Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.786 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 237912 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:38:
Ik ben nu op me werk en niet in de gelegenheid overal op internet te kijken.

Maar hoe werkt het dat nou met sunwell? Kan je niet meteen doorraggen naar de laatste boss?

[...]

Zoiets haal ik hier uit. In mijn veronderstelling moet je toch JUIST racen om de bosses voor Kil'jaeden te downen ZODAT je bij hem kan komen? Of mis ik iets? Een timed event ofzo?
Nee, dr zijn een aantal poorten die open moeten. Deze gingen in eerste instantie op de PTR open door een flink aantal drops van alle end bosses uit SSC/TK/MH/BT in te leveren. Ik meen in totaal 80 Essence of ... iets voordat de eerste gate open zou gaan. Daarna komt er geloof ik nog een tweede gate en daarna nog een derde totdat je door kan gaan naar Kil'Jaeden. Ook de eerste bosses in Sunwell droppen deze items. 1 per raid dus 1 per week per 25 man instance.

Dit was het oorspronkelijke plan in ieder geval. Wat er nog van over is weet ik niet maar ik had ergens gelezen dat de gates na verloop van tijd vanzelf open zouden gaan.

Anyway ... je kan dus niet direct naar de laatste boss. "Racen" naar Kil'Jaeden wat Nihilum nu dus niet doet kan daarom dan ook niet. Dat werd er mee bedoeld. Ik mag hopen dat het geen timed event gaat worden :P
sn0x0r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:36:
Vooralsnog zullen we maar zien hoe dat verder gaat bij de rest van de bosses. Realms met gigantisch hoge player population zullen waarschijnlijk sneller de gates kunnen openen, Magtheridon is zo'n typische realm met gigantisch veel spelers.
Er zijn best veel servers die in het oorspronkelijke plan de gates binnen 1 a 2 weken open konden krijgen. Outland heeft er sinds deze week weer een guild bij die ook BT kan clearen. Totaal weet ik niet maar ik gok op een stuk of 20 ofzo, Horde en Alliance. Ik hou de kills niet zo bij :)

[ Voor 19% gewijzigd door redfoxert op 27-03-2008 12:48 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250914

OkkE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:43:
[...]

Ach, dat ze er vrij voor nemen vind ik allemaal prima, kan ik wel begrijpen (doe het zelf niet), maar ziek melden is net iets te natuurlijk.

Ben wel benieuwd hoever ze komen. Vind een hoop TLC members arrogante eikels, maar is toch wel leuk als het ze lukt om (een van de) eerste in EU te worden.
Het is ze tot nu toe nog niet gelukt in ieder geval. Ik heb de WWS stats gezien, ze hebben er al wel 28 tries opzitten :P
Maar het is ons (WRATH) ook nog niet gelukt.. hopelijk vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik zie nu op WAU bij ag_unitframes last updated 22 hours staan. Betekend dit dat ie nu wel geupdate is? Zo ja, dan pak ik die wel weer ipv pitbull. :+

EDIT: Zou het mogelijk onderdelen van pitbull te inplanteren bij ag_uf?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 27-03-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:42:
[...]

Ik ging naar unitframe > other > layout en zag daar ABF staan, de enige andere. Maar dat vergaarde me hele frames. Werd van links naar rechts: castbar, hp bar, manabar. Is er ook een ongedaan maken knop ofzo? Oh en, bij layouts stond alleen ABF en custom, dus ik denk dat ik ergens andere layouts moet downloaden?

Kan ik jou btw niet op andere manier spreken als je van je werk terug bent, zoals MSN?
Ik heb dat ook een keer gedaan, ik heb toen mijn pitbull.lua weggegooid uit mijn savedvariables map :)

Ik stuur je wel een PM met mijn MSN, kan niet veel beloven(als GM heb je het nogal druk :+ ), maar wellicht dat ik je wat op weg kan helpen.
edit:
direct message werkt niet, kan of wil je blijkbaar niet :p
maar mijn messenger adres spreekt voor zich, ben nog van de oude hotmail generatie ;)

[ Voor 9% gewijzigd door liledevil op 27-03-2008 13:23 ]

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Anoniem: 250914 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:01:
[...]

Het is ze tot nu toe nog niet gelukt in ieder geval. Ik heb de WWS stats gezien, ze hebben er al wel 28 tries opzitten :P
Ben waarschijnlijk pas zaterdag weer online met WoW, tegen die tijd zal alles al wel bekend zijn. :) Maar toch wel benieuwd wat de top 3 op onze server wordt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:46:
Er zijn best veel servers die in het oorspronkelijke plan de gates binnen 1 a 2 weken open konden krijgen. Outland heeft er sinds deze week weer een guild bij die ook BT kan clearen. Totaal weet ik niet maar ik gok op een stuk of 20 ofzo, Horde en Alliance. Ik hou de kills niet zo bij :)
Het gaat inderdaad wel aardig met Outland qua progress... Alleen de stabiliteit is de laatste tijd helaas ver te zoeken ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 15:58

Wootlock

Evilution

Niet gelezen dat als Sunwell compleet rebuild is dat je weer een titel kunt kopen voor 1k gold.

<Name> Of the sunstrider offensive oid.
Moet je wel exalted zijn fyi

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

Gisteren Maggy gedaan dam wat is dat simpel geworden zeg. 1 setje clickers maar nodig en infernals? lawl dat zijn er echt weinig. Volgens mij is die aoe atack als je te laat clicked ook generfed imho piss easy.Is nu dus een makkelijke manier op mensen te gearen. Btw men zei dat 25man bosses 2 badges droppen nou ik kreeg het volgende:

2 van King maulger
3 van Gruul
3 van Maggy

Alleen jammer dat het ongeveer een maand duurt voor die nieuwe badge vendor up is. Nouja badges maar opsparen tot dan.

Dat addon verhaal alles werkte hier prima Damagemeters is niet 2.4 maar daar gaan we Recount is voor inzetten. Begrijp ik nu goed dat Mobinfo2 gewoon overbodig is geworden? Ik zie namelijk in de interface options staan dat je dat kan aanzetten ineens. Schrok trouwens wel de eerste maal van dat Omen2.4 geluid echt viel me stoel af man 8)7. Gelijk uit gezet sjees.
Wootlock schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:38:
[...]
Droppen ze nu ook 3 ipv 2 tokens :?
Ja

[ Voor 34% gewijzigd door William/Ax3 op 27-03-2008 13:38 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

William/Ax3 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:35:
Gisteren Maggy gedaan dam wat is dat simpel geworden zeg. 1 setje clickers maar nodig en infernals? lawl dat zijn er echt weinig. Volgens mij is die aoe atack als je te laat clicked ook generfed imho piss easy.Is nu dus een makkelijke manier op mensen te gearen. Btw men zei dat 25man bosses 2 badges droppen nou ik kreeg het volgende:

2 van King maulger
3 van Gruul
3 van Maggy

Alleen jammer dat het ongeveer een maand duurt voor die nieuwe badge vendor up is. Nouja badges maar opsparen tot dan.
Droppen ze nu ook 3 ipv 2 tokens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Laatst online: 10-05 23:25
Ach ja in ieder geval kun je nu redelijk veel geld krijgen van de bosses :D (10g per bosskill in SSC)

[ Voor 18% gewijzigd door Sanch op 27-03-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 09:33

Darkasantion

Just keep swimming!

Guild heeft VR run afgeblazen omdat de addons die de orbs aangeven niet meer werken, wat ik gewoon jammer vind, want eigenlijk moet jij het wel zonder die addon kunnen doen, maargoed de meerderheid besluit :/ . We gaan dus Gruul/HKM en Maggy doen, en ik heb daar eigenlijk geen zin in, ik will gewoon weer VR doen, en dan gewoon zonder addons down halen.

Gisteren ook de het nieuwe eilandje geweest, en ik moet zeggen dat het een pareltje is, mooie layout en netjes opgezet. Ik heb bijna alle nieuwe daily quests gedaan, waarbij ik nog een free BoJ kreeg uit een questreward :D , om erna Kara in te duiken om weer bij Curator te stoppen, om dan misschien eventuel het nog deze week te maken :( . Lekker weer geen Prince. Uiteraard erna nog even naar MaT geweest, en dat is me toch wat moois! Ik ga die zeker vaker bezoeken, want het was gewoon leuk en heerlijk om te doen, waarbij we alles bosses in 1 keer down hadden, en Kael'thas op de 2e try nu toch echt het loodje hat gelegd. Ik vind trouwens het stukje waarbij je de 25 mans kunt bekijken ook erg mooi gedaan, hier wil ik wel meer van!

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anoniem: 250914 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:01:
[...]

Zitten jullie op Eonar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
daroy schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:37:
[...]

Ik ben sinds 2 dagen een nieuwe guild gejoined op Xavius. Deze bestaat enkel uit mensen die gererolled hebben of nieuwe spelers zijn en de minimum leeftijd is 18 jaar. Het is de bedoeling om vooral samen instances te doen en zo rustig door het spel te wandelen. Als je evt intresse hebt kan ik je wel de site geven.
Hmm, blijkbaar is mijn vorige submit niet gelukt...
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb nu chars op 2 realms en dat is al genoeg ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 19:30
sn0x0r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:36:
Errr, ik heb meerdere screens gezien van Nihilum die bezig zijn met m'uru (en phase 2 Entropius). Dit was nog in de tijd dat de bosses ervoor niet disabled waren, dus ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat nihilum wel degelijk de kans heeft gehad om de bosses op de PTR te oefenen. Waarom ze nog niet bij Felmyst staan is voor mij echter ook een raadsel, had zeker wel verwacht dat nihilum mee zou doen in de top 3 van de EU, maar daar lijkt het niet op bij deze eerste bosses.

Vooralsnog zullen we maar zien hoe dat verder gaat bij de rest van de bosses. Realms met gigantisch hoge player population zullen waarschijnlijk sneller de gates kunnen openen, Magtheridon is zo'n typische realm met gigantisch veel spelers.
ik denk omdat ze weten dat ze voor de reset bij felmyst staan. En deze de weken erna gewoon farmen. En zodra phase 2 ingaat zullen ze wel pushen. kil'jaden als world 1st > alle andere als world 1st .(in sunwell dan he).

waarom ze rustig aan doen is makkelijk. ze konden de world 1st niet halen, zeker niet voor de eerste 2 bosses. Maar idd ze hadden world 1st van de 3e kunnen halen.
Darkasantion schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:49:
Guild heeft VR run afgeblazen omdat de addons die de orbs aangeven niet meer werken, wat ik gewoon jammer vind, want eigenlijk moet jij het wel zonder die addon kunnen doen, maargoed de meerderheid besluit :/ . We gaan dus Gruul/HKM en Maggy doen, en ik heb daar eigenlijk geen zin in, ik will gewoon weer VR doen, en dan gewoon zonder addons down halen.

Gisteren ook de het nieuwe eilandje geweest, en ik moet zeggen dat het een pareltje is, mooie layout en netjes opgezet. Ik heb bijna alle nieuwe daily quests gedaan, waarbij ik nog een free BoJ kreeg uit een questreward :D , om erna Kara in te duiken om weer bij Curator te stoppen, om dan misschien eventuel het nog deze week te maken :( . Lekker weer geen Prince. Uiteraard erna nog even naar MaT geweest, en dat is me toch wat moois! Ik ga die zeker vaker bezoeken, want het was gewoon leuk en heerlijk om te doen, waarbij we alles bosses in 1 keer down hadden, en Kael'thas op de 2e try nu toch echt het loodje hat gelegd. Ik vind trouwens het stukje waarbij je de 25 mans kunt bekijken ook erg mooi gedaan, hier wil ik wel meer van!
euh... ik had al bossmods in MT die werkte. Als iedereen gewoon zijn/haar bossmods had geupdate had het gewoon gewerkt.

[ Voor 42% gewijzigd door Kevinp op 27-03-2008 14:24 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
William/Ax3 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:35:
Btw men zei dat 25man bosses 2 badges droppen nou ik kreeg het volgende:

2 van King maulger
3 van Gruul
3 van Maggy
Lijkt erop dat wat ik dacht waar is dan, dat de laatste boss van een instance drie badges dropt. (net als in Kara dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

En is er al een guild die Kil'jaeden heeft gedowned? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ja, <WRATH> zit (o.a. ook) op Eonar. :)
Anoniem: 102844 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:31:
En is er al een guild die Kil'jaeden heeft gedowned? :)
8)7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 21:42
Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:18:
[...]

euh... ik had al bossmods in MT die werkte. Als iedereen gewoon zijn/haar bossmods had geupdate had het gewoon gewerkt.
Void Reaver al gedaan dan? ;) Geloof me, die gaat bij jou geen Arcane Orbs aangeven. Dit komt omdat de boss niet meer de orb op iemand cast, maar er gewoon uit gooit op iemand. Dat betekent dat de persoon die hem op zich krijgt niet voor een split second getarget word en zodoende kan de boss mod niet afvangen wie de orb op zich gaat krijgen. Het enige wat je guild eraan kan doen is iedereen goed laten kijken naar de orbs of ze jouw kant op komen.

@Iemand stuk naar boven over time based gates: Ik haal idd dingen door elkaar, ik zit nu offensive progress te vergelijken met de gates, maar die gaan gewoon overal op hetzelfde moment open. Heeft blizzard eigenlijk al verteld wanneer dat zal gebeuren en hoelang er tussen elke gate zit? (Met wanneer bedoel ik dus wanneer de eerst volgende gate open gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

liledevil schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:20:
[...]

Ik heb dat ook een keer gedaan, ik heb toen mijn pitbull.lua weggegooid uit mijn savedvariables map :)

Ik stuur je wel een PM met mijn MSN, kan niet veel beloven(als GM heb je het nogal druk :+ ), maar wellicht dat ik je wat op weg kan helpen.
edit:
direct message werkt niet, kan of wil je blijkbaar niet :p
maar mijn messenger adres spreekt voor zich, ben nog van de oude hotmail generatie ;)
Heheh, zelfde probleem bij jou als ik jou probeer te PMen. Ik durf mijn email/MSN wel neer te zetten: AKooi22@gmail.com. Ik zal proberen vanavond online te zijn. Sorry voor offtopic gedrag. :> O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sn0x0r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:36:
[...]

Void Reaver al gedaan dan? ;) Geloof me, die gaat bij jou geen Arcane Orbs aangeven. Dit komt omdat de boss niet meer de orb op iemand cast, maar er gewoon uit gooit op iemand. Dat betekent dat de persoon die hem op zich krijgt niet voor een split second getarget word en zodoende kan de boss mod niet afvangen wie de orb op zich gaat krijgen. Het enige wat je guild eraan kan doen is iedereen goed laten kijken naar de orbs of ze jouw kant op komen.

@Iemand stuk naar boven over time based gates: Ik haal idd dingen door elkaar, ik zit nu offensive progress te vergelijken met de gates, maar die gaan gewoon overal op hetzelfde moment open. Heeft blizzard eigenlijk al verteld wanneer dat zal gebeuren en hoelang er tussen elke gate zit? (Met wanneer bedoel ik dus wanneer de eerst volgende gate open gaat)
ow ok, nee niet gedaan. Maar als dat zo is, dan kan je er niks aan doen. en kan je een gevecht wel overslaan. Maar dat zal het niet oplossen...

als hij dat zo doet dan is het ontwijken ook veel makkelijker immers kan je makkelijk voorspellen waar die komt zodra die gecast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

OkkE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 14:35:
[...]

Ja, <WRATH> zit (o.a. ook) op Eonar. :)

[...]

8)7
Haha wat grappig. Ik zat in Vengeance ( begin van Eonar ) en was daar de GM van. Samen met Aceman en nog een aantal anderen. Uiteindelijk zijn we opgesplits in The Titans en WRATH en ik had er toen genoeg van guilddrama's etc. Destijds was BLOOD en TLC de beste raiding guilds op alliance side.

Ik mis die oude tijd best wel maar ben wel blij dat WRATH een mooie doorstart gemaakt heeft. The Titans is volgens mij disband onder leiding van Marcuz / Marcus en nog iemand.

Mijn warrior was een tank samen met Swiftblades en Andrew genaamd Vexius dwarf warrior destijds lv 60.

Wat grappig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Fratti schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:13:
Haha wat grappig. Ik zat in Vengeance ( begin van Eonar ) en was daar de GM van. [...]
Inderdaad grappig om te lezen ja.

Zit zelf overgens (zie sig) niet in WRATH, maar Chiyu dus wel, en die zit weer met een alt in de zelfde guild als mij, ook op Eonar. :) Maar leuk om te horen/lezen over een stukje van de geschiedenis van zo';n guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:01:
[...]

ow ok, nee niet gedaan. Maar als dat zo is, dan kan je er niks aan doen. en kan je een gevecht wel overslaan. Maar dat zal het niet oplossen...

als hij dat zo doet dan is het ontwijken ook veel makkelijker immers kan je makkelijk voorspellen waar die komt zodra die gecast is.
Volgens Drysc was het niet targetten zo bedoelt. Alleen had er wel iets in de combat log moeten staan en zal dit bij een volgende patch opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
Wootlock schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:32:
Niet gelezen dat als Sunwell compleet rebuild is dat je weer een titel kunt kopen voor 1k gold.

<Name> Of the sunstrider offensive oid.
Moet je wel exalted zijn fyi
./wrong

<name> Of the shatterd sun

en ja 1k en exalted zijn , en ja die ga ik kopen kk thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 21:42
Lel, dat is dus weer is 1 van de bekende Blizzard Money Sinks... wat ongelooflijk nutteloos zeg om zoiets uit te brengen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:53
Lol, wie gaat daar nu 1k aan uitgeven.
Ik heb het makkelijk, maar dat verdom ik.
Geef ik het nog liever aan een beggar in og.

Wat moet ik met al die titels.
Sergeant Schwarzy
Conquerer Schwarzy
Schwarzy, Champion of the Naaru
Schwarzy, Hand of Adal

Lekker boeiend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 21:14

daaan

Brandweer Zoutkamp

OkkE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:22:
[...]

Inderdaad grappig om te lezen ja.

Zit zelf overgens (zie sig) niet in WRATH, maar Chiyu dus wel, en die zit weer met een alt in de zelfde guild als mij, ook op Eonar. :) Maar leuk om te horen/lezen over een stukje van de geschiedenis van zo';n guild.
Idd de eerste keer dat ik iets over Eonar lees hier, grappig :)

Ik heb een 70 Human warrior (tank). Nowwhat. Ben begonnen in de guild Legacy (nu mortallity) toen maar een eigen guild begonnen (icanhascheeseburgerplz) met een man of 12. Maar een guild met alleen passieve spelers werkt niet zo.
Ik zit sinds een week in Lost and Confused, net begonnen met kara, leuk zo, heb mn eerste kara epic al van Curator :D

All in all, wow noobje hier dus ;) (MT gister geprobeerd, van 14:00 tot 17:30, op een of andere manier ging alles perfect, tot de laatste groep mobs van 6 :( )

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

daaan schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:47:

Ik heb een 70 Human warrior (tank). Nowwhat. Ben begonnen in de guild Legacy (nu mortallity) toen maar een eigen guild begonnen (icanhascheeseburgerplz) met een man of 12. Maar een guild met alleen passieve spelers werkt niet zo.
Ik zit sinds een week in Lost and Confused, net begonnen met kara, leuk zo, heb mn eerste kara epic al van Curator :D

All in all, wow noobje hier dus ;) (MT gister geprobeerd, van 14:00 tot 17:30, op een of andere manier ging alles perfect, tot de laatste groep mobs van 6 :( )
Hey nog een Eonar speler. :) Volgens mij heb ik je wel eens zien lopen in een BG, toen je in <icanhas..> zat, hehe. Maar LaC ken ik wel van naam, zie soms wel eens mensen rondlopen.

Zoals je kunt zien (zie sig) zit ik in Pirates of Azeroth, we moeten alleen Netherspite nog en dan hebben we heel Kara gedaan. Mocht ik je nog eens tegenkomen: /wave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 20:55
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 13:08:
Ik zie nu op WAU bij ag_unitframes last updated 22 hours staan. Betekend dit dat ie nu wel geupdate is? Zo ja, dan pak ik die wel weer ipv pitbull. :+

EDIT: Zou het mogelijk onderdelen van pitbull te inplanteren bij ag_uf?
Het lijkt me dat alle addons die de afgelopen dagen zijn ge-update 2.4 ready zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een developer zich op 2.3 zou richten ipv PTR (die al een tijdje op 2.4 draait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FireAge schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:47:
Lol, wie gaat daar nu 1k aan uitgeven.
Ik heb het makkelijk, maar dat verdom ik.
Geef ik het nog liever aan een beggar in og.

Wat moet ik met al die titels.
Sergeant Schwarzy
Conquerer Schwarzy
Schwarzy, Champion of the Naaru
Schwarzy, Hand of Adal

Lekker boeiend :/
Is gewoon gaaf :D , dit is een typisch geval van Richie Rich titel
en titels zijn cool ;) zoals Gladiator is ook een super titel zodat mensen weten je skills heb in PvP
Hand of Adal betekend gewoon je in Blacktempel zit dus een progress titel

Titel is het zelfde als E-peen showen in Shattrah op je Ashes of alar bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
[...]

doorlopen in de kamer zodat je ruimte hebt. Je zou zelfs ook kunnen fearen in de gang op de pull en dan de room in kunnen lopen(als je warrior tank hebt iig).

keal heb ik 2x gedaan met 2 levende omdat we gewoon nukte tijdens de gravity lapse. en shamans hebben geen dot heals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 21:15
Wat is eigenlijk precies de bedoeling met die nieuwe badge vendor? Zit op me stage dus kan niks opzoeken ivm die verdome proxy? Maar kan iemand mij ff vertellen wat precies de bedoeling is om die vendor tevoorschijn te toveren? Wel jammer, had erop gerekend dat ik vanaaf mijn nieuwe pants op kon gaan halen :( heb ook al 2 runed living rubys klaar liggen :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Phenomenon1985 op 27-03-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:23

vhal

ಠ_ಠ

Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:05:
[...]
Is gewoon gaaf :D , dit is een typisch geval van Richie Rich titel
en titels zijn cool ;) zoals Gladiator is ook een super titel zodat mensen weten je skills heb in PvP
Hand of Adal betekend gewoon je in Blacktempel zit dus een progress titel

Titel is het zelfde als E-peen showen in Shattrah op je Ashes of alar bv ;)
welja, nu HY attunement free is, zullen er zat mensen zijn die de HoA titel zullen verkrijgen. Kaelthas 25m was simpelweg een cockblock eerste klas waarna Winterchill min of meer one shotable is. Op mijn realm zag ik al een paar guild die hem neer kregen na de patch, terwijl ze Kaelthas nog niet eens hadden uitgeprobeerd. Vanavond maar ff de juiste quest halen zodat ik (als het ff meezit) eind van de rit ook met deze titel rond mag lopen. Echt progress is het niet meer.

Wat betreft de nieuwe 1000 gold titel, cba om deze te nemen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
deadsy33 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:14:
[...]

welja, nu HY attunement free is, zullen er zat mensen zijn die de HoA titel zullen verkrijgen. Kaelthas 25m was simpelweg een cockblock eerste klas waarna Winterchill min of meer one shotable is. Op mijn realm zag ik al een paar guild die hem neer kregen na de patch, terwijl ze Kaelthas nog niet eens hadden uitgeprobeerd. Vanavond maar ff de juiste quest halen zodat ik (als het ff meezit) eind van de rit ook met deze titel rond mag lopen. Echt progress is het niet meer.

True, wij hebben ook als guild gezegt nu we lekker op weg zijn in SSC / TK dat we eerst Keal en Vashj killen voor we ookmaar naar MH gaan

Zou alleen al die utunmends willen voor MH vanwege de Rewards , en natuurlijk zoals ik van vele moet geloven Keal & Vasj de 2 leukste battles in WoW zijn
Verder gistere maar is Maggy getest maar die is nu wel heel erg makkelijk, 200g dropte die ook nog is dus 20g each, en nog een 20slot bag en bag met 5 badges of justice en dan nog de Tier tokens om de mensen in de guild beetje te upgraden die het nodig hadden

Moet zeggen de Nieuwe Daily's best geinig zjin alleen in Sunwell is het nu Gankfest 2008 echt niet te vergelijken met toen de Dark Portal open ging dat was al erg maar dit slaat alles elke stap me chark an nemen ligt een skelet

Maar goed de titel van 1k is wat overdreven en toch ga ik hem nemen alleen vanwege het feit het kan, verder heb je het geld zo terug verdient met al die daily's tegenwoordig begon gistere met 6.1k gold en eindigde die avond op 6.3k met alleen maar daily's plus wat grinden en greens verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
deadsy33 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:14:
[...]

euh... zo is het dus niet. want voor de titel moet je ook MH attunement hebben. en dat is dus keal+vashj killen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Phenomenon1985 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:07:
Wat is eigenlijk precies de bedoeling met die nieuwe badge vendor? Zit op me stage dus kan niks opzoeken ivm die verdome proxy? Maar kan iemand mij ff vertellen wat precies de bedoeling is om die vendor tevoorschijn te toveren? Wel jammer, had erop gerekend dat ik vanaaf mijn nieuwe pants op kon gaan halen :( heb ook al 2 runed living rubys klaar liggen :'(
Blue confirmation dat het waarschijnlijk ongeveer een maand gaat duren voordat de meeste realms zover zijn dat die vendor zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:18:
en natuurlijk zoals ik van vele moet geloven Keal & Vasj de 2 leukste battles in WoW zijn
Nowai! C'thun > * *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
FireAge schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:20:
[...]

Blue confirmation dat het waarschijnlijk ongeveer een maand gaat duren voordat de meeste realms zover zijn dat die vendor zal verschijnen.
Idd want je moet het vrijspelen toch daar zijn die % voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:23:
[...]

Idd want je moet het vrijspelen toch daar zijn die % voor ?
Als dat zo is duurt het wel wat korter dan een maand lijkt me, gisteren halverwege de avond zat men bij ons op 17% dus dat gaat vlot.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:25:
[...]

Als dat zo is duurt het wel wat korter dan een maand lijkt me, gisteren halverwege de avond zat men bij ons op 17% dus dat gaat vlot.
Toen ik vanmiddag keek zaten wij al op 61% dus dat schiet al aardig op. Kan natuurlijk wel zo zijn dat de volgende phases wat langer duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 250914 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:29:
[...]

Toen ik vanmiddag keek zaten wij al op 61% dus dat schiet al aardig op. Kan natuurlijk wel zo zijn dat de volgende phases wat langer duren?
Heb geen idee zie het we lals die op 100% staat :P misschien is dat alleen 1 tot 100% voor phase 1 ? dunno we zien wel heb ik nog ffies om te sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 250914 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:29:
[...]

Zou kunnen natuurlijk maar lijkt me stug dat je in 1 dag tot over de 60% komt en over de rest dan bijna een maand moet doen, beetje demotiverend zou dat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:30:
[...]

Heb geen idee zie het we lals die op 100% staat :P misschien is dat alleen 1 tot 100% voor phase 1 ? dunno we zien wel heb ik nog ffies om te sparen ;)
wij zaten vanochtend op 50% ofzo dus vrijdag soweiso op 100 %phase 1.

eigenlijk hoop ik dat de high elves ofzo een invasion doe van alle major cities. om zo wat dimensie te geven. Maar niemand weet wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verder gistere maar is Maggy getest maar die is nu wel heel erg makkelijk, 200g dropte die ook nog is dus 20g each, en nog een 20slot bag en bag met 5 badges of justice en dan nog de Tier tokens om de mensen in de guild beetje te upgraden die het nodig hadden
Heb je maggy met 10 man gedaan dan?
Was dat een beetje te doen, want ik wil dat ook gaan proberen namelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door FireAge op 27-03-2008 16:35 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:32:
[...]

wij zaten vanochtend op 50% ofzo dus vrijdag soweiso op 100 %phase 1.

eigenlijk hoop ik dat de high elves ofzo een invasion doe van alle major cities. om zo wat dimensie te geven. Maar niemand weet wat er gaat gebeuren.
Hou maar op ik kweil al weer is lang geleden dat ik echt weer zin heb om alle nieuwe snufjes te ontdekken en te doen blijft leuk :D

enige waar ik tegen op kijk is Lichking lvle tot 80....
FireAge schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:33:
[...]

Heb je maggy met 10 man gedaan dan?
Was dat een te doen, want ik wil dat ook gaan proberen namelijk.
Was prima te doen , waren nog steeds wel infernals die zijn niet eruit gehaald maar alles is een stuk makkelijker er hoeven maar 3 mensen te klikken bv

En 1e x was op 20% wipe 1 of andere manier die "cave ins " en 2e x was hij gelijk down dus was goed te doen, paar op mijn Server hebben bv Gruul ook met 5 man gedaan en kara ook met 5 man lijkt me ook wel cool te doen ( maar die hebben wel full t6 )

[ Voor 37% gewijzigd door Mektheb op 27-03-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:34:
[...]

Hou maar op ik kweil al weer is lang geleden dat ik echt weer zin heb om alle nieuwe snufjes te ontdekken en te doen blijft leuk :D

Ik vond het de eerste keer in Outlands echt geweldig. Nieuwe instances, nieuwe gebieden, nieuwe quests. Vond het geniaal om toen te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
[...]

Zou alleen al die utunmends willen voor MH vanwege de Rewards , en natuurlijk zoals ik van vele moet geloven Keal & Vasj de 2 leukste battles in WoW zijn
Persoonlijk vind ik Archimonde het leukste gevecht. Het is wel moeilijk maar naast je gewone skills zoals healen/dps/tanken zul je ook echt veel moeite moeten doen om in leven blijven, wat hier nog veel belangrijker is dan bij andere gevechten. Verder eindelijk eens een gevecht ZONDER adds, iets wat wel anders is bij Vashj en Kael'thas.

Trouwens, de Magister's Terrace wint niet echt de originaliteitsprijs, een beetje Warlord Kalitresh II, Curator II, Moroes II en Kael'thas Sunstrider II. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:34:
Was prima te doen , waren nog steeds wel infernals die zijn niet eruit gehaald maar alles is een stuk makkelijker er hoeven maar 3 mensen te klikken bv
Maar drie cubes? Dat, één infernal per channeler, toevallig ook maar drie channelers dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Anoniem: 33272 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Ik vond het de eerste keer in Outlands echt geweldig. Nieuwe instances, nieuwe gebieden, nieuwe quests. Vond het geniaal om toen te levelen.
Eerste 2 weken was minder hoor. Als je bijvoorbeeld een bepaalde type mob moest killen voor een quest, of erger nog, 1 speciale mob, dan waren er minstens 20 andere spelers in de buurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

MysticSnake schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:48:
[...]

Eerste 2 weken was minder hoor. Als je bijvoorbeeld een bepaalde type mob moest killen voor een quest, of erger nog, 1 speciale mob, dan waren er minstens 20 andere spelers in de buurt. :P
Ja dat vond ik dus ook, en als (hard)werkend persoon lig ik altijd achter op de meesten binnen mijn guild, waar sommigen zelfs 2 weken vrij hadden genomen bij de release van TBC. Dan loop je achter iedereen aan die het over de geweldige dingen hebben... en zelf zie ik er weinig van omdat iedereen al zijn/haar items hebben vanuit de nieuwe instances die ze minstens 8x gedaan hebben, en die dus die runs niet meer willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Exitium schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:47:
[...]

Maar drie cubes? Dat, één infernal per channeler, toevallig ook maar drie channelers dan? :o
Ja gief meer info, heb je maar 3 tanks nodig?
Of eigenlijk 2 tanks en een OT?

Dan ga ik hem dit weekend ff guild puggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Hmm, vandaag even prot speccen :)helaas geen bestaande gear dus dat word AH ff leeg kopen.. is het te doen om als Prot warr met AH gear, lvl 70 instances te doen? geen heriocs maar gewoon normale instances om te gearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Je bent zeker niet de enige. Ik denk dat dat lvlen echt iets is waar je van moet houden. Die nieuwe gebieden zien is even leuk maar na 20 minuten op me mount rondrijden en OOO en AAA zeggen wil ik alweer naar het volgende gebied. Quests zijn ook niet boeiend of mooi of leuk, het is elke keer: Kill zoveel van die. Pak zoveel van dat op van de grond en bring dit naar die. En dan dan tot wel 50 keer voor een lvl. Ik zie er de lol niet van in hoor.

Ik weet niet of iemand de Final Fantasy reeks heeft gespeeld op PS/PS2 maar dat was een geweldige manier van lvlen. Je werd als het ware door het spel geleid met mooie cutscenes en een echt verhaal. Het verhaal in WoW is niet dominant genoeg en als je het er echt in wil zitten ontkom je er niet aan om fansites te gaan lezen over de achterliggende lore.

Ik heb overigens wel begrepen dat ze in WotLK meer interactie willen met de "eindboss" vanaf het begin. Dit was ook zo in bijvoorbeeld FF7, hier had je meerdere encounters met Sephiroth. Maar goed dat is een heel ander verhaal maar ik denk dat er toch wel wat mensen zijn die het spel kennen of in ieder geval een deel uit de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Wij hadden 2 tanks en een pala oftanking

Verder :
Magtheridon yesterday (sunday 17-02-2008) @ aproximately 20.30 on the PTR EU PVP:

1) 5 channelers
2) 5 cubes
3) most likely 1 infernal per channeler (can't confirm this, but I didn't see more than 4)
4) 30second debuff on 'clicking'
5) Magtheridon now drops Black Sack of Gems (similair to ORB bags pre-TBC) containing blue and epic gems (uncut)
6) Magtheridon now drops a non-unique 20slot epic bag called "Pit Lord's Satchel"
7) Amount of gold increased by a huge amount: 23 gold per member
8) Drops badge of justice (we happened to get 3)

[ Voor 88% gewijzigd door Mektheb op 27-03-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Anoniem: 51543 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:00:
Hmm, vandaag even prot speccen :)helaas geen bestaande gear dus dat word AH ff leeg kopen.. is het te doen om als Prot warr met AH gear, lvl 70 instances te doen? geen heriocs maar gewoon normale instances om te gearen.
Ja zeker wel :) Je moet ff zoeken naar de felsteel set sowieso. Een craftable set geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:30:
[...]

Zou kunnen natuurlijk maar lijkt me stug dat je in 1 dag tot over de 60% komt en over de rest dan bijna een maand moet doen, beetje demotiverend zou dat zijn...
Ja, dat klopt. Ik heb ook geen idee, moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo erg in verdiept heb.
Is wel vervelend trouwens dat je nergens kan repareren op het moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 10:49
Zijn er ergens standaard interfaces te vinden? Een pakket om je UI te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vroeg me af, proct deze metagem vaak? http://thottbot.com/i25901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 33272 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Ik vond het 2 kanten hebben, het was prachtig om al het nieuwe te ontdekken. Nadeel was dat dat niet echt goed lukte omdat iedereen dmv Qen keihard naar lvl 70 wilde racen. Er was dus amper een groep te vinden voor een instance, want "Quen ging sneller"... Ik was toen ook opeens voor een maand genezen van WoW.
Ik heb vele zogenaamde game maatje uit mekaar zien groeien, omdat er "achter stand" kwam tussen hun progressie. 8)7
Bij de volgende uitbreiding kunnen we weer het zelfde verwachten, sprint naar 80 en onderling opgefok om bij de eerste raid groep te komen.
Wel grappig hoe vele beweren dat ze willen raiden omdat ze van instances houden, want tot het hoogste lvl hebben ze er geen tijd voor.
Ik ben blij met me keuze om raiden vaarwel te zeggen en op me eigen tempo te genieten van de game wanneer ik wil. Raiden is waanzinnig, maar het weegt niet op tegen alle andere zaken er om heen imo.

Maar het belangrijkste is dat iedereen zo speelt hoe hij dat wil, dit was gewoon mijn point of view op het "expansion gevoel". ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 27-03-2008 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

2% kans per spell

Ik heb 2 vragen over paladin tanks.

1. Wat is de +dmg die ik moet hebben als tank zijnde? Ik heb gehoord dat er een limiet is waar je niet overheen moet gaan, en dat je ook niet te laag moet zitten ermee
2. Wat moet ik qua stats hebben om effectief Karazhan als MT te kunnen tanken?
3. Enige verdere nuttige tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Klopt, stond er net onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ehm, volg je niet. :P Jij zegt twee, het is vijf en dat staat nergens in je post. :9

Edit: Of bedoel je dat de twee net onder de vijf stond en dat je de verkeerde toets had? :+

[ Voor 17% gewijzigd door Exitium op 28-03-2008 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

We hebben woensdag na de raid ook nog ff magy mee gepakt met 16 man :O en 2 tanks, gewoon alles gemisdirect op de 2 tanks, en rammen maar, opvallend weining dmg gezien van de casters en ze waren alle 5 neer voordat magy los kwam.

daarna heb je nog maar 5 clickers nodig.
op 28% komt het dak los en dat doet nog maar zo'n 4 a 5k dmg.

was wel lache en ook zwaar generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 02:51:
We hebben woensdag na de raid ook nog ff magy mee gepakt met 16 man :O en 2 tanks, gewoon alles gemisdirect op de 2 tanks, en rammen maar, opvallend weining dmg gezien van de casters en ze waren alle 5 neer voordat magy los kwam.

daarna heb je nog maar 5 clickers nodig.
op 28% komt het dak los en dat doet nog maar zo'n 4 a 5k dmg.

was wel lache en ook zwaar generfd.
in het weekend AQ40 en bwl werd een beetje saai
mooi dat er nu een gevecht bij is wat je kan doen ik het weekend met een Pug of een small guild raid

1 nadeel ik moet wel eerst me CreditCard weer werkend krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:18:
[...]

euh... zo is het dus niet. want voor de titel moet je ook MH attunement hebben. en dat is dus keal+vashj killen :P
Ja inderdaad. Daar kwam ik gisteravond ook achter. :) Ach ja, het was leuk geweest.
In ieder geval hebben we Winterchill gekilled. (samen met nog een aantal andere guild in /general). Het was echt een "Rage Winterchill needs to bend over for another guild again" spam in de channel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 250914 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:12:
Ja, dat klopt. Ik heb ook geen idee, moet eerlijk zeggen dat ik me er niet zo erg in verdiept heb.
Is wel vervelend trouwens dat je nergens kan repareren op het moment..
Er zijn 8 Phases, en pas wanneer de eerste gedaan is, kan een server door naar de volgende.

Ik heb het idee dat de percentages die iedereen hier noemt de progress van Phase 1 zijn, dus dat betekend dat een inschatting van ongeveer een maand (volgens de Blue's) voordat de laatste Phase completed is, best wel eens realistisch kan zijn. :)

Wanneer Phase 1 completed is:
Once players have completed phase one of the Shattered Sun Offensive storyline by retaking the Sanctum, two (eventually three) quest givers and the trade supplies vendor spawn, as well as other friendly guards. The astrolabe at its top also begins to rotate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
OkkE schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:39:
[...]

Er zijn 8 Phases, en pas wanneer de eerste gedaan is, kan een server door naar de volgende.

Ik heb het idee dat de percentages die iedereen hier noemt de progress van Phase 1 zijn, dus dat betekend dat een inschatting van ongeveer een maand (volgens de Blue's) voordat de laatste Phase completed is, best wel eens realistisch kan zijn. :)

Wanneer Phase 1 completed is:

[...]
Als alle phases even lang zijn dan:

zit onze server aan het eind van het weekend dicht bij p3 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kevinp schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:54:
[...]

Als alle phases even lang zijn dan:

zit onze server aan het eind van het weekend dicht bij p3 :).
Maar dat zijn ze dus niet :) Volgens mij worden ze steeds langer. Gisteravond zat Outland op 91 procent van phase 1 :) Dus vandaag zullen er wel weer nieuwe NPC's en quests bij komen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Denk inderdaad dat elke Phase steeds iets meer tijd zal kosten, maar daar kan ik zo snel niets over vinden. Maargoed, wanneer Blizz zelf zegt dat het ongeveer een maand duurt, lijkt me dat best een betrouwbare schatting.

Nog eigenlijk geen tijd gehad zelf, om te questen. Maar dit weekend zal ik daar eens mee beginnen, want wil toch wel zo snel mogelijk Exalted zijn voor o.a. die Alch trinket. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dan toch nog heel behoorlijk als resto druid lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-06 12:36
Het waren toch 4 fases?

Ongeveer wat ik er over heb gelezen:

Fase 1: De Shattered Sun heeft nog bijna niks van het eiland overgenomen en er zijn 4 NPCs beschikbaar, 2 voor dailies, 1 vendor (Quartermaster) en 1 quest giver oid.
Fase 2: Hierin komen er een aantal nieuwe NPCs voor dailies en dergelijke. Op het eiland komen er 2 nieuwe dailies en in Shattrath nog 1. Deze laatste quest zal ergens in fase 2 een portal summonen in Shattrath naar het nieuwe eiland (welke de allies het meeste zullen waarderen omdat dit een pokke eind moeten vliegen).
Fase 3: Nog meer nieuwe NPCs + eindelijk de geprezen badge vendor en een repair NPC!
Fase 4: Afronding, de rest van het eiland wordt overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Hmm, heb dus wat protection gear gisteren gehaald, alleen heb ik nog nooit getanked.. :) heb mijn warrior gewoon met fury geleveled en ik werd altijd door alle instances geboost, of in outlands tankte een druid buddy van mij.. Dus heeft iemand nog wat How To Tank linkjes, of gewoon wat lees voer voor tanken? niet echt iets kunnen vinden met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik lees al een tijdje mee in de WoW-topics, maar toen ik dit zag moest ik natuurlijk wel even reageren ;)
[...]

OkkE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 15:54:
[...]

Hey nog een Eonar speler. :) Volgens mij heb ik je wel eens zien lopen in een BG, toen je in <icanhas..> zat, hehe. Maar LaC ken ik wel van naam, zie soms wel eens mensen rondlopen.

Zoals je kunt zien (zie sig) zit ik in Pirates of Azeroth, we moeten alleen Netherspite nog en dan hebben we heel Kara gedaan. Mocht ik je nog eens tegenkomen: /wave :)
Ik speel dus ook op Eonar, voornamelijk met warlock Stefanov en mage Maccgyver (jaja ik weet ut en nee heb geen engineering) en zit in de "casual" guild Lost and Confused :) Sinds deze week zie ik achter mn naam in de guild-tab zelfs "deputy GM' staan :9

De guild bevalt mij prima, allemaal relaxte mensen en als je hulp nodig hebt staan er veel voor je klaar.
* Zwaait naar Daaan * :w

Wij zaten tot een weekje terug "vast" in Kara met eigenlijk net iets te weinig mensen om fatsoenlijke runs te kunnen doen, maar zijn nu gelukkig versterkt met de mensen van voormalig "icanhascheeseburger". Het lijkt er nu op dat we in ieder geval voldoende mensen hebben om elke week een fatsoenlijke run van de grond te krijgen en wat progress kunnen gaan maken. Attumen / Moroes / Maiden / Opera was eigenlijk nooit een probleem en Curator lukte eigenlijk ook vrij makkelijk met de nieuwe mensen erbij :)

Wat is jullie advies om als volgende boss te proberen in Kara?

Ander (persoonlijk) vraagje: Met mijn lock speelde ik altijd in een Demo-spec met Felguard maar ben tbv meer focus op (kara-)raiden respecced naar Affliction. Ik had nl. begrepen dat die spec daar beter geschikt voor zou moeten zijn. Ik merkte echter dat mn dps eigenlijk voornamelijk achteruit ging, maar dacht dat dat kwam omdat ik waarschijnlijk nog wat moest wennen aan mn nieuwe build. Nu ben ik inmiddels 2 weken verder, maar zie eigenlijk nog geen echte verbetering in mn dps. Enig idee hou dat zou kunnen komen?? Ik hou nu mn DOT's zo veel mogelijk op en gebruik SB als filler. Tips zijn van harte welkom!

P.S. de Eonar-spelers die ik in dit topic ben tegengekomen zal ik op mn friendslist zetten, mochten jullie eens een mage/lock nodig hebben geef maar een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
MysticSnake schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 16:48:
[...]
Had Blizz geen dynamische respawn timers ingebouwd? Ik meen mij te herinneren dat ik nooit een tekort had aan mobs in Outlands. In Azeroth is het helaas wel zo dat spawns te lang op zich laten wachten als je met meerdere mensen in 1 gebied quest (iets wat ik nu vaak tegen kom met mijn rogue).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:20:
[...]
Had Blizz geen dynamische respawn timers ingebouwd? Ik meen mij te herinneren dat ik nooit een tekort had aan mobs in Outlands. In Azeroth is het helaas wel zo dat spawns te lang op zich laten wachten als je met meerdere mensen in 1 gebied quest (iets wat ik nu vaak tegen kom met mijn rogue).
Volgens mij niet, volgens mij zijn de respawn timers op outland gewoon veel korter.

Wanneer ik ooit alts wilde lvl'en waren altijd veel mobs up. en respawnde ze ook snel, erg snel soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

stefanass schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:20:
Ik speel dus ook op Eonarm, voornamelijk met warlock Stefanov en mage Maccgyver [...]
Welkom, leuk om meer Eonar spelers te zien. :)
Wat is jullie advies om als volgende boss te proberen in Kara?
Wanneer alle memebers minimaal 8000hp buffed hebben, zou je Shade of Aran kunnen proberen. Als je iemand hebt die Nightbane kan summonen, zou je die kunnen proberen - ik vond 'm makkelijker als Aran (met een Warroir tank die stance-dance kan). Of op weg naar Chess Event, als je daar kunt komen is het gratis Epics. :)
P.S. de Eonar-spelers die ik in dit topic ben tegengekomen zal ik op mn friendslist zetten, mochten jullie eens een mage/lock nodig hebben geef maar een gil :)
Same here. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe heet ook alweer die addon dat je alle cooldowns van de tegenstander kan tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Trouwens, zijn er meer mensen die sinds de patch problemen hebben met hun chatwindows? Heb er zelf drie, en in het eerste scherm heb ik guild, whisper, party, etc uitgeschakeld. Zodra ik inlog moet ik die opnieuw aanpassen omdat alle instellingen gereset zijn. In scherm drie (combat log) laat ik alleen actions zien die betrekking hebben op mezelf, maar als ik opnieuw inlog staat dat weer op everyone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Over die phases.
Aggramar zat gister rond half 12 op 91%.
Vandaag maar eens kijken of we al naar phase 2 zijn gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Shadowsong server zat gisteravond in phase 2

Ben zelf nog niet echt begonnen met de nieuwe quests (op die met dat brilletje in nagrand en dan poeder van t minen na), gisteravond weer een grote netherwing egg hunt gedaan... exalted nu, dus drake :D Van 30% in revered naar exalted in 2 dagen, niet slecht.

[ Voor 74% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-03-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Exitium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:47:
Trouwens, zijn er meer mensen die sinds de patch problemen hebben met hun chatwindows? Heb er zelf drie, en in het eerste scherm heb ik guild, whisper, party, etc uitgeschakeld. Zodra ik inlog moet ik die opnieuw aanpassen omdat alle instellingen gereset zijn. In scherm drie (combat log) laat ik alleen actions zien die betrekking hebben op mezelf, maar als ik opnieuw inlog staat dat weer op everyone.
Chatvensters zijn inderdaad drama. Mijn venster waar guild/party etc uitgeschakeld is (Standaard chatwindow) laat alles zien, en het venster waar het wel ingeschakeld staat laat helemaal niets zien.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:47:
Zelfde, ik had altijd 2 schermpje. Eén voor party, guild en whisper. En één voor het overige. Ik heb het hele zootje maar op default gezet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 02-06 12:52

On_E

Housemusic

Mijn addon problemen vallen wel mee in 2.4

Heb Unknown Tag en Unknown Class errors met Pitbull, heb dus een wat oudere versie geinstalleerd en heb het nu alleen nog als ik mijn muis over NPCs/players doe, dat info vakje heeft nog steeds die errors, de andere unitframes gelukkig niet meer.

En verder heb ik geluidsproblemen, mis echt een heleboel geluids-effecten soms, dan hoor ik mijn stuns niet meer enzo.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

On_E schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:57:
Mijn addon problemen vallen wel mee in 2.4

Heb Unknown Tag en Unknown Class errors met Pitbull, heb dus een wat oudere versie geinstalleerd en heb het nu alleen nog als ik mijn muis over NPCs/players doe, dat info vakje heeft nog steeds die errors, de andere unitframes gelukkig niet meer.

En verder heb ik geluidsproblemen, mis echt een heleboel geluids-effecten soms, dan hoor ik mijn stuns niet meer enzo.
Sound options moet je bij je sounds aanzetten en ik heb er ook last van dat deze zich soms automatisch uitschakeld.

Wat betreft addon's: Me atlasloot werkt weer evenals Omen, maar wat is omen veranderd... echt wennen.
Straks maar eens een nieuwe versie van DBM zien te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:46
Kapoen schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:20:
[...]

Klopt, dit was vooral goed te merken met de launch van TBC. de fel orcs spawnden met bossjes tegelijk toentertijd : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Mektheb schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:06:
Wij hadden 2 tanks en een pala oftanking

Verder :
Magtheridon yesterday (sunday 17-02-2008) @ aproximately 20.30 on the PTR EU PVP:

1) 5 channelers
2) 5 cubes
3) most likely 1 infernal per channeler (can't confirm this, but I didn't see more than 4)
4) 30second debuff on 'clicking'
5) Magtheridon now drops Black Sack of Gems (similair to ORB bags pre-TBC) containing blue and epic gems (uncut)
6) Magtheridon now drops a non-unique 20slot epic bag called "Pit Lord's Satchel"
7) Amount of gold increased by a huge amount: 23 gold per member
8) Drops badge of justice (we happened to get 3)
:( wat is het nu, 3 of 5 tanks?

EDIT: nvm, leren lezen.
Hoeveel healers hadden jullie mee?

[ Voor 4% gewijzigd door FireAge op 28-03-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:04
Wootlock schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:00:
[...]
Wat betreft addon's: Me atlasloot werkt weer evenals Omen, maar wat is omen veranderd... echt wennen.
Mijn Omen werkt ook, ik zie echter alleen mezelf :+ Hoe heb je dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Darkasantion schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:49:
[...]
Ik heb 2 vragen over paladin tanks.

1. Wat is de +dmg die ik moet hebben als tank zijnde? Ik heb gehoord dat er een limiet is waar je niet overheen moet gaan, en dat je ook niet te laag moet zitten ermee
2. Wat moet ik qua stats hebben om effectief Karazhan als MT te kunnen tanken?
3. Enige verdere nuttige tips.
Al ben ik pas lvl 64 (man outland lvlen valt toch best tegen als voor 3de keer doet, en prot lvlen gaat ook niet bepaalt snel)
zeker met mainland is veel meer afwisselend dan outland, in vergelijken ongeveer 4/5 ~ 1 lvl outland
questen in het zelfde gebied :X

1) 200 moet genoeg zijn. (tenzij dps goed gegeared is KZ+)
2) 490 Defenese , 102.4% avoidance.
tot 102.4%, Block Rating de goedkoopste avoidance, daarna Defense, Dodge enParry.

na 102.4%, 1 Defense Rating geeft 0.05 puur avoidance (dit komt omdat Block % nu ook van roll tabel wordt afgedrukt), waar 1 Dodge = 0.053 en Parry = 0.031, 1 Agi = 0.04 avoidance.
3)
http://maintankadin.failsafedesign.com (waar de vorige antwoorden ook netjes van geleend zijn O-) )

je zult wel merken dat die 102.4% halen nog niet zo simpel is met blauwe gear.
is ook goed om de geplande enchants, gems eerst te theorycraften voor dat je overgaat tot aanschaf
tenzij je wel goud kan missen.
daarvoor gebruik ik: http://www.warcrafter.net/sandbox (helaas missen nog wel de meeste 2.4 items)
als je registreert kun je ook je eigen charter uit wow armory laten halen

[ Voor 18% gewijzigd door Teunis op 28-03-2008 10:21 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Trouwens aan de Eonar spelers, mocht je op het realm forum gaan kijken naar de picture thread ( sticky) dan kom je mijn naam Vexius ( guild Vengeance ) tegen. Die foto is echt oud maar wel grappig om te zien dat ik op m'n oude realm nog sta :D

Nog even terug op de Hand of A'dal titel ... die kan je alleen krijgen als je vóór de patch 2.4 al attuned was voor BT. Iedereen die nu in MH en BT kan raiden maar niet de attunment heeft gedaan voor de patch krijgt deze rank niet.

Thank god dat ik em wel heb :D

[ Voor 35% gewijzigd door CartmanMMA op 28-03-2008 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
[b][message=29828005,noline]
Jaa, want anders....
Ow wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Fratti schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:09:
Nog even terug op de Hand of A'dal titel ... die kan je alleen krijgen als je vóór de patch 2.4 al attuned was voor BT. Iedereen die nu in MH en BT kan raiden maar niet de attunment heeft gedaan voor de patch krijgt deze rank niet.
Iedereen die nu alsnog de attunement quest doet, krijgt als 't goed is ook de titel. Moet wel op lvl 70 gebeuren geloof ik.

Over Omen trouwens, is er een manier om die balk met die knoppen (configure en nog drie andere knoppen) te laten verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Kevinp schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:36:
[...]

Volgens mij niet, volgens mij zijn de respawn timers op outland gewoon veel korter.

Wanneer ik ooit alts wilde lvl'en waren altijd veel mobs up. en respawnde ze ook snel, erg snel soms.
Volgens mij dus wel, ik heb een lange tijd mobs zitten farmen voor Consortium rep en merkte dat rond de avond uren de respawn tijden insane kort waren, de mob waar ik mee bezig was was nog niet dood of hij respawnde al op dezelfde plek. Kon echt super irritant worden omdat ik op sommige momenten 5 mobs op me had in te hakken (wat geen probleem is op mijn Hunter maar wel irritant). Echter als ik hier 's middags bezig was moest ik soms dat hele gebied rond zoeken naar nieuwe mobs... Ik had eerder het idee dat dit aan de tijden lag dan aan de hoeveelheid spelers die daar bezig waren omdat er 's avonds en 's middags meestal naast mij altijd ongeveer 3 anderen bezig waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
SnoeiKoei schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:51:
Shadowsong server zat gisteravond in phase 2

Ben zelf nog niet echt begonnen met de nieuwe quests (op die met dat brilletje in nagrand en dan poeder van t minen na), gisteravond weer een grote netherwing egg hunt gedaan... exalted nu, dus drake :D Van 30% in revered naar exalted in 2 dagen, niet slecht.
Als je een Horde-speler bent moet je eens opletten wat die kerel zegt als je je quest inlevert voor dat poeder, ik stond met mijn mond open toen die "For the Alliance" zei 8)7 Als ik op een RP server speelde zou ik die quest nooit meer hebben gedaan O-)
Exitium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Over Omen trouwens, is er een manier om die balk met die knoppen (configure en nog drie andere knoppen) te laten verdwijnen?
Ja, als je de opties opent (rechter knop op icoontje bij minimap) dan moet je overal op het plusje klikken om het menu uit te vouwen, dan staat er bij display ergens de optie om die balk te verbergen (Hide bottom bar oid).

edit:
Nu maar wel bericht aangepast ipv nieuwe geplaatst :+

[ Voor 28% gewijzigd door Zerotorescue op 28-03-2008 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Laatst online: 25-02-2024
Exitium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:16:
[...]

Iedereen die nu alsnog de attunement quest doet, krijgt als 't goed is ook de titel. Moet wel op lvl 70 gebeuren geloof ik.

Je kan die knoppen hiden. Die bar heet "module bar" of iets van die strekking. Deze optie staat ergens tussen de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Net ff nieuwe quests @ phase 2 gedaan, weer lekker met bommen mogen gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
[...]
Ja een optie om die zooi weer "ouderwets" te krijgen is configure kiezen en dan de onderste optie skins als ik het goed heb kun je classic kiezen. Dan verdwijnt die balk ook weer.
Moet je alleen nog de modus kiezen.
Mij beviel single target het beste. Snap nog niet hoe het werkt, was gister healer en hoefde niet te hard op mijn agro te letten :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Evil_Kroki schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:24:
[...]

Je kan die knoppen hiden. Die bar heet "module bar" of iets van die strekking. Deze optie staat ergens tussen de settings.
Bedankt voor de tip
Die balk begon me ook al te irriteren.

Krijg alleen de aggro van me fellpuppy te zien en af en toe een rode flash door me scherm dat ik weer overaggro, behoorlijk irritant ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Fratti schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:09:
Nog even terug op de Hand of A'dal titel ... die kan je alleen krijgen als je vóór de patch 2.4 al attuned was voor BT. [...]

Die titel is (net als Champoin of the Naruu) nog gewoon te bemachtigen; hij zal hoogstwaarschijnlijk niet meer te halen zijn met WotLK, maar nu dus wel.
The title of Hand of A'dal is obtainable as of Patch 2.4.0 to players who complete, or have completed, the attunement quests for Mount Hyjal (The Vials of Eternity) and Black Temple ([Medallion of Karabor]).

[ Voor 8% gewijzigd door OkkE op 28-03-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wootlock schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:31:
[...]

Krijg alleen de aggro van me fellpuppy te zien en af en toe een rode flash door me scherm dat ik weer overaggro, behoorlijk irritant ;(
die flash met bijbehorende sound kan je (thank god) ook uitzetten. Zit ergens in je Omen setup menu. Ik moest er ook even naar zoeken, maar je moet wat vensters uitklappen met het + 'je

Strava

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.