Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.951 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:07:
[...]

De kansen zijn toch niet van elkaar afhankelijk. Dat het jammer is is en tweede :+
Iedereen kent het wel met 4x de zelfde drops achterelkaar gelukkig vanaf morgen dropt elke boss die Tier dropt een 3e token dus misschien iets meer verschillende tokens vanaf nu :D

3xProtector cough cough ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Mektheb schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:08:
[...]

Iedereen kent het wel met 4x de zelfde drops achterelkaar gelukkig vanaf morgen dropt elke boss die Tier dropt een 3e token dus misschien iets meer verschillende tokens vanaf nu :D

En daar ben ik erg blij me, want donderdag moet VR weer down gaan, en ik vind het T5 shoulder token wel erg leuk.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Darkasantion schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:12:
[...]

En daar ben ik erg blij me, want donderdag moet VR weer down gaan, en ik vind het T5 shoulder token wel erg leuk.
hehehe ja ik zit te wachten tot mijn T5 gloves weer is droppen, al 2x outid bij hunters :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Iedereen kent het wel met 4x de zelfde drops achterelkaar gelukkig vanaf morgen dropt elke 25 man boss die Tier dropt een 3e token dus misschien iets meer verschillende tokens vanaf nu :D

fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft toch mooi om te zien hoe mensen vasthouden aan het idee dat ze de loot kunnen beïnvloeden op 1001 alternatieve manieren. Een blizz blue poster heeft reeds gezegd dat de loot random wordt bepaald via een randomizer die weer werkt op een Seed. Deze Seed werd gebaseerd op de tijd, dus als je al iets zou willen beïnvloeden dan zou het dat moeten zijn (maar de impact daarvan is echt nihil tot niks).

Er zijn drie soort tokens, dus de kans dat je 2x protector krijgt is 1/3 * 1/3 = 1/9. De kans dat je dit de week daarop weer krijgt is weer 1/9. Waar men vaak naar refereert is echter de kans op hetzelfde een aantal keer op rij, rijkans. Dit gaat er vanuit dat als alles eerlijk gebeurt, uiteindelijk elke combinatie ongeveer even vaak voor moet komen, maar dit werkt niet als je het baseerd op 6 weken. Daarnaast wordt dagelijks tig keer de loot gegenereerd, dus de kans is prima aanwezig dat je een aantal keer achter elkaar hetzelfde krijgt, net zoals dat andere mensen een aantal keer achter elkaar iets anders krijgen. Wil je het echt eerlijk bekijken, kijk dan wat er gebeurt als je de baas 1000 keer killed, maar dat is dan 1000 weken (~20 jaar) en dus niet te doen.

To sum it up: wat dropt is random en daar blijft het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Bokkie schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:19:
...Alchemists maken Skyfire en Earthstorm Diamonds uit green gems.

oh wacht..... :P
En primals.

Oh, wacht.. :P

Skyfire en Earthstorm heten dan ook 'Transmute ....', dat nieuwe JC ding niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Capa schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:49:
Zijn er mensen die eind juni naar de WWI:8 in Parijs gaan?
Ik was het iig wel van plan :)
Niemand? :P
Anders kunnen we een GoT Meeting houden daar O-)
Zat zelf te denk met de trein (Thalys) naar Parijs of als ik een groter groepje kan regelen een busje huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Waar het mij om ging; Alchemists kunnen groene gems (+ primals) omzetten naar Meta gems, vandaar dat ik het logisch had gevonden als ook Alchemists van groene een blue gem konden maken. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
OkkE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:38:
Waar het mij om ging; Alchemists kunnen groene gems (+ primals) omzetten naar Meta gems, vandaar dat ik het logisch had gevonden als ook Alchemists van groene een blue gem konden maken. :)
Ik vind het niet zo erg, kan ik eindelijk ook eens wat met de groene meuk. Ben niet zo afhankelijk meer van een transmuter, en die hebben toch al zat te doen met transmuten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
OkkE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:38:
Eens, alhoewel ik het al een raar iets vond dat de twee meta's via alchemists moesten. :P Ben er persoonlijk erg blij mee, zo kom ik ook van die groene zooi af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Capa schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:32:
Blizzard heeft toch een hart:

[...]

Zal vast wel ergens een NPC staan ter nagedachtenis aan hem, net als die hunter NPC bij Aldor Rise.
Ik heb met wat vrienden alts aangemaakt met daarin danwel Gary or danwel Gygax, bedoeling is om op zijn minst 1 dungeon in party te doen ter nagedachtenis :) Leukste is natuurlijk als ze ook gewoon 70 worden :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Capa schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:36:
[...]
Niemand? :P
Anders kunnen we een GoT Meeting houden daar O-)
Zat zelf te denk met de trein (Thalys) naar Parijs of als ik een groter groepje kan regelen een busje huren.
Misschien dat ik en een maat van me gaan, het idee is er, nu nog kijken of het niet te prijzig gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Exitium schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:47:
[...]

Eens, alhoewel ik het al een raar iets vond dat de twee meta's via alchemists moesten. :P Ben er persoonlijk erg blij mee, zo kom ik ook van die groene zooi af.
Eigenlijk is dat wel wat vreemd ja, dat Alchemists de Meta's konden maken. Ik vind het verder ook totaal niet erg dat JCers nu deze krijgen, heb genoeg te transmuten. Jammer alleen dat al die groene nu (stukken) duurder zullen worden, en ik uiteraard ben vergeten om er een aantal te bewaren. Al zullen nu Meta's ook wel iets duurder worden, door minder groene op AH.

Ach ik zie het ook wel, zovaak maakte ik toch al geen Meta. Nog bezig met Primals voor enchants en natuurlijk voor de Alchemists Stone. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Weet iemand of de wow ftp van de UTtwente nog ooit geupdate wordt. Ik had de link wel gevonden, maar patch 2.3 stond er niet eens op dus ik vroeg me af of die ftp nog wel geupdate wordt. Het was altijd een goede voor het downloaden van de patch.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:01:
Weet iemand of de wow ftp van de UTtwente nog ooit geupdate wordt. Ik had de link wel gevonden, maar patch 2.3 stond er niet eens op dus ik vroeg me af of die ftp nog wel geupdate wordt. Het was altijd een goede voor het downloaden van de patch.
Gewoon 's ochtends voordat je naar werk/school gaat even inloggen. Werkt perfect : )

Maar nee, geen idee wat er met die ftp gebeurd.

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 25-03-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Skillz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:58:
[...]

Misschien dat ik en een maat van me gaan, het idee is er, nu nog kijken of het niet te prijzig gaat worden
Ik vond het wel mee vallen:
Kaartje event: 70,- (beiden dagen toegang)
Kaartje trein: 50,- (retourtje)
Hotel per nacht: ~ 70,-
Natuurlijk nog andere kosten, zoals eten en drinken.
En weet nog niet helemaal zeker of ik met de trein ga, of (mits voldoende animo) met de auto / busje huren.
Weet ook nog niet of ik de 28e vroeg weg ga, of een dagje eerder later op de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:59:
[...]

Eigenlijk is dat wel wat vreemd ja, dat Alchemists de Meta's konden maken. Ik vind het verder ook totaal niet erg dat JCers nu deze krijgen, heb genoeg te transmuten. Jammer alleen dat al die groene nu (stukken) duurder zullen worden, en ik uiteraard ben vergeten om er een aantal te bewaren. Al zullen nu Meta's ook wel iets duurder worden, door minder groene op AH.

Ach ik zie het ook wel, zovaak maakte ik toch al geen Meta. Nog bezig met Primals voor enchants en natuurlijk voor de Alchemists Stone. :)
So minning for the win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Wanneer Alchemists ook deze transmute zouden krijgen zouden de prijzen van meta's omhoog gaan. Immers kan je deze dan niet meer zo vaak transmuten, wanneer je ook van je groene zooi af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Nu lees ik al een tijdje dit topic. Echter ben ik nergens nog een bericht tegen gekomen over het RolePlay aspect van dit spel. Ik heb een tijd WoW gespeeld maar ben sinds Augustus 2007 eigenlijk al weer gestopt wegens gebrek aan intresse.

Zijn er mensen die op een RolePlay server spelen of dit willen gaan doen? Ik heb namelijk wel zin om weer te gaan spelen maar alleen is maar alleen. Overigens heb ik de voorkeur voor een RP en NIET voor een RP-PVP server.

Ge-ganked worden doe je maar fijn in je pvp realm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Snuffel

Vroem!

Dat geganked worden heeft mij doen besluiten om te rerollen op een RP server.
Zit bij Argent Dawn, en... er zijn redelijk wat Nederlanders daar te vinden.

Sfeer is goed, maar van RP zelf heb ik nog vrij weinig kaas gegeten.
Ik zeg: aanrader!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:44

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:26:
[...]

guide? waarom? Je hebt nu Quest add ons die thottbot/wowhead in hun questlog inbouwen. Als je een quest start bijv een drop Q. Dan zie je meteen welke ze droppen, wat de drop rate is en waar ze zijn. Ze worden niet verboden want is eigenlijk het zelfde als de sites. Alleen een stuk sneller dus. Ook heb je de optie erbij > show map, als je garthographer hebt. Dan laat hij meteen zien waar op de kaart je moet zijn, hoef je dus niet steeds de cords op te zoeken. Ook als je carthographer multi pack heb laat hij zien waar je Q's kan halen, als je ze opgehaald hebt worden ze een zilver ?teken en word goud waarneer completed. Questen met je ogen dicht zonder te hoeven alt tabben! Alleen staat er niet vermeld welke Q's je moet doen voor bepaalde rep maar je kan niet alles hebben.

Ik heb nu HBQP questlog met Cartographer multi pack. gewoon even lezen op curse bij questlog add ons want er zijn verschillende met die optie. die multi pack moet je even googlen want die staat niet op curse. die multi pack is ook ideaal voor mining herben enzo en laat zien waar kistjes kunnen staan :9

[...]

Ik heb nu 13/14k mana Buffed dus ik weet niet =S Btw als je begint met casten heb je de voordelen/nadelen van de buff/debuff die vervalt tijdens het casten hoe kan het dan dat je wel die cast tijd hebt maar niet de manacost? Weet je dit zeker want voor mij voelt dit als een glitch.
mana word pas na het spellcasten afgetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuffel schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:54:
Dat geganked worden heeft mij doen besluiten om te rerollen op een RP server.
Zit bij Argent Dawn, en... er zijn redelijk wat Nederlanders daar te vinden.

Sfeer is goed, maar van RP zelf heb ik nog vrij weinig kaas gegeten.
Ik zeg: aanrader!
Als je geganked word en er over huilt moet je PVE rollen. RP staat daar vrij los van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:04:
[...]

Als je geganked word en er over huilt moet je PVE rollen. RP staat daar vrij los van.
behalve dat echt RP natuurlijk altijd PvP is... Zelfs vanaf lvl 1

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 25-03-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het hele RP gevoel in wow heb je zelf in de hand denk ik, zo vind ik het echt leuk om toch een beetje in het aspect van RP in te gaan allhoewel ik wel op een PvP server zit en je ziet genoeg mensen dat ook doen

En zo heb je op elke server wel van die mensen ik benzelf ook zoals een GM tegen je praat :P
May elune be with you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:04:
[...]

idd want op een RP-PVP wordt er "in character" gehuild :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:43
Raz- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:03:
[...]

Je discussieert nu met een mage die int + spell penetration gems stacked :+

Nee, ik ben het niet...

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 25-03-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ding!! 70 met me warlock.

Zoooo, even voor de fun heel av rond lopen spammen met Seed of Corruption!
Echt te leuk gewoon om all die damage te zien en je maakt er af en toe 3 killing blows mee in 1x :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Raz- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:03:
[...]

Net als dat de effecten van +dmg/healing op wapens en bv de +101 spelldmg/healing van totems ook pas aan het eind van de cast erbij worden opgeteld.

Ik kan bv Chainheal casten en nadat de gcd afgelopen is (dan ben je nogsteeds de chainheal aan het casten) kan ik de woa totem neerzetten en dan krijg ik gewoon de +healing mee.

Zo verlies ik met healen zo min mogelijk tijd, we rennen naar binnen en ik begin met de eerste CH cast, gcd voorbij dan hit ik me totem drop macro voor de woa totem, volgende heal en als de gcd voorbij is (maar dus nogsteeds in de 2de CH cast) weer me macro voor de mana regen totem.
Zo kan je chaincasten en toch je totems neerzetten :) (leuk voor bv Archi of Terron waar je vanaf de getgo eigenlijk wil healen).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:30:
[...]

Net als dat de effecten van +dmg/healing op wapens en bv de +101 spelldmg/healing van totems ook pas aan het eind van de cast erbij worden opgeteld.

Ik kan bv Chainheal casten en nadat de gcd afgelopen is (dan ben je nogsteeds de chainheal aan het casten) kan ik de woa totem neerzetten en dan krijg ik gewoon de +healing mee.

Zo verlies ik met healen zo min mogelijk tijd, we rennen naar binnen en ik begin met de eerste CH cast, gcd voorbij dan hit ik me totem drop macro voor de woa totem, volgende heal en als de gcd voorbij is (maar dus nogsteeds in de 2de CH cast) weer me macro voor de mana regen totem.
Zo kan je chaincasten en toch je totems neerzetten :) (leuk voor bv Archi of Terron waar je vanaf de getgo eigenlijk wil healen).
Maar dan heb je toch wel een extra 1,5sec GCD na je eerste (en tweede) ChainHeal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Wat een rust, volgens mij is de helft nog een dagje extra vrij na pasen :P

Vanavond Maggy proberen pre-nerf, hopen dat het lukt O-)
Zo niet, morgen een nieuwe kans _/-\o_

Gezien het feit dat de posts van een aantal pagina's terug niet zo vaak worden gelezen, misschien een idee om een nieuwe ("Het Grote WWI:8") post te maken over WWI:8?
Kan ik dat btw zomaar doen, of moet een modje daar eerst toestemming voor geven?
Wootlock schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:46:
Gister mooie dmg gedaan op de curator.

Amplify curse + Curse of doom en jawel hoor tijdens de evocation gaat CoD af, 50k dmg :D
Dat zijn lekkere hits tijdens evo :9
Recklesness met full rage en dan executen tijdens evo is ook altijd wel fijn :+

[ Voor 29% gewijzigd door Capa op 25-03-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Gister mooie dmg gedaan op de curator.

Amplify curse + Curse of doom en jawel hoor tijdens de evocation gaat CoD af, 50k dmg :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:08:
[...]

behalve dat echt RP natuurlijk altijd PvP is... Zelfs vanaf lvl 1
Ja op RPPVP misschien, maar op gewone RP wordt dat vrij lastig lijkt me. /angry /spit niet meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:03
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:56:
[...]

Ja op RPPVP misschien, maar op gewone RP wordt dat vrij lastig lijkt me. /angry /spit niet meegeteld.
Wat Kevinp bedoelde is dat RPPVE geen echte RP is. Aangezien je in oorlog bent met de andere factie, en je deze dus moet kunnen aanvallen, danwel door hen aagevallen kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 27-06 15:56
Nivado schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:03:
[...]
Wat Kevinp bedoelde is dat RPPVE geen echte RP is. Aangezien je in oorlog bent met de andere factie, en je deze dus moet kunnen aanvallen, danwel door hen aagevallen kunnen worden.
Als ik een brave leatherworker RP die er elke dag op uit trekt om beestje af te schieten voor leer, blijf ik anders mooi uit de weg van 'die anderen' (al is het dan uitkijken dat je geen Tauren schiet voor leer ;))
Niet iedereen hoeft mee te draaien in the grand scheme of Horde vs. Alliance.

(vergelijk met een willekeurige oorlog, het overgrote deel van de burgers is er niet direct bij betrokken, afgezien dat men zwaar kan lijden onder de gevolgen)

[ Voor 17% gewijzigd door bras op 25-03-2008 17:36 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:03:
[...]

Je kunt in de starters areas ook geen lowbies afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lvl 66 gedingt op me UD rogueje en ik was ff zooo zat van het lvlen dat ik me Cloak of shadows skill gehaald heb. Gerespect ben naar een Shadowstep build en ben gaan PVPen. WOW WAT IS DAT LEUK. Op een gegeven moment keek ik op de klok en was het ineens half 6 sochtends :D

Het speelt zo erg anders dan op mijn mage waar ik normaal gesproken op PVP. Op me mage ben ik eigelijk steeds bezig met wegrennen en bursten terwijl ik op me rogue steeds bezig ben met in de buurt blijven en constant damage doen en stunnen. Wow is zo'n nieuw spel opeens.

Ik ben voornamelijk in AB en WSG geweest maar de queue's waren erg lang dus tussendoor steeds AV in en dat ging nog best lekker tegen die lvl 70's met mijn 1300AP. Evasion, Cloak of shadows en cheat death geven je genoeg survivability en als je dan een lock of een mage voor je hebt doe je nog redelijke damage ook. Dat allemaal icm shadowstep om in de buurt te blijven en een vanish of 2 helpen je echt een eind op weg op zo'n lage lvl. Mijn warrior is lvl 70 en dat gaat niet half zo goed

EDIT: En om even te reageren op het gank verhaal van een paar pagina's terug; Ik duel nogal veel buiten orgrimmar en de laatste tijd zijn er steeds van die kutrogues en druids die dan wachten tot iemand een duel verliest en dan ff snel een deadly throw/moon fire en vanishen/travel form, hard wegrennen. Bah wat een zwakzinnige lui zeg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:03:
Gisteren lvl 66 gedingt op me UD rogueje en ik was ff zooo zat van het lvlen dat ik me Cloak of shadows skill gehaald heb. Gerespect ben naar een Shadowstep build en ben gaan PVPen. WOW WAT IS DAT LEUK. Op een gegeven moment keek ik op de klok en was het ineens half 6 sochtends :D

Het speelt zo erg anders dan op mijn mage waar ik normaal gesproken op PVP. Op me mage ben ik eigelijk steeds bezig met wegrennen en bursten terwijl ik op me rogue steeds bezig ben met in de buurt blijven en constant damage doen en stunnen. Wow is zo'n nieuw spel opeens.

Ik ben voornamelijk in AB en WSG geweest maar de queue's waren erg lang dus tussendoor steeds AV in en dat ging nog best lekker tegen die lvl 70's met mijn 1300AP. Evasion, Cloak of shadows en cheat death geven je genoeg survivability en als je dan een lock of een mage voor je hebt doe je nog redelijke damage ook. Dat allemaal icm shadowstep om in de buurt te blijven en een vanish of 2 helpen je echt een eind op weg op zo'n lage lvl. Mijn warrior is lvl 70 en dat gaat niet half zo goed
Jaja, rogues zijn de overpowered PvP class op dit moment, wat warlocks waren voor TBC (voor dat fear, CoT en soullink generfed werden), maar goed het heeft geen zin om nu een rogue te levellen want tegen de tijd dat ik hem level 70 heb is die class toch al weer generfed, bovendien zijn ze in PvE 100% nutteloos. :P

Maar goed, er gaan geruchten rond dat het morgen patchday is en dat patch 2.4. dan eindelijk komt, weet iemand hier mee van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Patch day morgen ja, blue post op de Amerikaanse WoW forums bevestigde dat.

Edit - Probeerde de post op te zoeken, maar de site is momenteel zo traag dat ik dat maar even laat.
Edit 2 - Stond gewoon op de home pagina van www.worldofwarcraft.com :P.

Fury of the Sunwell Is Live

Highlights of Fury of the Sunwell:

Sunwell Isle:
The glorious fount of arcane energy known as the Sunwell empowered the high elves for millennia, until the death knight Arthas laid siege to the elven kingdom and corrupted its sacred energies. Seeing no other alternative, a band of survivors led by Prince Kael'thas destroyed the ancient fount, and over time the surviving elves fell prey to a crippling magical withdrawal. Now, promising salvation for his people, Kael'thas has returned. Soon the Sunwell will shine once again, but whether the sacred fount will usher in deliverance or destruction remains to be seen.
This area includes:

* A new quest hub
* Magisters' Terrace - a 5-player instance
* Sunwell Plateau - a 25-player instance
* New badge rewards

New Daily Quests:
The combined forces of Shattrath have launched an attack on the Isle of Quel'Danas to confront Kael'thas and the Legion at the Sunwell and surrounding areas. Players will now be able to gain reputation with the Shattered Sun Offensive and participate in a new set of daily quests.

UI Improvements:
The combat log has undergone improvements that allow more robust combat-text filtering, including the ability to define custom colors for enemies and friends, as well as combat text filtering for self and others.

Arena Tournament Introduced:
Players will be able to create level-70 characters with epic equipment and compete on special tournament realms in a new global arena tournament. For more information, details, and entry requirements, please visit the official tournament pages.

And more - check out the full patch notes.

[ Voor 123% gewijzigd door Forn op 25-03-2008 18:57 ]

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 18:37:
[...]
bovendien zijn ze in PvE 100% nutteloos. :P
Dat is dus echt niet waar he. Ik weet niet waar jij raid maar zodra rogues in MH/BT gear komen te zitten zul je ze vaak genoeg de Damage Meters zien toppen. Voor die tijd zijn ze ook absoluut niet nutteloos in 5-mans bijvoorbeeld. Sap is niet de beste CC maar toch ontzettend handig. Het is wel zo dat een rogue niet veel toevoegt aan een raid qua buffs e.d. Je zal misschien wat problemen hebben karazhan in te komen maar dat is ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
Op de forums van WoW kwam ik een post tegen dat iemand een Horde guild ging op starten voor nieuwe spelers en re-rollers. Heb lang naar zo'n guild gezocht en nu dus eindelijk gevonden. Maar om daar nou weer een Warlock te maken is ook zoiets dus daarom heb ik nu voor een Shaman gekozen. Eens kijken hoe dat gaat bevallen, enhancement is the way to go voor het lvlen? Of is elemental ook nog te doen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:29:
[...]

Dat is dus echt niet waar he. Ik weet niet waar jij raid maar zodra rogues in MH/BT gear komen te zitten zul je ze vaak genoeg de Damage Meters zien toppen. Voor die tijd zijn ze ook absoluut niet nutteloos in 5-mans bijvoorbeeld. Sap is niet de beste CC maar toch ontzettend handig. Het is wel zo dat een rogue niet veel toevoegt aan een raid qua buffs e.d. Je zal misschien wat problemen hebben karazhan in te komen maar dat is ook alles.
Kick is reuze handig in sommige gevechten en zolang je geen spec hebt die van bleed afhamngt is dps goed in kara. Waarom zou je er geen mee nemen?

later wil je ze wel hebben, maar in kara links laten liggen gaat niet echt samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

hoppa na een aantal weken eindelijk Leo down... of iig de guild.
wordt ik deze keer niet uit genodigd en gaat deze down. ik zou bijna denken dat het aan mij ligt...

en natuurlijk dropt hij zijn DPS zwaard, T5 gloves, BeltoB pattern... w00t w00t. lekker dan. :(
* NoTimeRemains is pissed off

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ondanks een hoop drama in de guild hebben we Archie weer down :). 6 tries geloof ik, niet slecht. Ben opzich wel blij met 2.4 geen MH/BT attu, want we hebben steeds 5 lui te weinig ffs.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Rogue's useless in pve? Lijkt me vrij sterk aangezien ze erg veel dps leveren en meestal boven aan in de dmg meters eindigen. Ik in iedergeval met mijn guild die op dit moment op SSC en TK raid.

Zit nu btw nog op neptulon maar ga morgen migraten naar Trollbane, was de bulgaren op neptulon zat! Houd je btw je arena punten?

[ Voor 25% gewijzigd door hmr op 26-03-2008 00:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

MrVegeta schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 23:32:
Ondanks een hoop drama in de guild hebben we Archie weer down :). 6 tries geloof ik, niet slecht. Ben opzich wel blij met 2.4 geen MH/BT attu, want we hebben steeds 5 lui te weinig ffs.
Zit je bij ons in de guild ofzo xD zelfde ervaring deze avond 8)7

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Na alle paas drama vanavond eindelijk weer geraid. Hadden black temple vanaf RoS nog staan. Begon echt heel bar maar na talloze wipes op RoS een flawless kill, (hebben we echt nooit op RoS). daarna Mother ge-oneshot en council ging ook vrij snel neer. Uiteindelijk tegen verwachting in toch tijd over voor Illidan. eerste paar tries gingen weer niet lekker uiteindelijk neer gekregen. Had hij een mooi schild voor mij!!!

Ben nu dus de trotse bezitter van een Bulwark of Azzinoth 8)

guild was wel een beetje teleurgesteld dat het eerste wat ik ermee deed hogger tanken was >:)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:47:
[...]

Ja stuur maar op hoor, transmute is al weer tijdje van de CD af :)
[...]

Zeg dat niet te hard tegen Exitium.... :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:29:
[...]

Wij hebben Archimonde nou al 6 weken op farm en zijn bij RoS in BT (met Mother, Council en Illidan over) en rogues zijn nooit de beste dps bij bosses, behalve bij die eerste van BT (Najentus) verder altijd warlocks, hunters en mages, bij trash staat ook vaak onze enige elemental shaman boven die rogues. Daar komt bij dat rogues altijd windfury totem hebben terwijl warlocks geen totem of wrath (want die gaat naar de mages :/ ) bijvoorbeeld, moet je nagaan. Ik geef toe dat de verschillen niet groot zijn, maar daarentegen zijn rogues veel moeilijker te healen, bij Azgalor (rain of fire) Archimonde bijvoorbeeld nemen ze toch vrij veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wanneer arena s3 begint aangezien ik weer sinds kort speel ben ik daar het zicht een beetje op kwijt

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:24:
Iemand een idee wanneer arena s3 begint aangezien ik weer sinds kort speel ben ik daar het zicht een beetje op kwijt
S3 is nu al een tijdje aan de gang, S4 duurt nog wel even voor dat het komt, na patch 2.4 in ieder geval.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
S3 is al een poosje ;)
Over de start van Season 4 is nog niet veel bekend, behalve dat hij niet zal samenvallen met 2.4 *(dus 't duurt nog wel ff!)*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dan ben ik weer op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:08:
[...]

Wij hebben Archimonde nou al 6 weken op farm en zijn bij RoS in BT (met Mother, Council en Illidan over) en rogues zijn nooit de beste dps bij bosses, behalve bij die eerste van BT (Najentus) verder altijd warlocks, hunters en mages, bij trash staat ook vaak onze enige elemental shaman boven die rogues. Daar komt bij dat rogues altijd windfury totem hebben terwijl warlocks geen totem of wrath
Ik weet niet wat je rogues doen dan als ze op archimonde niet VER boven iedere dps caster staan.
UD rogues zijn beste class daar. Aangezien je WotF hebt + 1x per minuut Clos.

Enige fight waar ik als rogue niet in top dmg sta is illidain....
Maar het ligt natuurlijk aan raid setup etc.

Enchancement shaman is wel een must have voor rogues and DPS warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Capa schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:43:
Wat een rust, volgens mij is de helft nog een dagje extra vrij na pasen :P

Vanavond Maggy proberen pre-nerf, hopen dat het lukt O-)
Zo niet, morgen een nieuwe kans _/-\o_

Gezien het feit dat de posts van een aantal pagina's terug niet zo vaak worden gelezen, misschien een idee om een nieuwe ("Het Grote WWI:8") post te maken over WWI:8?
Kan ik dat btw zomaar doen, of moet een modje daar eerst toestemming voor geven?
euh... pre-nerf. Ik weet niet wat de laatste nerf wordt hoor. Maar je kan dit niet meer pre nerf noemen :).

pre nerf was toen Iedereen moest klikken en die infernals cloth 1 shotten.
bras schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:27:
[...]

Als ik een brave leatherworker RP die er elke dag op uit trekt om beestje af te schieten voor leer, blijf ik anders mooi uit de weg van 'die anderen' (al is het dan uitkijken dat je geen Tauren schiet voor leer ;))
Niet iedereen hoeft mee te draaien in the grand scheme of Horde vs. Alliance.

(vergelijk met een willekeurige oorlog, het overgrote deel van de burgers is er niet direct bij betrokken, afgezien dat men zwaar kan lijden onder de gevolgen)
Maar die ene van de tegenpartij die dat nou toch wil doen houd daar natuurlijk geen rekening mee.
pyrofielo schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 01:35:
Na alle paas drama vanavond eindelijk weer geraid. Hadden black temple vanaf RoS nog staan. Begon echt heel bar maar na talloze wipes op RoS een flawless kill, (hebben we echt nooit op RoS). daarna Mother ge-oneshot en council ging ook vrij snel neer. Uiteindelijk tegen verwachting in toch tijd over voor Illidan. eerste paar tries gingen weer niet lekker uiteindelijk neer gekregen. Had hij een mooi schild voor mij!!!

Ben nu dus de trotse bezitter van een Bulwark of Azzinoth 8)

guild was wel een beetje teleurgesteld dat het eerste wat ik ermee deed hogger tanken was >:)
Wij hadden hem in een trap op 11% dus iedereen voluit nuken, was eigenlijk net niet voldoende, maar met 3 levende toch nog een kill. Geen shield, maar voor mij wel de helm en t6 chest :D (tank). nu 3 tier 6, maar daaronder is wel de helm

[ Voor 59% gewijzigd door Kevinp op 26-03-2008 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 07:08:
[...]

Wij hebben Archimonde nou al 6 weken op farm en zijn bij RoS in BT (met Mother, Council en Illidan over) en rogues zijn nooit de beste dps bij bosses, behalve bij die eerste van BT (Najentus) verder altijd warlocks, hunters en mages, bij trash staat ook vaak onze enige elemental shaman boven die rogues. Daar komt bij dat rogues altijd windfury totem hebben terwijl warlocks geen totem of wrath (want die gaat naar de mages :/ ) bijvoorbeeld, moet je nagaan. Ik geef toe dat de verschillen niet groot zijn, maar daarentegen zijn rogues veel moeilijker te healen, bij Azgalor (rain of fire) Archimonde bijvoorbeeld nemen ze toch vrij veel damage.
Raar als ik de top 10 van de http://wowwebstats.com/ site bekijk zijn het allemaal rogue's ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 09:58
Nadat we Gruul op 28 Februari hebben dood gemaakt, hebben we gisteren Vashj afgemaakt, ben zeer blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nu bij het inloggen een dikke "unable to validate game version" melding. Bij 2 clients op 2 verschillende systemen. Laatste systeem is helemaal default.

Oplossing volgens blizzard: volledige game lekker opnieuw installeren :/

lekker dan, gezien de brakke patch distributie en management kan dat uren duren
Omniferious schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:32:
Nadat we Gruul op 28 Februari hebben dood gemaakt, hebben we gisteren Vashj afgemaakt, ben zeer blij :P
Same here, ik was er al 5 maanden geleden maar ik heb een reroll gedaan naar een rogue. Vandaag beginnen we aan MH. Moet wel een beetje het tempo bijhouden aangezien ik op magtheridon EU speel. Magtheridon > Lesser realms

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:06
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:39:
Ik krijg nu bij het inloggen een dikke "unable to validate game version" melding. Bij 2 clients op 2 verschillende systemen. Laatste systeem is helemaal default.

Oplossing volgens blizzard: volledige game lekker installeren :/

ik dacht dat ik de enige was ik heb het ook op 2 systemen....

zucht ik heb wel een back up gemaakt kan er pas vanavond weer naar kijken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Locks schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:41:
[...]

ik heb thuis de downloader aangezet toen ik wegging, maar op mijn werk kan ik gewoon in 1x door naar de realm list... (die uiteraard nog leeg is).

btw 3 illidan kills 2x skull of gulkan :) niet dat ik daar iets aan heb maar toch.

trouwens ook MH + BT clear: 10 tier tokens 9 protector :).

[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 26-03-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locks schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:41:
[...]

Het vreemde is echter dat ik 1x succesvol heb ingelogged om in te loggen nadat de patch was geinstalleerd. Dit lukte dan ook, zag alle realms. Weliswaar offline maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Maar wat hier en op andere fora voorspeld is, vindt nu al plaats.

Loot-wh... kunnen nu overstappen naar andere guilds omdat ze de attunements niet meer hoeven te doen. Ik volg nog steeds mijn oude raidgroep, en het blijkt dat een aantal mensen geleaved zijn gisteravond (oa de MT) onder het mom van ....mijn vrienden zitten daar etc. Heel toevallig dat de oude raidgroep blijft steken op keal en dat ze verkassen naar de nr1 guild van de server met BT/MH op farm.

Ik ga de realm-forums maar even in de gaten houden, volgens mij zal ik veel nieuwe "looking for raidmember"-posts zien.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omniferious
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 09:58
wow, http://static.mmo-champio...bruary/thefistsoffury.jpg ziet er stoer uit, maar jammer dat ze voor geen enkele class goed zijn :P Behalve de Main Hand dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog even een vraag over season sets klopt het nou dat je s1 kan kopen voor honor en zo ja waar want kan alleen de gladiator set vinden voor honor rest is namelijk volgens wowhead arena points.Merk nu pas hoe lastig het is als je er even een tijdje uit bent geweest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:56:
Toch nog even een vraag over season sets klopt het nou dat je s1 kan kopen voor honor en zo ja waar want kan alleen de gladiator set vinden voor honor rest is namelijk volgens wowhead arena points.Merk nu pas hoe lastig het is als je er even een tijdje uit bent geweest :?
Season 1 = gladiator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En als S4 begint kun je geen S1 meer kopen. S2 kun je dan kopen voor honour en BG tokens, S3 gaat in prijs omlaag (en geen persoonlijke rating meer). Voor zover ik begrijp dan.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:45:
[...]

Het vreemde is echter dat ik 1x succesvol heb ingelogged om in te loggen nadat de patch was geinstalleerd. Dit lukte dan ook, zag alle realms. Weliswaar offline maar dat is logisch.
ook net geupdate en hetzelfde probleem, lijkt wel haast aan de servers te liggen. Ik verwacht stiekem wel een fix hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik heb ook nog een een vraag over 2.4. Klopt het dat de 300 riding skill omlaag gaat kwa gold? Van 5000 naar 2000? Want dat verhaal ging gister de ronde op de server. Maar kan ik geen patch notes iets over terug vinden (zal dus wel onzin zijn denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:39:

Oplossing volgens blizzard: volledige game lekker opnieuw installeren :/

Ook een keer gehad bij de naxxramas patch... Idd opnieuw instaleren is probleem weg maar dan wel 8 uur kwijt voor instal en dan nog je add ons en je macros maken en instellen :|

Sindsdien heb ik ook gewoon een back up, wel leuk is dat je wow gewoon kan verslepen naar een andere pc en daar ook gelijk draait ^^

iemand al binne gehaald? hoelang duurde het ongeveer?
Tjeerdtq schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:06:
Ik heb ook nog een een vraag over 2.4. Klopt het dat de 300 riding skill omlaag gaat kwa gold? Van 5000 naar 2000? Want dat verhaal ging gister de ronde op de server. Maar kan ik geen patch notes iets over terug vinden (zal dus wel onzin zijn denk ik).
Ja dat vroeg ik vorige week ook al, want had dat ook gehoord. Ik heb me laten vertellen dat dit niet bevestigd is door blizzard dus ga er maar niet van uit.
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:59:
En als S4 begint kun je geen S1 meer kopen. S2 kun je dan kopen voor honour en BG tokens, S3 gaat in prijs omlaag (en geen persoonlijke rating meer). Voor zover ik begrijp dan.
Waar heb je dit gevonden? Ik kon het niet vinden en vindt het wel vaag dat merciles dan ook voor honor word... Veel duurder dan zeker? En volgens mij zou blizz de rating requirements iet van S3 halen en bij S4 bij vrijwel alle een req zitten..

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Eindelijk gisteren met mijn retri pala 2k personal gehaald met 3on3. Heb tot 1900 gespeeld met een resto shaman en een MS warrior. Vanaf de 1900 ongeveer zijn we gaan spelen met een resto shaman en een ss rogue. Met de warrior is het leuk vs melee teams, en met de rogue vs casterteams, vooral priests en locks. naja iig wel full s3 nu, best netjes voor een ret pala! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Gister onze eerste serieuze avond op Prince (één keer eerder gekeken) en bij de 2e try ging hij neer (eerste wipe was op 1%..). Leuk gevecht, en niet eens echt moeilijk, maar dat komt misschien omdat we als raid eigenlijk ietsjes overgeared zijn - of is Prince zo generfed? Uiteraard hielp een goede spotter ook (thanks UTwizard, hehe), maar ik vond niet dat de tank nu zoveel dmg pakte.

Loot was wel oke; T4 voor onze Warlock en ik een healing ring: Jade Ring of the Everliving, waarmee ik mijn Headless Horseman ring heb vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige reden voor mij als PvE'er om te PvP'en was om de vengefull wapens te krijgen. Is nu niet meer nodig gezien de nieuwe fists (badge rewards) Kan ik mee vooruit tot de warglaives ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk he, al die geruchten. :)
Dit kan je al vergeten. Ratingrequirement van S3 items blijft in S4 bestaan. Behalve dat het wapen een 1800 team- en personalrating nodig heeft en de shoulders dacht ik 1950.
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:08:
[...]

Ook een keer gehad bij de naxxramas patch... Idd opnieuw instaleren is probleem weg maar dan wel 8 uur kwijt voor instal en dan nog je add ons en je macros maken en instellen :|

Sindsdien heb ik ook gewoon een back up, wel leuk is dat je wow gewoon kan verslepen naar een andere pc en daar ook gelijk draait ^^

iemand al binne gehaald? hoelang duurde het ongeveer?

[...]

Ja dat vroeg ik vorige week ook al, want had dat ook gehoord. Ik heb me laten vertellen dat dit niet bevestigd is door blizzard dus ga er maar niet van uit.

[...]

Waar heb je dit gevonden? Ik kon het niet vinden en vindt het wel vaag dat merciles dan ook voor honor word... Veel duurder dan zeker? En volgens mij zou blizz de rating requirements iet van S3 halen en bij S4 bij vrijwel alle een req zitten..
Blizzard had al aangegeven dat epic flyskill voor WotLK zeker niet omlaag zou gaan. Dus dit is ook niet waar denk ik. Daarbij komt, ik vind een verschil van 5K naar 2K wel heel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Tjeerdtq schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:06:
Ga naar wow forums zodra die weer beschikbaar zijn... gebruik search en gei zult vinden dat er 1000'den posts zijn met deze vraag. met hetzelfde antwoord.... NEE.

Het enige wat zou kunnen zijn is dat ze factie hebben. en dat zou wel 20% (op exhalted) discount betekenen, maar ook hierover staat niks over in de patchnotes( er zijn wel npc's die aan een factie worden toegevoegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Wat betreft de 'validate game version' problemen, zou dat niet kunnen liggen aan het feit dat de servers nog niet online zijn? Dat er aan de kant van de server het e.e.a. gechecked moet worden. Ik noem maar wat. Verder weet je gewoon dat een patchday garant staat voor problemen. Leer er mee te leven..

Trouwens, laat de vendor NPC maar komen. Niet vanwege de loot maar vanwege het feit dat de mensen weer nieuwe enchants nodig hebben. Had de afgelopen maand al flink wat Arcane Dust en GPE opgespaard die ik dan weer op de AH kan gooien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:14:
Gister onze eerste serieuze avond op Prince (één keer eerder gekeken) en bij de 2e try ging hij neer (eerste wipe was op 1%..). Leuk gevecht, en niet eens echt moeilijk, maar dat komt misschien omdat we als raid eigenlijk ietsjes overgeared zijn - of is Prince zo generfed? Uiteraard hielp een goede spotter ook (thanks UTwizard, hehe), maar ik vond niet dat de tank nu zoveel dmg pakte.

Loot was wel oke; T4 voor onze Warlock en ik een healing ring: Jade Ring of the Everliving, waarmee ik mijn Headless Horseman ring heb vervangen.
Gratz man, vind ik luek te horen. dit zal zeker je guildmembers motiveren! heb je spite/bane al eens neergehaald, of staan die nu op het lijstje?
Wat betreft de 'validate game version' problemen, zou dat niet kunnen liggen aan het feit dat de servers nog niet online zijn? Dat er aan de kant van de server het e.e.a. gechecked moet worden. Ik noem maar wat. Verder weet je gewoon dat een patchday garant staat voor problemen. Leer er mee te leven..
Nee ik denk niet dat het aan de servers ligt, en ja hou er dan ook rekening mee. Maak dan een back up ofzo.
Trouwens, laat de vendor NPC maar komen. Niet vanwege de loot maar vanwege het feit dat de mensen weer nieuwe enchants nodig hebben. Had de afgelopen maand al flink wat Arcane Dust en GPE opgespaard die ik dan weer op de AH kan gooien.
Je weet dat eerst dit portal gemaakt moet worden he? Ik vraag me af hoelang dit gaat duren...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Die melding krijg je gewoon omdat servers gewoon nog 2.3 hebben, en je nu gaat inloggen. Dan heb je inderdaad een foute game versie..
Of je moet op de US servers spelen, dan heb ik niets gezegd.

Trouwens snap ik niet waarom dat mensen niet zoeken voordat ze iets dumpen in dit topic. Met ook maar 2 min zoekwerk op de welbekende WoWsites(official, game db) kan ik het zo vinden wat hier zoal gevraagd wordt. Als je er niet op kan op je werk dan zoek je het toch thuis op? :)
Is niet flame intented zo'n opmerking, maar het begint wel te irriteren.. ;)

Vanavond hopelijk SWP in, en die 5 mans maar eens doen. Had em al 1x gedaan op de testrealm met superveel lag. Moet wel zeggen dat het "vernieuwend" is, ze proberen raid encounter tactics(karathress) weer te plaatsen in de 5 mans. Leuk, maar te simpel. :P
Kael'thas in die 5man is wel superleuk om te doen. Eens kijken of het op heroic wat uitdagender is dan op normal. Alhoewel ik wel moet zeggen dat de instance gewoon claustrofobische neigingen geeft. Sommige hallways zijn gewoon te smal om er goed in te kunnen pullen/fighten en dan moet er echt teruggepulled worden.

Nog ook even vergelijken of de pants/chest nou zoveel beter zijn van de nieuwe badge rewards, en dan die misschien maar eens halen. Ben nogsteeds geen voorstander van spellhaste :X :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:17:
[...]

Gratz man, vind ik luek te horen. dit zal zeker je guildmembers motiveren! heb je spite/bane al eens neergehaald, of staan die nu op het lijstje?
Thanks.

Nightbane hebben we al "op farm", die hebben we al een aantal keer weten te killen. Netherspite staat wel op de lijst om binnenkort te gaan kijken. Ik verwacht dat het nu niet lang meer duurt voor we ook die neer hebben, en Kara = cleared. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
Heb vanochtend ook ff geprobeerd te patche en merkte dat ie nog een paar mb xtra moest downloaden... Dus is niet meer een pure 2.4 maar iets van 2.4.xxxxx
Misschien dat het daarmee te maken heeft...
Ben verder niet ingelogd moest werken... Dus vanavond hopen op een foutloze login...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hopen dat vanavond die lagg een beetje weg is want iedereen komt tegelijk online om de patch te bewonderen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Schijnt dat de release van 2.4 in de US een ramp was. D/C's, lagspikes etc. Ik ga er vanuit dat er vandaag nog niet goed te spelen is. Geeft ook niet want heb maar eens de moeite genomen om WoW opnieuw te installen. De complete 2.x to 2.4 patch gedownload en geinstalled, na die 8 pokke CD's natuurlijk. Alle addons gisteravond en vanmorgen gedownload, alles was al up-to-date behalve Lightheaded en nog een antiek modje dat ik gebruik.

AG_Unitframes wordt ook niet meer geupdate aldus de maker ervan op wowace.com forums. Ik ga vanavond maar eens sleutelen aan Pitbull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:41:
Schijnt dat de release van 2.4 in de US een ramp was. D/C's, lagspikes etc. Ik ga er vanuit dat er vandaag nog niet goed te spelen is. Geeft ook niet want heb maar eens de moeite genomen om WoW opnieuw te installen. De complete 2.x to 2.4 patch gedownload en geinstalled, na die 8 pokke CD's natuurlijk. Alle addons gisteravond en vanmorgen gedownload, alles was al up-to-date behalve Lightheaded en nog een antiek modje dat ik gebruik.

AG_Unitframes wordt ook niet meer geupdate aldus de maker ervan op wowace.com forums. Ik ga vanavond maar eens sleutelen aan Pitbull.
dam ja... vergeten me add ons alvast in te slaan, na een patch ligt curse 2 dagen plat.. even kijken of de andere UI sites wel nog redelijk toegankelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:09

In plaats van die 8 CD's kun je ook gewoon de client downloaden (zowel de basis als TBC). Kun je die vanaf je harddisk of een DVD installeren, scheelt weer :)

Zie hier ergens onderaan: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Heb redelijk kunnen spelen op de US-servers gisteren en veel guildies ook Magisters Terrace enzo gedaan, dus helemaal ramp was het niet.

Maar zag en hoorde wel veel over kleine bugjes enzo.
De combatlog die raar doet, de naam van persoon in BG-lijst geeft een server-id aan ipv de naam van de server, etc, etc.

Sommige klaagden ook over lag, maar daar heb ik weinig last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 1ste post hier^^.
Na een tijdje de zin verloren te hebben in me druid ( feral specced ) begon ik dan maar een lock.
Verloor toen de zin helemaal :P Is wel 65 inmiddels.
Nu maandje geleden weer begonnen te zijn, zei een vriend van mij of ik me wou laten respeccen naar Resto. Zo gezegd zo gedaan,681 healing die ik van te voren had gekregen dmw loot.
Nu maandje verder zit ik op de 1357 Healing,7k hp 8,5k Mana, 26 badges of Justice en heb ik alleen in Kara,
Attunement the Huntsman,Moroes en Maiden maar geragd.
Leuk begin voor een maandje^^

Maar nu heb ik dus een vraag,
Hoeveel +25Spirit is dat Mp5 while casting? Want vindt Voodoo Shaker voor 35 badges wel interresant.
Alleen zou ik dat graag willen weten^^

Ook mijn WoW download lekker op het moment,vanavond maar weer spelen ( pvpen/heroics mss )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ff naar de progress gekeken van US van gister:

15 guilds kacelor down en 1 brutalus.

echt tellen doen deze niet voor world 1st immers zijn guilds als forte lr nihilium nog niet in staat geweest te spelen. Ik verwacht van alle drie eigenlijk dat ze iig 2 bosses killen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat sunwell, is dat nu een heel nieuwe eilandje? Zo ja, waar komt die dan? :D Nieuwe daylies ook maar is unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:15:
[...]

Dit kan je al vergeten. Ratingrequirement van S3 items blijft in S4 bestaan. Behalve dat het wapen een 1800 team- en personalrating nodig heeft en de shoulders dacht ik 1950.
Yup je hebt gelijk. Benodigde ratings voor S3 wapens en shoulders gaan als S4 start omlaag maar verdwijnen niet.

Bron: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=5412.0
There will be no changes to gear availability/rating requirement until Season 4 starts, which will not begin when patch 2.4 goes live.

When Season 4 starts here's what will happen:

Season 1 removed
Season 2 moved to honor
Season 3 rating requirements and prices lowered
Shoulders : 1950 rating
Weapons : 1800 rating

Season 4 gear added

Season 4 isn't expected to begin any time soon, but as always we plan to give at least a two week notice before it does. Stay tuned to these forums or any of your fine local fansites as I'm sure the information will spread fairly rapidly once we do announce a Season 4 start date.

Season 3 prices and Season 4 rating requirements are not yet announced. All information contained herein is of course, as always, subject to change.

What about the S1 Gear being removed ?
You get to keep your items of course, they'll just no longer be available for purchase from the vendors.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Iemand hier ervaring met instance boosting?
Of een andere vorm van powerleveling.
De bekendste zijn natuurlijk de AOE classes, maar ik vroeg me af of het met een 67 warlock ook te doen is.(67 warlock is de booster)

Mijn idee was als volgt, ik wil eerst ff zeggen dat mijn idee niet origineel is maar ik zoek naar mensen met ervaring.

Het idee:
Als voorbeeld de instance Stormwind Stockades.
Ik ga naar binnen met een alt die level 15 is (minimum).
Ik pull 8 mobs, dot deze onder emt een corruption of siphon life.
De alt blijft bij de portal( met portal bedoel ik het begin van de instance) staan. Ik ren vervolgens terug naar het begin. Dan geef ik de mobs een Curse of Agony en howl of terror vervolgens.
Dan ren ik snel uit de instance en zo hoop ik dat mijn alt de volledige xp vangt.

Ik speel op bladefist als een gnome warlock. Ik zal het op prijs stellen als iemand tips heeft of nog beter mij ingame kan voordoen dit het beste te doen.

Mogelijke problemen die ik tegenkom bij bovenstaande idee is dat mijn alt aggro kan krijgen en dus dood kan gaan.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Players can now turn in one of each battleground mark for an honor reward. The questgivers for this turn-in are the Horde Warbringer and the Alliance."

Krijg je hier ook reputatie voor, want dat word het misschien voor mij nog is mogelijk exalted te worden bij WSG en dan Justicar title binnen te halen. Ik ben namelijk mijn druid begonnen vlak voor release TBC. Toen was die update net geweest dat je je BG tokens niet meer kon inleveren voor reputatie. Dus ik heb alle zuur verdiende reputatie gekregen puur door wins en vlaggetjes inleveren. Het zou heel degelijk zijn als er weer zoiets komt om je reputatie te improven met een extraatje zoals tokens inleveren ipv alleen maar grinden door wins en flagreturns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Als het al ongeveer zou werken, dan krijgt je alt aggro zodra je naar buiten rent.

Enige manier om vol xp te krijgen op je alt is om je alt niet te laten groupen met je lock, dan met je alt een mob taggen en deze af laten maken door je lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:06:
Hoeveel +25Spirit is dat Mp5 while casting? Want vindt Voodoo Shaker voor 35 badges wel interresant.
Yay, nog een Resto Druid. :)

Het is lastig precies te zeggen hoeveel mp5 dat wordt, maar ik zou vooral ook kijken welke offhand je nu hebt, en wat je het beste kunt gebruiken. Ik ga de Voodoo Shaker ooit nog wel halen, maar er waren andere items die ik liever had.

Zou handig zijn als je de naam + realm kan/wil posten, dan is er iets beter tips te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

hoe zit het nu met die Champion of the Naaru titel is deze vanaf WotLK nu weg of nu vanaf 2.4?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delain op Anachronos PVE.
Me armory link is: http://armory.wow-europe....xml?r=Anachronos&n=Delain.
Moet ook nog steeds een keer die trinket van BM halen maarja, vind BM niet zo leuk hehe.
Let overigens niet op me Prof's. Gister opnieuw begonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
cannibal schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:29:
Als het al ongeveer zou werken, dan krijgt je alt aggro zodra je naar buiten rent.

Enige manier om vol xp te krijgen op je alt is om je alt niet te laten groupen met je lock, dan met je alt een mob taggen en deze af laten maken door je lock.
Gaat moeilijk in een instance, het is een group.
Als je niet in dezelfde groep zit, krijg je een andere instance.
Een boost-run doe je niet voor de xp/rep, dat doe je voor de quests/items.

Gisteren op mijn lock ook een boostrun gehad in Blood Furnace, in 20min stonden we weer buiten.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
NoTimeRemains schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:36:
hoe zit het nu met die Champion of the Naaru titel is deze vanaf WotLK nu weg of nu vanaf 2.4?
Die blijft gewoon voor iedereen die de attunement questline op lvl 70 afrondt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.E.T schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:25:
Iemand hier ervaring met instance boosting?
Of een andere vorm van powerleveling.
De bekendste zijn natuurlijk de AOE classes, maar ik vroeg me af of het met een 67 warlock ook te doen is.(67 warlock is de booster)

Ik speel op bladefist als een gnome warlock. Ik zal het op prijs stellen als iemand tips heeft of nog beter mij ingame kan voordoen dit het beste te doen.

Mogelijke problemen die ik tegenkom bij bovenstaande idee is dat mijn alt aggro kan krijgen en dus dood kan gaan.
Wat denken jullie?
Niet doen. Het is veel moeite vooral met een warlock. Zoek gewoon een guildie met een mage oid en laat je boosten als je rested bent. Je krijgt minder exp maar het killen gaat veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Ik ben toevallig vandeweek van aguf naar pitbull overgestapt en moet zeggen, zonde dat ik dat niet eerder heb gedaan. Man wat is Pitbull krachtig icm Dogtags, beetje lopen tweaken aan de custom texts en het is nu gewoon superb.
Als ik mensen target krijg ik netjes meteen "Race Spec Class" in class-specifieke kleuren.
In party & raid heb laat ik de Spec weergeven in class-specifieke kleuren, veel makkelijker om te zien/controleren welke specs mensen hebben.
Ook zie ik nu guildrankings van mijn target, geeft me leuk ingame al een idee van veel guilds, zeker nadat je een keer met iemand hebt gespeeld.
Wat ik wel even wennen vond:
Portraits moet je nog even enablen als mod
Configuratie technisch minstens zoveel mogelijkheden, maar manier van instellen is wel even wat anders(Pitbull Config scherm ipv alt-rc op de bars).
Veel Unitframes uitzetten(ik hoef niet de targets van _al_ mijn partymembers en hun pets ook nog te zien)
Verder 1 woord voor Pitbull: Geweldig!

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
sabriel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:38:
[...]

Gaat moeilijk in een instance, het is een group.
Als je niet in dezelfde groep zit, krijg je een andere instance.
Een boost-run doe je niet voor de xp/rep, dat doe je voor de quests/items.

Gisteren op mijn lock ook een boostrun gehad in Blood Furnace, in 20min stonden we weer buiten.
Weet ik, maar melde ook alleen maar de (voor mijn enig bekende) manier om xp-boosts te kunnen doen. Dit kan inderdaad niet in een instance ;)

@restodruids

Linkje van onze guildsite welke een restodruid had opgenomen gister:
http://www.resto4life.com/2008/03/03/24-mana-regen-part-1-the-basics/

[ Voor 17% gewijzigd door cannibal op 26-03-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 10:06:
Afbeeldingslocatie: http://www.dslreports.com/r0/download/1261014~a1d906f74fc75f6774ed1a7cc1ed8f8e/druidmp5.gif
spirit at this point is almost as good if not better then mp5 when you throw in an innervate on long fights. but you can mix spirit and mp5 and there is no down side anymore.
Hoop dat je hier wat mee kan. Btw 1 mins op google. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het gevalletje over version validation. Ik had al ingelogt en zag dat de realms niet online waren, ok fijn. Tijdje later ga ik weer inloggen, krijg ik ook version validation error. 2 Minuten later weer proberen, kon ik weer inloggen, servers nog niet online. :+

Maar goed, dit vind ik wel een beetje vreemd. Ik ben eigelijk bang dat deze patchdag wel wat langer kan gaan duren dan normaal, en ook nog met wat bugs en foutjes als de servers online zijn. Dit is mijn gevoel alleen maar.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.