Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.952 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
qwaurck schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:43:
ff een kort communicatie vraagje:
Kunnen allies het /afk 'BERICHT' lezen? want ik zie wel allies met /afk?
Iemand dat ooit eens geprobeerd?
daarvoro moet je wisperen, dus lijkt me niet. Hoe wil je alliance wisperen?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet die addon om alle lvl 1 chars mee te ignore, blocken etc. Word gek van die spams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:00:
Hoe heet die addon om alle lvl 1 chars mee te ignore, blocken etc. Word gek van die spams.
spammenot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
SpamMeNot is een geweldige addon, blokkeert gold spammers en je kan hem zo instellen dat mensen je eerst moeten whisperen voordat je een party invite krijgt, mensen kleiner dan ?? level je niet mogen whisperen en ook handmatig woorden toevoegen. Ik heb bijvoorbeeld "Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker" toegevoegt en een waarde van 100 gegeven wat inhoud dat elk bericht met "Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker" automatisch geblokkeerd wordt (in elke channel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ZeRoDeaD schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:08:
SpamMeNot is een geweldige addon, blokkeert gold spammers en je kan hem zo instellen dat mensen je eerst moeten whisperen voordat je een party invite krijgt, mensen kleiner dan ?? level je niet mogen whisperen en ook handmatig woorden toevoegen. Ik heb bijvoorbeeld "Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker" toegevoegt en een waarde van 100 gegeven wat inhoud dat elk bericht met "Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker" automatisch geblokkeerd wordt (in elke channel).
wat onhandig is als een bank guildie je bv iets wil geven omdat je daarvoor hebt gevraagd, en hij na reloggen je niet kan aanspreken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 14:15
Andere is SpamSentry, werkt ook wel goed :)
Blokkeert geblaat van lvl1 chars, maar ook als er een website in staat. (Niet altijd handig bij /w van een bekende :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:40:
[...]

Helemaal mee eens daarom speel ik ook op een PvP server met 42k kills O-)
Zegt de NSB-er met een tweede accountje met een hordechar op dezelfde server :+

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Capa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:13:
Andere is SpamSentry, werkt ook wel goed :)
Blokkeert geblaat van lvl1 chars, maar ook als er een website in staat. (Niet altijd handig bij /w van een bekende :P)
1e oplossing : Vermijd alle normale steden :D, alleen shattrah of iets in outland

2e ze komen maar naar mij inplaats van ik naar hun

3e als ik dan toch naar AH moet check ik het wel heel even en ben binnen 5 min weer weg

4e laten we blizzard maar is even mailen dat er ook een AH in Shat moet komen ruimte zat in de stad :D
Ebayzo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:15:
[...]
Zegt de NSB-er met een tweede accountje met een hordechar op dezelfde server :+
Ja Ja Ebayzo ik weet het ssst heb alleen maar die horde gemaakt om met mijn oud collega te kunnen spelen maar dat wist hij geloof ik al O-) he ebayzo ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 21-03-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

OkkE schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:40:
Ik heb zelf ook maar één level 70, vind ik op dit moment meer als voldoende. Ik heb wel een alt, nu level 30, omdat het soms ook wel fijn is even iets anders te doen. Maar als ik soms mensen uit mijn guild zie, die levellen naar 70, doen een dungeon of soms heroic en het is klaar. Ze stoppen en gaan verder met een nieuwe alt.

Natuurlijk moet iedereen spelen hoe hij/zij 't leuk vindt, maar ik vind het best zonde om een net level 70 gelijk in de ijskast te stoppen. Ik heb iedergeval nog voldoende plezier in mijn main verbeteren, is nog genoeg te doen, dus duurt waarschijnlijk nog wel tot WotLK voor mijn alt eindelijk (in de buurt van de) 70 is.
Ja, ik heb preciest hetzelfde.. ik heb 1 lvl 70 priest, holy beetje KZ/Heroics en pvp het heeft me een hoop moeite gekost om deze naar 70 te krijgen toendertijd. Ben laatst een Shaman begonnen omdat ik weleens een leuke melee class wilde nadat ik mijn warrior(lvl47) zat was, ik had m'n shaman in een voor mij record tijd van 4 dagen 15 uur op 60, nu lvl 64 maar niet echt aant quest grinden. Als ik dan in mijn guild kijk, 1 daarvan is echt verschrikkelijk.. die had een troll mage gemaakt, besloot dat hij trolls niet leuk vondt, toen maar undead mage.. 'was het toch ook niet' TBC kwam, dan maar een BE mage.. en daarbij heeft hij nog 1 rogue, shaman, warlock.. allemaal lvl 70...

Denk dat het de 1 wat beter ligt dan de ander, ik vindt het persoonlijk zonde om een character te levelen naar 70, paar instances te doen, en idd in de ijskast. Ben zelfs al druk bezig met honor points/tokens farmen, heb nu ~25000 honor points, en ~40 tokens van elke BG. En ik moet zeggen dat ik het wel gehad heb met mijn main (priest) het is werkelijk het meest ondankbare dat je kunt kiezen, als er iemand dood gaat is het altijd de priest die niet oplette, nu met mijn shaman heb ik dat gemekker niet, lekker beetje totems spammen, beetje knallen, op lvl70 ff elemental proberen kijken hoe dat is. Je hebt gewoon veel meer opties als een 'hybrid' class, waarschijnlijk wordt mijn volgende een druid.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Laatst online: 25-02-2024
Mektheb schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:17:
[...]

4e laten we blizzard maar is even mailen dat er ook een AH in Shat moet komen ruimte zat in de stad :D
nope anders zit er nóg meer volk in Shattrath en dat is niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Maar of je dat naar 70 lvl zonde vindt is maar net hoe je in het spel staat.
Sommige gaan gewoon geheel voor de "end-game". Ik vermaak me overal meestal wel mee en heb dus ook veel plezier in het levelen van characters. Is het dmv questen, aoe of instancing. Ook het levelen van alle verschillende professions vindt ik een uitdaging opzich.

Maar goed, ook end-game vermaak ik me wel mee. Al bestaat dat uit niet meer dan Kara en Gruuls. En heel misschien binnenkort eens een Mag(guild of pug) en een guildrun naar Voidreaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Evil_Kroki schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:28:
[...]

nope anders zit er nóg meer volk in Shattrath en dat is niet echt nodig.
Mja druk is het in shattrah wel maar heb er niet echt last van...en als ze nou gewoon eeen ah bij aldor en scryer doen bv verdeel je het weer op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bak lvl 70's, paladin (main) een mage, priest, een rogue en sinds kort een shaman. Alts zijn handig omdat je die bijvoorbeeld kan gebruiken voor PVP of om mee te grinden. Ik maak vooral alts om de verschillende classes beter te leren kennen. Dat kan ik meer mensen aanraden, alle andere classes lijken imba totdat je ze zelf probeert.
Verder kom je op lvl 70 al heel snel op een punt waarbij je buiten raiden je karakter niet verder kan verbeteren. 5 man instances zijn ook een stuk leuker als je er nog iets kan halen en al helemaal als jij nu eens niet moet healen maar lekker de tank kan pesten door agro te pakken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:39:
Ik heb een bak lvl 70's, paladin (main) een mage, priest, een rogue en sinds kort een shaman. Alts zijn handig omdat je die bijvoorbeeld kan gebruiken voor PVP of om mee te grinden. Ik maak vooral alts om de verschillende classes beter te leren kennen. Dat kan ik meer mensen aanraden, alle andere classes lijken imba totdat je ze zelf probeert.
Verder kom je op lvl 70 al heel snel op een punt waarbij je buiten raiden je karakter niet verder kan verbeteren. 5 man instances zijn ook een stuk leuker als je er nog iets kan halen en al helemaal als jij nu eens niet moet healen maar lekker de tank kan pesten door agro te pakken etc.
Wat hij zegt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Mektheb schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Mja druk is het in shattrah wel maar heb er niet echt last van...en als ze nou gewoon eeen ah bij aldor en scryer doen bv verdeel je het weer op die manier :)
Als dat dan een neutral AH word net zoals in Bootybay zou het helemaal in orde zijn :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Mektheb schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:17:
Dat zou dan toch een neutrale AH worden omdat beide groepen door Shat lopen. Reken er dus maar niet op dat je er veel aan hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Zerotorescue op 21-03-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

extreemste geval in mijn friendslist heeft zijn hele char charter vol met 70s en zijn ook allemaal full epic -_-

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:39:
alle andere classes lijken imba totdat je ze zelf probeert.
Druids zijn nog steeds imba hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2k behaald met hunter in 2v2 _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

Kevinp schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:22:

euh... wil je de sunwell in gaan voordat je BT gecleared hebt(of iig 6/9 en 4/5 mh). Ik denk dat dat geen goed idee is, ik hoop dat iig want dan zou die instance erg slecht gemaakt zijn.
Er zijn ook andere dingen te doen op Sunwell Isle. De raid Sunwell ga ik waarschijnlijk pas zien als ik lvl 80 ben.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
junglebeast schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 00:09:
[...]

Er zijn ook andere dingen te doen op Sunwell Isle. De raid Sunwell ga ik waarschijnlijk pas zien als ik lvl 80 ben.
Een paar daily quests en Magisters terrace (5 man instance), meeste van de nieuwe daily quests haal je daar op en doe je in de rest van outlands

Dus echt veel is er niet te doen hoor :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heette die rare zwarte tijger in de barrens ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:44:
Hoe heette die rare zwarte tijger in de barrens ook alweer?
Petopia is your friend. Humar The Pridelord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 17:17:
[...]

Petopia is your friend. Humar The Pridelord?
Ja, dankje. http://petopia.brashendea...ns/skin_lionskinblack.php Dus deze pet kan alleen bite, claw, dash, prowl leren?

En trouwens, gebruik je nog wel serpent sting in pvp, of alleen maar viper en scorpid sting (die zorgt voor 5% miss)?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:06:
[...]

Ja, dankje. http://petopia.brashendea...ns/skin_lionskinblack.php Dus deze pet kan alleen bite, claw, dash, prowl leren?

En trouwens, gebruik je nog wel serpent sting in pvp, of alleen maar viper en scorpid sting (die zorgt voor 5% miss)?
Beast Mastery+Autoshot is voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:32:
[...]

Beast Mastery+Autoshot is voldoende
Ik had het over PvP, komt wel wat meer bij kijken.

Kun je een pet tamen die 1 lvl hoger is dan jijzelf?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:42:
[...]

Ik had het over PvP, komt wel wat meer bij kijken.

Kun je een pet tamen die 1 lvl hoger is dan jijzelf?
Ok ok scattershot in de rotation toevoegen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:31:
[...]

Ok ok scattershot in de rotation toevoegen dan :+
You fail, scatter als BM hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds wanneer pvp'en bots dan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn main is paladin, hiermee raid ik alles tot en met de ptr. Ik had ondertussen ook een mage gelevelled voor grinden en farmen van consumables. Na TBC heb ik de mage naar 70 gelevelled, maar later ben ik gemigreerd en toen is ie achtergebleven...Dus dan maar een nieuwe alt, dit is een hunter geworden. Nu had ik nog een warrior en spriest op level 50-60 gebracht, leuk maar niet denderend, zeg maar.

De meeste off-raid fun is toch de hunter, dat is gewoon echt een plezier om mee te spelen. Zo relaxt en toch uitdagend steeds weer, stings blijven spammen, aggro management, de pet die geweldig meedoet met de rest van de dps-ers... en natuurlijk multishot :D

Sinds kort heb ik ook een shaman, level 50 nu, leuk speelgoed, hoor. Ik ken de class nog niet helemaal, maar wat ik wel zie is dat het een geweldige dps potentieel heeft, als het allemaal wel meezit dan, kans afhankelijk. Een beetje paladin idee, maar dan iets beter onder controle. Vreemd genoeg, ik kan niet wachten totdat ie level 70 is en dan resto speccen :D

Wat ik wel heb gezien en gevoeld is dat elke class, ook al doe je dezelfde dingen ermee, quests, dungeons, grinding, is een hele aparte beleving, elke keer weer. Dat maakt het spel voor mij ook zo leuk, om eens in andermans keuken te spieken :D

Mijn paladin blijft nog steeds mijn main, totdat ik een class gevonden heb die daaraan kan tippen. Op het moment zegt mijn gevoel dat paladins toch de leukste zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Zo zo, gister avond eindelijk mijn shoulders voor mn rogue gnoompje gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/2439/gnoamroguexaviusqg5.th.jpg

Nu nog mijn warlock en paladin, was zo close met mijn paladin maar dat net een anti team, ach het blijft arena. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 15:02
Op welke realm spelen jullie allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:42:
dentarg O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Dalyxia schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:42:
darkspear :(

wel wil ik iedereen die dit weekend mijn pots heeft gekocht bedanken. weer een stapje dichterbij de epic flying. 9G per pot winst is lekker al helemaal als je er bijna 100 verkoopt.
stomme idioten bij ons op server :)
en ik heb nou een mooie stash gratis pots voor mijn main.
maar bedankt.

net even moro down, leo geprobeert ging wel lekker 4 try in een week en nu al op 36 %.

EoTs ging klote dit weekend.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verrassing verrassing, Archi kill en zowaar weer eens twee protector tokens...

<_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:35:

<_<
Wat ik nog vergeten was te vragen. Blijkbaar is Resisted vervloekt. Zou het kunnen dat jullie iets hebben gedaan in ZG of ZA? Hakkar net iets te vaak gekilled? :)

Anways in 2.4 krijg je straks 3 protector tokens...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren guild VR run gedaan en net 5 minuten voor raid start bedachten mijn ouders dat we toch nog even gezellig samengingen eten, dus ik kon helaas niet mee. Ging hij dus voor de 1e keer down zonder mij, en ik was achteraf wel blij dat er niks voor mij dropte, omdat ik toch al redelijk pissed was om deze actie, en als mijn spul dropt had ik het kunnen hebben omdat ik qua DKP wel wat heb opgespaard.

Maargoed, omdat mijn main eigenlijk niet veel meer kan doen behalve dan de dailies, en ik er flauw van ben om steeds te wachten om eindelijk een heroic groepje te krijgen, is mijn hunter de afgelopen dagen van 44 naar 48 gegaan, en heb ik nu een low level pally die ik of gaat tanken of gaat healen, waarbij ik denk dat ik voor een tank ga, omdat mij dit leuker lijkt. Nog enige tips/opmerkingen hierover? Denk dat ik voor mining/herbalism ga, of is Mining/BS better?

[ Voor 3% gewijzigd door Darkasantion op 24-03-2008 11:19 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het om te levelen als hunter met een cat pet je cat geen bite aan te leren, maar alleen claw als melee aanval? Want bite neemt nogal wat focus in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Bite heeft een 10 seconden cooldown dus die focus regenerate je pet wel weer, helemaal met 2/2 beastial discipline.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
@ Exitium: nog eens bedankt voor de boost in Scarlet Monastery _/-\o_

Mijn gnome is nu level 36 en exalted in Stormwind, moesten er geïntresseerden zijn dan doe ik het recept wel eens uit de doeken :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:59:
Is het om te levelen als hunter met een cat pet je cat geen bite aan te leren, maar alleen claw als melee aanval? Want bite neemt nogal wat focus in.
Neem een Boar om te levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Bokkie schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:37:
[...]

Joanna's hoprde guide gebruikt niet altijd een boar hoor ;)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Flapmo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:13:
[...]

Joanna's hoprde guide gebruikt niet altijd een boar hoor ;)
Joanna's guide is achterhaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Productief weekendje, grofweg 50 badges, een epicje of 2, een 22 paladin en 34 priest. Not too shabby, maar nu wel slaap nodig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:16

Snuffel

Vroem!

Ding
Ding
Ding
Ding

En waarschijnlijk nog wel een paar meer, ben de tel dit weekend kwijtgeraakt

Ben nu 49,5, morgen de 50 maar eens aantikken.
ST en Hakkar staan nog op de agenda, BRD natuuurlijk in al zijn grootte
En dan... op naar de 60 en Outlands!

Gaat helemaal goed!

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Kapoen schreef op maandag 24 maart 2008 @ 16:38:
@ Exitium: nog eens bedankt voor de boost in Scarlet Monastery _/-\o_

Mijn gnome is nu level 36 en exalted in Stormwind, moesten er geïntresseerden zijn dan doe ik het recept wel eens uit de doeken :)
Veel cloth ingeleverd soms? Maar mooi dat je 36 bent. Hoop straks, als de server het weer doet, lvl 34 te dingen op m'n pally. Ben er nog niet helemaal uit of ik dan prot ga, of dat op 40 te gaan tot halverwege de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Oei oei, server Turalyon ligt plat... en er wordt wat gepost op het officiele forum op dit moment...
http://forums.wow-europe.....html?forumId=11079&sid=1

Ging net nog eens effe wat levelen, boem, zal gedaan zijn voor vandaag :( En dan nog Turalyon die plat ligt, tis geen serverke met een beperkt aantal spelers :X
Houston, we have a problem....

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Blackminister schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:16:
Oei oei, server Turalyon ligt plat... en er wordt wat gepost op het officiele forum op dit moment...
http://forums.wow-europe.....html?forumId=11079&sid=1

Ging net nog eens effe wat levelen, boem, zal gedaan zijn voor vandaag :( En dan nog Turalyon die plat ligt, tis geen serverke met een beperkt aantal spelers :X
Houston, we have a problem....
We hadden net Illidan gepulled FFS! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Laatst online: 15-05 16:37
Vooral als je dan bepaalde mensen ziet posten dat ze hopen dat er geen rollback komt...of nog erger -> characters die verdwijnen.... wordt nog een spannende nacht |:(

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
junglebeast schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:09:
[...]

Veel cloth ingeleverd soms? Maar mooi dat je 36 bent. Hoop straks, als de server het weer doet, lvl 34 te dingen op m'n pally. Ben er nog niet helemaal uit of ik dan prot ga, of dat op 40 te gaan tot halverwege de 50.
Ik heb eenmaal de wool cloth en eenmaal de silk cloth quest gedaan :) Onder level 55 is die cloth quest sowieso niet repeatable. Ik ben gewoon heel kieskeurig geweest qua quests in feite :) Dankzij die rep boost een paar patchen geleden gaat het heel gemakkelijk.

Morgen kan ik waarschijnlijk een praatje slaan met de spirit resser op Turalyon ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 24-03-2008 23:28 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
You can now transmute 3 green gems of each type to get a random blue gems through the Brilliant Glass
Brilliant Glass
12.5 sec cast 23 hr cooldown

Reagents: Azure Moonstone (3), Blood Garnet (3), Deep Peridot (3), Flame Spessarite (3), Golden Draenite (3), Shadow Draenite (3)

recipe ! The [Brilliant Glass]
Brilliant Glass
"There's something shiny inside...."
<Right Click to Open>
contains the blue gem. The recipe is trainable from the Jewelcrafting trainer @ 350.

ik denk dat wel even een kleine revolutie gaat veroorzaken in de AH waarde van groene en blauwe gems.

Source: http://www.mmo-champion.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Exitium schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:35:

<_<
Het schijnt van de Masterlooter af the hangen, wij hebben meestal die Warlock/Priest token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De noob casters moeten ook op het bruggetje blijven staan en de adds afmaken voor ze bij je kunnen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:38:
[...]

Het schijnt van de Masterlooter af the hangen, wij hebben meestal die Warlock/Priest token.
Het hangt niet af van wie de ML is.
De loot is namelijk al bekend zodra een boss spawned, niet wanneer hij gekilled wordt.

beetje meer info:

http://boards.worldofraids.com/topic-10565-1.html

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
En de tank had geen threath meter >.> Anyway, nu kan ik weer uren zoeken naar mensen die deze instance willen doen en dan een tijd bezig zijn met de trash voor deze boss. danku blizzard. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 24 maart 2008 @ 17:37:
[...]

Hehe hele goeie tip, het toffe van die beesten is dat ze 1. charge hebben, 2. grappige geluiden maken en 3. alles eten wat de pot schaft en neem van mij aan dat is erug handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:06:
[...]

De loot is namelijk al bekend zodra een boss spawned, niet wanneer hij gekilled wordt.

beetje meer info:

Inderdaad. En sowieso, welke master looter? Group loot ftw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zontar schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:32:
You can now transmute 3 green gems of each type to get a random blue gems through the Brilliant Glass
Brilliant Glass

Reagents: Azure Moonstone (3), Blood Garnet (3), Deep Peridot (3), Flame Spessarite (3), Golden Draenite (3), Shadow Draenite (3)

Brilliant Glass
<Right Click to Open>
contains the blue gem. The recipe is trainable from the Jewelcrafting trainer @ 350.

ik denk dat wel even een kleine revolutie gaat veroorzaken in de AH waarde van groene en blauwe gems.

23H cooldown, zodoende duurt het nog zon...........20 weken eer ik al me green gems getransmute heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MysticSnake schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:38:
[...]

Vergeet tijdstip niet en de stand van de maan. Ook moet je van te voren door de juiste classes 10 rondjes om de summoning stone hebben laten lopen terwijl je met je linkerhand een kop koffie leegdrinkt in 1 teug. Maar dat moet dan wel tegelijkertijd zijn met op zijn minst 2 andere personen in de raid maar die mogen dan niet in dezelfde groep zitten als jij en ook niet van dezelfde class zijn

:+ 8)7 _O-

Gisteren middag quickinvite gekregen voor Kara op me hunter, Sunfury bow (eindelijk) en Nightbane chest ^^ happy hunter

En inderdaad Boar pwnz voor levellen, vreet alles (ook magefood) charge stun + gore = Dusdanige thread headstart dat je hem never nooit niet overaggroed als hunter, de perfecte tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Brilliant Glass

Brilliant Glass
<Right Click to Open>

Lol 23h Cool Down, op de PTR was dat nog niet bekent en heb dus alle Green Gems zitten opsparen om door een guildy te laten ombouwen nou dat kan ik dan ook wel weer vergeten.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 00:06:
[...]

beetje meer info:

loot is hetzelfde als in de meeste programmeertalen, er wordt een timestamp gebruikt. Dat heeft blizzard ooit zelf gecomfirmed. Het zal dus iets zijn van Randomize r = new Randomize(time()). hoe het geimplementeerd is verder weet ik niet, maar even zoeken en je komt vanzelf tegen dat het een timestamp is.
ErwienO schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:45:
[...]

Lol 23h Cool Down, op de PTR was dat nog niet bekent en heb dus alle Green Gems zitten opsparen om door een guildy te laten ombouwen nou dat kan ik dan ook wel weer vergeten.
zeker ook nooit op worldofraids ofzo gekeken, daar werd nl hiervoor gewaarschuwd :). Een JC transmute is niet zo erg, aangezien die er volgens mij nog geen heeft.

Ik mis wel een transmute om bv van 2 talasite een solid star te maken, of een nightseye. En van een nightseye + solid star ook weer een talasite(niet dat je dat wil). Hetzelfde moet dan ook gaan gelden voor epic gems.

[ Voor 35% gewijzigd door Kevinp op 25-03-2008 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:59:
[...]

loot is hetzelfde als in de meeste programmeertalen, er wordt een timestamp gebruikt. Dat heeft blizzard ooit zelf gecomfirmed. Het zal dus iets zijn van Randomize r = new Randomize(time()). hoe het geimplementeerd is verder weet ik niet, maar even zoeken en je komt vanzelf tegen dat het een timestamp is.
Mja dan nog is het bijna onmogelijk om dezelfde loot 3 a 4 keer achter elkaar te krijgen en toch gebeurt het maar al te vaak :|
Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:59:
[...]

zeker ook nooit op worldofraids ofzo gekeken, daar werd nl hiervoor gewaarschuwd :). Een JC transmute is niet zo erg, aangezien die er volgens mij nog geen heeft.

Ik mis wel een transmute om bv van 2 talasite een solid star te maken, of een nightseye. En van een nightseye + solid star ook weer een talasite(niet dat je dat wil). Hetzelfde moet dan ook gaan gelden voor epic gems.
Ja ik had goede hoop dat het zonder CD zou worden maar ach we kennen blizz onder tussen wel en hadden we het al aan kunnen zien komen :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 15:23
ErwienO schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:45:
[...]

Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken, of niet : P

Ik was ze zelf ook al aan het bewaren hoor, voor het geval dat. Oh, en omdat ik te weinig fel iron ore heb : P

[ Voor 13% gewijzigd door ImdaMned op 25-03-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen al zijn paaseiren al gevonden? :P

Heb vrijdag maar even een hunter aangemaakt als eventueele pvp fun en vooral voor farm. Hij is nu lvl 39 en heeft herb/skinning. Hunter is echt vet, ik kan non stop questen alleen soms even arrows restocken. Ben nu BM spec met een catje, had eerst een beer (bjarn die rare witte beer) maar tog een keer een catje geprobeerd and i love it.

Daarnaast had ik hier gelezen dat de beste dpsers hier van mages arc spec zijn en vooral arcane blast gebruiken, welke rotatie houden ze dan aan want je burned ja mana erg snel weg.

Solarian nog steeds niet neer, nu willen ze weer opeens lurker weer eerst doen.... gghhmmbb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je als JC blij moet zijn met die cooldown, het betekent dat je nog wat inkomsten overhoud. Als alchemist doe ik iedere dag een transmute van earth naar water en verdien daar ca 15 gold mee. Als er geen cooldown was verdiende ik met deze transmute helemaal niets.
Cooldowns, BOP ingredienten zoals nethers zorgen ervoor dat je als crafter iets kan verdienen met je tradeskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:34:

Daarnaast had ik hier gelezen dat de beste dpsers hier van mages arc spec zijn en vooral arcane blast gebruiken, welke rotatie houden ze dan aan want je burned ja mana erg snel weg.

Solarian nog steeds niet neer, nu willen ze weer opeens lurker weer eerst doen.... gghhmmbb |:(
Fire > Arcane !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:45:
[...]

Joanna's guide is achterhaald :P
wat is nu dan the guide to use? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

voor alliance is Brian Kopp een goede .... aantal keren geupdate etc

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:52:
[...]

Ik gebruik me eigen guide, maar ik heb al 6 horde chars naar 60 geleveled dus dat stuk kan ik dromen, en nu met de extra quests, versnelde exp etc is het helemaal een eitje. gewoon quests volgen en je gaat echt rap zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
questhelper op curse gaming.

gewoon pijltje volgen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:34:
iedereen al zijn paaseiren al gevonden? :P

volgens mij is de arc. rotation

Arcane Blast
Arcane Blast
Fireball / Scorch totdat je 1 sec over hebt op de arcane blast debuff, dan AB Casten, zodat je casting speed wel sneller is maar je geen mana penalty krijgt.
Arcane Blast

Rinse, Repeat. :+

Maar je hebt wel een huge mana pool nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:52:
[...]
guide? waarom? Je hebt nu Quest add ons die thottbot/wowhead in hun questlog inbouwen. Als je een quest start bijv een drop Q. Dan zie je meteen welke ze droppen, wat de drop rate is en waar ze zijn. Ze worden niet verboden want is eigenlijk het zelfde als de sites. Alleen een stuk sneller dus. Ook heb je de optie erbij > show map, als je garthographer hebt. Dan laat hij meteen zien waar op de kaart je moet zijn, hoef je dus niet steeds de cords op te zoeken. Ook als je carthographer multi pack heb laat hij zien waar je Q's kan halen, als je ze opgehaald hebt worden ze een zilver ?teken en word goud waarneer completed. Questen met je ogen dicht zonder te hoeven alt tabben! Alleen staat er niet vermeld welke Q's je moet doen voor bepaalde rep maar je kan niet alles hebben.

Ik heb nu HBQP questlog met Cartographer multi pack. gewoon even lezen op curse bij questlog add ons want er zijn verschillende met die optie. die multi pack moet je even googlen want die staat niet op curse. die multi pack is ook ideaal voor mining herben enzo en laat zien waar kistjes kunnen staan :9
Raz- schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:23:
[...]

volgens mij is de arc. rotation

Arcane Blast
Arcane Blast
Fireball / Scorch totdat je 1 sec over hebt op de arcane blast debuff, dan AB Casten, zodat je casting speed wel sneller is maar je geen mana penalty krijgt.
Arcane Blast

Rinse, Repeat. :+

Maar je hebt wel een huge mana pool nodig.
Ik heb nu 13/14k mana Buffed dus ik weet niet =S Btw als je begint met casten heb je de voordelen/nadelen van de buff/debuff die vervalt tijdens het casten hoe kan het dan dat je wel die cast tijd hebt maar niet de manacost? Weet je dit zeker want voor mij voelt dit als een glitch.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:26:
[...]

Ik heb nu 13/14k mana Buffed dus ik weet niet =S Btw als je begint met casten heb je de voordelen/nadelen van de buff/debuff die vervalt tijdens het casten hoe kan het dan dat je wel die cast tijd hebt maar niet de manacost? Weet je dit zeker want voor mij voelt dit als een glitch.
Omdat je begint met het casten terwijl je de debuff nog hebt, zo rond 2/3e van de cast valt de debuff weg en sluit je de cast af zonder extra costs. Op dat moment word de cost nl. berekend.

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 25-03-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:34:
[...]

Omdat je begint met het casten terwijl je de debuff nog hebt, zo rond 2/3e van de cast valt de debuff weg en sluit je de cast af zonder extra costs. Op dat moment word de cost nl. berekend.
Ok dat word apart bepaald ik dacht dat cast time + mana kost meteen berekend werd waarneer je gaat casten maar het is dus casting time waarneer je begint en mana kost waarneer die klaar is met casten. Hmmm ok luek te weten. en wat vinden jullie van arc/frost spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
ErwienO schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:07:
[...]

Mja dan nog is het bijna onmogelijk om dezelfde loot 3 a 4 keer achter elkaar te krijgen en toch gebeurt het maar al te vaak :|
Als jij een dobbelsteen 500x gooit zal je vast ook wel aantal keer achter elkaar een 6 krijgen, is die dobbelsteen nu ook niet random?

Bij WoW dropt er zoveel dat het kan lijken alsof het niet random is.

En bijna onmogelijk bestaat niet in kansrekenen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Puc van S. op 25-03-2008 10:44 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Zijn er mensen die eind juni naar de WWI:8 in Parijs gaan?
Ik was het iig wel van plan :)

[ Voor 22% gewijzigd door Capa op 25-03-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:44:
[...]
Als jij een dobbelsteen 500x gooit zal je vast ook wel aantal keer achter elkaar een 6 krijgen, is die dobbelsteen nu ook niet random?

Bij WoW dropt er zoveel dat het kan lijken alsof het niet random is.

En bijna onmogelijk bestaat niet in kansrekenen ;)
i hax your rolls muhahaha

inderdaad ga aub niet beginnen met kans berekening.. het is idd random maar de kans dat jij hoger rolt dan 5 andere met een roll van 0-100 is vrij groot je zou eigenlijk gewoon 1/5 moeten doen ik denk dat je het dan minder snel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:43:
[...]

Ok dat word apart bepaald ik dacht dat cast time + mana kost meteen berekend werd waarneer je gaat casten maar het is dus casting time waarneer je begint en mana kost waarneer die klaar is met casten. Hmmm ok luek te weten. en wat vinden jullie van arc/frost spec?
als je Acrane frost specc met icy veins wil doen dan maak je het jezelf erg moeilijk. Wanneer je bv je arcane blast net iets te vroeg afrond krijg je de volledige mana cost en dan gaat je manapool erg hard. Ook is arcane specc eigenlijk alleen voor mages met 2 tier 5(ja zelfs als je al dik in de t6 zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:53:
[...]

als je Acrane frost specc met icy veins wil doen dan maak je het jezelf erg moeilijk. Wanneer je bv je arcane blast net iets te vroeg afrond krijg je de volledige mana cost en dan gaat je manapool erg hard. Ook is arcane specc eigenlijk alleen voor mages met 2 tier 5(ja zelfs als je al dik in de t6 zit).
ja inderdaad dat had ik al gelezen maar viel me op ^^ en ik bedoelde met arc/frost dus iets van 39/0/22 ofzo die frostbolt spam spec met die 150% crit dmg. die schijnt vaak hoger uit te komen dan een deep fire build als je redelijke crit chance hebt of een winter chill kan leechen van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:59:
[...]

ja inderdaad dat had ik al gelezen maar viel me op ^^ en ik bedoelde met arc/frost dus iets van 39/22 ofzo die frostbolt spam spec met die 150% crit dmg. die schijnt vaak hoger uit te komen dan een deep fire build als je redelijke crit chance hebt of een winter chill kan leechen van iemand.
nou jippie, crits van 225% ipv 200%

yay : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 10:59:
[...]

ja inderdaad dat had ik al gelezen maar viel me op ^^ en ik bedoelde met arc/frost dus iets van 39/0/22 ofzo die frostbolt spam spec met die 150% crit dmg. die schijnt vaak hoger uit te komen dan een deep fire build als je redelijke crit chance hebt of een winter chill kan leechen van iemand.
ja, is een van de betere raid speccs, wanneer je een een aantal (>3) mages gebruikt. Een moet er dan deep frost zijn, en de andere deze specc. Maar wanneer je maar 2 mages hebt is dat niet echt nuttig, een heeft namelijk een stuk lagere dps dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:06:
[...]

nou jippie, crits van 225% ipv 200%

yay : /
umh je ziet dit duidelijk en meerdere beweren dat dit de beeste dps spec is en er zit een mage in onze guild met deze spec en out dps'ed regelmatig onze deep fire mage.
Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:07:
[...]
ja, is een van de betere raid speccs, wanneer je een een aantal (>3) mages gebruikt. Een moet er dan deep frost zijn, en de andere deze specc. Maar wanneer je maar 2 mages hebt is dat niet echt nuttig, een heeft namelijk een stuk lagere dps dan de ander.
vind maar eens een gek die deep frost wilt raiden :P we hebben een mage in mijn guild en heeft die arc/frost spec maar geen winters chill die hij kan leechen en out dpsed vaak de hybrid (arc/fire) en de deep fire. maar heeft ook ongeveer 27% crit chance ofzo maar dat is toch standaart als je een beetje gear hebt?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister week Kara ingeweest, deze keer ik als Druid op raid healing en 2x Priest op MT en OT. Dat wilde de andere healers een proberen. Nou het ging opzich niet slecht, alleen beide Priests zijn denk ik iets van 6 of 7 keer dood gegaan, in een run waar normaal eigenlijk niemand meer dood gaat. Of het nu bad luck was, ik weet het niet, maar 2 klappen van trash kan ik niet bijhealen in zo'n korte tijd. Goed, misschien vanavond nog een keer proberen, maar denk dat ik volgende week wel weer gewoon MT + OT doe. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Ik ben zelf Arc/ frost mage (40/0/21)

Heb zelf geen voordeel van winter's chill. Is op bosses niet van toepassing.

Mijn rotation is 3x AB en tweemaal Frostbolt en dan weer 3x AB....meestal krijg ik er bij mobs ook nog wel een Fireblast tussen na de twee Frostbolts en dan nog steeds profiteren van de snelle AB cast.

De eerste AB kost minder mana dan Frostbolt, de 2e AB kost ongeveer hetzelfde als Frostbolt en de derde meer. Uiteindelijk komt het gemiddelde dus overeen met 3 x Frostbolt aan mana verbruik. Dus waarom dan een grotere manapool nodig hebben?

Ik vind het prima werken in raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Kaap schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 06:24:
[...]

23H cooldown, zodoende duurt het nog zon...........20 weken eer ik al me green gems getransmute heb.
Das best balen, ik heb ondertussen op mijn bank account alweer 5 gem bags vol met greens om te transmuten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Realm News

Weekly Maintenance - 26/03

This Wednesday there will be an extended maintenance to apply patch 2.4.0. Please note that all European realms will be offline from 03:00 until 11:00, Paris time (CET).

Thank you for your patience and understanding.
Bron: http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwinus schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:30:
Ik ben zelf Arc/ frost mage (40/0/21)

Heb zelf geen voordeel van winter's chill. Is op bosses niet van toepassing.

Mijn rotation is 3x AB en tweemaal Frostbolt en dan weer 3x AB....meestal krijg ik er bij mobs ook nog wel een Fireblast tussen na de twee Frostbolts en dan nog steeds profiteren van de snelle AB cast.

De eerste AB kost minder mana dan Frostbolt, de 2e AB kost ongeveer hetzelfde als Frostbolt en de derde meer. Uiteindelijk komt het gemiddelde dus overeen met 3 x Frostbolt aan mana verbruik. Dus waarom dan een grotere manapool nodig hebben?

Ik vind het prima werken in raids.
aah, dat bedoelde ik :P welke stat moet ik hiervoor gaan? primair crit of spell dmg?

Btw zitten er nog pre quests voor de nieuwe dailys? (2.4)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kort vraagje, blijven characters in een inactive account altijd bestaan? Ik heb WoW maar een maandje geprobeerd met nu wat diverse lvl11 tot 23 characters (incl BC), maar het is gewoon mijn ding niet. Dus laat nu mn subscription eindigen, als ik over een jaartje ofzo weer eens inlog heb ik dan al mijn characters nog?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:38:
Kort vraagje, blijven characters in een inactive account altijd bestaan? Ik heb WoW maar een maandje geprobeerd met nu wat diverse lvl11 tot 23 characters (incl BC), maar het is gewoon mijn ding niet. Dus laat nu mn subscription eindigen, als ik over een jaartje ofzo weer eens inlog heb ik dan al mijn characters nog?
ja. zelf op WC3 heb ik al 3 jaar niet gespeeld vorige maand weer eens gedaan en mijn account bestond gewoon nog. dit geld ook voor diablo en starcraft, zolang er online servers nog bestaan voor deze spellen zullen de accounts blijven bestaan denk ik. ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn acc is gedeleted door inactive door blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inactieve blijft gewoon bestaan.
Tenminste mijn account is ook 2 jaar niet gebruikt en alle chars bestaan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:42:
[...]

ja. zelf op WC3 heb ik al 3 jaar niet gespeeld vorige maand weer eens gedaan en mijn account bestond gewoon nog. dit geld ook voor diablo en starcraft, zolang er online servers nog bestaan voor deze spellen zullen de accounts blijven bestaan denk ik. ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn acc is gedeleted door inactive door blizzard.
Ken aantal andere MMO's die onder bepaald lvl na X-aantal maanden inactive de characters 'resetten' om die character-namen vrij te geven. Maargoed, hier dus niet, kan ik ze laten staan :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 25-03-2008 11:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Brilliant Glass

Brilliant Glass
<Right Click to Open>

lal, dit zat er wel aan te komen tbh maar voor de zekerheid had ik toch maar wat gems opgepot (20 stacks van elke soort:))
vanavond maar eens wat verkopen aan de vendor dan als dit confirmed blijft..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:48:
[...]

Ken aantal andere MMO's die onder bepaald lvl na X-aantal maanden inactive de characters 'resetten' om die character-namen vrij te geven. Maargoed, hier dus niet, kan ik ze laten staan :P
De policy is 6 maanden, daarna is niks gegarandeerd. Ik weet niet of ze anders je chars weer terug halen ofzo. Je account zelf zal wel blijven bestaan, altijd want anders kan je na 6 maanden je wow verkopen en kan iemand anders, met orginele key er mee spelen. (je account is immers weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Niet dat ik het erg vind (al genoeg te transmuten), maar ik vond het enigzins vreemd dat die Brilliant Glass transmute nu voor JCers is, aangezien alle andere de Meta gem transmutes toch door Alchemy gedaan worden.

-- edit --
Oke, dus niet "alle" transmutes, d'oh. Maar de Meta gems.

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 25-03-2008 12:36 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
OkkE schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:02:
Niet dat ik het erg vind (al genoeg te transmuten), maar ik vond het enigzins vreemd dat die Brilliant Glass transmute nu voor JCers is, aangezien alle andere transmutes toch door Alchemy gedaan worden.
Tailors maken shadowcloth, spellcloth en (primal) mooncloth, enchanters maken large prismatics uit voids en small prismatics uit nexus crystals, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:13:
[...]

Tailors maken shadowcloth, spellcloth en (primal) mooncloth, enchanters maken large prismatics uit voids en small prismatics uit nexus crystals, etc.
...Alchemists maken Skyfire en Earthstorm Diamonds uit green gems.

oh wacht..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Blizzard heeft toch een hart:
In Memoriam: Gary Gygax

Blizzard Entertainment would like to dedicate the patch in memory of Gary Gygax. His work on D&D was an inspiration to us in many ways and helped spark our passion for creating games of our own. As avid D&D players and fellow game developers, we were all saddened by the news of his passing; we feel we’ve lost a true adventuring companion. Thanks for everything and farewell, Gary. You will be missed.
Zal vast wel ergens een NPC staan ter nagedachtenis aan hem, net als die hunter NPC bij Aldor Rise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Capa schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 12:32:
Blizzard heeft toch een hart:

[...]

Zal vast wel ergens een NPC staan ter nagedachtenis aan hem, net als die hunter NPC bij Aldor Rise.
dat wou ik net zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 09:07:
[...]

De kansen zijn toch niet van elkaar afhankelijk. Dat het jammer is is en tweede :+
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.