Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262968

D467 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:08:
Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit? :?

En nog een vraagje, ik heb dus een wachtwoord op sms-berichten. Maar als je daar dus wachtwoord invult hoor je zo'n (oldschool) bliep kan je die niet veranderen? Heb toetstoon al veranderd bij opties maar blijft hetzelfde :|

edit
Had bejeweled gedownload en via http://www.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA erop gezet, opeens zijn al mn games weg :'(
Probeer ik opnieuw een spel erop te zetten, staat er nog steeds 0 games, zelfs de standaard games zijn weg :X Raar want eerst lukte het wel... |:(
klopt vind ik ook raar, maar het komt doordat je een sms verzendt en tijdens het verzenden de slider dichtdoet, het testel geeft niet mer aan dat je sms verzonden is, maar dat is dus wel zo. Ging in in het begin ook steedsde mist mee in en verstuurde nog maar een jeer het bericht. Is inderdaar een foutje in de software denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278507

Als het toestel dicht is en je ontvangt een sms, is het dan mogelijk dat er een lampje gaat branden (zoals bij andere gsm's van samsung wel was) en blijft branden zodat je kunt zien dat je een sms hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:29

FeaR

In GoT we trust

D467 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 16:08:
Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit? :?
Ik heb dat nu in mijn postvak in... Envelopjes met rode kruisjes erdoor.
Soms wel drie dezelfde sms-jes die eindigen met [Broken Message].
Negen van de tien keer komt de sms toch nog helemaal aan, maar dat kan echt uren duren (letterlijk).

Maar ligt dit aan de telefoon, mijn provider (KPN Hi) of aan de provider van degene die ze verstuurt (Vodafone)?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

En mijn U900 gaat na iets meer dan een maand naar het reparatiecentrum...

Ik heb in die dertig dagen nog geen problemen met mijn telefoon gehad, maar sinds gisteren opeens wel: ik schoof de telefoon openen en er zat een kras op mijn scherm, maar een hele felle. Bleek dat het een rij witte pixels was in mijn scherm. Na enkele seconden verschenen er ook een gele en een blauwe verticale streep van één of twee pixels breed in het scherm.

Ik dacht dat ik van geluk mocht spreken dat mijn oude D900 geen last had van het befaamde imploderende scherm, maar nu heeft mijn U900 dus kuren.

Hopelijk valt dit wel onder de garantie, want ik heb de telefoon niet laten vallen of wat dan ook. Telefoon ziet er aan de buitenkant ook nog als nieuw uit en geen enkele kras of valschade is zichtbaar. Maar denk dat het ook wel eens een fout in de software kan zijn. Want de iconen van batterij, netwerk, stand en dergelijke zijn soms wel goed zichtbaar en de andere keer vervormd.

Wel een beetje jammer van een mobiel van dus net een maand oud :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longlegg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-04-2022

Longlegg

Danoontje POWERRRRR

Weet iemand hoe makkelijk het is om het displayglas van een u900 te vervangen? Zit namelijk een barst in en op internet kost zo'n glaasje 'maar' 20 euro.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 23:11

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Hey ik heb een probleem.

Ik heb met de code's lopen te spelen, nu krijg ik het geluid als ik aan het bellen ben niet meer goed, ik hoor het geluid aan de andere kant heel zacht. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpeedyGJ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:33:
Hey ik heb een probleem.

Ik heb met de code's lopen te spelen, nu krijg ik het geluid als ik aan het bellen ben niet meer goed, ik hoor het geluid aan de andere kant heel zacht. Iemand hier een oplossing voor?
ja, weer met de codes spelen... en harder zetten......... :) maar als het goed is, zijn de standaard instellingen er weer als je te telefoon reboot....

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Heb ik al gedaan maar dat heeft niks geholpen :(

• Kayce
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 20:16
Iemand het SMS-probleem al op gelost waarbij je telefoongeheugen niet gebruikt wordt, maar het beperkte simgeheugen wel?

Wordt er helemaal debiel van namelijk....

Kayce schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:33:
Iemand het SMS-probleem al op gelost waarbij je telefoongeheugen niet gebruikt wordt, maar het beperkte simgeheugen wel?

Wordt er helemaal debiel van namelijk....
die van mij gaat gewoon verder met het telefoongeugen om sms berichten op te slaan zodra de sim vol is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261966

SpeedyGJ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:33:
Hey ik heb een probleem.

You see
[1] RCV RX Call Vol• <- Call Receive volume
[2] RCV RX DMTF Vol <- Call Receive DialTone (DMTF) volume
[3] RCV Codec Gain <Compression/Decompression Gain
[4] RCV NS-EC < dunno what this is.
[5] RCV TX AGC < Transimit signal Automatic Gain Control.
[6] RCV RX AGC < Recieved signal Automatic Gain Control.
[7] TCV TX Filter < Transimit signal Audio Filter
[8] TCV TX Filter < Recieved signal Audio Filter

nu moet je de setting veranderen in [1] RCV RX Call Vol• .

druk 1maal op 6 om de max volume in te stellen(volume 7 van de telefoon) .daarna op ok
druk 1 maal op 5 om volume 6 van je telefoon in te stellen (daarna op ok)
enz enz

ikzelf heb volume voor (telefoon)volume 6(5 bij de settings) ingesteld op 26 dB
en volume 7(6 bij de settings) ingesteld op 50 dB.....de beller in nu stukken beter te verstaan.

let op! voor 26 dB moet je 260 intypen voor 50 dB typ je 500..

dit zou moeten helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281580

Weet iemand hoe ik de toetstoon kan uitzetten ??
Ik kan wel kiezen uit 4 tonen, maar wil eigenlijk geen toetstoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281630

gewoon openschuiven en dan met de mintoets aan de zijkant uit zetten ..

maar nu eens wat anders die vervelende i in het tweede display hoe kom ik daar
vanaf want ik heb al enkele malen op het net gezeten terwijl ik dat niet wil;
dus als iemand mij kan helpen zeer dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281630 schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:38:
gewoon openschuiven en dan met de mintoets aan de zijkant uit zetten ..

maar nu eens wat anders die vervelende i in het tweede display hoe kom ik daar
vanaf want ik heb al enkele malen op het net gezeten terwijl ik dat niet wil;
dus als iemand mij kan helpen zeer dankbaar.
Dit kun je niet veranderen, zit in de firmware van samsung. Het is dus firmware afhankelijk. Vodafone heeft bijvoorbeeld zijn eigen firmware, en heeft ipv de internettoets de menuoptie daar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is wel te veranderen. ik heb de manier hier al eerder op het forum geplaatst. ik zal t effe zoeken en weer hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier is de manier
Anoniem: 261966 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:02:
weer een oplossing gevonden.

deze keer om de middelste toets op het touchscreen te veranderen in de menuknop(9 vierkantjes) ipv de i knop voor internet.

dit doe je door je firmware te upgraden(flashen) via een programmatje(fastmultiloader) en een bestandje.

meer info vind je hier: [url="http://www[mbr]*weg*[/]brand.htm"]http://[mbr]*weg*[/]nd.htm[/url]

de bestanden die je nodig hebt kosten $ 9,99 (nog geen 10 euro)

ik ben nu bezig de bestanden aan het uploaden naar rapidshare.
zodra die klaar zijn zal ik een link plaatsen.

FLASHEN OP EIGEN RISICO
IK HEB DIT GEDAAN EN HET WERKT ZONDER PROBLEMEN
Anoniem: 261966 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:
[...]

upload is klaar

hier vind je de bestanden:

Flash installatie bestand
[url]http://rapidsha[mbr]*weg*[/]ml[/url]

NL handleiding(goed lezen en stappen uitvoeren)
[url="http://rapids[mbr]*weg*[/]"]http://rapidshare.[mbr]*weg*[/]t.html[/url]

NOGMAALS:
FLASHEN OP EIGEN RISICO
IK HEB T ZELF GEDAAN EN IS ZONDER PROBLEMEN GELUKT
Het werkt echt. de i word nu een menu knop

[ Voor 51% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276083

Ik heb een vraagje;

ik heb ook de samsung soul en heb nooit problemen gehad met muziek luisteren..
nu heb ik er sinds kort een micro sd kaartje in van 2 gig. als ik nu muziek luister stopt ie zo ineens onder een nummer en staat hij vast... na een tijdje start de mobiel zichzelf weer op... kan dit komen door het sd kaartje? want ik had er eerst een kaartje van 1 gig inzitten en had nooit problemen....
kan iemand me helpen?? dankje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Anoniem: 278507 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:42:
Als het toestel dicht is en je ontvangt een sms, is het dan mogelijk dat er een lampje gaat branden (zoals bij andere gsm's van samsung wel was) en blijft branden zodat je kunt zien dat je een sms hebt ontvangen?
dit vindt ik een interessante vraag waar ik nog geen antwoord op zag...

daarnaast ben ik benieuwd naar ervaringen met de batterij...volges mij zit er een vrij magere batterij in dit toestel, gaat ie snel leeg bij normaal gebruik? (dagelijks bellen en smsen)

en nog een extra vraagje: Iemand die hier de zwarte versie heeft? Ik kan online echt alleen maar filmpjes en foto's van de grijze/metalen versie vinden, die ziet er wel heel stevig uit, is de kwaliteit (dus buitenkant) van de zwarte versie vergelijkbaar stevig dus zwart metaal of meer van dat zwart glanzend plastic?

en ten slotte: kun je het navigation touchpad ook gebruiken voor "scrollen"? dus je vinger over het touchpad bewegen om snel door een lijst te scrollen, op de filmpjes zie ik iedereen slechts "drukken" op het touchpad.

heb de telefoon nog niet in de winkel kunnen zien...

[ Voor 34% gewijzigd door Noedelsupke op 01-12-2008 02:00 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ViperGTS schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:11:
[...]

daarnaast ben ik benieuwd naar ervaringen met de batterij...volges mij zit er een vrij magere batterij in dit toestel, gaat ie snel leeg bij normaal gebruik? (dagelijks bellen en smsen)
Hoi,

de batterij is inderdaad niet heel erg goed... ik sms (best) veel zon 50 op een dag O-)
Maar ik moet elke avond de mobiel opladen. Hij geeft dan nog maar 2 van de 3 blokjes aan van de batterij en dan heeft ie niet lang meer... Op je andere vragen heb ik zo geen antwoord, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmls
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 15:19
Ben ook in het bezit van u900 soul, synchroniseren outlook gaat niet goed (max 100 afspraken, sommige afspraken worden niet herkend etc) iemand ook dit probleem? En wat is een oplossing

Thnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261966 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:26:
hier is de manier

[...]

[...]

hey E-VOW evene een bedankje want ik heb dus net mijn telefoon geflasht en nu ben ik van die irritante I af dus het werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-04 21:57
ViperGTS schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:11:
[...]

en nog een extra vraagje: Iemand die hier de zwarte versie heeft? Ik kan online echt alleen maar filmpjes en foto's van de grijze/metalen versie vinden, die ziet er wel heel stevig uit, is de kwaliteit (dus buitenkant) van de zwarte versie vergelijkbaar stevig dus zwart metaal of meer van dat zwart glanzend plastic?

en ten slotte: kun je het navigation touchpad ook gebruiken voor "scrollen"? dus je vinger over het touchpad bewegen om snel door een lijst te scrollen, op de filmpjes zie ik iedereen slechts "drukken" op het touchpad.

heb de telefoon nog niet in de winkel kunnen zien...
Ik heb de zwarte versie. De buitenkant is inderdaad niet van metaal gemaakt, maar, zoals je zegt, gewoon van glanzend plastic/kunststof. Als je wilt scrollen in het menu, moet je gewoon je vinger langer drukken op op het touchpad. Sliden, waarvan ik aanneem dat je dat bedoelt, is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 281630 schreef op woensdag 03 december 2008 @ 22:18:
[...]

hey E-VOW evene een bedankje want ik heb dus net mijn telefoon geflasht en nu ben ik van die irritante I af dus het werkt gewoon...
Graag gedaan :)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 261966 op 06-12-2008 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Yestro schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:13:
[...]

Ik heb de zwarte versie. De buitenkant is inderdaad niet van metaal gemaakt, maar, zoals je zegt, gewoon van glanzend plastic/kunststof. Als je wilt scrollen in het menu, moet je gewoon je vinger langer drukken op op het touchpad. Sliden, waarvan ik aanneem dat je dat bedoelt, is er niet bij.
jammer...ik heb vandaag de "grijze" metalen versie in mn handen gehad en het is een mooi toestel echter neig ik meestal naar zwart, misschien dat het toch mooi is, dus mijn vraag is nu of je heel misschien wat zelfgemaakte foto's van het zwarte toestel kunt posten (als het niet teveel moeite is natuurlijk)

aangezien geen winkel de zwarte lijkt te hebben...

tnx!!

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:48

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Even ter informatie:

Flashfiles/firmwares of programma's om deze files op je telefoon te zetten, zijn hier niet toegestaan, tenzij Samsung het op zijn eigen website plaatst.

Wil je de firmware van je Samsung updaten? Ga dan naar een Samsung Service Point, aangezien die wél geauthoriseerd zijn voor het gebruik van deze copyrighted software.

Het aanbieden of vragen om deze copyrighted files, kan een OW kosten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wat is dan weer een ow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38

jelle.

Product Owner
Officiele waarschuwing, misschien hier eens kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/faq. Zou geen kwaad kunnen gezien je posts ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jelle. op 08-12-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yestro
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-04 21:57
ViperGTS schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 04:08:
[...]

jammer...ik heb vandaag de "grijze" metalen versie in mn handen gehad en het is een mooi toestel echter neig ik meestal naar zwart, misschien dat het toch mooi is, dus mijn vraag is nu of je heel misschien wat zelfgemaakte foto's van het zwarte toestel kunt posten (als het niet teveel moeite is natuurlijk)

aangezien geen winkel de zwarte lijkt te hebben...

tnx!!
Album van foto's:
http://mickhillio100.hyve...Soul_U900_Black/rvouYs2g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door pven op 14-12-2008 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-06 07:59
Sinds vanochtend is mijn telefoon lichtelijk aan het falen.
Het display valt uit wanneer ik de telefoon helemaal uitschuif, maar dit gebeurt pas na ongeveer 95% van het uitschuiven. Als ik dus een sms'je wil schrijven moet ik met mijn linkerhand het beeldscherm iets terugschuiven om beeld te krijgen. Erg vervelend, als je er van uit gaat dat het beeldscherm dan net over mijn correctieknop zit.

Volgende week maar eens terugbrengen naar The Phone House, ik hoop dat het een beetje snel te repareren is...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ben ik de enige die het vreemd vind dat er maar een beperkt aantal afspraken in de agenda kunnen staan? Heb er wel wat dingen instaan maar niet bijzonder veel. Matig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodoboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05-2022
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat als ik een sms verstuur dit wel bijna 1 minuut duurt?
Mijn provider is t-mobile, ik heb het ook al met een hi sim kaart geprobeert maar blijft traag en duurt
dan ook een kleine minuut.
Is het gewoon een instelling, of zit het hem in de phone?

Graag een reactie.

rodoboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een nieuwe versie van de firmware geinstalleerd, installatie is goed gegaan, maar nu blijkt dat ik de verkeerde heb geinstalleerd en het toestel niet meer in het nederlands kan zetten, heeft iemand, of weet iemand waar ik nederlandse versie kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik wil deze foon graag hebben,maar zoals bekent kun je bij weinige samsungs zelf een mp3 instellen als sms berichtentoon.
Mijn U600 kan het wel,maar de G600 van mijn man weer niet net zoals de G800 etc.......D900 heb ik ook gehad ,kon ook niet.
Dus de hamvraag is.......kan ik zelf een mp3 of ringtone instellen als berichten/sms toon of zijn er alleen maar standaard sms berichtentoontjes? (lelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
please.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266473

Is dat zo belangrijk voor de aanschaf van een nieuwe telefoon ? :S

Maar oke.. dat is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 266473 schreef op woensdag 31 december 2008 @ 14:54:
Is dat zo belangrijk voor de aanschaf van een nieuwe telefoon ? :S

Maar oke.. dat is mogelijk.
Ja voor mij dé belangrijkste,wil zelf in kunnen stellen wat ik hoor als ik een smsje krijg,ieder zijn meug he?
Bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214643

Anoniem: 262968 schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:16:
ik heb een nieuwe versie van de firmware geinstalleerd, installatie is goed gegaan, maar nu blijkt dat ik de verkeerde heb geinstalleerd en het toestel niet meer in het nederlands kan zetten, heeft iemand, of weet iemand waar ik nederlandse versie kan krijgen?
Aangezien er bij vorige verwijzingen naar firmware en het flashen hiervan nogal ophef over is ontstaan kan ik helaas hier geen linkje neerzetten... :+

Voor de verklaringen welke fimware WEL de NL-taal heeft:
http://www.mobilfunk-faq....arecodes-bei-samsung.html
Daar staat dat de XA-firmware NL als taal heeft...
Echter, de XX-firware heeft ook NL-taal

Voor de firmware moet je misschien maar even op die site kijken... of googelen met de woorden 'mobilfunk faq deutschland info u900'... ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op maandag 29 december 2008 @ 22:33:
Ik wil deze foon graag hebben,maar zoals bekent kun je bij weinige samsungs zelf een mp3 instellen als sms berichtentoon.
Mijn U600 kan het wel,maar de G600 van mijn man weer niet net zoals de G800 etc.......D900 heb ik ook gehad ,kon ook niet.
Dus de hamvraag is.......kan ik zelf een mp3 of ringtone instellen als berichten/sms toon of zijn er alleen maar standaard sms berichtentoontjes? (lelijke)
ja dat kan met de soul, inderdaad sommige oude modellen van samsung konden dit niet, bij de u900 kun je wel zelf instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 262968 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:33:
[...]

ja dat kan met de soul, inderdaad sommige oude modellen van samsung konden dit niet, bij de u900 kun je wel zelf instellen!
Niet alleen bij oude modellen ook bij veel nieuwe modellen kan het niet,zo ook de U700,F400 en nog meer.
Samsung zou dat gewoon standaard in de gsm's moeten maken (zelf deuntje kiezen)vind het ouderwets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rooie60 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 01:34:
[...]

Niet alleen bij oude modellen ook bij veel nieuwe modellen kan het niet,zo ook de U700,F400 en nog meer.
Samsung zou dat gewoon standaard in de gsm's moeten maken (zelf deuntje kiezen)vind het ouderwets.
klopt, ik baalde hier destijds ook van bij mijn x820, dat amsung nu nog steeds modellen uitgeeft waar je niet je eigen sms=toon kunt kiezen, is inderdaad een beetje ouderwets......... maar de u900 kan dit in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 262968 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:35:
[...]

klopt, ik baalde hier destijds ook van bij mijn x820, dat amsung nu nog steeds modellen uitgeeft waar je niet je eigen sms=toon kunt kiezen, is inderdaad een beetje ouderwets......... maar de u900 kan dit in ieder geval wel.
Ja het is een zoekwerk,steedsals ik een nieuwe wil moet ik eerst alle forums af om te kijken of het kan.
Heb inmiddels de U900 purple :) wat is ie mooi! en je kan net als bij de G600 óók zelf themas maken (ben erg voor kleur,zal welvrouwen trekje zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Yestro schreef op donderdag 04 december 2008 @ 18:13:
[...]

Of de knoppen aan de linkerkant gebruiken (vol.knoppen) kan je ok mee bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Oke het geluid is weer helemaal goed :) nu zit ik echter met nog een probleem. Er zat een headset bij (bluetooth), als ik deze wil laten verbinden met mijn telefoon pakt die em op een 1 of andere manier niet, hij vind em wel maar dan geeft die aan: Koppeling Onmogelijk met Samsung WEP350, Opnieuw?.
Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Niemand? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Ik heb het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 278507 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:42:
Ik wil hetzelfde weten. Iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
SpeedyGJ schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 20:58:
Oke het geluid is weer helemaal goed :)
Wat was er gaande met je geluid? Ik heb er ook eentje, maar tijdens een telefoongesprek is de andere kant erg zacht te horen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Is het mogelijk om je u900 te syncen met bijvoorbeeld je ical en entourage op leopard? Op de samsung site is er niets over te vinden. Via google zie ik wel een plugin staan op een (duitse) site tegen betaling maar het lijkt me toch dat samsung deze functionaliteit zelf wel aanbiedt op 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

De 'opvolger' van deze telefoon is gewoon :9~

Slider met OLED scherm (oled schermpjes schijnen gewoon een klasse apart te zijn, en erg weinig te verbruiken) met capacitief touchscreen

Verder alles wat je van een goede feature phone wenst, zonder in het gebied te komen van smartphones die je vaak echt niet wil hebben. (WM bvb)

Dun, camera beschermd door de slider, gps, ... getemperd glas op het touchscreen (iPhone like). Wat echt veel aangenamer aanvoelt dan bvb die zachte tft touchscreens van een LG. Onlangs heb ik even met een LG geprutst, maar het feit dat het scherm flexibel is bij aandrukken, voelt niet echt aangenaam.

Ik zal uitkijken naar wat de prijs wordt, maar als het meevalt wil ik 'm zeker wel eens proberen. En anders wordt het de aangekondigde nokia 6700 classic. Ook een feature phone met een eenvoudig 'fool proof' OS (heb ik toch liever), maar toch gps ed...

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 10-02-2009 13:37 ]

• rooie60
stok schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:35:
[...]

Ik wil hetzelfde weten. Iemand met een oplossing?
Heb 3 samsungs en bij geen een gaat er n lampje branden als er n ongelezen smsje is.
Wel kan je instellen dat er n geluidje afgaat om de 1 of 2 minuten of eenmaal,als er n smsje binnenkomt,en je die nog niet gelezen hebt,soort reminder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 15:18
Ik merk op dat de onderkant van de U900, niet zo nauw op het 'slide' gedeelte ligt. Merkte het laatst op toen ik er een beetje mee aan het spelen was. Ik kan het slide gedeelte gewoon een stukje naar links en rechts bewegen over de onderkant heen (als hij ingeschoven zit). Misschien hoort het zo maar vind het toch wel wat gammel. Heb de telefoon nu net 3 weekjes en ben er, in mijn ogen normaal mee om gegaan :)

Meer mensen die dit herkennen?

[ Voor 7% gewijzigd door Wackoz op 17-02-2009 19:56 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wackoz schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:55:
Ik merk op dat de onderkant van de U900, niet zo nauw op het 'slide' gedeelte ligt. Merkte het laatst op toen ik er een beetje mee aan het spelen was. Ik kan het slide gedeelte gewoon een stukje naar links en rechts bewegen over de onderkant heen (als hij ingeschoven zit). Misschien hoort het zo maar vind het toch wel wat gammel. Heb de telefoon nu net 3 weekjes en ben er, in mijn ogen normaal mee om gegaan :)

Meer mensen die dit herkennen?
Nee rotsvast hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
rooie60 schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 01:19:
[...]

Heb 3 samsungs en bij geen een gaat er n lampje branden als er n ongelezen smsje is.
Wel kan je instellen dat er n geluidje afgaat om de 1 of 2 minuten of eenmaal,als er n smsje binnenkomt,en je die nog niet gelezen hebt,soort reminder dus.
bij de samsung L310 gaat er een constant lampje branden (envelop icoontje) aan de buitenzijde bij ontvangst van een nieuwe SMS.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Nu weet ik hoe je de netwerkinstellingen kunt veranderen. Ik heb namelijk gehoord dat wanneer 3G aanstaat de battery veel sneller leeg gaat. Werkt het netwerk 900/1800 precies hetzelfde. Dus net zo goede bereik en ontvangst?

En nu ik bezig ben, weet iemand nog link of dergelijke waar leuke games voor soul zijn te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Ik merk anders niks van een langere batterij duur zonder 3g. Toevallig nog van de week gewisseld.
Met gemiddeld gebruik bij enkel GPRS (Tele2) ging de telefoon een dag of 4 mee en nu met Helfort abbo erin gaat hij een dag of 5 mee (bijna leeg) :)

Bereik en ontvangst heb ik niet getest, maar aangezien de keuze 1900 (wat bij 900/1800 opgeteld dus Tri-band maakt) enkel voor de VS was geloof ik dus maakt het geen zak uit voor het bereik als je hem op 900/1800 gooit :)

Makkelijkste is eigenlijk door het gewoon te ervaren ;)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294608

Anoniem: 261966 schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:
[...]

upload is klaar

hier vind je de bestanden:

Flash installatie bestand
[mbr]*weg*[/]

NL handleiding(goed lezen en stappen uitvoeren)
[mbr]*weg*[/]

NOGMAALS:
FLASHEN OP EIGEN RISICO
IK HEB T ZELF GEDAAN EN IS ZONDER PROBLEMEN GELUKT
Iemand eventueel andere oplossing? (Of zelfde maar denk niet dat dat toegestaan is aangezien ze weg zijn)
Want ik vind het wel irritant dat die middelste knop naar mn internet gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wackoz schreef op zondag 01 maart 2009 @ 20:00:
Ik merk anders niks van een langere batterij duur zonder 3g. Toevallig nog van de week gewisseld.
Met gemiddeld gebruik bij enkel GPRS (Tele2) ging de telefoon een dag of 4 mee en nu met Helfort abbo erin gaat hij een dag of 5 mee (bijna leeg) :)
Als je 3G uitzet kan je dan nog wel MMS-jes ontvangen of werkt dit dan ook niet meer?
Aangezien het 3G-logo begint te knipperen als ik een MMS ontvang/verstuur.

Want al ik 's morgens mijn U900 uit de lader haal heeft deze 's avonds nog maar twee van de drie batterij-streepjes. En dan heb ik er echt niet veel mee gedaan: een paar keer de tijd gechecked en een paar sms-jes verzonden...

En aangezien de mobiel pas 6 maanden oud is vind ik dit nogal snel.
Anders maar eens een nieuwe batterij aanschaffen, want zo duur zijn die ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Raar dat je dat al hebt na een halfjaar.. De accu zal naarmate hij ouder word wel wat afnemen maar zo snel al.. :?

Kun je anders in het service menutje kijken hoeveel volt je batterij aangeeft als hij helemaal vol is met de lader er nog in? En dan terwijl je hem in dat menutje laat staan even de lader eruit trekken. Misschien is je lader wel dood of laad hij hem niet ver genoeg op...

(Om in dat menu te komen typ: *#0002*28346# daarna 3 keer -rustig- op 'terug' drukken en dan kiezen voor optie 9 (common), daarna kiezen voor optie 1 (batt, Temp)).

Momenteel heb ik met Helfort en alle 3g onzin erbij aan na ongeveer 2 dagen gebruik (redelijk heftig in mijn ogen), als in:
~15 min bellen per dag
10 foto's voor de lol in totaal
elke dag een paar smsjes versturen
Paar keer een stomme demo game gespeeld en wat MP3 geluisterd op de speaker (welke ik nog steeds ruk vind klinken, dankuwel B&O btw)

Zoals je ziet verveelde ik me behoorlijk, vandaar het hoge gebruik. Als ik nu kijk heb ik nog ~3.80 volt over, terwijl de batterij op ~4.10 volt zit als hij 100% is opgeladen. Best netjes na 2 dagen :)

(ter info, het toestel valt uit/schakelt zichzelf uit bij een spanning van rondom de 3.30 volt. Rond 3.45 volt ongeveer gaat hij zeiken dat hij sap nodig heeft).

Voor zover ik weet kan je nog gewoon MMSjes ontvangen, dat gebeurt dan via GPRS :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wackoz op 12-03-2009 19:45 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295202

zeg e-vow, heb jij misschien nog het bestandje over hoe je de I weg kan halen?
zou je die naar mijn email kunnen sturen?

alvast bedankt

groetjes wendie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Wackoz schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:42:
(Om in dat menu te komen typ: *#0002*28346# daarna 3 keer -rustig- op 'terug' drukken en dan kiezen voor optie 9 (common), daarna kiezen voor optie 1 (batt, Temp)).

Voor zover ik weet kan je nog gewoon MMSjes ontvangen, dat gebeurt dan via GPRS :)
Damn... dat is nog eens een opmerking waar een mens wat aan heeft :D

Ik heb net in het menu gekeken en mijn mobiel stond nog op 4,11 volt.
Maar de batterij gaf ook aan nog "vol" te zijn (dus drie streepjes).
Heb hem vandaag om 9:30 van de lader gehaald en sindsdien 3 minuten mee gebeld en 2 sms-jes verstuurd. Dus dat is wel minder gebruik dan normaal.
Maar bedenk me net ook dat ik op het werk soms even een potje Äsphalt of Mini Golf Las Vegas speel. Dus misschien kan het daar ook mee te maken hebben dat de batterij niet zo lang mee gaat?

Mobiel ligt nu aan de lader om eens te zien hoe veel volt ik ga hebben als de mobiel helemaal vol is.

Edit:
Dat 3G laat ik maar aan staan.
Kan zo 1-2-3 niet vinden hoe dat uit te zetten.
Ik heb al wel eens de instellingen van mijn internet gewijzigd (nummertjes weggehaald) zodat ik niet meer op internet kan. Aangezien dit wel eens dure grapjes kunnen worden. Maar toen kon ik ook geen mms-jes meer ontvangen...

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 14-03-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
FeaR1986 schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 18:09:
[...]

Dat 3G laat ik maar aan staan.
Kan zo 1-2-3 niet vinden hoe dat uit te zetten.
Ik heb al wel eens de instellingen van mijn internet gewijzigd (nummertjes weggehaald) zodat ik niet meer op internet kan. Aangezien dit wel eens dure grapjes kunnen worden. Maar toen kon ik ook geen mms-jes meer ontvangen...
3G kan je uitzetten dmv de volgende handelingen:
Menu >> Instellingen >> Netwerk >> Voorkeursnetwerken

En dan moet je GSM 900/1800 aanvinken. Het zal voor de kwaliteit van je gesprekken of voor je dekking niets uitmaken aangezien de telefoon in die stand enkel de UMTS (3G) weigert en dus gewoon op GPRS draait. Ik MMS zelden maar theoretisch gezien moet je de MMS gewoon prima kunnen ontvangen dmv de GPRS verbinding :)

Bovenstaande manier is de simpelste. Je kan ook het hele UMTS gebeuren compleet uitgooien in datzelfde service menu, echter moet ik daar ook zelf nog eens flink in gaan lopen kutten om zeker te zijn wat welke functie doet :>

edit:
ben nu even aan de gang gegaan met een 100% opgeladen telefoon (rond de 4.15 volt) en heb hem op GSM 900/1800 oftewel GPRS/Dualband gezet om het verbruik te meten. Valt vies tegen. Als ik mijn telefoon amper gebruik lijkt hij sneller leeg te gaan dan met 3G aan :X zal aan het eind van de week nog een uitgebreidere conclusie trekken maar eerst even verder testen/wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door Wackoz op 17-03-2009 21:24 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyke69
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 20:00
Anoniem: 261966 schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 20:26:
hier is de manier

[...]

[...]

hallo, ik heb vorige week ook een samsung soul gekocht.(zwart met goud). :P
Maar nu zou ik graag die vervelende internet sneltoets willen vervangen door een menu icoon.
Mijn huidige sw versie is U90GXXHJ1 en mijn provider is mobistar.
Wie kan mij zeggen hoe ik dit het beste kan oplossen?
Ik heb al contakt gehad met samsung maar volgens hen is het onmogelijk om dit te veranderen. :?
Alvast bedankt aan iedereen die reageert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyke69
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01 20:00
Hallo,

Kan iemand mij aub helpen!!!!!!!! :'(

Ik heb een paar vraagjes over mijn u900 soul.
1) Hoe kan ik de camera aan de voorkant selecteren om foto's te maken? Ik krijg deze alleen maar aan als ik een video-oproep maak.

2) Zou iemand mij kunnen helpen met mijn gsm te debranden? Mss kan E-VOW zijn links nog is uploaden of doorsturen naar mij? Verder is alle hulp welkom!!!!!

Groeten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Zie onderaan ;)
Kan iemand mij aub helpen!!!!!!!! :'(

Ik heb een paar vraagjes over mijn u900 soul.
1) Hoe kan ik de camera aan de voorkant selecteren om foto's te maken? Ik krijg deze alleen maar aan als ik een video-oproep maak.
Dit is voor zover ik weet niet mogelijk. Heb hier ook tevergeefs naar gezocht, echter kan je hem alleen maar aan krijgen dmv een video-oproep, zoals je zelf al aangeeft. Wanneer je op de video-oproep toets drukt kun je ook nog switchen naar de back-camera waar je dan evt ook beelden mee kan verzenden, echter wel in lage kwaliteit ivm bandbreedte. Persoonlijk denk ik niet dat je ook echt foto's zou willen maken met de voorste camera hoor, zo ongeveer VGA kwaliteit ;)
Groeten!!!
Op GoT hoef je niet te groeten aan begin/eind van je post :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237274

Kan iemand mij aub helpen. Ik zit rotsvast met de mp3player:
1) Ik kan geen volledige map vol mp3's selecteren die hij moet afspelen. Deze functie zit in de vorige
samsung modellen.
2) Hoe kan ik als ik een playlist aan het maken ben, alle liedjes ineens van een map selecteren?
Nu moet ik telkens liedje per liedje toevoegen...
3) Als ik in het menu op albums klikt neemt hij veel te veel aan als album, iedere losse mp3 koppelt hij aan
een album. Dus als je allemaal losse verschillende mp3's hebt van verschillende albums dan heb je
veeeeel te veel albums. Zeker met een kaartje van 8gb. Begin dan maar eens te scrollen.

Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt.

Ps: Misschien dat de mp3player van de samsung S8300 beter uitgewerkt is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297405

Hallo,

Ik heb een vraagje over de sms bij de U900!
Als ik ooit een woord in t9 heb veranderd, houdt hij dit zo.
Ik heb bijvoorbeeld ooit ooh in willen typen. Dit kende hij niet, en dit woord moest ik dus 'spellen'.
Dit is nu een half jaar geleden, en iedere keer als ik het woord 'nog' wil intypen, wat nogal vaak gebeurd, krijg ik eerst ooh . Ik ben d'r zo klaar mee!
Hoe maak ik dit ongedaan?
Alvast enorm bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Same here met getallen, 25 zit nu voor al en 45 voor ik. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:13

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Anoniem: 297405 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:35:
Hallo,

Ik heb een vraagje over de sms bij de U900!
Als ik ooit een woord in t9 heb veranderd, houdt hij dit zo.
Ik heb bijvoorbeeld ooit ooh in willen typen. Dit kende hij niet, en dit woord moest ik dus 'spellen'.
Dit is nu een half jaar geleden, en iedere keer als ik het woord 'nog' wil intypen, wat nogal vaak gebeurd, krijg ik eerst ooh . Ik ben d'r zo klaar mee!
Hoe maak ik dit ongedaan?
Alvast enorm bedankt.
Anoniem: 260878 in "Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic" ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmvb
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-01-2023
ik heb ook een vraag. Als ik gebeld wordt is de eerste seconde of 1,5 heel zacht en gaat daarna pas harder. is dit ook op de een of andere manier in te stellen?
en zo ja..... hoe? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Via je profielen je beltoon opbouw aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Mijn oma heeft haar telefoonabbo verlengd en heeft deze telefoon erbij gehad, maar vind het geen fijne telefoon om mee te werken. Dus ik leen hem nu een weekje om te proberen (gratis tel is altijd mooi :*)). Maargoed, ik merk idd ook wel dat de tel niet 100% vast ligt..

Even snelle vraag:
Weet iemand toevallig waar ik themes kan downloaden voor de tel?

[ Voor 9% gewijzigd door Nelicquele op 29-04-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Nelicquele schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:41:
[...]
Maargoed, ik merk idd ook wel dat de tel niet 100% vast ligt..
Dat was bij mij in het begin nog wel te doen, nu, tientallen keren op de grond flikkeren later zit de onderkant toch heel wat losser :P
Even snelle vraag:
Weet iemand toevallig waar ik themes kan downloaden voor de tel?
Voor zover ik weet kun je geen themes downloaden, aangezien ik ze nergens specifiek kwijt kan op de telefoon. Wel heb je een hele uitgebruide thema maker op de phone zelf zitten. Je bent wel even 20 min bezig voordat dat trage samsung menu een keer doorheeft hoe het moet, maar dan heb je ook echt wat :)

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Wackoz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 14:42:

Voor zover ik weet kun je geen themes downloaden, aangezien ik ze nergens specifiek kwijt kan op de telefoon. Wel heb je een hele uitgebruide thema maker op de phone zelf zitten. Je bent wel even 20 min bezig voordat dat trage samsung menu een keer doorheeft hoe het moet, maar dan heb je ook echt wat :)
Ik was er inderdaad wel redelijk lang mee bezig, dus ik houd het nog maar even op een standaard theme :*. Misschien maar eens tutorials lezen over het hoe en wat van zo'n uitgebreide theme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096

Beste Leden,

een vraagje

kreeg laatst een bericht dat me bericht geheugen vol is

keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
dus nog 300 sms geheugen over zou je zeggen
verzonden items leeg

iemand idee hoe dit kan of ook problemen mee gehad?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Anoniem: 171096 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:25:
Beste Leden,

een vraagje

keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
verzonden items leeg

mvg
Geen problemen mee ervaren. Heb je echt nergens andere berichten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

ik heb ook de Samsung Soul alleen ik moet hem echt elke nacht opladen...
Gister heb ik hem om half 10 van de lader afgehaald en ong. 35 smsjes verstuurd... niet gebeld en 2 foto's gemaakt.
Hij was om half 10 's avonds helemaal leeg... Dit is toch niet normaal???
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096

Nelicquele schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 14:57:
[...]

Geen problemen mee ervaren. Heb je echt nergens andere berichten staan?
nee hij geenft ook aan in geheugenstatus
keek bij geheugen
15/15 sim
185/500

niemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171096 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 21:51:
[...]

nee hij geenft ook aan in geheugenstatus
keek bij geheugen
15/15 sim
185/500

niemand idee?
Ik heb net ook even gekeken.. ik heb 15 in mijn inbox en als je bij geheugenstatus kijkt staat er 65...
Dus misschien heb je langere berichten erin staan??
Anders zou ik het ook niet weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Anoniem: 171096 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:25:
[...]

keek bij geheugen
15/15 sim
185/500
verzonden items leeg

[...]
Als het telefoongeheugen voor SMS vol loopt, worden de volgende SMSjes automatisch op het SIM geheugen opgeslagen. Echter is het SIM geheugen vrij snel vol en dan krijg je die foutmelding. Je zou denken dat als je dan het telefoongeheugen vrij maakt SMSjes daar weer op worden opgeslagen. Maar de Samsung blijft het SIM-kaartje gebruiken en dat is je probleem. Dit lijkt mij een bug waarvan ik niet weet of die is opgelost in een latere firmware.
Workaround: binnengekomen SMS handmatig verplaatsen naar telefoongeheugen.

Op de Samsung site kon ik een tijdje geleden niets vinden over dit probleem. Wellicht komt dat doordat het grootste gedeelte van de afzetmarkt (Azië, Amerika) niet met SIM-kaartjes werkt en het probleem dus niet kent.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmvb
  • Laatst online: 02-01-2023
Oppie schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:12:
Via je profielen je beltoon opbouw aanpassen
Oppie, dank je voor je reactie, maar ik merk nu aan mijn vraag dat ik een verkeerd antwoord had kunnen verwachten. Ik heb de telefoon profielen inderdaad bekeken en niet de instelling "steeds luider" gekozen, zoals jij dat volgens mij bedoeld.

Ik heb de instelling melodie gekozen. Toch blijft het zo dat er één seconde zachter geluid is en daarna gaat ie er vol in. Ook de instellingen via de codes die hiervoor zijn beschreven hebben geen resultaat. De vraag blijft dus of dat is in te stellen of dat het een "beperking"is van de telefoon.
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Laatst online: 26-03 09:49
Mss is dit al in dit topic langsgekomen (ik kon het niet vinden),

Maar weet iemand hoe je "foto's" aan contactpersonen kan toevoegen zodat je deze ziet wanneer die persoon belt?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan moet je eerst je contactpersonen opslaan op de telefoon zelf...
Dan op contact wijzigen... dan onder groep staat een icoontje met een lachend gezichtje erin.. als je daarop klikt kom je vanzelf in je foto's terecht;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
mmvb schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:28:
[...]

Oppie, dank je voor je reactie, maar ik merk nu aan mijn vraag dat ik een verkeerd antwoord had kunnen verwachten. Ik heb de telefoon profielen inderdaad bekeken en niet de instelling "steeds luider" gekozen, zoals jij dat volgens mij bedoeld.

Ik heb de instelling melodie gekozen. Toch blijft het zo dat er één seconde zachter geluid is en daarna gaat ie er vol in. Ook de instellingen via de codes die hiervoor zijn beschreven hebben geen resultaat. De vraag blijft dus of dat is in te stellen of dat het een "beperking"is van de telefoon.
-O-
Voor zover ik het heb gemerkt is het een 'beperking'. Ik houd het dus maar op trillen+melodie.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
Weten jullie misschien wat de resolutie is van het schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand misschien hoe je iemand uit die top 3 kan verwijderen met smsen???
Heb er iemand tussen staan waar ik niet meer mee sms en die niet per ongeluk een smsje moet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Anoniem: 276083 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:22:
Weet iemand misschien hoe je iemand uit die top 3 kan verwijderen met smsen???
Heb er iemand tussen staan waar ik niet meer mee sms en die niet per ongeluk een smsje moet krijgen...
hij onthoudt de laatste 3 nummers waar je een SMS naartoe heb gestuurd.
verwijderen van de contact, of wijzigen van de contact heeft dus geen zin.
Je moet een andere persoon dan die uit de top3 een sms sturen, waarna het lijstje 1 nummer opschuift (nr3 verdwijnt, nr 2 wordt nr 3 en de oude nr 1 is nu nr 2).

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJayMan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:56:
[...]

hij onthoudt de laatste 3 nummers waar je een SMS naartoe heb gestuurd.
verwijderen van de contact, of wijzigen van de contact heeft dus geen zin.
Je moet een andere persoon dan die uit de top3 een sms sturen, waarna het lijstje 1 nummer opschuift (nr3 verdwijnt, nr 2 wordt nr 3 en de oude nr 1 is nu nr 2).
Hij onthoud het totale aantal smsjes dat je gestuurd hebt... Maar nummer 1 heb ik meer dan 2500 smsjes gestuurd... En dat is niet zo makkelijk in te halen..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Anoniem: 276083 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:48:
[...]

Hij onthoud het totale aantal smsjes dat je gestuurd hebt... Maar nummer 1 heb ik meer dan 2500 smsjes gestuurd... En dat is niet zo makkelijk in te halen..... O-)
als je nr1 vraagt de sms-jes terug te sturen, dan trekt ie ze weer af en is het probleem opgelost O-)

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJayMan schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:55:
[...]

als je nr1 vraagt de sms-jes terug te sturen, dan trekt ie ze weer af en is het probleem opgelost O-)
Ja vast :P
Dan maar nog meer gaan smsen naar die anderen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie maar 1 oplossing... fabrieksinstellingen terugzetten....
Maar wat ben ik dan allemaal kwijt??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darmit
  • Laatst online: 21-04-2024

darmit

who wants to live forever

Ik zie de symbolen op het touchscreen bijna niet meer, maakt niet uit welke kleur ik kies. ;(
Het lijkt wel of de verlichting het bijna niet meer doet.
Iemand hier ook last van.

searisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelicquele
  • Niet online
darmit schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:37:
Ik zie de symbolen op het touchscreen bijna niet meer, maakt niet uit welke kleur ik kies. ;(
Zelf geen last van nee. Heb je al over het probleem gegoogled?

Ik zou ff naar telefoonshop gaan en anders contact opnemen met leverancier i.v.m. garantie (ik neem aan dat je nog garantie hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
darmit schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:37:
kleuren e.d. van het touchpad zijn instelbaar. heb je het niet per ongeluk gewijzigd?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Met hierboven ^^

Pak anders is even alles wit, zowel de 'effect' kleur als de tekst. Zelf ook geen problemen mee (heb hem pas een halfjaar). Moet wel zeggen dat je erug veel dingen in kan stellen die me totaal niet boeien (tig veel kleuren voor van alles en nog wat) maar zoiets simpels als een uitwisselbaar thema of gewoon een andere klok is niet mogelijk...

Wat ik me wel afvroeg:
Je kan in het menutje bij instellingen >>>Display en Verlichting >>>Display>>>Achtergrond kiezen voor fotopresentatie. Ik krijg alleen met geen mogelijkheid foto's te zien als ik daarop druk. Hij geeft aan dat hij bezig is met laden maar er komt geen ene fuck in al die hokjes. Nou wilde ik daar gewone afbeeldingen (geen foto's zelfgemaakt dus) neerknallen maar wanneer ik op afbeelding toevoegen ram krijg ik nog niks anders te zien.

Ook als ik alsnog kies voor foto maken werkt het niet. 'T is gewoon een gare garnaal dat ding...

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307938

Hallo

Ik heb een probleem met mijn u900 soul. De eerste dag dat ik mijn telefoon had, deed mijn camera het niet. Terug gestuurd en 3 weken later hadden ze hem gemaakt. Nu heeft echter vandaag weer mijn camera het begeven. Hij geeft aan dat het een camerafout betreft. Is dit softeware matig op te lossen, aangezien ik mijn telefoon wel op vakantie mee wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
Je zou kunnen proberen er een andere firmware in te flashen maar ik geef je weinig kans van slagen.. Zeker omdat het dus al eerder een hardwarematige fout bleek te zijn.

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of het toen ook hardware was weet ik niet. Ze hebben mij toen wel zelfde telefoon terug gestuurd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn probleem is opgelost. Vanochtend samsung gebeld, en kon naar een servicecenter gaan waar de camera werd vervangen. Half uurtje gewacht. Dat is nog pas is service:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik ben op zoek naar de laatste firmware. het vinden van die firmware is niet echt het probleem.

het vinden van een Nederlandse wel. heeft iemand ergens de firmware liggen. of weet iemand waar ik het kan zoeken ? ik heb nu een branded van t-mobile en wil daar vanaf

ik heb nu de U90UXXHF3 maar voor zover ik kon zien zit er geen NL is. voor t9 toch wel makkelijk

ik heb gewoon een Gray u900 soul. firmware zal iets in de trant U90UXAHF3 zijn ofzo

EDIT:

oke de firmware update naar andere firmware is gelukt :) alleen nu nog een nederlandse versie op de kop weten te tikken

[ Voor 128% gewijzigd door Proxx op 13-07-2009 14:41 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste