Misschien een leuke toevoeging voor de een, niets voor de ander. Maar toch wil ik het jullie niet onthouden!
Je kan de sound files voor CoH aanpassen, zodat de duitsers (wehr+PE) duits spreken en de britten brits! De amerikanen spreken natuurlijk al amerikaans
Check de volgende link:
klik!
De eerste link in dat topic kan je downloaden en plaatsen, die geeft duitse taal voor de wehrmacht in MP.
De tweede set links kan je downloaden en geeft duitse taal voor de Panzer Elite en britse taal voor de britten. Dit is dan gelijk voor MP en SP. LET OP: allebei de links downloaden en plaatsen.
De rest van de links gaan over de campaing, die heb ik niet geprobeerd omdat ik niet meer dat niet meer speel.
Bestanden zijn up-to date voor v2.601.
Plaats de gedownloade bestanden in je Company of Heroes\WW2\Archives map. Steam users vinden deze in hun Steam\steamApps\common map.
Maak wel even een back-up van je originele bestandjes, mocht je het weer will terugveranderen.
Zoals ik gedaan heb, want ik vind de wat agressievere benadering van de originele soundfiles veel 'cooler' om te horen!
Enjoy!
EDIT:
Ik heb na wat speeltijd toch weer besloten om de originele engelse stemmen weer terug te plaatsen. Dus alle back-up bestanden weer over de gemodificeerde bestanden heen gekopiëerd.
Maar nu deden de engelse stemmen van de Wehr het wel weer goed, maar die van de PE niet. Ook aan de Axis side van Panzerkrieg in MP.
Voor mij was het niet zo een probleem, omdat ik CoH via Steam heb gekocht. Dus even deinstalleren en opnieuw installeren, zo gepiept. Profielen enzo waren ook nog intact.
Maar voor iemand met disc toch wat meer werk.
Bij deze!
[
Voor 18% gewijzigd door
Contagio op 01-03-2010 01:05
]