Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 maart 2008 @ 01:31:
@ Noax: Ben jij toevallig vandaag (officieel gisteren - zaterdag) bij Dimension Plus in Groningen geweest?
Ik kom al jaren niet meer bij Dimension+.
Dit vanwege die oude zeurderige man, die daar achter de balie staat.

Heb hem menig keer zien zeiken. ;(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Gizz schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:17:
[...]Wat wel erg handig is, is dat je censuur kunt terugdraaien of juist kunt toevoegen (wel/geen bloed bij no more heroes).
Weet iemand me af of dit ook werkt voor Bio Hazard 4 (Japanse versie van Resident Evil) want die was ook gecensureerd?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Heb je een linkje? De goedkoopste die ik kan vinden op PA is namelijk $30 ex verzenden....
Ik kan em ook niet vinden, ik heb em denk zo ongeveer een half jaar terug voor die geweldige prijs kunnen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hoogstwaarschijnlijk slecht nieuws voor alle mensen die FreeLoader gebruiken. Door een update van Nintendo zou de bootdisc van Datel niet meer werken.

Op diverse fora zijn allemaal wazige tegenstrijdige berichtgevingen maar volgens mij is de update er om FreeLoader niet meer te laten werken maar deze fix van Big N moet geactiveerd worden. De geruchten gaan dat Mario Kart iig een nieuwe firmware zal hebben die FL zeker zal verhinderen. :| (MK zou de activatie van firmware hebben)

Hier een stukje tekst over de update genaamd IOS37: http://wiibrew.org/index.php?title=IOS37

Een applicatie genaamd TruchaSigher waarmee het (met modchip) mogelijk is om spellen aan te passen schijnt ook niet meer te werken (denk aan aanpassingen als een uncensored versie van No More Heroes en Manhunt 2)

Treurig voor alle FreeLoader gebruikers maar het was wel te verwachten. Denk ook eerlijk gezegd niet dat Datel met een gratis werkende oplossing voor de fix van Big N gaat komen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het niet zo dat de Freeloader gratis kon worden ge-updated wanneer Nintendo met een FW-update kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
monnick schreef op zondag 23 maart 2008 @ 23:42:
Hoogstwaarschijnlijk slecht nieuws voor alle mensen die FreeLoader gebruiken. Door een update van Nintendo zou de bootdisc van Datel niet meer werken.

Op diverse fora zijn allemaal wazige tegenstrijdige berichtgevingen maar volgens mij is de update er om FreeLoader niet meer te laten werken maar deze fix van Big N moet geactiveerd worden. De geruchten gaan dat Mario Kart iig een nieuwe firmware zal hebben die FL zeker zal verhinderen. :| (MK zou de activatie van firmware hebben)

Hier een stukje tekst over de update genaamd IOS37: http://wiibrew.org/index.php?title=IOS37

Een applicatie genaamd TruchaSigher waarmee het (met modchip) mogelijk is om spellen aan te passen schijnt ook niet meer te werken (denk aan aanpassingen als een uncensored versie van No More Heroes en Manhunt 2)

Treurig voor alle FreeLoader gebruikers maar het was wel te verwachten. Denk ook eerlijk gezegd niet dat Datel met een gratis werkende oplossing voor de fix van Big N gaat komen. :'(
Tja, dit was wel te verwachten he. Ben blij dat ik geen Freeloader heb gehaald iig :P
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 00:37:
Was het niet zo dat de Freeloader gratis kon worden ge-updated wanneer Nintendo met een FW-update kwam?
Ja dat kan inderdaad (van wat ik gelezen heb). Maar dan moeten ze wel eerst die fix maken. En zo te zien gaat dat nog niet zo makkelijk.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geupdate en de Freeloader werkt gewoon, volgens diverse sites betreft het allemaal een 1 april grap van WiiBrew....(de enige bron voor het nieuws van het blocken van de Freeloader e.d.)

Overigens stond Brawl eerst op 6 juni en nu al op 27 juni, ik geloof dat het Jurjen was die schreef dat hij de game pas na de zomer verwacht. Waarom Nintendo de tofste multiplayer Wii game tot nu toe niet hier in maart gelanceerd heeft is me een raadsel.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Laatst online: 15:44
Is geen 1 april grap. WiiBrew geeft duidelijk aan dat het Wii kanaal nog geen gebruik maakt van de nieuwe IOS, maar dat kan in de toekomst veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kort vraagje

Ik heb SuperMarioGalaxy maar als ik deze start komt de opmerking dat ik mijn tvtype naar 60 Hz 480i kan zetten wat een betere kwaliteit zou moeten geven.

Nu heb ik een 42" plasma tv en hij staat nu op 50 hz (576i). Als ik hem naar 60 hz 480i zet wordt de kwaliteit alleen maar minder naar mijn idee. In het menu zie je wat meer flikkering. En ik dacht dat 576i beter was ddan 480i

iemand die me dat kan uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:06

DukeBox

loves wheat smoothies

Misschien doelen ze op de component mogelijkheid met 480p ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

42" plasma? Dan snap ik niet dat je inderdaad geen component aansluiting gebruikt zodat je 60Hz 480P kunt draaien. Overigens klopt de melding wel van 60Hz 480i omdat de framerate dan 10FPS hoger ligt (60FPS i.p.v. 50FPS)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Aha :$
Tja ik had hem gewoon via scart aangesloten.

Ik zie op bol.com een 4tal staan:
http://www.nl.bol.com/is-...04004899033&Section=GAMES
http://www.nl.bol.com/is-...04004607012&Section=GAMES
http://www.nl.bol.com/is-...04004914832&Section=GAMES
http://www.nl.bol.com/is-...04004998875&Section=GAMES

Prijzen van 15 tot 30 euro.
Maakt het nog iets uit of is het puur het 'merk' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Viper® schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:00:
Kort vraagje

Ik heb SuperMarioGalaxy maar als ik deze start komt de opmerking dat ik mijn tvtype naar 60 Hz 480i kan zetten wat een betere kwaliteit zou moeten geven.

iemand die me dat kan uitleggen ?
Dat heb ik ook ooit gekregen, maar het idee erachter snap ik niet. De framerate is misschien hoger, maar het beeld wordt duidelijk nog vager :P

Lekker op 576i houden dus, zolang je geen 480p kunt gebruiken.
Viper® schreef op maandag 24 maart 2008 @ 11:19:
Prijzen van 15 tot 30 euro.
Maakt het nog iets uit of is het puur het 'merk' ?
Bij korte kabels maakt het weinig uit, heb zelf een Dragon kabel van 2 meter en die werkt perfect. Overigens heb je die kabels al vanaf €4, als je ze niet bij Bol koopt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Gizz op 24-03-2008 11:42 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Morgen zullen Japanners de eerste WiiWare games kunnen downloaden. De geluksvogels kunnen kiezen uit 9 titels:
  • Okiraku Ping Pong Wii, Arc System Works, 500 points
  • Kotoba no Puzzle Mojipittan Wii, NBGI, 1000 points
  • Saku Saku Animal Panic, Konami, 1000 points
  • Star Soldier R, Hudson Soft, 800 points
  • Final Fantasy - Crystal Chronicles: My Life as a King, Square Enix, 1500 points
  • Tenchi no Solitaire, G-Mode, 500 points
  • Dr.Mario & The Bacteria Extermination, Nintendo, 1000 points
  • The Pokémon Farm, Nintendo/Creatures/GAMEFREAK, 1000 points
  • LONPOS, GENKI/LONPOS Braintelligent, 1000 points
nintendo.co.jp/wii/wiiware

[ Voor 11% gewijzigd door Whollabilla op 24-03-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, Final Fantasy zou ik echt heel graag willen hebben. Jammer dat de Japanners weer de eerste zijn, maar natuurlijk wel te verwachten. In Mei is het onze beurt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Morgen die Star Soldier R dan maar eens downloaden. Ping Pong kan een goede tweede keuze zijn als ik het zo zie.

Het WiiWare channel is eigenlijk zoals het vanaf het begin had moeten zijn. Gewoon remakes met verbeterd beeld en geluid zoals Star Soldier R in plaats van die trieste emulatie meuk.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:10:
[...]

En ook volgens Consolesengames.nl, al houden die het op 27 juni.
En game.co.uk zegt dat het 1 mei is: :P
Klik

Maar we zullen het wel zien wanneer NoE een releasedate geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kabels van Nintendo zelf zijn dubbel en dwars het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:57

S2S

Ach een kabel is een kabel. Gewoon de goedkoopste nemen, verlies zit er echt niet in die 1.5 meter.

[ Voor 63% gewijzigd door S2S op 24-03-2008 21:18 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ik zou gewoon voor die van nintendo gaan, dan weet je iig zeker dat je goed zit. Bij dynabite was die eerst ook maar 10 euro, misschien nu nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb me net met drie man kostelijk vermaakt met de darts mini-game in Wario Ware. :P De verliezer zie je in tijdens de prijsuitreiking altijd heen en weer over de grond rollen, dus we hadden dat ook real-life toegepast. Een beetje het idee van onder de tafel door kruipen bij verlies van een potje tafelvoetbal. Dat houdt de spanning en de competitie er goed in, en zeer vermakelijk om een ander over de grond te zien rollen. :P Wel leuk om met enkel dubbels uit te gooien, en het eindigen met 0 zonder dubbel, of met 1 ook te bestraffen met verlies. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 15:45
Ik heb zaterdagmiddag Star Wars: Lego, the complete saga, gekocht. Wat een leuk spel, zeg!!! Ik had nog nooit een Lego Star Wars spel gespeeld... maar nadat deze toch goede reviews kreeg en ik nog een leuk spelletje zocht voor met z'n 2-en, heb ik hem maar aangeschaft. Ben nu klaar met Episode 4, 15u in het spel... maar we moeten bijna alle levels nog wel een paar keer doen om voor de volle 100% te gaan. :) Echt heel erg leuk spelletje, ook met meer dan 2 personen. We wisselen gewoon de hele tijd door en ik vind het ook echt niet erg om te kijken hoe anderen het doen. :) Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChrisM schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:59:
Ik heb zaterdagmiddag Star Wars: Lego, the complete saga, gekocht. Wat een leuk spel, zeg!!! Ik had nog nooit een Lego Star Wars spel gespeeld... maar nadat deze toch goede reviews kreeg en ik nog een leuk spelletje zocht voor met z'n 2-en, heb ik hem maar aangeschaft. Ben nu klaar met Episode 4, 15u in het spel... maar we moeten bijna alle levels nog wel een paar keer doen om voor de volle 100% te gaan. :) Echt heel erg leuk spelletje, ook met meer dan 2 personen. We wisselen gewoon de hele tijd door en ik vind het ook echt niet erg om te kijken hoe anderen het doen. :) Leuk!
Het is inderdaad leuk en licht verteerbaar, het is alleen jammer dat ik al met wat vrienden het tweede deel op de Xbox 360 heb doorgespeeld en de games min of meer allemaal hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
De details over de Wii versie van Rockband zijn eindelijk aangekondigd, maar ik vind het wel een enorme teleurstelling, EA neemt de Wii duidelijk niet serieus. Het spel komt al een half jaar later dan op de PS3 en Xbox 360 en zal dan ook nog eens geen online multiplayer hebben en geen DLC. De eerste spellen met DLC op de Wii komen er al aan en online multiplayer is al bijna een jaar mogelijk. Ik ga maar eens goed nadenken of ik nog wel interesse heb in Rock Band Wii, tegen de tijd dat het spel in Europa uitkomt.

EDIT: Om het feest helemaal compleet te maken is de draadloze Rock Band Wii gitaar weer niet compatible met de Wii GH3 gitaar. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 25-03-2008 00:50 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:47:
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ik zou gewoon voor die van nintendo gaan, dan weet je iig zeker dat je goed zit. Bij dynabite was die eerst ook maar 10 euro, misschien nu nog?
Hmm ff kijken vandaag, thanks

Ik zoek trouwens ook nog die opladerhouder via usb met 2 accuutjes.
Vaak rond de 20 euro volgens mij.

Gisteren een paar games gespeeld en de batterijen zijn nu al bijna op.

Werken die accu's een beetje lang ? iemand ervaringen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Viper® schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:26:
[...]

Hmm ff kijken vandaag, thanks

Ik zoek trouwens ook nog die opladerhouder via usb met 2 accuutjes.
Vaak rond de 20 euro volgens mij.

Gisteren een paar games gespeeld en de batterijen zijn nu al bijna op.

Werken die accu's een beetje lang ? iemand ervaringen mee
Ik heb er thuis ook 1, weet het merk zo niet maar dat is niet echt wat. Zal vanavond wel even het merk posten.

1) die accu's moet je 10x in je wiimote klikken voordat ze eindelijk contact maken.
2) ze vallen snel uit, en dan bedoel ik tijdens een spel waar je wel eens moet schudden met je wiimote( dat zingen bij rayman raving rabbids)

Ik vind het een miskoop, had liever iets duurdere gehad achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
SaURoN schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:31:
[...]

Ik heb er thuis ook 1, weet het merk zo niet maar dat is niet echt wat. Zal vanavond wel even het merk posten.

1) die accu's moet je 10x in je wiimote klikken voordat ze eindelijk contact maken.
2) ze vallen snel uit, en dan bedoel ik tijdens een spel waar je wel eens moet schudden met je wiimote( dat zingen bij rayman raving rabbids)

Ik vind het een miskoop, had liever iets duurdere gehad achteraf.
http://www.nl.bol.com/is-...04005651402&Section=GAMES

Zoiets ?

Al dacht ik dat ik een andere had gezien.
Oh deze:
http://www.consoleombouw-...ow=details&products_id=68

20 euro, lijkt me wel een ander merk overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
De verkoopcijfers van de Wii, zijn die niet een beetje geflatteerd?
Ik probeer ook aan een Wii te komen maar overal uitverkocht + wachtlijsten tot aan tokio.

Heb wel een zaakje gevonden wat de Wii verkoopt, omgebouwd voor 385,=. Enige optie is dus een omgebouwde :'( Wil ik hem redelijk snel hebben.

Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel mensen die PES Donderdag gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:45

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Modchips en dergelijke horen niet in Spielerij thuis

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 12:40 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:10:
Zijn er veel mensen die PES Donderdag gaan halen?
Yes sir. Wordt mijn eerste aankoop sinds Mario Galaxy, en ik heb er enorm veel zin in. De gameplay ziet er gewoon enorm veelbelovend uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Omdat modchips e.d. niet gewenst zijn en er altijd wel een onvriendelijkere sfeer door ontstaat (wat ook hier weer gebeurde) zijn er een hoop replies verdwijnen.

[edit]
@Willybubba: dat zou ook eigenlijk niet nodig moeten zijn ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

@ Terr: er staat ook nog steeds geen Warning bij dit topic. Niet dat dat nou 100% helpt maar goed :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
De enige bij Dynabyte is deze: https://www.dynabyte.nl/a...tendo-Component-Cable-Wii

en die is 40 euro :(

Overigens zie ik 2 van die opladers die volgens mij gewoon batterijen gebruiken:
https://www.dynabyte.nl/a...ster-Wii-T-Charge-Duo-Wit
en deze
https://www.dynabyte.nl/a...stmaster-T-Charge-All-Wii

Die andere die ik had heeft ook gewoon batterijen nodig.

Ik zocht er eigenlijk 1 die gewoon een accu pack had ipv batterijen.

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 25-03-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie toch anders duidelijk € 30,- staan.

Als je voor betere beeld kwaliteit gaat ga dan niet bezuinigen op een paar tientjes.
De nintendo Component kabel blijft in mijn ogen nog altijd de beste.
Tuurlijk zijn andere merken ook wel goed, maarja als je over een paar tientjes praat waarom dan nog risico lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:12:
[...]

Ik zie toch anders duidelijk € 30,- staan.

Als je voor betere beeld kwaliteit gaat ga dan niet bezuinigen op een paar tientjes.
De nintendo Component kabel blijft in mijn ogen nog altijd de beste.
Tuurlijk zijn andere merken ook wel goed, maarja als je over een paar tientjes praat waarom dan nog risico lopen.
Ja ik vergiste me met de prijs van de Wifi die eronder staat.

Ik zag nog wel deze: http://www.bigdennis.com/...-p-13167.html?language=nl

ziet er verder goed uit, en tja wat er al gezegd werd, kabel is kabel en op 1.8 mtr lijkt me er weinig verlies.

Ik had nog wel een praktische vraag. Ik heb nog geen classic/gamecube controller.
Is het handig om een classic controller te nemen, of beter een gamecube controller, ik had begrepen dat je die ook als normale controller kon gebruiken. En de classic is weer niet te gebruiken voor gamecube spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:19:
[...]

ziet er verder goed uit, en tja wat er al gezegd werd, kabel is kabel en op 1.8 mtr lijkt me er weinig verlies.

Ik had nog wel een praktische vraag. Ik heb nog geen classic/gamecube controller.
Is het handig om een classic controller te nemen, of beter een gamecube controller, ik had begrepen dat je die ook als normale controller kon gebruiken. En de classic is weer niet te gebruiken voor gamecube spellen.
Ik had een RGB kabel op de Gamecube van 7,50 die me haast zwart/wit beeld opleverde. Ik kwam er achter toen ik met een third party RF kabel op een oude TV speelde zonder scart(RF beeld was beter dan third party RGB :+ ). Vriend van me had eerst Mad-Catz component voor de Wii omdat er geen Nintendo kabels verkrijgbaar waren, later kocht hij officiele Nintendo en daar werd het beeld nog ietsje beter van. Het gaat hier niet om de lengte maar om de kwaliteit van de kabel. Het beste kun je Monster Cables(duurder dan Nintendo zooi) of Nintendo kabels kopen. Draxter, Piranha, Dreamgear etc. allemaal merken waar je totaal niets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

toevallig al mensen die PES2008 aan het spelen zijn op de Wii? Kon nog nergens NL'ers vinden die online spelen, dus bij deze mijn friendcode: 2707 1482 5205 :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

HellStorm666 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:44:
[mbr]Modchips en dergelijke horen niet in Spielerij thuis[/]
Waar kan ik hier dan wel vragen over stellen?
Ik kan namelijk alleen maar 98 _/-\o_ delen vinden(waar deze er ook 1 van is).
Alvast bedankt

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
HellStorm666 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:28:
[...]

Waar kan ik hier dan wel vragen over stellen?
Ik kan namelijk alleen maar 98 _/-\o_ delen vinden(waar deze er ook 1 van is).
Alvast bedankt
Over modchips kan je nergens op GoT vragen stellen. Is niet gewenst zoals ook in de FAQ's etc te lezen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

SaURoN schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:35:
[...]

Over modchips kan je nergens op GoT vragen stellen. Is niet gewenst zoals ook in de FAQ's etc te lezen is :)
Okay bedankt, dan ga k ff zoeken of er op een ander forum info te vinden is.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Viper® schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:19:
[...]

Ik zou zeggen, ga voor de Thrustmaster T-wireless.

Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/09/wirelesswii.jpg

Draadloos, te gebruiken voor Gamecube en Virtual Console games, rumble(voor GC spellen, heb je niet op de Wavebird), een meer klassieke button layout(GC controller werkt niet ideaal voor VC games) en overal te krijgen voor 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
De eerste ervaringen met WiiWare die ik lees zijn niet bijster positief. Star Soldier R, een game waar ik me op verheugde, blijkt alleen de 2- en 5-minuten modes te hebben, naast een mode waarin je zo snel mogelijk moet schieten. In de 141 blocks die dat spel inneemt kan ik net zo goed alle andere Star Soldiers opslaan, en dan veel meer plezier ervan hebben.

LONPOS, een puzzelspel, blijkt alleen 480i en 4:3 te zijn. Een tientje voor een spel met simpele graphics en gameplay OK, maar had dan in ieder geval 480p en 16:9 toegevoegd. De Final Fantasy van WiiWare kost 1500 punten, maar daar kunnen nog extra kosten voor DLC bijkomen (via WiFi Pay&Play), net als bij Mojipittan en LONPOS. Overigens kosten alle Japanse WiiWare games samen 1703 blocks. In het shopping menu zijn met de invoering van WiiWare 3 keuzes: VC, WiiWare, en Channels.

bronnen:
http://nintendoworldreport.com/newsArt.cfm?artid=15604
http://www.vc-reviews.com..._wiiware_service_go_go_go
http://blog.wired.com/games/2008/03/wiiware-impress.html
http://www.siliconera.com...ware-shopping-experience/

[ Voor 13% gewijzigd door Whollabilla op 25-03-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb een Japanse Wii, en dus dat Wii Ware kanaal, maar ik loop er nog niet echt warm voor. Sowieso hou ik niet zo van downloadable games/content, geef mij maar gewoon een disc + doosje + boekje. Wil ik best wat extra voor betalen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Woohooo schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:55:
Pfft, wrom is Wii console nu nog steeds zo moeilijk te krijgen..
Wilde gisteren ergens zo'n ding halen maar overal was het uitverkocht :'(

Ik snap et echt niet, dat ding is al meer dan een jaar uit en krijg ik overal te horen,
ja de wachttijd is 4 a 5 weken.. ik had echt zoiets van wtf 8)7
Ik weet niet of je dicht bij de duitse grens woond, maar in duisland liggen ze gewoon op voorraad, gisteren er ook 1 gehaald, gewoon met nederlandse handleiding, anders misch via internet bij een duits bedrijf halen ;)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Mijn tip voor mensen die veel Wii-en en batterijen verslinden:

- Koop geen 'Supermooi blauw LED acculaadstation bla bla bla' die je hier vaak voorbij ziet komen. Ik heb er zelf ook één en de contactpuntjes zijn vaak niet helemaal goed gepositioneerd, waardoor ze geen contact maken en niet opladen. Ook zijn ze qua design vaak lomper, zitten niet goed vast en is de batterijcapaciteit niet om over naar huis te schrijven.

Oplossingen die ik gebruik:
- Hoge capaciteit NiMh batterijen, zoals van GP.
- Én: http://www.bigdennis.com/...-p-13144.html?language=nl
Deze kwam ik tegen toen ik aan het kijken was voor een Nunchuck. Nog geen 13 euro, een USB batterijlader van Philips met 4 x 2100 mAh batterijen erbij!
Gebruik m nu al een maand, werkt echt als een trein!

Hoop dat jullie er wat aan hebben :)

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Jentae schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:51:

- Koop geen 'Supermooi blauw LED acculaadstation bla bla bla' die je hier vaak voorbij ziet komen. Ik heb er zelf ook één en de contactpuntjes zijn vaak niet helemaal goed gepositioneerd, waardoor ze geen contact maken en niet opladen. Ook zijn ze qua design vaak lomper, zitten niet goed vast en is de batterijcapaciteit niet om over naar huis te schrijven.

Deze kwam ik tegen toen ik aan het kijken was voor een Nunchuck. Nog geen 13 euro, een USB batterijlader van Philips met 4 x 2100 mAh batterijen erbij!

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de Nyko powerstation. Gewoon aansluiten op stopcontact en werkt zoals je verwacht (dus geen gedoe met wrist straps eraf halen etc). Enige nadeel is dat door de dikkere batterypack je Wiimote niet meer in de Wii Zapper past (wel in de Nyko Powershot).

Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met de Freeloader. Heb momenteel 3 US games en die zou ik op zich wel willen houden. Als de FL permanent wordt geblocked vind ik dat wel jammer want US games zijn nu erg betaalbaar....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Viper® schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 08:48:
[...]

http://www.nl.bol.com/is-...04005651402&Section=GAMES

Zoiets ?

Al dacht ik dat ik een andere had gezien.
Oh deze:
http://www.consoleombouw-...ow=details&products_id=68

20 euro, lijkt me wel een ander merk overigens
Ik heb een duo charger van speedlink, die raad ik je niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jentae schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 16:51:

of kijk ff bij de meddia markt.
die batterijen zijn echt een uitkomst vooral die van GP ze zijn super :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 14:35
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 17:17:
[...]

of kijk ff bij de meddia markt.
die batterijen zijn echt een uitkomst vooral die van GP ze zijn super :P
Heb 2 weekjes terug ongeveer bij de AH 4 x 2500nimh batterijen van GP kunnen kopen met oplader voor 14.99. Was 50% korting:P

leuke deal zeg ik.

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het bericht over de nieuwe firmware van Nintendo die de Freeloader zou blocken blijkt toch (zoals al wat mensen geopperd hadden) een grap/leugen te zijn:
According to 'N-Europe', the rumor that a new Nintendo firmware for the Wii blocked Datel's FreeLoader was infact a 'joke'. According to them, owners of the FreeLoader for Wii may sleep soundly in the knowledge that the whole thing was just an invalid rumor.

Update: WiiBrew have admitted that the reportedly blocking of the Freeloader is in fact a "hilarious" April Fool's joke (it's Easter Sunday, or March 23rd, in case you didn't know). The widespread panic and paranoia caused by the clever editor of the WiiBrew page was all for nothing. Readers, you may sleep soundly tonight in the knowledge that this whole thing has been debunked.

News Source: N-Europe
Zoals het bericht al vermeld; de Freeloader gebruikers kunnen weer zorgeloos slapen. ;)

EDIT: Na nog wat verder gelezen te hebben lees ik toch weer tegenstrijdige berichten....Ik weet het niet meer. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 25-03-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:29
jaapbrandhof schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:50:
[...]

Heb 2 weekjes terug ongeveer bij de AH 4 x 2500nimh batterijen van GP kunnen kopen met oplader voor 14.99. Was 50% korting:P

leuke deal zeg ik.
Ik zou zeggen: ga voor die GP batterijen. Ik heb nu 4 GP 2700nimh en 4 GP 2500nimh batterijen en ze werken perfect. Gaan lang genoeg mee en je wisselt ze zo om. Zo kan je blijven gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:46:
Zoals het bericht al vermeld; de Freeloader gebruikers kunnen weer zorgeloos slapen. ;)

EDIT: Na nog wat verder gelezen te hebben lees ik toch weer tegenstrijdige berichten....Ik weet het niet meer. 8)7
Ik heb geupdate en alles werkt nog steeds. Ik weet niet waar de berichten vandaan komen maar het lijkt een domme 1 april grap. Men kan software die van IOS37 gebruikmaakt simpelweg niet blocken om de reden dat Twilight Princess en andere games(voor IOS37) ook nog van oude firmware gebruik maken. Je kan dus niet op die manier "alleen" de Freeloader blocken dan zou alles voor IOS37 niet meer werken en het lijkt me sterk dat Nintendo het halve aanbod uitschakelt om de Freeloader te blocken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Nee, want het gaat alleen om 'Trucha-signed' discs en homebrew channels.

het staat vrij duidelijk op de site van Wiibrew in KOEIENLETTERS:
On March 21st, Nintendo added a new version of the Wii firmware -- IOS37 -- to the Wii update servers. This version of the firmware has a fixed signature-checking function.

Simplification for those who don't understand what's written below:

1. The latest update only includes IOS37.
2. The system menu currently doesn't use this IOS37.
3. The signing bug is still effective.
4. The only reason this info is public is because we're watching Nintendo closely. It does not affect you.
en daarna een Q&A
Will this block my Trucha Signed discs or my Freeloader disc?

No, not yet. Not until another update is released, at which point we will have to re-evaluate.

Can we delete this update?

It might be possible to write a program to delete IOS37, but there's no point. Once an update that needs this firmware is released, either your Wii will redownload it, or will simply not work at all.

Can we patch it?

Maybe; this would take a considerable amount of effort. Firmware patches and bricking consoles go hand-in-hand, making it risky to develop patches and risky to install them.

Can we avoid it?

No, not if you ever want to update your Wii's software.

What effect will this have on a homebrew channel?

Once the system menu is updated to use IOS37, if you have any installed homebrew channels then the Wii will refuse to boot.

Is this an April Fool's joke?

No. A vandal added the message to the page.
--------------
ninc schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:36:
[...]

Ik zou zeggen: ga voor die GP batterijen. Ik heb nu 4 GP 2700nimh en 4 GP 2500nimh batterijen en ze werken perfect. Gaan lang genoeg mee en je wisselt ze zo om. Zo kan je blijven gamen.
Ik gebruik gewoon Euroshopper/Aldi batterijen. 8 voor 2 euro. Heb m'n Wii nu bijna 2 jaar en ben geloof ik bezig met m'n tweede pakje :+

[ Voor 12% gewijzigd door BarôZZa op 25-03-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is er een manier om een normale headset op de wii aan te sluiten? Op mijn tv kan het helaas niet.. nvm, heb het geluid via de stero en daar me headset op :). Kan ik lekker gamen terwijl me buurmeisje ligt te slapen 30 cm verder op.

Hm...

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 25-03-2008 23:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Stond gisteren in de MediaMarkt en daar hadden ze ook een duo lader van Speedlink volgens mij. Ik zag zo dat de batterijen 700 mah waren, dus 1400 per controller. Niet al teveel dus.
Na alle reacties gelezen te hebben heb ik toch maar besloten geen duo lader geval aan te schaffen.

Misschien dat de optie voor die batterijlader van Philips voor 13 euro een idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
jaapbrandhof schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 19:50:
[...]

leuke deal zeg ik.
Ik ben ook op zoek naar een goedkope manier om mijn Wii motes aan de praat te houden, maar vind zo'n charger eigenlijk niks. Daarom maar oplaadbare batterijen.
Maar wat zijn GP batterijen...? Waarschijnlijk afkorting voor een bepaald merk....? Ben ik nou zo dom? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
AlexR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:19:
[...]

Ik ben ook op zoek naar een goedkope manier om mijn Wii motes aan de praat te houden, maar vind zo'n charger eigenlijk niks. Daarom maar oplaadbare batterijen.
Maar wat zijn GP batterijen...? Waarschijnlijk afkorting voor een bepaald merk....? Ben ik nou zo dom? 8)7
Is idd het merk, zijn gewoon goedkope maar kwalitatief goede batterijen op de markt. Gebruik ze zelf voor me GP2X en ze houden het iig lang genoeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze om precies te zijn: http://www.gppowerbank.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Ik heb ook GP's thuis en duracell.
12 x GP in 2100 en 2500 mAh en 4x Duracell in 2500 mAh.

Ik stop ze gewoon in elke gamecontroller en afstandsbedieningen en dat zijn er toch al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Viper® schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 08:14:
Stond gisteren in de MediaMarkt en daar hadden ze ook een duo lader van Speedlink volgens mij. Ik zag zo dat de batterijen 700 mah waren, dus 1400 per controller. Niet al teveel dus.
Na alle reacties gelezen te hebben heb ik toch maar besloten geen duo lader geval aan te schaffen.

Misschien dat de optie voor die batterijlader van Philips voor 13 euro een idee is.
Dat ding is 3x niks. Het is een hell om die accu's goed in je wiimote te krijgen. Niks waard. Schud je er ff mee vallen ze uit en begin je opnieuw met het goed positioneren van die batterijen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
SaURoN schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:53:
[...]

Dat ding is 3x niks. Het is een hell om die accu's goed in je wiimote te krijgen. Niks waard. Schud je er ff mee vallen ze uit en begin je opnieuw met het goed positioneren van die batterijen :(
Ik heb hem en werkt bij mij prima. Mij WII kan ook helemaal uit (rode lampje) want het wordt geplaatst tussen de voeding van de WII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jongentje schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:59:
[...]

Ik heb hem en werkt bij mij prima. Mij WII kan ook helemaal uit (rode lampje) want het wordt geplaatst tussen de voeding van de WII.
Ga jij maar dat dans spelletje bij raving rabbids spelen dan :P Daar stopt de wii mote elke keer met functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop niet dat er nu en update in mariokart komt die de freeloader niet meer laat werken.
Dat zou echt naadje zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ja inderdaad, maar verwacht wel dat Nintendo er wel wat aan gaat doen. Ze hebben niet voor niks gekozen om het regio gebonden te maken ipv regio vrij zoals de PS3 wel is.

Zou inderdaad jammer zijn als je net de USA versie van bepaalde spellen hebt gekocht en ze stoppen met werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
SaURoN schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 09:53:
[...]

Ja die laders laat ik voor wat het is.

Neem gewoon goeie batterijen met een batterijlader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:27:
Ik hoop niet dat er nu en update in mariokart komt die de freeloader niet meer laat werken.
Om zeker te zijn kun je altijd Mario Kart via de Freeloader opstarten.

Het lijkt me sterk dat Mario Kart nog een nieuwere update heeft, de game moet onderhand al gedrukt zijn anders heeft Nintendo Europe wederom te weinig exemplaren voor het komende half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig met zack and wiki in het level frost breath.

Bij die ice mirrors en laser of die bugged zijn qua werking nu met 2 wiimotes geprobeerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:56
Voor mensen die nog twijfelen of de Wii Freeloader wel of niet geblockt, hier is een blogpost van tmbinc.

De exploit waarvan de Freeloader gebruikt maakt is enorm simpel te fixen. Op WiiBrew staat de volgende pseudocode:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
struct rsa_cert {
    u32 key_id;
    char rsa_signature[1024];
    char metadata[32];
    char content_hash[20];
};

int verify_cert (struct rsa_cert cert) {
  char *cert_hash=SHA1(cert.metadata + cert.content_hash);
  char *sig_hash=rsa_decrypt(cert.rsa_signature, cert.key_id);

if (strncmp(cert_hash, sig_hash, SHA1_LENGTH) == 0) {
     return CERT_OK;
  } else {
     return CERT_BAD;
  }
}

int is_a_valid_disc(struct rsa_cert cert, char *disc_hash) {
    if(memcmp(disc_hash, cert.content_hash, SHA1_LENGTH) != 0)  {
      return DISC_BAD;
    }

if(verify_cert (cert) == CERT_BAD) {
      return DISC_BAD;
    } else {
      return DISC_OK;
    }
}

Dit is hoe de Wii (tot nu toe) controleert of een disc mag worden geaccepteerd of niet. De bug zit 'm in het gebruik van strncmp. Voor een technische uitleg verwijs ik naar hier.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:27:
eigenlijk moet nintend redelijk blij zijn met freeloader nu kopen we meer spellen.
vooral de spellen die hier nog niet uit zijn of niet uitkomen :)

of denk ik nu te simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:54:
Weet iemand toevallig met zack and wiki in het level frost breath.

Bij die ice mirrors en laser of die bugged zijn qua werking nu met 2 wiimotes geprobeerd :X
ehm, volgens mij probeer je te vragen er een bug zit in het level "frost breath" (die met de ice mirrors).

volgens mij niet, had em in 1x gehaald

spoiler:
als ik het met goed herinner moet je eerst water in de rechter mal laten lopen, die vervolgens bevriezen, dan die lepelvormige ijsvorm in de linker mal plaatsen. Dan moet je wederom een lepel maken in de rechtervorm, daarmee kun je de lepel die je in de linkervorm hebt geplaatst smelten zodat het water in de vorm van de sleutel smelt. De laatste stap is het bevriezen van de linkermal et voila, je hebt je sleutel :) Let wel goed op dat de onderdelen van de sleutel (linkermal) wel in de goede volgorde liggen!

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je denkt wel iets te simpel ja. Zo is het bijvoorbeeld voor Nintendo niet meer mogelijk om prijsstrategieën toe te passen (Japan goedkoop, Europa duur), waardoor ze weer minder winst maken. En winst, dat is waar het allemaal om draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:05:
[...]

ehm, volgens mij probeer je te vragen er een bug zit in het level "frost breath" (die met de ice mirrors).

volgens mij niet, had em in 1x gehaald

spoiler:
als ik het met goed herinner moet je eerst water in de rechter mal laten lopen, die vervolgens bevriezen, dan die lepelvormige ijsvorm in de linker mal plaatsen. Dan moet je wederom een lepel maken in de rechtervorm, daarmee kun je de lepel die je in de linkervorm hebt geplaatst smelten zodat het water in de vorm van de sleutel smelt. De laatste stap is het bevriezen van de linkermal et voila, je hebt je sleutel :) Let wel goed op dat de onderdelen van de sleutel (linkermal) wel in de goede volgorde liggen!
hehe doelde op het draaien van de mirrors doormiddel van de wiimote werkt niet perfect ondertussen eindelijk achter hoe je nu die laser moet bedienen. \

edit de wiimote draaien omg de sensorbalk etc alles geprobeerd batterijen etc naja het is opgelost :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Laatst online: 05-06 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:13:
hehe doelde op het draaien van de mirrors doormiddel van de wiimote werkt niet perfect ondertussen eindelijk achter hoe je nu die laser moet bedienen. \

edit de wiimote draaien omg de sensorbalk etc alles geprobeerd batterijen etc naja het is opgelost :D
Mijn broertje had idd hetzelfde probleem. hij heeft daarom gelijk het hele spel overigens afgeschreven als een stom spel. Ik heb daarintegen nergens last van. Volgens mij is het gewoon een kwestie van de controler op de juiste manier vasthouden waarna je hem simpelweg kunt draaien. Maar je bent er voorbij als ik het goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb gisteren mijn nieuwe Audio Video set-up binnen gekregen en heb nu eindelijk DPL2 ondersteuning!
Dit moet uiteraard getest worden! Weet iemand een goede titel hiervoor? Wil iets dat goed gebruik maakt van de achter kanalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:56:
Ik heb gisteren mijn nieuwe Audio Video set-up binnen gekregen en heb nu eindelijk DPL2 ondersteuning!
Dit moet uiteraard getest worden! Weet iemand een goede titel hiervoor? Wil iets dat goed gebruik maakt van de achter kanalen!
Mario Galaxy doet het heerlijk. MP3 ook wel redelijk. Voor de cube is rogue leader erg vet in PL2.
Heb pas geleden ook zelf zo'n set gehaald en dat waren de betere test titels :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 15:45
Wii Sports. Publiek hoor je door de achter speakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:41

TdV

Resident evil 4 gebruikt DPL2 ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerpaddy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04-2024
BarôZZa schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:52:
[...]

Ik gebruik gewoon Euroshopper/Aldi batterijen. 8 voor 2 euro. Heb m'n Wii nu bijna 2 jaar en ben geloof ik bezig met m'n tweede pakje :+
De Wii is pas in december 2006 uitgekomen, dus twee jaar lijkt me behoorlijk overdreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hathor schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:36:
[...]

Mijn broertje had idd hetzelfde probleem. hij heeft daarom gelijk het hele spel overigens afgeschreven als een stom spel. Ik heb daarintegen nergens last van. Volgens mij is het gewoon een kwestie van de controler op de juiste manier vasthouden waarna je hem simpelweg kunt draaien. Maar je bent er voorbij als ik het goed begrijp?
Met het level ben ik nog bezig, maar die beweging met de wiimote lukte mij eerst niet aangezien ik bij die mirrors dacht dat je de wiimote moest draaien zoals in 360 graden, maar nee je moest letterlijk het bakje in je hand draaien. Aangezien als je ziet hoe Zack die mirror vasthield dat mijn eeste aanname nog niet eens zo slecht was. Naja gelukkig opgelost aangezien ik eerst dacht dat men wiimote stuk was dus die eerst al vervongen. Daarna met de 2de wiimote ook weer precies hetzelfde dus nam aan dat het een bug in zack and wiki was.

Iedergeval tot zover een supergame doet me direct weer denken aan de monkey island games hoe geniaal die ook allemaal in elkaar zaten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Viper® schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 11:41:
[...]

Ja die laders laat ik voor wat het is.

Neem gewoon goeie batterijen met een batterijlader.
Zijn die nyko duo opladers danwel goed? Ik heb zo`n eentje voor mijn kids gekocht.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:13:
[...]

Met het level ben ik nog bezig, maar die beweging met de wiimote lukte mij eerst niet aangezien ik bij die mirrors dacht dat je de wiimote moest draaien zoals in 360 graden, maar nee je moest letterlijk het bakje in je hand draaien. Aangezien als je ziet hoe Zack die mirror vasthield dat mijn eeste aanname nog niet eens zo slecht was. Naja gelukkig opgelost aangezien ik eerst dacht dat men wiimote stuk was dus die eerst al vervongen. Daarna met de 2de wiimote ook weer precies hetzelfde dus nam aan dat het een bug in zack and wiki was.

Iedergeval tot zover een supergame doet me direct weer denken aan de monkey island games hoe geniaal die ook allemaal in elkaar zaten _/-\o_
idd, die puzzels hebben een hoog monkey island en sam & max hit the road gehalte, geweldig _/-\o_ jammer dat veel mensen deze game links laten liggen omdat ze denken dat het een kiddy-game is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
pinokkia schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:01:
[...]

Zijn die nyko duo opladers danwel goed? Ik heb zo`n eentje voor mijn kids gekocht.
Ik ben er helemaal fan van. Laden goed op en gaan lang mee. Winnaar imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
tukkerpaddy schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 13:57:
[...]

De Wii is pas in december 2006 uitgekomen, dus twee jaar lijkt me behoorlijk overdreven. :)
Voor m'n gevoel lijkt het alsof hij zelfs drie jaar staat stof te happen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sega kondigt vandaag aan dat het Master System, hun spelcomputer uit 1987, ook wordt toegevoegd aan de Virtual Console. Spelers kunnen binnenkort oude Sega-spellen downloaden op hun Wii.
In een onverwacht gul gebaar zullen Master System-spellen bovendien maar 400 Wii Points kosten. Goedkoper nog dan NES-spellen en daarmee de goedkoopste spellen op de Virtual Console. Een exacte datum is nog niet bekend, maar de eerste twee titels worden Fantasy Zone en Wonder Boy *O*

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/upload_mm/0/1/7/1869177436_1999998462_mastersystem.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2008 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
Ik vind dat ze sowieso de VC prijzen omlaag moeten gooien.

400 NES/Mastersystem
500 Turbografx
600 SNES/Megadrive
700 Neo Geo
800 N64

Zou in mijn ogen al een stuk logischer zijn, al mag het altijd nog 100 punten lager per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn alle goede Master system games niet geport naar de Megadrive/Genesis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

BarôZZa schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:06:
Ik vind dat ze sowieso de VC prijzen omlaag moeten gooien.

400 NES/Mastersystem
500 Turbografx
600 SNES/Megadrive
700 Neo Geo
800 N64

Zou in mijn ogen al een stuk logischer zijn, al mag het altijd nog 100 punten lager per game.
Idd, nu is het echt veel te duur, zeker in vergelijking met de US en als je de spellen al hebt. Hebben oude Nintendo cartridges geen unieke serienummers waardoor je te identificeren bent als rechtmatige eigenaar en recht hebt op de VC versie? Zou wel een mooie oplossing zijn :D

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop ik een originele rgb kabel voor onze wii.
Sluit hem aan op de scartingang waar normaal mijn digitale tv ontvanger staat aangesloten.

Zie ik dat de tv de wii helemaal niet in rgb weergeeft. wat ik ook doe hij springt hier niet naar over.
Plaats ik mijn digitale tv onvanger weer terug. zie ik dat de tv wel in de rgb stand springt.

Waar zou dit aan kunnen liggen. Ik heb een 110hz crt 16:9 tv van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:21:
Sluit hem aan op de scartingang waar normaal mijn digitale tv ontvanger staat aangesloten.

Zie ik dat de tv de wii helemaal niet in rgb weergeeft. wat ik ook doe hij springt hier niet naar over.
Plaats ik mijn digitale tv onvanger weer terug. zie ik dat de tv wel in de rgb stand springt.

Zit er geen knopje RGB op de afstandsbediening?

Stel de Wii in ieder geval in het menu in op 480i daarnaast kan het ook zijn dat je meerdere scart aansluitingen hebt en dat sommige geen RGB ondersteunen. Misschien heeft Nintendo eindelijk een nieuwe RGB kabel op de markt gebracht waardoor je de Wii niet helemaal uit hoeft te zetten om van andere kanalen gebruik te maken. Het was bij mij namelijk zo dat als ik RGB gebruikte de TV alleen het kanaal waar de Wii op zat(ook op standby) liet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Ocarina of Time niet zoveel aan vond, hoef ik Twilight Princess dan niet eens te proberen? En idem voor Metroid Prime 2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:36:
Als ik Ocarina of Time niet zoveel aan vond, hoef ik Twilight Princess dan niet eens te proberen? En idem voor Metroid Prime 2 en 3.
Het ligt eraan wat je niet leuk vond aan Ocarina of Time en Metroid Prime 2. Van de Prime serie is MP2 verreweg de minste dus het kan best zijn dat je 3 wel leuk vind. Het ligt er een beetje aan welke onderdelen/gameplay van de spellen je niets vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:39:
[...]

Het ligt eraan wat je niet leuk vond aan Ocarina of Time en Metroid Prime 2. Van de Prime serie is MP2 verreweg de minste dus het kan best zijn dat je 3 wel leuk vind. Het ligt er een beetje aan welke onderdelen/gameplay van de spellen je niets vond.
Verreweg de minste... Dat klinkt wel erg negatief :P Misschien in de prime reeks, tis imo nog steeds een top game. Hij is enkel wat lastiger dan deel 1 en met de puzzels moet je een beetje anders denken.

* Vanitas heeft er iig wel van genoten :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:44:
[...]

Verreweg de minste... Dat klinkt wel erg negatief :P Misschien in de prime reeks, tis imo nog steeds een top game. Hij is enkel wat lastiger dan deel 1 en met de puzzels moet je een beetje anders denken.

* Vanitas heeft er iig wel van genoten :)
Metroid Prime 2 is echt een stuk minder dan Metroid Prime en Metroid Prime 3. De ongeinspireerde Ing, de saaie darkworld veel te complexe omgevingen en iedere bij kost al 3 raketten om te slopen. Die game is gewoon gemaakt om je aan te ergeren. Daarnaast waren de gebieden lang niet zo interessant als in 1 en 3 en kwamen er nauwelijks Metroids voor of Ridley of wat dan ook. Het enige dat echt uitblinkt is Sanctuary Fortress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:50:
[...]

Metroid Prime 2 is echt een stuk minder dan Metroid Prime en Metroid Prime 3. De ongeinspireerde Ing, de saaie darkworld veel te complexe omgevingen en iedere bij kost al 3 raketten om te slopen. Die game is gewoon gemaakt om je aan te ergeren. Daarnaast waren de gebieden lang niet zo interessant als in 1 en 3 en kwamen er nauwelijks Metroids voor of Ridley of wat dan ook. Het enige dat echt uitblinkt is Sanctuary Fortress.
Ja het spel is lastiger, maakt dat em gelijkt slechter? Nee natuurlijk niet. Kijk als je nu uren vast zou zitten omdat je ergens iets bent vergeten te scannen, dan zou het gewoon slecht zijn. Maar dat soort dingen zitten niet in de Prime reeks. MP2 verwacht wel dat je het idee van de light en de dark world doorhebt. En na een tijd spelen heb je dat wel door. Overigens zijn sommige vijanden sterk, maar dat is omdat je de light en dark wapens hebt. Daar moet je slim mee omgaan, dan zijn de vijanden niks lastiger om te verslaan als in MP1.

Ook met de sfeer is niks mis, tis allemaal wat duisterder dan MP1 door de dark world. Maar ook dat is met veel gevoel voor sfeer opgezet imo.

Hetgene wat ik het irritantste vond aan MP2 was die stomme zoek quest, maar dat hebben MP1 en MP3 (in mindere mate) ook.

En als we kijken naar de resultaten op gamerankings:
Metroid Prime: 96.264%
Metroid Prime 2 - Echoes: 91.925%
Metroid Prime 3 - Corruption: 89.694%

Dan valt de kwaliteit van MP2 nog wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:36:
Het ligt er ook een beetje aan wanneer je Ocarina of Time hebt gespeeld. Als je het bij de release al niets aan vond, dan is TP waarschijnlijk ook niets voor jou. Als OoT pas geleden hebt gespeeld kan ik me voorstellen dat je het niet zo boeiend meer vind, aangezien het nu allemaal een behoorlijk verouderd is. In dat geval zou ik TP wel een kans geven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mn Wii is al een poosje kapot... hij kan discs na een paar seconden/minuten/soms direct niet meer inlezen en maakt een raar ratelent geluid. Is dit een bekend probleem? Ik ga straks Nintendo eens bellen om hem ter reparatie aan te bieden, weet iemand hoe dat in zn werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb er al eerder mensen over gehoord maar volgens mij was er nog niet echt een oplossing voor het probleem dat de freeloader icm een RGB kabel rood beeld geeft toch?
Mijn TV geeft wel aan dat hij NTSC beeld ontvangt maar het beeld blijft rood. Als ik de rgb kabel op een niet RGB scart ingang zet heb ik wel normaal beeld maar dan is de kwaliteit weer minder.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42

mjl

Ugh

rajackar schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:31:
Ik heb er al eerder mensen over gehoord maar volgens mij was er nog niet echt een oplossing voor het probleem dat de freeloader icm een RGB kabel rood beeld geeft toch?
Mijn TV geeft wel aan dat hij NTSC beeld ontvangt maar het beeld blijft rood. Als ik de rgb kabel op een niet RGB scart ingang zet heb ik wel normaal beeld maar dan is de kwaliteit weer minder.
In Nederland hebben we PAL, dus RGB uit een Pal Wii doos met NTSC signaal zal niet goed werken.. Als je 'm aansluit op een niet-rgb aansluting van je TV wordt alleen het composiet signaal gebruikt en dat is inderdaad een stuk slechter.
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:21:

Weet je zeker datr het een originele nintendo kabel is? Van een aantal nepperds (die goedkope rommel van marktplaats) is bekend dat deze alleen de bedrading voor composiet bevatten en dus geen RGB signaal geven.

[ Voor 34% gewijzigd door mjl op 27-03-2008 11:47 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
Cartman! schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 09:09:
Mn Wii is al een poosje kapot... hij kan discs na een paar seconden/minuten/soms direct niet meer inlezen en maakt een raar ratelent geluid. Is dit een bekend probleem? Ik ga straks Nintendo eens bellen om hem ter reparatie aan te bieden, weet iemand hoe dat in zn werk gaat?
Gewoon bellen, dan hoor je het vanzelf :)
Anders wordt die geloof ik opgehaald door tnt oid. Je kunt ook nog langs gaan bij nintendo als dat in de buurt is ;)

Ben ik eigenlijk de enige die uitkijkt naar Brothers in Arms? Dit lijkt naar mijn inziens de tweede (na MoH2) echt goede shooter te worden voor de Wii :) Heb MoH2 nog niet gespeeld, omdat ik hoge verwachtingen heb voor BiA, aangezien ik de pc-demo ook wel tof vond.

Zit momenteel te twijfelen of ik PES zal halen... :?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.