Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 18:06
Ik heb nooit beweerd dat Scheldt geen arty-fest is, alleen dat ik niet snap hoe je een rush door vet Panthers niet zou kunnen stoppen ;)

Verder lees ik hier eigenlijk erg weinig over (leuke!!!) custom maps. Ik heb er een paar gedownload inmiddels (Vire River Large, Operation_Husky en Operation Baytown) maar ze bevallen allemaal maar matig. Hebben jullie misschien tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
oh geweldig, speelde net een potje 2v2 met een maat van me, vrij dik gewonnen. dus ik denk kom ik haal hem even door de replay analyzer, en daar stond dit stukje van hun teamchat in:

00:03:37 [Team] Vollstrecker5: damn help me!!
00:03:57 [Team] BigLeo2: how?
00:04:11 [Team] Vollstrecker5: send units and kill them!
00:06:19 [Team] Vollstrecker5: oh come on

ik lag dubbel van het lachen! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Haha mooi. Ik haal ff mijn laatste erdoor:

00:23:13 [Team] vosbos: pula
00:23:15 [Team] vosbos: haos
00:23:17 [Team] panz0r: joaca ma
00:23:17 [Team] vosbos: jucam degeaba
00:25:16 [Team] panz0r: cucu
00:25:20 [Team] panz0r: vpurile
00:25:22 [Team] panz0r: gata
00:25:27 [Team] vosbos: plm...tiam zis
00:25:34 [Team] vosbos: ma mir ca nu au dat peste noi cu tigere

euh ok :p

Waren 2 levels 9 USA..en ging redelijk makkelijk met een random teammate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Roger_Rabbit schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:47:
Ik heb vanavond de patch geinstalleerd onder Vista.

Als ik een missie opstart, springt hij terug naar het bureaublad en geeft een error.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling. :?
Heb hetzelfde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

ik ook :(

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-09 00:44
Ik heb gelijk ook even gepatched toen ik deze berichten las, want ik heb ook Vista.

Maar heb net een campagne gespeeld met patch 2.600, en werkte bij mij wel prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
ik heb het ook maar even geprobeerd en ik kan ook prima de campaigns spelen, alleen ToV kan ik niet testen want die heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Zsub schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:16:
[...]
Verder lees ik hier eigenlijk erg weinig over (leuke!!!) custom maps. Ik heb er een paar gedownload inmiddels (Vire River Large, Operation_Husky en Operation Baytown) maar ze bevallen allemaal maar matig. Hebben jullie misschien tips?
Hier ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar. De meeste custom maps die ik gezien heb waren te lelijk voor woorden.

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Mijn ervaring tot nu toe is dat ze er soms wel leuk uit zien maar dan een volstrekt gebrek aan optimalizaties hebben waardoor ze lopen als dikke stroop door 'n kleine trechter, of dat ze volstrekt geen achterliggend idee hebben, of dat ze qua territory even de ingebouwde Voronoi-functie gebruiken zonder na te denken over fatsoenlijke plaatsing van alle points en meer van dat soort dingen.

De enige echt leuke map die ik tot nu toe gevonden heb is Hydro Complex. Daar zit een goed idee achter en een leuk design, imho. Voor de rest hou ik me nog steeds aanbevolen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Bij mij wil die patch niet downloaden :/, ook niet met Peer-to-peer. Gaat dat handmatig ook makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Heel gek, maar de laatste tijd slaag ik er tot mijn grote ergernis NIET meer in te winnen van de computer. Ik ben redelijk ervaren met COH en in het begin slaag ik er ook wel in om het grootste deel van de map te veroveren. Daarna gaat het steeds mis. M'n tanks waarmee ik de laatste klap wil uitdelen worden gemold door AT's, de infanterie door MG's en voor ik het weet loopt de vijand al veroverde punten te cappen.

Is er iets veranderd in de laatste patches of is het mijn fout?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De AI is wel sterker geworden. Tegen welk level AI speel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Vos schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:42:
De AI is wel sterker geworden.
Zeg dat wel ja :P Vroegâh kon ik, afhankelijk van de map, prima twee experts aan. Tegenwoordig trek ik één hard eigenlijk maar nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik heb ook het gevoel dat expert compu's nu veel meer gebruik maken van de skillpoint abilities.

Maar het mooie ervan wel is dat de games op Hochwald Gap met 4 x 4 exp een stuk leuker geworden zijn: één mindere medespeler en je cappoints verdwijnen als sneeuw voor de zon.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Vos schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:42:
De AI is wel sterker geworden. Tegen welk level AI speel je?
Hard, maar zelfs op normal heb ik er een zware dobber aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Voor de liefhebbers de Anthology versie van CoH.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006552616/index.html

[ Voor 0% gewijzigd door Lipton16 op 19-06-2009 10:38 . Reden: URL zou nu moeten werken! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Pagina doet het niet, maar hij is al tijden 23.49 euro bij play.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Zou iemand deze replay eens willen bekijken en mij tips geven wat ik fout doe?
Zie: http://www.megaupload.com/?d=IPO4T5W3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
dirkjesdirk schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 21:12:
Zou iemand deze replay eens willen bekijken en mij tips geven wat ik fout doe?
Zie: http://www.megaupload.com/?d=IPO4T5W3
Nou daar komt het dan. Ik speel zelf veel ranked 1vs1 PE. Daar bij vind ik fuel altijd heel erg belangrijk.

Waar het eigenlijk op neer komt is dat je niet goed mirco'ed waardoor je ondig veel verlezen heb waar door je geen overhand krijgt

Nu wat tips voor in het begin

Je maakt 3 enigeers . 2 is meer dan genoeg in het begin.
zeker als je met je barracks niks doet in het begin. door bij voorbeeld een rifelman squad te maken. daarme kan je ook cappe en je hebt veel meer aanvals kracht dan 2 engi's squads bij elkaar.

Je maakt ook een MG nest bij de burg ....
Als je toch niks doet met je barracks kan je veel beter een Wapen support center kunnen maken en een MG team maken dan een MG nest. het schild je een hoop fuel en volgens mij heeft een MG team een hogere superisie dan een MG nest.

En dan bij de burg een Enig's in een huis stoppen waar voor ? Engi's moeten bouwen cappen of support geven met vlamen werpers of anti mijnen. en zeker niet in een huis zitten waarin ze alleen maar dood gaan.

Halver wegen:

Als Moter pool klaar is maak je gelijk een staghound. je had veel beter een anti tank gun kunnen bouwen.
Je eerst anti gun valt ook in de handen van de vijand omdat je hem niet goed kan mirco'en
Verder had je best een morter kunnen maken bij je forward base en daar mee de HQ te bombarderen je had een heel veel infant kills gemaakt want ze het steeds te reparen. Als je je sniper had gebuikt als scout door hem niet te laten schieten had je mooi targets kunnen spoten voor anti tank guns en morters die dan buiten de gevaar staan.

Maar waar het vooral op neer komt. Gebruik je fuel verstandig voor al in het begin. een MG team is altijd beter dan een MG nest. ( vind ik ) ga veel meer mirco wanneer je aanvalt en gebruik de terug trek knop.

Ik ga die map ook wel doen met cpu en zet de replay hier wel neer.

http://www.megaupload.com/?d=SA6MR5WH
hier mijn match zelfde map zelfde vijand. ik heb maar 25 manschape verloren 0 tanks en anti guns
best netjes dus.

suc6 verder. ps let niet op typo's ben dislextisch

[ Voor 3% gewijzigd door aquila2 op 21-06-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW83
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-08 22:19
wat vind ik de PE toch ongelofelijke pussy's laatste tijd.
Het is toch bijna onmogelijk om nog tegen een goede US speler te winnen,
paar voorbeelden: je word er compleet uitgecapt , kettenkrad heeft geen defence is zo kapot
1 PE squad, legt het af tegen 1 Us rifles laat staan MG's
en zodra de M8 uitkomt sta je (bijna )kansloos of met bijna waardeloze panzer screks,
of je bent aan het babyzitten met je halftracks, die lijken als een magneet naar AT te gaan

wat hebben ze laatste patch(en) veranderd PE was altijd toch overpowerd ?
vindt het persoonlijk 1 van de zwakkere army's
even ter duidelijk ben geen beginner (LVL8)

[ Voor 36% gewijzigd door JW83 op 23-06-2009 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
JW83 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:07:
wat vind ik de PE toch ongelofelijke pussy's laatste tijd.
Het is toch bijna onmogelijk om nog tegen een goede US speler te winnen,
paar voorbeelden: je word er compleet uitgecapt(Ja, dat is een van de nadelen van PE) , kettenkrad heeft geen defence is zo kapot(ik vind stealthed ketten ZO irritant, maar je moet ketten alleen als support gebruiken?)
1 PE squad, legt het af tegen 1 Us rifles(Pas als ze Bar's hebben, daarvoor PE>US) laat staan MG's(Daarvoor krijg jij HT's met vrij hoge suppression)
en zodra de M8 uitkomt sta je (bijna )kansloos of met bijna waardeloze panzer screks(WAT?),
of je bent aan het babyzitten met je halftracks, die lijken als een magneet naar AT te gaan

wat hebben ze laatste patch(en) veranderd PE was altijd toch overpowerd ?
vindt het persoonlijk 1 van de zwakkere army's
even ter duidelijk ben geen beginner (LVL8)Mja, ik ben met US ook lvl 7, maar echt goed ben ik ook niet

[ Voor 5% gewijzigd door rubbieus op 23-06-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
je word er compleet uitgecapt , kettenkrad heeft geen defence is zo kapot
Met één van de Doctrines kan je je Kettenkrad camo'en. Dan kan je bijzonder lopen klooien en je tegenstander heel hard ergeren. Hij's wel vlot stuk ja, dus micro'en is wel nodig :P
1 PE squad, legt het af tegen 1 Us rifles laat staan MG's
Eén standaard squad van PE is sterker dan een Riflemen-squad, totdat die laatste BAR's krijgen, maar tegen die tijd heb je hopelijk Assault Grenadiers die weer sterker zijn. En die MG's... Halftracks en dan flanken oid? ;P
en zodra de M8 uitkomt sta je (bijna )kansloos of met bijna waardeloze panzer screks,
wut. gewoon wut. Panzerschrecks vreten kneitertjehard door armor heen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Zsub schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:55:
[...]

Met één van de Doctrines kan je je Kettenkrad camo'en. Dan kan je bijzonder lopen klooien en je tegenstander heel hard ergeren. Hij's wel vlot stuk ja, dus micro'en is wel nodig :P

[...]

Eén standaard squad van PE is sterker dan een Riflemen-squad, totdat die laatste BAR's krijgen, maar tegen die tijd heb je hopelijk Assault Grenadiers die weer sterker zijn. En die MG's... Halftracks en dan flanken oid? ;P

[...]

waarom wordt hier alles dubbel gezegd? :P (en ik verwijs hierbij naar mijn eerdere ppost)

[ Voor 3% gewijzigd door rubbieus op 23-06-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 14:12
Een van de beste PE tactieken is het gebruik van de mortar halftrack, aangezien daarvoor geen echte counter is, in ieder geval niet in het beginspel. Hij is wel redelijk duur om te maken maar het loont zich. Een combinatie met een infantry halftrack(met PG) en een mortar halftrack kan zich goed werken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Mijn meeste beruikte tactiek bij PE, is een rush voor de scout car ( kost geen fuel en kan cappe ) en rush dan voor de amored car . die halen zeker in het begin alles aan infant neer. en je hebt heel snel Assualt granieders en de Marder tegen armor. Ik win hier 90% van alle 1vs1 wedstijden mee.

als me pc´s weer goed werken post ik wel een replay

[ Voor 9% gewijzigd door aquila2 op 23-06-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
rubbieus schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:15:
[...]

waarom wordt hier alles dubbel gezegd? :P (en ik verwijs hierbij naar mijn eerdere ppost)
Ik breidde jouw antwoord alleen iets uit met wat specifieke voorbeelden, ook om aan te geven dat het nogal gek is om een army (PE) te vergelijken met een unit (US Rifles). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Zsub schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 11:48:
[...]

Ik breidde jouw antwoord alleen iets uit met wat specifieke voorbeelden, ook om aan te geven dat het nogal gek is om een army (PE) te vergelijken met een unit (US Rifles). ;)
oh okee :) t leek alsof je eroverheen gelezen had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
aquila2 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:47:
Mijn meeste beruikte tactiek bij PE, is een rush voor de scout car ( kost geen fuel en kan cappe ) en rush dan voor de amored car . die halen zeker in het begin alles aan infant neer. en je hebt heel snel Assualt granieders en de Marder tegen armor. Ik win hier 90% van alle 1vs1 wedstijden mee.

als me pc´s weer goed werken post ik wel een replay
Ja, maar ik denk dat in mappen voor meerdere spelers deze tactiek minder goed is, aangezien de armored car niet continue blijft schieten. Maar het ligt toch wel aan de map, bij angoville werkt het waarschijnlijk wel goed. Welke tactiek ook goed werkt is rushen met high resources met gebruik van Luchtwaffe, daarmee kan je een redelijk groot leger krijgen al vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW83
Zsub schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 17:55:
[...]

[...]

[...]
vindt persoonlijk een PE squad(3man) niet sterker dan rifles(6man) zeker na de laatst patches niet
mee eens zodra ze raak schieten wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Simmity schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:57:
[...]

Ja, maar ik denk dat in mappen voor meerdere spelers deze tactiek minder goed is, aangezien de armored car niet continue blijft schieten. Maar het ligt toch wel aan de map, bij angoville werkt het waarschijnlijk wel goed. Welke tactiek ook goed werkt is rushen met high resources met gebruik van Luchtwaffe, daarmee kan je een redelijk groot leger krijgen al vanaf het begin.
Ik heb het over 1vs1 Ranked match. Als je 2 Amored Cars heb je daar geen last van. Maar zeker met high reso op een 4vs4 map en dan lufftwaffe, En spamme met vlankviers op de map is in het begin erg leuk en werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Klinkt interessant... zet er eens een replay van online ergens, leren wij er ook van ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
Hey hey,

Vriend van me heeft sinds kort Company of Heroes gekocht via Steam.
Alleen wanneer hij met mij, of anderen een multiplayer game wil gaan doen kan hij niet met ons connecten.
Hij krijgt dan de volgende melding: ""A NAT NEGOTIATION FAILURE OCCURRED UNABLE TO CONNECT TO APEX""

Het gekke is echter dat hij met bepaalde personen wel kan connecten. MEt ongeveer 25% van alle personen kan hij wel connecten.

Hij draait Windows Vista 32bit.

Hij heeft een KPN Experia box modem/router. Een Thompson 780 is dat geloof ik.

We hebben alle poorten van CoH al opengezet en alle firewalls/AVS uitgeschakeld maar het probleem blijft zich voor doen.
Ook de KPN helpdesk verleent geen ondersteuning voor NAT problemen.

Hopelijk hebben jullie een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
De router is het probleem. ik heb de zelfde router gehad. je kan voor geen mogenlijkheid poortforwarden. ook al stel je de poorten open , hij doet het niet. Ik heb een andere router/modem gekocht. je kan volgens mij een firmware update/mod doen zo dat het geen kpn experia box meer is. maar weet niet ofdat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aquila2 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:21:
De router is het probleem. ik heb de zelfde router gehad. je kan voor geen mogenlijkheid poortforwarden. ook al stel je de poorten open , hij doet het niet. Ik heb een andere router/modem gekocht. je kan volgens mij een firmware update/mod doen zo dat het geen kpn experia box meer is. maar weet niet ofdat helpt
Klopt. Van die firmware weet ik het niet zeker.
Maar wat ik echt mesjogge vind, is dat ik omwille van CoH een andere router/modem moet aanschaffen. Terwijl ik met andere games geen enkel probleem ondervind.

CoH rocks, nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

aquila2 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:21:
Nu weet ik ook wat het probleem bij een vriend van mij is, maar welke modem/router zou een goede vervanger zijn voor de Experia Box?

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Xyzer schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:00:
[...]

Nu weet ik ook wat het probleem bij een vriend van mij is, maar welke modem/router zou een goede vervanger zijn voor de Experia Box?
Als je internetplusbellen (of een variant daarop van hetnet) hebt kun je het wel schudden met een ander modem.. Gaat nie werken nie...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

djidee schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Als je internetplusbellen (of een variant daarop van hetnet) hebt kun je het wel schudden met een ander modem.. Gaat nie werken nie...
Hij heeft alleen internet via de Experia Box, suggesties iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW83
heb er zelf ook last van , sommige mensen kan ik connecten andere niet, ook KPN
er staat op het relic forum ook een beschrijving van een programma , dat een soort virtual sever maakt
schijnt ook te helpen, zal wel even kijken naar de link

http://forumplanet.gamesp...rt/b49304/19864787/p1/?11
iets verder op staat tool beschreven hamatchi.

geen ervaring hiermee trouwens ,

[ Voor 20% gewijzigd door JW83 op 25-06-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
Ik had eerst ook veel problemen met de experia box, in dit geval een speedtouch 780, de oplossing is raar eigenlijk hetzelfde als port forwarden maar dan vanuit windows.

Dit topic legt het uit en het werkt perfect,

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=195707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Simmity schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 13:48:
Ik had eerst ook veel problemen met de experia box, in dit geval een speedtouch 780, de oplossing is raar eigenlijk hetzelfde als port forwarden maar dan vanuit windows.

Dit topic legt het uit en het werkt perfect,

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=195707
Super! Werkte! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wat vinden jullie, nu je een tijdje gespeeld hebt, van ToV?

Ik vind hem niet zo heel goed gelukt ten opzichte van OF.

@ aquila
Opzich is 3 engineers in het begin niet heel verkeerd. Als je ze gebruikt als afleiding dan kan je met een andere rifle-squad een MG flanken. Dan heb je die dood en kan je die MG met de engineers overnemen. Ben je best goedkoop uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:39
Ik heb de oplossing voor mensen met de Thompson. NAT negotiation error ofzo..

De hoster moet gewoon zijn poorten openzetten. en firewall uit etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Mja ik heb een Siemens Experiabox (SX552)... sinds de laatste patch heb ik nog wel eens dat de connectie met de realms wegvallen. Erg jammer weer, rukmodems van KPN.

Over ToV, die valt me verschrikkelijk tegen, ik speel vrijwel alleen maar online en die paar units vind ik nou geen geweldige aanwinst voor de prijs. De campaign even bekeken, maar die zijn verschrikkelijk kort. Gemiste kans.... en zonde van m'n geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bolletje92 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 15:25:
Wat vinden jullie, nu je een tijdje gespeeld hebt, van ToV?

Ik vind hem niet zo heel goed gelukt ten opzichte van OF.

@ aquila
Opzich is 3 engineers in het begin niet heel verkeerd. Als je ze gebruikt als afleiding dan kan je met een andere rifle-squad een MG flanken. Dan heb je die dood en kan je die MG met de engineers overnemen. Ben je best goedkoop uit...
Maar wie laat een early MG doodgaan? Dat is killing in early game. Als dat gebeurt dan is het niveau al vrij laag... Een 2 engi start is veelal het beste in 1vs1. Tegen de Britten als Wehr kan je nog wel 3 pio's beginnen, gezien de lagere capping power in begin van Britten.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 28-06-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Vos schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:49:
[...]

Maar wie laat een early MG doodgaan? Dat is killing in early game. Als dat gebeurt dan is het niveau al vrij laag... Een 2 engi start is veel beste in 1vs1. Tegen de Britten als Wehr kan je nog wel 3 pio's beginnen, gezien de lagere capping power in begin van Britten.
Helemaal me eens. Ik post wel wat replays van mijn en mijn broertje van ranked 1vs1 vooral PE en Wermacht. Heb eindelijk weer een beetje normale pc om te game, al hoe wel mijn game pc het nog steeds niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
GameReplays.org is proud to announce our 11th Company of Heroes Tournament! It will be an all factions, Team 2v2 Tourney that will take place on July 18th, 19th, and 20th, 2009.

http://www.gamereplays.or...?show=news&news_id=504067

meer mensen zin in teams ? ik heb al waarschijnlijk al een team me broertje of RTheaven....

[ Voor 36% gewijzigd door aquila2 op 28-06-2009 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
Wat een gaaf spel zeg.. kende dit spel helemaal niet. Zag het van het weekend in de afprijs bak liggen. Vind de tutorial al super vet :D dat beloofd nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Nou ik heb hier 2 replays van vandaag. Alle bij whermacht.

eerste is tegen een brit die niet weet wat die moet doen.
http://www.2shared.com/fi...ms2009-06-2914-46-55.html
En de tweede tegen een Amerikaan die M8 spamt , niet dat ik er last van had.
http://www.2shared.com/fi...is2009-06-2914-25-57.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
aquila2 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:33:
[...]

Nou daar komt het dan. Ik speel zelf veel ranked 1vs1 PE. Daar bij vind ik fuel altijd heel erg belangrijk.

Waar het eigenlijk op neer komt is dat je niet goed mirco'ed waardoor je ondig veel verlezen heb waar door je geen overhand krijgt

Nu wat tips voor in het begin

Je maakt 3 enigeers . 2 is meer dan genoeg in het begin.
zeker als je met je barracks niks doet in het begin. door bij voorbeeld een rifelman squad te maken. daarme kan je ook cappe en je hebt veel meer aanvals kracht dan 2 engi's squads bij elkaar.

Je maakt ook een MG nest bij de burg ....
Als je toch niks doet met je barracks kan je veel beter een Wapen support center kunnen maken en een MG team maken dan een MG nest. het schild je een hoop fuel en volgens mij heeft een MG team een hogere superisie dan een MG nest.

En dan bij de burg een Enig's in een huis stoppen waar voor ? Engi's moeten bouwen cappen of support geven met vlamen werpers of anti mijnen. en zeker niet in een huis zitten waarin ze alleen maar dood gaan.

Halver wegen:

Als Moter pool klaar is maak je gelijk een staghound. je had veel beter een anti tank gun kunnen bouwen.
Je eerst anti gun valt ook in de handen van de vijand omdat je hem niet goed kan mirco'en
Verder had je best een morter kunnen maken bij je forward base en daar mee de HQ te bombarderen je had een heel veel infant kills gemaakt want ze het steeds te reparen. Als je je sniper had gebuikt als scout door hem niet te laten schieten had je mooi targets kunnen spoten voor anti tank guns en morters die dan buiten de gevaar staan.

Maar waar het vooral op neer komt. Gebruik je fuel verstandig voor al in het begin. een MG team is altijd beter dan een MG nest. ( vind ik ) ga veel meer mirco wanneer je aanvalt en gebruik de terug trek knop.

Ik ga die map ook wel doen met cpu en zet de replay hier wel neer.

http://www.megaupload.com/?d=SA6MR5WH
hier mijn match zelfde map zelfde vijand. ik heb maar 25 manschape verloren 0 tanks en anti guns
best netjes dus.

suc6 verder. ps let niet op typo's ben dislextisch
Aquilla, bedankt voor je tips! _/-\o_ Ik ga er eens naar kijken!
Aquila s ook je spelnick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
dirkjesdirk schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:06:
[...]

Aquilla, bedankt voor je tips! _/-\o_ Ik ga er eens naar kijken!
Aquila s ook je spelnick?
me nick staat zelf in de TS , maar goed het is "Aquila2"

en hier een normale match met High Reso en ik als PE , waarom dat niet leuk is voor de tegenstander.
http://www.2shared.com/file/6499461/85e55a3c/temp.html

[ Voor 21% gewijzigd door aquila2 op 29-06-2009 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

aquila2 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:56:
[...]

me nick staat zelf in de TS , maar goed het is "Aquila2"

en hier een normale match met High Reso en ik als PE , waarom dat niet leuk is voor de tegenstander.
http://www.2shared.com/file/6499461/85e55a3c/temp.html
Haha ik ben na 5 mins gestopt ;). Die Amerikaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
aquila2 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 14:51:
En de tweede tegen een Amerikaan die M8 spamt , niet dat ik er last van had.
http://www.2shared.com/fi...is2009-06-2914-25-57.html
1 opmerking bij deze: op moment dat het rechts op de map druk wordt met vechten en toestanden, moet je die pio squad die je links hebt zitten laten cappen. Niet voor resources, maar zo cappen dat zijn gebied niet meer linked. 2 veldjes waren genoeg geweest.

Het maakte nu niet uit, maar als het close is kan het je zeker een groot voordeel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Kurios schreef op maandag 29 juni 2009 @ 22:59:
[...]

1 opmerking bij deze: op moment dat het rechts op de map druk wordt met vechten en toestanden, moet je die pio squad die je links hebt zitten laten cappen. Niet voor resources, maar zo cappen dat zijn gebied niet meer linked. 2 veldjes waren genoeg geweest.

Het maakte nu niet uit, maar als het close is kan het je zeker een groot voordeel geven.
ik snap dit ff niet want ik ben PE en ik kan helemaal geen pio's make

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Net een paar games gespeeld, met brits, wat is creeping arty toch gruwelijk goed/relax/awesome. Met 3 priest clear je gewoon in 1 sweep een hele basis!

Nog een vraagje: Tanks die uit fabrieken komen worden bij mij onzichtbaar voor een seconde en ploppen dan te voorschijn op een rare manier, hoe fix je dat ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
aquila2 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:04:
[...]

ik snap dit ff niet want ik ben PE en ik kan helemaal geen pio's make
die die replay, (tegen de m8 spammer) ben je gewoon Wehrmacht :)

Maar bijv ook het laatste 2vs2, tegen die gekke amerikaan(stalingrad oid). tijdens alle gevechten heb je nog van je cap wagentjes(naam ben ik ff kwijt) staan,

2 strategic points cappen en je ontneemt ze in 1 keer een hoop inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
ow zo ik wist niet over welke replay je het had. maar nu is het duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45

flessuh

Set sail for fail!

ipazza schreef op maandag 29 juni 2009 @ 23:27:
Net een paar games gespeeld, met brits, wat is creeping arty toch gruwelijk goed/relax/awesome. Met 3 priest clear je gewoon in 1 sweep een hele basis!

Nog een vraagje: Tanks die uit fabrieken komen worden bij mij onzichtbaar voor een seconde en ploppen dan te voorschijn op een rare manier, hoe fix je dat ?
dat lijkt me meer een bug in de animatie, doet hij bij mij ook, maar je kunt ze al wel selecteren.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Ben nu een eindje in de Normandy-Campaign maar ik vind het allemaal wel erg makkelijk op normal zeg. Denk dat ik maar eens hard ga proberen. Tis nu heel de tijd effe overleven tot je tanks hebt en dan wals je alles plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Rpol schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:09:
Ben nu een eindje in de Normandy-Campaign maar ik vind het allemaal wel erg makkelijk op normal zeg. Denk dat ik maar eens hard ga proberen. Tis nu heel de tijd effe overleven tot je tanks hebt en dan wals je alles plat.
De kunst is het zonder overmatig armorgebruik ook te overleven :+
In multiplayer online zijn er vaak potjes waarin je weinig fuel hebt en tijd en dan moet je veel met infantery werken. Maakt het een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Dan moet ik me binnenkort maar eens online gaan wagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Spreek desnoods een keer een van de tweakers die het speelt aan, ik heb alleen meerdere accounts, dus ben niet altijd even goed bereikbaar.

ik ben trouwens nog steeds bereid mensen/accounts op te nemen in de startpost. Ik zal ook nog wel een keer kijken komende periode voor een update v/d startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Hey hallo medetweakers!

Je kan mij ook wel opnemen in de startpost, heb onlangs een nieuwe pc in elkaar gedraaid dus ik kan weer voluit alle games gaan knallen. Ben wel een paar maandjes uit de running geweest omdat ik op mn ouwe P4 niet optimaal kon genieten van de mooie graphics van deze game, maar ik wil wel weer actief gaan spelen! Mijn accountnaam op CoH is DeNicola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
mijn CoH naam is Kontact, ben net vandaag lvl 10 US geworden :D

eindelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

!GN!T!ON schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 02:53:
mijn CoH naam is Kontact, ben net vandaag lvl 10 US geworden :D

eindelijk...
en de andere teams? ik speel voornamelijk skirmish met wat maten, en ben nu lvl 7 PE, lvl 5 wehr, lvl 4 Brit en lvl 4 of 5 amerikanen geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Even users toegevoegd aan de startpost en een 2e account van mij toegevoegd aldaar. Ik gebruik 1 account apart voor skirmish games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
Banzaibunny schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:36:
en de andere teams? ik speel voornamelijk skirmish met wat maten, en ben nu lvl 7 PE, lvl 5 wehr, lvl 4 Brit en lvl 4 of 5 amerikanen geloof ik ;)
LVL 7 Brit 1v1, LVL 5 brit basic match, LVL 7 PE Basic Match, LVL 4 Wher ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Laatst online: 07:52
Kan je mij oop opnemen ? Username Baco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

britten zijn echt zoooo heerlijk met commandos en 3 luitenants er achter, loopt echt overal door:D

5 normale squads en 5 PIAT squads, kan zo'n beetje overal tegen

[ Voor 25% gewijzigd door flessuh op 04-07-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Banzaibunny schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 21:16:
britten zijn echt zoooo heerlijk met commandos en 3 luitenants er achter, loopt echt overal door:D

5 normale squads en 5 PIAT squads, kan zo'n beetje overal tegen
De tegenstander moet wel slecht zijn wil hij het jou toe laten zoveel squads te laten maken. Nadeel is wel dat ze zo weg zijn als je een artillery strike en/of vliegtuig erop los laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan men als men het heeft over lvl zoveel faction blabla, ook erbij vermelden of 't ranked of basic is? Dat is nogal een verschil namelijk :)

Zelf speel ik niet zo actief meer, maar zit ik op lvl10 USA (ranked) en lvl9 PE (ranked). Mocht je me toe willen voegen, ik speel onder 'darth4fun' en onder 'sambuca'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Iemand anders ook last van crashes naar desktop sinds hij of zij de nieuwste ATI drivers heeft geinstalleerd (9.6)?
Ik kon gisteravond daardoor geen fatsoenlijk potje meer spelen :(

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Haha die signature van je DarthRaider :P lmfao ahah..

Heb wat mensen toegevoegd van hier op CoH, word tijd voor wat rauwe games :P Nog niemand online gezien tot nu tho :|

@ Joarie, koop een Nvidia kaart, heb je nergens last meer van >:) (haha sorry, Nvidia fanboy)

[ Voor 9% gewijzigd door M4DMan op 07-07-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Haha...jaja, ik word genadeloos afgestraft met mijn spaarzame uitstap naar ATI (voorheen altijd Nvidia :P)

Btw, jullie kunnen me ook toevoegen: jompje
Ben meestal 's avonds wel online te vinden voor een potje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35

Cheezus

Luiaard

Joarie schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 08:21:
Iemand anders ook last van crashes naar desktop sinds hij of zij de nieuwste ATI drivers heeft geinstalleerd (9.6)?
Ik kon gisteravond daardoor geen fatsoenlijk potje meer spelen :(
Bekend probleem bij catalyst 9.6, bij loopt hij ook binnen een half uur vast :(
Hopelijk is het bij 9.7 opgelost, anders ga ik alsnog wel terug naar 9.5 (CoH loopt daar perfect mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
primusz schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:28:
[...]

Hopelijk is het bij 9.7 opgelost, anders ga ik alsnog wel terug naar 9.5 (CoH loopt daar perfect mee).
Thx primusz...dat was de bevestiging die ik zocht. Anders ook maar inderdaad downgraden naar 9.5, want zoals het nu speelt is het naadje pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
primusz schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:28:
[...]

Hmm vervelend. Ik heb de 9.6 er al een tijdje op (ook de uitgelekte beta) en heb nog 0 crashes gehad van het spel uberhaupt... Speel op win 7 x64...

Het klinkt misschien raar, maar zet je texture detail eens op high ipv maximum. Dat zorgde een tijd geleden ook voor crashes, maar ik geloof dat ze dit in een patch hadden gefixed.. Het valt te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
M4DMan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:12:
Haha die signature van je DarthRaider :P lmfao ahah..

Heb wat mensen toegevoegd van hier op CoH, word tijd voor wat rauwe games :P Nog niemand online gezien tot nu tho :|

@ Joarie, koop een Nvidia kaart, heb je nergens last meer van >:) (haha sorry, Nvidia fanboy)
Behalve van mijn 4890 black edition, die blaast je (letterlijk en figuurlijk) voorbij :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

peakaboo schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:03:
[...]

Behalve van mijn 4890 black edition, die blaast je (letterlijk en figuurlijk) voorbij :+ :+
Haha mits de drivers goed functioneren that is >:) Maar ATI - Nvidia blijft een eeuwige discussie, net als Xbox - Playstation vete :P Ik zweer persoonlijk iig bij Nvidia en zou t ook iedereen aanraden. En ik denk dat de GTX295 een zeer geduchte concurrent is voor jouw 4890. 8)

(excuses voor de off-topicness, maar moest t ff kwijt :P)

[ Voor 6% gewijzigd door M4DMan op 07-07-2009 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
peakaboo schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:02:
[...]

Het klinkt misschien raar, maar zet je texture detail eens op high ipv maximum. Dat zorgde een tijd geleden ook voor crashes, maar ik geloof dat ze dit in een patch hadden gefixed.. Het valt te proberen!
Die oplossing lees ik ook net op relic forum (alles van ultra naar high zetten)...vanavond maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenw00t
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 21:15
Ik draai Win7 en heb al sinds Catalyst 9.5 problemen met CoH. Hij crasht zelfs na een paar minuten in het menu!!! Ik heb dit opgelost door alle grafische instellingen op het laagste te zetten en dan stapje per stapje elke instelling terug hoger zetten om het probleem te kunnen isoleren. In mij geval was dit de Shader Quality instelling die ik van Ultra terug naar High moest zetten (DX10 vs DX9 denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
M4DMan schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:08:
[...]

Haha mits de drivers goed functioneren that is >:) Maar ATI - Nvidia blijft een eeuwige discussie, net als Xbox - Playstation vete :P Ik zweer persoonlijk iig bij Nvidia en zou t ook iedereen aanraden. En ik denk dat de GTX295 een zeer geduchte concurrent is voor jouw 4890. 8)

(excuses voor de off-topicness, maar moest t ff kwijt :P)
Joh ik bedoelde het ook niet serieus, vandaar de >> :+ :+ (en blaast moet je ook figuurlijk opvatten, omdat ie nogal wat herrie kan maken onder load)

De 4870x2, die kaart van bijna een jaar oud, is eerder een concurrent voor de 295 GTX (die nieuwe kaart). Kijk maar eens op hoge reso's met max AA en AF, ik weet wel wie er wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Kenw00t schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:11:
Ik draai Win7 en heb al sinds Catalyst 9.5 problemen met CoH. Hij crasht zelfs na een paar minuten in het menu!!! Ik heb dit opgelost door alle grafische instellingen op het laagste te zetten en dan stapje per stapje elke instelling terug hoger zetten om het probleem te kunnen isoleren. In mij geval was dit de Shader Quality instelling die ik van Ultra terug naar High moest zetten (DX10 vs DX9 denk ik).
Ja precies, zie je! Ik speel zelf ook altijd op max settings, maar dan shader en texture detail niet op maximum maar high, je ziet er visueel toch niets van en het levert je een hogere steady FPS op. Zeker handig voor mensen met een wat minder systeem! Gewoon doen dus, je merkt er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
het is ook zo dat als je hem op ultra zet (wat inderdaad DX10 is) dat xfire ingame niet meer werkt, je game uren worden nog wel geregistreerd om de browser, chat e.d. zijn dan dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35

Cheezus

Luiaard

De setting van ultra naar high zetten lijkt het probleem inderdaad te hebben verholpen. Net weer een potje kunnen spelen zonder crash :)
Toch wel vreemd dat hij crashed op ultra, hopelijk komt er nog een fix voor (ati driver of coh patch).
Op high spelen kon ik met m'n 8800gt ook wel, ik wil gewoon ultra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
hahaha...echt te erg dit...kheb alle instellingen van ultra naar high gezet. Wat denk je? Natuurlijk een stabiel potje! Alleen niet mijn 3 andere medespelers die precies na 15 minuten simultaan eruit knallen....
Gaat echt lekker zo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Net potje 2on2 als wehr tegen usa en brits...aardig gelijk opgaand tot de kangaroos op het veld komen..wat een crap unit is dat zeg. Hoezo OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

yup, wordt snel tijd dat ze daar wat aan doen!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Hmm, ik speel duidelijk niet genoeg met de Brits...maar wat is er dan te doen om de Kangaroo's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Joarie schreef op maandag 13 juli 2009 @ 14:33:
Hmm, ik speel duidelijk niet genoeg met de Brits...maar wat is er dan te doen om de Kangaroo's?
Men neemt een kangaroo voor 'low costs', men neemt een captain, men neemt een thommie squad met brenn, men nemen engineers met PIATS. We stappen met z'n alle gezellig knus in een kangeroo. Men rijdt door alles en iedereen heen en blaast alles op wat er op ons pad komt. Men schrijft 1 win bij.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Jeez....gisteren eventjes dat grapje geprobeerd met die Kangaroo, maar wat zijn die krengen dan snel en onschendbaar! Hordes infanterie leg je er gemakkelijk mee om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Joarie schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:32:
Jeez....gisteren eventjes dat grapje geprobeerd met die Kangaroo
Grapje ???? het is niet leuk als je veel ranked : PE 1vs1 speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Heeft er iemand een oplossing voor dat patch probleem.

Ik krijg constant error code 10104.

Bestanden zin corrupt zegt die. En dat terwel ik het spel net heb geinstalleerd en nog nieteens heb opgestart. Toen ik hem eenmaal wilde opstarten kwam ik er achter dat ik niet eens een potje offline kon doen zonder het installeren van de patch.

Ik kan dus niet het spel spelen...

Iemand een idee?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
ikbengoofy schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:25:

Iemand een idee?
Company kan redelijke zeiken. Uit ervaring weet ik dat het altijd het beste werkt op een verse windows instal.
of je moet gaan willen klote in je register....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 13-09 23:21
Nadat Steam error gaf heb ik steam opnieuw geinstalleerd. Nu wil CoH ineens niet meer opstarten:

Warnings.log
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
RELICCOH started at 2009-07-22 16:45
OS NT 6.1 (sp0.0) x86, 3199MB Physical Memory, 2116 Physical Available, 1932 Virtual Available
RUN-OPTIONS 
WORKING-DIR c:\programma's\steam\steamapps\common\company of heroes
USER Marco

16:45:59.90   GAME -- Failed to load 'Locale.ini'
16:45:59.90   GlobalInit -- Failed load for step: 'Config File'

Application closed without errors

Steam opnieuw installeren en CoH downloaden werkt niet... :? Iemand een idee?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:03
Bestaat er bij jou een Locale.ini in de company of heroes folder?
Bij mij wel, namelijk met de volgende inhoud:
code:
1
2
[locale]
lang=English

Als'ie dus pleite is, is'ie eenvoudig weer aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 13-09 23:21
Nope, die bestaat gewoon, met dezelfde inhoud...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:03
De rechten staan ook gewoon goed op de CoH folder?

Anyway, misschien dat je hier nog wat dingen kunt vinden die je kunt proberen:
http://forums.relicnews.c...php?t=221524&page=1&pp=50
http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=220646

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 17:08
ikbengoofy schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 01:25:

Bestanden zin corrupt zegt die. En dat terwel ik het spel net heb geinstalleerd en nog nieteens heb opgestart. Toen ik hem eenmaal wilde opstarten kwam ik er achter dat ik niet eens een potje offline kon doen zonder het installeren van de patch.

Ik kan dus niet het spel spelen...

Iemand een idee?
Heb je de steam versie ?
Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste