Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 153 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 53.784 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Kun je ook uitschakelen dat Omen constant omhoog komt als je van zone wisselt enzo? Kreeg 'm gisteren automatisch voor m'n snufferd toen ik BT inging en later ook toen ik in Shatt landde enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 21:15
deadsy33 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:49:
[...]

die flash met bijbehorende sound kan je (thank god) ook uitzetten. Zit ergens in je Omen setup menu. Ik moest er ook even naar zoeken, maar je moet wat vensters uitklappen met het + 'je
ja ik schrok me gisteren een hoedje toen ik opeens een hard geluid hoorde :s bleek het van Omen te wezen. Echt irritant! Gelijk uitgezet. Nieuwe interface van Omen ziet er trouwens wel gelikt uit. dat dan weer wel

@ bovenstaande poster. Je kunt in de opties aangeven dat Omen alleen actief mag zijn als je in een groep zit en als de personen in je groep dichtbij zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Phenomenon1985 op 28-03-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:22

vhal

ಠ_ಠ

Phenomenon1985 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:58:
[...]

ja ik schrok me gisteren een hoedje toen ik opeens een hard geluid hoorde :s bleek het van Omen te wezen. Echt irritant! Gelijk uitgezet. Nieuwe interface van Omen ziet er trouwens wel gelikt uit. dat dan weer wel
In de eerste instantie dacht ik dat het lag aan SCT (scrolling combat text), maar het bleek toch omen te zijn.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik schrok van het geluid, welke nogal hard is. Niet echt fijn met een headset op :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 11:36
Phenomenon1985 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:58:
[...]

@ bovenstaande poster. Je kunt in de opties aangeven dat Omen alleen actief mag zijn als je in een groep zit en als de personen in je groep dichtbij zijn.
Weet je zo waar dan? Ik heb hier toch echt een tijd naar zitten zoeken omdat ik Omen niet zo vaak nodig heb met mijn pet (hij kan toch geen agro houden) maar hij wel tevoorschijn komt.
deadsy33 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:06:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik schrok van het geluid, welke nogal hard is. Niet echt fijn met een headset op :+
Het is nog minder fijn als je je surround aan hebt staan, de bas lekker hoog staat en de wow geluiden zelf op ~20% |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phenomenon1985
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 21:15
Ik las ook dat die nieuwe versie van OMEN zeer goed integreerd met Oraid (?). Wij gebruiken nu nog CTraid, welke volgens mij best verouderd is. Zijn hier mensen die raiden met ORAid or Oraid??

kwam er trouwens gisteren ook achter dat je DMB een venster heeft wat aangeeft als je te dichtbij iemand staat. Erg handig bij b.v. curator of gruul }:O

@ ZeRoDeaD > staat dat niet gewoon in het eerste configschermpje? "Only use Omen when in group" oid?

[ Voor 12% gewijzigd door Phenomenon1985 op 28-03-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Phenomenon1985 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:10:
kwam er trouwens gisteren ook achter dat je DMB een venster heeft wat aangeeft als je te dichtbij iemand staat. Erg handig bij b.v. curator of gruul }:O
Bij interface is sinds kort ook een optie die een indicatie geeft hoe ver iemand van je vandaan is door de naam-balk te faden :P
@ ZeRoDeaD > staat dat niet gewoon in het eerste configschermpje? "Only use Omen when in group" oid?
Ik dacht het niet, ik heb hier best een tijd naar gekeken en kon niets vinden dat daarop leek (de oude versie had volgens mij ook de opties "Display when alone" en "Display when with pet", dit eerste kan ik wel vinden maar dat laatste hebben ze er volgens mij uitgegooid).

[ Voor 39% gewijzigd door Zerotorescue op 28-03-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
OkkE schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:31:
[...]

Die titel is (net als Champoin of the Naruu) nog gewoon te bemachtigen; hij zal hoogstwaarschijnlijk niet meer te halen zijn met WotLK, maar nu dus wel.

[...]
Ik dacht dat deze titels ook na WotLK nog te behalen zijn, maar alleen als je niet hoger dan 70 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-05 23:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik las ook dat die nieuwe versie van OMEN zeer goed integreerd met Oraid (?). Wij gebruiken nu nog CTraid, welke volgens mij best verouderd is. Zijn hier mensen die raiden met ORAid or Oraid??

oRa2 bedoel je denk ik? En ja, dat werkt prima :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 10:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Exitium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 00:38:
[...]

Ehm, volg je niet. :P Jij zegt twee, het is vijf en dat staat nergens in je post. :9

Edit: Of bedoel je dat de twee net onder de vijf stond en dat je de verkeerde toets had? :+
Im bedoelde dat ik hem even snel door Wowhead heb opgezocht die 2% zag staan in een groene(dus goede) post, en niet verder heb gekeken. Iets lager stond dan de 5% die jij noemde, dus daarom zei ik dat :) .
Teunis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:09:
[...]

Al ben ik pas lvl 64 (man outland lvlen valt toch best tegen als voor 3de keer doet, en prot lvlen gaat ook niet bepaalt snel)
zeker met mainland is veel meer afwisselend dan outland, in vergelijken ongeveer 4/5 ~ 1 lvl outland
questen in het zelfde gebied :X

1) 200 moet genoeg zijn. (tenzij dps goed gegeared is KZ+)
2) 490 Defenese , 102.4% avoidance.
tot 102.4%, Block Rating de goedkoopste avoidance, daarna Defense, Dodge enParry.

na 102.4%, 1 Defense Rating geeft 0.05 puur avoidance (dit komt omdat Block % nu ook van roll tabel wordt afgedrukt), waar 1 Dodge = 0.053 en Parry = 0.031, 1 Agi = 0.04 avoidance.
3)
http://maintankadin.failsafedesign.com (waar de vorige antwoorden ook netjes van geleend zijn O-) )

je zult wel merken dat die 102.4% halen nog niet zo simpel is met blauwe gear.
is ook goed om de geplande enchants, gems eerst te theorycraften voor dat je overgaat tot aanschaf
tenzij je wel goud kan missen.
daarvoor gebruik ik: http://www.warcrafter.net/sandbox (helaas missen nog wel de meeste 2.4 items)
als je registreert kun je ook je eigen charter uit wow armory laten halen
Bedankts, zoiets wou ik hebben, kan ik me weer even lekker op een saai uurtje er doorheen lezen :P .

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

HanH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Ik dacht dat deze titels ook na WotLK nog te behalen zijn, maar alleen als je niet hoger dan 70 bent.
Ja dat zou het ook heel goed kunnen zijn, op Wowwiki staat:

"It is most probable that this title will be deactivated after players can level above 70 in the expansion pack Wrath of the Lich King to avoid easy access at higher levels."

Wat ik vertaalde naar "wanneer de mogelijkheid er is boven level 70 te komen, dus met WotLK, worden ze uitgezet", maar het kan ook goed zijn dat wordt bedoelt "alleen wanneer je nog niet boven de 70 bent". :)

Sowieso is het natuurlijk allemaal maar gokken wat er gaat gebeuren. Beide opties zijn redelijk logisch.

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 28-03-2008 11:28 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
OkkE schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:27:
[...]

Ja dat zou het ook heel goed kunnen zijn, op Wowwiki staat:

"It is most probable that this title will be deactivated after players can level above 70 in the expansion pack Wrath of the Lich King to avoid easy access at higher levels."

Wat ik vertaalde naar "wanneer de mogelijkheid er is boven level 70 te komen, dus met WotLK, worden ze uitgezet", maar het kan ook goed zijn dat wordt bedoelt "alleen wanneer je nog niet boven de 70 bent". :)

Sowieso is het natuurlijk allemaal maar gokken wat er gaat gebeuren. Beide opties zijn redelijk logisch.
Eens :) wowwiki blijft natuurlijk ook een indirecte bron :) (ik hoop toch dat het mijn versie is, ben nog geen 70, maar champion of the naaru lijkt me toch wel cool om bij je naam te hebben staan 8) )

dit staat er trouwens op WoWwiki bij Champion of the Naaru (zie het nuance verschil).
According to Eyonix, it will not be available to players beyond level 70 in the new expansion, Wrath of the Lich King, to prevent easy access to the title.

[ Voor 12% gewijzigd door HanH op 28-03-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
HanH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:44:
[...]

Eens :) wowwiki blijft natuurlijk ook een indirecte bron :) (ik hoop toch dat het mijn versie is, ben nog geen 70, maar champion of the naaru lijkt me toch wel cool om bij je naam te hebben staan 8) )
Ja en nee , :P ik heb echt een hekel aan die blauwe bonen,

Dus ik wil die titel echt niet : :(

Champion of the Scryer of zo klinkt nog beter :P

Nee loop maar te zeiken het is een leuke titel ik heb hem ook gebruik hem alleen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05 19:22
Champion of the naaru vind ik persoonlijk een betere titel, maar tja hand of ad'al is wel "meer". Dus loop ik daar nu meer rond.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik hoop dat Blizz meer titels in het spel gaat stoppen, en dan niet alleen voor attunements, maar ook voor andere zaken, al is het maar een farm-quest waarbij je 1000 items moet inleveren. Ik vind de titels gewoon leuk staan, geeft toch weer een beetje extra RP element.

Ik loop nu met Corporal rond, vooral omdat het leuk staat imho. En natuurlijk toch ook (stiekum) wel een beetje om te laten zien dat ik al geruime tijd speel. ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Woensdag Master's Terrace 2x op Normal gedaan met mijn priest: Epic ring, met gem en enchant 90 +healing :)
http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Mortui

Donderdag Master's Terrace 1x op Normal gedaan met mijn mage: Epic gloves, beter dan T4.
http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Salena

De laatste zit bijna 1000dmg unbuffed. Het blijft een grens die ik wil halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-05 10:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:53:
Woensdag Master's Terrace 2x op Normal gedaan met mijn priest: Epic ring, met gem en enchant 90 +healing :)
http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Mortui

Donderdag Master's Terrace 1x op Normal gedaan met mijn mage: Epic gloves, beter dan T4.
http://armory.wow-europe....l?r=Skullcrusher&n=Salena

De laatste zit bijna 1000dmg unbuffed. Het blijft een grens die ik wil halen :)
Leuke gloves, zijn gelijk aan de gloves van Attumen.
En het is zeker leuk om over de +1000dmg unbuffed grens te gaan, heeft toch iets speciaals.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

gisteren maar even voor het eerst naar Sunwel Isle geweest. vind het er erg mooi uitzien, Blizzard heeft zijn best wel weer gedaan. ook met die verschillende fasen, ik vind het wel grappig dat nu een hele server zijn steentje bij kan dragen.
wat ik minder vond was de drukte, het schokte ook behoorlijk trouwens maar goed het is nu nog allemaal nieuw dus iedereen wil even gaan kijken.

helaas was de ZA raid gisteren afgeblazen (of ja helaas ik was moe en ik had eigk weinig zin maar ik upgesigned (:D)) dus ben ik maar even alle daily gaan doen.
ik kan nog niet de Netherwing dailies doen want ik heb nog geen epix flyer :(
normaal doe ik alleen die in Skettis en Oggri'la en dan heb ik geen tijd meer want dan moet ik gaan raiden.
nu dus achter elkaar daily PVP, daily heroic, en toen alle dailies die ik kon vinden inclusief die op het nieuwe eiland. wel even werken want die Nether Residue quest is wel kut omdat de droprate vaag is. maar goed ik kon weer even wat goud naar mijn bank alt sturen. kreeg trouwens een BoJ bij het inleveren van een daily quest...

en wat ook leuk is hoe hard de potions atm gaan, elke appie zit nu op Sunwell Isle te wipen en heeft volgens mij maar weinig zin om herbs te farmen en pots van te maken.
Super Mana Potions á 18G (per 5) - Super Healing Potions á 14G (per 5)
helemaal te gek, met niks doen veel geld verdienen. just the way I like it ;)

wat ik wel vreemd vind is dat er veel meer Adamantite Ore op de AH staan maar wel voor een hogere prijs, á 25G-30G voor een stack.

hoe is de economie verandert bij jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 28-03-2008 12:01 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NoTimeRemains schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:01:
gisteren maar even voor het eerst naar Sunwel Isle geweest. vind het er erg mooi uitzien, Blizzard heeft zijn best wel weer gedaan. ook met die verschillende fasen, ik vind het wel grappig dat nu een hele server zijn steentje bij kan dragen.
wat ik minder vond was de drukte, het schokte ook behoorlijk trouwens maar goed het is nu nog allemaal nieuw dus iedereen wil even gaan kijken.

helaas was de ZA raid gisteren afgeblazen (of ja helaas ik was moe en ik had eigk weinig zin maar ik upgesigned (:D)) dus ben ik maar even alle daily gaan doen.
ik kan nog niet de Netherwing dailies doen want ik heb nog geen epix flyer :(
normaal doe ik alleen die in Skettis en Oggri'la en dan heb ik geen tijd meer want dan moet ik gaan raiden.
nu dus achter elkaar daily PVP, daily heroic, en toen alle dailies die ik kon vinden inclusief die op het nieuwe eiland. wel even werken want die Nether Residue quest is wel kut omdat de droprate vaag is. maar goed ik kon weer even wat goud naar mijn bank alt sturen. kreeg trouwens een BoJ bij het inleveren van een daily quest...

en wat ook leuk is hoe hard de potions atm gaan, elke appie zit nu op Sunwell Isle te wipen en heeft volgens mij maar weinig zin om herbs te farmen en pots van te maken.
Super Mana Potions á 18G (per 5) - Super Healing Potions á 14G (per 5)
helemaal te gek, met niks doen veel geld verdienen. just the way I like it ;)

wat ik wel vreemd vind is dat er veel meer Adamantite Ore op de AH staan maar wel voor een hogere prijs, á 25G-30G voor een stack.

hoe is de economie verandert bij jullie?
hahaha dat nieuwe eiland is echt Gankfest 2008 niet gezond gewoon hele guilds roeien mekaar uit

Verder kwa economie zijn der bij mij op de server op het moment geen eens Pot's te koop zijn allemaal al weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
STV isle werd het al genoemd : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

JC is ook al een goudmijn op het moment. Normaal gaan steady talasites bv voor 9 a 10G per stuk over de toonbank, nu ligt de prijs op het dubbele. Runed living ruby gaat voor zo'n 90G per stuk op het moment. Ben wel benieuwd hoe de JC economie zich gaat ontwikkelen nu. De drop rate van blue quality gems uit mining nodes is aardig opgeschroefd en met dat nieuwe JC recept (maakt blue quality gems van greenies) en alle andere veranderingen (epic gems voor badges enzo) zou het wel eens kunnen zijn dat prijzen van gems aardig gaan kelderen. Maar voorlopig nog maar even profiteren!

Dat nether residue heeft inderdaad een irritante drop rate. Gisteravond alle nethercite en adamantite gemined die ik zag op netherwing ledge, mn bags zaten aan het eind vol en toch heb ik er de hele avond over gedaan om die residues te krijgen. Eergisteren had ik er 8 binnen 5 minuten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:37
Pots koop je ook niet, die farm je. Desnoods koop je de herbs en laat je daar pots van maken.

Rechtstreeks pots kopen is wel het domste wat je kan doen imho. Dat is echt duur.
Ik heb 1 week voor 2.4 mijn best gedaan om pots/flasks/buffs te farmen. Nu kan ik met wat ik in 1 week bij elkaar gefarmed heb zo'n 10 weken vooruit. Heb wel 600g aan lotus's gekocht, maarja. De rest is gewoon te easy.

Tijdens je dailies vind je elke dag genoeg herbs(met mines ook vast wel) om er iets zinvols van te maken. Ik heb elke dag de mats voor de flask wel, maar mis de lotus. Desnoods koop je herbs van je guildbank, en bouw je zo pots. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 08:23
Darkasantion schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:26:
[...]
Bedankts, zoiets wou ik hebben, kan ik me weer even lekker op een saai uurtje er doorheen lezen :P .
np

Enige nadeel van tankadin, is toch wel de gevoeligheid voor spelldmg, en feit dat iedereen verwacht dat je wel even 5 mobs kan tanken met maar 12k (ook dit is blauw gear een behoorlijke uitdaging) maar healing technische is gewoon niet fijn om pala met 5 Npc op hem, te moeten healen (wel afhankelijk of er spell caster tussen zitten).

Maar al met al kan ik niet wachten om lvl 70 worden, i O+ pally

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 11:40

Tao

DPC DE_KOMETEN

Darkasantion schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 23:49:
[...]

2% kans per spell

Ik heb 2 vragen over paladin tanks.

1. Wat is de +dmg die ik moet hebben als tank zijnde? Ik heb gehoord dat er een limiet is waar je niet overheen moet gaan, en dat je ook niet te laag moet zitten ermee
2. Wat moet ik qua stats hebben om effectief Karazhan als MT te kunnen tanken?
3. Enige verdere nuttige tips.
http://www.wowwiki.com/BC...nt_%28paladin%29/Karazhan
Kara entry-set en exit set :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
jarnotjuh schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:17:
Pots koop je ook niet, die farm je. Desnoods koop je de herbs en laat je daar pots van maken.

Rechtstreeks pots kopen is wel het domste wat je kan doen imho. Dat is echt duur.
Ik heb 1 week voor 2.4 mijn best gedaan om pots/flasks/buffs te farmen. Nu kan ik met wat ik in 1 week bij elkaar gefarmed heb zo'n 10 weken vooruit. Heb wel 600g aan lotus's gekocht, maarja. De rest is gewoon te easy.

Tijdens je dailies vind je elke dag genoeg herbs(met mines ook vast wel) om er iets zinvols van te maken. Ik heb elke dag de mats voor de flask wel, maar mis de lotus. Desnoods koop je herbs van je guildbank, en bouw je zo pots. :)
Mja ach ik koop 1x per week voor 200g Pots tis wel zonde maar goed die 200g heb ik die zelfde dag alweer terug verdient met primals

Men neemt 15 primals die op AH staan voor 20g perstuk koopt ze alle 15 en wacht tot iemand nieuwe erop zet voor 35g of soms 40g perstuk dan ga je weer naar AH en zet die 15 primals er weer op voor 30g einde van de dag als je geluk hebt zijn alle 15 weer verkocht en heb je 10x15 g winst :)

Werkt niet altijd , soms wacht ik een dag en zet ze er dan weer op maar winst heb ik altijd

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 28-03-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Mektheb schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:47:
[...]

Mja ach ik koop 1x per week voor 200g Pots tis wel zonde maar goed die 200g heb ik die zelfde dag alweer terug verdient met primals

Men neemt 15 primals die op AH staan voor 20g perstuk koopt ze alle 15 en wacht tot iemand nieuwe erop zet voor 35g of soms 40g perstuk dan ga je weer naar AH en zet die 15 primals er weer op voor 30g einde van de dag als je geluk hebt zijn alle 15 weer verkocht en heb je 10x15 g winst :)

Werkt niet altijd , soms wacht ik een dag en zet ze er dan weer op maar winst heb ik altijd
waarom wacht je tot iemand anders primals erop zet? Als je alle primals hebt opgekocht, kan je zelf toch de nieuwe prijs bepalen? undercutting heb je toch altijd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HanH schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:00:
[...]

waarom wacht je tot iemand anders primals erop zet? Als je alle primals hebt opgekocht, kan je zelf toch de nieuwe prijs bepalen? undercutting heb je toch altijd volgens mij.
ja dat kan inderdaad wel maar als jij iets post als 1e krijg je vaak mensen onder jouw gaan zitten , en als jij onder een ander zit gaan ze vaak op ong zelfde prijs of zelfde prijs als de gene onder de 1e ;)

werkt bij mij nu al maanden goed dus denk wel meer mensen dit foefje kennen

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 28-03-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-05 21:51

Seraphin

Meep?

Wat een bizar irritante combat log is het nu geworden zeg... gisteren uit Kara ff naar shatt gehearthed om m'n healing setje op te halen, begint m'n combat log als een idioot entries te spammen (en ik had toch alles al geprobeerd te filteren dat ik b.v. niet zie dat iemand bandages maakt)..... wat zie ik over het hoofd om dit uit te zetten?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

On_E schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:57:
Mijn addon problemen vallen wel mee in 2.4

Heb Unknown Tag en Unknown Class errors met Pitbull, heb dus een wat oudere versie geinstalleerd en heb het nu alleen nog als ik mijn muis over NPCs/players doe, dat info vakje heeft nog steeds die errors, de andere unitframes gelukkig niet meer.

En verder heb ik geluidsproblemen, mis echt een heleboel geluids-effecten soms, dan hoor ik mijn stuns niet meer enzo.
Had ik ook met Pitbull, heeft te maken met de verandering van de tags in DogTags.

SmartClass bestaat bijvoorbeeld niet meer, moet je veranderen in Class.

Geluid heb ik ook last van, vanavond maar eens verder prutsen met instellingen.
Seraphin schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:35:
Wat een bizar irritante combat log is het nu geworden zeg... gisteren uit Kara ff naar shatt gehearthed om m'n healing setje op te halen, begint m'n combat log als een idioot entries te spammen (en ik had toch alles al geprobeerd te filteren dat ik b.v. niet zie dat iemand bandages maakt)..... wat zie ik over het hoofd om dit uit te zetten?
Bug/probleem met de combat log.

Van MMO Champion ->

Combat Log Spam and performance issues
If you're experiencing framerate issues when zonning, you might want to try this.
How to stop framerate lag due to refiltering when you zone:

Issue: When you zone from an instance to the outside world, the combat log goes through a massive loop, pasting every combat log message in the last 5 minutes.

Why would I want to do this fix?

You have framerate issues when zoning
You have recently been in a combat sessions where there are many combat log events (e.g. raid boss encounters)

Instructions
1. Select the “Everything” tab
2. /script Blizzard_CombatLog_CurrentSettings.settings.showHistory = false

This will prevent all combat log messages from being re-filtered when you zone.

Side-Effects
This will also prevent you from seeing old messages with the “Everything” tab.

How to Undo
If you accidentally set this on the wrong tab, select the broken tab and type:
/script Blizzard_CombatLog_CurrentSettings.settings.showHistory = true

These settings will be saved when you logout.

[ Voor 51% gewijzigd door Neelon op 28-03-2008 13:48 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:58

Bezulba

Formerly known as Eendje

Seraphin schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:35:
hij applied je filter elke keer dat je zoned. Dus dan gaat hij je hele oude combatlog doorfilteren. kan je uitzetten met een command staat wel ergens in dit topic

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

eendje schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 13:57:
[...]

hij applied je filter elke keer dat je zoned. Dus dan gaat hij je hele oude combatlog doorfilteren. kan je uitzetten met een command staat wel ergens in dit topic
Goed mogelijk. :P

/wijst naar boven.

edit:

ah, ook iets gevonden over het geluids probleem.
Hardware sound issue (src)

We have identified this issue with hardware sound. We are working on a fix for a future patch.
There is a workaround, you can use software sound, or if you must use hardware sound then set your sound channels to the minimum.
Do not lower hardware acceleration settings in windows, this will only cause problems with other programs.

[ Voor 40% gewijzigd door Neelon op 28-03-2008 14:04 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256796

Nadat ik is een keer horde wou proberen ( anders levelen etc ). Ben ik maar even snel een undead rogue begonnen en bevalt me zeer goed! Canibalise ziet er gwoon grappig uit en WotF is ook handig ( nog niet getest overigens ).
Nu nog even een BG induiken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-05 18:27
Beste mede wow-ers :*),

Sinds een maand of 3 ben ik Protection gespecced met mijn Paladin.
Nu heb ik alleen een chronisch gebrek aan mana... :( Wat dus na elke groep mobs een mana break inhoud voor mij.

Ik ben ook al een tijdje bezig om de D3 set te verkrijgen maar ik heb absoluut 0% geluk wat dat betreft. :X

Dus als jullie tips hebben hoe ik simpel aan meer mana kan komen? Het liefst zonder defense en hp te verliezen.

Hier een link naar mijn armory profiel (voor de personen die in staat zijn het te bekijken)

http://eu.wowarmory.com/c...ragonblight&n=Dr%C3%A1zan

Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 13:26
Zou zeggen bij grinding gebruik maken van seal of wisdom voor xtra regen... Maakt toch niet uit hoelang het duurt voordat de mobs dood gaan... De klappen dringen toch niet door... in instances misschien vaker seal of blood gebruiken zodat je wat meer healing vangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
UdiBenLudi schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:40:
Zou zeggen bij grinding gebruik maken van seal of wisdom voor xtra regen... Maakt toch niet uit hoelang het duurt voordat de mobs dood gaan... De klappen dringen toch niet door... in instances misschien vaker seal of blood gebruiken zodat je wat meer healing vangt...
Seal of Blood heb ik niet :P heb namelijk een Draenei Pally.... dus die vlieger gaat helaas niet op :( En qua grinding is het nog wel te doen, omdat er dan inderdaad geen tijdsbestek aanzit.

Maar in instances wordt het wel een probleem want mensen hebben vaak haast, of in BM heb je gewoon weinig tijd om te drinken. Plus dat ik het zelf ook erg vervelend vind als de hele party op mij staat te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@RCL87
1) je bent niet uncrusable, pas 78.94 % das nog langeweg naar de 102.4%, zekker als KZ wilt gaan doen is dit een must
2) een pala zonder mana, heeft te weinig Adds opzich genomen.
als er niet waren, dan moet je er maar leven dat je vaak mana drinkt :X

het is helaas niet anders maar pala is vaak mana drinken als te weinig gepulled hebt, en pulle je teveel dan wipe je , dus daar moet je beetje zelfde gaande weg mee leren om te gaan , hoeveel van welke type je aankan zonder te wipen.
en helaas zal op geven moment het bosje dat pulde uitdunnen, en dan gaat eigenlijk je mana het hardst aangezien je nog thread doet terwijl vaak niet meer nodig is, daarbij is een thread monitor zeer handig (indien je mede spelers deze ook hebben).
helaas is dus kwestie van ervaring met betrekking tot de mana issue.

Als zelf een instance tank, dan kijk beetje hoe de healer het doet, als deze beetje gear heeft, kun je makkelijk 5 (wel uit kijken met als daar een aantal caster tussen zitten) NPC tanken, helaas zul je wel een PuG moeten duidelijk maken dat CC niet echt meer nuttig is (met enkele uitzonderingen)

Edit:
Inderdaad het Gebruik van Seal of Wisdom is goede optie. maar vaak gaan de mobs zo snel neer dat niet de moeite loont om deze te Judgen.

Even kleine voorbeeld met 10% mana regain per health. moet de healer alleen al 7.8k healen voordat je Averger shield (780 mana) terug heb qua mana

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 28-03-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
Teunis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:51:
@RCL87
1) je bent niet uncrusable, pas 78.94 % das nog langeweg naar de 102.4%, zekker als KZ wilt gaan doen is dit een must
2) een pala zonder mana, heeft te weinig Adds opzich genomen.
als er niet waren, dan moet je er maar leven dat je vaak mana drinkt :X

het is helaas niet anders maar pala is vaak mana drinken als te weinig gepulled hebt, en pulle je teveel dan wipe je , dus daar moet je beetje zelfde gaande weg mee leren om te gaan , hoeveel van welke type je aankan zonder te wipen.
en helaas zal op geven moment het bosje dat pulde uitdunnen, en dan gaat eigenlijk je mana het hardst aangezien je nog thread doet terwijl vaak niet meer nodig is, daarbij is een thread monitor zeer handig (indien je mede spelers deze ook hebben).
helaas is dus kwestie van ervaring met betrekking tot de mana issue.

Als zelf een instance tank, dan kijk beetje hoe de healer het doet, als deze beetje gear heeft, kun je makkelijk 5 (wel uit kijken met als daar een aantal caster tussen zitten) NPC tanken, helaas zul je wel een PuG moeten duidelijk maken dat CC niet echt meer nuttig is (met enkele uitzonderingen)
1) Ik weet dat ik niet uncrusable ben, daar gaat mijn vraag ook niet over.
2) Als ik tank dan tank ik zoals het hoort, zonder sheep, sap etc.. ik pull groepen variërend van 3 tot 6 mobs, en 9 van de 10x houd ik aggro op alle mobs. Dus ook dit lijkt mij niet het probleem.

Tevens gebruik ik al een hele tijd Omen als threat meter en daar kan ik (eigen mening) aardig goed mee omgaan. Ik zal dus ook niet snel consecration (660 mana) e.d gebruiken als ik al genoeg threat heb.

Wat ik graag wil weten is of er een makkelijk manier is om snel mana erbij te krijgen (dus zonder talloze bazen te moeten killen en hopen op de ene lucky drop).

Ik snap eerlijk gezegd je reactie niet zo goed, want je geeft meer een uitleg over hoe ik moet/kan tanken, terwijl dit niet mijn vraag is.

Maar toch bedankt voor je reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:10
@ RCL87: Het is, naast het vinden van een goedebalans in aantal mobs dat je tanked, ook handig als je een Shadow priest mee neemt in je party. Als ik op mijn shadow priest met een pala tank heroics doe, ben ik de gene die de groep ophoudt omdat ik moet drinken ipv. de tank.

@ Teunis: Thread = draad, Threat = gevaar ;) bovendien lopen je zinnen een beetje vreemd, volgens mij mis ik een paar woorden her en der.

[ Voor 12% gewijzigd door Nivado op 28-03-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teunis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:51:

Even kleine voorbeeld met 10% mana regain per health. moet de healer alleen al 7.8k healen voordat je Averger shield (780 mana) terug heb qua mana
Ach, dat is 1 crit Greater Heal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@RCL87
Oke vraag verkeerd begrepen, maar voor paladin (prot) 4k mana best normaal
ter vergelijk een paladin met BT items zit rond de 6k mana.

enige snelle/zekere manier Bagde of Justice, Rep items, PvP.

als je echt meer mana dan kun je over wegen om +stm uit te wisselen voor +int

@Nivado
Tja daar ben kei in, halve zinnnen, brake spelling. over gramatica het maar niet te hebben :X

[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 28-03-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Hoe gaat bij jullie MgT op heroic? Ik heb hem tot nu toe 2 maal gedaan, beide keren wel succesvol maar wel met een paar maal wipen. Het lastigste vind ik de PVP groep, Kael is daarna een phoenix eitje :P
Ik heb nog niet zo naar de loottable gekeken, maar heb wel al een paar leuke items geloot. Het wordt tijd om alle bags te vervangen door 20 slotters om alle meuk te bewaren. Gisteren nog de 20 slotter geloot van Maggy, maar dat was helaas op m'n shadow priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
@ Nivado: Dat zou inderdaad een goeie oplossing zijn! Helaas is het meestal het geval (bij mij op de server) dat je al blij mag zijn als je überhaupt 5 man kan vinden die de instance willen doen, laat staan afmaken.. :(

@ Teunis: Ik had geen idee dat 4k mana normaal was, ik was eigenlijk in de veronderstelling (mede door meningen van andere met wie ik speel) dat mijn mana pool beschamend laag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 203171 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:13:
Hoe gaat bij jullie MgT op heroic? Ik heb hem tot nu toe 2 maal gedaan, beide keren wel succesvol maar wel met een paar maal wipen. Het lastigste vind ik de PVP groep, Kael is daarna een phoenix eitje :P
Ik heb nog niet zo naar de loottable gekeken, maar heb wel al een paar leuke items geloot. Het wordt tijd om alle bags te vervangen door 20 slotters om alle meuk te bewaren. Gisteren nog de 20 slotter geloot van Maggy, maar dat was helaas op m'n shadow priest :)
Heh ik moet nog de normale doen op me 3 chars. Te veel bezig geweest om elke keer de dailies te doen. Wel flink wat G binnen.

Die 20 slot is zeker leuk, maar er zou best een apart slot moeten komen voor gear. En volgens mij willen ze zo iets als closet_gnome(?) inbouwen in WoW. Zodat je makkelijk van gear kan switchen zonder dat het alle bagspace inneemt.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Laatst online: 28-05 13:26
Voorbeeld van mijn pala Kara/badge geared
http://www.armory-light.com/eu/Doomhammer/Mordwraith/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
RCL87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:17:
@ Nivado: Dat zou inderdaad een goeie oplossing zijn! Helaas is het meestal het geval (bij mij op de server) dat je al blij mag zijn als je überhaupt 5 man kan vinden die de instance willen doen, laat staan afmaken.. :(

@ Teunis: Ik had geen idee dat 4k mana normaal was, ik was eigenlijk in de veronderstelling (mede door meningen van andere met wie ik speel) dat mijn mana pool beschamend laag was.
Vaag, bij ons zijn de tanks namelijk zeer schaars. Bovendien vind ik het als SP zeer fijn om met een pala tank samen te groupen. Ik heb het idee dat de SP en de Pala elkaar nodig hebben. Omdat SP's geen CC hebben, wil een warrior tank vaak liever een mage oid. Pala tanks hebben geen CC nodig en hebben daarom meer aan de mana regen van de SP. Hoe dan ook, ik merk dat Pala tanks meestal erg enthousiast reageren als ik met mijn priest mee wil. En andersom zoek ik meestal een pala tank uit als ik party maak.

4k mana blue geared is prima volgens mij, boven de 5k wil je niet komen om niet teveel sta/avoidence te gimpen.
Teunis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:12:

@Nivado
Tja daar ben kei in, halve zinnnen, brake spelling. over gramatica het maar niet te hebben :X
Dat ken ik maar al te goed :X Ik wilde dan ook niet flamen maar meer een handje helpen (als je dat nog niet zo had begrepen)
junglebeast schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:26:
[...]

Die 20 slot is zeker leuk, maar er zou best een apart slot moeten komen voor gear. En volgens mij willen ze zo iets als closet_gnome(?) inbouwen in WoW. Zodat je makkelijk van gear kan switchen zonder dat het alle bagspace inneemt.
Ik dacht eerst dat je een soort wardrobe/itemrack bedoelde, en dacht dat is er tock al. Maar volgens mij bedoelje NPC, zoals Stable masters, die her en der verspreid staan zodat je daar outfits kan achter laten. Dat klinkt erg goed moet ik zeggen, maar dan moeten ze ok in/naast instances staan, want ik wissel nogal vaak van outfit (warrior tank) Bij shade en Leotheras beijvoorbeeld. Maar ook als ik bij ee bossfight als OT overbodig ben mag ik mijn dps kit aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Nivado op 28-03-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
Dat scheelt inderdaad qua mana niet veel.. mischien moet ik dan maar een paar +stam gems gaan verruilen voor +int.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
Anoniem: 203171 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:13:
Gisteren MsT normal gedaan, bij een groep AoE-mobs dropte gelijk een blue rare design van ~400g en een RL maat van mij won hem, zoals altijd :'( . Volgende AoE-pack dropte de blue 20 slot bag en die won die ook nog eens :( Om de een of andere reden wint die kerel altijd alle leuke blues :'( Anyway, normal MsT vind ik mett SSC/TK-gear nog niet eens zo makkelijk, ik ben bang dat het nog even gaat duren tot ik over ga op heroic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
ZeRoDeaD schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:33:
[...]

Gisteren MsT normal gedaan, bij een groep AoE-mobs dropte gelijk een blue rare design van ~400g en een RL maat van mij won hem, zoals altijd :'( . Volgende AoE-pack dropte de blue 20 slot bag en die won die ook nog eens :( Om de een of andere reden wint die kerel altijd alle leuke blues :'( Anyway, normal MsT vind ik mett SSC/TK-gear nog niet eens zo makkelijk, ik ben bang dat het nog even gaat duren tot ik over ga op heroic...
In mijn guild zijn er genoeg mensen die met een paar (1-3) t5 items gewoon de heroic gedaan hebben, zonder al te veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
@ Nivado: Bij mij op de server (Dragonblight) zijn er tanks te over, regelmatig dat ik in de lfg een groep zie waarin 2 tanks zitten, maar door gebrek aan mensen er gewoon 1 als 'dps' mee gaat.

Helaas gaat dit voor mij niet door omdat ik nog geen spreekwoordelijke deuk in een pakje boter kan slaan met mijn spelldamage zwaard :D

Edit: Wellicht dat ik gewoon op de verkeerde tijden speel natuurlijk, meestal log ik rond een uur of 7 á half 8 in. Mischien dat er overdag wel vraag naar tanks is :?

[ Voor 20% gewijzigd door Pyrs op 28-03-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
MsT ook gisteren gedaan op mijn holy priest, pff das behoorlijk pittige instance (paar epic craftable)

Na 3 tank (DC, Ziek, zonder reden leaven) hebben maar om 23:00 naar dikken 3h maar opgegeven bij 3de baas (normaal)
deze instance is echt geen verlijking met die in de outland. ik hoop ook dat gaan nerfen want zonder KZ items is deze volgens mijn niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

ZeRoDeaD schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:33:
Anyway, normal MsT vind ik mett SSC/TK-gear nog niet eens zo makkelijk, ik ben bang dat het nog even gaat duren tot ik over ga op heroic...
Ik vond 'm op normal eigenlijk best goed te doen, of iedergeval stukken makkelijker als ik had verwacht. Wel te vergelijken met Outland dungeons op heroic eigenlijk.

Misschien dat het ook veel met de group setup temaken had, maar ik kan me niet voorstellen dat je in SSC/TK gear veel problemen met normal hebt, wij deden 'm in half tot full Kara/BoJ gear (wel guild run ofc).

-- edit --

Overgens denk ik dat de heroic wel stukken lastiger zal zijn. Waar wil ik toch wel eens proberen, met onze MT en top 3 dpsers maken we best een kans lijkt me.

[ Voor 23% gewijzigd door OkkE op 28-03-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt gewoon CC nodig en redelijke gear, zeker op normal. De mobs en bazen slaan niet hard op normal. Maar bij de 3e baas ben je als holy priest (of andere healer) toch niet blij als je maar 1 CC hebt en je wordt gezergd door de 3 andere adds en misschien de baas.
Met m'n mage wil ik toch wel heel graag heroic proberen. Ik krijg altijd 2 mobs aangewezen, 1 sheep en 1 om te kiten+doodmaken :) frost is leuk!

PS: Ik hoorde dat heroic relatief makkelijk is als je 2 DPS, een Tank en 2 Healers meeneemt i.p.v. de normale setup, door de vele groupdamage die je krijgt.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 28-03-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
@RLC87

Ik zou geen stam in ruilen voor int, maar je moet eens opzoek gaan naar pally gear :) Je hebt aardig wat warrior gear (+strenght). Check mijn armory profiel even, zit ongeveer op zelfde level qua gear als jou.

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Nivado schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:07:
@ RCL87: Het is, naast het vinden van een goedebalans in aantal mobs dat je tanked, ook handig als je een Shadow priest mee neemt in je party. Als ik op mijn shadow priest met een pala tank heroics doe, ben ik de gene die de groep ophoudt omdat ik moet drinken ipv. de tank.
Veel +spell (shadow) damage en de veranderingen in 2.4 voor mana regen hebben er naar mijn idee voor gezorgd dat ik met mijn spreist nog maar nauwelijks hoef te drinken of in ieder geval stukken minder dan voorheen. Ook fijn dat ondanks de 2.4 mana wijziging mijn battery taak nog steeds gewenst is en niet compleet overbodig geworden is, waar ik een beetje voor vreesde.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Dan wil nog kleine disscussie starten over tankadin (http://www.wowhead.com/?talent=sZVhxIx0zMgqtV0x)
is vrij logische build (zeker tot je meer Defense Rateing hebt dan nodig)

Nu heb je dan nog 5 Talant over. Met de logische keuze tussen:
Reckoning
Spell Warding
Blessing of Kings
Pursuit of Justice
Improved Judgement

als zelf zou kiezen: 3 in Reckoning, 2 Improved Judgement.
wat ik me af vraag of BoK die 1 talent wel waard is (Doe voornamelijk 5mans)
zeker als SW, PoJ ook zeer goede talents zijn

dus is nuttig om voor BoK, SW of PoJ te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
@weakling, wil je mij eens uitleggen waarom dat een spriest gezien wordt als een mana batt. ? Ik heb het wel eens vaker voorbij zien komen maar geen idee op wat voor manier een spriest mana regen geeft aan party members :)

@teunis, 1 in blessing of kings (goede party buff) 2 in improved judgement (vaker judgen is meer aggro) en dan heb je er nog 2 over. Wat je zou kunnen doen is 1 in reckoning en 1 in vindication, of 2 in vindication. 5 of 10% decrease in attribute's kan het goed doen bij je party.

[ Voor 39% gewijzigd door toost op 28-03-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
toost schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:16:
@weakling, wil je mij eens uitleggen waarom dat een spriest gezien wordt als een mana batt. ? Ik heb het wel eens vaker voorbij zien komen maar geen idee op wat voor manier een spriest mana regen geeft aan party members :)
Vampiric touch en bij pala's die dmg pakken ook vampiric embrace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Ff een klein vraagje... :)

Ik gebruik scrolling combat text (de 2.4 geupdate versie ja ;) ) als addon, maar ik krijg het niet voor elkaar de daadwerkelijke combat text van de mob/npc af te halen en het gewoon in m'n beeld te laten scrollen.

ik bedoel, dat als ik een mob sta te dps'en en ik draai alleen m'n camera, dan zie ik dus niet welke damage ik doe, want dan moet ik echt op de mob gericht staan met m'n camera :|

Iemand een idee hierover, of iemand met het zelfde probleem :?

Ik heb gister tot laat in de nacht geprobeerd het voor elkaar te krijgen, maar het lukt me niet.. :X

verder gaat alles lekker, sinds ik op m'n rogue gererolled ben. :)

gister druk bezig met de daily's en een rondje MH geprobeerd, maar dat ging echt voor geen meter. :X

De mobs wel, maar zodra er ook maar een beetje meer npc'sd gingen meevechten dropte m'n FPS naar 2 of 1.
Daarna kreeg ik constant een disconnect, dus zijn we na 3 pogingen (met constant 3-4 mensen offline die hetzelfde probleem hadden) maar kara gaan doen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

Weakling schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:10:
[...]

Veel +spell (shadow) damage en de veranderingen in 2.4 voor mana regen hebben er naar mijn idee voor gezorgd dat ik met mijn spreist nog maar nauwelijks hoef te drinken of in ieder geval stukken minder dan voorheen. Ook fijn dat ondanks de 2.4 mana wijziging mijn battery taak nog steeds gewenst is en niet compleet overbodig geworden is, waar ik een beetje voor vreesde.
Geef mij jou maar in een group dan met raids. Want hunters hebben kenbaar minder:
Patch leaves hunters low on mana

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
@ Toost: Ik zie dat jij 2 delen van de Righteous set hebt, daar heb ik ook een hele poos achter aangezeten, maar helaas geen geluk in gehad. Ben wel bang dat ik er toch alsnog achteraan moet gaan om ze toch te krijgen, aangezien ik eigenlijk geen stamina wil verliezen.. :?

Maar wel erg handig dat ik zie wat voor ringen jij hebt :D Want met die 2 zou ik al een heel eind komen! Dus daar ga ik zeker achteraan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
Exitium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:17:
[...]

Vampiric touch en bij pala's die dmg pakken ook vampiric embrace.
nice ja :) thnx

Bij mij gaat er vaker een spriest mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

@teunis, 1 in blessing of kings (goede party buff) 2 in improved judgement (vaker judgen is meer aggro) en dan heb je er nog 2 over. Wat je zou kunnen doen is 1 in reckoning en 1 in vindication, of 2 in vindication. 5 of 10% decrease in attribute's kan het goed doen bij je party.
Vampiric touch= percentage van de shadowdamage die een sp doet terug als mana voor alle partymembers

edit: lekker traag was ik weer :P In ieder geval is mijn ervaring dat VE zeker bij beginnende tanks met een wat lagere tps een agro magneet maakt van de shadow priest. Ik zou dat zeker niet doen bij een beginnende pally tank, VT daarentegen O+

Verder weet ik geen lor van pallies dus moet een nader die tweede vraag maar oppaken. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 28-03-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
RCL87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:42:
@ Nivado: Bij mij op de server (Dragonblight) zijn er tanks te over, regelmatig dat ik in de lfg een groep zie waarin 2 tanks zitten, maar door gebrek aan mensen er gewoon 1 als 'dps' mee gaat.
Zit jij wel op dezelfde Dragonblight als ik? De guild waar ik in zit heeft een chronisch tekort aan actieve tanks. Het komt namelijk vaak voor dat er geen tanks zijn in de guild om ook maar 1 heroic te doen.

Als we dan puggen dan duurt het vaak een eeuwigheid voordat we een tank hebben gevonden.

Ook voor raids komen vaak tanks tekort die daardoor afgeblazen moeten worden.

Over paladin tanks kan ik niet veel zeggen. Heb wel een Paladin (Retribution) en een Warrior (Protection) maar het is toch andere koek.

Wat jezelf ook wel zegt is het feit dat je niet teveel stamina moet inruilen voor intellect, binnen 2 klappen dood zijn lijkt mij ook niet wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-05 16:17
RCL87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:03:
[...]

1) Ik weet dat ik niet uncrusable ben, daar gaat mijn vraag ook niet over.
2) Als ik tank dan tank ik zoals het hoort, zonder sheep, sap etc.. ik pull groepen variërend van 3 tot 6 mobs, en 9 van de 10x houd ik aggro op alle mobs. Dus ook dit lijkt mij niet het probleem.

Tevens gebruik ik al een hele tijd Omen als threat meter en daar kan ik (eigen mening) aardig goed mee omgaan. Ik zal dus ook niet snel consecration (660 mana) e.d gebruiken als ik al genoeg threat heb.

Wat ik graag wil weten is of er een makkelijk manier is om snel mana erbij te krijgen (dus zonder talloze bazen te moeten killen en hopen op de ene lucky drop).

Ik snap eerlijk gezegd je reactie niet zo goed, want je geeft meer een uitleg over hoe ik moet/kan tanken, terwijl dit niet mijn vraag is.

Maar toch bedankt voor je reactie ;)
2x shadow prieste die draine laaten doen > daar profiteer jij weer omdat je er mana van krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
@ Stylisimo: Hehe wat ik eerder al aangaf is dat ik denk dat het aan de tijd ligt waarop ik speel (rond 7 uur s'avonds), over het algemeen zijn er dan tanks genoeg, of ze dan ook goed zijn weet ik natuurlijk niet.

Ik heb in ieder geval al bij meerdere guilds geinformeerd voor een plekje, maar krijg alleen maar te horen: We willen je wel hebben, maar dan moet je wel respeccen want we hebben geen tanks nodig.

Edit: Ik doe ook (nog) geen heroics, dus hoe het daarmee zit weet ik ook niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Pyrs op 28-03-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Vampiric Touch Rank 3
425 Mana 30 yd range
1.5 sec cast
Causes 650 Shadow damage over 15 sec to your target and causes all party members to gain mana equal to 5% of any Shadow spell damage you deal.
Daarnaast doen we ook zeer aardige DPS, al zal het niet snel in de buurt komen van de pure DPS'ers, zeker niet omdat we een debuff op de mob plaatsen waardoor deze 5% extra magic damage pakt.

Daarnaast schalen we best slecht met +damage gear, maar ik heb het gevoel dat ik m'n rol wel naar behoren vervul.

Ennuh, gisteren Hammer of Judgement ontvangen ter vervanging van mijn Gladiator's Gavel, nu alleen weer veel knaken uitgeven aan SoulFrost.

En ik ben wat verder gaan graven in de nieuwe badge rewards, maar die caster robes en boots (die met spell-hit, crit is blah voor een Shadow Priest) zijn beter dan ik dacht. Maar eens badges gaan hoarden op m'n SP main.
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:24:
[...]

Vampiric touch= percentage van de shadowdamage die een sp doet terug als mana voor alle partymembers

edit: lekker traag was ik weer :P In ieder geval is mijn ervaring dat VE zeker bij beginnende tanks met een wat lagere tps een agro magneet maakt van de shadow priest. Ik zou dat zeker niet doen bij een beginnende pally tank, VT daarentegen O+

Verder weet ik geen lor van pallies dus moet een nader die tweede vraag maar oppaken. ;)
Vampiric Embrace gebruik ik alleen bij zeer specifieke gevechten (Netherspite, Lurker Below, A'lar bijvoorbeeld) waarbij ik 100% zeker weer dat zolang de tank leeft ik geen aggro kan pakken. In mijn opinie is die abilitie een doodswens, je genereert er zo afgrijselijk veel aggro mee als deze abilitie healt. Nu is een Shadow Priest al behoorlijk touchy met aggro, dus die extra dingen kan ik er echt niet bij gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Neelon op 28-03-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
RCL87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:28:
@ Stylisimo: Hehe wat ik eerder al aangaf is dat ik denk dat het aan de tijd ligt waarop ik speel (rond 7 uur s'avonds), over het algemeen zijn er dan tanks genoeg, of ze dan ook goed zijn weet ik natuurlijk niet.

Ik heb in ieder geval al bij meerdere guilds geinformeerd voor een plekje, maar krijg alleen maar te horen: We willen je wel hebben, maar dan moet je wel respeccen want we hebben geen tanks nodig.

Edit: Ik doe ook (nog) geen heroics, dus hoe het daarmee zit weet ik ook niet.
Ik speel ook rond 7 tot uurtje of 12. Wel af en toe AFK, zit namelijk wel een vrouwtje thuis :)

In onze guild zitten wel een stuk of 12 tanks maar er zijn er maar 2 tot 3 echt actief. Waarvan 1 pas laat in de avond online komt. (trouwens ook onze enige paladin tank)

Zal je wel toevoegen aan mijn friendlist. Misschien wil je wel eens een heroic proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:54:
Je hebt gewoon CC nodig en redelijke gear, zeker op normal. De mobs en bazen slaan niet hard op normal. Maar bij de 3e baas ben je als holy priest (of andere healer) toch niet blij als je maar 1 CC hebt en je wordt gezergd door de 3 andere adds en misschien de baas.
Met m'n mage wil ik toch wel heel graag heroic proberen. Ik krijg altijd 2 mobs aangewezen, 1 sheep en 1 om te kiten+doodmaken :) frost is leuk!

PS: Ik hoorde dat heroic relatief makkelijk is als je 2 DPS, een Tank en 2 Healers meeneemt i.p.v. de normale setup, door de vele groupdamage die je krijgt.
Beide malen heroic gedaan met een boomkin als offhealer, maar denk dat het met een beetje beter weten wat je moet doen primal zonder kan. Als CC hadden we alleen een rogue. De grootste problemen als healer heb ik nu vooral omdat de DPS gewoon niet goed oplet. Vaak blijft er bij een pull een caster staan die niet getankt wordt en vervolgens lekker de healer (moi) staat te frostbolten of imolaten.
In eerste instantie dacht ik dat MgT lastig healen was voor een holy pala vanwege de group damage, maar voorlopig hebben m'n bubble en m'n stun me a erg vaak gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrs
Stylisimo schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:40:
[...]

Ik speel ook rond 7 tot uurtje of 12. Wel af en toe AFK, zit namelijk wel een vrouwtje thuis :)

In onze guild zitten wel een stuk of 12 tanks maar er zijn er maar 2 tot 3 echt actief. Waarvan 1 pas laat in de avond online komt. (trouwens ook onze enige paladin tank)

Zal je wel toevoegen aan mijn friendlist. Misschien wil je wel eens een heroic proberen :)
Wil binnekort inderdaad graag een keer een heroic proberen, ik zal jou ook toevoegen ;)

Voor het geval je hem nog niet gezien had, me Pala heet Drázan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Neelon. Shadow priests schalen niet goed met damage gear, maar tot T6 content doen shadowpriests erg goed mee met de DPS en zullen ze vaak erg hoog in de DPS lijst staan. Als ik op m'n shadowpriest een instance doe zal ik in de meeste gevallen wel VE gebruiken, ik gebruik SOD in mijn DPS cyclus en wil de healers hier niet mee belasten. Als ik hierdoor teveel agro trek ververs ik de VE niet, maar mede omdat je in de meeste gevechten niet constant kan DPS'en is dit niet vaak nodig. Ik heb overigens geen punten in imporved VE, scheelt weer een stukje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Laatst online: 25-02-2024
Weet er trouwens iemand waar je het pattern van de geüpgrade Engineering Goggles [Surestrike Goggles v3.0] kan halen?
Is dat Sunwell, MaT of badges of... iets anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Anoniem: 203171 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:04:
@Neelon. Shadow priests schalen niet goed met damage gear, maar tot T6 content doen shadowpriests erg goed mee met de DPS en zullen ze vaak erg hoog in de DPS lijst staan. Als ik op m'n shadowpriest een instance doe zal ik in de meeste gevallen wel VE gebruiken, ik gebruik SOD in mijn DPS cyclus en wil de healers hier niet mee belasten. Als ik hierdoor teveel agro trek ververs ik de VE niet, maar mede omdat je in de meeste gevechten niet constant kan DPS'en is dit niet vaak nodig. Ik heb overigens geen punten in imporved VE, scheelt weer een stukje :)
Onze DPS is ook best lekker, maar wat ik bedoel is het volgende.

Ik moet met mijn Shadow Priest ongeveer (gokje) 1300 bonus damage hebben om op hetzelfde DPS niveau uit te komen als mijn (niet raid specced) Frost Mage, en die zit unbuffed net op 1000 bonus damage.
Evil_Kroki schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:16:
Weet er trouwens iemand waar je het pattern van de geüpgrade Engineering Goggles [Surestrike Goggles v3.0] kan halen?
Dropped van (gok ik) trash in Sunwell Plateau, dropped in SWP iig. Is voor veel mensen wat aan de lastige kant om te bereiken dus. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Neelon op 28-03-2008 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Shadowpriests scalen het allerslechtst met de T6 gear. Daar waar hunters, mages en rogues op een gegeven moment een vlucht in dps nemen richting en dik over de 2k dps (zelfs mijn enhancement shaman gaat over de 2k bij ROS), blijven shadowpriests hangen. In SSC en TK verwacht je juist locks en hunters bovenaan. Een guild waar de shadowpriests de damage lijsten toppen op bossfights moet zijn andere klassen eens een schop geven. Maar het mana batterijtje is wel heel erg fijn bij mages die nog geen T6 hebben en voor dik overhealende shamans zoals ikzelf.

Verder zie ik dat veel spriestst te bang zijn om VE te gebruiken. Nu snap ik dat ook wel (mijn sp alt met 1150 shadowdamage doet zo 1k tps met VE op). Maar die healing helpt echt, dus experimenteer daar eens mee (aangooien halverwege het gevecht oid).

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mdmeijer schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:25:
Shadowpriests scalen het allerslechtst met de T6 gear. Daar waar hunters, mages en rogues op een gegeven moment een vlucht in dps nemen richting en dik over de 2k dps (zelfs mijn enhancement shaman gaat over de 2k bij ROS), blijven shadowpriests hangen. In SSC en TK verwacht je juist locks en hunters bovenaan. Een guild waar de shadowpriests de damage lijsten toppen op bossfights moet zijn andere klassen eens een schop geven. Maar het mana batterijtje is wel heel erg fijn bij mages die nog geen T6 hebben en voor dik overhealende shamans zoals ikzelf.

Verder zie ik dat veel spriestst te bang zijn om VE te gebruiken. Nu snap ik dat ook wel (mijn sp alt met 1150 shadowdamage doet zo 1k tps met VE op). Maar die healing helpt echt, dus experimenteer daar eens mee (aangooien halverwege het gevecht oid).
behalve op bloodboil zonder threatmeter ;) Was echt een grote uitdaging gister :D maar erg leuk om te doen ook, zelfs wanneer ik niet tankte gewoon ff een blooidboil meepakken, lekker voor je rage en scheelt weer healing in de groepen die al een dooie SP hadden ;)

Mana battery + debuffs > extra mage op de meeste lange gevechten :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

William/Ax3 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 16:18:
[...]

Geef mij jou maar in een group dan met raids. Want hunters hebben kenbaar minder:
Patch leaves hunters low on mana
iets wat ik kan beamen... :|
Er zit toch iets duidelijk mis met de mana consumptie van de hunters..zelfs AotV werkt niet meer zoals het pre 2.4 werkte. Ik ga simpelweg OOM met een auto-steady rotatie tijdens een bossfight, ongeacht of ik een felmana pot, mana pot, dark runes en god mag weten welke mana pots/regen middelen er nog meer zijn icm AotV...

Pre 2.4 had ik gewoon weinig problemen met mijn mana pool..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Meer mensen hier wel is het probleem dat als je een partymember target met aguf dat ie em soms niet pakt zeg maar. Ja ziet em wel als je target, maar de heals landen op jezelf..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Laatst online: 30-05 11:40

Tao

DPC DE_KOMETEN

RCL87 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:27:
Beste mede wow-ers :*),

Sinds een maand of 3 ben ik Protection gespecced met mijn Paladin.
Nu heb ik alleen een chronisch gebrek aan mana... :( Wat dus na elke groep mobs een mana break inhoud voor mij.
Ik ben ook al een tijdje bezig om de D3 set te verkrijgen maar ik heb absoluut 0% geluk wat dat betreft. :X
Dus als jullie tips hebben hoe ik simpel aan meer mana kan komen? Het liefst zonder defense en hp te verliezen.
Hier een link naar mijn armory profiel (voor de personen die in staat zijn het te bekijken)
http://eu.wowarmory.com/c...ragonblight&n=Dr%C3%A1zan
Thanks in advance!
Ik heb hetzelfde probleem :) (Meetyourdoom op Stormrage; heb met BoK ongeveer 4100 mana).
Kijkende naar jouw specs zou je denk ik wat strength in moeten leveren voor int. Dus kijken naar items ... of the Sorcerer of zoiets. Dat levert je al snel meer mana op.

En over je skillpoints -> lees eens wat op maintankadin.com
BoK is echt een must voor bosses; theorycraft geeft daar het meeste zwaarte aan.
Over reckoning is al eerder opgemerkt dat het je bijna niks oplevert op lvl 70. Hoe beter je gear, hoe minder je damage krijgt, hoe minder reckoning proct, etc. etc. (Zie eerder wat Ryack hierover opmerkte.)
Het is eigenlijk meer een dps keuze, waarbij je dan ook een dps wapen moet hebben. Meer threat genereren door reckoning gebeurt dus niet zoveel meer. Daarnaast genereer je genoeg threat MITS je dus mana hebt :P
Ik merk dat ik snel oom zou kunnen gaan, en dan het risico loop dat ik niet bovenaan de aggrolist sta. Ook ik wil dus wat meer mana scoren.
Anderzijds merk ik dat mensen niet altijd zo nauw kijken naar aggro; ze vinden het dan gek dat (bij verschil in gear) de MT geen aggro kan houden...

Edit: ik heb met guildies BM getankt. Ging prima. Trucje om snel mana te drinken (met manapool van 4100) is potions drinken waarbij je max 7200 mana binnen krijgt. Het is overkill natuurlijk, maar per seconde drink je verhoudingsgewijs sneller. Heeft mij in BM gered.

[ Voor 6% gewijzigd door Tao op 29-03-2008 14:58 ]

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255659

Hallo :P

Ik ben nieuw hier op het tweakers forum,Mijn is Martin,26 jaar,gamer al sinds erg jong in hart en nieren.Kijk al jaren op de website enzo :9 Maar ben een ook WoWer heb een level 70 warlock human,op de server Emerald Dream (EU) heb al 3/5 van T5 al in m'n bezit en andere leuke gear en items :*)

Wij zijn al erg ver met raiden,aangezien 2.4 is gelanceerd hebben we in MH de eerste baas al down,ik zelf speel WoW al vanaf het begin,speelde daarvoor ook alle andere Blizzard games,ja ben echt een grote fan van hun werk _/-\o_

En ik ga als 1 van de gelukkige naar het World Wide Inventaional Event van Blizzard in Parijs! 8)

Mochten er vragen zijn laat het me weten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 255659 op 29-03-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Welkom hier, post vooral je ervaringen wat je allemaal mee maakt. Veel mensen vinden het leuk om dit te lezen, including me :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:36

OMX2000

By any means necessary...

Is het nu met 2.4.0 nog nodig om alle spells die eenmaal gekocht hebt bij respeccen opnieuw te kopen?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
OMX2000 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 19:19:
Is het nu met 2.4.0 nog nodig om alle spells die eenmaal gekocht hebt bij respeccen opnieuw te kopen?
Nee die hou je nu gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
Vandaag een klein gelukje gehad op het AH (Alliance kant op Turalyon): een serie netherweave bags (16 slots) op de kop getikt aan 50s per stuk :) Ik was heel blij dat ik eindelijk van die 10 slot bags af was (level 43 rogue, enige char op deze realm). Als verkoper raak ik niks kwijt op dit AH omdat men ferm undercut, maar als koper doe je soms wel eens een voordeel ;)

Een newbie rogue vraagje: mijn lockpicking zit op 168 nu en ik heb de indruk dat het niet meer vooruit gaat. Ik weet dat de toren in westfall een kist bevat die tot 175 kan geopend worden, maar gisteren stond ik daar een kwartier te klikken voor slechts 1 puntje 8)7 Hetzelfde verhaal met de lockboxen, ik vind er een hoop die groen zijn, maar toch krijg ik niks van punten. Zijn er nog andere mogelijkheden om mijn lockpicking tot 175 (vanaf dan kan ik een hogere kwaliteit aan boxen openen)te krijgen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Neelon schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:17:
[...]

Onze DPS is ook best lekker, maar wat ik bedoel is het volgende.

Ik moet met mijn Shadow Priest ongeveer (gokje) 1300 bonus damage hebben om op hetzelfde DPS niveau uit te komen als mijn (niet raid specced) Frost Mage, en die zit unbuffed net op 1000 bonus damage.
Die vergelijking is een beetje scheef, want een mage zal bijv. ook crit moeten nemen om zn dps te increasen.
Het probleem met shadow priests is dat ze 1.) snel hitcapped zijn door 10% van de talent, dit lijkt goed, maar is eigenlijk gewoon brak, omdat je dan goed je best moet om niet hitcapped te raken met je gear, fijner zou zijn om gewoon minder hit van talents te hebben, een betere coefficient op iig mindflay, en op dezelfde manier scalen als mages/locks en 2.) ze totaal niet scalen met crit.

1% crit extra is voor een mage gewoon 1% meer dmg (naja, crit + 1 / crit % meer), voor een shadowpriest is 1% crit maar 0.1% extra damage.** Ietsie meer als je 4xT6 hebt. Zodra je je spelldmg dus gemaxed hebt, en genoeg int/spi hebt om niet oom te gaan, dan ben je eigenlijk wel klaar, en is het belachelijk moeilijk om nog echt goed te groeien in dmg.

Op mijn shadowpriest heb ik maandenlang de meters getopped, totdat een rogue in de buurt kwam. Ik speel nu mage, en zit met gelijke gear gelijke damage te doen, maar ga binnenkort gewoon dik meer damage doen. Temeer natuurlijk omdat ik kan aoe'en. :) 3-4K dps op MH trash is humor.

(** Alleen SW:D en MB critten, en dat is give or take 20% van je dmg. Je crit modifier is 1.5, t.o.v. 2.0 of 2.1 of zelfs 2.5 van een mage.)

[ Voor 4% gewijzigd door Grijze Vos op 29-03-2008 23:27 ]

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

Iemand trouwens hier met een 3870x2 en wow doet? Is de crossfire performence nog beetje normaal?

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

Even een addon vraagje, ik had dogtag problemen met Pitbull sinds 2.4, en ik heb ze bijna allemaal weer goed gekregen.

Krijg nu alleen nog een Syntax Error te zien op de plek waar de guildnaam zou moeten staan, als ik met mijn muis over een target ga.

Afbeeldingslocatie: http://xs225.xs.to/xs225/08130/wowscrnshot_033008_125334383.jpg.xs.jpg

(Bij die hunter dus)

Iemand enig idee waar ik dat aan kan passen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 27-05 23:47

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Om even in te gaan op de Spriest discussie, ben zelf Spriest geweest met volle Gladiator+wat random en enchants, dit gaf me ~740spelldmg. Nadeel is dat uiteraard mages/locks etc voorrang hebben (Ja ook weer BS) dus na ongeveer 2 maanden aan te klooien ben ik maar holy gegaan en beetje in arena rondhangen en nu ~1397 healing met beetje mixed gear. De scaling is gewoonweg RUK als ik me dmg set aantrek als holy krijg ik ~9xx spelldmg, met 2k crits met smite/holyfire, terwijl mindblast net 1500 haalt. Om een beetje meer dmg uit je MF te trekken moet je zoveel meer spelldmg hebben dit is niet leuk meer.

Voor 1.2.1 deed ik in verhouding meer dmg met mindflay dan nu.

Kga lekker me shammie levelen en allies irriteren in bg's, als ik nu kijk als lvl 65 gewoon target pakken (healers/hunters/casters) en lekker afmaken, 9 van de 10 keer krijg ik ze wel dood - purge, purge, stormstrike, earthshock en lekker hakken en irritant heen en weer springen :)
Maar zit nog te twijfelen wat te doen, ben een noob alst om shamans gaat.

Kheb nu 47000 honor points en zit te twijfelen of ik eerst 2 wapens ga halen, Gladiators Hacker en Gladiators Pummeler beide 2.60(Schijnt beste te zijn voor stormstrike/windfury?), en dan de pvp set van de quartermasters (Cenarion Exp, Thrallmar, LC, Keepers of time) Of gewoon even doorsparen voor gladiator set en dan nog 2 x wapens..
Ik weet ook niet of ik nou voor Agi of Str moet gaan, zit nu van alles wat op.

Hoorde ook dat Elemental erg leuk is, en nuttig voor raiding maar ik ken weinig(geen) shamans die beide zijn geweest op lvl 70, kan ik me ook wel voorstellen aangezien je een goeie set nodig hebt om iets leuks te doen. Aangezien ik al een caster(priest) heb en Elemental 'dicht bij' healing ligt denk ik dat ik enhancement blijf. Als iemand zijn ervaringen wil delen over elemental.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

On_E schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:56:
Even een addon vraagje, ik had dogtag problemen met Pitbull sinds 2.4, en ik heb ze bijna allemaal weer goed gekregen.

Krijg nu alleen nog een Syntax Error te zien op de plek waar de guildnaam zou moeten staan, als ik met mijn muis over een target ga.

[afbeelding]

(Bij die hunter dus)

Iemand enig idee waar ik dat aan kan passen ?
Updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
Grijze Vos schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 23:26:
[...]

Die vergelijking is een beetje scheef, want een mage zal bijv. ook crit moeten nemen om zn dps te increasen.
Het probleem met shadow priests is dat ze 1.) snel hitcapped zijn door 10% van de talent, dit lijkt goed, maar is eigenlijk gewoon brak, omdat je dan goed je best moet om niet hitcapped te raken met je gear, fijner zou zijn om gewoon minder hit van talents te hebben, een betere coefficient op iig mindflay, en op dezelfde manier scalen als mages/locks en 2.) ze totaal niet scalen met crit.

1% crit extra is voor een mage gewoon 1% meer dmg (naja, crit + 1 / crit % meer), voor een shadowpriest is 1% crit maar 0.1% extra damage.** Ietsie meer als je 4xT6 hebt. Zodra je je spelldmg dus gemaxed hebt, en genoeg int/spi hebt om niet oom te gaan, dan ben je eigenlijk wel klaar, en is het belachelijk moeilijk om nog echt goed te groeien in dmg.

Op mijn shadowpriest heb ik maandenlang de meters getopped, totdat een rogue in de buurt kwam. Ik speel nu mage, en zit met gelijke gear gelijke damage te doen, maar ga binnenkort gewoon dik meer damage doen. Temeer natuurlijk omdat ik kan aoe'en. :) 3-4K dps op MH trash is humor.

(** Alleen SW:D en MB critten, en dat is give or take 20% van je dmg. Je crit modifier is 1.5, t.o.v. 2.0 of 2.1 of zelfs 2.5 van een mage.)
Daarom stack je sinds 2.4 spellhaste naast spelldmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:46

On_E

Housemusic

:>

Maar dat had ik dus al gedaan.

Heb het wel opgelost uiteindelijk, bleek dat de instellingen niet in Pitbull maar in Cowtip te wijzigen waren.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Illidan down! :D :D

Hadden in totaal al twee avonden (één volle, twee halve) avonden op 'm gehad met 21% als beste try. Vanaaf na een paar tries een 6% wipe toen onze lock tank doodging door demon. Hij ressed, andere demon killt een ander en pakt de lock voor de tweede keer.

Paar redelijke tries, toen een goeie waar onze lock tank op 2% doodging. Halve raid dood, iedereen toen maar voluit en toen ging 'ie neer. Ook nog eens T6 chest gewonnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 22:42
Geen idee hoe deze al is, maar ik vond hem best grappig :p

Afbeeldingslocatie: http://i178.photobucket.com/albums/w241/chloearks79/ImBurned.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 14:15

NoTimeRemains

I know

nou heren het was vanavond eindelijk zo ver :D... ik heb een spell dps main hand drop gekregen;
Fang of the Leviathan.
na twee tries (respectievelijk 2% en 1%) ging Leo down en ja hoor daar dropte hij. gelukkig stond ik na dat ik een aantal suicides (SKG loot systeem bij ons) had verloren stond ik nu ook eens een keer bovenaan en dus hoppa van mij. helaas heb ik wel de T5 gloves moeten laten gaan. helaas maar goed.
nu moet ik het ding nog laten enchanten. soulfrost of gewoon de +40 spell dmg?
soulfrost is eigk gewoon veel te duur voor wat het doet. de mats zijn zo veel duurder. maar goed voor geleverde diensten krijg ik wss wel wat mats van de guildbank.

na SSC wilde we ook nog Gruuls Lair clearen. 14:11 volledige clear :D voor ons een absoluut record.
en toen viel bij HKM zijn T4 shoulders. deze heb ik gekregen omdat iedereen ze al had.
ik ben wel nu aan het kijken wat ik ga doen. ik heb al de T4 hands en legs zal ik een van deze twee in ruilen voor de shouders, zodat ik iets anders kan gebruiken zodat ik weer meer spell hit kan krijgen?

daarnaast is het Belt of Blasting pattern dus gevallen, deze heeft ook een hele stoot spell hit. maar goed het is niet de beste waist wat een aff lock kan krijgen. Cord of Screaming Terrors van Lurker is eigk een van de beste en dus ook binnen handbereik, alleen het probleem is natuurlijk dat deze ook weer moet vallen, dus kan ik weer wachten.
ik heb de Vortexes en ik kan de Primal Fires farmen zal ik dan de BoB pakken voor overbrugging?

machtige locks van GoT geeft mij advies en veel ook.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Laatst online: 20-10-2024
105 dagen voor vechten :-|

Anyways, bijna level 68, gaat zo ongelooflijk traag, al helemaal omdat ik questen een van de meest saaie dingen vind in WoW. Ben blij dat Blizzard die PVP tier 0.5 set erbij heeft gedaan, aangezien ik nog niet precies weet of ik Elemental of Enhancement ga op level 70 kan ik het een beetje testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:50
NoTimeRemains schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:34:
nou heren het was vanavond eindelijk zo ver :D... ik heb een spell dps main hand drop gekregen;
Fang of the Leviathan.
na twee tries (respectievelijk 2% en 1%) ging Leo down en ja hoor daar dropte hij. gelukkig stond ik na dat ik een aantal suicides (SKG loot systeem bij ons) had verloren stond ik nu ook eens een keer bovenaan en dus hoppa van mij. helaas heb ik wel de T5 gloves moeten laten gaan. helaas maar goed.
soulfrost is eigk gewoon veel te duur voor wat het doet. de mats zijn zo veel duurder. maar goed voor geleverde diensten krijg ik wss wel wat mats van de guildbank.

na SSC wilde we ook nog Gruuls Lair clearen. 14:11 volledige clear :D voor ons een absoluut record.
en toen viel bij HKM zijn T4 shoulders. deze heb ik gekregen omdat iedereen ze al had.
ik ben wel nu aan het kijken wat ik ga doen. ik heb al de T4 hands en legs zal ik een van deze twee in ruilen voor de shouders, zodat ik iets anders kan gebruiken zodat ik weer meer spell hit kan krijgen?

daarnaast is het Belt of Blasting pattern dus gevallen, deze heeft ook een hele stoot spell hit. maar goed het is niet de beste waist wat een aff lock kan krijgen. Cord of Screaming Terrors van Lurker is eigk een van de beste en dus ook binnen handbereik, alleen het probleem is natuurlijk dat deze ook weer moet vallen, dus kan ik weer wachten.
ik heb de Vortexes en ik kan de Primal Fires farmen zal ik dan de BoB pakken voor overbrugging?

Een armory link zou handig zijn als je advies wil over gear replacements ;)

Qua enchant zou ik gewoon voor soulfrost gaan, is toch weer 14dmg meer en Fang is niet een wapen dat je snel zal vervangen waarschijnlijk.

Shoulders vs hands en legs kan ik niet veel over zeggen aangezien ik de rest van de je gear niet kan checken, hoewel lock T4 hands niet al te best zijn (Attunemen gloves voor hit of Soul Eaters of die badge gloves voor crit gloves zijn imho beter dan T4 en zelfs T5 lock set gloves).

Qua belt zou ik voor blasting gaan, deze kost geen dkp (wat je dus kan investeren in andere upgrades) en is imho net zo goed als screaming terrors, zeker wanneer je bekijkt dat aan het eind van T5 affli dps zwaar achter gaat lopen op destro dps en veel locks tegen die tijd dus destro gaan, wat weer een iets andere gear verdeling nodig heeft waar blasting ook zeer goed voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 16:35

junglebeast

hier staat iets

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op maandag 31 maart 2008 @ 00:34:
Fang of the Leviathan.

Screw cord, neem de belt, die kan je en nu krijgen en je hoeft niet tegen andere mensen op te bieden. bob gaat mee tot in T6 content, en hoef je eigenlijk pas te vervangen voor je T6 belt, zelf heb ik hem vervangen toen ik Anetherons noose kreeg.

T4 kan je laten zitten voor wat het is eigenlijk. tis gappig maar zoals dennism al zegt Atumen gloves zijn beter, ook hiervoor geld, dat je deze pas hoeft te vervangen als je T6 gloves krijgt. T5 gloves zijn leuk, maar als je nog niet hitcapped bent zou ik Handwraps verkiezen boven T5 gloves.

Qua enchant, als je de mats hebt, gewoon soulfrost erop gooien. Nu met de 25 dailies, de gold van bosses en de void shatter recipe denk ik niet dat enchanting mats een probleem zijn eerlijk gezegd. gewoon wat voids van de bank regelen, grootste kostenpost zal prismatics zijn. Of je de fang snel vervangt is je eigen keuze. Opties voor vervanging zijn.

Illidan staf
Archi zwaard
Naj dagger
Dagger uit Magisters Teras
Badge reward

Kijk en vergelijk, en haal ze desnoods door leuliers en beslis dan of je zwaard spellpower waard is of soulfrost
Agi is meer waard dan pure ap, omdat agi tevens dodge, armo, en crit geeft EN scaled met kings, dat plus de flexibiliteit van sockets maakt de 1e VEEL beter.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Teunis schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 15:42:
MsT ook gisteren gedaan op mijn holy priest, pff das behoorlijk pittige instance (paar epic craftable)

Na 3 tank (DC, Ziek, zonder reden leaven) hebben maar om 23:00 naar dikken 3h maar opgegeven bij 3de baas (normaal)
deze instance is echt geen verlijking met die in de outland. ik hoop ook dat gaan nerfen want zonder KZ items is deze volgens mijn niet te doen.
Ik hoop dat ze deze instance NIET gaan nerfen.
Komop zeg, ik heb deze instance gedaan met mij als paladin-tank (volledig blue/green geared + 1 craftable epic) met 2 death. Je hebt hier echt geen T6 voor nodig om het in normal mode te doen.

Healing precies hetzelfde, heb +1200 healing als priest en heb het hier ook mee gered. En priest heeft PvP-spec dus nog niet eens een optimale spec.

Probeer eens een goede groep qua setup bij elkaar te krijgen. Nu 3 runs gedaan in deze setup en gaat als een trein.
* Tank
* Healer
* Mage
* Warlock
* Random DPS
Evil_Kroki schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 17:16:
Slechter, BoE drop in Sunwell.
Betekend dat eerst de raiding-guild hem krijgen en misschien daarna op de AH.
AH prijs zal wel rond de 2-3k liggen denk ik dan

[ Voor 17% gewijzigd door sabriel op 31-03-2008 08:32 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Magisters teras normal setup:

4x dps
1x healer

beuken met die handel :P

Voor minder geared mensen is het vooralsnog, hoe meer cc hoe beter.

Sap, sheep, banish, enslave.
Veel multipacks met redelijke hardhitters in krappe ruimtes.

Even wennen en je komt er wel. Nerfen is vooralsnog onnodig, ik snap niet waarom mensen geen uitdaging willen/aangaan, alsof alle nieuwe content meteen maar platgewalst en gefarmt moet worden :N

[ Voor 69% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2008 08:41 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Anoniem: 255659 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 16:19:
.......Maar ben een ook WoWer heb een level 70 warlock human,op de server Emerald Dream (EU) heb al 3/5 van T5 al in m'n bezit en andere leuke gear en items :*)
.....
Emerald Dream :)
Wie - Wat - Guild :) ?
en welkom

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bokkie schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:38:
Even wennen en je komt er wel. Nerfen is vooralsnog onnodig, ik snap niet waarom mensen geen uitdaging willen/aangaan, alsof alle nieuwe content meteen maar platgewalst en gefarmt moet worden :N
Ook mijn idee, ik vond het wel leuk om de instance voor het eerst te doen en dingen te ontdekken.
Zoals de eerste boss : MD-pull terwijl lock and priest nog buiten de ingang staan --> tank dood doordat er een schield kwam die de healer buitensloot. Gewoon hard om lachen en doorgaan _/-\o_

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.