Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 53.724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

van het weekeind ook lekker net als iedereen in MT aan de slag geweest.
Met mn warrior in 2 runs al axe, trinket en de schoulders opgehaald dus dat was erg leuk. Tank trinket wilde ik erg graag dus was helemaal gelukkig toen die dropte.
Daarna 1 heroic run gedaan met mn priest gelijk de trinket, dmg dagger en enchanting recipe (alhoewel die volgens mij bijna altijd dropt).
Was erg rewarding die paar runnetjes.
Had mn priest speciaal naar circle of healing gespecced en dat is toch wel ideaal voor sommige bosses, merkte wel dat het bij keal niet zo werkt omdat daar mensen snel out of range zijn maar het was heerlijk.
Eerste paar runnetjes ff wennen en nu is het bijna een makkie zeker met de juiste cc. Hunter rogue mage ideale combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 252070 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:53:

Oja om het safespot punt bij prince weer even aan het licht te brengen, ze zijn allemaal verwijderd. Jammer dat dit niet in de patch notes stond dan had dit een wipe bespaard.
Vet! hier kan ik dus alleen maar om lachen! ;)

Afgelopen zaterdag eigenlijk impulsief 25 man raid gestart. achter elkaar

Maggy > Gruul geslacht en daarna door naar KZ voor een badge farm run.

@ maggy, heb je volgens mij nog wel alle 5 de cubes nodig, want met 4 was het nog steeds een wipe. wij deden maggy met 3 tanks, (+1 dps warrior die even een schild gepakt had)
6 healers

3 warrior tokens :S.

alle 5 de channelers neer voordat maggy los kwam, daarna 2 of 3 wipes gehad op het punt wanneer het dak naar beneden kwam. Dak, toen nog maar 10 seconden over om te klikken en geen HP meer :(

all met al een hele lekker raid volle zaterdag gehad! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
KeeZ schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:59:
Tis gewoon een leuke goed getunede instance, met zelfs voor T6 peeps nog leuke drops (trinkets !) en een aantal interresante bossfights.

Over getunede instances gesproken... sunwell gister maar even ingestapt na een indrukwekkende zondagraid (vaak het toppunt van slack en ontbrekende mensen) met een 8 healer illidan (voorheen 10) 2-shot.

Kolere die trash Oo niet erg moeilijk, maar schiet zo belachelijk hard, pulls zijn snel, kort en hebben veel coordinatie nodig. Wat een verademing tegenover de ubersaaie BT trash (najentus --> supremus, nog maar niet te spreken over akama-->teron)
haha, die trash is moeilijker dan een willekeurige SSC boss. Als je uit ssc komt wil je gewoon daar niet in stappen. Ik denk wel dat die bosses wat gedowntuned worden zodra phase 2 van de instance open gaat. Nu moet heel de raid dik in die t6 zitten om het "makkelijk" te doen. Guilds zoals wij die maar net in de t6 zitten hebben het erg lastig, zeker op bosses. En de uitvoering moet perfect zijn, een enkele mogelijkheid voor fouten voor ons.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 252070 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:53:
Ik denk dat blizz met MgT geprobeerd heeft een instance te maken met arena aspecten erin. Er word erg veel gevraagt van de healers en is het handig om een offhealer mee te nemen (ele shammy of balance druid ofzo) ook is het handig om veel CC te hebben. 3e boss is simpel weg een arena fight. En ik als healer was altijd de eerste die neer ging, want ik kreeg elke keer hunter pet en imp én die rogue op me en dan gaat het erg hard. Keal is gewoon een fun fight. Er is erg veel AoE en ik wist elke keer wel 1 of 2 op me te agro'en waardoor het healen wel erg lastig werd.

Oja om het safespot punt bij prince weer even aan het licht te brengen, ze zijn allemaal verwijderd. Jammer dat dit niet in de patch notes stond dan had dit een wipe bespaard.
Die mobs hebben geen aggrolist, maar lopen random door de party. Bij ons pakten ze over het algemeen eerst de hunter of rogue en daarna mij. Imp hebben we neer laten nuken door de hunter, hit niet voor veel maar wel snel.

En waarom zou het verwijderen van een al dan niet officiële exploit in de patchnotes moeten staan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

weet iemand of er naast de mail healing head (living blabla) nog meer craftable mail healing gear is?
Mn vrouwtje is een shaman aan het levelen en ik een pala beide zijn nu 62. We hebben beide aardig gold dus wilde een proffesion waarbij we ons een beetje konde gearen.
Beide hebben nu engineer en zij heeft er leatherworking bij om een mooie set te maken.
Nu na wat specs vind ze healing toch wel leuk maar er is dus gewoon geen mail healing set te maken wat ik eigenlijk wel belachelijk vind aangezien je verder met leatherworking voor zo goed als alle andere specs/classes mooie sets kan maken. Enige wat ze kan doe is een druid leather set maken maar dingen als spirit en leather horen niet echt bij een shammie healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 17:48
UdiBenLudi schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:32:
[...]
Goede kans dat het te maken heeft met het feit dat je zijn attacks niet kan blokken. Verder zie ik geen reden waarom een paladin meer moeite zou moeten hebben met tanken.
Ik zou niet weten wat dat er mee te maken heeft, behalve dat je iets minder threat zal hebben. (Wat voor mij nooit een probleem is)
Dan ga ik zo maar even de rest van mijn gear laten craften, heb nu 50/50 ress. gear voor de adds.

Met de nieuwe Deff. enchants zal 492 deff. ook niet zo'n probleem zijn vermoed ik.
Net even door de combatlogs van de 2 tries van gistereavond gebladerd en onze FR tank wordt gewoon 3x gecrit 8)7 (Max crit zelfs 11K)

Met mijn Pally ben ik langzaam de guild MT geworden, de warrior Raidleader met vrijwel gelijke gear geeft mij vaak de voorkeur boven zichzelf :)

Zaterdagavond eindelijk ZA gecleared, DragonHawk shield en Zul-Jan chest gekregen _/-\o_
Als 2de tank hebben wij een Feral druid die top3 DPS doet als hij niet tankt en dat helpt echt lekker op Zul-Jan en Hex Lord.
1x een wipe en toch 3 bosses binnen de timer, hoe je die 4de ook in die tijd doet is me echt een raadsel.(je krijgt geen extra tijd na de 3de toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Exitium schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:23:
[...]

Die mobs hebben geen aggrolist, maar lopen random door de party. Bij ons pakten ze over het algemeen eerst de hunter of rogue en daarna mij. Imp hebben we neer laten nuken door de hunter, hit niet voor veel maar wel snel.

En waarom zou het verwijderen van een al dan niet officiële exploit in de patchnotes moeten staan? :/
omdat patch notes compleet moeten zijn. dan weet je wat er veranderd is. En krijg je geen gezijk net als met tauren weapons waar ze nog steeds geen statement hebben gegeven over tauren 1h weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252070

Exitium schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:23:
[...]

Hehe ik had het over de heroic versie, daar hit die imp 900 om de 2 secs en de pet 600 per seconde, als healer zijnde dat op je te hebben maakt het al erg lastig. Dan ook nog het feit dat je niet alleen tank moet healen maar iedereen omdat ze 1 op zich hebben maakt het niet makkelijker. En laat ik nou geen goede AoE heals hebben :'( Dus voor mij is het noodzakkelijk een off healer mee te nemen.
btw die 2e boss hit ook onzettend veel in heroic.

Over de safespots; op het officiele wow forum had blizz aangegeven voorlopig niets aan deze fout te doen. Ook stond er niet in bij instance en bosses prince buggs fixed ofzo, waar ze altijd erg trots op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:46
Onze laatste mgt heroic 3rd boss:

Feral druid tank
Priest Healer
Rogue
Mage
Warlock

vs

Demon Hunter gebanished.
Pet gesleeped.
Warlock gesapped.
Rogue gefeared.
MS war gesheeped.

Hadden we alleen die priestess nog over ^^.
Zo wordt het nog een leuke boss ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Moet de inhoud van de startpost niet een keer worden geupdate? Vooral de informatie mbt de aanschaf en het betalen van WoW is niet meer actueel. De prijzen zijn lager en het is mogelijk om via Ideal te betalen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireAge schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:51:
Onze laatste mgt heroic 3rd boss:

Feral druid tank
Priest Healer
Rogue
Mage
Warlock

vs

Demon Hunter gebanished.
Pet gesleeped.
Warlock gesapped.
Rogue gefeared.
MS war gesheeped.

Hadden we alleen die priestess nog over ^^.
Zo wordt het nog een leuke boss ook :)
toon volledige bericht
lol zo kan ik het ook :P en dan nog eens een priest hebben met area heal :o maarja vanavond weer even proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Eindelijk de Prince dagger! Eindelijk over de 1000dmg unbuffed!
Na 4x uitrolled te worden en de rest van de keren Prince niet neerkrijgen, of geen drop, is de beloning daar. De door mij geleide raid, op de gecallde laatste try, ging ie weer neer. De 'safe spot' links is er inderdaad niet meer. Een van de infernals dropten precies op de tank, met de hellfire in de muur. Maar door de raid te verplaatsen tot 4x toe, kregen me hem toch weer neer. Het leek wel of er een vloek op mij rustte. Elke raid van mijn guild one-shot 'm constant met dezelfde tactics die ik gebruikte als RL, en elke keer lukte het mij niet. 1033dmg unbuffed, spellhit capped. Nu op haste en crit gaan focussen. En 1 van mijn trinkets vervangen.

MgT heroic wil ik zeker binnenkort gaan doen. De uitdaging mistte ik in alle 5man dungeon's, en die is er nu weer even. Daarbij zijn de drops natuurlijk mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
vassago schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:28:
[...]
Met de nieuwe Deff. enchants zal 492 deff. ook niet zo'n probleem zijn vermoed ik.
Net even door de combatlogs van de 2 tries van gistereavond gebladerd en onze FR tank wordt gewoon 3x gecrit 8)7 (Max crit zelfs 11K)
Ai, kwestie van slechte prioriteiten. Een critvrije tank lijkt me een stuk belangrijker dan wat extra FR. Wij hebben Hydross een keer gedaan met een nature tank met 250 NR. Gewoon een mark eerder terugswitchen naar Frost :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 236827 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:07:
Een van de infernals dropten precies op de tank, met de hellfire in de muur. Maar door de raid te verplaatsen tot 4x toe, kregen me hem toch weer neer.
Klinkt bekend, vorige week een altrun Kara waarbij de tank ook de hele rechterkant gezien heeft. Moest uiteindelijk dwars door de boss heen, half over twee overlappende hellfires, omdraaien en verder tanken. Was gelukkig een BT gegearde tank. :P
mdmeijer schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:13:
Ai, kwestie van slechte prioriteiten. Een critvrije tank lijkt me een stuk belangrijker dan wat extra FR. Wij hebben Hydross een keer gedaan met een nature tank met 250 NR. Gewoon een mark eerder terugswitchen naar Frost :P
Nadeel is dat je door eerder te switchen per switch 15 sec minder DPS op boss hebt. Je moet meer adds neerhalen, dus zit je meer met enrage.

[ Voor 32% gewijzigd door Exitium op 31-03-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

vassago schreef op maandag 31 maart 2008 @ 11:24:
Zijn er paladin tanks die Hydross hebben getanked als FR tank?

Vanavond gaat we weer SSC in (Gisteren Lurker down) maar onze Frost tank heeft zojuist afgezegd.
Er is iets wat deze boss lastig maakt voor Tankadins, kan me alleen niet meer herinneren wat.
(En de Maintankadin site ligt juist nu plat :S )

Ervan uitgaand dat de gear goed is, wat zijn dan de dingen waar je op moet letten?
Hydross tanken is geen probleem. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je minder threat hebt als normale mobs, omdat je de hits niet kunt blokken. Zorg dat je altijd minimaal 490 defence hebt, zodat je niet wordt gecrit. Zorg dat je zoveel mogeljik resist gear hebt. Hoe lager de resist gear van de tank hoe eerder je moet switchen naar de volgende fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:53
Kalecgos neer! Nu moeten we alles uit de kast halen om Brutallus neer te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Dutchy007 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:26:
Kalecgos neer! Nu moeten we alles uit de kast halen om Brutallus neer te halen :)
^^ ik zag het net op de realm site :).

onze beste try was iets van 50% op de demon(niet echt op de dragon gelet). Dat gaat sowieso nog een keer verkeerd dat dus de dagon neer is maar de demon nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Kwam een overzich tegen van het progress van de verschillende realms, misschien wel leuk voor mensen hier ook.

http://www.gorgonnash.info/index_en.html

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

khad hem al gezien okke, maar het is echt een fijne site :) wist niet dat mijn realm Azjol Nerub zoveel progressie had itt andere realms.. Mischien is het alleen horde side wat gewoon weinig mensen heeft :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 20:36:
Meer mensen hier wel is het probleem dat als je een partymember target met aguf dat ie em soms niet pakt zeg maar. Ja ziet em wel als je target, maar de heals landen op jezelf..?
Ja, dit probleem heb ik regelmatig en het lijkt of het meer gebeurt sinds de patch. Ik merk het eigenlijk alleen in heroics, waarschijnlijk omdat je het in een raid met meerdere healers niet opmerkt. Wat er volgens mij gebeurt is dat je heal land op de persoon die je juist daarvoor gehealed hebt. Dus ik heal speler A, selecteer vervolgens speler B en zie ook echt dat ik hem geslecteerd heb en vervolgens landen m'n heals nog doodleuk op speler A.
Gisteren klaagde onze priest hierover in heroic MgT. Ik vermoed dat het met lag te maken heeft en dat meer healers het nu zullen merken bij MgT omdat je daar veel van healer target moet switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:53

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief Dagboek,

Laat ik ook maar weer eens wat Posten.

Eindelijk bijna klaar en richting outland 9 nog maar 1,10 level en dan ben ik 58 met nog 7 Quests in BRD te gaan en 5 in ST. Kortom Gisteravond dedicated Instance runnen aangezien de quests ongeveer 11k tot 12k exp opleveren per quest, na het zoeken van groups kwamen we maar niet verder.

Want er is bijna niemand die deze Instances wil doen dus uiteindelijk ipv lv58 reachen heb ik me fishing maar gelevelled. Vanavond maar weer even zoeken wie er met me ff wil questen in ST of BRD.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
OkkE schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:36:
Kwam een overzich tegen van het progress van de verschillende realms, misschien wel leuk voor mensen hier ook.

juij auchindoun bengelt aan het staartje \o/

[ Voor 74% gewijzigd door Evil_Kroki op 31-03-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04 17:40

Neelon

FOR PONY!!!

Dutchy007 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:26:
Heb van het weekend een filmpje hiervan bekeken, ik geloof van Curse/SK Gaming. Dat gevecht is echt een zwaar brute DPS check zeg. De top zat geloof ik op 2.3k DPS. is ook niet niks, 10.4M hitpoints weghakken in 6 minuten, in het filmpje hadden ze maar een paar luttele seconden over.
eendje schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:40:
khad hem al gezien okke, maar het is echt een fijne site :) wist niet dat mijn realm Azjol Nerub zoveel progressie had itt andere realms.. Mischien is het alleen horde side wat gewoon weinig mensen heeft :P
Ach, is onze PVE nub server (AN is redelijk traag met progress normaal gezien) toch nog ergens goed in. \o/

[ Voor 30% gewijzigd door Neelon op 31-03-2008 13:52 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 17:48
Anoniem: 94605 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:18:
[...]
Hydross tanken is geen probleem. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je minder threat hebt als normale mobs, omdat je de hits niet kunt blokken. Zorg dat je altijd minimaal 490 defence hebt, zodat je niet wordt gecrit. Zorg dat je zoveel mogeljik resist gear hebt. Hoe lager de resist gear van de tank hoe eerder je moet switchen naar de volgende fase.
Goed dan vanmiddag maar even de mats voor de craftables grinden (op de AH :+ ) en dan gaan we er maar voor. Het enige probleem wat ik tegen kom is de pull, dit schijn je op te kunnen lossen met een lesser invisibility potion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 22:08

knoknok

n00b 4 life

Bokkie schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:23:
[...]

Illidan staf
Archi zwaard
Naj dagger
Dagger uit Magisters Teras
Badge reward

Kijk en vergelijk, en haal ze desnoods door leuliers en beslis dan of je zwaard spellpower waard is of soulfrost
Welke Badge reward ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-05 13:46

RMB

Nee, geen right mouse button!

De laatste 2 weken ben ik regelmatig met mijn übergezellige guild Kara ingegaan.
Ik heb 2x attumen, moroes, maiden en opera gedaan. 1x Curator en 1x Nightbane en Aran.
6 epics uit kara (ERG lucky, mijn 1e run 3 epics, 1 attumen 2 moroes :P) en het tanken gaat goed (als OT) :)

Dat vooral dankzij jullie hulp prekaragear te verzamelen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 31-03-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Lief Dagboek,

Afgelopen vrijdag even mijn Rogue gerespecced, was even vergeten dat het nieuwe Mutilate talent er natuurlijk was sinds 2.4

+15% crit chance dus op Muti, en damn wat speelt dat lekker zeg.

Voelde me al sterk voor deze Muti buff, maar nu ga ik soms helemaal los in BGs. :D

Weet nu wel dat ik nooit meer uit deze build ga speccen, ShS Daggers was ook leuk, maar ik ben nu zo gewend aan de vele combo points dat ik nooit meer zonder zou kunnen.

Aankomende woensdag mijn 2e stuk S3 armor ophalen (Chest), en ik ben weer helemaal happy.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Scryer's Blade of Focus
Binds when picked up
UniqueMain Hand Dagger
18 - 130 Damage Speed 1.80
(41.3 damage per second)
+42 Stamina
+28 Intellect
Durability 75 / 75
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 247.
Kost 150 BoJ.

Was eerst ook mijn doel, alleen heb ik nu op mijn priest die suikerspin van Mount Hyal trash, dus voor mij hoeft die niet meer.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

vassago schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:54:
[...]

Goed dan vanmiddag maar even de mats voor de craftables grinden (op de AH :+ ) en dan gaan we er maar voor. Het enige probleem wat ik tegen kom is de pull, dit schijn je op te kunnen lossen met een lesser invisibility potion.
wij hebben hydross nu 2x gekilled, ik zou echt niet zien waarom een pala daar een invis pot voor nodig heeft.

wij doen hem dan met warrior tanks, maar die loopt gewoon naar hydros, geen charge of watdan ook. en red het makkelijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237398

ShadowBumble schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:47:
Lief Dagboek,

Laat ik ook maar weer eens wat Posten.

Eindelijk bijna klaar en richting outland 9 nog maar 1,10 level en dan ben ik 58 met nog 7 Quests in BRD te gaan en 5 in ST. Kortom Gisteravond dedicated Instance runnen aangezien de quests ongeveer 11k tot 12k exp opleveren per quest, na het zoeken van groups kwamen we maar niet verder.

Want er is bijna niemand die deze Instances wil doen dus uiteindelijk ipv lv58 reachen heb ik me fishing maar gelevelled. Vanavond maar weer even zoeken wie er met me ff wil questen in ST of BRD.
Dat probleem had ik ook maar ik had gelukkig in een avond voor een vrije dag een groep die heel erg dedicated was en compleet brd heeft gecleared :).
Daar mag je idd wel ff voor uittrekken, 2100 begonnen rond een uurtje of 2 pas echt klaar.
Maarja na een tijd verveeld te zijn toch maar weer ff gaan spelen dit weekend.
Toch ff lekker een lvltje omhoog en een zooi gold gefarmed.

En een opmerking gekregen van iemand dat ik TBC maar moest gaan kopen omdat ik crap gear had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hmm net heroic MT gedaan, en dat ging toch nog best redelijk, 1 wipe (op de curator boss), dus viel me alles mee :)

Group setup:
Tankadin (ikke)
Healing shammy
Ranged shammy
Rogue
Shadow Priest.

Was niet heel erg lastig, maar helaas geen trinket voor mij :(

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 17:42
Atlas schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:22:
Hmm net heroic MT gedaan, en dat ging toch nog best redelijk, 1 wipe (op de curator boss), dus viel me alles mee :)

Group setup:
Tankadin (ikke)
Healing shammy
Ranged shammy
Rogue
Shadow Priest.

Naize, met tankadin is het misschien te doen maar ik had het lastig met weinig cc op heroic (als tank)... Vooral die Moroes boss is zo goed als onmogelijk, met 1 rage/seconde aggro houden op 3+ mobs :'(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
porn* schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:28:
[...]

Naize, met tankadin is het misschien te doen maar ik had het lastig met weinig cc op heroic (als tank)... Vooral die Moroes boss is zo goed als onmogelijk, met 1 rage/seconde aggro houden op 3+ mobs :'(
Tja aggro houden op die boss is lastig aangezien die mobs geen aggro list hebben :),

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

ErwienO schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Tja aggro houden op die boss is lastig aangezien die mobs geen aggro list hebben :),
Ik had toen ook maar mijn healing gear aangetrokken idd :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Atlas schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:22:

Group setup:
Tankadin (ikke)
Healing shammy
Ranged shammy
Rogue
Shadow Priest.

afgelopen zaterdag op mijn mage en warrior HC MT gedaan.

wat denk je, in mijn warrior run dropt de dagger, en in mijn mage run dropt de trinket... gelukkig ging de trinket iig nog naar onze MT, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Vrijdagochtend m'n eerste MT heroic gedaan... Meteen de dagger en robe geloot.
Daar was m'n mage wel even blij mee ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vassago schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:54:[...]
Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad en ik heb nog nooit invisibility potions gebruikt. Ik loop eerst wat naar rechts en ga daan langs de kolom naar Hydross. Ik dan al voor bij de vlag als ie me opmerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 140111 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:41:
Vrijdagochtend m'n eerste MT heroic gedaan... Meteen de dagger en robe geloot.
Daar was m'n mage wel even blij mee ^^
MT heroic chest
+31 Stamina
+22 Intellect
Red Socket
Yellow Socket
Blue Socket
Equip: Improves spell critical strike rating by 36 (1.63% @ L70).
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 51.

vs spellfire robe

+17 Intellect
Yellow Socket
Blue Socket
Equip: Improves spell critical strike rating by 28 (1.27% @ L70).
Equip: Increases damage done by Fire spells and effects by up to 72.
Equip: Increases damage done by Arcane spells and effects by up to 72.

maakt niet echt veel uit alleen verlies je wel wat spelldmg.

Ik denk dat ik binnekort op mijn mage maar eens ga sparen voor een dmg set die geen "fire of arace" is maar gewoon dmg done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
ErwienO schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:32:
[...]

Ow is dat het? Ik ben maar gaan dualwielden en toen ging 't iets beter, ik kon ze met genoeg deva spam wel terugpakken, maar hoe tanken anderen ze dan?

And other interesting news: Archi finally down yaaaay :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:49:
[...]

Ik denk dat ik binnekort op mijn mage maar eens ga sparen voor een dmg set die geen "fire of arace" is maar gewoon dmg done.
Dat ga ik ook doen, loop nu met 974 dmg voor alles als ik wil, en 1033 frostdmg normaal.
Een (goede) set klaar hebben voor een eventuele respec is altijd fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 04-05 19:23

Tao

DPC DE_KOMETEN

OkkE schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:36:
Leuke info!
Alleen op Stormrage (EU) gisteravond laat was de progress vlg. de npc reeds 38%.
Weet dus niet van wanneer deze stand is. Ik vind deze 'geleidelijke ontsluiting' overigens wel aardig bedacht van Blizz. Nu moeten ze nog het sound-probleem aanpakken wat er in is geslopen.
En heb met m'n hunter voor het eerst tijdens de Kara run een bijna oom situatie meegemaakt (met Vipersting aan), daar waar ik dat voorheen nooit had. Oh well, dan maar wat (extra) pots mee :) .

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

Tao schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:00:
Nu moeten ze nog het sound-probleem aanpakken wat er in is geslopen.
Tot die tijd je sound op software ipv hardware zetten, dan heb je als het goed is geen problemen meer. (ik iig niet.)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
[...]

Leuke info!
Alleen op Stormrage (EU) gisteravond laat was de progress vlg. de npc reeds 38%.
Weet dus niet van wanneer deze stand is. Ik vind deze 'geleidelijke ontsluiting' overigens wel aardig bedacht van Blizz. Nu moeten ze nog het sound-probleem aanpakken wat er in is geslopen.
En heb met m'n hunter voor het eerst tijdens de Kara run een bijna oom situatie meegemaakt (met Vipersting aan), daar waar ik dat voorheen nooit had. Oh well, dan maar wat (extra) pots mee :) .
Grinden met mijn hunter in slechte 70's gear is een hel. Na een pull of 5-7 OOM en dan maar wachten totdat ik een kill maak met autoshot. (nu met mark of conquest (soms +170) en de +200 mana on kill trinket). Dan kan ik na elke kill mooi een mend pet + hunters mark + aimed shot doen

Verder kan mijn }:O geen agro meer houden maar dat maakt het ook wel een beetje realistischer. Agro pakken op 10% van de mob was altijd wel fijn maar een beetje te imba. Nu agro pakken rond de 50-60 procent zorgt ervoor dat ik mijn fiegn death knop nog eens gebruik en anders intimidation en concussion shot zodat ik ze toch neer heb voordat ze bij mij zijn.

ps. Die bomb quest kost soms meerdere drops voordat een mob neergaat. Met de cooldown is het goed te doen om in 1-2 runs alle kills te halen, gewoon even wennen.

T'is trouwens wel vet dat er nu vet meer ore nodes in outland beschikbaar zijn dan voorheen. Iedereen zit in MaT of is daily's aan het doen.

[ Voor 11% gewijzigd door barfieldmv op 31-03-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 237398 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 14:16:
[...]

Dat probleem had ik ook maar ik had gelukkig in een avond voor een vrije dag een groep die heel erg dedicated was en compleet brd heeft gecleared :).
Daar mag je idd wel ff voor uittrekken, 2100 begonnen rond een uurtje of 2 pas echt klaar.
Maarja na een tijd verveeld te zijn toch maar weer ff gaan spelen dit weekend.
Toch ff lekker een lvltje omhoog en een zooi gold gefarmed.

En een opmerking gekregen van iemand dat ik TBC maar moest gaan kopen omdat ik crap gear had.
Lol ja ken het gevoel meestal laat ik me door Pre-TBC instances runnen door een stel collega's ( 4x Lv70 ) dus gaat meestal erg hard , alleen die moeten dan wel net kunnen zeg maar.

Hoe dan ook vanavond weer ff verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Dat is mijn bedoeling ook. Aangezien ik toch (nog) niet raid wil ik wat meer met gear spelen (die verder toch zo goed als nietmand in m'n guild nodig heeft).
Verder wil ik ook wat meer met frost spelen, waar spellfire waardeloos voor is natuurlijk én wil ik ook wat meer stats voor een wat hogere survivability.
Spellstrike zie ik mezelf voorlopig nog niet weg doen, wellicht wanneer de nieuwe badge vendor er is, maar daar heb ik
a) nog niet genoeg badges voor
b) nog geen theorycrafting voor gedaan :+

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 140111 op 31-03-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nu moeten ze nog het sound-probleem aanpakken wat er in is geslopen.
En dat chatprobleem. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 12:10

William/Ax3

We are Starstuff

Welk chat probleem? Enigste waar ik last van heb is die sound bug en dat me hunter zijn mana regen verpiept is.
Dennism schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:40:
[...]
Chat venster onthouden hun instellingen niet
Geen last van hier met Prat.

En idd Omen is gewoon atm bugged. Als ik in 1 target modus zit op thrash en dan switch van target zie ik de andere tank echt no way in de lijst voorkomen dom gedoe.

[ Voor 41% gewijzigd door William/Ax3 op 31-03-2008 16:32 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
William/Ax3 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:36:
[...]

Welk chat probleem? Enigste waar ik last van heb is die sound bug en dat me hunter zijn mana regen verpiept is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Chat probleem? Als in?

De ingame chat server? Heb ik al sinds die erin zit brak gevonden, TeamSpeak ahoy.

Als het om de combat log gaat en de daarbij meekomende lag, zie onder.
How to stop framerate lag due to refiltering when you zone:

Issue: When you zone from an instance to the outside world, the combat log goes through a massive loop, pasting every combat log message in the last 5 minutes.

Why would I want to do this fix?

You have framerate issues when zoning
You have recently been in a combat sessions where there are many combat log events (e.g. raid boss encounters)

Instructions
1. Select the “Everything” tab
2. /script Blizzard_CombatLog_CurrentSettings.settings.showHistory = false

This will prevent all combat log messages from being re-filtered when you zone.

Side-Effects
This will also prevent you from seeing old messages with the “Everything” tab.

How to Undo
If you accidentally set this on the wrong tab, select the broken tab and type:
/script Blizzard_CombatLog_CurrentSettings.settings.showHistory = true

These settings will be saved when you logout.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Dennism schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Dat ja.

Gisteren op Illidan sloeg de bossmod van onze RL trouwens lichtelijk op hol, bij iedere flame burst spamde 'ie raidchat vol waardoor iedereen korte lagspikes kreeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand inmiddels een werkende threat meter gevonden?

Ik gebruik nu Omen 2. Maar met een hele raid met dezelfde versie krijg ik (en de rest van de raid) in het scherm maar 3 mensen te zien op een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
We hebben gisteren Omen vlak voor de raid nog allemaal geupdate en hadden er verder geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 94605 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:15:
Heeft iemand inmiddels een werkende threat meter gevonden?

Ik gebruik nu Omen 2. Maar met een hele raid met dezelfde versie krijg ik (en de rest van de raid) in het scherm maar 3 mensen te zien op een baas.
alles van omen eerst verwijderen, en dan opnieuw installeren. Verder ace 3 installeren helpt ook vaak.

omen 2 werkt bij ons eigenlijk perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 31-03-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ShadowBumble schreef op maandag 31 maart 2008 @ 15:14:
[...]

Lol ja ken het gevoel meestal laat ik me door Pre-TBC instances runnen door een stel collega's ( 4x Lv70 ) dus gaat meestal erg hard , alleen die moeten dan wel net kunnen zeg maar.

Hoe dan ook vanavond weer ff verder
Ja dan gaat het inderdaad lekker rap.
Ik vind het opzich wel leuk om af en toe een instance zelf te doen.
Meeste Pre-TBC instances heb ik me ook door heen laten runnen, dan weet je zeker dat de loot die je nodig heb ook voor jou is als die dropt.

Wat ik dan wel weer jammer vind is bijv. dat ik geen groep kan krijgen voor de attunments van Onyxia, MC en BWL.
Lijkt me namelijk best gaaf om met een groep je van 5 ofzo even onyxia te doen.
Het is ook makkelijk bags farmen :D en leuk als er een receptje dropt voor tailoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Weet iemand al of SW Stats is upgedate?

Mis het toch wel op m'n rogue ;(

Heb van de week de leather chest van fathomlord gekregen..erg leuke chest. :)

Al een paar keer MT heroic gedaan, maar nog steeds geen zwaardje jammer genoeg.
Ik wil ook nog steeds de Phoenix hatchling hebben..maarja ook geen geluk tot nu toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 237398 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:45:

Het is ook makkelijk bags farmen :D
Even?? denk dat je met 5 man nog best wat tijd kwijt bent en dat je haar een beetje onderschat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179960

Exitium schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:33:
We hebben gisteren Omen vlak voor de raid nog allemaal geupdate en hadden er verder geen problemen mee.
Dat hadden wij dus ook gedaan. Jammer genoeg ging het bij ons niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179960

Kevinp schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:33:
[...]

alles van omen eerst verwijderen, en dan opnieuw installeren. Verder ace 3 installeren helpt ook vaak.

omen 2 werkt bij ons eigenlijk perfect.
Ik heb nu de oude omen directory helemaal verwijderd. Er stond nog veel in wat volgens mij niet meer werd gebruikt. De Ace 3 onderdelen waren trouwens allemaal al geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MantaMania schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:23:
[...]

Even?? denk dat je met 5 man nog best wat tijd kwijt bent en dat je haar een beetje onderschat ;)
Als je d'r met 5 man heen gaat die weten wat ze doen is ze piss easy, that is, als ze niet bugged :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518

Lief Dagboek,

Gisteren ook Magister terrace geprobeerd op heroic.

Hebben het met een Kara geared team gecleared.

Group setup
Warrior
Healing Shammie (ik)
Warlock
2*mage

Echter hadden we bij de boss met de adds de pech dat er geen demon tussen zat dus we bleven met een add zitten, echter na diverse wipes eindelijk kunnen clearen, dan is de laatste baas toch wel weer vrij makkelijk met voldoende dps.

Heb vial of the sunwell mogen looten, erg leuke trinket.
Echter vraag ik me af wat de healing per 100 energy beinvloed, +haeling helaas niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

Anoniem: 216518 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:03:
Lief Dagboek,

Hebben het met een Kara geared team gecleared.

Group setup
Warrior
Healing Shammie (ik)
Warlock
2*mage

Echter hadden we bij de boss met de adds de pech dat er geen demon tussen zat dus we bleven met een add zitten, echter na diverse wipes eindelijk kunnen clearen, dan is de laatste baas toch wel weer vrij makkelijk met voldoende dps.

Echter vraag ik me af wat de healing per 100 energy beinvloed, +haeling helaas niet. Iemand?
toon volledige bericht
Volgens mij wordt dat gewoon niet beinvloed en is het gewoon een gratis heal van max 2000.
Ik wil em trouwens ook, maar elke keer dropt of de melee dps of de tank trinket :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119691

Ik heb misschien een beetje een noob vraag, maar:

+X Weapon Damage (heb, als Priest, een +1 WD ring), geldt dat ook voor wands?

Kon het via de Google niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Anoniem: 174631 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:10:
[...]

Volgens mij wordt dat gewoon niet beinvloed en is het gewoon een gratis heal van max 2000.
Ik wil em trouwens ook, maar elke keer dropt of de melee dps of de tank trinket :'(
Hij healt voor 2200 bij mij, geen id waarom, +healing beinvloedt hem idd niet, helaas.

Edit: heb imp DS misschien daarom 10% meer? Oo

[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 31-03-2008 20:42 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Niet zo lastig met een beetje normale setup hoor, doe het ook nog wel eens. Pas ook 5 man alle priests + mandokir gecleared in ZG. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Na de avond voor 2.4 Kael neer te hebben gehaald vandaag alweer de 4e boss in MH neer :*)

Na een ninjapull op archimonde maar besloten dat het raidend zou worden. Morgen gaan we voor het eerst BT in, Ik hoop dat we daar wat loot kunnen halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Anoniem: 237398 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 16:45:
[...]

Wat ik dan wel weer jammer vind is bijv. dat ik geen groep kan krijgen voor de attunments van Onyxia, MC en BWL.
Het is ook makkelijk bags farmen :D en leuk als er een receptje dropt voor tailoring.
Gelukkig ben al Attuned by MC en Onyxia halverwege laatste 3 quests en dan heb ik die key ook van de chain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lol, eerste twee conqueror tokens van Archi, hi2u T6 helm! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Exitium schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:34:
Gief plx! Vanavond 6e Illidan kill, nog steeds maar 1xConqueror chest gezien... |:( Vanavond voor t eerst 3 tokens, alles Protector, zucht. ;) Achja, daarna door MH ingegaan en alles, na de oneshot op Illidan, daar ook ge-oneshot dus qua raid was t lekker. Maar echt, minder Protector tokens pls, hebben n melee shaman die al 3 of 4 resto T6 items heeft nu. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op maandag 31 maart 2008 @ 23:34:
Hah lekkere week man!

Trouwens dat verhaaltje over MgT kwam aardig overeen met mijn Druid afgelopen zaterdag. Ook een druid met 12k, een alt boomkin, warlock en rogue. Uiteindelijk maar gestopt op de trashpack van KT na een repairbill van 55g :( Op zich goeie spelers, maar kwamen net 1 extra CC te kort. Met een mage hadden we de laatste pack wel kunnen doen. Trouwens de LOS is ook klote in MgT..vooral met die fears..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 117852 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 00:09:
Gief plx! Vanavond 6e Illidan kill, nog steeds maar 1xConqueror chest gezien... |:(
Die chest had ik dus gisteren. :P Wij hebben een vergelijkbare situatie met de helm tho, vandaag eerste conqueror tokens in acht of negen kills, dus gelijk gerolled ook. DKP leader (ik stond na de chest 2e) had toevallig vorige week de helm van RoS geloot, dus won één van de tokens. Na de kutraid van vanavond (dik drie uur wipen op Archimonde :/) was dat alsnog een meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Anoniem: 232504 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 17:14:
Weet iemand al of SW Stats is upgedate?
Yup SW Stats is geüpdate voor 2.4:

http://wow.curse.com/downloads/details/2091/

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
Anoniem: 41820 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 22:00:
Na de avond voor 2.4 Kael neer te hebben gehaald vandaag alweer de 4e boss in MH neer :*)

Na een ninjapull op archimonde maar besloten dat het raidend zou worden. Morgen gaan we voor het eerst BT in, Ik hoop dat we daar wat loot kunnen halen ^^
Dat zal wel lukken, wij hadden Kael iets eerder neer, en hebben nu geloof ik voor de 3de week 4/5 neer in MH. Alleen Archi wil nog niet meewerken, die is toch echt wel een stukje lastiger dan de eerste 4 bosses, die opzich vrij simpel zijn in MH. En zijn deze week ook voor het eerst BT geweest, Najen'tus en Supremus beide 2 shot in onze eerste BT raid. Zo lastig zijn die niet, najen'tus is geloof ik een beetje een healer check van wat ik kon zien doordat healers constant iedereen op vol HP moeten houden. En iedereen moet iets van 10k buffed hebben.

Hoop dat we vanavond nog een 2de avond gaan en akama kunnen neerleggen (nog niet geprobeerd) en wat tries op teron misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hehe jah het zal niet even zijn maar toch het is leuk om te doen.
Heb haar verder nooit gedaan dus zou het ook niet weten hoe moeilijk ze is.

Gisteren vertelde iemand mij dat ze in 2.4 de prijs van de artisan riding skill van 5k naar 2.5k gold hebben gebracht, maar kan dit zelf nergens terug vinden en heb momenteel ook geen wow tot beschikking.
Iemand hiero die er meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 237398 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:26:
[...]

Hehe jah het zal niet even zijn maar toch het is leuk om te doen.
Heb haar verder nooit gedaan dus zou het ook niet weten hoe moeilijk ze is.

Gisteren vertelde iemand mij dat ze in 2.4 de prijs van de artisan riding skill van 5k naar 2.5k gold hebben gebracht, maar kan dit zelf nergens terug vinden en heb momenteel ook geen wow tot beschikking.
Iemand hiero die er meer van weet?
komt omdat ze dit ook niet gedaan hebben maar iemand 100'den keren dit gerucht heeft verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 08:43:
[...]

komt omdat ze dit ook niet gedaan hebben maar iemand 100'den keren dit gerucht heeft verspreid.
Ahh oke dan klopt het weer, vond het al heel erg vreemd en aangezien hij het om half 12 zei denk kan ook nog geen 1 april grap zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

ik heb sinds kort op mijn nieuwe adres een wireless verbinding, en nu heb ik van de games die ik online speel (xbox 360) en WoW alleen bij WoW af en toe last van een hickup, iemand die weet of daar nog een tweak voor is of iets? Ik heb met die Xbox games nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Er staat een post op de wow-forums dat Nihilium is gestopt.
Kungen schijnt guildloos rond te lopen.

Zijn dit geruchten of ......
Veel zeggen 1 April, maar de aankondiging is gedaan op 31 Maart.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lief dagboek,

Gisteren MgT dan ook op heroic gedaan. Met de volgende groep:
Tankadin, 16k hp unbuffed
Healadin, 1.8k healing
Rogue
Frost Mage, 900dmg
Frost Mage, 1000dmg (ik)

...was het een eitje. De 2e baas had 1 schoonheidsfoutje, de rogue vergat 1 van de 2 eerste adds en die moest ik doodmaken en dus mijn Iceblock vroeg gebruiken. Tweede try was een mooie kill. Een goede groep maakt deze instance een hele mooie om te farmen. Het is een instance met genoeg vaart om het spannend te houden (heb je ook zelf in de hand). De andere mage, reallife vriend van me, mocht de dmg trinket looten. De chance on extra dmg on dots heeft weinig zin voor frost, maar hij wilt binnenkort fire speccen.

Time to farm that shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

sabriel schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:13:

1 April.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 169084 op 01-04-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Boeiend? guilds komen en gaan. of ze nou 1 week, een maand of 3 jaar bestaan. of het nou 1 april is of niet.
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:17:
Lief dagboek,

Gisteren MgT dan ook op heroic gedaan. Met de volgende groep:
Tankadin, 16k hp unbuffed
Healadin, 1.8k healing
Rogue
Frost Mage, 900dmg
Frost Mage, 1000dmg (ik)

...was het een eitje. De 2e baas had 1 schoonheidsfoutje, de rogue vergat 1 van de 2 eerste adds en die moest ik doodmaken en dus mijn Iceblock vroeg gebruiken. Tweede try was een mooie kill. Een goede groep maakt deze instance een hele mooie om te farmen. Het is een instance met genoeg vaart om het spannend te houden (heb je ook zelf in de hand). De andere mage, reallife vriend van me, mocht de dmg trinket looten. De chance on extra dmg on dots heeft weinig zin voor frost, maar hij wilt binnenkort fire speccen.

Time to farm that shit!
toon volledige bericht
goed man, en nu met de volgende setup

Druid tank
Druid Healer
Druid oomkin
Warlock
Hunter

gogo easy mode :P ik kan je zeggen, die 4e baas is een bitch met deze setup :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

ja, als je het 1 april doet dan geloofd al helemaal niemand het, maar nihilum is idd "gedisband". Al is het maar om de grap kracht bij te zetten.

Tot nu toe geloofd eigenlijk niemand het, maar we zullen snel meerweten, maar idd iedereen is guildless./ zit in noob guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:24:
[...]

goed man, en nu met de volgende setup

Druid tank
Druid Healer
Druid oomkin
Warlock
Hunter

gogo easy mode :P ik kan je zeggen, die 4e baas is een bitch met deze setup :+
Lijkt me dat KT zelf makkelijk is met die setup. Instant damage + HoT heals ftw. Of heb ik het fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 19:03:
Lief Dagboek,

Heb gister ook die trinket mogen looten en ik vind hem niks. Ik heb hem een uurtje gebruikt en daarna op me bank gegooit. en nee hij krijgt idd niet van bonus healing maar kan wel critten.

Ik deed MgT heroic met een full epic pala tank, dit was erg lekker. de room van 1e baas is 1 AoE pull met 2 mages en 1 warlock dus dat was zo gedaan :+ Boss ging even snell. Room van 2e baas ook in 1 pull (omg rep spamm!!!) en daarna boss ook 1shot, gewoon even op letten dat je niet te snell dpsed en dat je arc res gear meeneemt. Daarna de arena fight, ierdereen in pvp gear en de tankadin zelf in pvp heal gear, ging ook super hellaas 2 tries want ik werd een soort van ge1shot door de roue + pet + imp + priest omdat me eerste 2 heals op tank 2x 8.5k crit was :'( Ik vond ze allemaal wel vrij lastig en was bang voor keal voor ons ingedachte had. Maar ik vond hem echt piss easy.

Daarna nog 2 normal runs en ben nu revered, nog steeds geen ring maar wel weer een stuk dichter bij de nieuwe alch stone :*)
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:38:
[...]
Lijkt me dat KT zelf makkelijk is met die setup. Instant damage + HoT heals ftw. Of heb ik het fout?
Hots helpen altijd, of het genoeg is, is vaak de vraag :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 01-04-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Lief Dagboek

Gistere er ook maar aan moeten geloven, ik ( mage ) Roque, Mage,Priest ,Feral Druid gingen heroic MGT doen nou nou wat een feest ging redelijk makkelijk tegen de laatste boss bleef de druid maar dood gaan...

Vervolgens eindelijk in de Phase gekomen je in de lucht moet vliegen etc alleen ik en de priest nog over vanaf 40% hem dood genuked wat een gevecht

Scarlet Sin'dorei Robes, Mogen looten lelijke robe best geinige stats

Dus al met al en ik best tevreden, de mount die dropt van hem kunnen alliance die ook gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:38

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren voor het eerst een MgT heroic gedaan met de volgende classes;

Hunter (ik) - Warlock - Priest - Warrior - Rogue

Op wat kleine wipes na, ging het best lekker. Alleen 2 wipes op de 3e baas welke toch irritant blijft.
Met Kael hadden we ook weinig problemen. Ik had het idee dat we de pyroblast hadden gemist want op een gegeven moment was de tank en de rogue dood. Maarja, aangezien de gravity lapse phase nogal makkelijk is konden we (warlock en ik) Kael vanaf 40% duo'en zonder al te veel problemen. Ik had zelfs verhalen gehoord dat het zelfs te solo'en is (mocht het nodig zijn)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:46:
Scarlet Sin'dorei Robes, Mogen looten lelijke robe best geinige stats
Dus al met al en ik best tevreden, de mount die dropt van hem kunnen alliance die ook gebruiken ?
ik vind dit robes best wel vet.
ja die kunnen allience natuurlijk ook gebruiken. net als raptors van ZG enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Anoniem: 252070 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:51:
[...]

ik vind dit robes best wel vet.
ja die kunnen allience natuurlijk ook gebruiken. net als raptors van ZG enzo.
Ty Ty

Ja de robe is opzich kwa stats enzo best vet maar als je het moet vergelijken met de T4 robe bv ziet hij er niet uit ik hoop ze nog een update doen kwa design net zoals met ZA gedaan hadden dan ben ik tevreden

Ok Dat is heel mooi wist dat niet volgens thottbot geloof ik stonden alleen de namen van Orc/Undead/BE enzo bij de mount zelf...

"mektheb voeld de bui al hangen 7x per week heroic MGT "

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nvm

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 252070 op 01-04-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Dit is nog niet langs gekomen toch? http://wow-europe.com/wrath/features/bard/bardclass.xml

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Zal de jaarlijkse 1 aprilgrap van Blizzard wel zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
Exitium schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:21:
[...]

Zal de jaarlijkse 1 aprilgrap van Blizzard wel zijn. :P
Lijkt me duidelijk :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Leuke 1 april grap van ze. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Bard 1 april grap is gaaf.. kijk eens naar het onderschrift van het sample wapen..

"This one goes to eleven."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:24
Mensen, we gaan verder in het volgende deel:

- Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 154

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over het volgende,

Als ik ingame aan het lopen ben zie ik ook elke player, mijn pet en ook de guards, een blijvende health bar boven hun hoofd met ernaast hun LVL. Zeer vervelend als je een tegenstander probeert aan te klikken en dit niet lukt doordat er meerdere bars in de weg staan.
Ik heb al alles in het menu interface geprobeerd uit te zetten maar dit mag niet baten.
Iemand enig idee? ik begin lichtelijk gefrustreerd te raken...

ongeveer zoals op het plaatje:
newagegirl.googlepages.com/orcline1.jpg

maar dan voor alle players & verkopers en guards etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sporasub schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:08:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over het volgende,

Als ik ingame aan het lopen ben zie ik ook elke player, mijn pet en ook de guards, een blijvende health bar boven hun hoofd met ernaast hun LVL. Zeer vervelend als je een tegenstander probeert aan te klikken en dit niet lukt doordat er meerdere bars in de weg staan.
Ik heb al alles in het menu interface geprobeerd uit te zetten maar dit mag niet baten.
Iemand enig idee? ik begin lichtelijk gefrustreerd te raken...

ongeveer zoals op het plaatje:
newagegirl.googlepages.com/orcline1.jpg

maar dan voor alle players & verkopers en guards etc.
shift+v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

AAHHHH!!! wat fijn!!! thnx.. ik werd er echt gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
sporasub schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:22:
[...]

AAHHHH!!! wat fijn!!! thnx.. ik werd er echt gek van!
you're welcome ;) :P 'V' voor 'tzelfde maar dan met tegenstanders btw... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 04-05 15:01

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.