Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.949 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Omdat ik de laatste tijd zo weinig speel, log ik dus ook vrij weinig in op mijn account.
Nu wilde ik afgelopen zaterdag een keertje spelen (yey! had tijd en internet! someone call the papers!)
Dus ik tik mijn wachtwoord in.. krijg ik een error dat mijn password niet klopt :|
En ik wist toch echt zeker dat ik het wachtwoord goed had getyped..

Na een half uur proberen en denken (ja, heb constant geprobeerd om mijn secret question te beantwoorden gokken :P) schoot het me ineens te binnen.

Damn, heb me sinds tijden niet meer zo kapot geschrokken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds deze error in mijn beeldscherm. Na een relog is het even 20 minuten weg, maar het komt weer terug. Iemand weet wat dit is? http://img143.imageshack.us/img143/6056/errorxs7.png

Het heeft dus iets met mijn chatframe te maken, maar die heb ik juist na de patch weer op default gezet.
CyberTijn schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:45:
[...]

Ja hij's best leuk. Kael is nog bestwel pittig trouwens, vooral als je die doet zonder healer die HoT's kan doen. Single target healing is niet echt geweldig.

Vanmiddag maar eens op heroic proberen :)
Ik vond het juist moeilijk met hots healen. We hebben Kael ook niet neergehaald.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:09:
Ik krijg steeds deze error in mijn beeldscherm. Na een relog is het even 20 minuten weg, maar het komt weer terug. Iemand weet wat dit is? http://img143.imageshack.us/img143/6056/errorxs7.png
Disable je addons eens? Wat gebeurd er dan? Werkt dat ook niet gooi dan al je addons eens weg en je wtf dit ook. Wat krijg je dan?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Het is een daily ja, dat inleveren van 4 tokens voor Honor + Gold.
Kun je niet 99x doen vandaag als je deze tokens allemaal zou hebben.

Het wordt is echt niet voor niks.
Maar goed, 2x easy honor voor mij in 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
jawel je kunt het onbeperkt doen alleen krijg je er de eerste keer gold voor de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een repeatable staat er op de USa Forums? Vraag me echt af wat het nu is...

*edit* Thanx voor het antwoord locks;) */edit*

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
zal het zo eens proberen.
Heb eigenlijk geen 2x opzelfde dag geprobeerd.

gister was het al vlug laat nadat ik wat honor had gehaald en
net alleen snel eventjes paar AV's gedaan / geprobeerd voor daily, maar nog niet gewonen (als Allie, al zeggen ze dat het nu zeker mogelijk is).
En goed, honor + geld is natuurlijk wel het meest interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Vanaaf maar eens een kijkje nemen in BT en MH :D
En natuurlijk de nieuwe badgerewards en daileys eens gaan bekijken miss dat ik nog wat mooies kan ophalen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel van mij addons werken niet meer :S
SCT , Omen , Recount

Ik zie ze wel maar ze werken gewoon niet , bij Omen zie ik geen threat balkjes ofzo :P
hebben hier meer dat of moet het nog verholpen worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:36:
Veel van mij addons werken niet meer :S
SCT , Omen , Recount

Ik zie ze wel maar ze werken gewoon niet , bij Omen zie ik geen threat balkjes ofzo :P
hebben hier meer dat of moet het nog verholpen worden ?
zijn allen geupdate als je dat nog niet gedaan hebt. Omen en recount sowieso. Ik heb gister een oude versie an omen moeten gebruiken nadat ik mijn mods had geupdate.

hopewlijk werkt dat straks ook goed :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:09:

Het heeft dus iets met mijn chatframe te maken, maar die heb ik juist na de patch weer op default gezet.
Zou idd zoals hier boven werd gemeld even je addons uitzetten en de standaard UI gebruiken van WoW zelf.
Voordat je alles weg kieperd, maak een nieuwe map aan met AddOns en rename de andere addonsmap ( _ erbij ofzo).
Of probeer na een backup gemaakt te hebben even de repair tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Evil_Kroki schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:39:
[...]

en battlechest (basis + tbc + 2x strategy guide) laatste voor 29,99 gekocht
Wat vond je trouwens van die strategy guides? Ik zit er over te denken om die battle chest speciaal daarvoor te kopen. (en de basis+tbc boel aan iemand weg te geven ofzo).

Maar als het allemaal informatie is die je ook op wowwiki en thottbot e.d. kan vinden dan hoeft het van mij niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:13
bras schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:
[...]

Als ik een brave leatherworker RP die er elke dag op uit trekt om beestje af te schieten voor leer, blijf ik anders mooi uit de weg van 'die anderen' (al is het dan uitkijken dat je geen Tauren schiet voor leer ;))
Niet iedereen hoeft mee te draaien in the grand scheme of Horde vs. Alliance.

(vergelijk met een willekeurige oorlog, het overgrote deel van de burgers is er niet direct bij betrokken, afgezien dat men zwaar kan lijden onder de gevolgen)
Ingaande op jouw vergelijking met een willekeurige oorlog, zijn de players in WoW natuurlijk geen burgers. "Civilians" in WoW geven een Dishonerable Kill, Players een HK. Dan kan je moeilijk zeggen dat wij spelers burgers zijn imo.

Ok ik ben 24 uur te laat, maar ik wilde hier toch nog even op reageren.

Edit: Bedankt Evil_kroki. Ik wist echt niet meer hoe dat woord te spellen :X

[ Voor 4% gewijzigd door Nivado op 26-03-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
Nivado schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:00:
[...]
Ingaande op jouw vergelijking met een willekeurige oorlog, zijn de players in WoW natuurlijk geen burgers. "Cevillience" in WoW geven een Dishonerable Kill, Players een HK. Dan kan je moeilijk zeggen dat wij spelers burgers zijn imo.

Dat is het hokje waar je spel technisch in zit, een RP'er zal hier weinig boodschap aan hebben ;)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nivado schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:00:
[...]

Ingaande op jouw vergelijking met een willekeurige oorlog, zijn de players in WoW natuurlijk geen burgers. "Cevillience" in WoW geven een Dishonerable Kill, Players een HK. Dan kan je moeilijk zeggen dat wij spelers burgers zijn imo.

Come again? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
GekkePrutser schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:58:
[...]

Wat vond je trouwens van die strategy guides? Ik zit er over te denken om die battle chest speciaal daarvoor te kopen. (en de basis+tbc boel aan iemand weg te geven ofzo).

Maar als het allemaal informatie is die je ook op wowwiki en thottbot e.d. kan vinden dan hoeft het van mij niet zo.
Het is natuurlijk geen nieuwe info hé en daarenboven is het vooral naar de beginnende speler gericht. Wowwiki, wowhead, etc. worden dagelijks geupdate, dat boek niet.

Los daarvan vind ik die boeken wel leuk. Er staan boss tactics in, hun abilities staan beschreven, enz. Je hebt een pak tabellen met loot lists, craft-lists, ... mjah ik vind het leuk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand er niets aan vindt.
daarmee zal wel "civilians" bedoeld worden, neem ik aan :>

[ Voor 10% gewijzigd door Evil_Kroki op 26-03-2008 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
GekkePrutser schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:58:
[...]

Staat een hoop info in die je idd ook gewoon kan vinden op internet, maar het is wel leuk om te hebben. Heb dat ding ook gekocht voor de heb, maar er staat ook wel wat oudere info in (pre tbc, pre patches, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Evil_Kroki schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:08:
[...]Los daarvan vind ik die boeken wel leuk. Er staan boss tactics in, hun abilities staan beschreven, enz. Je hebt een pak tabellen met loot lists, craft-lists, ... mjah ik vind het leuk, maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand er niets aan vindt.
Klinkt goed eigenlijk, ik zocht al een tijdje naar iets dat dat soort informatie bij elkaar zet. En het is ook wel handig dat je dan niet steeds tussen verschillende windows moet switchen. Ik ga hem dan ook wel halen denk ik.

Misschien neem ik de accounts er wel zelf bij, dan kan ik mijn eigen alt boosten :) Maargoed ik ben pas level 42, ik wilde eigenlijk eerst de 70 halen voor ik aan alts ga denken. (Het is een feral druid trouwens, alliance, op trollbane)

[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 26-03-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
bras schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:05:
[...]

Dat is het hokje waar je spel technisch in zit, een RP'er zal hier weinig boodschap aan hebben ;)
Dat heeft niets met technisch hokje te maken. Het is de positionering van spelers en burgers in het spel. Het is on eerbaar om een burger te vermoorden, een eerbaar om een tegen speler om te leggen. Dit is geen technisch iets maar onderdeel van het spel. Als je de rol van je char speelt, hoort dit er dus ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn god, al mijn mods zijn dood. Niet relaxed. CT_raid wordt ook niet meer geupdate geloof ik dus moet daar maar wat anders voor zoeken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik had Ace-Updater gedraait,
Maar heel me interface door mekaar, gelukkig had ik back-upje gemaakt, nu gaat het goed,
alleen geen :
Combat Text (Parrot)
Damage Meter (Recount)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Heb het gechecked. Je kunt inderdaad zo vaak als je wil tokens inleveren. Maar je krijgt maar 1x per dag geld ervoor.

Ook heb je nu in Allerian Stronghold een pvp-quest voor 200+ honor en 12g voor het cappen van een tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:32
Ik had Ace-Updater gedraait,
Maar heel me interface door mekaar, gelukkig had ik back-upje gemaakt, nu gaat het goed,
alleen geen :
Combat Text (Parrot)
Damage Meter (Recount)
Voor parrot kun je iig nog even sct/msbt draaien, recount zou wel moeten werken (al doet de pom/lifebloom tracking het even niet.
Parrot wordt ws zsm geupdate, de ontwikkelaar had alleen niet zoveel tijd.

Voor ctraid gewoon ora2 gebruiken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door blouweKip op 26-03-2008 19:10 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:08:
[...]

Voor parrot kun je iig nog even sct/msbt draaien, recount zou wel moeten werken (al doet de pom/lifebloom tracking het even niet.
Parrot wordt ws zsm geupdate, de ontwikkelaar had alleen niet zoveel tijd.

Voor ctraid gewoon ora2 gebruiken ;)
M'n Ace-Updater geeft ineens bij 75% van al m'n installed mods een streep door de modnaam en omschrijving Update loopt wel normaal lijkt t....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 14:42

Snuffel

Vroem!

Curse ligt anders aardig plat...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Snuffel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:35:
Curse ligt anders aardig plat...
inderdaad :(

en ik merk dat questhelper het ook niet meer doet, en aangezien ik nog een n00b ben in WoW vind ik die juist handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag ff snel de nieuwe 5-mins ingeweest. Staan we bij 3de boss klapt zo me hele internet eruit. Echt al de 6de keer deze maand en vorige maand ook 10 keer ofzo. Zwaar niet relaxed. En zeker niet voor 50 euro in de maand voor 4mbit up/down. Maar ok dat is iets voor een ander subforum.

De instance is zwaar easy mode op normal. Wel leuk gedaan allemaal en de cutscene is tof :) Pak voordat je heengaat sowieso ff de quest op ergens in zon hutje met 3 van die NPC's. Die leid naar heroic unlock en wat zwaar relaxte gems (+12 spelldmg voor casters en vergelijkbare gems voor melee en healers ik geloof 12agi voor melee en 18 healing voor healers)

Ik ben momenteel op me werk en heb geen internet maar heeft iemand wat info over de nieuwe S0.5 PVP gear? Over waar het te halen is en hoeveel rep je nodig hebt met welke factions om specifiek te zijn.
blouweKip schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:08:
[...]

Voor parrot kun je iig nog even sct/msbt draaien...
MSBT is ook raar aan het doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ok, we hebben dus nu een combat log van blizzard, ik gebruik zelf simple combat log. kan iemand me vertellen HOE IK DAT GARE COMBAT LOG VAN BLIZZ UIT ZET? zodat ik dus me eigen combat log kan gebruiken? Ok alvast bedankt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ye-roon schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:47:
Ok, we hebben dus nu een combat log van blizzard, ik gebruik zelf simple combat log. kan iemand me vertellen HOE IK DAT GARE COMBAT LOG VAN BLIZZ UIT ZET? zodat ik dus me eigen combat log kan gebruiken? Ok alvast bedankt.
ok, probeer eens normaal te typen hier, ok.

Patch 2.4 is wel heel makkelijk honor krijgen zeg. Lijkt weer net op vanilla-wow, toen kon ook iedereen warlord gear krijgen, net voor TBC (om het wat gelijker te trekken allemaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:31:
Vanmiddag ff snel de nieuwe 5-mins ingeweest. Staan we bij 3de boss klapt zo me hele internet eruit. Echt al de 6de keer deze maand en vorige maand ook 10 keer ofzo. Zwaar niet relaxed. En zeker niet voor 50 euro in de maand voor 4mbit up/down. Maar ok dat is iets voor een ander subforum.

De instance is zwaar easy mode op normal. Wel leuk gedaan allemaal en de cutscene is tof :) Pak voordat je heengaat sowieso ff de quest op ergens in zon hutje met 3 van die NPC's. Die leid naar heroic unlock en wat zwaar relaxte gems (+12 spelldmg voor casters en vergelijkbare gems voor melee en healers ik geloof 12agi voor melee en 18 healing voor healers)

Ik ben momenteel op me werk en heb geen internet maar heeft iemand wat info over de nieuwe S0.5 PVP gear? Over waar het te halen is en hoeveel rep je nodig hebt met welke factions om specifiek te zijn.

[...]

MSBT is ook raar aan het doen :(
Nou, ik heb 2x voor Kael gestaan en vond het behoorlijk moeilijk. :( Ook niet neergekregen. Het blijft dat er dingetjes door de lucht vliegen waar je uit moet blijven als je zelf ook de lucht in getost word? Ik zie ze iig niet, en als we in de luch gegooid werden ging het steeds fout. Iemand tip?

EDIT: Ik wil nu ff me addons gaan updaten/opnieuw downloaden met wowaceupdater, maar is er van dat programma zelf ook nog een update nodig om de nieuwste addons binnen te halen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:19:
Nou, ik heb 2x voor Kael gestaan en vond het behoorlijk moeilijk. :( Ook niet neergekregen. Het blijft dat er dingetjes door de lucht vliegen waar je uit moet blijven als je zelf ook de lucht in getost word? Ik zie ze iig niet, en als we in de luch gegooid werden ging het steeds fout. Iemand tip?
Dingetjes ... noem het maar dingen ... die grote roze doorschijnende bollen moet je van wegblijven. Als je die niet ziet is er iets echt mis, want behoorlijk groot. Zorg dat je ongeveer bij de ingang gaat rondzweven met je healer in de buurt. Probeer Kael niet aan te vallen, nergens voor nodig. Blijf redelijk dicht bij de grond tijdens het zweven. Na 30 seconden is Kaeltje moe en stopt ie met de grote roze doorschijnende ballen en val je op de grond. Daarna DPS je 'm zo neer.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:47:
[...]

Dingetjes ... noem het maar dingen ... die grote roze doorschijnende bollen moet je van wegblijven. Als je die niet ziet is er iets echt mis, want behoorlijk groot. Zorg dat je ongeveer bij de ingang gaat rondzweven met je healer in buurt. Probeer Kael niet aan te vallen. Blijf redelijk dicht bij de grond tijdens het zweven. Na 30 seconden is Kaeltje moe en stopt ie met de grote roze doorschijnende ballen en val je op de grond neer. Daarna DPS je 'm zo neer.
Misschien is dat et em juist, dat ik zoek naar kleine dingen. Ik vind het ook een behoordelijk hectisch gevecht. Daarbij komt dat ik zelf de healer ben. :P Maar zijn die ballen van die cirkels met 4 bollen aan de zijkant?

Nog iets over WowAceUpdater, als ik het open komt er helemaal geen lijst met addons meer voor? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ok mensen na lange tijd eindelijk weer is een pre paid card gekocht om weer is te gaan WoWen.
Level 62 rogue leefde nog steeds.
Moet zeggen dat het me nog niet het WoW gevoel heeft gegeven zoals bij de release wou eerst helemaal overnieuw beginnen maar om weer vanaf level 1 op te bouwen is een beetje saai en duurt wel erg lang.

Moet wel weer even inkomen want hoor alweer termen die voor dit ouwe rot als onbekent klinken.
Maarja schijnt een hoop verandert te zijn laatste keer dat ik speelde was jaar voor TBC toen die uitkwam het 2 dagen volgehouden en was ik het weer zat (X360).

Ik vraag me alleen af ik heb dus een Rogue is dat nou een class die snel gewild zal zijn in een guild of kan ik beter rerollen ? en zoja welke class zal dan snel binnen gelaten worden ?
Thanks voor de tips alvast nog even wat levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:48:
Nog iets over WowAceUpdater, als ik het open komt er helemaal geen lijst met addons meer voor? :?
Had ik ook, nieuwste versie van WAU geinstalleerd en toen werkte 't weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vandaag echt een slechte ervaring met BG's, nu met die AV premades is het gewoon over, hangt wel degelijk van het tijdstip af, maar normaal gesproken wint Horde toch wel WSG/AB/EOTS het leek wel alsof alle S2-3 geared allies uit hun holletje gekropen waren.. Ook het aantal 'noobs/leechers' is in 20voud gestegen..

Gister voor het eerst Arena gedaan met een paladin die ff zijn punten moest hebben ofzo, eigenlijk ging ik er in met het idee van 'nou ik ben zo dood heeft hij iig zijn 10 puntjes' tot onze verbazing wonnen we de eerste 5 matches zonder alteveel problemen. En toen kwamen we een druid+lock, shaman+rogue en shaman+lock tegen... die 3 fights duurde langer dan de eerste 5 matches. Voor een warrior/rogue ben je als clothie niets ze hakken zo door je heen, en mij werdt verteld dat 289 res netjes was.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe combat log vind ik inderdaad ook superbagger, maar voor de rest wel redelijk content met de patch.
MT is vrij eenvoudig vindt ik, maar heroic heb ik nog niet gedaan :(
Wou ik net een group vinden voor heroic "moest" ik even invallen in BT omdat één van de healers verschrikkelijk veel lag had. Zit nu ongeveer op 3000/6000 friendly rep, dat word nog even flink farmen void shatter formula is wel handig.
Wel belachelijk hoeveel loot er droped in die instance, heb nu 3 of 4 clears gedaan en al 2x 20 slot bag gezien (en één daarvan gewonnen:)) 1x die phoenix pet, 2x de enchant cloak formula en 1x een BOE epic. En dit allemaal naast de gewone loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
HADES2001 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:49:
Ik vraag me alleen af ik heb dus een Rogue is dat nou een class die snel gewild zal zijn in een guild of kan ik beter rerollen ? en zoja welke class zal dan snel binnen gelaten worden ?
Thanks voor de tips alvast nog even wat levelen.
Deze vraag zie je vaak langskomen, mijn idee erover: speel de rol die je zelf graag wilt.
Ja er zijn al massa's rogues en hunters, maar een goede rogue/hunter vindt nog steeds een plaatsje in een guild :) Beginnen tanken of healen alleen maar met het idee om in een guild te geraken vind
ik een beetje overdreven, het moet je gewoon liggen.

Kortom: wat je graag doet, doe je beter (een oud cliché) en zorgt ervoor dat je wel aan de bak komt met eender welke klasse/rol ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MrVegeta schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:58:
Mijn god, al mijn mods zijn dood. Niet relaxed. CT_raid wordt ook niet meer geupdate geloof ik dus moet daar maar wat anders voor zoeken.
jawel hoor ct_mod is volledig geupdate.
alleen liggen zoals standaard alle sites eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

MaT is een leuke instance. Normal mode is wel te doen maar wat (degelijke) CC in je groep is wel aan te raden. Heb zelf 1 run gedaan met een Wa-Pr-SPr-Hu-Hu. Mindcontrol was opzich wel te doen, maar ideaal was het niet. Verder hadden we dus 2 freeze traps maar ook dat was niet ideaal. Ik had het idee dat de traps nogal snel breekte.

De laatste trashpack voor kaelthas is ronduit kut. De hal is simpelweg te smal om een beetje goed te vechten/trappen als hunter zijnde. Dus we hebben deze dan maar naar de binnenplaats van de op een na laatste baas gepulled.

Heroic mode heb ik nog niet geprobeerd. :)

Verder is het met die daily quests echt bakken met geld binnenharken. De mensen die nu nog steeds niet hun 5k gold bij elkaar kunnen harken binnen een acceptabele tijd hebben echt een gat in hun hand.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Gisteren even de nieuwe 5-man instance ingeweest, wat was dat weer leuk.
gewoon weer wat nieuws, zonder informatie het gevecht aangaan.
1ste boss : MD-pull van hunter, staan healer en dps buitengesloten omdat er een shield actief wordt --> dode tank en hunter. Is gewoon lachen, maar in normal mode easy. Denk dat heroic nog wel een uitdaging wordt.

Mijn vriendin heeft in die run ook die enchant voor de cloak gewonnen.
Wat is nu beter als prot warrior : +12 def of +12 dodge-rating
Ik zit op 19%dodge en 503 def

Mijn inziens dodge omdat ik de crit-cap al heb, echter als ik meer defence heb kan ik misschien andere items gebruiken om mijn treath te verhogen etc.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
deadsy33 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:16:
MaT is een leuke instance. Normal mode is wel te doen maar wat (degelijke) CC in je groep is wel aan te raden. Heb zelf 1 run gedaan met een Wa-Pr-SPr-Hu-Hu. Mindcontrol was opzich wel te doen, maar ideaal was het niet. Verder hadden we dus 2 freeze traps maar ook dat was niet ideaal. Ik had het idee dat de traps nogal snel breekte.

De laatste trashpack voor kaelthas is ronduit kut. De hal is simpelweg te smal om een beetje goed te vechten/trappen als hunter zijnde. Dus we hebben deze dan maar naar de binnenplaats van de op een na laatste baas gepulled.

Heroic mode heb ik nog niet geprobeerd. :)

Verder is het met die daily quests echt bakken met geld binnenharken. De mensen die nu nog steeds niet hun 5k gold bij elkaar kunnen harken binnen een acceptabele tijd hebben echt een gat in hun hand.
haha, gister ff een pug gedaan om de heroic key te unlocken. Daarna bleek dat de guild toch ff naar sunwell wilde gaan. veel alts, om de slechte setup toch te voorzien van healers. Veel nog in offspecc omdat het geen raid avond was.

iig na MT normal de key gehaald te hebben. Hebben we wat trash gecleared. 1 sunmote 1 epic en 2 books of advanced mining(ik een gewonnen). en wat gems. Die trash ga je echt niet doen met je kara guildje :). Echt lastige trash. Goede gearcheck om mensen weg te houden die er niet aan toe zijn.

doordat we niks van de packs af wisten redelijk vaak gewiped op die robot scout dingen. Die zijn echt irritant.

Scout loopt er naartoe, die moet je dus killen. maar die is ook gelinkt aan een grote trashpack. En als je te dicht bij de robots komt agro je ze ook.

toch een uurtje ff gezien wat er te doen was. Hopelijk voor zondag(officiele raid avond) nog een raid zodat we iig de eerste boss kunnen zien. Die moet ook neer te halen zijn. De tweede schijnt echt een nachtmerrie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Mijn avond gisteren is toch wel meegevallen. Ik zag aanvankelijk erg op tegen het updaten van mijn verouderde mods voor 2.4. Zeker toen bleek dat alle fatsoenlijke sites zoals Curse en WoW Interface het traffic niet meer aankonden. Na een aantal searches kwam ik op www.wowmatrix.com terecht, een site waar ik nog nooit van gehoord had.

Nu weet ik niet of de meeste van jullie altijd handmatig jullie addons updaten (zoals ik) of dat jullie WoWMatrix of een andere tool al ontdekt hebben, maar voor mij is dit werkelijk geweldig.

WoWMatrix is een tooltje dat zowel voor Mac als voor Windows te krijgen is, het heeft een enorme index waar alle addons die ik ooit gebruikt had instaan. Met een simpele search vis je de benodigde addon uit de index en kun je deze met één klik installeren. Na al je addons gevonden te hebben kun je onder het tabje "installed addons" het overzicht van geïnstalleerde addons bekijken. Je kunt ze ook weer individueel verwijderen, mocht je dat willen. Het programma checkt elke keer wanneer je het start of er voor de geinstalleerde addons updates te vinden zijn. Installeren hiervan duurt slechts luttele seconden.

Nogmaals, alles wat ik nodig heb was binnen een paar klikken geinstalleerd.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
Here's my list of WoW AddOns. You may download, install and update
these at any time using WowMatrix at www.WowMatrix.com.

!Swatter
Atlas
Atlas_Battlegrounds
Atlas_DungeonLocs
Atlas_Entrances
Atlas_FlightPaths
Atlas_OutdoorRaids
AtlasLoot
AtlasLoot_BCInstances
AtlasLoot_Crafting
AtlasLoot_OldInstances
AtlasLoot_RepFactions
AtlasLoot_SetsandPvP
AtlasLoot_WorldLoot
Auc-Advanced
Auctioneer
Bartender3
BeanCounter
beql
BonusScanner
BtmScan
CritLine
cyCircled
eePanels2
Enchantrix
Enchantrix-Barker
EnhTooltip
FuBar
FuBar2
FuBar_AtlasFu
FuBar_BattlegroundFu
FuBar_DurabilityFu
FuBar_EmoteFu2
FuBar_ExperienceFu
FuBar_FishingFu
FuBar_HeyFu
FuBar_LocationFu
FuBar_MicroMenuFu
FuBar_MoneyFu
FuBar_NavigatorFu
FuBar_PerformanceFu
Gatherer
Gatherer_HUD
GathererDB_Wowhead
Informant
LightHeaded
Omen
Quartz
QuestHelper
RatingBuster
Recount
simpleMinimap
Stubby
XPerl

En jullie snappen het al, hier zit een tevreden F0kke, die in 5 minuten alles weer up-to-date had ;)

Laat me raden, dit doen jullie al jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Brutalis is de 2e boss dacht ik. Wat ik er van gelezen heb is dit een zware dps check. 10m HP en iets van 6 minuten enrage timer. Klinkt leuk. :P

Ik gebruik WoWaceupdater, alleen van 1 of 2 mods handmatig de update moeten zoeken omdat die geen ace zijn. Nagenoeg alles werkt als vanouds, alleen mn SCT ben ik niet meer tevreden over (Mik's Scrolling Battle Text) maar die is nog niet volledig aangepast aan 2.4. We doen het er maar even mee, parrit kreeg ik al helemaal niet aan de gang.

[ Voor 54% gewijzigd door Neelon op 27-03-2008 08:43 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
sabriel schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:27:

Mijn vriendin heeft in die run ook die enchant voor de cloak gewonnen.
Wat is nu beter als prot warrior : +12 def of +12 dodge-rating
Ik zit op 19%dodge en 503 def

Mijn inziens dodge omdat ik de crit-cap al heb, echter als ik meer defence heb kan ik misschien andere items gebruiken om mijn treath te verhogen etc.
Beste cloak enchant is imo de dodge, daarna de Agi, en alleen als je (zeer) weinig defense hebt, zou defense in aanmerking komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
F0kke schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:40:
Laat me raden, dit doen jullie al jaren?
Well, jaren is wat overdreven, maar gebruik inderdaad al een aardig tijdje WowAceUpdater. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister zoals iedereen ook MaT ingeweest, normal mode uiteraard. Had 't allemaal stukken moeilijker verwacht eigenlijk. Nu hadden we wel een guildrun, met allemaal toch wel mensen die weten waar ze mee bezig zijn, maar tot aan Kael eigenlijk vrij easy-mode.

Op Kael zijn we een aantal keer gewiped, maar dat kwam eigenlijk vooral omdat we (ik met name) niet wist dat je uit die "bollen" moest blijven. Toen me dat uiteindelijk duidelijk was, hadden we 'm in één keer neer.

Helaas vergeten de quest voor Heroic mode te doen, dus dat zal ik binnenkort eens moeten doen, dan ben ik ook wel benieuwd hoe die op Heroic is.

Oh, en nu komt natuurlijk het rep grinden naar Exalted voor de nieuwe Alchemist's Stone. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:30:
iig na MT normal de key gehaald te hebben. Hebben we wat trash gecleared. 1 sunmote 1 epic en 2 books of advanced mining(ik een gewonnen). en wat gems. Die trash ga je echt niet doen met je kara guildje :). Echt lastige trash. Goede gearcheck om mensen weg te houden die er niet aan toe zijn.
Wat doet advanced mining ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
sabriel schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:11:
[...]

Wat doet advanced mining ?
hardened khorium bars :) nodig voor de nieuwe items en zal in het begin wel een hype item zijn(en dus veel waard:P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gisteravond de nieuwe Patch geinstalleerd en alle oude addons + cache files + config files (behalve mijn key settings) weggetieft om weer eens met een frisse UI te beginnen. :)

Nu wordt alleen damagemeters niet meer geupdate door de maker, dus ben ik op zoek naar een vervanger. Eigenlijk zoek ik een low-memory addon hiervoor. Weet iemand een goede? Ik heb gehoord/gelezen dat SWStats/Recap/Recount allemaal memory hogs zijn.

Edit: even over dat wowmatrix, hoe refreshed hij de addons? Haalt hij echt alles netjes weg? of laat hij bv oude bestanden staan en zet hij er de nieuwe bij? ik probeer namelijk mijn pc zo schoon mogelijk te houden en heb geen zin in een wildgroei van (overbodige) bestanden

[ Voor 24% gewijzigd door bitpixl op 27-03-2008 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Skillz schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:21:
....

Nu wordt alleen damagemeters niet meer geupdate door de maker, dus ben ik op zoek naar een vervanger. Eigenlijk zoek ik een low-memory addon hiervoor. Weet iemand een goede? Ik heb gehoord/gelezen dat SWStats/Recap/Recount allemaal memory hogs zijn.
Ik zat met hetzelfde probleem en ben voor recount gegaan. Prima mod met een schermpje dat niet veel anders is dan Damage Meters. Veel reporting mogelijkheden, etc. Nog niet gebruikt in een group, dus het kan nog alle kanten op.
Skillz schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:21:
....

Edit: even over dat wowmatrix, hoe refreshed hij de addons? Haalt hij echt alles netjes weg? of laat hij bv oude bestanden staan en zet hij er de nieuwe bij? ik probeer namelijk mijn pc zo schoon mogelijk te houden en heb geen zin in een wildgroei van (overbodige) bestanden
Hij haalt de addons ook daadwerkelijk weg uit je map wanneer je ze deïnstalleerd. Ik ben tot nu toe echt super enthousiast, aangezien je echt alle mods kunt vinden en installeren. Nooit meer Curse of andere sites afzoeken.. WoWMatrix herkent direct je geinstalleerde addons, en geeft je de mogelijkheid ze allemaal in één klik te updaten. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om een aantal addons te deïnstalleren.

[ Voor 38% gewijzigd door F0kke op 27-03-2008 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F0kke schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:40:
Mijn avond gisteren is toch wel meegevallen. Ik zag aanvankelijk erg op tegen het updaten van mijn verouderde mods voor 2.4. Zeker toen bleek dat alle fatsoenlijke sites zoals Curse en WoW Interface het traffic niet meer aankonden. Na een aantal searches kwam ik op www.wowmatrix.com terecht, een site waar ik nog nooit van gehoord had.

Nu weet ik niet of de meeste van jullie altijd handmatig jullie addons updaten (zoals ik) of dat jullie WoWMatrix of een andere tool al ontdekt hebben, maar voor mij is dit werkelijk geweldig.

WoWMatrix is een tooltje dat zowel voor Mac als voor Windows te krijgen is, het heeft een enorme index waar alle addons die ik ooit gebruikt had instaan. Met een simpele search vis je de benodigde addon uit de index en kun je deze met één klik installeren. Na al je addons gevonden te hebben kun je onder het tabje "installed addons" het overzicht van geïnstalleerde addons bekijken. Je kunt ze ook weer individueel verwijderen, mocht je dat willen. Het programma checkt elke keer wanneer je het start of er voor de geinstalleerde addons updates te vinden zijn. Installeren hiervan duurt slechts luttele seconden.

Nogmaals, alles wat ik nodig heb was binnen een paar klikken geinstalleerd.
Ik had dit probleem dus ook, en heb niet eens de moeite genomen op curse te gaan kijken want ik denk dat die nog niet toegankelijk is. En ik kwam op dezelfde site. Eerst even een twijfel een .exe file van een site met goldseller banners. Maar heeft er niets mee temaken, de banners betallen voor daar te zitten zodat de makers er nog iets voor vangen. Je hebt een grote knop update en update all zitten die zijn ideaal. Ook heb je de mogelijkheid ze met 1 klik de verwijderen en kan je ze super snel (echt heel snel) nieuwe downladen en ze hebben echt alle add ons. Hij geeft ook netjes aan als er geen updates te vinden zijn voor een addon en of hij out of date is.

Ook vond ik de patch brialant. 2 uur thuis donwload van 300mb was 30 secs en instal 12 mins en meteen kunnen spelen. Blizz zo wil ik ze vaker zien!

Bij dat nieuwe eiland natuurlijk een gekke huis en met een crap team MT gedaan. Eerste 2 bosses neer en toen blijven wipen omdat healer niet aan kon (ikke op me mage). Dus dat was wel jammer. Ook meteen even die elek gehaald en ik vind hem bezonder mooi als je ze vergelijkt met de andere eleks. Dus ik heb me wel vermaakt.

Ook nog even kara geweest (alt run) en ging goed. Alles 1 shot en gekomen tot aran omdat onze MT die nu voor eerst holydin speelde alles in de details moest bespreken en discusieren met de tanks.... hij mag blij zijn dat ik nog geen mic had want jongen wat kan hij zanikken!

Over die mage spec (40/0/21) en ik vind hem geweldig. Mijn dps is gestegen met 200 en dat is erg veel voor mijn gear. Ook heb ik tijdelijke gems gestopt waar de +int en +pen gems zaten en nu nog zoeken naar wat hit rating gear want die heb ik idd hard nodig. Jammer genoeg geen drops in kara voor mij, had die chest van bane of hood van operah wel leuk gevonden maar vrijwel alle drops waren DE of offspec dus niemand had echt luck gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaT nog niet ingeweest, kreeg wel de kans maar even snel een heroic sp run gedaan.. Toch weer 3 badges erbij:)
6k Honor gister bij elkaar gesprokkeld,echt makkelijk geworden en best blij mee:p
Vanavond is MaT bekijken en hopelijk nog een heroicje/pvp.. Need better items^^

Overigens wel klote,dat geen enkele addon weer werkte... Maar dat was te verwachten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:33:
Ook vond ik de patch brialant. 2 uur thuis donwload van 300mb was 30 secs en instal 12 mins en meteen kunnen spelen. Blizz zo wil ik ze vaker zien!
Anderhalf uur downloaden en toen WowAce down zodat ik nauwelijks addons kon updaten, uiteindelijk Bigwigs en een paar andere mods handmatig geupdated via guildies zodat ik om half tien in ieder geval een laggy priest kon vervangen in BT. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Nivado schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 08:46:
[...]

Beste cloak enchant is imo de dodge, daarna de Agi, en alleen als je (zeer) weinig defense hebt, zou defense in aanmerking komen.
Ben ik het niet helemaal mee eensch :)

check dit maar even:

12defense rating =
0,48% block
0,48% dodge
0,48% parry
0,48% missed
0,48% crit
0,48% dazed

12agi op cloak =
0,4% dodge
0,36% crit kans
24armor

12dodge rating =
0,63% dodge

Ik zou voor die def gaan

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:33:
Ik had dit probleem dus ook, en heb niet eens de moeite genomen op curse te gaan kijken want ik denk dat die nog niet toegankelijk is. En ik kwam op dezelfde site. Eerst even een twijfel een .exe file van een site met goldseller banners. Maar heeft er niets mee temaken, de banners betallen voor daar te zitten zodat de makers er nog iets voor vangen. Je hebt een grote knop update en update all zitten die zijn ideaal. Ook heb je de mogelijkheid ze met 1 klik de verwijderen en kan je ze super snel (echt heel snel) nieuwe downladen en ze hebben echt alle add ons. Hij geeft ook netjes aan als er geen updates te vinden zijn voor een addon en of hij out of date is

....
Als er nog meer mensen enthousiast over zijn lijkt dit me geen vervelend item voor de startpost. _/-\o_
Exitium schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:36:
[...]

Anderhalf uur downloaden en toen WowAce down zodat ik nauwelijks addons kon updaten, uiteindelijk Bigwigs en een paar andere mods handmatig geupdated via guildies zodat ik om half tien in ieder geval een laggy priest kon vervangen in BT. ;(
Zie bovenstaande oplossing :9

[ Voor 18% gewijzigd door F0kke op 27-03-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik denk ik als één van de weinige gisteren niet in MT ben geweest ;)
Wel de nieuwe dailey's gedaan en nu is gold verdienen toch echt easy mode.

Gister wel een kijkje genomen in MH en BT :p

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik lees dat best veel mensen problemen hebben met hun Addons.. Ik heb gewoon "Load Out Of Date" aangezet, en er leek op het eerste gezicht niets mis te gaan. Oke, chatscherm settings waren weg, en Omen deed wat raar, maar verder leek het goed te gaan.

Bartender3, Grid, Pitbull, FuBar, Prat en een HoT timer (weet even de naam niet meer) deden het allemaal gewoon prima. BigWigs en Wardrobe nog niet getest..

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
is er eigenlijk een alaternatief voor lootlink? behalve atlasloot want ik wil gewoon alles linken wat er te krijgen is(gedataimned dus). Mijn lootlink is inmiddels aardig groot qua mb memory size :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
WowAceUpdater ftw, behalve op patchdagen. :P

Ben trouwens ook niet meer in Magister's geweest, alleen heel even op het eiland om belt of blasting te laten craften. Vanavond nog even belt of natural power voor m'n druid ook. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:38:
Ik denk ik als één van de weinige gisteren niet in MT ben geweest ;)
Wel de nieuwe dailey's gedaan en nu is gold verdienen toch echt easy mode.

Gister wel een kijkje genomen in MH en BT :p
ja idd geld is nu niets meer waard als jee een nether krijgt heb je 150g, met nieuwe dailys krijg je ook super snel en ja kan nu 25 daily's doen dus (correct me if im wrong) 300g+? ik denk dat er binnekort veel meer epic flyers zijn =)

ik vind het ook wel handig dat je nu je tickets in kan leveren voor honor. en weet iemand al of er daily pvps zijn met reps rewards voor bijv. WSG en AB? gief jucistar title!
Exitium schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:48:
[...]
WowAceUpdater ftw, behalve op patchdagen. :P
doet het zelfde maar dan voor ALLE add ons incl wowace. en heb je de optie om eigenlijk alle add ons die bestaan meteen supper snel te downloaden en zet hem automatisch in de juiste map. piss easy xD
F0kke schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:
Als er nog meer mensen enthousiast over zijn lijkt dit me geen vervelend item voor de startpost. _/-\o_
lijkt me een strak plan want het is echt super! :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ErwienO schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:
[...]

check dit maar even:

12defense rating =
0,48% block
0,48% dodge
0,48% parry
0,48% missed
0,48% crit
0,48% dazed

12agi op cloak =
0,4% dodge
0,36% crit kans
24armor

12dodge rating =
0,63% dodge

Ik zou voor die def gaan
Je haalt defense rating en defense zelf door elkaar ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Atlas schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:51:
[...]

Je haalt defense rating en defense zelf door elkaar ;)
yep

12 defense rating is ongeveer 5 defense.

12 defense rating = 0,20304 dodge block parry en miss.

wat het nog steeds een goede enchant maakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Kevinp op 27-03-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
ErwienO schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:37:
[...]

check dit maar even:

12defense rating =
0,48% 0,20% block
0,48% 0,20% dodge
0,48% 0,20% parry
0,48% 0,20% missed
0,48% 0,20% crit
0,48% 0,20% dazed
Klopt nog niet helemaal, je vergeet de stap om de rating naar skill om te rekenen.
2.37 defense rating = 1 skill = 0.04%

12 defense rating = 5 skill = 0.20%

Dat is dus 0.60% avoidence (dodge+parry+miss). De enchants zijn dus vergelijkbaar, Dodge heeft 0.03% meer avoidence, Defense heeft 0.20% meer block. Ik zou nog steeds voor dodge gaan omdat ik al meer dan 37% block heb, en imo meer heb aan 0.03% pure avoidence dan aan 0.20% meer block.

Je hebt wel gelijk dat deze veel minder waardeloos dan ik in eerste instantie dacht, maar de een door de ander vervangen lijkt me zonde van je gold.

Edit: Spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Gisteren even Sunwell ingeweest. Blaagh, scouts, Za all over again. En lang en veel trash :/

Eerste keer 5 pogingen kunnen doen op Kalecgos, daarna trash reclear, 2e keer 3 pogingen, en toen was het laat en zijn we gestopt.

Kalecgos op 60% ofzo en die demoon op 90%. Damn, die loopt onze T6 tank gewoon te 2-3 shotten. Al met al nog best een pittige encounter. Denk niet dat we die deze week neer halen als we ook nog 3 dagen MH/BT clear willen realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig met Pitbull en iedereen weet dat dat niet de makkelijkste addon is om in te stellen. Nu was ik bij het kopje text aangekomen en ik wilde even zien wat het precies deed. Dus ik dacht, ik vink dan enable gewoon even weg en later weer aan. Dus ik vink enable weg, verdwijt in een keer dat hele submenuutje, dus nu kan ik het niet meer aanzetten. Iemand weet hoe ik dat weer terug krijg?

Ook als ik mij zelf heal, komt er achter mijn healthbar een ander stukje rood bar. Waar is dat goed voor? En als ik mezelf een hot geef gaat er 1x een streepje door mijn manabar heen, waar is dat goed voor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:43:
Ik ben nu bezig met Pitbull en iedereen weet dat dat niet de makkelijkste addon is om in te stellen. Nu was ik bij het kopje text aangekomen en ik wilde even zien wat het precies deed. Dus ik dacht, ik vink dan enable gewoon even weg en later weer aan. Dus ik vink enable weg, verdwijt in een keer dat hele submenuutje, dus nu kan ik het niet meer aanzetten. Iemand weet hoe ik dat weer terug krijg?

Ook als ik mij zelf heal, komt er achter mijn healthbar een ander stukje rood bar. Waar is dat goed voor? En als ik mezelf een hot geef gaat er 1x een streepje door mijn manabar heen, waar is dat goed voor? :D
1e Configuration mode aanzetten
2e zijn estimated heals/mana losses

Modules kan je ook weer aanzetten in het extra modules onderdeel.
Al met al gewoon even alle menuutjes doorlopen zodat je weet waar wat zit en wat het doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 27-03-2008 10:49 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht.. Dunemaul offline.. net terwijl ik eigenlijk voor het eerst de nieuwe 5man in wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben van plan voorlopig weer even verder te gaan met me mage, ik ben nu arc/frost. Voor welke zal ik trinket zal ik gaan? Ik heb namelijk nog 1 die leeg is =S Ik zit te denken aan nexus horn of quagmire eye of beide. Iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:43:

Als je een text bar kwijt bent kun je die onder "text->other" weer enablen.
Volgens mij is dat stukje rood achter je healthbar je calculated overhealing.
en dat streepje door je manabar(loopt van links naar rechts, anders praten we over iets anders) is de 5 seconden teller voor je manaregen geloof ik(kwam er ook pas voor het eerst achter op mijn druid :) rogues hebben dat streepje als tick indicator)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:08:
[...]

Had ik ook, nieuwste versie van WAU geinstalleerd en toen werkte 't weer.
En dat betekend?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Wow Ace Updater.....

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg... ik zal nog s proberen te lezen als ik langer wakker ben. 8)7
Ik ben er inmiddels wel achter dat de strepen betekend dat de add ods out of dat zijn. ^^

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
FireAge schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 10:43:
Gisteren even Sunwell ingeweest. Blaagh, scouts, Za all over again. En lang en veel trash :/

Eerste keer 5 pogingen kunnen doen op Kalecgos, daarna trash reclear, 2e keer 3 pogingen, en toen was het laat en zijn we gestopt.

Kalecgos op 60% ofzo en die demoon op 90%. Damn, die loopt onze T6 tank gewoon te 2-3 shotten. Al met al nog best een pittige encounter. Denk niet dat we die deze week neer halen als we ook nog 3 dagen MH/BT clear willen realiseren.
Gebruiken jullie dat Mind Sooth truukje ook voor de scouts? Wij hadden ook problemen met trash, maar na 30min hadden we het toch wel goed onder de knie. 4 Tanks en 2 sheeps konden we alles soepel mee killen.
Eerste boss ben ik eruit geswitched voor een healer, maar ik hoorde idd dat de tanks echt veel dmg te verduren kregen, en ze gingen ook vaak als eerste neer. Toch nog Kalecgos 30 en demon 40% gekregen, hoop dat we hem vanavond neerkrijgen.
Maak me toch meer zorgen over Brutallus, echt ziek hoeveel dps je voor deze boss nodig hebt.

Ben verder wel tevreden over deze patch, realm was stabiel en instance servers ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

gisteren Belt of Blasting gevallen, ik stond op plaats drie, degene wat won op plaats twee :(
wordt me even wat goud door de neus geboord :'(

maar goed eerste try op Leo - 14%, tweede op 9%, derde op 1% (!!!!!) toen moest de lock tank weg...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister hoorde ik wat grappigs op mijn realm. TLC de beste guild van onze realm had een raid team gemaakt voor sunwell van 30 man. Deze 30 man heeft allemaal gister en vandaag vrijgenomen/ziek gemeld om als eerste de eerste 3 bosses neer te krijgen van EU. Ik vind dat echt diep triest.
Werd op general channel in shat bevestigd door members van TLC.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

nou ja het gaat allemaal om de eer...
ik snap het wel. ik doe het niet maar ik snap het wel.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:38:
Gister hoorde ik wat grappigs op mijn realm. TLC de beste guild van onze realm had een raid team gemaakt voor sunwell van 30 man. Deze 30 man heeft allemaal gister en vandaag vrijgenomen/ziek gemeld om als eerste de eerste 3 bosses neer te krijgen van EU. Ik vind dat echt diep triest.
nuja, als je veel over hebt voor je hobby :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Boeiend. Een dag vrijnemen voor de thrill van een world 1st kill moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik begin Pitbull onder de knie te krijgen. Ik zit nog met 1 probleemje. Ik had hiervoor altijd ag_unitframes waar ik heel erg tevreden mee was behalve dat ik nooit targets kon zien van mijn party en dat de addon nu niet meer geupdate word.

Ik had Pitbull hiervoor als eens geprobeert, maar toen opgegeven. Nu kom ik er net achter dat dus het hele "werkmenuutje" anders is geworden en ik dus met nog een paar kleine vragen zit.

Dit zijn mijn oude ag_unitframes: http://img339.imageshack.us/img339/1126/agunitframeseh0.jpg
Dit zijn mijn pitbullframes tot nu toe: http://img297.imageshack.us/img297/5480/pitbullframesel1.jpg

Wat ik nu wil is dat de nieuwe pitbullframes er hetzelfde uit komen te zien als mijn oude ag_unitframes. Ik wist ook dat het eerst gewoon kon, maar kan ik die pitbullframes nog steeds aanpassen naar eigen smaak? Zelf heb ik niets kunnen vinden over afmetingen van frames, of moet ik daar nog een "subaddon" van pitbull van downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ach, dat ze er vrij voor nemen vind ik allemaal prima, kan ik wel begrijpen (doe het zelf niet), maar ziek melden is net iets te natuurlijk.

Ben wel benieuwd hoever ze komen. Vind een hoop TLC members arrogante eikels, maar is toch wel leuk als het ze lukt om (een van de) eerste in EU te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15-09 17:15
Doen de mensen met alt chars hier nog regelmatig low level dungeons tijdens het levellen?
En dan bedoel op een normale manier, dus met 4 andere mensen van je eigen level.

Mijn rogue is level 40 en tot nu toe is het een beetje triestig geweest:
- 1x Deadmines met een normale party
- WC, RFK, BFD allemaal overgeslagen
- 2x Stockades geboost
- 1x Gnomeregan geboost (en dan alleen direct naar de laatste boss voor quest rewards)
- 1x Scarlet Monastery geboost
- 1x Scarlet Monastery met een normale party
- 1x RFD met een normale party

Zelfs met de normale groepen heb ik mijn rogue nog niet optimaal kunnen gebruiken,
het waren allemaal runs waarbij er 360 graden in 't rond genuked werd en ik dus niks
van CC kon doen 8)7

Ik zou graag mijn rogue fatsoenlijk leren spelen, maar zo lukt het dus niet. Ook jammer
is het feit dat Turalyon letterlijk verzuipt in low level chars, maar dat niemand de moeite doet
om zijn/haar char effectief te leren spelen (LF free boost |:( ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Lief dagboek,

Mijn excuses voor het niet bijhouden van het dagboek sinds 2 maanden ofzo.

Er is de afgelopen tijd zeer veel gebeurd.
We zijn met de guild half januari begonnen met SSC. Binnen no time hadden we SSC clear en TK ook. We zitten nu op Archi in MH binnen 2 weken en voor het eerst naar BT geweest en gelijk 3 bosses down en maar 3 wipes in totaal. Onze progress is niet onopgemerkt gebleven en de complimenten stromen binnen.
ZA hadden we al geruime tijd al clear en ik heb echt zo veel lol gehad de afgelopen tijd.

Gisteren even ingelogd geweest voor P2.4 en zag dat iedereen op dat kleine eilandje zat. Nou ik log maar weer want ik ga daar mooi niet tussen staan om een paar questjes te doen die iedereen tegelijk wil doen. Mij niet gezien in die drukte.

Hoest verder met iedereen hier? Heb niet alles door kunnen lezen want ben ook aan het werk haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Jammer dat SK Gaming ze voor is dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:41:
Ok, ik begin Pitbull onder de knie te krijgen. Ik zit nog met 1 probleemje. Ik had hiervoor altijd ag_unitframes waar ik heel erg tevreden mee was behalve dat ik nooit targets kon zien van mijn party en dat de addon nu niet meer geupdate word.

Ik had Pitbull hiervoor als eens geprobeert, maar toen opgegeven. Nu kom ik er net achter dat dus het hele "werkmenuutje" anders is geworden en ik dus met nog een paar kleine vragen zit.

Dit zijn mijn oude ag_unitframes: http://img339.imageshack.us/img339/1126/agunitframeseh0.jpg
Dit zijn mijn pitbullframes tot nu toe: http://img297.imageshack.us/img297/5480/pitbullframesel1.jpg

Wat ik nu wil is dat de nieuwe pitbullframes er hetzelfde uit komen te zien als mijn oude ag_unitframes. Ik wist ook dat het eerst gewoon kon, maar kan ik die pitbullframes nog steeds aanpassen naar eigen smaak? Zelf heb ik niets kunnen vinden over afmetingen van frames, of moet ik daar nog een "subaddon" van pitbull van downloaden?
UnitFrame->Other->Layout(uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
laat je de hoogte en breedte instellen van de unitframe. Geloof dat je daar ook de border kunt instellen die ik bij je af_ug hebt.
Verder is nu je name text helemaal leeg in Pitbull, mogelijk hidden, enable die via:
Unitframe(Partymember)->Text->Other(wederom uit mijn hoofd, ben nog steeds niet thuis :+ )
Enable je name text, deze style kan je op Standard Text Instellen.
Unitframe(Partymember)->Text->Health
Deze kun je op absolute instellen geloof ik zodat je ook weer Curhp/Maxhp te zien krijgt.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:43:
[...]

Ach, dat ze er vrij voor nemen vind ik allemaal prima, kan ik wel begrijpen (doe het zelf niet), maar ziek melden is net iets te natuurlijk.

Ben wel benieuwd hoever ze komen. Vind een hoop TLC members arrogante eikels, maar is toch wel leuk als het ze lukt om (een van de) eerste in EU te worden.
hehe helemaal mee eens. en ethereals is ook niet zo fijne guild. ik vind behemoth wel chillen gasten. btw die fhm of ftm (vaage naam) gast uit tlc is ook wel grappig xD

ja ik denk niet dat ze eerste ofzo worden maar wel ergens in top 10 denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Kapoen schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:43:
Doen de mensen met alt chars hier nog regelmatig low level dungeons tijdens het levellen?
En dan bedoel op een normale manier, dus met 4 andere mensen van je eigen level.

- 2x Stockades geboost
- 1x Gnomeregan geboost (en dan alleen direct naar de laatste boss voor quest rewards)

Zelfs met de normale groepen heb ik mijn rogue nog niet optimaal kunnen gebruiken,
het waren allemaal runs waarbij er 360 graden in 't rond genuked werd en ik dus niks
van CC kon doen 8)7

Ik zou graag mijn rogue fatsoenlijk leren spelen, maar zo lukt het dus niet. Ook jammer
is het feit dat Turalyon letterlijk verzuipt in low level chars, maar dat niemand de moeite doet
Bij mij ist met men ondertussen lvl 40 palatjes zo'n 50/50, dus bij ons valt t nog wel mee.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even ingelogd geweest voor P2.4 en zag dat iedereen op dat kleine eilandje zat. Nou ik log maar weer want ik ga daar mooi niet tussen staan om een paar questjes te doen die iedereen tegelijk wil doen. Mij niet gezien in die drukte.
Het leek een beetje op Brill tijdens de Europe release, maar met een vleugje STV.
Ik ben maar lekker op m'n huntertje, paladin en priest een leveltje gaan pakkken.

Zijn overigens de apprentice trainers gebugged ofzo? Het leek erop dat ik skinning en leatherworking niet kon oppikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:50:
hehe helemaal mee eens. en ethereals is ook niet zo fijne guild. ik vind behemoth wel chillen gasten. btw die fhm of ftm (vaage naam) gast uit tlc is ook wel grappig xD

ja ik denk niet dat ze eerste ofzo worden maar wel ergens in top 10 denk ik.
Ken verder niet echt namen. Als trouwens hun WowJitsu plaats enigzins klopt, zullen ze ook niet echt in de top 10 terecht komen. Server first zal ze wel lukken, maar denk eerder in de top 50 van EU. Maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach nihilum is vast al de hele nacht bezig die bosses neer te halen ;)

edit: Niet dus. Nihilum doet het rustigaan. En gaan pas racen als ze naar Kil'jaeden kunnen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:21
Mjah sorry hoor maar dat is toch echt een gevalletje "Wat je er zelf voor over hebt". Dat jij niet hun visie / niveau deelt betekent nog niet dat het gelijk triest is. Voor veel mensen betekent het halen van een first kill gewoon een kick, zeker als deze op europees of wereldwijd niveau hoog meetelt. Ik denk dat weinig mensen dat gevoel kennen, en ook ik kan er niet over meepraten helaas, zelfs al niet op server niveau.

Wij zelf hebben nog genoeg te doen. SWP is bekeken en gestart, maar al met al gaan we er nog flink voor moeten knokken om de FK's te halen. Ik denk dat dat gisteren wel goed door is gekomen bij de meesten. (Had het idee dat veel van me guildy's in de illusie waren dat je de first kills zowat gratis kreeg omdat ze op de PTR zo snel neer waren gegaan) Daarbij staat bij ons BT vanaf Bloodboil nog lang niet op farm. (RoS / Shaz. zijn easy kills, BB / Council & Illidan zeker nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:02:
Ach nihilum is vast al de hele nacht bezig die bosses neer te halen ;)
Helaas heeft nihilum erg veel bad luck ze staan inmiddels 65 op de lijst van topguilds omdat ze maar een boss neerkregen gister

en de guilds erboven zijn tot 2 gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:21:
[...]
Helaas heeft nihilum erg veel bad luck ze staan inmiddels 65 op de lijst van topguilds omdat ze maar een boss neerkregen gister

Yep ze zijn gaan slapen, tot zover hun image van ultra hardcore :P
Maar ze hebben wel een punt; de eerste kills zijn allemaal guilds die op de PTR die bosses al down hadden. Ik vermoed echter dat deze guilds de nodige problemen zullen hebben om Kil'jaeden voor nihilum plat te krijgen. Die hebben ze immers niet op de PTR kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:21:
[...]

Ach plaats 65 of niet, ze hebben hun status en naam altijd nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:21
Errr, ik heb meerdere screens gezien van Nihilum die bezig zijn met m'uru (en phase 2 Entropius). Dit was nog in de tijd dat de bosses ervoor niet disabled waren, dus ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat nihilum wel degelijk de kans heeft gehad om de bosses op de PTR te oefenen. Waarom ze nog niet bij Felmyst staan is voor mij echter ook een raadsel, had zeker wel verwacht dat nihilum mee zou doen in de top 3 van de EU, maar daar lijkt het niet op bij deze eerste bosses.

Vooralsnog zullen we maar zien hoe dat verder gaat bij de rest van de bosses. Realms met gigantisch hoge player population zullen waarschijnlijk sneller de gates kunnen openen, Magtheridon is zo'n typische realm met gigantisch veel spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteravond snel een kijkje genomen op Sunwell island, maar nog niet met de quests begonnen. In plaats daarvan had ik Netherwing Ledge vrijwel geheel voor mezelf :D Netherwing dailies gedaan en in totaal 16 eggs verzameld. Er zijn wat dingen veranderd daar die niet in de patch notes staan:

* er zijn "nog maar" 30 netherwing crystals nodig voor de daily (ipv 40)
* er droppen (naar mijn gevoel) minder van die crystals van de flayers en ravagers dan voorheen (maar ze droppen bij bakken van die grijze blobs dus da's makkelijk farmen)
* er lopen nu veel meer ravagers in de mijn dus dat deel van de daily is veel makkelijker te doen nu.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Kapoen schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:43:

- 2x Stockades geboost

van CC kon doen 8)7

Ik ben sinds 2 dagen een nieuwe guild gejoined op Xavius. Deze bestaat enkel uit mensen die gererolled hebben of nieuwe spelers zijn en de minimum leeftijd is 18 jaar. Het is de bedoeling om vooral samen instances te doen en zo rustig door het spel te wandelen. Als je evt intresse hebt kan ik je wel de site geven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu op me werk en niet in de gelegenheid overal op internet te kijken.

Maar hoe werkt het dat nou met sunwell? Kan je niet meteen doorraggen naar de laatste boss?
edit: Niet dus. Nihilum doet het rustigaan. En gaan pas racen als ze naar Kil'jaeden kunnen.
Zoiets haal ik hier uit. In mijn veronderstelling moet je toch JUIST racen om de bosses voor Kil'jaeden te downen ZODAT je bij hem kan komen? Of mis ik iets? Een timed event ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sn0x0r schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 12:36:
Vooralsnog zullen we maar zien hoe dat verder gaat bij de rest van de bosses. Realms met gigantisch hoge player population zullen waarschijnlijk sneller de gates kunnen openen, Magtheridon is zo'n typische realm met gigantisch veel spelers.
Gates zijn time based. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Bestaat er een (wowace) addon die er alleen voor zorgt dat je de default GUI bars/etc kan verplaatsen/scalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 11:48:
[...]

UnitFrame->Other->Layout(uit mijn hoofd, zit op mijn werk)
laat je de hoogte en breedte instellen van de unitframe. Geloof dat je daar ook de border kunt instellen die ik bij je af_ug hebt.
Verder is nu je name text helemaal leeg in Pitbull, mogelijk hidden, enable die via:
Unitframe(Partymember)->Text->Other(wederom uit mijn hoofd, ben nog steeds niet thuis :+ )
Enable je name text, deze style kan je op Standard Text Instellen.
Unitframe(Partymember)->Text->Health
Deze kun je op absolute instellen geloof ik zodat je ook weer Curhp/Maxhp te zien krijgt.
Ik ging naar unitframe > other > layout en zag daar ABF staan, de enige andere. Maar dat vergaarde me hele frames. Werd van links naar rechts: castbar, hp bar, manabar. Is er ook een ongedaan maken knop ofzo? Oh en, bij layouts stond alleen ABF en custom, dus ik denk dat ik ergens andere layouts moet downloaden?

Kan ik jou btw niet op andere manier spreken als je van je werk terug bent, zoals MSN?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2008 12:49 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.