• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-06 11:10
OneUp schreef op donderdag 11 september 2008 @ 13:38:
Is het mogelijk om ergens het totaal aantal verzonden smsjes te zien? Ik kan dit nergens vinden. Net als bijvoorbeeld totaal aantal gebelde minuten enzo? (kan dat trouwens ook niet vinden)
Totaal aantal smsjes weet ik niet, maar gespreksduur is zo te vinden:

Oproepenlijst > Opties > Oproepbeheer > Gespreksduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Niemand die weet of het aantal verzonden smsjes te zien is? :)

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OneUp schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:30:
Niemand die weet of het aantal verzonden smsjes te zien is? :)
Menu -> Messages -> scroll verticaal naar 11.Memory Status -> scroll horizontaal naar Text Messages -> scroll verticaal naar # Sent Messages.

[ Voor 15% gewijzigd door JJ Le Funk op 12-09-2008 11:41 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
MrJayMan schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:36:
[...]

Menu -> Messages -> scroll verticaal naar 11.Memory Status -> scroll horizontaal naar Text Messages -> scroll verticaal naar # Sent Messages.
Dan zie je inderdaad het aantal verzonden smsjes, die op dat moment in je 'verzonden berichten' box staan. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar het totaal aantal verzonden smsjes met de telefoon, net zoals je het totaal aantal belminuten kunt zien.

En is er al een oplossing voor het probleem met de T9 waarbij je cijfers krijgt ipv woorden. Verschrikkelijk irritant, krijg elke keer '45' ipv 'ik'. En het woord 'ik' komt toch regelmatig voor bij smsen :|

[ Voor 16% gewijzigd door OneUp op 12-09-2008 13:51 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Hallo allen,

Ben nu sinds een maand en een beetje erg tevreden met mn Samsung Soul.
Alleen een vraagje...

Ik heb via JA naar 1300 (Hi) het internet geconfigureerd en gebruik Opera Mini.
Ik kan helaas nog steeds geen youtube filmpjes afspelen, geen time-out.
Ook met de standaard browser overigens.

Moet ik de time-out verlengen ergens? Help :P

Anoniem: 261966

als t bij jou een krakend/storend geluid geeft kun je zelf de waardes gaan verlagen totdat je de perfecte instelling hebt gevonden.

krijg je bij elke beltoon een storenr geluid?? of alleen bij de beltoon die je op dit moment gebruikt?

het kan zijn dat er in deze beltoon veel bas zit waardoor de speaker dat niet aankan met deze waardes.

ik zou zeggen probeer een andere beltoon, is t geluid dan nog niet goed ga een beetje spelen met de waarders van het service mnu tot het geluid wel ok is.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260878

Om woorden in het T9-woordenboek terug in te stellen als "eerste suggestie", moet je dat woord blijven herhalen met T9-invoer, in een nieuw SMS-bericht, dus met spaties tussen.
Dus net zolang tot hij het woord dat je wil hebben onmiddellijk voorstelt.
Misschien is het nodig om dat bericht te bewaren of te versturen zodat hij de wijziging bewaart

Wat betreft de firmware, ik lees op een Duitse website dat de laatste West-Europese firmware de versie
U90UXXHF3 is (Juni 2008, rev. 3)

Duitse thread over die firmware: http://www.faq4m*weg*-firmwares.html
Downloaden:
*weg*
Opgelet: ik heb deze firmware zelf nog niet getest!

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
Anoniem: 260878 schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:46:
[...]
Duitse thread over die firmware: http://www.faq4*weg*-firmwares.html
Downloaden:
*weg*
[...]
ik mis hier een changelog; wat is er verbeterd/nieuw in rev 3?
website vereist useraccount voor download. Ook niet duidelijk of de download uiteindelijk een password op het zipbestand vereist en hoe die te verkrijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:24 ]

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270564

Anoniem: 270564 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:58:
Gister kreeg ik ineens een berichtje dat m'n inbox vol zat, dit klopte ook, dus heb ik de hele verzonden berichten-box geleegd. Dit waren zo'n 250 smsjes.
Nadat ik deze had geleegd, gaf die nog steeds aan dat er geen geheugen meer was voor berichten en ik berichten moest verwijderen. Pas toen ik er één verwijderde die opgeslagen stond op m'n sim, kon ik weer een smsje ontvangen. Maar meteen bij het volgende smsje kreeg ik weer het bericht dat ie vol stond.
Nu keek ik in m'n geheugen (status), staat bij sim dan 15/15, maar in de telefoon 246/500 . Daar is dus gewoon nog vet veel ruimte!!

Iemand die weet hoe ik dit belachelijke probleem moet oplossen??
Anoniem: 270564 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 11:02:
[...]

Nee! Dat is juist het rare. Ik heb op m'n telefoon nog plek voor meer dan 250 smsjes, maar hij slaat ze daar gewoon niet op. Ik heb ook geprobeerd op de smsjes te gaan staan die op m'n sim staan (elke nieuwe dus, aangezien ik nu steeds al m'n nieuwste smsjes moet verwijderen omdat ik anders geen smsjes meer kan ontvangen, heel irritant...) en ze dan te verplaatsen naar m'n telefoon, maar dat kan niet want "het geheugen zit vol".
Terwijl hij de verzonden berichten wel gewoon opslaat op de telefoon!
nobody?
anders ga ik morgen even terug naar de winkel ermee..

• OneUp
Anoniem: 260878 schreef op zondag 14 september 2008 @ 02:46:
Om woorden in het T9-woordenboek terug in te stellen als "eerste suggestie", moet je dat woord blijven herhalen met T9-invoer, in een nieuw SMS-bericht, dus met spaties tussen.
Dus net zolang tot hij het woord dat je wil hebben onmiddellijk voorstelt.
Misschien is het nodig om dat bericht te bewaren of te versturen zodat hij de wijziging bewaart
Dit werkt inderdaad! Mooi zo! :)

Anoniem: 227090

Weet iemand waar je Thema's kan downloaden voor de samsung, weet wel dat je er zelf kan maken maar die voorgeinstaleerde thema's zijn veel mooier als dat je het zelf doet.

• OneUp
Ben eigenlijk ook op zoek naar nieuwe themes maar ze nog niet tegengekomen.

Iemand er toevallig nog niet achter hoe je het totaal aantal verzonden berichten met de telefoon kan zien? Denk niet dat die optie er op zit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
OneUp schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:08:
Ben eigenlijk ook op zoek naar nieuwe themes maar ze nog niet tegengekomen.

Iemand er toevallig nog niet achter hoe je het totaal aantal verzonden berichten met de telefoon kan zien? Denk niet dat die optie er op zit helaas.
Themes zou wel leuk zijn.
en ik hoor mensen praaten over Opera mini op de samsung soul ?
of andere software... heeft iemand een link ?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38

jelle.

Product Owner
Proxx schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:29:
[...]

Themes zou wel leuk zijn.
en ik hoor mensen praaten over Opera mini op de samsung soul ?
of andere software... heeft iemand een link ?
Wat dacht je van www.operamini.com ;)

het nadeel van opera vind ik dat je t moet starten vanuit het menu games en meer.
heb nog niet kunnen vinden hoe je er een sneltoets van kunt maken

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:47
Weet iemand eigenlijk al hoe je de standaard mp3'tjes van Samsung kunt verwijderen? Ze zitten nu door mijn mediabibliotheek heen.

• TijmenD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-10-2024
Hee,

Ik heb de samsung soul nu ook al een weekje ongeveer, vind hem fijn werken alleen wat problemen met video's.

Video's gedownload en opgeslagen als 3gp file kan ik niet op mijn telefoon stauwen? Hebben jullie hier ook last van?

Anoniem: 262968

X-GeaR schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:28:
Weet iemand eigenlijk al hoe je de standaard mp3'tjes van Samsung kunt verwijderen? Ze zitten nu door mijn mediabibliotheek heen.
Zijn beveiligd tegen verwijderen..........

TijmenD schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:45:
Hee,

Ik heb de samsung soul nu ook al een weekje ongeveer, vind hem fijn werken alleen wat problemen met video's.

Video's gedownload en opgeslagen als 3gp file kan ik niet op mijn telefoon stauwen? Hebben jullie hier ook last van?
waarschijnlijk krijg je,,,,,,,''niet ondersteunde resolutie'' te zien bij het openen. Dit heb ik eerder vermeld. Waarschijnlijk is jou filmpje groter dan 320x240 formaat. Hoger dan deze resolutie kan dit toestel niet afspelen, zelfs geen filmpjes die met een oude samsung zijn gemaakt. vaak 340x288 zijn niet af te spelen met dit toestel.......... jammer maar helaas........

zit niks anders op dan eerst je filmpjes op de pc te converteren naar 320x240 formaat voordat je ze kunt bekijken......... naar mijn mening een groot minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijmenD
Anoniem: 262968 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:39:
[...]

zit niks anders op dan eerst je filmpjes op de pc te converteren naar 320x240 formaat voordat je ze kunt bekijken......... naar mijn mening een groot minpunt.
Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Vind het een beetje veel werk om 13 pagina's te lezen.
Weet je ook een programma om het naar een 320 x 240 formaat te converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TijmenD schreef op zondag 21 september 2008 @ 09:43:
[...]

Sorry dat ik niet alles heb gelezen. Vind het een beetje veel werk om 13 pagina's te lezen.
Weet je ook een programma om het naar een 320 x 240 formaat te converteren?
Ik gebruik zelf meestal SUPER® Die is gratis en kan bijna alle formaten aan........

hier de link, (even zoeken naar setupbestand) maar dan ..... downloaden en converteren maar.........

http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 262968 op 21-09-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijmenD
Bedankt,
Ik zal het vanmiddag gaan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayjay1990
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 10:39
Ik heb gister de firmware van mijn u900 geupdate van de t-mobile branded naar XXHC6 maar nu lees ik hier dat de nieuwste XXHF3 is. Is deze nog beter of maakt het niet zo veel uit.

Wat me wel opviel bij de smasung firmware was dat er meteen games op stonden die bij t-mobile zeker als onnodig waren geacht.

als ik het zo mag geloven hebben nog niet veel mensen zich gewaagd aan het update van de firmware. Even concreet wie heeft de firmware van de duitse site al geinstalleerd en wat zijn de verbeteringen bevindingen t.o.v de huidige ''oude'' ????

• OneUp
Anoniem: 262968 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 00:05:
als ik het zo mag geloven hebben nog niet veel mensen zich gewaagd aan het update van de firmware. Even concreet wie heeft de firmware van de duitse site al geinstalleerd en wat zijn de verbeteringen bevindingen t.o.v de huidige ''oude'' ????
Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!

Maar er zullen vast meer voordelen aan zitten...of bedoel je die update niet?

OneUp schreef op woensdag 24 september 2008 @ 08:45:
[...]

Ik heb het gedaan, enige voordeel wat ik echt merk is het menuknopje inplaats van het mega irritante internetknopje!

Maar er zullen vast meer voordelen aan zitten...of bedoel je die update niet?
nou een collega van mij heeft ook de u900 maar dan van vodafone, die heeft in het midden van het touchpad geen I zitten maar inderdaad de menuknop.... dit is wat mij betreft een verbetering. Maar ook is de hele menu structuur van een toestel van vodafone anders dan die van mij (KPN)
Ik verbaasde me er helemaal over dat de vodafone versie alleen te bedienen is als de slider omhoog is, en dicht niet te ontgrendelen is!!!!!!!!!!!!! Dit kan die van mij nu wel!! Ook zijn de pictogrammen in het menu anders (buiten de vodafone live functie) dan bij die van mij.
KPN verkoopt dus in tegenstelling tot vodafone het toestel met de originele firmware. (gelukkig)
Want ook de merknaam VODAFONE onder het glas, zou ik niet echt gelukkig van worden ,(dit ter zijde)

Ik heb dus de standaard versie, en heeft vodafone een eigen versie van de firmware....... vond die versie nou niet echt een succes al met al............ als ik mijn toestel straks upgraded met een recentere versie, wil wel weten wat de veranderingen zijn........... want als die op de versie van vodafone lijkt, dan neem ik die Internetbutton in het midden van het touchpad voor lief!!!!!!!! LANG LEVE KPN!!! (en samsung natuurlijk)

• jayjay1990
  • Laatst online: 22-06 10:39
Als je de samsung firmware hebt kun je de telefoon ook dicht gebruiken. En kun je wat ik voorheen met t-mobile niet kon en nu wel zijn de icoontjes van het touch screen aanpassen. Ook staat er ineens games op en is het mogelijk om zonder omweg java aps te instaleren. Nog een schoonheids iets is dat bij het opstarten nu het samsung riedltje word gedaan wat over de hele telefoon gaat dus ook touch screen ipv alleen het gewone scherm.

Verder heb ik nog geen verschillen kunnen vinden.

jayjay1990 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:06:
Als je de samsung firmware hebt kun je de telefoon ook dicht gebruiken. En kun je wat ik voorheen met t-mobile niet kon en nu wel zijn de icoontjes van het touch screen aanpassen. Ook staat er ineens games op en is het mogelijk om zonder omweg java aps te instaleren. Nog een schoonheids iets is dat bij het opstarten nu het samsung riedltje word gedaan wat over de hele telefoon gaat dus ook touch screen ipv alleen het gewone scherm.

Verder heb ik nog geen verschillen kunnen vinden.
Alles wat jij hier nu noemt zit al in mijn standaard versie van de firmware...............

Als ik met ''secret-code'' voor toegang van ''Admin settings'' kijk naar de Software version laat hij bij mij zien:

Software version: U900+XX+H
Modem: ******** **** *******
SHP: ******** ****** *******

Deze versie zat er bij mij standaard al op.......

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 262968 op 24-09-2008 23:01 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Heb zojuist ook de Samsung U900 Soul binnen gekregen.
Toch de standaard grijze, want de zwarte is niet meer leverbaar.
Maar dat grijs is in het echt toch wel een heel stuk mooier!
Op plaatjes is het meestal van dat neppe plastic grijs, maar het is gewoon metaal :D

Enige jammere is dat de software van mijn D900 en de U900 niet compatible is.
Dus alle sms-jes en dergelijke die op de pc stonden kan ik niet overzetten.
Dus maar opnieuw beginnen met een schone lei... eh telefoon :P

Schrok in het begin wel dat de batterij los onderin de doos lag, dacht dat deze niet geleverd was.
En toen de mobiel opstartte en de taal op Frans stond was ik echt even de weg kwijt.
Maar met mijn Frans wat ik in de brugklas had tien jaar terug heb ik de mobiel toch op Nederlands kunnen zetten.

Verder is de eerste indruk zeer goed.
Had de nieuwe firmware ook al gedownload, maar in het midden staat bij mij gewoon een knopje voor naar het menu te gaan :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

FeaR1986 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:25:
Heb zojuist ook de Samsung U900 Soul binnen gekregen.
Toch de standaard grijze, want de zwarte is niet meer leverbaar.
Maar dat grijs is in het echt toch wel een heel stuk mooier!
Op plaatjes is het meestal van dat neppe plastic grijs, maar het is gewoon metaal :D

Enige jammere is dat de software van mijn D900 en de U900 niet compatible is.
Dus alle sms-jes en dergelijke die op de pc stonden kan ik niet overzetten.
Dus maar opnieuw beginnen met een schone lei... eh telefoon :P

Schrok in het begin wel dat de batterij los onderin de doos lag, dacht dat deze niet geleverd was.
En toen de mobiel opstartte en de taal op Frans stond was ik echt even de weg kwijt.
Maar met mijn Frans wat ik in de brugklas had tien jaar terug heb ik de mobiel toch op Nederlands kunnen zetten.

Verder is de eerste indruk zeer goed.
Had de nieuwe firmware ook al gedownload, maar in het midden staat bij mij gewoon een knopje voor naar het menu te gaan :)
haha.... die grap had ik ook...... shit geen batterij....... maar lag inderdaad op de bodem van de doos...... haha
wat betreft de data van sms/telefoonboek /agenda en dergelijke...... kon ik gewoon overknallen met samsung pc studio.... no problem........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275486

Een vraagje... Af en toe als ik bel met iemand wordt de verbinding zomaar verbroken. Als ik die persoon dan terugbel dan zegt ie dat ik hem in de wacht heb gezegd. Maar als ik op mijn display kijk, staat er verbinding verbroken. Heel apart.

Laatst wilde ik mijn voicemail afluisteren en elke keer als ik een keuze moest maken (1,2 of 3) dan werd de verbinding verbroken. Het heeft me 3 pogingen gekost om mijn berichten af te luisteren en dat was dan door mijn telefoon niet te bewegen en op een afstand te houden. Ik heb het idee dat als je je telefoon beweegt dat ie dan de verbinding verbreekt. Ook omdat het dan lijkt alsof er iets in de telefoon "rolt" ofzo. Althans de telefoon voelt anders aan dan als je niet aan het bellen ben.
Herkent iemand dit? Of moet ik terug naar de winkel ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Beetje een vaag verhaal. Ik heb wel als ik bel dat ik met m'n wang af en toe het touchscreen aanraak waardoor hij trilt en telkens aangeeft of hij op speaker moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275486

Tja ik had het zelfs net dat ik samsung probeerde te bellen. Zo gauw ik mijn toestel bewoog leek wel werd de verbinding verbroken. Ik ga morgen terug naar de winkel om hem op te laten sturen, hopelijk komen ze erachter wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 262968 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 23:38:
[...]haha.... die grap had ik ook...... shit geen batterij....... maar lag inderdaad op de bodem van de doos...... haha
wat betreft de data van sms/telefoonboek /agenda en dergelijke...... kon ik gewoon overknallen met samsung pc studio.... no problem........
Samsung PC Studio die bij de D900 zat was niet compatible met de software die bij de U900 zat.
Dus kon niet alles overzetten: alleen muziek, afbeeldingen en contacten. SMS en MMS berichten kon ik niet overzetten. Maar dat is dan maar jammer.

Ben nu toch wel iets raars tegengekomen in mijn Samsung U900.
De taal heb ik ingesteld op Nederlands en T9 taal en dergelijke ook.

Menu is ook gewoon zoals in ingesteld in het Nederlands.
Echter als ik naar Menu - Instellingen - 4. Telefoon - 7. Feedback Trilsignaal ga dan heb ik wat vreemds.
Als ik dat menu open staat er als ik "uit" selecteer: "Er udvilket til at reagere, nar der trykkes pa tastaturet.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:47
Waar kan ik de nieuwste firmware (XXHF3) vinden?
Als het hier niet geplaatst mag worden, kan iemand het dan mailen naar timkraaijvanger APENSTAARTJE gmail PUNT com?
Thanks!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Iemand een idee waarom cijfers in sms-berichten worden onderstreept?
En hoe je dit uit kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275670

ik heb de samsung soul nou vind ik het een groot probleem dat je deze niet dicht kunt gebruiken
ik zag dat je firmware kunt downloaden op een duitse site

is deze betrouwbaar, zoja hoe installeer je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 18:40:
Iemand een idee waarom cijfers in sms-berichten worden onderstreept?
En hoe je dit uit kan zetten...
Cijfers worden onderstreept omdat het toestel het als een nummer ziet....... zo kun je makkelijk nummers opslaan...........
volgens mij kun je het niet uitzetten...... maar waarom zou je ook.? zitten toch geen nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275670 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:42:
ik heb de samsung soul nou vind ik het een groot probleem dat je deze niet dicht kunt gebruiken
ik zag dat je firmware kunt downloaden op een duitse site

is deze betrouwbaar, zoja hoe installeer je die?
Je kunt de soul wel degelijk dicht gebruiken....... er zijn alleen verschillende versies van de firmware in omloop. (ik heb de standaard van samsung)
Ik weet bijvoorbeeld dat de firmware van vodafone een eigen versie heeft, en bij die kun je inderdaad het toestel niet gebruiken als de slider naar beneden is...... (irritant inderdaad) Dit is dus volkomen softwarematig gestuurd. Ik heb gewoon het losse toestel. En als het toestel dicht is kun je d.m.v de menuknop en daarna snel de contactenknop in te drukken je toestel vrijgeven. Het enige nadeel is dan natuurlijk weer dat hij in je broekzak zichzelf kan ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262968 schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:12:
[...]

Je kunt de soul wel degelijk dicht gebruiken....... er zijn alleen verschillende versies van de firmware in omloop. (ik heb de standaard van samsung)
Ik weet bijvoorbeeld dat de firmware van vodafone een eigen versie heeft, en bij die kun je inderdaad het toestel niet gebruiken als de slider naar beneden is...... (irritant inderdaad) Dit is dus volkomen softwarematig gestuurd. Ik heb gewoon het losse toestel. En als het toestel dicht is kun je d.m.v de menuknop en daarna snel de contactenknop in te drukken je toestel vrijgeven. Het enige nadeel is dan natuurlijk weer dat hij in je broekzak zichzelf kan ontgrendelen.
dat is inderdaad irritant en ik heb de vodafone versie is daar iets aan te doen? bv die duitse firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jayjay1990 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 16:04:
Ik heb gister de firmware van mijn u900 geupdate van de t-mobile branded naar XXHC6 maar nu lees ik hier dat de nieuwste XXHF3 is. Is deze nog beter of maakt het niet zo veel uit.

Wat me wel opviel bij de smasung firmware was dat er meteen games op stonden die bij t-mobile zeker als onnodig waren geacht.
hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275670 schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:28:
[...]

dat is inderdaad irritant en ik heb de vodafone versie is daar iets aan te doen? bv die duitse firmware?
Volgens mij kan dat inderdaad wel mt de versie (duitse) die te downloaden is..... maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen want die heb ik niet gestest.........daar zou Jayjay effe op moeten reageren volgens mij heeft hij de duitse erop staan............. want ook de menustructuur van de vodafoneversie is helemaal anders...... (op vodafone ingericht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ligt het aan mij of kun je geen haakjes: ( of ) typen? Ik kan ze nergens vinden iniedergeval :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230454

Ha, vrijdag het ding opgehaald. Top telefoon! Ben er echt over te spreken...

Een vraag, ik kan maar niet het gmail prog downloaden en installeren voor op de telefoon. Kon wel op mijn nokia n73.

Weet iemand een truuk oid om het toch te installeren? Zelfde geldt voor google maps.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

OneUp schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:03:
Ligt het aan mij of kun je geen haakjes: ( of ) typen? Ik kan ze nergens vinden iniedergeval :?
In een bericht # lang inhouden.
Dan kom je in een nieuw venster waar je een hele berg leestekens kan slecteren.
En daar zitten de ( ) ook bij.

Let wel dat je eerst het linker haakje selecteert, dan terug naar je sms, dan de tekst typen en dan weer op # drukken en dan het rechter haakje selecteren.

Bij oude Samsungs kon je beide haakjes tegelijk invoegen en dan door middel van de pijltjes in het midden van de haakjes gaan staan en dan dus de tekst typen die je wilde.
Met de U900 kan dit niet en zal je beide haakjes verschillend in moeten voeren...

En om mezelf nog eens te quoten:
FeaR1986 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:10:
[...]Menu is ook gewoon zoals in ingesteld in het Nederlands.
Echter als ik naar Menu - Instellingen - 4. Telefoon - 7. Feedback Trilsignaal ga dan heb ik wat vreemds.
Als ik dat menu open staat er als ik "uit" selecteer: "Er udvilket til at reagere, nar der trykkes pa tastaturet.".
Is dit "normaal" of zit er gewoon een bug in mijn telefoon?
Niet dat ik er last van heb, maar vroeg het me gewoon af.
Want ben verder zeer blij dat ik de firmware heb waarbij je de telefoon gesloten kan gebruiken en met een menu-knop in plaats van een internet-knop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:39:
[...]

Let wel dat je eerst het linker haakje selecteert, dan terug naar je sms, dan de tekst typen en dan weer op # drukken en dan het rechter haakje selecteren.

Bij oude Samsungs kon je beide haakjes tegelijk invoegen en dan door middel van de pijltjes in het midden van de haakjes gaan staan en dan dus de tekst typen die je wilde.
Met de U900 kan dit niet en zal je beide haakjes verschillend in moeten voeren...
Thx, dat zocht ik idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:39:
[...]

En om mezelf nog eens te quoten:

[...]

Is dit "normaal" of zit er gewoon een bug in mijn telefoon?
Niet dat ik er last van heb, maar vroeg het me gewoon af.
Want ben verder zeer blij dat ik de firmware heb waarbij je de telefoon gesloten kan gebruiken en met een menu-knop in plaats van een internet-knop _/-\o_
waarschijnlijk firmwarematig, want bij mijn versie kan dat wel twee haakjes tegelijk en dan de text ertussen zetten........)je kunt dus meerdere tekens tegelijk invoegen.......... waarschijnlijk heb jij een provider-firmware bijv. orange of vodafone.......... hier zitten verschillen in..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Bedankt!

maar ik had meer een Softpedia of download.com in gedachten maar dan meer gericht voor de u900 ofzo
of is er iets waar ik op moet letten en kan het dan altijd gebruikt worden ? bijv. java x.x.x.x of iets anders?

[ Voor 10% gewijzigd door Proxx op 30-09-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 262968 schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:41:
[...]waarschijnlijk firmwarematig, want bij mijn versie kan dat wel twee haakjes tegelijk en dan de text ertussen zetten........)je kunt dus meerdere tekens tegelijk invoegen.......... waarschijnlijk heb jij een provider-firmware bijv. orange of vodafone.......... hier zitten verschillen in..........
Ik heb geen specifieke provider firmware, dus gewoon standaard van Samsung uit.
Maar het lukt me nu wel op twee haakjes te plaatsen en daar dan tekst tussen te gooien.
Weet ook niet hoe het kwam dat ik dat eerst niet kon.
Maar doe het sowieso liever niet, want vind de verzend-knop nog steeds erg dicht naast de pijltjes toetsen zitten. Dus ben bang dat ik een sms verzend in plaats van een teken naar links te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik heb ook al een aantal keren een leeg smsje of een half smsje verstuurd. Dit heb je echter alleen wanneer je antwoord, want zolang er geen nummer bij 'geadresseerden' staat kun je hem ook niet met 1 druk versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
FeaR1986 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
Weet ook niet hoe het kwam dat ik dat eerst niet kon.
Maar doe het sowieso liever niet, want vind de verzend-knop nog steeds erg dicht naast de pijltjes toetsen zitten. Dus ben bang dat ik een sms verzend in plaats van een teken naar links te gaan.
mij lukt het ook (vodafone, originele firmware, toestel is niet branded).
maar verzendknop te dicht naast de pijltjes volg ik niet helemaal. drukt toch gewoon op OK na keuze voor haakjes?

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276083

Hoi,
ik heb sinds gister de Samsung Soul en ben der echt heel blij mee.
Maar nu lees ik hier allemaal dingen over updates enz. Wie kan me daar iets meer over vertellen? Moet je je mobiel updaten?
Ik weet dit allemaal niet want heb hem tweedehands gekocht en weet dus ook niet welke versie erop zit en heb er ook geen boekje bij.
Alvast bedankt!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

MrJayMan schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:48:
[...]maar verzendknop te dicht naast de pijltjes volg ik niet helemaal. drukt toch gewoon op OK na keuze voor haakjes?
Als je op een sms antwoord (dus niet een nieuwe sms typt) staat er al een nummer ingevuld bij geadresseerden. Dus zodra je dan in het midden van de touch-screen drukt wordt de sms meteen verzonden. Het is mij (en anderen met mij) al vaak gebeurd dat je een sms per ongeluk verzend omdat je mis drukte op de pijltjes toetsen.
Maar als je de haakjes hebt geselecteerd druk je inderdaad gewoon op OK. Ik bedoelde alleen dat na de keuze je op moet passen met het drukken op de pijltjes om tussen de haakjes te gaan staan. Want als je dus mis drukt heb je kans om een sms half te verzenden.

Het is trouwens wel zo dat dit alleen bij korte sms-jes is. Want als een sms uit meer dan 2 berichten bestaan vraagt het toestel eerst om toestemming om meer dan 1 sms te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Iemand trouwens enig idee waar je aan een achterklepje/batterijklepje van de Samsung U900 Soul Grey kan komen?

Want ik heb nu al hele diepe krassen in het klepje zitten en dit terwijl ik er toch geen gekke dingen mee doe.

Ik heb reeds gezocht maar kan niets vinden over zo'n klepje.
De toetsen naast het touch-screen heb ik wel gevonden.

Iemand die me kan helpen of misschien een oplossing heeft om de krassen op het metaal aan de achterkant te verwijderen?

Edit:
Heb er net toch een gevonden: hier zo
Maar vind €22,95 toch wel een beetje duur. Dus maar wachten tot er wat meer krassen op zitten... :P

Zoeken op "accudeksel" levert nu toch best veel resultaten op.
Prijzen varieren echter van €21,95 tot €29,95...

[ Voor 27% gewijzigd door FeaR op 02-10-2008 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275775

wie weet wat dit icoontje betekend ik vind er nergens iets over terug

op deze afbeelding kun je het zien (http://i422.photobucket.c...303/panisrudi/samsung.jpg)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276163

Hallo

Ik heb ook een samsung soul en ik heb het zelfde probleem valt ook iedere keer weg als ik de telefoon beweeg en als ik hem niet goed vast hou dan gaat hij al uit en ook als hij dicht is valt hij weg als ik hem verkeerd vasthoud of beweegt.
Ik heb hem al opgestuurd maar dit heeft ook geen resultaat gehad al contact gehad met t-mobile want dat is namelijk mijn provider maar die zeggen dan weer dat het aan mijn bereik lig omdat die bij bij ons niet helemaal 100 procent is maar als ik ergens anders ben en wel een goed bereik heb dan val hij nog weg of hij maak hele rare geluiden.
Dus ik weet het ook eigenlijk niet meer hij is nog maar een paar maanden oud.

gr jannie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi,

Weet iemand waar je de oortjes voor de Samsung Soul los kan kopen??
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276083 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:56:
Hoi,

Dankje
in de telefoonwinkel, zonodig bestellen ze voor je. Of op internet hier bijvoorbeeld: http://www.eu-gsm.nl/sams...adset-aaep407-p-8019.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Hallo allemaal,

ik overweeg de U900 aan te schaffen. Ik wil hem dan ook gebruiken als gateway om mijn laptop te voorzien van internet toegang. Ik wil dat doen via vodafone. Nu heb ik twee vragen:

1. Is dat makkelijk te doen, deze telefoon als 'gateway' gebruiken? Is dat via Bluetooth en/of wifi en/of (usb) kabel?
2. Is de vodafone versie van deze telefoon zodanig 'gebrand' dat het niet mogelijk is om hem als gateway voor de laptop te gebruiken?
3. Heeft iemand deze telefoon al als gateway gebruikt en werkt dat lekker?

(OK, waren 3 vragen).

Bij voorbaat dank.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 276083 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:56:
Hoi,

Dankje
Hier zijn ze nog een stukje goedkoper...

Weet iemand trouwens of de U900 een signaal geeft als de batterij is opgeladen?
Ik ben nu al twee keer midden in de nacht wakker geworden van de trilstand van de telefoon.
Maar ik had geen ontvangen berichten of oproep. Dus ik zou eigenlijk niet weten waarom de telefoon zou moeten trillen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enigmafan schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:41:
Hallo allemaal,

ik overweeg de U900 aan te schaffen. Ik wil hem dan ook gebruiken als gateway om mijn laptop te voorzien van internet toegang. Ik wil dat doen via vodafone. Nu heb ik twee vragen:

1. Is dat makkelijk te doen, deze telefoon als 'gateway' gebruiken? Is dat via Bluetooth en/of wifi en/of (usb) kabel?
2. Is de vodafone versie van deze telefoon zodanig 'gebrand' dat het niet mogelijk is om hem als gateway voor de laptop te gebruiken?

(OK, waren 3 vragen).

Bij voorbaat dank.
de u900 heeft een modem aan boord, dus je moet em als gateway kunnen gebruikern inderdaad. (geen ervaring mee)
de vodafone versie van de u900 is wel gebrand, maar dit mag niks uitmaken, modem aan boord.
geen ervaring mee als gateway, dus kan ik je geen advies over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FeaR1986 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 01:25:
[...]

Hier zijn ze nog een stukje goedkoper...

Weet iemand trouwens of de U900 een signaal geeft als de batterij is opgeladen?
Ik ben nu al twee keer midden in de nacht wakker geworden van de trilstand van de telefoon.
Maar ik had geen ontvangen berichten of oproep. Dus ik zou eigenlijk niet weten waarom de telefoon zou moeten trillen....
de u900, geeft inderdaad een signaal als hij is opgeladen, in de vorm van een toon. Het is me echter niet opgevallen dat hij ook een trilsignaal afgeeft als de batterij vol is. (volgens mij niet) maar kan best zijn dat er een branded versie van de firmware is die dat wel doet (zal me niks verbazen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Hij trilt inderdaad als de batterij vol is (iniedergeval wanneer je geluid uit staat)

[ Voor 36% gewijzigd door OneUp op 03-10-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OneUp schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 19:44:
Hij trilt inderdaad als de batterij vol is (iniedergeval wanneer je geluid uit staat)
dat zou kunnen inderdaad, want ik heb em nooit op stil aan de lader. ik heb in het service menu niks kunnen vinden, alleen wat info over de batterijtemperatuur enzo, maar geen instellingen om eventueel trilsignaal uit te zetten. zal wel dieper in de software zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje voor wie pas een Soul heeft gekocht: wil je eens checken welke firmware versie er bij jullie op staat?
De code hiervoor is: *#1234#
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Ik heb firmware versie U90UXXHF3 (waar men op de Duitse website over sprak) ook op m'n U900 gezet en dat lukte zonder problemen. Gewoon dezelfde handleiding volgen die hier eerder werd gepost. (Ik gebruikte MultiLoader v5.33)

Het firmware in kwestie is gewoon de laatste unbranded firmware die momenteel te vinden is op het net, geloof ik. Buiten het menu-icoontje in het midden van het touchscreen zie ik ook weinig veranderingen.
[url="http://www.m[mbr]*weg*[/]z"]Download link[/url]

Let op: bij het flashen worden echt ALLE gegevens op de gsm gewist, maak dus best eerst een backup met Samsung PC Studio van je telefoonboek, agenda of wat je wil bijhouden... Ik synchroniseerde alles naar Outlook en nadien van Outlook terug naar de gsm. Ik paste wel de opties van PC Sync aan: onder tabbladen Conflictoplossing en Synchronisatietype

[ Voor 2% gewijzigd door Ginz op 07-12-2008 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok bedankt voor de reacties voor de oortjes:)

Nu heb ik nog een vraagje, ik heb een wachtwoord op mijn mobiel bij de berichten. Maar als hij een dag ofzo aanstaat dan vraagt ie opeens niet meer naar een wachtwoord, ook niet als ik alle instellingen weer opnieuw doe.
Als ik hem uit doe en dan weer aan dan vraagt ie wel weer naar een wachtwoord. Dit is best wel irritant want ik wil er gewoon een wachtwoord op kunnen zetten die het altijd doet. Heeft nog iemand dit probleem? Of weet iemand wat je eraan kan doen?
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op deze afbeelding kun je het zien (http://i422.photobucket.c...303/panisrudi/samsung.jpg)

thx

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 275775 op 06-10-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275775 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:25:

thx
geen idee wat het is...... het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de telefoon dit aangeeft alsje op een gastnetwerk zit (bijvoorbeeld in het buitenland of grensgebied) en je hebt de optie infoberichten automatisch toestaan aanstaan........ met mijn x820 kreeg ik dan ook een vaag pictogrammetje op het scherm........... anders zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik ben al een tijdje een tevreden soul gebruiker. Wat ik jammer vind is dat de beller fotos zo klein en in vreemde verhoudingen getoond worden wanneer die persoon belt. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oppie schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:50:
Ik ben al een tijdje een tevreden soul gebruiker. Wat ik jammer vind is dat de beller fotos zo klein en in vreemde verhoudingen getoond worden wanneer die persoon belt. Is hier iets aan te doen?
ben ik met je eens, het lijkt me een software (firmwarematige) instelling. de foto's zijn inderdaad achterlijk klein...... is zo handmatig niet aan te passen helaas........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juhet
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:27
Weten jullie hoeveel extern geheugen vodafone meelevert met de soul? Ik kan op de website van hun niets daarover vinden. Ik zou het een beetje jammer vinden als ze helemaal niks meesturen...

3 leuke cadeautips voor een theeliefhebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262968 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:32:
[...]

geen idee wat het is...... het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de telefoon dit aangeeft alsje op een gastnetwerk zit (bijvoorbeeld in het buitenland of grensgebied) en je hebt de optie infoberichten automatisch toestaan aanstaan........ met mijn x820 kreeg ik dan ook een vaag pictogrammetje op het scherm........... anders zou ik het niet weten.
ik woon niet aan de grens en de optie infoberichten staat niet aan hoor kweet ook nie wat dat, is raar dat je er nergens iets over terug vind toch bedankt hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online
enigmafan schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:41:
[...]
[...]
MrJayMan in "Het Samsung SGH-U900 SOUL Topic"

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

juhet schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:36:
Weten jullie hoeveel extern geheugen vodafone meelevert met de soul? Ik kan op de website van hun niets daarover vinden. Ik zou het een beetje jammer vinden als ze helemaal niks meesturen...
Bij KPN leveren ze geen micro sd bij je toestel. Ik weet niet of vodafone dat wel heeft (denk het niet) Ik heb gewoon gevraagd of ik er een sdkaartje voor niks bij kon krijgen, bij de primafoon kreeg ik er toen 1 van 2 GB bij. Maar voor die paar euro hoef je het ook niet te laten. Heb inmiddels zelf al een gekocht voor een paar knaken van 4 GB en ik dacht dat de soul max 8 kan hebben via de Micro SD slot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 16:48
Zou iemand een paar 's avonds een paar foto's binnen bij kamer licht willen maken? Zie alleen foto's overdag met veel licht. Ben benieuwd hoe de "flitser" het doet.

Zou de camera het meeste binnen een kroeg ofzo gebruiken. Heeft iemand daar een paar voorbeelden van?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Heb zo geen voorbeelden maar kan zeggen dat foto's die met de flitser gemaakt zijn erg matig zijn, niet vergelijkbaar met foto's van een SE K800i (met flits) bijvoorbeeld.

Een foto van dichtbij met flitser is vaak overbelicht en van veraf krijg je een witte waas en onechte kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38

jelle.

Product Owner
Voor foto's in de kroeg kun je beter een toestel pakken met een echte flitser ipv LED flits, zoals de Sony Ericsson K-serie die hierboven al genoemd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-06 16:48
Was eigenlijk opzoek naar een wat platter telefoontje (15 mm of dunner). En deze lijkt me wel aardig. Heb ook gekeken naar de SE C902 (maar die camera schijnt minder te zijn dan deze) en de LG KF750 (maar die schijnt weer erg traag te zijn). De N82 vind ik te dik en niet mooi. Dan blijft er volgens mij niet veel meer over.

Zijn ze echt zo beroerd? Kan iemand eens een fotootje posten? Mag ook vanuit een huiskamer met beperkt licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Mijn ervaring tot nu toe is dat de camera van de SE C902 beter is als de camera van de U900. (ik heb de U900, mijn vriendin de SE C902)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214643

Voor iedereen die alles geprobeerd heeft om eindelijk eens een game GRATIS geïnstalleerd te krijgen:

http://uk.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA

En ja, het werkt...!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heey ik heb dit ook geprobeerd met die spellen maar ik kom niet verder bij die eerste code...
heb hem tig keer ingedrukt maar hij geeft dan aan dat het onjuist is..
wie weet wat ik moet doen??
Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is wel een erg omslachtige manier hoor. 3 keer dezelfde handelingen.

ik heb hier ergens in dit topic gepost hoe je games kunt installeren via wap.

veel makkelijker

je moet dan natuurlijk wel over een internet op je mobiel beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276083 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:28:
heey ik heb dit ook geprobeerd met die spellen maar ik kom niet verder bij die eerste code...
heb hem tig keer ingedrukt maar hij geeft dan aan dat het onjuist is..
wie weet wat ik moet doen??
Dankje
  • Heb je je toestel ingesteld als MediaPlayer?
  • De map 'Games' aangemaakt op je telefoon met daarin in weer een afzonderlijke map zowel het .jar als het .jad bestand?
Succes! :)
Anoniem: 261966 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:14:
dit is wel een erg omslachtige manier hoor. 3 keer dezelfde handelingen.

ik heb hier ergens in dit topic gepost hoe je games kunt installeren via wap.

veel makkelijker

je moet dan natuurlijk wel over een internet op je mobiel beschikken.
Al die handelingen zijn er veel te veel! Je moet je toestel connecten als MediaPlayer, de bestanden op je toestel zetten in een map, 2 codes invoeren en dat was het!!!

Valt allemaal best mee... scheelt behoorlijk veel centen als je geen internet hebt! :P

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 214643 op 13-10-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik heb nu ongeveer 2 maanden me samsung soul. Alleen nu heb ik sinds 2 weken het probleem dat me mobiel regelmatig uitvalt. Dit omdat ik of de telefoon iets te hard dicht slide, maar niet extreem ofzo of omdat de telefoon ergens tegenaan stoot. Hebben meer mensen dit? Want het lijkt wel steeds erger te worden en volgens mij is dat nou niet echt een normaal probleem. Het irriteert mij behoorlijk in ieder geval.

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214643 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:15:
[...]
  • Heb je je toestel ingesteld als MediaPlayer?
  • De map 'Games' aangemaakt op je telefoon met daarin in weer een afzonderlijke map zowel het .jar als het .jad bestand?
Succes! :)
ik heb alles zo gedaan maar ik heb dat snoertje niet van de mobiel naar de pc. ik heb dat gedaan via zon bleuooth stickje... dan kan je dus niet kiezen voor die media player enz.. maakt dat ook nog uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214643 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 23:15:
[...]

Al die handelingen zijn er veel te veel! Je moet je toestel connecten als MediaPlayer, de bestanden op je toestel zetten in een map, 2 codes invoeren en dat was het!!!

Valt allemaal best mee... scheelt behoorlijk veel centen als je geen internet hebt! :P
na die eerste keer moet je het nog 2 keer doen.

gewoon een internet bundel nemen van 10 euro p/m voor onbeperkt internetten.
is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261966 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:48:
[...]

na die eerste keer moet je het nog 2 keer doen.

gewoon een internet bundel nemen van 10 euro p/m voor onbeperkt internetten.
is geen geld
Ik heb het zelf gedaan en hoefde de code maar 1x in te voeren, niet 3x zoals volgens het filmpje! Scheelt 10 euro p/m! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277441

Het zal niet gaan lukken met de blauwe tand stick, je hebt echt de kabel nodig om met de mediaspeler te kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Hehe vandaag ook maar een soul gehaald, omdat mijn lg vieuwty was gestolen :'(
Maar deze telefoon is echt vééél beter.

enkel een paar vraagjes:

1) Is er een applicatie om het led lampje aan te laten staan, zodat deze gebruikt kan worden als zaklampje?
2) Is het mogelijk dat hij tijdens het open en dicht schuiven een geluid laat horen? (Vorige modellen konden dit wel, maar kan het hier nergens vinden>_<)
3) Is het normaal dat je bij: Instellingen > Display en verlichting > Display > ''6 Klokweergave''
niet kan selecteren?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 21:58:
Hehe vandaag ook maar een soul gehaald, omdat mijn lg vieuwty was gestolen :'(
Maar deze telefoon is echt vééél beter.

enkel een paar vraagjes:

1) Is er een applicatie om het led lampje aan te laten staan, zodat deze gebruikt kan worden als zaklampje?
2) Is het mogelijk dat hij tijdens het open en dicht schuiven een geluid laat horen? (Vorige modellen konden dit wel, maar kan het hier nergens vinden>_<)
3) Is het normaal dat je bij: Instellingen > Display en verlichting > Display > ''6 Klokweergave''
niet kan selecteren?

:)
1. nee er is nog geen applicatie die je lampje kan laten branden helaas (heb ik ook al vergeefs naar gezocht)
2. Neej de slider maakt geen geluid bij het openen en dicht doen (maar waarom zou je dit willen?)
3. Of het normaal is weet ik niet, maar bij die van mij kan ik de klokweergave ook niet aanpassen. Dus zal wel niet beschikbaar zijn. Ik dacht eerst nog dat je het in kon stellen als je zelf een thema maakte, maar ook dan is het niet te veranderen. Is dus misschien toch normaal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262968 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 23:30:
[...]

1. nee er is nog geen applicatie die je lampje kan laten branden helaas (heb ik ook al vergeefs naar gezocht)
2. Neej de slider maakt geen geluid bij het openen en dicht doen (maar waarom zou je dit willen?)
3. Of het normaal is weet ik niet, maar bij die van mij kan ik de klokweergave ook niet aanpassen. Dus zal wel niet beschikbaar zijn. Ik dacht eerst nog dat je het in kon stellen als je zelf een thema maakte, maar ook dan is het niet te veranderen. Is dus misschien toch normaal??
1) Inderdaad raar dat dit geen optie is... je kunt hooguit steeds even met de flitser van je fotocamera klooien... alternatief is java-applicatie dat je schermpje verlicht! Als achterlicht op je fiets bijvoorbeeld... :)
2)
3) Dit ligt aan het thema dat je geselecteerd hebt... Selecteer maar een het thema Monolithic Purity, dan kun je het wel instellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ty voor de reacties op mn vraagjes ;)
Nog een klein vraagje waar ik niet echt uitkom:

Ik heb op mijn sms berichten een wachtwoord, hoe kan ik dan ooit die sms berichten bekijken als de telefoon is ingeklapt? Want het wachtwoord moet je invullen via getallen, en als ik hem dan dichtschuif gaat die op locked.
Nu kan ik locked weg halen, maar dan kan ik mijn telefoon dus nooit meer op locked zetten als ik hem in mijn broekzak stop? Of is er ook een appart knopje voor locked? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D467 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:46:
Ty voor de reacties op mn vraagjes ;)
Nog een klein vraagje waar ik niet echt uitkom:

Ik heb op mijn sms berichten een wachtwoord, hoe kan ik dan ooit die sms berichten bekijken als de telefoon is ingeklapt? Want het wachtwoord moet je invullen via getallen, en als ik hem dan dichtschuif gaat die op locked.
Nu kan ik locked weg halen, maar dan kan ik mijn telefoon dus nooit meer op locked zetten als ik hem in mijn broekzak stop? Of is er ook een appart knopje voor locked? 8)7
Klopt je zult je telefoon moeten openen om je wachtwoord in te vullen dat is logisch lijkt me. volgens mij kun je als je een sms hebt, je telefoon openschuiven, wachtwoord invullen en sms bekijken. als je em vervolgens weer dichtklapt gaat hij op locked, volgens mij snap ik je probleem niet helemaal.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254554

Ikzelf ben een Nokia N73ME gebruiker, maar begin het ding meer en meer zat te worden.
Nu heb ik nog anderhalf jaar te gaan voor ik mn abonnement kan verlengen en dus toe ben aan een andere telefoon, maar ik denk niet dat ik het zo lang uit houd met de N73.
De Samsung U900 Soul lijkt me wel wat, maar simlockvrij is hij naar mijn mening behoorlijk duur om zomaar aan te schaffen terwijl het niet echt nodig is.

Nu vraag ik me dus af of er iemand is die ervaring heeft met de N73 en de U900 Soul en mij kan vertellen of het wel of niet verstandig is de N73 in te ruilen voor de U900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wel raar trouwens,,, als ik naar mijn postvak uit ga van sms, zie ik allemaal envelopjes met zo'n rood kruis erdoorheen? Terwijl ze wel gewoon verstuurd zijn, hoort dit? :?

En nog een vraagje, ik heb dus een wachtwoord op sms-berichten. Maar als je daar dus wachtwoord invult hoor je zo'n (oldschool) bliep kan je die niet veranderen? Heb toetstoon al veranderd bij opties maar blijft hetzelfde :|

edit
Had bejeweled gedownload en via http://www.youtube.com/watch?v=Yuuuws2EDmA erop gezet, opeens zijn al mn games weg :'(
Probeer ik opnieuw een spel erop te zetten, staat er nog steeds 0 games, zelfs de standaard games zijn weg :X Raar want eerst lukte het wel... |:(

[ Voor 26% gewijzigd door D467 op 20-10-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278277

Hoi allemaal, leuk forum _/-\o_
Weet iemand of je met de U900 smileys and animated emoticons kan gebruiken ?
Dus zoals deze :) of 8)7 ?
Ik vind enkel de gewone tekstversie ... pfft
Voor de rest leuke gsm !
Thx & have a great day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Anoniem: 214643 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:54:
[...]

1) Inderdaad raar dat dit geen optie is... je kunt hooguit steeds even met de flitser van je fotocamera klooien... alternatief is java-applicatie dat je schermpje verlicht! Als achterlicht op je fiets bijvoorbeeld... :)
2)
3) Dit ligt aan het thema dat je geselecteerd hebt... Selecteer maar een het thema Monolithic Purity, dan kun je het wel instellen. :)
hehe ik kan het juist niet met die monolithic gebruiken :S

owja en wat een SPUUG lelijk themes zitter er in dat ding zeg
zijn er nergens geen andere te downloaden ofzo?

om zelf zon ding te maken vind ik ook niks en ik wil er zon aangepaste klok en leuke knopjes in wat me zelf niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
Ik vind die blauw-zwarte anders wel strak..

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste