingen" meekrijgen. Bij Carphone Warehouse moet je erg veel moeite doen om er überhaupt 1 mee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:03:
Maar je kan niet "een paar van die dingen" meekrijgen. Bij Carphone Warehouse moet je erg veel moeite doen om er überhaupt 1 mee te krijgen.
Als ik bijvoorbeeld met de bus zou gaan, kom ik op Victoria Station uit. Dan heb je de keuze uit 7 Carphone Warehouses. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 17:29:
[...]

Hier ben ik erg benieuwd naar. Ik zit er aan te denken naar London te gaan, al is het wel jammer dat je er maar één per persoon mag kopen. Al kan ik natuurlijk wel een paar Carphone Warehouses afstruinen.
Je gegevens worden centraal geregistreerd, of je moet verschillende namen / adressen hebben of weten in de UK ;) Ik zou het gewoon bij de o2 winkel proberen daar registreren ze namelijk niks.

Vandaag helaas geen tijd gehad om naar de o2 store te gaan, het is inmiddels nu ook al weer zo laat dat ik liever naar huis heen ga. Morgen hopelijk wat meer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:29:
[...]

Je gegevens worden centraal geregistreerd, of je moet verschillende namen / adressen hebben of weten in de UK ;) Ik zou het gewoon bij de o2 winkel proberen daar registreren ze namelijk niks.

Vandaag helaas geen tijd gehad om naar de o2 store te gaan, het is inmiddels nu ook al weer zo laat dat ik liever naar huis heen ga. Morgen hopelijk wat meer tijd :)
Ik bedoel dat ik het bij 7 kan proberen. Ik heb zelf geweldige social engineering skills.

Verder.... bij Craphone Warehouse moet je dus wel al je gegevens invullen, bij een O2 store niet? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Lijkt me sterk dat ze je in een O2 store niet direct een contract laten tekenen, geeft ze meer zekerheid. Het systeem met online activatie bestaat gewoon opdat Apple de foontjes zelf zou kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:38
V&A mag op de frontpage en niet op het forum :)

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2008 09:28 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

steven_cooreman schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:40:
Lijkt me sterk dat ze je in een O2 store niet direct een contract laten tekenen, geeft ze meer zekerheid. Het systeem met online activatie bestaat gewoon opdat Apple de foontjes zelf zou kunnen verkopen.
Toch is het zo, heb verschillende iPhones gekocht bij verschillende O2 stores, Ik weet alleen niet of dat na de pricecut van vandaag nog steeds zo is. Ze proberen je alleen een "gratis" verzekering aan te smeren die je uiteraard moet weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 20:20
SuperBoswachter schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:02:
Een dergelijke brief kreeg ik gister van TNT, zij hadden hier echter een kort briefje bij in gedaan, dat ik ook een ebay of paypal betalingsbewijs mits met objectnummer kon bijsluiten. Ik heb op pagina twee van dat formulier dus de europrijzen uitgerekend middels de 1,58 koers en dat ingevuld. Kwam op 311 euro en neem aan dat ik daar belasting over moet betalen.
Heb vandaag het pakketje al aan deur gehad, was natuurlijk niet thuis. Dus morgen komen ze weer, ik moet nog 75,84 betalen, dus 24% komt er ongeveer over de aanschafprijs inclusief verzendkosten heen bij de douane.
Nu maar hopen dat er in ieder geval een iphone in zit, dan heb ik dus 385 euro voor dat ding betaald. Is achteraf wel wat veel nou ze ze in engeland zo goedkoop maken. Stelletje eikels, maar ja hij is t r in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
heel interessant die pricecut, een vriend van mij gaat vrijdag naar londen, als het inderdaad zo is dat bij de o2 store die 8gb zo goedkoop is kan ik wel vragen of hij hem dan daar wil kopen voor mij. Zal het zowiezo wel vragen of hij daar wil informeren.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm balen om dat nu te horen dat ze in Engeland stukken goedkoper worden, raar btw dan ook dat ze dit niet in Amerika doen. Heb eigenlijk een paar dagen geleden mijn iphone gekocht voor 345 via ebay en moet hem nu nog binnen krijgen, gelukkig geen invoerkosten omdat hij uit Duitsland komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik geloof alleen niet dat iemand van ons nou weet hoe het precies zit. Want ik kan me voorstellen dat je die 100 pond korting alleen krijgt als je op dat moment in de winkel je abbonement regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
osc4r schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:07:
Ik geloof alleen niet dat iemand van ons nou weet hoe het precies zit. Want ik kan me voorstellen dat je die 100 pond korting alleen krijgt als je op dat moment in de winkel je abbonement regelt.
Nou, als Engelsman kun je 'm op de site van Carphone Warehouse in ieder geval los bestellen voor 169 pond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Hmm, dat is wel heel netjes dan. Ben overigens blij met mijn 16GB iPhone voor €330,- vanuit Amerika. Die 169,- pond is toevallig ook nu €330,- en dan heb je toch maar 8GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasBeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-01 09:37
Een goede kennis van mij is vandaag in Londen 3 Carphone warehouses afgestruind en hij moest bij alle 3 meteen een contract tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
osc4r schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:20:
Hmm, dat is wel heel netjes dan. Ben overigens blij met mijn 16GB iPhone voor €330,- vanuit Amerika. Die 169,- pond is toevallig ook nu €330,- en dan heb je toch maar 8GB!
169 pond is ongeveer 209 euro ;) ik zat trouwens een hele tijd met de GWK site geld om te rekenen maar daar klopt dus geen hout van :o zie hier: http://www.travelex.com/n....asp?content=cnv&lang=NLD

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

osc4r schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:20:
Terug naar school jij!

169.00 GBP = 209.012 EUR

1 GBP = 1.23676 EUR
1 EUR = 0.808565 GBP
BasBeer schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:22:
Een goede kennis van mij is vandaag in Londen 3 Carphone warehouses afgestruind en hij moest bij alle 3 meteen een contract tekenen.
Ik heb verhalen gehoord van vrienden hier (in Londen) dat er bij de o2 shop weinig veranderd is, maar dit kan ik zelf niet bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Ow lol, waarschijnlijk heb ik iets verkeerd ingetoetst dan op www.xe.com, want daar heb ik het gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osc4r schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:59:
Ow lol, waarschijnlijk heb ik iets verkeerd ingetoetst dan op www.xe.com, want daar heb ik het gedaan :P
hoe kom je aan een 16 GB voor 330 euro? Doe je goed ;) Vond dat ik de mijne al best voordelig had.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
M'n neef is naar Amerika geweest en heeft hem daar voor me aangeschaft. Was met de huidige koersen etc in totaal €335,- kwijt (ik heb dus beetje gesmokkeld :D). Dit was inclusief de state-tax die er dus nog bovenop kwam.

Dit komt in elk geval van z'n CC-rekening, dus ik neem aan dat dat gewoon klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Kan je 'm wel gelijk meenemen voor £169??
Ik had ergens gelezen dat je het geld later weer terugkrijg ofzo. Een soort van cashback actie.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik ben nu toch wel heel benieuwd hoe het echt zit. Is er al iemand geweest die heeft geprobeerd om een toestel te halen voor deze prijs?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ben ook aan t overwegen om voor een iPhone te kiezen maar ja als je zo'n ding nog nooit in het echt hebt gezien :S en dan moet gaan importeren... Denk dat ik beter tot Juni kan wachten in de hoop op een update of misschien ook eindelijk een release in Nederland?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:12:
Kan je 'm wel gelijk meenemen voor £169??
Ik had ergens gelezen dat je het geld later weer terugkrijg ofzo. Een soort van cashback actie.
Dat zou mooi ruk zijn. Ik ga a.s. zaterdag naar de UK voor andere zaken, maar moet ook even 6 Iphones mee terug nemen.

Ik zie nergens succes stories staan helaas, dus weet niet hoe ver ik kom. Zie het wel gebeuren.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:51
Voor wie het interreseert: A Mac in den bosch heeft sinds gisteren iSkin hoesjes voor de iPhone, ik heb er voor mn broertje een gekocht.
http://www.iskin.com/revo_overview.html
Ze hebben voor zo ver ik gezien heb alleen de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een thread (momenteel 174 pagina's) uit de UK.
Zo te zien kun je gewoon bij O2-winkels naar binnen lopen en betalen met je creditcard.

http://www.hotukdeals.com...ead.php?t=171022&page=171

Eén van de replies:

"i got mine from O2 and the only thing i was asked to do was "put card in, and insert pin when asked" that was it. no name, no address, no paperwork, no signature. nothing. walked out job done"

De 100 GBP cashback geldt daarbovenop (wordt dan dus slechts GBP 69,00) maar alleen wanneer je een contract afsluit.

Ziet er veelbelovend uit.

Overigens maar één per klant (zie thread)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Laatst online: 21-08 18:10
Maar blijkbaar kan je dus wel gewoon die iphone in de O2 store halen voor 169 pond zonder problemen?

Ik ga maar eens even een belletje doen dan, vriend van m'n broer woont in de UK die kan er vast wel een voor me halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_bos schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:36:
Maar blijkbaar kan je dus wel gewoon die iphone in de O2 store halen voor 169 pond zonder problemen?
Ik ben erg benieuwd naar een concreet antwoord op deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:55

Fjeze

AllesPerfect!

ja ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar...
En kan je nu ook gewoon met Pin betalen of moet het met een CreditCard?

Ik las hier ergens dat iemand in de Apple store (geloof ik) met pin betaald had.
heeft iemand hier antwoord op?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik ook al meerdere kerel gelezen, volgsn mij kan je dus idd wél met een bankpas betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Toevallig heb ik familie in Engeland wonen en zit er een O2 shop in hun woonplaats.
Ga vanavond maar even bellen of ze binnenkort bij die shop naar binnen willen lopen en een iPhone voor mij willen scoren zonder enige verplichtingen. :9 Laat wel weten of het gelukt is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13-09 22:11
Even een stukje uit een post die net op iphoneclub.nl is geplaatst:
Ok live verslag vanuit London :P

Ik heb nu 2 iPhone 8GB voor 169 pond gekocht. Ben bij stuk of 7 Carphone Warehouse geweest en kreeg telkens de vraag of ik een UK bankpas had. Dat is nu hun plicht om te vragen anders krijg je er geen een mee. Gisteren hebben ze teveel verkocht dus nu alleen maar via UK bankpas. Geen cash of Creditcard. Ben ook bij een paar o2 winkels geweest en daar zijn ze allemaal uitverkocht.

Hoe kom ik er toch aan? Bij een carphone warehouse vroeg ik om een iphone en hij pakte er een voor mij. Ik dacht het zal wel weer niet kunnen met met Nederlandse bank of cc pas. Ik gaf me CreditCard en hij ging hem gewoon afrekenen, hij vroeg nog naar een adres en ik zei van dat ik niet van hier ben, toen heeft hij maar wat ingevuld. Toen afgerekend met nederlandse CC :-) Daarna vroeg hij wil je er nog 1..... hmmmm ik zei ja graag... hij zei van dan moet je over 30min. terugkomen... ik lekker koffie gedronken en daarna teruggegaan.... en kreeg er nog 1 mee op de zelfde manier....:P

Adres van van de The Carphone Warehouse is Oxford street 272-274, vlakbij de Apple Store, vragen naar James... :-)

Nu ben ik in de Apple Store op Regendstreet dit te typen...... :-)
Met een beetje moeite doen kom je dus al een heel eind :)

En van dezelfde user nog een nieuwe reactie:
hoppa en nog 1 bij een carphone warehouse in soho.... vraagde helmaal niks, kreeg zo mee, met CC betaald!

[ Voor 6% gewijzigd door Razer op 17-04-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm is dit een tijdelijke actie? want kom helaas pas in juli in de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13-09 22:11
Phusebox schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:08:
hmm is dit een tijdelijke actie? want kom helaas pas in juli in de UK?
Tijdelijke actie tot 1 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Razer schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:33:
[...]

Tijdelijke actie tot 1 juni.
jammer geen iphone voor phusebox dus

dan maar een gewone ipod kopen (zonde van t geld eigenlijk maar goed)

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 17-04-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb vandaag verschillende o2 en Carphone Warehouse winkels gebeld (centrum Londen), allemaal uitverkocht. Bij 1 winkel van Carphone Warehouse zouden ze een 8gb iphone voor mij weg leggen alleen was dat een 16gb versie toen ik er kwam, helaas pindakaas .. morgen verwachten ze een nieuwe levering alleen moet je een pre order plaatsen (wel alvast betalen)

Je hoeft je nergens in de winkel aan te melden voor een contract, in sommige winkels heb je een UK meastro card nodig (maar dat is voor mij geen probleem).

Let op: Als je in een o2 winkel wil halen, ze willen je altijd een "gratis" verzekering verkopen die je natuurlijk moet afwijzen (zeg dat je al een verzekering via je bank hebt

Ik ga vanavond nog bij een andere o2 winkel in Kingston (daar woon ik :)) kijken, schijnt dat ze daar nog genoeg te hebben. In dat zelfde complex zit ook nog een Carphone Warehouse .. wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:07:
Ik ga vanavond nog bij een andere o2 winkel in Kingston (daar woon ik :)) kijken, schijnt dat ze daar nog genoeg te hebben. In dat zelfde complex zit ook nog een Carphone Warehouse .. wie weet!
Laat het ons weten ;)

btw, als ik iemand ken in de UK, kan ik deze dan een iPhone 8GB voor 169£ laten bestellen via CarPhone Warehouse online, zonder abo daarbij af te sluiten, en deze dan over 3 weekjes daar gaan laten op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
spijtig dat die actie maar duurt tot 1 juni.
Ben pas vanaf juli vrij. Maar als dat echt zo is, dan ga ik iemand bellen die in UK woont en dat die voor mij een Iphone haalt voor £169!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
169 pond is echt een mooie prijs zeg. Een zeer goede ontwikkeling die hopelijk ook in de USA zal doorzetten.

@Royal: en hoe is het afgelopen? Ben je nog geslaagd in Kingston? Net checkte ik de site van carphonewarehouse, helaas is het niet mogelijk om hier in NL daar iets te bestellen. Ik zou ook dolgraag gebruik willen maken van dit aanbod, heb helaas geen kennissen in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
Inmiddels mag ik ook aanschuiven. Bewust van het feit dat ik wellicht veel teveel betaald heb, ligt hier volgende week ook een iPhone op de mat. € 445,- incl. verzendkosten, op eBay, kan ik wel mee leven gezien de geringe beschikbaarheid elders. Nu maar afwachten. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Z-Dragon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:26:
Inmiddels mag ik ook aanschuiven. Bewust van het feit dat ik wellicht veel teveel betaald heb, ligt hier volgende week ook een iPhone op de mat. € 445,- incl. verzendkosten, op eBay, kan ik wel mee leven gezien de geringe beschikbaarheid elders. Nu maar afwachten. :)
Ik hoop wel dat het een 16GB is voor je, anders is het echt te achterlijk veel geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Gelukt!

Ging erg makkelijk, om 19:58 was ik in de winkel net op tijd! Ik kon er 2 mee krijgen omdat ik aangaf dat ik er ook 1 voor een collega van mij nodig. Die zelfde collega had met het zelfde geintje in de andere o2 store in Kingston ook 2 mee kunnen krijgen.

Voorraad genoeg dus dit weekend proberen we het weer, bij eventueel een andere o2 stores :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
osc4r schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:27:
[...]

Ik hoop wel dat het een 16GB is voor je, anders is het echt te achterlijk veel geld :P
Nope, en ik geef zelf al aan dat het heel wat poen is, maar ik wil 'm gewoon, dus dan eren we de marktwerking. ;) De twee apparaatjes die nu weg mogen leveren wel weer aardig wat op. :)

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
wow gefeliciteerd Royal! Dat gaat echt heel makkelijk dan zeg! Succes dit weekend ook, hopelijk lukt het je weer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:55

Fjeze

AllesPerfect!

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2008 09:30 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op donderdag 17 april 2008 @ 21:30:
Gelukt!

Ging erg makkelijk, om 19:58 was ik in de winkel net op tijd! Ik kon er 2 mee krijgen omdat ik aangaf dat ik er ook 1 voor een collega van mij nodig. Die zelfde collega had met het zelfde geintje in de andere o2 store in Kingston ook 2 mee kunnen krijgen.

Voorraad genoeg dus dit weekend proberen we het weer, bij eventueel een andere o2 stores :D
Heb je met CC of bankpas betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:14
Royal woont in Londen, lijkt me dus dat hij een engelse rekening/bankpas/CC heeft... minder verdacht dan een NL bankpas he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
*knip*

Ik hoop trouwens dat ze in de VS ook snel met een prijsverlaging komen. Is daar eigenlijk enige kans op?

[ Voor 72% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2008 09:32 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
V&A mag op de frontpage en niet op het forum. Daarbij zijn inkoopacties al helemaal uit den boze.

[ Voor 99% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2008 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen is 't voor mij D-day.

Cash mee, CC's en bankpassies. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_bos
  • Laatst online: 21-08 18:10
Mooi morgen gaat ook iemand voor mij even checken in Engeland in de winkel en neemt er gelijk een mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zal misschien vaker gezegd zijn, maar waarom wacht je niet op de 3G iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Omdat mensen dat al roepen sinds vorig jaar? :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:25:
En omdat de 3G Iphone geen €209,- kost als hij uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:25:
En omdat niet iedereen behoefte heeft aan 3G (waaronder ik) :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

En omdat er nog geen 3G iPhone is, en voorlopig ook niet zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen of zondag naar London gaan om een Iphone te kopen. Kan ik daar gewoon met mijn Visa Card in elke winkel een Iphone kopen? (en nog een tip voor een goedkopen vlucht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ryanair is wel goedkoop als je ruim tevoren boekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:24:
Ik wil morgen of zondag naar London gaan om een Iphone te kopen. Kan ik daar gewoon met mijn Visa Card in elke winkel een Iphone kopen? (en nog een tip voor een goedkopen vlucht?)
Dit kan niemand met zekerheid zeggen, als je naar de Apple Store in Regent Street gaat kan je er ongetwijfeld mee betalen maar daar is de 8gb nog steeds £269.00. Bij de o2 winkel is hij £169.00 maar daar kan je sowieso alleen met UK Meastro card of creditcard betalen (of ze nederlandse creditcard accepteren verschilt weer per winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm Ryanair vliegt niet vanuit Amsterdam alleen vanuit Eindhoven en ik kan pas in Mei vliegen. Helaas!!! Ik ga zowiezo morgen naar London effe een gokje wagen....iemand nog een Iphone (misschien kosten delen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:43:
Mmm Ryanair vliegt niet vanuit Amsterdam alleen vanuit Eindhoven en ik kan pas in Mei vliegen. Helaas!!! Ik ga zowiezo morgen naar London effe een gokje wagen....iemand nog een Iphone (misschien kosten delen).
Ik wil je graag pmen maar dat lukt niet :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn kan niet een goedkoop ticket vinden op zo'n korte termijn.
Easyjet is pas goedkoop in Mei 29.49 Euro. Goedkoopste Ticket vanuit Schiphol is rond de 170 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:55:
Easyjet is pas goedkoop in Mei 29.49 Euro. Goedkoopste Ticket vanuit Schiphol is rond de 170 Euro.
Jammer :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
14 mei kan je goedkoop met Ryanair :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zag ik...naja als ik vanavond niks kan vinden dan word het mei dan maar. Weet iemand hoeveel Iphones je per persoon mag kopen in Engeland? (ik dacht 2, maar weet niet of dit officeel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:18:
Ja dat zag ik...naja als ik vanavond niks kan vinden dan word het mei dan maar. Weet iemand hoeveel Iphones je per persoon mag kopen in Engeland? (ik dacht 2, maar weet niet of dit officeel is)
Je mag helemaal geen iPhones kopen in UK ;)

Je moet geluk hebben dat je een medewerker tegen komt die niet volgens de regels werkt want in PhoneHouse moet je tegenwoordig een UK bankpas hebben. Apple Stores doen niet moeilijk over maar daar is de prijs niet veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeds meer twijfel over betalen met een bankpas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het is hier in de US al 2x gelukt om gewoon bij een AT&T store een iPhone te halen met het verhaal dat het voor een vriend is die al bij AT&T is aangesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Logan:
Zou je de mogelijkheid tot het ontvangen van direct messages willen aanzetten? Dan kan ik je een berichtje sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk direct messages staat aan!

Btw, doen ze in de UK nu wel moeilijk over bankpassen? Want that's sucks!
Naja, als ik zo bekijk dan ga ik pas in mei naar London, dan zijn de vliegprijzen voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 5 uur zit ik in de auto naar Calais. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:55:
Al gekeken naar een treinreisje? Ben je waarschijnijk goedkoper en ook nog sneller in het centrum: www.eurostar.com of nshispeed.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniX schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:55:
[...]

Al gekeken naar een treinreisje? Ben je waarschijnijk goedkoper en ook nog sneller in het centrum: www.eurostar.com of nshispeed.nl.
Op dezelfde dag heen en weer met NS HiSpeed is gigantisch duur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep treinreis kost heeeeeeel duur ....rond de 230 euro retourtje. Dus geen optie, maar bedank voor de tip.
Enige optie is als ik ver van te voren ga boeken dan zijn de vluchten het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

vrienden van mijn zijn nu in NYC en kunnen daar een iphone mee nemen voor omgerekend 313 euro (500 dollar) maar dit is wss uit een steegje... lijkt me iet wat riscant iemand ervaring hier meE?

[ Voor 182% gewijzigd door Geckoo op 19-04-2008 02:29 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:54:
Yep treinreis kost heeeeeeel duur ....rond de 230 euro retourtje. Dus geen optie, maar bedank voor de tip.
Enige optie is als ik ver van te voren ga boeken dan zijn de vluchten het goedkoopst.
offtopic:
Iets is heel duur of het kost heel veel, combinaties zijn niet mogelijk
Geckoo schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 02:27:
vrienden van mijn zijn nu in NYC en kunnen daar een iphone mee nemen voor omgerekend 313 euro (500 dollar) maar dit is wss uit een steegje... lijkt me iet wat riscant iemand ervaring hier meE?
Klinkt gewoon als de normale prijs? Wel rekening houden met kans op douane natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
500 dollar exl tax, = 548 dollar incl ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Leftblank schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 02:31:
[...]
Klinkt gewoon als de normale prijs? Wel rekening houden met kans op douane natuurlijk.
doane wordt waarschijnlijk gewoon in de koffer, gebruikt en wel dus vermoed niet dat ze daar moeilijk over gaan doen heb ook geen bonnentje want;
Christoph schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 03:16:
[...]
500 dollar exl tax, = 548 dollar incl ofzo.
zit geen tax overheen aangezien hij uit een steegje komt...
dus 500 is het...

garantie wordt wss moeilijk bij apple dan? :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
bij 2call.nl leveren ze iphones met garanatie wat zijn nog meer webshops die deze prachtige toestellen met garantie leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Laatst online: 20-02-2022
ja heb veel winkels gezien die Iphones te koop hebben in NY.
Heb toch maar niet gekocht want vertrouwde het niet echt. Maar heb horen zeggen dat het mss gerefubished zijn en/of accessoires missen enzo. Weet natuurlijk niet of het echt is.

Heb zelf mijn Iphone gekocht in een niet Apple/AT&T store in NY. Hij had die toestellen bij Apple gekocht toen ze nog in overvloed waren en had er nog stuk of 20 op stock liggen (allemaall 8gb)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.