Dankje^^ Ja zit op me stage... En dit lukt me al met moeite om snel tussendoor te posten><. Aasgieren kijken continue op me beeldscherm.. *zucht*
Maintenance is iig al uitgelopen tot 13:00Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:44:
Over het gevallete over version validation. Ik had al ingelogt en zag dat de realms niet online waren, ok fijn. Tijdje later ga ik weer inloggen, krijg ik ook version validation error. 2 Minuten later weer proberen, kon ik weer inloggen, servers nog niet online.![]()
Maar goed, dit vind ik wel een beetje vreemd. Ik ben eigelijk bang dat deze patchdag wel wat langer kan gaan duren dan normaal, en ook nog met wat bugs en foutjes als de servers online zijn. Dit is mijn gevoel alleen maar.
patchdag lijkt aardig te verlopen. Je kan iig inloggen, en de realms komen altijd pas op om 11:00 uur. Zeker nu er een nieuwe instance is. De top guilds zitten al op irc waarschijnlijk om de strijden voor de EU 1st kill(worldwide kan nl niet, omdat die al een dag erop hebben zitten).Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:44:
Over het gevallete over version validation. Ik had al ingelogt en zag dat de realms niet online waren, ok fijn. Tijdje later ga ik weer inloggen, krijg ik ook version validation error. 2 Minuten later weer proberen, kon ik weer inloggen, servers nog niet online.![]()
Maar goed, dit vind ik wel een beetje vreemd. Ik ben eigelijk bang dat deze patchdag wel wat langer kan gaan duren dan normaal, en ook nog met wat bugs en foutjes als de servers online zijn. Dit is mijn gevoel alleen maar.
nou ja 13:00 uur ^^ valt nog niet echt tegen. als dat klopt
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 26-03-2008 10:49 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik dacht dat als je een mob afmaakt die grey is terwijl iemand anders hem heeft getagt er dan Xp reduction is?cannibal schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:29:
Enige manier om vol xp te krijgen op je alt is om je alt niet te laten groupen met je lock, dan met je alt een mob taggen en deze af laten maken door je lock.
Die techniek die jij naar voren brengt werkt wel, maar alleen als die mobs ook groen zijn voor mij.
Dat Dogtags, is dat inclusief of moet je die apart downloaden?liledevil schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:40:
[...]
Ik ben toevallig vandeweek van aguf naar pitbull overgestapt en moet zeggen, zonde dat ik dat niet eerder heb gedaan. Man wat is Pitbull krachtig icm Dogtags, beetje lopen tweaken aan de custom texts en het is nu gewoon superb.
Als ik mensen target krijg ik netjes meteen "Race Spec Class" in class-specifieke kleuren.
In party & raid heb laat ik de Spec weergeven in class-specifieke kleuren, veel makkelijker om te zien/controleren welke specs mensen hebben.
Ook zie ik nu guildrankings van mijn target, geeft me leuk ingame al een idee van veel guilds, zeker nadat je een keer met iemand hebt gespeeld.
Wat ik wel even wennen vond:
Portraits moet je nog even enablen als mod
Configuratie technisch minstens zoveel mogelijkheden, maar manier van instellen is wel even wat anders(Pitbull Config scherm ipv alt-rc op de bars).
Veel Unitframes uitzetten(ik hoef niet de targets van _al_ mijn partymembers en hun pets ook nog te zien)
Verder 1 woord voor Pitbull: Geweldig!
Ik zie net dat er voor druids een nieuw über tankingtrinket zit in de nieuwe 5-mans instance: Commendation of Kael'thas. Nou heb ik alleen wat moeite met het uitzoeken van welke trinkets ik nou wil hebben: Badge of Tenacity en Moroes' Lucky Pocket Watch zijn momenteel de beste trinkets. Ik twijfel dus of ik voor overall damage reduction ga en dus de nieuwe trinket en de Badge hou, of dat ik vooral zoveel mogelijk dodge wil en dus die nieuwe trinket en Moroes' wil hebben.... Decisions, decisions...
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Niet dat ik weet. (Dat is, je moet dus niet bij elkaar in de groep zitten).J.E.T schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:00:
[...]
Ik dacht dat als je een mob afmaakt die grey is terwijl iemand anders hem heeft getagt er dan Xp reduction is?
Die techniek die jij naar voren brengt werkt wel, maar alleen als die mobs ook groen zijn voor mij.
Anders krijg je dus reduction ja.
Andere druids trouwens ook het idee dat er steeds meer high armor (badge en tier was het volgens mij al) gear komt wat goed te gebruiken is als tank en dps gear. Zolang je je defense maar hoog genoeg krijgt dmv weapon/rings/trinkets/back/gems?
[ Voor 21% gewijzigd door cannibal op 26-03-2008 11:25 ]
Dogtags zit standaard in Pitbull, alleen dan met beperkte functionaliteit/tags.Kaap schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:04:
[...]
Dat Dogtags, is dat inclusief of moet je die apart downloaden?
Om deze uit te breiden heb je libDogtag-1.0 tm 3.0, welke binnen Ace als losse addons beschikbaar zijn.
Ik heb ze gemakshalve allemaal geinstalleerd.
Leuke extra zijn ook de SharedMedia addons van Ace(oa Extra Fonts, waaronder Diablo font).
if you pay peanuts, you get monkeys
Verwijderd
Hoe gaan eigelijk de 5-mans heten van sunwell? Ik had zoiets gehoord dat je ook een "5man raid" kan doen waar apix (
) droppen?
Commendation of Kael'thas + Moroes lucky pocketwatch. Zonder ook maar na te denken...-NMe- schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:20:
Ik zie net dat er voor druids een nieuw über tankingtrinket zit in de nieuwe 5-mans instance: Commendation of Kael'thas. Nou heb ik alleen wat moeite met het uitzoeken van welke trinkets ik nou wil hebben: Badge of Tenacity en Moroes' Lucky Pocket Watch zijn momenteel de beste trinkets. Ik twijfel dus of ik voor overall damage reduction ga en dus de nieuwe trinket en de Badge hou, of dat ik vooral zoveel mogelijk dodge wil en dus die nieuwe trinket en Moroes' wil hebben.... Decisions, decisions...
Ik zou denk ik niet direct voor de Voodoo Shaker gaan. Wat ik zelf altijd doe; ik kijk of een boss die wij nu kunnen killen (of heel binnenkort) een upgrade dropt. En de slots waar dat niet het geval is, daar besteed ik als eerste mijn Badges aan. Zo voorkom je een beetje dat je al je Badges uitgeeft en een dag later van een boss een item kan looten dat vrijwel het zelfde is.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:36:
Delain op Anachronos PVE.
Me armory link is: http://armory.wow-europe....xml?r=Anachronos&n=Delain.
Moet ook nog steeds een keer die trinket van BM halen maarja, vind BM niet zo leuk hehe.
Let overigens niet op me Prof's. Gister opnieuw begonnen.
Trouwens nu met de nieuwe patch, zoals door anderen al gepost, is de ideale verhouding 2:1 mbt spi:int. Dus wanneer je spirit minder als 2*intellect is, geeft 1 spirit extra meer mp5 als 1 intellect extra.
PS: Ik zie dat je een +stam gem in je Robe hebt zitten, zou ik niet doen. Pas bij Aran heb je minimaal 8,5k health nodig en dat is alsnog full buffed. Voor de gem bonus hoef je het in dit geval ook niet te doen - Druids hebben niet veel aan spellcrit.
[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 26-03-2008 11:32 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Sssst don't jinx itKevinp schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:49:
[...]
patchdag lijkt aardig te verlopen. Je kan iig inloggen, en de realms komen altijd pas op om 11:00 uur. Zeker nu er een nieuwe instance is. De top guilds zitten al op irc waarschijnlijk om de strijden voor de EU 1st kill(worldwide kan nl niet, omdat die al een dag erop hebben zitten).
nou ja 13:00 uur ^^ valt nog niet echt tegen. als dat klopt
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Dat zeg je nu wel zonder na te denkenVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:24:
Hoe gaan eigelijk de 5-mans heten van sunwell? Ik had zoiets gehoord dat je ook een "5man raid" kan doen waar apix () droppen?
Natuurlijk is 57 stamina niet slecht. Maar die dodge helpt alleen onder de 35%, waar je eigenlijk helemaal niet wil komen. Meer armor (en de agi-use) van BoT helpt je ook bovenin je healthbar al als druid-tank zijnde. Al is natuurlijk 1.5-2k armor misschien minder interessant als al tegen je armor-cap aanzit. Maar zo ver ben ik nog niet dat ik dat al maar enigzins kan. Verder is armor lineair met de hoeveelheid mitigation dus tot de cap blijft het aardig goed.
'tis absoluut een mooie trinket, de bak stamina die erbij zit is toch ook niet vervelend.-NMe- schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:20:
Overigens:
152 dodge rating = ~8% dodge
150 AGI = ~10% dodge
De SWP trinket kan in principe vaker proccen, maar bij de badge heb je zelf meer controle over wanneer hij procced. Voor mij is het iig een uitgemaakte zaak; Ik hou badge of tenacity, maar ik heb moroes's stomme horloge nog niet, ga mijn adamantite figurine dus proberen te vervangen voor dit nieuwe dingsigheidje.
[ Voor 4% gewijzigd door Seraphin op 26-03-2008 11:36 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Klopt,toen had ik nog extreem weinig Stamina aangezien die van Mech komt en ik erg makkelijk vond ( zelfs met 700 healing ). Maar beetje zonde om die eruit te gooien nu.OkkE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Ik zou denk ik niet direct voor de Voodoo Shaker gaan. Wat ik zelf altijd doe; ik kijk of een boss die wij nu kunnen killen (of heel binnenkort) een upgrade dropt. En de slots waar dat niet het geval is, daar besteed ik als eerste mijn Badges aan. Zo voorkom je een beetje dat je al je Badges uitgeeft en een dag later van een boss een item kan looten dat vrijwel het zelfde is.
Trouwens nu met de nieuwe patch, zoals door anderen al gepost, is de ideale verhouding 2:1 mbt spi:int. Dus wanneer je spirit minder als 2*intellect is, geeft 1 spirit extra meer mp5 als 1 intellect extra.
PS: Ik zie dat je een +stam gem in je Robe hebt zitten, zou ik niet doen. Pas bij Aran heb je minimaal 8,5k health nodig en dat is alsnog full buffed. Voor de gem bonus hoef je het in dit geval ook niet te doen - Druids hebben niet veel aan spellcrit.
Ja ik zat daar ook al aan te denken^^ Even rondneuzen vanavond
Hmmm...Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:24:
Hoe gaan eigelijk de 5-mans heten van sunwell? Ik had zoiets gehoord dat je ook een "5man raid" kan doen waar apix () droppen?
-- edit --
Mocht je de hele set compleet willen maken terwijl je af en toe ook Kara doet, zou ik er wel een andere gem in doen, anders laten doen inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:37:
Klopt,toen had ik nog extreem weinig Stamina aangezien die van Mech komt en ik erg makkelijk vond ( zelfs met 700 healing ). Maar beetje zonde om die eruit te gooien nu.
Ja ik zat daar ook al aan te denken^^ Even rondneuzen vanavond
Hier trouwens even snel een lijstje gemaakt met wat upgrades.
[ Voor 53% gewijzigd door OkkE op 26-03-2008 11:43 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja maar ookal zit je buiten de groep schijnt het niet te werken als de mobs grey zijn voor diegene die ze molt. Ik ga het vanmiddag uittesten en ik post mijn bevindingen wel hier.cannibal schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:23:
[...]
Niet dat ik weet. (Dat is, je moet dus niet bij elkaar in de groep zitten).
Anders krijg je dus reduction ja.
Iemand anders hier op bladefist(alli) of burning blade(horde) realm?
Verwijderd
Thanx voor het lijstje^^ Overigens ga ik niet de hele Moonglade Set nemen simpelweg omdat het geen echte healset is...OkkE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:38:
[...]
Hmmm...
-- edit --
[...]
Mocht je de hele set compleet willen maken terwijl je af en toe ook Kara doet, zou ik er wel een andere gem in doen, anders laten doen inderdaad.
Hier trouwens even snel een lijstje gemaakt met wat upgrades.
Ik ZOU graag de boots van H Mech willen hebben... Dan PVPNeck/PVPRing maybe om van die free epix SM ring af te komen:P. Daarna ga ik denk toch maar Kara in aangezien ik er al in had kunnen zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:04 ]
d'r moet haast iets fout zijn gegaan met de patch.
unable to validate game version was opgelost rond 10 uur, maar nu is het weer terug. schiet niet echt op dus...
unable to validate game version was opgelost rond 10 uur, maar nu is het weer terug. schiet niet echt op dus...
Verwijderd
Huh? Dus even voor de knuezen onderons, dus als me int minder is dan de helft van mijn spirit geeft spirit dus meer mp5?OkkE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:27:
[...]
Omg zit er nicotine in die WoW van jouw? Heb geduld en maak je pas druk als je om 4 uur nog niet online kan. Het is een patch dag, you know.Kevinp schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:08:
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:10 ]
Nouja inmiddels heeft blizzard de patch al geimplementeerd op de amerikaanse servers. Daar zal ongetwijfeld e.e.a fout mee zijn gegaan wat ze goed willen doen op de EU servers, dus dat het wat langer duurt is natuurlijk te verwachten.Kevinp schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:08:
Daarintegen mogen ze wel opschieten nu. Gief magister's terrace!
Zoals ik al zei, gister geen gekke dingen meegemaakt (anders dan normale kleine bugjes) op de amerikaanse servers. Weet niet of er echt veel uitloop is geweest (wel voor sommige servers, die stonden vermeld op een lijst bij de login), maar ik kon om 20:30 uur iig gewoon zonder problemen inloggen, zo'n 1.5 uur na de verwachte uptime.
Hehe wat mensen toch in de stress schieten als WoW het niet doet, blijf het altijd grappig vinden
Verwijderd
Het is irritant als men afspraken niet nakomt, of dat nou te maken heeft met WoW of ergens anders mee. Het principe is hetzelfde.
Overigens stond er voor vandaag wel extended maintenance ingepland in verband met release van 2.4.
Kan niet wachten tot ik thuis ben, helaas geen niet spelen, want ik heb andere plannen, maar ik denk dat ik zaterdag maar eens even lekker vroeg uit m'n nest kom rollen
Overigens stond er voor vandaag wel extended maintenance ingepland in verband met release van 2.4.
Kan niet wachten tot ik thuis ben, helaas geen niet spelen, want ik heb andere plannen, maar ik denk dat ik zaterdag maar eens even lekker vroeg uit m'n nest kom rollen
behalve dat dat unable to validate game version een probleem(misschien wel het probleem is).CyberTijn schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:11:
[...]
Nouja inmiddels heeft blizzard de patch al geimplementeerd op de amerikaanse servers. Daar zal ongetwijfeld e.e.a fout mee zijn gegaan wat ze goed willen doen op de EU servers, dus dat het wat langer duurt is natuurlijk te verwachten.
Daarintegen mogen ze wel opschieten nu. Gief magister's terrace!
dat wil ik zeggenHello everyone,
We are aware of the issue that reports an Unable to Validate Game Version Error message to you after downloading and installing the patch.
This matter is being investigated and should be resolved by the time the realms are back online.
Thanks
Het zit (uiteraard) veel lastiger in elkaar, met allemaal formules etc. Maar simpel gezegd is de beste verhouding inderdaad dat je Intellect de helft moet zijn van je Spirit. Voor de complete uitleg: ElitistJerks topic.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:08:
Huh? Dus even voor de knuezen onderons, dus als me int minder is dan de helft van mijn spirit geeft spirit dus meer mp5?
Zooo, even een update na een tijdje geleden advies te hebben gevraagd voor een nieuwe toon. Ik heb uiteindelijk voor een Shaman gekozen (om vervolgens tot de conclusie te zijn gekomen dat iedereen zo een beetje een shammy aan het levellen is
Wel leuk om te zien dat door de added XP quest bonus en met behulp van een levelling guide ik nu level 30 ben met 1 dag en 10 uur played. Dat was in mei 2006 met mijn mage wel anders....
Wel valt me op dat wat gear betreft je echt wel merkt dat de Shaman oorspronkelijk een horde char is geweest. Tot nu toe ben ik in de "alliance" gebieden echt geen tot weinig shaman gear tegengekomen.
Wat hebben jullie (want jullie hebben klaarblijkelijk allemaal een Shaman gelevelled
)bijvoorbeeld als melee weapon gebruikt? Ik ben maar naar de AH gegaan om daar een lvl 21 blue te halen (en ik denk dat ik daar nog wel even aan vastzit.
BTW: kent iemand nog een leuke casual guild op Bloodhoof (EU).
Wel leuk om te zien dat door de added XP quest bonus en met behulp van een levelling guide ik nu level 30 ben met 1 dag en 10 uur played. Dat was in mei 2006 met mijn mage wel anders....
Wel valt me op dat wat gear betreft je echt wel merkt dat de Shaman oorspronkelijk een horde char is geweest. Tot nu toe ben ik in de "alliance" gebieden echt geen tot weinig shaman gear tegengekomen.
Wat hebben jullie (want jullie hebben klaarblijkelijk allemaal een Shaman gelevelled
Ik ook, na al die jaren zou je toch denken dat mensen doorhebben dat patchdays altijd problemen geven.daroy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:16:
Hehe wat mensen toch in de stress schieten als WoW het niet doet, blijf het altijd grappig vinden
Vind het ook altijd wel humor als er raids worden gepland op patchdays, maar goed.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ik wil gewoon ff kijken daar en mijn gear enchanten(t6 bp en heb nog een meta socket gem nodig)On_E schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:38:
[...]
Ik ook, na al die jaren zou je toch denken dat mensen doorhebben dat patchdays altijd problemen geven.
Vind het ook altijd wel humor als er raids worden gepland op patchdays, maar goed.
ff een klein vraagje. is die 2.4 content al gedownload via de background d/loader in de afgelopen dagen? Of moet ik straks als ik thuis kom weer 300 MB aan torrents binnen gaan halen?
Dat valt toch wel redelijk mee volgens mij. Als je kijkt naar de stats is een Shaman toch niet een class die je veel tegenkomt. Teminste wij zijn sinds kort een nieuwe guild gestart en van de 30 man zitten er maar 2 shamans bij op dit moment als ik me niet vergis.DaPierre schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:31:
Zooo, even een update na een tijdje geleden advies te hebben gevraagd voor een nieuwe toon. Ik heb uiteindelijk voor een Shaman gekozen (om vervolgens tot de conclusie te zijn gekomen dat iedereen zo een beetje een shammy aan het levellen is
Ben benieuwd hoe een Shaman mij gaat bevallen. Welke stats moeten de wapens eigenlijk hebben als ik al Enhancement lvl?
trage wapens met strength, vanaf flurry ook wat crit/agi denk ik zo (en ap, maar strength is leuker --> 1 STR=2AP)daroy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:47:
[...]
Dat valt toch wel redelijk mee volgens mij. Als je kijkt naar de stats is een Shaman toch niet een class die je veel tegenkomt. Teminste wij zijn sinds kort een nieuwe guild gestart en van de 30 man zitten er maar 2 shamans bij op dit moment als ik me niet vergis.
Ben benieuwd hoe een Shaman mij gaat bevallen. Welke stats moeten de wapens eigenlijk hebben als ik al Enhancement lvl?
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Ik denk toch dat ik voor Moroes' en de nieuwe trinket ga. Armor is leuk en houdt wel wat damage tegen, maar in de tijd dat BoT op cooldown zit kan deze trinket 3 keer extra proccen, mocht dat nodig zijn. Ik proc mijn trinkets vooral als blijkt dat de healers mijn schade niet kunnen bijhouden, en dat is nou ook precies het moment waarop dit nieuwe trinket vanzelf proct.Seraphin schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:34:
[...]
'tis absoluut een mooie trinket, de bak stamina die erbij zit is toch ook niet vervelend.
Overigens:
152 dodge rating = ~8% dodge
150 AGI = ~10% dodge
De SWP trinket kan in principe vaker proccen, maar bij de badge heb je zelf meer controle over wanneer hij procced. Voor mij is het iig een uitgemaakte zaak; Ik hou badge of tenacity, maar ik heb moroes's stomme horloge nog niet, ga mijn adamantite figurine dus proberen te vervangen voor dit nieuwe dingsigheidje.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb zelf een 2-h mace gebruikt (ook een blue lvl30 wep en ff crusader erop gegooid (main is enchanter). Vooral veel strenght, stam en een beetje int gear zoeken. Het is wel te vinden maar ind een beetje je best doen. Zo is bepaalde gear al 10 to 15 lvl's oud omdat er simpelweg nog geen vervangen te vinden is. Best sterk zo'n shaman. Vooral als Windfury procced en dan meteen 2 maal crit. Mobje meteen neerDaPierre schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:31:
-- knip--
Wat hebben jullie (want jullie hebben klaarblijkelijk allemaal een Shaman gelevelled)bijvoorbeeld als melee weapon gebruikt? Ik ben maar naar de AH gegaan om daar een lvl 21 blue te halen (en ik denk dat ik daar nog wel even aan vastzit.
Maggy down gisterKevinp schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:17:
[...]
euh... pre-nerf. Ik weet niet wat de laatste nerf wordt hoor. Maar je kan dit niet meer pre nerf noemen.
pre nerf was toen Iedereen moest klikken en die infernals cloth 1 shotten.
*knip*
Ook gister moest iedereen nog klikken, maar infernals zijn idd wel minder sterk als vroegâh denk.
Vanaf vandaag schijn je 3 cubes te moeten klikken ipv alle 5. Meer weet ik ook nog niet.
Kan alleen maar makkelijker zijn dan gister
Verwijderd
Ik heb zelf al tijden een alt Shaman, die ik soms speel, level 38 nu. En die gebruikt Corpsemaker, een drop uit RFK dacht ik. Een blue axe, trage speed voor hoge WF's, met veel Strength. http://www.wowhead.com/?item=6687daroy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:47:
[...]
Dat valt toch wel redelijk mee volgens mij. Als je kijkt naar de stats is een Shaman toch niet een class die je veel tegenkomt. Teminste wij zijn sinds kort een nieuwe guild gestart en van de 30 man zitten er maar 2 shamans bij op dit moment als ik me niet vergis.
Level 29 requirement, en hier kan je wel een tijdje mee vooruit. Met een leuke WF proc+crit one-shot ik mobs van mijn level.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 13:11 ]
Verwijderd
Ik had een vraagje,
enige tijd geleden kwam een aantal keer een link voorbij waarin je de "status" van je caracter kan bekijken, voor welke raids etc die al klaar is, gear info etc. Dit werkte door je server en caracter name in te vullen.
Heb al een wat terug zitten scrollen in deze topic en de vorige maar kom hem niet zo 1,2,3 tegen.
Weet iemand hem zo misschien te geven?
alvast bedankt
enige tijd geleden kwam een aantal keer een link voorbij waarin je de "status" van je caracter kan bekijken, voor welke raids etc die al klaar is, gear info etc. Dit werkte door je server en caracter name in te vullen.
Heb al een wat terug zitten scrollen in deze topic en de vorige maar kom hem niet zo 1,2,3 tegen.
alvast bedankt
Ik dacht dat het http://be.imba.hu/ was.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:07:
Ik had een vraagje,
alvast bedankt
Het is http://be.imba.hu/
Edit: Snel veranderen boven mij.
Edit: Snel veranderen boven mij.
[ Voor 41% gewijzigd door Racemol op 26-03-2008 13:11 ]
Tot The Pacifier, lvl 32, BOE drop van 1 mob. Wel met lange respawn tijd, ik had geluk met een drop op de 1e killVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:04:
[...]
Ik heb zelf al tijden een alt Shaman, die ik soms speel, level 38 nu. En die gebruikt Corpsemaker, een drop uit RFK dacht ik. Een blue axe, trage speed voor hoge WF's, met veel Strength. http://www.wowhead.com/?item=6687
Level 29 requirement, en hier kan je wel een tijdje mee vooruit.
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Alonsus&n=Rabanki ?Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:07:
Ik had een vraagje,
alvast bedankt
be.imba.huVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:07:
Ik had een vraagje,
alvast bedankt
misschien moet die eens in de startpost komen
Maggy is een best leuke boss, ik heb samen met mijn vorige guild (toen de 2.4 patch notes al bekend waren) hier 2 avonden op zitten wipen en de derde avond hem ge-"oneshot". Het leukste vond ik nog dat ik altijd wel moest klikken + infernals moest trappen, is toch iets minder saai dan bij veel van de andere bosses.Capa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:02:
[...]
Maggy down gister(1st kill voor onze guild)
Ook gister moest iedereen nog klikken, maar infernals zijn idd wel minder sterk als vroegâh denk.
Vanaf vandaag schijn je 3 cubes te moeten klikken ipv alle 5. Meer weet ik ook nog niet.
Kan alleen maar makkelijker zijn dan gister
Helaas is die guild vorige week gedisbanned en zit ik nu weer in een KZ guild (officieel noemen ze het een KZ/ZA guild maar onze tanks zuigen voor ZA dus dit gaat niet lukken), deze is alleen behoorlijk verdeeld kwa gear, de helft heeft alleen nog maar heroics gedaan en de rest is SSC/TK-geared... Maar goed, lijkt me toch weer leuk om alweer voor de eerste keer maggy te downen, en met deze nerf zullen de mensen met alleen heroic-ervaring/gear zelfs nog mee kunnen
als je het aan het staan, dan is de content al gedownload (het grootste deel) ik moest iig nog 10 mb ofzo extra downloaden, toen kreeg ik unable to validate error, maar dat was volgens mij gewoon omdat de reals nog offline waren, mijn realm (Ghostlands) werkt iig al 14 minuten weerPhenomenon1985 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:45:
ff een klein vraagje. is die 2.4 content al gedownload via de background d/loader in de afgelopen dagen? Of moet ik straks als ik thuis kom weer 300 MB aan torrents binnen gaan halen?
btw, wel leuk dat ik om 12:50 in kon loggen maar als realm taal alleen "Developer" kon kiezen ipv English enz, en dus ook niet op normale realm kon
Verwijderd
Hey, wat voor stats heb je nou ongeveer nodig om te kunnen tanken in ZA?
Momenteel zit ik op: ~15k armor ~13k HP en 520 Defence.
Voor specifieke details, mijn armory link staat in mijn onderschrift.
danku
danku
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 13:17 ]
Ik kan nu gewoon inloggen op WoW zonder problem ( EU - ENG - Mazrigos )
Verwijderd
Hmm die kende ik nog niet, thanksbras schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:10:
[...]
Tot The Pacifier, lvl 32, BOE drop van 1 mob. Wel met lange respawn tijd, ik had geluk met een drop op de 1e kill
Ok, tnxDalyxia schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:15:
[...]
als je het aan het staan, dan is de content al gedownload (het grootste deel) ik moest iig nog 10 mb ofzo extra downloaden, toen kreeg ik unable to validate error, maar dat was volgens mij gewoon omdat de reals nog offline waren, mijn realm (Ghostlands) werkt iig al 14 minuten weer
btw, wel leuk dat ik om 12:50 in kon loggen maar als realm taal alleen "Developer" kon kiezen ipv English enz, en dus ook niet op normale realm kon
Ik baalde dat ik dit vergeten was op mijn laptop, maar gelukkig is mijn server (Ravencrest) nog downPhenomenon1985 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:24:
[...]
Ok, tnxBen de afgelopen dagen genoeg online geweest om die content alvast te hebben gedownload. Wel relaxed dat Blizzard het nu zo doet ipv die vuile d/loads op de dag zelf
edit:
Typo - damn, ik kreeg een BSoD toen ik op edit klikte
Typo - damn, ik kreeg een BSoD toen ik op edit klikte

edit:
Edit2; server is nu al wel up en patch zit op 86%
Edit2; server is nu al wel up en patch zit op 86%
[ Voor 14% gewijzigd door Zerotorescue op 26-03-2008 13:38 ]
Gewoon met de warlock de mobs killen en zorgen dat de lowbie geen aggro trekt. Ja, dan heb je XP reduction, maar de warlock killt zo snel dat de XP je om de oren vliegt. Vele kleintjes maken één grote, weet je wel :-). Het blijft wel zo dat je in WoW niet zo kan pl'en als in bijvoorbeeld Dark Age of Camelot. Zoals iemand anders zei gaat het meer om de instance loot en daarmee kan de lowbie dan weer solo sneller gaan levellen. Een caster even door SFK en later SM halen doet wonderen!J.E.T schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:25:
Iemand hier ervaring met instance boosting?
Of een andere vorm van powerleveling.
De bekendste zijn natuurlijk de AOE classes, maar ik vroeg me af of het met een 67 warlock ook te doen is.(67 warlock is de booster)
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
ik kan toch pas om 17:45 weer inloggen dus ik hoop dat mijn realm, frostwhisper, dan weer online isZeRoDeaD schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:28:
[...]
Ik baalde dat ik dit vergeten was op mijn laptop, maar geluk is mijn server (Ravencrest) nog down
Ik kan niet in de armory, maar 13K HP vind ik wat aan de lage kant, zeker voor een warrior.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:16:
Hey, wat voor stats heb je nou ongeveer nodig om te kunnen tanken in ZA?
Unbuffed moet er nog 1K a 2K HP bij denk ik en dan een beetje nette avoidance.
Buffed zo rond de 17K als minimun gok ik, kan altijd met minder natuurlijk maar ik hou niet zo van risico's en wipen
Wij zitten nu 5/6 in ZA en bij ons is DPS de bottleneck
Verwijderd
Ooowh net gehoord... 1AV,AB,WSG,EoS Badge geeft je 314 instant honor... Dat zou wel relaxed zijn
How eens ik heb er 99 van allemaal hahahahaVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:52:
Ooowh net gehoord... 1AV,AB,WSG,EoS Badge geeft je 314 instant honor... Dat zou wel relaxed zijn
en wou altijd nog is een ofhand + wapen proberen dus doe mij die maar ^^ dank u
[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 26-03-2008 13:54 ]
Verwijderd
Te lezen op de forums van USA WoW.. Kreeg het door via msn
Gladiator's Salvation.. Here i come
Pftt af en toe mmo-champion checken dan wist je dit allang.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:56:
Te lezen op de forums van USA WoW.. Kreeg het door via msnGladiator's Salvation.. Here i come

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
SameVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:56:
Te lezen op de forums van USA WoW.. Kreeg het door via msnGladiator's Salvation.. Here i come
4x 99 badges dat is nog is ff snel honor verdienen
Verwijderd
Helaas kijk ik niet elke dag op websites met die infoWilliam/Ax3 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:57:
[...]
Pftt af en toe mmo-champion checken dan wist je dit allang.

PS: Zijn er zo te zien wel mensen blij met het nieuws
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 14:03 ]
Ja zeker, bij veel bazen is de grens echt 17/18K, want soms krijg je zoveel damage dat je echt een buffer moet hebben om het af te vangen! (Denk aan panter/beer baas)vassago schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:41:
[...]
Ik kan niet in de armory, maar 13K HP vind ik wat aan de lage kant, zeker voor een warrior.
Unbuffed moet er nog 1K a 2K HP bij denk ik en dan een beetje nette avoidance.
Buffed zo rond de 17K als minimun gok ik, kan altijd met minder natuurlijk maar ik hou niet zo van risico's en wipen
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Kijk das nou leuk nieuws!Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:52:
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Hmm, ik heb van alle BG;'s een stack van 100. Kan ik nu 400*314 = 125,6k honor incaseren?
afaik is het 1badge van elk inleveren voor 314 honor dus 31,4kVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:
Hmm, ik heb van alle BG;'s een stack van 100. Kan ik nu 400*314 = 125,6k honor incaseren?
Verwijderd
Nee,je levert voor 314 honor overal 1 badge van in.
Is dus gewoon 100x314=31k ff snel gerekend
Nog niet mis
Is dus gewoon 100x314=31k ff snel gerekend
Nog niet mis
ik gok dat je van elke BG 1 token moet inleverenVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:08:
Is dat + of / ??Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:52:
Dus:
1AV+AB+WSG+EoS=314
Of
1AV/AB/WSG/EoS Badge=314
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
wow serieus? sickVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:52:
en waar lever je die badges in dan? misschien linkje naar USA forums
Verwijderd
Zal even zoeken,vriend kopieerde het... Het is 1 Van alle BG's... Althans wordt er gezegd.
1 van Arathi Basis,1 Eye of the Storm, 1 Alterac Valley en 1 Warsong.
Leuk als je er al veel van hebt:D
*gaat link zoeken*
1 van Arathi Basis,1 Eye of the Storm, 1 Alterac Valley en 1 Warsong.
Leuk als je er al veel van hebt:D
*gaat link zoeken*
Uit:ph4nt0m schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:17:
en waar lever je die badges in dan? misschien linkje naar USA forums
http://www.mmo-champion.com/#post_pnotes
Ze hebben het anti cc break van Multi-Shot/Chain ligtning etc er ook weer uitgehaald dat is best jammer vond dat wel een leuke verandering tegen die noobs die dat altijd in pugs doen.Players can now turn in one of each battleground mark for an honor reward. The questgivers for this turn-in are the Horde Warbringer and the Alliance Brigadier General and can be found near the battlemasters in the capital cities.
Lol bij mij zijn het juist wariors/mages/locks die mijn traps breaken.ImdaMned schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:31:
Ah, mijn hunterhaat blijft dus nog een patch lang bestaan
[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 26-03-2008 14:32 ]
Van bijzonder interessant naar iemand doodslaan met een blije mus binnen 1 pagina.Tjeerdtq schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:20:
Het is +
Dus 4 tokens in totaal voor 1x de quest
Link
Alsof je in battlegroup Cyclone als alliance meer marks wil hebben dan je nodig hebt. Pure hel en marteling is het.
Ach, als het een repeatable quest is, dan issie nog wel interessant....
Voor het goud
Voor het goud
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Omdat het van elke mark 1 is? Ik vind het nogsteeds een mooie toevoeging.Miles Teg schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:22:
Van bijzonder interessant naar iemand doodslaan met een blije mus binnen 1 pagina.
Als je ziet dat het winnen van een BG (wanneer het de daily is) ongeveer 400 honor opleverd, zou het in mijn ogen nog al veel zijn wanneer één verliezen ongeveer evenveel opleverd; 4 verschillende verliezen voor ongeveer 75% vind ik dan een mooie compensatie.
Ah, mijn hunterhaat blijft dus nog een patch lang bestaanWilliam/Ax3 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:21:
[...]
Ze hebben het anti cc break van Multi-Shot/Chain ligtning etc er ook weer uitgehaald dat is best jammer vond dat wel een leuke verandering tegen die noobs die dat altijd in pugs doen.

Verwijderd
holy shit.. net ff online geweest:
in shattrath: laptop bijna oververhit door de vele mensen die daar liepen. Ik hopen dat op Isle of Quel'Danas het ietwat rustiger was
in Isle of Quel'Danas: Euhmm.. er zouden hier in de buurt ook levende mobs moeten voorkomen, en niet enkel lijken... /me valt dood neer.. Oh.. er word dus ook geganked.. ress dan maar (nog geen 10 meter van de graveyard. 5 secs later, weer aangevallen, en 5 secs later weer dood.. Zucht.)
wat quests gedaan (die nieuwe dailies lijken wel leuk), en maar niet verder gegaan.. laptop kraakte in z'n voegen, van de strain, en van de gefrustreerde rampogingen van mij op het toetsenbord. Leek me beter het even te staken. Probeer het strax wel weer op m'n desktop
in shattrath: laptop bijna oververhit door de vele mensen die daar liepen. Ik hopen dat op Isle of Quel'Danas het ietwat rustiger was
in Isle of Quel'Danas: Euhmm.. er zouden hier in de buurt ook levende mobs moeten voorkomen, en niet enkel lijken... /me valt dood neer.. Oh.. er word dus ook geganked.. ress dan maar (nog geen 10 meter van de graveyard. 5 secs later, weer aangevallen, en 5 secs later weer dood.. Zucht.)
wat quests gedaan (die nieuwe dailies lijken wel leuk), en maar niet verder gegaan.. laptop kraakte in z'n voegen, van de strain, en van de gefrustreerde rampogingen van mij op het toetsenbord. Leek me beter het even te staken. Probeer het strax wel weer op m'n desktop
Bij mij zijn het in ieder geval altijd spelers die eerst een DoT erop gooien, en dan pas kijken of het een schaap was.William/Ax3 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:21:
Ze hebben het anti cc break van Multi-Shot/Chain ligtning etc er ook weer uitgehaald dat is best jammer vond dat wel een leuke verandering tegen die noobs die dat altijd in pugs doen.
[...]
Lol bij mij zijn het juist wariors/mages/locks die mijn traps breaken.
Maar het zou ook wel te makkelijk worden met zo'n maatregel, imho. Het is ook wel de charme dat je nog een beetje moet uitkijken met het targetten.
Als hunter in wow merk je vaak dat mensen veel commentaar hebben op Hunters. Terwijl een hunter weet welk shot wat doet, en hoe je een mob goed kan trappen best goed kunnen spelen.ImdaMned schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:31:
[...]
Ah, mijn hunterhaat blijft dus nog een patch lang bestaan
Maar om niet te hard te roepen had ik gister in een pug een mede hunter, die het leuk vond om voor mijn trap, een andere neer te leggen als ik de mob mijn kant op kwam. Zo doende dat er 1 extra mob over bleef om op de tank in te slaan

Hunters zijn geweldig , we moeten ze hebben voor onze guildclown Wilzoor, altijd tijdens de pull krijg hij wel een misdirect op zich arme roque ookTjeerdtq schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:39:
[...]
Als hunter in wow merk je vaak dat mensen veel commentaar hebben op Hunters. Terwijl een hunter weet welk shot wat doet, en hoe je een mob goed kan trappen best goed kunnen spelen.
Maar om niet te hard te roepen had ik gister in een pug een mede hunter, die het leuk vond om voor mijn trap, een andere neer te leggen als ik de mob mijn kant op kwam. Zo doende dat er 1 extra mob over bleef om op de tank in te slaanEn ik de volle laag kreeg van de tank waarom ik geen mob trap
Daar zou als ze het hadden doorgevoerd nog niet tegen helpen het ging erom dat een aantal aoe skills niet de ge-cc'de mobs meer zouden raken. Hierbij moet je dus denken aan Multi-Shot/Cleave/Chain ligtning etc. Dus als je een single target spell in die situatie op een cc doen dan zou dan nog steeds gewoon breken. Dus of te wel je zou nog steeds niet zo maar gewoon in het wilde weg kunnen schieten als rambo ofzo.Miles Teg schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:36:
[...]
Bij mij zijn het in ieder geval altijd spelers die eerst een DoT erop gooien, en dan pas kijken of het een schaap was.
Verwijderd
5/6 ZA, dan zit je op Zul Jin, DPS moet dan toch wel in orde zijn.Wat gaat er bij jullie precies fout?vassago schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:41:
[...]
In mijn beleving is Zul Jin vooral een healer fight.
Even uit m'n hoofd:
1e fase erg makkelijk, DPS moet geen agro pakken en healers moeten zorgen dat er geen mens dood gaat aan de throw.
2e fase zorg voor goede cleanse afspraken.
3e fase zorg dat healers klaar zijn om snel focus target te healen
4e fase, hier gaat het al snel fout. Healers die te laat healen, DPS die alleen maar rond rent en vergeet te DPS'en. Als deze fase lang duurt gaat het fout, een hunter is hier erg handig door goede ranged damage zonder spells te gebruiken.
5e fase als je niet te veel doden hebt en je healers hebben nog mana dan moet dit lukken, tenzij er te veel spelers zijn die denken dat fire damage goed voor ze is.
We hebben het nu trouwens al verschillende malen meegemaakt dat 1 van onze hunters van het platform wordt afgemept en vervolgens onder aan de trap door een paar bliksems te grazen wordt genomen.
@Fireage, zoals ik al zij uit mijn hoofd
*kuch* fase 3 en 4 omgewisseld *kuch*Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:45:
[...]
5/6 ZA, dan zit je op Zul Jin, DPS moet dan toch wel in orde zijn.Wat gaat er bij jullie precies fout?
Even uit m'n hoofd:
1e fase erg makkelijk, DPS moet geen agro pakken en healers moeten zorgen dat er geen mens dood gaat aan de throw.
2e fase zorg voor goede cleanse afspraken.
3e fase zorg dat healers klaar zijn om snel focus target te healen
4e fase, hier gaat het al snel fout. Healers die te laat healen, DPS die alleen maar rond rent en vergeet te DPS'en. Als deze fase lang duurt gaat het fout, een hunter is hier erg handig door goede ranged damage zonder spells te gebruiken.
5e fase als je niet te veel doden hebt en je healers hebben nog mana dan moet dit lukken, tenzij er te veel spelers zijn die denken dat fire damage goed voor ze is.![]()
We hebben het nu trouwens al verschillende malen meegemaakt dat 1 van onze hunters van het platform wordt afgemept en vervolgens onder aan de trap door een paar bliksems te grazen wordt genomen.
Verwijderd
Ik zit ook in cylcone, en zo erg is het allemaal niet. Maar zelfs als het wel zo is profiteren hier vooral de spelers van die meestal verliezen. Als je de meeste BG's verliest heb je veel meer gebrek aan honor dan aan tokens.Miles Teg schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:22:
[...]
Van bijzonder interessant naar iemand doodslaan met een blije mus binnen 1 pagina.
Alsof je in battlegroup Cyclone als alliance meer marks wil hebben dan je nodig hebt. Pure hel en marteling is het.
Hopelijk krijgen AFK honor grinders geen tokens, anders vrees ik dat we die nu nog meer krijgen.
Op Zul'Jin is de Eagle phase met de storm het lastigst. Zeker als je DPS niet rekening houd met het fenomeen LoS. Echt vervelend dan als je een Gheal bijna land en de DPS loopt uit LoS. Key is om hier alleen maar grote heals te casten aangezien je dmg vangt als je een spell cast. Als je deze phase doorkomt met alle 10 levend is de rest een eitje. Wel er van uit gaand dat het mana management van de healers klopt.
5% done al op onze servers in 2 uur. dat is dus 40 uur(2 dagen) voordat het op 100% is. Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar in 3 dagen moeten de vendors enzo toch wel up zijn
.
Als je toch aan de verliezende kant bent kan je beter net zo goed HK gaan farmen op de weg.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:58:
Ik zit ook in cylcone, en zo erg is het allemaal niet. Maar zelfs als het wel zo is profiteren hier vooral de spelers van die meestal verliezen. Als je de meeste BG's verliest heb je veel meer gebrek aan honor dan aan tokens.
Hopelijk krijgen AFK honor grinders geen tokens, anders vrees ik dat we die nu nog meer krijgen.
Doet de gemiddelde pug toch al, alleen worden ze er nu ook nog voor beloond om als kippen zonder kop rond te rennen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Klopt ook, maar zou het niet saai worden als je alle mobs op een hoop kan gooien, dan er een paar CC'en (sheep/sleep/sap/whatever) en dan vervolgens de boel kan plat AoE'en zonder op CC's te hoeven letten? Het is juist leuker dat je moet gaan plannen waar je welke mob wanneer wilt hebben ivm het ge- of misbruiken van AoE-abilities.William/Ax3 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:44:
[...]
Daar zou als ze het hadden doorgevoerd nog niet tegen helpen het ging erom dat een aantal aoe skills niet de ge-cc'de mobs meer zouden raken. Hierbij moet je dus denken aan Multi-Shot/Cleave/Chain ligtning etc. Dus als je een single target spell in die situatie op een cc doen dan zou dan nog steeds gewoon breken. Dus of te wel je zou nog steeds niet zo maar gewoon in het wilde weg kunnen schieten als rambo ofzo.
Gewoon niet cleaven als er een sheep naast je target staat, zo moeilijk is het niet. En anders: You break it, you tank it.
@Sabriel:
Volgens mij wordt het juist nog aantrekkelijker om de potjes asap te verliezen. Met 4 potjes binnen een half uur verliezen zou je dan toch nog 600 honor / uur kunnen halen. Tenzij het hk-farmen een betere honor/uur ratio geeft natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Gaius op 26-03-2008 15:16 ]
Mwa is allemaal niet zo belangrijk hoor. Ik cast daar als druid nog steeds gewoon mijn lifeblooms.TiMMieJ schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:06:
Op Zul'Jin is de Eagle phase met de storm het lastigst. Zeker als je DPS niet rekening houd met het fenomeen LoS. Echt vervelend dan als je een Gheal bijna land en de DPS loopt uit LoS. Key is om hier alleen maar grote heals te casten aangezien je dmg vangt als je een spell cast. Als je deze phase doorkomt met alle 10 levend is de rest een eitje. Wel er van uit gaand dat het mana management van de healers klopt.
Elke lifebloom is 3k healing en daar staat dan 1250 damage tegenover, is dus niet zo relevant.
Belangrijkste is dat je zorgt dat mensen daar niet dood gaan, en dat ze op full health zijn als je bij de lynx fase aankomt. Anders kun je daar te snel mensen verliezen. Laatste fase is erg makkelijk als je nog genoeg dps in leven hebt. Anders kun je het wel vergeten.
We hebben pas 3 tries op Zul Jin gehad en toen was het laat en hebben we het maar gecalled.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:45:
[...]
5/6 ZA, dan zit je op Zul Jin, DPS moet dan toch wel in orde zijn.Wat gaat er bij jullie precies fout?
De eerste 2 tries heeft onze Feral getanked en ik gehealed (prot pala) maar niet voorbij phase 2 gekomen doordat de Druid MT dood ging.
3de try heb ik getanked en toen wipeten we op de cyclones, simpelweg omdat we geen idee hadden wat we ermee aan moesten
Daarna de raid maar gecalled en tacs zoeken
Bijna 3de time bonus binnen en dat voor alleen kara/badge geared group
(en een enkele Gruul/TK/SSC drop)
Is die q met BG badges inleveren voor honor echt volledig repeatable of is het stiekem een daily (leer mij Blizz kennen met zn cooldowns op alles wat bruikbaar is)?
[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-03-2008 15:29 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Die screen heet 'DailyPvP' zal dus wel Daily zijn hé 
Ik hoop dat gewoon 1bg winnen ook blijft
Ik hoop dat gewoon 1bg winnen ook blijft
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Tijdens een AV weekend een premade tegen Molten-core. Dan lopen de mensen al te schreeuwen dat we verloren hebben voordat het begonnen is.Miles Teg schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:14:
@Sabriel:
Volgens mij wordt het juist nog aantrekkelijker om de potjes asap te verliezen. Met 4 potjes binnen een half uur verliezen zou je dan toch nog 600 honor / uur kunnen halen. Tenzij het hk-farmen een betere honor/uur ratio geeft natuurlijk.
Dat is maximaal 25x 4bg's verliezen (= lame ass niets doen, eventueel beetje hk-farmen).
Edit: Het geld van die quest krijg je 1x per dag, de honor onbeperkt.
Battleground repeatable quest (This quest isn't a daily one and you can repeat it indefinitely, however you will only get the gold reward the first time you complete it)
[ Voor 15% gewijzigd door Tjeerdtq op 26-03-2008 15:36 ]
Misschien wat gezeik maar toch :
Het basis spel (WoW) kost op dit moment ongeveer € 20,-. € 15,-
De uitbreiding (TBC) kost € 35,-. € 20,-
Startpost
Startpost
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Scheeld toch wel weerT!m0n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:36:
Startpost
Ik denk dat het sowieso een idee is om zo'n beetje alle informatie over Race, Lore etc. uit de Startpost te halen, en alleen de basic info te laten staan; o.a. de prijzen en handige links bijvoorbeeld. Want zoals het nu is, leest toch helemaal niemand 'm meer, heb ik het idee...T!m0n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:36:
Startpost
en battlechest (basis + tbc + 2x strategy guide) laatste voor 29,99 gekochtT!m0n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:36:
Startpost
Verwijderd
Die nieuwe instance is nog best pittig, of ik ben gewoon met retarted groep. Pala kan bijvoorbeeld geen aggro houden van mijn heals (druid). \o/
Ja hij's best leuk. Kael is nog bestwel pittig trouwens, vooral als je die doet zonder healer die HoT's kan doen. Single target healing is niet echt geweldig.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:40:
Die nieuwe instance is nog best pittig, of ik ben gewoon met retarted groep. Pala kan bijvoorbeeld geen aggro houden van mijn heals (druid). \o/
Vanmiddag maar eens op heroic proberen
Volgens mij werd het time based, alle realms krijgen gelijk de extra gebieden en NPC's.Kevinp schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:06:
5% done al op onze servers in 2 uur. dat is dus 40 uur(2 dagen) voordat het op 100% is. Dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar in 3 dagen moeten de vendors enzo toch wel up zijn.
Dat wordt dan flink questen daarLocks schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:51:
nee alleen de laatste 3 bosses zijn time based
EDIT: excuus was wat kortaf werk enzo maar meen dat dus ergens gelezen te hebben
[ Voor 26% gewijzigd door Capa op 26-03-2008 15:54 ]
nee alleen de laatste 3 bosses zijn time based
EDIT: excuus was wat kortaf werk enzo maar meen dat dus ergens gelezen te hebben
[ Voor 48% gewijzigd door Wognummer op 26-03-2008 15:53 ]
Dit topic is gesloten.