[iPhone] Importeren deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 112.368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
een vriend van me zei dat de 16GB uitverkocht/slecht leverbaar is in Engeland, klopt dit of is dit een fabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Engeland is nogal groot is het niet :/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:40
J.Thermaltaker schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:26:
een vriend van me zei dat de 16GB uitverkocht/slecht leverbaar is in Engeland, klopt dit of is dit een fabeltje?
Zoals CLB al heeft vermeld: England heeft meerdere apple stores & winkels die 'm ook verkopen.
A.s. woensdag zal ik het zelf mee maken of ze leverbaar zijn of niet^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Thermaltaker
  • Laatst online: 19:33
nahja bijvoorebeeld in Londen, hoe is het daar met de verkoop van de 16GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

J.Thermaltaker schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:31:
nahja bijvoorebeeld in Londen, hoe is het daar met de verkoop van de 16GB :)
Ik zou zeggen, bel een Apple store in Londen en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:14
Op de UK store van Apple staat de levertijd nog gewoon op binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Woensdag hadden ze nog kasten vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Blanco88 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:10:
Woensdag hadden ze nog kasten vol!
Mooi 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 81539 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:21:
[...]

Dat is NIET waar.

@Speedfight

Fedex Priority kost maar 45 dollar, dus ik weet niet hoe die aan die 100 dollar komt...
Hoe kom je erbij dat dat niet waar is? Mijn tante was eerst voor mij naar een AT&T winkel gegaan, en daar MOEST ze een contract afsluiten, anders kreeg ze de iPhone niet mee.
Je kunt em bij AT&T wel via internet bestellen, dan kun je em thuis activeren.

En FedEx priority = $130. Heb de rekening hier liggen, kan em zo inscannen!

Edit: Hierbij:
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/8936/fedexwc7.th.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 28-03-2008 21:30 . Reden: plaatje toevoegen ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn iPhone is eindelijk vrijgegeven bij de douane,.. maandag wordt ie afgeleverd hoop ik.
Volgende keer dus echt geen usps meer, is wel goedkoop ($30), maar traag.
Alhoewel, eigenlijk is de douane is gewoon traag, met 6 dagen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 29-03-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Goedkoop is duurkoop aangezien je nu wel 'n leuke naheffing zal krijgen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:38
CLB schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:51:
Je hebt altijd de kans btw te moeten betalen,
of je nu via fedex of usps verzend!

Oke, usps duurt langer, maar daarintegen wel wat goedkoper.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Na het doornemen van dit topic heb ik besloten om een visit te brengen aan London en daar een iphone te kopen :D voor 340 euro heb je een vrij risico-loze aankoop en een leuk dagje uit in London-Baby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

vandevorst schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 11:14:
[...]

Je hebt altijd de kans btw te moeten betalen,
of je nu via fedex of usps verzend!

Oke, usps duurt langer, maar daarintegen wel wat goedkoper.. ;)
Maar je hebt meer kans dat USPS pakketjes worden gechecked dan FedEx (priority)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
FedEX = 100% zeker invoer + BTW betalen. Dit is mijn ervaring in ieder geval
USPS = steekproef gewijs eruit geplukt worden. Ik bestel redelijk wat spullen uit de states voor mijn hobby en van één bepaalde winkel is maar 2 uit 12 pakketten eruit gehaald.

[ Voor 12% gewijzigd door Alpha-sphere op 29-03-2008 11:30 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 17:37
Het is juist andersom.

USPS doet 100% controleren. Koeriers steekproefsgewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:51:
Wat is dat nou voor lullige opmerking? Ben maximaal € 380,- kwijt, of als ik geluk heb 320,-
Dat is nog stukken goedkoper dan jouw iPhone ... kan je daar niet tegen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 20:15
Jongens, kunnen we een beetje lief zijn voor elkaar. De persoonlijke aanvallen mogen achterwege gelaten worden.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Houd de eer aan jezelf en ga er dan ook niet over door.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 29-03-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 00:01
carfreak02 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:15:
Dat zullen dan wel refurbished 8 GB's zijn. Die kosten namelijk bij Apple zelf ook 349 dollar.
Is er een manier om erachter te komen of je Iphone een nieuwe of een refurbished (gereviseerde) model is wanneer je hem van Ebay of Marktplaats koopt bijvoorbeeld.
Anoniem: 49158 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:27:
[...]

Gereviseerde, door Apple gecertificeerde producten
Veelgestelde vragen

Gewoon precies hetzelfde product, met dezelfde Apple kwaliteit.
Volgens bovenstaande link:
krijgt een nieuw artikelnummer en serienummer voor gereviseerde producten
Weet iemand wat het verschil is in de serienummer tussen nieuwe en refurbished toestellen?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Ansenyi schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 14:18:
[...]

Is er een manier om erachter te komen of je Iphone een nieuwe of een refurbished (gereviseerde) model is wanneer je hem van Ebay of Marktplaats koopt bijvoorbeeld.

[...]

Volgens bovenstaande link:

[...]

Weet iemand wat het verschil is in de serienummer tussen nieuwe en refurbished toestellen?
Een refurbished model zit in een wit doosje in plaats van de originele zwarte. Voor de rest is hij als het goed is net zo nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Heeft een paar weekjes geduurd maar mijn Iphone 16gb is onderweg van Texas naar Noordbrabant.
Nu hopen dat hij door de douane komt met FedEx.
De afleverdatum is gepland voor 31 maart.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
Is niemand bang dat als ze naar London gaan dat ze bij de Apple Store te horen krijgen dat je een O2 abo erbij moet afsluiten? Als ik nl. op de site van de Apple Store UK kijk, dan zie ik dat nl. erbij staan. Ik vraag me dan ook wel echt af of je hem ook gewoon 'zomaar' meekrijgt zonder het betreffende abonnement. (En dan ook echt voor 269pond....)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Refurbished 8GB is 250 dollar bij AT&T maar krijg je niet mee zonder subscription. (al geprobeerd)
Ik ben al 2 weken bezig een 16GB iPhone op te halen hier in de VS, nog geen succes. San Francisco alles uitverkocht, NY alles uitverkocht en Philly ook geen succes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
F-Tim schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:34:
Is niemand bang dat als ze naar London gaan dat ze bij de Apple Store te horen krijgen dat je een O2 abo erbij moet afsluiten? Als ik nl. op de site van de Apple Store UK kijk, dan zie ik dat nl. erbij staan. Ik vraag me dan ook wel echt af of je hem ook gewoon 'zomaar' meekrijgt zonder het betreffende abonnement. (En dan ook echt voor 269pond....)
Daar heb je toch een mond voor gekregen ? Als ze moeilijk doen kun je je er heus wel uit lullen dat je het abonnement op je gemak 'thuis' wilt activeren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
F-Tim schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:34:
Ik heb verhalen gelezen van mensen die de iPhones zo meekregen, no questions askes. En wat op de UK Apple store staat, staat ook op de US Apple store en daar krijg je de iPhone ook zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OlivierF
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-06 09:33
Krijg zojuist een SMS van mn pa vanuit LA, iPhone uitverkocht (16 Gb, weet niet hoe het met 8Gb zit.) :(
Gelukkig gaat hij ook nog naar Las Vegas, hopelijk zijn ze daar nog wel te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
OlivierF schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:25:
Krijg zojuist een SMS van mn pa vanuit LA, iPhone uitverkocht (16 Gb, weet niet hoe het met 8Gb zit.) :(
Gelukkig gaat hij ook nog naar Las Vegas, hopelijk zijn ze daar nog wel te krijgen!
das hard balen!
Ik vertrek maandag naar NY, maar het schijnt dat die daar ook uitverkocht is!! :(
Hopelijk niet, maar dat weet ik wel maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
OlivierF schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:25:
Ook niet, iedergeval vorige week niet toen ik belde. hij kan op de website van apple even telefoonnummer van local retail store vinden en bellen, scheelt weer wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
IceBlue schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:23:
[...]

mezelf even quoten uit dit topic

Nog een tip voor diegene die in NY voor een iphone gaan. Ga niet in de Apple store. Maar ga op 5th ave (waar ook de apple store ligt) een electro winkel binnen. Er liggen er zeker 10 en ze verkopen allemaal Iphone's. Hier komt nog eens bij dat ze je nog korting geven omdat mensen anders gewoon naar de Apple store zouden gaan. En meestal unlocken ze de phone ook nog voor je ;-) .

...

Ik heb even de factuur voor je opgezocht. Het was in de winkel datavision 445 5th ave. www.datavis.com. Vanaf dit punt van de straat begint het ook pas interessant te worden. Hier liggen ook wel een stuk of 5 mooie electro winkel redelijk kort bij elkaar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus $349 voor een nieuwe Iphone in een niet apple store zou wel kunnen. Al zou ik toch veel vinden. Maar als die kerel ze met grote hoeveelheden koopt kan het mss toch. Er zal wel nog taks bijkomen veronderstel ik?
Bedankt voor deze tip!!
Zijn ze nieuw of ook gerefurbished in die winkel?
Dat unlocken vind ik interessant, dan kan ik hem meteen gebruiken zonder te wachten terug in Belgie _/-\o_
Zou die daar ook uitverkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52188

Ben op dit moment aan het overwegen om een paar iPhones te bestellen via US2NED. Tot nu toe een hoop goede ervaringen gelezen.
Waar ik nog niet helemaal uit ben is de verzendwijze. FedEx, UPS of USPS (dan wel express en verzekerd). Ik lees verschillende ervaringen, blijft het nou echt een gok of is FedEx bijvoorbeeld toch een stuk sneller (en minder kans op BTW).....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 52188 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:10:
Ben op dit moment aan het overwegen om een paar iPhones te bestellen via US2NED. Tot nu toe een hoop goede ervaringen gelezen.
Waar ik nog niet helemaal uit ben is de verzendwijze. FedEx, UPS of USPS (dan wel express en verzekerd). Ik lees verschillende ervaringen, blijft het nou echt een gok of is FedEx bijvoorbeeld toch een stuk sneller (en minder kans op BTW).....?
Ja. Zoals ook in de OP is vermeldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik zou kiezen voor Fedex of USPS. Als je de boel snel wil hebben, dan FedEx, anders USPS omdat het een stuk goedkoper is.
lees een hoop verhalen op iphoneclub dat er nogal veel iphones gejat worden bij UPS. Daar zal ik in ieder geval niets waardevols meer mee versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
Anoniem: 49158 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:35:
Mijn iPhone is eindelijk vrijgegeven bij de douane,.. maandag wordt ie afgeleverd hoop ik.
Volgende keer dus echt geen usps meer, is wel goedkoop ($30), maar traag.
Alhoewel, eigenlijk is de douane is gewoon traag, met 6 dagen.
USPS is niet traag, de TNT op Schiphol daarentegen wel.
Ik haal regelmatig autopoetsartikelen (Meguiar's) naar NL omdat het daar mega-goedkoop is.
USPS duurde minimaal 10-12 werkdagen met FedEx/UPS is het er in 6 dagen!

Nadeel is wel dat je via FedEx/UPS altijd BTW+ eventuele invoerrechten betaald. (Overigens betaal je autopoetsmiddelen geen invoer/douanerechten dus alleen de BTW en dan ben ik nog stukken goedkoper uit! Zeker met deze $koers.
cypher21 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 01:41:
Ik zou kiezen voor Fedex of USPS. Als je de boel snel wil hebben, dan FedEx, anders USPS omdat het een stuk goedkoper is.
lees een hoop verhalen op iphoneclub dat er nogal veel iphones gejat worden bij UPS. Daar zal ik in ieder geval niets waardevols meer mee versturen.
De webshop waar ik mijn spullen bestelde zei juist overgestapt te zijn naar FedEx omdat er bij USPS dingen verdwenen (al kan dat ook bij TNT douane gebeurt zijn natuurlijk)

[ Voor 26% gewijzigd door Dibbuz op 30-03-2008 11:20 ]

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een collega van me gaat volgende week naar NY. Nu wil ik hem graag de 399 dollar gaan betalen, but is that it? ;) Of krijgt hij nog te maken met extra kosten? Hoe kan hij ervoor zorgen dat hij niet bij de douane wordt aangehouden? Dus de dozen en extra spullen gewoon via de post naar mij versturen? Of anders daar achter laten? Volgooien met foto's? ;) Praktische tips zijn welkom.

edit:

Ik heb de OP een paar dagen geleden gelezen maar het was mij inderdaad weer ontgaan. Mijn excuses hiervoor :> Ik had even snel info nodig omdat ik haar nog wilde bellen :9

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 30-03-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Anoniem: 181923 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:41:
Een collega van me gaat volgende week naar NY. Nu wil ik hem graag de 399 dollar gaan betalen, but is that it? ;) Of krijgt hij nog te maken met extra kosten? Hoe kan hij ervoor zorgen dat hij niet bij de douane wordt aangehouden? Dus de dozen en extra spullen gewoon via de post naar mij versturen? Of anders daar achter laten? Volgooien met foto's? ;) Praktische tips zijn welkom.
die prijs 399 is exck btw. Dus er komt btw bij, maar hoeveel dat is weet ik ook niet.
Vertrek morgen naar NY, dus zal ik dat wel zien daar, zal rond 40dollar zijn dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Ik heb mijn iphone van marktplaats geplukt voor een luttele 380 euro :)
Hij was nog volledig gesealed, na het unlocken en breaken van het ding wou ik mijn eigen sim erin doen en kwam tot de ontdekking dat er nog een AT&T kaartje inzat.

Is dat bij iedereen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 234657 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 13:08:
Ik heb mijn iphone van marktplaats geplukt voor een luttele 380 euro :)
Hij was nog volledig gesealed, na het unlocken en breaken van het ding wou ik mijn eigen sim erin doen en kwam tot de ontdekking dat er nog een AT&T kaartje inzat.

Is dat bij iedereen of?
Ja. Hoe wil je hem anders activeren als er geen SIM inzit ?

Overigens valt het me wel erg tegen hoe slecht de OP wordt gelezen. Die is er niet voor niets.

[ Voor 10% gewijzigd door carfreak02 op 30-03-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

1 tip omdat ik toch een vredelievende GoTter ben, ook al apprecieer ik je vragen niet :)
STOP ALTIJD EEN SIMKAARTJE IN JE SIMTRAY! (voor mijn part die AT&T simkaart)
(aangezien hij zonder simkaart verder / dieper weg kan zakken en je er nooit meer 'n sim in kan doen)

*knip*

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 30-03-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Op GoT verwachten we eigen inzet. Daarbij heeft dit topic een uitgebreide TS waarin de meeste vragen al beantwoord worden.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 30-03-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:13
In Chicago was alles uitverkocht in de Apple Store, denken jullie dat daar deze week nog iets binnenkomt, want daar "konden ze niets zeggen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:51
ze kunnen nooit wat zeggen, maar zoals ik hier overal heb begrepen zou hij in heel new york uitverkocht zijn...
ben toevallig vrijdag even op en neer naar new york geweest, en ben daar in verschillende winkels geweest. als eerste datavision (wat hierboven een aantal keer is opgemerkt, 445 5th ave), verkopen geen iphones en krijgen er ook geen meer binnen (vertelde zo'n veels te opdringerige verkoopster). vervolgens apple store 5th ave, geen 8gb, plenty of 16gb modellen en vervolgens op west 14th st (hoek met 8th ave volgens mij) en die hadden er voldoende...
daar dus een 8gb model gehaald, niet voor mezelf, want ik haal deze zomer wel een iphone 2.0...
ze waren donderdag trouwens wel uitverkocht in boston/cambridge (cambridge side gallaria), maar ze krijgen daar dus dagelijks leveringen (alleen weten ze niet wat er in de levering zit)...
iLiberty+ werkt trouwens fantastisch op osx O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-05 19:53
V&A mag op de frontpage en niet op het forum :)

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 30-03-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
M3 SMGII schreef op zondag 30 maart 2008 @ 15:44:
[...]

aha,dus toch niet uitverkocht!Kga mij morgen meteen eentje halen na het landen _/-\o_
de tax in NYC is 8,325% (rest van de staat maar 4%), dus kost de 8gb $432.42 in NYC. Vraag wel meteen aan het personeel of ze de iphone op voorraad hebben, scheelt je een lange wachtrij, en ze halen hem zo voor je op (met mobiel pinapparaat, tenzij je cash wilt betalen, dat was ook een optie...).
je kan ook ff bellen naar de store, dan kan je vragen of ze aanwezig zijn (nr 1-212-444-3400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Modbreak:Een aantal reacties zijn verwijderd. Als je iets ziet waar je het niet mee bent, maak dan een topic report aan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif en vervuil vooral niet het topic.

Daarnaast heeft carfreak02 veel moeite gestopt in het maken van een uitgebreide en duidelijke topicstart. Hierin worden de meeste vragen beantwoord. Lees dus eerst de topicstart door voordat je iets vraagt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jpvk007 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 17:00:
[...]

de tax in NYC is 8,325% (rest van de staat maar 4%), dus kost de 8gb $432.42 in NYC. Vraag wel meteen aan het personeel of ze de iphone op voorraad hebben, scheelt je een lange wachtrij, en ze halen hem zo voor je op (met mobiel pinapparaat, tenzij je cash wilt betalen, dat was ook een optie...).
je kan ook ff bellen naar de store, dan kan je vragen of ze aanwezig zijn (nr 1-212-444-3400)
Dank je wel! _/-\o_
€ 432.41 / 1,58 = € 274 :D
Nu nog stiekempjes meenemen in de vliegtuig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Anoniem: 181923 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:15:
[...]

Dank je wel! _/-\o_
€ 432.41 / 1,58 = € 274 :D
Nu nog stiekempjes meenemen in de vliegtuig ..
1,58 is wel heel erg optimistisch. De huidige koers op paypal is 1,53

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op zondag 30 maart 2008 @ 20:35:
[...]

1,58 is wel heel erg optimistisch. De huidige koers op paypal is 1,53
Het klopt wel hoor, ik gebruik zelf altijd de Valuta convertor van de Rabobank http://www.wisselkoers.nl/rabo/koers_converter.asp heb daar ook mijn Credit Card dus dat moet altijd kloppen.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

De koers gebruikt bij je creditcard is vaak wel actueel, die van Paypal is meestal wat in hun voordeel. Dollarkoers schommelt daarnaast wel erg veel, dus over een week kan die weer 1,52 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 11:55
Heb plannen om binnen afzienbare tijd een bezoek te brengen aan New York. Heb me dan ook voorgenomen om een aantal iphone's mee te nemen! Nu blijkt het aantrekkelijk te zijn om te vliegen vanaf Duitsland (scheelt 150 euro op mijn ticket).

Echter vraag ik me af hoe dat in duitsland gaat met het aangeven van mijn gekochte iphone's. In principe ben ik dan geen btw verschuldigd aangezien ik geen inwoner ben van germany. Heeft iemand heir ervaring mee?

Zoals ik het me nu voorstel kan ik ze gewoon kosteloos invoeren in duisland en vervolgens zo de grens over brengen naar NL. Geen controles en geen groene en rode poortjes! Zie ik iets over het hoofd of heb ik hier de meest effectieve manier gevonden om goedkoop aan iphone's te komen.

Ik stop er denk ik 10 in mijn koffer!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Frozenberg schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:27:
Heb plannen om binnen afzienbare tijd een bezoek te brengen aan New York. Heb me dan ook voorgenomen om een aantal iphone's mee te nemen! Nu blijkt het aantrekkelijk te zijn om te vliegen vanaf Duitsland (scheelt 150 euro op mijn ticket).

Echter vraag ik me af hoe dat in duitsland gaat met het aangeven van mijn gekochte iphone's. In principe ben ik dan geen btw verschuldigd aangezien ik geen inwoner ben van germany. Heeft iemand heir ervaring mee?

Zoals ik het me nu voorstel kan ik ze gewoon kosteloos invoeren in duisland en vervolgens zo de grens over brengen naar NL. Geen controles en geen groene en rode poortjes! Zie ik iets over het hoofd of heb ik hier de meest effectieve manier gevonden om goedkoop aan iphone's te komen.

Ik stop er denk ik 10 in mijn koffer!!!!
Je zult toch echt binnen de EU belasting moeten betalen. En gezien het feit dat er sinds 1993 geen grenscontrole meer zijn zegt iets mij dat die douane controle dus ook jou eruit zal pikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
niet te dramatisch over die grenscontroles... als je niet te veel opvalt danwel er niet overdreven "tweakerish" uitziet, dan zal het allemaal meevallen. er zijn natuurlijk altijd vluchten van waaruit ze veel meer controleren (florida/california/new york) ivm vakantie. maar van de grote hubs (detroit/minneapolis etc etc) zal het allemaal wel meevallen. heb nog nooit douane gezien op schiphol... (afkloppen)
verder kan je natuurlijk ook vliegen naar de usa met een stop over. als je dan een grote hub kiest, zoals londen, dan verwacht ik ook weinig problemen, en zeker niet als ze je bagage doorsluizen... die hoef je niet zelf van de bagageband af te halen en dan komt ie zonder douane in europa... op het vliegveld van aankomst heb je niet te maken met douane...
dit is trouwens vaak goedkoper dan een directe vlucht ;)
verder... je kunt natuurlijk ook enkele dollars besparen door even naar een andere staat te gaan (bijv new hamshire/delaware... geen tax... scheelt je 8.325% met NYC... is toch weer $34.-
kan je weer een case/screenprotector voor kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
  • Laatst online: 06-05 13:19
Volgens mij maakt het niet uit of je nou inwoner bent van DLD of niet, je moet gewoon BTW betalen.
Laatst met wat spullen naar Italie gereden en daar mocht ik aan de grens ook nog gewoon de BTW over betalen, ondanks dat ik dat in NL ook al had gedaan (bij de aanschaf) en ik geen inwoner van Italie ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Leuk dat je 10 iPhone's wil halen in NY, moet je alleen eerst een Apple store vinden met 10 iPhone, en op dit moment is dat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04 10:57
noks schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:35:
Volgens mij maakt het niet uit of je nou inwoner bent van DLD of niet, je moet gewoon BTW betalen.
Laatst met wat spullen naar Italie gereden en daar mocht ik aan de grens ook nog gewoon de BTW over betalen, ondanks dat ik dat in NL ook al had gedaan (bij de aanschaf) en ik geen inwoner van Italie ben.
Dat is vreemd... Binnen de EU hoef je toch niet aan de grens de BTW te betalen? Ik ben van plan binnenkort een iPhone uit Londen te halen... en ik heb begrepen dat ik dan echt geen BTW/heffingen hoef te betalen bij terugkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Vanaf Londen naar Nederland/Duitsland is wat anders dan vanaf Amerika naar Nederland/Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 11:27

GNML

applebuyguide.com

jpvk007 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 14:19:
ze kunnen nooit wat zeggen, maar zoals ik hier overal heb begrepen zou hij in heel new york uitverkocht zijn...
ben toevallig vrijdag even op en neer naar new york geweest, en ben daar in verschillende winkels geweest. als eerste datavision (wat hierboven een aantal keer is opgemerkt, 445 5th ave), verkopen geen iphones en krijgen er ook geen meer binnen (vertelde zo'n veels te opdringerige verkoopster). vervolgens apple store 5th ave, geen 8gb, plenty of 16gb modellen en vervolgens op west 14th st (hoek met 8th ave volgens mij) en die hadden er voldoende...
daar dus een 8gb model gehaald, niet voor mezelf, want ik haal deze zomer wel een iphone 2.0...
ze waren donderdag trouwens wel uitverkocht in boston/cambridge (cambridge side gallaria), maar ze krijgen daar dus dagelijks leveringen (alleen weten ze niet wat er in de levering zit)...
iLiberty+ werkt trouwens fantastisch op osx O-)
dus effe voor de duidelijkheid, de 16gb is in New York wel te verkrijgen? want iemand die ik ken gaat dit weekend naar NY en wil er wel een mee brengen als ze ze hebben, en op de apple store staat dus een levertijd van 5-7 werkdagen...

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-05 19:53
Hoeveel kost het nou om er een mee te nemen uit de UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
MarcoC schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:02:
Vanaf Londen naar Nederland/Duitsland is wat anders dan vanaf Amerika naar Nederland/Duitsland.
Doh. Ik refereerde aan het verhaal over BTW betalen wanneer je iets meeneemt vanuit Nederland naar Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
jpvk007 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 04:47:
niet te dramatisch over die grenscontroles... als je niet te veel opvalt danwel er niet overdreven "tweakerish" uitziet, dan zal het allemaal meevallen. er zijn natuurlijk altijd vluchten van waaruit ze veel meer controleren (florida/california/new york) ivm vakantie. maar van de grote hubs (detroit/minneapolis etc etc) zal het allemaal wel meevallen. heb nog nooit douane gezien op schiphol... (afkloppen)
verder kan je natuurlijk ook vliegen naar de usa met een stop over. als je dan een grote hub kiest, zoals londen, dan verwacht ik ook weinig problemen, en zeker niet als ze je bagage doorsluizen... die hoef je niet zelf van de bagageband af te halen en dan komt ie zonder douane in europa... op het vliegveld van aankomst heb je niet te maken met douane...
dit is trouwens vaak goedkoper dan een directe vlucht ;)
verder... je kunt natuurlijk ook enkele dollars besparen door even naar een andere staat te gaan (bijv new hamshire/delaware... geen tax... scheelt je 8.325% met NYC... is toch weer $34.-
kan je weer een case/screenprotector voor kopen...
Ik kan dit bevestigen. Vliegen met een tussenstop in Europa betekent dat je bij overstappen niet gecontroleerd word (bagage gaat rechtstreeks door naar het andere vliegtuig) en bij aankomst in Amsterdam wordt je nauwelijks gechecked omdat je vanuit een EU-land komt. Is mij ook een aantal keer opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ziekloon schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:52:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Vliegen met een tussenstop in Europa betekent dat je bij overstappen niet gecontroleerd word (bagage gaat rechtstreeks door naar het andere vliegtuig) en bij aankomst in Amsterdam wordt je nauwelijks gechecked omdat je vanuit een EU-land komt. Is mij ook een aantal keer opgevallen.
Dit hoeft niet perse waar te zijn. Je bagage wordt al in Amerika (of waar dan ook buiten europa) getagged. Je bagage-label ziet er anders uit als je je bagage in een Europees land hebt ingecheckt. Het label heeft dan namelijk een , ik meen, groene baan, wat heel makkelijk te herkennen is door de douane. Dus als ze er wel staan kunnen ze heel makkelijk zien of je bagage in Europa op het vliegtuig is gezet of daarbuiten.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
Apache4u schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:56:
[...]

Dit hoeft niet perse waar te zijn. Je bagage wordt al in Amerika (of waar dan ook buiten europa) getagged. Je bagage-label ziet er anders uit als je je bagage in een Europees land hebt ingecheckt. Het label heeft dan namelijk een , ik meen, groene baan, wat heel makkelijk te herkennen is door de douane. Dus als ze er wel staan kunnen ze heel makkelijk zien of je bagage in Europa op het vliegtuig is gezet of daarbuiten.
Dat is zo, maar de douane komt meestal alleen te voorschijn als de passagiers vanuit een niet-EU land door de uitgang willen. Mijn ervaring is dat ik bij rechtstreekse vluchten uit de USA veel douane zie, maar als ik via Parijs of Milaan vlieg, dat ik dan niemand zie. Maar misschien heb ik altijd mazzel gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
ziekloon schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:45:
[...]

Dat is vreemd... Binnen de EU hoef je toch niet aan de grens de BTW te betalen? Ik ben van plan binnenkort een iPhone uit Londen te halen... en ik heb begrepen dat ik dan echt geen BTW/heffingen hoef te betalen bij terugkomst!
We reden via Zwitserland :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113201

ik heb een vraag omtrent de betaling.

Ik begrijp dat er alleen via cc betaalt kan worden en dat er maximaal 2 iphones per klant beschikbaar zijn, maar waar ik mee zit is het feit dat een vriendin naar new York gaat en er best een voor me mee wil nemen maar ze heeft geen credit card. Ik heb er wel een maar ik hoor gemengde verhalen over het betalen met een CC in amerika. De een zegt dat het makkelijk kan met een CC van een ander omdat het daar net zoals pin hier de normaalste zaak is en de ander zegt dat dit weer niet kan. Mij lijkt eigenlijk dat het niet kan ivm identificatie maar (ik hoop eigenlijk) dat het kan.

Heeft iemand hier ook mee te maken gehad en hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HELP!

Afbeeldingslocatie: http://www.leveltendesign.com/blog/wp-content/uploads/2007/09/nyanya.jpg

Wat zijn de kosten om een pakket via FedEx te laten versturen? ($53?) (is het verstandig om het te laten verzekeren voor 399 dollar en welke vorm van verzending moet ik nemen? Priority? First flight?). De één zegt overigens hier dat je beter uit bent met FedEx terwijl de USPS aanraadt ivm met invoerkosten van 60 euro. Welke moet ik nemen? :)

edit:
Cart Subtotal:$399.00 Free Shipping:$0.00
Est. Tax*:$19.95 Est. Total:$418.95

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 01-04-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn iphone is binnen, verstuur dit berichtje er ook mee.
prachtig ding! Je kan je imho toch de moeite besparen ( ja CBL!) van het importëren en er gewoon een van mp of ebay scoren. Moest namelijk toch effe €70 dokken bij aflevering. Totale kosten 390,- en drie weken wachten.... Maar! Super dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:35
Anoniem: 113201 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:22:
ik heb een vraag omtrent de betaling.

Ik begrijp dat er alleen via cc betaalt kan worden en dat er maximaal 2 iphones per klant beschikbaar zijn, maar waar ik mee zit is het feit dat een vriendin naar new York gaat en er best een voor me mee wil nemen maar ze heeft geen credit card. Ik heb er wel een maar ik hoor gemengde verhalen over het betalen met een CC in amerika. De een zegt dat het makkelijk kan met een CC van een ander omdat het daar net zoals pin hier de normaalste zaak is en de ander zegt dat dit weer niet kan. Mij lijkt eigenlijk dat het niet kan ivm identificatie maar (ik hoop eigenlijk) dat het kan.

Heeft iemand hier ook mee te maken gehad en hoe heb je het opgelost?
CC in het buitenland gebruiken is geen probleem. Hoe zou je anders met je CC via Internet kunnen betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 49158 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:01:
mijn iphone is binnen, verstuur dit berichtje er ook mee.
prachtig ding! Je kan je imho toch de moeite besparen ( ja CBL!) van het importëren en er gewoon een van mp of ebay scoren. Moest namelijk toch effe €70 dokken bij aflevering. Totale kosten 390,- en drie weken wachten.... Maar! Super dingetje!
Zeker mooi ding heh!! Achja 390,- is natuurlijk weer niet veel...
Achja ik ben nu opzoek naar 16GB'er.. komt wel weer.. De SE XPERIA komt er ook aan dus ja..

Enjoy it!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
GNML schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:39:
[...]
dus effe voor de duidelijkheid, de 16gb is in New York wel te verkrijgen? want iemand die ik ken gaat dit weekend naar NY en wil er wel een mee brengen als ze ze hebben, en op de apple store staat dus een levertijd van 5-7 werkdagen...
ze zijn beiden te krijgen, alleen bel even naar de vestiging om te kijken welke ze hebben (5th ave en west 14th is niet echt dicht bij elkaar bijv)... gaat best hard daar en zijn binnen een dag/paar dagen door de hele voorraad heen... er zijn meerdere landen waar nog geen ipod te verkrijgen is en die wel weten hoe je kan unlocken ;)
tel nummers staan op www.apple.com/retail

verder worden de apple stores regelmatig bijgevuld natuurlijk, alleen weten ze nooit wat er binnenkomt (zeggen ze...) kan 1 iphone zijn, maar kunnen er ook 50 zijn ofzo...
betreft betalen met CC in de apple store: geen enkel probleem, maar je moet wel een handtekening zetten (op een digitaal schermpje...). ze checken alleen niet of slecht of de handtekening klopt. als er maar iets staat dat er op lijkt... cash betalen wil mss ook wel lukken, hoewel ik dat niet kan bevestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CLB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:33:
[...]

Zeker mooi ding heh!! Achja 390,- is natuurlijk weer niet veel...
Achja ik ben nu opzoek naar 16GB'er.. komt wel weer.. De SE XPERIA komt er ook aan dus ja..

Enjoy it!!
Je bedoelt dat sinds de aankonding van de XPERIA we alweer een maand dichterbij 2009 zijn :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
ziekloon schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:50:
[...]

Doh. Ik refereerde aan het verhaal over BTW betalen wanneer je iets meeneemt vanuit Nederland naar Italie.
Huh, ik raak de draad kwijt. Italië, Duitsland, Engeland, Amerika, Nederland... Beetje verwarrend :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noks
MarcoC schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 03:52:
[...]

Huh, ik raak de draad kwijt. Italië, Duitsland, Engeland, Amerika, Nederland... Beetje verwarrend :P .
Valt allemaal reuze mee :P
Uit Amerika dus gewoon BTW betalen, lijkt me duidelijk.
Binnen EU geldt vrij verkeer van goederen, ook duidelijk.
Duitsland kwam erbij omdat iemand zich af vroeg zo BTW te kunnen omzeilen, wat volgens mij dus niet lukt omdat je het nog steeds gewoon de EU invoert.
En Italie kwam even langs omdat ik daar heen reed met spullen en daar BTW moest betalen, maar dat lag aan dat we via Zwitserland (die was je vergeten :P) reden en dus van buiten de EU kwamen.
Duidelijker? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ben ik de enige die dit nu heeft gezien. Gisteren was er op TV zo'n cheapo reclame van "sms nu iPhone naar 3040 en maak als eerste kans op deze telefoon".
Zou dit betekenen dat de iPhone zéér binnenkort in Nederland wordt gelanceerd? Reclame was op RTL7 btw, rond de klok van 7.
Ik ben nu erg aan het twijfelen tussen een iPhone en iPod. Mijn iPod 4G is onlangs overleden en mijn huidige telefoon (imate SP5 heeft een toetsenbord probleem.
Vorig jaar heb ik in NY met de iPhone gespeeld, en het is een erg lekker telefoontje.
Op GSMtrack.nl hebben ze het Apple logo trouwens tussen de smartphones geplaatst. Het zou nu niet meer lang duren voordat de iPhone hier komt. Alleen hoe dit contractueel aan wordt gepakt heb ik nog niets van vernomen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Calitomnication schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:05:
Ben ik de enige die dit nu heeft gezien. Gisteren was er op TV zo'n cheapo reclame van "sms nu iPhone naar 3040 en maak als eerste kans op deze telefoon".
Zou dit betekenen dat de iPhone zéér binnenkort in Nederland wordt gelanceerd? Reclame was op RTL7 btw, rond de klok van 7.
Ik ben nu erg aan het twijfelen tussen een iPhone en iPod. Mijn iPod 4G is onlangs overleden en mijn huidige telefoon (imate SP5 heeft een toetsenbord probleem.
Vorig jaar heb ik in NY met de iPhone gespeeld, en het is een erg lekker telefoontje.
Op GSMtrack.nl hebben ze het Apple logo trouwens tussen de smartphones geplaatst. Het zou nu niet meer lang duren voordat de iPhone hier komt. Alleen hoe dit contractueel aan wordt gepakt heb ik nog niets van vernomen.
Er zijn al een aantal online shops waarbij je een iphone kan kiezen bij je nieuwe abbo.
Zie ook dit stukje op iphoneclub:
http://www.iphoneclub.nl/...land_iphone_prijs_kosten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11736

Hoi,

Mijn schoonvader is nu in newcastle en zou een iphone voor me meenemen. Nu is die net bij de carphone warehouse geweest maar ze wilde hem niet verkopen. Hij moest perse een contract/abbo tekenen!.

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en / of kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kijk eens in de TS, de eerste alinea:
De iPhone is inmiddels in diverse landen uitgekomen, echter is het vooralsnog alleen maar mogelijk om de iPhone aan te schaffen in de US en in Engeland. In de andere landen kan het natuurlijk ook maar dan moet je je gelijk registreren voor een abonnement. Bij de Apple Stores in de US en UK kun je hem ophalen en dan mag je hem thuis via iTunes registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Anoniem: 11736 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:42:
Hoi,

Mijn schoonvader is nu in newcastle en zou een iphone voor me meenemen. Nu is die net bij de carphone warehouse geweest maar ze wilde hem niet verkopen. Hij moest perse een contract/abbo tekenen!.

Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en / of kan ik dit oplossen?
Volgens mij kun je hem bij een apple store gewoon als los toestel kopen ?
Probeer eens via deze een apple reseller te vinden ?
http://www.apple.com/uk/buy/locator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
In Newcastle zit geen apple store in de buurt, daar moet je het van de o2 stores of carphone warehouses hebben.
Als de verkopers niet mee willen werken, heb je helaas pech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is nu al de derde keer dat je in een paar dagen min of meer dezelfde vragen stelt in dit topic. Terwijl de antwoorden al zijn gegeven en zijn te vinden door even de topicstart door te lezen en het topic te doorzoeken.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

*knip*
Pakketje moet worden aangeboden bij FedEx...
Over de vorm van verzending, is genoeg te vinden in dit topic
Verzekering tsjaa... Dat is lastig! Aangezien hij er wel 'gift' op zal schrijven...
En als je het dan verzekert voor 400,- denkt de douane ook: Don't think so..
En krijg je te maken met douane- importkosten.

Maak dan een topic report aan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Iets meer van 30 euro voor een ticket Schiphol - Heathrow loont haast de moeite voor 1 dagje London en bezoekje aan een Apple Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
CLB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:08:
Pakketje moet worden aangeboden bij FedEx...
Over de vorm van verzending, is genoeg te vinden in dit topic
Verzekering tsjaa... Dat is lastig! Aangezien hij er wel 'gift' op zal schrijven...
En als je het dan verzekert voor 400,- denkt de douane ook: Don't think so..
En krijg je te maken met douane- importkosten..
Heeft niets te maken met wat de douane er van denkt.
Heeft gewoon te maken met het feit dat je belasting moet betalen over goederen die meer dan €40 waard zijn.
En dan nog, dan betaal je voor een 8gb iphone iets van € 50 belasting, en voor een 16gb iets van € 65 belasting. Dan heb je alsnog een erg goedkope iPhone binnen!

Ik ga er morgen nog maar eens 6 bestellen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Daar heb je idd helemaal gelijk in :) (reactie op Cypher21)

EDIT: Bij welke eBay'er ga je ze bestellen?

[ Voor 58% gewijzigd door CLB op 01-04-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
CLB schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:23:
Daar heb je idd helemaal gelijk in :) (reactie op Cypher21)

EDIT: Bij welke eBay'er ga je ze bestellen?
Geen eBay'er maar 5 via de apple store, en 1 via de AT&T online store (daar kun je er helaas maar 1 tegelijk bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Niet om je te ontmoedigen, maar 5 iPhones met een NL creditcard gaat sowieso niet in 1x lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Niet om jou ongelijk te geven, maar dat gaat zeker wel lukken ;) is namelijk al gelukt

[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 01-04-2008 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

cypher21 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 13:30:
Niet om jou ongelijk te geven, maar dat gaat zeker wel lukken ;) is namelijk al gelukt
Je hebt al besteld, maar zijn ze ook al verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
As we speak zit ik naar de Showtek cd te luisteren op een van de iPhones :)
Ik wil er NOG een paar bestellen (met andere CC)

edit:
Las zojuist dit bericht. Misschien dat ik toch nog even wacht :)
Zodra die 3G er is, dan moet ik die uiteraard hebben :P

http://www.telegraaf.nl/d...e_kwartaal___.html?p=16,2

[ Voor 48% gewijzigd door cypher21 op 01-04-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
cypher21 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:54:
As we speak zit ik naar de Showtek cd te luisteren op een van de iPhones :)
Ik wil er NOG een paar bestellen (met andere CC)

edit:
Las zojuist dit bericht. Misschien dat ik toch nog even wacht :)
Zodra die 3G er is, dan moet ik die uiteraard hebben :P

http://www.telegraaf.nl/d...e_kwartaal___.html?p=16,2
ik heb min of meer hetzelfde "probleem" als jij. Ik wil dolgraag een iPhone, maar als ik al die berichten lees over de 3G versie lijkt het me verstandig nog eventjes te wachten. Van de andere kant, die berichten staan nu ongeveer al een jaar op internet, en bijna alle geruchten/voorspellingen zijn niet uitgekomen. Dus op die manier blijf je wachten en wachten....
Maar als ik nu een iPhone haal, en de 3G versie blijkt wél te komen, baal ik weer als een stekker dat ik niet nog even wat langer had gewacht...

vervelend...

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypher21 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 21:28:
[...]

Hoe kom je erbij dat dat niet waar is? Mijn tante was eerst voor mij naar een AT&T winkel gegaan, en daar MOEST ze een contract afsluiten, anders kreeg ze de iPhone niet mee.
Je kunt em bij AT&T wel via internet bestellen, dan kun je em thuis activeren.

En FedEx priority = $130. Heb de rekening hier liggen, kan em zo inscannen!

Edit: Hierbij:
[afbeelding]
Damn met Fedex laten versturen kost dus $ 130 :(
Iphone $ 399 Tax $ 20 = $ 449

549 / 1,55 = € 355,-

Hierboven komt nog 19% btw en douanekosten dus je zit al gauw aan de 400 euro :(

Kan ik het niet vragen aan een vriend om gewoon in zijn koffer dit mee te nemen en op te geven dat hij dit bij zich heeft? Dan krijg je als het goed is geen boete of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:35:
[...]

549 / 1,55 = € 355,-

Hierboven komt nog 19% btw en douanekosten dus je zit al gauw aan de 400 euro :(

Kan ik het niet vragen aan een vriend om gewoon in zijn koffer dit mee te nemen en op te geven dat hij dit bij zich heeft? Dan krijg je als het goed is geen boete of zo.
Vreemd.. Ik heb de mijne vorig jaar ook met FedEx laten komen vanuit CA en dit kostte echt niet meer dan 100 dollar. De prijs weet ik niet meer, maar als het meer dan 100 dollar was geweest had ik het zeker onthouden..Dacht eerder iets van 50 dollar ofzo..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255778

L.A. is de 8gb ook uitverkocht! hoorde ik van me tante

Je krijgt dan een kaartje , en dan kan je bellen of wordt je gebeld als ze weer voorradig zijn. maar daar heb je niet veel aan als je er niet woont..

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 255778 op 01-04-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:35:
[...]
549 / 1,55 = € 355,-
Tja het is nu eenmaal geen goedkoop speelgoed. Als je hem persé wilt hebben zonder dat je zelf naar de UK of USA vliegt betaal je gewoon meer..... krijg een beetje de indruk van dit soort posts dat sommigen voor 100 euro een iphone willen hebben, die dingen zijn nu eenmaal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255320

Heeft iemand al gepost dat iPhones ook in Frankrijk en Duitsland leverbaar zijn?
Volgens deze iPhone pagina wel tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 255320 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:22:
Heeft iemand al gepost dat iPhones ook in Frankrijk en Duitsland leverbaar zijn?
Volgens deze iPhone pagina wel tenminste.
Ja zo ook in de OP is te lezen. Maar nee hier kun je geen iPhone ophalen. Het kan wel , maar dan zit je gelijk aan een abonnement vast. Of de simlockvrije in Frankrijk voor een euro of 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113201

Vinnienerd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:05:
[...]

CC in het buitenland gebruiken is geen probleem. Hoe zou je anders met je CC via Internet kunnen betalen?
ik bedoel niet het betalen zelf in het buitenland, maar het meegeven van je creditcard aan iemand anders die geen credit card heeft.

Heeft dit zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

Dit topic gaat over de iPhone. Aangezien voor de iPod touch de verkoopbeperkingen niet gelden, kun je je vraag beter in een nieuw topic stellen :)

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2008 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Maak nou een topic report aan, i.p.v. het topic te vervuilen en de sfeer te verpesten :/

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

basicbeat schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:16:
[...]

Tja het is nu eenmaal geen goedkoop speelgoed. Als je hem persé wilt hebben zonder dat je zelf naar de UK of USA vliegt betaal je gewoon meer..... krijg een beetje de indruk van dit soort posts dat sommigen voor 100 euro een iphone willen hebben, die dingen zijn nu eenmaal duur.
Tja, ik wist alleen niet dat FedEx zo duur zou zijn. Erg lastig allemaal. Ik dacht dat je voor 40 dollar klaar zou zijn. Ik wil het wel verzekerd laten versturen want het zou echt zonde zijn als je pakketje niet zou aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224995

Ga er dan ook niet weer op in, maar reageer niet of maak een topic report aan i.p.v. het topic nog verder te vervuilen.

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2008 20:22 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.