"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Nee die kom je meer naar boven op 5th ave niet meer tegen. Het wel degelijk grote electro winkels (3-4 verdiepingen waar ze wel alles te koop hebben. Ik heb er mijn Ipod touch ook gekocht. Zeer betrouwbaar en zeker geen replica's!Anoniem: 37526 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:07:
[...]
Je bedoeld de kleine winkels waar half Tokio in gestopt is? Ik ben met deze winkels bekend, en wat mij met name bijstaat is de enorme hoeveelheid imitatie en replica's die ze verkopen. Als je weet wat je koopt is het prima, maar het is misschien geen goed idee om iemand anders met een boodschappen lijstje langs te sturen.
Ik ga in Mei naar NY. Kan je precies aangeven in welk deel van 5th ik moet zijn? Die straat is iets van 80 blokken langIceBlue schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:33:
[...]
Nee die kom je meer naar boven op 5th ave niet meer tegen. Het wel degelijk grote electro winkels (3-4 verdiepingen waar ze wel alles te koop hebben. Ik heb er mijn Ipod touch ook gekocht. Zeer betrouwbaar en zeker geen replica's!
PSN: Sluuz
Zon iphone is natuurlijk wel erg leuk om mee terug te nemen met de huidige dollar koers
Idd een gigantische straat. Ik heb even de factuur voor je opgezocht. Het was in de winkel datavision 445 5th ave. www.datavis.com. Vanaf dit punt van de straat begint het ook pas interessant te worden. Hier liggen ook wel een stuk of 5 mooie electro winkel redelijk kort bij elkaar.Sluuz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:41:
[...]
Ik ga in Mei naar NY. Kan je precies aangeven in welk deel van 5th ik moet zijn? Die straat is iets van 80 blokken lang
- ze aangeef
- ze niet aangeef en gepakt wordt (en heb ik dan een strafblad?)
Bedankt
Even topic doorlezen kan geen kwaad, deze vraag is echt TE vaak gesteld.--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:36:
Als ik vijf iPhones meeneem, hoeveel zijn dan de extra kosten als ik
- ze aangeef
- ze niet aangeef en gepakt wordt (en heb ik dan een strafblad?)
Bedankt
Aangeven = 19% BTW betalen
Niet aangeven en gepakt worden = 19% BTW betalen of 19% BTW + boete van max 50% van de ontdoken belasting. Ligt aan je antwoord die je geeft aan de douanier. Zie daarvoor douane.nl en reizigersbagage.
Karlok\[JY-616] in "[iPhone] Importeren deel 2"
[ Voor 7% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 25-03-2008 20:28 ]
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Sorry, dankje. Dus als ik door het groene kanaal loop, dan een douanier tegenkom en die vraagt of ik nog iets aan te geven heb en ja zeg, betaal ik hetzelfde als dat ik door het rode kanaal loop?Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:43:
[...]
Even topic doorlezen kan geen kwaad, deze vraag is echt TE vaak gesteld.
Aangeven = 19% BTW betalen
Niet aangeven en gepakt worden = 19% BTW betalen of 19% BTW + boete van max 50% van de artikelwaarde. Ligt aan je antwoord die je geeft aan de douanier. Zie daarvoor douane.nl en reizigersbagage.
Karlok\[JY-616] in "[iPhone] Importeren deel 2"
Ik heb net 'n buitenkansje gezien op MP.nl...
Gelijk even contact opgenomen met die persoon
Als het zo is, gaat m'n 8GB'er gelijk de deur weer uit en heb ik 'n 16GB'er
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:12:
[...]
Sorry, dankje. Dus als ik door het groene kanaal loop, dan een douanier tegenkom en die vraagt of ik nog iets aan te geven heb en ja zeg, betaal ik hetzelfde als dat ik door het rode kanaal loop?
- Als je door het groene kanaal loopt en ze vragen niks, betaal je ook niks, alleen wat zweetdruppels op je rug
- Als je door het groene kanaal loopt, ze vragen of je iets hebt aan te geven, je zegt ja: 19% btw per iphone
- Als je door het groene kanaal loopt, ze vragen of je iets hebt aan te geven, je zegt nee, ze vinden de iphone niet, betaal je ook niks
- Als je door het groene kanaal loopt, ze vragen of je iets hebt aan te geven, je zegt nee,ze vinden de iphone, betaal je 19% btw en 50% van de btw als boete
- Ale je door het rode kanaal loopt, en je zegt dat je een iphone hebt gekocht zullen ze afhankelijk van de drukte en de bezetting met douaniers bepalen of je btw moet bepalen. Bij 1 iphone zullen ze makkelijker geneigd zijn ze zeggen: loop maar door als bij 7 iphones of een macbook pro. Bij eerlijkheid is een oogje dichtknijpen vaak van toepassing heb ik zelf ondervonden uit Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore en Hong Kong.
[ Voor 20% gewijzigd door jatmoos op 25-03-2008 18:03 ]
[ Voor 97% gewijzigd door --Christiaan-- op 25-03-2008 18:00 ]
Ik zoek hier dus nog steeds een antwoord op. Ik heb vorige maand dus een iPhone gekocht in Hong Kong, en ben zonder controle door het groene kanaal gelopen. Loop ik een kans als ik weer op korte termijn de EU verlaat en weer terug kom belasting moet betalen op de iPhone? Heb immers die nooit betaald.basicbeat schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:58:
[...]
- Ale je door het rode kanaal loopt, en je zegt dat je een iphone hebt gekocht zullen ze afhankelijk van de drukte en de bezetting met douaniers bepalen of je btw moet bepalen. Bij 1 iphone zullen ze makkelijker geneigd zijn ze zeggen: loop maar door als bij 7 iphones of een macbook pro. Bij eerlijkheid is een oogje dichtknijpen vaak van toepassing heb ik zelf ondervonden uit Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore en Hong Kong.
Maar stel, in de situatie die jij noemt, ik mag van de douanier doorlopen zonder BTW te betalen. en ik ga weer op vakantie, moet ik dan wel of geen BTW betalen? Of krijg je de 1e keer een vrijstelling zwart op wit van de douanier?
Een douaneverklaring voor vertrek uit de EU, word alleen verstrekt met een bon. En de afgelopen keer dat ik daar om vroeg bij de douane kreeg ik die niet. Want er werd teveel gefraudeerd met de douaneverklaringen (dan snap ik niet waarom dan zoiets bestaat, magoed)

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Als je dan weer op vakantie gaat is je iphone al een aantal maanden gebruikt, jij junt dan aantonen dat je hem voor vertrek al had aan de hand van gespreks-geschiedenis en sms historie e.d.Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:19:
[...]
Maar stel, in de situatie die jij noemt, ik mag van de douanier doorlopen zonder BTW te betalen. en ik ga weer op vakantie, moet ik dan wel of geen BTW betalen? Of krijg je de 1e keer een vrijstelling zwart op wit van de douanier?
Jij moet dus kunnen aantonen als ze iets vragen over de herkomst van het apparaat.
Als je netjes btw betaalt over die iphone krijg je daar een bewijsje van en kun je hem de volgende keer gewoon meenemen met dat bewijsje. Een walkthrough for free vrijstelling krijg je nooit zwart op wit, douaniers mogen dit zelf bepalen, ze controleren uit 1 vlucht met 350 passagiers misschien 5% steeksproefgewijs.
[ Voor 10% gewijzigd door jatmoos op 25-03-2008 20:51 ]
Standaard zat de nieuwste firmware erop (1.1.4) dus dat was mooi meegenomen.
Binnen 5 minuten unlocked met iPlus en volledig werkend met Vodafone NL.
Wat een vet apparaat zeg. Ben de boel al redelijk aan het "customizen" maar helaas te weinig tijd, en nu is het alweer bedtijd (eigenlijk een uur geleden al
Ik heb op de 11e de iphones besteld bij de Apple store, en vanmiddag ontvangen. Precies 2 weken dus. Afgelopen vrijdag zijn ze geleverd bij mijn tante, die heeft ze zaterdag bij FedEx afgeleverd. Van mijn tante naar mij duurde maar 3 dagen !
[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 26-03-2008 11:10 ]
Jullie hier nog op een aanmerkingen over:Mclercx schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:47:
Come on, even wat research doen kan geen kwaad,
is echt heel erg vaak voorbij gekomen deze vraag.
Hello,
Price for 2 phones is 380 eur with all taxes included
About the shipping i can tell you that i am using TNT Express. The shipping process is not taking more than 48 hours. Also i offer a return POLICY of 15 days with a total refund if you are not satisfaid. Also i offer insurance for all my shippments so if something happens with the package you will get this full insurance (phones value + shipping charges). We ship all packages having written on them "display unit, no comercial value" or as a gift so you don't have to pay any additional taxes like customs or dutys.
I want to make this deal safe and i offer you the greate guarantee. I send you first the phone, you will receive the shipping confirmation from TNT imediatly when i send you the phones on your name and adress and only when you receive this confirmation`s you will send the money on the agent name and address.
Let me know if this is Ok with you, so that we can go forward with this deal!
Best Regards,
[C] [L] [B] zegt:
als die al opgestuurd zijn en hij daarna pas geld wil
[C] [L] [B] zegt:
wacht ik toch totdat ik ze heb en betaal dan pas...
[C] [L] [B] zegt:
dan wordt hij genaaid door moi
[C] [L] [B] zegt:
en als ik bakstenen krijg krijgt hij geen geld...
Wat denken jullie hiervan?
[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 26-03-2008 12:57 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Alleen CC!Harem.nl schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:41:
Moet je met een creditcard betalen in de apple store? Je kan dus niet pinnen/contant betalen?
edit: @boven hierboven
Voelt als vrijwillig je geld weggeven. Ik stuur je wel een PM met mijn rekeninggevens, dan mag je dat geld ook aan mij overmaken
Als ik niet betaal en wacht totdat het pakketje in huis is, kan hij daar toch niks aan doen...
Als het bakstenen zijn, stort ik 'n euro voor de moeite, als het iPhones zijn betaal ik 380,-
Suc6 zou ik zeggen. Aangezien hij het over de TNT heeft, vind ik het sowieso al apart
Maar je kan altijd proberen zolang je maar geen geld stort voor dat je de iphone vast hebt.
Dat kan alleen als ze gejat zijn. Iphone kost $399 en dat is gwk gunstig omgerekend 238 euro. Best knap om er dan 2 voor 380 te verkopenCLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:46:
[...]
Price for 2 phones is 380 eur with all taxes included
Wat denken jullie hiervan?
Maar TNT.. betalen als hij verzonden is (dan wacht ik gewoon) en dergelijke is weer tsjaa apart...
Het gaat vooral om dit deel: I send you first the phone, you will receive the shipping confirmation from TNT imediatly when i send you the phones on your name and adress and only when you receive this confirmation`s you will send the money on the agent name and address.
Hij (of zij
Natuurlijk kan je wachten tot je het "pakketje" hebt, maar dat zal echt niet komen. Wat schiet je er trouwens mee op?
Wat ik ermee opschiet.. Tsjaa zou het niet weten eerlijk gezegd

Als het een buitenkansje zou zijn en ik 2 iPhones kon krijgen voor 380,- tsjaa ik zie geen voordelen

@ Hieronder: Tsjaa ik nam aan dat die dude in Amerika zat.. weet het niet zeker
En je wilt nog steeds geen 2x 16GB verkopen voor 950,- zeker

[ Voor 26% gewijzigd door CLB op 26-03-2008 14:11 ]
Daar kennen ze TNT niet, en zou dit USPS moeten zijn.
Maarja, pas op, want als dit van die oplichters zijn die in NL actief zijn, dan geef je ze wel je adresgegevens, dit zijn vaak niet van die lekkere lui
uiteindelijk gaat het rond de €330 kosten ($499 voor de iphone + 7,5 tax). dat is als hij door de douane heen komt
Een kleine ramp voltrekt zich in New York: alle drie Apple Stores hebben geen iPhones meer op voorraad en het is onbekend wanneer er weer nieuwe vooraad beschikbaar komt. De Apple Store aan 59th Street adviseert om de iPhone online te bestellen, maar dan zit je wel aan een levertijd 5 tot 7 dagen vast. In de verschillende AT&T Stores in New York is de iPhone nog wel op voorraad.
330 euro ? Welke koers gebruik je ? Met de huidige koers is het 342 euro.Donnie Darko schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:20:
ik krijg als het goed is einde van de week mn iphone 16GB (mn neef is in las vegas en neemt hem mee).
uiteindelijk gaat het rond de €330 kosten ($499 voor de iphone + 7,5 tax). dat is als hij door de douane heen komt. heb nog ff getwijfeld om hem een tijd terug via marktplaats te kopen maar dat kost me bijna 2 keer zoveel....
Die dude zit NIET in Amerika, dan typte hij/zij wel correcter EngelsCLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:
Ajaa gewoon fake TNT-berichtjes namaken dus, dank voor de uitleg...![]()
Wat ik ermee opschiet.. Tsjaa zou het niet weten eerlijk gezegd![]()
Als het een buitenkansje zou zijn en ik 2 iPhones kon krijgen voor 380,- tsjaa ik zie geen voordelen
@ Hieronder: Tsjaa ik nam aan dat die dude in Amerika zat.. weet het niet zeker![]()
En je wilt nog steeds geen 2x 16GB verkopen voor 950,- zeker![]()
![]()
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
nope ik zit verkeerd te kijken
kom dus uitgerekend op 370 euro incl. 7,5% belasting (afgerond geen aparte dollarkoers
overigens hadden ze hem nog wel in las vegas want hij is al gekocht
[ Voor 10% gewijzigd door Donnie Darko op 26-03-2008 15:25 ]
Haha hij komt uit Italie en blabla.. dus dat contact is wegDemon Hunter schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:20:
Die dude zit NIET in Amerika, dan typte hij/zij wel correcter EngelsEN hoi wederom trouwens, ik kom jou ook overal tegen (vraag/aanbod t.net, iphoneclub.nl)
Ja idd gisteren SonyEricsson verkocht (van 'n vriend) vandaag m'n 16GB SDHC kaartje...
Nu ben ik nog opzoek naar 'n 16GB iPhone hier in NL voor max 500 (en moet 'n 8GB dan nog verkopen)
Weer een andere koers , het wordt steeds leuker.Donnie Darko schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:24:
[...]
nope ik zit verkeerd te kijkenals ik dollars inwissel naar euro's dan klopt het wel
![]()
kom dus uitgerekend op 370 euro incl. 7,5% belasting (afgerond geen aparte dollarkoers)
overigens hadden ze hem nog wel in las vegas want hij is al gekocht
Kijk hier voor de huidige dollarskoers.
Dan is $536,43 dus 341 euro.
ik zit bij het gwk te kijken dus vandaarcarfreak02 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:33:
[...]
Weer een andere koers , het wordt steeds leuker.
Kijk hier voor de huidige dollarskoers.
Dan is $536,43 dus 341 euro.
Anoniem: 250331
Wat raden jullie mij aan om te doen, met de belastingen/btw/invoersrechten?
Je hoeft niet de groeten te doen op GoT
[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 26-03-2008 19:18 ]
Je wil je 8GB iPhone verkopen en een 16GB gaan halen?CLB schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:31:
[...]
Nu ben ik nog opzoek naar 'n 16GB iPhone hier in NL voor max 500 (en moet 'n 8GB dan nog verkopen)

SiMuthas schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:56:
Je wil je 8GB iPhone verkopen en een 16GB gaan halen?
[ Voor 78% gewijzigd door CLB op 26-03-2008 18:42 ]
of nee zeggen en dan kijken ze alsnog wat betaal je dan?
DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.
als ik het goed heb is het bij het groene pad 19% betalen, nee zeggen en toch vinden 19 % betalen plus boete van maximaal 50% BTW.magin12 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:30:
groene pad nemen bij duane en dan ALS ze vragen ja zeggen en dan hoeveel betalen?
of nee zeggen en dan kijken ze alsnog wat betaal je dan?
in je broekzak/handbagage? als je hem niet gaat aangeven
DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.
eentje gewoon in je broekzak doen en doorlopenmagin12 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:57:
maar als je 1 haalt wat dan?
in je broekzak/handbagage? als je hem niet gaat aangeven
Ioniq 5 P45
kun je niet doosje in je koffers doen ? sokken erin ofzo:P?
lijkt het ook niet zo raar op scanners tog?
kortweg:
iPhone los in broek/jas/truizak
verpakking opsturen vanuit Amerika (gewoon in envelop, niet in pakketje!)
kabels in je normale bagage
Dit is niet waar...er zijn meerdere manieren om aan te tonen dat je je iPhone al had voordat je vertrok....Sabbi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:22:
Doosje er gewoon omheen laten, is omgekeerde bewijslast, dus met of zonder doos, als je gepakt wordt zonder bon dat je er EU-btw over hebt betaald moet je altijd betalen.
(ideale manier is dus eigenlijk: laptop mee naar USA, iPhone kopen, *iets wat hier niet besproken mag worden doen*, datum verkeerd zetten, even bellen/smsen, datum goed zetten, doorlopen)
[ Voor 56% gewijzigd door Sluuz op 26-03-2008 20:25 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Afgezijn van jouw ideale manier, die we voor het gemak even fraude noemen, hoe toon je aan dat je hem al had zonder bon?Sluuz schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:22:
mensen, even de zoekfunctie gebruiken, is al heel vaak gesteld deze vraag...
kortweg:
iPhone los in broek/jas/truizak
verpakking opsturen vanuit Amerika (gewoon in envelop, niet in pakketje!)
kabels in je normale bagage
[...]
Dit is niet waar...er zijn meerdere manieren om aan te tonen dat je je iPhone al had voordat je vertrok....
(ideale manier is dus eigenlijk: laptop mee naar USA, iPhone kopen, *iets wat hier niet besproken mag worden doen*, datum verkeerd zetten, even bellen/smsen, datum goed zetten, doorlopen)
De douane is vast nog nooit eerder gesmokkelde telefoons tegengekomen, die trappen vast in zo'n slimme truuk als de datum achteruit zetten.
Jammer dat hij er maar 1 dag is... en eigenlijk niet verder dan het vliegveld komt
Of iemand een idee of bij het vliegveld een winkel is waar je een iphone kunt kopen?
(of verkopen ze daar nog geen iphone's,...)
[ Voor 8% gewijzigd door Tonkey op 27-03-2008 09:45 ]
Worden daar verkocht voor 400e p.s. Weet alleen niet waar.vandevorst schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:44:
Mijn vader gaat vanavond plotseling even naar dublin,
Jammer dat hij er maar 1 dag is... en eigenlijk niet verder dan het vliegveld komt
Of iemand een idee of bij het vliegveld een winkel is waar je een iphone kunt kopen?
(of verkopen ze daar nog geen iphone's,...)
Tuurlijk is dat illegaal, maar daar ging de vraag ook over. Omdat het niet besproken mag worden zal ik het daarbij laten.Sabbi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:31:
[...]
Afgezijn van jouw ideale manier, die we voor het gemak even fraude noemen, hoe toon je aan dat je hem al had zonder bon?
De douane is vast nog nooit eerder gesmokkelde telefoons tegengekomen, die trappen vast in zo'n slimme truuk als de datum achteruit zetten.
De douane gaat niet alleen af op aankoopbonnen. Niet iedereen heeft de aankoopbon bij zich van elk apparaat dat hij bij zich heeft. Stel, je bent heel zuinig op je laptop (bijvoorbeeld) en dat ding ziet er na een aantal maanden nog zo goed als nieuw uit. Stel dat je wordt gecontroleerd, en jij kan aantonen aan de hand van de inhoud van de laptop dat je hem al had voordat je wegging, dan mag je zo doorlopen.
dat is niet goedkoopMclercx schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:16:
[...]
Worden daar verkocht voor 400e p.s. Weet alleen niet waar.
Volgens de site van het vliegveld worden er daar in ieder geval geen verkocht...
8gb yes, london daarentegen is goedkoper; 269 GBP (GBP) = 343.2171 EUR (EUR)vandevorst schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:11:
[...]
dat is niet goedkoop(is dat de 8gb?)
Volgens de site van het vliegveld worden er daar in ieder geval geen verkocht...
Oke, dan laat maar zitten, import uit VS plus btw etc.. komt op 380 uit ongeveer..Mclercx schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:39:
[...]
8gb yes, london daarentegen is goedkoper; 269 GBP (GBP) = 343.2171 EUR (EUR)
Ben benieuwd... hoe lang t gaat duren.
Als je nou met 4 anderen afspreekt en geld bij elkaar legt voor 5 iphones + 1 reisje voor 1 persoon (volgens mij is dat niet zo duur voor 1 dagje. Dat totale bedrag deel je dan door 5.
Of komt je dan nog duur uit? Volgens mij iig goedkoper dan die marktplaats mensjes
[ Voor 8% gewijzigd door Executor16 op 27-03-2008 17:46 ]
Beter dan dat iederen apart gaat zitten kloten tochMuthas schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:47:
Een euro of 360 per stuk dan (270 pond zijn die dingen = 342 euro).
Met de huidige koers is dat ongeveer 430 euro
[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 27-03-2008 21:37 ]
@onder: en de kans dat je er helemaal niks meer van hoort
[ Voor 7% gewijzigd door Muthas op 27-03-2008 19:29 ]
Anoniem: 134756
ik ja, maar niet totdat de 3G versie uit is.Executor16 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:15:
Op zich wel interessant om daar dan 1 iemand voor 5 man te laten halen. Ik zou zelf denk ik niet moeilijk gaan doen met risico's nemen vanuit US. Meer mensen met interesse?
Op ebay bedoel je? Betaal je dan geen douaneshit? Ik heb namelijk wel eens zo'n fake mp3 speler besteld op ebay. Wat ik thuis kreeg was alleen een brief van TNT dat het product in beslag is genomen en vernietigd zal wordenCLB schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:21:
met garantie dat je geen extra douaneshit betaald.. Ik zou 't wel weten
Bij TNT kost het dan een ruime week (soms 2) voordat je je spullen krijgt.
Bij UPS en FedEx wel sneller, maar betalen zul je
Het is niet de bedoeling om hier een inkoopactie te gaan beginnen of op andere wijze handel te gaan drijven. Inkoopacties zijn, door vervelende ervaringen uit het verleden, niet meer toegestaan op GoT.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
http://www.iphoneclub.nl/...-wel-of-niet-op-29-maart/
Weet zelf ook niet wat ik er van moet denken, zou wel erg stoer zijn als hier ineens de 3g variant beschikbaar is a.s. zaterdag.
geloof je het zelfMclercx schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:23:
Wellicht dat het importeren niet meer nodig is na 29 maart?
http://www.iphoneclub.nl/...-wel-of-niet-op-29-maart/
Weet zelf ook niet wat ik er van moet denken, zou wel erg stoer zijn als hier ineens de 3g variant beschikbaar is a.s. zaterdag.

Mwah een beetje nuchterder mag wel.. Je kan zo merken of een Tweaker een 'echte' goed betrouwbare persoon is, of dat het gewoon een Sjonnie is die ff 10x geld laat storten en met de Noorderzon verdwijnt... Momenteel ben ik dus in conversatie met zo'n 'echte goede Tweakers' waar ik zeker wel even 450,- naar wil storten hoorMuthas schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:18:
@onder: en de kans dat je er helemaal niks meer van hoort
Agree, ik ben nu ook met iemand bezig, het is voorlopig nog wat ver van ons bed, maar ik denk dat ik iemand gevonden heb. Ikzelf ben nogal wantrouwig en ik zou niet weten hoe ik het moet regelen, maar ik denk wel dat het uiteindelijk zal lukken. Begin mei heb ik dus mijn geïmporteerde iPhone via via een kennis van mij, voor de mede-tweaker ga ik er dus ook één meenemen. Alleen nog wat schrik voor die tax en invoer. Heb daar nog even een vraagje over:CLB schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:01:
[...]
Mwah een beetje nuchterder mag wel.. Je kan zo merken of een Tweaker een 'echte' goed betrouwbare persoon is, of dat het gewoon een Sjonnie is die ff 10x geld laat storten en met de Noorderzon verdwijnt... Momenteel ben ik dus in conversatie met zo'n 'echte goede Tweakers' waar ik zeker wel even 450,- naar wil storten hoorDus die veronderstellingen die jij maakt... tsjaa vind ik niet waar
Stel, ze komen allebei (de 8GB en 16GB-versie) uit de VS:
Kostprijs: $ 399 of $ 499
Daar komt dan de tax bij he? http://www.taxadmin.org/FTA/rate/sales.html
Tax in NY is 4 %: $ 414,96 of $ 518,96
Ik ben Belg, komt er dan voor mij 19 of 21 % BTW (= invoerheffing ?) ?
Dus $ 502,10 voor de 8GB en $ 627,94 voor de 16GB ? (er vanuitgaand dat het voor mij 21 % is)
En dan spreken we nog niet van boetes...
Klopt dit rekengedoe een beetje ?
UK is dan ineens ook wel heel aantrekklijk, verschilt maar een kletsje, en het wordt hier steeds maar duurder als ik de som maak...
Heb je de 16GB buiten voor de muziek/foto's ook echt hard/handig nodig voor je iPhone apps en alle software die je er wilt opgooien ?
Stel dat ik dan nu toch de enige ben, en de mede-tweaker er geen moet hebben, doet de douane dan moeilijk als de kennis de iphone in zijn zak steekt en de verpakking in zijn bagage steekt? Ik lees hier wel verschillende mogelijkheden, maar dat zijn er vaak meerdere foons en de verpakking laten opsturen, tsja, tis maar verpakking he, maar toch
[ Voor 9% gewijzigd door HyperBart op 28-03-2008 04:18 ]
©2004
btw, New York wordt momenteel lastig om een iPhone te krijgen:
Een kleine ramp voltrekt zich in New York: alle drie Apple Stores hebben geen iPhones meer op voorraad en het is onbekend wanneer er weer nieuwe vooraad beschikbaar komt. De Apple Store aan 59th Street adviseert om de iPhone online te bestellen, maar dan zit je wel aan een levertijd 5 tot 7 dagen vast. In de verschillende AT&T Stores in New York is de iPhone nog wel op voorraad.
dit gaat met name over de 16gb variant. mn neef had ook moeite om er 1 te vinden voor me (in las vegas) 8gb zijn er nog wel voldoende.cypher21 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:40:
Zijn zat andere mogelijkheden, maar niet via de Apple store
DIT MEEN JE NIETcypher21 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:40:
is er eindelijk iemand van mijn omgeving naar NY en wil er eentje voor mij meenemen. Zijn ze uitgerekend deze week NERGENS te krijgen.
Nou daar gaat weer eem droom
nothing :)
ehh,Donnie Darko schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:42:
[...]
dit gaat met name over de 16gb variant. mn neef had ook moeite om er 1 te vinden voor me (in las vegas) 8gb zijn er nog wel voldoende.
dit gaat om ALLE iphones, niet alleen de 16gb
het gaat om New York, en niet las vegas.
De levertijd van de 8gb iphones is op store.apple.com nu het zelfde als de 16gb, dus America is leeg aan het raken
Apple Store, Montgomery Mall in Bethesda
Daar was er dus nog minstens 1 te krijgen.
Ik krijg hem komende dinsdag en heb 265 euro betaald.
Ik heb bewust voor een 8GB gekozen omdat ik die exta 8GB het geld niet waard vond.
Waarschijnlijk ga ik liberty+ gebruiken voor activatie e.d.
Tegen de tijd dat de 3G te verkrijgen en hier te gebruiken is kijk ik wel of ik het waard vind op te upgraden.
[ Voor 13% gewijzigd door Blaz0r op 28-03-2008 12:00 ]
daarom zet ik erbij las vegas omdat het probleem wat groter is dan alleen new york.........cypher21 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:49:
[...]
ehh,
dit gaat om ALLE iphones, niet alleen de 16gb
het gaat om New York, en niet las vegas.
De levertijd van de 8gb iphones is op store.apple.com nu het zelfde als de 16gb, dus America is leeg aan het raken
In wat voor winkel zou ik dan eventueel moeten wezen waar ik dan de telefoon los mee kan krijgen en niet aan een abbonement vast zit? Want als ik gewoon naar een AT&T store ga dan moet ik hem toch wel incl abbo nemen?cypher21 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:40:
©2004
@harem.nl Geen idee, bij AT&T MOET je idd een abo afsluiten bij de koop. Er zijn wel veel van die electronica winkels en andere telefoonwinkels die de iphone (misschien) nog wel verkopen, maar ik zou geen naam weten.
Vader van 'n gozer die ik ken zit nu in de States en die kon ingesealde 8GB'ers kopen voor $349
Anoniem: 49158
Gereviseerde, door Apple gecertificeerde productenCLB schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:15:
Dat zou 'n optie zijn ja.. niet aan gedacht en die worden weer opnieuw gesealed?Genaaid
Veelgestelde vragen
Gewoon precies hetzelfde product, met dezelfde Apple kwaliteit.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 28-03-2008 13:28 ]
Ik ging er vanuit dat het 'gewone' iPhones waren voor die $349,- ipv gereviseerde

Ik ben tot nu toe erg te spreken over Hans & Bianca van Usa2Ned, communicatie verloopt snel en goed!
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
mezelf even quoten uit dit topicCLB schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:13:
Inderdaad dat is net geluk hebben en de prijzen zijn ook niet overal vast hoorde ik gistere...
Vader van 'n gozer die ik ken zit nu in de States en die kon ingesealde 8GB'ers kopen voor $349
Nog een tip voor diegene die in NY voor een iphone gaan. Ga niet in de Apple store. Maar ga op 5th ave (waar ook de apple store ligt) een electro winkel binnen. Er liggen er zeker 10 en ze verkopen allemaal Iphone's. Hier komt nog eens bij dat ze je nog korting geven omdat mensen anders gewoon naar de Apple store zouden gaan. En meestal unlocken ze de phone ook nog voor je ;-) .
...
Ik heb even de factuur voor je opgezocht. Het was in de winkel datavision 445 5th ave. www.datavis.com. Vanaf dit punt van de straat begint het ook pas interessant te worden. Hier liggen ook wel een stuk of 5 mooie electro winkel redelijk kort bij elkaar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus $349 voor een nieuwe Iphone in een niet apple store zou wel kunnen. Al zou ik toch veel vinden. Maar als die kerel ze met grote hoeveelheden koopt kan het mss toch. Er zal wel nog taks bijkomen veronderstel ik?
Yo SpeedfightSpeedfight schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:44:
Gister 2 stuks besteld bij Usa2Ned, vervolgens direct betaald. Hun kopen ze bij Apple met Express verzending, en sturen ze met FedEx naar mij. Ze zijn al onderweg naar Buffalo en waarschijnlijk heb ik ze dan eind volgende week in huis. Totaal bedrag komt op €329,- per stuk ex douane kosten. De tweede ga ik proberen door te verkopen voor €449,-![]()
Ik ben tot nu toe erg te spreken over Hans & Bianca van Usa2Ned, communicatie verloopt snel en goed!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Vergeten te vermelden, het zijn de 8GB's, ze gaan met FedEx, en heb naar hun Rabobank rekening in Nederland overgemaakt.Demon Hunter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:44:
[...]
Yo SpeedfightZijn dit 16GB's, verzonden met FedEx, en betaling via hun Nederlands bankrekening?
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Super, dank je wel! Ben namelijk zelf van plan om een 16GB te bestellen, via FedEx, Rabobank, etcSpeedfight schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:52:
[...]
Vergeten te vermelden, het zijn de 8GB's, ze gaan met FedEx, en heb naar hun Rabobank rekening in Nederland overgemaakt.
Ik neem aan dat het hier om de 16GB gaat?Speedfight schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:44:
Gister 2 stuks besteld bij Usa2Ned,Totaal bedrag komt op €329,- per stuk ex douane kosten. De tweede ga ik proberen door te verkopen voor €449,-
MBP 5,1
Misschien heb je hier ook nog wat aan:Demon Hunter schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:02:
[...]
Super, dank je wel! Ben namelijk zelf van plan om een 16GB te bestellen, via FedEx, Rabobank, etc
Persoonlijke gegevens zoals deze gaan we liever iets vertrouwelijker mee om, dan ze zo op het forum te plaatsenHallo Stefan,
2 x iphone 8 GB inclusief 8.25% salestax is $ 863.84
Versnelde levering door Apple 2 phones is $ 20,--
Verzending via Fedex Priority $ 100,--
Handling $ 25,--
Totaal exclusief bankkosten $ 1008,84 (638,83 euro)
De kosten via Paypal zijn $ 50,-- + $ 30,-- dus $ 80,-- totaal en dat is best hoog, je kunt ook overboeken op onze Rabobankrekening in Nederland (*knip* tgv *knip*) de kosten die we hiervoor rekenen zijn $ 30,--
De koers is op dit moment (www.cnnmoney.com) 1 euro = $ 1.5792
Laat maar weten of je via Paypal wilt overboeken of via de Raborekening zodat ik een definitief bedrag aan je kan doorgeven.
Vriendelijke groet,
Bianca Hendriks
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 28-03-2008 17:53 ]
Anoniem: 81539
Dat is NIET waar.cypher21 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:55:
@harem.nl Geen idee, bij AT&T MOET je idd een abo afsluiten bij de koop.
@Speedfight
Fedex Priority kost maar 45 dollar, dus ik weet niet hoe die aan die 100 dollar komt...
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 81539 op 28-03-2008 16:22 ]
Anoniem: 81539
Stuurt hij ze apart op dan...CLB schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:38:
2 x $45,- en wat 'fooi'?
Dit topic is gesloten.
Lees de topicstart goed door voordat je hier post. Veel vragen worden hierin al beantwoord.