Is gewoon import.rammes schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:28:
ik was gisteren in barcelona daar zag ik in de taxfree shop een 8gb iphone
(libre) voor 700 euro spanje heeft toch nog geen iphones?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
hey tnx voor je reactie, maar ik snap je nog niet helemaal:Pblaatkipje schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:07:
[...]
Als je een keer met ryanair hebt gevlogen wil je niet naar Amerika in die stoelen
Maar je moet kijken bij die maatschappijen zelf kijken united ofzo.
kun je wat specifieker zijn? wat bedoel je '' kijken naar united''
tnx
Verwijderd
Nog een twede vraag aan me medetweakers
Ik heb gelezen op frontpage dat als je een iphone uit america besteld komt er verzendkosten bij bij het aankoopbedrag en eventueel 19 procent btw
Wat ik niet snap dat mensen 130 dollar voor verzendkosten betalen.(fedex)
Waarom zou je niet voor het goedkoopste nemen en het pakket verzekeren?
Dan accepteer je je de belasting van ong 100 dollar.( 16gb) In plaats zoiezo 130 dollar meer te betalen. En als je dan ook nog eens gepakt wordt met je 130 dollar verzonde pakketje moet je nog eens 19 procent erbij betalen. Toch?
Mensen als ik het fout heb reken het zelf maar even uit.
Alvast bedankt
Ik heb gelezen op frontpage dat als je een iphone uit america besteld komt er verzendkosten bij bij het aankoopbedrag en eventueel 19 procent btw
Dan accepteer je je de belasting van ong 100 dollar.( 16gb) In plaats zoiezo 130 dollar meer te betalen. En als je dan ook nog eens gepakt wordt met je 130 dollar verzonde pakketje moet je nog eens 19 procent erbij betalen. Toch?
Alvast bedankt
United AirlinesVerwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:23:
[...]
hey tnx voor je reactie, maar ik snap je nog niet helemaal:P
kun je wat specifieker zijn? wat bedoel je '' kijken naar united''
tnx
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ikzelf ben met Jet Airways gevlogen, was niet goedkoop(wel goedkoper dan United en American AIR maar wel zeer comfortabel en groot!Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:55:
Is er iemand die een goede site heeft voor vliegtickets naar america. Zo goedkoop mogelijk?
Cheaptickets.com zijn niet zo cheap. Ben op zoek naar low cost flights zoals ryan air.
greetz
Verwijderd
Fedex is vanaf ons (Texas) ongeveer 75 Dollar, tarieven veranderen constant een beetje. 1 iphone per normale post verzekerd kost 30 Dollar maar je loopt dus veel risico dat je iPhone op de grote stapel bij de Hollandse douane terecht komt en ik lees al verhalen van wachttijden van een maand. Maar de keus is er gelukkig.Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:28:
Nog een twede vraag aan me medetweakers
Alvast bedankt
Godverdomme.
Belt m'n neef net vanuit Miami, alle iPhones uitverkocht helaas. Was natuurlijk bekend, maar goed. Einde van de week nog een keer proberen, en anders helaas een dagje naar London (altijd leuk, maar had gekoopt dat het via een andere route kon..)
Belt m'n neef net vanuit Miami, alle iPhones uitverkocht helaas. Was natuurlijk bekend, maar goed. Einde van de week nog een keer proberen, en anders helaas een dagje naar London (altijd leuk, maar had gekoopt dat het via een andere route kon..)
Verwijderd
Ik hoop echt voor de mensen die besluiten om naar Amerika te vliegen om iPhones te halen dat er voorraad is in de winkels, want veel winkels hebben dus vaak niets op voorraad. Je mag er trouwens maar maximaal 5 kopen en alleen via een creditcard.M3 SMGII schreef op zondag 06 april 2008 @ 20:33:
[...]
Ikzelf ben met Jet Airways gevlogen, was niet goedkoop(wel goedkoper dan United en American AIR maar wel zeer comfortabel en groot!
Bij ons aan de hogeschool is er een iPhone invasie.

http://digg.com/apple/Thi...h_school_visiting_the_USA
Sommige studenten moesten in JFK 7,5 euro per fles wijn en 50 euro voor zijn iPhone aan de douane betalen. De Belgische douaniers waren toen nog niet wakker zodat de "buit" binnen is.
Je kan het dus proberen, bij ons lukte het vrij goed.

Sommige studenten moesten in JFK 7,5 euro per fles wijn en 50 euro voor zijn iPhone aan de douane betalen. De Belgische douaniers waren toen nog niet wakker zodat de "buit" binnen is.
EDIT: Laat maar ik heb het alrapture schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:30:
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Gamer1009 op 07-04-2008 09:17 ]
Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl
Om een Iphone in London te kopen zie ik op de apple website erg veel adressen staan. Maar er heet er niet echt eentje Apple store. Zijn de Iphones enkel bij de Premium resellers te koop? Of mis ik iets?
Er zit een apple store @ regent stThe Source schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:34:
Om een Iphone in London te kopen zie ik op de apple website erg veel adressen staan. Maar er heet er niet echt eentje Apple store. Zijn de Iphones enkel bij de Premium resellers te koop? Of mis ik iets?
[ Voor 7% gewijzigd door Ashy op 07-04-2008 12:40 ]
Verwijderd
Hallo,
Ik volg dit topic al een tijdje en overweeg nu zelf heel sterk om de Iphone aan te schaffen.
Wat ik uit alle reacties begrijp is het verstandig om hem in amerika via www.apple.com te bestellen.
Deze dan naar bv. naar USA2NED te laten sturen en van daaruit naar nederland.
Nou, zit er bij die Iphone van 399 bij apple.com een 2 jarige overeenkomst met AT&T. Hoe zit het daarmee?
Als ik hem hier in nederland dan eindelijk heb. Dan wil ik hem uiteraard wel laten unlocken en de Nederlandse dingen erop laten zetten. Kan ik dit zelf doen, of moet ik hier een bedrijf dat voor mij laten doen?
Alvast harstikke bedankt, mede Iphone lovers! ..
Fitz_Chevalric
Ik volg dit topic al een tijdje en overweeg nu zelf heel sterk om de Iphone aan te schaffen.
Wat ik uit alle reacties begrijp is het verstandig om hem in amerika via www.apple.com te bestellen.
Nou, zit er bij die Iphone van 399 bij apple.com een 2 jarige overeenkomst met AT&T. Hoe zit het daarmee?
Als ik hem hier in nederland dan eindelijk heb. Dan wil ik hem uiteraard wel laten unlocken en de Nederlandse dingen erop laten zetten. Kan ik dit zelf doen, of moet ik hier een bedrijf dat voor mij laten doen?
Alvast harstikke bedankt, mede Iphone lovers! ..
Fitz_Chevalric
Ik denk dat het verstandig is dit topic toch nog eens goed door te lezen, want hierin staan al je antwoorden al genoemd...
Fitz_Chevalric schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:36:
Dat kan inderdaad maar dan moet je wel een creditcard hebben die door appel word goedgekeurd.
Niks de simkaart zit erin maar deze moet je via Itunes activeren. Als je dit niet doet heb je geen overeenkomst.
Dat kun je handig zelfdoen. Check maars: iLiberty+
Dat kan inderdaad maar dan moet je wel een creditcard hebben die door appel word goedgekeurd.
Niks de simkaart zit erin maar deze moet je via Itunes activeren. Als je dit niet doet heb je geen overeenkomst.
[ Voor 5% gewijzigd door Pepperana op 07-04-2008 19:01 ]
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Geweldig. Vandaar dat er geen iPhone meer te krijgen is ..rapture schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:30:
[afbeelding]
Mijn Fedex verzending kostte mij anders maar 52 dollar...van New Jersey in de VS meende ikVerwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:24:
[...]
Fedex is vanaf ons (Texas) ongeveer 75 Dollar, tarieven veranderen constant een beetje. 1 iphone per normale post verzekerd kost 30 Dollar maar je loopt dus veel risico dat je iPhone op de grote stapel bij de Hollandse douane terecht komt en ik lees al verhalen van wachttijden van een maand. Maar de keus is er gelukkig.
Dank je! Zo hopelijk wordt mijn iphone a.s. donderdag meegenomen vanuit de UK, handig als je iemand kent die er wekelijks zit voor zijn bedrijfMclercx schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:38:
[...]
Er zit een apple store @ regent stUitstappen @ oxford circus en na 2 minuten locatie bereikt ^^
2maanden ? ??Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 21:24:
[...]
Fedex is vanaf ons (Texas) ongeveer 75 Dollar, tarieven veranderen constant een beetje. 1 iphone per normale post verzekerd kost 30 Dollar maar je loopt dus veel risico dat je iPhone op de grote stapel bij de Hollandse douane terecht komt en ik lees al verhalen van wachttijden van een maand. Maar de keus is er gelukkig.
shit zeg hee dat ga je toch niet echt menen he,
mijn pakketje (met een ipod 160gig classic erin) staat sinds zondag op
Into Foreign Customs, April 05, 2008, 12:34 pm, NETHERLANDS
Als dat 2 maanden duurt wordt ik gek zeg
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Paar weken is realistischer. Anders moet je even de TNT inklaringsdienst bellen hoe het met je pakket zit.
is mijn pakket bij hun te traceren met de tracking die ik heb via usps ?
Raar trouwens, ik had vorrigeweek schoenen besteld via ebay (max 90's) en die waren er met usps binnen 1 week (maandag>donderdag)
Raar trouwens, ik had vorrigeweek schoenen besteld via ebay (max 90's) en die waren er met usps binnen 1 week (maandag>donderdag)
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 07-04-2008 22:36 ]
Als het goed is wel.Donstil schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:34:
is mijn pakket bij hun te traceren met de tracking die ik heb via usps ?
klantenservice-inklaring@tntpost.nl
Telefoonnummer: 020-5873400 of 020-5873491
Top maar gelijk een mailtje uit geknaldcarfreak02 schreef op maandag 07 april 2008 @ 22:36:
[...]
Als het goed is wel.
klantenservice-inklaring@tntpost.nl
Telefoonnummer: 020-5873400 of 020-5873491
Ik vlieg over een paar weken naar Amerika.. en kom terug aan op Zaventem.. (belgie) hopenlijk liggen de douaniers dan ook te slapen
ik hoop eerder voor je dat ze iPhones hebben in de winkel
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Iemand nog info of de iPhones 8gb en/of 16gb vandaag (dinsdag) weer voorradig zijn in L.A.? (en andere steden)
Ik hoorde namelijk dat Apple elke dinsdag spul binnen krijgt..
Ik hoorde namelijk dat Apple elke dinsdag spul binnen krijgt..
Ik hoorde dat je tegenwoordig ook internationaal kan bellen en op Apple.com telefoonnummers kan opzoeken?
Hoezo zou je niet met een telefoon (wat de iPhone is) internationaal kunnen bellen? En telefoonnummers opzoeken, daar heeft heeft apple de maps voor. Kijk maar naar wat filmpjes over de iPhone van apple.Muthas schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:59:
Ik hoorde dat je tegenwoordig ook internationaal kan bellen en op Apple.com telefoonnummers kan opzoeken?
[ Voor 25% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 08-04-2008 10:07 ]
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Sarcasme is niet aan jou besteed denk ikKarlok[JY-616] schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:04:
[...]
Hoezo zou je niet met een telefoon (wat de iPhone is) internationaal kunnen bellen? En telefoonnummers opzoeken, daar heeft heeft apple de maps voor. Kijk maar naar wat filmpjes over de iPhone van apple.
Hij reageerde op de vraag boven hem. IPV dat iemand dat hier vraagt, kan hij/zij natuurlijk OOK internationaal bellen EN het nummer van de winkel op de internet site vinden
cypher21 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 10:33:
[...]
Sarcasme is niet aan jou besteed denk ik
Hij reageerde op de vraag boven hem. IPV dat iemand dat hier vraagt, kan hij/zij natuurlijk OOK internationaal bellen EN het nummer van de winkel op de internet site vinden
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik baal ervan dat je er niet meer kunt bestellen bij AT&T dan 1. Ik heb er zaterdag 6 besteld (1 bij AT&T en 5 bij apple)
Die van AT&T wordt vanmiddag al bezorgd bij mijn tante. De anderen staan op
Ships by: Apr 14 - Apr 16
Delivers by: Apr 16 - Apr 22
Ach, nog ff geduld dus
Wel jammer dat mijn oordopjes helemaal niet op voorraad zijn:
Ships by: Apr 21
Delivers by: Apr 25
Die laat ik mijn tante wel in een envelop gooien ofzo.
edit:
Vandaag wordt ook mijn iCable bezorgd
kan ik iig de iPhone op de line in van de auto gooien. Heb nog gezocht naar een mooiere oplossing, zodat ik ook met de stuurbediening de iPhone kon bedienen, maar dat werkt nog niet vlekkeloos met de iPhone (iPods wel) en kost me minimaal €300 incl inbouw.
Beetje zonde om dat in een leasebak die over 1 1/2 jaar weggaat te gooien
Die van AT&T wordt vanmiddag al bezorgd bij mijn tante. De anderen staan op
Ships by: Apr 14 - Apr 16
Delivers by: Apr 16 - Apr 22
Ach, nog ff geduld dus
Wel jammer dat mijn oordopjes helemaal niet op voorraad zijn:
Ships by: Apr 21
Delivers by: Apr 25
Die laat ik mijn tante wel in een envelop gooien ofzo.
edit:
Vandaag wordt ook mijn iCable bezorgd
Beetje zonde om dat in een leasebak die over 1 1/2 jaar weggaat te gooien
[ Voor 30% gewijzigd door cypher21 op 08-04-2008 11:07 ]
Verwijderd
Heey,
Hartstikke bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!
Alleen dat over die SIM is nog niet echt duidelijk.
Je zegt dat er geen probleem is als ik hem uit USA haal.
Maar die SIM van AT&T zit erin, betekent dat ook dat hij simlock vrij is?
En dat iLiberty+ maakt dat de telefoon unlockt en zet dat ook nederlandse versie ervan op?
Ik heb wel een creditcard. En volgens mij word deze wel door Apple ondersteund. Het is gewoon een mastercard.
Fitz_Chevalric
Hartstikke bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen!
Alleen dat over die SIM is nog niet echt duidelijk.
Je zegt dat er geen probleem is als ik hem uit USA haal.
Maar die SIM van AT&T zit erin, betekent dat ook dat hij simlock vrij is?
En dat iLiberty+ maakt dat de telefoon unlockt en zet dat ook nederlandse versie ervan op?
Ik heb wel een creditcard. En volgens mij word deze wel door Apple ondersteund. Het is gewoon een mastercard.
Fitz_Chevalric
Pepperana schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:00:
Fitz_Chevalric schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:36:
Dit is niet het unlock topic, die kun je ergens anders vinden.
Bestellen, ontvangen, unlocken/jailbreacken/activeren met AT&T sim erin of zonder SIM, jouw sim erin en bellen maar!
Dat is de volgorde
en ja, je kunt iLiberty+ ervoor gebruiken
Bestellen, ontvangen, unlocken/jailbreacken/activeren met AT&T sim erin of zonder SIM, jouw sim erin en bellen maar!
Dat is de volgorde
Verwijderd
Sorry!
maar hartstikke bedankt!
De mijne gaat snel besteld worden
maar hartstikke bedankt!
De mijne gaat snel besteld worden
cypher21 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 11:09:
Dit is niet het unlock topic, die kun je ergens anders vinden.
Dat is de volgordeen ja, je kunt iLiberty+ ervoor gebruiken
Heb ik al..cypher21 schreef op maandag 07 april 2008 @ 23:49:
ik hoop eerder voor je dat ze iPhones hebben in de winkel
Verwijderd
Uhm, ik vroeg me af of het nog lang duurt voordat de nieuwe iphones in america zijn want onlangs had ik gelezen op iphone club dat er 10 miljoen bestellingen zijn gedaan van nieuwe iphones.
Waar het op neerkomt is: zal ik er spijt van krijgen als ik deze maand importeer? Of wacht tot dat de nieuwe iphones op de markt zijn en die kopen... Ik zal wel balen als de nieuwe iphones midden mei uit komen. Ik kan wel een maandje wachten voor een iphone want dan zou de iphone 16 gb dalen in prijs.
Beetje dillemma voor mij sorry maar mischien hebben jullie goede adviezen.
Alvast bedankt
Waar het op neerkomt is: zal ik er spijt van krijgen als ik deze maand importeer? Of wacht tot dat de nieuwe iphones op de markt zijn en die kopen... Ik zal wel balen als de nieuwe iphones midden mei uit komen. Ik kan wel een maandje wachten voor een iphone want dan zou de iphone 16 gb dalen in prijs.
Beetje dillemma voor mij sorry maar mischien hebben jullie goede adviezen.
Alvast bedankt
Verwijderd
Ik kan ook niet wachten op mijn iPhone. Een vriend brengt er dit weekend eentje mee voor 350euro uit de UK. Iemand nog tips? Ook ga ik een hoesje bij fabrixcase bestellen. Wat een mooie dingen!
edit: even een vraagje. Die vriend van me wilt er 5 meenemen uit de UK. Is dat mogelijk? Zijn er daar nog zoveel op voorraad? Kan je er 5 meenemen uit 1 Apple Store?
edit: even een vraagje. Die vriend van me wilt er 5 meenemen uit de UK. Is dat mogelijk? Zijn er daar nog zoveel op voorraad? Kan je er 5 meenemen uit 1 Apple Store?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 12:44 ]
Kan probleemloos, vandaag gedaan in Londen, bij de Apple Store op Regent Street.Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:13:
Ik kan ook niet wachten op mijn iPhone. Een vriend brengt er dit weekend eentje mee voor 350euro uit de UK. Iemand nog tips? Ook ga ik een hoesje bij fabrixcase bestellen. Wat een mooie dingen!
Ik heb vernomen dat iemand van mijn naaste familie naar atlanta gaat volgende maand. Heeft iemand enig idee hoe het daar zit met de taxen ? Ik vind er niet direct iets over terug
Verwijderd
Op de webwinkel van Apple.com kun je de lokale taxes laten uitrekenen. Je moet alleen een postcode invullen (zoek bv een bedrijf uit Atlanta op en gebruik zijn postcode). Doe dan net alsof je de iPhone wil kopen (vul persoonlijke gegevens in etc) en tada, hij toont je de prijs EN de local taxes.silentkiller schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:31:
Ik heb vernomen dat iemand van mijn naaste familie naar atlanta gaat volgende maand. Heeft iemand enig idee hoe het daar zit met de taxen ? Ik vind er niet direct iets over terug
bedankt voor deze info, even proberen !Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:58:
[...]
Op de webwinkel van Apple.com kun je de lokale taxes laten uitrekenen. Je moet alleen een postcode invullen (zoek bv een bedrijf uit Atlanta op en gebruik zijn postcode). Doe dan net alsof je de iPhone wil kopen (vul persoonlijke gegevens in etc) en tada, hij toont je de prijs EN de local taxes.
Edit:
Voor de mensen die het willen weten, in Atlanta komt het op een totaal van ongeveer 432 dollar (8gb) en dat is iets minder dan 275 euro.
[ Voor 13% gewijzigd door silentkiller op 10-04-2008 23:17 ]
DIe tax-berekening op de apple site klopt niet. Ookal voer je de postcode in!silentkiller schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:12:
[...]
bedankt voor deze info, even proberen !
Edit:
Voor de mensen die het willen weten, in Atlanta komt het op een totaal van ongeveer 432 dollar (8gb) en dat is iets minder dan 275 euro.
Scheelde bij mij met 5 iPhones meer dan $100,- (in mijn voordeel gelukkig
aha ok, ik kom nu uit op 8% taks, naja laat het nog 10 percent zijncypher21 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 23:23:
[...]
DIe tax-berekening op de apple site klopt niet. Ookal voer je de postcode in!
Scheelde bij mij met 5 iPhones meer dan $100,- (in mijn voordeel gelukkig)
Of heb jij er nog eentje op overschot ?
gewoon zoeken op google naar sales tax usa (of georgia als je naar atlanta zoekt)
dit is de eerste hit: Wikipedia: Sales taxes in the United States
georgia heeft dus 4% en iedere county kan daar nog wat local tax over heffen... zo heeft atlanta idd 8% tax in totaal...
dit is de eerste hit: Wikipedia: Sales taxes in the United States
georgia heeft dus 4% en iedere county kan daar nog wat local tax over heffen... zo heeft atlanta idd 8% tax in totaal...
klopt, mijn tante woontin Colorado, daar is het iets minder dan 4%
De berekening op de apple store gaat uit van 8 %
De berekening op de apple store gaat uit van 8 %
Verwijderd
YES!! Zojuist te horen gekregen dat een kennis een 8Gb en 16Gb versie voor me heeft opgepikt in St. Louis.
Dus ik zal binnenkort ook veel meer in de andere iPhone-topics gaan rondneuzen. Weet alleen nog niet welke ik ga verkopen. Maar das een luxe probleem
Nu hopen dat ie zonder moeite langs de douane komt. Ga vanavond maar even shoppen voor accessoires (Invisible Shield etc).
Nogmaals: YES!!!
Nu hopen dat ie zonder moeite langs de douane komt. Ga vanavond maar even shoppen voor accessoires (Invisible Shield etc).
Nogmaals: YES!!!
Vriend van mij gisteren in Londen Iphone opgepikt, vandaag gekregen en ontdaan van alle rotzooi. Daar zijn de iphones volop aanwezig wist hij mij te vertellen. Ga er nu mee spelen
update diefstal bij DHL(van MyUS):
Thanks for your email.
"Your claim has been filed with DHL for the declared value plus shipping charges. Please allow up to 45 business for processing. I apologize for your loss and will update you when your claim has been settled. Thank you.
Please feel free to contact us with any further concerns you may have."
45 business days? Is dat niet een beetje te lang; ik had verhalen gelezen van mensen die het al binnen een weekje terug hadden. Hopelijk gaat het om een foutje!
Thanks for your email.
"Your claim has been filed with DHL for the declared value plus shipping charges. Please allow up to 45 business for processing. I apologize for your loss and will update you when your claim has been settled. Thank you.
Please feel free to contact us with any further concerns you may have."
45 business days? Is dat niet een beetje te lang; ik had verhalen gelezen van mensen die het al binnen een weekje terug hadden. Hopelijk gaat het om een foutje!
Verwijderd
Amsterdam - New Jersey is een stukkie minder ver varen dan Amsterdam - Texas, wij maken dus geen winst met posttarieven of Fedex tarieven en de tarieven verschillen dagelijks iets en hogere olieprijzen etc.RSD1982 schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:21:
[...]
Mijn Fedex verzending kostte mij anders maar 52 dollar...van New Jersey in de VS meende ik
sinds wanneer varen ze met FedEx
ze zijn iets te snel hier om te varen
Verwijderd
Ik kan niet vinden of het mogelijk is om de iPhone niet te flashen (import uit engeland), maar deze in het engels houden i.c.m. mijn KPN Abonnement? Ik wil mits mogelijk niets flashen of tweaken/hacken om de iPhone te gebruiken.
Als je niets eraan wilt doen, dan zul je moeten wachten totdat de iPhone hier uit is en hem hier met abonnement kopen. De telefoons uit Amerika en Engeland zijn allemaal gesimlocked en moeten nog geactiveerd worden. Je zou ook een simlockvrije iPhone uit Frankrijk kunnen halen, maar dat is dan wel een stuk duurder (rond de 700 euro).Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:45:
Ik kan niet vinden of het mogelijk is om de iPhone niet te flashen (import uit engeland), maar deze in het engels houden i.c.m. mijn KPN Abonnement? Ik wil mits mogelijk niets flashen of tweaken/hacken om de iPhone te gebruiken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je zal wel moeten. De telefoon is gelocked en niet geschikt voor Nederlands gebruik. Als je hem een beetje fatsoenlijk wil gebruiken zal je op z'n minst een Nederlands woordenboek en Nederlandse nummerherkenning moeten installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:45:
Verwijderd
Luchtvaartcypher21 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:28:
sinds wanneer varen ze met FedEx
enige mogelijkheid is om hem te kopen in frankrijk met een prepaid kaart van €100 meen ik... dan kan je em precies unlocken en kan je hem met je kpn gebruiken. Maar waarom niet gewoon pwnage? veranderd verder niets aan het toestel als hij eenmaal unlocked is... geen rare trucken nodig om wat dan ook te doen en scheelt je 400 euro...Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:45:
ps. iphone zal NOOIT met kpn geleverd worden, omdat ze geen deal met apple hebben. ze zijn altijd gecracked of regiovrij gemaakt (legaal via frankrijk mss)...
Mijn iphone is al in frankrijk aangekomen na een kleine 6 uurtjes vliegen van VS naar europa.
(weekeinde 12-13 april)
Verstuurd: 11 april
Ontvangst: 14 april
Dat noem ik nou eens een vlotte koeriers-dienst
(Fedex).
(weekeinde 12-13 april)
Dat noem ik nou eens een vlotte koeriers-dienst
De mijne ook alBlowthebullet schreef op zondag 13 april 2008 @ 03:05:
Mijn iphone is al in frankrijk aangekomen na een kleine 6 uurtjes vliegen van VS naar europa.
(weekeinde 12-13 april)
Dat noem ik nou eens een vlotte koeriers-dienst(Fedex).
Verwijderd
Wat ik niet kan vinden (in in ieder geval de openingspost): moet je een UK adres opgeven in de UK winkel? Of is het letterlijk een kwestie van "2 iPhones graag", *betaal met cc* en klaar ben je?
Laatste. Pinnen met je pinpas kan trouwens ook, hoef je alleen maar je handtekening te zetten (en geen pincode).
Idem hier!Wimpsie schreef op zondag 13 april 2008 @ 10:32:
[...]
De mijne ook alZullen wel bij elkaar in het vliegtuig gezeten hebben!
Apr 12, 2008 1:03 AM Departed FedEx location PARIS FR
Misschien een stomme vraag: FedEx geeft aan dat ze het pakketje om 6AM maandag bezorgen, maar als:
1. Als ik niet thuisben, en mijn huisgenoot wel, kan/mag hij het pakketje dan aannemen?
2. Als er niemand thuis is, wanneer komen ze dan weer? En als de koerier helemaal niet weer komt, droppen ze het pakketje dan bij het lokale postkantoor (Enschede)? Lijkt me stug dat ik namelijk dan evt. anders helemaal naar Tilburg oid moet rijden, aangezien daar ergens de dichstbijzijnde FedEx locatie zit...
[ Voor 44% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-04-2008 15:37 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Verwijderd
Gelukkig staat dit allemaal niet op fedex.nlDemon Hunter schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:29:
[...]
Idem hier!Update van FedEx staat helaas nog wel steeds op:
Apr 12, 2008 1:03 AM Departed FedEx location PARIS FR
Misschien een stomme vraag: FedEx geeft aan dat ze het pakketje om 6AM maandag bezorgen, maar als:
1. Als ik niet thuisben, en mijn huisgenoot wel, kan/mag hij het pakketje dan aannemen?
2. Als er niemand thuis is, wanneer komen ze dan weer? En als de koerier helemaal niet weer komt, droppen ze het pakketje dan bij het lokale postkantoor (Enschede)? Lijkt me stug dat ik namelijk dan evt. anders helemaal naar Tilburg oid moet rijden, aangezien daar ergens de dichstbijzijnde FedEx locatie zit...
Lekker sarcastisch weer. Ik heb wel eerst op fedex.com/nl gekeken, maar niet gevonden. Indien je moeite hebt met een bericht kan je de persoon ook gewoon DM-en, iets vriendelijker.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:00:
[...]
Gelukkig staat dit allemaal niet op fedex.nl
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik ben inmiddels ook al weer een week verder,
Mijn pakketje is al een week in handen van de nederlandse douane helaas,
volgens een mailtje van de tnt kan ik mijn pakket "normaal gezien" Maandag na douane formaliteiten ontvangen,
dat zou dus morgen moeten zijn, maar "normaal gezien" is wel handig om dat in je mail te plaatsen, zou het nog 4weken duren dan kunnen ze altijd zeggen " ja normaal gezien wel "
dus schiet je nog niets op
Even voor de vraag hierboven,
Fedex is wel netjes kwa afhandeling,
Ik heb eens een Microsoft zune (vreselijk ding
) uit de vs besteld via fedex, het was er met 4dagen en afhandeling was erg netjes,
Pakketjes geven ze gewoon af aan de gene die de deur opendoet (studentenhuis was bv geen probleem, als er maar iemand tekende)
Maar als je niet thuis bent kun je het ook bij een Fedex point ophalen, ik kon dit toen doen tot 20:00 kan ik me herrineren
Mijn pakketje is al een week in handen van de nederlandse douane helaas,
volgens een mailtje van de tnt kan ik mijn pakket "normaal gezien" Maandag na douane formaliteiten ontvangen,
dat zou dus morgen moeten zijn, maar "normaal gezien" is wel handig om dat in je mail te plaatsen, zou het nog 4weken duren dan kunnen ze altijd zeggen " ja normaal gezien wel "
dus schiet je nog niets op
Even voor de vraag hierboven,
Fedex is wel netjes kwa afhandeling,
Ik heb eens een Microsoft zune (vreselijk ding
Pakketjes geven ze gewoon af aan de gene die de deur opendoet (studentenhuis was bv geen probleem, als er maar iemand tekende)
Maar als je niet thuis bent kun je het ook bij een Fedex point ophalen, ik kon dit toen doen tot 20:00 kan ik me herrineren
Vraagje, Ik ga in juni naar New York en ik wil best graag een Iphone hebben. Nu heb ik in dit topic al meerdere mensen gezien die de telefoon ook uit Amerika hebben gehaald. Is het dan zo eenvoudig om alle software te laten werken en in hoeverre kan je er vanuit gaan dat het ook blijft werken (udates van apple) en is het simlockvrij maken van je GSM ook een simpel klusje?
Verder, doe ik er slim aan om naar een appleshop te gaan oid, of juist niet? En is er al een oordeel over welke versie (aantal GB) je het beste kan kopen (prijs/kwaliteit ratio)?
Verder, doe ik er slim aan om naar een appleshop te gaan oid, of juist niet? En is er al een oordeel over welke versie (aantal GB) je het beste kan kopen (prijs/kwaliteit ratio)?
What's the point of living if you can't feel alive?
Hey MM,-MM- schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:56:
Vraagje, Ik ga in juni naar New York en ik wil best graag een Iphone hebben. Nu heb ik in dit topic al meerdere mensen gezien die de telefoon ook uit Amerika hebben gehaald. Is het dan zo eenvoudig om alle software te laten werken en in hoeverre kan je er vanuit gaan dat het ook blijft werken (udates van apple) en is het simlockvrij maken van je GSM ook een simpel klusje?
Kijk hier eens: http://www.iphoneclub.nl/...7/iphone-software-unlock/
In dit topic staat alle info te vinden om je iPhone te unlocken en jailbreaken
Verwijderd
Situatie:
Mijn moeder is momenteel in de VS. Ze was gister met haar familie naar de Applestore geweest. Ze zou 2 maal een Iphone 16gig kopen. Maar de verkoper heeft gezegd dat je een 2 jarig contract moet afsluiten.
In de startpost staat dat je thuis kan registreren via Itunes. Maw, je betaal 499 ex btw en neemt mee naar huis en daar ga je je abo afsluiten? Tenminste dat gaat gezegd worden tegen de verkoper?
Wat moet ze doen om de telefoons los te kunnen kopen? Zonder contractuele verplichtingen.
Mijn moeder is momenteel in de VS. Ze was gister met haar familie naar de Applestore geweest. Ze zou 2 maal een Iphone 16gig kopen. Maar de verkoper heeft gezegd dat je een 2 jarig contract moet afsluiten.
In de startpost staat dat je thuis kan registreren via Itunes. Maw, je betaal 499 ex btw en neemt mee naar huis en daar ga je je abo afsluiten? Tenminste dat gaat gezegd worden tegen de verkoper?
Wat moet ze doen om de telefoons los te kunnen kopen? Zonder contractuele verplichtingen.
De iphone word in de VS te koop aangeboden zonder een contract te tekenen. De overeenkomst maak je via itunes maar inplaats daarvan unlocken we de iphones zodat we een andere sim erin kunnen doen.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:16:
Situatie:
Wanneer je dus een iphone koopt hoef je nog geen overeenkomst te tekenen dus ben je niet aan een contract verbonden.
Verwijderd
Ik heb mijn moeder nog niet persoonlijk gesproken maar als het bovenstaande klopt (ik ga niet uit dat de poster hierboven liegt) dan zijn de medewerkers in de betreffende winkel wel heel slordig.
Ik ga haar vanmiddag bellen en aangeven dat ze het nog een keer moet proberen en gewoon de 2 I phones meenemen.
Ik ga haar vanmiddag bellen en aangeven dat ze het nog een keer moet proberen en gewoon de 2 I phones meenemen.
Verwijderd
Ze zijn niet slordig, ze willen gewoon niet dat je de iPhone mee naar Nederland neemt en unlockt. Het is natuurlijk overduidelijk dat je moeder een toerist is als ze met de hele familie binnenkomt. Je moeder kan het best in haar eentje gaan, en als ze nog steeds vragen moet ze zeggen dat ze het via iTunes activeert.
--
Mijn tante heeft ook na lang bellen een 8gb kunnen kopen in L.A. De 16 gb was eerder op voorraad maar vrijdag ochtend lokale tijd heeft ze dus toch een 8gb gekocht. Vandaag stuurt ze hem op via FedEx via haar werk, dus ben benieuwd hoelang het erover doet. Gaat het bijv. sneller als je het opstuurd als gift?
--
Mijn tante heeft ook na lang bellen een 8gb kunnen kopen in L.A. De 16 gb was eerder op voorraad maar vrijdag ochtend lokale tijd heeft ze dus toch een 8gb gekocht. Vandaag stuurt ze hem op via FedEx via haar werk, dus ben benieuwd hoelang het erover doet. Gaat het bijv. sneller als je het opstuurd als gift?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 12:29 ]
Ik neem aan dat er in de VS weer iphones zijn? Ik ga namelijk aankomende week naar VS. Zou cool zijn om d'r 1tje op te pikken.
MBP 5,1
Je NEEMT AAN 
"assumption is the mother of all fuckups" om even uit Lock Stock te quoten
Je moet mazzel hebben dat er op die dag een winkel is bevoorraad waar je naartoe kunt, want als ik de berichten lees, blijft is het nog steeds een groot probleem om de apple stores te bevoorraden.
"assumption is the mother of all fuckups" om even uit Lock Stock te quoten
Je moet mazzel hebben dat er op die dag een winkel is bevoorraad waar je naartoe kunt, want als ik de berichten lees, blijft is het nog steeds een groot probleem om de apple stores te bevoorraden.
Verwijderd
Nog nooit met je familie gewinkeld? Ga je altijd alleen naar de stad?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:53: Het is natuurlijk overduidelijk dat je moeder een toerist is als ze met de hele familie binnenkomt.
Thanks ik ga het doorgeven dat ze moet zeggen dat ze via I-Tunes gaat activeren.
Gewoon zeggen dat het een cadeau is voor iemand anders , en dat je daarom thuis wilt activeren. Simpel.
Verwijderd
Thanks!!!carfreak02 schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:43:
Gewoon zeggen dat het een cadeau is voor iemand anders , en dat je daarom thuis wilt activeren. Simpel.
Hoera, m'n neef is door de Douane gekomen zonder extra kosten, en er ligt nu in Groningen een 16GB iPhone op me te wachten
. Geweldig dit
Wat is dit nu weer? Een kennis is in america en wil hem voor mij meenemen, maar in de shop hoorde hij het volgende:
Michael zegt:problem with the phone
Michael zegt: ATT now requires a phone line to be attached to each phone they sell.
Hoe omzeil je dat? Doen alsof het een cadootje is?
Michael zegt: ATT now requires a phone line to be attached to each phone they sell.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Gewoon zeggen dat je hem thuis zelf activeert via iTunes lijkt me. Ik snap in elk geval niet precies wat hij ermee bedoelt, want je connect natuurlijk geen phone line aan de iPhone.. Je krijgt er een simkaart bij, denk dat hij dat bedoelt?
Je moet hem in elk geval gewoon op kunnen laten sturen, unlocken met één van de vele programma's en klaar is kees!
Je moet hem in elk geval gewoon op kunnen laten sturen, unlocken met één van de vele programma's en klaar is kees!
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je opeens een abonnement moet afsluiten bij het aankopen van een iPhone, op laste van ATT.
Ik hoop dat dit zeker niet het geval is, aangezien ik zelf over 2 weken een iPhone wil kopen in de VS.
Ik hoop dat dit zeker niet het geval is, aangezien ik zelf over 2 weken een iPhone wil kopen in de VS.
Maar dus zeggen dat het een kado is voor iemand anders dat gaat niet goed lukken?
Don't know, het is mijn neef in elk geval gewoon gelukt. Aankloppen bij de balie, vermelden dat je een 16GB iPhone wilt en betalen + weglopen. Denk dat het ligt aan waar je hem probeert aan te schaffen, welke medewerker je helpt etc! Denk dat hij het een dag later gewoon nog een keer moet proberen, en dan zal het heus wel goed gaan.
Apple zal je denk ik in elk geval niet gaan dwingen om direct je abbo in de winkel te voltooien. Het is net als met Windows licenties, miljoenen mensen gebruiken Windows ook gewoon illegaal, maar het wordt wel gebruikt, wat toch positief is voor Microsoft. Apple zal wellicht wel balen van de inkomsten die ze missen als de mensen unlocken, maar ze gebruiken toch wel weer een Apple product waar 400/500 dollar voor is neergeteld.
Apple zal je denk ik in elk geval niet gaan dwingen om direct je abbo in de winkel te voltooien. Het is net als met Windows licenties, miljoenen mensen gebruiken Windows ook gewoon illegaal, maar het wordt wel gebruikt, wat toch positief is voor Microsoft. Apple zal wellicht wel balen van de inkomsten die ze missen als de mensen unlocken, maar ze gebruiken toch wel weer een Apple product waar 400/500 dollar voor is neergeteld.
was hij niet gewoon in een AT&T store? daar activeren zij hem voor je... kan me niet voorstellen dat je hem in een superdrukke applestore moet activeren... dan staat iedereen daar een uur in de rij... zijn ze helemaal niet op ingerichtShaidar schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:28:
Wat is dit nu weer? Een kennis is in america en wil hem voor mij meenemen, maar in de shop hoorde hij het volgende:
Verwijderd
Hoi allemaal, mijn kennis heeft dus een iphone gekocht (8gb) en als je het volgens haar via Fedex verstuurd, dat je maar tot 100 dollar verzekerd kan worden, is dat waar? En brengt FedEx je pakketje helemaal aan de deur in Nederland of wordt dat overgenomen door bijv. TNT of DHL?
Groeten
Groeten
je kunt verzekeren tot meer dan $ 100,- het is maar wat je zelf wilt!
FedEx leverd gewoon in NL, dus niets te maken met TNT of DHL
FedEx leverd gewoon in NL, dus niets te maken met TNT of DHL
Verwijderd
Misschien bedoelen ze dat je je thuis telefoon moet geven als je een iPhone wilt kopen, om aan te tonen dat je in de VS woont en/of dat je niet teveel iPhones kunt kopen?Shaidar schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:28:
[i]Michael zegt:problem with the phone
Michael zegt: ATT now requires a phone line to be attached to each phone they sell.[/i]
Maar alsnog, dat zal van de winkel en medewerker afhangen waar je bent.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2008 15:21 ]
Meer dan 3 maand na aankoop/levering heb ik de BTW factuur gekregen voor mijn toestel. 59 euro. Komen ze ook laat mee af...
Daar kan ik nog niet echt vrolijk van worden. Heb net gister de brief waarin ze vroegen om een factuur terug gestuurd, had hem nu eigenlijk wel binnen 2 weken verwacht. Daar moet toch iets tegen te doen zijnPhuncz schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:28:
Meer dan 3 maand na aankoop/levering heb ik de BTW factuur gekregen voor mijn toestel. 59 euro. Komen ze ook laat mee af...

Verwijderd
Beste lezers,
Misschien zal deze vraag wel door veel andere mensen gesteld zijn, echter, het forum is zo groot dat ik er wel even vluchtig ben door heen gegaan maar niks ben tegengekomen dat op mijn 'probleem' lijkt.
Onlangs heb ik een brief ontvangen van TNT. Er ligt namelijk een pakketje voor mijn klaar(iphone's) maar om dit te ontvangen zal ik het bijgevoegde formulier moeten invullen en opsturen. Ik heb niet echt een factuur, wel een ebaybetaling. Ik heb net ook even gebeld met TNT pakketservice en daar wordt mij verteld dat ik het formulier het beste ingevuld kan terugsturen, zo volledig mogelijk. Dan zou ik er een briefje bij moeten doen dat het om een cadeau gaat en daardoor niet voor een betalingsbewijs kan zorgen.
Ik vraag me af wat jullie ervaring is met dergelijke zaken. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Zelf vind ik het ook een beet link om de douane te gaan voorliegen, het gaat uiteraard niet om een gift en het bedrag klopt ook niet. Ik zou dus ook een ebay betalingsbewijs erbij kunnen doen, dan zal ik vast moeten betalen maar krijg ik mijn pakket wel.
Ik hoor graag van jullie....
Groet
Misschien zal deze vraag wel door veel andere mensen gesteld zijn, echter, het forum is zo groot dat ik er wel even vluchtig ben door heen gegaan maar niks ben tegengekomen dat op mijn 'probleem' lijkt.
Onlangs heb ik een brief ontvangen van TNT. Er ligt namelijk een pakketje voor mijn klaar(iphone's) maar om dit te ontvangen zal ik het bijgevoegde formulier moeten invullen en opsturen. Ik heb niet echt een factuur, wel een ebaybetaling. Ik heb net ook even gebeld met TNT pakketservice en daar wordt mij verteld dat ik het formulier het beste ingevuld kan terugsturen, zo volledig mogelijk. Dan zou ik er een briefje bij moeten doen dat het om een cadeau gaat en daardoor niet voor een betalingsbewijs kan zorgen.
Ik vraag me af wat jullie ervaring is met dergelijke zaken. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Zelf vind ik het ook een beet link om de douane te gaan voorliegen, het gaat uiteraard niet om een gift en het bedrag klopt ook niet. Ik zou dus ook een ebay betalingsbewijs erbij kunnen doen, dan zal ik vast moeten betalen maar krijg ik mijn pakket wel.
Ik hoor graag van jullie....
Groet
Een dergelijke brief kreeg ik gister van TNT, zij hadden hier echter een kort briefje bij in gedaan, dat ik ook een ebay of paypal betalingsbewijs mits met objectnummer kon bijsluiten. Ik heb op pagina twee van dat formulier dus de europrijzen uitgerekend middels de 1,58 koers en dat ingevuld. Kwam op 311 euro en neem aan dat ik daar belasting over moet betalen.
Ik neem aan dat dit bericht interessant kan zijn voor diegenen die hem uit de UK willen halen?
http://www.engadget.com/2...00-from-8gb-iphone-in-uk/
http://www.engadget.com/2...00-from-8gb-iphone-in-uk/
Ik betwijfel of hij ook in de Apple store voor dat geld weg zal gaan. Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Misschien niet, maar in de Carphone Warehouse wel (staat expliciet in de bronvermelding). En van die keten is het geweten dat ze de toestellen ook zo verkopen om thuis te activeren...MarcoC schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:59:
Ik betwijfel of hij ook in de Apple store voor dat geld weg zal gaan. Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk.
Ja, maar die doen vaak moeilijk (je moet adresgegevens opgeven) en je kan er maar 1 per persoon kopen.steven_cooreman schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:06:
[...]
Misschien niet, maar in de Carphone Warehouse wel (staat expliciet in de bronvermelding). En van die keten is het geweten dat ze de toestellen ook zo verkopen om thuis te activeren...
Ik kreeg net een mailtje van de TNT
ik had gevraagd waar me pakketje bleef, ligt nu 2weken bij de inklaring, dat is zoals ik hier lees totaal niet lang, maargoed mailen kan nooit kwaad
er is een ipod 160gig naar me op weg, en moet 92euro betalen aan de postbode morgen,
92euro op een bedrag van 220euro inc zending vind ik persoonlijk wel heel erg veel, stuk meer als 19% btw lijkt me
Voor mij nooit meer USPS icm TNT
UPS/DHl/FEDEX of welke koerier dan ook regelen dit veel beter,
mensen laat niets versturen, dit is echt een drame
ik had gevraagd waar me pakketje bleef, ligt nu 2weken bij de inklaring, dat is zoals ik hier lees totaal niet lang, maargoed mailen kan nooit kwaad
er is een ipod 160gig naar me op weg, en moet 92euro betalen aan de postbode morgen,
92euro op een bedrag van 220euro inc zending vind ik persoonlijk wel heel erg veel, stuk meer als 19% btw lijkt me
Via DHL moet je je iPhone niet versturen , want dan krijg je een lege doos thuis.
TNT gebruikt zogenaamde "door douane goedgekeurde lijsten met verzendkosten".Donstil schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 19:48:
Ik kreeg net een mailtje van de TNT
Dat wil zeggen dat zij je een rekening presenteren die vele malen hoger is dan de daadwerkelijk verschuldigde bedragen.
(verzendkosten zijn bij btw telling inbegrepen)
Ik heb dit meerdere keren gezien.
Het "mooiste" was toen ik voor 40 USD aan producten liet komen uit China, de verzendkosten waren 25 USD. TNT rekende doodleuk 55 EURO aan invoerkosten...
Navraag leerde dat de door hun gehanteerde verzendkosten wel opvallend hoog waren.
Hah, is uiteindelijk zonder problemen gelukt in een Apple Store. Morgen de iphone gaan ophalen. Was trouwens één van de laatste modellen, de 16GB was al helemaal uitverkocht in de Apple Store in Chicago.
Ok het is officieel; Hier in Engeland is een er iPhone 8gb pricecut, de 8gb versie kost nu £169,- bij o2 en carphonewarehouse.
Op de Apple website (ook apple store) is hij nog steeds £269,- Ik ben alleen bang dat als je de iPhone bij O2 of Carphonewarehouse koopt je in de winkel moet aanmelden voor een contract, hoe zouden ze anders zon pricecut kunnen financieren? Maar dat gaan we vanmiddag maar eens proberen bij de lokale O2 winkel.
Geinig nieuws, de 8gb iPhone is nu £30,- cheaper dan de 8gb iPod Touch
Op de Apple website (ook apple store) is hij nog steeds £269,- Ik ben alleen bang dat als je de iPhone bij O2 of Carphonewarehouse koopt je in de winkel moet aanmelden voor een contract, hoe zouden ze anders zon pricecut kunnen financieren? Maar dat gaan we vanmiddag maar eens proberen bij de lokale O2 winkel.
Geinig nieuws, de 8gb iPhone is nu £30,- cheaper dan de 8gb iPod Touch
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.