Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Whole lot of stars ***
Petje af voor Relic dat ze nog steeds de moeite doen om maps uit te brengen. Het spel is immers al 4 jaar oud...Rudios schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:34:
Juist, de winnaars (1vs1, 2vs2, 3vs3) worden gewoon uitgebracht.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Whole lot of stars ***
Tomorrow is often the busiest day of the week
Heeft iemand daar misschien een oplossing voor?
PS wanneer komen die nieuwe maps dan uit?
[ Voor 6% gewijzigd door Theck88 op 22-06-2010 09:29 ]
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
Sinds ik de port heb geforwarded kan ik elke game joinen, en kunnen ook vrienden joinen die normaal niet kunnen spelen vanwege NAT problemen, die worden dan via mij omgeleid.
Ik ga het in ieder geval thuis gelijk even proberen!
spelen er nog mensen EF ?
Heb trouwens THQ al gemaild, maar dat duurt wel lang. Steeds wel weer een reactie terug, maar volgens hem zou het echt een CoH Gold key moeten zijn..

Iemand anders wel handleidingen erbij gekregen, of zijn er hier meer problemen bekend met de cd keys?
Heb de handleidingen nog weten te vinden op www.replacementdocs.com. Voor mij nog wel handig om erbij te hebben
Volgens mij is het bij mij opgelost. Ik heb de Relic Downloader uitgezet en de UDnP geactiveerd in mijn router.Simmity schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:16:
Ik had eerst ook veel last van NAT problemen, maar ik heb het kunnen oplossen door te forwarden vanuit windows zelf. Nu is deze oplossing voor thompson speedtouch routers, maar het kan ook bij andere routers werken. Dit is de link : http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=195707
Sinds ik de port heb geforwarded kan ik elke game joinen, en kunnen ook vrienden joinen die normaal niet kunnen spelen vanwege NAT problemen, die worden dan via mij omgeleid.
ook vaak resetten de laatste tijd dus werd het modem een beetje zat.
heb nu een netgear dgn3500 modem aangeschaft nu werkt het perfect.
Whole lot of stars ***
Iets in de trend van Company of Heroes 2 (het oostfront ofzo)
Ik heb geen datum gezien, of ik lees eroverheen.ThijsPothoff schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:02:
Als ik de link bekijk die jij mij geeft, zal CoH: Online in september uitkomen.
Maar eerst komt de beta nog, dus ik denk niet dat ze september halen.
Ja en de game fatsoenlijk balanceren is ze volgens velen nog altijd niet geluktChojinZ schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:17:
[...]
Petje af voor Relic dat ze nog steeds de moeite doen om maps uit te brengen. Het spel is immers al 4 jaar oud...

[ Voor 51% gewijzigd door madmaxnl op 03-07-2010 15:23 ]
Aparte instelling, JIJ vindt de mappen saai en daarom 'werken ze niet' voor jou en moet de hele trits van 10 mappen maar helemaal voor iedereen worden verwijderd?en mappen die niet fatsoenlijk werken zoals: The Scheldt, The Hochwald Gap, Etavaux, Vire River Vally, Achelous River, Gilroy's Harbor, Beach Assault, Benrieres-Sur-Mer, Best en Lyon verwijderen. Op deze mappen werken maar enkelen tactieken waardoor de mappen saai zijn.
OMG, we moeten dus allemaal maar jouw mappen gaan spelen zodat de meute kan leren te spelen zoals JIJ dat wilt? Wat anderen leuk vinden is dus totaal niet relevant...Door de mappen weg te halen zullen deze mensen moeilijkere mappen gaan spelen en leren hoe ze gevarieerd moeten spelen.

Whole lot of stars ***
En vele anderen (zoals ik) vinden de game juist wel goed gebalanceerd.madmaxnl schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:12:
[...]
Ja en de game fatsoenlijk balanceren is ze volgens velen nog altijd niet gelukt
Ik heb dan ook niet het gevoel dat er 1 fractie is die veel sterker is dan alle anderen.
Dat klopt helemaal maar sommige mensen willen dat juist. Ik speel regelmatig ter afsluiting van de game-avond de door jouw genoemde maps. Dit doe ik dan juist omdat ik weet wat ik kan verwachten (routineklusjemadmaxnl schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:12:
[...]
Veel mensen spelen deze mappen juist omdat ze niet gevarieerd kunnen spelen en zich dan maar toeleggen op een "vertrouwde" map. Door de mappen weg te halen zullen deze mensen moeilijkere mappen gaan spelen en leren hoe ze gevarieerd moeten spelen. In één klap zullen ze het spel beter begrijpen en veel leuker vinden want elk potje op een moeilijkere map is heel anders.
En wat dat betreft biedt het spel qua maps wel variatie. Voor de meeste mensen is er zat keus.Rudios schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 18:18:
Maargoed, ieder zo zijn eigen smaak, voor mij hoeven die mappen in ieder geval ook niet erbij te zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door ChojinZ op 03-07-2010 22:06 ]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Jij snap het probleem al niet, want probeer jij maar eens een 3vs3 Hill 331 game op te zetten. Omdat men min of meer al voor de makkelijke maps kiest omdat hiermee snel een game op gezet kan worden blijft men ook steken bij deze maps en zo blijft de cyclus door gaanTijgert schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 16:13:
[...]
Aparte instelling, JIJ vindt de mappen saai en daarom 'werken ze niet' voor jou en moet de hele trits van 10 mappen maar helemaal voor iedereen worden verwijderd?
[...]
OMG, we moeten dus allemaal maar jouw mappen gaan spelen zodat de meute kan leren te spelen zoals JIJ dat wilt? Wat anderen leuk vinden is dus totaal niet relevant...

Speel voor de verandering eens 2PE VS 2USA of 1USA/1Brit weet je meteen waar je aan toe bent. Met wehrmacht is het te doen maar 2PE is echt ruk of jij moet met PE al heel goed spelen en zij niet zo goed. Dan kan het wel eens zijn dat het aardig gebalanceerd lijkt. Voor alles is er wel een oplossing maar voor sommige dingen moet je je teveel voorbereiden om ze tegen te kunnen gaan en het ene team heeft net meer van deze dingen als de anderen.ChojinZ schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 22:04:
[...]
En vele anderen (zoals ik) vinden de game juist wel goed gebalanceerd.
Ik heb dan ook niet het gevoel dat er 1 fractie is die veel sterker is dan alle anderen.
Wie zegt jou dat men de makkelijke maps kiest omdat het spel dan snel wordt opgestart? Misschien vinden de mensen die "makkelijke maps" gewoon leuk en worden ze daarom veel gekozen.madmaxnl schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:46:
[...]
Jij snap het probleem al niet, want probeer jij maar eens een 3vs3 Hill 331 game op te zetten. Omdat men min of meer al voor de makkelijke maps kiest omdat hiermee snel een game op gezet kan worden blijft men ook steken bij deze maps en zo blijft de cyclus door gaan
Het zou zo maar eens kunnen dat de (in jou ogen) lastigere maps gewoon weg niet populair zijn.
En wat nu als mensen wel bewust voor makkelijke maps kiezen? Blijkbaar is daar dan behoefte naar.
Helaas is dat rot voor jou. Maar sommige mensen zoeken nu eenmaal wat minder uitdaging.
Ach zijn best leuke maps. Er word vooral veel "ingegraven" waar door de vaart uit het spel gaat. Maar het is af en toe best leuk om je eigen "fort" te bouwen en te kijk hoe het afloopt. Vroeger wonnen we met een vast groep 9 van 10 keer op de Scheldt als Axis. Altijd eerst wachten dat hun het midden eiland terug in namen dan alle arty er op en dan met 15 tanks counteren ondersteund door een PE met Hummels of Hetsers en infant.madmaxnl schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 15:12:
[...]
Ja en de game fatsoenlijk balanceren is ze volgens velen nog altijd niet geluktZe moeten met een fatsoenlijk patch komen en mappen die niet fatsoenlijk werken zoals: The Scheldt, The Hochwald Gap, Etavaux, Vire River Vally, Achelous River, Gilroy's Harbor, Beach Assault, Benrieres-Sur-Mer, Best en Lyon verwijderen. Op deze mappen werken maar enkelen tactieken waardoor de mappen saai zijn.
Natuurlijk vereisen de maps met veel open terrein en weinig 'bottlenecks' een betere strategie dan Lyon, Scheldt etc met hun bruggen als makkelijk te verdedigen punten.
[ Voor 27% gewijzigd door Theck88 op 07-07-2010 10:27 ]
Al mijn COH maatjes(zestienplusser
De replay door de COH analyser halen is ook interresant
[ Voor 16% gewijzigd door madmaxnl op 26-07-2010 14:17 ]
weinig? ik vind dat er nog best veel spelers zijn voor een spel wat bijna 5 jaar oud is.madmaxnl schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:07:
Nou jongens, wat vinden jullie hier dan vanHet is niet de eerste keer dat ik een hacker/cheater betrap maar nu is het hard te maken en ik heb dan ook mijn replay geupped. COH gaat en is al naar de haaien met alle noobs en of cheaters. Zijn nog maar een paar goede mensen over van het toch al zo weinig gespeelden COH.
Al mijn COH maatjes(zestienplusser) gaan waarschijnlijk overstappen naar SCII en ik volg dan denk ik.
De replay door de COH analyser halen is ook interresant
Maar cheaters zijn idd erg lame. Gelukkig kom ik ze niet zo vaak tegen...
Maar goed het stinkt te veel, inderdaad een cheater.
I don't hate you, I nothing you
Als je goed kijkt zul je zien dat mijn snipers niet geuncloaked worden en dus ook niet gespot zijn. Nee je kunt ze niet horen ademenipazza schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:01:
Net die playback zitten kijken en hij had wel een sniper bij jou snipers in de buurt so maybe dat hij je daardoor zag.
Maar goed het stinkt te veel, inderdaad een cheater.
Er zullen meer maphackers zijn dan je denkt, ze spelen alleen zo dat het niet opvalt dus soms doen ze iets expres fout zeg maarChojinZ schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:35:
[...]
weinig? ik vind dat er nog best veel spelers zijn voor een spel wat bijna 5 jaar oud is.
Maar cheaters zijn idd erg lame. Gelukkig kom ik ze niet zo vaak tegen...
Om hem dan te betichten van cheaten is niet hard te maken nu wel want wie micro-ed zijn Sherman zo precies dat hij de snipers precies raakt

[ Voor 50% gewijzigd door madmaxnl op 26-07-2010 22:14 ]
Zolang we geen aantallen weten blijft het speculeren en kunnen we alleen afgaan op onze eigen ervaringen...madmaxnl schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:11:
[...]
Als je goed kijkt zul je zien dat mijn snipers niet geuncloaked worden en dus ook niet gespot zijn. Nee je kunt ze niet horen ademen
[...]
Er zullen meer maphackers zijn dan je denkt, ze spelen alleen zo dat het niet opvalt dus soms doen ze iets expres fout zeg maar
Nu verschilt het ook per gametype. Laatste tijd speel ik vooral tegen de CPU (geen zin meer in potjes die uren duren
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 30-07-2010 13:22 ]
Eh.. nou, wat dacht je van ervaren spelers die exact weten waar de beste sniper posities zijn? Die zullen heus wel doorhebben dat een beetje ervaren tegen speler OOK op de beste sniper plek gaat zitten. Lukraak een Sherman er heen sturen kan dan best wat opleveren, zoals nu.want wie micro-ed zijn Sherman zo precies dat hij de snipers precies raakt
Cheaten is dus alles behalve hard gemaakt.
Zonder bewijs is er geen bewijs. Iedereen heeft wel eens mazzel of is wel eens goed.
Whole lot of stars ***
Every dog has it's day. Op school als kind zijnde was ik tijdens gym heel middelmatig maar op een dag zat ik met basketbal in The Zone en ging ALLES er in. Als er 4 punters bestonden kreeg ik die. Maar cheaten met kiddie basketbal kan niet dus werd ik er nooit van beschuldigd.Als dat zo is wat je zegt heeft hij wel ENORME mazzel.
Met Counter-Strike was ik ook heel middelmatig maar op een dag had ik de ene headshot na de andere, zelfs miliseconden nadat iemand met mij de hoek om kwam, tot grote frustratie van diegene.. puur geluk want ik zat helemaal in synch met iets ofzo, geen cheaten maar wel er van beschuldigd...
Mazzel kan, skill kan, mazzel en skill kan, mazzel en skill en pech bij de tegenpartij kan ook...
Ja dus als men gefrustreerd raakt gaat men je voor cheater uit maken dat heb je goed gezien, ik ben al ontelbaren keren uitgemaakt voor cheater in bijna elk spel dat ik speel of gespeeld heb en dan niet één keer omdat ik geluk heb maar meerderen keren omdat ik vrijwel altijd "goed" speelTijgert schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:21:
[...]
Every dog has it's day. Op school als kind zijnde was ik tijdens gym heel middelmatig maar op een dag zat ik met basketbal in The Zone en ging ALLES er in. Als er 4 punters bestonden kreeg ik die. Maar cheaten met kiddie basketbal kan niet dus werd ik er nooit van beschuldigd.
Met Counter-Strike was ik ook heel middelmatig maar op een dag had ik de ene headshot na de andere, zelfs miliseconden nadat iemand met mij de hoek om kwam, tot grote frustratie van diegene.. puur geluk want ik zat helemaal in synch met iets ofzo, geen cheaten maar wel er van beschuldigd...
Mazzel kan, skill kan, mazzel en skill kan, mazzel en skill en pech bij de tegenpartij kan ook...
Verwijderd
Ik wou graag hierop reageren:
2 PE is natuurlijk in het nadeel omdat je niet veel variatie kan hebben (Hetzelfde probleem treedt op bij 2 Brit, dat zie je ook niet vaak). 2 USA kunnen 1 Rax en 1 WSC zetten en zo al een gecombineerd arsenaal tegen je uitzetten. Hoe meer spelers in een spel hoe meer mogelijkheden van de samenstelling. 2brit en 2PE zijn moeten dan meestal onderspit delven.madmaxnl schreef op zondag 04 juli 2010 @ 00:53:
[...]
Speel voor de verandering eens 2PE VS 2USA of 1USA/1Brit weet je meteen waar je aan toe bent. Met wehrmacht is het te doen maar 2PE is echt ruk of jij moet met PE al heel goed spelen en zij niet zo goed. Dan kan het wel eens zijn dat het aardig gebalanceerd lijkt. Voor alles is er wel een oplossing maar voor sommige dingen moet je je teveel voorbereiden om ze tegen te kunnen gaan en het ene team heeft net meer van deze dingen als de anderen.
Verwijderd
Heeft btw iemand ook goede tips voor wehrmacht om een riflemen rush te counteren?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2010 14:45 ]
Ik weet niet hoe anderen het doen maar ik gebruik altijd een combinatie van MGs en zo snel mogelijk volksgradiers upgraden met een mp44.Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:40:
AT? En met welke factie? Want ik ben persoonlijk het best met de wehrmacht blitzkrieg doctrine.
Heeft btw iemand ook goede tips voor wehrmacht om een riflemen rush te counteren?
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
http://www.gamereplays.or...?show=news&news_id=638510

Oh, en voor wie er in geintereseerd is: ik heb alle afleveringen beschikbaar.
[ Voor 13% gewijzigd door SysRq op 04-08-2010 20:13 ]
-
Die keek ik altijd jaSysRq schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:12:
Kent iemand Tales of Heroes (Bridger en Vitensby) nog?Vanaf aflevering 1 heb ik ze gevolgd, altijd geweldig. Helaas alweer een tijdlang gestopt, maar er is nieuwe episode \o/ :
http://www.gamereplays.or...?show=news&news_id=638510
Oh, en voor wie er in geintereseerd is: ik heb alle afleveringen beschikbaar.
Heb je Xfire of SkypeVerwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:40:
AT? En met welke factie? Want ik ben persoonlijk het best met de wehrmacht blitzkrieg doctrine.
Verwijderd
En laat ons weten wat je van de Beta van COHO vindt. Ik ben nieuwsgierig.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 09:09 ]
Verwijderd
volks grenadiers hebben mp40snakeye schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 18:38:
[...]
Ik weet niet hoe anderen het doen maar ik gebruik altijd een combinatie van MGs en zo snel mogelijk volksgradiers upgraden met een mp44.
Ik probeer meestal ze lang genoeg af te houden todat mijn stromies op het veld zijn en die zijn echt vet met mp44 xD
Ik heb tegen Andy178 (geloof dat dat zijn account naam was, ''vroeger'' nummer 1 PE en top 3 AT) gespeeld en hij speelde Dubbel PE tegen een teammate.Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:40:
Hey mensen, ik ben nieuw op het forum. Ik speel ook al een tijdje COH.
Ik wou graag hierop reageren:
[...]
2 PE is natuurlijk in het nadeel omdat je niet veel variatie kan hebben (Hetzelfde probleem treedt op bij 2 Brit, dat zie je ook niet vaak). 2 USA kunnen 1 Rax en 1 WSC zetten en zo al een gecombineerd arsenaal tegen je uitzetten. Hoe meer spelers in een spel hoe meer mogelijkheden van de samenstelling. 2brit en 2PE zijn moeten dan meestal onderspit delven.
Nouw zeg dat was me een potje, uiteindelijk verloren met 27 VPs left omdat de map half half was en wij hadden de derde nooit onder controle, omdat ze hem opbliezen.
Ze gebruikten goede tactieken, stealth karretje om in te dringen en artillery op te blazen etcetera.
Moeilijk, moeilijk potje, maar dat verwacht je ook van top spelers.
Verwijderd
Maar dat is dan zeer goed gespeeld van jou
Whole lot of stars ***
Ook met windows firewall uitgeschakeld wil het niet.
Ik heb al een keer alles verwijderd en het register gecleaned van alles wat van thq was, maar ook dat helpt niet.
Verder blijkt het na installatie een gold versie te zijn, erg vaag allemaal.
ik kan geen oplossing vinden (zit al twee dagen te googlen).
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
toevoeging: een andere windows 7 machine geeft exact hetzelfde probleem.
edit 22-08-2010: ik heb inmiddels wel een oplossing voor het handmatig patchen. Het blijkt niet versie 2.0.0.1 te zijn (zoals de foutmelding aangeeft), maar versie 2.5.0.0. Het patchen loopt nu, straks kijken hoe de game functioneert.
edit2: Nu kan ik wel een account aanmaken. Het eerste level speelde goed (singleplayer).
[ Voor 25% gewijzigd door BounceMeister op 22-08-2010 09:19 ]
Bedankt alvast!
Hier geven ze BETA keys weg voor Company of Heroes Online:ThijsPothoff schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:52:
Ik ben helaas niet in het bezit van een Beta-key, zou er wel een willen hebben. Heeft iemand misschien nog een suggestie wat te proberen?
Bedankt alvast!
http://www.gamesradar.com/CompanyofHeroesOnline
Account maken op http://www.companyofheroes.com/, ben het spel nu aan het downloaden (denk ikVos schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:55:
Ik heb een key en nu....?
Frag_Zero
Het is nog steeds CoH maar dan met wat wijzigingen als in je hebt een commander die lvlt en zo specials unlocked, hero units die je kunt verdienen en kunt inzetten en zo nog wat factoren
edit:
Heb het maar aangeschaft ik heb ze nog nooit gedaan.
Maar nu zie ik dat Tales of Valor Stand Alone is? (staat er bij Steam iig)
Nu snap ik het niet meer, want ik lees hier dat als je Tales of Valor hebt dat je dan de rest niet hoeft te installeren, maar heb je dan wel de features van Opposing Fronts? Of moet je die eerst hebben voordat je ze in Valor ook ter beschikking hebt.
Ik heb nu het idee dat ik of 4 of 7 euro heb weg gegooid. Dus dat ik netzogoed alleen Gold of Valor had kunnen kopen.
[ Voor 86% gewijzigd door Bulls op 03-09-2010 02:00 ]
Maar het staat idd als Tales of Valor in je steamlijst ja
In de preformance test scoor ik gewoon "great" en ruim 60 fps (vsync)
Ik weet niet of het eerder ook zo was of het viel niet op.
edit:
Oh al gevonden het is de Relic Downloader in systeemvak, gewoon afsluiten klaar...
[ Voor 11% gewijzigd door Bulls op 03-09-2010 14:51 ]
Omdat het van een gesloten naar een open beta is gegaan hebben ze alle data verwijderd...Vos schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:15:
Start net CoH online op en is mijn commander weg...en dus alle levels en gespeelde dingen. Naja daarom zal het wel een beta zijn.
Dit weekend is bij Steam de Company of Heroes-reeks in de aanbieding.
originele spel 2 euro
Met 1 expansion 3,74
Alles 11,50
Zie ook: http://store.steampowered.com/ en dan onder specials
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ja ook als je met gewone CoH opstart dan kom je in ToV in het spel. (heb alle keys toegevoegd)Dunbar schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:26:
Als je ToV hebt kun je alle multiplayer spelen en heb je alle factions. Elk deel heeft echter zijn eigen singleplayer. Kijk ff in het singleplayer menu of je alle campaigns kunt spelen. Als dat niet zo is staat er bij een paar 'locked' or something.
Maar het staat idd als Tales of Valor in je steamlijst ja
Maar ik deed het meer om de MP dus eigenlijk had ik CoH en OP niet hoeven aanschaffen, maar die 3 euro doet er ook niet toe.
Die Rangers zijn veel sterker dan mijn volks grenadiers, geef volks ook bazooka's zonder extra cost!
Warhammer en PC games en lego
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Op dit moment totaal niet gebalanceerd. Maarja, we zitten nog in de open beta.
Net even een paar potjes tegen de CPU gespeeld. Eerst een normal cpu, die was
te makkelijk. Daarna een hard cpu, en dat was uber moeilijk.
Voorbeeldje;
Ik wou een munitions point capturen met mn 6rangers. Ik kom 2 duitse engineers (zonder
flamethrower) tegen. Nou, hup snel mn rangers achter een muurtje gezet, en knallen maar!
Duurde zoooooo belachelijk lang voordat die engineers kapot waren geschoten. Engineers waren dood,
en ik had nog maar 2 rangers over (?). Lekker gebalanceerd
Heb CoH (+ expansions) altijd gespeeld met realism mods. Vind het daarom ook jammer dat het
realisme ver is te zoeken. Iemand met me eens ?
Als je realistische strategy games zoekt moet je es kijken naar de oude Close Combat series. Wikipedia: Close Combat series
COH is juist heel realistisch, cover system, micro system, weakspot sytem, flanking system, geen harversting, Territorium based etc. Er zijn misschien dingen die niet realistisch zijn maar ach het moet wel speelbaar en leuk blijven.Verwijderd schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 13:06:
Heb CoH (+ expansions) altijd gespeeld met realism mods. Vind het daarom ook jammer dat het
realisme ver is te zoeken. Iemand met me eens ?
Maar ik had ook begrepen dat wanneer je CoH gewoon installeert en je patches gaat installeren dat hij hem vanzelf upgrade naar CoHo? klopt dit?
en indien het klopt, kan ik dan wel de singleplayer campaign spelen zonder dat ik er uit geknikkerd wordt wanneer ik naar de cinematics enz aan het kijken ben?
Daarnaast zijn de MP-maps ook exact het zelfde. Maar er kunnen een paar kleine verschillen in zitten.
Verwijderd
http://www.companyofheroes.com/
Ik probeer de client/installer te downloaden. Maar heb denk ik dat ding 2 of 3 keer op pauze gezet. Nu doet deze hele site het voor mij niet. Maar wel als ik op een proxy zit.
Verwijderd
http://downforeveryoneorj.../www.companyofheroes.com/nnk schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:52:
De website is offline. Ik kan er in ieder geval ook niet op. En daardoor dus ook de game niet opstarten
via een proxy doet hij het gewoon.
http://downforeveryoneorj.../www.companyofheroes.com/
Kan me geen rede bedenken waarom ik er niet in zou kunnen komen want ik kom nooit op die site, zit je toevallig ook bij KPN of wellicht dochterondernemingen van KPN ?
Vanochtend voor ik naar werk ging ff snel gechecked, maar nu startte hij wel weer op (de game iig)
denk dat ze problemen gehad hebben met iets. Wel vreemd dat er nergens een officiele melding stond
Verwijderd
Maar het lukt dus niet.
amd64x2 3800+
512*2
7300gt 256mb
OS XP SP3, Vista 32/64bit, Windows 7
CPU Intel Pentium 4 2Ghz
Memory 1GB
Graphic Card ATI Radeon 9500 or better, nVidia 5200 or better
HDD 20GB free space required
DirectX DirectX 9.0C
http://www.companyofheroes.com/game_info
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 17-09-2010 18:43 ]
Met med, med/low gfx instellingen zal het als een zonnetje lopen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:28:
Hoe goed moet de pc zijn om dit spel aan te kunnen? Mij was verteld dat dit een erg oude game is en dat als je sc2 kunt draaien dit ook wel moet lukken.
Maar het lukt dus niet.
amd64x2 3800+
512*2
7300gt 256mb
Whole lot of stars ***
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Mwoah, vind het ook wel een vermakelijke game, maar om nou te zeggen realistisch? Ik had het toffer gevonden als je van te voren credits kreeg ofzo en daarmee troepen selecteerde en je niet troepen kon bouwen, want dat kon in het echt ook niet. Gewoon een vast groepje personen, los van externe reinforcements.madmaxnl schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:01:
[...]
COH is juist heel realistisch, cover system, micro system, weakspot sytem, flanking system, geen harversting, Territorium based etc. Er zijn misschien dingen die niet realistisch zijn maar ach het moet wel speelbaar en leuk blijven.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn