Nou daar komt het dan. Ik speel zelf veel ranked 1vs1 PE. Daar bij vind ik fuel altijd heel erg belangrijk.
Waar het eigenlijk op neer komt is dat je niet goed mirco'ed waardoor je ondig veel verlezen heb waar door je geen overhand krijgt
Nu wat tips voor in het begin
Je maakt 3 enigeers . 2 is meer dan genoeg in het begin.
zeker als je met je barracks niks doet in het begin. door bij voorbeeld een rifelman squad te maken. daarme kan je ook cappe en je hebt veel meer aanvals kracht dan 2 engi's squads bij elkaar.
Je maakt ook een MG nest bij de burg ....
Als je toch niks doet met je barracks kan je veel beter een Wapen support center kunnen maken en een MG team maken dan een MG nest. het schild je een hoop fuel en volgens mij heeft een MG team een hogere superisie dan een MG nest.
En dan bij de burg een Enig's in een huis stoppen waar voor ? Engi's moeten bouwen cappen of support geven met vlamen werpers of anti mijnen. en zeker niet in een huis zitten waarin ze alleen maar dood gaan.
Halver wegen:
Als Moter pool klaar is maak je gelijk een staghound. je had veel beter een anti tank gun kunnen bouwen.
Je eerst anti gun valt ook in de handen van de vijand omdat je hem niet goed kan mirco'en
Verder had je best een morter kunnen maken bij je forward base en daar mee de HQ te bombarderen je had een heel veel infant kills gemaakt want ze het steeds te reparen. Als je je sniper had gebuikt als scout door hem niet te laten schieten had je mooi targets kunnen spoten voor anti tank guns en morters die dan buiten de gevaar staan.
Maar waar het vooral op neer komt. Gebruik je fuel verstandig voor al in het begin. een MG team is altijd beter dan een MG nest. ( vind ik ) ga veel meer mirco wanneer je aanvalt en gebruik de terug trek knop.
Ik ga die map ook wel doen met cpu en zet de replay hier wel neer.
http://www.megaupload.com/?d=SA6MR5WH
hier mijn match zelfde map zelfde vijand. ik heb maar 25 manschape verloren 0 tanks en anti guns
best netjes dus.
suc6 verder. ps let niet op typo's ben dislextisch
[
Voor 3% gewijzigd door
aquila2 op 21-06-2009 17:24
]