Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

peakaboo schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:41:
[...]

Je had echt niet alle delen en patches hoeven installeren....

Gewoon tales of valor installeren en die patchen tot laatste versie.. je kunt dan ook gewoon de vorige delen spelen (mits je de keys hebt ingevoerd en dus hebt unlocked).
zo heb ik het ook gedaan, installer van COH zelf is opzich al traag. De patches vielen mee.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
PoweRoy schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:42:
[...]

zo heb ik het ook gedaan, installer van COH zelf is opzich al traag. De patches vielen mee.
Ik heb van m'n originele DVD gewoon een digitale backup gemaakt op mn schijf, installeert lekker snel (zeker met een SSD) :P DVD's zijn zoooo 2008 :+

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
pfff kword gek... waarom moeten games op een pc altijd moeilijk doen... Krijg iedere keer als ik mijn game laad in de 2e missie van normandy een back to desktop crash. Heb geprobeerd wat aan de instellingen te veranderen maar t helpt niet..Kan het liggen aan catalyst 9.11? heb de game onlangs via steam aangeschaft dus ga er vanuit dat ie de laatste updates bevat.. Als iemand een oplossing weet... Je bent een held!

systeem:
iCore 7
2 x 4890His Radeon
6 mb werkgeheugen
win 7

*edit, Heb echt alle forums nagezocht, alles op ultra gezet, op automatic, op high... Lijkt dus niet aan de instellingen te liggen. Gamefiles zijn upto date.

[ Voor 14% gewijzigd door Northwave4500 op 19-11-2009 12:19 ]

Merge wuurd 't beter

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Northwave4500 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 00:59:
pfff kword gek... waarom moeten games op een pc altijd moeilijk doen... Krijg iedere keer als ik mijn game laad in de 2e missie van normandy een back to desktop crash. Heb geprobeerd wat aan de instellingen te veranderen maar t helpt niet..Kan het liggen aan catalyst 9.11? heb de game onlangs via steam aangeschaft dus ga er vanuit dat ie de laatste updates bevat.. Als iemand een oplossing weet... Je bent een held!

systeem:
iCore 7
2 x 4970 His Radeon
6 mb werkgeheugen
win 7
Ik had ook last van "random crashes" en kreeg toen van iemand de tip om de graphic settings niet op maximaal te zetten, maar 1 stapje lager. Vanaf dat moment geen problemen meer gehad.
En mijn systeem specs zijn redelijk vergelijkbaar:
phenom 2 550 black edition
2x 4890 radeon
4GB ram
win 7

Is overigens wel kl*te dat je niet op max settings kan gamen, daar koop je IMHO wel zo'n dik systeem voor...

• Northwave4500
keej, ik heb ook nog de nieuwste drivers gedownload... Tot nu toe lijkt het probleem van crashen tijdens het spelen verholpen. echter als ik nu de volgende missie laad crasht die weer terug naar de desktop.. pfff

wel een meesterlijk spel. kon net mn map behouden... versterking kwam net op tijd haha had geen minuut langer moeten duren want dan was ik de pineut geweest..

Merge wuurd 't beter

• peakaboo
  • Niet online
Northwave4500 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:05:
keej, ik heb ook nog de nieuwste drivers gedownload... Tot nu toe lijkt het probleem van crashen tijdens het spelen verholpen. echter als ik nu de volgende missie laad crasht die weer terug naar de desktop.. pfff

wel een meesterlijk spel. kon net mn map behouden... versterking kwam net op tijd haha had geen minuut langer moeten duren want dan was ik de pineut geweest..
Voordat je conclusies trekt die misschien niet waar zijn...

Google eens op je probleem?

Zoek op de relic forums?

Zoek op de steam forums (je speelt de game via steam toch?)

Heb je de laatste versie van DirectX e.d.?

Speel het spel eens met alle achtergrondtools uit, MSN, Xfire, Skype etc...

Als dat allemaal niet werkt, zet texture detail eens van ultra naar high (zie je toch geen verschil tussen)

Succes!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Ik heb ook een irritant probleem met de installatie van CoH.... heb gelukkig al 'een oplossing', maar misschien dat anderen de 'echte oplossing' weten.

Ik heb net Windows 7 64-bit geinstalleerd en natuurlijk moet CoH ook daar op geinstalleerd worden... als ik echter mijn GOTY edition van CoH er in doe (dvd), dan kapt de installer deze meteen af met de melding : One Copy of Installer active blablabla... dit terwijl er GEEN andere install draait; pc opnieuw opstarten > zelfde. Ik heb gelukkig CoH meerdere malen gekocht en gelukkig doet mijn originele dvd van het spel het wel normaal. Toch wel raar, aangezien ik de GOTY edition dvd in het verleden wel succesvol op Vista 64-bit / WinXP 32-bit heb geinstalleerd...

Nu dus alle patches installen vanaf de oldskool install dvd :O

Gelukkig had ik de patches gekopieerd, maar dan nog duurt het lang.....

Product Owner - Connec2

• Northwave4500
Probleem opgelost nu... Steam vindt het moeilijk om het hele spel in 1 keer te downloaden ofzo.. moet gewoon af en toe de integriteit van de gamebestanden checken.. Soms mist ie er 1tje waardoor hij stopt met laden. Blijf het raar vinden maar hij doet het.

Ik merk wel dat ik wat tactischer moet gaan spelen... Ben soms nog wat te aanvallend ingesteld. maar gaat wel goedkomen...

Merge wuurd 't beter

• peakaboo
  • Niet online
Northwave4500 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 17:52:
Probleem opgelost nu... Steam vindt het moeilijk om het hele spel in 1 keer te downloaden ofzo.. moet gewoon af en toe de integriteit van de gamebestanden checken.. Soms mist ie er 1tje waardoor hij stopt met laden. Blijf het raar vinden maar hij doet het.

Ik merk wel dat ik wat tactischer moet gaan spelen... Ben soms nog wat te aanvallend ingesteld. maar gaat wel goedkomen...
Dat je aanvallend speelt is juist goed... HEt dodelijke bij COH is dat je je te defensief gaat ingraven... dan win je echt nooit... Je moet alleen weten wat je eerst maakt, hoe je squads ondersteund of tanks met infantry erbij... welke upgrades etc... maar ook wanneer je retreat e.d.... leer je allemaal vanzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer net online te gaan, krijg ik de volgende error na het downloaden en proberen updaten van een patch van 26.84 MB:

A complete valid company of heroes installation could not be located. Please reinstall Company of Heroes and try again. Error code 10242 als ik me niet vergis.

Ik heb geen Tales of Valor (ga ik wel zeer binnenkort kopen). En speel ook niet via Steam. Nooit problemen gehad eigenlijk, dat updaten via de Relic updater deed het altijd ok. Nu heb ik zelf ook al zitten kijken, InstallDir aangemaakt in het register, maar mocht allemaal niet baten. Als ik de game opnieuw moet installeren, ben ik toch bang dat ik hetzelfde gezeik krijg, want dan gaat alles toch weer via die Relic updater. Iemand hier een oplossing?

Nou, toch maar alles eraf geknikkerd en weer proberen te installeren. En wat denk je .. dut et nie .. :'( krijg foutmeldingen dat de install interrupted is door een corrupte file of de file is gewoon niet accessible. Met de error code gekeken .. schijnt dat de DVD beschadigd is of vuil. Nou onvoorstelbaar, maar die DVD zit al jaren in de case en als ik COH opstart, had ik die DVD nooit nodig gehad...

Tales of Valor maar kopen .. Als je Tales of Valor hebt, kun je dan ook met alle units van het origineel en OF online? Bij het installeren van OF bijv, knikkerd hij Vanilla eraf .. heb ik voor het installeren van ToV wel OF nodig? Of dat ook niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Thx voor de tip. Heb hier 12 versies liggen van het originele spel na er al een hoop uitgedeeld te hebben (vriend van me had -tig ati kaarten besteld voor zijn werk). Nu toch deze versie een paar keer besteld voor ons vaste cluppie. 13,50 voor de 2 uitbreidingen is nl. ook niet duur.

Rare is dat er inmiddels 2 geleverd zijn, de rest zal wel vastliggen bij de douane oid. Grappige is dat op het boekje geen originele key is meegeleverd, dus geluk dat die andere originele versies nog afdoende aanwezig zijn.

[Edit]
Gisteren kwam de postbode met 10 (lees: tien) pakketjes! Play.com heeft dus 12 x keer het spel gestuurd ipv 6 stuks. Raar.

[ Voor 7% gewijzigd door Eijkb op 03-12-2009 10:54 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Eijkb schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:39:
[...]

Thx voor de tip. Heb hier 12 versies liggen van het originele spel na er al een hoop uitgedeeld te hebben (vriend van me had -tig ati kaarten besteld voor zijn werk). Nu toch deze versie een paar keer besteld voor ons vaste cluppie. 13,50 voor de 2 uitbreidingen is nl. ook niet duur.

Rare is dat er inmiddels 2 geleverd zijn, de rest zal wel vastliggen bij de douane oid. Grappige is dat op het boekje geen originele key is meegeleverd, dus geluk dat die andere originele versies nog afdoende aanwezig zijn.

[Edit]
Gisteren kwam de postbode met 10 (lees: tien) pakketjes! Play.com heeft dus 12 x keer het spel gestuurd ipv 6 stuks. Raar.
ik wil er wel eentje van je overnemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even nog snel kort berichtje. vandaag op steam tot een uur of 7 vanavond "tales of valor" voor iets van € 8,- gelijk nog effe bestellen als ik thuis kom. liojkt me echt een koopje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

Hallo heren commanders,

Had een vraagje met betrekking tot het vervolg op deze prachtige game.

Hebben jullie een idee hoe het zit met deel 2 van Company of Heroes?
Het enige wat ik erover kan vinden, via Google, is een link naar evilgamerz (http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=9981) die aangeeft dat Jeff Green via zijn blog aangeeft dat er een vervolg aan zit te komen.

Dit bericht is uit 2007 en het lijkt wel dat ik op het internet niets recenters kan vinden over deze berichtgeving.

Wat zijn jullie gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Ik denk dat Relic eerst nog even heel hard bezig is met Dawn of War II expansions en Warhammer 40k: Space Marine. Daarnaast staat Company of Heroes: Online voor dit jaar op de planning. Voorlopig nog geen Company of Heroes 2 dus.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
De release van de Eastern Front staat voor de 21ste deze maand ....
http://www.moddb.com/mods/coheastern-front
http://www.easternfront.org/

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=F5JflRjZNik&feature=player_embedded#]
kijk er naar uit

[ Voor 35% gewijzigd door aquila2 op 13-01-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Werkt die mod op Tales of Valor of moet je de eerdere versie hebben?

al gevonden nvm, het werkt!

[ Voor 18% gewijzigd door ipazza op 13-01-2010 12:40 ]

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Gaat bij mij toch niet werken, heb sinds ToV uitkwam enkel CTD's, geen enkele match heeft sindsdien ooit nog gewerkt terwijl ik nu W7 64Bit draai... Kale Windows... wanhopig.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Tijgert schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:29:
Gaat bij mij toch niet werken, heb sinds ToV uitkwam enkel CTD's, geen enkele match heeft sindsdien ooit nog gewerkt terwijl ik nu W7 64Bit draai... Kale Windows... wanhopig.
ga dan XP als VirtualPC draaien kijken of het dan goed werkt ? met core I7 920 heb je toch VT
BTW ik draai ook W7 64bit en heb nergens last van

[ Voor 10% gewijzigd door aquila2 op 13-01-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 16:28
Zou ik eerder VmWare gebruiken, deze ondersteund inmiddels ook DirectX 9. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ehh... DirectX 8 toch :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Werkt hier perfect op W7 64 bits ?

Wel mooi aan de mod is overigens dat je hem los van COH speelt en dus geen gamefiles verpest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Nope, Dx9 :)

Iets te snel, DirectX 9, op het moment dat er aleen van Dx 8 functies gebruik gemaakt wordt. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door SysRq op 13-01-2010 21:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

add-on ziet er goed uit!!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06-2023

SUD

Hey lui, SUD hier. Ik speel ook al een tijdje Company of Heroes en ik moet zeggen het lukt mij aardig.
2v2 zit ik op rank 15 als brits en zelf bezig om mijn 1v1 ranked vaardigheden te verbeteren.

(ja ja, ik ben de roospammer die je Klaus en Hans overrijdt om daarna je basis kapot te knallen met PIATs, moest je mij maar niet proberen te piospammen ;))

Vaak genoeg online, zit in de gamereplays channel altijd wel zin in iets anders (heb alle uitbreidingsets) ik zie het wel als jullie met me willen spelen (of misschien tips als je moeite hebt met brits, tis niet echt een populaire keuze onder de CoHers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
SUD schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:24:
Hey lui, SUD hier. Ik speel ook al een tijdje Company of Heroes en ik moet zeggen het lukt mij aardig.
2v2 zit ik op rank 15 als brits en zelf bezig om mijn 1v1 ranked vaardigheden te verbeteren.

(ja ja, ik ben de roospammer die je Klaus en Hans overrijdt om daarna je basis kapot te knallen met PIATs, moest je mij maar niet proberen te piospammen ;))
Oo jee we hebben er weer zo een , kan iemand hem bannen ? >:) O-)
ach ik dee het vroeger altijd als PE met half tracks binnen 7 min bij de USA het kamp binnen rijden.

Maar ik vind het altijd nog steeds leuker om dat te doen met 5 panters van level 3
Wat ik nu de laaste tijd ook doe... level 3 Geschutswagens .
die zijn zwaar over powerd. 2 geschuts allen kunnen met gemak een Pershing aan. Verder een britse MG/morter is ook zo neer 3 schieten en is down.
Alleen je moet ze leren gebruiken als een soort van zeer mobiele AT en niet als een Panter waar je rekent op zijn Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
aquila2 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 16:41:
[...]

Jo jee we hebben er weer zo een , kan iemand hem bannen ? >:) O-)
ach ik dee het vroeger altijd als PE met half tracks binnen 7 min bij de USA het kamp binnen rijden.

Maar ik vind het altijd nog steeds leuker om dat te doen met 5 panters van level 3
Wat ik nu de laaste tijd ook doe... level 3 Geschutswagens .
die zijn zwaar over powerd. 2 geschuts allen kunnen met gemak een Pershing aan. Verder een britse MG/morter is ook zo neer 3 schieten en is down.
Alleen je moet ze leren gebruiken als een soort van zeer mobiele AT en niet als een Panter waar je rekent op zijn Armor
Vroegah speelde ik met een maat 2 vs 2 AT. We hebben even in de top 150 gestaan! (volgens is mijn nick Postius) Hij met brits ik met usa, geweldige combo. 1 tegen 1 deed ik ook wel is maar ik werd helemaal gek van de PE(wel een paar keer gewonnen tegen ze, maar als je tegen een PE zat van gelijke skill en jij was USA was de kans denk ik 80% dat je verloor :( ). Maar tegen de Wehrmacht was het erg leuk spelen(al bleef ik het allemaal nazi's noemen natuurlijk). Dat waren echt tactisch spannende potjes, jammer wle dat het spel strategisch iets minder is maar die tactische battles kan je enorm veel mee doen.

Zat er laatst weer eens aan te denken om dit spel te starten, het is toch wel de beste RTS van de afgelopen 10 jaar(en ja ik heb alle RTS games van de afgelopen 15 jaar gespeeld, en CoH is echt ongeloofelijk goed in elkaar gezet).

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 14-01-2010 16:49 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

Hoi heren,

Hopelijk hebben jullie een antwoord op mijn vraag!

Het gaat over de engineers van de USA die een brug kunnen opblazen.
Zoals jullie weten kan je een upgrade bij je HQ uitvoeren die dat mogelijk maakt.

Nu loop ik soms wel eens tegen het volgende probleem aan: als de engineer squad bezig is om op 4 punten een explosief te plaatsen op een brug, worden ze wel eens aangevallen. Soms sterven ze allemaal vóórdat op alle 4 punten van de brug de explosieven zijn geplaatst. Maar dus wel al een aantal.
Het lukt mij niet om daarna nog explosieven te plaatsen op die brug, het werk 'af' te maken of iets dergelijks.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Contagio schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 04:20:
Hoi heren,

Zoals jullie weten kan je een upgrade bij je HQ uitvoeren die dat mogelijk maakt.

Nu loop ik soms wel eens tegen het volgende probleem aan: als de engineer squad bezig is om op 4 punten een explosief te plaatsen op een brug, worden ze wel eens aangevallen. Soms sterven ze allemaal vóórdat op alle 4 punten van de brug de explosieven zijn geplaatst. Maar dus wel al een aantal.
Het lukt mij niet om daarna nog explosieven te plaatsen op die brug, het werk 'af' te maken of iets dergelijks.

Iemand enig idee?
Klinkt als een bug.
Gooi er een airstrike op, howitzer, tank schoten, artilerry, iets wat boem doet(werkt prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Contagio schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 04:20:
Hoi heren,

Iemand enig idee?
Naar mij idee lukt dat wel na dat ik ze had terug had getrokken. Maar ik test het zo wel even.
Een brug op blazen met explosieven is altijd leuk als er een King Tiger over heen rijdt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

^^ Klinkt inderdaad als een soort van bug.
Het gebeurd ook alleen als ze dood gaan, als ik ze terugtrek dan lukt het wel weer om verder te planten.

Er zijn inderdaad ook andere manieren om een brug op te blazen, met airstrikes enzo :), maar vooral in het begin (tegen de CPU) heb je dat soort dingen nog niet ter beschikking!

Zou fijn zijn als je ook even kan testen of het bij jou hetzelfde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Nog 1 dag en dan komt de Eastern Front mod.... Kan niet wachten

@Contagio

Order je een nieuwe planting of klik je er alleen op zodat ze verder gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
morgen ochtend heb ik ff tijd stuur dan ook wel ff een replay gaat denk ik 2vs2 viver river worden tegen cpu.
en morgen natuurlijk Eastern Front

Update @ 0:37 ( ja het is morgen ochtend :p )
hier een link naar lyon met het explosieve plaatse bij een brug maar ze worden niet aangevallen. ik stop er diverse keren er mee. ik trek terug ect. het kost je wel ammo kijk maar goed. rond de 10 min bij de onderste brugen.

http://www.2shared.com/fi...on2010-01-2100-21-59.html

ik moet nog wel met iemand af spreken om aantevallen als ik aan het planten ben en dan dood ga.
maar dat komt later wel.

[ Voor 66% gewijzigd door aquila2 op 21-01-2010 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

Ik ben bezig om je replay te downloaden, al gaat dat heel, irritant, via die site. Nog geen succes dus.

Jullie moeten goed begrijpen dat het alléén opgaat als je engineers gekilled worden, door de tegenstanders.
Als ik ze terugtrek of cancel, dan lukt het mij ook om weer verder te gaan/opnieuw te planten.

Als ze gekilled worden door de tegenstander, dan zie je dus op de 4/3/2/1 punten explosieven liggen (aantal punten hangt af van hoe ver ze zijn gekomen), maar je kan er verder niets meer mee.
Behalve de brug met zwaar geschut finaal destroyen :P

EDIT: tot aan 4 keer geprobeerd om je replay te downloaden, niet gelukt. Je moet soms een beetje geluk hebben om door te dringen tot die upload sites. Geduld had ik i.i.g. niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Contagio op 21-01-2010 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:07

flessuh

Set sail for fail!

ok, EF is nu uit, alle downloadlinks op de site zijn wel zeer traag, maar het zal het downloaden waard zijn lijkt mij ;)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Banzaibunny schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:04:
ok, EF is nu uit, alle downloadlinks op de site zijn wel zeer traag, maar het zal het downloaden waard zijn lijkt mij ;)

Waarom wel links naar Megaupload, maar niet een torrentlinkje :'(

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

Banzaibunny schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:04:

Oef! Hij is traag!
Maar dat was ook wel te verwachten!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met EF.
Ik hoop alleen dat deze eerste versie niet al te buggy is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
usenet iemand ? met snelle upload ? ik wil hem vanavond er ook wel op zetten, maar 100kb's is erg langzaam.
Ik ben nu op me werk dus nog geen tijd gehad om hem goed te spellen op zijn vroegst zondag pas ;( .
Maru ik denk dat deze mod wel TS waardig is. ik pm de TS starter wel.

[ Voor 46% gewijzigd door aquila2 op 21-01-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Mensen, op die site staat ook een link naar de piratebay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Nu 4 potjes gespeeld,

Eerste indruk: VET!

Maar moet nog het nodige aan getweaked worden, zo winnen de russen altijd wanneer er met HIGH starting resources word begonnen (overvloed aan russische soldaten 8 man cost maar 200 MP = dik) 5 squads vs 1 a 2 van de duitsers.
IS2 is somehow precies goed, iets beter dan panther, maar slechter dan de tigertank.

ISU152 is officieel een arty tank/siege tank, maar kan ook heel goed tegen tanks gebruikt worden. Slechter dan KT-Jagdpanther heb ik het gevoel.

Russische hebben maar bar weinig tegen early tanks. PTR tankhunters doen amper damage aan de voorkant van een tank, maar kosten ook weer geen drol.

Special abilities kosten geen ammo, maar loaden heeeeel langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Laatst online: 13-09 10:43
Ik vind het ook vet.

Alleen wat vreemd is, is dat sommige russen zeggen dat ze amerikaanse units zijn.
Zoals de IS 50, zegt de hele tijd dat hij een m26 pershing is. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Ja en de T70/90 zegt dat hij een staghound is. Reskinned, en .ini files aangepast maar vergeten taunts weg te halen kan gebeuren.

Overigens is de ISU 152 monsterlijk, jammer dat je er zoveel je wilt kan inroepen. Moet naar mijn mening een one time unit worden die 500 CP cost net als de Jagdpanther.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

1 ISU 152 kan je redelijk makkelijk de pan in hakken. Die dingen schieten lekker traag, gewoon een paar stugjes/panters/whatever erbij en weg is ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Ja maar single tank vs single tank win je niet.

Panther 3 keer upgrade wint niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Ja EF is net uit dus dat moet wel aardig getweaked worden, klinkt logisch he.

Ikzelf ga niet de EF mod downloaden, toch wens ik de rest veel speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:40
http://www.moddb.com/mods/normandy-1944-european-theater1

Hier een plek waar ook een sneller mirror bij zit, 3+ MB/s hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:01

BaT

Company of Heroes complete pack is nu voor 75% in de aanbieding bij Steam (alleen dit weekend).

Voor 11,49 krijg je : CoH + CoH OF + CoH ToV.

Aangezien ik Tales of Valor nog niet had; heb ik hem nu weer (3de keer onderhand :P) gekocht. Heb ik straks ook eindelijk de 'special units' :*) Blijft een super RTS.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

BaT schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 00:21:
Company of Heroes complete pack is nu voor 75% in de aanbieding bij Steam (alleen dit weekend).

Voor 11,49 krijg je : CoH + CoH OF + CoH ToV.

Aangezien ik Tales of Valor nog niet had; heb ik hem nu weer (3de keer onderhand :P) gekocht. Heb ik straks ook eindelijk de 'special units' :*) Blijft een super RTS.
Bedankt voor de tip, ik heb COH:Gold gekocht voor nog geen 4 euro, echt een koopje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio

Contagio

Vullend

Servers liggen er al een tijdje uit.. Op de relic forums zeggen ze dat er maintenance gepland stond voor vandaag, duurt waarschijnlijk iets langer dan gedacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Server Maintenance heeft het mooi verneukt voor mij!

Ik kan niet meer inloggen op mijn enige account en ben gedwongen totdat wat ik het meeste haat, smurfen.

Nou jah, voor de mensen die misschien mij willen adden: SUD main acc, Athonos smurf acc.

Tijd om Jerry een lesje te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Spel vandaag gekregen bij een nieuwe videokaart. Dacht eerst dat het een fps was :+

Zijn de updates vanaf versie 2.101 alleen voor de expansions?

[ Voor 108% gewijzigd door Ike. op 02-02-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Ike. schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:56:
Spel vandaag gekregen bij een nieuwe videokaart. Dacht eerst dat het een fps was :+

Zijn de updates vanaf versie 2.101 alleen voor de expansions?
Als je online wilt spelen moet je volgens mij alles downloaden, heb zelf ook alleen COH en zit nu ook op 2.601. Trek er wel even voor uit, update process duurt best lang :(

Met een beetje mazzel binnen 1 of 2 weken Anthology :)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Topicstart een flinke update gegeven

Paar headers verwijderd
Mods toegevoegd, voor andere mods kan men een DM sturen met de link naar de mod, dan kan ik ze toevoegen. Ik probeer het aantal op maximaal 5 mods in de lijst te houden om het overzichtelijk te houden.

[ Voor 76% gewijzigd door Suicyder op 08-02-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Trek er wel even voor uit, update process duurt best lang
Nou, bij mij draait het op een SSD en dat is in een vloek en een zucht gebeurt! :D

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Zijn er nog weer uitbreidingen of vervolgen voor coh in de pijplijn?
Ik zit er eigenlijk wel op te wachten, ook al is het maar een dx11 upgrade met bv russen ofzo :P

Nukezone FTW

• ipazza
Check easternfront.org

Denk niet dat de COH franchise nog een nieuw deel krijgt

Eerder een COH2 of een andere opvolgert

• SUD

SUD

Hoera, nadat ik me hdd had geformatteerd en coh herinstalleert kan ik weer op me oude account :) was wel redelijk goed bezig met me 2nd dus die delete ik maar niet.

• Contagio

Contagio

Vullend

Misschien een leuke toevoeging voor de een, niets voor de ander. Maar toch wil ik het jullie niet onthouden!

Je kan de sound files voor CoH aanpassen, zodat de duitsers (wehr+PE) duits spreken en de britten brits! De amerikanen spreken natuurlijk al amerikaans :P

Check de volgende link: klik!

De eerste link in dat topic kan je downloaden en plaatsen, die geeft duitse taal voor de wehrmacht in MP.

De tweede set links kan je downloaden en geeft duitse taal voor de Panzer Elite en britse taal voor de britten. Dit is dan gelijk voor MP en SP. LET OP: allebei de links downloaden en plaatsen.

De rest van de links gaan over de campaing, die heb ik niet geprobeerd omdat ik niet meer dat niet meer speel.
Bestanden zijn up-to date voor v2.601.

Plaats de gedownloade bestanden in je Company of Heroes\WW2\Archives map. Steam users vinden deze in hun Steam\steamApps\common map.

Maak wel even een back-up van je originele bestandjes, mocht je het weer will terugveranderen.
Zoals ik gedaan heb, want ik vind de wat agressievere benadering van de originele soundfiles veel 'cooler' om te horen!

Enjoy!

EDIT:

Ik heb na wat speeltijd toch weer besloten om de originele engelse stemmen weer terug te plaatsen. Dus alle back-up bestanden weer over de gemodificeerde bestanden heen gekopiëerd.
Maar nu deden de engelse stemmen van de Wehr het wel weer goed, maar die van de PE niet. Ook aan de Axis side van Panzerkrieg in MP.
Voor mij was het niet zo een probleem, omdat ik CoH via Steam heb gekocht. Dus even deinstalleren en opnieuw installeren, zo gepiept. Profielen enzo waren ook nog intact.
Maar voor iemand met disc toch wat meer werk.
Bij deze!

[ Voor 18% gewijzigd door Contagio op 01-03-2010 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:09
Ik ben op zoek naar een teamspeler om 2v2 games mee te doen. Ik ben zelf nog redelijk nieuw, maar ben qua speelstijl niet ontzettend slecht ofzo. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Alexk schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:03:
Ik ben op zoek naar een teamspeler om 2v2 games mee te doen. Ik ben zelf nog redelijk nieuw, maar ben qua speelstijl niet ontzettend slecht ofzo. Iemand interesse?
Ik weet niet hoeveel tweakers nog spelen, maar ik zit er nog wel redelijk vaak op.

main: SUD
Smurf: Athonos

Ik zie je vanzelf wel mij geadd hebben tot je friendlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rundfunk rudi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 15:12
@ alexk

ik speel nog wel eens, ben ook geen crack (heb ik het te weinig voor gespeeld), level 7-8 voor wehr en americans (in 2vs2). wel leuk spel
12infcompany of 13thlegion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:09
Beide geadd, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Wij hadden gisteren toch wel een erg leuke game... Op een gegeven moment had ik ook echt het idee dat we niet gingen winnen maar dat is uiteindelijk toch omgedraait!

http://www.2shared.com/fi...ats2010-03-1223-28-3.html

Als er iemand ook nog tips op speel stijl heeft want volgens mij kan het allemaal net wat aggresiever namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Jaguar645 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:18:
Wij hadden gisteren toch wel een erg leuke game... Op een gegeven moment had ik ook echt het idee dat we niet gingen winnen maar dat is uiteindelijk toch omgedraait!

http://www.2shared.com/fi...ats2010-03-1223-28-3.html

Als er iemand ook nog tips op speel stijl heeft want volgens mij kan het allemaal net wat aggresiever namelijk :)
Tjah, teveel om op te noemen naar mijn mening. Het is toch wel gewoon dat jullie nog niet echt ''de basics'' van coh doorhebben.

Heavy cover, hoe je door de tiers gaat, unit micromanagement etc.

Misschien moet je gewoon eens naar een guide kijken ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
gamereplays.org ftw.

En als je nieuw bent en niet slecht, ben je dus wel heel erg slecht. Hoe eerder je het accepteert hoe eerder je beter wordt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Ik ga vanavond nog een potje doen, iemand interesse om 2v2 te spelen? :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

SysRq schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:28:
Ik ga vanavond nog een potje doen, iemand interesse om 2v2 te spelen? :)
was zelf bezig 2v2 AT te doen met een vriend van mij, we moesten tegen een zeer hoge dubbel PE team (positie 3) en uiteindelijk wonnen zij met nog maar 23 VPs.

Zeer jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou vandaag nog eens COH Tales of Valor installeren en wanneer de game begint te installeren krijg ik een error dat de installation failed. Heb nadien even Oppossing Fronts proberen te installeren met hetzelfde resultaat. Op mijn vorige PC met XP lukte dit wel. Heb nu een PC met Windows 7 Home Premium 64 bits. Heb al geprobeerd met administrator rechten en comptabiliteitsmodus maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Als je nou ook ff het type error mee post dan kunnen we er wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 10:13:
Wou vandaag nog eens COH Tales of Valor installeren en wanneer de game begint te installeren krijg ik een error dat de installation failed. Heb nadien even Oppossing Fronts proberen te installeren met hetzelfde resultaat. Op mijn vorige PC met XP lukte dit wel. Heb nu een PC met Windows 7 Home Premium 64 bits. Heb al geprobeerd met administrator rechten en comptabiliteitsmodus maar zonder resultaat.
Hier geen problemen met de installatie ervan gehad. Wat voor foutmelding krijg je precies? Google al geprobeerd op de foutmelding?

Ook iets wat vaak helpt is het uitschakelen van UAC. Dat is nog weleens een willekeurige boosdoener van rare installatieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik heb maanden geen CoH meer kunnen spelen doordat iets onbekends 100% van de games liet crashen.
Nu denk ik een config gevonden te hebben waardoor het wel weer allemaal werkt... enkel ben ik ZO slecht geworden... computer 2v2 alle op normal wordt ik VET ingemaakt... wat een blamage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb gisteren heel toevallig een potje gespeeld, voor het eerst sinds ik geloof vorig jaar mei/juni.
Griebels wat wennen zeer.

Uiteindelijk na een half uur met de rug tegen de muur gezeten te hebben (Vire River Valley vs 2 expert CPU) konden we uitbreken en onze kant van het eiland veiligstellen en zelfs winnen.

Voordat ik weer vs anderen ga nog maar een paar keer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.jdb-it.be/printscreen.jpg
Deze foutmelding krijg ik. UAC is ook uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Vreemd, ikzelf had ook een keer een error met coh en gewoon terug naar de winkel gegaan voor een nieuwe en lukte de installatie wel gewoon. Maar jah, er zijn veel spellen die windows 7 niet wil toch?

En voor de mensen die tegen computers vechten, gewoon online spelen. Alleen door ingemaakt te worden leer je van het spel. Klinkt kut, maarjah :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:56:
[afbeelding]
Deze foutmelding krijg ik. UAC is ook uitgeschakeld.
Gewoon ff de game van een torrent trekken en instaleren. (mits je niet via steam speelt). Kan je gewoon online op je account :).

(dit is geen piraterij aangezien alles server side bewaart wordt, je productie key is aan je account gekoppeld. En de cd heb je standaard niet nodig om te spelen).

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 06-04-2010 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Postius schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:33:
[...]

Gewoon ff de game van een torrent trekken en instaleren. (mits je niet via steam speelt). Kan je gewoon online op je account :).

(dit is geen piraterij aangezien alles server side bewaart wordt, je productie key is aan je account gekoppeld. En de cd heb je standaard niet nodig om te spelen).
Zelf als je via steam speelt kan dit ook
heb ik ook zo gedaan met dragon age

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad bij mijn OF DVD, die bleek niet goed te zijn, na download en installatie met key heb ik Relic gemaild met het probleem, deze hebben mij een nieuwe DVD opgestuurd omdat het toendertijd een bekend probleem was.

Download een image, installeer en speel online met je eigen key, niks illegaals aan maar je kan dan wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat dit de oplossing is? Want heb het namelijk bij 2 DVD's, Opposings Fronts en Tales Of Valor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Dan hoef je alleen maar Tales of Valor te downloaden... scheel je een boel patches.

Relic doet namelijk via patches alle content van de uitbreidingen erin patchen. Dit zodat het niet uit maakt op welke je pc je inlogged. Je zult zo al-tijd dezelfde content hebben om te kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Laatst online: 13-07-2023
Ben sinds een week in het bezit van deze game en bevalt mij erg goed. Maar mijn tactiek laat nog te wensen over, zijn er nog must-haves om te weten/lezen/zien. Ik wil graag mijn strategische kunsten verbeteren aangezien ik niet eens van een "normal enemy" kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goru
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-12-2024
Rensz schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:04:
Ben sinds een week in het bezit van deze game en bevalt mij erg goed. Maar mijn tactiek laat nog te wensen over, zijn er nog must-haves om te weten/lezen/zien. Ik wil graag mijn strategische kunsten verbeteren aangezien ik niet eens van een "normal enemy" kan winnen.
Met welke partij speel je? Ze spelen allemaal anders namelijk :)

Wat ik normaal doe per partij is het volgende:

Amerikanen
Maak 4 engi's, bouw met de laatste engi een weapons centre (een heleboel mensen kiezen hier voor de barracks om een rifleman spam te doen)
Alle engi's die niet bouwen gaan punten pakken en dan voornamelijk de fuelpunten
Maak een machinegun in de weapons centre en zet deze in een tactisch gebouw of op een tactische locatie om ze van de punten af te houden.
Meestal ga ik door met maken van engi's en machineguns totdat ik de gebouwen kan maken om een staghound spam te doen. mochten ze al tanks hebben dan kan je er een paar at gun vandaan halen.
Het werkt niet altijd, maar als je de tegenstander van hun fuel hebt ontdaan kunnen ze niet zoveel doen.
Een algemene aanwijzing is dat je moet zorgen dat je squad niet dood gaat en ze terugtrekken naar de basis om te reinforcen. Een dode squad kost 270 om opnieuw te maken, reinforce kost 25 per poppetje.

Duitsers
Zelfde begin idee, maar rushen naar de tanks. Als eerste de flak tank eruit om al hun tankjes en poppetjes te mollen.

Britse
Niet echt een vaste tactiek voor, maar heb een zelfde type riflemen spam gezien als bij de amerikanen. Maar dan in combinatie met de engineers met hun anti tank wapen

Panzer elite
In 1v1 regelmatig een rush naar de anti personeel tank gemaakt. Maar dat gaat niet altijd goed.

Het beste advies dat ik je kan geven is zorg dat je zoveel mogelijk punten probeert te pakken en niet mensen stil laten staan. Zorg dat je geen squad dood laat gaan en trek ze terug zodat ze een volgende dag kunnen vechten :)
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Spelen, spelen, spelen. Dat is één tip, de ander is http://www.gamereplays.or...eroes/replays.php?game=25. Oftewel replays bekijken.

Standaard tactiek voor USA en Wehr is met 2 engi's of pio's starten. Met de eerste direct bouwen en met de andere direct punten cappen. De snelheid in het begin is heel belangrijk. Dus werk met waypoints en shift klik e.d. Units die niks doen = fail ;). Vooral in het begin.

[ Voor 59% gewijzigd door Vos op 16-04-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dubbel...

[ Voor 135% gewijzigd door Vos op 16-04-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SUD

SUD

Ik ben lvl 11 in 1v1 americans en mijn tactiek is gewoon de riflemen spam

maak 1 extra engie, bouw met eerste engie barracks so ver mogelijk als je gebied gaat (zodat je riflemen sneller in het veld staan)

Cap met je 2e engie squad punten waar je je op gaat focusen, en met je 1ste engie squad, waar je gewoon wat pakken kan.

Bouw zodra je barracks klaar is telkens een riflemen squad wanneer je het kan (als je 270 MP hebt) totdat je 4 riflemen hebt. Daarna kunnen de tactics veranderen.

Je hebt de M8 rush, je gaat voor een supply yard + tier 3 en rusht een m8 (dit kan als je grote olie voordeel hebt) m8 rush je naar de wehrmacht basis terwijl je sideskirts upgrade. Plaats een m8 mine aan de linkerkant van zijn tier 2 gebouw, daaruit zal een unit uitspawnen en meteen doodgaan dankzij de mine.

Hoewel goede wehrmacht spelers er instaat zijn dit te voorkomen (mines en fausts) ga ik zelf voor de BAR upgrade en daarna naar Tank Depot voor een Sherman en gewoon mapcontrol behouden.

(de M8 rush werkt alleen tegen wehrmacht, niet PE. en dit is 1v1 tactics.)

PE's blobben veel dus blob je riflemen bij elkaar met flame engies, en zorg ervoor dat als je tegen PE units vecht dat jouw riflemen ondersteund worden door engineers met flamethrowers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensz
  • Laatst online: 13-07-2023
Bedankt allen voor de nuttige tips. Hier heb ik wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:44
Hallo heeft iemand vandaag ook probelemen om in te kunnen loggen met COH? Ze zijn met de server bezig geweest RELIC, maar ik kan er nu niet meer in..

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
Hallo spelen mensen dit spel nog?

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jazeker, speel het bijna dagelijks nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Ik speel het vrijwel dagelijks. Dit met een paar rl vrienden. We doen vaak 2v2 of 3v3. Ik ben niet de beste RTS speler en merk dat ik wat langzamer mee kom.

We hebben 2 ongelooflijk spannende games gehad de laatste paar dagen. Waar we games net wonnen met 8 punten. Tot de laatste seconde spannend en een afgebrande map met hummels en ingegraven britten.. Dit spel is uberspannend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Eikkie schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:20:
Hallo spelen mensen dit spel nog?
Nog bijna elke dag! 's avonds altijd wel 1 ranked match.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:11
Ik speel het spel ook nog regelmatig :*) Blijft een heel spannend spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Helaas speel ik het nog elke dag.. vreet oceanen van tijd...

Heb een paar Comp Stomp verhalen voor de liefhebbers (+replays)... staan ze IN je basis alls al aan gort te schieten, TOCH nog gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik las zojuist dat men druk bezig is om wereldwijd de mmo Company of Heroes Online te releasen. Het draaide al in Korea. Het is Compnay of Heroes met een skill tree en een aantal elite units. Het klinkt in ieder geval erg leuk en het mooiste is. Het spel zelf wordt gratis. Alleen de supply shop gaat geld kosten. Dus het aanschaffen van nieuwere units kost je enkel wat geld. Ik kijk er nu al naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:11
Tijgert schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:31:
Helaas speel ik het nog elke dag.. vreet oceanen van tijd...

Heb een paar Comp Stomp verhalen voor de liefhebbers (+replays)... staan ze IN je basis alls al aan gort te schieten, TOCH nog gewonnen!
Met name comp stomp potjes waarbij de 4 exp comp sterke tegenpartij zich helemaal vastrijdt op de brug voor je basis zijn fijn ;) Daarna heerlijk met wat infanterie via de kleinere bruggetjes langzaam weer terrein winnen. Helaas begonnen de potjes daardoor wel veel op elkaar te lijken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Goh... klinkt alsof je mijn replays bekeken hebt ;)

Dat vastlopen viel wel een beetje mee, maar mijn Pak38's knalde alles aan gort wat er overheen kwam (4 stuks in een semi-cirkel), totdat er mannetjes kwamen, die pakte mijn Pak38's weer...
Dat kleine bruggestje is idd wel een uitkomst, dat zal met menselijke tegenspelers niet zo makkelijk lukken.

Gisteren speelde ik weer een potje The Scheldt tegen echte mensen en zat ik positie 6 met Wehrmacht. Ik snel weer wire trekken voor de brug, staat er opeens zo'n Bren carrier voor me neus! Ik had 0,0! Enkel wat Pio's... pfft... Gingen ze nog een trench trekken ook, daar zaten ze wel muurvast in.
Lukte me maar net om wat MG42's te maken voor suppression (en telkens om te draaien wanneer die Bren dacht van achteren te komen terwijl ik niet keek) en met een sniper die trench te legen.

Na 1 minuut al bijna overlopen te worden is niet leuk... mijn hart kreeg bijna een verzakking :)
Comp Stomp is toch wel redelijk rustgevend... al raakte ik wel redelijk frustie toen ik op The Scheldt in een 2v3 potje een gast naast me had die wel een hoog level had, maar blijkbaar dacht dat WW1 taktieken van al je mannetjes recht op het machinegeweer sturen een goed idee was...NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
sinds gister zijn er problemen met de server.. Heel irritant bijna niemand kan connecten met games. Automatch werkt ook niet. Komt bekend voor?

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Yep, 99% NAT fouten... kan met amper iemand nog connecten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ah kijk, dat merkte ik ook al ja....veel mensen in automatch maar kon lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Ik speel dit speel ook nog bijna dagelijks bij mij thuis met een stel vrienden, ik merkte inderdaad dat er problemen met de servers waren, veel connect problemen...

Maar wat anders, heeft iemand nog tips voor goede/stabiele custom maps die in 2.601 goed werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Er is nu een mapcontest aan de gang, de winnende mappen zullen wel een paar mooie zijn, nog even geduld dus ;)

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste