Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 17:08
Suicyder schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:03:
Even users toegevoegd aan de startpost en een 2e account van mij toegevoegd aldaar. Ik gebruik 1 account apart voor skirmish games.
Wat bedoelen jullie met startpost ? ik speel dit spel al sinds 2005 blijft erg goed.

Dan zou ik ook graag opgenomen willen worden in deze startpost mijn naam is "sz666"

[ Voor 11% gewijzigd door callofduty op 31-07-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

callofduty schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:53:
[...]

Wat bedoelen jullie met startpost ? ik speel dit spel al sinds 2005 blijft erg goed.
In de eerste post van dit topic staan er een aantal spelers die momenteel actief zijn in CoH.

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Ik ben een grote smurf hoer ;) maar mijn main in coh is Yasp0. Mag er ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
callofduty schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:53:
[...]
ik speel dit spel al sinds 2005 blijft erg goed.
[...]
offtopic:
Lijkt me lastig, aangezien het spel eind september 2006 in NL uitkwam, tenzij je in een beta zat of zo... :)

Ik heb de originele CoH vant weekend voor 5,- via steam gekocht en het bevalt erg goed tot nu toe! Ik heb het destijds langs me heen laten gaan om voor mij ook onduidelijke redenen... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:02
Hallo mede tweakers,

Sinds vorig week speel ik dit spel online, maar ik ben er niet echt goed in :S Ik heb op verschillende fora over strategieën enzo gelezen die ik kan volgen, maar op veel van die sites spreken ze in game termen die ik als noob niet begrijp :P Daarom zoek ik mensen die mij een beetje opweg willen helpen en tips hebben en samen met mij paar potjes willen spelen. Ik speel met amerikanen en mijn account is masih.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Veel spelen en oefenen...ik heb eerst campaign gedaan, toen veel tegen de AI en toen online tegen human players. En daarbij ben ik veel replays gaan kijken en tips / strategieën lezen.

Een goede site is http://www.gamereplays.org/companyofheroes/

[ Voor 39% gewijzigd door Vos op 07-08-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
Bedankt voor de link Vos, heel veel nuttige info. daar! Nou ik ga maar lezen en replays kijken :) Oh en natuurlijk zelf wat potjes spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
En wat je ook doet, nooit van je leven aan potjes op de scheldt beginnen. Eigelijk moet je sowiezo de lobby mijden want daar zitten alleen maar idioten, ranked play voor als je echt lol wilt hebben.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
Postius schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 15:33:
En wat je ook doet, nooit van je leven aan potjes op de scheldt beginnen. Eigelijk moet je sowiezo de lobby mijden want daar zitten alleen maar idioten, ranked play voor als je echt lol wilt hebben.
En hoe speel ik ranked?
Ik speel dit samen met mijn neef (heb het spel ook bij hem gezien), kunnen we ook 2vs2 ranked doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mas-ih schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 18:34:
[...]

En hoe speel ik ranked?
Ik speel dit samen met mijn neef (heb het spel ook bij hem gezien), kunnen we ook 2vs2 ranked doen?
Klik op de Automatch knop onder in beeld als in de Multiplayer Lobby bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

Postius schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 15:33:
warom niet de scheldt? is niet de beste map, maar ook niet de slechtste ooit gemaakt :?

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
militair90 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:48:
[...]

warom niet de scheldt? is niet de beste map, maar ook niet de slechtste ooit gemaakt :?
Mappen met bruggen en choke points speel ik dan ook niet. Gelijk die zooi afsluiten is gewoon niks aan. En dat is wat 99% van die gasten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Achelous river :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik word helemaal horendol van de crashes!
Een Skirmish spelen is gewoon onmogelijk...

Eerst op XP met onderstaande config, nu ook op Windows 7... Niks werkt...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ligt het wel aan spel? Gebeurt niet in andere games?

Ik heb 0,0 problemen..had het enkel toen ik mijn cpu o'clocked had en maat van me laatst met te lage cpu voltage ;). GTeen cpu of videokaart die te warm wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ook hier loopt CoH als een zonnetje, al vanaf dag 1 dat ik het speel.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Bij mij liep alles lekker totdat de ToV patch er overheen ging, toen liep alles continue uit op de CTD (crash to desktop). Zelfs ToV zelf installeren geeft enkel CTD's.

Dit bij zowel mijn oude config als mijn nieuwe... OC'd of niet. :S

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Kleine toevoeging:

Tot en met patch 2.400 werkt alles normaal.
Met patch 2.500 geeft hij als het spel start 'Fatal AI Error'. Je kan dan nog terug naar het menu.
Vanaf patch 2.501 crasht hij naar desktop en geeft hij de optie om de error door te zenden.
In de Warnings.log staat echter ook weer dat hij crashte vanwege de Fatal AI Error.

Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Zo ik las dit eens en dacht zijn er misschien ook mensen die hier last van hebben.
Ik gebruik steam en ik dacht laat ik mijn CoH maar eens koppelen aan mijn steam account. Blijkt het dus dat Steam mijn serial codes niet wil accepteren. Geen idee waarom want het zijn gewoon legaal bij de winkel gekochte codes. Marjah als Steam niet wil dan maar niet.
Iets anders krijg ik ook een hogere framerate als ik mijn resolutie in het spel verlaag van 1280x1024 naar 1024x768 bijvoorbeeld.

Edit: over strategien het maakt niet uit wat je doet zolang je maar een medespeler met verstand hebt. Want als je medespeler gewoon "domweg" maar poppetjes bouwt voor de sier ofzo heb je niets aan je strategie. Maar in 1 tegen 1 heb je wel wat aan een goede strategie maar geef de basis strategie je eigen twist zodat je hem net iets anders hebt zodat je je tegenstander verast.

[ Voor 28% gewijzigd door Joostk op 15-08-2009 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
JKanning schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:36:
Zo ik las dit eens en dacht zijn er misschien ook mensen die hier last van hebben.
Ik gebruik steam en ik dacht laat ik mijn CoH maar eens koppelen aan mijn steam account. Blijkt het dus dat Steam mijn serial codes niet wil accepteren. Geen idee waarom want het zijn gewoon legaal bij de winkel gekochte codes. Marjah als Steam niet wil dan maar niet.

Iets anders krijg ik ook een hogere framerate als ik mijn resolutie in het spel verlaag van 1280x1024 naar 1024x768 bijvoorbeeld.

Edit: over strategien het maakt niet uit wat je doet zolang je maar een medespeler met verstand hebt. Want als je medespeler gewoon "domweg" maar poppetjes bouwt voor de sier ofzo heb je niets aan je strategie. Maar in 1 tegen 1 heb je wel wat aan een goede strategie maar geef de basis strategie je eigen twist zodat je hem net iets anders hebt zodat je je tegenstander verast.
Volgens mij werkt het alleen als je het over steam hebt gekocht, anders moet je het toevoegen als een non-steam game. Het is niet een game die per-default met steam authentication werkt, daarom kan je hem misschien niet koppelen als je het spel in de winkel hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Wat wel werkt met steam is dat je bijvoorbeeld alleen CoH koopt en dan je retail keys aan toevoegt van OF en ToV, dat werkt wel zo doe ik het namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 13-09 23:21
Mocht iemand ook een ATI grafisch kaart hebben:

meuk: ATI Catalyst 9.8
Aantal veranderingen:

- [...]
- Company of Heroes DirectX 10 tot 77% betere prestaties
- [...]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Ik had eerst ook veel problemen met de experia box, in dit geval een speedtouch 780, de oplossing is raar eigenlijk hetzelfde als port forwarden maar dan vanuit windows.

Dit topic legt het uit en het werkt perfect,

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=195707
Echter werkt het nu niet meer, op de een af andere manier heb ik geen rechten meer om deze poorten vanuit windows te forwarden, en via de web interface werkt het niet. Iemand een oplossing om weer rechten te krijgen onder windows?

Ik krijg nu de error: "de internetgateway heeft u wijzigingen niet geaccepteerd"

EDIT: Ik heb de oplossing al gevonden, blijkbaar was de naam al gebruikt die ik aan de bewerking had gegeven. Wel raar dat hij deze niet meer laat zien.

[ Voor 54% gewijzigd door Simmity op 26-08-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:00
Waarom is hier nu al een tijd niet meer gereageert?
Dit spel rocks echt hard!
Dit is echt een vet spel, ik zal super blij zijn als ik mijn nieuwe pc heb, nu heb ik al best goede gameplay
E4500 @ 2,6 ghz, en een geforce 8600 GT, 3gb RAM!

Dit spel is echt vet,
En ik zou graag met iemand samen online willen spelen?
Ik kom vaak online, bijna elke dag nu, onder de naam alaintje123 ( dacht ik toch)
Speel jij ook CoH zet je naam dan even hier, en dan kunnen we mischien samen spelen,
Lekker strategisch iedereen afknallen! xD

Groet

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In de TS staan al een aantal Gotters die het spelen. Ik speel het nog bijna dagelijks met vrienden, 2on2 of 3on3. Erg vermakelijk.. Ik ben alleen een dikke smurfhoer ;) maak vaak nieuw account aan... Speel het niet voor het hele serieuze ofzo, maar kan het wel vrij aardig al zeg ik het zelf... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 18-09-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Laatst online: 07:52
Weet iemand al wat meer over het volgende dat eind augustus in de telegraaf stond:

AMSTERDAM - De strategiegame Company of Heroes, dat zich in de Tweede Wereldoorlog afspeelt, was een redelijke hit toen het in Europa uitkwam. Binnenkort komt een Chinese versie uit, al zullen de nazi's daarin ver te zoeken zijn.

Het is in China namelijk verboden om in media te refereren naar nazi's op wat voor manier dan ook. Er zullen dan ook geen hakenkruizen of ijzeren kruizen in de game te zien zijn (ondanks het feit dat het ijzeren kruis ook voor en na de Tweede Wereldoorlog door het Duitse leger als logo gebruikt wordt). De Duitse kant heet nu dan ook niet meet Wehrmacht, maar 'Federation.' Dat meldt de Amerikaanse krant The LA Times.

Naast deze cosmetische veranderingen is het spel zelf ook iets anders. Ten eerste is de game enkel online te spelen en zal hij gratis te downloaden zijn. Deze versie komt later ook in de Verenigde Staten en Europa uit

http://www.telegraaf.nl/d..._Company_of_Heroes__.html

Ik hoor er niet veel meer over.

• alaintje
gratis te downloaden...
Dan gaan allemaal zo'n noobjes dat downloaden... lijkt me erg vervelend,
Is er een link naar die lijst met spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

In de TS (topic start) zoals ik zei ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Kan iemand mij er ook even bijzetten: Alaintje123
Lekker origineel,
Nu level 6 british, level 5 american.
En duits speel ik nooits, ik kan er niet goed mee overweg :(, ze kunnen echt hard pownen met hun howitzer en lange range stuff.

Maar ik houd meer van engels/amerikaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Mensen ik heb een probleem, ik heb CoH GOTY gekocht bij freerecordshop en ik wou hem net installeren maar tot mijn grote verbazing klopt het serie nummer niet, tenminste dat zegt ie en gaat dan ook niet verder met installeren. Aangezien het de GOTY is kon ik tijdelijk ook geen illegaal serie nummer vinden, lees wel dat meerdere mensen er last van hebben.

Wat moet ik nu doen?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Bij het installeren?

Trouwens jij moet niet hier zijn volgens mij?
Dit is voor in-game niet voor questions and answers...
Is er niks te vinden in de FAQ?
En je kan morgen(maandag) ook gewoon even anar freereocrd shop hoor. bonnetje meenemen, komt alles wel goed, zoniet, kan dat niet, radpleeg THQ zelf, met de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

hmm ja kom er morgen toch nog langs bedenk ik me net, toch bedankt :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
;)

Edit:/ voeg mij toe alaintje123.
Kunnen we mischien samengamen :)

[ Voor 94% gewijzigd door alaintje op 20-09-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Alaintje toegevoegd in de TS.

Als je key niet werkt kun je of contact opnemen met Free Record Shop, mocht de "volgende" key ook niet werken even contact opnemen met THQ, ze reageren over het algemeen vrij snel. Het is bekend dat sommige keys niet functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Het topic even doorlezen: er zijn al diverse mensen met het probleem geweest. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Had ik ook.
Toen ik hem van internet had gedownload haha.
Toen had ik hem maar gewoon gekocht:), veel leuker om online te spelen.
Offline is echt saai na een tijd.

Ik kom straks online hoop ik :D

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29

Cheezus

Luiaard

primusz schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:28:
[...]

Bekend probleem bij catalyst 9.6, bij loopt hij ook binnen een half uur vast :(
Hopelijk is het bij 9.7 opgelost, anders ga ik alsnog wel terug naar 9.5 (CoH loopt daar perfect mee).
Even mezelf quoten over het vastlopen van CoH bij Ati kaarten met grafische instellingen op ultra:
Bij catalyst 9.9 is dit eindelijk opgelost, net een paar uur kunnen spelen met alle settings op ultra zoder crash :)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:32
Thanks Primusz...ik had precies vandaag dezelfde ingeving: Is de crashproblematiek al opgelost met de nieuwe driver. Ik zal spoedig weer alles terug naar Ultra zetten :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:07

flessuh

Set sail for fail!

mmm, gister een rare bug, 2vs2 tegen de AI (hard en normal) werden we verslagen (herinner me er aan niet weer drinken te halen tijdens t laadscherm:P )
Maar toen mijn HQ vernietigd werd kon ik geen reinforcements oproepen en bleef de ai op mijn HQ schieten.
pas na ong 8 satchels kreeg ik de mogelijkheid om de reinforcements op te roepen, en toen mijn m8 ook weg was duurde het weer een tijdje voor we officieel defeated waren.....
het lijkt er dus op dat de vernietiging van mijn HQ niet geregistreerd werd... iemand ervaring hiermee?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:10

Niellie41

[object Object]

primusz schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:23:
[...]

Even mezelf quoten over het vastlopen van CoH bij Ati kaarten met grafische instellingen op ultra:
Bij catalyst 9.9 is dit eindelijk opgelost, net een paar uur kunnen spelen met alle settings op ultra zoder crash :)
Ik heb ook catalys 9.9 maar bij mij crasht die nog steeds na een half uur. :'(
Speel CoH op windows7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik een map moet inbrengen.
ik zowat alles geprobeerd (map mp aanmaken, -dev)maar niets lijkt te lukken.
op een duitse site sprak men over sqa ensqb maps ???
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:29

Cheezus

Luiaard

Niellie41 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:42:
[...]
Ik heb ook catalys 9.9 maar bij mij crasht die nog steeds na een half uur. :'(
Speel CoH op windows7
Ik op Vista x64 (met ene 4890) en geen enkele vastloper gehad sinds 9.9.
9.10 is vandaag ook uit en hierin is geloof ik vooral aan windows 7 gewerkt dus misschien dat je deze even moet proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Sinds vandaag start COH niet meer op :/
Heb voor ik weet geen veranderingen aan pc of software gedaan. Als ik het icoontje aanklik geeft ie 2 seconden een rondje bij de muis dat ie bezig is, en vervolgens gebeurd er niets. Task manager laat zien dat het spel ook niet draait in de achtergrond of wat dan ook. Heb echt weinig zin om 100 patches opnieuw te gaan downloaden en installeren als dat al nut zou hebben.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Patches staan opgeslagen in een map in Mijn Documenten. Die kan je backuppen?

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Rye schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 18:36:
Patches staan opgeslagen in een map in Mijn Documenten. Die kan je backuppen?
Ja ik heb ze gevonden. De vraag is of met een herinstallatie de boel wel werkt? Moet toch een oplossing zijn hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Leuk spel alleen er vallen me 2 dingen op:

1. ik vind de characters en omgeving extreem low-res.
2. de framerate stort totáál in als ik met de camera los ga door om de units heen te draaien. Zware lag voor even en dat is best irritant als je het cinematic probeert te houden.

(HD4890 met 1680x1050 + 4xAA + 16xAF + ultra quality).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dan heb jij een pan af want de characters zijn extreem gedetailleerd voor een RTS vind ik, mooiere graphics vind je niet!

Zet ultra texture eens op high (ziet toch amper verschil) en het is een stuk minder zwaar... Shader zou ik ook op high zetten, ultra is de ZGN dx10 in deze game... iets andere belichting etc... vind het niet benoemingswaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Jejking schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:03:
Leuk spel alleen er vallen me 2 dingen op:

1. ik vind de characters en omgeving extreem low-res.
2. de framerate stort totáál in als ik met de camera los ga door om de units heen te draaien. Zware lag voor even en dat is best irritant als je het cinematic probeert te houden.

(HD4890 met 1680x1050 + 4xAA + 16xAF + ultra quality).
1. Je vergeet dat de game alweer 3 jaar oud is! (release in september 2006) Bovendien zien de characters er pas los-res uit als je helemaal inzoomt.
2. de framerate kan instorten, maar dat ligt aan drivers en een beetje aan de game, het is een hele zware game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
Lipton16 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:22:
[...]

1. Je vergeet dat de game alweer 3 jaar oud is! (release in september 2006) Bovendien zien de characters er pas los-res uit als je helemaal inzoomt.
2. de framerate kan instorten, maar dat ligt aan drivers en een beetje aan de game, het is een hele zware game.
ook is deze game niet volledig GPU dependant, het is immers een strategy game, een leuke CPU zal dus ook wat met de fpsjes helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
En we hebben een nieuwe patch!
v2.601 10/06/2009

Bug Fixes

- Fixed an issue where mines could be used to destroy newly spawned enemy tanks and prevent further respawn
- Fixed a couple of issues to make COH easier to mod
Iemand bekend met deze bug?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

kunnen julie mij ook even aan dat lijstje in het begin toevoegen: militair9

je mag me toevoegen, als ik online ben heb ik vaak zin in een potje comp stomp. (vs cpu) maar potje met paar leuke gasten is ook leuk :D

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Add me: Americawealthforces en/of Alaintje123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Tales of Valor binnengehaald via Steam. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
bah ik speel voortaan alleen nog met vrienden of alleen, nou alweer 3 potjes verloren omdat teammates met je zou zeggen een goed rank ZO ongelovelijk dom spelen, MGs naar verkeerde kant uitklappen, snipers niet cloaken, brits die hun hele basis vol zetten met emplacements en daar dan rustig blijven zitten tot ik het niet meer hou. en dit dan allemaal van spelers met een rank van minsten 9....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Speel maar keer met ons mee ;) Zijn elke avond wel te vinden online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Na het comp stomp geweld wil ik ook weleens meedraaien in wat fatsoenlijk (nederlandse) 3v3 of 4v4.

Gooi mij ook maar op de vriendenlijst. Ben onder de account Jompje te vinden.

Het klinkt alsof je met flink wat prutsers van doen had Ignition. Samenwerken is een vak apart....dat merk je ook wel met comp stompen. Vooral de games van 4v4exp met 3 medespelers die alleen maar op rockets en arty focussen zijn enorm frustrerend aangezien je dan letterlijk geen meter verder komt. Wanneer leren die mensen het nou om dan volledig het roer om te gooien en te investeren in armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:25:
Na het comp stomp geweld wil ik ook weleens meedraaien in wat fatsoenlijk (nederlandse) 3v3 of 4v4.

Gooi mij ook maar op de vriendenlijst. Ben onder de account Jompje te vinden.

Het klinkt alsof je met flink wat prutsers van doen had Ignition. Samenwerken is een vak apart....dat merk je ook wel met comp stompen. Vooral de games van 4v4exp met 3 medespelers die alleen maar op rockets en arty focussen zijn enorm frustrerend aangezien je dan letterlijk geen meter verder komt. Wanneer leren die mensen het nou om dan volledig het roer om te gooien en te investeren in armor?
he maakt niet zozeer uit waarmee ze aanvallen, ALS ze maar aanvallen... britten voornamelijk, spelen zo terughouden en sluiten zichzelf op... daar win je nooit mee... je moet aanvallend spelen... arty is om het werk af te maken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Rank zegt vrij weinig...je kan 200-1000 staan en rank 10 zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ja klopt... zelfde als je met 3 wins level 13 bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
peakaboo schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:33:
[...]

he maakt niet zozeer uit waarmee ze aanvallen, ALS ze maar aanvallen... britten voornamelijk, spelen zo terughouden en sluiten zichzelf op... daar win je nooit mee... je moet aanvallend spelen... arty is om het werk af te maken :Y
Das inderdaad waar...je wordt gewoon overrompeld als je te terughoudend speelt.
Maar het is lastig om met Brits aanvallend te spelen als je voor de arty-tree kiest....dan beperk je jezelf erg snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Joarie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Das inderdaad waar...je wordt gewoon overrompeld als je te terughoudend speelt.
Maar het is lastig om met Brits aanvallend te spelen als je voor de arty-tree kiest....dan beperk je jezelf erg snel
dus niet voor arty gaan ;) of juist wel en zsm cromwells maken, schiet je zo die kl*te stukkas mee af :P

ik speel veel the scheldt, naar mijn mening ben je als allied het sterkste op die map als je minstens 1 britt hebt die arty kies (vanwege range mortierputten) en 1 USA met airborne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Scheldt is wel zo'n ***** map. Ik speel lekker 2vs2 of 1on1, bevalt mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
De Scheldt is gewoon erg makkelijk tegen de compu's...gewoon meteen de bruggen afsluiten en dan kun je rustig turtelen totdat je voldoende armor hebt. Hochwald is gelukkig al iets uitdagender.
Ik zou alleen wel graag een paar nieuwe 3v3 en 4v4 maps willen zien bij volgende patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maar komop, AI is toch niet leuk? Die doen zulke rare dingen... Vanmiddag nog 2on2 waarbij 1 speler dropte. De AI maakte vervolgens alleen maar snipers :?. Arty droppen is ook kansloos, AI
'ziet' dat toch wel. En qua retreaten of een maximale range bepalen voor wapens...de AI ziet dat allemaal...dan krijg je hele rare situaties. Nee voor mij enkel humans...

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 29-10-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:15:
Maar komop, AI is toch niet leuk? Die doen zulke rare dingen... Vanmiddag nog 2on2 waarbij 1 speler dropte. De AI maakte vervolgens alleen maar snipers :?. Arty droppen is ook kansloos, AI
'ziet' dat toch wel. En qua retreaten of een maximale range bepalen voor wapens...de AI ziet dat allemaal...dan krijg je hele rare situaties. Nee voor mij enkel humans...
Nee man tegen COMP spelen is geen hol aan... Juist tegen echte spelers spelen, dan komt het echte strategische pracht van dit spel naar boven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Trouwens, vanavond rond 22:15/22:30 gaan we weer spelen.

Naam van de host game: !! GOOD GAME !! (zal waarschijnlijk map scheldt zijn)

Misschien tot daar :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
ik speel bijna niet meer. maar vroeger hadden ik flythe en RTheaven en tactiek voor de scheld. we wonnen bijna altijd als Duitsers 9 op de 10 denk ik. Dat kwam omdat we helemaal op elkaar afgesteld waren. 2
Wehrmacht en 1 PE. De PE links boven in en links onder in de Wehrmacht die heeft het zwaarste. En val met ze alleen in het begin gezamenlijk met alle infant die je hebt het eiland aan. 4 squads ENG maken de burg dicht en PE squads makken alles wat zich op het eiland bevindt. Dan lekker in graven en de Vet upgrades doen en je maakt wat stukkas, hier en daar een Hummel. En dan met 8 panters en 2 King tiger en een infant blop en een repair tiger van de PE de burg over steken. Gooi wel eerst alle Art die je hebt op de overkant, maar hou wel de 2 V1's achter de hand "voor het gevalt dat". En je bent klaar.
Oja zorg wel dat je goed micred met je panters als je de burg over rijd want anders word het file en dan heb je verloren.

Ze houden we ook een tactiek voor 2vs2 voor PE. Je bent alle 2 PE de 1ne richt zich zo snel mogelijk op de Marders en andere op de Panzer IV. 2 Panzer IV met support houden met gemaakt elke infant blop tegen en als ze met armor komen zijn er Marders met AT squads. Je verlies af een toe wel een tank , maar die is niet verspeelt. die heeft zich dan vaak al 2x terug verdient. Oja dit werktt alleen natuurlijk als je anti infant luftwaffe kiest en de AT de Amor met de Hetzers.

Veel mensen vergeten dat je Armor moet supporten met infant, en anders om. en nooit alleen amor of infant gaan. de kansen dat je dan wint zijn veel groter

Ik heb wel eens mee gemaakt dat de AI beter is dan de speler zelf die ge dropt is. alleen maar omdat die niet aanvallend spelde. En ga je niet ingraven op een niet in te graven map, dat zijn alle maps behalve the scheldt en lyon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

@hierboven...
het probleem is dat de meeste mensen denken dat de units uit tales of valor beter zijn dan de originele units, dus vervangen ze sterke dingen als de inf support tank.
Ik speel als ik axis ben bijna altijd met PE, ik gebruik dan wel een inf blob, maar ja, met PE werkt dat gewoon extreem goed na bepaalde upgrades. en als je goed retreat houd je je squads in stand waardoor je iig de veterancy hebt, en dan worden ze pas echt sterk.
nu ga ik overigens heel vaak voor tank destroyer, gewoon voor de dual shrecks upgrade. als ik dan 5x mp44 en 5x shreck gebruik kom je bijna overal wel door. als ik echt de tijd heb, zoals tegen de AI bijvoorbeeld, gooi ik vaak 1 inf supp en 2 marders er bij om eventuele MG's te counteren, en de marders tegen crocs.

helaas weigeren mijn clanmates tegen mij te spelen na een aantal potjes te hebben verloren >:)
dus ik speel meestal tegen AI, maar de keren dat ik random speelde werkte dit nog altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
m8 mine doet wonderen tegen die 10 squads :P Daarnaast werkt kiten met een m8 ook best, shrecks zijn nu niet bepaald accuraat ... :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

SysRq schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:39:
m8 mine doet wonderen tegen die 10 squads :P Daarnaast werkt kiten met een m8 ook best, shrecks zijn nu niet bepaald accuraat ... :)
geloof mij 10 shrecks kunnen heel mysterieus bijna alles raak schieten. en zoals ik zei, als ik tijd heb gaan er marders mee. om eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand gevonden die m8 mines gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Dan heb je nog nooit tegen de juiste mensen gespeeld. :)

Voeg me maar toe, dan wil ik het wel een keer laten zien. :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Banzaibunny schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:35:

Ik speel als ik axis ben bijna altijd met PE, ik gebruik dan wel een inf blob, maar ja, met PE werkt dat gewoon extreem goed na bepaalde upgrades. en als je goed retreat houd je je squads in stand waardoor je iig de veterancy hebt, en dan worden ze pas echt sterk.

helaas weigeren mijn clanmates tegen mij te spelen na een aantal potjes te hebben verloren >:)
dus ik speel meestal tegen AI, maar de keren dat ik random speelde werkte dit nog altijd goed.
Dat zou ik ook doen als ik tegen iemand zou spelen die brainless alleen zit te blobben. Ik speel alleen maar ranked matches, AI uitgesloten voor mij (way too easy) en het ergste wat je kan treffen is een bloppende speler, moet je maar leuk vinden om te blobben :s Maargoed, ik speel nu 3 jaar en heb dermate veel ervaring dat een blob tegen mij weinig uithaalt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
SysRq schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:01:
Dan heb je nog nooit tegen de juiste mensen gespeeld. :)

Voeg me maar toe, dan wil ik het wel een keer laten zien. :P
Ah, jij bent dus degene die me al had toegevoegd :)

Lijkt me wel leuk om een goed ge-olied team te vormen en daarmee 3v3 te spelen. Is iemand online vanavond voor een potje?

Het grootste gemis van random partijtjes met anderen tegen compu's is wel het feit dat er gewoon niet of slecht gecommuniceerd wordt en iedereen zijn eigen ding doet. De spaarzame potjes die echt leuk waren, waren degene waarbij heldere communicatie was en de sterke punten van de teams gecombineerd werden (bij Recon flight + arty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Ik ben vanavond in ieder geval wel online, na ongeveer 21.00 uur. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Banzaibunny schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:54:
[...]

geloof mij 10 shrecks kunnen heel mysterieus bijna alles raak schieten. en zoals ik zei, als ik tijd heb gaan er marders mee. om eerlijk te zijn heb ik nog nooit iemand gevonden die m8 mines gebruikt ;)
Sorry maar als jij met 10 fully upgraded squads rondloopt + evt. armor dan is daarvoor al iets fout gegaan bij de tegenstander ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Rudios schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:16:
[...]

Dat zou ik ook doen als ik tegen iemand zou spelen die brainless alleen zit te blobben. Ik speel alleen maar ranked matches, AI uitgesloten voor mij (way too easy) en het ergste wat je kan treffen is een bloppende speler, moet je maar leuk vinden om te blobben :s Maargoed, ik speel nu 3 jaar en heb dermate veel ervaring dat een blob tegen mij weinig uithaalt.
oh we hebben ook wel 3vs3 gedaan dat ik alleen mocht verdedigen, maar toen kwamen ze er totaal niet door, ik weet gewoon alles te gebruiken en mn maten hebben niet zo veel kaas gegeten van een normale counter.

en tja, blobben werkt goed, dus waarom zou ik wat anders gebruiken..... het is niet dat je als PE in het begin tanks kan bouwen en als mn popcap al vol zit met inf ga ik ze niet door een kamikazeaktie weghalen
Vos schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:10:
[...]

Sorry maar als jij met 10 fully upgraded squads rondloopt + evt. armor dan is daarvoor al iets fout gegaan bij de tegenstander ;).
dat gaat het ook altijd... en zoals ik zei, beschadigde squads retreat ik snel om ze te reinforcen, dus zoveel gaat er bij hun niet mis hoor...

[ Voor 8% gewijzigd door flessuh op 02-11-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik zou zeggen Bunny, laat het vanavond eens zien in een 3v3 met mij en Sys.

Ben erg benieuwd hoe dat er precies uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
ik doe mee als me vriendin niet gaat zeiken

alleen zit steam nu te zeiken zegt die dat die alles nog moet downloaden :S ik heb het 2 maanden gele nog gedaan !?. Nou laat maar zitten morgen avond dan maar kan van af 20:00

[ Voor 76% gewijzigd door aquila2 op 02-11-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Is patch 2.601, die een minime bug oplost. Download van meer dan een gig dacht ik :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
van daar
SysRq schreef op maandag 02 november 2009 @ 19:23:
Is patch 2.601, die een minime bug oplost. Download van meer dan een gig dacht ik :P
nou als ik relic moet geloven is die maar 28 mb , maar steam is "maar" 1,30 uur me bezig @ 1000KB/s
niet goed om van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Inderdaad, er wordt op Gamereplays ook flink over geklaagd, en dat is nog zwak uitgedrukt. :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ligt aan steam want ik heb hem gewoon handmatig gepatched via de relic downloader en dat was binnen een minuutje gepiept :)

btw patch is 26mb, geen GB of van die andere onzin :P

[ Voor 18% gewijzigd door peakaboo op 02-11-2009 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Voor de liefhebber:

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/covers/9351525x.jpg

Company Of Heroes: Anthology

13.50 euro!

[ Voor 63% gewijzigd door peakaboo op 02-11-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm...die ga ik onthouden als cadeau voor vrienden!

Wellicht heeft aquilla er ook wel baat bij als deze pack al meteen alles t/m patch 2.600 bevat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Ik ben wel erg benieuwd naar Company of Heroes: Eastern Front Mod:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lhXuVBRsAVxf5EYNH0j18pm2/full.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Wie maakt deze mod? Is geen relic add-on neem ik aan?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:44
Hallo stelletje verslaafden, ik speel dit spel nu ook al een tijdje half jaar ongeveer. Lees veel mee. Maar ben nog steeds een redelijke noob (Level 5). Speel via relic, vooral 2on2 automatch.
Ben op onregelmatige tijden online! Dus als je zin hebt add me: "Eikkie"

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Joarie schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:52:
Hmm...die ga ik onthouden als cadeau voor vrienden!

Wellicht heeft aquilla er ook wel baat bij als deze pack al meteen alles t/m patch 2.600 bevat ;)
moet ik heb nog 1 x kopen |:( O-) ik heb drie accounts :P 1# CoH en OF en ToV . 2# met CoH en OF(speelt me broertje mee) 3# en dan nog alleen Coh via me videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Ik speel deze geweldige game vanaf dag 1 (alle 3 de delen in bezit) en heb er nog steeds elke week een paar avonden plezier van!

Niet dat ik erg goed ben, maar lol heb ik iig wel...

Heb even een aantal mensen uit de startpost ge-add..
Mijn ingame naam: tofnetslash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Voeg mij ook maar toe als je wilt, speel het ook al jaren :)

ThunderDaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
Voeg ook maar even in het lijstje toe inderdaad. bvd TS.

Ingame: Eikkie

Edit: wordt er vanavond ook gespeeld? O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Eikkie op 04-11-2009 21:01 ]

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Speel elke avond een paar potjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
Ok:) add je zo wel even

[ Voor 77% gewijzigd door Eikkie op 04-11-2009 21:39 ]

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey daaar voeg mij ook toe, speel het weer sinds een weekje.. :)

thehighnotes of mijn smurf; Imscary (kan zijn dat die uiteindelijk main wordt)

Krijg op dit moment mijn eigen elite mentor, dus hopelijk zal ik wat verbeteren over de weken.. Hope to see you on the battlefield! En ja, ben benieuwd naar de Soviet union Mod..

Wie vind Tales of Valor eigenlijk koopwaardig?? Ik heb em nog niet gekocht, heb COH al jaren, OF pas aangeschaft, en zit te twijfelen over Tales of Valor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Zou ik niet doen, operations is even leuk, maar je wordt het al snel zat. Hooguit voor de ToV-units, waarbij ik alleen de M18 gebruik, ik hou namelijk behoorlijk van m8-mines. :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:50:
hey daaar voeg mij ook toe, speel het weer sinds een weekje.. :)

thehighnotes of mijn smurf; Imscary (kan zijn dat die uiteindelijk main wordt)

Krijg op dit moment mijn eigen elite mentor, dus hopelijk zal ik wat verbeteren over de weken.. Hope to see you on the battlefield! En ja, ben benieuwd naar de Soviet union Mod..

Wie vind Tales of Valor eigenlijk koopwaardig?? Ik heb em nog niet gekocht, heb COH al jaren, OF pas aangeschaft, en zit te twijfelen over Tales of Valor.
Check play.com...

heb je ze alle 3 voor 13,50 ofzo :o

http://www.play.com/Games...es-Anthology/Product.html

[ Voor 5% gewijzigd door peakaboo op 10-11-2009 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merci, misschien dat ik iemand nog blij kan maken ook :D.. Die prijs vind ik een expansion wel waard, 30 euro is een goede expansion wel waard, t blijft COH natuurlijk :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dit is ook niet duur trouwens:

Company of Heroes - Gold Edition - €9,99

Afbeeldingslocatie: http://asset01.metaboli.fr/repository/COHG/global/images/boxshots/boxshot_full_large.jpg?1255086184

http://eu.xfirestore.com/...3MWY0YTI4NzRkYjhjNDc4Ijt9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

vaag gedoe, windows 7 geinstalleerd dus daarna COH erop (alle delen) + patches. Een flinke tijd later willen inloggen maar hij doet het niet. Recover password met geheime vraag ook geen resultaat. Dan maar een nieuwe account met key transfer. Zie ik later dat het oude mailtje (van eerste registratie) met antwoord op de geheime vraag. precies hetzelfde (2x gedaan toen).

Hij werkt in iedergeval alleen ben mijn friends kwijt :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
PoweRoy schreef op maandag 16 november 2009 @ 10:33:
vaag gedoe, windows 7 geinstalleerd dus daarna COH erop (alle delen) + patches. Een flinke tijd later willen inloggen maar hij doet het niet. Recover password met geheime vraag ook geen resultaat. Dan maar een nieuwe account met key transfer. Zie ik later dat het oude mailtje (van eerste registratie) met antwoord op de geheime vraag. precies hetzelfde (2x gedaan toen).

Hij werkt in iedergeval alleen ben mijn friends kwijt :/
Je had echt niet alle delen en patches hoeven installeren....

Gewoon tales of valor installeren en die patchen tot laatste versie.. je kunt dan ook gewoon de vorige delen spelen (mits je de keys hebt ingevoerd en dus hebt unlocked).
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste