Nee, dr zijn een aantal poorten die open moeten. Deze gingen in eerste instantie op de PTR open door een flink aantal drops van alle end bosses uit SSC/TK/MH/BT in te leveren. Ik meen in totaal 80 Essence of ... iets voordat de eerste gate open zou gaan. Daarna komt er geloof ik nog een tweede gate en daarna nog een derde totdat je door kan gaan naar Kil'Jaeden. Ook de eerste bosses in Sunwell droppen deze items. 1 per raid dus 1 per week per 25 man instance.Anoniem: 237912 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:38:
Ik ben nu op me werk en niet in de gelegenheid overal op internet te kijken.
Maar hoe werkt het dat nou met sunwell? Kan je niet meteen doorraggen naar de laatste boss?
[...]
Zoiets haal ik hier uit. In mijn veronderstelling moet je toch JUIST racen om de bosses voor Kil'jaeden te downen ZODAT je bij hem kan komen? Of mis ik iets? Een timed event ofzo?
Dit was het oorspronkelijke plan in ieder geval. Wat er nog van over is weet ik niet maar ik had ergens gelezen dat de gates na verloop van tijd vanzelf open zouden gaan.
Anyway ... je kan dus niet direct naar de laatste boss. "Racen" naar Kil'Jaeden wat Nihilum nu dus niet doet kan daarom dan ook niet. Dat werd er mee bedoeld. Ik mag hopen dat het geen timed event gaat worden
Er zijn best veel servers die in het oorspronkelijke plan de gates binnen 1 a 2 weken open konden krijgen. Outland heeft er sinds deze week weer een guild bij die ook BT kan clearen. Totaal weet ik niet maar ik gok op een stuk of 20 ofzo, Horde en Alliance. Ik hou de kills niet zo bijsn0x0r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:36:
Vooralsnog zullen we maar zien hoe dat verder gaat bij de rest van de bosses. Realms met gigantisch hoge player population zullen waarschijnlijk sneller de gates kunnen openen, Magtheridon is zo'n typische realm met gigantisch veel spelers.
[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 27-03-2008 12:48 ]